eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha , Siva a parvati josef fric e knihaeBook:,Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e knihaeBook:,Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e knihaeBook:,Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha , Nová náboženství a násilí (9788024629155)eBook:,Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenueBook:,Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e knihaeBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e knihaeBook:,Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha , Ekonomie náboženství a náboženství v postkomunistické evropě (978-80-210-9118-4)eBook:,Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e knihaeBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Korist paul finch e knihaeBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Madarsko richard prazak e knihaeBook:,Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha , Buzicci jan folny e knihaeBook:,Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e knihaeBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha , Slib lisa kleypas e knihaeBook:,Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha , Kra pavel obluk e knihaeBook:,Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Site petra dvorakova e knihaeBook:,Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenueBook:,Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenueBook:,Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenueBook:,Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e knihaeBook:,Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Ahome plecháček se jménem radim (23218)eBook:,Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Kucharsky rondon radim bily vel 42Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 164 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova... (alza.cz)
Podobné produkty ako Víra, náboženství a církve (978-80-875-0092-7) , Mstitel jan erik fjell e knihaeBook:,Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e knihaeBook:,Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e knihaeBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e knihaeBook:,Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e knihaeBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Temne leto dan simmons e knihaKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík , Vreteno osudu otomar dvorak e knihaKniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová , Ota pavel aleksander kaczorowski e knihaeBook:,Kniha Náboženství a společnost - Věda o náboženství a její historické kořeny představuje uvedení do religionistické problematiky. Autor se zabývá obecnou charakteristikou religionistiky, vymezením jejího předmětu a metod, otázkou postavení náboženství v současném světě, typologií náboženství a historickými kořeny religionistiky, počínaje nejstaršími teoriemi náboženství ve starověkém Řecku a Římě a konče deistickou koncepcí náboženství v 18. století a jejím překonáním v dílech Davida Huma a Immanuela Kanta. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Náboženství a společnost - Dalibor Hejna - e-knihaKniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Bačuvčík RadimeBook:,Nová náboženská hnutí jsou hnutí protestu. Vznikají často z nespokojenosti s převládajícím společenským kodexem a jejich vznik je obvykle inspirován charismatickým vůdcem. Mohou také vyjadřovat nesouhlas se stávající ideologií některého ze zavedených náboženství. V současnosti jich ve světě existují tisíce. Tato publikace se věnuje násilným konfliktům, které vznikají mezi novými náboženskými hnutími a okolní společností. Více než dvě desítky příkladů, které kniha přináší, ukazují, jak příslušníci nových náboženských hnutí násilím trpí i jak ho páchají. Současně umožňují pochopit zákonitosti zrodu těchto hnutí, jejich vývoje, vnitřní dynamiky i interakce s okolím. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nová náboženství a násilí - Zdeněk Vojtíšek - e-knihaeBook: Význam slova náboženství se v obecném povědomí v poslední době posunul, rozumí se jím nauky, instituce a rituály, tedy to vnější v oblasti religiozity. Spiritualitou se naproti tomu rozumí prožívání, přičemž se často zdůrazňuje, že spiritualita existuje jak v rámci organizovaného náboženství, tak i mimo tento rámec. V tom případě se mluví o nenáboženské spiritualitě nebo o přirozené spiritualitě. Přední český psycholog se už řadu let snaží postihnout šíři poznatků psychologie aplikovaných na náboženství a spiritualitu. V knize Psychologie náboženství a spirituality probírá, čím k porozumění náboženských jevů přispěly hlavní směry psychologického bádání (například teorie motivace, vývojová nebo sociální psychologie). Podrobněji jsou představeny proudy psychologického myšlení, které měly významný vliv na moderní chápání náboženství (psychoanalýza a analytická psychologie). Pozornost je však věnována i speciálním tématům, například běžným a mimořádným náboženským prožitkům, morálce, lidské vině, svědomí, vztahu mezi psychopatologickými a náboženskými jevy a podobně. Kniha je určena psychologům, religionistům, teologům, studentům těchto oborů a zájemcům o náboženství a víru. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie náboženství a spirituality - Pavel Říčan - e-knihaeBook:,Publikace je určená především studentům humanitních a společenskovědních oborů. Je věnována analýze role náboženství v české společnosti ve 20. a na začátku 21. století a proměnám vztahu české společnosti k tomuto významnému kulturně-společenskému fenoménu. Zabývá se problémem náboženství v české společnosti jednak v historické perspektivě, kdy zkoumá zejména vztah mezi náboženstvím a politikou v kontextu vzniku moderního českého národa, samostatného státu a komunistického režimu, jednak v religionistické perspektivě, kdy se zaměřuje na jednotlivé podoby religiozity v české společnosti a její proměny. Pozornost věnuje i tzv. českému ateismu. Cílem je podat plastický obraz náboženského života české společnosti a zpochybnit některé hluboce zažité "mýtyy", mezi které patří i tvrzení o nejateističtějším národě světa. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Náboženství a moderní česká společnost - David Václavík - e-knihaeBook:,První knižní vydání populární učebnice religionistiky. V minulosti již dvakrát vyšlo jako skripta Komenského evangelické bohoslovecké fakulty (1978 a 1988). Kniha přináší ucelený obraz náboženství sousedů Izraele - náboženské systémy starého Egypta, Mezopotámie a Kenaanu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Starověká náboženství - Jan Heller - e-knihaeBook:,Vysvětlujeme-li své politické názory, nakonec se vždy dobereme ke slovu nebo představě, za nimiž nezbývá než mlčet. Tyto „poslední věci“ zakládají náš veřejný prostor a kniha Jana Jüptnera v nich spatřuje civilní náboženství: české, evropské nebo západní. Autor mapuje civilně náboženské úvahy vedoucí od antiky až k systémové teorii 20. století (Varro, Vico, Rousseau, Bellah, Luhmann). Civilní náboženství vzniká z jeho pohledu tehdy, když si společnost promítá do své rozlehlé reality to, co pokládá za skutečně podstatné, aby si od ní nechala vyprávět o tom, jak začala, jak skončí a jaký má smysl. Kniha šetří krizový diskurz v USA po 11. září, v české kapitole pak bilancuje tzv. českou otázku a předkládá původní studie o kázáních J. S. Trojana a „pravdě a lásce“ v médiích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Civilní náboženství - Jan Jüptner - e-knihaeBook:,V díle Niklase Luhmanna, myslitele funkcionální sociální teorie a dnes již sociologického klasika, který byl pro svůj široký záběr označován za „Hegela druhé poloviny 20. století“, hraje analýza náboženství stěžejní roli. Ze série statí, které mu věnoval, vybíráme poslední, vydanou posmrtně. Představuje navíc reprezentativní sondu do vrcholného Luhmannova myšlení funkčních systémů, jakými jsou též politika, hospodářství, právo či věda. Cenný je zejména způsob kladení otázek, plynoucích z myšlenky „autopoiesis“ sociálních systémů. V případě náboženství je navíc specifický napětím mezi ním a „domácí“ teorií tohoto systému – teologií. Teorie, která sociální systémy považuje za tvořené komunikací (oproti např. Parsonsovu „jednání“), dovoluje zejména zvolit řadu odvážných přístupů nezávislých na konceptu „člověka“. Pro tuto komplexní teorii je typická rovněž autorova orientace v mnoha disciplínách a časté analogie, takže text je interdisciplinární, mj. v této pozdní fázi již plně inspirovaný nejen biology Maturanou a Varelou, ale také teorií forem a kybernetikou. Celek tak představuje dobrý odrazový můstek pro kritické úvahy o roli náboženství v západní společnosti v 21. století, od úvahy o tradičních pojmech (Bůh) až po současnou podobu „světového náboženského systému“. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Náboženství společnosti - Niklas Luhmann - e-knihaeBook:,Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu (deskriptivní etika, deontická logika, metaetika, normativní etika, aplikovaná etika). Vstup do textu otevírá set základních otázek, které si etika tradičně pokládala a pokládá je i v novějších modifikacích a upřesněních.br> Ethicum směřuje od otázek, základních morálních přesvědčení a jejich zdůvodnění k jednotlivým způsobům, kterými je možné zahájit systematické studium etiky. Ethicum se nepokouší vyjít vstříc speciální cílové skupině čtenářů. Pokouší se předložit problémy morální filozofie v rovinách a v podobách, o nichž se domnívám, že by mohly být adekvátní pro úvod do studia etiky na půdě univerzity. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ethicum - Radim Brázda - e-knihaeBook:,Uváděná monografie prof. M. Dokulila „Masaryk a náboženství“ přináší na 210 stranách obdivuhodné bohatství myšlenek. Jeho přístup k Masarykovu dílu je naprosto originální, což je dáno tím, že je vybaven mimořádnými vědomostmi filozofickými, sociologickými, historickými, politologickými, teologickými a literárněvědnými. Nechce Masaryka pouze interpretovat, nýbrž hovoří o tom, čím T.G.M. oslovil jeho a čím by měl oslovit současnou společnost. Od historického základu dovádí své úvahy vždy až do současnosti a s velkou naléhavostí vyslovuje své apely na současníky. Kniha vznikala dvacet let, ale není tříští úvah, tvoří logický celek. Má předmluvu, sedm kapitol a závěr, vše pro čtenáře čtivé, ale zároveň náročné. Kapitoly jsou strukturovány do mnoha sugestivních otázek, na něž nabízejí odpovědi. Monografie má tak nadstandardní kvality, že by měla být čtena nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Jde totiž o přesvědčivý doklad, že T. G. Masaryk vůbec není jen historickou legendou, nýbrž zdrojem mnohostranné inspirace – morální obzvláště – pro dnešní českou společnost. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Masaryk a náboženství - Miloslav Dokulil - e-knihaeBook:,Kdo byli Mayové? Kde a jak žili? Jak vypadal jejich náboženský svět? Jaké bohy uctívali? Jaké rituály provozovali? Jaké představy měli o světě i sami o sobě? A jaké představy o nich máme dnes? Syntetizující práce Zuzany Marie Kostićové podává souborný, srozumitelný a aktuální přehled světového bádání týkajícího se mayského náboženství a fenoménů, které s ním bezprostředně souvisejí. Zdůrazňuje jeho regionální a partikulární charakter a snaží se uvést na pravou míru některá východiska a dosud nereflektované omyly, které se zabydlily ve světové mayistice. Text může sloužit laikům jako úvod do problematiky, vysokoškolským studentům jako učební materiál a expertům z příbuzných oborů jako komplexní příručka. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Náboženství Mayů - Zuzana Marie Kostićová - e-knihaeBook:,V dobách předinternetových hledala školní dítka v Pravidlech školního pravopisu pod jistými písmeny jistá slova. Písmena tam byla vždy, hledaná slova nikdy.Nejnovější kniha Radima Uzla tímto problémem netrpí. Je v ní všechno. Sex pěkně jako podle abecedy, neboť erotika je v lidském světě všudypřítomná – a kdo by to chtěl skrývat, byl by špatným vypravěčem.Radim Uzel to ví – a když píše, usmívá se. MUDr. Radim Uzel, CSc. (*27. března 1940, Ostrava)Promoval v roce 1963 na lékařské fakultě v Brně. Po celou dobu své odborné praxe se věnoval reprodukční medicíně, poruchám plodnosti, plánovanému rodičovství a problematice antikoncepce. V rámci specializace v lékařské sexuologii se profiloval především jako odborník na sexuální výchovu. Je autorem mnoha článků v tisku, rozhovorů a publicistických relací v rozhlase a v televizi. Každoročně absolvuje desítky přednášek a besed v oblasti sexuální výchovy pro odbornou i laickou veřejnost. Jeho vystoupení i písemné projevy vynikají srozumitelností a humorným nadhledem. Absolvoval studijní pobyty v Holandsku a v USA. Je čestným členem České gynekologicko-porodnické společnosti, České a Slovenské sexuologické lékařské společnosti, odborným garantem Národního registru reprodukčního zdraví Ministerstva zdravotnictví ČR, čestným předsedou Společnosti pro plánování rodiny a sexuální výchovu, externím učitelem Univerzity Hradec Králové. Vydal téměř dvě desítky populárních knižních publikací, je místopředsedou Obce českých spisovatelů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sexuální všehochuť - Radim Uzel - e-knihaeBook:,Málokdo ví, málo kdo zná, že v době panování císaře Rudolfa II, žil na Starém městě pražském pekař, který měl ve své pekárně na tehdejší dobu neobvyklé technické vymoženosti. Zřejmě i tato skutečnost inspirovala Jana Wericha k napsání scénáře k filmům Císařův pekař a Pekařův císař. Fiktivní setkání tohoto pekaře se svým potomkem, žijícím v dnešní době, zavádí čtenáře do doby 16. století, rovněž konfrontuje nejen tehdejší dobu s realitou filmů, ale i s realitou dnešní doby. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Rudolfův pekař - Radim Weber - e-knihaeBook:,Zaujaly vás stylizované snímky nadpozemsky krásných modelek a rádi byste se dozvěděli, jak takové záběry vznikají? Nebo si naopak myslíte, že fotografie spadající do škatulky beauty jsou jedna jako druhá, bez nápadu a podřízené komerčním požadavkům zákazníka? Nechte si poradit, jak k tomuto žánru přistupovat osobitým způsobem a možná budete nakonec překvapeni tím, kde všude dokáže oko nadaného fotografa krásu nalézt a jakých podob může v jeho podání nabývat. Zkušený výtvarník a fotograf se s vámi vám v deseti kapitolách rozdělí o své jedinečné zkušenosti se zobrazováním krásy. Dočtete se, jak sám vnímá samotný žánr beauty, kde hledá fotografické příležitosti a spolupracovníky, kdy je se svou prací spokojen a kdy se naopak rozhodne výsledné snímky dále upravovat v počítači. Kromě řady praktických rad nabízí autor i zamyšlení nad vybranými snímky, u kterých podrobně popíše okolnosti jejich vzniku a na závěr pak připravil inspirativní galerii, v níž se sami přesvědčíte, jak pestrá může beauty fotografie být. Kniha vám mimo jiné poradí jak: * Najít rozumný poměr mezi technikou a výtvarným cítěním * Efektivně pracovat s nezbytným osvětlovacím příslušenstvím * Najít modelky, vizážistky, kadeřníky a další spolupracovníky * Navodit atmosféru a zohlednit požadavky všech zúčastněných * Provádět nezbytné úpravy pořízených snímků ve Photoshopu * Hledat inspiraci a vytvořit si originální fotografický rukopis (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Beauty fotografie - Radim Kořínek - e-knihaeBook:,Milostné zvířátko uděláme z vás, kolem hrdla dáme pozlacený pás…“ veršuje libretista Karel Sabina v naší vpravdě národní opeře. Doba však tehdy byla cudná, nebo si tak alespoň navenek připadala. Jakápak tedy „nadrženost“. Přitom však lidská sexualita je tak stará jako lidstvo samo a jedním z jejích trvalých znaků je vyšší sexuální aktivita mužů. Navíc je člověk bytostí trvale sexualizovanou a jeho sexualita má charakter jak prokreační – rozmnožovací, tak rekreační – potěšující.Deset kapitol knihy Zvíře nadržené neobchází žádná tabu již proto, že si je autor nepřipouští. Zdaleka si proto nevšímá jen různých forem párového soužití, ale také toho, kde jsou v sexu hranice normality a kdy je třeba mluvit o sexuálním nebezpečí a zločinu.Kybernetička Lynne Hallová na adresu stále populárnějších sexuálních robotů nedávno pronesla, že jejich hardware je těžký, hlučný a přehřívá se. Koneckonců, někde se s polidšťováním techniky začít muselo. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zvíře nadržené - Radim Uzel - e-knihaeBook:,Kniha obsahuje třicet šest zamyšlení, ve kterých se rabín Sacks (vrchní rabín britského Commonwealthu) zabývá problémy současnosti na pozadí starozákonních textů a naopak vysvětluje biblické texty na příkladech z dnešního světa. Z názvů kapitol vybíráme: Násilí ve jménu náboženství • Víra a odvaha • Babylonský příběh • Dlouhá cesta ke svobodě • Judaismus a islám • Modlitby praotců • Esav s lidskou tváří • Vyvolení a ti druzí • Morální dilema • Tváří v tvář vlastnímu osudu • Revoluce času • Efraim a Menaše. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako O svobodě a náboženství - Jonathan Sacks - e-knihaeBook:,Vývoj a struktura religionistiky jako vědního oboru, vztah religionistiky a teologie a přehled náboženských systémů. Přehledná studijní příručka je souborem religionisticko-teologických studií. Autor se zabývá se vývojem, sebepochopením a strukturou religionistiky jako vědního oboru, vztahem religionistiky a teologie a přináší přehled náboženských systémů včetně důkladné charakteristiky náboženské scény s přihlédnutím k náboženské situaci v České republice. Těžištěm knihy jsou kapitoly, které jsou autorovi tematicky zvláště blízké. Týkají se nové religiozity, problematiky sektářství a mezináboženského dialogu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Náboženství v dialogu - Ivan O. Štampach - e-knihaeBook:,Publikace nabízí analytické vhledy do studia předkřesťanských náboženství nejsevernějších skupin Indoevropanů – Keltů, Germánů a Baltů. Prezentuje aktuální poznatky o starých panteonech, rituálech a mytologiích těchto etnik perspektivami dílčích vědních oborů, které se na jejich rekonstrukci zpravidla podílejí, tj. archeologie, filologie a etnologie. Ústřední pozornost je věnována interpretačním problémům, s nimiž se zde badatelé potýkají, a možnostem a mezím jejich řešení, určeným na jedné straně torzovitou pramennou základnou, na druhé straně rámcem vědeckého diskurzu. Stručně představeny jsou i dějiny výzkumu na těchto polích, jehož počátky se obvykle pojí s romantismem 18.–19. století, mnohde jsou však vysledovatelné až do doby renesančního humanismu o několik století dříve. V této souvislosti jsou připomenuty ideologické motivace a cíle, které formovaly – případně stále formují – obraz těchto náboženství ve vědě nebo populární kultuře. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Předkřesťanská náboženství severních Indoevropanů - Jan Reichstäter - e-knihaeBook:,Titul a podtitul knihy zcela přesně charakterizují ústřední téma těchto úvah. Na konkrétních příkladech z dějin umění autor dokládá souvislosti mezi geometrií, kulturou a změnami náboženskými i sociálními. Sleduje rozmach racionálního uvažování od vzniku civilizací až po počátky křesťanství.Nejde o odbornou monografii, filozofickou či religionistickou, nýbrž o esejistiku psanou z živé osobní potřeby a určenou všem, kteří si někdy položili otázky typu: v čem se dnešní západní civilizace radikálně liší od předchozích i ostatních kultur, jakým způsobem racionalita ovlivňuje myšlení a náboženské chování velkých společenství a proč náboženský fundamentalismus často končí v násilí a teroru. Úvahy doplňuje polemické zamyšlení přední české teoložky Denisy Červenkové. Petr Milén (pseudonym) odešel z Československa do exilu v roce 1977. Pro nizozemské královské nakladatelství Rodopi redigoval knihu On Masaryk. Texts in English and German (1988); v Čechách, kam se natrvalo vrátil roku 1994, vydal knihy Promluvy z exilu (1990), Pláč a naděje nové Evropy (1998) a Cesta do budověku. Esej o velkých změnách 21. století(2002). Působil v rozhlasové stanici Svobodná Evropa a v americkém týdeníku Prague Post. V současnosti, tedy v éře globalizace a multipolárního světového (ne)pořádku, se zabývá religionistickou problematikou. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Geometrie v dějinách náboženství - Petr Milén - e-knihaeBook:,Jak sděluje reprodukce na přebalu, každý, kdo se věnoval filosofickému tázání, se určitým způsobem vyjádřil na tržišti idejí i k tématu náboženství. Toto téma nemůže filosofie obejít. Funda v textu nesmlčuje důvody svého ateistického přesvědčení, zároveň však v plné úctě a vážnosti vyzvedá jedinečné antropologické momenty, které artikuluje náboženství, v našem kulturním kontextu křesťanství. Činí rozdíl mezi náboženskou filosofií a filosofií náboženství a reaguje na debatu Rortyho a Vattima o budoucnosti náboženství. Všímá si též řeči náboženství a hermeneutických modelů jeho sebesdělování. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako K filosofii náboženství - Otakar A. Funda - e-kniha