Teorie a praxe v marketingové komunikaci - radim bačuvčík - e-kniha

Produkt Teorie a praxe v marketingové komunikaci - radim bačuvčík - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Teorie a praxe v marketingové komunikaci - radim bačuvčík - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2) , Pivovarství: teorie a praxe výroby piva (9788087109779)

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha

Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Datavýzkumné povahy odpovídají na otázku kdy, kde, proč a jak moc lidé čtou, jaké literární žánry preferují, a jaké asociace vůči nim mají. Kvalitativní výzkum zkoumá význam čtení pro lidi jeho místo v lidském životě. Kvantitativní výzkum ukazuje rozdíly v preferencích a chování jednotlivých částí veřejnosti (muži a ženy, jednotlivé věkové skupiny, zástupci různých povolání atd.), stejně jako to, co jejich vztah k literatuře a čtení ovlivnilo (rodina, výchova, společnost, referenční skupiny). Monografie představuje třetí část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, pokračování se bude týkat hudby (vážné a populární). Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Knihy a čtení - Radim Bačuvčík - e-kniha , Roudensky petr kvalita software teorie a praxe

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha

Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha , Kniha shiatsu teorie a praxe: shiatsu theory and practice (978-80-7370-431-5)

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha

Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské chování - Radim Bačuvčík - e-kniha , Urinoterapie: teorie a praxe (978-80-8100-637-1)

Elektrokonvulzivní léčba – teorie a praxe - Lucie Kališová - e-kniha

Elektrokonvulzivní léčba – teorie a praxe - Lucie Kališová - e-kniha
Detail

eBook:,Elektrokonvulzivní terapie (EKT) je biologická metoda léčby v psychiatrii, která byla poprvé v léčbě psychických obtíží aplikována před 80 lety. Její účinnost v léčbě řady závažných akutních duševních onemocnění nebyla dosud překonána. V současnosti se používá ve většině lůžkových psychiatrických zařízení v České republice. Za dobu užívání EKT došlo k výrazné modernizaci a modifikaci metody a v dnešní době je tato léčba bezpečná, s minimálním výskytem nežádoucích účinků. Navzdory tomu je stále spojena se značnou stigmatizací nejen u veřejnosti, ale i mezi lékaři. Poslední ucelená publikace o EKT vyšla před 20 lety, proto se autoři rozhodli zpracovat současné poznatky do souhrnné publikace. Cílem je obeznámit odborníky i širší veřejnost s podstatou a pravidly používání elektrokonvulzivní léčby. Úvodní teoretická část přináší informace o historii a vývoji EKT i o příčinách její stigmatizace. Popisuje mechanismus působení této metody, shrnuje poznatky o její účinnosti a srovnává její využívání v České republice a ve světě. Druhá část přináší praktické informace pro používání EKT v běžné praxi. Popisuje indikace a kontraindikace této terapie, věnuje se možným nežádoucím účinkům a možnostem jejich minimalizace. Přináší také poznatky o léčbě specifických skupin nemocných (seniorská populace, děti, těhotné ženy, pacienti s neurologickou diagnózou). Závěrem jsou zmíněny nové varianty EKT – udržovací a pokračovací – a vize léčebného užití v blízké budoucnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Elektrokonvulzivní léčba – teorie a praxe - Lucie Kališová - e-kniha , Základy bankovnictví: teorie a praxe (978-80-7400-595-4)

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů - Radim Bačuvčík - e-kniha , Kvalita softwaru teorie a praxe (978-80-7402-322-4)

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Daňová evidence - teorie a praxe (999-00-018-4006-8)

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha

Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Kniha je jedním z výstupů autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak posloucháme hudbu? - Radim Bačuvčík - e-kniha , Oceňování služebností: teorie a praxe (978-80-7552-628-1)

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive způsobům jejich konzumace - k návštěvám kulturních akcí (činoherní a hudební divadlo, koncerty vážné a populární hudby, kino, výstavy) a nákupu, kopírování a půjčování hudebních a filmových nahrávek na nosičích a v elektronickém formátu. Použité informace vycházejí z průzkumu provedeného na reprezentativním vzorku obyvatel České republiky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kultura a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík - e-kniha , Teorie a praxe poradenské psychologie (978-80-247-4451-3)

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha

Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních divadelních a filmových žánrů, okolnosti návštěv (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito uměleckými formami spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Divadlo a film - Radim Bačuvčík - e-kniha , Makroekonomická analýza - teorie a praxe (978-80-247-5858-9)

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha

Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Muzea a galerie - Radim Bačuvčík - e-kniha , Teorie a praxe řešení politických konfliktů (978-80-247-3027-1)

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha

Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Víra, náboženství a církve - Radim Bačuvčík - e-kniha , Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe (978-80-247-2789-9)

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík - e-kniha , Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe (978-80-247-5608-0)

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho intenzity a zaměření. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kulturní život a my - Radim Bačuvčík - e-kniha , Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892)

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha , Velká kniha reflexologie: všechno, co potřebujete vědět z teorie i praxe (978-80-256-0105-1)

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kultura jako faktor volného času - Radim Bačuvčík - e-kniha , Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu (9788024650616)

Daňová evidence - Teorie a praxe - Yvetta Pšenková, Jana Hakalová - e-kniha

Daňová evidence - Teorie a praxe - Yvetta Pšenková, Jana Hakalová - e-kniha
Detail

eBook:,Odborná publikace se zabývá problematikou vedení daňové evidence podnikatelů – fyzických osob. Vymezuje základní pojmy a postupy při vedení daňové evidence fyzických osob (které nejsou účetními jednotkami dle zákona o účetnictví) dle ustanovení zákona o daních z příjmů. Vysvětluje postup při zahájení podnikatelské činnosti, otevření daňové evidence, postup při zachycení příjmů a výdajů v peněžním deníku a majetku a dluhů v pomocných knihách a kartách. Zabývá se také uzavřením daňové evidence včetně přechodu z daňové evidence na účetnictví podnikatelů a přechodu z účetnictví podnikatelů na daňovou evidenci. Kniha vychází z legislativy platné k 1. 1. 2019 a obsahuje důležité změny související s rekodifikací soukromého práva v České republice. Je určena především široké účetní veřejnosti, ale například i posluchačům vysokých škol ekonomického směru s odborným zaměřením na daňovou evidenci, popřípadě dalším zájemcům o tuto problematiku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Daňová evidence - Teorie a praxe - Yvetta Pšenková, Jana Hakalová - e-kniha , Aplikace mezinárodního práva v právním řádu čr pohledem teorie a soudní praxe (978-80-7357-929-6)

Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe - Romana Provazníková - e-kniha

Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe - Romana Provazníková - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha se zabývá problematikou financování územních samospráv (obcí a krajů), a to i v mezinárodním kontextu. Popisuje strukturu veřejné správy, teorii fiskální federalismu, hierarchii rozpočtového uspořádání a rozpočet jako základní plán každé samosprávy. Řeší otázky rozpočtového určení daní v rámci obcí a krajů, problém rostoucí zadluženosti územních samospráv a její regulace a v neposlední řadě také legislativní a ekonomické aspekty ve vztahu k majetku municipalit a krajů. Dále se zabývá možnostmi financování územních samospráv ze zdrojů Evropské unie a kvalitou hospodaření s veřejnými prostředky. Aktualizace knihy reaguje na neustále se měnící podmínky, ve kterých se financování územních samospráv vyvíjí – např. změny rozpočtového určení daní, návrh tzv. fiskální ústavy, která se územních samospráv dotýká, zdroje financování z EU v programovacím období 2014-2020 atd. Publikace podobného zaměření na trhu velmi rychle zastarávají a na tyto skutečnosti zatím žádná z nich nereaguje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe - Romana Provazníková - e-kniha , Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)

Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe - Romana Provazníková - e-kniha

Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe - Romana Provazníková - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha se v ucelené formě a vyčerpávajícím způsobem zabývá problematikou financování územních samospráv v moderních společnostech. Financování územních samospráv se ve všech zemích (Českou republiku nevyjímaje) neustále vyvíjí – je to kontinuální a nepřetržitý proces, na který mají vliv ekonomické, politické a společenské změny. Rozšířené a aktualizované vydání publikace Financování měst, obcí a regionů – teorie a praxe na tyto společenské, ekonomické a legislativní změny reaguje a v aktualizovaném textu je postihuje. Knihu lze tematicky rozdělit do tří částí. První část představuje teoreticko-metodologická východiska zkoumané problematiky s jejich vyústěním do mezinárodního porovnání. Je věnována struktuře veřejné správy, fiskálnímu federalismu, hierarchii rozpočtového uspořádání a rozpočtu jako základnímu plánu každé samosprávy. Druhá část publikace klade důraz na rozpočtové hospodaření krajů a obcí v České republice – autorka řeší otázky delegování odpovědnosti za zabezpečení a financování veřejných statků jednotlivými úrovněmi územních samospráv, přiřazování příjmů a rozpočtového určení daní v jeho chronologickém vývoji, zadluženosti územních samospráv a její regulace a v neposlední řadě legislativních a ekonomických aspektů vlastnictví majetku obcí a krajů. Této části publikace se aktualizace dotkla nejvíce. Druhé vydání reflektuje změny a současný vývoj ve financování obcí a krajů v ČR. Zcela přepracovaná je i část věnovaná možnostem financování územních samospráv ze zdrojů Evropské unie, která uvádí přehled jednotlivých operačních programů a jejich priorit, v jejichž rámci mohou obce a kraje žádat o finanční prostředky v rozpočtovém období 2007–2013. Třetí část představuje určitou nadstavbu, od vazby k zabezpečovaným kompetencím – veřejným službám – až po hospodaření s veřejnými prostředky. Autorka představuje metody a postupy zvyšování kvality poskytovaných služeb a zvyšování kvality řízení územních samospráv, rovněž klade důraz na význam kontroly hospodaření samospráv a její legislativní zakotvení v ČR. Publikace je obohacena množstvím schémat, tabulek a grafů, které přispívají k její přehlednosti. Každá kapitola je navíc doplněna úvodním vymezením cílů a závěrečným shrnutím. Kniha je určena nejen odborné veřejnosti z oblasti veřejné správy a samosprávy, studentům ekonomických fakult, ale i laické veřejnosti, která se o problematiku financování obcí a krajů v dnešních složitých ekonomických a společenských podmínkách zajímá. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe - Romana Provazníková - e-kniha , Finanční účetnictví podnikatelského sektoru: pohled teorie a praxe (978-80-7676-268-8)

Teorie a praxe řešení politických konfliktů - Vladimír Prorok, Aleš Lisa - e-kniha

Teorie a praxe řešení politických konfliktů - Vladimír Prorok, Aleš Lisa - e-kniha
Detail

eBook:,Konflikty jsou součástí života jedinců i společnosti po tisíciletí. Lidé jsou nuceni do konfliktů vstupovat, nebo jsou do nich vtahováni, ne vždy si však uvědomují jejich podstatu a následky. Konflikty jsou poměrně složitým společenským jevem a porozumění jim, a tím spíše jejich řešení, je věnován celý vědní obor - konfliktologie. Specifickou skupinu pak představují politické konflikty, kterým se věnuje tato kniha. Přestože je zaměřena na určitý druh konfliktů, řada pasáží je použitelná i při řešení každodenních problémů. Publikace je tedy určena nejen studentům politologie a odborníkům v dané oblasti, ale i široké veřejnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe řešení politických konfliktů - Vladimír Prorok, Aleš Lisa - e-kniha , Dama v ohrozeni stephanie laurensova e kniha

Třetí strana trojúhelníku. Teorie a praxe orální historie - Miroslav Vaněk, Pavel Mücke - e-kniha

Třetí strana trojúhelníku. Teorie a praxe orální historie - Miroslav Vaněk, Pavel Mücke - e-kniha
Detail

eBook:,Název publikace odkazuje na myšlenku amerického historika Michaela Frische, že orální historie je přístupem ke vnímání a pojímání minulosti, který se symbolicky nachází mezi „laickou“ individuální či kolektivní pamětí a „velkými“ politickými dějinami. Kniha nejen široké badatelské obci, ale i zájemcům z řad laické veřejnosti představuje problematiku orální historie v jejích teoretických a praktických perspektivách. Druhé a doplněné vydání tohoto manuálu se snaží podat aktuální pohled na problematiku orální historie jakožto interdisciplinární metody, která významně přispívá k poznání nedávné minulosti, jejíž svědkové a pamětníci doposud žijí. Teoreticky laděná část publikace se věnuje terminologii orální historie, jejímu zrodu a vývoji v českém prostředí i v mezinárodním kontextu, dále pak problematice paměti ve vztahu k orální historii. Praktičtěji zaměřená část se zabývá možnostmi a úskalími realizace orálněhistorického výzkumu, dále pak přináší přehled analytických přístupů, zamyšlení nad interpretačními možnostmi orálněhistorických rozhovorů a konečně jsou zde probírány také otázky etiky a legislativy jako nezbytné součásti orální historie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Třetí strana trojúhelníku. Teorie a praxe orální historie - Miroslav Vaněk, Pavel Mücke - e-kniha , Předškolní dítě a svět vzdělávání: přehled teorie, praxe a výzkumných poznatků (978-80-7552-323-5)

Teorie a praxe poradenské psychologie - Marek Kolařík, Roman Procházka, Martin Lečbych, Jan Šmahaj - e-kniha

Teorie a praxe poradenské psychologie - Marek Kolařík, Roman Procházka, Martin Lečbych, Jan Šmahaj - e-kniha
Detail

eBook:,V jednotlivých kapitolách se autoři zabývají teoretickým zázemím poradenské psychologie a pomocí stručných příkladů je propojují s poradenskou praxí. Nevyhýbají se ani úskalím, se kterými se pracovníci i klienti poraden potýkají. Témata jednotlivých kapitol byla vybrána na základě otázek, s nimiž se autoři setkávají ve své psychologické praxi a jež jsou často předmětem jak odborné, tak laické diskuse, například: • rizikoví klienti v poradenské práci • poradenství pro nadané a talentované • pomoc při volbě povolání a v profesním vývoji • poradenství u poruch chování a učení • poradenství v oblasti kyberšikany a drogových závislostí Kniha je určena nejen psychologům, sociálním pracovníkům, speciálním pedagogům a studentům těchto oborů, ale i ostatním zájemcům o lidskou psychiku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe poradenské psychologie - Marek Kolařík, Roman Procházka, Martin Lečbych, Jan Šmahaj - e-kniha , Pamatny den v duxu patrik linhart e kniha

Makroekonomická analýza - teorie a praxe - Marek Rojíček, Vojtěch Spěváček, Eva Zamrazilová, Jan Vejmělek, Václav Žďárek - e-kniha

Makroekonomická analýza - teorie a praxe - Marek Rojíček, Vojtěch Spěváček, Eva Zamrazilová, Jan Vejmělek, Václav Žďárek - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace poskytuje jak základní, tak pokročilé znalosti vztahující se k mainstreamovým i alternativním teoretickým konceptům, pojmům, vztahům a metodám využívaným při analýze hospodářského vývoje v jednotlivých zemích, regionálních integračních seskupeních i globálním pohledu. Čtenář dobře i rychle porozumí a analyzuje vývoj ekonomických procesů jednotlivých zemí i jejich skupin a prohloubí schopnost chápat vnitřní i vnější příčiny a souvislosti na základě běžně dostupných statistických údajů. Kniha je určena studentům vysokých škol, pracovníkům v oblasti ekonomického výzkumu, analytikům hospodářské praxe, vedoucím pracovníkům ve firmách všech úrovní a politikům ovlivňujícím vývoj národního hospodářství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Makroekonomická analýza - teorie a praxe - Marek Rojíček, Vojtěch Spěváček, Eva Zamrazilová, Jan Vejmělek, Václav Žďárek - e-kniha

Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha

Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha
Detail

eBook:,Pedagogická komunikace zaujímá ve výchovně vzdělávacím procesu stále významnější postavení. A právě proto přichází na český trh publikace Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Zahrnuje informace o pedagogické komunikaci v rovině teoretické, výzkumné, ale i praktické. Zabývá se pedagogickou komunikací v učitelské přípravě, zdůrazňuje její význam ve vzájemných vztazích mezi učitelem a žákem, upozorňuje na poruchy v komunikaci a naznačuje přístupy k účinné pedagogické komunikaci. Kniha by měla být především inspirací pro studenty a učitele, kteří svou erudovaností, tvořivostí i flexibilitou mohou výrazně ovlivnit kvalitu pedagogické komunikace na všech typech a úrovních škol. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pedagogická komunikace v teorii a praxi - Alena Nelešovská - e-kniha

Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR - Jitka Peková

Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR - Jitka Peková
Detail

Publikace se věnuje především alokačním netržním činnostem v rámci veřejného sektoru, který zabezpečuje veřejné služby (veřejné statky) pro obyvatelstvo. Přitom na každou činnost je nutné zabezpečit potřebné finanční prostředky, které se získávají především z daní. Proto je věnována pozornost finančním vztahům v rámci rozpočtové soustavy i mimo ni. Publikace se snaží čtenáři objasnit důvody státních zásahů, faktory ovlivňující rozsah a strukturu veřejného sektoru a využívání zdrojů veřejných financí na úrovni státu i na úrovni územní samosprávy. Poněvadž o finančních tocích se rozhoduje na různých vládních úrovních, je proto stručně věnována pozornost struktuře veřejné vlády a veřejné správy a jejich vzájemnému propojení. Čtenář se alespoň v základních rysech seznámí s procesem veřejného rozhodování a jeho vlivem nejen na rozsah a strukturu veřejného sektoru a využití veřejných financí. Vše je konkretizováno v kontextu českého veřejného sektoru, českých veřejných financí. Odbornou publikaci je možné nabídnout nejenom odborné veřejnosti, ale i ostatním čtenářům – studentům, poslancům, zastupitelům i pracovníkům ve státní správě a územní samosprávě a v neposlední řadě i novinářům. Může přispět ke zvýšení ekonomické gramotnosti široké veřejnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR - Jitka Peková

Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR - Jetmar Marek

Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR - Jetmar Marek
Detail

Publikace se věnuje především alokačním netržním činnostem v rámci veřejného sektoru, který zabezpečuje veřejné služby (veřejné statky) pro obyvatelstvo. Přitom na každou činnost je nutné zabezpečit potřebné finanční prostředky, které se získávají především z daní. Proto je věnována pozornost finančním vztahům v rámci rozpočtové soustavy i mimo ni. Publikace se snaží čtenáři objasnit důvody státních zásahů, faktory ovlivňující rozsah a strukturu veřejného sektoru a využívání zdrojů veřejných financí na úrovni státu i na úrovni územní samosprávy. Poněvadž o finančních tocích se rozhoduje na různých vládních úrovních, je proto stručně věnována pozornost struktuře veřejné vlády a veřejné správy a jejich vzájemnému propojení. Čtenář se alespoň v základních rysech seznámí s procesem veřejného rozhodování a jeho vlivem nejen na rozsah a strukturu veřejného sektoru a využití veřejných financí. Vše je konkretizováno v kontextu českého veřejného sektoru, českých veřejných financí. Odbornou publikaci je možné nabídnout nejenom odborné veřejnosti, ale i ostatním čtenářům – studentům, poslancům, zastupitelům i pracovníkům ve státní správě a územní samosprávě a v neposlední řadě i novinářům. Může přispět ke zvýšení ekonomické gramotnosti široké veřejnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR - Jetmar Marek

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (alza.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Detail

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR (978-80-7598-209-4)

Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR (978-80-7598-209-4)
Detail

Kniha - autor Jitka Peková; Marek Jetmar; Petr Toth, 784 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace se věnuje především alokačním netržním činnostem v rámci veřejného sektoru, který zabezpečuje veřejné služby (veřejné statky) pro obyvatelstvo. Přitom na každou činnost je nutné zabezpečit potřebné finanční prostředky, které se získávají především z daní. Proto je věnována pozornost finančním vztahům v rámci rozpočtové soustavy i mimo ni. Publikace se snaží čtenáři objasnit důvody státních zásahů, faktory ovlivňující rozsah a strukturu veřejného sektoru a využívání zdrojů veřejných financí na úrovni státu i na úrovni územní samosprávy. Poněvadž o finančních tocích se rozhoduje na různých vládních úrovních, je proto stručně věnována pozornost struktuře veřejné vlády a veřejné správy a jejich vzájemnému propojení. Čtenář se alespoň v základních rysech seznámí s procesem veřejného rozhodování a jeho vlivem nejen na rozsah a strukturu veřejného sektoru a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR (978-80-7598-209-4)

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Kniha Shiatsu Teorie a praxe: Shiatsu Theory and Practice (978-80-7370-431-5)

Kniha Shiatsu Teorie a praxe: Shiatsu Theory and Practice (978-80-7370-431-5)
Detail

Kniha - autor Carola Beresford-Cooke, 424 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Přinášíme vám český překlad třetího, rozšířeného vydání jedné z nejlepších knih o shiatsu vůbec, ve které vás autorka přehledným a srozumitelným způsobem seznámí s teorií zen-shiatsu, teorií pěti elementů a tradiční čínskou medicínou. Tato obsáhlá kniha vám pomůže k pochopení moudrosti staré tisíce let a naučí vás, jak ji při shiatsu prakticky využít. Detailní popis jednotlivých technik a postupů při ošetření meridiánů doplňuje autorka řadou příkladů ze své dlouholeté praxe. Prakticky zaměřená je také obsáhlá příloha s přehledem nejběžnějších onemocnění a jak k nim nejen při shiatsu celostně přistupovat. Ačkoli je kniha určená primárně studentům shiatsu a praktikům, dobře poslouží také klientovi, kterému shiatsu přináší úlevu a který se chce dozvědět více. Tato kniha se vás při čtení dotkne podobně, jako to umí zkušený praktik shiatsu. Carola sepsala odborným i poutavým způsobem... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kniha Shiatsu Teorie a praxe: Shiatsu Theory and Practice (978-80-7370-431-5)

Teorie a praxe veřejné ekonomiky - Jan Stejskal

Teorie a praxe veřejné ekonomiky - Jan Stejskal
Detail

Publikace je aktuální a v současné době velmi potřebná, protože napomáhá vyvracet mýty a předsudky týkající se fungování veřejného sektoru. Integruje v sobě dosavadní poznatky veřejné ekonomie a také přidává praktické pohledy a příklady aplikací. Autoři rovněž využili rozsáhlé a aktuální zahraniční literatury. doc. Ing. Leoš Vítek, Ph.D. Vydanie novej publikácie zameranej na problematiku úlohy štátu v modernej spoločnosti oceňujem a považujem za potrebný krok. prof. Ing. Juraj Nemec, CSc. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe veřejné ekonomiky - Jan Stejskal

Shiatsu - teorie a praxe - Carola Beresford-Cooke

Shiatsu - teorie a praxe - Carola Beresford-Cooke
Detail

Přinášíme vám český překlad třetího, rozšířeného vydání jedné z nejlepších knih o shiatsu vůbec, ve které vás autorka přehledným a srozumitelným způsobem seznámí s teorií zen-shiatsu, teorií pěti elementů a tradiční čínskou medicínou. Tato obsáhlá kniha vám pomůže k pochopení moudrosti staré tisíce let a naučí vás, jak ji při shiatsu prakticky využít. Detailní popis jednotlivých technik a postupů při ošetření meridiánů doplňuje autorka řadou příkladů ze své dlouholeté praxe. Prakticky zaměřená je také obsáhlá příloha s přehledem nejběžnějších onemocnění a jak k nim nejen při shiatsu celostně přistupovat. Ačkoli je kniha určená primárně studentům shiatsu a praktikům, dobře poslouží také klientovi, kterému shiatsu přináší úlevu a který se chce dozvědět více. Tato kniha se vás při čtení dotkne podobně, jako to umí zkušený praktik shiatsu. Carola sepsala odborným i poutavým způsobem to, co by se měl praktik naučit ve škole shiatsu a co si klient odnáší z každého ošetření. Kniha je skutečným požehnáním a darem i pro zájemce z dalších směrů komplementární medicíny a pro lékaře zapojující do své praxe holistický přístup. (Z předmluvy Darji Havelkové, zakladatelky České asociace shiatsu) (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Shiatsu - teorie a praxe - Carola Beresford-Cooke

Teorie a praxe kulturních průmyslů - Miroslav Zelinský

Teorie a praxe kulturních průmyslů - Miroslav Zelinský
Detail

Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality... Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními průmysly. Toto téma vstoupilo do euroatlantické ekonomicko-politické debaty intenzivněji na počátku nového milénia se zavedením pojmu kreativní třída. Přišel s ním americký filozof a ekonom Richard Florida a rozpoutal tak rozsáhlou celosvětovou diskusi o efektivitě kreativity ve společensko-ekonomickém prostoru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe kulturních průmyslů - Miroslav Zelinský
Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2), Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1), Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0), Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1), Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5), Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0), neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha, Pivovarství: teorie a praxe výroby piva (9788087109779), roudensky petr kvalita software teorie a praxe, Kniha Shiatsu Teorie a praxe: Shiatsu Theory and Practice (978-80-7370-431-5), Urinoterapie: teorie a praxe (978-80-8100-637-1), Základy bankovnictví: Teorie a praxe (978-80-7400-595-4), Kvalita softwaru Teorie a praxe (978-80-7402-322-4), Daňová evidence - Teorie a praxe (999-00-018-4006-8), Oceňování služebností: teorie a praxe (978-80-7552-628-1), Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4), Teorie a praxe poradenské psychologie (978-80-247-4451-3), Makroekonomická analýza - teorie a praxe (978-80-247-5858-9), Teorie a praxe řešení politických konfliktů (978-80-247-3027-1), Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe (978-80-247-2789-9), Financování měst, obcí a regionů - teorie a praxe (978-80-247-5608-0), Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892), Velká kniha Reflexologie: Všechno, co potřebujete vědět z teorie i praxe (978-80-256-0105-1), Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu (9788024650616), Aplikace mezinárodního práva v právním řádu ČR pohledem teorie a soudní praxe (978-80-7357-929-6), Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463), Finanční účetnictví podnikatelského sektoru: pohled teorie a praxe (978-80-7676-268-8), dama v ohrozeni stephanie laurensova e kniha, Předškolní dítě a svět vzdělávání: Přehled teorie, praxe a výzkumných poznatků (978-80-7552-323-5), pamatny den v duxu patrik linhart e kniha