Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Písanka k Živé abecedě „Píšeme tiskacím písmem“
1-46 Písanka k Živé abecedě obsahuje uvolňovací cviky pro přípravné období, nácvik psaní prvních písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně vyvozované v Živé abecedě. Každá strana písanky odpovídá svým obsahem jedné straně Živé abecedy. Všechny cviky přípravného období jsou doplněny říkankou a námětem na mezipředmětové propojení. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy je v písance pro lepší orientaci vyznačena na každé straně. Výukové materiály s nevázaným písmem jsou vytvořeny ve fontu NNS Script.
Podívejte se také pisanka 1 pro 2 rocnik zakladni skoly 8594059321459
Písanka k živé abecedě pro 1. ročník ZŠ - Píšeme tiskacím písmem
1-46 Písanka k Živé abecedě obsahuje uvolňovací cviky pro přípravné období, nácvik psaní prvních písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně vyvozované v Živé abecedě. Každá strana písanky odpovídá svým obsahem jedné straně Živé abecedy. Všechny cviky přípravného období jsou doplněny říkankou a námětem na mezipředmětové propojení. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy je v písance pro lepší orientaci vyznačena na každé straně.
Podívejte se také LIEBHERR K 230 (K 230)
Písanka 2, 2. díl Píšeme tiskacím písmem
2-49 Písanka pro 2. ročník, 2. díl, ze souboru učebních materiálů "Píšeme tiskacím písmem". V této písance se procvičuje psaní slov, vět a nacvičuje se přepis krátkých textů nevázaným písmem. Jednotlivé úkoly podporují zvýšenou pozornost žáků při psaní a rozvíjejí jejich uvažování. Napomáhají také k uvědomování si toho, co žáci píší, a zlepšují porozumění čtenému a psanému textu. Písanka je doplněna různými úkoly, rébusy a hádankami. Na každé dvoustraně je jednak jazykolam k procvičení výslovnosti, jednak přirovnání, které slouží k rozvoji schopností porozumět textu, vyjadřování žáků a dalšího širšího chápání jazyka. Písanka obsahuje prvky sebehodnocení a prvky práce s chybou. Mezipředmětově je propojena s učivem českého jazyka a prvouky. Žáci v písance procvičují čtení písmen, slov a krátkých vět psaných vázaným písmem. Cílem ovšem není, aby žáci tyto tvary psali. Utvářejí si tak postupně dovednost číst text napsaný vázaným písmem.
Podívejte se také K hříchu i k modlitbě (9788024635415)
Podívejte se také
- Technics SU-G700M2E-K (SU-G700M2E-K)
- Panasonic RX-D552E-K (RX-D552E-K)
- Panasonic RX-D550E-K (RX-D550E-K)
- Panasonic SC-UA30E-K (SC-UA30E-K)
- Panasonic SC-HC300EG-K (SC-HC300EG-K)
- Panasonic RF-2400DEG-K (RF-2400DEG-K)
- Technics EAH-A800E-K (EAH-A800E-K)
- Panasonic RP-HTF295E-K (RP-HTF295E-K)
- Panasonic RP-HT265E-K (RP-HT265E-K)
- Panasonic RX-D500EG-K (RX-D500EG-K)
- Technics SA-C100EG-K (SA-C100EG-K)
- Panasonic DVD-S700EP-K (DVD-S700EP-K)
- Shure MV7 K černý (S MV7-K)
- Panasonic SC-PM250EG-K černý (SC-PM250EG-K)
- Panasonic RF-D30BTEG-K černá (RF-D30BTEG-K)
- Shure SE215-K-EFS (S SE215-K-EFS)
- Panasonic SC-DM502E-K černá (SC-DM502E-K)
- K&N BM-1205 pro BMW K 1200 GT, K 1300 GT (BM-1205)
- Cesta k nesvobodě
- prani k narozeninam
Písanka 3, 1. díl Píšeme tiskacím písmem
3-48 K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem, rovněž upevňovat čtení vázaného písma.
Objev podobné jako Písanka 3, 1. díl Píšeme tiskacím písmem
Písanka 3/2. díl - Píšeme tiskacím písmem
3-49 K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem, rovněž upevňovat čtení vázaného písma.
Objev podobné jako Písanka 3/2. díl - Píšeme tiskacím písmem
Písanka 2, 1. díl Píšeme tiskacím písmem
2-48 Již vyšla Písanka pro 2. ročník, 1. díl, ze souboru učebních materiálů "Píšeme tiskacím písmem". Písanka obsahuje postupné opakování všech tvarů písmen a číslic pro psaní nevázaným písmem. Všechna malá písmena jsou doplněna krátkým textem o některém živočichovi začínajícím na dané písmeno. Žáci a žákyně se tak seznámí s řadou živočichů. Písankou prolínají různé úkoly, které podporují čtení s porozuměním a napomáhají rozvoji myšlení. Každá strana je doplněna hádankou. V písance je také zařazena jednoduchá forma sebehodnocení. Žákyně a žáci mají i prostor pro práci s chybou. Písanka je mezipředmětově propojena s učivem prvouky a českého jazyka. Žáci a žákyně se v písance seznamují také s tvary písmen pro psaní vázaným písmem. Postupně se učí číst tyto tvary spojené do slabik a slov. Cílem ovšem není, aby žákyně a žáci tyto tvary psali – po přečtení písmen, slabik či slov je přepisují tvary nevázaného písma. Utvářejí si tak postupně dovednost číst text napsaný vázaným písmem.
Objev podobné jako Písanka 2, 1. díl Píšeme tiskacím písmem
Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a písankám
Součástí metodiky je návrh plánování čtení a psaní, metodické pokyny pro práci s Živou abecedou a Slabikářem a literární příloha s pohádkami a básničkami vhodnými v jednotlivých měsících. NNS126
Objev podobné jako Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a písankám
Písanka ke Slabikáři 3. díl „Píšeme tiskacím písmem“
1-49 Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy a Slabikáře je v písankách pro lepší orientaci vyznačena na každé straně.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 3. díl „Píšeme tiskacím písmem“
Písanka ke Slabikáři 2. díl „Píšeme tiskacím písmem“
1-48 Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Slabikáře je v písankách pro lepší orientaci vyznačena na každé straně. Výukové materiály s nevázaným písmem jsou vytvořeny ve fontu NNS Script.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 2. díl „Píšeme tiskacím písmem“
Písanka ke slabikáři 1. díl - Píšeme tiskacím písmem
1-47 Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Slabikáře je v písankách pro lepší orientaci vyznačena na každé straně.
Objev podobné jako Písanka ke slabikáři 1. díl - Píšeme tiskacím písmem
Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písankám: s kocourem Samem (978-80-87591-51-2)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 96 stran, česky Metodický průvodce obsahuje metodicko-didaktická doporučení pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku. Předkládá detailní praktické rady a náměty. V průvodci najdete: Vymezení předmětu český jazyk, systém vyučování počátečnímu čtení, vyučovací postupy při vytváření dovednosti číst, dovednosti psát, diagnostické prověrky. Orientační návrh ročního plánu – rozpracované na týdny (učebnice – strany, úkoly a cíle; písanky – téma, strany; literární výchova – náměty pro práci, doporučené knihy a autoři; návrh zařazení diagnostické prověrky) Metodické poznámky k práci s Živou abecedou a Slabikářem – podrobně rozpracované k jednotlivým stranám učebnic (obsah strany, motivace, tabule, didaktické hry, mezipředmětové vztahy, literární výchova, výcvik dechu, hlasu a výslovnosti, návody a další náměty pro práci k jednotlivým cvičením, včetně řešení doplňovaček) Literární přílohu – je rozdělena na 4 části podle...
Objev podobné jako Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písankám: s kocourem Samem (978-80-87591-51-2)
Zdokonalujeme čtení k Živé abecedě
1A-21 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení k Živé abecedě
Živá abeceda „Píšeme tiskacím písmem“
1-51 Živá abeceda připravuje žáky na budoucí čtení. Rozvíjí smysly potřebné ke čtení, především zrakový a sluchový postřeh a vyvozuje první hlásky a písmena, čtení otevřených slabik a prvních dvojslabičných slov z nich složených. Různé úkoly procvičují a upevňují potřebné znalosti a dovednosti, dávají prostor pro individualizace a sebehodnocení. Systém různých symbolů a značek napomáhá rychlejší orientaci a porozumění úkolům. Již tato první učebnice, se kterou se žák setkává, dbá na podporu čtení s porozuměním v nejjednodušších formách. Výukové materiály s nevázaným písmem jsou vytvořeny ve fontu NNS Script.
Objev podobné jako Živá abeceda „Píšeme tiskacím písmem“
Hry se slabikami k Živé abecedě
1-98 Soubor obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě. Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami. Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, a nikoliv po jednotlivých písmenech.
Objev podobné jako Hry se slabikami k Živé abecedě
AMOS PLUS K ŽIVÉ ABECEDĚ se samolepkami (barevný pracovní sešit)
1A-51 Barevný pracovní sešit rozvíjející dovednosti a znalosti vzdělávacích materiálů AMOS vhodný od období Živé abecedy. Barevné pracovní sešity AMOS PLUS pro 1. ročník přinášejí možnost:1. Aplikace získaných dovedností a znalostí materiálů AMOS, a tím smysluplnou motivaci pro další výuku čtení, psaní, počítání a prvouky.2. Rozvoje žáků prostřednictvím náročnějších typů cvičení, které zaujmou i nadanější žáky.3. Budování základů informatického myšlení prostřednictvím práce s obrázky, značkami, symboly, texty, tabulkami a schématy.4. Vedení žáků k samostatnému písemnému projevu psaním slov podle autodiktátů a zapisováním jednoduchých vět vyjadřujících děje na obrázcích.5. Smysluplného využívání oblíbených samolepek ke čtení s porozuměním, osvojování slovní zásoby a rozvoji prostorové orientace. V rámci uceleného souboru AMOS se mohou žáci 1. ročníku snadno seznamovat s psaním a čtením v Čteme a píšeme s Agátou, s čísly a početními operacemi v Matýskově matematice a se světem kolem nás v Oskarově prvouce. Pracovní sešity AMOS PLUS pak umožní tyto znalosti a dovednosti rozvíjet jejich aplikací v rámci nových typů úkolů, které zaujmout i nadanější žáky.Jako v ostatních materiálech AMOS jsou žáci vedeni k samostatnému řešení úkolů s pomocí piktografických zadání. K řešení úkolů žáci dále využívají i práci s obrázky, značkami, symboly, texty, tabulkami a schématy, a tím budují základy informatického myšlení. Práci s AMOS PLUS k Živé abecedě můžete zařadit průběžně během výuky podle Živé abecedy, ale také kdykoli později v průběhu 1. ročníku. Pozdější zařazení může sloužit k opakování osvojené látky na dovednostně náročnějších typech cvičení.
Objev podobné jako AMOS PLUS K ŽIVÉ ABECEDĚ se samolepkami (barevný pracovní sešit)
Slabikář pro 1. ročník ZŠ - Píšeme tiskacím písmem - Eva Procházková
1-50 Slabikář navazuje na Živou abecedu. Obsahuje postupné vyvozování všech hlásek a písmen a ucelenou metodickou řadu nácviku čtení slov různé obtížnosti. Všechny úkoly a cvičení podporují dostatečné procvičení učiva. Texty ve Slabikáři podporují rozvoj mnoha čtenářských dovedností a důraz je kladen na čtení s porozuměním. Obsah textů je volen tak, aby se týkal témat, která jsou žákům této věkové kategorie známá a blízká, a aby byl mezipředmětově propojen, především s učivem prvouky. I zde je využito systému značek a symbolů. Ve Slabikáři žáci také dostávají prostor k individualizaci, např. formou vlastní ilustrace.
Objev podobné jako Slabikář pro 1. ročník ZŠ - Píšeme tiskacím písmem - Eva Procházková
Skládací abeceda k Živé abecedě a Slabikáři pro 1.ročník ZŠ
Skládací abeceda obsahuje velká a malá písmena české abecedy, vybrané slabiky, náhradní dílky pro případ ztráty a nově i číslice od 1 do 10. Všechny dílky s písmeny jsou stejně velké, čímž umožňují snadné skládání v mřížce. Díky perforaci se písmena snadno vylamují.
Objev podobné jako Skládací abeceda k Živé abecedě a Slabikáři pro 1.ročník ZŠ
Pracovní sešit k Živé abecedě - Josef Brukner, Hana Staudková, Radka Wildová
Soubor rozmanitých úkolů pro přímou i samostatnou práci žáků v předslabikářovém období. Doplněk k Živé abecedě, s nímž je možné pracovat i mimo školu.
Objev podobné jako Pracovní sešit k Živé abecedě - Josef Brukner, Hana Staudková, Radka Wildová
Slabikář pro 1. ročník základní školy: Píšeme tiskacím písmem (978-80-7289-618-9)
Kniha - autor Eva Procházková, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Procházková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Slabikář navazuje na Živou abecedu. Obsahuje postupné vyvozování všech hlásek a písmen a ucelenou metodickou řadu nácviku čtení slov různé obtížnosti. Všechny úkoly a cvičení podporují dostatečné procvičení učiva. Texty ve Slabikáři podporují rozvoj mnoha čtenářských dovedností a důraz je kladen na čtení s porozuměním. Obsah textů je volen tak, aby se týkal témat, která jsou žákům této věkové kategorie známá a blízká, a aby byl mezipředmětově propojen, především s učivem prvouky. I zde je využito systému značek a symbolů. Ve Slabikáři žáci také dostávají prostor k individualizaci, např. formou vlastní ilustrace.
Objev podobné jako Slabikář pro 1. ročník základní školy: Píšeme tiskacím písmem (978-80-7289-618-9)
Hry se slabikami k živé abecedě Pro 1. ročník Základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (8595606701038)
Kniha - autor Alena Bára Doležalová, 16 stran, česky - autor Alena Bára Doležalová, 16 stran, česky Soubor Hry se slabikami „Čteme a píšeme s Agátou“ obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě (používají se pouze velká tiskací písmena). Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami. Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, nikoli po jednotlivých písmenech.
Objev podobné jako Hry se slabikami k živé abecedě Pro 1. ročník Základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (8595606701038)
Á BÉ CÉ DÉ v abecede - Dana Hlavatá
Na takmer každé písmenko našejabecedy máme v kalendári krstnémeno. Pre chlapcov i pre dievčatá. Rodičia svojim deťom vyberajú menospravidla ešte pred narodením. Jednému sa páči Anička, druhému Želka, tretíby dal dcérke meno Olinka. V kalendári však nájdete Aničku ako Annu, Želkuako Želmíru, Olinku ako Oľgu. Miroslavovi nepovieme inak ako Mirko,Františkovi Ferko, Emanuelovi Emo.Vybrať si z toľkých mien veru nie je jednoduché. Každé meno má svoj pôvoda význam. Jedno je však isté. Mená od písmenka A až po Ž sú zapísané vgregoriánskom kalendári a vy si podľa neho môžete vybrať meno pre bábiku,macka alebo iné plyšové zvieratko. V knižke nájdete veršíky o Adamovi,Viac o kniheKatke, Lackovi či Petre a Pavle a rozličné otázky, aby ste si aj trochu potrápili hlavičky.
Objev podobné jako Á BÉ CÉ DÉ v abecede - Dana Hlavatá
Á BÉ CÉ DÉ v abecede (978-80-8142-793-0)
Kniha - 56 stran, česky Na takmer každé písmenko našej abecedy máme v kalendári krstné meno. Pre chlapcov i pre dievčatá. Rodičia svojim deťom vyberajú meno spravidla ešte pred narodením. Jednému sa páči Anička, druhému Želka, tretí by dal dcérke meno Olinka. V kalendári však nájdete Aničku ako Annu, Želku ako Želmíru, Olinku ako Oľgu. Miroslavovi nepovieme inak ako Mirko, Františkovi Ferko, Emanuelovi Emo. Vybrať si z toľkých mien veru nie je jednoduché. Každé meno má svoj pôvod a význam. Jedno je však isté. Mená od písmenka A až po Ž sú zapísané v gregoriánskom kalendári a vy si podľa neho môžete vybrať meno pre bábiku, macka alebo iné plyšové zvieratko. V knižke nájdete veršíky o Adamovi, Viac o knihe Katke, Lackovi či Petre a Pavle a rozličné otázky, aby ste si aj trochu potrápili hlavičky.
Objev podobné jako Á BÉ CÉ DÉ v abecede (978-80-8142-793-0)
Pracovní sešit ke Slabikáři, 2. díl - Hana Staudková
Dvojdílný pracovní sešit je zásobníkem cvičení a úkolů pro rozvoj čtenářství; navazuje na Pracovní sešit k Živé abecedě. Součástí obou dílů jsou kartičky se slovy tištěnými velkou i malou abecedou a přílohy, které se slovy pracují.
Objev podobné jako Pracovní sešit ke Slabikáři, 2. díl - Hana Staudková
Písanka
V této cvičebnici si (nejen) budoucí školáci procvičí ruku a uvolní zápěstí a naučí psát malá i velká písmena písankovým písmem. Kniha obsahuje pár cviků na uvolnění ruky a dále všechny malá a velká písmena. ( i vodící čáry, pro prvňáčky) zkrátka vše co školák potřebuje pro úspěšné zvládnutí psaní. Pomocí této knihy bude psaní písmen hračka.
Objev podobné jako Písanka
Písanka k Českému slabikáři 1.roč Dialog KOMPLET 1.-5.DÍL
Soubor 5-ti kusů písanek pro 1.ročník ZŠ
Objev podobné jako Písanka k Českému slabikáři 1.roč Dialog KOMPLET 1.-5.DÍL
Procvičování - Písanka
V této cvičebnici si (nejen) budoucí školáci procvičí ruku a uvolní zápěstí a naučí psát malá i velká písmena písankovým písmem. KÚkoly pro malé školáky. Pojďte se s námi vydat po zamotaných cestách mnohých labyrintů. Najdete správnou cestu? Veselá bludiště již čekají, neváhejte je vyzkoušet.niha obsahuje pár cviků na uvolnění ruky a dále všechny malá a velká písmena. ( i vodící čáry, pro prvňáčky) zkrátka vše co školák potřebuje pro úspěšné zvládnutí psaní. Pomocí této knihy bude psaní písmen hračka
Objev podobné jako Procvičování - Písanka
Český jazyk 2 Pracovní sešit pro 2. ročník, 1. díl (978-80-7600-320-0)
Kniha - 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Barevné pracovní sešity pro 2. ročník jsou koncipovány v souladu s RVP ZV a tvoří funkční celek s učebnicí Český jazyk 2 (kód 2-55) . Stejně jako učebnicí provází i pracovními sešity stonožka Agáta. Pracovní sešity procvičují učivo 2. ročníku (ve stejném pořadí, jako je v učebnici), podporují tvořivý styl vyučování a zapojení žáků do výuky. Obsahují: úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost a porozumění textu, básničky, písničky, hádanky, rébusy, doplňovačky, čtyřsměrky, vybarvovací obrázky aj. Nedílnou součástí jsou slohová cvičení. Učivo českého jazyka je propojeno především s prvoukou, ale i s ostatními předměty. V obou sešitech naleznete klíče ke cvičením. NOVINKA interaktivní verze pracovního sešitu je součástí MIUč+ Český jazyk 2. Čím se vyznačují nové pracovní sešity Český jazyk 2: navazují na učební materiály pro 1. ročník (DUHOVÁ ŘADA; Píšeme tiskacím písmem; Čteme a píšeme s Agátou)...
Objev podobné jako Český jazyk 2 Pracovní sešit pro 2. ročník, 1. díl (978-80-7600-320-0)
Živá abeceda - Hana Staudková, Miloš Holas
Učebnice pro předslabikářové období. Soustřeďuje se na správné čtení a psaní (tiskací písmo) slabik, jednoduchých slov a krátkých vět. Obsahuje všechny samohlásky, ze souhlásek pak M, L, S, P, T, J. Učebnice byla doplněna přílohou 30 obrázků Aleny Ladové pro vyvozování slabik. Samostatným doplňkem je Pracovní sešit k Živé abecedě. Perforovaná kartonová příloha: kartičky slabik a slov, z kterých žáci tvoří vyšší celky.
Objev podobné jako Živá abeceda - Hana Staudková, Miloš Holas
Český jazyk 2, 1. díl s Agátou - (barevný pracovní sešit)
2-63 Barevné pracovní sešity pro 2. ročník jsou koncipovány v souladu s RVP ZV a tvoří funkční celek s učebnicí Český jazyk 2. Stejně jako učebnicí provází i pracovními sešity stonožka Agáta. Pracovní sešity procvičují učivo 2. ročníku (ve stejném pořadí, jako je v učebnici), podporují tvořivý styl vyučování a zapojení žáků do výuky. Obsahují: úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost a porozumění textu, básničky, písničky, hádanky, rébusy, doplňovačky, čtyřsměrky, vybarvovací obrázky aj. Nedílnou součástí jsou slohová cvičení. Učivo českého jazyka je propojeno především s prvoukou, ale i s ostatními předměty. V obou sešitech naleznete klíče ke cvičením. NOVINKA interaktivní verze pracovního sešitu je součástí MIUč+ Český jazyk 2. Čím se vyznačují nové pracovní sešity Český jazyk 2: – navazují na učební materiály pro 1. ročník (DUHOVÁ ŘADA; Píšeme tiskacím písmem; Čteme a píšeme s Agátou) – doplňují se s pracovní učebnicí Jsem čtenář 1 – mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti – obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností – přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (zpočátku méně psaní, úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 2, 1. díl s Agátou - (barevný pracovní sešit)
Písanka pro prvňáky
V tomto pracovním sešitě najdou rodiče prvňáčků 32 linkovaných stran s pomocnými linkami a cvičeními k opisování pro zdokonalení psaní písmenek abecedy.
Objev podobné jako Písanka pro prvňáky
Zábavná cvičebnice - Písanka
V této cvičebnici si (nejen) budoucí školáci procvičí ruku a uvolní zápěstí a naučí psát malá i velká písmena písankovým písmem. Kniha obsahuje pár cviků na uvolnění ruky a dále všechny malá a velká písmena. ( i vodící čáry, pro prvňáčky) zkrátka vše co školák potřebuje pro úspěšné zvládnutí psaní. Pomocí této knihy bude psaní písmen hračka.
Objev podobné jako Zábavná cvičebnice - Písanka
Písanka, 2 .díl
1A-13 Písanky obsahují postupný nácvik jednotlivých písmen. Metodicky je vždy nejdříve zařazeno seznámení s daným písmenem, pak jeho správná vazba ve slabikách či slovech, dále navazuje přepis, psaní podle obrázků s nápovědou a nakonec autodiktát, tedy samostatné psaní podle obrázků. Postupně jsou žáci vedeni k opisu a přepisu vět, jednoduchým odpovědím na otázky a základům vysuzování. Výuka velkých tvarů vázaného písma je zařazena ve 3. díle Písanky, kdy se žáci na konci 1. ročníku po zafixování psaní malých tvarů vázaného písma mohou lépe soustředit na obtížnější velké tvary. Písmena jsou za sebou řazena podle tvarových skupin.
Objev podobné jako Písanka, 2 .díl
Hravá písanka 1 I.díl
První díl písanky je zaměřený na procvičování grafomotoriky. Díky velkým stranám orientovaným na šířku zde žáci naleznou dostatek prostoru pro uvolnění ruky. Všechny úkoly jsou nápadité, hravé a navíc je doprovází krátká básnička.Písanky respektují doporučené sklony písma, nejvíce doporučované odborníky. Na řádcích je vždy dostatek místa pro dostatečně velké psací písmo. Místo k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech.
Objev podobné jako Hravá písanka 1 I.díl
Hravá písanka 1 IV.díl
Písanky respektují doporučené sklony písma, nejvíce doporučované odborníky. Na řádcích je vždy dostatek místa pro dostatečně velké psací písmo. Místo k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech.
Objev podobné jako Hravá písanka 1 IV.díl
Hravá písanka 2 II.díl
Souhrn rad pro rodiče, které navedou děti ke správnému sezení a psaní.Celobarevný design, který děti bude motivovat písanky používat.
Objev podobné jako Hravá písanka 2 II.díl
Písanka 3 – První písmena
Umí vaše dítě napsat jednotlivá písmenka tvořící slova, např. mé, jsi, pa, ale, teta, Ola, táta, sůl, anebo věty Mája mele maso. Ola má sílu. Míla má laso. Ota má síto- V tomto pracovním sešite najdou rodiče prvňáčku praktická cvičení na psaní písmen, slov a vet, a to od těch nejjednodušších úkolů až po ty složitější.
Objev podobné jako Písanka 3 – První písmena
Písanka 2 - Tahy, čáry
Procvič si tahy. Procvič si čáry. V tomto pracovním sešite najdete spoustu cvičení od těch úplně nejjednodušších až po ty složitější na procvičování tahu, čar a psaní písma. Sešit je určen pro děti z prvních tříd.
Objev podobné jako Písanka 2 - Tahy, čáry
Hravá písanka 2 I.díl
rn rad pro rodiče, které navedou děti ke správnému sezení a psaní.Celobarevný design, který děti bude motivovat písanky používat.
Objev podobné jako Hravá písanka 2 I.díl
Zábavná cvičebnice - Písanka 5+
V této cvičebnici si (nejen) budoucí školáci procvičí ruku a uvolní zápěstí a naučí psát malá i velká písmena písankovým písmem. Kniha obsahuje pár cviků na uvolnění ruky a dále všechny malá a velká písmena. ( i vodící čáry, pro prvňáčky) zkrátka vše co školák
Objev podobné jako Zábavná cvičebnice - Písanka 5+
První písanka pro předškoláky
Aby se vaše dítě naučilo správně a úhledně psát, je nutné rozvíjet jemnou motoriku ruky od útlého věku. Tato kniha obsahuje soubor různých zábavných cvičení pro malé děti se zajímavými úkoly pro procvičování ruky. Když si vaše dítě před vstupem do první třídy procvičí všechny úkoly z této knížky, tak si nejen vytrénuje prsty a ruku, ale zdokonalí i svoji paměť a schopnost soustředění. Přejeme vám hodně zábavy a úspěchů!
Objev podobné jako První písanka pro předškoláky
Písanka s kocourem Samem 1 pro 1. ročník - Eva Procházková, Zdena Rosecká
Písanky jsou součástí nové sady vytvořené pro první ročník v rámci edice Čtení s porozuměním. Podobně jako v Živé abecedě a ve Slabikáři s kocourem Samem jsou průvodními postavami Alenka, Michal a kocour Sam v podobě ilustračního doprovodu písanek. Nácvik psaní písmen odkazuje na odpovídající stránky v Živé abecedě s kocourem Samem a ve Slabikáři s kocourem Samem. K ulehčení psaní slouží pomocné linky pro dodržení velikosti písmen i jejich sklonu. Jsou vhodné i pro leváky. 1. a 2. písanka přinášejí před nácvikem samostatných písmen různé cviky, které jsou základem pro psaní daného písmene. Důraz se klade na obtížné spoje písmen, které se ve slovech objevují. Na Písanku 1 navazují Písanky 2, 3 a 4. Předmět: Český jazyk Formát: A5 Počet stran: 24
Objev podobné jako Písanka s kocourem Samem 1 pro 1. ročník - Eva Procházková, Zdena Rosecká
Hry se slabikami (Čteme a píšeme s Agátou) - Alena Bára Doležalová
1A-28 Soubor Hry se slabikami „Čteme a píšeme s Agátou“ obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě (používají se pouze velká tiskací písmena). Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami.Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, nikoli po jednotlivých písmenech.
Objev podobné jako Hry se slabikami (Čteme a píšeme s Agátou) - Alena Bára Doležalová
Živá abeceda pro nevázané písmo - Jan Horák, Martina Fasnerová, Soňa Burová
V Živé abecedě se nejprve vyvozují souhlásky, mezi které je nově zařazena samohláska A po souhláskách S, M. Poté následují další samohlásky a čtení slabik. Do Živé abecedy je přímo integrována písanka s grafomotorickými cviky.
Objev podobné jako Živá abeceda pro nevázané písmo - Jan Horák, Martina Fasnerová, Soňa Burová
Jája a Ota - Písanka 1
První díl písanky slouží k technickému nácviku psaní prvních písmen, slabik, slov i vět. Děti mohou obtahovat předepsané tiskací i psací tvary písmen a psát podle vzoru do liniatury, na níž přirozeně nechybějí tence předtištěné pomocné linky a značky.
Objev podobné jako Jája a Ota - Písanka 1
Písanka s říkadly - Hůlková písmena
Sešit je vhodný na procvičování psaní hůlkových písmen. Každá strana obsahuje veselou říkanku, jedno písmeno české abecedy a zábavnou aktivitu. Uprostřed sešitu najdou děti oddychovou hru a na konci přehled procvičených písmen.
Objev podobné jako Písanka s říkadly - Hůlková písmena
Písanka s riekankami Tlačené písmená
Zošit je vhodný na precvičovanie písania tlačených písmen. Každá strana obsahuje veselú riekanku, jedno písmeno slovenskej abecedy a zábavnú aktivitu.Na konci zošita nájdu oddychovú hru a prehľad precvičených písmen.
Objev podobné jako Písanka s riekankami Tlačené písmená
Písanka 4 – Slova a věty
Los, Bára, Čenda, bota, Emil, vosa, datel, Ferda, rak, louka, šašek, zima, Cecilka, Váša, u tety, horko, zima, Jula, fouká atd. V tomto pracovním sešite najdou rodiče prvňáčků praktická cvičení zaměřená na psaní složitějších slov a slovních spojení, která jsou seřazena od těch nejjednodušších až po ty složitější.
Objev podobné jako Písanka 4 – Slova a věty
Písanka - Hůlková písmena a číslice
Barevná písanka zaměřená na procvičování psaní hůlkových písmen české abecedy a číslic. Obsahuje množství obrázkových aktivit, jazykových a matematických kvízů. Zábavnou formou si děti mohou procvičovat učivo 1. třídy ZŠ během školního roku i o prázdninách
Objev podobné jako Písanka - Hůlková písmena a číslice
Písanka 2, 2. díl dvoubarevná
2-79 Písanka obsahuje psaní slov, vět a nacvičuje přepis krátkých textů. Jednotlivé úkoly procvičují pozornost žáků při psaní, rozvíjejí jejich uvažování. Také tento díl je doplněn různými úkoly, rébusy a hádankami, obsahuje prvky sebehodnocení a práce s chybou. Písanka je mezipředmětově propojena s učivem českého jazyka a prvouky.
Objev podobné jako Písanka 2, 2. díl dvoubarevná
Azbuka Fraus - písanka a procvičování
Je vhodným doplňkem ke všem učebnicím ruštiny. Pomůže při nácviku psaní a čtení.
Objev podobné jako Azbuka Fraus - písanka a procvičování
Písanka s Apu 1/4
Písanky s Apu slouží k výuce vázaného písma. Vznikaly v úzké spolupráci s odborníky na prvopočáteční psaní a vyučujícími z praxe. Nezapomínají ani na leváky, varianty uzpůsobené pro psaní levou rukou nabízí v online prostředí pod kódem. Proč zvolit právě tuto řadu? analyticko-syntetická metoda vázané písmo čtení s porozuměním mezipředmětové propojení smysluplné texty již od prvních stran Slabikáře texty vycházející z reálných situací založených na zkušenostech žáka diferencované materiály online vhodné pro práci s různorodým třídním kolektivem tematické a mezipředmětové propojení s dalšími tituly sady Učím s Apu přehledná grafika, atraktivní ilustrace
Objev podobné jako Písanka s Apu 1/4
Podívejte se také
- darky k nakupu
- blahoprani k narozeninam
- k m 14950
- balonek k tlakomeru
- doplnky k filtrum
- reminek k hodinkam
- klystyr k vyplachu
- adidas hyperhiker k
- Komunikací k Vítězství
- K hranici (9788025720202)
- Motivací k vítězství
- Důvod k naději ()
- K otevřenému nebi ()
- K tabuli půjde..
- Cesta k billboardu ()
- PROTECO 51.02-K-1100 kompresor 1.1kW (51.02-K-1100)
- Adam Hall K 20 C 30 (K 20 C 30)
- Xprinter XP-T58-K DUAL BT (XP T58-K Bluetooth)
- K&N BM-1299 pro BMW K 1200 (BM-1299)
- Návraty k pramenům (9788025735886)
- nastavitelné nohy k nábytku
- blahoprani k narozeninam 70