Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Hry se slabikami „Čteme a píšeme s Agátou“ (1A-28) - Alena Bára Doležalová
Soubor Hry se slabikami „Čteme a píšeme s Agátou“ obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě (používají se pouze velká tiskací písmena). Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami.Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, nikoli po jednotlivých písmenech.
Podívejte se také bara
Krabicová hra - KOTĚ - Hra se slabikami
Zábavná dvojice her pro jednoho a více hráčů. Cílem je procvičování tvoření slov z více slabik a motivace k prvnímu čtení. Hra obsahuje 48 oboustranných karet a pravidla hry.
Podívejte se také inkognito bara votikova
Hry se slabikami k Živé abecedě (1-98)
Soubor obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě. Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami.Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, a nikoliv po jednotlivých písmenech.Náměty pro didaktické hry a činnosti pro jednotlivce, dvojice či malé skupiny najdete přímo na obálce Her se slabikami a zde.
Podívejte se také klara dolezalova rikadla a pisnicky pro nejmensi deticky cd
Podívejte se také
- Fonestar FDA-1A (FDA-1A)
- policova skrin bara sc 200
- ETA 3590 90010 Alena (ETA359090010 )
- Čtení s porozuměním a hry s jazykem: Čteme se skřítkem Alfrédem (978-80-266-0004-6)
- Cvičení a hry se psem (978-80-7236-916-4)
- Rappa Trolejbus se zvukem a světlem, 28 cm
- Rappa Tramvaj se zvukem a světlem, 28 cm
- Alena (978-80-878-3528-9)
- varna konvice eta alena 3590 90000
- Kvalitex Bavlněné povlečení Delux Bara smetanová
- Ubu se vrací a jiné hry (978-80-7470-265-5)
- CASIO Edifice EFR-558BP-1A (EFR-558BP-1A)
- Hry a sny - DVD (9726)
- pravidla hry dostihy a sazky
- rodinne hry spolecenske a zabava
- kostky a domino spolecenske hry
- Čtení s porozuměním a hry s jazykem (978-80-266-0004-6)
- vzdelavaci a logicke hry spolecenske zabava
- colentris led 1a co70001
- BAGMASTER Rex 1A (8591805008831)
Český jazyk 1 GM pro ZŠ - Už čteme a píšeme sami SVP
Druhý díl pracovní učebnice ke genetické metodě čtení vede žáky od čtení velkých písmen k malé abecedě. V učebnici jsou různé cvičné texty podle témat, součástí jsou i projekty. Toto vydání je upraveno pro žáky se speciálními potřebami, zejména pro děti se specifickými poruchami učení, poruchami autistického spektra, ADHD a s lehkým mentálním postižením.
Objev podobné jako Český jazyk 1 GM pro ZŠ - Už čteme a píšeme sami SVP
Zdokonalujeme čtení k Živé abecedě (1A-21)
Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno.Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby.Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení k Živé abecedě (1A-21)
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 1. díl
1A-22 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 1. díl
Čtenářské základy 2 (1A-62)
Čtenářské a Pisatelské základy nabízejí Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podoběPokládají základy čtenářské gramotnosti včetně pisatelské.Čtenářské a Pisatelské základy mohou sloužit jako: podpůrný materiál pro žáky využívající Čteme a píšeme s Agátou podpůrný nebo hlavní materiál pro žáky s podpůrným opatřením na různé úrovni hlavní materiál pro třídy zřízené podle § 16/9 hlavní materiál pro třídy ve speciálních školách Seznamte se s možnostmi práce s Čtenářskými základy prostřednictvím videozáznamů autorských představení na nns.cz/zaklady.Přehled dílů:Čtenářské základy 1. díl zahrnují výuku A, M, L, EČtenářské základy 2. díl zahrnují výuku S, O, P, U, IČtenářské základy 3. díl zahrnují výuku T, J, Y, N, V Pisatelské základy 1. díl zahrnují výuku A, M, L, EPisatelské základy 2. díl zahrnují výuku S, O, P, U, IPisatelské základy 3. díl varianta psací písmo Čtenářské základy 4. díl zahrnují výuku Z, D, K, Š, RČtenářské základy 5. díl (připravujeme) zahrnují výuku OU, AU, EU, C, H, B, ČČtenářské základy 6. díl (připravujeme) zahrnují výuku Ž, Ř, Ch, F, G
Objev podobné jako Čtenářské základy 2 (1A-62)
Čtenářské základy 3 (1A-63)
Čtenářské a Pisatelské základy nabízejí Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podoběPokládají základy čtenářské gramotnosti včetně pisatelské.Čtenářské a Pisatelské základy mohou sloužit jako: podpůrný materiál pro žáky využívající Čteme a píšeme s Agátou podpůrný nebo hlavní materiál pro žáky s podpůrným opatřením na různé úrovni hlavní materiál pro třídy zřízené podle § 16/9 hlavní materiál pro třídy ve speciálních školách Seznamte se s možnostmi práce s Čtenářskými základy prostřednictvím videozáznamů autorských představení na nns.cz/zaklady.Přehled dílů:Čtenářské základy 1. díl zahrnují výuku A, M, L, EČtenářské základy 2. díl zahrnují výuku S, O, P, U, IČtenářské základy 3. díl zahrnují výuku T, J, Y, N, V Pisatelské základy 1. díl zahrnují výuku A, M, L, EPisatelské základy 2. díl zahrnují výuku S, O, P, U, IPisatelské základy 3. díl varianta psací písmo Čtenářské základy 4. díl zahrnují výuku Z, D, K, Š, RČtenářské základy 5. díl (připravujeme) zahrnují výuku OU, AU, EU, C, H, B, ČČtenářské základy 6. díl (připravujeme) zahrnují výuku Ž, Ř, Ch, F, G
Objev podobné jako Čtenářské základy 3 (1A-63)
Čtenářské základy 1 (1A-61)
Čtenářské a Pisatelské základy nabízejí Čteme a píšeme s Agátou v rozvolněné podoběPokládají základy čtenářské gramotnosti včetně pisatelské.Čtenářské a Pisatelské základy mohou sloužit jako: podpůrný materiál pro žáky využívající Čteme a píšeme s Agátou podpůrný nebo hlavní materiál pro žáky s podpůrným opatřením na různé úrovni hlavní materiál pro třídy zřízené podle § 16/9 hlavní materiál pro třídy ve speciálních školách Seznamte se s možnostmi práce s Čtenářskými základy prostřednictvím videozáznamů autorských představení na nns.cz/zaklady.Přehled dílů:Čtenářské základy 1. díl zahrnují výuku A, M, L, EČtenářské základy 2. díl zahrnují výuku S, O, P, U, IČtenářské základy 3. díl zahrnují výuku T, J, Y, N, V Pisatelské základy 1. díl zahrnují výuku A, M, L, EPisatelské základy 2. díl zahrnují výuku S, O, P, U, IPisatelské základy 3. díl varianta psací písmo Čtenářské základy 4. díl zahrnují výuku Z, D, K, Š, RČtenářské základy 5. díl (připravujeme) zahrnují výuku OU, AU, EU, C, H, B, ČČtenářské základy 6. díl (připravujeme) zahrnují výuku Ž, Ř, Ch, F, G
Objev podobné jako Čtenářské základy 1 (1A-61)
Český jazyk - Už čteme a píšeme sami 1/2 GM nová generace - Hybridní pracovní učebnice - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel
Druhý díl pracovní učebnice ke genetické metodě čtení věnuje nově v úvodní části více pozornosti přechodu z velkých písmen na malá. Už čteme a píšeme sami cvičí čtení textu s malými písmeny a obsahuje i projektové úlohy.
Objev podobné jako Český jazyk - Už čteme a píšeme sami 1/2 GM nová generace - Hybridní pracovní učebnice - Karla Černá, Martina Grycová, Jiří Havel
Dovolená (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Zdeněk Sotolář
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Dovolená patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2. Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Dovolená (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Zdeněk Sotolář
Pan Lesák a David (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Zdeněk Sotolář
K3-01 Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Pan Lesák a David patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2. Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Pan Lesák a David (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Zdeněk Sotolář
Vévoda Jan (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) (K2-01)
Milí čtenáři,s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku.Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním.Knížka Védova Jan patří do úrovně 2. Úroveň 2 odpovídá materiálu Slabikář 1. Je to úroveň, kterou mohou žáci číst po Slabikáři 1.Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Vévoda Jan (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) (K2-01)
Moučníky podle vyzkoušených receptů - Alena Doležalová
Kuchařka obsahuje v současné době nejoblíbenější recepty na přípravu moučníků. Jsou to přesně ty recepty, které kolují z rodiny do rodiny, které se opisují do „ohmataných“ sešitů a s kterými máme vždy největší úspěch jak u členů naší rodiny, tak i u přátel.
Objev podobné jako Moučníky podle vyzkoušených receptů - Alena Doležalová
Remoska v moderní i babiččině kuchyni - Alena Doležalová
Remosku používaly už naše babičky, a co v ní upekly za dobroty... I v důsledku zdražování energií dnes prožívá remoska renezanci, uvádí se, že oproti klasické troubě má čtvrtinovou spotřebu elektrické energie. Nejen proto remoska začíná být v našich domácnostech čím dál více oblíbená. Můžeme v ní připravit pokrm pro celou rodinu v jedné nádobě, bez zbytečného nepořádku a mnohdy chutněji, než v klasické troubě. A je to praktický pomocník nejen do domácnosti, ale i na chatu, chalupu a všude tam, kde nemáme klasickou troubu.
Objev podobné jako Remoska v moderní i babiččině kuchyni - Alena Doležalová
Jsem čtenář 1 (2-70)
Systematické získávání základních čtenářských dovedností.Pracovní učebnice Jsem čtenář 1 navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře.Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: zvládat základní čtenářské dovednosti, poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
Objev podobné jako Jsem čtenář 1 (2-70)
Ála a Mína (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Alena Bára Doležalová
K1-03
Objev podobné jako Ála a Mína (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Alena Bára Doležalová
Atlas ryb a dalších živočichů korálových útesů Rudého moře - Alena Doležalová, Marie Hanzová, Ivana Hrdá
Tato kniha je určená nadšencům a milovníkům podmořského života a především těm, kteří propadli krásám Rudého moře. Její hlavní součástí je atlas téměř všech druhů ryb a mořských živočichů s jejich popisem, které můžeme u egyptského pobřeží Rudého moře potkat. Navíc zde najdeme i spoustu zajímavostí o podmořském životě, rady, jak si krásy podmořského života co nejvíce užít, užitečné rady pro začínající šnorchlisty a potápěče a mnoho dalšího. Kniha obsahuje 1350 fotografií.
Objev podobné jako Atlas ryb a dalších živočichů korálových útesů Rudého moře - Alena Doležalová, Marie Hanzová, Ivana Hrdá
Slabiky v dominu
Oblíbená hra v písmenkovém kabátě, která učí skládat slova ze slabik a vytrénuje postřeh. Ta správná hra od prvňáčků po starší děti. I učení může být zábava – i zábava může být učení. Pro 2–4 hráče.
Objev podobné jako Slabiky v dominu
první/prvé Slabiky
Stíratelný sešit První slabiky umožňuje nácvik rozlišování začátečních a koncových slabik a hlásek ve slovech, určovat počet slabik. Zároveň umožňuje nácvik tvarů tiskacích a psacích písmen.Stíratelný povrch listů nestresuje z neúspěchu a umožňuje zkoušet vše znovu a znovu. Věk: 6-8 let
Objev podobné jako první/prvé Slabiky
Sedmnáct slabik - Jiří Hůla
Jiří Hůla byl české kulturní veřejnosti znám především jako břitký výtvarný kritik a duchovní otec Archivu výtvarného umění, který nyní hostí Centrum současného umění Dox. Za pozornost ovšem stojí i jeho vlastní tvorba, ať už na poli výtvarného umění či literatury. Experimentální poezii i tzv. "vizuálním básním" se věnoval dlouhá léta; v posledních letech života si pak na dlouhých procházkách, cyklistických projížďkách a cestách do zahraničí začal zapisovat svérázná haiku - z přísné japonské formy si přitom vzal především ono proslulé formální omezení: haiku má čítat sedmnáct slabik. Do značné míry ovšem zůstává věrný i původnímu duchu haiku: dokáže sevřeným způsobem zachytit utkvělý obraz, vyjádřit lapidární děj či pohnutí mysli, a to vše ve třech kratičkých verších. Jeho haiku zůstala za jeho života nevydána; z pozůstalosti je nyní k vydání připravil autorův syn Martin Hůla ve spolupráci s Tomášem Pácaltem. Kniha vychází u příležitosti nedožitých osmdesátin Jiřího Hůly.
Objev podobné jako Sedmnáct slabik - Jiří Hůla
Lidové písničky a hry s nimi 2 - Zdeněk Šimanovský, Alena Tichá, Tereza Staňková
Pokračování úspěšného titulu Lidové písničky a hry s nimi představuje téměř sto českých, moravských a několik slovenských lidových písní v jednoduché notové lince a s akordy. Každou píseň doprovázejí inspirativní podněty pro práci ve skupině, návody ke hrám a činnostem, které souvisejí s tématy a situacemi v písni, s její náladou a dějem. Mgr. Zdeněk Šimanovský je psycholog, vyučuje hudebně-dramatickou výchovu na PedF UK a vede kurzy pro pedagogy z praxe. V Portále vydal řadu knih, mj. Hry pomáhají s problémy, Hry pro zvládání agresivity a neklidu nebo zmiňované Lidové písničky a hry s nimi. PaedDr. Alena Tichá vyučuje zpěv na PedF UK. Je lektorka v kurzech České hudební společnosti pro učitele mateřských a základních škol. Tereza Staňková studovala zpěv a skladbu, učí zpěv na dvou pražských ZUŠ, píše písně pro řadu interpretů.
Objev podobné jako Lidové písničky a hry s nimi 2 - Zdeněk Šimanovský, Alena Tichá, Tereza Staňková
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 3. díl (1A-24)
Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno.Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby.Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 3. díl (1A-24)
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 2. díl (1A-23)
Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno.Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby.Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 2. díl (1A-23)
Sedmnáct slabik (Defekt) - Jiří Hůla
Jiří Hůla byl české kulturní veřejnosti znám především jako břitký výtvarný kritik a duchovní otec Archivu výtvarného umění, který nyní hostí Centrum současného umění Dox. Za pozornost ovšem stojí i jeho vlastní tvorba, ať už na poli výtvarného umění či literatury. Experimentální poezii i tzv. "vizuálním básním" se věnoval dlouhá léta; v posledních letech života si pak na dlouhých procházkách, cyklistických projížďkách a cestách do zahraničí začal zapisovat svérázná haiku - z přísné japonské formy si přitom vzal především ono proslulé formální omezení: haiku má čítat sedmnáct slabik. Do značné míry ovšem zůstává věrný i původnímu duchu haiku: dokáže sevřeným způsobem zachytit utkvělý obraz, vyjádřit lapidární děj či pohnutí mysli, a to vše ve třech kratičkých verších. Jeho haiku zůstala za jeho života nevydána; z pozůstalosti je nyní k vydání připravil autorův syn Martin Hůla ve spolupráci s Tomášem Pácaltem. Kniha vychází u příležitosti nedožitých osmdesátin Jiřího Hůly.
Objev podobné jako Sedmnáct slabik (Defekt) - Jiří Hůla
Dolepuj písmenka - Písmenka a slabiky
Pomocí samolepek si děti zábavnou formou zopakují písmenka. S touto hravou knížkou se určitě nebudou nudit.
Objev podobné jako Dolepuj písmenka - Písmenka a slabiky
Designová hra jenga YAP Philippi 28 cm čirá
Hlavní výhody: skvělý nápad na dárek moderní design Dodatečné informace: rozměr: 8 x 8 x 28 cm materiál: transparentní akryl
Objev podobné jako Designová hra jenga YAP Philippi 28 cm čirá
Designová hra jenga YAP Philippi 28 cm čirá
Hlavní výhody: skvělý nápad na dárek moderní design Dodatečné informace: rozměr: 8 x 8 x 28 cm materiál: transparentní akryl
Objev podobné jako Designová hra jenga YAP Philippi 28 cm čirá
Designová hra jenga YAP Philippi 28 cm čirá
Hlavní výhody: skvělý nápad na dárek moderní design Dodatečné informace: rozměr: 8 x 8 x 28 cm materiál: transparentní akryl
Objev podobné jako Designová hra jenga YAP Philippi 28 cm čirá
Tvrdé a měkké slabiky - Zdena Horáková
Formou zábavných cvičení založených na vědomostech dětí probírá učivo mluvnice z 1. pololetí – pojmy věta, slovo, slabika apod. Motivačním prvkem jsou vystřihovací sluníčka, která žáci za odměnu nalepují do sešitu.
Objev podobné jako Tvrdé a měkké slabiky - Zdena Horáková
Přehledové tabulky ČJ: Hláska, slabika, slovo
Přehledová tabulka: Hláska, slabika, slovo pro 1. stupeň základní školy, v jedné tabulce, která se vejde do každého sešitu či notýsku. Tento bohatě ilustrovaný a přehledný malý pomocník se hodí všem, bez ohledu na to, jestli je to školák, nebo ne. Technické údaje: A5, lamino Rozsah: oboustranná karta formátu A5
Objev podobné jako Přehledové tabulky ČJ: Hláska, slabika, slovo
Procvičujeme tvrdé a měkké slabiky (2-61)
Nový pracovní sešit je dvoubarevný a má více stran než původní pracovní sešit Tvrdé a měkké slabiky. Žáci si v pracovním sešitě nejprve procvičí tvrdé a měkké slabiky. V druhé části sešitu se procvičují slabiky dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě. Pracovní sešit obsahuje také procvičování spodoby znělosti, diktáty, hry, závěrečné opakování a klíč ke cvičením.
Objev podobné jako Procvičujeme tvrdé a měkké slabiky (2-61)
Fair trade - Hana Doležalová
Předkládaná publikace se zabývá obchodním systémem fair tradu, který se snaží zlepšit postavení producentů v zemích tzv. globálního Jihu a zajistit jim důstojné životní podmínky. Jsou zde představeny dva hlavní mezinárodní fairtradové systémy spravované organizacemi Fairtrade International a WFTO. Čtenář je postupně seznámen s historií, principy, přínosy a standardy „férového obchodu“ a také aktuálními údaji o produkci a prodeji. Autorka přibližuje svět fair tradu na příkladech vybraných komodit (kakaové boby a banány) a jednotlivých produkčních regionů (Latinská Amerika, Afrika a Asie). Publikace přináší přehled hlavních témat „férového“ obchodování včetně podrobných dat. Text prolínají příklady pozitivního dopadu fair tradu na život žen a dětí. Závěr je věnován strategii rozvoje z pohledu mezinárodních organizací. Kniha je určena studentům středních a vysokých škol a všem, kteří se o téma „férového“ obchodování zajímají a není jim lhostejný svět kolem nich.
Objev podobné jako Fair trade - Hana Doležalová
Touha duše - Doležalová Klára
Vnitřní duchovní prožitky mladé ženy, hledající pravdu života.
Objev podobné jako Touha duše - Doležalová Klára
Rozvoj řeči – zvuky a slabiky - Petra Laura Maxová
Kniha obsahuje originální hry a nápady pro rozvoj komunikačních dovedností dětí od 3 do 5 let. Mohou ji využít jak rodiče, tak učitelé v mateřských školách a logopedi, jak pro individuální práci s dítětem, tak pro práci s menší skupinou. Jelikož jsou zvuky základním prvkem při vytváření dětské řeči, je první část této publikace věnována právě jim, zatímco následující část již obsahuje rozmanitou škálu her se slabikami a rýmováním slov. Cílem knihy je pomoci hravou formou rozvinout sluchové vnímání, fonematický sluch, jazykový cit i slovní zásobu, jakožto i další poznávací schopnosti. U každého úkolu je uvedena náročnost zadání a doporučená věková kategorie. S ohledem na rozdíly v potenciálu dětí je však vhodné přihlédnout k jejich individuálním schopnostem a chválit i za drobné úspěchy. Mgr. Petra Klapáková Je zkušená odbornice v oboru předškolní a speciální pedagogiky. Výchově a vzdělávání dětí se věnuje více jak třicet let. V roce 2001 absolvovala na Univerzitě Karlově v Praze obor speciální pedagogika – logopedie, etopedie. V roce 2005 absolvovala na Masarykově univerzitě v Brně obor speciální pedagogika – logopedie, surdopedie, diagnostika předškolního a mladšího školního věku. V roce 2008 založila jednu z prvních soukromých škol v Praze 9 akreditovaných ministerstvem školství. V současnosti se věnuje ambulantní péči, poradenským a konzultačním službám, včetně diagnostiky předškolních dětí a jejich přípravy na vstup do základní školy.
Objev podobné jako Rozvoj řeči – zvuky a slabiky - Petra Laura Maxová
Dámská šála BARA ecru
Dámská šála BARA ecru
Objev podobné jako Dámská šála BARA ecru
Procvičování češtiny pro 1. ročník - Doplňování písmen a slabik
Sešitek je zaměřen na procvičování písmen, slabik a jejich řazení. Je vhodný na samostatnou přípravu a opakování pro žáky 1. ročníku základní školy. Sešitek s názvem „PROCVIČOVÁNÍ ČEŠTINY pro 1. ročník: Doplňování písmen a slabik“ je určen pro žáky 1. ročníku základní školy a nabízí řadu procvičovacích cvičení, která pomáhají překonat složité období zdokonalování obtížných jevů v českém jazyce. Je to jeden z celé řady procvičovacích sešitů „Edice Škola s nadhledem‟ s podtitulem „Standovy deníky z cest“.Celou touto řadou děti provází oblíbený maskot Standa Balón a jeho sestra Viky. V kresleném komiksu pak dětem vysvětlují, proč je důležité umět česky a ovládat matematiku. Jak už název napovídá, tento sešitek je zaměřen na procvičování písmen, slabik a jejich řazení. Děti si tyto jevy procvičí pomocí různých doplňovaček, vybarvovacích cvičení a navíc si mohou vytisknout vlastní tabulku s abecedou. Součástí sešitu je samozřejmě i klíč s řešením ke všem cvičením. Sešit je vhodný pro samostatnou přípravu a opakování.Věříme, že tento sešit bude Vašim dětem skvělým nástrojem pro zdokonalení jazykových schopností a přinese jim radost z učení!
Objev podobné jako Procvičování češtiny pro 1. ročník - Doplňování písmen a slabik
Opuscula - Lucie Doležalová, Magda Králová
Latinský výraz opuscula označuje "drobná dílka" či "maličkosti". Cílem této publikace je představit rozsahem nevelká, doposud většinou opomíjená dílka z pozdně středověkých Čech a poukázat na různorodost krátké textové formy ve středověku. Ve svazku tak lze nalézt např. přísloví, hádanky, exempla, veršíky, výklady snů či návod, jak najít poklad. Všechny zařazené texty pocházejí z rukopisů, které prošly rukama snad nejpilnějšího českého písaře, Kříže z Telče (1434-1504). Vedle dvou staročeských jde především o opuscula latinská. Texty v tomto svazku předkládáme v zrcadlovém latinsko-českém vydání a díky netradiční editorské strategii má čtenář možnost seznámit se i s často zarážející podobou pozdně středověké písařské kultury - s chybami, nejasnostmi a rozpory, které opisování provázely. Kniha vybavena bohatým ilustračním doprovodem a rejstříky.
Objev podobné jako Opuscula - Lucie Doležalová, Magda Králová
Bára a Kuba - Hana Zobačová
Kuba a Bára jsou sourozenci a zažívají spolu různá každodenní drobná dobrodružství.Malí čtenáři, kteří už touží číst nebo se se čtením čerstvě seznamují, se díky jejich příběhům seznamují postupně se všemi písmeny, a to v takovém pořadí, jaké odpovídá genetické metodě čtení. Text tedy vždy počítá pouze s těmi hláskami a jazykovými jevy, které dítě umí, a na ty navazuje dalšími.Každá kapitola v knize je uvedena novými písmeny a opatřena úkolem, který děti připravuje na komplexní zvládnutí dovednosti čtení (děti určují první nebo poslední hlásku, postavení hlásky ve slově, tvoří na ně slova, dělí slova na jednotlivé hlásky, na slabiky, z uvedených hlásek tvoří různá slova, hledají rýmy atd.). A každý úkol je doprovozen obrázky, aby se děti měly vizuálně o co opřít a plnění úkolu pro ně bylo snazší.Kniha je určena dětem od 4 do 7 let.Hana Zobačová je speciální pedagožka a knižní redaktorka. Napsala řadu knih pro děti, např. Auta, vlaky, bagry taky, Žil byl kdysi kdesi, Pokojíček plný hraček nebo Zázrak o Vánocích.
Objev podobné jako Bára a Kuba - Hana Zobačová
Dámské psaníčko Jassica Bára - zlatá
Elegantní psaníčko značky Jassica! Svatební sezóna je v plném proudu a my jsme si pro Vás nachystali toto elegantní dámské psaníčko zn. Jassica. Na první pohled psaníčko zaujme svou jednoduchostí a elegancí. Uzavírání psaníčka je na patentek a uvnitř najdete jednu malou kapsičku na drobnosti. Součástí psaníčka je řetízek nahrazující popruh přes rameno.
Objev podobné jako Dámské psaníčko Jassica Bára - zlatá
Dámský svetr oversize BARA ecru
Dámský svetr oversize BARA ecru
Objev podobné jako Dámský svetr oversize BARA ecru
Pohádky z malovaných hrníčků - Dana Doležalová
Na konci vesnice stál starý opuštěný domek s dřevěným plotem. Na každé plaňce byl zavěšený hrníček. Každý, kdo procházel kolem, přemýšlel, jak se sem hrníčky dostaly. Odkud pocházejí a jaký je jejich příběh? Pohodlně se usaďte a zaposlouchejte se do jejich vyprávění. Potkáte v nich krále či princezny, čarodějnici, vodníka, ale i anděla a čerta…
Objev podobné jako Pohádky z malovaných hrníčků - Dana Doležalová
Čteme si o Karlu IV. (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
K4-02 Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu prvního ročníku! Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Čteme si o Karlu IV. patří do úrovně 4. (Odpovídá prvním šesti probraným písmenům ze Slabikáře 2. díl.) Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Čteme si o Karlu IV. (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Bára Votíková: Trochu jinak - Barbora Votíková
Jsem Bára. Na jedné straně profesionální fotbalistka, na straně druhé bláznivá youtuberka. Především jsem ale obyčejná holka, které pár komediálních videí změnilo život od základu. Narodila jsem se v Plzni a budu vám vyprávět o tom, jaký to je, když se rozhodnete žít život přesně podle sebe, a tak trochu jinak. A také o tom, jak je důležité naučit se nebrat věci tak vážně a nebát se snít.
Objev podobné jako Bára Votíková: Trochu jinak - Barbora Votíková
Když skočíš, já taky - Bára Basiková
Jsem zpěvačka. A herečka. A spisovatelka. A máma. Normálně zpívám všude možně. Dostávám za to peníze. Je to moje povolání. Když nezpívám, starám se o syna. Mám taky dvě dcery, ale o ty už se starat nemusím. A všechny tři moje děti jsou moje nejvíc. Nejvíc, co jsem v životě dokázala. Jinak jsem úplně normální, obyčejnej člověk, kterej je momentálně úplně vykolejenej. Učím se vysadit z pracovního tempa, zpomalit a přehodnocovat věci. Stejně jako vy.
Objev podobné jako Když skočíš, já taky - Bára Basiková
Pieces Bara Vrchní díl plavek Fialová
Bara Vrchní díl plavek - Pieces - Fialová.
Objev podobné jako Pieces Bara Vrchní díl plavek Fialová
Dámské tepláky s kapsami BARA ecru
Dámské tepláky s kapsami BARA ecru
Objev podobné jako Dámské tepláky s kapsami BARA ecru
Ema, Ála, Ula a Pepa (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
K1-02 Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu prvního ročníku! Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Ema, Ála, Ula a Pepa patří do úrovně 1. (odpovídá probranému materiálu Živá abeceda). Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Ema, Ála, Ula a Pepa (Knihovnička ke Slabikáři AMOS)
Český jazyk 2, 1. díl s Agátou - (barevný pracovní sešit) (2-63)
Barevné pracovní sešity pro 2. ročník jsou koncipovány v souladu s RVP ZV a tvoří funkční celek s učebnicí Český jazyk 2 (kód 2-55) . Stejně jako učebnicí provází i pracovními sešity stonožka Agáta. Pracovní sešity procvičují učivo 2. ročníku (ve stejném pořadí, jako je v učebnici), podporují tvořivý styl vyučování a zapojení žáků do výuky. Obsahují: úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost a porozumění textu, básničky, písničky, hádanky, rébusy, doplňovačky, čtyřsměrky, vybarvovací obrázky aj. Nedílnou součástí jsou slohová cvičení. Učivo českého jazyka je propojeno především s prvoukou, ale i s ostatními předměty. V obou sešitech naleznete klíče ke cvičením.Čím se vyznačují nové pracovní sešity Český jazyk 2: – navazují na učební materiály pro 1. ročník (DUHOVÁ ŘADA; Píšeme tiskacím písmem; Čteme a píšeme s Agátou) – doplňují se s pracovní učebnicí Jsem čtenář 1 – mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti – obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností – přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (zpočátku méně psaní, úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Objev podobné jako Český jazyk 2, 1. díl s Agátou - (barevný pracovní sešit) (2-63)
Minutky - Alena Doležalová
Šťavnatý steak, rychlé masové směsi, řízky na nejrůznější způsoby, to jsou recepty, které uvítáme, když nemáme moc času na vaření, ale máme rádi chutná jídla z kvalitních čerstvých a snadno dostupných surovin. Jednoduché vyzkoušené recepty přijdou vhod jako inspirace nejen pro každodenní, ale i pro sváteční přípravu pokrmů.
Objev podobné jako Minutky - Alena Doležalová
Čteme si o řece Dyji (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Magdalena Konečná
K4-03 Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu prvního ročníku! Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Čteme si o řece Dyji patří do úrovně 4. (Odpovídá prvním šesti probraným písmenům ze Slabikáře 2. díl.) Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen. Aktuální informace o edici a podklady pro aktivity před čtením najdete na nns.cz/knihovnicka
Objev podobné jako Čteme si o řece Dyji (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Magdalena Konečná
Podívejte se také
- Tvořivé nápady a hry s knoflíky (978-80-7346-161-4)
- Hry s hudbou a techniky muzikoterapie (978-80-7367-928-6)
- Hry s příběhem: Zločin a trest (978-80-254-9100-3)
- Veselé hry s obrázky a čísly (978-80-252-3526-3)
- Dino Veselé Hry s Krtkem (8590878623590)
- Pro mateřské školy (Vyprávění, hudební pohádky, hry se zpěvem...)
- Nejlepší hry se psem (978-80-7541-242-3)
- Hry 2v1 Jumbo tenis a badminton (4893431658829)
- casio collection ae 1400wh 1a
- casio collection ae 1400whd 1a
- casio edifice era 600d 1a
- Proline adaptér 9V/1A (00034223)
- McLED Napájecí zdroj 12W, DC12V/1A, IP20, plastové provedení se svorkovnicí (ML-732.070.11.0)
- Alena Vránová: ... a díky za všechna ta moje nová rána! (978-80-7492-561-0)
- nebezpecne hry
- hry switch
- karetni hry
- spolecenske hry
- Konec hry
- Ďábelské hry ()
- Tulimi Panenka chlapeček s dudlíkem a kšiltovkou, 28 cm (12591001)
- Deskové a karetní hry (80-247-1339-X)