Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Písanka ke Slabikáři 2. díl „Píšeme tiskacím písmem“
1-48 Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Slabikáře je v písankách pro lepší orientaci vyznačena na každé straně. Výukové materiály s nevázaným písmem jsou vytvořeny ve fontu NNS Script.
Podívejte se také matematicke petiminutovky 2 dil
Písanka ke slabikáři 1. díl - Píšeme tiskacím písmem
1-47 Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Slabikáře je v písankách pro lepší orientaci vyznačena na každé straně.
Podívejte se také pisanka 1 pro 2 rocnik zakladni skoly 8594059321459
Písanka 2, 2. díl Píšeme tiskacím písmem
2-49 Písanka pro 2. ročník, 2. díl, ze souboru učebních materiálů "Píšeme tiskacím písmem". V této písance se procvičuje psaní slov, vět a nacvičuje se přepis krátkých textů nevázaným písmem. Jednotlivé úkoly podporují zvýšenou pozornost žáků při psaní a rozvíjejí jejich uvažování. Napomáhají také k uvědomování si toho, co žáci píší, a zlepšují porozumění čtenému a psanému textu. Písanka je doplněna různými úkoly, rébusy a hádankami. Na každé dvoustraně je jednak jazykolam k procvičení výslovnosti, jednak přirovnání, které slouží k rozvoji schopností porozumět textu, vyjadřování žáků a dalšího širšího chápání jazyka. Písanka obsahuje prvky sebehodnocení a prvky práce s chybou. Mezipředmětově je propojena s učivem českého jazyka a prvouky. Žáci v písance procvičují čtení písmen, slov a krátkých vět psaných vázaným písmem. Cílem ovšem není, aby žáci tyto tvary psali. Utvářejí si tak postupně dovednost číst text napsaný vázaným písmem.
Podívejte se také kn country zpevnik 2 dil
Podívejte se také
- matematicke petiminutovky 3 dil
- sada taliru lawenda 18 dil
- patice 18 dil 2x9 precizni
- calvin klein spodni dil plavek cervena
- calvin klein vrchni dil plavek ruzova
- aulos 211a 3 dil tenor fletna
- calvin klein spodni dil plavek bila
- tommy hilfiger spodni dil plavek modra bila
- cesky jazyk 7 1 dil pracovni sesit
- modro cerny horni dil plavek m co
- Catler KE 410 (KE 410)
- FISKARS Spojka ke kohoutku FiberComp G1/2" (1027053)
- Projezte se ke zdraví a vitalitě (978-80-907828-2-2)
- Ke dnu ()
- dil na uzeni se zkracenym rostem pro spirit weber
- Ke Gogolovi a zpátky (978-80-7487-279-2)
- Cesta ke zdravému sebevědomí (978-80-271-2840-2)
- kolečka ke kufru
- CATLER KE 8110 Termo konvice Champagne Catle (KE 8110)
- CATLER KE 8140 Termo konvice Black Catle (KE 8140)
Písanka 2, 1. díl Píšeme tiskacím písmem (2-48)
Již vyšla Písanka pro 2. ročník, 1. díl, ze souboru učebních materiálů "Píšeme tiskacím písmem".Písanka obsahuje postupné opakování všech tvarů písmen a číslic pro psaní nevázaným písmem. Všechna malá písmena jsou doplněna krátkým textem o některém živočichovi začínajícím na dané písmeno. Žáci a žákyně se tak seznámí s řadou živočichů.Písankou prolínají různé úkoly, které podporují čtení s porozuměním a napomáhají rozvoji myšlení. Každá strana je doplněna hádankou. V písance je také zařazena jednoduchá forma sebehodnocení.Žákyně a žáci mají i prostor pro práci s chybou. Písanka je mezipředmětově propojena s učivem prvouky a českého jazyka.Žáci a žákyně se v písance seznamují také s tvary písmen pro psaní vázaným písmem. Postupně se učí číst tyto tvary spojené do slabik a slov. Cílem ovšem není, aby žákyně a žáci tyto tvary psali – po přečtení písmen, slabik či slov je přepisují tvary nevázaného písma. Utvářejí si tak postupně dovednost číst text napsaný vázaným písmem.
Objev podobné jako Písanka 2, 1. díl Píšeme tiskacím písmem (2-48)
Písanka 3, 1. díl Píšeme tiskacím písmem
3-48 K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem, rovněž upevňovat čtení vázaného písma.
Objev podobné jako Písanka 3, 1. díl Píšeme tiskacím písmem
Písanka ke Slabikáři, 2. sešit - Radka Wildová
Tradiční písankový sešit s novými ilustracemi Libora Drobného. Součást souboru 3 sešitů pro nácvik psaní vázaným písmem.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři, 2. sešit - Radka Wildová
Písanka ke Slabikáři 2. sešit („z“ s kličkou) - Radka Wildová
Druhý sešit třídílného souboru písanek pro nácvik psaní vázaným písmem s variantou písmena „z“ s kličkou. Pořadí nácviku písmen vychází z tvarové obtížnosti jednotlivých písmen a zároveň z uspořádání Slabikáře Jiřího Žáčka ALTER.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 2. sešit („z“ s kličkou) - Radka Wildová
Písanka k Živé abecedě „Píšeme tiskacím písmem“
1-46 Písanka k Živé abecedě obsahuje uvolňovací cviky pro přípravné období, nácvik psaní prvních písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně vyvozované v Živé abecedě. Každá strana písanky odpovídá svým obsahem jedné straně Živé abecedy. Všechny cviky přípravného období jsou doplněny říkankou a námětem na mezipředmětové propojení. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy je v písance pro lepší orientaci vyznačena na každé straně. Výukové materiály s nevázaným písmem jsou vytvořeny ve fontu NNS Script.
Objev podobné jako Písanka k Živé abecedě „Píšeme tiskacím písmem“
Písanka ke Slabikáři 3. díl „Píšeme tiskacím písmem“
1-49 Písanky ke Slabikáři 1.–3. díl obsahují nácvik psaní písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně probírány ve Slabikáři. Každá strana jednotlivých písanek ke Slabikáři odpovídá svým obsahem vždy jedné straně Slabikáře. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy a Slabikáře je v písankách pro lepší orientaci vyznačena na každé straně. Výukové materiály jsou vytvořeny ve fontu NNS Script. Bližší informace zde.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 3. díl „Píšeme tiskacím písmem“
Živá abeceda „Píšeme tiskacím písmem“
1-51 Živá abeceda připravuje žáky na budoucí čtení. Rozvíjí smysly potřebné ke čtení, především zrakový a sluchový postřeh a vyvozuje první hlásky a písmena, čtení otevřených slabik a prvních dvojslabičných slov z nich složených. Různé úkoly procvičují a upevňují potřebné znalosti a dovednosti, dávají prostor pro individualizace a sebehodnocení. Systém různých symbolů a značek napomáhá rychlejší orientaci a porozumění úkolům. Již tato první učebnice, se kterou se žák setkává, dbá na podporu čtení s porozuměním v nejjednodušších formách. Výukové materiály s nevázaným písmem jsou vytvořeny ve fontu NNS Script.
Objev podobné jako Živá abeceda „Píšeme tiskacím písmem“
Písanka 3/2. díl - Píšeme tiskacím písmem
3-49 K psaní nevázaným písmem doporučujeme písanky pro 3. ročník, 1. a 2. díl, které podobně jako u 2. ročníku obsahově vycházejí z písanek pro 3. ročník pro psaní vázaným písmem (kód 3-78 a 3-79). I v těchto písankách se bude, kromě upevňování psaní nevázaným písmem, rovněž upevňovat čtení vázaného písma.
Objev podobné jako Písanka 3/2. díl - Píšeme tiskacím písmem
Písanka ke Slabikáři 1 - Radka Wildová
První ze souboru 3 sešitů pro nácvik psaní vázaným písmem. (Společný pro obě varianty, neobsahuje malé psací "z".) U každého nově nacvičovaného písmene je uveden odkaz na příslušnou stranu Slabikáře Jiřího Žáčka (kód 092702), která probírá čtení daného písmene. Postup psaní v Písankách ke Slabikáři respektuje tvarové skupiny písma a liší se od posloupnosti písmen probíraných ve Slabikáři; tomu naopak odpovídá pracovní sešit Písanka III.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 1 - Radka Wildová
Písanka ke Slabikáři 3 - Radka Wildová
Tradiční písankový sešit s novými ilustracemi Libora Drobného. Součást souboru 3 sešitů pro nácvik psaní vázaným písmem.
Objev podobné jako Písanka ke Slabikáři 3 - Radka Wildová
Slabikář pro 1. ročník základní školy: Píšeme tiskacím písmem (978-80-7289-618-9)
Kniha - autor Eva Procházková, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Procházková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Slabikář navazuje na Živou abecedu. Obsahuje postupné vyvozování všech hlásek a písmen a ucelenou metodickou řadu nácviku čtení slov různé obtížnosti. Všechny úkoly a cvičení podporují dostatečné procvičení učiva. Texty ve Slabikáři podporují rozvoj mnoha čtenářských dovedností a důraz je kladen na čtení s porozuměním. Obsah textů je volen tak, aby se týkal témat, která jsou žákům této věkové kategorie známá a blízká, a aby byl mezipředmětově propojen, především s učivem prvouky. I zde je využito systému značek a symbolů. Ve Slabikáři žáci také dostávají prostor k individualizaci, např. formou vlastní ilustrace.
Objev podobné jako Slabikář pro 1. ročník základní školy: Píšeme tiskacím písmem (978-80-7289-618-9)
Písanka pro příběhov 2. díl
Ve druhém díle Písanky se žáci učí psát malá i některá velká písmena. Postupně píší jednoduchá slova a nakonec i celé věty. Vždy po několika stranách je pravidelně zařazené opakování, kde si žáci písmena procvičí. Všechny tři díly písanek tematicky souvisejí s 2. dílem učebnice. V souladu s RVP ZV Písanka 2. díl je součástí ucelené řady učebnic českého jazyka pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku genetickou metodou. Žáci se v ní učí psát malá i některá velká písmena. Postupně začínají psát jednoduchá slova a nakonec i celé věty. Vždy po několika stranách je pravidelně zařazené opakování, kde si žáci písmena procvičí. Publikace obsahuje krásné ilustrace. Celá sada je tematicky propojena hlavními postavami dvojčat Aničkou a Matějem. Písanky se skvěle doplňují s učebnicí Příběhov.
Objev podobné jako Písanka pro příběhov 2. díl
Písanka 1, 2. díl (původní řada)
1-23 Čtyři samostatné sešity, v nichž je rozpracované a předepsané veškeré učivo k výcviku psaní. Sešity obsahují cvičení prvků písmen, nácvik psacích písmen malých i velkých, slabik, slov a vět opisem, podle diktátu i autodiktátu (tj. psaní podle obrázků, až k úkolům, v nichž žáci plní různě náročná zadání (tvoří věty, doplňují písmena do neúplných slov, vypisují slova či věty z přečteného článku apod.). Největší předností pro učitele je neporušená souběžnost výuky čtení a psaní, kterou zajišťují odkazy na stránku v Živé abecedě a Slabikáři, k nimž se učivo váže. Jde tedy o jednotný soubor tvořený tak, aby na sebe všechny jeho části dokonale navazovaly.
Objev podobné jako Písanka 1, 2. díl (původní řada)
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 2. díl (1A-23)
Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno.Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby.Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 2. díl (1A-23)
Písanka 3, 2. díl - dvoubarevná (3-79)
Druhý díl dvoubarevné písanky je více věnován opisům, přepisům a úkolům, které nadále podporují čtení a psaní s porozuměním. Oba díly doplňují různé hádanky, rébusy, pranostiky, rčení, přísloví, přirovnání a další úkoly, které žáky vedou k práci s textem, k přemýšlení, usuzování, k vyhledávání informací. Jsou mezipředmětově propojeny s učivem českého jazyka a prvouky.
Objev podobné jako Písanka 3, 2. díl - dvoubarevná (3-79)
Český jazyk 2 - písanka 2.díl - nová edice
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 2. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 2. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. V souladu s RVP ZV Písanka obsahuje také řadu cvičení zaměřených na mezipředmětové vztahy Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Všechny učebnice provází Ema a Tom, malí hrdinové blízcí světu dětí. Jsou dětem inspirací a ti s nimi prožívají různá zajímavá dobrodružství - až do pátého ročníku. NOVÁ EDICE Vylepšená grafika s důrazem na jednoduchost, přehlednost a zapamatovatelnost Spousta opakování, souhrnná opakování a soubor diktátů Množství cvičení doprovázejí barevné ilustrace, které rozvíjejí představivost žáků Všechny učebnice doprovází Ema a Tom Pracovní sešit rozšiřuje probrané učivo z učebnice Hravá čeština 2 - nová edice Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Hravé úlohy, doplňovačky, rébusy, spojovačky, omalovánky a komiksy Důraz na mezipředmětové vztahy - cvičení propojena s Matematikou a Prvoukou
Objev podobné jako Český jazyk 2 - písanka 2.díl - nová edice
Písanka pro 2. ročník 1. díl
Postupně přechází od opakování psacího písma provázeného motivačními říkadly k psaní odpovědí na otázky, hádanky a rébusy, přepisování textů z oblasti prvouky apod
Objev podobné jako Písanka pro 2. ročník 1. díl
Hravá písanka pro 3. ročník 2. díl - nová edice
Moderně zpracovaná písanka rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 3. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Je provázána s čítankou pro 3. ročník ZŠ. Zaměřuje se na procvičování psaní psacích i tiskacích písmen a cizích slov. Obsahuje prvky slohu, podporuje tvůrčí psaní a rozšiřování slovní zásoby.
Objev podobné jako Hravá písanka pro 3. ročník 2. díl - nová edice
Hravá písanka pro 1.ročník - 2.díl - nová edice
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 1. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Publikace obsahuje kvalitní ilustrace Písanka obsahuje také řadu cvičení zaměřených na mezipředmětové vztahy Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Písanka obsahuje praktické tipy pro správné sezení a psaní žáků Písanka obsahuje: Druhý díl písanky je zaměřený na procvičování grafomotoriky a logického myšlení žáků Každá strana je doplněna několika úkoly zaměřenými nejen na psaní, ale také na celkový rozvoj žáků Všechny úkoly jsou nápadité, hravé a doprovází je krátká básnička Písanky respektují sklony písma nejvíce doporučované odborníky Na řádcích je vždy dostatek místa pro velké psací písmo Prostor k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech
Objev podobné jako Hravá písanka pro 1.ročník - 2.díl - nová edice
Český jazyk 2 - písanka 1.díl - nová edice
Písanka na celkem 36 moderně zpracovaných a celobarevných stranách rozvíjí psaní a logické myšlení žáků 2. ročníku. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. V souladu s RVP ZV Publikace obsahuje kvalitní ilustrace, které často slouží také jako omalovánky Písanka obsahuje také řadu cvičení zaměřených na mezipředmětové vztahy Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Pracovní sešit obsahuje: Písanka je zaměřena na procvičování psaní a logického myšlení žáků Každá strana je doplněna několika úkoly zaměřenými nejen na psaní, ale také na celkový rozvoj žáků Všechny úkoly jsou nápadité, hravé a doprovází je krátká básnička Písanky respektují sklony písma nejvíce doporučované odborníky Na řádcích je vždy dostatek místa pro velké psací písmo
Objev podobné jako Český jazyk 2 - písanka 1.díl - nová edice
Písanka pro 1. ročník základní školy (2. díl) - Jana Potůčková
Písanky jsou součástí souboru Český jazyk pro 1. třídu ZŠ, který obsahuje dále Živou abecedu tetky Abecedky, Slabikář a Čítanku.
Objev podobné jako Písanka pro 1. ročník základní školy (2. díl) - Jana Potůčková
Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 1. díl
1A-22 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Objev podobné jako Zdokonalujeme čtení ke Slabikáři, 1. díl
Písanka pro 3. ročník základní školy (2. díl) - Jana Potůčková, Vladimír Potůček
Obsah 2. dílu: opakování-číslice a znaménka, 0, 6, 9, 8, adresa, 1, 4, 7, 2, 3, 5, telefonní čísla, opis, vyjmenovaná slova po b, vyjmenovaná slova po l, datum, přepis, velká tiskací písmena, opakování, poštovní adresa, vyjmenovaná slova po m, opis, opakování psací , písmena, opis, opakování, vyjmenovaná slova po p, opis, vyjmenovaná slova po s, blahořání, vyjmenovaná slova po v, opakování, předpony vy-, vý-, vyjmenovaná slova po z, slovní druhy, opakování
Objev podobné jako Písanka pro 3. ročník základní školy (2. díl) - Jana Potůčková, Vladimír Potůček
Písanka pro 2. ročník základní školy 1. díl (978-80-87591-64-2)
Kniha - autor Eva Procházková; Zdenka Horáková, 40 stran, česky Postupně přechází od opakování psacího písma provázeného motivačními říkadly k psaní odpovědí na otázky, hádanky a rébusy, přepisování textů z oblasti prvouky apod.
Objev podobné jako Písanka pro 2. ročník základní školy 1. díl (978-80-87591-64-2)
Písanka k živé abecedě pro 1. ročník ZŠ - Píšeme tiskacím písmem
1-46 Písanka k Živé abecedě obsahuje uvolňovací cviky pro přípravné období, nácvik psaní prvních písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně vyvozované v Živé abecedě. Každá strana písanky odpovídá svým obsahem jedné straně Živé abecedy. Všechny cviky přípravného období jsou doplněny říkankou a námětem na mezipředmětové propojení. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy je v písance pro lepší orientaci vyznačena na každé straně.
Objev podobné jako Písanka k živé abecedě pro 1. ročník ZŠ - Píšeme tiskacím písmem
Písanka, 1 .díl (1A-12)
Písanky obsahují postupný nácvik jednotlivých písmen. Metodicky je vždy nejdříve zařazeno seznámení s daným písmenem, pak jeho správná vazba ve slabikách či slovech, dále navazuje přepis, psaní podle obrázků s nápovědou a nakonec autodiktát, tedy samostatné psaní podle obrázků. Postupně jsou žáci vedeni k opisu a přepisu vět, jednoduchým odpovědím na otázky a základům vysuzování.Výuka velkých tvarů vázaného písma je zařazena ve 3. díle Písanky, kdy se žáci na konci 1. ročníku po zafixování psaní malých tvarů vázaného písma mohou lépe soustředit na obtížnější velké tvary. Písmena jsou za sebou řazena podle tvarových skupin.
Objev podobné jako Písanka, 1 .díl (1A-12)
Písanka pro příběhov 1. díl
V prvním díle písanky si žáci si nejprve zopakují základní cviky na uvolnění ruky a poté se seznámí s jednotlivými malými psacími písmeny, která již brzy spojují do slov. Vždy po několika stranách je pravidelně zařazené opakování, kde si žáci písmenka procvičí. První díl Písanky má formát A4 na šířku, aby byl pro žáky jednodušší přechod ze sešitu uvolňovacích cviků. Všechny tři díly písanek tematicky souvisejí s 2. dílem učebnice. V souladu s RVP ZV Písanka 1. díl je součástí ucelené řady učebnic českého jazyka pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku genetickou metodou. Žáci si v ní nejprve zopakují základní cviky na uvolnění ruky a poté se seznámí s jednotlivými malými psacími písmeny, která již brzy spojují do slov. Vždy po několika stranách je pravidelně zařazené opakování, kde si žáci písmenka procvičí. Publikace obsahuje krásné ilustrace. Celá sada je tematicky propojena hlavními postavami dvojčat Aničkou a Matějem. Písanky se skvěle doplňují s učebnicí Příběhov. Opakování základních cviků na uvolnění rukou.
Objev podobné jako Písanka pro příběhov 1. díl
Písanka pro příběhov 3. díl
V tomto posledním díle série písanek se žáci naučí psát zbylá písmena. Pravidelně je zařazováno opakování, kde si děti písmena procvičí. V druhé části písanky se ohlédnou za Příběhovem a jeho jednotlivými kapitolami a zopakují si psaní velkých i malých písmen formou hravých úkolů s Příběhovem tematicky spojených. Všechny tři díly písanek tematicky souvisejí s 2. dílem učebnice. V souladu s RVP ZV Písanka 3. díl je součástí ucelené řady učebnic českého jazyka pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku genetickou metodou. V tomto posledním díle série písanek se děti naučí psát zbylá písmena. Pravidelně je zařazováno opakování, kde si žáci písmena procvičí. V druhé části písanky se ohlédnou za Příběhovem a jeho jednotlivými kapitolami a zopakují si psaní velkých i malých písmen formou hravých úkolů s Příběhovem tematicky spojených. Publikace obsahuje krásné ilustrace. Celá sada je tematicky propojena hlavními postavami dvojčat Aničkou a Matějem. Písanky se skvěle doplňují s učebnicí Příběhov.
Objev podobné jako Písanka pro příběhov 3. díl
Písanka 1, 3. díl (původní řada)
1-24 Písanky 3 a 4 mají menší velikost písma. Kromě opisů je v Písankách zařazován také přepis. Ten slouží k upevňování znalosti písmen. Tiskací tvary poskytují oporu a kontrolu správného sledu písmen a diakritických znamének.
Objev podobné jako Písanka 1, 3. díl (původní řada)
Písanka 1, 1. díl (původní řada)
1-22 Čtyři samostatné sešity, v nichž je rozpracované a předepsané veškeré učivo k výcviku psaní. Sešity obsahují cvičení prvků písmen, nácvik psacích písmen malých i velkých, slabik, slov a vět opisem, podle diktátu i autodiktátu (tj. psaní podle obrázků, až k úkolům, v nichž žáci plní různě náročná zadání (tvoří věty, doplňují písmena do neúplných slov, vypisují slova či věty z přečteného článku apod.). Největší předností pro učitele je neporušená souběžnost výuky čtení a psaní, kterou zajišťují odkazy na stránku v Živé abecedě a Slabikáři, k nimž se učivo váže. Jde tedy o jednotný soubor tvořený tak, aby na sebe všechny jeho části dokonale navazovaly.
Objev podobné jako Písanka 1, 1. díl (původní řada)
Písanka 1, 4. díl (původní řada)
1-25 Čtyři samostatné sešity, v nichž je rozpracované a předepsané veškeré učivo k výcviku psaní. Sešity obsahují cvičení prvků písmen, nácvik psacích písmen malých i velkých, slabik, slov a vět opisem, podle diktátu i autodiktátu (tj. psaní podle obrázků, až k úkolům, v nichž žáci plní různě náročná zadání (tvoří věty, doplňují písmena do neúplných slov, vypisují slova či věty z přečteného článku apod.). Největší předností pro učitele je neporušená souběžnost výuky čtení a psaní, kterou zajišťují odkazy na stránku v Živé abecedě a Slabikáři, k nimž se učivo váže. Jde tedy o jednotný soubor tvořený tak, aby na sebe všechny jeho části dokonale navazovaly. Písankám 1 až 4 byla prodloužena schvalovací doložka MŠMT do roku 2017.
Objev podobné jako Písanka 1, 4. díl (původní řada)
Písanka 3, 1. díl - dvoubarevná (3-78)
Nové dvoubarevné písanky svým pojetím navazují na písanky pro druhý ročník a dále je rozvíjejí. Tematicky jsou členěny po měsících tak, jak žáci procházejí školním rokem. První díl je zaměřen na postupné opakování všech psacích tvarů písmen a číslic. Také tyto písanky obsahují prvky sebehodnocení a vedou žáky k práci s chybou.
Objev podobné jako Písanka 3, 1. díl - dvoubarevná (3-78)
Písanka pro 3. ročník ZŠ, 1. díl
Oba díly slouží k procvičení psaní, pokračují v linii písanek pro 2. ročník a zároveň obsahově prolínají s články i úkoly z Čítanky 3. Tematicky psaní v písankách souvisí s učivem prvouky i s učivem mluvnice. Žáci při psaní plní zajímavé úkoly, které jsou připraveny tak, aby jim pomohly uvědomit si, co píší. V úkolech odpovídají na hádanky a zapisují je, opravují chybná slova a doplňují věty. NNS372
Objev podobné jako Písanka pro 3. ročník ZŠ, 1. díl
Hravá písanka pro 1.ročník - 4.díl - nová edice
Písanka na moderně zpracovaných a celobarevných stranách procvičuje psaní žáků 1. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Publikace obsahuje kvalitní ilustrace Písanka obsahuje také řadu cvičení zaměřených na mezipředmětové vztahy Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Písanka obsahuje: Čtvrtý díl písanky je zaměřený na nácvik psaní Každá strana je doplněna několika úkoly zaměřenými nejen na psaní, ale také na celkový rozvoj žáků Písanky respektují sklony písma nejvíce doporučované odborníky Na řádcích je vždy dostatek místa pro velké psací písmo Písanka obsahuje praktické tipy pro správný úchop psacích potřeb Prostor k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech
Objev podobné jako Hravá písanka pro 1.ročník - 4.díl - nová edice
Hravá písanka pro 1.ročník - 1.díl - nová edice
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 1. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Publikace obsahuje kvalitní ilustrace, které často slouží také jako omalovánky Každá strana je doplněna básničkou a několika úkoly zaměřenými nejen na grafomotoriku, ale také na celkový rozvoj žáků Písanka obsahuje také řadu cvičení zaměřených na mezipředmětové vztahy Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Písanka obsahuje praktické tipy pro správné sezení a psaní žáků Písanka obsahuje: První díl písanky je zaměřený na procvičování grafomotoriky a logického myšlení žáků Díky velkým stranám orientovaným na šířku zde žáci naleznou dostatek prostoru pro uvolnění ruky Všechny úkoly jsou nápadité, hravé a doprovází je krátká básnička Písanky respektují sklony písma nejvíce doporučované odborníky Na řádcích je vždy dostatek místa pro velké psací písmo Prostor k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech
Objev podobné jako Hravá písanka pro 1.ročník - 1.díl - nová edice
Písanka pro 1. ročník základní školy (3. díl) - Jana Potůčková
Písanky jsou součástí souboru Český jazyk pro 1. třídu ZŠ, který obsahuje dále Živou abecedu tetky Abecedky, Slabikář a Čítanku.
Objev podobné jako Písanka pro 1. ročník základní školy (3. díl) - Jana Potůčková
Písanka pro 1. ročník základní školy (1. díl) - Jana Potůčková
Písanky jsou součástí souboru Český jazyk pro 1. třídu ZŠ, který obsahuje dále Živou abecedu tetky Abecedky, Slabikář a Čítanku.
Objev podobné jako Písanka pro 1. ročník základní školy (1. díl) - Jana Potůčková
Písanka pro 1. ročník základní školy (5. díl) - Jana Potůčková
Písanky jsou součástí souboru Český jazyk pro 1. třídu ZŠ, který obsahuje dále Živou abecedu tetky Abecedky, Slabikář a Čítanku. Pátý díl obsahuje rozšiřující úlohy. schváleno MŠMT ČR pod čj 2828/2012-22 dne 15. května 2012 na 6 let.
Objev podobné jako Písanka pro 1. ročník základní školy (5. díl) - Jana Potůčková
Slabikář „Píšeme tiskacím písmem“ (1-50)
SOUBOR UČEBNÍCH MATERIÁLŮ „PÍŠEME TISKACÍM PÍSMEM“ PRO 1. ROČNÍK: je součástí ucelené řady učebnic pro vyučovací předmět Český jazyk a literatura pro 1. až 5. ročník ZŠ, přináší jednotnou koncepci čtení a psaní tiskacím písmem s využitím jednotného grafického tvaru písmen pro čtení i pro psaní, uplatňuje „metodu vzájemného posilování čtení a psaní”, která spočívá v souběžné výuce psaní a čtení vždy stejného písmene ve stejném tvaru, používá „zjednodušené tiskací písmo určené pro psaní“ ve fontech „NNS Script čtení“ a „NNS Script psaní“, je nabízen za stejnou celkovou cenu jako klasická „DUHOVÁ ŘADA” s výukou psacího písma nakladatelství NOVÁ ŠKOLA, s.r.o. Slabikář navazuje na Živou abecedu. Obsahuje postupné vyvozování všech hlásek a písmen a ucelenou metodickou řadu nácviku čtení slov různé obtížnosti. Všechny úkoly a cvičení podporují dostatečné procvičení učiva. Texty ve Slabikáři podporují rozvoj mnoha čtenářských dovedností a důraz je kladen na čtení s porozuměním. Obsah textů je volen tak, aby se týkal témat, která jsou žákům této věkové kategorie známá a blízká, a aby byl mezipředmětově propojen, především s učivem prvouky. I zde je využito systému značek a symbolů. Ve Slabikáři žáci také dostávají prostor k individualizaci, např. formou vlastní ilustrace.Výukové materiály s nevázaným písmem jsou vytvořeny ve fontu NNS Script.
Objev podobné jako Slabikář „Píšeme tiskacím písmem“ (1-50)
Vévoda Jan (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) (K2-01)
Milí čtenáři,s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku.Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním.Knížka Védova Jan patří do úrovně 2. Úroveň 2 odpovídá materiálu Slabikář 1. Je to úroveň, kterou mohou žáci číst po Slabikáři 1.Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Vévoda Jan (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) (K2-01)
Český jazyk 2 Pracovní sešit pro 2. ročník, 1. díl (978-80-7600-320-0)
Kniha - 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Barevné pracovní sešity pro 2. ročník jsou koncipovány v souladu s RVP ZV a tvoří funkční celek s učebnicí Český jazyk 2 (kód 2-55) . Stejně jako učebnicí provází i pracovními sešity stonožka Agáta. Pracovní sešity procvičují učivo 2. ročníku (ve stejném pořadí, jako je v učebnici), podporují tvořivý styl vyučování a zapojení žáků do výuky. Obsahují: úkoly rozvíjející čtenářskou gramotnost a porozumění textu, básničky, písničky, hádanky, rébusy, doplňovačky, čtyřsměrky, vybarvovací obrázky aj. Nedílnou součástí jsou slohová cvičení. Učivo českého jazyka je propojeno především s prvoukou, ale i s ostatními předměty. V obou sešitech naleznete klíče ke cvičením. NOVINKA interaktivní verze pracovního sešitu je součástí MIUč+ Český jazyk 2. Čím se vyznačují nové pracovní sešity Český jazyk 2: navazují na učební materiály pro 1. ročník (DUHOVÁ ŘADA; Píšeme tiskacím písmem; Čteme a píšeme s Agátou)...
Objev podobné jako Český jazyk 2 Pracovní sešit pro 2. ročník, 1. díl (978-80-7600-320-0)
Písanka pro 3. ročník základní školy (1. díl) - Jana Potůčková, Vladimír Potůček
Obsah 1. dílu: metodické pokyny, opakování malá písmena, opakování velká písmena, l, e, b, f, h, k, i, u, r, m, n, N, M, v, w, V, W, U, y, j, Y, J, c, ch, C, CH, E, opakování, a, o, A, O, d, g, q, G, Q, t, p, s, z, opakování, I, H, K, x,X, P, B, R, T, F, S, L ,D, Z
Objev podobné jako Písanka pro 3. ročník základní školy (1. díl) - Jana Potůčková, Vladimír Potůček
Dovolená (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Zdeněk Sotolář
Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Dovolená patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2. Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Dovolená (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Zdeněk Sotolář
Písanka 2/2 - Nová generace Vázané písmo (8594022789248)
Kniha - autor Michaela Sklenářová; Kateřina Váňová; Ivona Ivicová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhý díl ze souboru tří písanek vázaného písma pro 2. ročník.
Objev podobné jako Písanka 2/2 - Nová generace Vázané písmo (8594022789248)
Hravá písanka pro 1.ročník - 3.díl - nová edice - Marcela Puldová, Pavlína Němčeková
Moderně zpracovaná písanka na celobarevných stranách rozvíjí grafomotoriku a logické myšlení žáků 1. ročníku. Vychází z tradičních metod výuky psaní. Je sestavena odborným týmem pedagogů a lektorů na základě jejich zkušeností s výukou na 1. stupni. Písanka je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. Publikace obsahuje kvalitní ilustrace Písanka obsahuje také řadu cvičení zaměřených na mezipředmětové vztahy Učivo je probíráno hravou a zábavnou formou Písanka obsahuje: Třetí díl písanky je zaměřený na nácvik psaní Písanky respektují sklony písma nejvíce doporučované odborníky Na řádcích je vždy dostatek místa pro velké psací písmo Písanka obsahuje praktické tipy pro správný úchop psacích potřeb Prostor k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech
Objev podobné jako Hravá písanka pro 1.ročník - 3.díl - nová edice - Marcela Puldová, Pavlína Němčeková
Pan Lesák a David (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Zdeněk Sotolář
K3-01 Milí čtenáři, s Knihovničkou ke Slabikáři AMOS můžete číst celé knížky již v průběhu ročníku. Můžete začít hned po dokončení Živé abecedy, a jak se budete ve Slabikáři Čteme a píšeme s Agátou nebo DUHOVÁ ŘADA postupně učit nová písmena, můžete postupovat k vyšším úrovním. Knížka Pan Lesák a David patří do úrovně 3. Úroveň 3 odpovídá materiálu Slabikář 2. Knížky lze zařadit do výuky individuálně (ve třídě, v knihovně, v rodině) nebo prostřednictvím čtenářských dílen.
Objev podobné jako Pan Lesák a David (Knihovnička ke Slabikáři AMOS) - Zdeněk Sotolář
Půlhodinky psaní – Písanka 2 - Hana Mikulenková
Stejně jako první díl i aktualizované Půlhodinky psaní – Písanka 2 obsahují pomocnou liniaturu, nejprve vždy se vzorem písmene, poté už jako volné řádky pro nácvik spojitého písma a vlastního rukopisu. Nechybí ani zábavné říkanky a obrázky. V některých cvičeních obrázky nahrazují slova, která musí žáci odhalit a správně zapsat. Druhá část písanky je věnována nácviku hůlkového písma.Co v Půlhodinkách psaní – Písance 2 najdete? pomocnou liniaturu veselé motivační říkanky řádky se vzory prázdné řádky pro rozvoj vlastního rukopisu Půlhodinky psaní – Písanka 2 jsou univerzální publikací, hodí se jako doplněk ke kterémukoliv dalšímu učebnímu materiálu.
Objev podobné jako Půlhodinky psaní – Písanka 2 - Hana Mikulenková
Písanka 2 - Eva Procházková, Zdena Rosecká
Písanky jsou součástí nové sady vytvořené pro první ročník v rámci edice Čtení s porozuměním. Podobně jako v Živé abecedě a ve Slabikáři s kocourem Samem jsou průvodními postavami Alenka, Michal a kocour Sam v podobě ilustračního doprovodu písanek. Nácvik psaní písmen odkazuje na odpovídající stránky ve Slabikáři s kocourem Samem. K ulehčení psaní slouží pomocné linky pro dodržení velikosti písmen i jejich sklonu. Jsou vhodné i pro leváky. 1. a 2. písanka přinášejí před nácvikem samostatných písmen různé cviky, které jsou základem pro psaní daného písmene. Důraz se klade na obtížné spoje písmen, které se ve slovech objevují. Na Písanku 2 navazují Písanky 3 a 4.
Objev podobné jako Písanka 2 - Eva Procházková, Zdena Rosecká
Podívejte se také
- filtr vzduchovy pro kompresory 24l a 50l nahradni dil geko
- 7 klíčů ke šťastnému dítěti (978-80-270-0692-2)
- Superpotraviny: Sousto za soustem ke zdraví (978-80-271-1201-2)
- Workshopy ke středověké a novověké keramice (978-80-210-8151-2)
- Nohy ke konferenčnímu stolku ve tvaru písmene O 2 ks litinové
- FISKARS Spojka ke kohoutku Comfort s vnějším závitem 1/2" (1027060)
- REFREDO Příslušenství ke klimatizaci
- vicko ke kanystru compass
- klavesnice ke smart tv
- nahradni kolecka ke kufru
- tlakovy spinac ke kompresoru
- hudba ke stazeni zdarma
- elektricky motorek ke grilu
- plynova hadice ke sporaku
- knihy ke stazeni zdarma
- elektricke dmychadlo ke grilu
- navigace ke stazeni zdarma
- logopedicke pexeso ke stazeni
- Bojový anděl Alita 3: Cesta ke svobodě (978-80-7449-592-2)
- Rukověť ke studiu mezinárodního práva 2 Praktikum (978-80-7502-181-6)
- Angličtina pro jazykové školy IV.: Klíč ke cvičením (80-86035-18-2)
- Žoldnéři Fantasie Dálnice ke všem čertům: 2 (978-80-87364-18-5)