Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a písankám
Součástí metodiky je návrh plánování čtení a psaní, metodické pokyny pro práci s Živou abecedou a Slabikářem a literární příloha s pohádkami a básničkami vhodnými v jednotlivých měsících. NNS126
Podívejte se také psychopatuv pruvodce na ceste k uspechu 978 80 87171 44 8
Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písankám: s kocourem Samem (978-80-87591-51-2)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 96 stran, česky Metodický průvodce obsahuje metodicko-didaktická doporučení pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku. Předkládá detailní praktické rady a náměty. V průvodci najdete: Vymezení předmětu český jazyk, systém vyučování počátečnímu čtení, vyučovací postupy při vytváření dovednosti číst, dovednosti psát, diagnostické prověrky. Orientační návrh ročního plánu – rozpracované na týdny (učebnice – strany, úkoly a cíle; písanky – téma, strany; literární výchova – náměty pro práci, doporučené knihy a autoři; návrh zařazení diagnostické prověrky) Metodické poznámky k práci s Živou abecedou a Slabikářem – podrobně rozpracované k jednotlivým stranám učebnic (obsah strany, motivace, tabule, didaktické hry, mezipředmětové vztahy, literární výchova, výcvik dechu, hlasu a výslovnosti, návody a další náměty pro práci k jednotlivým cvičením, včetně řešení doplňovaček) Literární přílohu – je rozdělena na 4 části podle...
Podívejte se také pioneer a 70da cerny a 70da k
Zdokonalujeme čtení k Živé abecedě
1A-21 Dlouhodobější systém práce k upevňování a prohlubování základních čtenářských dovedností a k zlepšování čtenářského výkonu přináší soubor Zdokonalujeme čtení, ve kterém je čtení písmen, slabik, prvních slov a čtení slov různé stavby systematizováno, cíleně prohlubováno a docvičováno. Každý díl souboru svým obsahem koresponduje s obsahem jednotlivých dílů učebnic pro výuku čtení v řadě „Čteme a píšeme s Agátou“. Je v nich dodrženo jak postupné pořadí probíraných písmen a jejich použitý font, tak i metodický postup výuky čtení slov různé stavby. Soubor Zdokonalujeme čtení má pomoci jak žákům, kteří si mohou tímto čtením zlepšit kvalitu a případně rychlost čtení, tak těm, kteří potřebují ještě docvičovat základní čtenářské dovednosti. Každé písmeno je vždy probíráno na všech základních dovednostních úrovních (samotné písmeno, slabika, slovo). Každý žák má tak opakovanou příležitost rozvíjet své čtenářské dovednosti na úrovni odpovídající jeho předpokladům a aktuálním možnostem v průběhu celého 1. ročníku. Tím materiály zajišťují potřebnou individualizaci ve výuce čtení a usnadňují inkluzi.
Podívejte se také Vyprávění a čtení k odpočinku a uzdravení
Podívejte se také
- kategorie main k narozeninam a svatku
- K pramenům Eufratu a Tigridu (9788025736074)
- Obety a utrpenia A. K. Emmerichovej (978-80-8211-190-6)
- set pruchodek stenou k bazenum intex a bestway
- doplnky a dekorace prislusenstvi k domu do zahrady
- Pražský slabikář: Od Kafky k Havlovi a zpět ()
- Přívodní potrubí „Y“ k pračce a myčce (5011)
- Žít v harmonii: Můj vztah k sobě, k partnerovi, ke světu a k univerzální energii (978-80-7336-824-1)
- LIEBHERR K 230 (K 230)
- Baseus náhradní náplň k Micromolecule Formaldehyde Purifier (ACJHJ-A)
- Umění: a k čemu? (978-80-725-4199-7)
- Klarstein,náhr. štěrbinový nástavec k vysavači IVC30 a IVC50
- FIELDMANN FDV 9010 akumul. k FDV 1004-A (50001834)
- Komentovaná judikatura k a. s. 2021: Výběr k 1. 1. 2022 (978-80-7676-407-1)
- Komparace názorů a postojů české veřejnosti k životosprávě, pohybovým aktivitám a sportu (9788024624587)
- Revoluční telomeráza: Enzym, který třímá klíč k lidskému stárnutí a brzy nás dovede k delšímu a zdra (978-80-7554-170-3)
- K hříchu i k modlitbě (9788024635415)
- Kuchyně šetrná k planetě: Jak nakupovat a vařit ohleduplně k naší planetě (978-80-7508-722-5)
- Leifheit Nástěnný držák k vysavači na okna a koupelny NEMO
- Klarstein, náhradní hadice k vysavači IVC-30 a IVC-50
Hry se slabikami k Živé abecedě
1-98 Soubor obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě. Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami. Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, a nikoliv po jednotlivých písmenech.
Objev podobné jako Hry se slabikami k Živé abecedě
Písanka k Živé abecedě „Píšeme tiskacím písmem“
1-46 Písanka k Živé abecedě obsahuje uvolňovací cviky pro přípravné období, nácvik psaní prvních písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně vyvozované v Živé abecedě. Každá strana písanky odpovídá svým obsahem jedné straně Živé abecedy. Všechny cviky přípravného období jsou doplněny říkankou a námětem na mezipředmětové propojení. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy je v písance pro lepší orientaci vyznačena na každé straně. Výukové materiály s nevázaným písmem jsou vytvořeny ve fontu NNS Script.
Objev podobné jako Písanka k Živé abecedě „Píšeme tiskacím písmem“
AMOS PLUS K ŽIVÉ ABECEDĚ se samolepkami (barevný pracovní sešit)
1A-51 Barevný pracovní sešit rozvíjející dovednosti a znalosti vzdělávacích materiálů AMOS vhodný od období Živé abecedy. Barevné pracovní sešity AMOS PLUS pro 1. ročník přinášejí možnost:1. Aplikace získaných dovedností a znalostí materiálů AMOS, a tím smysluplnou motivaci pro další výuku čtení, psaní, počítání a prvouky.2. Rozvoje žáků prostřednictvím náročnějších typů cvičení, které zaujmou i nadanější žáky.3. Budování základů informatického myšlení prostřednictvím práce s obrázky, značkami, symboly, texty, tabulkami a schématy.4. Vedení žáků k samostatnému písemnému projevu psaním slov podle autodiktátů a zapisováním jednoduchých vět vyjadřujících děje na obrázcích.5. Smysluplného využívání oblíbených samolepek ke čtení s porozuměním, osvojování slovní zásoby a rozvoji prostorové orientace. V rámci uceleného souboru AMOS se mohou žáci 1. ročníku snadno seznamovat s psaním a čtením v Čteme a píšeme s Agátou, s čísly a početními operacemi v Matýskově matematice a se světem kolem nás v Oskarově prvouce. Pracovní sešity AMOS PLUS pak umožní tyto znalosti a dovednosti rozvíjet jejich aplikací v rámci nových typů úkolů, které zaujmout i nadanější žáky.Jako v ostatních materiálech AMOS jsou žáci vedeni k samostatnému řešení úkolů s pomocí piktografických zadání. K řešení úkolů žáci dále využívají i práci s obrázky, značkami, symboly, texty, tabulkami a schématy, a tím budují základy informatického myšlení. Práci s AMOS PLUS k Živé abecedě můžete zařadit průběžně během výuky podle Živé abecedy, ale také kdykoli později v průběhu 1. ročníku. Pozdější zařazení může sloužit k opakování osvojené látky na dovednostně náročnějších typech cvičení.
Objev podobné jako AMOS PLUS K ŽIVÉ ABECEDĚ se samolepkami (barevný pracovní sešit)
Skládací abeceda k Živé abecedě a Slabikáři pro 1.ročník ZŠ
Skládací abeceda obsahuje velká a malá písmena české abecedy, vybrané slabiky, náhradní dílky pro případ ztráty a nově i číslice od 1 do 10. Všechny dílky s písmeny jsou stejně velké, čímž umožňují snadné skládání v mřížce. Díky perforaci se písmena snadno vylamují.
Objev podobné jako Skládací abeceda k Živé abecedě a Slabikáři pro 1.ročník ZŠ
Písanka k živé abecedě pro 1. ročník ZŠ - Píšeme tiskacím písmem
1-46 Písanka k Živé abecedě obsahuje uvolňovací cviky pro přípravné období, nácvik psaní prvních písmen, slabik a slov, tak jak jsou postupně vyvozované v Živé abecedě. Každá strana písanky odpovídá svým obsahem jedné straně Živé abecedy. Všechny cviky přípravného období jsou doplněny říkankou a námětem na mezipředmětové propojení. Vazba na jednotlivé strany Živé abecedy je v písance pro lepší orientaci vyznačena na každé straně.
Objev podobné jako Písanka k živé abecedě pro 1. ročník ZŠ - Píšeme tiskacím písmem
Pracovní sešit k Živé abecedě - Josef Brukner, Hana Staudková, Radka Wildová
Soubor rozmanitých úkolů pro přímou i samostatnou práci žáků v předslabikářovém období. Doplněk k Živé abecedě, s nímž je možné pracovat i mimo školu.
Objev podobné jako Pracovní sešit k Živé abecedě - Josef Brukner, Hana Staudková, Radka Wildová
Hry se slabikami k živé abecedě Pro 1. ročník Základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (8595606701038)
Kniha - autor Alena Bára Doležalová, 16 stran, česky - autor Alena Bára Doležalová, 16 stran, česky Soubor Hry se slabikami „Čteme a píšeme s Agátou“ obsahuje šestnáct karet v osmi sadách seřazených postupně podle písmen probíraných v Živé abecedě (používají se pouze velká tiskací písmena). Každá sada se skládá z jedné karty s obrázky a k ní vhodné karty se slabikami. Hry se slabikami slouží k procvičování sluchové analýzy písmen a slabik na začátku slov podle obrázků. Spojování slabik s obrázky podporuje nácvik čtení slabiky v celku, nikoli po jednotlivých písmenech.
Objev podobné jako Hry se slabikami k živé abecedě Pro 1. ročník Základní školy: Čteme a píšeme s Agátou (8595606701038)
Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Metodika obsahuje návrhy prací v jednotlivých hodinách hudební výchovy. NNS567
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 8. díl
3-39 Průvodce obsahuje metodické poznámky ke všem 64 stranám učebnice Matýskova matematika, 8. díl.
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 8. díl
Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 1. díl
4-23 Průvodce obsahuje kromě metodických poznámek ke všem 64 stranám učebnice Matýskova matematika pro 4. ročník, 1. díl také návrh ročního plánu, klíčové kompetence, očekávané výstupy a vysvětlivky ke zkratkám očekávaných výstupů pro všechny 3 díly matematiky pro 4. ročník.
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 1. díl
Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 1. díl
5-23 Průvodce obsahuje kromě metodického průvodce k jednotlivým stranám učebnice Matýskova matematika pro 5. ročník, 1. díl, také návrh ročního plánu, klíčové kompetence, očekávané výstupy a výsledky cvičení.
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 1. díl
Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 7. díl
3-38 Průvodce obsahuje kromě metodických poznámek ke všem 64 stranám učebnice Matýskova matematika, 7. díl také návrh ročního plánu, klíčové kompetence, očekávané výstupy a vysvětlivky ke zkratkám očekávaných výstupů pro všechny 3 díly matematiky pro 3. ročník.
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 7. díl
Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 1. díl
4-23 Průvodce obsahuje kromě metodických poznámek ke všem 64 stranám učebnice Matýskova matematika pro 4. ročník, 1. díl také návrh ročního plánu, klíčové kompetence, očekávané výstupy a vysvětlivky ke zkratkám očekávaných výstupů pro všechny 3 díly matematiky pro 4. ročník.
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Matýskova matematika, 1. díl
Metodický průvodce k učebnici prvouky Já a můj svět pro 1. ročník
1-72 Metodický průvodce Já a můj svět 1-3 bude rozdělen na 3 samostatné tituly. Pro každý ročník bude jedna metodika. Metodický průvodce vám poskytne řadu námětů pro výuku. Obsahuje očekávané výstupy, kompetence a především doporučené tematické rozvržení učiva do jednotlivých týdnů školního roku, ve kterém jsou přidány i návrhy dalšího mezipředmětového provázání s vybranými vyučovacími předměty (český jazyk, anglický jazyk, matematika, hudební výchova, výtvarná výchova a pracovní činnosti). Nechybí náměty her určené k zábavnému opakování učiva, náměty k pozorování a náměty k pokusům a dalším aktivitám.
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici prvouky Já a můj svět pro 1. ročník
Oskarova prvouka 1 - metodický průvodce
1A-75 Nejnovější přírůstek do uceleného souboru vzdělávacích materiálů AMOS představuje prvouka Objevujeme a poznáváme s Oskarem. Je vytvořena zkušenými pedagogy a autory Alenou Bárou Doležalovou a Milošem Novotným a tvoří součást stávající ucelené DUHOVÉ ŘADY. Metodický průvodce obsahuje metodické poznámky k jednotlivým cvičením, časový plán, klíčové kompetence, očekávané výstupy a přílohu (básničky a hádanky).
Objev podobné jako Oskarova prvouka 1 - metodický průvodce
Metodický průvodce K výuce čtení a psaní v 1. roč. (978-80-7600-269-2)
Kniha - 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodický průvodce je připraven tak, aby vyučujícím pomohl s výukou čtení a psaní v 1. ročníku. Seznámí vyučujícího se všemi materiály, které jsou k výuce připraveny, a také s postupy, jak s těmito materiály pracovat. Vyučující v něm najde návrh časového rozložení učiva. V metodických poznámkách k jednotlivým stranám jsou zařazeny také poznámky, které mají pomoci vyhnout se úskalím, na něž může vyučující při výuce narazit a která žáky při prvopočáteční výuce čtení a psaní často provázejí. Metodický průvodce se rovněž věnuje mezipředmětovým vazbám, a to tak, aby vyučující mohl učivo snadněji vzájemně propojovat.
Objev podobné jako Metodický průvodce K výuce čtení a psaní v 1. roč. (978-80-7600-269-2)
Metodický průvodce Matýskova matematika 6. díl
2A-40 Metodický průvodce k Matýskově matematice 6. díl - aktualizované vydání 2019
Objev podobné jako Metodický průvodce Matýskova matematika 6. díl
Metodický průvodce učebnicí Já a můj svět 3
3-77 Metodický průvodce Já a můj svět 1-3 bude rozdělen na 3 samostatné tituly. Pro každý ročník bude jedna metodika.
Objev podobné jako Metodický průvodce učebnicí Já a můj svět 3
Metodický průvodce učebnicí Já a můj svět 2
Metodický průvodce Já a můj svět 1-3 je rozdělen na 3 samostatné tituly. Pro každý ročník bude jedna metodika. Tento metodický průvodce vás provede učebnicí Já a můj svět pro 2. ročník. Stejně jako v metodickém průvodci pro 1. ročník i zde naleznete přehledné tematické rozvržení učiva do jednotlivých týdnů školního roku s řadou motivů, které vás mohou inspirovat ke zpestření výuky prvouky (pozorování, pokusy, hry). Opět nechybí ani konkrétní návrhy mezipředmětového provázání učiva prvouky s učivem ostatních předmětů a odkazy na konkrétní strany v učebnicích těchto předmětů z našeho nakladatelství. NNS277
Objev podobné jako Metodický průvodce učebnicí Já a můj svět 2
Metodický průvodce Český jazyk 2 k učebnici s pracovními sešity - Lenka Andrýsková
Obsahuje: vymezení předmětu český jazyk, vymezení pojmu čtenářská gramotnost a popis čtenářských dovedností; popis materiálů pro výuky předmětu ve 2. ročníku; orientační návrh ročního plánu (rozpracován na týdny);metodicko-didaktická doporučení pro výuku, očekávané výstupy, praktické rady a další náměty pro práci. Důležitou součástí je klíč s řešením všech úkolů z učebnice i pracovního sešitu. I. Úvod a metodické pokynyII. Český jazyk jako vyučovací předmětIII. Učebnice a pomůckyIV. Čtenářská gramotnost a čtenářské dovednostiV. Standardy pro ZV – Český jazyk a literatura – 1. stupeň – očekávané výstupy v 5. ročníku, indikátoryVI. Metodické pokyny viz. METODICKÝ PRŮVODCE
Objev podobné jako Metodický průvodce Český jazyk 2 k učebnici s pracovními sešity - Lenka Andrýsková
Hudební výchova pro 1.stupeň základní školy Metodický průvodce (80-7235-345-4)
Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento metodický průvodce je určen učitelům, kteřípracují s řadou učebnic Hudební výchova pro l. - 5. ročník ZŠ (M. Lišková, SPN - pedagogické nakladatelství, a.s.). Jeho cílem je napomoci při rozpracovávání principů RVP v praktické výuce a při koncipování obsahu a výstupů z výuky v rámci vytváření konkrétních školních vzdělávacích programů. Metodický průvodce úzce navazuje na metodické příručky k učebnicím pro jednotlivé ročníky a přináší učiteli návod či doporučení na zkvalitnění a modernizaci hudební výchovy.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 1.stupeň základní školy Metodický průvodce (80-7235-345-4)
Metodický průvodce Prvouka 3: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-87591-78-9)
Kniha - autor Lenka Andrýsková; Thea Vieweghová, 60 stran, česky Obsahuje přehledně zpracované očekávané výstupy a návrh časového rozvržení učiva. Přináší popis, jak pracovat s jednotlivými stranami učebnice a s pracovním sešitem Prvouka 3 včetně odkazů na interaktivní učebnici IUč Prvouka 3. Součástí metodického průvodce jsou náměty pro další činnost v hodinách. Zaměření úkolů je provázáno s učebnicí a s pracovním sešitem. Jedná se především o hry, soutěže, jednoduché pokusy, doplňovačky, návrhy na vytvoření jednoduchých pracovních listů, náměty na prakticky zaměřené úkoly, pozorování v přírodě, mezipředmětové a skupinové úkoly. Metodický průvodce také obsahuje 5 projektových úkolů. Nedílnou součástí metodického průvodce je vypracované řešení úkolů ke každé straně v učebnici a klíč ke cvičením v pracovním sešitě. Nechybí ani klíč k průběžným opakováním a k závěrečnému opakování v učebnici i v pracovním sešitě. Dále je metodický průvodce zacílen na...
Objev podobné jako Metodický průvodce Prvouka 3: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-87591-78-9)
Metodický průvodce Vlastivěda 4: k učebnicím a pracovním sešitům (978-80-87591-98-7)
Kniha - autor Irena Valaškovčáková, 80 stran, česky Milé kolegyně, milí kolegové, do rukou se Vám dostává metodický průvodce k učebnici vlastivědy pro 4. ročník základní školy nakladatelství Nová škola - DUHA. Vlastivěda 4 má dva díly, zeměpisný a dějepisný, k nim pak pracovní sešity. Naším záměrem bylo dodržet cíle vzdělávacího programu Základní škola a očekávané výstupy Rámcově vzdělávacího programu. V rámci řešení jednotlivých cvičení jsme se snažili o rozdílnost a rozmanitost formy výuky. U cvičení z učebnice a pracovního sešitu naleznete správná řešení, k učebnici zde naleznete metodická doporučení a další náměty k práci k jednotlivým cvičením, jsou zde navrženy činnosti v rámci mezipředmětových vztahu. V metodické příručce je na první pohled jasně vidět, jaké záležitosti z interaktivní ucebnice nalezneme u daného cvičení v učebnici. Z hlediska struktury metodiky pro nás byla důležitá přehlednost, lehká a rychlá orientace v textu a srozumitelnost.
Objev podobné jako Metodický průvodce Vlastivěda 4: k učebnicím a pracovním sešitům (978-80-87591-98-7)
Metodický průvodce Přírodověda 5: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-88285-26-7)
Kniha - autor Irena Valaškovčáková, 47 stran, česky Učebnice Přírodověda 5 a pracovní sešit Přírodověda 5 jsou součástí moderní řady učebnic nakladatelství Nová škola – DUHA, vydaných v edici Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti s využitím metod činnostního učení. Moderní barevná učebnice zpracovaná v souladu s RVP ZV je zaměřená na rozvoj klíčových kompetencí žáků. Klíčové kompetence chápeme jako souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot. Učivo je zde tedy bráno jako prostředek k osvojení a rozvíjení všech složek klíčových kompetencí. Osvojené učivo se potom ve formě kompetencí využívá v každodenním životě a v praktických situacích. Cílem vzdělávání v oblasti Člověk a jeho svět je rozvíjet poznatky, dovednosti a prvotní zkušenosti žáků získané ve výchově v rodině a v předškolním vzdělávání. Žáci se učí pozorovat a pojmenovávat věci, jevy a děje, jejich vzájemné vztahy a souvislosti, utváří se tak jejich prvotní...
Objev podobné jako Metodický průvodce Přírodověda 5: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-88285-26-7)
Metodický průvodce Matýskova matematika 5. díl: aktualizované vydání 2019 (978-80-7600-126-8)
Kniha - česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodický průvodce k Matýskově matematice 5. díl - aktualizované vydání 2019
Objev podobné jako Metodický průvodce Matýskova matematika 5. díl: aktualizované vydání 2019 (978-80-7600-126-8)
Metodický průvodce Přírodověda 4: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-88285-23-6)
Kniha - autor Thea Vieweghová, 64 stran, česky Obsahuje očekávané výstupy a návrh časového rozvržení učiva. Přináší popis, jak pracovat s jednotlivými stranami učebnice + doplňující jednoduché náměty. Důležitou součástí je klíč s řešením všech úkolů učebnice i pracovního sešitu.
Objev podobné jako Metodický průvodce Přírodověda 4: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-88285-23-6)
Metodický průvodce Prvouka 2: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-87591-60-4)
Kniha - autor Thea Vieweghová, 64 stran, česky Obsahuje přehledně zpracované očekávané výstupy a návrh časového rozvržení učiva. Přináší popis, jak pracovat s jednotlivými stranami učebnice a s pracovním sešitem Prvouka 2 včetně odkazů na interaktivní učebnici IUč Prvouka 2. Součástí metodického průvodce jsou náměty pro další činnost v hodinách. Zaměření úkolů je odlišeno ikonami a je provázáno s učebnicí a s pracovním sešitem. Každé téma je uvedeno motivačním textem – básničkou, říkadlem, hádankou, úryvkem z dětské prózy. Motivační otázky prověřují porozumění textu a rozvíjejí komunikativní dovednosti na základě vlastních zkušeností žáků. Následuje společné opakování probraného učiva formou stručných kontaktních otázek nebo her. Další náměty na činnosti jsou zaměřeny na ztvárnění modelových situací, na hry, soutěže, jednoduché pokusy, náměty na pozorování v přírodě, mezipředmětové a skupinové úkoly. Metodický průvodce také obsahuje 4 projektové úkoly a...
Objev podobné jako Metodický průvodce Prvouka 2: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-87591-60-4)
Metodický průvodce Český jazyk 2: k učebnici s pracovními sešity (978-80-87591-86-4)
Kniha - autor Lenka Andrýsková; Irena Valaškovčáková, 80 stran, česky Obsahuje: vymezení předmětu český jazyk, vymezení pojmu čtenářská gramotnost a popis čtenářských dovedností; popis materiálů pro výuky předmětu ve 2. ročníku; orientační návrh ročního plánu (rozpracován na týdny);metodicko-didaktická doporučení pro výuku, očekávané výstupy, praktické rady a další náměty pro práci. Důležitou součástí je klíč s řešením všech úkolů z učebnice i pracovního sešitu.
Objev podobné jako Metodický průvodce Český jazyk 2: k učebnici s pracovními sešity (978-80-87591-86-4)
Metodický průvodce Český jazyk 5: k učebnici s pracovními sešity (978-80-88285-00-7)
Kniha - autor Irena Valaškovčáková; Lenka Andrýsková, 84 stran, česky Milé kolegyně, milí kolegové, do rukou se Vám dostává metodický průvodce k učebnici a pracovnímu sešitu českého jazyka 5. ročníku základní školy nakladatelství Nová škola - DUHA. Naším záměrem bylo dodržet cíle vzdělávacího programu Základní škola a očekávané výstupy Rámcově vzdělávacího programu. U cvičení z učebnice s pracovního sešitu naleznete správná řešení Jsou zde navrženy činnosti v rámci mezipředmětových vztahů. V metodické příručce je na první pohled jasně vidět, jaké prvky z interaktivní učebnice nalezneme u daného cvičení v učebnici.
Objev podobné jako Metodický průvodce Český jazyk 5: k učebnici s pracovními sešity (978-80-88285-00-7)
Metodický průvodce Český jazyk 4: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-87591-92-5)
Kniha - autor Irena Valaškovčáková, 96 stran, česky Milé kolegyně, milí kolegové, do rukou se Vám dostává metodický průvodce k učebnici a pracovnímu sešitu českého jazyka 4. ročníku základní školy nakladatelství Nová škola - DUHA. Naším záměrem bylo dodržet cíle vzdělávacího programu Základní škola a očekávané výstupy Rámcově vzdělávacího programu. V rámci řešení jednotlivých cvičení jsme se snažili o rozdílnost a rozmanitost formy výuky. U cvičení z učebnice a pracovního sešitu naleznete správná řešení, k učebnici zde naleznete metodická doporučení a další náměty k práci k jednotlivým cvičením, jsou zde navrženy činnosti v rámci mezipředmětových vztahů. V metodické příručce je na první pohled jasně vidět, jaké záležitosti z interaktivní učebnice nalezneme u daného cvičení v učebnici. Z hlediska struktury metodiky pro nás byla důležitá přehlednost, lehká a rychlá orientace v textu a srozumitelnost. K tomuto účelu jsme navrhli několik zkratek, které jsou...
Objev podobné jako Metodický průvodce Český jazyk 4: k učebnici s pracovním sešitem (978-80-87591-92-5)
Literatura pro 4. ročník středních škol: metodický průvodce pro učitele + 3 CD (978-80-7358-151-0)
Kniha - 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Průvodce pro učitele k učebnicové sadě Literatura pro 4. ročník středních škol obsahuje podrobný popis všech částí učebnice i pracovního sešitu a náměty pro práci s učebnicovou sadou. K průvodci patří také 3 CD.
Objev podobné jako Literatura pro 4. ročník středních škol: metodický průvodce pro učitele + 3 CD (978-80-7358-151-0)
Metodický průvodce Prvouka 1: k učebnici s pracovním sešitem a k pracovní učebnici, Čtení s porozumě (978-80-87591-58-1)
Kniha - autor Thea Vieweghová, 56 stran, česky Součástí metodického průvodce jsou náměty pro další činnost v hodinách. Zaměření úkolů je odlišeno ikonami a je provázáno s učebnicí a s pracovním sešitem nebo s pracovní učebnicí. Každé téma je uvedeno motivačním textem – básničkou, říkadlem, hádankou, úryvkem z dětské prózy. Motivační otázky prověřují porozumění textu a rozvíjejí komunikativní dovednosti na základě vlastních zkušeností žáků. Následuje společné opakování probraného učiva formou stručných kontaktních otázek nebo her. Další náměty na činnosti jsou zaměřeny na ztvárnění modelových situací, na hry, soutěže, jednoduché pokusy, náměty na pozorování v přírodě, mezipředmětové a skupinové úkoly. Metodický průvodce také obsahuje 5 projektových úkolů a odkazy na interaktivní učebnici IUč Prvouka 1.
Objev podobné jako Metodický průvodce Prvouka 1: k učebnici s pracovním sešitem a k pracovní učebnici, Čtení s porozumě (978-80-87591-58-1)
Pracovní sešit ke Slabikáři, 2. díl - Hana Staudková
Dvojdílný pracovní sešit je zásobníkem cvičení a úkolů pro rozvoj čtenářství; navazuje na Pracovní sešit k Živé abecedě. Součástí obou dílů jsou kartičky se slovy tištěnými velkou i malou abecedou a přílohy, které se slovy pracují.
Objev podobné jako Pracovní sešit ke Slabikáři, 2. díl - Hana Staudková
Český jazyk/Čítanka 1 pro ZŠ - Příručka učitele
Je společná oběma souborům pro 1. ročník (Živé abecedě, Slabikáři, Písankám, CD a Čítance). Obsahuje přehledy učiva s orientačními harmonogramy, přehledy očekávaných výstupů, klíčových kompetencí a průřezových témat. Příručka se skládá z úvodu a jednotlivých částí věnovaných každé učebnici zvlášť.Podobně jsou členěny všechny kapitoly. Nejprve je vymezen jejich cíl, uvedeny informace o mezipředmětových vztazích a náměty k motivaci žáků. Následují návrhy dechových a hlasových cvičení, náměty k analýze jednotlivých textů, další rozvíjející úkoly a nabídka her a dalších textů, s nimiž mohou vyučující pracovat.
Objev podobné jako Český jazyk/Čítanka 1 pro ZŠ - Příručka učitele
Český jazyk 1 Příručka učitele: Pro 1. ročník základní školy (978-80-7238-649-9)
Kniha - autor Lenka Březinová; Jiří Havel; Hana Stadlerová, 228 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Je společná oběma souborům pro 1. ročník (Živé abecedě, Slabikáři, Písankám, CD a Čítance). Obsahuje přehledy učiva s orientačními harmonogramy, přehledy očekávaných výstupů, klíčových kompetencí a průřezových témat. Příručka se skládá z úvodu a jednotlivých částí věnovaných každé učebnici zvlášť. Podobně jsou členěny všechny kapitoly. Nejprve je vymezen jejich cíl, uvedeny informace o mezipředmětových vztazích a náměty k motivaci žáků. Následují návrhy dechových a hlasových cvičení, náměty k analýze jednotlivých textů, další rozvíjející úkoly a nabídka her a dalších textů, s nimiž mohou vyučující pracovat.
Objev podobné jako Český jazyk 1 Příručka učitele: Pro 1. ročník základní školy (978-80-7238-649-9)
Á BÉ CÉ DÉ v abecede - Dana Hlavatá
Na takmer každé písmenko našejabecedy máme v kalendári krstnémeno. Pre chlapcov i pre dievčatá. Rodičia svojim deťom vyberajú menospravidla ešte pred narodením. Jednému sa páči Anička, druhému Želka, tretíby dal dcérke meno Olinka. V kalendári však nájdete Aničku ako Annu, Želkuako Želmíru, Olinku ako Oľgu. Miroslavovi nepovieme inak ako Mirko,Františkovi Ferko, Emanuelovi Emo.Vybrať si z toľkých mien veru nie je jednoduché. Každé meno má svoj pôvoda význam. Jedno je však isté. Mená od písmenka A až po Ž sú zapísané vgregoriánskom kalendári a vy si podľa neho môžete vybrať meno pre bábiku,macka alebo iné plyšové zvieratko. V knižke nájdete veršíky o Adamovi,Viac o kniheKatke, Lackovi či Petre a Pavle a rozličné otázky, aby ste si aj trochu potrápili hlavičky.
Objev podobné jako Á BÉ CÉ DÉ v abecede - Dana Hlavatá
Písanka 1, 4. díl (původní řada)
1-25 Čtyři samostatné sešity, v nichž je rozpracované a předepsané veškeré učivo k výcviku psaní. Sešity obsahují cvičení prvků písmen, nácvik psacích písmen malých i velkých, slabik, slov a vět opisem, podle diktátu i autodiktátu (tj. psaní podle obrázků, až k úkolům, v nichž žáci plní různě náročná zadání (tvoří věty, doplňují písmena do neúplných slov, vypisují slova či věty z přečteného článku apod.). Největší předností pro učitele je neporušená souběžnost výuky čtení a psaní, kterou zajišťují odkazy na stránku v Živé abecedě a Slabikáři, k nimž se učivo váže. Jde tedy o jednotný soubor tvořený tak, aby na sebe všechny jeho části dokonale navazovaly. Písankám 1 až 4 byla prodloužena schvalovací doložka MŠMT do roku 2017.
Objev podobné jako Písanka 1, 4. díl (původní řada)
Á BÉ CÉ DÉ v abecede (978-80-8142-793-0)
Kniha - 56 stran, česky Na takmer každé písmenko našej abecedy máme v kalendári krstné meno. Pre chlapcov i pre dievčatá. Rodičia svojim deťom vyberajú meno spravidla ešte pred narodením. Jednému sa páči Anička, druhému Želka, tretí by dal dcérke meno Olinka. V kalendári však nájdete Aničku ako Annu, Želku ako Želmíru, Olinku ako Oľgu. Miroslavovi nepovieme inak ako Mirko, Františkovi Ferko, Emanuelovi Emo. Vybrať si z toľkých mien veru nie je jednoduché. Každé meno má svoj pôvod a význam. Jedno je však isté. Mená od písmenka A až po Ž sú zapísané v gregoriánskom kalendári a vy si podľa neho môžete vybrať meno pre bábiku, macka alebo iné plyšové zvieratko. V knižke nájdete veršíky o Adamovi, Viac o knihe Katke, Lackovi či Petre a Pavle a rozličné otázky, aby ste si aj trochu potrápili hlavičky.
Objev podobné jako Á BÉ CÉ DÉ v abecede (978-80-8142-793-0)
Metodický deň učiteľov
Metodický deň je dôležitým prvkom v procese ďalšieho vzdelávania učiteľov v systéme celoživotného vzdelávania nevyhnutného v raste osobnostného a odborného rozvoja učiteľa. Autorka na základe získaných skúseností a poznatkov predstavuje metodický deň ako náročný proces s cieľom rozšíriť povedomie učiteľskej verejnosti, s možnosťou jeho využitia pri príprave a realizácii metodického dňa v podmienkach regionálneho školstva. Svojim pragmatickým podaním sa titul môže stať vhodnou metodickou príručkou aj pre zriaďovateľov a riaditeľov ktoréhokoľvek druhu a typu školy. Uvedené príklady vzdelávacích aktivít sú cenným obohatením príručky o praktické ukážky. Prezentované prílohy spracovaných dotazníkových foriem spätnej väzby sú súčasťou vyhodnotenia vzdelávacích aktivít. Metodickú príručku odporúčame ako inšpiratívny vzdelávací prostriedok pri uvedení metodických dní do praxe. Autorka pritom ponecháva priestor aj pre vlastnú kreatívnosť a tvorivosť organizátora. Ak sa titul stane Vašim sprievodcom na ceste prípravy a realizácie metodického dňa, podeľte sa o poznatky získané pri jeho využití s ďalšími kolegami.
Objev podobné jako Metodický deň učiteľov
Živá abeceda - Hana Staudková, Miloš Holas
Učebnice pro předslabikářové období. Soustřeďuje se na správné čtení a psaní (tiskací písmo) slabik, jednoduchých slov a krátkých vět. Obsahuje všechny samohlásky, ze souhlásek pak M, L, S, P, T, J. Učebnice byla doplněna přílohou 30 obrázků Aleny Ladové pro vyvozování slabik. Samostatným doplňkem je Pracovní sešit k Živé abecedě. Perforovaná kartonová příloha: kartičky slabik a slov, z kterých žáci tvoří vyšší celky.
Objev podobné jako Živá abeceda - Hana Staudková, Miloš Holas
Písanka s kocourem Samem 1 pro 1. ročník - Eva Procházková, Zdena Rosecká
Písanky jsou součástí nové sady vytvořené pro první ročník v rámci edice Čtení s porozuměním. Podobně jako v Živé abecedě a ve Slabikáři s kocourem Samem jsou průvodními postavami Alenka, Michal a kocour Sam v podobě ilustračního doprovodu písanek. Nácvik psaní písmen odkazuje na odpovídající stránky v Živé abecedě s kocourem Samem a ve Slabikáři s kocourem Samem. K ulehčení psaní slouží pomocné linky pro dodržení velikosti písmen i jejich sklonu. Jsou vhodné i pro leváky. 1. a 2. písanka přinášejí před nácvikem samostatných písmen různé cviky, které jsou základem pro psaní daného písmene. Důraz se klade na obtížné spoje písmen, které se ve slovech objevují. Na Písanku 1 navazují Písanky 2, 3 a 4. Předmět: Český jazyk Formát: A5 Počet stran: 24
Objev podobné jako Písanka s kocourem Samem 1 pro 1. ročník - Eva Procházková, Zdena Rosecká
Poznáváme abecedu
Publikace hravou formou seznamuje s jednotlivými písmeny abecedy (31 písmen). Pořadí písmen odpovídá Živé abecedě a Slabikáři DUHOVÁ ŘADA. Každému písmenu je věnován jeden list. NNS199
Objev podobné jako Poznáváme abecedu
Hravá matematika 3 - metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny pro oba díly Hravé matematiky pro 3. ročník ZŠ - přepracované vydání od vydavatelství Taktik. Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. V souladu s RVP ZV Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 3 - metodická příručka
Hravá prvouka 2 – metodická příručka
Pro učitele k učebnici a prac. sešitu pro 2. ročník Kopírovatelné strany s úlohami na rozšiřující učivo Obsahuje řešení úloh Obsahuje cíle výuky a očekávané výstupy dle RVP ZV Náměty na činnost v hodinách a úkoly pro skupinovou práci Metodická příručka obsahuje: 112 barevných stran A5
Objev podobné jako Hravá prvouka 2 – metodická příručka
Nová literatura 1 - metodická příručka
Metodická příručka je určena pro pedagogy středních škol a gymnázií, kterým má usnadnit výuku v hodinách literatury. Kromě řešení otázek a úloh z učebnice i pracovního sešitu obsahuje příručka řadu doplňujících informací (kulturně-společenský kontext, definice pojmů, typické literární žánry, slavné literární postavy aj.), díky nimž může pedagog svůj výklad rozšířit a obohatit. Nabízí také přesah do jiných mezipředmětových a mezioborových oblastí (např. historie, filozofie, hudby, dějin divadla a dalších). Příručka obsahuje rovněž řadu motivačních textů, které mají studenty inspirovat k diskuzi, práci ve dvojicích nebo ve skupinách či k samostatným projektům. Díky přehlednému členění textu příručka umožňuje snadnou a rychlou orientaci. Metodická příručka NOVÁ LITERATURA 1 obsahuje: řešení úkolů z pracovního sešitu, odpovědi na opakovací otázky z učebnice, náměty pro činnost v hodinách, mezipředmětové vztahy a motivační texty, kopírovatelné strany s kompletním rozborem uměleckého textu k maturitě.
Objev podobné jako Nová literatura 1 - metodická příručka
Hravá matematika 2 - metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny pro oba díly Hravé matematiky pro 2. ročník ZŠ - přepracované vydání od vydavatelství Taktik. V souladu s RVP ZV Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 2 - metodická příručka
Hravá matematika 1 - Metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny ke všem třem dílům Hravé matematiky pro 1. ročník ZŠ V souladu s RVP ZV Každá strana této příručky zahrnuje nejen zmenšené kopie jednotlivých stránek pracovní učebnice s řešením, ale rovněž cíle výuky a pomůcky, jež je možné dále ve výuce v rámci pracovních činností využít. Nechybí ani nápady pro další práci s předepsanými úlohami, náměty pro rozmanité tvořivé činnosti v hodinách s mezipředmětovým přesahem nebo návrhy praktických her, které odpovídají probírané látce. Rozlišení jednotlivých úloh barevnými piktogramy a rámečky i přehledná grafika Vám jistě usnadní přípravu na vyučování i samotnou práci s Vašimi žáky v hodinách matematiky.
Objev podobné jako Hravá matematika 1 - Metodická příručka
La Pandilla 2 Metodická příručka
Španělština pro děti od 8 do 10 let. Jednoduchý postup dle témat, která rozmanitým komunikativním způsobem navozují pracovní aktivity, ve kterých zábava je hlavním prvkem výuky španělštiny.
Objev podobné jako La Pandilla 2 Metodická příručka
Podívejte se také
- Klarstein,náhr. nástavec s kartáčem k vysavači IVC30 a IVC50
- Klarstein,náhr. nástavec na podlahy k vysavači IVC30 a IVC50
- lindr pygmy 20 k s vestavenym kompresorem a narazecem bajonet
- K&N HA-1510 pro Honda a Garelli (HA-1510)
- Nohy k jídelnímu stolu 2 ks rám do A litinové
- Pohádky a bajky k povídání (978-80-7346-187-4)
- KORES K-MARKER na bílé tabule a flipcharty, černý (20830)
- KORES K-MARKER na bílé tabule a flipcharty, červený (20837)
- Respektovat a být respektován: Cesta k sebeúctě a zodpovědnosti (978-80-87917-71-8)
- Technics SU-G700M2E-K (SU-G700M2E-K)
- Panasonic RX-D552E-K (RX-D552E-K)
- Panasonic RX-D550E-K (RX-D550E-K)
- Panasonic SC-UA30E-K (SC-UA30E-K)
- Panasonic SC-HC300EG-K (SC-HC300EG-K)
- Panasonic RF-2400DEG-K (RF-2400DEG-K)
- Technics EAH-A800E-K (EAH-A800E-K)
- Panasonic RP-HTF295E-K (RP-HTF295E-K)
- Panasonic RP-HT265E-K (RP-HT265E-K)
- Panasonic RX-D500EG-K (RX-D500EG-K)
- Technics SA-C100EG-K (SA-C100EG-K)
- Panasonic DVD-S700EP-K (DVD-S700EP-K)
- Shure MV7 K černý (S MV7-K)