Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu (978-80-86380-84-1)
Kniha - autor Vladimír Šefčík,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
Podívejte se také ekonomika cestovniho ruchu
Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 152 stran, česky Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky.
Podívejte se také Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Turistická odysea: Krajinou soudobých dějin cestování a cestovního ruchu v Československu v letech 1 (978-80-246-4055-6)
Kniha - autor Lenka Krátká; Pavel Mücke, 672 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kolektivní monografie Turistická odysea představuje zásadní posun v bádání o různých formách a podobách cestovního ruchu v předlistopadovém Československu. Vedle základních tendencí celostátní i regionální politiky na tomto poli představuje v jednotlivých studiích nejrůznější aspekty dobových fenoménů, jako byly odborové či podnikové rekreace, turistická hnutí, lázeňská léčebná péče nebo chatařství a chalupářství i cizinecký cestovní ruch (včetně zájezdů z opačné strany železné opony). Výborně pramenně podložená kniha, opírající se rovněž o rozhovory s pamětníky a doprovázená dobovými fotografiemi, zalidňuje pomyslnou krajinu soudobých dějin konkrétními aktéry a jejich příběhy.
Podívejte se také Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Podívejte se také
- Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
- Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)
- Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
- Ženy a management (978-80-265-0150-3)
- Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)
- Skutečné zrání (978-80-87705-84-1)
- VZORKOVÁNÍ III: Potraviny, zemědělství a předměty běžného užití (978-80-86380-80-3)
- Všeobecná analytická chemie (978-80-86380-61-2)
- Vzorkování IV: průmysl (978-80-86380-87-2)
- Produkční a provozní management (978-80-271-1385-9)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Víno: Analýza - Technologie - Gastronomie (978-80-86380-77-3)
- Úvod do ekonomie a řízení laboratoří, včetně CD (978-80-86380-74-2)
- Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)
- Management (978-80-7373-111-3)
- Management (978-80-247-4429-2)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Reaktivní kyslíkové radikály, přírodní antioxidanty a jejich zdravotní účinky (978-80-86380-91-9)
- Management kvality a rizik psychiatrické péče (978-80-271-2275-2)
- Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)
Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
Elektronická kniha - autor Jaromír Beránek, 296 stran Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky.
Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu (978-80-867-2446-1)
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji...
Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Česko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)
Kniha - autor Bohuslav Balcar, 330 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu – jak teoretické, tak praktické – nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost získat v jednotlivých kapitolách velmi obsáhlou slovní zásobu ve všech stěžejních tématech, týkajících se aktivního využití volného času a cestování – dovolená u moře, dovolená na horách v zimě i v létě, pěší turistika, vodácký sport, letecká a železniční doprava, cestování automobilem, cestovní formality, ubytovací a stravovací služby vč. obsáhlé podkapitoly o gastronomii, lázeňství, poznávání historických památek, kulturní programy, pojištění v cestovním ruchu, a d. Samostatnou kapitolu tvoří česko-anglický seznam světových...
Objev podobné jako Česko – anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu (978-80-88220-02-2)
Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha
eBook: Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky.
Objev podobné jako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu - Andrea Holešinská - e-kniha
Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 172 stran, česky Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se...
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek
Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí studenti středních, vyšších a vysokých hotelových škol a pracovníci cestovních kanceláří, informačních center a agentur k dalšímu vzdělávání.
Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek
Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha
eBook: Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech. Čtenář v ní najde informace o makroekonomických ukazatelích cestovního ruchu, ekonomických aspektech, mechanismu fungování trhu cestovního ruchu a turistiky i marketingu a propagaci. Publikaci využijí studenti středních, vyšších a vysokých hotelových škol a pracovníci cestovních kanceláří, informačních center a agentur k dalšímu vzdělávání.
Objev podobné jako Ekonomika cestovního ruchu - Jaromír Beránek - e-kniha
Zeměpis cestovního ruchu - Milan Holeček, Peter Mariot
Učebnice pro hotelové i jiné střední školy zabývající se problematikou cestovního ruchu a pro volitelné předměty i semináře ze zeměpisu na středních školách, pomůcka pro přípravu i praxi průvodců cestovního ruchu. Kromě obecných problémů cestovního ruchu se zabývá zejména regionálním zeměpisem cestovního ruchu Česka, Evropy a všech světadílů. Druhé vydání je ve všech kapitolách zaktualizováno a rozšířeno. 4. vydání
Objev podobné jako Zeměpis cestovního ruchu - Milan Holeček, Peter Mariot
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.
Nově vydaná učebnice probírá vznik a základní podmínky vývoje cestovního ruchu, jeho podstatu, typologii a funkce, charakteristiku základních složek cestovního ruchu, organizaci cestovního ruchu v ČR, marketing v cestovním ruchu, právní úpravu vztahů v cestovním ruchu, mezinárodní organizace cestovního ruchu apod. Nedílnou součástí je ekonomika zahraničního cestovního ruchu.
Objev podobné jako Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání) - Petrů Z.
Kwatsch (978-80-86140-84-1)
Kniha - autor Janet Lestak, 232 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Každá generace touží vyjádřit pocity, podat zprávu o svém vnímání světa, zachytit život na plátno obrazu, na filmový pás, vtěsnat do veršů, vyfotografovat anebo sepsat. Novela KWATSCH patří k takovým svědectvím. Rozvedený majitel jedné z největších cestovních agentur v Německu se zahledí do zaměstnankyně v české pobočce a přivede ji do své honosné vily v Německu. Monika se tak přes noc ocitá ve světě předem splněných přání a naplněných tužeb. Začíná žít život, o kterém snila: je obklopena bohatstvím, cestuje po světě, jezdí krásnými auty a vedle sebe má úspěšného, byť o pětadvacet let staršího, muže. Syžet zdánlivě předurčený jako námět na scénář sladkobolného filmu, nebo čtiva pro paní a dívky, je však od první strany strhující výpovědí o odlišném stylu života, myšlení a též o schopnosti vstřebávat odlišnosti a přizpůsobovat se. Láska sice pověstné hory přenáší, ale nezapomněla na...
Objev podobné jako Kwatsch (978-80-86140-84-1)
Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...
Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a...
Objev podobné jako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Kontroling podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-217-9)
Kniha - autor Marian Gúčik; Ľubica Šebová; Tibor Bajaník, 232 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia v desiatich kapitolách sprostredkúva informácie o postavení kontrolingu v systéme riadenia podniku cestovného ruchu, o plánovaní výnosov a nákladov, o kalkuláciách a rozpočtovaní, o kalkulovaní cien a cenovom kontrolingu, o finančnom plánovaní a finančnom kontrolingu, o investičnom kontrolingu, o informačnom systéme podniku a vyhodnocovaní výsledkov kontrolingu, ako aj o podnikateľskom riziku a krízovom vývoji podniku. Ťažisko sprostredkúvaných poznatkov je v operatívnom kontrolingu. Text každej kapitoly je v závere obohatený o modelové príklady a prípadové štúdie z prostredia podnikov cestovného ruchu, ktorých zámerom je ilustrovať teóriu na konkrétnych príkladoch v praxi. Poznatky obsiahnuté v tejto publikácii umožnia čitateľovi efektívnejšie využívať kontroling ako nástroj zameraný na plnenie cieľov podniku, aplikovať vhodné metódy...
Objev podobné jako Kontroling podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-217-9)
Česko-anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu - Bohuslav Balcar
Česko-anglická verze slovníku, který byl již vydán ve verzi česko-německé. Tematické členění, přinášející veškeré infor-mace o cestovním ruchu - jak teoretické, tak praktické - nezbytné pro pracovníky v tomto odvětví, studenty odborných škol se zaměřením na cestovní ruch resp. hotelnictví i pro samotné účastníky cestovního ruchu. Uživatelé slovníku mají možnost získat v jednotlivých kapitolách velmi obsáhlou slovní zásobu ve všech stěžejních tématech, týkajících se aktivního využití volného času a cestování - dovolená u moře, dovolená na horách v zimě i v létě, pěší turistika, vodácký sport, letecká a železniční doprava, cestování automobilem, cestovní formality, ubytovací a stravovací služby vč. obsáhlé podkapitoly o gastronomii, lázeňství, poznávání historických památek, kulturní programy, pojištění v cestovním ruchu, a d. Samostatnou kapitolu tvoří česko-anglický seznam světových historických a kulturních památek. Obě jazykové verze slovníků mají doporučení České centrály cestovního ruchu a také Evropské unie.
Objev podobné jako Česko-anglický odborný konverzační slovník cestovního ruchu - Bohuslav Balcar
Informačné technológie v cestovnom ruchu (978-80-8168-587-3)
Kniha - autor Tomáš Gajdošík; Zuzana Gajdošíková; Radka Marčeková, 208 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje najnovšie trendy vo výučbe informačných technológií a je členená podľa nákupného správania spotrebiteľa, ktoré zohľadňuje hľadanie informácií a rezervovanie v cestovnom ruchu, cestovanie, pobyt v cieľovom mieste a aktivity po návrate. V desiatich kapitolách je prezentovaný význam informačných technológií v cestovnom ruchu, využitie internetu a sociálnych médií v cestovnom ruchu, systémy rezervovania a informačné technológie v cestovných kanceláriách. Zameriava sa na využívanie informačných technológií v doprave, hotelierstve, pohostinstve a cieľových miestach cestovného ruchu. Zohľadňuje využívanie mobilných technológií v cestovnom ruchu, ako aj využívanie informačných technológií po...
Objev podobné jako Informačné technológie v cestovnom ruchu (978-80-8168-587-3)
Grantové financování (978-80-86380-57-5)
Kniha - autor Jiří G.K. Ševčík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Financování výzkumných, kontrolních a provozních laboratoří a to jak kapitálových společností, tak výzkumných organizací financovaných převážně z veřejných prostředků, není snadné. Cílem kurzu je nabídnout vedoucím výzkumných projektů, pracovních skupin, laboratoří a firemních sekcí nepřesahujících 25 pracovníků a vedených jako samostatné nákladové středisko, informace a nástroje k získání veřejných prostředků na podporu VaVaI činnosti. Tento kurz je rovněž vhodný pro studující a absolventy technických a přírodovědných oborů připravujících se na profesní kariéru.
Objev podobné jako Grantové financování (978-80-86380-57-5)
Skutečné zrání (978-80-87705-84-1)
Kniha - autor S.d. Ch., 308 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Skutečným zráním navazuje S. d. Ch. na linii svých starších próz – Sekundární trilogie (2015) a zejména Studené vlny (2013). V protikladu k nim však jeho vypravěč ustupuje do pozadí a bere na sebe masku nezúčastněného pozorovatele. Před našimi zraky se odvíjí sled samostatně pointovaných obrazů, propojených liniemi tří leitmotivů (hledání ztraceného knížete, osudy utržené městské čtvrti, historická cesta pseudoknížátka), pěti postav (pozorovatel, pravé kníže, duchovní dědic rytíře Žumbery, postava v růžovém overalu, pseudoknížátko) a čtyř hlavních prostředí (městská kra, špatně založená metropole, městečko pod loretou a zahrádkářská kolonie). Spíše než klasickým příběhem je próza zobrazením situace člověka, který nahlíží protipřirozenost lidské podstaty a z ní pramenící nepatřičnosti naší existence i konání, člověka, který usiluje o vymknutí ze své společenské role a všech institucionálních...
Objev podobné jako Skutečné zrání (978-80-87705-84-1)
Chrudošův zvěřinec (978-80-87060-84-1)
Kniha - autor Chrudoš Valoušek, 88 stran, česky, pevná bez přebalu matná Chrudošův zvěřinec je kniha trojjediná: dvoubarevná velkoformátová Chrudošova televize (pro prohlížeče od 13 let), sešit Valouškova zvířátka (pro děti od 3 let) a masky a omalovánky Vtom a Žery. Milovníci jasných linorytových linií, poťouchlého humoru a Chrudošova světa vůbec… třeste se!Chrudoš Valoušek, umanutý linorytec a obrazový glosátor našeho světa, vytvořil jedinečný soubor určený pro dětského i dospělého čtenáře. Knihy jsou uloženy v kartonovém pouzdru. Graficky upravil a smíchal Juraj Horváth, texty k obrázkům pro nejmenší sestavila Tereza Horváthová.
Objev podobné jako Chrudošův zvěřinec (978-80-87060-84-1)
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
eBook: Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům vysokých škol a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu – jde např. o dobrodružný cestovní ruch, kulinářský cestovní ruch, filmový cestovní ruch, dobrovolnický cestovní ruch nebo cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se čtenáři seznámí s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Publikace přináší informace, náměty a příklady, které dosud v ucelené podobě nebyly na našem trhu publikovány a měly by inspirovat k dalšímu rozvoji cestovního ruchu.
Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
Astronómia: Tajomstvá vesmíru (978-80-89590-84-1)
Kniha - 48 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Astronómia: Tajomstvá vesmíru (978-80-89590-84-1)
Všeobecná analytická chemie (978-80-86380-61-2)
Kniha - autor Eduard Plško, 194 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nakladatelství Ing. Václav Helán – 2 THETA právě vydalo knihu světově známého slovenského vědce Prof. Ing. Eduarda Plška, DrSc. Kniha se vymyká běžným učebnicím nebo monografiím – vyznačuje se filosofickým nadhledem, současně však prezentuje rozsáhlé praktické zkušenosti autora.
Objev podobné jako Všeobecná analytická chemie (978-80-86380-61-2)
Vzorkování IV: průmysl (978-80-86380-87-2)
Kniha - autor Jiří G.K. Ševčík; Martina Laubertová; Pavel Leber; Pavel Král, 250 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V každé kapitole je popsáno, co vzorkujeme, proč, na základě jakých předpisů a kdo je za to zodpovědný, jakým způsobem a jakými nástroji vzorek odebíráme. Je zde uváděno také celkové hodnocení daného tématu, problémy, rozpory mezi normami a praxí a podobně. Použití kompletu knih o vzorkování. Všechny knihy tvoří nedílný celek. Proto jsme se snažili neopakovat informace obsažené již v jiných knihách tohoto kompletu, ale odkazovat se na ně citacemi. Doporučujeme tedy čtenářům pořídit si spolu s každou další knihou kompletu především také knihu Vzorkování I – obecné zásady. Finančně nejvýhodněji vyjde pořízení celého kompletu 4 knih, který také obdrží všichni účastníci našich kurzů vzorkování.
Objev podobné jako Vzorkování IV: průmysl (978-80-86380-87-2)
Chemical Elements Compendium (978-80-86380-66-7)
Kniha - autor Ewa Bobrowska-Gresik; Jerzy Ciba; Andrzej Grossman, 230 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha, která navazuje na dvě předchozí vydání v polském jazyce, je napsána v angličtině. Přehlednou formou je zde popsána historie prvku, jeho výskyt a výroba, fyzikálně chemické vlastnosti, sloučeniny, které tvoří, biologické vlastnosti atd. a také možnosti stanovení různými analytickými metodami. (Podrobněji uvádíme ve vedlejším anglickém textu). Součástí knihy jsou tabulky prvků sestavené podle určitých parametrů a také mnohajazyčný slovníček názvů prvků.
Objev podobné jako Chemical Elements Compendium (978-80-86380-66-7)
Gastronomie: vybrané kapitoly (978-80-86380-78-0)
Kniha – autor Miroslav Fišera, 300 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Obsah této knihy je zaměřen na vývoj, základy a současné trendy v gastronomii. Vhodným způsobem jsou uvedeny vybrané potravinářské komodity, popsány stravovací návyky mladistvých, bezpečnost potravin v gastronomii, způsoby dopravy související s gastronomií, hotelnictvím a cestovním ruchem a nakonec využití statistických metod v gastronomii. Kniha obsahuje kapitolu 10 Bezpečnosť potravín v gastronómii od slovenského autora Jozefa Goliana a tato kapitola je uvedena ve slovenském jazyce.
Objev podobné jako Gastronomie: vybrané kapitoly (978-80-86380-78-0)
Cestovný ruch v ekonomike a spoločnosti (978-80-571-0273-1)
Kniha - autor Marian Gúčik, 456 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ možnosť oboznámiť sa s bohatstvom poznatkov, týkajúcich sa cestovného ruchu ako mnohorozmerného sociálno-ekonomického a priestorového javu. Publikácia prispeje k lepšiemu poznaniu cestovného ruchu nielen študentom cestovného ruchu, poskytne námety na zamyslenie, ako vytvárať podmienky pre ďalší rozvoj cestovného ruchu udržateľným spôsobom, aby prinášal úžitok návštevníkom v cestovnom ruchu, poskytovateľom služieb, rezidentom a cieľovým miestam, t. j. obci, regiónu i štátu ako nositeľom politiky cestovného ruchu. Z tohto hľadiska je užitočnou príručkou aj tým, ktorí akýmkoľvek spôsobom rozhodujú o prítomnosti a o budúcnosti cestovného ruchu. Publikácia...
Objev podobné jako Cestovný ruch v ekonomike a spoločnosti (978-80-571-0273-1)
Víno: Analýza - Technologie - Gastronomie (978-80-86380-77-3)
Kniha - autor Vlastimil Fic, 316 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Víno: Analýza - Technologie - Gastronomie (978-80-86380-77-3)
VZORKOVÁNÍ II: Životní prostředí (978-80-86380-81-0)
Kniha - autor Bohumil Kotlík; Jan Langhans; Pavel Bernáth, 416 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Vzorkování stojí na začátku analytického procesu a pokud se neudělá správně, další postup (úprava vzorku, analýza, interpretace výsledků) ztrácí smysl. I proto jsme se rozhodli vytvořit ucelený komplet knih o vzorkování. První kniha Vzorkování I – obecné zásady vyšla v roce 2010. Obsahuje základní informace o vzorkování, použití statistiky, tvorbu norem a práci s nimi a také popisy a vyobrazení nejběžnějších strojů a nástrojů pro odběr a úpravu vzorků. V dalších knihách se budeme na ni odkazovat a informace v ní obsažené již nebudeme opakovat. Vzorkování III zahrnující vzorkování všeho, co má vliv na lidské zdraví mimo životní prostředí: potraviny, zemědělství, předměty běžného užívání a další. Kniha Vzorkování IV – průmysl je připravovaná k vydání v roce 2017. Vzorkování II – životní prostředí má postihnout tematiku v celé šíři: ovzduší, voda, půda,...
Objev podobné jako VZORKOVÁNÍ II: Životní prostředí (978-80-86380-81-0)
Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)
Elektronická kniha - autor Felix Křížek, Josef Neufus, 224 stran Aktualizované vydání knihy se zaměřuje na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady...
Objev podobné jako Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)
Nikdy nelijte okurky do záchodu (978-80-87169-84-1)
Kniha - autor Jiří Drška, 163 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyprávění o skupince dětí mladšího školního věku, které ale není určené výhradně pro děti. Manče, Karlovi a Tomášovi právě začíná škola. Ocitají se na nezmapovaném území mezi dětstvím a dospíváním. Je to kouzelný svět, ale i doba prvních starostí a prvních dětských lásek. V řadě na sebe volně navazujících příběhů můžeme sledovat jejich dobrodružství v průběhu několika let. Let, která jsou v paměti nás dospělých již z větší či menší části zahalena mlhou. Dobře však víme, že ta mlha ukrývá naše největší bohatství. Ukrývá čas. Právě ten důležitý okamžik dětství, který utvářel naši duši. A když je nám nejhůř, nadzvedáme cíp té mlhavé látky a zalézáme pod něj jako pod peřinu. Noříme se do střípků svých vzpomínek, ve kterých se již stírá hranice mezi fantazií a skutečností – a k pohádce je už jen krůček…
Objev podobné jako Nikdy nelijte okurky do záchodu (978-80-87169-84-1)
Prietokové elektroanalytické metody v praxi (978-80-86380-69-8)
Kniha - autor Ernest Beinrohr, 120 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Prietokové elektroanalytické metody v praxi (978-80-86380-69-8)
Zákon o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu (978-80-8168-840-9)
Kniha - autor Milan Budjač; Lukáš Šurín, 256 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Zákon o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu v znení neskorších predpisov je transpozíciou smernice Európskeho parlamentu a Rady 2008/122/ES zo 14. januára 2009 o ochrane spotrebiteľov - pokiaľ ide o určité aspekty zmlúv o časovo vymedzenom užívaní ubytovacích zariadení, o dlhodobom dovolenkovom produkte, o ďalšom predaji a o výmene, ktorá je nielen nástrojom ochrany práv spotrebiteľa na intrakomunitárnom trhu, ale aj inštrumentom stimulácie cezhraničného cestovného ruchu medzi jednotlivými členskými štátmi Európskej únie, v ktorých môžu spotrebitelia časovo plánovane a organizovane využívať rezidencie, apartmány, alebo iné ubytovacie zariadenia s cieľom v preferovanom ročnom období stráviť odpočinok v konkrétnej európskej destinácii. Autori predkladajú odbornej aj laickej verejnosti komentár, ktorý má ambíciu napomôcť stimulácii...
Objev podobné jako Zákon o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu (978-80-8168-840-9)
Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)
Elektronická kniha - autor Ivana Hospodářová, 136 stran Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení.
Objev podobné jako Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)
Komunikace v managementu hotelnictví - Karel Chadt, Romana Kratochvílová - e-kniha
eBook: Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví - Karel Chadt, Romana Kratochvílová - e-kniha
VZORKOVÁNÍ I: Obecné zásady, včetně CD (978-80-86380-53-7)
Kniha - autor Vratislav Horálek; Jiří G.K. Ševčík; Eva Čurdová, 130 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Vzorkováním všechno začíná a pokud se neudělá správně, další postup (úprava vzorku, analýza, interpretace výsledků) ztrácí smysl. I proto jsme se rozhodli vytvořit ucelený komplet knih o vzorkování. První kniha Vzorkování I – obecné zásady vyšla v roce 2010. Obsahuje vše obecné o vzorkování a také popisy a vyobrazení nejběžnějších strojů a nástrojů pro odběr a úpravu vzorků. Obecné zásady se tolik nemění, takže kniha je stále aktuální. V dalších knihách se budeme na ni odkazovat a tyto základní informace již nebudeme opakovat. Vzorkování II životní prostředí. Kniha, která má postihnout tematiku v celé šíři: ovzduší, voda, půda, odpady, a zabývá se také odběry při haváriích, odběry pro mikrobiologické rozbory a pro stanovení radioaktivních látek. Kniha Vzorkování IV – průmysl je připravovaná k vydání v roce 2017. Kniha Vzorkování III zahrnuje vzorkování...
Objev podobné jako VZORKOVÁNÍ I: Obecné zásady, včetně CD (978-80-86380-53-7)
Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)
Kniha - autor František Smetana; Eva Krátká, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku.
Objev podobné jako Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)
Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)
Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna...
Objev podobné jako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)
Demi Moore Život naruby: Můj skutečný příběh (978-80-87383-84-1)
Kniha - autor Demi Moore, 328 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Hlavou mi běží stále dokola ta stejná otázka: Jak se to mohlo stát? V prázdném domě, kde jsem se vdávala, ke kterému jsme přistavovali, protože jsem měla víc dětí než ložnic, jsem byla nyní úplně sama. Bylo mi skoro padesát. Manžel, o kterém jsem byla přesvědčená, že je mojí životní láskou, mě podvedl, a pak se rozhodl, že nechce dál pracovat na zachování našeho manželství. Moje děti se mnou nemluví: žádné telefonáty k narozeninám, žádné textovky s přáním k Vánocům. Nic. Jejich táta - kamarád, na kterého jsem se mohla dlouhé roky spolehnout - zmizel z mého života. Kariéra, kterou jsem pracně budovala od chvíle, kdy jsem se v šestnácti letech odstěhovala od mámy, uvízla na mrtvém bodě, nebo možná dočista skončila. Všechno, k čemu jsem měla nějaký vztah - a dokonce i moje zdraví -, mě opustilo. Trápily mě nesnesitelné migrény a děsivě rychle jsem ztrácela váhu. Vypadala jsem tak, jak jsem se...
Objev podobné jako Demi Moore Život naruby: Můj skutečný příběh (978-80-87383-84-1)
VZORKOVÁNÍ III: Potraviny, zemědělství a předměty běžného užití (978-80-86380-80-3)
Kniha - autor Richard Koplík; Šárka Poláková; Ivo Šrámek, 312 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Vzorkováním všechno začíná a pokud se neudělá správně, další postup (úprava vzorku, analýza, interpretace výsledků) ztrácí smysl. I proto jsme se rozhodli vytvořit ucelený komplet knih o vzorkování. První kniha Vzorkování I – obecné zásady vyšla v roce 2010. Obsahuje vše obecné o vzorkování a také popisy a vyobrazení nejběžnějších strojů a nástrojů pro odběr a úpravu vzorků. Obecné zásady se tolik nemění, takže kniha je stále aktuální. V dalších knihách se budeme na ni odkazovat a tyto základní informace již nebudeme opakovat. Vzorkování II životní prostředí. Kniha, která má postihnout tematiku v celé šíři: ovzduší, voda, půda, odpady, a zabývá se také odběry při haváriích, odběry pro mikrobiologické rozbory a pro stanovení radioaktivních látek. Kniha Vzorkování IV – průmysl je připravovaná k vydání v roce 2017. Kniha Vzorkování III zahrnuje vzorkování...
Objev podobné jako VZORKOVÁNÍ III: Potraviny, zemědělství a předměty běžného užití (978-80-86380-80-3)
Česká humanistická tradice v moderním managementu (978-80-87296-14-1)
Kniha - autor Vladimír Dvořák; Klára Lauritzenová; Magda Vašáková Loumová, 96 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Autoři knihy objevují principy humanistického myšlení a na něm založeného vůdcovství a předkládají je jako inspirativní vzory pro náš současný život a řízení moderních organizací. Kniha sleduje myšlenkový proud od Husa přes Němcovou, Masaryka, Baťu až k našim současníkům. Hledá v jejich způsobu myšlení to, co je i pro dnešní vedení lidí aktuální a využitelné. Pomáhá učit se vyzařovat moudrost a zkušenost, která je pro ostatní následováníhodná. „Celé uplynulé čtvrtstoletí jsme v našich luzích a hájích fascinovaně hltali hlavně anglosaskou manažerskou literaturu a nacházeli v ní vzory pro řízení firem, teď to zkoušíme jinak a obracíme se ke zdrojům vlastním, česko-moravským. Skrze příběhy skutečných osobností, příklady odvahy či schopnosti čelit nezdarům ukazujeme osudy vedené jasnými životními postoji. Věříme, že humanistické principy jsou...
Objev podobné jako Česká humanistická tradice v moderním managementu (978-80-87296-14-1)
Úvod do ekonomie a řízení laboratoří, včetně CD (978-80-86380-74-2)
Kniha - autor Jiří G.K. Ševčík, 84 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výzkumná činnost autora je zaměřena na separační analytické metody, obzvláště plynovou chromatografii a automatizaci a využití numerických řešení pro adaptivní instrumentaci.
Objev podobné jako Úvod do ekonomie a řízení laboratoří, včetně CD (978-80-86380-74-2)
Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)
Kniha - autor Jana Bellová; Jaroslav Zlámal; Petr Bačík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k...
Objev podobné jako Management: Základy managementu (978-80-7402-421-4)
Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Kniha - autor Alena Lachmanová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výuka pokrývá tato témata: Cestovní ruch a jeho úloha v moderní společnosti Typologie cestovního ruchu Cestovní kanceláře a cestovní agentury Informační a rezervační technologie v cestovním ruchu Dopravní procesy v cestovním ruchu Ubytovací služby v cestovním ruchu Stravovací služby v cestovním ruchu Průvodcovské a animační služby Destinační management Marketing cestovního ruchu Služby pasových a celních orgánů Mezinárodní turismus
Objev podobné jako Cestovní ruch (978-80-7402-216-6)
Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová
Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým je akademická obec. Publikace tak reaguje na aktuální trendy, kdy schopnost, resp. nutnost měnit se a flexibilně reagovat na změny okolí vychází ze schopnosti učit se. Znalosti jsou proto v současnosti jedním z nejdůležitějších zdrojů organizace. Cílem monografie je popsat transfer znalostí z akademického prostředí směrem k podnikům cestovního ruchu a zdůvodnit nutnost vytváření efektivního systému sdílení a transferu znalostí nejen v podnicích, ale zejména v rámci destinace cestovního ruchu. Snahou je kriticky posoudit, v čem jsou akademické znalosti pro podniky cestovního ruchu přínosem a zda jsou použitelné v praxi. Výstupem monografie je návrh modelu transferu znalostí v destinaci cestovního ruchu a naznačení směrů dalšího výzkumu v oblasti transferu znalostí zejména z akademické sféry směrem k podnikům cestovního ruchu.
Objev podobné jako Znalostní management v cestovním ruchu - Eva Šimková, Martina Hoffmannová
Šaty pro Adélku: 300 samolepek pro tvé české panenky (978-80-88344-84-1)
Kniha - 32 stran, česky Objevujte českou kulturu s panenkou Adélkou! Anebo byste raději jako průvodkyni po vlasti zvolili Aničku, Elišku, případně Viktorku? Vyberte si panenku podle vlastního vkusu - každá z nich vás vezme na nejznámější místa našeho hlavního města Prahy, navštívíte spolu folklorní vystoupení, ples, podniknete túru, výlet na pohádkový zámek Hluboká, budete kempovat u Máchova jezera a v zimě si zalyžujte v Krkonoších. S více než 300 samolepkami a překrásnými obrázky je objevování jedna radost! Titul ze série, která patří k našim nejprodávanějším, přibližuje malým čtenářům tím nejjednodušším a zároveň hravým způsobem něco z kultury naší země a představuje jim známá místa a české památky.
Objev podobné jako Šaty pro Adélku: 300 samolepek pro tvé české panenky (978-80-88344-84-1)
Reaktivní kyslíkové radikály, přírodní antioxidanty a jejich zdravotní účinky (978-80-86380-91-9)
Kniha - autor Pavel Stratil; Vlastimil Kubáň, 280 stran, česky Hlavním cílem knihy je osvětlit vznik hlavních reaktivních kyslíkových a dusíkových radikálů a malých reaktivních molekul (Reactive Oxygen Species - ROS a Reactive Nitrogen Species - RNS), ze kterých mohou radikály snadno vzniknout v průběhu biochemických reakcí v živých organismech, a jejich vztah k závažným tzv. degenerativním onemocněním a jiným zdravotním problémům, vedoucím ke zkrácení doby života. Za standardních podmínek jsou živé organismy schopny si s regulací ROS poradit pomocí endogenních antioxidačních systémů enzymové a/nebo neenzymové povahy. Pokud ovšem výskyt ROS a RNS v těle přesáhne možnosti endogenní regulace vlivem vnitřních (nezdravý způsob stravování, poruchy metabolismu atd.) a vnějších (životní podmínky, kouření, malá fyzická aktivita, strava chudá na biologicky aktivní látky atd.) faktorů, nastává v organismu tzv. „oxidační stres“. Ten vede často ke kaskádě poškození...
Objev podobné jako Reaktivní kyslíkové radikály, přírodní antioxidanty a jejich zdravotní účinky (978-80-86380-91-9)
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví (978-80-7676-210-7)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 188 stran, česky Monografie „Psychologie řízení a vedení v hotelnictví“ se zabývá psychologickými aspekty vedení a řízení lidí. V úvodní kapitole se zabývá základními psychologickými pojmy především z oblasti psychologie osobnosti, jako jsou schopnosti, inteligence, motivační dimenze osobnosti atd. Na to navazuje část týkající se osobnosti manažera. Jeho zařazením v systém managementu, kompetencemi, vlastnostmi a autoritou. V další kapitole jsou charakterizovány psychologické aspekty týkající se vedení zaměstnanců a uplatnění psychologie v manažerských funkcích. Závěrečná část je věnována náročnosti manažerské práce a duševní hygieně manažerů.
Objev podobné jako Psychologie řízení a vedení v hotelnictví (978-80-7676-210-7)
Podívejte se také
- Turistická odysea: Krajinou soudobých dějin cestování a cestovního ruchu v Československu v letech 1 (978-80-246-4055-6)
- Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR: svazek 84 + CD (978-80-7400-710-1)
- Finanční management (978-80-247-4047-8)
- Projektový management (978-80-271-0075-0)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Management inovací (978-80-7261-423-3)
- Management inovací (978-80-726-1423-3)
- Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
- Projektový management (978-80-271-3619-3)
- Management a hospodaření muzeí (9788024636535)
- Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)
- Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
- Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)
- Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)
- E-mail management (978-80-856-2445-8)
- Management zákaznických řešení (978-80-271-0559-5)
- Leadership & management development (978-80-247-5721-6)
- Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)
- Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)
- Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)
- Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)
- Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)