Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Katalog podpůrných opatření Tělesné postižení - Eva Čadová
Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodů tělesného postižení nebo závažného onemocnění popisuje charakteristikou tělesného postižení a některých vybraných onemocnění, diagnostikou jejich dopadů do vzdělávání a způsobem jakým lze realizovat jednotlivá podpůrná opatření při vzdělávání těchto žáků. Žáci s tělesným postižením představují velmi heterogenní skupinu. Jejich společným znakem je omezení hybnosti až omezení pohybu. Může se jednat o dysfunkci motorické koordinace, jež je v příčinné souvislosti s poškozením, vadou či funkční poruchou nosného a pohybového aparátu, centrální nebo periferní nervové soustavy, amputací či deformací části motorického systému. Tyto vady či dysfunkce jsou zpravidla patrné na první pohled, mají charakter trvalého snížení funkční výkonnosti i ztráty schopnosti v některé oblasti nebo ve více motorických oblastech. V první kapitole dílčí části Katalogu PO se čtenář může podrobněji seznámit jak s jednotlivými typy tělesného postižení, tak i s některými závažnějšími onemocněními, se kterými se ve školách pedagogové setkávají. Zabývá se i možnostmi léčby, která v případě závažných onemocnění zahrnuje i medikaci. Každé tělesné postižení a vážné onemocnění ovlivňuje a narušuje žáka jak po stránce fyzické, tak i psychické, postihuje jej v celé jeho osobnosti, a proto je velmi důležitý individuální přístup, který zohledňuje jeho schopnosti a potřeby. Ve druhé kapitole publikace jsou popsány jak psychologické zvláštnosti žáků s TP a žáků trpících závažným onemocněním, tak i jejich speciální vzdělávací potřeby. Specifikovány jsou zde i vnější podmínky, které mohou být při vzdělávání žáků s TP nezbytné. Třetí kapitola této dílčí části Katalogu PO je věnována pedagogické diagnostice žáka s tělesným postižením a závažným onemocněním, neboť ta je nedílnou součástí složitého výchovně-vzdělávacího procesu. Smyslem celého procesu diagnostikování v pedagogickém procesu je především určit výchovně-vzdělávací strategie ve vztahu k možnostem žáka, navrhnout pedagogická opatření a stanovit prognózu. Jádrem celé publikace je kapitola 4., kde jsou v textu podrobně popsána využívaná podpůrná opatření u žáků s tělesným postižením a závažným onemocněním. Při jejich popisu a návrhu aplikace v jednotlivých stupních podpory vycházíme z aktuální školské legislativy a z vlastních zkušeností z práce se žáky. Popsány jsou i situace, při nichž by mohlo dojít k problémům, tedy na co je nutné dát pozor. Podpůrná opatření jsou řazena podle tiskopisu „Doporučení ke vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami“, který je přílohou vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, v platném znění. Autoři předložené publikace věří, že dílčí část Katalogu podpůrných opatření věnovaná žákům s tělesným postižením a závažným onemocněním přispěje k naplňování jejich speciálních vzdělávacích potřeb a s jeho pomocí se školám podaří naplnit zásady stanovené zejména § 16 školského zákona.
Podívejte se také karimatka eva
Katalog podpůrných opatření Tělesné postižení: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu tě (978-80-7676-627-3)
Kniha - autor Eva Čadová, 154 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodů tělesného postižení nebo závažného onemocnění popisuje charakteristikou tělesného postižení a některých vybraných onemocnění, diagnostikou jejich dopadů do vzdělávání a způsobem jakým lze realizovat jednotlivá podpůrná opatření při vzdělávání těchto žáků. Žáci s tělesným postižením představují velmi heterogenní skupinu. Jejich společným znakem je omezení hybnosti až omezení pohybu. Může se jednat o dysfunkci motorické koordinace, jež je v příčinné souvislosti s poškozením, vadou či funkční poruchou nosného a pohybového aparátu, centrální nebo periferní nervové soustavy, amputací či deformací části motorického systému. Tyto vady či dysfunkce jsou zpravidla patrné na první pohled, mají charakter trvalého snížení funkční výkonnosti i ztráty schopnosti v některé oblasti nebo ve více motorických...
Podívejte se také eva karimatka
Katalog podpůrných opatření Mentální postižení - Milan Valenta
S pomocí knih se mnozí stávají učenými i mimo školy. Bez knih nebývá učený nikdo ani ve škole. Jan Amos Komenský Katalog podpůrných opatření- dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení nebo oslabení kognitivního výkonu podává charakteristiku daného znevýhodnění, dopady tohoto znevýhodnění na vzdělávání, rámcovou diagnostiku žáka s mentálním postižením a oslabením kognitivního vývoje a podrobně specifikuje, jakým způsobem realizovat ve vzdělávání těchto žáků jednotlivá podpůrná opatření ve druhém až pátém stupni podpory. První kapitola knihy vymezuje pojmy mentální postižení a oslabení kognitivního vývoje a stupně mentálního postižení ve vazbě na edukaci. Druhá kapitola katalogu udává dopady daného znevýhodnění na vzdělávání a orientační přehled o specifiku osobnosti těchto žáků. Třetí kapitola je zaměřena obecně na pedagogickou diagnostiku žáka, popisuje základní diagnostické metody a stupně podpory v návaznosti na diagnostiku žáka. Nosná kapitola katalogu je čtvrtou v pořadí a zaměřuje se na jednotlivá podpůrná opatření jako jsou IVP (individuální vzdělávací plán), metody výuky, úprava obsahu a výstupů vzdělávání, organizace výuky, předměty speciálněpedagogické péče, pedagogická intervence, uzpůsobení forem komunikace a personální podpora, hodnocení, pomůcky, prodloužení délky vzdělávání a podpůrná opatření jiného druhu. Texty jednotlivých podpůrných opatření mají obdobnou strukturaci, jež zahrnuje popis podpůrného opatření, jeho aplikaci ve stupních podpory, příklady dobré a špatné praxe, relevantní rozšiřující literaturu. Závěrem dovolte parafrázi okřídleného Komenského citátu: Díky katalogu získáte zevrubnou představu o potřebách žáků s mentálním postižením a oslabením kognitivního (školního) výkonu. Přeneseně se tedy s pomocí naší knihy stanete „učenými“ v oblasti relevantních skupin podpůrných opatření v jednotlivých stupních podpory vašich žáků. Samozřejmě, že povědomí o podpůrných opatřeních lze získat i jinak, ale katalog nabízí ucelený a komplexní přehled pro celou danou oblast.
Podívejte se také podvazek enjoy eva
Podívejte se také
- karimatka eva 20mm
- PORKERT Eva (7011900)
- Hama EVA (84113)
- Eva tropí hlouposti
- Urbanová Eva: Best of Eva Urbanová - CD (SU3935-2)
- Puzzle Katalog semínek: Růže 1000 dílků (628136608107)
- Eurographics Puzzle Katalog semínek: Květiny 1000 dílků (628136608060)
- eva cerny kozesinovy kabat
- diktaty eva vyjmenovana slova
- Přehoz na postel Eva
- ZEP klasické Eva Born (0109_0027)
- Cesty české vědy: Katalog výstavy (978-80-7465-517-3)
- Pilarová Eva: Proměny - DVD (SU7102-9)
- eva solo kvetinac na orchideje cerny
- Emingerová Eva: Smile - CD (CR1129-2)
- YATE EVA Classic Wide antracit (8595053912124)
- Cougar Ranger Eva růžové (3MRAPINK.0001)
- eva solo zavesne sklenene krmitko pro ptacky
- ALDOSRO Dřevěná lavička Eva se stolkem uprostřed
- Pilarová Eva: Pilarka a přátelé - CD (JV012018)
Katalog podpůrných opatření Sluchové postižení - Jana Barvíková
Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení poskytuje informace o typech sluchových vad, možnostech jejich kompenzace, dopadu sluchového postižení do vzdělávacího procesu a nabízí učitelům spoustu užitečných rad a informací, jak mohou uzpůsobit a podpořit vzdělávání těchto žáků s ohledem na symptomatiku jejich postižení. Úvod publikace se podrobněji zaměřuje na popis sluchových vad, který čtenáři pomůže lépe pochopit s jakými obtížemi se žáci s konkrétním typem postižením potýkají – zejména ve školním prostředí. Míra sluchového postižení se stala odrazovým můstkem pro stanovení stupně podpůrných opatření, proto je třeba nejdříve porozumět obtížím, které s sebou sluchové postižení v jednotlivých stupních nese. Druhá část publikace čtenáře seznamuje se způsobem zařazování žáků se sluchovým postižením do jednotlivých stupňů podpůrných opatření. Míra sluchového postižení přitom nemůže být jediným kritériem pro zařazení žáka do konkrétního stupně PO, je pouze jakýmsi vodítkem. Důležité je posouzení samostatnosti a dosažených kompetencí – zejména v oblasti komunikace a osvojení jazykových kompetencí v jazyce českém. Ve třetím díle publikace je kladen důraz na důležitou úlohu pedagogů a jejich diagnostiky v procesu nastavování podpůrných opatření. Podrobněji popisuje proces podpory v prvním stupni PO, a teprve, když nastavená podpora selhává, přistupuje se k diagnostice speciálněpedagogické v SPC pro sluchově postižené. Nejdůležitější část publikace čtenáře seznamuje s jednotlivými podpůrnými opatřeními, jak je definuje vyhláška 27/20016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Podpůrná opatření jsou popisována ve vztahu ke sluchovému postižení a míra podpory je specifikována v jednotlivých stupních PO. Užitečné a inspirativní mohou být pro pedagogy ilustrativní příklady, kterých je v publikaci celá řada. Abychom mohli správně nastavit podporu žákovi se sluchovým postižením, musíme nejdříve správně rozklíčovat obtíže, které vzhledem ke svému postižení žák má. Učitel je tím, kdo má v rukou možnosti uzpůsobit vzdělávání podle jeho potřeb. Autoři věří, že tato publikace přinese odpovědi na jejich otázky a pomůže jim se lépe zorientovat v dokumentech školských poradenských zařízení, které k jednotlivým žákům se SP do školy přicházejí.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Sluchové postižení - Jana Barvíková
Katalog podpůrných opatření Zrakové postižení - Jana Janková
Katalog podpůrných opatření– dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání uvádí charakteristiku zdravotního znevýhodnění a dopady zrakového postižení do vzdělávání. Dále podrobně specifikuje, jak realizovat jednotlivá podpůrná opatření ve vzdělávání. Podpůrná opatření jsou doplněna ilustrativními příklady. V úvodu publikace je uvedena charakteristika zrakového postižení, je zmíněn vliv zrakového postižení na rozvoj osobnosti jedince. Pro vzdělávání je významné rozdělení zrakového postižení na jednotlivé kategorie podle zrakových funkcí (převážně podle zrakové ostrosti a zorného pole), tedy na skupinu žáků, kteří jsou schopni se vzdělávat za určitých podmínek pomocí zraku a na skupinu žáků, kteří ve vzdělávání i ve svém životě využívají pouze kompenzační smysly a postupy. V následující části Katalogu je uvedena podrobná charakteristika dopadů zrakového postižení do vzdělávání. Je uvedeno, že větší či menší problémy se zrakovým vnímáním se projevují ve všech vzdělávacích oblastech. Jsou popsána specifika komunikace se žáky se ZP. Dále je obsah věnován pedagogické diagnostice a charakteristice jednotlivých stupňů podpůrných opatření uplatňovaných u žáků se zrakovým postižením. Jádrem této části PO je kapitola, ve které jsou podrobně popsána podpůrná opatření uplatňovaná u žáků se zrakovým postižením. Podpůrná opatření jsou v textu řazena podle tiskopisu „Doporučení ke vzdělávání žáka se SVP“. Každé podpůrné opatření je nejprve specifikováno, následně je uvedeno, jak je možné podpůrné opatření aplikovat v jednotlivých stupních podpory, na co je nutné při uplatňování PO dát pozor. Každé PO je doplněno ilustrativním příkladem, který podle mínění autorů nejlépe přiblíží čtenáři popsanou problematiku. U každého podpůrného opatření je ještě uvedena literatura, kde je možné čerpat další podněty. Autorský kolektiv předkládané publikace tvoří speciální pedagogové SPC (původně učitelé), kteří při psaní vycházeli ze své dlouholeté praxe. Mají zkušenosti s podporou žáků se zrakovým postižením při vzdělávání, o které se chtěl se čtenáři Katalogu podělit. Věříme, že každý z nich bez ohledu, zda se jedná o kolegy ve školských poradenských zařízeních, školních poradenských pracovištích nebo učitele či asistenty pedagoga bez speciálně pedagogických znalostí si najde v této části katalogu něco, co podpoří naplnění speciálních vzdělávacích potřeba žáků se zrakovým postižením.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Zrakové postižení - Jana Janková
Katalog podpůrných opatření: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení (978-80-7676-551-1)
Kniha - autor Jana Janková, 132 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Katalog podpůrných opatření– dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání uvádí charakteristiku zdravotního znevýhodnění a dopady zrakového postižení do vzdělávání. Dále podrobně specifikuje, jak realizovat jednotlivá podpůrná opatření ve vzdělávání. Podpůrná opatření jsou doplněna ilustrativními příklady. V úvodu publikace je uvedena charakteristika zrakového postižení, je zmíněn vliv zrakového postižení na rozvoj osobnosti jedince. Pro vzdělávání je významné rozdělení zrakového postižení na jednotlivé kategorie podle zrakových funkcí (převážně podle zrakové ostrosti a zorného pole), tedy na skupinu žáků, kteří jsou schopni se vzdělávat za určitých podmínek pomocí zraku a na skupinu žáků, kteří ve vzdělávání i ve svém životě využívají pouze kompenzační smysly a postupy. V následující části Katalogu je uvedena...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení (978-80-7676-551-1)
Katalog podpůrných opatření: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení (978-80-7676-623-5)
Kniha - autor Jana Barvíková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení poskytuje informace o typech sluchových vad, možnostech jejich kompenzace, dopadu sluchového postižení do vzdělávacího procesu a nabízí učitelům spoustu užitečných rad a informací, jak mohou uzpůsobit a podpořit vzdělávání těchto žáků s ohledem na symptomatiku jejich postižení. Úvod publikace se podrobněji zaměřuje na popis sluchových vad, který čtenáři pomůže lépe pochopit s jakými obtížemi se žáci s konkrétním typem postižením potýkají – zejména ve školním prostředí. Míra sluchového postižení se stala odrazovým můstkem pro stanovení stupně podpůrných opatření, proto je třeba nejdříve porozumět obtížím, které s sebou sluchové postižení v jednotlivých stupních nese. Druhá část publikace čtenáře seznamuje se způsobem zařazování žáků se sluchovým postižením do...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení (978-80-7676-623-5)
Katalog podpůrných opatření Předškolní vzdělávání: Metodika aplikace podpůrných opatření v předškoln (978-80-7676-629-7)
Kniha - autor Monika Morávková, 154 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zcela unikátním dílem Katalogu podpůrných opatření je ta jeho část, která se plně věnuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku. První část publikace seznamuje čtenáře se specifiky systému podpůrných opatření v mateřských školách a zároveň uvádí praxí ověřená pravidla při komunikaci učitelů s rodiči dětí se SVP. Ve druhé části Metodiky jsou postupně charakterizována jednotlivá zdravotní postižení a jejich dopady do předškolního vzdělávání těchto dětí. Jádrem publikace je uvedení postupů, které se osvědčily při aplikaci podpůrných opatření u dětí v předškolním věku. Publikace je doplněna ukázkami pomůcek, které se při vzdělávání dětí používají. Autorkami publikace jsou zkušené pedagožky -poradenské pracovnice i učitelky mateřských škol, které se zde podělily o své bohaté zkušenosti získané praxí v práci s dětmi s postižením. Věří, že...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Předškolní vzdělávání: Metodika aplikace podpůrných opatření v předškoln (978-80-7676-629-7)
Katalog podpůrných opatření Mentální postižení: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu m (978-80-7676-619-8)
Kniha - autor Milan Valenta, 242 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá S pomocí knih se mnozí stávají učenými i mimo školy. Bez knih nebývá učený nikdo ani ve škole. Jan Amos Komenský Katalog podpůrných opatření- dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení nebo oslabení kognitivního výkonu podává charakteristiku daného znevýhodnění, dopady tohoto znevýhodnění na vzdělávání, rámcovou diagnostiku žáka s mentálním postižením a oslabením kognitivního vývoje a podrobně specifikuje, jakým způsobem realizovat ve vzdělávání těchto žáků jednotlivá podpůrná opatření ve druhém až pátém stupni podpory. První kapitola knihy vymezuje pojmy mentální postižení a oslabení kognitivního vývoje a stupně mentálního postižení ve vazbě na edukaci. Druhá kapitola katalogu udává dopady daného znevýhodnění na vzdělávání a orientační přehled o specifiku osobnosti těchto žáků. Třetí kapitola je zaměřena obecně na pedagogickou...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Mentální postižení: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu m (978-80-7676-619-8)
Katalog podpůrných opatření Předškolní vzdělávání - Monika Morávková
Zcela unikátním dílem Katalogu podpůrných opatření je ta jeho část, která se plně věnuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku. První část publikace seznamuje čtenáře se specifiky systému podpůrných opatření v mateřských školách a zároveň uvádí praxí ověřená pravidla při komunikaci učitelů s rodiči dětí se SVP. Ve druhé části Metodiky jsou postupně charakterizována jednotlivá zdravotní postižení a jejich dopady do předškolního vzdělávání těchto dětí. Jádrem publikace je uvedení postupů, které se osvědčily při aplikaci podpůrných opatření u dětí v předškolním věku. Publikace je doplněna ukázkami pomůcek, které se při vzdělávání dětí používají. Autorkami publikace jsou zkušené pedagožky -poradenské pracovnice i učitelky mateřských škol, které se zde podělily o své bohaté zkušenosti získané praxí v práci s dětmi s postižením. Věří, že jejich zkušenosti budou inspirací pro ostatní pedagogy, které se ve své praxi setkají se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Předškolní vzdělávání - Monika Morávková
Katalog podpůrných opatření Narušené komunikační schopnosti - Renáta Vrbová
Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schopnosti uvádí informace o typech narušené komunikační schopnosti v dětském věku, dopadu NKS do vzdělávacího procesu. Specifikuje, jak realizovat jednotlivá podpůrná opatření ve vzdělávání. Celou publikaci provází ilustrativní příklady z praxe, které čtenářům přiblíží danou problematiku. V prvních dvou kapitolách je charakteristika nejobvyklejších typů NKS, pro které jsou ve škole přiznávána podpůrná opatření. Dopady narušené komunikační schopnosti do vzdělávání ukáží pedagogům, jakým způsobem se NKS ve školním prostředí manifestuje. Samozřejmě, jsou jednotlivé dopady ilustrovány konkrétními případy. Třetí kapitola se zaměřuje na pedagogickou diagnostiku a nastiňuje diagnostiku dle jazykových skupin. Navazuje na ni potom vlastní vymezení stupňů podprůrných opatření dle tří charakteristik – dle diagnóz, dle obtíží pro učitele a dle potřebné podpory školy. Jádrem Katalogu je 4. kapitola, která se věnuje popisu a uplatňování jednotlivých podpůrných opatření, která jsou zde nejen charakterizována, ale také doplněna konkrétními příklady z praxe. Při popisu a aplikaci PO v jednotlivých stupních podpory vycházíme z aktuální školní legislativy a vlastní zkušenosti z práce se žáky s NKS. Podpůrná opatření jsou řazena obdobným způsobem jako ve formuláři „Doporučení ke vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami“. Problémem této skupiny žáků je, že hlavním podpůrným opatřením by mělo být opatření spočívající v poskytování speciálně pedagogické – logopedické intervence, což naráží na nedostatek kvalifikovaného personálu. Každé podpůrné opatření je doplněno příklady dobré a špatné praxe. Publikaci doplňuje adresář speciálněpedagogických center zaměřených na děti a žáky s narušenou komunikační schopností a vybraných organizací poskytujících péči o žáky s NKS. Slovníček odborných pojmů a seznam literatura a internetových odkazů nabízí zájemcům možnost čerpat další odborné informace. Autoři publikace jsou pracovníci speciálněpedagogických center, kteří vycházeli při psaní ze své dlouholeté praxe. Věříme, že předkládaný text pomůže pedagogům při práci s dětmi a žáky s narušenou komunikační schopností, nelze však zapomínat, že je stále velmi důležité osobně konzultovat poskytování podpůrných opatření s pracovníky ŠPZ a zákonnými zástupci žáka.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Narušené komunikační schopnosti - Renáta Vrbová
Katalog podpůrných opatření Poruchy autistického spektra - Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
Cílem Katalogu podpůrných opatření nebylo vytvořit metodickou příručku a popsat metody a formy práce s cílovou skupinou, ale popsat praktické uplatňování podpůrných opatření, která jsou legislativně daná. Proto také za každou kapitolou uvádíme seznam literatury a internetové odkazy, ze kterých lze čerpat odborné informace. Do Katalogu jsme zařadili řadu praktických příkladů, aby aplikace podpůrných opatření byla pro pedagogy srozumitelnější. I když bude mít pedagog k dispozici Katalog podpůrných opatření, je i nadále důležité, aby mohl mít možnost konzultovat průběh uplatňování podpůrných opatření s pracovníky školských poradenských zařízení i se zákonnými zástupci žáků a sám se také v této oblasti vzdělával.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Poruchy autistického spektra - Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
Katalog podpůrných opatření Obecná část - Jan Michalík, Pavlína Baslerová, Lenka Felcmanová
Obecná část Katalogu podpůrných opatření tvoří společný úvod všem dalším dílčím částem. Každá publikace je však využitelná i sama o sobě. Obecná část Katalogu přináší základní fakta a pravidla poskytování podpůrných opatření žákům se SVP, bez ohledu na příčinu jejich znevýhodnění. Popisuje i působnost a výsledky činnosti školských poradenských zařízení při podpoře žáků a škol. Podrobně specifikuje aplikaci podpůrných opatření 1. stupně z pohledu škol a pedagogů. První část obecné části Katalogu PO uvádí čtenáře do problematiky podpůrných opatření. Popisuje proces souvisejí s jejich přiznáváním a aplikací ve škole. Rámově charakterizuje jejich obsah. Přestože celý katalog je cílen primárně na žáky základních škol, v této části nalezne čtenář i zvláštnosti aplikací podpůrných opatření ve středoškolském vzdělávání. Jsou zde uvedena i specifika vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem i charakteristika neškolských zařízení participující na péči o žáky se SVP. Ve vztahu k žákům s poruchami chování jsou zmíněna i střediska výchovné péče. Ve druhé části publikace je uvedena podrobná charakteristika jednotlivých oblastí podpůrných opatření, a to zejména v kontextu aplikace podpůrných opatření 1. stupně. Ta jsou v podstatě opatřeními dobré pedagogické praxe. Jedná se o takovou úpravu vzdělávacího prostředí a vzdělávacích postupů přispívajících k nastavení takového vzdělávacího prostředí, které je prospěšné všem žákům a působí jako prevence selhávání a školní neúspěšnosti. V závěru obecné části Katalogu jsou uvedena podpůrná opatření, která sice nejsou v legislativních normách výslovně uvedena, přesto jsou podstatná k nastavení optimálních vzdělávacích podmínek u všech žáků. Jedná se např. o podporu třídního klimatu, mimoškolní pobyty či specifika školní tělesné výchovy. Autoři předložené publikace věří, že Katalog podpůrných opatření přispěje k naplňování speciálních vzdělávacích potřeb žáků se znevýhodněním (nejen) ze zdravotních důvodů. A s jeho pomocí se školám podaří naplnit zásady stanovené zejména § 16 školského zákona.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Obecná část - Jan Michalík, Pavlína Baslerová, Lenka Felcmanová
Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch učení a chování včetně dopadu těchto poruch nejen na vzdělávání, ale i na běžný život. Zabývá se možnostmi pedagogické diagnostiky těchto žáků v rámci běžného vzdělávacího procesu a dalšími postupy vyplývajícími z této diagnostiky. V kapitolách věnovaných podpůrným opatřením podrobně specifikuje podpůrná opatření u jednotlivých druhů specifických poruch učení a chování a uvádí rovněž konkrétní možnosti jejich realizace ve vzdělávání. V závěru katalogu jsou uvedena doporučení na odbornou literaturu týkající se této problematiky, jsou uvedeny i možnosti využití speciálních pomůcek a programů podle jednotlivých druhů poruch. První kapitola je věnována podrobné charakteristice jednotlivých specifických poruch učení a specifických poruch chování, příčinám a podkladům pro jejich vznik a rovněž i jejich typickým projevům. Prostor je věnován i kombinovaným specifickým poruchám. Druhá kapitola katalogu je věnována konkrétním dopadům specifických poruch učení a chování nejen na vzdělávání, školní výkon žáků, ale i na jejich psychiku a jejich vývoj. Uvedeny jsou i dopady jednotlivých specifických poruch učení a chování na jejich každodenní, praktický život. Vše je ilustrováno na konkrétních příkladech z praxe. Ve třetí kapitole katalogu naleznou čtenáři informace k možnostem pedagogické diagnostiky u žáků se specifickými poruchami učení a chování, kterou mohou provádět pedagogové v běžném vzdělávacím procesu při podezření na přítomnost těchto poruch. Tato diagnostika je pak základem pro další odbornou diagnostiku a umožňuje optimální nastavení zejména 1. stupně PO. Možnosti pedagogické diagnostiky jsou doplněny konkrétními příklady. Čtvrtou kapitolu tvoří podrobný a rozsáhlý popis jednotlivých podpůrných opatření, která lze aplikovat u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Jednotlivé možnosti aplikace PO jsou zpracovány dle druhů poruchy a doplněny konkrétními příklady z praxe. Popsány jsou i předměty speciálně pedagogické péče, včetně základních postupů reedukační péče u jednotlivých poruch, možnosti pedagogické intervence a personální podpory. Zmíněny jsou i možnosti spolupráce se zákonnými zástupci. Nedílnou součástí jsou i metody hodnocení a přístupu k žákům opět dle jednotlivých druhů specifických poruch. Uvedeny jsou i možnosti modifikace výukových metod, možnosti organizace výuky, úpravy obsahů a výstupů vzdělávání včetně příkladů pomůcek a pracovních materiálů. Autorky věří, že nabídka a realizace konkrétních podpůrných opatření přispěje k tomu, aby žákům se specifickými poruchami učení a chování byla poskytnuta potřebná podpora a bude tak možné pozitivně ovlivnit nejen jejich úspěšnost ve vzdělávání, ale i jejich budoucí pracovní a osobní život.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Katalog podpůrných opatření Obecná část: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání (978-80-7676-633-4)
Kniha - autor Pavlína Baslerová; Jan Michalík; Lenka Felcmanová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Obecná část Katalogu podpůrných opatření tvoří společný úvod všem dalším dílčím částem. Každá publikace je však využitelná i sama o sobě. Obecná část Katalogu přináší základní fakta a pravidla poskytování podpůrných opatření žákům se SVP, bez ohledu na příčinu jejich znevýhodnění. Popisuje i působnost a výsledky činnosti školských poradenských zařízení při podpoře žáků a škol. Podrobně specifikuje aplikaci podpůrných opatření 1. stupně z pohledu škol a pedagogů. První část obecné části Katalogu PO uvádí čtenáře do problematiky podpůrných opatření. Popisuje proces souvisejí s jejich přiznáváním a aplikací ve škole. Rámově charakterizuje jejich obsah. Přestože celý katalog je cílen primárně na žáky základních škol, v této části nalezne čtenář i zvláštnosti aplikací podpůrných opatření ve středoškolském vzdělávání. Jsou zde uvedena i specifika vzdělávání žáků...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Obecná část: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání (978-80-7676-633-4)
Katalog podpůrných opatření Narušené komunikační schopnosti: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělává (978-80-7676-631-0)
Kniha - autor Renáta Vrbová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schopnosti uvádí informace o typech narušené komunikační schopnosti v dětském věku, dopadu NKS do vzdělávacího procesu. Specifikuje, jak realizovat jednotlivá podpůrná opatření ve vzdělávání. Celou publikaci provází ilustrativní příklady z praxe, které čtenářům přiblíží danou problematiku. V prvních dvou kapitolách je charakteristika nejobvyklejších typů NKS, pro které jsou ve škole přiznávána podpůrná opatření. Dopady narušené komunikační schopnosti do vzdělávání ukáží pedagogům, jakým způsobem se NKS ve školním prostředí manifestuje. Samozřejmě, jsou jednotlivé dopady ilustrovány konkrétními případy. Třetí kapitola se zaměřuje na pedagogickou diagnostiku a nastiňuje diagnostiku dle jazykových skupin. Navazuje na ni potom vlastní vymezení stupňů podprůrných opatření dle tří...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Narušené komunikační schopnosti: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělává (978-80-7676-631-0)
Katalog podpůrných opatření: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruchy autistického (978-80-7676-621-1)
Kniha - autor Zuzana Žampachová; Věra Čadilová, 196 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Cílem Katalogu podpůrných opatření nebylo vytvořit metodickou příručku a popsat metody a formy práce s cílovou skupinou, ale popsat praktické uplatňování podpůrných opatření, která jsou legislativně daná. Proto také za každou kapitolou uvádíme seznam literatury a internetové odkazy, ze kterých lze čerpat odborné informace. Do Katalogu jsme zařadili řadu praktických příkladů, aby aplikace podpůrných opatření byla pro pedagogy srozumitelnější. I když bude mít pedagog k dispozici Katalog podpůrných opatření, je i nadále důležité, aby mohl mít možnost konzultovat průběh uplatňování podpůrných opatření s pracovníky školských poradenských zařízení i se zákonnými zástupci žáků a sám se také v této oblasti vzdělával.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruchy autistického (978-80-7676-621-1)
Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Katalog esoteriků - Eva Kalivodová
Publikace je určena české veřejnosti a vůbec všem, kteří se zajímají o esoteriku v nejširším slova smyslu. Obsahem je soupis více než šedesáti duchovně pracujících lidí, působících v různých oborech, kteří si pokládají za čest pomáhat lidem. Není sporu o tom, že celý katalog "má duši". Nejde tedy jen o nějaký abecedně řazený seznam jmen, ale u každého vybraného jména naleznete několik odstavců poodhalujících zákulisí práce samotného esoterika - jeho osobní curriculum a krédo, popis toho, co daný člověk vůbec dělá a stěžejní příběh, který určuje náplň, směr a cíl jeho práce. Úvod publikace patří třem známým osobnostem, proslulým svým blízkým vztahem k esoterice - paní Květě Fialové, panu Igoru Chaunovi a panu Jiřímu Krytinářovi.
Objev podobné jako Katalog esoteriků - Eva Kalivodová
Zákonné opatření Senátu o dani z nabytí nemovitých věcí - Eva Zemanová, Václav Toman
Komentář se zabývá praktickou aplikací a úskalími zákonného opatření Senátu č. 340/2013 Sb., o dani z nabytí nemovitých věcí. Uspořádání komentáře vychází z jeho jednotlivých hlav takto: subjekt daně; předmět daně; osvobození od daně; základ daně; sazba, výpočet a rozpočtové určení daně; obecná ustanovení; zvláštní ustanovení pro tvrzení, stanovení a placení daně; společná, přechodná a zrušovací ustanovení. Každé ustanovení je opatřeno extraktem důvodové zprávy k zákonnému opatření, vlastním komentářem, který shrnuje praktické zkušenosti a teoretické úvahy autorů, a odkazem na související ustanovení a předpisy a případně výčtem judikatury a literatury. V relevantních případech jsou zmiňovány dopady očekávané novelizace (v době kompletace komentáře známé jako sněmovní tisk 639) s navrhovanou účinností od 1. 4. 2016.
Objev podobné jako Zákonné opatření Senátu o dani z nabytí nemovitých věcí - Eva Zemanová, Václav Toman
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha
eBook: Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.
Objev podobné jako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha
Telesné, psychické, sociálne a duchovné aspekty onkologických ochorení - Ivica Gulášová
PREDHOVOR Zhubné nádory sú jedným z najpálčivejších problémov, ktorý musí zdravotníctvo u nás – podobne ako inde vo svete – riešiť. Úspešné zvládnutie onkologických ochorení si však vyžaduje systematické úsilie celej spoločnosti, a preto sa onkologický program stal celospoločenským programom. V širokej verejnosti sa tieto choroby súhrnne nazývajú „rakovina“, aj keď ide o komplex ochorení zhubného nádorového bujnenia (sarkómy, blastómy, karcinómy, leukémie). Celosvetovo sa počet nádorových ochorení zvyšuje. Dokonca zdravotnícky odborníci sa prikláňajú k názoru, že žijeme v storočí nárastu onkologických ochorení. V Slovenskej republike dominujú vo vývoji úmrtnosti celej populácie choroby obehovej sústavy a hneď za nimi nasledujú nádorové ochorenia. Popri tom, že zvyšujúci sa výskyt onkologických ochorení bude predstavovať značnú záťaž pre zdravotnícke systémy jednotlivých krajín, bude narastať aj význam jednotlivých aspektov zdravotnej a ošetrovateľskej starostlivosti o onkologických, resp. nevyliečiteľne chorých pacientov. Výučba a výchova týkajúca sa zdravotnej a ošetrovateľskej starostlivosti o pacientov v terminálnom štádiu ochorenia je nedostatočná nielen v SR, ale aj v mnohých iných krajinách. V tomto učebnom texte sú postupne analyzované telesné, psychické, sociálne a duchovné aspekty onkologických ochorení, ktoré sú doplnené o výsledky autorkinho prieskumu u onkologicky chorých pacientov a jej skúsenosťami z praxe. Ivica Gulášová
Objev podobné jako Telesné, psychické, sociálne a duchovné aspekty onkologických ochorení - Ivica Gulášová
Katalog TorriaCars 2020
Katalog TorriaCars 2020 Tištěný katalog společnosti TorriaCars s.r.o. obsahující 384 stránek informací a více než 3000 výrobků pro váš domov, dílnu nebo zahradu. V katalogu jsou přehledně uvedeny vybrané značky zboží spolu se stručnou charakteristikou a technickými údaji. Značky uvedené v katalogu: Extol Craft Extol Premium Extol Industrial Heron Fortum Kito Opera Sonata Balletto Vittoria Viking
Objev podobné jako Katalog TorriaCars 2020
Vánoční katalog 2024
Tištěný Vánoční katalog si můžete nyní nechat zaslat až domů!
Objev podobné jako Vánoční katalog 2024
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)
Elektronická kniha - autor Klára Daďová, Pavlína Nováková, kolektiv, Jitka Vařeková a Více autorů, 198 stran, česky Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.
Objev podobné jako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)
Koloběh života, rytmus srdce - Lucie Jandová, Lenka Čadová
Jak se zorientovat v dnešním nejednoznačném světě je tématem knihy Koloběh života, rytmus srdce spisovatelky Lucie Jandové a psycholožky Lenky Čadové. První část knihy se zabývá charakteristikou naší doby a příčinami, proč vývoj naší společnosti dospěl až do stadia, kdy žít šťastný život je čím dál tím těžší. Přívlastky doby zde jsou: na vrcholu, psychopatická, bez hranic, instrumentální, chaotická a stresová. Lze v takové době žít šťastně? Autorky se zbývají rovněž tématem stavu tzv. srdeční koherence, při jejímž zapojení do života člověk obstojí i této době a společnosti mnohem snáze, než pokud se drží zaběhaných stereotypů. Autorky poskytují i jednoduché návody, jak tohoto stavu dosáhnout. V druhé půli se zabývají jednotlivými etapami lidského života, stejně jako tím, jaké hodnoty k nim patří a o co je výhodné v nich usilovat. Teprve potom dětství, puberta, mládí, dospělost, staří a smrt tvoří ucelený systém jedinečnosti lidského života a zkušeností v něm získaných. Kniha je tak komplexní příručkou pro všechny, kdo chtějí prožít smysluplný život a nerezignovat na základní lidské hodnoty, které udržují v chodu náš svět.
Objev podobné jako Koloběh života, rytmus srdce - Lucie Jandová, Lenka Čadová
Nezbytná opatření - Antonín Mazáč
Za bílého dne je na poloprázdné ulici postřelen právník Dominik Brandl. Snaží se uniknout neznámému útočníkovi a nachází pomoc u bývalé spolužačky. I přes její námitky se vydává do ulic, aby se pokusil zjistit, kdo mu usiluje o život. Na jiném místě se dostává forenznímu fonetikovi Marku Deylovi do rukou nahrávka z domu, v němž došlo k dvojnásobné vraždě. Díky špatné kvalitě záznamu se pouští Marek do souboje s časem, zvukem i všehoschopným tajemným protihráčem, který je pravděpodobně přesvědčený o tom, že pro něj nejlepší forenzní fonetik představuje akutní nebezpečí. Jak se s tím vypořádá člověk, který není zvyklý čelit smrtelné hrozbě?
Objev podobné jako Nezbytná opatření - Antonín Mazáč
Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5)
Kniha - autor Ivan Tomší, 760 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Po dosti dlouhé době se v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. 1. 2023, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. Katalog prací pro rok 2023 V publikaci se odráží změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Do knihy je tedy zahrnuta poslední úprava účinná od 1. 1. 2023. Přehled změn v aktuálním znění katalogu prací V katalogu prací ve veřejných službách a správě se...
Objev podobné jako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5)
Koloběh života, rytmus srdce (Defekt) - Lucie Jandová, Lenka Čadová
Jak se zorientovat v dnešním nejednoznačném světě je tématem knihy Koloběh života, rytmus srdce spisovatelky Lucie Jandové a psycholožky Lenky Čadové. První část knihy se zabývá charakteristikou naší doby a příčinami, proč vývoj naší společnosti dospěl až do stadia, kdy žít šťastný život je čím dál tím těžší. Přívlastky doby zde jsou: na vrcholu, psychopatická, bez hranic, instrumentální, chaotická a stresová. Lze v takové době žít šťastně? Autorky se zbývají rovněž tématem stavu tzv. srdeční koherence, při jejímž zapojení do života člověk obstojí i této době a společnosti mnohem snáze, než pokud se drží zaběhaných stereotypů. Autorky poskytují i jednoduché návody, jak tohoto stavu dosáhnout. V druhé půli se zabývají jednotlivými etapami lidského života, stejně jako tím, jaké hodnoty k nim patří a o co je výhodné v nich usilovat. Teprve potom dětství, puberta, mládí, dospělost, staří a smrt tvoří ucelený systém jedinečnosti lidského života a zkušeností v něm získaných. Kniha je tak komplexní příručkou pro všechny, kdo chtějí prožít smysluplný život a nerezignovat na základní lidské hodnoty, které udržují v chodu náš svět.
Objev podobné jako Koloběh života, rytmus srdce (Defekt) - Lucie Jandová, Lenka Čadová
Katalog Dobrých záložek (1. vydání)
Katalog Dobrých záložek je průvodce vaší sběratelskou vášní! Dobrá záložka provází čtenáře již nějaký čas fantastickými světy, misí k seberozvoji nebo třeba žhavými románky. Nikdy vás nenechá zapomenout, kde jste ve čtení (jistě nedobrovolně) skončili. Každá záložka má své číslo, nápad a styl. A každá je limitkou, které se tiskne omezené množství. Proto jsme se rozhodli vytvořit tohoto skvělého pomocníka, ve kterém naleznete všechny doposud vydané záložky. Pravidelně jej budeme aktualizovat o nové sady, nemusíte tak mít strach, že by vám některé unikly. 1. vydání k datu 30. 11. 2023 Počet stran: 24 Měkká vazba
Objev podobné jako Katalog Dobrých záložek (1. vydání)
Mentální postižení (978-80-271-0378-2)
Elektronická kniha - autor Milan Valenta, 392 stran V dnešní době, kdy se jedním ze žhavých témat dne stala inkluze ve vzdělávání, je stále aktuálnější seznámit odbornou i širší veřejnost se specifiky osobnosti žáků i klientů s mentálním postižením. Publikace se věnuje jak nezbytnému objasnění terminologie, tak právní úpravě postavení osob s mentálním postižením, jejich diagnostice, vzdělávání a také sociálním službám, jež jsou jim poskytovány. Text vychází ze současných legislativních norem a ze tří základních stratifikačních systémů, které se postupně implementují v oblasti zdravotnictví (MKF – Mezinárodní klasifikace funkčních schopností, disability a zdraví), v oblasti sociálních služeb (SIS – Škála stanovení míry podpory) a ve (speciálním) školství a poradenství (Katalogy posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb a Katalogy podpůrných opatření). Čtenář získá přehled o osobnostní struktuře člověka s mentálním postižením a o...
Objev podobné jako Mentální postižení (978-80-271-0378-2)
Telesné, psychické, sociálne a duchovné aspekty onkologických ochorení (978-80-8063-305-9)
Kniha - autor Ivica Gulášová, 100 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Telesné, psychické, sociálne a duchovné aspekty onkologických ochorení (978-80-8063-305-9)
Mentální postižení: 2., přepracované a aktualizované vydání (978-80-271-0378-2)
Kniha - autor Milan Valenta; Jan Michalík; Martin Lečbych, 392 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V dnešní době, kdy se jedním ze žhavých témat dne stala inkluze ve vzdělávání, je stále aktuálnější seznámit odbornou i širší veřejnost se specifiky osobnosti žáků i klientů s mentálním postižením. Publikace se věnuje jak nezbytnému objasnění terminologie, tak právní úpravě postavení osob s mentálním postižením, jejich diagnostice, vzdělávání a také sociálním službám, jež jsou jim poskytovány. Text vychází ze současných legislativních norem a ze tří základních stratifikačních systémů, které se postupně implementují v oblasti zdravotnictví (MKF – Mezinárodní klasifikace funkčních schopností, disability a zdraví), v oblasti sociálních služeb (SIS – Škála stanovení míry podpory) a ve (speciálním) školství a poradenství (Katalogy posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb a Katalogy podpůrných opatření). Čtenář získá přehled o osobnostní struktuře člověka...
Objev podobné jako Mentální postižení: 2., přepracované a aktualizované vydání (978-80-271-0378-2)
Nezbytná opatření - Antonín Mazáč - e-kniha
eBook: Za bílého dne je na poloprázdné ulici postřelen právník Dominik Brandl. Snaží se uniknout neznámému útočníkovi a nachází pomoc u bývalé spolužačky. I přes její námitky se vydává do ulic, aby se pokusil zjistit, kdo mu usiluje o život. Na jiném místě se dostává forenznímu fonetikovi Marku Deylovi do rukou nahrávka z domu, v němž došlo k dvojnásobné vraždě. Díky špatné kvalitě záznamu se pouští Marek do souboje s časem, zvukem i všehoschopným tajemným protihráčem, který je pravděpodobně přesvědčený o tom, že pro něj nejlepší forenzní fonetik představuje akutní nebezpečí. Jak se s tím vypořádá člověk, který není zvyklý čelit smrtelné hrozbě?
Objev podobné jako Nezbytná opatření - Antonín Mazáč - e-kniha
Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením: se zaměřením na mentální postižení (978-80-210-7689-1)
Kniha - autor Jarmila Pipeková; Marie Vítková, 246 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na problematiku sociální inkluze osob se zdravotním postižením, a to zejména osob s mentálním postižením. Zvolené téma sociální inkluze a problematiky participace osob s postižením ve společnosti je provázaný se současným procesem školské inkluze, který by měl přerůst v tolik očekávanou sociální inkluzi osob se zdravotním postižením, a to jejich běžným zapojením do obvyklých činností dospělých osob, tedy možnosti pracovního uplatnění, nároku na samostatné bydlení s podporou, rozvíjení partnerských vztahů, založení rodiny a smysluplného využívání volného času. Jednotlivá témata jsou doplňována výzkumnými projekty a případovými studiemi.
Objev podobné jako Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením: se zaměřením na mentální postižení (978-80-210-7689-1)
Zraková postižení - Pavel Beneš - e-kniha
eBook: Monografie uvádí do problematiky mezioborové spolupráce s možností využití poznatků aplikované behaviorální analýzy při různých činnostech jedince v jeho prostředí a případných změnách v jeho chování při změně prostředí. Je zde prezentováno několik souborů subjektů s různým postižením zrakových funkcí, při jejichž korekci vlastní refrakční vady oka a rehabilitačním procesu vidění se využívalo technik, které tvoří základ aplikované behaviorální analýzy. Jedná se tedy o představení možností, jakými lze s klienty se zrakovými postiženími pracovat při nácviku s jednotlivými typy optických korekčních pomůcek, ty jejich zrakové funkce mnohdy významně zvyšují, čímž dané jedince posilují a umožňují jim začlenit se do běžného života. Posílením individuality docílíme jejich lepšího společenského uplatnění a přijetí. Podobný typ monografie dosud nebyl v našich zemích publikován.
Objev podobné jako Zraková postižení - Pavel Beneš - e-kniha
Puzzle Katalog semínek: Růže 1000 dílků (628136608107)
Puzzle - 1000 dílků v balení, vhodné od 12 let Dlouhé zimní večery lze zkrátit skládáním puzzle. Jedná se o aktivitu, která ani po letech nestárne a stále si najde své nadšence, a to mezi dětmi i dospělými. V balení vás čeká 1000 dílků, jejichž složení už vyžaduje větší trpělivosti. Nabízené puzzle motivuje k jeho složení poutavým výsledným obrázkem.. Je vyrobeno z materiálu, kterým je papír. Klíčové přednosti puzzle Puzzle Katalog semínek: Růže 1000 dílků Puzzle skvěle procvičí jemnou motoriku, koncentraci a představivost Jeho skládání uklidňuje a je dobrým prostředkem k relaxaci Zajímavé puzzle EUROGRAPHICS je vhodné pro děti od 12 let Balení celkem obsahuje 1000 dílků Řadí se mezi klasické puzzle, které patří mezi nestárnoucí klasiku Materiálem je papír
Objev podobné jako Puzzle Katalog semínek: Růže 1000 dílků (628136608107)
Katalog Josef Lada (1887-1957) - Pavla Pečinková
Katalog Josef Lada (1887-1957) vychází k příležitosti jubilejní výstavy Josefa Lady v Obecním domě. Autorkou katalogu a též kurátorkou výstavy je PhDr.Pavla Pečinková. Katalog přibližuje osobnost,výtvarný styl a životopisný přehled Josefa Lady, doplněný o cca 200 reprodukcí. Stručný přehled kapitol: Svět Josefa lady/Mezi Alšem a Picassem/Učňovská léta/Hledání moderní formy/Nejskromější umění/karikaturista/Ve světě pohádek/.....
Objev podobné jako Katalog Josef Lada (1887-1957) - Pavla Pečinková
Katalog výstavy Vladimír Kopecký: GLORIA - Helena Musilová
Katalog výstavy Vladimír Kopecký: GLORIA vydala Retro Gallery ve spolupráci s Museem Kampa. Je rozčleněný do tematických celků, které sledují některé podstatné aspekty Kopeckého díla a stejně jako výstava představuje obrazy a další díla vzniklé v posledních několika letech. Součástí je také dokumentace projektu na podobu jedné ze stanic budoucí linky pražského metra D – Nádraží Krč, jehož vypracování Vladimír Kopecký vysoutěžil v roce 2020. Publikace zahrnuje kromě řady vysoce kvalitních reprodukcí děl také texty Heleny Musilové, která byla kurátorkou výstavy.
Objev podobné jako Katalog výstavy Vladimír Kopecký: GLORIA - Helena Musilová
Nezbytná opatření (978-80-7629-015-0)
Kniha - autor Antonín Mazáč, 340 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Za bílého dne je na poloprázdné ulici postřelen právník Dominik Brandl. Snaží se uniknout neznámému útočníkovi a nachází pomoc u bývalé spolužačky. I přes její námitky se vydává do ulic, aby se pokusil zjistit, kdo mu usiluje o život. Na jiném místě se dostává forenznímu fonetikovi Marku Deylovi do rukou nahrávka z domu, v němž došlo k dvojnásobné vraždě. Díky špatné kvalitě záznamu se pouští Marek do souboje s časem, zvukem i všehoschopným tajemným protihráčem, který je pravděpodobně přesvědčený o tom, že pro něj nejlepší forenzní fonetik představuje akutní nebezpečí. Jak se s tím vypořádá člověk, který není zvyklý čelit smrtelné hrozbě?
Objev podobné jako Nezbytná opatření (978-80-7629-015-0)
Nezbytná opatření (978-80-7629-015-0)
Elektronická kniha - autor Antonín Mazáč, 352 stran, česky Za bílého dne je na poloprázdné ulici postřelen právník Dominik Brandl. Snaží se uniknout neznámému útočníkovi a nachází pomoc u bývalé spolužačky. I přes její námitky se vydává do ulic, aby se pokusil zjistit, kdo mu usiluje o život. Na jiném místě se dostává forenznímu fonetikovi Marku Deylovi do rukou nahrávka z domu, v němž došlo k dvojnásobné vraždě. Díky špatné kvalitě záznamu se pouští Marek do souboje s časem, zvukem i všehoschopným tajemným protihráčem, který je pravděpodobně přesvědčený o tom, že pro něj nejlepší forenzní fonetik představuje akutní nebezpečí. Jak se s tím vypořádá člověk, který není zvyklý čelit smrtelné hrozbě?
Objev podobné jako Nezbytná opatření (978-80-7629-015-0)
Katalog německých vyznamenání 1933 - 1945 - Marek Charvát
Publikace vznikla na základě autorovy dlouholeté shromažďovací a studijní práce z důvodu stále rostoucího zájmu sběratelů o německou faleristiku z období let 1933-1945. Je určena jak naprostým začátečníkům, tak i zkušeným sběratelům.
Objev podobné jako Katalog německých vyznamenání 1933 - 1945 - Marek Charvát
Asistenční pes pro dítě se zdravotním postižením: Průvodce pro rodiny dětí s postižením, odborníky a (978-80-88290-54-4)
Kniha - autor Klára Pragerová; Jana Sirotková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V České republice zcela první ucelená publikace popisující sociální a kynologické aspekty výcviku asistenčního psa pro dítě se zdravotním postižením. Autorky v textu již zohledňují i připravovanou legislativu týkající se této oblasti. Publikace poskytuje komplexní pohled na získání asistenčního psa pro dítě s různým zdravotním postižením a příchod tohoto psa do rodiny. Provede čtenáře celým procesem vzájemného poznávání dítěte a asistenčního psa a předáním psa do rodiny. Tento proces zahrnuje hledisko dítěte, jeho rodinných příslušníků i samotného psa a pracovníků výcvikové organizace. Zároveň nahlíží do budoucnosti, jak se dítě s různým postižením může po boku asistenčního psa rozvíjet v různých oblastech svého života. Publikace čtenářům představí veškeré sociální a kynologické situace, se kterými se dítě a jeho rodina setká od doby požádání o psa až po jeho...
Objev podobné jako Asistenční pes pro dítě se zdravotním postižením: Průvodce pro rodiny dětí s postižením, odborníky a (978-80-88290-54-4)
Mentální postižení - Milan Valenta, Martin Lečbych, Jan Michalík
V dnešní době, kdy se jedním ze žhavých témat dne stala inkluze ve vzdělávání, je stále aktuálnější seznámit odbornou i širší veřejnost se specifiky osobnosti žáků i klientů s mentálním postižením. Publikace se věnuje jak nezbytnému objasnění terminologie, tak právní úpravě postavení osob s mentálním postižením, jejich diagnostice, vzdělávání a také sociálním službám, jež jsou jim poskytovány. Text vychází ze současných legislativních norem a ze tří základních stratifikačních systémů, které se postupně implementují v oblasti zdravotnictví (MKF – Mezinárodní klasifikace funkčních schopností, disability a zdraví), v oblasti sociálních služeb (SIS – Škála stanovení míry podpory) a ve (speciálním) školství a poradenství (Katalogy posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb a Katalogy podpůrných opatření). Čtenář získá přehled o osobnostní struktuře člověka s mentálním postižením a o speciálněpedagogické podpoře pro žáky s mentálním postižením, což je nový fenomén v péči o tyto osoby. Publikace se nevyhýbá ani tak citlivé oblasti, jako je projevování emocí, partnerské vztahy a sexualita osob s mentálním postižením. Důraz klade i na roli rodinného prostředí. Kniha je věnována především psychologům, speciálním pedagogům, psychiatrům, sociálním pracovníkům a studentům těchto oborů a všem, kdo se potřebují zorientovat v této složité problematice.
Objev podobné jako Mentální postižení - Milan Valenta, Martin Lečbych, Jan Michalík
Mentální postižení - Milan Valenta, Martin Lečbych, Jan Michalík - e-kniha
eBook: V dnešní době, kdy se jedním ze žhavých témat dne stala inkluze ve vzdělávání, je stále aktuálnější seznámit odbornou i širší veřejnost se specifiky osobnosti žáků i klientů s mentálním postižením. Publikace se věnuje jak nezbytnému objasnění terminologie, tak právní úpravě postavení osob s mentálním postižením, jejich diagnostice, vzdělávání a také sociálním službám, jež jsou jim poskytovány. Text vychází ze současných legislativních norem a ze tří základních stratifikačních systémů, které se postupně implementují v oblasti zdravotnictví (MKF – Mezinárodní klasifikace funkčních schopností, disability a zdraví), v oblasti sociálních služeb (SIS – Škála stanovení míry podpory) a ve (speciálním) školství a poradenství (Katalogy posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb a Katalogy podpůrných opatření). Čtenář získá přehled o osobnostní struktuře člověka s mentálním postižením a o speciálněpedagogické podpoře pro žáky s mentálním postižením, což je nový fenomén v péči o tyto osoby. Publikace se nevyhýbá ani tak citlivé oblasti, jako je projevování emocí, partnerské vztahy a sexualita osob s mentálním postižením. Důraz klade i na roli rodinného prostředí. Kniha je věnována především psychologům, speciálním pedagogům, psychiatrům, sociálním pracovníkům a studentům těchto oborů a všem, kdo se potřebují zorientovat v této složité problematice.
Objev podobné jako Mentální postižení - Milan Valenta, Martin Lečbych, Jan Michalík - e-kniha
My English Way 2 - Hybridní učebnice - Jana Čadová, Audrey Cowan, Paola Tite
MyEnglishWay je učebnice strukturovaná podle nejnovějších metodických poznatků zaměřených na rozvoj komunikačních dovedností v cizím jazyce. Je určená všem typům základních škol a nižším ročníkům víceletých gymnázií a je vhodná pro širokou škálu realizací RVP ZV do individuálních školních vzdělávacích programů (ŠVP). Hlavní principy MyEnglishWay: logická gramaticko-lexikální struktura učiva kompetence pro život ve 21. století kompetence lingvistická práce s digitálními technologiemi schopnost učit se a rozvíjet své kognitivní schopnosti Inovativní metodika: MyEnglishWay důsledně kombinuje výše uvedené koncepty a principy, na základě kterých vzniká inovativní metodika, ve které se uplatňují: autentická funkční komunikace, smyslové učení a inkluzivní přístup k výuce metodika MyEnglishWay postupuje systematicky od jednoduššího ke složitějšímu, stupňuje obtížnost aktivit, které propojují gramatické konstrukce a lexikální jednotky do funkčních celků a které následně integruje do jazykových kompetencí Zajímavý obsah pro studenty: MyEnglishWay nabízí dostatečný prostor pro kreativitu a realizaci komunikačních dovedností. Nejčastěji využívá: epizody – rozhovory vrstevníků v reálném prostředí video blogy, kde lze slyšet názory dětí z anglicky mluvících zemí, jejich zkušenosti a zážitky autentické psané texty v uchopitelném formátu pro danou věkovou skupinu, patří mezi ně chaty, blogy, webové stránky, příspěvky na twitteru, snapshoty, e-maily, textovky apod. ústní projev ve formátu audio a video, které obsahují rozhovory, prezentace, telefonní vzkazy, instrukce a pokyny, písničky, vtipy apod. Online materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako My English Way 2 - Hybridní učebnice - Jana Čadová, Audrey Cowan, Paola Tite
My English Way 1 - Příručka učitele - Jana Čadová, Audrey Cowan, Paola Tite
MyEnglishWay je učebnice strukturovaná podle nejnovějších metodických poznatků zaměřených na rozvoj komunikačních dovedností v cizím jazyce. Je určená všem typům základních škol a nižším ročníkům víceletých gymnázií a je vhodná pro širokou škálu realizací RVP ZV do individuálních školních vzdělávacích programů (ŠVP). Hlavní principy MyEnglishWay: logická gramaticko-lexikální struktura učiva kompetence pro život ve 21. století kompetence lingvistická práce s digitálními technologiemi schopnost učit se a rozvíjet své kognitivní schopnosti Inovativní metodika: MyEnglishWay důsledně kombinuje výše uvedené koncepty a principy, na základě kterých vzniká inovativní metodika, ve které se uplatňují: autentická funkční komunikace, smyslové učení a inkluzivní přístup k výuce metodika MyEnglishWay postupuje systematicky od jednoduššího ke složitějšímu, stupňuje obtížnost aktivit, které propojují gramatické konstrukce a lexikální jednotky do funkčních celků a které následně integruje do jazykových kompetencí Zajímavý obsah pro studenty: MyEnglishWay nabízí dostatečný prostor pro kreativitu a realizaci komunikačních dovedností. Nejčastěji využívá: epizody – rozhovory vrstevníků v reálném prostředí video blogy, kde lze slyšet názory dětí z anglicky mluvících zemí, jejich zkušenosti a zážitky autentické psané texty v uchopitelném formátu pro danou věkovou skupinu, patří mezi ně chaty, blogy, webové stránky, příspěvky na twitteru, snapshoty, e-maily, textovky apod. ústní projev ve formátu audio a video, které obsahují rozhovory, prezentace, telefonní vzkazy, instrukce a pokyny, písničky, vtipy apod. Online materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako My English Way 1 - Příručka učitele - Jana Čadová, Audrey Cowan, Paola Tite
My English Way 1 - Hybridní učebnice - Jana Čadová, Audrey Cowan, Paola Tite
MyEnglishWay je učebnice strukturovaná podle nejnovějších metodických poznatků zaměřených na rozvoj komunikačních dovedností v cizím jazyce. Je určená všem typům základních škol a nižším ročníkům víceletých gymnázií a je vhodná pro širokou škálu realizací RVP ZV do individuálních školních vzdělávacích programů (ŠVP). Hlavní principy MyEnglishWay: logická gramaticko-lexikální struktura učiva kompetence pro život ve 21. století kompetence lingvistická práce s digitálními technologiemi schopnost učit se a rozvíjet své kognitivní schopnosti Inovativní metodika: MyEnglishWay důsledně kombinuje výše uvedené koncepty a principy, na základě kterých vzniká inovativní metodika, ve které se uplatňují: autentická funkční komunikace, smyslové učení a inkluzivní přístup k výuce metodika MyEnglishWay postupuje systematicky od jednoduššího ke složitějšímu, stupňuje obtížnost aktivit, které propojují gramatické konstrukce a lexikální jednotky do funkčních celků a které následně integruje do jazykových kompetencí Zajímavý obsah pro studenty: MyEnglishWay nabízí dostatečný prostor pro kreativitu a realizaci komunikačních dovedností. Nejčastěji využívá: epizody – rozhovory vrstevníků v reálném prostředí video blogy, kde lze slyšet názory dětí z anglicky mluvících zemí, jejich zkušenosti a zážitky autentické psané texty v uchopitelném formátu pro danou věkovou skupinu, patří mezi ně chaty, blogy, webové stránky, příspěvky na twitteru, snapshoty, e-maily, textovky apod. ústní projev ve formátu audio a video, které obsahují rozhovory, prezentace, telefonní vzkazy, instrukce a pokyny, písničky, vtipy apod. Online materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako My English Way 1 - Hybridní učebnice - Jana Čadová, Audrey Cowan, Paola Tite
My English Way 2 - Příručka učitele - Jana Čadová, Audrey Cowan, Paola Tite
MyEnglishWay je učebnice strukturovaná podle nejnovějších metodických poznatků zaměřených na rozvoj komunikačních dovedností v cizím jazyce. Je určená všem typům základních škol a nižším ročníkům víceletých gymnázií a je vhodná pro širokou škálu realizací RVP ZV do individuálních školních vzdělávacích programů (ŠVP). Hlavní principy MyEnglishWay: logická gramaticko-lexikální struktura učiva kompetence pro život ve 21. století kompetence lingvistická práce s digitálními technologiemi schopnost učit se a rozvíjet své kognitivní schopnosti Inovativní metodika: MyEnglishWay důsledně kombinuje výše uvedené koncepty a principy, na základě kterých vzniká inovativní metodika, ve které se uplatňují: autentická funkční komunikace, smyslové učení a inkluzivní přístup k výuce metodika MyEnglishWay postupuje systematicky od jednoduššího ke složitějšímu, stupňuje obtížnost aktivit, které propojují gramatické konstrukce a lexikální jednotky do funkčních celků a které následně integruje do jazykových kompetencí Zajímavý obsah pro studenty: MyEnglishWay nabízí dostatečný prostor pro kreativitu a realizaci komunikačních dovedností. Nejčastěji využívá: epizody – rozhovory vrstevníků v reálném prostředí video blogy, kde lze slyšet názory dětí z anglicky mluvících zemí, jejich zkušenosti a zážitky autentické psané texty v uchopitelném formátu pro danou věkovou skupinu, patří mezi ně chaty, blogy, webové stránky, příspěvky na twitteru, snapshoty, e-maily, textovky apod. ústní projev ve formátu audio a video, které obsahují rozhovory, prezentace, telefonní vzkazy, instrukce a pokyny, písničky, vtipy apod. Online materiály ke stažení zde.
Objev podobné jako My English Way 2 - Příručka učitele - Jana Čadová, Audrey Cowan, Paola Tite
Mentální postižení (978-80-247-3829-1)
Elektronická kniha - autor Milan Valenta, 352 stran Publikace se věnuje oblasti specifik osobnosti žáků a klientů s mentálním postižením a diagnostice těchto oblastí. Vychází ze tří základních stratifikačních systémů, které se nově využívají v oblasti zdravotnictví (MKF — Mezinárodní klasifikace funkčních schopností, disability a zdraví), v oblasti sociálních služeb (SIS — Škála stanovení míry podpory) a pilotážně ve (speciálním) školství a poradenství (KaSPC — Katalog posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb). Čtenář získá přehled o osobnostní struktuře člověka s mentálním postižením a speciálněpedagogické podpoře pro žáky s mentálním postižením, což je nový fenomén v péči o osoby se zdravotním postižením. Kniha je věnována především psychologům, speciálním pedagogům, psychiatrům, sociálním pracovníkům a studentům těchto oborů. Detaily knihy: Autor: Milan Valenta Rok vydání: 2012 ISBN: 978-80-247-3829-1 Počet stran: 352
Objev podobné jako Mentální postižení (978-80-247-3829-1)
Zraková postižení (978-80-271-2110-6)
Elektronická kniha - autor Pavel Beneš, 136 stran, česky Monografie uvádí do problematiky mezioborové spolupráce s možností využití poznatků aplikované behaviorální analýzy při různých činnostech jedince v jeho prostředí a případných změnách v jeho chování při změně prostředí. Je zde prezentováno několik souborů subjektů s různým postižením zrakových funkcí, při jejichž korekci vlastní refrakční vady oka a rehabilitačním procesu vidění se využívalo technik, které tvoří základ aplikované behaviorální analýzy. Jedná se tedy o představení možností, jakými lze s klienty se zrakovými postiženími pracovat při nácviku s jednotlivými typy optických korekčních pomůcek, ty jejich zrakové funkce mnohdy významně zvyšují, čímž dané jedince posilují a umožňují jim začlenit se do běžného života. Posílením individuality docílíme jejich lepšího společenského uplatnění a přijetí. Podobný typ monografie dosud nebyl v našich zemích publikován.
Objev podobné jako Zraková postižení (978-80-271-2110-6)
Podívejte se také
- Bodové svítidlo EVA 3xE27/60W/230V (70876)
- Eva spí (978-80-276-0491-3)
- Urbanová Eva: České vánoce - CD (SU3525-2)
- Hodinová manželka Eva (999-00-015-9609-5)
- Dóza UH zásobnice EVA čirá+víčko 1 l
- Dóza UH zásobnice EVA čirá+víčko 0,55 l
- eva solo digitalni venkovni teplomer 8 cm cerny
- ENJOY Puzzle Adam a Eva 1000 dílků (1850)
- Eva Romanová Vzpomínky (978-80-242-7207-8)
- Kostolányiová Eva: Poď so mnou - LP (912906-1)
- Eva a Evička (978-80-7268-578-3)
- YATE EVA Comfort s obalem 50 antracit (8595053914173)
- Pilarová Eva: Proměny (3x CD) - CD (SU5978-2)
- Clay-Eva volá Londýn... (978-80-7667-012-9)
- Heydrich, Geli a Eva (978-80-243-8308-8)
- Svobodová Eva: Du Meydele, Du Sheyns - CD (310425-2)
- Burešová Eva: ZOO (Písně ze seriálu) - CD (669274-2)
- Olmerová Eva: Blues samotářky - Songy a osudy - DVD (SU7100-9)
- ORION Dóza UH zásobnice EVA čirá+víčko 0,55 l (127137)
- Adam a Eva v práci (978-80-270-0608-3)
- Kostolányiová Eva: Opus 1969-1975 (3x CD) - CD (912880-2)
- Forever Eva čajové/mléčné šálky 2 ks 400 ml (8004537906035)