Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)
Elektronická kniha - autor Klára Daďová, Pavlína Nováková, kolektiv, Jitka Vařeková a Více autorů, 198 stran, česky Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.
Podívejte se také zak soda lahev s brckem 700ml zelena bila 0204 0170
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha
eBook: Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.
Podívejte se také Setkáme se v ráji ()
Kam dál? Ukončování školní docházky a plánování přechodu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - Jaromír Maštalíř - e-kniha
eBook: Publikace se zaměřuje na specifické téma, primárně orientované na žáky s mentálním či kombinovaným postižením v období ukončování povinného vzdělávání. S odkazem na zpracovaná teoretická východiska a rámec lze toto téma označit jako nedostatečně probádané, a to zejména v našich podmínkách. Cílem je realizovat, popsat a následně evaluovat proces podpory při ukončování povinné školní docházky a plánování přechodu u vybraných žáků s mentálním postižením ze školy do další etapy jejich života, sumarizovat získaná zjištění osob facilitujících tento proces a následně navrhnout doporučení pro možnou implementaci procesu plánování přechodu do speciálněpedagogické praxe. Dále se autor pokusil identifikovat, popsat a analyzovat současný stav problematiky z perspektivy třídních učitelů pracujících s těmito žáky a sociálních pracovníků vybraných zařízení sociální služeb ve vybraných krajích České republiky.
Podívejte se také Jak se vraždí v Čechách
Podívejte se také
- Se žlutou hvězdou v prázdném kupé ()
- V lese: Podívej se, kdo se schovává (80-7237-621-7)
- Zpívání v dešti SE (2DVD) - DVD (W01216)
- V džungli Bav se a dotkni se (978-80-87845-79-0)
- kovovy andel se srdcem v bile barve dakls
- Small Foot Člověče, nezlob se v pastelových barvách
- Je v pořádku, že nejsi v pořádku: Jak se vyrovnat se ztrátou a zármutkem (978-80-271-3498-4)
- Zbavte se zbytečností v životě a mějte se skvěle! (978-80-265-0530-3)
- SHUMEE Lehátko zahradní se stolkem - 2ks v balení (273752)
- Rozkládací jídelní židlička 3 v 1 se stolkem, růžová
- Sejdeme se v Denveru (978-80-7264-145-1)
- V sobotu se obejmeme (978-80-270-8834-8)
- Zdokonaluji se v józe (978-80-257-2185-8)
- Sejdeme se v pět (978-80-763-3336-9)
- Sejdeme se v knihkupectví (978-80-267-2036-2)
- Sejdeme se v Monaku (978-80-267-2111-6)
- BELIANI v přírodní barvě se šedou částí ALLOA (beliani_119712)
- Sejdeme se v knihkupectví (978-80-267-1614-3)
- BELIANI se 4 policemi v barvě tmavého dřeva FORRES (beliani_133496)
- Co se skrývá v moři? (978-80-7577-913-7)
Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová
Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni.
Objev podobné jako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová
Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - Georgina Durrant
Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické aktivity. Hry nejsou náročné na přípravu a nevyžadují žádné zvláštní pomůcky. Rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.Georgina Durrant je učitelka a koordinátorka speciálněpedagogické péče. Má dvě malé děti.
Objev podobné jako Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - Georgina Durrant
Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (978-80-262-2028-2)
Kniha - autor Georgina Durrant, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické aktivity. Hry nejsou náročné na přípravu a nevyžadují žádné zvláštní pomůcky. Rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.
Objev podobné jako Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (978-80-262-2028-2)
Pedagogicko-psychologické aspekty expresivních terapií u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami - Petra Potměšilová - e-kniha
eBook: Kolektivní monografie přináší speciálněpedagogický pohled na vybrané expresivní terapie. Úvodní kapitola tvoří teoretický popis expresivních terapií a jejich současný stav v České republice a na Slovensku. Na ni pak navazují praktické kapitoly v nichž jsou rozebírány jednotlivé expresivní terapie. Jako první je uvedena nejstarší terapie, která pracuje s vizuálním uměním (arteterapie), dále pak terapie, které vycházejí z přirozené dětské činnosti - hry (metoda práce v hliněném poli, herní terapie), a terapie, které pracují s psaným příběhem (dramaterapie, resp. Bibliodrama,a tvůrčí psaní). V každé kapitole jsou nejdříve uvedena teoretická východiska jednotlivých terapií, dále pak příklady z praxe a kazuistika. Kapitoly jsou pak doplněny i o konkrétní výzkumné aktivity.
Objev podobné jako Pedagogicko-psychologické aspekty expresivních terapií u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami - Petra Potměšilová - e-kniha
Kniha Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a meto (978-80-7496-271-4)
Kniha - 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Kniha Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a meto (978-80-7496-271-4)
Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)
Kniha - autor Jitka Kendlíková, 134 stran, česky, brožovaná Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě...
Objev podobné jako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)
Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)
Kniha - autor Jitka Kendíková; Miroslav Vosmik, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také...
Objev podobné jako Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)
Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu (9788024650616)
Elektronická kniha - autor Libor Flemr, kolektiv a Více autorů, 96 stran, česky Učební text je určen studentům bakalářských a magisterských studijních programů akreditovaných na UK FTVS. Publikace reflektuje důležitost praxí pro budoucí učitele tělesné výchovy, trenéry ve sportu a odborníky na aplikované pohybové aktivity. Jednotlivé kapitoly obsahují podklady pro plnění pedagogických praxí ve školní tělesné výchově, odborných praxí ve sportu a odborných praxí pro osoby se specifickými potřebami a také formální parametry zápočtových požadavků. Autory jsou pedagogičtí pracovníci oddělení praxí z katedry pedagogiky, psychologie a didaktiky TV a sportu na UK FTVS. Tento nově vydávaný učební text plně nahrazuje publikaci Odborné a pedagogické praxe ve sportu a tělesné výchově od Pavla Tilingera a kol. z roku 2014.
Objev podobné jako Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu (9788024650616)
Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu - Libor Flemr - e-kniha
eBook: Učební text je určen studentům bakalářských a magisterských studijních programů akreditovaných na UK FTVS. Publikace reflektuje důležitost praxí pro budoucí učitele tělesné výchovy, trenéry ve sportu a odborníky na aplikované pohybové aktivity. Jednotlivé kapitoly obsahují podklady pro plnění pedagogických praxí ve školní tělesné výchově, odborných praxí ve sportu a odborných praxí pro osoby se specifickými potřebami a také formální parametry zápočtových požadavků. Autory jsou pedagogičtí pracovníci oddělení praxí z katedry pedagogiky, psychologie a didaktiky TV a sportu na UK FTVS. Tento nově vydávaný učební text plně nahrazuje publikaci Odborné a pedagogické praxe ve sportu a tělesné výchově od Pavla Tilingera a kol. z roku 2014.
Objev podobné jako Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu - Libor Flemr - e-kniha
Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě (9788024644370)
Elektronická kniha - autor Ludmila Fialová a David Cihlář, 166 stran, česky Předkládaná publikace sleduje problematiku hodnocení v tělesné výchově, postoje žáků k tomuto předmětu, jejich motorickou výkonnost, rodinné prostředí žáků a další oblasti, které s touto problematikou úzce souvisí. Autoři se snaží o komplexní pohled na celek, ale současně se jednotlivým oblastem velmi podrobně věnují. Poukazují u nich na rozdíly, které nastaly ve srovnání s předchozími výzkumy.
Objev podobné jako Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě (9788024644370)
Speciálněpedagogické minimum pro učitele - Lenka Bittmannová
Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat. Ukazuje, jakým způsobem mohou učitelé s dětmi s určitými obtížemi pracovat. Na základě příkladů dobré i špatné praxe předkládá metody a postupy, které se při práci s těmito dětmi osvědčily i kterých je naopak třeba se vyvarovat. Ukazuje, jak změnit nebo přizpůsobit výuku, aby ji zvládalo i dítě se SVP. Nevyhýbá se ani otázce hodnocení či motivace. „Oslovili jsme autory z praxe, vždy odborníky na danou cílovou skupinu. Naším cílem není poskytnout vám podrobné akademické znalosti v rámci jednotlivých diagnóz, ale předat osvědčené rady z praxe, podat vám pomocnou ruku a odpovědět na otázku: „Co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami?“ V knize jsou zpracována tato témata: Děti se specifickými poruchami učení - Žák s ADHD – Dítě s narušenou komunikační schopností - Žák s poruchou autistického spektra - Nadané děti a žáci – možnosti jejich identifikace a rozvoje ve škole- Žák s mentálním postižením - Dítě se sluchovým postižením - Žák se zrakovým postižením- Specifika edukace dětí s tělesným postižením v předškolním a školním věku - Žák s poruchou chování a emocí
Objev podobné jako Speciálněpedagogické minimum pro učitele - Lenka Bittmannová
Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě - Ludmila Fialová, David Cihlář - e-kniha
eBook: Předkládaná publikace sleduje problematiku hodnocení v tělesné výchově, postoje žáků k tomuto předmětu, jejich motorickou výkonnost, rodinné prostředí žáků a další oblasti, které s touto problematikou úzce souvisí. Autoři se snaží o komplexní pohled na celek, ale současně se jednotlivým oblastem velmi podrobně věnují. Poukazují u nich na rozdíly, které nastaly ve srovnání s předchozími výzkumy.
Objev podobné jako Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě - Ludmila Fialová, David Cihlář - e-kniha
Žák s SVP - Nápravná cvičení - Věra Gošová
Pracovní sešit pro žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. 70 aktivit nabídne Vašemu dítěti průpravu při výuce psaní a čtení. Pracovní sešit je určen dětem od 6 do 9 let.
Objev podobné jako Žák s SVP - Nápravná cvičení - Věra Gošová
Žák s SVP - Grafomotorika a čtení - Věra Gošová, Šárka Veselá, Veronika Nádeníčková
Pracovní sešit pro žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. 70 aktivit nabídne Vašemu dítěti průpravu při výuce psaní a čtení. Pracovní sešit je určen dětem od 6 do 9 let.
Objev podobné jako Žák s SVP - Grafomotorika a čtení - Věra Gošová, Šárka Veselá, Veronika Nádeníčková
Žák s SVP - Matematika a pozornost - Věra Gošová, Veronika Nádeníčková
Pracovní sešit pro žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. 70 aktivit nabídne Vašemu dítěti trénink pozornosti a orientace nejen při výuce matematiky. Pracovní sešit je určen dětem od 6 do 9 let.
Objev podobné jako Žák s SVP - Matematika a pozornost - Věra Gošová, Veronika Nádeníčková
Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie (978-80-7367-788-6)
Kniha - autor Richard Jedlička, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících.
Objev podobné jako Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie (978-80-7367-788-6)
Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika - Marie Vítková, Miroslava Bartoňová, Dagmar Opatřilová
Specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Čtvrtý díl ediční řady Školní zralost představuje specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Diagnostiku školní zralosti a připravenosti u těchto dětí autorky příspěvků představují především jako oblast, která není jen doménou odborníků a učitelů v mateřských školách, nýbrž je součástí zájmu rodičů a dospělých, kterým jde především o zdravý vývoj dětí.
Objev podobné jako Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika - Marie Vítková, Miroslava Bartoňová, Dagmar Opatřilová
Český jazyk (978-80-7496-272-1)
Kniha - česky Příručka Český jazyk z edice Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ, si klade za cíl ukázat vyučujícím českého jazyka možnosti, jak pracovat s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách. Přináší jak teorii, tak praktické ukázky pracovních listů, které by měly být zdrojem inspirace pro učitele, asistenty pedagoga, ale i rodiče.
Objev podobné jako Český jazyk (978-80-7496-272-1)
Čítanka pro 5. ročník
Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií Verze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci. Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Úkoly se zaměřují zejména na: • rozvoj čtenářských dovedností • zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování • zpevnění percepce sluchové • zpevnění percepce zrakové • jistotu v pravolevé orientaci • rozšíření znalostí • posílení logického myšlení Učebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje: • pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami; • pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči; • pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat.
Objev podobné jako Čítanka pro 5. ročník
Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)
Kniha - česky Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií Verze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci. Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Úkoly se zaměřují zejména na: • rozvoj čtenářských dovedností • zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování • zpevnění percepce sluchové • zpevnění percepce zrakové • jistotu v pravolevé orientaci • rozšíření znalostí • posílení logického myšlení Učebnice má...
Objev podobné jako Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)
Učitel a asistent ve společném vzdělávání - Michal Růžička, Monika Smolíková, Lucie Flekačová - e-kniha
eBook: Předložená publikace reaguje na výsledky kvantitativního výzkumu zkoumajícího postoje pedagogických pracovníků k vybraným aspektům společného vzdělávání (Michalík, Baslerová, Růžička et al., 2018). Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, analyzovat a následně deskribovat stávající stav povědomí pedagogických pracovníků České republiky ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, především jejich postoje, informovanost, potřeby, názory a hodnocení směrem k aktuální realitě dané platností novely školského zákona č. 82/2015 Sb., a to od data jeho účinnosti, tj. září 2016, kdy se změnily podmínky vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.
Objev podobné jako Učitel a asistent ve společném vzdělávání - Michal Růžička, Monika Smolíková, Lucie Flekačová - e-kniha
Čítanka 4 NOVĚ vhodná i pro žáky se SVP
4-73 Představujeme vám novou řadu čítanek pro 1. stupeň vhodnou i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. K novým čítankám (formátu B5) se postupně vydávají jejich rozšířené verze – čítanky vhodné i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (formátu A4). Všem žákům pomáhají zlepšovat jejich čtenářskou dovednost i obratnost ve vyjadřování a žákům se SVP usnadňují jejich inkluzi v běžné třídě. Rozšířené verze čítanek mají mnohostranné využití a práci s nimi doporučujeme: všem žákům pro rozvíjení jejich čtenářských dovedností žákům se SVP pro usnadnění jejich inkluze v běžné třídě vyučujícím, kteří mají ve své třídě žáky se speciálními vzdělávacími potřebami školním speciálním pedagogům, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči rodičům a učitelům, kteří chtějí s dětmi stimulačně pracovat V podbarvených pruzích po stranách a v dolní části stránek rozšířených verzí čítanek najdete úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Zaměřují se zejména na: rozvoj čtenářských dovedností zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování zpevnění percepce sluchové (zpevnění analýzy a syntézy; rytmizace) zpevnění percepce zrakové a procvičování očních pohybů jistotu v pravolevé orientaci a v prostorové orientaci rozšíření znalostí posílení logického myšlení a paměti V některých textech naznačují správné slabikování slov tučně zvýrazněné slabiky.
Objev podobné jako Čítanka 4 NOVĚ vhodná i pro žáky se SVP
Katalog podpůrných opatření Předškolní vzdělávání - Monika Morávková
Zcela unikátním dílem Katalogu podpůrných opatření je ta jeho část, která se plně věnuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku. První část publikace seznamuje čtenáře se specifiky systému podpůrných opatření v mateřských školách a zároveň uvádí praxí ověřená pravidla při komunikaci učitelů s rodiči dětí se SVP. Ve druhé části Metodiky jsou postupně charakterizována jednotlivá zdravotní postižení a jejich dopady do předškolního vzdělávání těchto dětí. Jádrem publikace je uvedení postupů, které se osvědčily při aplikaci podpůrných opatření u dětí v předškolním věku. Publikace je doplněna ukázkami pomůcek, které se při vzdělávání dětí používají. Autorkami publikace jsou zkušené pedagožky -poradenské pracovnice i učitelky mateřských škol, které se zde podělily o své bohaté zkušenosti získané praxí v práci s dětmi s postižením. Věří, že jejich zkušenosti budou inspirací pro ostatní pedagogy, které se ve své praxi setkají se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Předškolní vzdělávání - Monika Morávková
Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)
Kniha - autor Věra Čadilová; Zuzana Žampachová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina...
Objev podobné jako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)
Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se...
Objev podobné jako Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Совремeнная дидактика русского языка как второго иностранного - Rozboudová Lenka, Jakub Konečný - e-kniha
eBook: Předkládaná monografie je věnována vybraným aspektům výuky ruštiny jako dalšího cizího jazyka v českém jazykovém a vzdělávacím prostředí. V knize jsou rozebírána témata, která různým způsobem utvářejí proces učení se ruskému jazyku, – motivace, aktivizující metody ve výuce ruského jazyka, možnosti využití ICT, interdisciplinární přístup ve výuce ruštiny, utváření interkulturní komunikační kompetence, práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu výuky ruského jazyka a hodnocení žáků.
Objev podobné jako Совремeнная дидактика русского языка как второго иностранного - Rozboudová Lenka, Jakub Konečný - e-kniha
Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina žáků s PAS potřebuje upravit vzdělávací proces po stránce organizační, sociální, komunikační i výukové co nejvíce konkrétně, přičemž Doporučení ŠPZ, vypracované poradenskými pracovníky, je obecnější, a teprve každodenní práce s žákem a jeho poznání umožní jednotlivá doporučení konkretizovat a v případě potřeby pružně upravovat. Kvalitní a funkční IVP je nutný pro žáky s PAS ve všech typech a stupních škol a zařízení, počínaje již předškolní intervencí. Publikace umožní pedagogickým pracovníkům zpracovávat IVP pro žáky s PAS dle platných vzorů. Autorky interpretují jednotlivé položky vzoru IVP tak, aby se v nich pedagogičtí pracovníci orientovali, uměli naplnit jejich obsah a s vytvořeným IVP aktivně pracovali. Součástí publikace jsou ukázky IVP pro jednotlivé typy školských zařízení (MŠ, ZŠ, SŠ). Kniha je určena pro všechny pedagogické pracovníky, kteří spolupracují na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (pracovníky speciálně-pedagogických center a školských poradenských zařízení, učitele, asistenty pedagoga, ředitele škol), ale i rodiče těchto dětí.
Objev podobné jako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Miluše Vítečková, Martina Lietavcová, Marie Najmonová
Publikace se zabývá tématem spolupráce učitelů mateřských škol s dalšími institucemi, odborníky a s rodiči, kteří se všichni podílejí na výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Již v mateřské škole se totiž můžeme setkat s dětmi, kterým je potřeba poskytnout podpůrná opatření, jež vedou k minimalizaci bariér vyplývajících ze specifických potřeb těchto dětí. Právě pro rozvoj a podporu těchto jedinců je potřeba úzká a kontinuální spolupráce mateřské školy nejen s rodinou, ale i s dalšími odborníky. V knize je představeno sedm případových studií, jejichž prostřednictvím autorky nastiňují způsoby podpory dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí, dítěte s ADHD a vývojovou dysfázií, se zrakovým postižením, s kombinovaným postižením, dětí s odlišným mateřským jazykem a také dítěte s poruchou autistického spektra. Nechybí ani seznam dalších spolupracujících a podpůrných organizací a ukázka Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podpory. Kniha je určena současným i budoucím učitelům v mateřských školách, dále rodičům dětí předškolního věku, ale i školním psychologům, speciálním pedagogům a odborníkům ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí.
Objev podobné jako Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Miluše Vítečková, Martina Lietavcová, Marie Najmonová
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)
Kniha - autor Jitka Kendíková, 230 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 20 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti přírodovědy. Publikace je rozdělena do tematických kapitol, které se věnují základním přírodovědným tématům, jako jsou obecné poznatky z přírodovědy, rostliny, zvířata, typy krajiny, člověk a vesmír. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ...
Objev podobné jako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)
Kniha - autor Jitka Kendíková, 52 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 18 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti matematiky – aritmetiky i geometrie. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění nebo jemnou motoriku. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik...
Objev podobné jako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)
Vysokoškolská pedagogika - Milan Slavík - e-kniha
eBook: Monografie chce přispět k vytvoření solidní báze vysokoškolské pedagogiky, mj. se zabývá využitím didaktické techniky a technologie, psychickými zvláštnostmi vysokoškolských studentů, profesním standardem vysokoškolského učitele, rozvojem dovedností v pedagogické komunikaci, hodnocením výsledků výuky a neopomíná ani problematiku výuky studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.
Objev podobné jako Vysokoškolská pedagogika - Milan Slavík - e-kniha
Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika (978-80-7496-421-3)
Kniha - autor Miroslava Bartoňová; Dagmar Opatřilová; Marie Vítková, 128 stran, česky Čtvrtý díl ediční řady Školní zralost představuje specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Diagnostiku školní zralosti a připravenosti u těchto dětí autorky příspěvků představují především jako oblast, která není jen doménou odborníků a učitelů v mateřských školách, nýbrž je součástí zájmu rodičů a dospělých, kterým jde především o zdravý vývoj dětí.
Objev podobné jako Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika (978-80-7496-421-3)
Školní zralost a dítě s SVP: v praxi mateřské školy - Jana Boháčová, Ilona Hulínová-Mihalcová, Karolína Jarešová
Specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Pátý díl ediční řady Školní zralost se věnuje problematice přípravě dětí s SVP na školní docházku z praktického hlediska. Publikace pojednává o začlenění dětí s SVP jak do běžné, tak do speciální třídy MŠ, o specifikách jejich předškolní přípravy či o komunikaci s jejich rodiči. Dozvíte se o zkušenostech s přípravou na školní docházku u dětí ze sociálně vyloučeného prostředí a o výstupech evropského projektu WELCOME, které jsou určeny (nejen) dětem s SVP.
Objev podobné jako Školní zralost a dítě s SVP: v praxi mateřské školy - Jana Boháčová, Ilona Hulínová-Mihalcová, Karolína Jarešová
Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Miluše Vítečková, Martina Lietavcová, Marie Najmonová - e-kniha
eBook: Publikace se zabývá tématem spolupráce učitelů mateřských škol s dalšími institucemi, odborníky a s rodiči, kteří se všichni podílejí na výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Již v mateřské škole se totiž můžeme setkat s dětmi, kterým je potřeba poskytnout podpůrná opatření, jež vedou k minimalizaci bariér vyplývajících ze specifických potřeb těchto dětí. Právě pro rozvoj a podporu těchto jedinců je potřeba úzká a kontinuální spolupráce mateřské školy nejen s rodinou, ale i s dalšími odborníky. V knize je představeno sedm případových studií, jejichž prostřednictvím autorky nastiňují způsoby podpory dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí, dítěte s ADHD a vývojovou dysfázií, se zrakovým postižením, s kombinovaným postižením, dětí s odlišným mateřským jazykem a také dítěte s poruchou autistického spektra. Nechybí ani seznam dalších spolupracujících a podpůrných organizací a ukázka Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podpory. Kniha je určena současným i budoucím učitelům v mateřských školách, dále rodičům dětí předškolního věku, ale i školním psychologům, speciálním pedagogům a odborníkům ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí.
Objev podobné jako Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Miluše Vítečková, Martina Lietavcová, Marie Najmonová - e-kniha
Přehledová tabulka učiva Přehled učiva prvouky II. - Jana Dolejšová
Přehledně zpracovaný přehled učiva pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Přehled učiva prvouky I. slouží pro žáky prvního stupně základní školy. •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami•Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia
Objev podobné jako Přehledová tabulka učiva Přehled učiva prvouky II. - Jana Dolejšová
Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Pracovní sešit je určen pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením.Tento pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 1. díl“ vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo jsme záměrně zvolili většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky a motivační otázky na upevnění čteného textu.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 1. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.Pracovní sešit byl úspěšně vyzkoušen u žáků s dyslexií a LMP. Je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách.
Objev podobné jako Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Čítanka pro 2. ročník: Vhodná i pro žáky se SVP (978-80-7600-245-6)
Kniha - česky Představujeme vám novou řadu čítanek pro 1. stupeň vhodnou i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Všem žákům pomáhají zlepšovat jejich čtenářskou dovednost i obratnost ve vyjadřování a žákům se SVP usnadňují jejich inkluzi v běžné třídě.
Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník: Vhodná i pro žáky se SVP (978-80-7600-245-6)
Katalog podpůrných opatření Tělesné postižení - Eva Čadová
Katalog podpůrných opatření – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodů tělesného postižení nebo závažného onemocnění popisuje charakteristikou tělesného postižení a některých vybraných onemocnění, diagnostikou jejich dopadů do vzdělávání a způsobem jakým lze realizovat jednotlivá podpůrná opatření při vzdělávání těchto žáků. Žáci s tělesným postižením představují velmi heterogenní skupinu. Jejich společným znakem je omezení hybnosti až omezení pohybu. Může se jednat o dysfunkci motorické koordinace, jež je v příčinné souvislosti s poškozením, vadou či funkční poruchou nosného a pohybového aparátu, centrální nebo periferní nervové soustavy, amputací či deformací části motorického systému. Tyto vady či dysfunkce jsou zpravidla patrné na první pohled, mají charakter trvalého snížení funkční výkonnosti i ztráty schopnosti v některé oblasti nebo ve více motorických oblastech. V první kapitole dílčí části Katalogu PO se čtenář může podrobněji seznámit jak s jednotlivými typy tělesného postižení, tak i s některými závažnějšími onemocněními, se kterými se ve školách pedagogové setkávají. Zabývá se i možnostmi léčby, která v případě závažných onemocnění zahrnuje i medikaci. Každé tělesné postižení a vážné onemocnění ovlivňuje a narušuje žáka jak po stránce fyzické, tak i psychické, postihuje jej v celé jeho osobnosti, a proto je velmi důležitý individuální přístup, který zohledňuje jeho schopnosti a potřeby. Ve druhé kapitole publikace jsou popsány jak psychologické zvláštnosti žáků s TP a žáků trpících závažným onemocněním, tak i jejich speciální vzdělávací potřeby. Specifikovány jsou zde i vnější podmínky, které mohou být při vzdělávání žáků s TP nezbytné. Třetí kapitola této dílčí části Katalogu PO je věnována pedagogické diagnostice žáka s tělesným postižením a závažným onemocněním, neboť ta je nedílnou součástí složitého výchovně-vzdělávacího procesu. Smyslem celého procesu diagnostikování v pedagogickém procesu je především určit výchovně-vzdělávací strategie ve vztahu k možnostem žáka, navrhnout pedagogická opatření a stanovit prognózu. Jádrem celé publikace je kapitola 4., kde jsou v textu podrobně popsána využívaná podpůrná opatření u žáků s tělesným postižením a závažným onemocněním. Při jejich popisu a návrhu aplikace v jednotlivých stupních podpory vycházíme z aktuální školské legislativy a z vlastních zkušeností z práce se žáky. Popsány jsou i situace, při nichž by mohlo dojít k problémům, tedy na co je nutné dát pozor. Podpůrná opatření jsou řazena podle tiskopisu „Doporučení ke vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami“, který je přílohou vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, v platném znění. Autoři předložené publikace věří, že dílčí část Katalogu podpůrných opatření věnovaná žákům s tělesným postižením a závažným onemocněním přispěje k naplňování jejich speciálních vzdělávacích potřeb a s jeho pomocí se školám podaří naplnit zásady stanovené zejména § 16 školského zákona.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Tělesné postižení - Eva Čadová
Přehledová tabulka učiva – přehled slovních druhů s gramatickými pravidly - Martin Staněk
Přehledně zpracovaný přehled učiva pedagogy podle potřeby žáků Přehledová tabulka – Přehled slovních druhů – ucelený přehled slovních druhů, pravidla pro jejich použití, příklady. Přehledné rozdělení slovních druhů, definice, příklady. •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami •Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia
Objev podobné jako Přehledová tabulka učiva – přehled slovních druhů s gramatickými pravidly - Martin Staněk
Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova (0745760319060)
Kniha - autor Martin Staněk, 2 stran, česky, Volné listy - autor Martin Staněk, 2 stran, česky, volné listy Přehledová tabulka vyjmenovaných slov obrázkově zpracovaná pro snadné zapamatování vyjmenovaných slov B, L, M, P, S, V, Z. Pomůcka slouží pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami i pro všechny děti, které mají problém se zapamatováním vyjmenovaných slov.
Objev podobné jako Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova (0745760319060)
Vysokoškolská pedagogika (978-80-247-4054-6)
Elektronická kniha - autor Milan Slavík, kolektiv a, 256 stran Monografie chce přispět kávytvoření solidní báze vysokoškolské pedagogiky, mj. se zabývá využitím didaktické techniky a technologie, psychickými zvláštnostmi vysokoškolských studentů, profesním standardem vysokoškolského učitele, rozvojem dovedností v pedagogické komunikaci, hodnocením výsledků výuky a neopomíná ani problematiku výuky studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.
Objev podobné jako Vysokoškolská pedagogika (978-80-247-4054-6)
Přehledová tabulka učiva – větné členy - Veronika Štroblová
Přehledně zpracovaný přehled učiva pro pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Větné členy – ucelený přehled větné sklady, základní větné členy, rozvíjející větné členy, věta jednoduchá a souvětí, věty vedlejší, významové poměry mezi větami hlavními. •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami •Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia
Objev podobné jako Přehledová tabulka učiva – větné členy - Veronika Štroblová
Vývoj literatury - Přehledová tabulka učiva - Veronika Štroblová
Přehledová tabulka učiva – Vývoj literatury - zpracovaný do přehledného souhrnu. Nejstarší literární projevy až po současnou literaturu. Tabulka slouží pro snadné zapamatování učiva přehledu vývoje literatury. Tabulka je dobrým pomocníkem do hodiny literatury na druhém stupni základní školy. Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia
Objev podobné jako Vývoj literatury - Přehledová tabulka učiva - Veronika Štroblová
Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání - Miloň Potměšil - e-kniha
eBook: Publikace je výsledkem projektu \"\"Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání\"\", který je třetí etapou ze tří. Postupně se tým zaměřoval na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (2015), rodiče (2016) a nakonec školní prostředí –pedagogy a spolužáky (2017) a jejich role v procesu výchovy a vzdělávání. Právě škola jako komplexní prostředí, tvořena pedagogy a spolužáky, tvoří klima a podmínky pro vzdělávání žáků se zdravotním postižením.
Objev podobné jako Sociální prostředí ve škole a inkluzivní vzdělávání - Miloň Potměšil - e-kniha
Přehledová tabulka učiva – přehled českých spisovatelů - Veronika Štroblová
Přehledně zpracovaný přehled učiva pro pedagogy podle potřeb žáků. Přehledová tabulka učiva – Přehled českých spisovatelů zpracovaný do přehledného souhrnu. Celkem 24 autorů, jejich život a nejvýznamnější díla pro snadné zapamatování. Tabulka je dobrým pomocníkem do hodiny literatury na druhém stupni základní školy. •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami •Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia
Objev podobné jako Přehledová tabulka učiva – přehled českých spisovatelů - Veronika Štroblová
Anglický jazyk (978-80-7496-273-8)
Kniha - autor Petra Lexová; Jitka Tůmová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Anglický jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku anglického jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním. Využijí ji zejména pedagogové na druhém stupni, nicméně inspiraci pro práci v oblasti inkluzivního vzdělávání v ní najdou i asistenti pedagogů a další pedagogičtí pracovníci.
Objev podobné jako Anglický jazyk (978-80-7496-273-8)
Přehledová tabulka učiva – vlastivěda pro 5. ročník - Gieciová Zuzana
Přehledně zpracovaný přehled učiva pro pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Vlastivěda I. (5. ročník) - přehled učiva - obsahuje přehled historie od nástupu Habsburků po současné dějiny a ucelený přehled základních informací o České republice a Evropě. Tabulka je vhodná pro žáky prvního stupně základní školy. •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami •Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia
Objev podobné jako Přehledová tabulka učiva – vlastivěda pro 5. ročník - Gieciová Zuzana
Přehledová tabulka učiva Přehled logopedie (978-80-88368-62-5)
Kniha - autor Šárka Smitková; Andrea Schmalzová, 1 stran, česky, Volné listy - česky Přehledně zpracovaný přehled učiva pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Přehled panovníků českých zemí slouží pro žáky prvního a druhého stupně základní školy jako pomůcka do vlastivědy a dějepisu •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami •Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia
Objev podobné jako Přehledová tabulka učiva Přehled logopedie (978-80-88368-62-5)
Podívejte se také
- Co se děje v lese? (978-80-256-2621-4)
- Všechno se v dobré obrátí (978-80-7683-171-1)
- V přírodě: Rýmování se zvířátky (978-80-7547-535-0)
- SHUMEE Lehátko zahradní se stolkem, hnědé - 2ks v balení (42490)
- Co se skrývá v lesích (978-80-758-5562-6)
- Vyznejte se v dědickém řízení (978-80-265-0218-0)
- Malování podle čísel - Žena se sluchátky v opojení hudbou (HRAmal01088nad)
- Jak se kouzlí v pohádkách (978-80-7274-018-5)
- Co se skrývá v lese? (978-80-7577-912-0)
- SHUMEE Lehátko zahradní se stolkem, akácie - 2ks v balení 279160
- Chcete se v životě prosadit? (978-80-206-1879-5)
- Co se děje v Podpostelí (978-80-253-3777-6)
- SHUMEE Lehátko zahradní se stolkem, šedé - 2ks v balení (44456)
- Co se šeptá v trávě (978-80-262-1580-6)
- SENS Cvrčci v čokoládě 30g - Mléčná čokoláda se skořicí (4260624011455)
- Vyznejte se v paragrafech bydlení (978-80-265-0265-4)
- Stalo se v New Yorku (978-80-249-4706-8)
- Co se děje v mraveništi (978-80-00-04998-4)
- Všechno se v dobré obrátí (978-80-768-3171-1)
- Rumunština do batohu: slova a jednoduché obraty, se kterými se v Rumunsku neztratíte (80-7252-093-8)
- Se žlutou hvězdou v prázdném kupé (978-80-760-1429-9)