Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Aktualizace 2024 III/1 O důchodovém pojištění
Návrh změny zákona o důchodovém pojištění sjednocuje postižení odměny odsouzených za práci a jiných příjmů odsouzených, které odměnu za práci nahrazují, či jiných příjmů odsouzených. Při tom se zohledňují i specifika výkonu trestu odnětí svobody a výkonu zabezpečovací detence, kdy není důvod část příjmů vězněných osob chránit jako nezabavitelnou částku, když tuto roli plní ve vězeňském prostředí jiné instituty.
Podívejte se také Aktualizace III/5 2022 (9771802834193)
Aktualizace III/5 2025 O důchodovém pojištění, zaměstnanosti
Navrhovaná právní úprava obsahuje dále technické opatření týkající se změny výplatního období v kalendářním měsíci u důchodů vyplácených Českou správou sociálního zabezpečení (dále jen „ČSSZ“), které spočívá v odložení účinnosti těch ustanovení zákona č. 321/2023 Sb. (tzv. technická novela), která upravují přechod výplat dávek důchodového pojištění z tzv. klouzavého měsíce na kalendářní měsíc (tedy od prvního dne do posledního dne v měsíci); tento přechod má na základě tohoto zákona nastat od 1. července 2025.
Podívejte se také Aktualizace 2022 III/4 (9771802834186)
Zákon o důchodovém pojištění - Komentář - Richard Lang
Komentář k zákonu č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění, poskytuje komplexní analýzu právního rámce důchodového pojištění v České republice, se zaměřením na jeho historický vývoj, organizaci, financování a povinnosti zúčastněných stran. Dále se zabývá procesními aspekty řízení o dávkách, koordinací s právem EU, mezinárodními smlouvami a rozhodnutími v rámci systému sociálního zabezpečení. Autory komentáře jsou současní nebo bývalí pracovníci Ministerstva práce a sociálních věcí nebo České správy sociálního zabezpečení JUDr. Roman Lang, Ph.D., JUDr. Vladimír Voříšek, JUDr. Helena Pelikánová, JUDr. Gabriela Pikorová a JUDr. Romana Holečková, Ph.D. Roman Lang, Vladimír Voříšek a Helena Pelikánová napsali komentář k zákonu, judikaturu vybrala Gabriela Pikorová a judikaturu z evropského práva vybrala Romana Holečková. Komentář je zpracován podle právního stavu účinného ke dni uzávěrky rukopisu, tedy ke dni 1. ledna 2024.
Podívejte se také Aktualizace 2022 III/3 (9771802834179)
Podívejte se také
- Aktualizácia III/1 2022 – Služby zamestnanosti, Zdravotné poistenie (9771335612817)
- Aktualizace I/5 2022 (9771802832229)
- YENKEE YSP 2025 PC (YSP 2025)
- Aktualizace VI/2 – Zákon o ochraně ovzduší (9771802837132)
- Aktualizace I/6 2022 – o spotřebních daních (9771802837170)
- Aktualizace II/1 – Zákon o správních poplatcích (9771802833172)
- Aktualizace I/3 2022 – o daních z příjmů, o dani silniční (9771335151200)
- Aktualizace I/2 2022 – Zákon o platebním styku (9771335151194)
- Aktualizace V/2 (9771802832137)
- Aktualizace VI/1 (9771802837125)
- Aktualizace V/3 (9771802832144)
- Křest ohněm: sága o Zaklínači III
- Fieldmann FZR 2025-E (50002365)
- O divém muži a o světýlkách. Pohádky ze Šumavy III ()
- Aktualizace IV/1 2022: o podmínkách použití peněžních prostředků Státního fondu podpory investic (9771802835107)
- Jehly Singer 2025/80 - dvojjehla (126369)
- Hovořit je vždycky o čem: Vyprávěnky z Podkrkonoší III. (978-80-87607-69-5)
- Aktualizace II/2 – Občanský soudní řád
- Aktualizace II/3 – Živnostenský zákon (9771802833196)
- Aktualizace VI/4 – Energetický zákon (9771802837156)
Práce, odvody a mzdy bez chyb, pokut a penále: Novela zákona o důchodovém pojištění, Lékařské prohlí (9771801933514)
Kniha - autor Ladislav Jouza; Eva Dandová; Jana Drexlerová, 112 stran, česky Průměrná mzda zvyšuje v roce 2023 práva a nároky zaměstnanců - Průměrná mzda neovlivňuje jen koupěschopnost obyvatel, ale zasahuje též do pracovněprávní sféry, zejména do oblasti zaměstnanosti. Pro tyto účely vyhlašuje každoročně MPSV na základě šetření Českého statistického úřadu průměrnou mzdu v národním hospodářství za 1. až 3. čtvrtletí předchozího kalendářního roku. Nová výše průměrné mzdy pro rok 2023 zvyšuje i pracovněprávní nároky zaměstnanců.
Objev podobné jako Práce, odvody a mzdy bez chyb, pokut a penále: Novela zákona o důchodovém pojištění, Lékařské prohlí (9771801933514)
Aktualizace III/4 2024 Zákon o veřejném zdravotním pojištění
Navrhované znění § 32b odst. 2 zákona o veřejném zdravotním pojištění reflektuje nahrazení pojmu "cenový předpis" pojmem "cenový výměr". Dále reflektuje skutečnost, že v současné době platné znění § 24a zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, již nezmocňuje Státní ústav pro kontrolu léčiv k udělení licence k pěstování konopí pro léčebné použití na základě zadávacího řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek, kdy výše ceny vzešlá ze zadávacího řízení měla být následně zohledněna v rámci stanovení maximální ceny individuálního léčivého přípravku s obsahem konopí pro léčebné použití. Konečná cena individuálně připravovaného léčivého přípravku s obsahem konopí pro léčebné použití bude nově regulována věcným usměrněním ceny, tak jako u jiných individuálně připravovaných léčivých přípravků, přičemž pro účely cenové regulace nadále v platnosti zůstává úprava stanovením maximální ceny léčivé látky konopí pro léčebné použití obsažené v těchto léčivých přípravcích. Navrhovaná změna § 32b odst. 2 zákona o veřejném zdravotním pojištění bude mít neutrální dopad na prostředky veřejného zdravotního pojištění i na finanční spoluúčast pacientů léčených individuálně připravovanými léčivými přípravky s obsahem konopí pro léčebné použití, jelikož měsíční množstevní limit předepisovaného konopí pro léčebné použití k úhradě z veřejného zdravotního pojištění ve výši 30 g a jeho úhrada z veřejného zdravotního pojištění ve výši 90 % z ceny pro konečného spotřebitele podle § 32b odst. 1 zákona o veřejném zdravotním pojištění zůstává zachován. Navrhovaná změna § 32b odst. 2 také nemá jakýkoliv dopad na tuzemské výrobce či případné dovozce léčivé látky konopí pro léčebné použití ZÁKON č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění ZÁKON č. 245/2000 Sb., o státních svátcích, o ostatních svátcích, o významných dnech NAŔÍZENÍ VLÁDY č. 271/2024 Sb., o výši vyměřovacího základu pro pojistné na veřejné zdravotní pojištění hrazené státem
Objev podobné jako Aktualizace III/4 2024 Zákon o veřejném zdravotním pojištění
Aktualizace III/5 2022 (9771802834193)
Kniha - 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Za účelem zapojení volných prostředků ostatních veřejných rozpočtů do státního rozpočtu v letošním roce se navrhuje, aby došlo k zmrazení platby za státní pojištěnce na úroveň roku 2021. Vzhledem k tomu, že v průběhu tohoto rozpočtového roku již v souladu s Nařízením vlády dochází k převodu ze státního rozpočtu do systému veřejného zdravotního pojištění ve výši 1 967 Kč za osobu a měsíc, je nezbytné za účelem naplnění tohoto požadavku platbu po zbytek roku přiměřeně snížit. Vzhledem k tomu, že předpoklad nabytí účinnosti je k 1. červenci 2022, měla by platba za osobu a měsíc činit 1 567 Kč (vyměřovací zákon 11 607 Kč).
Objev podobné jako Aktualizace III/5 2022 (9771802834193)
Poradce 4/2025 Zákon o důchodovém pojištění s komentářem
Zákon o důchodovém pojištění s komentářem – Zákon upravuje důchodové pojištění pro případ stáří, invalidity a úmrtí živitele. Z pojištění se poskytují tyto důchody: starobní, invalidní, vdovský a vdovecký, sirotčí. Výše důchodu se skládá ze základní výměry a z procentní výměry. Dne 1. ledna 2025 dochází k novele zákona. Ve Sbírce zákonů byly také publikovány tři nařízení vlády, týkající se zvýšení důchodů v roce 2025.
Objev podobné jako Poradce 4/2025 Zákon o důchodovém pojištění s komentářem
Aktualizace III/1 Zákon o zaměstnanosti (9771802834209)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pokud jde o dosavadní právní úpravu v oblasti zaměstnanosti týkající se oznamovací povinnosti zaměstnavatelů v souvislosti se zaměstnáním osoby s DO, za současných podmínek nemá Úřad práce ČR jako správní orgán rozhodující o nároku na výplatu tzv. HuD možnost si z evidencí vedených v rámci resortu práce a sociálních věcí spolehlivým způsobem ověřit, zda údaje o příjmových poměrech předkládané žadatelem odpovídají skutečnosti. Evidence Úřadu práce ČR vychází z informací, které zaměstnavatelé cizích státních příslušníků hlásí podle § 87 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Mezi sdělovanými údaji však není obsažen údaj o formě základního pracovněprávního vztahu, v němž je zaměstnání vykonáváno, a ani zda se jedná o pojistný pracovněprávní vztah. Podle údajů Úřadu práce ČR je v současné době zaměstnáno celkem 92 785 držitelů DO, a to bez rozdílu státní příslušnosti. Od začátku konfliktu jich bylo...
Objev podobné jako Aktualizace III/1 Zákon o zaměstnanosti (9771802834209)
Poradce Zákon o důchodovém pojištění po novele s komentářem
Zákon o důchodovém pojištění s komentářem – V roce 2025 začala v ČR důchodová reforma, která má důchodový systém stabilizovat, zpřehlednit a zároveň více zohlednit spravedlnost mezi generacemi i mezi jednotlivci. Účinnost nové právní úpravy je dělená (1. ledna 2025, 1. července 2025, 1. ledna 2026 a 1. ledna 2027). Kritériem pro její stanovení je především proveditelnost nových změn v podmínkách plátců důchodů.
Objev podobné jako Poradce Zákon o důchodovém pojištění po novele s komentářem
Aktualizácia III/1 2022 – Služby zamestnanosti, Zdravotné poistenie (9771335612817)
Kniha - 304 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákon o sociálnych službách sa v reakcii na mimoriadnu situáciu vyhlásenú v súvislosti s hromadným prílevom cudzincov na územie Slovenskej republiky spôsobeným ozbrojeným konfliktom na území Ukrajiny, rozširuje okruh oblastí a podmienok upravených zákonom o sociálnych službách pri úprave právnych vzťahov pri poskytovaní sociálnych služieb, ktoré môže vláda Slovenskej republiky v čase mimoriadnej situácie alebo na obdobie bezprostredne nasledujúcom po jej skončení odchylne upraviť od právnej úpravy zákona o sociálnych službách .Cieľom úpravy je, aj v nadväznosti na skutkový stav prílevu cudzincov na územie Slovenskej republiky spôsobený ozbrojeným konfliktom na území Ukrajiny, reagovať na potrebu vytvorenia právnych podmienok na možnosť zabezpečenia dostupnosti potrebnej pomoci a podpory odkázaným fyzickým osobám aj v rámci práva sociálneho zabezpečenia v oblasti sociálnych služieb. Zákon splnomocňuje...
Objev podobné jako Aktualizácia III/1 2022 – Služby zamestnanosti, Zdravotné poistenie (9771335612817)
Aktualizace III/1 2021 – Zákon o ochraně veřejného zdraví (9771802834087)
Kniha - 128 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - česky Stanovení způsobu vyhlášení nařízení krajské hygienické stanice a podmínky nabytí jeho platnosti a účinnosti. Započítávání ošetřovného, které je poskytováno v souvislosti s mimořádnými opatřeními ve spojení s pandemií COVID-19.
Objev podobné jako Aktualizace III/1 2021 – Zákon o ochraně veřejného zdraví (9771802834087)
Aktualizace 2022 III/4 (9771802834186)
Kniha - 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Návrh cílí na osoby s dětmi svěřenými do péče před 1. 1. 2022, kterým zajišťuje účast na důchodovém pojištění, stejně jako před novelou zákona o sociálně-právní ochraně dětí, neboť odebrání této výhody by i vzhledem ke krátké legisvakanci zákona č. 363/2021 Sb., kterým se novelizoval zákon č. 359/1999 Sb., mohlo představovat zásadní zásah do jejich práv. Návrh rovněž přináší možnost nepříspěvkové účasti na důchodovém pojištění v tzv. adaptačním dvouletém období pro osoby, které přijaly do náhradní rodinné péče (svěřenectví či pěstounské péče) dítě/děti po 31. 12. 2021, k překonání prvních často náročných období sžívání se rodiny a příchozích dětí. Cílem je zajistit pro tyto osoby po změnách účinných od 1. 1. 2022 alespoň po přechodnou dobu tzv. nepříspěvkovou účast na důchodovém pojištění, tedy takovou, která není spojena s povinností platit pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku...
Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/4 (9771802834186)
Aktualizace 2022 III/3 (9771802834179)
Kniha - 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Snížit pojistné se navrhuje i u skupiny osob mladších 21 let, a to bez ohledu na rozsah sjednaného pracovního úvazku. U této skupiny osob je třeba podpořit jejich zaměstnávání obecně. Klade se důraz na to, aby zejména absolventi středních škol a odborných učilišť, co nejdříve po absolvování studia, vstupovali na trh práce a získávali odborné a praktické zkušenosti, zároveň je žádoucí podpořit získávání praktických dovedností pro trh práce již v průběhu studia a podpořit soulad výkonu práce a studia. Sleva na pojistném bude náležet za jednoho konkrétního zaměstnance vždy jen u jednoho uzavřeného zkráceného úvazku (u jednoho zaměstnání) a jen jednomu zaměstnavateli. Navrhuje se vyloučit souběh poskytování slevy na pojistném za více zkrácených úvazků uzavřených s jedním zaměstnancem. Nepovažuje se za účelné poskytovat slevu na pojistném za více zkrácených úvazků uzavřených s jedním zaměstnancem, ať již u...
Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/3 (9771802834179)
Zákony III/2022 část B – Pojištění, sociální služby
Kniha - 576 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákony III B obsahují právní předpisy pro oblast sociálního zabezpečení, důchodového pojištění, nemocenského pojištění, zdravotního pojištění. Všechny právní předpisy obsahují novely zákonů schválených během roku 2021 k právnímu stavu 1. 1. 2022.
Objev podobné jako Zákony III/2022 část B – Pojištění, sociální služby
Aktualizace 2024 III/3 - Zákoník práce - O kolektivním vyjednávání
Návrhem se především zavádí valorizační mechanismus minimální mzdy a zavádí se opatření na podporu kolektivního vyjednávání (transpoziční část návrhu zákona). V souvislosti s uvedeným se rovněž navrhuje upravit právní úpravu zaručené mzdy v § 112 zákoníku práce a zavést zaručený plat. Dále se navrhuje vypustit z § 217 odst. 1 zákoníku práce povinnost zaměstnavatele vyhotovovat písemný rozvrh čerpání dovolené za účelem snížení administrativní zátěže zaměstnavatelů.Titul obsahuje• Zákoník práce (zákon č. 262/2006 Sb.)• O kolektivním vyjednávání (zákon č. 2/1991 Sb. )UPOZORNĚNÍ na změnu• o sociálních službách (zákon č. 108/2006 Sb.)• o zaměstnanosti (zákon č. 435/2004 Sb.)Zákoník práceCílem navrhovaných změn zákoníku práce a ZoKV, je podpořit kolektivní vyjednávání různými legislativními opatřeními, a to zejména změnou ustanovení § 24 zákoníku práce, které se věnuje problematice tzv. plurality odborových organizací působících u zaměstnavatele v souvislosti s jednáním o uzavření kolektivní smlouvy (které dále bude promítnuto do zákona o státní službě a zákona o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů), změnou ustanovení § 27 zákoníku práce, které aktuálně řeší pouze konkurenci kolektivní smlouvy vyššího stupně (dále jen „KSVS“) s podnikovými kolektivními smlouvami, a to v důsledku navrhované změny spočívající ve snaze o zrušení stávajícího ustanovení § 7a písm. e) ZoKV), a změnou § 7a písm. a), c) a e) ZoKV (kde by mělo dojít k omezení výjimek ze závaznosti rozšířené KSVS a tedy k závaznosti rozšířené kolektivní smlouvy vyššího stupně pro více zaměstnavatelů). Dále se navrhuje rozšíření státního příspěvku pro sociální partnery na podporu vzájemných jednání na odvětvové úrovni (§ 320a ZP).O kolektivním vyjednáváníCílem navrhovaných změn zákoníku práce a ZoKV, je podpořit kolektivní vyjednávání různými legislativními opatřeními, a to zejména změnou ustanovení § 24 ZP, které se věnuje problematice tzv. plurality odborových organizací působících u zaměstnavatele v souvislosti s jednáním o uzavření kolektivní smlouvy. Navrhovaná změna má za cíl stanovit ústavně konformní procedurální pravidla pro odstranění sociálními partnery identifikovaného nedostatku spočívajícího v možnosti zablokování kolektivního vyjednávání v případě nedosažení shody, byť s jedinou, sebeméně reprezentativní odborovou organizací působící u zaměstnavatele, což v konečném důsledku vede k suspendaci práva na vedení kolektivního vyjednávání všech účastníků této procedury. Dále dochází ke změně ustanovení § 27 ZP, které aktuálně řeší pouze konkurenci kolektivní smlouvy vyššího stupně (dále jen „KSVS“) s podnikovými kolektivními smlouvami, a to v souvislosti s navrhovanou změnou spočívající v návrhu na zrušení stávajícího ustanovení § 7a písm. e) ZoKV), a změně § 7a písm. a), c) a e) ZoKV (omezení výjimek z působnosti rozšířené KSVS, kterým dojde k závaznosti rozšířené kolektivní smlouvy vyššího stupně pro více zaměstnavatelů)
Objev podobné jako Aktualizace 2024 III/3 - Zákoník práce - O kolektivním vyjednávání
Aktualizace 2022 III/1 – o státní sociální podpoře (9771802834155)
Kniha - 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V posledním čtvrtletí roku 2021 prudce vzrostly ceny energií (plyn, elektřina), pokračující růst je avizován zejména od ledna 2022. Náklady domácností na zajištění těchto základních komodit enormně stoupají. Zvláště markantní je tento problém u těch domácností, jež mají smlouvy s dodavateli energií, které neumožňují fixaci cen, nebo jim fixace končí. Uvedený skokový nárůst nákladů domácností na energie však příspěvek na bydlení nedokáže aktuálně reflektovat. Na zvýšené náklady na bydlení domácností, ovšem jen do normativních nákladů na bydlení, reaguje s čtvrtletním zpožděním, promítnutí zvýšení cen energií do normativních nákladů na bydlení se děje s ročním zpožděním.
Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/1 – o státní sociální podpoře (9771802834155)
Aktualizace 2022 III/2 – o státní sociální podpoře (9771802834162)
Kniha - 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Navrhuje se odstranit povinnost každoročně žádat o příspěvek na bydlení. Příspěvek na bydlení se bude přiznávat na dobu neurčitou, nebude třeba o něj vždy k 1.7. daného roku znovu žádat. Sníží se tak administrativní zatížení Úřadu práce ČR i klientů, aniž by se rozšířil prostor pro zneužívání příspěvku na bydlení. Cílem návrhu je zejména rozšíření podpory prostřednictvím dávky mimořádné okamžité pomoci, a to definováním dalších zákonných situací, které mohou nárok na tuto dávku založit. Při aktuálním celospolečenském vývoji ovlivněném mnohými krizovými faktory, jako např. pandemická situace, energetická krize, vysoká míra inflace, uprchlická krize v důsledku válečného konfliktu, stále více zaznívá potřeba revize této formy pomoci, neboť narůstá skupina zranitelných osob, které jsou přímo ohroženy např. ztrátou bydlení či sociálním vyloučením.
Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/2 – o státní sociální podpoře (9771802834162)
PaM 1/2025 Změny v důchodovém pojištění
Změny v důchodovém pojištění - Ve Sbírce zákonů byly publikovány tři nařízení vlády, týkající se zvýšení důchodů v roce 2025. Výše základní výměry důchodu se stanoví s účinností od 1. ledna každého kalendářního roku ve výši 10 % průměrné mzdy, a to po zaokrouhlení na celé desetikoruny nahoru. Vzhledem k tomu, že průměrná mzda pro rok 2025 činí 46 557 Kč, byla stanovena podle pravidel základní výměru důchodu pro rok 2025 ve výši 4 660 Kč.
Objev podobné jako PaM 1/2025 Změny v důchodovém pojištění
Aktualizace II/5 2024
Insolvenční zákon – Směrnice EU ukládá v oblasti oddlužení členským státům v zásadě čtyři úkoly: zpřístupnit podnikatelům alespoň jeden typ řízení, který vede k plnému oddlužení; harmonizovat maximální dobu oddlužení; zajistit, aby po skončení oddlužení pozbyly účinnosti všechny překážky omezující ve výkonu podnikání a konsolidovat oddlužení pro podnikatelské i osobní dluhy.Titul obsahuje úplná znění:- Zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád- Zákon č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád)- Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon)Občanský soudní řádNamísto občanského soudního řízení a řízení vykonávacího, popř. exekučního nastupuje řízení insolvenční coby zvláštní druh civilního procesu, které je vhodnějším procesním nástrojem pro uspořádání majetkových vztahů dlužníka k více věřitelům, resp. je právě pro tento účel v právním řádu zavedeno.Exekuční řádPro zaměstnavatele nabízí institut oddlužení potenciál získat stabilní pracovní sílu a snížit náklady na administraci exekučních srážek. Primární povinností dlužníka je vyvíjet a udržet výdělečnou činnost za účelem zajištění stabilních splátek. Vyskytují-li se v systému stovky tisíc lidí ve vícečetných exekucích, představují reálně významné pracovní rezervy v národním hospodářství, jejichž využití může zvýšit produktivitu práce (pracovníci bez dluhů netíhnou tolik k optimalizaci či skrývání svých příjmů, jsou ekonomicky motivovanější pracovat přesčasy či v náročnějších provozech, nefluktuují mezi různými zaměstnavateli kvůli unikání exekučním příkazům atd.).Insolvenční zákonZa hlavní principy navrhované úpravy lze označit zejména:- zajištění implementace relevantních části směrnice o restrukturalizaci a insolvenci do insolvenčního zákona,- zefektivnění a zjednodušení řízení o oddlužení tak, aby bylo insolvenční právo připraveno na vlnu osobních bankrotů;- zajistit druhou šanci pro všechny poctivé dlužníky;- rovné požadavky a podmínky oddlužení pro všechny fyzické osoby, bez ohledu na to, zda jde o podnikatele či spotřebitele;- zpřísnění požadavků na řádné plnění povinností dlužníka, resp. na efektivní výkon dohledu ze strany insolvenčního správce, a to tak, aby dlužník skutečně uspokojil své věřitele v nejvyšší reálně dosažitelné míře;- posílení opatření působících proti zneužití institutu oddlužení ze strany nepoctivého dlužníka. Zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád Zákon č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon)
Objev podobné jako Aktualizace II/5 2024
Aktualizace VI/5 (9771802837163)
Kniha - 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákon stanovuje práva a povinnosti pro celou řadu vybraných plastových výrobků, a to především jednorázových plastových výrobků, které nejsou vyrobeny, navrženy či uváděny na trh tak, aby mohly být během svého životního cyklu vícekrát využity nebo mohly projít několika cykly tím, že budou vráceny výrobci k opětovnému naplnění, nebo opětovně použity ke stejnému účelu, ke kterému byly určeny.
Objev podobné jako Aktualizace VI/5 (9771802837163)
Aktualizace I/5 2022 (9771802832229)
Kniha - 24 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Novela zákona o provádění mezinárodních sankcí spolu s doprovodnými novelami reaguje na aktuální situaci při provádění mezinárodních sankcí vyplývajících zejména z přímo použitelných předpisů Evropské unie, a dále navazuje na související návrh zákona o omezujících opatřeních proti některým závažným protiprávním jednáním (sankční zákon), jehož gestorem je Ministerstvo zahraničních věcí. S ohledem na to, že návrh reaguje na aktuální situaci při provádění mezinárodních sankcí, nemá s ohledem na nutnost rychlé úpravy stávající praxe ambici pokrýt další změny zákona o provádění mezinárodních sankcí, které by bylo vhodné zavést. Předpokládá se, že řešení dalších otázek koncepčního charakteru bude obsaženo v rámci navazující novely zákona o provádění mezinárodních sankcí, která je zařazena do Plánu legislativních prací vlády pro rok 2022 s termínem předložení vládě v říjnu 2022.
Objev podobné jako Aktualizace I/5 2022 (9771802832229)
Zákon o organizaci a provádění sociálního zabezpečení (978-80-7552-611-3)
Kniha - autor Vladimír Voříšek; Roman Lang, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Praktický komentář je zpracován podle právního stavu účinného od 1. 2. 2018, zohledněny jsou zejména změny, které přinesl zákon č. 183/2017 Sb. (kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákona o některých přestupcích), dále např. zákon č. 148/2017 Sb. (kterým se mění zákon č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, ve znění pozdějších předpisů), zákon č. 203/2017 Sb. (kterým se mění zákon č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony), a zejména zákon č. 259/2017 Sb. (kterým se mění zákon č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony). Publikace může být využitelná pro zaměstnance správ sociálního zabezpečení a další úředníky, pro pracovníky...
Objev podobné jako Zákon o organizaci a provádění sociálního zabezpečení (978-80-7552-611-3)
Poradce 4-5/2023 – Zákon o zpracování osobních údajů s komentářem (9771211243357)
Kniha - autor Petr Taranda; Vladimír Hruška; Zdeněk Kuneš, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákon o zpracování osobních údajů s komentářem – Cílem nařízení GDPR je přizpůsobení právního rámce ochrany osobních údajů dnešní době. Zákon o důchodovém pojištění s komentářem - Zákon upravuje důchodové pojištění pro případ stáří, invalidity a úmrtí živitele. Z pojištění se poskytují tyto důchody: starobní, invalidní, vdovský a vdovecký, sirotčí.
Objev podobné jako Poradce 4-5/2023 – Zákon o zpracování osobních údajů s komentářem (9771211243357)
Aktualizace III/3 2025 Zákoník práce, zaměstnanost
Zkušební doba pro zaměstnance se prodlouží až o dva měsíce a výpovědní lhůta začne doručením výpovědi. Zaměstnavatelé budou muset držet rodičům na rodičovské jejich původní místo do dvou let věku dítěte. Na brigády o letních prázdninách budou moci chodit už čtrnáctiletí, ovšem jen se souhlasem rodičů. Vláda si od změn slibuje zpružnění trhu práce pro zaměstnance i zaměstnavatele.Úpravy se budou týkat od ledna příštího roku i podpory v nezaměstnanosti. V prvních měsících se zvýší z 65 procent na 80 procent předchozího průměrného čistého výdělku. V posledních měsících naopak klesne z nynějších 45 procent na 40 procent vydělané částky. Déle budou dostávat peníze od státu lidé od 52 let, nyní je to od 50 let. Stejná částka se bude vyplácet při propuštění i při dobrovolné změně práce. Při rekvalifikaci bude částka vyšší, a to 80 procent čistého výdělku. Vzrostou i maximální možné pobírané částky. Pravidla pro opětovné získání podpory se zpřísní, bude nutné odpracovat a platit odvody devět měsíců místo nynějších šesti.
Objev podobné jako Aktualizace III/3 2025 Zákoník práce, zaměstnanost
Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem - Václav Benda, Vladimír Hruška, Zdeněk Kuneš, Petr Taranda, Eva Sedlákov
Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem – Zákon stanoví povinnosti a správné postupy pojištěnců, plátců pojistného a také zdravotních pojišťoven v právních podmínkách roku 2024. Zákon o rezervách s komentářem – Účelem zákona o rezervách je kromě jiného nastavit podmínky, které je nutno splnit k tomu, aby rezerva byla daňově účinná. Zákon zakládá práva a povinnosti vymezených subjektů vůči správci daně.
Objev podobné jako Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem - Václav Benda, Vladimír Hruška, Zdeněk Kuneš, Petr Taranda, Eva Sedlákov
Aktualizace III/2 2025 - Zákon státní sociální podpoře
Novela č. 52/2025 Sb. která mění zákon č. 117/1995 S.V § 12 odst. 1 písm. d) se s ohledem na úpravy v zákoně o vysokých školách vypouští definice zahraniční vysoké školy zakotvená pro účely zákona o státní sociální podpoře; zákon o státní sociální podpoře pak bude ohledně uvedeného pojmu v § 12 odst. 1 písm. d) toliko odkazovat (prostřednictvím poznámky pod čarou č. 70) na ustanovení zákona o vysokých školách. V návaznosti na změny ustanovení § 93a a násl. zákona o vysokých školách o poskytovatelích zahraničního vysokoškolského vzdělávání na území České republiky je dále nezbytné promítnout do zákona o státní sociální podpoře do ustanovení § 12 odst. 1 písm. e) o soustavné přípravě dítěte na budoucí povolání studiem ve vysokoškolském studijním programu zahraniční vysoké školy příslušnou formulační změnu ohledně případu poskytování uvedeného vzdělávání českou právnickou osobou. Dále se v § 12 doplňuje nový odstavec 4, jímž bude použití pravidel stanovených v zákoně o organizaci a provádění sociálního zabezpečení pro řízení o postavení studia na roveň pro účely důchodového pojištění vztaženo i na rozhodování prováděné pro účely státní sociální podpory. Novela č. 52/2025 Sb. která mění zákon č. 155/1995 S.V návaznosti na změny ustanovení § 93a a násl. zákona o vysokých školách o poskytovatelích zahraničního vysokoškolského vzdělávání na území České republiky je nezbytné promítnout do zákona o důchodovém pojištění do ustanovení § 21 odst. 1 písm. a) bodu 3 o soustavné přípravě dítěte na budoucí povolání studiem ve vysokoškolském studijním programu zahraniční vysoké školy příslušnou formulační změnu ohledně případu poskytování uvedeného vzdělávání českou právnickou osobou. V § 21 odst. 1 písm. a) bodě 2 se pak s ohledem na úpravy v zákoně o vysokých školách vypouští definice zahraniční vysoké školy zakotvená pro účely zákona o důchodovém pojištění Novela č. 77/2025 Sb.Změna výše uvedených zákonů má prolomením zákonné mlčenlivosti zajistit přístup ochránce práv dětí k informacím, které uvedené orgány sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, orgány státní sociální podpory a další získávají při své zákonné činnosti a k informacím z činnosti orgánů ochrany veřejného zdraví, o využívání omezovacích prostředků v sociálních službách v evidenci poskytovatele sociálních služeb, o pojistných věcech, o daňových řízeních, o poskytování zdravotních služeb včetně přístupu do zdravotnických zařízení a zdravotnické dokumentace. Všechny tyto informace a přístupy jsou nezbytné k řádnému výkonu funkce ochránce práv dětí. Pokud je vůči veřejnému ochránci práv nebo ochránci práv dětí například prolomena daňová mlčenlivost, pak automaticky platí, že je prolomena vůči jejich aparátu úředních osob a dalších osob vykonávajících administrativní, poradní, obslužné úkoly vůči těmto osobám (samozřejmě pokud plní úkoly, v jejichž rámci je informace jinak krytá daňovou mlčenlivostí poskytována). Zde je třeba zdůraznit, že průlom do daňové mlčenlivosti svědčí veřejnému ochránci práv, resp. ochránci práv dětí, nikoliv jako fyzickým osobám, ale jako veřejným institucím (byť ztělesňovaným konkrétní fyzickou osobou), či přesněji je uvedený průlom stanovován ve prospěch výkonu jejich zákonné pravomoci. Veřejného ochránce práv, resp. ochránce práv dětí proto nelze vnímat izolovaně bez jejich úřednického aparátu, tedy v tomto případě bez Kanceláře, která podle návrhu zákona plní úkoly spojené s odborným, organizačním a technickým zabezpečením činnosti ochránce. Samostatnou skupinu představují osoby, kterým zákon o Veřejném ochránci práv ve vymezeném rozsahu svěřuje výkon kompetence veřejného ochránce práv, resp. ochránce práv dětí, popř. umožňuje, aby ochránce na ně část své působnosti přenesl. Tato delegovaná působnost je od působnosti vymezené veřejnému ochránci práv a ochránci práv dětí v plném rozsahu odvozena, resp. jedná se o výkon téže kompetence prováděný na základě zákona jinou osobou. Takto je odvozena působnost zástupce ochránce stejně jako působnost zaměstnance Kanceláře, který může být ochráncem pověřen k plnění úkolů při výkonu působnosti svěřené zákonem č. 349/1999 Sb. ochránci. I v tomto případě je třeba prolomení daňové mlčenlivosti vůči ochránci třeba chápat také jako prolomení mlčenlivosti vůči těmto osobám, neboť tyto osoby vykonávají za zákonem stanovených podmínek část originální působnosti ochránce, v jejíž prospěch je průlom do daňové mlčenlivosti normován. Zároveň návrh zákona vymezuje povinnost ochránce práv dětí platit pojistné do příslušného pojistného systému a příslušnost Kanceláře veřejného ochránce práv a ochránce práv dětí k provádění úkonů v rámci daného pojištění pro samotného ochránce práv dětí, aby byla zajištěna jeho účast v uvedených pojistných systémech.
Objev podobné jako Aktualizace III/2 2025 - Zákon státní sociální podpoře
Posudkové lékařství (978-80-247-3285-5)
Elektronická kniha - autor Rostislav Čevela, Libuše Čeledová, Alena Zvoníková, 144 stran Publikace přináší aktuální problematiku - změny zákona 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění, ve znění pozdějších předpisů, s účinností od 1. ledna 2010, především pokud jde o změny v posuzování invalidity.Je určena především lékařům úzce spolupracujícím s lékařskou posudkovou službou, např. praktickým lékařům pro bližší seznámení se základními informacemi o organizaci a činnosti lékařské posudkové služby, posudkovým lékařům a všem lékařům se zájmem o práci v lékařské posudkové službě.
Objev podobné jako Posudkové lékařství (978-80-247-3285-5)
Aktualizace III/4 2025 Zákon o státní sociální podpoře
Cílem revize sociálních dávek (návrh zákona o dávce státní sociální pomoci) je vytvoření systému, který úspěšně snižuje ohrožení chudobou českých domácností, motivuje klienty systému k řešení situace vlastními silami a prací, funguje efektivně a poskytuje cílenější podporu. Pro efektivní fungování tohoto systému je klíčové, aby došlo rovněž k významnému administrativnímu zjednodušení a celkovému zpřehlednění. Titul obsahuje • Zákon o státní sociální podpoře • Zákon o zaměstnanosti • Zákon o sociálních službách • Zákon o pomoci v hmotné nouzi
Objev podobné jako Aktualizace III/4 2025 Zákon o státní sociální podpoře
Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" - model 2025 černá
Výkonná elektrokoloběžka se snadno a rychle složitelnou konstrukcí, zamykání na klíč, displej se stavem baterie, tempomat, široký nášlap, přední i zadní světlo, blinkry, odpružení, blatníky, vysoká rychlost, dlouhý dojezd.. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" se spolehlivou 13 Ah baterií je ideálním a zábavným prostředkem, jak se bezpečně a pohodlně dopravit do práce, školy či vyrazit jen tak na cesty. Model 2025 se vyznačuje především dokonalou a bezpečnou konstrukcí baterie, elektrického systému a všech ochranných systémů. Mezi největší přednost dále jednoznačně patří skladná konstrukce, kterou složíte anebo rozložíte do 5 vteřin. Díky tomu koloběžku bez problému uskladníte doma a v garáži, přičemž nezabere příliš mnoho místa. Její kompaktní rozměry oceníte i při přesunech vlakem, MHD a autem. Stačí popadnout do ruky či uložit do kufru a hurá na výlet. Moderní líbivý design navíc zaručí, že budete hvězdou silnic. Revoluční novinkou u této koloběžky je zamykání na klíč a displej, který ukazuje orientační napětí baterie. Takže když budete chtít někde koloběžku na chvíli zanechat, stačí otočit klíčem a koloběžka je zabezpečená. Jeďte s větrem o závod! Chcete si kromě příjemné projížďky pořádně zadovádět? S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nic není nemožné, protože splní vaše přání. Vzhledem k výkonnému 700 W motoru pro vás žádný kopec ani nezpevněný terén nebude překážkou. Můžete se prohánět až rychlostí 40 km/h. Na jedno dobití baterie ujedete při běžném použití a optimálních podmínkách až 50 km. Plnou kapacitu získáte po 5-8 hodinách nabíjení. Zkrátka a dobře přes noc koloběžku nabijete a ráno vyrazíte! Celková ujetá vzdálenost však závisí na více faktorech, musíte brát v potaz hmotnost jezdce, styl jízdy, členitost terénu či povětrnostní podmínky. Vyberete si mezi třemi rychlostními módy, podle toho, na jaké tempo budete mít zrovna náladu. Pokud se přeci jen stane, že se vám koloběžka vybije, dojedete do cíle odrážením i s vypnutým motorem. Navíc si koloběžka hravě poradí s hmotnostní jezdce až 150 kg, naplno ji tak využije celá rodina, což se jistě vyplatí! Řízení i ovládání bude hračka Přehledný LCD displej zobrazuje všechny důležité informace. Ukáže vám stav baterie, aktuální rychlost včetně rychlostního stupně, celkovou i aktuální uraženou vzdálenost, dobu jízdy a další doplňkové ukazatele. Pomocí dvou tlačítek ON/OFF a MODE budete zároveň schopni ovládat řadu pokročilých funkcí, mezi které patří šikovná vychytávka v podobě asistence rozjezdu či tempomat. Mimo to přijde vhod zabudovaný USB port zezadu displeje, díky němuž lze nabíjet váš mobilní telefon nebo tablet. Maximální bezpečnost za každé situace S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nástrahy na silnicích nemají šanci! Tma ani špatné povětrnostní podmínky už nebudou stěžejním důvodem, proč zůstat sedět doma. Se předním a zadním LED světlem napájeným centrální baterií budete zřetelně vidět v noci. Světla zapnete stejně jako zvonek barevně označeným spínačem na řídítkách. Zadní světlo se také rozsvítí během brzdění, takže vás nikdo nemá šanci přehlédnout. Ať už pojedete jakýmkoliv tempem, na kotoučové brzdy se dá za každé situace spolehnout. Díky nim plynule zastavíte takřka kdykoliv a v jakémkoliv terénu. Kvalita a odolnost zaručena Na pečlivém zpracování, které bylo vyšperkováno do detailu, se podílí také pevné pneumatiky s průměrem 10" (25,4 cm), jež mají skvělou přilnavost a výborně tlumí nepříjemné vibrace při jízdě. Koloběžka navíc disponuje kvalitním předním a zadním odpružením, které zaručuje pohodlnou a hladkou jízdu. Kromě toho jsou kola chráněna blatníky, což přispívá k ochraně před nečistotami z důvodu nepříznivého počasí. Odolnosti napomáhá i samotná hliníková konstrukce s výškově nastavitelnými řídítky. Koloběžka bude vhodná pro jezdce s postavou od 150 do 210 cm. Na 53 cm dlouhém nášlapu se můžete pohodlně svést s chodidly za sebou či vedle sebe. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III vám bude zkrátka skvělým parťákem. kterého vám ostatní budou závidět! Věřte, že pokud jste doposud nezkusili jízdu na elektrické koloběžce, s jistotou si ji zamilujete. Skladná konstrukce, skvělý výkon a moderní design, co víc si přát?Technický popis: materiál rámu slitina hliníku provozní napětí 48 V typ motoru bezkartáčový max. stoupání 20° výkon motoru 700 W kapacita baterie 13 Ah / 48 V nabíječka vstup 100-240V AC / 50 ~ 60HZ, výstup DC 54,6V / 2A max. rychlost 40 km/h dojezd na 1 nabití až 50 km rychlost nabíjení 5-8 h doporučená nosnost 120 kg maximální testovaná nosnost 150 kg hmotnost 20,2 kg velikost pneu 10" (25,4 cm) druh pneu přední i zadní nafukovací brzdy elektrické, kotoučové doporučená mi
Objev podobné jako Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" - model 2025 černá
Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" - model 2025 bílá
Výkonná elektrokoloběžka se snadno a rychle složitelnou konstrukcí, zamykání na klíč, displej se stavem baterie, tempomat, široký nášlap, přední i zadní světlo, blinkry, odpružení, blatníky, vysoká rychlost, dlouhý dojezd.. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" se spolehlivou 13 Ah baterií je ideálním a zábavným prostředkem, jak se bezpečně a pohodlně dopravit do práce, školy či vyrazit jen tak na cesty. Model 2025 se vyznačuje především dokonalou a bezpečnou konstrukcí baterie, elektrického systému a všech ochranných systémů. Mezi největší přednost dále jednoznačně patří skladná konstrukce, kterou složíte anebo rozložíte do 5 vteřin. Díky tomu koloběžku bez problému uskladníte doma a v garáži, přičemž nezabere příliš mnoho místa. Její kompaktní rozměry oceníte i při přesunech vlakem, MHD a autem. Stačí popadnout do ruky či uložit do kufru a hurá na výlet. Moderní líbivý design navíc zaručí, že budete hvězdou silnic. Revoluční novinkou u této koloběžky je zamykání na klíč a displej, který ukazuje orientační napětí baterie. Takže když budete chtít někde koloběžku na chvíli zanechat, stačí otočit klíčem a koloběžka je zabezpečená. Jeďte s větrem o závod! Chcete si kromě příjemné projížďky pořádně zadovádět? S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nic není nemožné, protože splní vaše přání. Vzhledem k výkonnému 700 W motoru pro vás žádný kopec ani nezpevněný terén nebude překážkou. Můžete se prohánět až rychlostí 40 km/h. Na jedno dobití baterie ujedete při běžném použití a optimálních podmínkách až 50 km. Plnou kapacitu získáte po 5-8 hodinách nabíjení. Zkrátka a dobře přes noc koloběžku nabijete a ráno vyrazíte! Celková ujetá vzdálenost však závisí na více faktorech, musíte brát v potaz hmotnost jezdce, styl jízdy, členitost terénu či povětrnostní podmínky. Vyberete si mezi třemi rychlostními módy, podle toho, na jaké tempo budete mít zrovna náladu. Pokud se přeci jen stane, že se vám koloběžka vybije, dojedete do cíle odrážením i s vypnutým motorem. Navíc si koloběžka hravě poradí s hmotnostní jezdce až 150 kg, naplno ji tak využije celá rodina, což se jistě vyplatí! Řízení i ovládání bude hračka Přehledný LCD displej zobrazuje všechny důležité informace. Ukáže vám stav baterie, aktuální rychlost včetně rychlostního stupně, celkovou i aktuální uraženou vzdálenost, dobu jízdy a další doplňkové ukazatele. Pomocí dvou tlačítek ON/OFF a MODE budete zároveň schopni ovládat řadu pokročilých funkcí, mezi které patří šikovná vychytávka v podobě asistence rozjezdu či tempomat. Mimo to přijde vhod zabudovaný USB port zezadu displeje, díky němuž lze nabíjet váš mobilní telefon nebo tablet. Maximální bezpečnost za každé situace S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nástrahy na silnicích nemají šanci! Tma ani špatné povětrnostní podmínky už nebudou stěžejním důvodem, proč zůstat sedět doma. Se předním a zadním LED světlem napájeným centrální baterií budete zřetelně vidět v noci. Světla zapnete stejně jako zvonek barevně označeným spínačem na řídítkách. Zadní světlo se také rozsvítí během brzdění, takže vás nikdo nemá šanci přehlédnout. Ať už pojedete jakýmkoliv tempem, na kotoučové brzdy se dá za každé situace spolehnout. Díky nim plynule zastavíte takřka kdykoliv a v jakémkoliv terénu. Kvalita a odolnost zaručena Na pečlivém zpracování, které bylo vyšperkováno do detailu, se podílí také pevné pneumatiky s průměrem 10" (25,4 cm), jež mají skvělou přilnavost a výborně tlumí nepříjemné vibrace při jízdě. Koloběžka navíc disponuje kvalitním předním a zadním odpružením, které zaručuje pohodlnou a hladkou jízdu. Kromě toho jsou kola chráněna blatníky, což přispívá k ochraně před nečistotami z důvodu nepříznivého počasí. Odolnosti napomáhá i samotná hliníková konstrukce s výškově nastavitelnými řídítky. Koloběžka bude vhodná pro jezdce s postavou od 150 do 210 cm. Na 53 cm dlouhém nášlapu se můžete pohodlně svést s chodidly za sebou či vedle sebe. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III vám bude zkrátka skvělým parťákem. kterého vám ostatní budou závidět! Věřte, že pokud jste doposud nezkusili jízdu na elektrické koloběžce, s jistotou si ji zamilujete. Skladná konstrukce, skvělý výkon a moderní design, co víc si přát?Technický popis: materiál rámu slitina hliníku provozní napětí 48 V typ motoru bezkartáčový max. stoupání 20° výkon motoru 700 W kapacita baterie 13 Ah / 48 V nabíječka vstup 100-240V AC / 50 ~ 60HZ, výstup DC 54,6V / 2A max. rychlost 40 km/h dojezd na 1 nabití až 50 km rychlost nabíjení 5-8 h doporučená nosnost 120 kg maximální testovaná nosnost 150 kg hmotnost 20,2 kg velikost pneu 10" (25,4 cm) druh pneu přední i zadní nafukovací brzdy elektrické, kotoučové doporučená mi
Objev podobné jako Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" - model 2025 bílá
Práce a mzdy 12/2021 – Důchodové pojištění - změny: Zákon o elektronizaci zdravotnictví – nový zákon (9771801993235)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Novela zákona o důchodovém pojištění přináší dvě valorizace důchodů a ještě jednu změnu zákona. Při zvýšení důchodů dojde v pravidelném termínu v roce 2022 ke zvýšení procentní výměry důchodu o částku 300 Kč. Jedná se o mimořádné zvýšení důchodů o 300 Kč v rámci pravidelného zvýšení důchodů v roce 2022, a to prostřednictvím zvýšení procentní výměry. Do oblasti důchodového pojištění přibude nový institut zvýšení starobního důchodu za vychované děti, tzv. výchovné.
Objev podobné jako Práce a mzdy 12/2021 – Důchodové pojištění - změny: Zákon o elektronizaci zdravotnictví – nový zákon (9771801993235)
Aktualizace 2024 III/2 O sociálních službách, o nemocenském pojištění
Cílem navrhované právní úpravy je větší podpoření poskytování sociální služeb v přirozeném sociálním prostředí, a s tím jsou spojeny i systémové změny pro segment neformální péče. Tento záměr vychází mj. z doporučení Evropské komise ve vztahu k deinstitucionalizaci sociálních služeb a dlouhodobé péči. Návrh vyhlášky č. 102/2024 Sb. o způsobu oceňování nákladů na zdravotní služby pro účely přerozdělování je prováděcím předpisem k zákonu č. 592/1992 Sb., o pojistném na veřejné zdravotní pojištění, ve znění zákona č. 145/2017 Sb. (dále jen „zákon“), který Ministerstvo zdravotnictví vydává společně s Ministerstvem financí.
Objev podobné jako Aktualizace 2024 III/2 O sociálních službách, o nemocenském pojištění
Manuál podnikatele: Pracovní právo, sociální pojištění, zdravotní pojištění (80-86031-12-8)
Kniha - autor Libuše Brádlerová, 464 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Manuál podnikatele: Pracovní právo, sociální pojištění, zdravotní pojištění (80-86031-12-8)
Poradca 13/2023 – Zákon o službách zamestnanosti s komentárom (9771335158407)
Kniha - 272 stran, slovensky Za kľúčový cieľ novely zákona o službách zamestnanosti sa považuje rozpracovanie úloh pre oblasť zamestnanosti a tvorby pracovných miest. Budú sa presadzovať opatrenia na udržanie zamestnanosti a tvorbu nových pracovných miest, v rámci AOTP sa zabezpečí presun z menej účinných programov na účinnejšie a zlepší sa stav zamestnávania ťažko zdravotne postihnutých osôb na otvorenom trhu práce. Po novom sa upravila definícia chránenej dielne a chráneného pracoviska Novela zákona tiež uvoľňuje podmienky na čerpanie príspevku na SZČ pre občana so zdravotným postihnutím, umožňuje vykonávanie práce z domu a zavádza paušál na náklady súvisiace so zabezpečovaním administratívy chráneného pracoviska. K akým zmenám dochádza v oblasti zamestnávania štátnych príslušníkov tretích krajín, sa dočítate v tomto čísle mesačníka.
Objev podobné jako Poradca 13/2023 – Zákon o službách zamestnanosti s komentárom (9771335158407)
Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 10" - model 2025 se sedátkem a brašnou černá
Výkonná elektrokoloběžka se snadno a rychle složitelnou konstrukcí, zamykání na klíč, displej se stavem baterie, tempomat, široký nášlap, přední i zadní světlo, blinkry, odpružení, blatníky, vysoká rychlost, dlouhý dojezd.. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" je ideálním a zábavným prostředkem, jak se bezpečně a pohodlně dopravit do práce, školy či vyrazit jen tak na cesty. Navíc s nastavitelným sedátkem a brašnou na řídítka pro pohodlnější výletování po okolí! Mezi její největší přednost patří jednoznačně skladná konstrukce, kterou složíte anebo rozložíte do 5 vteřin. Díky tomu koloběžku bez problému uskladníte doma a v garáži, přičemž nezabere příliš mnoho místa. Její kompaktní rozměry oceníte i při přesunech vlakem, MHD a autem. Stačí popadnout do ruky či uložit do kufru a hurá na výlet. Moderní líbivý design navíc zaručí, že budete hvězdou silnic. Revoluční novinkou u této koloběžky je zamykání na klíč a displej, který ukazuje orientační napětí baterie. Takže když budete chtít někde koloběžku na chvíli zanechat, stačí otočit klíčem a koloběžka je zabezpečená. Jeďte s větrem o závod! Chcete si kromě příjemné projížďky pořádně zadovádět? S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nic není nemožné, protože splní vaše přání. Vzhledem k výkonnému 700 W motoru pro vás žádný kopec ani nezpevněný terén nebude překážkou. Můžete se prohánět až rychlostí 40 km/h. Na jedno dobití baterie ujedete při běžném použití a optimálních podmínkách až 50 km. Plnou kapacitu získáte po 5-8 hodinách nabíjení. Zkrátka a dobře přes noc koloběžku nabijete a ráno vyrazíte! Celková ujetá vzdálenost však závisí na více faktorech, musíte brát v potaz hmotnost jezdce, styl jízdy, členitost terénu či povětrnostní podmínky. Vyberete si mezi třemi rychlostními módy, podle toho, na jaké tempo budete mít zrovna náladu. Pokud se přeci jen stane, že se vám koloběžka vybije, dojedete do cíle odrážením i s vypnutým motorem. Navíc si koloběžka hravě poradí s hmotností jezdce až 150 kg, naplno ji tak využije celá rodina, což se jistě vyplatí! Řízení i ovládání bude hračka Přehledný LCD displej zobrazuje všechny důležité informace. Ukáže vám stav baterie, aktuální rychlost včetně rychlostního stupně, celkovou i aktuální uraženou vzdálenost, dobu jízdy a další doplňkové ukazatele. Pomocí dvou tlačítek ON/OFF a MODE budete zároveň schopni ovládat řadu pokročilých funkcí, mezi které patří šikovná vychytávka v podobě asistence rozjezdu či tempomat. Mimo to přijde vhod zabudovaný USB port zezadu displeje, díky němuž lze nabíjet váš mobilní telefon nebo tablet. Maximální bezpečnost za každé situace S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nástrahy na silnicích nemají šanci! Tma ani špatné povětrnostní podmínky už nebudou stěžejním důvodem, proč zůstat sedět doma. Se předním a zadním LED světlem napájeným centrální baterií budete zřetelně vidět v noci. Světla zapnete stejně jako zvonek barevně označeným spínačem na řídítkách. Zadní světlo se také rozsvítí během brzdění, takže vás nikdo nemá šanci přehlédnout. Ať už pojedete jakýmkoliv tempem, na kotoučové brzdy se dá za každé situace spolehnout. Díky nim plynule zastavíte takřka kdykoliv a v jakémkoliv terénu. Kvalita a odolnost zaručena Na pečlivém zpracování, které bylo vyšperkováno do detailu, se podílí také pevné pneumatiky s průměrem 10" (25,4 cm), jež mají skvělou přilnavost a výborně tlumí nepříjemné vibrace při jízdě. Koloběžka navíc disponuje kvalitním předním a zadním odpružením, které zaručuje pohodlnou a hladkou jízdu. Kromě toho jsou kola chráněna blatníky, což přispívá k ochraně před nečistotami z důvodu nepříznivého počasí. Odolnosti napomáhá i samotná hliníková konstrukce s výškově nastavitelnými řídítky. Koloběžka bude vhodná pro jezdce s postavou od 150 do 210 cm. Na 53 cm dlouhém nášlapu se můžete pohodlně svést s chodidly za sebou či vedle sebe. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III vám bude zkrátka skvělým parťákem. kterého vám ostatní budou závidět! Věřte, že pokud jste doposud nezkusili jízdu na elektrické koloběžce, s jistotou si ji zamilujete. Skladná konstrukce, skvělý výkon a moderní design, co víc si přát?Technický popis koloběžky: materiál rámu slitina hliníku provozní napětí 48 V typ motoru bezkartáčový max. stoupání 20° výkon motoru 700 W kapacita baterie 13 Ah / 48 V nabíječka vstup 100-240V AC / 50 ~ 60HZ, výstup DC 54,6V / 2A max. rychlost 40 km/h dojezd na 1 nabití až 50 km rychlost nabíjení 5-8 h doporučená nosnost 120 kg maximální testovaná nosnost 150 kg hmotnost 20,2 kg velikost pneu 10" (25,4 cm) druh pneu přední i zadní nafukovací brzdy elektrické, kotoučové doporučená minimální výška jezdce 150 cm minimální
Objev podobné jako Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 10" - model 2025 se sedátkem a brašnou černá
Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 10" - model 2025 se sedátkem a brašnou bílá
Výkonná elektrokoloběžka se snadno a rychle složitelnou konstrukcí, zamykání na klíč, displej se stavem baterie, tempomat, široký nášlap, přední i zadní světlo, blinkry, odpružení, blatníky, vysoká rychlost, dlouhý dojezd.. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" je ideálním a zábavným prostředkem, jak se bezpečně a pohodlně dopravit do práce, školy či vyrazit jen tak na cesty. Navíc s nastavitelným sedátkem a brašnou na řídítka pro pohodlnější výletování po okolí! Mezi její největší přednost patří jednoznačně skladná konstrukce, kterou složíte anebo rozložíte do 5 vteřin. Díky tomu koloběžku bez problému uskladníte doma a v garáži, přičemž nezabere příliš mnoho místa. Její kompaktní rozměry oceníte i při přesunech vlakem, MHD a autem. Stačí popadnout do ruky či uložit do kufru a hurá na výlet. Moderní líbivý design navíc zaručí, že budete hvězdou silnic. Revoluční novinkou u této koloběžky je zamykání na klíč a displej, který ukazuje orientační napětí baterie. Takže když budete chtít někde koloběžku na chvíli zanechat, stačí otočit klíčem a koloběžka je zabezpečená. Jeďte s větrem o závod! Chcete si kromě příjemné projížďky pořádně zadovádět? S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nic není nemožné, protože splní vaše přání. Vzhledem k výkonnému 700 W motoru pro vás žádný kopec ani nezpevněný terén nebude překážkou. Můžete se prohánět až rychlostí 40 km/h. Na jedno dobití baterie ujedete při běžném použití a optimálních podmínkách až 50 km. Plnou kapacitu získáte po 5-8 hodinách nabíjení. Zkrátka a dobře přes noc koloběžku nabijete a ráno vyrazíte! Celková ujetá vzdálenost však závisí na více faktorech, musíte brát v potaz hmotnost jezdce, styl jízdy, členitost terénu či povětrnostní podmínky. Vyberete si mezi třemi rychlostními módy, podle toho, na jaké tempo budete mít zrovna náladu. Pokud se přeci jen stane, že se vám koloběžka vybije, dojedete do cíle odrážením i s vypnutým motorem. Navíc si koloběžka hravě poradí s hmotností jezdce až 150 kg, naplno ji tak využije celá rodina, což se jistě vyplatí! Řízení i ovládání bude hračka Přehledný LCD displej zobrazuje všechny důležité informace. Ukáže vám stav baterie, aktuální rychlost včetně rychlostního stupně, celkovou i aktuální uraženou vzdálenost, dobu jízdy a další doplňkové ukazatele. Pomocí dvou tlačítek ON/OFF a MODE budete zároveň schopni ovládat řadu pokročilých funkcí, mezi které patří šikovná vychytávka v podobě asistence rozjezdu či tempomat. Mimo to přijde vhod zabudovaný USB port zezadu displeje, díky němuž lze nabíjet váš mobilní telefon nebo tablet. Maximální bezpečnost za každé situace S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nástrahy na silnicích nemají šanci! Tma ani špatné povětrnostní podmínky už nebudou stěžejním důvodem, proč zůstat sedět doma. Se předním a zadním LED světlem napájeným centrální baterií budete zřetelně vidět v noci. Světla zapnete stejně jako zvonek barevně označeným spínačem na řídítkách. Zadní světlo se také rozsvítí během brzdění, takže vás nikdo nemá šanci přehlédnout. Ať už pojedete jakýmkoliv tempem, na kotoučové brzdy se dá za každé situace spolehnout. Díky nim plynule zastavíte takřka kdykoliv a v jakémkoliv terénu. Kvalita a odolnost zaručena Na pečlivém zpracování, které bylo vyšperkováno do detailu, se podílí také pevné pneumatiky s průměrem 10" (25,4 cm), jež mají skvělou přilnavost a výborně tlumí nepříjemné vibrace při jízdě. Koloběžka navíc disponuje kvalitním předním a zadním odpružením, které zaručuje pohodlnou a hladkou jízdu. Kromě toho jsou kola chráněna blatníky, což přispívá k ochraně před nečistotami z důvodu nepříznivého počasí. Odolnosti napomáhá i samotná hliníková konstrukce s výškově nastavitelnými řídítky. Koloběžka bude vhodná pro jezdce s postavou od 150 do 210 cm. Na 53 cm dlouhém nášlapu se můžete pohodlně svést s chodidly za sebou či vedle sebe. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III vám bude zkrátka skvělým parťákem. kterého vám ostatní budou závidět! Věřte, že pokud jste doposud nezkusili jízdu na elektrické koloběžce, s jistotou si ji zamilujete. Skladná konstrukce, skvělý výkon a moderní design, co víc si přát?Technický popis koloběžky: materiál rámu slitina hliníku provozní napětí 48 V typ motoru bezkartáčový max. stoupání 20° výkon motoru 700 W kapacita baterie 13 Ah / 48 V nabíječka vstup 100-240V AC / 50 ~ 60HZ, výstup DC 54,6V / 2A max. rychlost 40 km/h dojezd na 1 nabití až 50 km rychlost nabíjení 5-8 h doporučená nosnost 120 kg maximální testovaná nosnost 150 kg hmotnost 20,2 kg velikost pneu 10" (25,4 cm) druh pneu přední i zadní nafukovací brzdy elektrické, kotoučové doporučená minimální výška jezdce 150 cm minimální
Objev podobné jako Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 10" - model 2025 se sedátkem a brašnou bílá
Zákony III 2025 Zákoník práce, Pojištění, Sociální služby - GDPR, zaměstnanost, ochrana zaměstnanců, pojištění – nemocenské, zdravotní, důchodové
Zákony III obsahují právní předpisy pro oblast zákoníku práce, mzdových a platových předpisů, zaměstnanosti, pojištění, veřejného zdraví. Všechny právní předpisy obsahují novely zákonů schválených během roku 2024 k právnímu stavu 1. 1. 2025.OBSAH ZÁKONY III/20251. kapitola – Zákoník práceZákon č. 262/2006 Sb., zákoník práceZákon č. 2/1991 Sb., o kolektivním vyjednáváníZákon č. 245/2000 Sb., o státních svátcích, o ostatních svátcích, o významných dnech a o dnech pracovního kliduZákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnícíchZákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů2. kapitola – Mzdové a platové předpisyZákon č. 118/2000 Sb., o ochraně zaměstnanců při platební neschopnostiNařízení vlády č. 443/2024 Sb., o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředíNařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnancůNařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě3. kapitola – Předpisy k zaměstnanostiZákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanostiVyhláška č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců4. kapitola – Sociální zabezpečení, důchodové a nemocenské pojištěníZákon č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečeníZákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpořeZákon č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouziZákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službáchZákon č. 110/2006 Sb., o životním a existenčním minimuNařízení vlády č. 436/2022 Sb., o zvýšení částek životního minima a existenčního minimaZákon č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečeníZákon č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištěníZákon č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění5. kapitola – Zdravotní pojištěníZákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonůZákon č. 592/1992 Sb., o pojistném na veřejné zdravotní pojištěníVyhláška č. 125/2018 Sb., o informacích uváděných ve zdravotně pojistném plánu a výhledu a o způsobu jejich předkládání zdravotními pojišťovnamiVyhláška č. 102/2024 Sb., o způsobu oceňování nákladů na zdravotní služby pro účely přerozdělování pojistného na veřejné zdravotní pojištěníZměna zákona o nemocenském pojištěníNávrh zákona se týká zejména problematiky provádění nemocenského pojištění a oblastí souvisejících a obsahuje zejména tato hlavní opatření:• zavedení elektronizace dávek nemocenského pojištění, s výjimkou nemocenského (zavedení tzv. e-neschopenky bylo provedeno s účinností od 1. ledna 2020 na základě zákona č. 164/2019 Sb., kterým se mění zákon č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 259/2017 Sb., kterým se mění zákon č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony, ve znění pozdějších předpisů, a některé další zákony),• zavedení ošetřovného pro osoby samostatně výdělečně činné (dále jen „OSVČ“), zahraniční zaměstnance a zaměstnance činné na základě dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti za zaměstnání malého rozsahu, jedná-li se o pracovní poměr nebo dohodu o pracovní činnosti v souvislosti se zavedením povinnosti platit pojistné na nemocenské pojištění všem pojištěncům,• změny při určování místní příslušnosti u zaměstnavatelů nově se přihlašujících do registru zaměstnavatelů u ČSSZ, nebo u zaměstnavatelů, kteří změní sídlo, nebo místo mzdové účtárny, nebo zřídí novou mzdovou účtárnu,• úpravy a zpřesnění týkající se pojištění OSVČ a zaměstnanců.Změna zákona o zaměstnanostiNavrhovaná právní úprava se dotýká právě tohoto zákona, a to konkrétně těchto jeho oblastí:• zaměstnávání osob se zdravotním postižením (dále také „OZP“),• postihu subjektů, které poruší povinnosti stanovené zákonem o zaměstnanosti (resp. možného upuštění od takovéhoto postihu), a sekundárního postihu subjektů, kterým byla uložena pokuta za umožnění nelegální práce a zastřené zprostředkování zaměstnáníProblematika zaměstnávání osob se zdravotním postižením je oblastí, které MPSV věnuje intenzivní pozornost, o čemž svědčí i systémová změna právní úpravy zákona o zaměstnanosti spočívající v rozlišení volného a chráněného trhu práce, účinná od 1. 1. 2018. Přestože tato systémová komplexní změna naplnila stanovené cíle, byla identifikována potřeba dalších dílčích změn, které jsou nezbytné k odstranění některých přetrvávajících nežádoucích jevů týkajících se zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Jedná se tedy o potřebu změny právní úpravy v oblasti poskytování příspěvku na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením na chráněném trhu práce.
Objev podobné jako Zákony III 2025 Zákoník práce, Pojištění, Sociální služby - GDPR, zaměstnanost, ochrana zaměstnanců, pojištění – nemocenské, zdravotní, důchodové
Aktualizace I/3 2024
Nejvýznamnější navrhovanou změnou zákona o cenách je v tomto směru výrazné zúžení stávajícího rozsahu přenesené působnosti na úseku cen u obcí a krajů. Ačkoliv obecní a krajské úřady v současné době stejně jako Specializovaný finanční úřad disponují všeobecnou působností v oblasti výkonu cenových kontrol, reálně v rámci těchto kontrol s ohledem na složitost agendy a s tím spojenými zvýšenými personálními nároky na kontrolní pracovníky kontrolují pouze dodržování povinností týkajících se označování zboží cenou (§ 13 zákona o cenách) a v některých případech též dodržování povinností stanovených v § 11 v souvislosti s vedením cenové evidence u zboží prodávaného spotřebiteli. Změna zákona o cenách Změna zákona o rozpočtových pravidlech Zákon o daních z příjmů Zákon o spotřebních daních Zákon o účetnictví Zákon o platebním styku Zákon o archivnictví a spisové službě Zákon o pravidlech rozpočtové odpovědnosti
Objev podobné jako Aktualizace I/3 2024
Aktualizace V/2 (9771802832137)
Kniha - 24 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Novela vyhlášky stanoví kromě jiného formát a náležitosti dokumentu v elektronické podobě, u nějž lze provést legalizaci a postup při provádění legalizace na dokumentu v elektronické podobě.
Objev podobné jako Aktualizace V/2 (9771802832137)
Aktualizace V/3 (9771802832144)
Kniha - 24 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Novelou vyhlášky o svobodném přístupu k informacím byla zavedena povinnost plošné publikace veřejně dostupných informací přítomných v registrech, které jsou vedené ze zákona, v kvalitě otevřených dat (tzv. princip „open data by default“, neboli „standardní zveřejňování otevřených dat“). Některé změny obsažené v nynějším návrhu pak na tuto změnu přímo navazují.
Objev podobné jako Aktualizace V/3 (9771802832144)
Aktualizace VI/1 (9771802837125)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyhláška upravuje podrobnosti nakládání s výrobky s ukončenou životností, pokud jde o odpadní elektrozařízení, odpadní baterie nebo akumulátory a odpadní pneumatiky. Vyhláška stanoví, jaké informační prostředky a způsoby je výrobce povinen využívat při provádění informačních kampaní. Vyhláška dále kromě jiného stanoví zvláštní požadavky na místo zpětného odběru odpadních automobilových nebo průmyslových baterií a akumulátorů.
Objev podobné jako Aktualizace VI/1 (9771802837125)
Aktualizácia III/5 2022 – Sociálne poistenie, Zákonník práce (9771335612992)
Kniha - 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Účelom zákona o zlepšení podnikateľského prostredia je znížiť nadmernú regulačnú záťaž podnikania a tým zvýšiť motiváciu k začatiu a rozvoju podnikania, poskytnúť konkurenčnú výhodu v porovnaní s okolitými krajinami a v konečnom dôsledku zlepšiť postavenie Slovenskej republiky v medzinárodných rebríčkoch hodnotiacich stav podnikateľského prostredia. Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky vyzvalo verejnosť na zasielanie podnetov na zlepšenie podnikateľského prostredia, pričom na základe podnetov dotknutej podnikateľskej obce po ich dôkladnej analýze, rokovaní s odborníkmi, zástupcami podnikateľov ako aj samotnými gestormi regulácie, vybralo opatrenia spočívajúce vo vytvorení priaznivejšieho podnikateľského prostredia, bez významných vplyvov na rozpočet verejnej správy. Väčšina zmien spočíva v úprave takých povinností podnikateľov, ktoré zakladajú neúmerné administratívne či nepriame finančné...
Objev podobné jako Aktualizácia III/5 2022 – Sociálne poistenie, Zákonník práce (9771335612992)
Soukromé zdravotní pojištění - Ján Dudra
Je soukromé zdravotní pojištění (SZP) důležitým, nebo nepodstatným elementem na scéně zdravotnických systémů? Jedním z hlavních problémů a výzev SZP je udržení principu spravedlnosti a dostupnosti zdravotní péče pro všechny bez rozdílu. Na trhu se poprvé objevuje publikace, která systematickým způsobem a s pomocí řady příkladů detailně rozebírá vybrané demografické, ekonomické a zdravotnické charakteristiky jedenácti zemí nejen z EU (včetně Japonska a Kanady), ale především USA, kde je tento typ pojištění dominantní. Významným přínosem je také autorova analýza možností implementace SZP v podmínkách ČR, přičemž kriticky hodnotí ekonomické, společenské a behaviorální aspekty zavedení takového pojištění. Předložené alternativní způsoby financování zdravotnictví jsou zároveň výzvou pro politické elity jako možné východisko kritického nedostatku financí ve zdravotnictví. Autor je zkušený manažer zdravotní péče s rozsáhlými a ověřenými poznatky z řízení týmů a nemocnic v České republice a na Slovensku. Rukopis recenzoval rytíř lékařského stavu, přední český chirurg prof. MUDr. Pavel Pafko, DrSc., a prof. MUDr. Štěpán Svačina, DrSc., MBA.
Objev podobné jako Soukromé zdravotní pojištění - Ján Dudra
THULE pro Hyundai i20 III, 5-dr Hatchback, 2020-> (THK11576)
Střešní nosiče - délka 95 cm, nosnost 60 kg, materiál hliník, upevnění pod lem dveří, stříbrná barva Chystáte se na dovolenou či za sportovním zážitkem a trápí vás nedostatek prostoru? Se střešními nosiči na auto Thule získáte vytoužený prostor. Střešní příčníky by měly odpovídat typu vozidla a nesmějí být delší než jeho šířka. Tyto mají délku 95 cm. K jejich výrobě byl vybrán kvalitní materiál, konkrétně hliník. Předností hliníku je nízká hmotnost a nadprůměrná pevnost. Tento materiál je odolný vůči rzi a příčníky se pyšní lepší nosností. Střešní nosiče Thule mají nosnost 60 kg. Jejich barva je stříbrná. ..." width="600" height="61"> ..." width="600" height="216">Hlavní vlastnosti produktu THULE pro Hyundai i20 III, 5-dr Hatchback, 2020-> Střešní nosiče pod lem dveří Střešní nosiče o délce 95 cm K jejich zhotovení slouží hliník Střešní nosiče Thule jsou připraveny pro náklad o hmotnosti až 60 kg Jejich barva je stříbrná Jednoduchá instalace střešního nosiče...
Objev podobné jako THULE pro Hyundai i20 III, 5-dr Hatchback, 2020-> (THK11576)
THULE pro ŠKODA Fabia III, 5-dr Hatchback, 2015-> (THK11421)
Střešní nosiče - délka 95 cm, nosnost 75 kg, materiál hliník, upevnění pod lem dveří, černá barva Chystáte se na výlet či za aktivním odpočinkem a nemáte prostor na své věci? Se střešními nosiči na auto Thule získáte mnohem více prostoru. Střešní příčníky je potřeba vybírat dle modelu automobilu a nesmějí být delší, než je jeho šířka. Tyto jsou dlouhé 95 cm. K jejich zhotovení byl zvolen kvalitní materiál, jakým je hliník. Předností hliníku je nízká hmotnost a nadprůměrná odolnost. Tento materiál je méně ohrožen rzí a příčníky mají lepší nosnost. Střešní nosiče Thule unesou náklad o hmotnosti až 75 kg. Jejich barva je černá. ..." width="600" height="61"> ..." width="593" height="89">Klíčové přednosti produktu THULE pro ŠKODA Fabia III, 5-dr Hatchback, 2015-> Střešní nosiče pod lem dveří Střešní nosiče o délce 95 cm Použitým materiálem je hliník Střešní nosiče Thule jsou připraveny pro náklad o hmotnosti až 75 kg Jejich barva je černá Snadná instalace střešního...
Objev podobné jako THULE pro ŠKODA Fabia III, 5-dr Hatchback, 2015-> (THK11421)
THULE pro Hyundai i20 III, 5-dr Hatchback, 2020-> (THK11606)
Střešní nosiče - délka 95 cm, nosnost 60 kg, materiál hliník, upevnění pod lem dveří, stříbrná barva Chystáte se na dovolenou nebo za aktivním odpočinkem a řešíte nedostatek prostoru? Se střešními nosiči na auto Thule se vás tento problém již nebude týkat. Střešní příčníky by měly být kompatibilní s modelem auta a nesmí překračovat jeho šířku. Tyto mají délku 95 cm. K jejich výrobě posloužil kvalitní materiál, jakým je hliník. Výhodou hliníku je nízká hmotnost a nadprůměrná odolnost. Tento materiál je méně ohrožen rzí a příčníky se pyšní vyšší nosností. Střešní nosiče Thule unesou náklad o hmotnosti až 60 kg. Jejich barva je stříbrná. ..." width="600" height="61"> ..." width="600" height="216">Klíčové přednosti produktu THULE pro Hyundai i20 III, 5-dr Hatchback, 2020-> Střešní nosiče pod lem dveří Střešní nosiče o délce 95 cm Materiálem použitým k jejich zhotovení je hliník Střešní nosiče Thule disponují nosností 60 kg Jejich barva je stříbrná Snadné a...
Objev podobné jako THULE pro Hyundai i20 III, 5-dr Hatchback, 2020-> (THK11606)
THULE pro KIA Soul III, 5-dr Hatchback, 2019-> (THK11337)
Střešní nosiče - délka 104 cm, nosnost 75 kg, materiál hliník, upevnění pod lem dveří, černá barva Chystáte se na dovolenou či za sportem a nemáte místo na své věci? Se střešními nosiči na auto Thule získáte mnohem více prostoru. Střešní příčníky by měly být kompatibilní s modelem auta a nesmí překračovat jeho šířku. Tyto jsou dlouhé 104 cm. K jejich zhotovení zvolil výrobce kvalitní materiál, konkrétně hliník. Hliník je vynikajícím materiálem díky své nízké hmotnosti a minimálnímu výskytu rzi. Příčníky z hliníku mají rovněž vyšší nosnost než ostatní materiály. Střešní nosiče Thule dokážou unést náklad o hmotnosti až 75 kg. Jejich barva je černá. ..." width="600" height="61"> ..." width="600" height="83">Hlavní přednosti produktu THULE pro KIA Soul III, 5-dr Hatchback, 2019-> Střešní nosiče pod lem dveří Střešní nosiče o délce 104 cm Materiálem zvoleným k jejich zhotovení je hliník Střešní nosiče Thule jsou zkonstruovány pro náklad o hmotnosti až 75 kg Jejich...
Objev podobné jako THULE pro KIA Soul III, 5-dr Hatchback, 2019-> (THK11337)
THULE pro ŠKODA Fabia III, 5-dr Hatchback, 2015-> (THK11360)
Střešní nosiče - délka 95 cm, nosnost 75 kg, materiál hliník, upevnění pod lem dveří, černá barva Plánujete vyrazit na výlet nebo za aktivním odpočinkem a nemáte místo pro své věci? Se střešními nosiči na auto Thule vás tento problém už nebude trápit. Střešní příčníky by měly odpovídat typu vozidla a nesmějí být delší než jeho šířka. Tyto mají délku 95 cm. K jejich zhotovení byl použitý kvalitní materiál, jakým je hliník. Předností hliníku je nízká hmotnost a vysoká odolnost. Tento materiál je odolný vůči rzi a příčníky mají vyšší nosnost. Střešní nosiče Thule unesou náklad o hmotnosti až 75 kg. Jejich barva je černá. ..." width="600" height="61"> ..." width="600" height="83">Klíčové přednosti produktu THULE pro ŠKODA Fabia III, 5-dr Hatchback, 2015-> Střešní nosiče pod lem dveří Střešní nosiče o délce 95 cm Použitým materiálem je hliník Střešní nosiče Thule mají nosnost 75 kg Jejich barva je černá Snadné a spolehlivé uchycení střešního nosiče Thule Při výběru...
Objev podobné jako THULE pro ŠKODA Fabia III, 5-dr Hatchback, 2015-> (THK11360)
THULE pro KIA Soul III, 5-dr Hatchback, 2019-> (THK11398)
Střešní nosiče - délka 104 cm, nosnost 75 kg, materiál hliník, upevnění pod lem dveří, černá barva Chystáte se na dovolenou nebo za sportovním zážitkem a chybí vám prostor? Se střešními nosiči na auto Thule se tímto problémem již nemusíte zabývat. Střešní příčníky je potřeba vybírat dle modelu automobilu a nesmějí být delší, než je jeho šířka. Tyto jsou dlouhé 104 cm. K jejich výrobě zvolil výrobce kvalitní materiál, jakým je hliník. Výhodou hliníku je nízká hmotnost a nadprůměrná odolnost. Tento materiál je méně ohrožen rzí a příčníky se pyšní vyšší nosností. Střešní nosiče Thule disponují nosností 75 kg. Jejich barva je černá. ..." width="600" height="61"> ..." width="593" height="89">Hlavní vlastnosti produktu THULE pro KIA Soul III, 5-dr Hatchback, 2019-> Střešní nosiče pod lem dveří Střešní nosiče o délce 104 cm Jejich výrobním materiálem je hliník Střešní nosiče Thule dokážou unést náklad o hmotnosti až 75 kg Jejich barva je černá Snadná montáž střešního...
Objev podobné jako THULE pro KIA Soul III, 5-dr Hatchback, 2019-> (THK11398)
Aktualizace V/1 2022 (9771802832120)
Kniha - 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nařízení vlády č. 75/2005 Sb., o stanovení rozsahu přímé vyučovací, přímé výchovné, přímé speciálně pedagogické a přímé pedagogicko-psychologické činnosti pedagogických pracovníků Do rozsahu snížení přímé pedagogické činnosti zástupce ředitele školy nebo vedoucího učitele praktického vyučování se navíc započítá 7 hodin za 1 až 120 žáků nebo studentů zúčastňujících se praktického vyučování nebo praktické přípravy a další 2 hodiny za každých dalších započatých 120 žáků nebo studentů. Do rozsahu snížení přímé pedagogické činnosti zástupce ředitele školy nebo vedoucího učitele praktického vyučování ve škole zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákona se navíc započítá 7 hodin za 1 až 42 žáků zúčastňujících se praktického vyučování a další 2 hodiny za každých dalších započatých 42 žáků. Do rozsahu snížení přímé pedagogické činnosti zástupce ředitele školy nebo vedoucího učitele praktického vyučování se navíc...
Objev podobné jako Aktualizace V/1 2022 (9771802832120)
1000 riešení Služby zamestnanosti, daňové priznanie: Účtovníctvo, DPH, ZDP, rezervy, mzdy, odvody, Z (9771335415012)
Kniha - 96 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Služby zamestnanosti Hlavným cieľom ostatnej novely zákona bolo riešenie nedostatku kvalifikovanej pracovnej sily na slovenskom trhu práce v niektorých odvetviach. Novelou zákona o službách zamestnanosti sa napr. zaviedla zmena aktualizácie zoznamu zamestnaní s nedostatkom pracovnej sily z ročnej na štvrťročnú, rozšírili sa možností vstupu štátnych príslušníkov tretích krajín na trh práce cez agentúry dočasného zamestnávania v prípade zamestnaní s nedostatkom pracovnej sily, upravili sa podporné doklady predkladané k žiadosti, a to najmä doklady o dosiahnutom vzdelaní a doklady týkajúce sa dočasného pridelenia štátnych príslušníkov tretích krajín prostredníctvom agentúr dočasného zamestnávania. K akým ďalším zmenám došlo, sa dočítate v tomto čísle mesačníka. Daňové priznanie Daňovník je povinný vyrovnať svoju daňovú povinnosť z dosiahnutých príjmov za rok 2019 osobne podaním daňového priznania k dani...
Objev podobné jako 1000 riešení Služby zamestnanosti, daňové priznanie: Účtovníctvo, DPH, ZDP, rezervy, mzdy, odvody, Z (9771335415012)
Podívejte se také
- Aktualizace VI/3 – Energetický zákon (9771802837149)
- Možnost ostrova (978-80-207-2025-2)
- lagen damska hneda kozena penezenka c w 2025
- Bradas kapková hadice Aqua-Drop 25m (WAD1/2025)
- Aktualizace I/1 2022 – DPH, Spotřební daně (9771335151187)
- FOLIATEC - ve spreji - neonová červená 2x 400 ml (2025)
- Nanlite Halo 18 LED kruhové světlo (12-2025-JSG)
- Já a obranné mechanismy (978-80-262-2025-1)
- Tank PzKpfw III (978-80-7525-354-5)
- VW 0W30 LONGLIFE III FE 5 L (AUPR271520)
- Einhell Pila stolní kotoučová TC-TS 2025/2 U (4340490)
- 1000 riešení Služby zamestnanosti, daňové priznanie: Účtovníctvo, DPH, ZDP, rezervy, mzdy, odvody, Z (9771335415012)
- Spigen Rugged Armor Black Sony Xperia 5 III (ACS03128)
- FIXED pro Sony Xperia 5 III čiré (FIXTCC-719)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP34S (5904808318495)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP32S (5904808308373)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP36S (5904808328616)
- Mobiwear pro Sony Xperia 5 III - VP17S Cvičenkyně (5904808123891)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP31S (5904808303316)
- Letopisy královské komory III (978-80-279-0650-5)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP37S (5904808333672)
- Ošetřovatelské postupy v péči o nemocné III (978-80-247-3421-7)