Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Aktualizace III/2 2025 - Zákon státní sociální podpoře

Novela č. 52/2025 Sb. která mění zákon č. 117/1995 S.V § 12 odst. 1 písm. d) se s ohledem na úpravy v zákoně o vysokých školách vypouští definice zahraniční vysoké školy zakotvená pro účely zákona o státní sociální podpoře; zákon o státní sociální podpoře pak bude ohledně uvedeného pojmu v § 12 odst. 1 písm. d) toliko odkazovat (prostřednictvím poznámky pod čarou č. 70) na ustanovení zákona o vysokých školách. V návaznosti na změny ustanovení § 93a a násl. zákona o vysokých školách o poskytovatelích zahraničního vysokoškolského vzdělávání na území České republiky je dále nezbytné promítnout do zákona o státní sociální podpoře do ustanovení § 12 odst. 1 písm. e) o soustavné přípravě dítěte na budoucí povolání studiem ve vysokoškolském studijním programu zahraniční vysoké školy příslušnou formulační změnu ohledně případu poskytování uvedeného vzdělávání českou právnickou osobou. Dále se v § 12 doplňuje nový odstavec 4, jímž bude použití pravidel stanovených v zákoně o organizaci a provádění sociálního zabezpečení pro řízení o postavení studia na roveň pro účely důchodového pojištění vztaženo i na rozhodování prováděné pro účely státní sociální podpory. Novela č. 52/2025 Sb. která mění zákon č. 155/1995 S.V návaznosti na změny ustanovení § 93a a násl. zákona o vysokých školách o poskytovatelích zahraničního vysokoškolského vzdělávání na území České republiky je nezbytné promítnout do zákona o důchodovém pojištění do ustanovení § 21 odst. 1 písm. a) bodu 3 o soustavné přípravě dítěte na budoucí povolání studiem ve vysokoškolském studijním programu zahraniční vysoké školy příslušnou formulační změnu ohledně případu poskytování uvedeného vzdělávání českou právnickou osobou. V § 21 odst. 1 písm. a) bodě 2 se pak s ohledem na úpravy v zákoně o vysokých školách vypouští definice zahraniční vysoké školy zakotvená pro účely zákona o důchodovém pojištění Novela č. 77/2025 Sb.Změna výše uvedených zákonů má prolomením zákonné mlčenlivosti zajistit přístup ochránce práv dětí k informacím, které uvedené orgány sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, orgány státní sociální podpory a další získávají při své zákonné činnosti a k informacím z činnosti orgánů ochrany veřejného zdraví, o využívání omezovacích prostředků v sociálních službách v evidenci poskytovatele sociálních služeb, o pojistných věcech, o daňových řízeních, o poskytování zdravotních služeb včetně přístupu do zdravotnických zařízení a zdravotnické dokumentace. Všechny tyto informace a přístupy jsou nezbytné k řádnému výkonu funkce ochránce práv dětí. Pokud je vůči veřejnému ochránci práv nebo ochránci práv dětí například prolomena daňová mlčenlivost, pak automaticky platí, že je prolomena vůči jejich aparátu úředních osob a dalších osob vykonávajících administrativní, poradní, obslužné úkoly vůči těmto osobám (samozřejmě pokud plní úkoly, v jejichž rámci je informace jinak krytá daňovou mlčenlivostí poskytována). Zde je třeba zdůraznit, že průlom do daňové mlčenlivosti svědčí veřejnému ochránci práv, resp. ochránci práv dětí, nikoliv jako fyzickým osobám, ale jako veřejným institucím (byť ztělesňovaným konkrétní fyzickou osobou), či přesněji je uvedený průlom stanovován ve prospěch výkonu jejich zákonné pravomoci. Veřejného ochránce práv, resp. ochránce práv dětí proto nelze vnímat izolovaně bez jejich úřednického aparátu, tedy v tomto případě bez Kanceláře, která podle návrhu zákona plní úkoly spojené s odborným, organizačním a technickým zabezpečením činnosti ochránce. Samostatnou skupinu představují osoby, kterým zákon o Veřejném ochránci práv ve vymezeném rozsahu svěřuje výkon kompetence veřejného ochránce práv, resp. ochránce práv dětí, popř. umožňuje, aby ochránce na ně část své působnosti přenesl. Tato delegovaná působnost je od působnosti vymezené veřejnému ochránci práv a ochránci práv dětí v plném rozsahu odvozena, resp. jedná se o výkon téže kompetence prováděný na základě zákona jinou osobou. Takto je odvozena působnost zástupce ochránce stejně jako působnost zaměstnance Kanceláře, který může být ochráncem pověřen k plnění úkolů při výkonu působnosti svěřené zákonem č. 349/1999 Sb. ochránci. I v tomto případě je třeba prolomení daňové mlčenlivosti vůči ochránci třeba chápat také jako prolomení mlčenlivosti vůči těmto osobám, neboť tyto osoby vykonávají za zákonem stanovených podmínek část originální působnosti ochránce, v jejíž prospěch je průlom do daňové mlčenlivosti normován. Zároveň návrh zákona vymezuje povinnost ochránce práv dětí platit pojistné do příslušného pojistného systému a příslušnost Kanceláře veřejného ochránce práv a ochránce práv dětí k provádění úkonů v rámci daného pojištění pro samotného ochránce práv dětí, aby byla zajištěna jeho účast v uvedených pojistných systémech.

Podívejte se také Aktualizace 2022 III/4 (9771802834186)

cena 124.0 Kč
Detail

Aktualizace III/4 2025 Zákon o státní sociální podpoře

Cílem revize sociálních dávek (návrh zákona o dávce státní sociální pomoci) je vytvoření systému, který úspěšně snižuje ohrožení chudobou českých domácností, motivuje klienty systému k řešení situace vlastními silami a prací, funguje efektivně a poskytuje cílenější podporu. Pro efektivní fungování tohoto systému je klíčové, aby došlo rovněž k významnému administrativnímu zjednodušení a celkovému zpřehlednění. Titul obsahuje • Zákon o státní sociální podpoře • Zákon o zaměstnanosti • Zákon o sociálních službách • Zákon o pomoci v hmotné nouzi

Podívejte se také Aktualizace 2022 III/3 (9771802834179)

cena 178.0 Kč
Detail

Aktualizace III/4 2024 Zákon o veřejném zdravotním pojištění

Navrhované znění § 32b odst. 2 zákona o veřejném zdravotním pojištění reflektuje nahrazení pojmu "cenový předpis" pojmem "cenový výměr". Dále reflektuje skutečnost, že v současné době platné znění § 24a zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, již nezmocňuje Státní ústav pro kontrolu léčiv k udělení licence k pěstování konopí pro léčebné použití na základě zadávacího řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek, kdy výše ceny vzešlá ze zadávacího řízení měla být následně zohledněna v rámci stanovení maximální ceny individuálního léčivého přípravku s obsahem konopí pro léčebné použití. Konečná cena individuálně připravovaného léčivého přípravku s obsahem konopí pro léčebné použití bude nově regulována věcným usměrněním ceny, tak jako u jiných individuálně připravovaných léčivých přípravků, přičemž pro účely cenové regulace nadále v platnosti zůstává úprava stanovením maximální ceny léčivé látky konopí pro léčebné použití obsažené v těchto léčivých přípravcích. Navrhovaná změna § 32b odst. 2 zákona o veřejném zdravotním pojištění bude mít neutrální dopad na prostředky veřejného zdravotního pojištění i na finanční spoluúčast pacientů léčených individuálně připravovanými léčivými přípravky s obsahem konopí pro léčebné použití, jelikož měsíční množstevní limit předepisovaného konopí pro léčebné použití k úhradě z veřejného zdravotního pojištění ve výši 30 g a jeho úhrada z veřejného zdravotního pojištění ve výši 90 % z ceny pro konečného spotřebitele podle § 32b odst. 1 zákona o veřejném zdravotním pojištění zůstává zachován. Navrhovaná změna § 32b odst. 2 také nemá jakýkoliv dopad na tuzemské výrobce či případné dovozce léčivé látky konopí pro léčebné použití ZÁKON č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění ZÁKON č. 245/2000 Sb., o státních svátcích, o ostatních svátcích, o významných dnech NAŔÍZENÍ VLÁDY č. 271/2024 Sb., o výši vyměřovacího základu pro pojistné na veřejné zdravotní pojištění hrazené státem

Podívejte se také Aktualizace III/5 2022 (9771802834193)

cena 89.0 Kč
Detail

Aktualizace VI/2 – Zákon o ochraně ovzduší (9771802837132)

Kniha - 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákon o ochraně ovzduší Zrušení povinného přimíchávání biopaliv a ponechání povinného cíle snížení emisí skleníkových plynů z dodaných pohonných hmot je v souladu s platnou evropskou legislativou, dle které mají členské státy po dodavatelích paliv požadovat zajištění splnění 14 % cíle obnovitelných zdrojů v dopravě, přičemž tento požadavek mohou vymáhat i stanovením požadavku na minimální snížení emisí skleníkových plynů z dodaných pohonných hmot. Zároveň je výše uvedená změna v souladu s v současné době projednávanou revizí směrnice o podpoře využívání energie z obnovitelných zdrojů tzv. RED III, kterou představila Evropská komise v červenci minulého roku v rámci balíčku FIT for 55. Směrnice navrhuje nahradit v roce 2018 schválený cíl 14% podílu obnovitelných zdrojů energie v dopravě v roce 2030 za 13% snížení emisí skleníkových plynů z dodaných pohonných hmot v roce 2030, kterého má být dosaženo pouze...

Objev podobné jako Aktualizace VI/2 – Zákon o ochraně ovzduší (9771802837132)

cena 67.0 Kč
Detail

Aktualizace V/2 Zákon o matrikách, jménu a příjmení

Zákon o matrikách, jménu a příjmení - Legislativně technické změny v zákoně o matrikách reagují na to, že v ČR již nebude možné nadále uzavírat registrované partnerství. Přijetí navrhované úpravy si vyžádá úpravu formulářů matrik. Podkladové informace o výši takových nákladů nejsou veřejně dostupné, nicméně lze předpokládat, že tyto náklady budou marginální a budou vyváženy snížením nákladů na vedení dvou databází – pro manžele a pro registrované partnery.

Objev podobné jako Aktualizace V/2 Zákon o matrikách, jménu a příjmení

cena 80.0 Kč
Detail

Aktualizace VI/1 Energetický zákon: Zákon o hospodaření energií (9771802837187)

Kniha - 128 stran, česky Návrh zákona byl zpracován v reakci na opakované prohlášení předsedy vlády o nutnosti řešení bezpečnosti dodávek energie, resp. snížení závislosti na dovozu paliv z Ruska. Klíčové pro tento cíl je podpora výstavby bezemisních zdrojů. Vedle jádra se jedná o podporu výstavby výroben elektřiny z OZE.

Objev podobné jako Aktualizace VI/1 Energetický zákon: Zákon o hospodaření energií (9771802837187)

cena 79.0 Kč
Detail

Aktualizace II/3 Zákon o správních poplatcích

Zákon o správních poplatcích – K zápisu údajů do Informačního systému oprávnění k zastupování je příslušná Digitální a informační agentura. Pro podání žádosti o zápis může zastoupený využít i asistovanou službu kontaktního místa veřejné správy, ve vazbě na zákonnou úpravu § 8a zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy; tato služba je nově zpoplatněna úpravou Položky 3 sazebníku podle zákona o správních poplatcích.

Objev podobné jako Aktualizace II/3 Zákon o správních poplatcích

cena 80.0 Kč
Detail

Tvoje státní maturita 2025 - Matematika

Publikace Tvoje státní maturita 2025: matematika představuje efektivní způsob přípravy na státní maturitu 2025 z matematiky. Je cíleně určena k přípravě na státní maturitu 2025 z předmětu matematika v souladu s aktuální koncepcí a požadavky na státní maturitu pro rok 2025.Naleznete zde cvičné testy včetně podrobného rozboru správného postupu řešení s výkladem. Zároveň publikace obsahuje řadu testových úloh a příkladů k procvičení a osvojení si postupů řešení daných typů úloh včetně srozumitelného výkladu k příslušné problematice a početním krokům.Publikace je určena zejména pro maturanty 2025, kteří se chtějí kvalitně a efektivně připravit na státní maturitu pro rok 2025 z předmětu matematika. Zároveň je určena pro všechny, kteří se v předstihu chtějí připravit na koncepci státní maturity.Unikátnost publikace spočívá zejména v podrobném vysvětlení postupů řešení s rozsáhlým a srozumitelným výkladem, čímž je dána možnost uvědomit si veškeré souvislosti a úvahy vedoucí ke správnému řešení a výpočtu. Osvojené úvahy a postupy řešení lze následně úspěšně uplatnit u ostré státní maturity v roce 2025 z matematiky.Hlavním cílem publikace je osvojit si praktické a teoretické znalosti a dovednosti nezbytné ke zdárnému složení státní maturity v roce 2025 z matematiky.

Objev podobné jako Tvoje státní maturita 2025 - Matematika

cena 246.0 Kč
Detail

Aktualizace 2022 III/4 (9771802834186)

Kniha - 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Návrh cílí na osoby s dětmi svěřenými do péče před 1. 1. 2022, kterým zajišťuje účast na důchodovém pojištění, stejně jako před novelou zákona o sociálně-právní ochraně dětí, neboť odebrání této výhody by i vzhledem ke krátké legisvakanci zákona č. 363/2021 Sb., kterým se novelizoval zákon č. 359/1999 Sb., mohlo představovat zásadní zásah do jejich práv. Návrh rovněž přináší možnost nepříspěvkové účasti na důchodovém pojištění v tzv. adaptačním dvouletém období pro osoby, které přijaly do náhradní rodinné péče (svěřenectví či pěstounské péče) dítě/děti po 31. 12. 2021, k překonání prvních často náročných období sžívání se rodiny a příchozích dětí. Cílem je zajistit pro tyto osoby po změnách účinných od 1. 1. 2022 alespoň po přechodnou dobu tzv. nepříspěvkovou účast na důchodovém pojištění, tedy takovou, která není spojena s povinností platit pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku...

Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/4 (9771802834186)

cena 80.0 Kč
Detail

Tvoje státní maturita 2025 - Anglický jazyk

Publikace Tvoje státní maturita 2025: anglický jazyk představuje efektivní způsob přípravy na státní maturitu 2025 z anglického jazyka. Je cíleně určena k přípravě na státní maturitu 2025 z předmětu anglický jazyk v souladu s aktuální koncepcí a požadavky na státní maturitu pro rok 2025.Naleznete zde cvičné testy včetně podrobného rozboru správného i nesprávného řešení jednotlivých úloh formou rozsáhlých a srozumitelných komentářů. Zároveň publikace obsahuje řadu testových úloh k procvičení a osvojení si způsobů myšlení při řešení daných typů úloh, rovněž doplněných o podrobné komentáře ke správnému i nesprávnému řešení.Publikace je určena zejména pro maturanty 2025, kteří se chtějí kvalitně a efektivně připravit na státní maturitu pro rok 2025 z předmětu anglický jazyk. Zároveň je určena pro všechny, kteří se v předstihu chtějí připravit na koncepci státní maturity.Unikátnost publikace spočívá zejména ve srozumitelném zdůvodnění, vysvětlení a rozboru příslušné problematiky či gramatických jevů v rámci rozsáhlých komentářů ke správnému i nesprávnému řešení, čímž je dána možnost uvědomit si veškeré souvislosti a úvahy vedoucí k výběru správné možnosti. Osvojené úvahy a způsoby řešení lze následně úspěšně uplatnit u ostré státní maturity v roce 2025 z anglického jazyka.Hlavním cílem publikace je osvojit si praktické a teoretické znalosti a dovednosti nezbytné ke zdárnému složení státní maturity v roce 2025 z anglického jazyka.

Objev podobné jako Tvoje státní maturita 2025 - Anglický jazyk

cena 246.0 Kč
Detail

Poradca 4/2025 – Zákon o ochrane spotrebiteľa – nový zákon s komentárom

Dňa 1. 7. 2024 vstúpil do účinnosti nový zákon o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024 Z. z., ktorý upravuje práva a povinnosti spotrebiteľov, obchodníkov a iných osôb pri ponuke, predaji a poskytovaní produktov, pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy a v súvislosti s ňou, pôsobnosť orgánov verejnej správy v oblasti ochrany spotrebiteľa a postavenie spotrebiteľských organizácií pri riešení spotrebiteľských sporov, výkon dohľadu a cezhraničnú spoluprácu orgánov dohľadu v oblasti ochrany spotrebiteľa, konanie o porušení povinnosti a sankcie za porušenie povinností ustanovených týmto zákonom a právne záväznými aktmi Európskej únie v oblasti ochrany spotrebiteľa alebo ktoré súvisia s ochranou spotrebiteľa, zároveň sa zákon vzťahuje na predaj a poskytovanie produktov, ak k plneniu dochádza na území Slovenskej republiky alebo ak plnenie súvisí s podnikaním na území Slovenskej republiky. Akým spôsobom ovplyvní spotrebiteľskú politiku sa ukáže až v praxi.

Objev podobné jako Poradca 4/2025 – Zákon o ochrane spotrebiteľa – nový zákon s komentárom

cena 289.0 Kč
Detail

Zákon o sociálně-právní ochraně dětí Komentář (978-80-7400-713-2)

Kniha - autor Romana Rogalewiczová; Kateřina Cilečková; Zdeněk Kapitán; Martin Doležal, 784 stran, česky Sociálně-právní ochrana dětí představuje veřejnoprávní zásah do nejsoukromější oblasti života občanů. Zákon o sociálně-právní ochraně dětí upravuje nejen nástroje, které orgány sociálně-právní ochrany dětí mohou při své činnosti využívat, aby předcházely vzniku ohrožení dětí a aby již ohroženým dětem poskytly potřebnou pomoc a ochranu. Dalšími stěžejními oblastmi úpravy jsou zprostředkování náhradní rodinné péče, tedy osvojení a pěstounské péče, resp. pěstounské péče na přechodnou dobu, sociální kuratela a sociálně-právní ochrana v mezinárodním a přeshraničním kontextu. Významnou součástí sociálně-právní ochrany dětí je její poskytování subjekty, které nemají status orgánů sociálně-právní ochrany dětí, tj. pověřenými osobami. Zákonem o sociálně-právní ochraně dětí je upraven také výkon pěstounské péče. Tento komentář byl zpracován ve snaze nabídnout...

Objev podobné jako Zákon o sociálně-právní ochraně dětí Komentář (978-80-7400-713-2)

cena 1700.0 Kč
Detail

Zákon o státním podniku: Komentář - Jan Dědič

Po 20 letech účinnosti zákona č. 77/1997 Sb., o státním podniku, přináší tento komentář jeho první ucelený výklad, který navíc reaguje na poslední velkou novelu zákona z roku 2017. Státní podnik představuje zvláštní právnickou osobu na pomezí veřejného a soukromého práva a tato dichotomie vyvolává řadu výkladových otázek, které nelze řešit obdobně jako u soukromých obchodních společností. Autoři využili své bohaté praktické i akademické zkušenosti s výkladem a aplikací obchodního práva a přinášejí podrobný, logicky vystavěný a na mnoha místech i kritický komentář k právní úpravě státního podniku. Kde to bylo možné, citují také aktuální judikaturu vztahující se k obchodním korporacím. Publikace je určena především právníkům, kteří se budou setkávat s touto právní úpravou, ať již na straně podniku, či třetích osob přicházejících do právního styku se státními podniky, zejména tedy podnikovým právníkům, advokátům, advokátním koncipientům či samotným soudcům.

Objev podobné jako Zákon o státním podniku: Komentář - Jan Dědič

cena 751.0 Kč
Detail

Zákon o státním zastupitelství - Komentář - Jan Lata

Komentář zákona o státním zastupitelství (zákon č. 283/1993 Sb.), který je odrazem deseti let nové praxe za dobu, kdy byl publikován zatím poslední komentář tohoto druhu, je dílem autorů JUDr. Jana Laty, Ph.D., Mgr. Jiřího Pavlíka a JUDr. Jany Zezulové, Ph.D. Komentář zachycuje nejen změny v zákoně, který byl několikrát novelizován, ale navíc se zaměřuje i na významně se rozvíjející judikaturu vrcholných soudů k problematice veřejné žaloby, a to včetně soudu kárného. Dále uvádí i interní normotvorbu státního zastupitelství (pokyny obecné povahy, výkladová stanoviska, dohody vedoucích státních zástupců apod.), které mají pro interpretaci zákona rovněž nemalý význam. Ke komentáři jsou připojeny i tři důležité přílohy, a to etický kodex státního zástupce z roku 2019 (a komentář k němu), dále dohoda o výběru a kariérním postupu státních zástupců z roku 2018 a v neposlední řadě Doporučení Rady Evropy o úloze veřejné žaloby v systému trestní justice z roku 2000 a tzv. Římskou chartu, tedy stanovisko č. 9 (2014) poradního výboru evropských prokurátorů pro výbor ministrů Rady Evropy o evropských normách a zásadách týkajících se veřejných žalobců, jež tvoří významný celoevropský referenční rámec. Publikace je určená nejen státním zástupcům, právním čekatelům, asistentům státních zástupců a (všem pěti) vyšším úředníkům státního zastupitelství, ale i dalším právním profesionálům, zejména soudcům a advokátům, a v neposlední řadě všem, kteří (ať už dobrovolně či nedobrovolně) budou mít s veřejnou žalobou co do činění. Právní stav komentáře je k 1. 3. 2020.

Objev podobné jako Zákon o státním zastupitelství - Komentář - Jan Lata

cena 1087.0 Kč
Detail

Zákon o státní službě. Komentář - Jan Pichrt

Právní stav komentáře je k 1. 4. 2020. Na knižní trh přichází 2. vydání komentáře, který již při první edici před 5 lety prokázal, že jeho autoři rozhodně nechtějí s výkladem „končit tam, kde začíná problém“. Osobní zkušenosti mnohých členů autorského kolektivu s aplikací zákona o státní službě (č. 234/2014 Sb.) „v terénu“ vedou k novým cenným postřehům a závěrům, prokazujícím neměnnost kriticko-analytického přístupu autorského kolektivu. Aktuální, druhé vydání komentáře, reaguje po pěti letech od prvního vydání na všechny doposud přijaté novelizace a prováděcí předpisy. Komentována jsou i významná přechodná ustanovení. Pro výklad jsou zapracovány služební předpisy náměstka ministra vnitra pro státní službu, metodické pokyny náměstka ministra vnitra pro státní službu, závěry poradního sboru náměstka ministra vnitra pro státní službu k zákonu o státní službě. Vybrané dokumenty jsou rovněž přílohou komentáře, stejně jako Kolektivní dohoda vyššího stupně a seznam standardizovaných zkoušek. Autorský kolektiv tvoří tým odborníků na pracovní právo i na právo správní, kolektiv početný, z pohledu profesní specializace pestrý a z pohledu generačních zkušeností vyrovnaný; složený z „teoretiků i praktiků“, z učitelů vysokých škol i právníků z neakademické sféry, ze špičkových odborníků z ministerstev a dalších správních úřadů, zkušených advokátů, rozhodců i specialistů na personální práci.

Objev podobné jako Zákon o státní službě. Komentář - Jan Pichrt

cena 2457.0 Kč
Detail

Aktualizace 2024 III/1 O důchodovém pojištění

Návrh změny zákona o důchodovém pojištění sjednocuje postižení odměny odsouzených za práci a jiných příjmů odsouzených, které odměnu za práci nahrazují, či jiných příjmů odsouzených. Při tom se zohledňují i specifika výkonu trestu odnětí svobody a výkonu zabezpečovací detence, kdy není důvod část příjmů vězněných osob chránit jako nezabavitelnou částku, když tuto roli plní ve vězeňském prostředí jiné instituty.

Objev podobné jako Aktualizace 2024 III/1 O důchodovém pojištění

cena 71.0 Kč
Detail

Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem - Václav Benda, Vladimír Hruška, Zdeněk Kuneš, Petr Taranda, Eva Sedlákov

Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem – Zákon stanoví povinnosti a správné postupy pojištěnců, plátců pojistného a také zdravotních pojišťoven v právních podmínkách roku 2024. Zákon o rezervách s komentářem – Účelem zákona o rezervách je kromě jiného nastavit podmínky, které je nutno splnit k tomu, aby rezerva byla daňově účinná. Zákon zakládá práva a povinnosti vymezených subjektů vůči správci daně.

Objev podobné jako Poradce 2/2025 Zákon o pojistném na veřejné zdravotní pojištění s komentářem - Václav Benda, Vladimír Hruška, Zdeněk Kuneš, Petr Taranda, Eva Sedlákov

cena 223.0 Kč
Detail

Aktualizace I/1 Zákon o platebním styku, o oceňování majetku

Úpravou ustanovení § 189 zákona č. 370/2017 Sb. se pro poskytovatele služby nepřímého dání platebního příkazu uplatní obecně platná lhůta pro poskytnutí plnění, tj. bez zbytečného odkladu. V § 236 dochází k legislativně technické změně (oprava odkazu).

Objev podobné jako Aktualizace I/1 Zákon o platebním styku, o oceňování majetku

cena 80.0 Kč
Detail

Poradce 1/2025 Zákon o zaměstnanosti s komentářem

Měsíčník přináší 12x ročně novelizované zákony s komentářem. Přináší také rady z oblasti účetnictví, daní, personalistiky, pracovního práva, ekonomiky a řízení.

Objev podobné jako Poradce 1/2025 Zákon o zaměstnanosti s komentářem

cena 223.0 Kč
Detail

Aktualizace 2024 III/3 - Zákoník práce - O kolektivním vyjednávání

Návrhem se především zavádí valorizační mechanismus minimální mzdy a zavádí se opatření na podporu kolektivního vyjednávání (transpoziční část návrhu zákona). V souvislosti s uvedeným se rovněž navrhuje upravit právní úpravu zaručené mzdy v § 112 zákoníku práce a zavést zaručený plat. Dále se navrhuje vypustit z § 217 odst. 1 zákoníku práce povinnost zaměstnavatele vyhotovovat písemný rozvrh čerpání dovolené za účelem snížení administrativní zátěže zaměstnavatelů.Titul obsahuje• Zákoník práce (zákon č. 262/2006 Sb.)• O kolektivním vyjednávání (zákon č. 2/1991 Sb. )UPOZORNĚNÍ na změnu• o sociálních službách (zákon č. 108/2006 Sb.)• o zaměstnanosti (zákon č. 435/2004 Sb.)Zákoník práceCílem navrhovaných změn zákoníku práce a ZoKV, je podpořit kolektivní vyjednávání různými legislativními opatřeními, a to zejména změnou ustanovení § 24 zákoníku práce, které se věnuje problematice tzv. plurality odborových organizací působících u zaměstnavatele v souvislosti s jednáním o uzavření kolektivní smlouvy (které dále bude promítnuto do zákona o státní službě a zákona o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů), změnou ustanovení § 27 zákoníku práce, které aktuálně řeší pouze konkurenci kolektivní smlouvy vyššího stupně (dále jen „KSVS“) s podnikovými kolektivními smlouvami, a to v důsledku navrhované změny spočívající ve snaze o zrušení stávajícího ustanovení § 7a písm. e) ZoKV), a změnou § 7a písm. a), c) a e) ZoKV (kde by mělo dojít k omezení výjimek ze závaznosti rozšířené KSVS a tedy k závaznosti rozšířené kolektivní smlouvy vyššího stupně pro více zaměstnavatelů). Dále se navrhuje rozšíření státního příspěvku pro sociální partnery na podporu vzájemných jednání na odvětvové úrovni (§ 320a ZP).O kolektivním vyjednáváníCílem navrhovaných změn zákoníku práce a ZoKV, je podpořit kolektivní vyjednávání různými legislativními opatřeními, a to zejména změnou ustanovení § 24 ZP, které se věnuje problematice tzv. plurality odborových organizací působících u zaměstnavatele v souvislosti s jednáním o uzavření kolektivní smlouvy. Navrhovaná změna má za cíl stanovit ústavně konformní procedurální pravidla pro odstranění sociálními partnery identifikovaného nedostatku spočívajícího v možnosti zablokování kolektivního vyjednávání v případě nedosažení shody, byť s jedinou, sebeméně reprezentativní odborovou organizací působící u zaměstnavatele, což v konečném důsledku vede k suspendaci práva na vedení kolektivního vyjednávání všech účastníků této procedury. Dále dochází ke změně ustanovení § 27 ZP, které aktuálně řeší pouze konkurenci kolektivní smlouvy vyššího stupně (dále jen „KSVS“) s podnikovými kolektivními smlouvami, a to v souvislosti s navrhovanou změnou spočívající v návrhu na zrušení stávajícího ustanovení § 7a písm. e) ZoKV), a změně § 7a písm. a), c) a e) ZoKV (omezení výjimek z působnosti rozšířené KSVS, kterým dojde k závaznosti rozšířené kolektivní smlouvy vyššího stupně pro více zaměstnavatelů)

Objev podobné jako Aktualizace 2024 III/3 - Zákoník práce - O kolektivním vyjednávání

cena 89.0 Kč
Detail

Zákon o státní službě Komentář (978-80-7400-842-9)

Kniha - autor Iva Hřebíková; Andrea Fáberová; Zuzana Brücknerová, 976 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Komentář přináší zasvěcený pohled na aplikaci zákona o státní službě ve služebních úřadech. Vzhledem k době dokončení textu může reagovat na všechny změny souvisejících zákonů schválených Poslaneckou sněmovnou v 8. volebním období. Promítá aktuální sjednocující stanoviska a metodické pokyny zpracované sekcí pro státní službu i dosud dostupnou judikaturu správních soudů. Obsahuje také praktické příklady, zejména k aplikaci nové právní úpravy dovolené podle zákoníku práce. Výklad je adresován nejen personalistům ve služebních úřadech, ale všem státním zaměstnancům a poskytuje ucelený obraz o aktuální praxi při uplatňování zákona o státní službě.

Objev podobné jako Zákon o státní službě Komentář (978-80-7400-842-9)

cena 1933.0 Kč
Detail

Zákon o státním podniku: Komentář (978-80-7598-084-7)

Kniha - autor Jan Dědič; Jana Guričová; Josef Kříž; Jan Lasák; Jakub Porod, 228 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Po 20 letech účinnosti zákona č. 77/1997 Sb., o státním podniku, přináší tento komentář jeho první ucelený výklad, který navíc reaguje na poslední velkou novelu zákona z roku 2017.Státní podnik představuje zvláštní právnickou osobu na pomezí veřejného a soukromého práva a tato dichotomie vyvolává řadu výkladových otázek, které nelze řešit obdobně jako u soukromých obchodních společností. Autoři využili své bohaté praktické i akademické zkušenosti s výkladem a aplikací obchodního práva a přinášejí podrobný, logicky vystavěný a na mnoha místech i kritický komentář k právní úpravě státního podniku. Kde to bylo možné, citují také aktuální judikaturu vztahující se k obchodním korporacím.Publikace je určena především právníkům, kteří se budou setkávat s touto právní úpravou, ať již na straně podniku, či třetích osob přicházejících do právního...

Objev podobné jako Zákon o státním podniku: Komentář (978-80-7598-084-7)

cena 668.0 Kč
Detail

Aktualizace V/2 (9771802832137)

Kniha - 24 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Novela vyhlášky stanoví kromě jiného formát a náležitosti dokumentu v elektronické podobě, u nějž lze provést legalizaci a postup při provádění legalizace na dokumentu v elektronické podobě.

Objev podobné jako Aktualizace V/2 (9771802832137)

cena 60.0 Kč
Detail

Poradce 3/2025 Insolvenční zákon s komentářem

Insolvenční zákon – patří mezi ty právní normy, které podléhají častým novelizacím. Jednáse o velmi důležitou právní normu, která má pomoci řešit úpadek a hrozící úpadek dlužníka,přičemž význam této právní normy v časech hospodářské krize a jiných ekonomických potíží stoupá několikanásobně.LegislativaInsolvenční zákon s komentářemInsolvenční zákon upravuje řešení úpadku a hrozícího úpadku dlužníka soudním řízením některým ze stanovených způsobů tak, aby došlo k uspořádání majetkových vztahů k osobámdotčeným dlužníkovým úpadkem nebo hrozícím úpadkem a k co nejvyššímu a zásadně poměrnému uspokojení dlužníkových věřitelů. Dále taky upravuje podmínky při oddlužení dlužníka.Podle tohoto zákonu má insolvenční řízení vést k rychlému, hospodárnému a co nejvyššímuuspokojení věřitelů. Zároveň má být vedeno tak, aby žádný z účastníků nebyl nespravedlivěpoškozen nebo nedovoleně zvýhodněn.Legislativní úprava řešení úpadku sleduje jak zájmy na dobrém fungování hospodářství, neboť dochází k uvolnění zdrojů z činností, v nichž jsou využívány neefektivně, a tyto zdroje senásledně mohou znovu efektivně zapojit do ekonomiky, tak – v případě osobních bankrotů fyzických osob – zájmy sociální. Fyzické osobě se umožňuje po úspěšném oddlužení začít novýživot nezatížený nezvladatelnými dluhy a znovu se zapojit do hospodářského a společenského života. Komentář je obohacen rozsáhlou judikaturou…..

Objev podobné jako Poradce 3/2025 Insolvenční zákon s komentářem

cena 223.0 Kč
Detail

Zákon o státní památkové péči Praktický komentář - Martin Zídek, Michal Tupý, Jiří Klusoň

Komentář k zákonu o státní památkové péči – nejnovější výklad právních předpisů v oblasti památkové péče. Tento komentář podává komplexní výklad zákona o státní památkové péči a jeho posledních novelizací, které výrazně ovlivnily aplikační praxi, zejména ve spojitosti s novým stavebním zákonem. Autoři podrobně analyzují jednotlivé paragrafy a poskytují srozumitelný návod pro praxi. Detailně je zde zpracována i novela zákona č. 169/2024 Sb., platná od 1. 1. 2025, což poskytuje čtenářům aktuální a relevantní informace. Kniha je cenným zdrojem informací pro vlastníky kulturních památek, zástupce investorů a pracovníky správních orgánů i Národního památkového ústavu. Autoři, kteří jsou významnými odborníky v oblasti památkové péče, zúročili své bohaté zkušenosti a praktické znalosti, což zaručuje vysokou kvalitu komentáře. Právní stav komentáře je k 1. 7. 2024.

Objev podobné jako Zákon o státní památkové péči Praktický komentář - Martin Zídek, Michal Tupý, Jiří Klusoň

cena 1539.0 Kč
Detail

Aktualizace II/2 Soudní řád správní

Soudní řád správní – Právní úpravy voleb se týkají zákony upravující například soudní přezkum volebních procesů nebo některé souvislosti odměňování členů okrskových volebních komisí, popřípadě využívající volební infrastrukturu ve věcech referenda.

Objev podobné jako Aktualizace II/2 Soudní řád správní

cena 53.0 Kč
Detail

Aktualizace II/2 – Občanský soudní řád

Kniha - 128 stran, česky Novela zákona zařazuje od občanského soudního řádu novou právní úpravu chráněného účtu a dále zpřesňuje platnou právní úpravu týkající se ochrany peněžních prostředků do výše trojnásobku životního minima jednotlivce na účtu povinného postiženém výkonem rozhodnutí. Titul obsahuje úplné znění zákonů: - Zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád - Nařízení vlády č. 219/2017 Sb., o znehodnocování některých zbraní a střeliva, zhotovování řezů zbraní a střeliva a jejich ničení a o minimálním obsahu dokumentace ve vztahu k delaboraci, znehodnocování, výrobě řezů a ničení munice

Objev podobné jako Aktualizace II/2 – Občanský soudní řád

cena 67.0 Kč
Detail

Aktualizace 2024 III/2 O sociálních službách, o nemocenském pojištění

Cílem navrhované právní úpravy je větší podpoření poskytování sociální služeb v přirozeném sociálním prostředí, a s tím jsou spojeny i systémové změny pro segment neformální péče. Tento záměr vychází mj. z doporučení Evropské komise ve vztahu k deinstitucionalizaci sociálních služeb a dlouhodobé péči. Návrh vyhlášky č. 102/2024 Sb. o způsobu oceňování nákladů na zdravotní služby pro účely přerozdělování je prováděcím předpisem k zákonu č. 592/1992 Sb., o pojistném na veřejné zdravotní pojištění, ve znění zákona č. 145/2017 Sb. (dále jen „zákon“), který Ministerstvo zdravotnictví vydává společně s Ministerstvem financí.

Objev podobné jako Aktualizace 2024 III/2 O sociálních službách, o nemocenském pojištění

cena 98.0 Kč
Detail

Aktualizace 2024 V/3 - Zákon o úřednících územních samosprávných celků - Vyhláška o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celk

Zákon o úřednících územních samosprávných celků - Zárukou, že se úředníkům dostane takového vzdělávání, které cílí na potřeby územních samosprávných celků s ohledem na výkon správních činností, by mělo být nově koncipované vstupní vzdělávání úředníků provázané se zrušením obecné části zvláštní odborné způsobilosti a ponecháním pouze její zvláštní části, která bude zaměřena prakticky na míru potřebám konkrétní správní činnosti.Titul obsahuje úplná znění:- Zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků- Vyhláška č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celkůZákon o úřednících územních samosprávných celkůZárukou, že se úředníkům dostane takového vzdělávání, které cílí na potřeby územních samosprávných celků s ohledem na výkon správních činností, by mělo být nově koncipované vstupní vzdělávání úředníků provázané se zrušením obecné části zvláštní odborné způsobilosti a ponecháním pouze její zvláštní části, která bude zaměřena prakticky na míru potřebám konkrétní správní činnosti a dále zjednodušení a zpřehlednění akreditace vzdělávacích institucí a vzdělávacích programů a uznávání rovnocennosti vzdělání. Předkládaná novela dále zahrnuje zrušení akreditace vzdělávacích programů pro vstupní vzdělávání, průběžné vzdělávání a vzdělávání vedoucích úředníků a vedoucích úřadů, a to za účelem snížení administrativní zátěže na straně územních samosprávných celků, vzdělávacích institucí a Ministerstva vnitra.Předkládaná novelizace zákona se zaměřuje na následující oblasti:? Vstupní vzdělávání úředníků územních samosprávných celků.? Povinné průběžné vzdělávání úředníků územních samosprávných celků.? Zvláštní odborná způsobilost.? Akreditace vzdělávací instituce a vzdělávacího programu.? Rovnocennost vzdělání.? Změny vyplývající z „Analýzy jednotlivých aspektů činnosti, práv a povinností státních zaměstnanců a úředníků územních samosprávných celků ve vztahu k protikorupčnímu působení“.? Změny reagující na aplikační praxi v oblasti úpravy pracovněprávních vztahů úředníků územních samosprávných celků.

Objev podobné jako Aktualizace 2024 V/3 - Zákon o úřednících územních samosprávných celků - Vyhláška o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celk

cena 53.0 Kč
Detail

Aktualizace III/3 2025 Zákoník práce, zaměstnanost

Zkušební doba pro zaměstnance se prodlouží až o dva měsíce a výpovědní lhůta začne doručením výpovědi. Zaměstnavatelé budou muset držet rodičům na rodičovské jejich původní místo do dvou let věku dítěte. Na brigády o letních prázdninách budou moci chodit už čtrnáctiletí, ovšem jen se souhlasem rodičů. Vláda si od změn slibuje zpružnění trhu práce pro zaměstnance i zaměstnavatele.Úpravy se budou týkat od ledna příštího roku i podpory v nezaměstnanosti. V prvních měsících se zvýší z 65 procent na 80 procent předchozího průměrného čistého výdělku. V posledních měsících naopak klesne z nynějších 45 procent na 40 procent vydělané částky. Déle budou dostávat peníze od státu lidé od 52 let, nyní je to od 50 let. Stejná částka se bude vyplácet při propuštění i při dobrovolné změně práce. Při rekvalifikaci bude částka vyšší, a to 80 procent čistého výdělku. Vzrostou i maximální možné pobírané částky. Pravidla pro opětovné získání podpory se zpřísní, bude nutné odpracovat a platit odvody devět měsíců místo nynějších šesti.

Objev podobné jako Aktualizace III/3 2025 Zákoník práce, zaměstnanost

cena 196.0 Kč
Detail

Aktualizace IV/1 2025 - Stavební zákon

Sedmá novela nového stavebního zákona (NSZ) vzniká jako důsledek poslaneckých pozměňovacích návrhů, které byly bez důvodové zprávy přilepeny k novele energetického zákona č. 458/2000 Sb., nazývané také jako Lex OZE III. Zdroj: https://zpravy.ckait.cz/ Titul obsahuje úplné znění zákonů po novele: Zákon č. 283/2021 Sb. stavební zákon Zákon č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek Upozornění na změnu Zákona č. 139/2002 Sb. o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech Zákona č. 503/2012 Sb. o Státním pozemkovém úřadu Sedmá novela nového stavebního zákona poměrně podstatně nemění jen výčet vyhrazených staveb. Je proto třeba se znovu seznámit s aktualizovaným zněním příloh nového stavebního zákona definujících drobné a jednoduché stavby a vyvodit z toho vyplývající změny pro nedefinované ostatní stavby. Například bazén nebo skleník do 40 m2 nemusí být na zastavěném stavebním pozemku, ale postačí pozemek rodinného domu. V zákoně ale není definice pozemku rodinného domu. Pozitivní změnou je požadavek, že provedení stavebních úprav nesmí negativně ovlivnit požární bezpečnost stavby. V předchozí definici chybělo slovo „negativně“, což stavební praxi komplikovalo, neboť většina stavebních úprav má nějaký vliv na požární bezpečnost staveb. Drobnou stavbou se všemi důsledky nyní má být i výroba energie z obnovitelných zdrojů s celkovým instalovaným výkonem do 100 kW, tedy nikoliv jen do 50 kW. U jednoduchých staveb se instalovaný výkon zvýšil ze 100 kW na 250 kW, což už je poměrně velká „elektrárna“ se složitým technologickým zařízením. U drobných staveb přitom není předepsána žádná dokumentace, u jednoduchých se požaduje dokumentace zpracovaná kvalifikovanou osobou. V obou případech stavba musí být realizována dodavatelsky. Nově se mezi jednoduché stavby zařazují i domovní čistírny a studny, které musí navrhovat autorizovaná osoba s příslušnou kvalifikací ale odpadá nutnost zpracovávat dokumentaci pro provádění stavby. Nově má být stanoveno, že neautorizovaná osoba s příslušným vzděláním a praxí může zpracovat dokumentaci všech jednoduchých staveb s výjimkou jednoduchých staveb pro bydlení a rodinnou rekreaci nebo vodních děl. Naopak novostavba rodinného domu podle přílohy č. 1 k NSZ a přístavba, nástavba, stavební úprava rodinného domu jako jednoduchá stavba podle přílohy č. 2 k NSZ mohou být i nadále prováděny stavebníkem svépomocí, pouze s nutností zajištění autorizované osoby stavbyvedoucího. Kolaudovat se budou všechny vyhrazené a ostatní stavby a také všechny stavby pro bydlení a rodinnou rekreaci, u všech těchto staveb také musí být veden stavební deník. Novela obsahuje nové vymezení budoucích „energetických“ povinností vlastníka stavby, který musí ve stanovených termínech od roku 2027 zajistit instalaci dobíjecí stanice pro automobily nebo alespoň kabeláž, tedy pokud je to technicky možné. Vlastník stavby také má být povinen, pokud je to technicky a ekonomicky proveditelné, vybavit budovu zařízením na úpravu vnitřního prostředí za účelem vytápění nebo chlazení, automatickými ovladači osvětlení a splnit řadu dalších požadavků, které mají být upraveny novou prováděcí vyhláškou.

Objev podobné jako Aktualizace IV/1 2025 - Stavební zákon

cena 143.0 Kč
Detail

Aktualizace III/5 2025 O důchodovém pojištění, zaměstnanosti

Navrhovaná právní úprava obsahuje dále technické opatření týkající se změny výplatního období v kalendářním měsíci u důchodů vyplácených Českou správou sociálního zabezpečení (dále jen „ČSSZ“), které spočívá v odložení účinnosti těch ustanovení zákona č. 321/2023 Sb. (tzv. technická novela), která upravují přechod výplat dávek důchodového pojištění z tzv. klouzavého měsíce na kalendářní měsíc (tedy od prvního dne do posledního dne v měsíci); tento přechod má na základě tohoto zákona nastat od 1. července 2025.

Objev podobné jako Aktualizace III/5 2025 O důchodovém pojištění, zaměstnanosti

cena 178.0 Kč
Detail

Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" - model 2025 černá

Výkonná elektrokoloběžka se snadno a rychle složitelnou konstrukcí, zamykání na klíč, displej se stavem baterie, tempomat, široký nášlap, přední i zadní světlo, blinkry, odpružení, blatníky, vysoká rychlost, dlouhý dojezd.. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" se spolehlivou 13 Ah baterií je ideálním a zábavným prostředkem, jak se bezpečně a pohodlně dopravit do práce, školy či vyrazit jen tak na cesty. Model 2025 se vyznačuje především dokonalou a bezpečnou konstrukcí baterie, elektrického systému a všech ochranných systémů. Mezi největší přednost dále jednoznačně patří skladná konstrukce, kterou složíte anebo rozložíte do 5 vteřin. Díky tomu koloběžku bez problému uskladníte doma a v garáži, přičemž nezabere příliš mnoho místa. Její kompaktní rozměry oceníte i při přesunech vlakem, MHD a autem. Stačí popadnout do ruky či uložit do kufru a hurá na výlet. Moderní líbivý design navíc zaručí, že budete hvězdou silnic. Revoluční novinkou u této koloběžky je zamykání na klíč a displej, který ukazuje orientační napětí baterie. Takže když budete chtít někde koloběžku na chvíli zanechat, stačí otočit klíčem a koloběžka je zabezpečená. Jeďte s větrem o závod! Chcete si kromě příjemné projížďky pořádně zadovádět? S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nic není nemožné, protože splní vaše přání. Vzhledem k výkonnému 700 W motoru pro vás žádný kopec ani nezpevněný terén nebude překážkou. Můžete se prohánět až rychlostí 40 km/h. Na jedno dobití baterie ujedete při běžném použití a optimálních podmínkách až 50 km. Plnou kapacitu získáte po 5-8 hodinách nabíjení. Zkrátka a dobře přes noc koloběžku nabijete a ráno vyrazíte! Celková ujetá vzdálenost však závisí na více faktorech, musíte brát v potaz hmotnost jezdce, styl jízdy, členitost terénu či povětrnostní podmínky. Vyberete si mezi třemi rychlostními módy, podle toho, na jaké tempo budete mít zrovna náladu. Pokud se přeci jen stane, že se vám koloběžka vybije, dojedete do cíle odrážením i s vypnutým motorem. Navíc si koloběžka hravě poradí s hmotnostní jezdce až 150 kg, naplno ji tak využije celá rodina, což se jistě vyplatí! Řízení i ovládání bude hračka Přehledný LCD displej zobrazuje všechny důležité informace. Ukáže vám stav baterie, aktuální rychlost včetně rychlostního stupně, celkovou i aktuální uraženou vzdálenost, dobu jízdy a další doplňkové ukazatele. Pomocí dvou tlačítek ON/OFF a MODE budete zároveň schopni ovládat řadu pokročilých funkcí, mezi které patří šikovná vychytávka v podobě asistence rozjezdu či tempomat. Mimo to přijde vhod zabudovaný USB port zezadu displeje, díky němuž lze nabíjet váš mobilní telefon nebo tablet. Maximální bezpečnost za každé situace S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nástrahy na silnicích nemají šanci! Tma ani špatné povětrnostní podmínky už nebudou stěžejním důvodem, proč zůstat sedět doma. Se předním a zadním LED světlem napájeným centrální baterií budete zřetelně vidět v noci. Světla zapnete stejně jako zvonek barevně označeným spínačem na řídítkách. Zadní světlo se také rozsvítí během brzdění, takže vás nikdo nemá šanci přehlédnout. Ať už pojedete jakýmkoliv tempem, na kotoučové brzdy se dá za každé situace spolehnout. Díky nim plynule zastavíte takřka kdykoliv a v jakémkoliv terénu. Kvalita a odolnost zaručena Na pečlivém zpracování, které bylo vyšperkováno do detailu, se podílí také pevné pneumatiky s průměrem 10" (25,4 cm), jež mají skvělou přilnavost a výborně tlumí nepříjemné vibrace při jízdě. Koloběžka navíc disponuje kvalitním předním a zadním odpružením, které zaručuje pohodlnou a hladkou jízdu. Kromě toho jsou kola chráněna blatníky, což přispívá k ochraně před nečistotami z důvodu nepříznivého počasí. Odolnosti napomáhá i samotná hliníková konstrukce s výškově nastavitelnými řídítky. Koloběžka bude vhodná pro jezdce s postavou od 150 do 210 cm. Na 53 cm dlouhém nášlapu se můžete pohodlně svést s chodidly za sebou či vedle sebe. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III vám bude zkrátka skvělým parťákem. kterého vám ostatní budou závidět! Věřte, že pokud jste doposud nezkusili jízdu na elektrické koloběžce, s jistotou si ji zamilujete. Skladná konstrukce, skvělý výkon a moderní design, co víc si přát?Technický popis: materiál rámu slitina hliníku provozní napětí 48 V typ motoru bezkartáčový max. stoupání 20° výkon motoru 700 W kapacita baterie 13 Ah / 48 V nabíječka vstup 100-240V AC / 50 ~ 60HZ, výstup DC 54,6V / 2A max. rychlost 40 km/h dojezd na 1 nabití až 50 km rychlost nabíjení 5-8 h doporučená nosnost 120 kg maximální testovaná nosnost 150 kg hmotnost 20,2 kg velikost pneu 10" (25,4 cm) druh pneu přední i zadní nafukovací brzdy elektrické, kotoučové doporučená mi

Objev podobné jako Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" - model 2025 černá

cena 15499.0 Kč
Detail

Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" - model 2025 bílá

Výkonná elektrokoloběžka se snadno a rychle složitelnou konstrukcí, zamykání na klíč, displej se stavem baterie, tempomat, široký nášlap, přední i zadní světlo, blinkry, odpružení, blatníky, vysoká rychlost, dlouhý dojezd.. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" se spolehlivou 13 Ah baterií je ideálním a zábavným prostředkem, jak se bezpečně a pohodlně dopravit do práce, školy či vyrazit jen tak na cesty. Model 2025 se vyznačuje především dokonalou a bezpečnou konstrukcí baterie, elektrického systému a všech ochranných systémů. Mezi největší přednost dále jednoznačně patří skladná konstrukce, kterou složíte anebo rozložíte do 5 vteřin. Díky tomu koloběžku bez problému uskladníte doma a v garáži, přičemž nezabere příliš mnoho místa. Její kompaktní rozměry oceníte i při přesunech vlakem, MHD a autem. Stačí popadnout do ruky či uložit do kufru a hurá na výlet. Moderní líbivý design navíc zaručí, že budete hvězdou silnic. Revoluční novinkou u této koloběžky je zamykání na klíč a displej, který ukazuje orientační napětí baterie. Takže když budete chtít někde koloběžku na chvíli zanechat, stačí otočit klíčem a koloběžka je zabezpečená. Jeďte s větrem o závod! Chcete si kromě příjemné projížďky pořádně zadovádět? S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nic není nemožné, protože splní vaše přání. Vzhledem k výkonnému 700 W motoru pro vás žádný kopec ani nezpevněný terén nebude překážkou. Můžete se prohánět až rychlostí 40 km/h. Na jedno dobití baterie ujedete při běžném použití a optimálních podmínkách až 50 km. Plnou kapacitu získáte po 5-8 hodinách nabíjení. Zkrátka a dobře přes noc koloběžku nabijete a ráno vyrazíte! Celková ujetá vzdálenost však závisí na více faktorech, musíte brát v potaz hmotnost jezdce, styl jízdy, členitost terénu či povětrnostní podmínky. Vyberete si mezi třemi rychlostními módy, podle toho, na jaké tempo budete mít zrovna náladu. Pokud se přeci jen stane, že se vám koloběžka vybije, dojedete do cíle odrážením i s vypnutým motorem. Navíc si koloběžka hravě poradí s hmotnostní jezdce až 150 kg, naplno ji tak využije celá rodina, což se jistě vyplatí! Řízení i ovládání bude hračka Přehledný LCD displej zobrazuje všechny důležité informace. Ukáže vám stav baterie, aktuální rychlost včetně rychlostního stupně, celkovou i aktuální uraženou vzdálenost, dobu jízdy a další doplňkové ukazatele. Pomocí dvou tlačítek ON/OFF a MODE budete zároveň schopni ovládat řadu pokročilých funkcí, mezi které patří šikovná vychytávka v podobě asistence rozjezdu či tempomat. Mimo to přijde vhod zabudovaný USB port zezadu displeje, díky němuž lze nabíjet váš mobilní telefon nebo tablet. Maximální bezpečnost za každé situace S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nástrahy na silnicích nemají šanci! Tma ani špatné povětrnostní podmínky už nebudou stěžejním důvodem, proč zůstat sedět doma. Se předním a zadním LED světlem napájeným centrální baterií budete zřetelně vidět v noci. Světla zapnete stejně jako zvonek barevně označeným spínačem na řídítkách. Zadní světlo se také rozsvítí během brzdění, takže vás nikdo nemá šanci přehlédnout. Ať už pojedete jakýmkoliv tempem, na kotoučové brzdy se dá za každé situace spolehnout. Díky nim plynule zastavíte takřka kdykoliv a v jakémkoliv terénu. Kvalita a odolnost zaručena Na pečlivém zpracování, které bylo vyšperkováno do detailu, se podílí také pevné pneumatiky s průměrem 10" (25,4 cm), jež mají skvělou přilnavost a výborně tlumí nepříjemné vibrace při jízdě. Koloběžka navíc disponuje kvalitním předním a zadním odpružením, které zaručuje pohodlnou a hladkou jízdu. Kromě toho jsou kola chráněna blatníky, což přispívá k ochraně před nečistotami z důvodu nepříznivého počasí. Odolnosti napomáhá i samotná hliníková konstrukce s výškově nastavitelnými řídítky. Koloběžka bude vhodná pro jezdce s postavou od 150 do 210 cm. Na 53 cm dlouhém nášlapu se můžete pohodlně svést s chodidly za sebou či vedle sebe. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III vám bude zkrátka skvělým parťákem. kterého vám ostatní budou závidět! Věřte, že pokud jste doposud nezkusili jízdu na elektrické koloběžce, s jistotou si ji zamilujete. Skladná konstrukce, skvělý výkon a moderní design, co víc si přát?Technický popis: materiál rámu slitina hliníku provozní napětí 48 V typ motoru bezkartáčový max. stoupání 20° výkon motoru 700 W kapacita baterie 13 Ah / 48 V nabíječka vstup 100-240V AC / 50 ~ 60HZ, výstup DC 54,6V / 2A max. rychlost 40 km/h dojezd na 1 nabití až 50 km rychlost nabíjení 5-8 h doporučená nosnost 120 kg maximální testovaná nosnost 150 kg hmotnost 20,2 kg velikost pneu 10" (25,4 cm) druh pneu přední i zadní nafukovací brzdy elektrické, kotoučové doporučená mi

Objev podobné jako Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" - model 2025 bílá

cena 15499.0 Kč
Detail

Zákony III 2025 Zákoník práce, Pojištění, Sociální služby - GDPR, zaměstnanost, ochrana zaměstnanců, pojištění – nemocenské, zdravotní, důchodové

Zákony III obsahují právní předpisy pro oblast zákoníku práce, mzdových a platových předpisů, zaměstnanosti, pojištění, veřejného zdraví. Všechny právní předpisy obsahují novely zákonů schválených během roku 2024 k právnímu stavu 1. 1. 2025.OBSAH ZÁKONY III/20251. kapitola – Zákoník práceZákon č. 262/2006 Sb., zákoník práceZákon č. 2/1991 Sb., o kolektivním vyjednáváníZákon č. 245/2000 Sb., o státních svátcích, o ostatních svátcích, o významných dnech a o dnech pracovního kliduZákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnícíchZákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů2. kapitola – Mzdové a platové předpisyZákon č. 118/2000 Sb., o ochraně zaměstnanců při platební neschopnostiNařízení vlády č. 443/2024 Sb., o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředíNařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnancůNařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě3. kapitola – Předpisy k zaměstnanostiZákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanostiVyhláška č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců4. kapitola – Sociální zabezpečení, důchodové a nemocenské pojištěníZákon č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečeníZákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpořeZákon č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouziZákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službáchZákon č. 110/2006 Sb., o životním a existenčním minimuNařízení vlády č. 436/2022 Sb., o zvýšení částek životního minima a existenčního minimaZákon č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečeníZákon č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištěníZákon č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění5. kapitola – Zdravotní pojištěníZákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonůZákon č. 592/1992 Sb., o pojistném na veřejné zdravotní pojištěníVyhláška č. 125/2018 Sb., o informacích uváděných ve zdravotně pojistném plánu a výhledu a o způsobu jejich předkládání zdravotními pojišťovnamiVyhláška č. 102/2024 Sb., o způsobu oceňování nákladů na zdravotní služby pro účely přerozdělování pojistného na veřejné zdravotní pojištěníZměna zákona o nemocenském pojištěníNávrh zákona se týká zejména problematiky provádění nemocenského pojištění a oblastí souvisejících a obsahuje zejména tato hlavní opatření:• zavedení elektronizace dávek nemocenského pojištění, s výjimkou nemocenského (zavedení tzv. e-neschopenky bylo provedeno s účinností od 1. ledna 2020 na základě zákona č. 164/2019 Sb., kterým se mění zákon č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 259/2017 Sb., kterým se mění zákon č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony, ve znění pozdějších předpisů, a některé další zákony),• zavedení ošetřovného pro osoby samostatně výdělečně činné (dále jen „OSVČ“), zahraniční zaměstnance a zaměstnance činné na základě dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti za zaměstnání malého rozsahu, jedná-li se o pracovní poměr nebo dohodu o pracovní činnosti v souvislosti se zavedením povinnosti platit pojistné na nemocenské pojištění všem pojištěncům,• změny při určování místní příslušnosti u zaměstnavatelů nově se přihlašujících do registru zaměstnavatelů u ČSSZ, nebo u zaměstnavatelů, kteří změní sídlo, nebo místo mzdové účtárny, nebo zřídí novou mzdovou účtárnu,• úpravy a zpřesnění týkající se pojištění OSVČ a zaměstnanců.Změna zákona o zaměstnanostiNavrhovaná právní úprava se dotýká právě tohoto zákona, a to konkrétně těchto jeho oblastí:• zaměstnávání osob se zdravotním postižením (dále také „OZP“),• postihu subjektů, které poruší povinnosti stanovené zákonem o zaměstnanosti (resp. možného upuštění od takovéhoto postihu), a sekundárního postihu subjektů, kterým byla uložena pokuta za umožnění nelegální práce a zastřené zprostředkování zaměstnáníProblematika zaměstnávání osob se zdravotním postižením je oblastí, které MPSV věnuje intenzivní pozornost, o čemž svědčí i systémová změna právní úpravy zákona o zaměstnanosti spočívající v rozlišení volného a chráněného trhu práce, účinná od 1. 1. 2018. Přestože tato systémová komplexní změna naplnila stanovené cíle, byla identifikována potřeba dalších dílčích změn, které jsou nezbytné k odstranění některých přetrvávajících nežádoucích jevů týkajících se zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Jedná se tedy o potřebu změny právní úpravy v oblasti poskytování příspěvku na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením na chráněném trhu práce.

Objev podobné jako Zákony III 2025 Zákoník práce, Pojištění, Sociální služby - GDPR, zaměstnanost, ochrana zaměstnanců, pojištění – nemocenské, zdravotní, důchodové

cena 321.0 Kč
Detail

Sociální právo (978-80-7400-474-2)

Kniha - autor Kristina Koldinská, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Již druhé vydání úspěšné publikace pracuje s pojmem sociální právo, do kterého je zahrnuto jak právo sociálního zabezpečení, tak některé části pracovního práva, pokud v sobě zahrnují některé aspekty sociální ochrany. Tato publikace: • Klade důraz na sociální události a jejich souvislosti • V devíti kapitolách pojednává o reakci sociálního práva na jednotlivé sociální události • Členěním výkladu hmotného práva podle sociálních událostí zpřehledňuje poměrně složitý obor práva tím, že do středu zájmu staví jedince a jeho rodinu v situaci, kdy musí čelit některé ze sociálních událostí • Přináší aktualizaci původního textu, který je často i rozšířen v reakci na novou právní úpravu či nové souvislosti vykládaných jevů • Upozorňuje na souvislosti práva EU se sociálním právem v ČR, jakož i na judikaturu nejen českých soudů (především Ústavního soudu ČR), ale i Soudního dvora Evropské unie...

Objev podobné jako Sociální právo (978-80-7400-474-2)

cena 550.0 Kč
Detail

Zico Sada hlásičů UNICARP III 2+1,Zico Sada hlásičů UNICARP III 2+1

Nový model UNICARP III s možností volby barvy navazuje na úspěšnou řadu indikátorů UNICARP. Do jeho originálně řešeného, kompaktního a voděodolného těla byla vložena elektronika té nejlepší kvality. Sada v kufírku se dvěma indikátory UNICARP III a přijímač (2+1)+ zkušební baterie, popruh na krk, držák přijímače na opasek Nový model UNICARP III s možností volby barvy navazuje na úspěšnou řadu indikátorů UNICARP. Do jeho originálně řešeného, kompaktního a voděodolného těla byla vložena elektronika té nejlepší kvality. Dvojitá kontrola výroby nám dovoluje poskytnout tříletou záruku, což řadí tento výrobek do vyšší kategorie na trhu. Unicarp III disponuje nejen originálním vzhledem, ale řadou UNI-kátních funkcí reflektujících potřeby předních kaprařů, ale reguje i na obecné požadavky běžných rybářů např. funkce "Incognito" -indikace záběru pouze na přijímači; "Lighthouse" pro lokalizaci lovného místa při zavážení, "Alarm" proti krádeži prutů; "Drop back" funkce- zpětný záběr (padák) indikovaný na "S" LED panelu a zvukem. Celé ovládání probíhá intuitivně tak jako u předchozího modelu. Pro přehlednost byl tento model vybaven pro zapnutí a vypnutí indikátoru páčkou. Zapnutím do polohy ON na "S" panelu navíc zobrazuje podíl dílků aktuálního nabití 9V baterie. Regulace hlasitosti "V", tónu "T" a citlivosti "S" je volena klasickými potenciometry se zobrazením hodnoty na "S" panelu. Modifikace nočního osvětlení, rolničky, paměťové diody a majáku je ovládáno tlačítkem - ZICO. Tímto se značně zpřehlednila volba jednotlivých funkcí a je zcela intuitivní. Napájení je řešeno 9V baterií, která je volně dostupná ve většině obchodech, nicméně životnost baterie určuje používání indikátoru. (vzdálenost mezi indikátorem a přijímačem, používání přední zavážecí diody apod.) Na přijímač lze snadno napárovat až 6 indikátorů s unikátním kódováním. Jednotlivé indikátory Unicarp III lze párovat i na předchozí přijímač setů UNICARP (ID UNI 2, UNI 3, UNI 4) a rovněž na přijímač UNICARP II a to stejným jednoduchým způsobem. Dostupnost pro jednotlivé indikátory řady Unicarp III je docílena prodloužením antény v jeho těle a dosahuje více než 200m. Vice o jednotlivý

Objev podobné jako Zico Sada hlásičů UNICARP III 2+1,Zico Sada hlásičů UNICARP III 2+1

cena 3831.0 Kč
Detail

Aktualizace IV/1 2025 – Stavební zákon, o zadávání veřejných zakázek

Sedmá novela nového stavebního zákona (NSZ) vzniká jako důsledek poslaneckých pozměňovacích návrhů, které byly bez důvodové zprávy přilepeny k novele energetického zákona č. 458/2000 Sb., nazývané také jako Lex OZE III.

Objev podobné jako Aktualizace IV/1 2025 – Stavební zákon, o zadávání veřejných zakázek

cena 151.0 Kč
Detail

Aktualizácia II/2 2024 Zákon o verejnom obstarávaní Zákon o cenách

Od 1. apríla 2024 budú musieť všetky verejné obstarávania, okrem tých s veľmi nízkou hodnotou, viesť iba odborní garanti, ktorí zložili skúšku a sú registrovaní na Úrade pre verejné obstarávanie. Skúšky budú povinné pre každého, či už absolventa základnej školy, vysokoškolského profesora práva alebo advokáta zapísaného v advokátskej komore. Odborní garanti budú zodpovední za nezrovnalosti vo verejných obstarávaniach a budú čeliť prísnym sankciám, ak sa zistí, že verejné obstarávania pod ich dohľadom sú v rozpore so zákonom. Titul obsahuje úplné znenia zákonov po ostatných novelách Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní – po novele zákonom č. 32/2024 Z. z. (prvá novela) a po novele zákonom č. 40/2024 Z. z. (druhá novela) – Zákony II A Zákon č. 18/1996 Z. z. o cenách – po novele zákonom č. 33/2024 Z. z. (prvá novela) – Zákony II A UPOZORNENIE NA ZMENU! Zákon č. 162/2015 Z. z. Správny súdny poriadok – po novele zákonom č. 40/2024 Z. z. (prvá novela) – Zákony II B Zákon č. 382/2000 Z. z. o sudcoch a prísediacich – po novele zákonom č. 40/2024 Z. z. (prvá novela) – Zákony II A

Objev podobné jako Aktualizácia II/2 2024 Zákon o verejnom obstarávaní Zákon o cenách

cena 169.0 Kč
Detail

R. Muti & Wiener Philha. - Neujahrskonzert 2025 / New Year's Concert 2025 / Concert Du Nouvel an 2025 (2 CD)

Typ: Album;Stereo;CD Žánr: Classical Vydavatelství: Sony Music Rok vydání: 2025.0 Subžánr: Classical;Romantic;Klasický Varianta: Neujahrskonzert 2025 / New Year's Concert 2025 / Concert Du Nouvel an 2025 (2 CD) Složení setu: 2 ks Datum vydání: 2025-01-17 Balení obsahuje: CD Interpret / Téma: R. Muti & Wiener Philharmony

Objev podobné jako R. Muti & Wiener Philha. - Neujahrskonzert 2025 / New Year's Concert 2025 / Concert Du Nouvel an 2025 (2 CD)

cena 399.0 Kč
Detail

Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 10" - model 2025 se sedátkem a brašnou černá

Výkonná elektrokoloběžka se snadno a rychle složitelnou konstrukcí, zamykání na klíč, displej se stavem baterie, tempomat, široký nášlap, přední i zadní světlo, blinkry, odpružení, blatníky, vysoká rychlost, dlouhý dojezd.. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" je ideálním a zábavným prostředkem, jak se bezpečně a pohodlně dopravit do práce, školy či vyrazit jen tak na cesty. Navíc s nastavitelným sedátkem a brašnou na řídítka pro pohodlnější výletování po okolí! Mezi její největší přednost patří jednoznačně skladná konstrukce, kterou složíte anebo rozložíte do 5 vteřin. Díky tomu koloběžku bez problému uskladníte doma a v garáži, přičemž nezabere příliš mnoho místa. Její kompaktní rozměry oceníte i při přesunech vlakem, MHD a autem. Stačí popadnout do ruky či uložit do kufru a hurá na výlet. Moderní líbivý design navíc zaručí, že budete hvězdou silnic. Revoluční novinkou u této koloběžky je zamykání na klíč a displej, který ukazuje orientační napětí baterie. Takže když budete chtít někde koloběžku na chvíli zanechat, stačí otočit klíčem a koloběžka je zabezpečená. Jeďte s větrem o závod! Chcete si kromě příjemné projížďky pořádně zadovádět? S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nic není nemožné, protože splní vaše přání. Vzhledem k výkonnému 700 W motoru pro vás žádný kopec ani nezpevněný terén nebude překážkou. Můžete se prohánět až rychlostí 40 km/h. Na jedno dobití baterie ujedete při běžném použití a optimálních podmínkách až 50 km. Plnou kapacitu získáte po 5-8 hodinách nabíjení. Zkrátka a dobře přes noc koloběžku nabijete a ráno vyrazíte! Celková ujetá vzdálenost však závisí na více faktorech, musíte brát v potaz hmotnost jezdce, styl jízdy, členitost terénu či povětrnostní podmínky. Vyberete si mezi třemi rychlostními módy, podle toho, na jaké tempo budete mít zrovna náladu. Pokud se přeci jen stane, že se vám koloběžka vybije, dojedete do cíle odrážením i s vypnutým motorem. Navíc si koloběžka hravě poradí s hmotností jezdce až 150 kg, naplno ji tak využije celá rodina, což se jistě vyplatí! Řízení i ovládání bude hračka Přehledný LCD displej zobrazuje všechny důležité informace. Ukáže vám stav baterie, aktuální rychlost včetně rychlostního stupně, celkovou i aktuální uraženou vzdálenost, dobu jízdy a další doplňkové ukazatele. Pomocí dvou tlačítek ON/OFF a MODE budete zároveň schopni ovládat řadu pokročilých funkcí, mezi které patří šikovná vychytávka v podobě asistence rozjezdu či tempomat. Mimo to přijde vhod zabudovaný USB port zezadu displeje, díky němuž lze nabíjet váš mobilní telefon nebo tablet. Maximální bezpečnost za každé situace S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nástrahy na silnicích nemají šanci! Tma ani špatné povětrnostní podmínky už nebudou stěžejním důvodem, proč zůstat sedět doma. Se předním a zadním LED světlem napájeným centrální baterií budete zřetelně vidět v noci. Světla zapnete stejně jako zvonek barevně označeným spínačem na řídítkách. Zadní světlo se také rozsvítí během brzdění, takže vás nikdo nemá šanci přehlédnout. Ať už pojedete jakýmkoliv tempem, na kotoučové brzdy se dá za každé situace spolehnout. Díky nim plynule zastavíte takřka kdykoliv a v jakémkoliv terénu. Kvalita a odolnost zaručena Na pečlivém zpracování, které bylo vyšperkováno do detailu, se podílí také pevné pneumatiky s průměrem 10" (25,4 cm), jež mají skvělou přilnavost a výborně tlumí nepříjemné vibrace při jízdě. Koloběžka navíc disponuje kvalitním předním a zadním odpružením, které zaručuje pohodlnou a hladkou jízdu. Kromě toho jsou kola chráněna blatníky, což přispívá k ochraně před nečistotami z důvodu nepříznivého počasí. Odolnosti napomáhá i samotná hliníková konstrukce s výškově nastavitelnými řídítky. Koloběžka bude vhodná pro jezdce s postavou od 150 do 210 cm. Na 53 cm dlouhém nášlapu se můžete pohodlně svést s chodidly za sebou či vedle sebe. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III vám bude zkrátka skvělým parťákem. kterého vám ostatní budou závidět! Věřte, že pokud jste doposud nezkusili jízdu na elektrické koloběžce, s jistotou si ji zamilujete. Skladná konstrukce, skvělý výkon a moderní design, co víc si přát?Technický popis koloběžky: materiál rámu slitina hliníku provozní napětí 48 V typ motoru bezkartáčový max. stoupání 20° výkon motoru 700 W kapacita baterie 13 Ah / 48 V nabíječka vstup 100-240V AC / 50 ~ 60HZ, výstup DC 54,6V / 2A max. rychlost 40 km/h dojezd na 1 nabití až 50 km rychlost nabíjení 5-8 h doporučená nosnost 120 kg maximální testovaná nosnost 150 kg hmotnost 20,2 kg velikost pneu 10" (25,4 cm) druh pneu přední i zadní nafukovací brzdy elektrické, kotoučové doporučená minimální výška jezdce 150 cm minimální

Objev podobné jako Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 10" - model 2025 se sedátkem a brašnou černá

cena 15989.0 Kč
Detail

Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 10" - model 2025 se sedátkem a brašnou bílá

Výkonná elektrokoloběžka se snadno a rychle složitelnou konstrukcí, zamykání na klíč, displej se stavem baterie, tempomat, široký nášlap, přední i zadní světlo, blinkry, odpružení, blatníky, vysoká rychlost, dlouhý dojezd.. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 700W 10" je ideálním a zábavným prostředkem, jak se bezpečně a pohodlně dopravit do práce, školy či vyrazit jen tak na cesty. Navíc s nastavitelným sedátkem a brašnou na řídítka pro pohodlnější výletování po okolí! Mezi její největší přednost patří jednoznačně skladná konstrukce, kterou složíte anebo rozložíte do 5 vteřin. Díky tomu koloběžku bez problému uskladníte doma a v garáži, přičemž nezabere příliš mnoho místa. Její kompaktní rozměry oceníte i při přesunech vlakem, MHD a autem. Stačí popadnout do ruky či uložit do kufru a hurá na výlet. Moderní líbivý design navíc zaručí, že budete hvězdou silnic. Revoluční novinkou u této koloběžky je zamykání na klíč a displej, který ukazuje orientační napětí baterie. Takže když budete chtít někde koloběžku na chvíli zanechat, stačí otočit klíčem a koloběžka je zabezpečená. Jeďte s větrem o závod! Chcete si kromě příjemné projížďky pořádně zadovádět? S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nic není nemožné, protože splní vaše přání. Vzhledem k výkonnému 700 W motoru pro vás žádný kopec ani nezpevněný terén nebude překážkou. Můžete se prohánět až rychlostí 40 km/h. Na jedno dobití baterie ujedete při běžném použití a optimálních podmínkách až 50 km. Plnou kapacitu získáte po 5-8 hodinách nabíjení. Zkrátka a dobře přes noc koloběžku nabijete a ráno vyrazíte! Celková ujetá vzdálenost však závisí na více faktorech, musíte brát v potaz hmotnost jezdce, styl jízdy, členitost terénu či povětrnostní podmínky. Vyberete si mezi třemi rychlostními módy, podle toho, na jaké tempo budete mít zrovna náladu. Pokud se přeci jen stane, že se vám koloběžka vybije, dojedete do cíle odrážením i s vypnutým motorem. Navíc si koloběžka hravě poradí s hmotností jezdce až 150 kg, naplno ji tak využije celá rodina, což se jistě vyplatí! Řízení i ovládání bude hračka Přehledný LCD displej zobrazuje všechny důležité informace. Ukáže vám stav baterie, aktuální rychlost včetně rychlostního stupně, celkovou i aktuální uraženou vzdálenost, dobu jízdy a další doplňkové ukazatele. Pomocí dvou tlačítek ON/OFF a MODE budete zároveň schopni ovládat řadu pokročilých funkcí, mezi které patří šikovná vychytávka v podobě asistence rozjezdu či tempomat. Mimo to přijde vhod zabudovaný USB port zezadu displeje, díky němuž lze nabíjet váš mobilní telefon nebo tablet. Maximální bezpečnost za každé situace S elektrickou koloběžkou W-TEC Tenmark III nástrahy na silnicích nemají šanci! Tma ani špatné povětrnostní podmínky už nebudou stěžejním důvodem, proč zůstat sedět doma. Se předním a zadním LED světlem napájeným centrální baterií budete zřetelně vidět v noci. Světla zapnete stejně jako zvonek barevně označeným spínačem na řídítkách. Zadní světlo se také rozsvítí během brzdění, takže vás nikdo nemá šanci přehlédnout. Ať už pojedete jakýmkoliv tempem, na kotoučové brzdy se dá za každé situace spolehnout. Díky nim plynule zastavíte takřka kdykoliv a v jakémkoliv terénu. Kvalita a odolnost zaručena Na pečlivém zpracování, které bylo vyšperkováno do detailu, se podílí také pevné pneumatiky s průměrem 10" (25,4 cm), jež mají skvělou přilnavost a výborně tlumí nepříjemné vibrace při jízdě. Koloběžka navíc disponuje kvalitním předním a zadním odpružením, které zaručuje pohodlnou a hladkou jízdu. Kromě toho jsou kola chráněna blatníky, což přispívá k ochraně před nečistotami z důvodu nepříznivého počasí. Odolnosti napomáhá i samotná hliníková konstrukce s výškově nastavitelnými řídítky. Koloběžka bude vhodná pro jezdce s postavou od 150 do 210 cm. Na 53 cm dlouhém nášlapu se můžete pohodlně svést s chodidly za sebou či vedle sebe. Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III vám bude zkrátka skvělým parťákem. kterého vám ostatní budou závidět! Věřte, že pokud jste doposud nezkusili jízdu na elektrické koloběžce, s jistotou si ji zamilujete. Skladná konstrukce, skvělý výkon a moderní design, co víc si přát?Technický popis koloběžky: materiál rámu slitina hliníku provozní napětí 48 V typ motoru bezkartáčový max. stoupání 20° výkon motoru 700 W kapacita baterie 13 Ah / 48 V nabíječka vstup 100-240V AC / 50 ~ 60HZ, výstup DC 54,6V / 2A max. rychlost 40 km/h dojezd na 1 nabití až 50 km rychlost nabíjení 5-8 h doporučená nosnost 120 kg maximální testovaná nosnost 150 kg hmotnost 20,2 kg velikost pneu 10" (25,4 cm) druh pneu přední i zadní nafukovací brzdy elektrické, kotoučové doporučená minimální výška jezdce 150 cm minimální

Objev podobné jako Elektrická koloběžka W-TEC Tenmark III 10" - model 2025 se sedátkem a brašnou bílá

cena 15989.0 Kč
Detail

Demons & Wizards - III (2 LP)

Země původu: Evropská unie Rychlost: 33 1/3 RPM Barva: Černá Subžánr: Progressive Power Metal;Power Metal;Heavy Metal Hmotnost: 180 g Gramáž desky: 180 g Složení setu: 2 ks Typ: Album;LP deska Interpret / Téma: Demons & Wizards Varianta: III (2 LP) Země interpreta: Německo Dekáda interpreta: 2010 - 2019;1990 - 1999;2020 - 2029;2000 - 2009 Žánr: Metal;Rock Barva podle výrobce: Black Datum vydání: 2020-02-21 Vydavatelství: Century Media;Ravencraft Productions Rok vydání: 2020.0 Rok nahrávky: 2020.0 Balení obsahuje: LP

Objev podobné jako Demons & Wizards - III (2 LP)

cena 585.0 Kč
Detail

Migos - Culture III (2 LP)

Země původu: Německo Barva podle výrobce: Black Interpret / Téma: Migos Rok vydání: 2022.0 Typ: Album;LP deska Datum vydání: 2022-04-29 Složení setu: 2 ks Balení obsahuje: LP Vydavatelství: Capitol Records Dekáda interpreta: 2000 - 2009;2010 - 2019;2020 - 2029 Žánr: Trap;Hip Hop Subžánr: Trap;Hip Hop Země interpreta: USA Barva: Černá Rychlost: 33 1/3 RPM Varianta: Culture III (2 LP)

Objev podobné jako Migos - Culture III (2 LP)

cena 937.0 Kč
Detail

Duchovní zákony 2 - Kurt Tepperwein

Pochopení duchovních zákonů nám pomáhá cítit se stále více jako neoddělitelná část univerzitní jednoty. Duchovní zákony upozorňují na spravedlnost mimo konvence a morálku a poukazují na kosmický plán, který nabízí nové, netušené možnosti řešení našich potíží.

Objev podobné jako Duchovní zákony 2 - Kurt Tepperwein

cena 267.0 Kč
Detail

Teorie sociální práce I (978-80-271-2220-2)

Elektronická kniha - autor Andrej Mátel, 208 stran, česky Sociální práce patří v současnosti k progresivně se rozvíjejícím vědním disciplínám a pomáhajícím profesím. Cílem publikace je představit její základní teoretická východiska studentům sociální práce. Sociálním pracovníkům může přinést aktuální odborné diskurzy na mezinárodním poli této disciplíny, jakož i ve specifických českých a slovenských podmínkách jejího výkonu. Autorem publikace je renomovaný slovenský profesor oboru sociální práce, který publikoval více než 160 vědeckých, odborných a populárních studií. Mezi nejznámější patří Etika sociální práce (2010, 2012), Aplikovaná sociální patologie v sociální práci (2011), Etické kodexy sociální práce (2016), Teorie a metody sociální práce I, II (2015). České vydání teorie sociální práce je nejnovějším přepracováním první části uvedeného díla. Autor v ní využívá nejen bohaté teoretické znalosti, ale i praktické zkušenosti z vyučování sociální práce v...

Objev podobné jako Teorie sociální práce I (978-80-271-2220-2)

cena 280.0 Kč
Detail

Aktualizace I/3 2024

Nejvýznamnější navrhovanou změnou zákona o cenách je v tomto směru výrazné zúžení stávajícího rozsahu přenesené působnosti na úseku cen u obcí a krajů. Ačkoliv obecní a krajské úřady v současné době stejně jako Specializovaný finanční úřad disponují všeobecnou působností v oblasti výkonu cenových kontrol, reálně v rámci těchto kontrol s ohledem na složitost agendy a s tím spojenými zvýšenými personálními nároky na kontrolní pracovníky kontrolují pouze dodržování povinností týkajících se označování zboží cenou (§ 13 zákona o cenách) a v některých případech též dodržování povinností stanovených v § 11 v souvislosti s vedením cenové evidence u zboží prodávaného spotřebiteli. Změna zákona o cenách Změna zákona o rozpočtových pravidlech Zákon o daních z příjmů Zákon o spotřebních daních Zákon o účetnictví Zákon o platebním styku Zákon o archivnictví a spisové službě Zákon o pravidlech rozpočtové odpovědnosti

Objev podobné jako Aktualizace I/3 2024

cena 80.0 Kč
Detail

Aktualizace II/5 2024

Insolvenční zákon – Směrnice EU ukládá v oblasti oddlužení členským státům v zásadě čtyři úkoly: zpřístupnit podnikatelům alespoň jeden typ řízení, který vede k plnému oddlužení; harmonizovat maximální dobu oddlužení; zajistit, aby po skončení oddlužení pozbyly účinnosti všechny překážky omezující ve výkonu podnikání a konsolidovat oddlužení pro podnikatelské i osobní dluhy.Titul obsahuje úplná znění:- Zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád- Zákon č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád)- Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon)Občanský soudní řádNamísto občanského soudního řízení a řízení vykonávacího, popř. exekučního nastupuje řízení insolvenční coby zvláštní druh civilního procesu, které je vhodnějším procesním nástrojem pro uspořádání majetkových vztahů dlužníka k více věřitelům, resp. je právě pro tento účel v právním řádu zavedeno.Exekuční řádPro zaměstnavatele nabízí institut oddlužení potenciál získat stabilní pracovní sílu a snížit náklady na administraci exekučních srážek. Primární povinností dlužníka je vyvíjet a udržet výdělečnou činnost za účelem zajištění stabilních splátek. Vyskytují-li se v systému stovky tisíc lidí ve vícečetných exekucích, představují reálně významné pracovní rezervy v národním hospodářství, jejichž využití může zvýšit produktivitu práce (pracovníci bez dluhů netíhnou tolik k optimalizaci či skrývání svých příjmů, jsou ekonomicky motivovanější pracovat přesčasy či v náročnějších provozech, nefluktuují mezi různými zaměstnavateli kvůli unikání exekučním příkazům atd.).Insolvenční zákonZa hlavní principy navrhované úpravy lze označit zejména:- zajištění implementace relevantních části směrnice o restrukturalizaci a insolvenci do insolvenčního zákona,- zefektivnění a zjednodušení řízení o oddlužení tak, aby bylo insolvenční právo připraveno na vlnu osobních bankrotů;- zajistit druhou šanci pro všechny poctivé dlužníky;- rovné požadavky a podmínky oddlužení pro všechny fyzické osoby, bez ohledu na to, zda jde o podnikatele či spotřebitele;- zpřísnění požadavků na řádné plnění povinností dlužníka, resp. na efektivní výkon dohledu ze strany insolvenčního správce, a to tak, aby dlužník skutečně uspokojil své věřitele v nejvyšší reálně dosažitelné míře;- posílení opatření působících proti zneužití institutu oddlužení ze strany nepoctivého dlužníka. Zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád Zákon č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon)

Objev podobné jako Aktualizace II/5 2024

cena 178.0 Kč
Detail

Příprava na státní přijímací zkoušky na osmiletá gymnázia – Matematika 2 - Pavel Zelený

Další sada testů pro všechny, kteří chtějí být skvěle připraveni! Publikace obsahuje 11 cvičných testů z matematiky. Jsou sestaveny tak, aby žák získal ucelenou představu o tom, jak jsou otázky formálně koncipovány, a uměl se v nich dobře orientovat. Součástí titulu je klíč správných řešení, pokyny pro správné vyplnění záznamového archu, záznamové archy a tipy na správnou strategii při řešení testových úloh.

Objev podobné jako Příprava na státní přijímací zkoušky na osmiletá gymnázia – Matematika 2 - Pavel Zelený

cena 268.0 Kč
Detail

Pečovatelství 2.díl - Učebnice pro obor sociální činnost - Jana Mlýnková

Moderní, přehledná učebnice pečovatelství pro žáky středních sociálních škol oboru sociální činnost, zpracovaná podle témat probíraných v předmětu pečovatelství. Péče o klienty v různých zařízeních i domácím prostředí vyžaduje přípravu žáků na komunikaci s klientem a péči o něj, na zvládání psychologického přístupu, edukace klienta i jeho rodiny. Publikace je věnována problematice péče o klienty různého věku a postižení a je doplněna četnými fotografiemi.

Objev podobné jako Pečovatelství 2.díl - Učebnice pro obor sociální činnost - Jana Mlýnková

cena 357.0 Kč
Detail

Aktualizace I/2 2025 - Daně z příjmů

Novela č. 84/2025 Sb. navrhuje terminologickou změnu zákona daních z příjmu, aby se vyloučily situace, kdy benefit vlastním zaměstnancům v podobě příspěvku na provoz zařízení péče o děti předškolního věku nebo mateřské školy je zdaněn, zatímco související náklad je u zaměstnavatele daňově neuznatelný. Titul obsahuje: Zákon č. 586/1992 Sb. o daních z příjmů Upozornění na změnu Zákona č. 280/2009 Sb. daňový řád Dlouhá anotace: Novelou č. 52/2025 Sb. která mění zákon o daních z příjmů, dochází ke zpřesnění, jakými doklady se pro účely prokázání daňového zvýhodnění prokazuje studium na střední, vyšší odborné či vysoké škole v zahraničí, studium na zahraniční vysoké škole v České republice nebo studium ve vysokoškolském studijním programu zahraniční vysoké školy uskutečňované na území České republiky českou právnickou osobou, postavené rozhodnutím MŠMT na roveň studia na středních, vyšších odborných nebo vysokých školách v České republice. Bude tak docházet ke zpracování osobních údajů uvedených na předkládaných dokladech. Uvedené doklady budou předkládány zaměstnavatelům, případně orgánům Finanční správy ČR, a to ve veřejném zájmu s cílem prokázání existence a délky trvání daného studia. Údaje budou zaměstnavateli a orgány Finanční správy ČR zpracovávány v souladu s jimi nastavenými pravidly pro zpracování osobních údajů.[

Objev podobné jako Aktualizace I/2 2025 - Daně z příjmů

cena 133.0 Kč
Detail

Podívejte se také