Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Aktualizace III/5 2022 (9771802834193)
Kniha - 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Za účelem zapojení volných prostředků ostatních veřejných rozpočtů do státního rozpočtu v letošním roce se navrhuje, aby došlo k zmrazení platby za státní pojištěnce na úroveň roku 2021. Vzhledem k tomu, že v průběhu tohoto rozpočtového roku již v souladu s Nařízením vlády dochází k převodu ze státního rozpočtu do systému veřejného zdravotního pojištění ve výši 1 967 Kč za osobu a měsíc, je nezbytné za účelem naplnění tohoto požadavku platbu po zbytek roku přiměřeně snížit. Vzhledem k tomu, že předpoklad nabytí účinnosti je k 1. červenci 2022, měla by platba za osobu a měsíc činit 1 567 Kč (vyměřovací zákon 11 607 Kč).
Podívejte se také Aktualizace III/5 2022 (9771802834193)
Aktualizace 2022 III/4
Návrh cílí na osoby s dětmi svěřenými do péče před 1. 1. 2022, kterým zajišťuje účast na důchodovém pojištění, stejně jako před novelou zákona o sociálně-právní ochraně dětí, neboť odebrání této výhody by i vzhledem ke krátké legisvakanci zákona č. 363/2021 Sb., kterým se novelizoval zákon č. 359/1999 Sb., mohlo představovat zásadní zásah do jejich práv. Návrh rovněž přináší možnost nepříspěvkové účasti na důchodovém pojištění v tzv. adaptačním dvouletém období pro osoby, které přijaly do náhradní rodinné péče (svěřenectví či pěstounské péče) dítě/děti po 31. 12. 2021, k překonání prvních často náročných období sžívání se rodiny a příchozích dětí. Cílem je zajistit pro tyto osoby po změnách účinných od 1. 1. 2022 alespoň po přechodnou dobu tzv. nepříspěvkovou účast na důchodovém pojištění, tedy takovou, která není spojena s povinností platit pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti. Díky tomu se tyto osoby mohou podobně jako před 1. 1. 2022 více zaměřit na samotnou péči a nemusejí se zabývat potřebou zajistit si během péče účast na důchodovém pojištění z jiného titulu, např. výkonem výdělečné činnosti, dobrovolnou účastí podmíněnou placením pojistného nebo jiným typem náhradní doby pojištění. Získání doby účasti na důchodovém pojištění (příspěvkové či nepříspěvkové) v zákonem předepsaném rozsahu je jednou z podmínek nároku na každou z dávek důchodového pojištění, tedy na starobní, invalidní, vdovský, vdovecký nebo sirotčí důchod; splnění této podmínky se nevyžaduje jen ve výjimečných případech.
Podívejte se také Aktualizace 2022 III/4 (9771802834186)
Aktualizace 2022 III/4 (9771802834186)
Kniha - 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Návrh cílí na osoby s dětmi svěřenými do péče před 1. 1. 2022, kterým zajišťuje účast na důchodovém pojištění, stejně jako před novelou zákona o sociálně-právní ochraně dětí, neboť odebrání této výhody by i vzhledem ke krátké legisvakanci zákona č. 363/2021 Sb., kterým se novelizoval zákon č. 359/1999 Sb., mohlo představovat zásadní zásah do jejich práv. Návrh rovněž přináší možnost nepříspěvkové účasti na důchodovém pojištění v tzv. adaptačním dvouletém období pro osoby, které přijaly do náhradní rodinné péče (svěřenectví či pěstounské péče) dítě/děti po 31. 12. 2021, k překonání prvních často náročných období sžívání se rodiny a příchozích dětí. Cílem je zajistit pro tyto osoby po změnách účinných od 1. 1. 2022 alespoň po přechodnou dobu tzv. nepříspěvkovou účast na důchodovém pojištění, tedy takovou, která není spojena s povinností platit pojistné na sociální zabezpečení a příspěvek na státní politiku...
Podívejte se také Aktualizace 2022 III/3 (9771802834179)
Podívejte se také
- Aktualizace I/5 2022 (9771802832229)
- Aktualizace I/6 2022 – o spotřebních daních (9771802837170)
- Aktualizace I/1 2022 – DPH, Spotřební daně (9771335151187)
- Aktualizace I/2 2022 – Zákon o platebním styku (9771335151194)
- Aktualizace I/3 2022 – o daních z příjmů, o dani silniční (9771335151200)
- Aktualizace V/2 (9771802832137)
- Aktualizace VI/1 (9771802837125)
- Aktualizace V/3 (9771802832144)
- Aktualizácia III/8 2022 – Zákonník práce (9772730035119)
- Aktualizace IV/1 2022: o podmínkách použití peněžních prostředků Státního fondu podpory investic (9771802835107)
- Simpsonovi 5/2022 (9786660076050)
- Aktualizácia III/1 2022 – Služby zamestnanosti, Zdravotné poistenie (9771335612817)
- Aktualizace II/2 – Občanský soudní řád
- Aktualizace II/3 – Živnostenský zákon (9771802833196)
- Aktualizace VI/4 – Energetický zákon (9771802837156)
- Aktualizace VI/3 – Energetický zákon (9771802837149)
- DUO 4-5/2022 (9771336798213)
- Aktualizácia III/3 2022 – Sociálne poistenie a dôchodkové sporenie (9771335612879)
- TPMS CUB MAZDA MX-5 01/2022 - 12/2022 (2779S720)
- TPMS CUB MAZDA CX-5 01/2022 - 12/2022 (2773S720)
Aktualizace 2022 III/3 (9771802834179)
Kniha - 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Snížit pojistné se navrhuje i u skupiny osob mladších 21 let, a to bez ohledu na rozsah sjednaného pracovního úvazku. U této skupiny osob je třeba podpořit jejich zaměstnávání obecně. Klade se důraz na to, aby zejména absolventi středních škol a odborných učilišť, co nejdříve po absolvování studia, vstupovali na trh práce a získávali odborné a praktické zkušenosti, zároveň je žádoucí podpořit získávání praktických dovedností pro trh práce již v průběhu studia a podpořit soulad výkonu práce a studia. Sleva na pojistném bude náležet za jednoho konkrétního zaměstnance vždy jen u jednoho uzavřeného zkráceného úvazku (u jednoho zaměstnání) a jen jednomu zaměstnavateli. Navrhuje se vyloučit souběh poskytování slevy na pojistném za více zkrácených úvazků uzavřených s jedním zaměstnancem. Nepovažuje se za účelné poskytovat slevu na pojistném za více zkrácených úvazků uzavřených s jedním zaměstnancem, ať již u...
Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/3 (9771802834179)
Aktualizace I/5 2022 (9771802832229)
Kniha - 24 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Novela zákona o provádění mezinárodních sankcí spolu s doprovodnými novelami reaguje na aktuální situaci při provádění mezinárodních sankcí vyplývajících zejména z přímo použitelných předpisů Evropské unie, a dále navazuje na související návrh zákona o omezujících opatřeních proti některým závažným protiprávním jednáním (sankční zákon), jehož gestorem je Ministerstvo zahraničních věcí. S ohledem na to, že návrh reaguje na aktuální situaci při provádění mezinárodních sankcí, nemá s ohledem na nutnost rychlé úpravy stávající praxe ambici pokrýt další změny zákona o provádění mezinárodních sankcí, které by bylo vhodné zavést. Předpokládá se, že řešení dalších otázek koncepčního charakteru bude obsaženo v rámci navazující novely zákona o provádění mezinárodních sankcí, která je zařazena do Plánu legislativních prací vlády pro rok 2022 s termínem předložení vládě v říjnu 2022.
Objev podobné jako Aktualizace I/5 2022 (9771802832229)
Aktualizace 2022 III/2 – o státní sociální podpoře
Navrhuje se odstranit povinnost každoročně žádat o příspěvek na bydlení. Příspěvek na bydlení se bude přiznávat na dobu neurčitou, nebude třeba o něj vždy k 1.7. daného roku znovu žádat. Sníží se tak administrativní zatížení Úřadu práce ČR i klientů, aniž by se rozšířil prostor pro zneužívání příspěvku na bydlení.Cílem návrhu je zejména rozšíření podpory prostřednictvím dávky mimořádné okamžité pomoci, a to definováním dalších zákonných situací, které mohou nárok na tuto dávku založit. Při aktuálním celospolečenském vývoji ovlivněném mnohými krizovými faktory, jako např. pandemická situace, energetická krize, vysoká míra inflace, uprchlická krize v důsledku válečného konfliktu, stále více zaznívá potřeba revize této formy pomoci, neboť narůstá skupina zranitelných osob, které jsou přímo ohroženy např. ztrátou bydlení či sociálním vyloučením.
Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/2 – o státní sociální podpoře
Aktualizace 2022 III/1 – o státní sociální podpoře (9771802834155)
Kniha - 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V posledním čtvrtletí roku 2021 prudce vzrostly ceny energií (plyn, elektřina), pokračující růst je avizován zejména od ledna 2022. Náklady domácností na zajištění těchto základních komodit enormně stoupají. Zvláště markantní je tento problém u těch domácností, jež mají smlouvy s dodavateli energií, které neumožňují fixaci cen, nebo jim fixace končí. Uvedený skokový nárůst nákladů domácností na energie však příspěvek na bydlení nedokáže aktuálně reflektovat. Na zvýšené náklady na bydlení domácností, ovšem jen do normativních nákladů na bydlení, reaguje s čtvrtletním zpožděním, promítnutí zvýšení cen energií do normativních nákladů na bydlení se děje s ročním zpožděním.
Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/1 – o státní sociální podpoře (9771802834155)
Aktualizace 2022 III/2 – o státní sociální podpoře (9771802834162)
Kniha - 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Navrhuje se odstranit povinnost každoročně žádat o příspěvek na bydlení. Příspěvek na bydlení se bude přiznávat na dobu neurčitou, nebude třeba o něj vždy k 1.7. daného roku znovu žádat. Sníží se tak administrativní zatížení Úřadu práce ČR i klientů, aniž by se rozšířil prostor pro zneužívání příspěvku na bydlení. Cílem návrhu je zejména rozšíření podpory prostřednictvím dávky mimořádné okamžité pomoci, a to definováním dalších zákonných situací, které mohou nárok na tuto dávku založit. Při aktuálním celospolečenském vývoji ovlivněném mnohými krizovými faktory, jako např. pandemická situace, energetická krize, vysoká míra inflace, uprchlická krize v důsledku válečného konfliktu, stále více zaznívá potřeba revize této formy pomoci, neboť narůstá skupina zranitelných osob, které jsou přímo ohroženy např. ztrátou bydlení či sociálním vyloučením.
Objev podobné jako Aktualizace 2022 III/2 – o státní sociální podpoře (9771802834162)
Aktualizace III/1 Zákon o zaměstnanosti (9771802834209)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pokud jde o dosavadní právní úpravu v oblasti zaměstnanosti týkající se oznamovací povinnosti zaměstnavatelů v souvislosti se zaměstnáním osoby s DO, za současných podmínek nemá Úřad práce ČR jako správní orgán rozhodující o nároku na výplatu tzv. HuD možnost si z evidencí vedených v rámci resortu práce a sociálních věcí spolehlivým způsobem ověřit, zda údaje o příjmových poměrech předkládané žadatelem odpovídají skutečnosti. Evidence Úřadu práce ČR vychází z informací, které zaměstnavatelé cizích státních příslušníků hlásí podle § 87 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Mezi sdělovanými údaji však není obsažen údaj o formě základního pracovněprávního vztahu, v němž je zaměstnání vykonáváno, a ani zda se jedná o pojistný pracovněprávní vztah. Podle údajů Úřadu práce ČR je v současné době zaměstnáno celkem 92 785 držitelů DO, a to bez rozdílu státní příslušnosti. Od začátku konfliktu jich bylo...
Objev podobné jako Aktualizace III/1 Zákon o zaměstnanosti (9771802834209)
Aktualizácia III/5 2022 – Sociálne poistenie, Zákonník práce (9771335612992)
Kniha - 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Účelom zákona o zlepšení podnikateľského prostredia je znížiť nadmernú regulačnú záťaž podnikania a tým zvýšiť motiváciu k začatiu a rozvoju podnikania, poskytnúť konkurenčnú výhodu v porovnaní s okolitými krajinami a v konečnom dôsledku zlepšiť postavenie Slovenskej republiky v medzinárodných rebríčkoch hodnotiacich stav podnikateľského prostredia. Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky vyzvalo verejnosť na zasielanie podnetov na zlepšenie podnikateľského prostredia, pričom na základe podnetov dotknutej podnikateľskej obce po ich dôkladnej analýze, rokovaní s odborníkmi, zástupcami podnikateľov ako aj samotnými gestormi regulácie, vybralo opatrenia spočívajúce vo vytvorení priaznivejšieho podnikateľského prostredia, bez významných vplyvov na rozpočet verejnej správy. Väčšina zmien spočíva v úprave takých povinností podnikateľov, ktoré zakladajú neúmerné administratívne či nepriame finančné...
Objev podobné jako Aktualizácia III/5 2022 – Sociálne poistenie, Zákonník práce (9771335612992)
Aktualizace III/1 Zákon o státní sociální podpoře
V posledním čtvrtletí roku 2021 prudce vzrostly ceny energií (plyn, elektřina), pokračující růst je avizován zejména od ledna 2022. Náklady domácností na zajištění těchto základních komodit enormně stoupají. Zvláště markantní je tento problém u těch domácností, jež mají smlouvy s dodavateli energií, které neumožňují fixaci cen, nebo jim fixace končí. Uvedený skokový nárůst nákladů domácností na energie však příspěvek na bydlení nedokáže aktuálně reflektovat. Na zvýšené náklady na bydlení domácností, ovšem jen do normativních nákladů na bydlení, reaguje s čtvrtletním zpožděním, promítnutí zvýšení cen energií do normativních nákladů na bydlení se děje s ročním zpožděním.
Objev podobné jako Aktualizace III/1 Zákon o státní sociální podpoře
Aktualizace III/4 2024 Zákon o veřejném zdravotním pojištění
Navrhované znění § 32b odst. 2 zákona o veřejném zdravotním pojištění reflektuje nahrazení pojmu "cenový předpis" pojmem "cenový výměr". Dále reflektuje skutečnost, že v současné době platné znění § 24a zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, již nezmocňuje Státní ústav pro kontrolu léčiv k udělení licence k pěstování konopí pro léčebné použití na základě zadávacího řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek, kdy výše ceny vzešlá ze zadávacího řízení měla být následně zohledněna v rámci stanovení maximální ceny individuálního léčivého přípravku s obsahem konopí pro léčebné použití. Konečná cena individuálně připravovaného léčivého přípravku s obsahem konopí pro léčebné použití bude nově regulována věcným usměrněním ceny, tak jako u jiných individuálně připravovaných léčivých přípravků, přičemž pro účely cenové regulace nadále v platnosti zůstává úprava stanovením maximální ceny léčivé látky konopí pro léčebné použití obsažené v těchto léčivých přípravcích. Navrhovaná změna § 32b odst. 2 zákona o veřejném zdravotním pojištění bude mít neutrální dopad na prostředky veřejného zdravotního pojištění i na finanční spoluúčast pacientů léčených individuálně připravovanými léčivými přípravky s obsahem konopí pro léčebné použití, jelikož měsíční množstevní limit předepisovaného konopí pro léčebné použití k úhradě z veřejného zdravotního pojištění ve výši 30 g a jeho úhrada z veřejného zdravotního pojištění ve výši 90 % z ceny pro konečného spotřebitele podle § 32b odst. 1 zákona o veřejném zdravotním pojištění zůstává zachován. Navrhovaná změna § 32b odst. 2 také nemá jakýkoliv dopad na tuzemské výrobce či případné dovozce léčivé látky konopí pro léčebné použití ZÁKON č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění ZÁKON č. 245/2000 Sb., o státních svátcích, o ostatních svátcích, o významných dnech NAŔÍZENÍ VLÁDY č. 271/2024 Sb., o výši vyměřovacího základu pro pojistné na veřejné zdravotní pojištění hrazené státem
Objev podobné jako Aktualizace III/4 2024 Zákon o veřejném zdravotním pojištění
Aktualizace V/1 2022 (9771802832120)
Kniha - 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nařízení vlády č. 75/2005 Sb., o stanovení rozsahu přímé vyučovací, přímé výchovné, přímé speciálně pedagogické a přímé pedagogicko-psychologické činnosti pedagogických pracovníků Do rozsahu snížení přímé pedagogické činnosti zástupce ředitele školy nebo vedoucího učitele praktického vyučování se navíc započítá 7 hodin za 1 až 120 žáků nebo studentů zúčastňujících se praktického vyučování nebo praktické přípravy a další 2 hodiny za každých dalších započatých 120 žáků nebo studentů. Do rozsahu snížení přímé pedagogické činnosti zástupce ředitele školy nebo vedoucího učitele praktického vyučování ve škole zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákona se navíc započítá 7 hodin za 1 až 42 žáků zúčastňujících se praktického vyučování a další 2 hodiny za každých dalších započatých 42 žáků. Do rozsahu snížení přímé pedagogické činnosti zástupce ředitele školy nebo vedoucího učitele praktického vyučování se navíc...
Objev podobné jako Aktualizace V/1 2022 (9771802832120)
Aktualizace III/1 2021 – Zákon o ochraně veřejného zdraví (9771802834087)
Kniha - 128 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - česky Stanovení způsobu vyhlášení nařízení krajské hygienické stanice a podmínky nabytí jeho platnosti a účinnosti. Započítávání ošetřovného, které je poskytováno v souvislosti s mimořádnými opatřeními ve spojení s pandemií COVID-19.
Objev podobné jako Aktualizace III/1 2021 – Zákon o ochraně veřejného zdraví (9771802834087)
Aktualizace I/4 2022 – spotřební daně (9771335151217)
Kniha - 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Hlavním důvodem předložení návrhu změny zákona je povinnost České republiky provést implementaci směrnice Rady 2020/262/EU, kterou se stanoví obecná úprava spotřebních daní (dále jen „směrnice o obecné úpravě spotřebních daní“), která stanoví společná pravidla pro uplatnění spotřební daně v rámci Evropské unie včetně zásad pro pohyb výrobků, které jsou předmětem této daně, mezi členskými státy. V návaznosti na implementaci výše uvedené směrnice o obecné úpravě spotřebních daní byly rovněž provedeny další formulační a technické úpravy tak, aby byla zachována konzistence právní úpravy i v rámci ustanovení, která pokrývají tuto oblast na národní úrovni.
Objev podobné jako Aktualizace I/4 2022 – spotřební daně (9771335151217)
Aktualizace IV/2 2022 – stavební zákon, územní plánování
Stavební zákonOdklad účinnosti, naplňování a faktického vzniku Nejvyššího stavebního úřadu a krajských stavebních úřadů je nezbytný pro to, aby vznikl prostor pro nalezení shody na principech stavebního práva, které budou akceptovat všechny hlavní politické síly v Parlamentu České republiky. Tím bude zajištěna tolik potřebná stabilita stavebního práva.Navrhovaná úprava nemá ústavní rozměr. Ostatně, ve velké části se jedná pouze o zachování stávajícího stavu. Fakticky se jedná o odklad zřízení státní stavební správy, nikoliv o nová práva a povinnosti.Kompetence založené Nejvyššímu stavebnímu úřadu bude po stanovenou dobu vykonávat Ministerstvo pro místní rozvoj, přičemž dočasný náhradní výkon těchto zákonem stanovených kompetencí je taktéž stanoven zákonem. Navržená úprava je proto i v souladu s čl. 79 odst. 1 Ústavy.Zákon zakládá odlišné zacházení (vyhrazené stavby a ostatní stavby), toto odlišné zacházení se však opírá o objektivní skutečnost, tedy složitost a dopad vyhrazených staveb. Nejde o nic, co by právo dosud neznalo, řada vyhrazených staveb již dříve podléhala jiným než obecným stavebním úřadům.Zákon o zvláštních postupech v oblasti územního plánovaníNavrhovaná právní úprava stanovuje zvláštní postupy v oblasti územního plánování a stavebního řádu, a to s ohledem na akutní potřebu zajištění bydlení nebo ubytování a případně dalších staveb související veřejné infrastruktury v návaznosti na zvýšení počtu osob s pobytem v České republice v důsledku probíhajícího ozbrojeného konfliktu na území Ukrajiny. Jedná se o speciální právní úpravu ke stavebnímu zákonu, přičemž se počítá s aplikací stavebního zákona včetně prováděcích právních předpisů i souvisejících právních předpisů, s výjimkou postupů a požadavků upravených speciálně v navrhované právní úpravě.Návrh zavádí pojem nezbytné stavby, která je definována jako stavba sloužící ke zmírnění následků hromadného přílivu osob v souvislosti s ozbrojeným konfliktem na území Ukrajiny vyvolaným invazí vojsk Ruské federace. Nezbytná stavba je vždy stavba dočasná, jejíž doba trvání nesmí přesáhnout 3 roky ode dne nabytí právních účinků souhlasu s provedením nezbytné stavby. Návrh zároveň s ohledem na charakter nezbytné stavby vymezuje, že stavebníkem nezbytné stavby je Česká republika nebo její příspěvková organizace, a dále kraj, obec nebo jimi zřízená nebo založená právnická osoba.
Objev podobné jako Aktualizace IV/2 2022 – stavební zákon, územní plánování
Aktualizace I/1 2022 – DPH, Spotřební daně (9771335151187)
Kniha - 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul obsahuje úplné znění zákonů po novele: daň z přidané hodnoty spotřební daně Vyhláška o změně sazby základní náhrady za používání silničních motorových vozidel a stravného a o stanovení průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad V případě zákona o spotřebních daních jde o směrnici Rady 2020/1151/EU, kterou se mění směrnice 92/83/EHS o harmonizaci struktury spotřebních daní z alkoholu a alkoholických nápojů (dále jen „alkoholová směrnice“) a směrnici Rady (EU) 2019/2235, kterou se mění směrnice Rady 2006/112/ES o společném systému daně z přidané hodnoty a směrnice 2008/118/ES o obecné úpravě spotřebních daní, pokud jde o společné obranné úsilí v rámci Evropské unie (dále jen „směrnice o společném obranném úsilí“). Implementací posledně jmenované směrnice rovněž dochází k novelizaci zákona o dani z přidané hodnoty, která spočívá v zavedení možnosti osvobození...
Objev podobné jako Aktualizace I/1 2022 – DPH, Spotřební daně (9771335151187)
Aktualizace I/6 2022 – o spotřebních daních (9771802832236)
Kniha - 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Navrhované změny v oblasti spotřebních daních reagují na současnou ekonomickou situaci, která má řadu negativních dopadů na podnikatelské i nepodnikatelské subjekty. Konkrétně se reaguje na přetrvávající vysoké ceny pohonných hmot, zejména motorové nafty, které jsou spojeny s narůstajícími náklady subjektů působících zejména v dopravním sektoru
Objev podobné jako Aktualizace I/6 2022 – o spotřebních daních (9771802832236)
Aktualizace I/6 2022 – o spotřebních daních (9771802837170)
Kniha - 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mimořádně vysoké ceny energií ohrožují fungování většiny domácností v České republice. Danou situaci není vhodné a dostatečné řešit stávajícím právním institutem příspěvku na bydlení, v jehož rámci může stát pomoci pouze nejvíce energeticky zranitelným zákazníkům. Za současné situace se jeví jako nezbytné vytvořit zcela nový právní institut, jehož prostřednictvím stát zajistí rychlou a efektivní pomoc zákazníkům, která se odrazí přímo v jejich faktuře za elektřinu nebo plyn.
Objev podobné jako Aktualizace I/6 2022 – o spotřebních daních (9771802837170)
Aktualizace 2024 III/1 O důchodovém pojištění
Návrh změny zákona o důchodovém pojištění sjednocuje postižení odměny odsouzených za práci a jiných příjmů odsouzených, které odměnu za práci nahrazují, či jiných příjmů odsouzených. Při tom se zohledňují i specifika výkonu trestu odnětí svobody a výkonu zabezpečovací detence, kdy není důvod část příjmů vězněných osob chránit jako nezabavitelnou částku, když tuto roli plní ve vězeňském prostředí jiné instituty.
Objev podobné jako Aktualizace 2024 III/1 O důchodovém pojištění
Aktualizace I/2 2022 – Zákon o platebním styku (9771335151194)
Kniha - 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul obsahuje úplné znění zákonů po novele: Zákon o platebním styku Zákon o opatřeních v oblasti daní v souvislosti s ozbrojeným konfliktem na území Ukrajiny vyvolaným invazí vojsk Ruské federace Upozornění na změnu zákona o spotřebních daních Vyhláška o změně sazby základní náhrady za používání silničních motorových vozidel a stravného a o stanovení průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad Zákon o platebním styku Právní úprava zákona o platebním styku obsahuje technické změny, kterými reaguje na problémy, které vyplynuly z aplikační praxe zákona. Bez těchto změn by byla další aplikační praxe provázena nejasnostmi. Z navrhovaných změn je vhodné uvést například dílčí změny v licenčních požadavcích pro poskytovatele platebních služeb malého rozsahu a vydavatele elektronických peněz malého rozsahu, úpravu přístupu k platebním účtům nebankovními...
Objev podobné jako Aktualizace I/2 2022 – Zákon o platebním styku (9771335151194)
Aktualizace IV/2 2022 – stavební zákon, územní plánování (9771802835114)
Kniha - 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stavební zákon Odklad účinnosti, naplňování a faktického vzniku Nejvyššího stavebního úřadu a krajských stavebních úřadů je nezbytný pro to, aby vznikl prostor pro nalezení shody na principech stavebního práva, které budou akceptovat všechny hlavní politické síly v Parlamentu České republiky. Tím bude zajištěna tolik potřebná stabilita stavebního práva. Navrhovaná úprava nemá ústavní rozměr. Ostatně, ve velké části se jedná pouze o zachování stávajícího stavu. Fakticky se jedná o odklad zřízení státní stavební správy, nikoliv o nová práva a povinnosti. Kompetence založené Nejvyššímu stavebnímu úřadu bude po stanovenou dobu vykonávat Ministerstvo pro místní rozvoj, přičemž dočasný náhradní výkon těchto zákonem stanovených kompetencí je taktéž stanoven zákonem. Navržená úprava je proto i v souladu s čl. 79 odst. 1 Ústavy. Zákon zakládá odlišné zacházení (vyhrazené stavby a ostatní stavby), toto odlišné...
Objev podobné jako Aktualizace IV/2 2022 – stavební zákon, územní plánování (9771802835114)
Aktualizace VI/5 (9771802837163)
Kniha - 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákon stanovuje práva a povinnosti pro celou řadu vybraných plastových výrobků, a to především jednorázových plastových výrobků, které nejsou vyrobeny, navrženy či uváděny na trh tak, aby mohly být během svého životního cyklu vícekrát využity nebo mohly projít několika cykly tím, že budou vráceny výrobci k opětovnému naplnění, nebo opětovně použity ke stejnému účelu, ke kterému byly určeny.
Objev podobné jako Aktualizace VI/5 (9771802837163)
Aktualizace II/5 2024
Insolvenční zákon – Směrnice EU ukládá v oblasti oddlužení členským státům v zásadě čtyři úkoly: zpřístupnit podnikatelům alespoň jeden typ řízení, který vede k plnému oddlužení; harmonizovat maximální dobu oddlužení; zajistit, aby po skončení oddlužení pozbyly účinnosti všechny překážky omezující ve výkonu podnikání a konsolidovat oddlužení pro podnikatelské i osobní dluhy.Titul obsahuje úplná znění:- Zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád- Zákon č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád)- Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon)Občanský soudní řádNamísto občanského soudního řízení a řízení vykonávacího, popř. exekučního nastupuje řízení insolvenční coby zvláštní druh civilního procesu, které je vhodnějším procesním nástrojem pro uspořádání majetkových vztahů dlužníka k více věřitelům, resp. je právě pro tento účel v právním řádu zavedeno.Exekuční řádPro zaměstnavatele nabízí institut oddlužení potenciál získat stabilní pracovní sílu a snížit náklady na administraci exekučních srážek. Primární povinností dlužníka je vyvíjet a udržet výdělečnou činnost za účelem zajištění stabilních splátek. Vyskytují-li se v systému stovky tisíc lidí ve vícečetných exekucích, představují reálně významné pracovní rezervy v národním hospodářství, jejichž využití může zvýšit produktivitu práce (pracovníci bez dluhů netíhnou tolik k optimalizaci či skrývání svých příjmů, jsou ekonomicky motivovanější pracovat přesčasy či v náročnějších provozech, nefluktuují mezi různými zaměstnavateli kvůli unikání exekučním příkazům atd.).Insolvenční zákonZa hlavní principy navrhované úpravy lze označit zejména:- zajištění implementace relevantních části směrnice o restrukturalizaci a insolvenci do insolvenčního zákona,- zefektivnění a zjednodušení řízení o oddlužení tak, aby bylo insolvenční právo připraveno na vlnu osobních bankrotů;- zajistit druhou šanci pro všechny poctivé dlužníky;- rovné požadavky a podmínky oddlužení pro všechny fyzické osoby, bez ohledu na to, zda jde o podnikatele či spotřebitele;- zpřísnění požadavků na řádné plnění povinností dlužníka, resp. na efektivní výkon dohledu ze strany insolvenčního správce, a to tak, aby dlužník skutečně uspokojil své věřitele v nejvyšší reálně dosažitelné míře;- posílení opatření působících proti zneužití institutu oddlužení ze strany nepoctivého dlužníka. Zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád Zákon č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon)
Objev podobné jako Aktualizace II/5 2024
Aktualizace 2024 III/3 - Zákoník práce - O kolektivním vyjednávání
Návrhem se především zavádí valorizační mechanismus minimální mzdy a zavádí se opatření na podporu kolektivního vyjednávání (transpoziční část návrhu zákona). V souvislosti s uvedeným se rovněž navrhuje upravit právní úpravu zaručené mzdy v § 112 zákoníku práce a zavést zaručený plat. Dále se navrhuje vypustit z § 217 odst. 1 zákoníku práce povinnost zaměstnavatele vyhotovovat písemný rozvrh čerpání dovolené za účelem snížení administrativní zátěže zaměstnavatelů.Titul obsahuje• Zákoník práce (zákon č. 262/2006 Sb.)• O kolektivním vyjednávání (zákon č. 2/1991 Sb. )UPOZORNĚNÍ na změnu• o sociálních službách (zákon č. 108/2006 Sb.)• o zaměstnanosti (zákon č. 435/2004 Sb.)Zákoník práceCílem navrhovaných změn zákoníku práce a ZoKV, je podpořit kolektivní vyjednávání různými legislativními opatřeními, a to zejména změnou ustanovení § 24 zákoníku práce, které se věnuje problematice tzv. plurality odborových organizací působících u zaměstnavatele v souvislosti s jednáním o uzavření kolektivní smlouvy (které dále bude promítnuto do zákona o státní službě a zákona o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů), změnou ustanovení § 27 zákoníku práce, které aktuálně řeší pouze konkurenci kolektivní smlouvy vyššího stupně (dále jen „KSVS“) s podnikovými kolektivními smlouvami, a to v důsledku navrhované změny spočívající ve snaze o zrušení stávajícího ustanovení § 7a písm. e) ZoKV), a změnou § 7a písm. a), c) a e) ZoKV (kde by mělo dojít k omezení výjimek ze závaznosti rozšířené KSVS a tedy k závaznosti rozšířené kolektivní smlouvy vyššího stupně pro více zaměstnavatelů). Dále se navrhuje rozšíření státního příspěvku pro sociální partnery na podporu vzájemných jednání na odvětvové úrovni (§ 320a ZP).O kolektivním vyjednáváníCílem navrhovaných změn zákoníku práce a ZoKV, je podpořit kolektivní vyjednávání různými legislativními opatřeními, a to zejména změnou ustanovení § 24 ZP, které se věnuje problematice tzv. plurality odborových organizací působících u zaměstnavatele v souvislosti s jednáním o uzavření kolektivní smlouvy. Navrhovaná změna má za cíl stanovit ústavně konformní procedurální pravidla pro odstranění sociálními partnery identifikovaného nedostatku spočívajícího v možnosti zablokování kolektivního vyjednávání v případě nedosažení shody, byť s jedinou, sebeméně reprezentativní odborovou organizací působící u zaměstnavatele, což v konečném důsledku vede k suspendaci práva na vedení kolektivního vyjednávání všech účastníků této procedury. Dále dochází ke změně ustanovení § 27 ZP, které aktuálně řeší pouze konkurenci kolektivní smlouvy vyššího stupně (dále jen „KSVS“) s podnikovými kolektivními smlouvami, a to v souvislosti s navrhovanou změnou spočívající v návrhu na zrušení stávajícího ustanovení § 7a písm. e) ZoKV), a změně § 7a písm. a), c) a e) ZoKV (omezení výjimek z působnosti rozšířené KSVS, kterým dojde k závaznosti rozšířené kolektivní smlouvy vyššího stupně pro více zaměstnavatelů)
Objev podobné jako Aktualizace 2024 III/3 - Zákoník práce - O kolektivním vyjednávání
Aktualizace 2024 III/2 O sociálních službách, o nemocenském pojištění
Cílem navrhované právní úpravy je větší podpoření poskytování sociální služeb v přirozeném sociálním prostředí, a s tím jsou spojeny i systémové změny pro segment neformální péče. Tento záměr vychází mj. z doporučení Evropské komise ve vztahu k deinstitucionalizaci sociálních služeb a dlouhodobé péči. Návrh vyhlášky č. 102/2024 Sb. o způsobu oceňování nákladů na zdravotní služby pro účely přerozdělování je prováděcím předpisem k zákonu č. 592/1992 Sb., o pojistném na veřejné zdravotní pojištění, ve znění zákona č. 145/2017 Sb. (dále jen „zákon“), který Ministerstvo zdravotnictví vydává společně s Ministerstvem financí.
Objev podobné jako Aktualizace 2024 III/2 O sociálních službách, o nemocenském pojištění
Aktualizace I/3 2022 – o daních z příjmů, o dani silniční (9771335151200)
Kniha - 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul obsahuje úplné znění zákonů po novele: Zákon o daních z příjmů Zákon o dani silniční Zákon o daních z příjmů Při bezplatném poskytnutí motorového vozidla zaměstnavatele zaměstnanci k používání ke služebním i soukromým účelům, dochází ke snížení procentuální částky vstupní ceny z 1 % na 0,5 %, ze které se stanoví výše příjmu ze závislé činnosti, který zaměstnanci v souvislosti s tímto poskytnutím plyne v případě, že je poskytnuto nízkoemisní motorové vozidlo (např. elektromobil či vozidlo kombinující spalovací motor a elektromotor). Z důvodu, že se jedná o podporu nízkoemisní mobility, tak zde užívaný pojem nízkoemisní motorové vozidlo vychází z projednávaného zákona o podpoře nízkoemisních vozidel prostřednictvím zadávání veřejných zakázek a veřejných služeb v přepravě cestujících, který tento pojem definuje. Dále dochází k přeřazení zařízení sloužících k dobíjení elektromobilů z...
Objev podobné jako Aktualizace I/3 2022 – o daních z příjmů, o dani silniční (9771335151200)
Aktualizace IV/1 2022: o podmínkách použití peněžních prostředků Státního fondu podpory investic (9771802835107)
Kniha - 24 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul obsahuje úplné znění zákonů po novele: Nařízení vlády o podmínkách použití peněžních prostředků Státního fondu podpory investic formou úvěru na podporu výstavby nájemních bytů na území České republiky Nařízení vlády o podmínkách použití finančních prostředků Státního fondu rozvoje bydlení podpory investic na pořízení sociálních a dostupných bytů a sociálních, smíšených a dostupných domů Nařízení vlády o podmínkách použití peněžních prostředků Státního fondu podpory investic formou úvěru na podporu výstavby nájemních bytů na území České republiky Toto nařízení upravuje podmínky poskytnutí a použití peněžních prostředků Státního fondu podpory investic formou úvěru na podporu výstavby nájemních bytů na území České republiky. Nařízení vlády o podmínkách použití finančních prostředků Státního fondu rozvoje bydlení podpory investic na pořízení sociálních a dostupných bytů a sociálních,...
Objev podobné jako Aktualizace IV/1 2022: o podmínkách použití peněžních prostředků Státního fondu podpory investic (9771802835107)
Simpsonovi 5/2022
Líza se dává na dráhu rokenrolové hvězdy! A El Barto jde do akce... možná naposledy...?!
Objev podobné jako Simpsonovi 5/2022
Aktualizácia III/8 2022 – Zákonník práce (9772730035119)
Kniha - 640 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom novely Zákonníka práce vychádzajúc z cieľa smernice (EÚ) 2019/1152 je zabezpečiť transparentné a predvídateľné pracovné podmienky pre pracovníkov (zamestnancov). Dochádza k doplneniu vybraných ustanovení Zákonníka práce týkajúcich sa pracovnej zmluvy a poskytovania informácií o pracovných podmienkach a podmienkach zamestnávania, k rozšíreniu, resp. spresneniu okruhu informácií, ktoré má zamestnanec dostať s cieľom, aby bola zabezpečená požiadavka transparentnosti a predvídateľnosti vykonávanej práce, k ustanoveniu práva zamestnanca žiadať prechod na inú formu zamestnania (napr. z určitej doby na neurčitý čas), k ustanoveniu poskytovania informácií aj v elektronickej podobe a pod.
Objev podobné jako Aktualizácia III/8 2022 – Zákonník práce (9772730035119)
Zákony III/2022 část A – Zákoník práce
Kniha - 512 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákony III A obsahují právní předpisy pro oblast zákoníku práce, mzdových a platových předpisů, zaměstnanosti, požární ochrany. Všechny právní předpisy obsahují novely zákonů schválených během roku 2021 k právnímu stavu 1. 1. 2022.
Objev podobné jako Zákony III/2022 část A – Zákoník práce
Učebnice Účetnictví III. díl 2022 - Pavel Štohl
Učebnice je určena především pro studenty čtvrtého ročníku obchodních akademií a středních odborných škol s výukou účetnictví.Úvodní část je věnována účetní závěrce, a to zejména sestavování účetních výkazů včetně přehledu o peněžních tocích. Důraz je kladen také na to, aby studenti porozuměli informacím uvedeným v účetních výkazech, tj. uměli je správně vyhodnotit.Další část je věnována účtování v jednotlivých právních formách, tj. podnikající fyzické osoby, společnosti s ručením omezeným, akciové společnosti, veřejné obchodní společnosti a komanditní společnosti.V učebnici je také zařazena kapitola týkající se manažerského účetnictví, kde jsou vysvětleny jeho jednotlivé složky, tj. zejména rozpočetnictví a kalkulace.
Objev podobné jako Učebnice Účetnictví III. díl 2022 - Pavel Štohl
Aktualizácia III/6 2022 – Zdravotné poistenie (9772730035010)
Kniha - 80 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Po novom sa definuje povinnosť zdravotnej poisťovne predkladať ministerstvu zdravotníctva údaje v anonymizovanej podobe, ktoré sú nevyhnutné na monitorovanie dostupnosti a vyhodnocovanie efektívnosti a kvality ošetrovateľskej starostlivosti v rámci dlhodobej zdravotnej starostlivosti. Údaj o prostredí na účely zberu údajov bude špecifikovať podmienky prostredia, z ktorého bol poistenec prijatý do zdravotnej starostlivosti, nakoľko tieto zaraďujú poistenca na cestu pacienta; poistenec môže byť prijatý do starostlivosti napríklad z domu, z nemocnice, z iného zariadenia, na základe rozhodnutia súdu a pod. Zároveň sa budú sledovať aj dôvody, pre ktorú nemohla byť poskytnutá ošetrovateľská starostlivosť v domácom alebo inom prirodzenom prostredí (napr. nedostupnosťou agentúry domácej ošetrovateľskej starostlivosti alebo mobilného hospicu, nedostupnosťou tejto starostlivosti v zariadení sociálnej pomoci a...
Objev podobné jako Aktualizácia III/6 2022 – Zdravotné poistenie (9772730035010)
Simpsonovi 5/2022 (9786660076050)
Kniha - 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Líza se dává na dráhu rokenrolové hvězdy! A El Barto jde do akce... možná naposledy...?!
Objev podobné jako Simpsonovi 5/2022 (9786660076050)
Křížovky kvízové 5/2022
Křížovky kvízové - Historie, sporty, zeměpis, rostliny, zvířata, umění.
Objev podobné jako Křížovky kvízové 5/2022
Zákony III/2022 část B – Pojištění, sociální služby
Kniha - 576 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákony III B obsahují právní předpisy pro oblast sociálního zabezpečení, důchodového pojištění, nemocenského pojištění, zdravotního pojištění. Všechny právní předpisy obsahují novely zákonů schválených během roku 2021 k právnímu stavu 1. 1. 2022.
Objev podobné jako Zákony III/2022 část B – Pojištění, sociální služby
DUO 4-5/2022 (9771336798213)
Kniha - 112 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Uplatňovanie daňových výdavkov je neustále predmetom diskusií nielen v radoch odborníkov, ale aj podnikateľov. Svetlo do danej problematiky sa pokúsime priniesť v príspevku Daňové a nedaňové výdavky v roku 2022 s názornými príkladmi z praxe. Viac informácií prinášame v článkoch Finančný prenájom, Refakturácia a Výdavky na osobnú potrebu...
Objev podobné jako DUO 4-5/2022 (9771336798213)
PAM 4-5/2022 (9771337060210)
Kniha - autor Ján Mintál; Iveta Matlovičová; Marta Boráková, 112 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zmeny zákonov a novinky z pracovnoprávnej, mzdovej a sociálnej oblasti, aj tieto témy nájdete v mesačníku Práce a mzdy, bez chýb, pokút a penále. Prídavok na dieťa je najrozsiahlejšia forma priamej finančnej podpory štátu orientovanej na rodiny s nezaopatrenými deťmi. Účelom dávky je prispievať na výchovu a výživu nezaopatrených detí v rodine. Prídavok na dieťa je všeobecná rodinná dávka vyplácaná všetkým deťom takmer vo všetkých krajinách Európskej únie bez určenia akýchkoľvek príjmových limitov. Ak fyzickej osobe plynú príjmy nielen zo štátu, kde je daňovým rezidentom, ale len alebo aj z iného štátu, kde pracuje, môžu tieto príjmy podliehať daňovej povinnosti podľa daňových predpisov oboch štátov. Na vylúčenie medzinárodného dvojitého zdanenia štáty uzatvárajú medzinárodné zmluvy o zamedzení dvojitého zdanenia. Tieto zmluvy koordinujú daňové...
Objev podobné jako PAM 4-5/2022 (9771337060210)
Ottobre design woman 5/2022
Výrobce: OTTOBRE design®
Objev podobné jako Ottobre design woman 5/2022
Aktualizácia III/1 2022 – Služby zamestnanosti, Zdravotné poistenie (9771335612817)
Kniha - 304 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zákon o sociálnych službách sa v reakcii na mimoriadnu situáciu vyhlásenú v súvislosti s hromadným prílevom cudzincov na územie Slovenskej republiky spôsobeným ozbrojeným konfliktom na území Ukrajiny, rozširuje okruh oblastí a podmienok upravených zákonom o sociálnych službách pri úprave právnych vzťahov pri poskytovaní sociálnych služieb, ktoré môže vláda Slovenskej republiky v čase mimoriadnej situácie alebo na obdobie bezprostredne nasledujúcom po jej skončení odchylne upraviť od právnej úpravy zákona o sociálnych službách .Cieľom úpravy je, aj v nadväznosti na skutkový stav prílevu cudzincov na územie Slovenskej republiky spôsobený ozbrojeným konfliktom na území Ukrajiny, reagovať na potrebu vytvorenia právnych podmienok na možnosť zabezpečenia dostupnosti potrebnej pomoci a podpory odkázaným fyzickým osobám aj v rámci práva sociálneho zabezpečenia v oblasti sociálnych služieb. Zákon splnomocňuje...
Objev podobné jako Aktualizácia III/1 2022 – Služby zamestnanosti, Zdravotné poistenie (9771335612817)
1000 řešení 4-5/2022 (9771212471216)
Kniha - 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zdravotní pojišťovny jsou ze zákona povinny uplatňovat, tedy vyměřovat a v případně nezaplacení vymáhat, dlužné pojistné a penále. Co dělat, když jste se ocitli v informačním systému zdravotní pojišťovny jako dlužník? Odpověď hledejte v kapitole Dluh u zdravotní pojišťovny. Problematika Dlouhodobého finančního majetku v účetních souvislostech je předmětem názorných příkladů z praxe.
Objev podobné jako 1000 řešení 4-5/2022 (9771212471216)
Přesné autopotahy VW ID. 5 2022-
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy VW ID. 5 2022-
Aktualizace IV/2
Hlavním smyslem navrhované úpravy je odstranění nedostatků transpozice vytýkané České republice Evropskou komisí v Odůvodněném stanovisku – Porušení Smlouvy č. 2018/2271. Dále dochází ke zpřesnění některých ustanovení zákona, novelou však nejsou zaváděny nová práva a povinnosti, které by představovaly podstatné ekonomické dopady.Návrh kromě odstranění nedostatků transpozice evropských zadávacích směrnic provádí změny, které povedou ke snížení administrativního zatížení na straně zadavatelů i dodavatelů, odstraňuje nepřiměřenou přísnost některých pravidel, vyjasňuje výkladové nejasnosti a v neposlední řadě také odstraňuje legislativně technické nedostatky textu Zákona. Nejedná se však o zásadní koncepční změny procesu zadávání.
Objev podobné jako Aktualizace IV/2
Aktualizácia III/3 2022 – Sociálne poistenie a dôchodkové sporenie (9771335612879)
Kniha - 528 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Novela zákona o sociálnom poistení reflektuje záväzok na predĺženie ochrannej lehoty pri otehotnení po strate zamestnania na 6 mesiacov a ochrannej lehoty pre ženy, ktorým zaniklo nemocenské poistenie (stratili prácu), ak porodia do 14 mesiacov od zániku nemocenského poistenia, sa predlžuje ochranná0 lehota pre ženy, ktoré otehotnejú do šiestich mesiacov od zániku nemocenského poistenia. Dochádza aj k zrušeniu ročného zúčtovania v sociálnom poistení, ktoré sa ruší v súvislosti s pripravovanou daňovo-odvodovou reformou.
Objev podobné jako Aktualizácia III/3 2022 – Sociálne poistenie a dôchodkové sporenie (9771335612879)
Aktualizácia III/2 2022 – BOZP, Inšpekcia práce, Nelegálne zamestnávanie (9771335612848)
Kniha - 96 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Inšpekcia práce V zákone dochádza k zefektívneniu organizácie a riadenia sústavy inšpekcie práce, a to najmä tým, že sa namiesto funkcie „hlavný inšpektor práce“ zavádza manažérska funkcia „riaditeľ inšpektorátu práce“ bez povinnosti mať odbornú spôsobilosť inšpektora práce, ale so zachovaním povinnosti päťročnej odbornej praxe v oblasti BOZP, pracovného práva alebo inšpekcie práce. Zároveň sa precizuje moment zápisu do centrálneho verejne prístupného zoznamu fyzických osôb a právnických osôb, ktoré v predchádzajúcich piatich rokoch porušili zákaz nelegálneho zamestnávania, a to tak, že Národný inšpektorát práce zapíše fyzickú osobu alebo právnickú osobu bezodkladne po nadobudnutí právoplatnosti rozhodnutia o uložení pokuty za porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania. Nelegálna práca a nelegálne zamestnávanie Vzhľadom na opakované podnety podnikateľského prostredia rozšíriť výnimku z nelegálnej...
Objev podobné jako Aktualizácia III/2 2022 – BOZP, Inšpekcia práce, Nelegálne zamestnávanie (9771335612848)
Ferrino Triolet 48+5 2022 grey (8014044990069)
Horolezecký batoh o objemu 28 l, rozměry 71 × 29 × 22 cm, hmotnost 0,84 kg Ferrino Triolet 48+5 představuje velmi praktický horolezecký batoh pro ženy i muže, který oceníte při kratších i delších výpravách. Disponuje celkovým objemem 53 l, ten umožní dostatečný prostor pro uložení všech potřebných věcí a vybavení. Batoh je vyrobený z vysoce odolné tkaniny z 300D polyesterového vlákna. Inovovaný nosný systém zajistí stabilitu v jakémkoli terénu. Opatřený je bederním pásem, který je možné odepnout. Přední a horní vstup umožní rychlý přístup k uloženému obsahu a rovněž možnost využít další objem. Součástí batohu jsou také boční elastické kapsy. Klíčové vlastnosti batohu Ferrino Triolet 48+5 greyHorolezecký batoh určený pro ženy i mužeDisponuje celkovým objemem 53 lVyrobený z vysoce odolné tkaniny z polyesterového vláknaBatoh Ferrino Triolet s dokonale odvětrávaným zádovým systémemOdepínatelný precizně polstrovaný bederní pásHorní a přední vstup...
Objev podobné jako Ferrino Triolet 48+5 2022 grey (8014044990069)
Gumové autokoberce Petex VW ID.5 2022-
Kvalitní gumové autokoberce pro vůz VW ID.5, které mají tradiční (čtverečkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody nebo tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce od německého výrobce PETEX jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru konkrétního vozidla (VW ID.5). V případě, že je vůz z výroby opatřen trny v podlaze pro použití originálních fixací, pak jsou fixace součástí předních autokoberců.Autokoberce se lisují bez použití PVC a během výroby se pravidelně kontrolují na přítomnost dalších toxických a škodlivých látek. Výrobek splňuje certifikát 555203010 / 2015 od zkušebního institutu Dekra. Splňují tak nejvyšší požadavky na kvalitu, kterou jsou německé výrobky celosvětově známy. Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Petex liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Petex VW ID.5 2022-
Gumové autokoberce Stingray VW ID.5 2022-
Gumové autokoberce Stingray pro VW ID.5 mají zvýšený okraj (3cm) po celém obvodu a spolehlivě zabraňují pronikání nečistot do interiéru automobilu. Zvýšený okraj ocení řidiči především v deštivém podzimním počasí. V zimě gumové autokoberce zadržují z bot odtávající sníh a na jaře během oblevy chrání původní podlahu vozu před blátem. Od ostatních značek se autokoberce Stingray odlišují především povrchem, který má originální design imitující texturu kůže.Autokoberce Stingray skvěle chrání interiér! Zmíněný zvýšený okraj brání znečištění čalounění okolo podlahy auta. Koberec přes středový tunel oceníte pokaždé, když vezete někoho na zadních sedačkách. Kryt podběhu u autokoberce řidiče chrání čalounění před nečistotami v případě, že si řidič během jízdy na podběh odkládá nohu. Autokoberec řidiče je provedený v trojrozměrném 3D designu, kdy je kryt podběhu s autokobercem spojený i pod pedály. Nečistoty se tak pod kryt podběhu nedostanou ani ze strany. Díky těmto vlastnostem autokoberce Stingray dokonale chrání interiér auta.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Stingray liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Stingray VW ID.5 2022-
Gumové autokoberce Rezaw-Plast Omoda 5 2022-
Gumové autokoberce pro vůz Omoda 5 mají zvýšený okraj po celém obvodu. Výška okraje je cca 3 cm a zabraňuje tak pronikání nečistot do interiéru automobilu. Zvýšený okraj oceníte především v deštivém podzimním počasí. V zimě gumové autokoberce zadržují z bot odtávající sníh a agresivní sůl. Na jaře pak chrání původní podlahu vozu před blátem během oblevy. Protiskluzová úprava povrchu autokoberců zaručuje kvalitní podmínky při řízení vozu. Střih autokoberců přesně odpovídá interiéru vozu ( Omoda 5).Autokoberce REZAW-PLAST jsou vyráběny ze syntetického kaučuku a jsou odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Díky speciální technologii výroby si zachovávají svoji elastičnost v rozmezí teplot -40°C až +110°C.Originální fixace nejsou součástí autokoberců Rezaw-Plast. Výrobce však přidává zvlášť ke každé sadě univerzální fixace. Zvlášť z toho důvodu, abyste měli možnost se rozhodnout, jestli v autokobercích fixace chcete nebo ne. Pokud ano, fixace lze velmi jednoduše nainstalovat do vyznačených míst na autokoberci. Každá sada obsahuje 4 univerzální fixace do autokoberců a 4 plastové šrouby do podlahy vozu pro upevnění předních koberců. Pokud byste chtěli zafixovat také autokoberce zadní, je třeba dodatečně zakoupit 4 ks univerzálních fixací. Jestliže je podlaha Vašeho auta z výroby opatřena originálními fixačními trny, doporučujeme k autokobercům Rezaw-Plast dokoupit také originální fixace.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Rezaw-Plast Omoda 5 2022-
Ofuky oken VW ID.5 2022- (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto VW ID.5 nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken VW ID.5 2022- (přední)
Gumové autokoberce Gledring VW ID.5 2022-
Gumové autokoberce Gledring pro vůz VW ID.4, mají 1 cm vysoký okraj, který chrání původní koberec auta před vodou, tajícím sněhem a agresivní solí. Autokoberce Gledring se vyznačují především atraktivním vzorem a moderním designem, ale také vysokou kvalitou zpracování. Jako jediné autokoberce z našeho sortimentu jsou jemně parfemované. Autokoberce jsou vyrobené přímo na míru a dokonale kopírují tvar podlahy daného typu vozidla, v tomto případě VW ID.5. Každá sada gumových autokoberců zpravidla obsahuje fixace pro upevnění předních koberců k podlaze vozu.Autokoberce Gledring jsou lisovány ze syntetického kaučuku, bez použití PVC. Jsou odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Vzor na autokobercích nezadržuje při čištění nečistoty jako například čtverečky u jiných autokoberců, které se špatně vymývají. Společnost Gledring dokonce vyvinula vlastní speciální přípravek na suché čištění autokoberců, který rychle a efektivně odstraní veškeré nečistoty z gumového koberce. Přestože přípravek vyvinula firma Gledring pro čištění vlastních autokoberců, jedná se o univerzální přípravek, který lze použít k ošetření a konzervování libovolných gumových výrobků.Autokoberce Gledring jsou pravidelně podrobovány zátěžovým testům, aby byla kontinuálně zajištěna jejich kvalita. Testovací robot je schopen nasimulovat 10 000 ujetých kilometrů za 5 hodin. Gledring uvádí, že při běžném používání je životnost autokoberců až 150 000 ujetých kilometrů. Gumové autokoberce splňují atest 8SD 3432 Ministerstva dopravy ČR - je schválena jejich technická způsobilost pro použití ve vozidlech.Sada autokoberců je pro prezentační účely upevněna na plastovém ramínku. Konce plastového ramínka se odlomí a prostřední část, která zůstane, lze použít jako škrabku na led.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Gledring liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi autokoberci různých výrobců. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Gledring VW ID.5 2022-
Podívejte se také
- Aktualizácia III/4 2022 – Sociálne služby a sociálnoprávna ochrana detí (9771335612954)
- 1000 řešení 4-5/2022 (9771212471216)
- Aktualizace VI/2 – Zákon o ochraně ovzduší (9771802837132)
- Aktualizace II/1 – Zákon o správních poplatcích (9771802833172)
- Tank PzKpfw III (978-80-7525-354-5)
- VW 0W30 LONGLIFE III FE 5 L (AUPR271520)
- Spigen Rugged Armor Black Sony Xperia 5 III (ACS03128)
- FIXED pro Sony Xperia 5 III čiré (FIXTCC-719)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP34S (5904808318495)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP32S (5904808308373)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP36S (5904808328616)
- Mobiwear pro Sony Xperia 5 III - VP17S Cvičenkyně (5904808123891)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP31S (5904808303316)
- Letopisy královské komory III (978-80-279-0650-5)
- Mobiwear flip pro Sony Xperia 5 III - VP37S (5904808333672)
- Amos 02/2022 (999-00-035-3579-5)
- Daně, účetnictví, vzory a případy 5-6/2022
- THULE pro Hyundai i20 III, 5-dr Hatchback, 2020-> (THK11576)
- THULE pro KIA Soul III, 5-dr Hatchback, 2019-> (THK11398)
- THULE pro Hyundai i20 III, 5-dr Hatchback, 2020-> (THK11606)
- Screenshield SONY Xperia 5 III na displej (SON-XP5III-D)
- Učebnice pandekt I.-III. díl (978-80-7357-517-5)