Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
AERO 89 Československé prototypy 1938 - 2. díl Avia B-158, Letov Š-50 - Pavel Kučera
Druhé vydání této publikace, tentokrát ve formátu Aero. Navazuje na Aero č.61 a č.87. Detailně popisuje vývoj a zkoušky pozorovacího a průzkumného letounu Letov Š-50 a současně je v tomto díle dokončena monografie bombardovacího letounu Avia B-158 z AERA č.87. Publikace obsahuje množství fotografií z průběhu zkoušek včetně detailů konstrukce, barevné náhledy a výkresy.
Podívejte se také Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
AERO 87 Československé prototypy 1938 ČKD Praga E-51, Avia B-158 1.část - Pavel Kučera
Druhé vydání této publikace, tentokrát ve formátu Aero. Navazuje na Aero č.61 Československé prototypy 1938 Aero A-204, A-300 a A-304. Aero č. 87 detailně popisuje vývoj a zkoušky pozorovacího a průzkumného letounu Praga E-51 a na tento letoun navazuje bombardovací Avia B-158 svou první části. Monografie Avia B-158 bude pokračovat v Aeru č.89 spolu s monografii letounu Letov Š-50. Publikace obsahuje množství fotografií z průběhu zkoušek včetně detailů konstrukce, barevné náhledy a výkresy.
Podívejte se také matematicke petiminutovky 2 dil
Československé prototypy 1938 - Aero A-204, A-300, A-304 - Pavel Kučera
Stav Československého letectva na prahu druhé poloviny třicátých let je dostatečně známý. Letecké pluky vybavené z drtivé většiny klasickými dvouplošníky s plátěným potahem pro většinu úloh letectva představovaly pro potenciálního protivníka pouze mizivou zastrašující sílu, kterou nemohla zvýšit ani dobrá vycvičenost personálu či relativní početnost. Ani parametry větších letounů již nebyly na výši doby. Tato situace si vynutila urychlený vývoj nových moderních letounu. Publikace popisuje vývoj a zkoušky letounů- původně dopravního Aero A-204, bombardovacího Aero A-300 a cvičného A-304. Publikace obsahuje mnoho historických fotografií, barevné bokorysy a výkresy.
Podívejte se také kn country zpevnik 2 dil
Podívejte se také
- ceskoslovenske vojenske letecke odznaky
- Michelin CrossClimate 2 205/50 R17 89 V (756857)
- ceskoslovenske 7 62mm lehke kulomety
- Continental PremiumContact 2 SSR 205/50 R17 89 Y (03508180000)
- Goodyear Efficientgrip Performance 2 205/50 R17 89 V (542428)
- Pavel Haas Quartet, Giltburg Boris, Nikl Pavel: Kvintety - CD (SU4195-2)
- louskacek kucera holub zbynek richtr radek rauksul
- matematicke petiminutovky 3 dil
- Ota Pavel (978-80-275-0176-2)
- Novák Pavel: Originální nahrávky - CD (80186-2)
- pavel kohout
- Continental UltraContact 205/50 R17 89 V (3123550000)
- BFGoodrich Advantage 205/50 R17 89 V (410991)
- sada taliru lawenda 18 dil
- patice 18 dil 2x9 precizni
- lyžařské kalhoty 158
- Pavel Haas Quartet: Smyčcové kvartety - CD (SU4172-2)
- Kohout Pavel: Barokní varhany Slovinska - CD (CR0879-2)
- Šporcl Pavel: My Violin Legends - CD (SU4141-2)
- Pavel Baňka Reflexe (978-80-906599-0-2)
AEROmodel 12 - Avia BH-21 a Letov Š-16
Obsahuje vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 Avia BH-21 a Letov Š-16 včetně monografie obou letadel Pozor změna papíru modelů na mat 170 gramů Avia BH-21-historie a vystřihovací model úspěšného československého stíhacího letounu, který patřil ve dvacátých letech minulého století bezesporu mezi nejlepší stíhací letouny na světě. Umožnil mohutný rozvoj našeho stíhacího letectva a zároveň stál u zrodu čs. akrobatické školy s mnoha mezinárodními úspěchy. Kromě našeho letectva Avia BH-21 sloužila i v belgickém letectvu, kde byla vyrobena v licenci. Letov Š-16 - historie a vystřihovací model lehkého bombardovacího a průzkumného letounu. Letoun Š-16 měl moderní konstrukci trupu z duralových trubek a kovová křídla, což stroji dávalo vysokou odolnost a pevnost. Pro své letové vlastnosti byl čs. letci velmi oblíben. Sloužil v našem letectvu až do počátku třicátých let. Byl exportován do Turecka, Lotyšska a Jugoslávie (1 ks v plovákové verzi)
Objev podobné jako AEROmodel 12 - Avia BH-21 a Letov Š-16
Avia/Letov C-2 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
První desetiletí poválečné výstavby čs. letectva je neodmyslitelně spjato (samozřejmě kromě dalších typů letadel) s pokračovacím cvičným letounem, původně produktem německé firmy Arado Flugzeugwerke GmbH, zabývající se výrobou letadel, v kterémžto oboru se stala pojmem zejména v období II. světové války. Její letoun Arado Ar 96, který pod čs. označením C-2 nesl v období let 1945-1951 veškerou tíhu pokračovacího leteckého výcviku v Letecké vojenské akademii a Leteckém učilišti a poté ještě do poloviny padesátých let v Leteckém učilišti, byl skutečným fenoménem té doby v našem letectvu, obecně známým pod názvem „Arado“. Kromě hlavního poslání v leteckých školách sloužil k výcvikovým úkolům i u bojových útvarů čs. letectva a v některých případech, v přechodných obdobích nedostatku bojových letounů, je dokonce ve výcviku i nahrazoval. K tomuto možno říci dominantnímu postavení v daném oboru byl letoun C-2 přímo předurčen průběhem jeho válečné výroby v protektorátním leteckém průmyslu u pražských firem Avia a Letov, z jejichž bran vyšlo do konce války 2 375 strojů pro potřeby výcvikových útvarů Luftwaffe. Část z nich se v okamžiku konce války nacházela na našich letištích převážně v různém stadiu devastace způsobeným jednak ustupujícími německými jednotkami, jednak různými revolučními nadšenci. I přesto se některé z těchto letounů, spolu s prvními kusy z výroby obnovené již v létě 1945, staly prvními cvičnými pokračovacími letouny obnoveného letectva osvobozené republiky. Návazný rozběh poválečné výroby v čs. leteckém průmyslu umožnil výcvik několika tisíc nových pilotů, kteří byli po roce 1950 účastni masové výstavby proudového letectva. Ti z nich, kteří jsou do dnešních dnů mezi námi, se i po více jak půlstoletí neubrání při vyslovení jména „Arado“ nostalgické vzpomínce. Vzpomeňme tedy spolu s nimi i my, kteří jsme o „Aradu“ mohli v pozdějších letech jen číst v letecké literatuře. Lze jen litovat, že z tolika letounů, které kdysi brázdily nebe nad malou, ale naší republikou, se do současnosti nedochoval ani jediný.
Objev podobné jako Avia/Letov C-2 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
Iljušin Il-10/Avia B-33 - 1.díl - Miroslav Irra, Milan Hanák
Kniha popisuje licenční výrobu sovětského bitevního letadla v Československu, službu v československém letectvu a export do států východního bloku. Text česky/anglicky.
Objev podobné jako Iljušin Il-10/Avia B-33 - 1.díl - Miroslav Irra, Milan Hanák
AEROmodel 2 - Avia B-35 a Avia S-199 „Mezek“
AEROmodel 2 obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 - Avia B-35- Avia S-199 „Mezek“a popis historie- Avia B-35 – Avia B-35 měla nahradit v československém stíhacím letectvu úspěšnou Avii B-534. Popisuje vývoj velmi nadějného stíhacího letounu Avia B-35 v letech 1936 až 1939.- Avia S-199 „Mezek“Po roce 1945 tvořily základ stíhacího letectva britské Spitfiry L.F. Mk.IXE a sovětské La-5FN a La-7. Protože ani britové ani sověti nebyli ochotni dodat další stroje bylo nuceno velení letectva sáhnout po vlastní konstrukci. Tou se stala Avia S-199, která byla vyvinuta na bázi německého Messerschmittu Bf 109K.
Objev podobné jako AEROmodel 2 - Avia B-35 a Avia S-199 „Mezek“
B-24 Liberator Handbook 2.díl - Türk Pavel
Publikace navazuje na 1.díl a věnuje se dále všem verzím stroje, ale zejména detailně fotograficky dokumentuje výzbroj a speciální výstroj jednotlivých verzí bombardovacího letounu B-24 Liberator, které používala i 311. československá bombardovací peruť. Stovky kvalitních detailních fotografií a nákresů z manuálů pro obsluhu.
Objev podobné jako B-24 Liberator Handbook 2.díl - Türk Pavel
AEROspeciál 2 - Československá dopravní letadla 1919-1939 - Pavel Kučera
Budování letecké dopravy v Československu, bezprostředně po vzniku státu a ukončení první světové války, začínalo pozvolna a s obtížemi. Zárodky domácích soukromých leteckých společností se teprve formovaly. Samozřejmě záhy vyvstal problém, jaké letouny k dopravě používat. Reálně, jako ostatně i v ostatních větších státech, to byly adaptace vojenských typů, většinou původně dvoumístných. To bylo víceméně nouzové řešení pro značně omezenou přepravu.Domácí letecký průmysl se rychle budoval, především v zájmu vojenských zakázek na obranu státu. Netrvalo dlouho a konstrukční kanceláře přicházely s vlastními návrhy již specializovaných letounů pro dopravu. Byly postaveny první československé dopravní letouny.Rozhodující pro tuto aktivitu bylo zajištění letecké dopravy ve směru podélné osy mladé Československé republiky ze strany státu. Bylo to společnou iniciativou Ministerstva národní obrany (MNO) a Ministerstva veřejných prací (MVP). Zprvu to bylo MNO, které zahájilo zjara 1923 zkušební provoz mezi Prahou a Bratislavou a ustavilo Letecký dopravní oddíl. Poskytlo techniku, personál, zabezpečení provozu. Následně byly založeny Československé státní aerolinie. Autor publikace je známý letecký publicista a špičkový vývojový pracovník firmy AERO Vodochody Ing. Pavel Kučera.
Objev podobné jako AEROspeciál 2 - Československá dopravní letadla 1919-1939 - Pavel Kučera
„MEZEK“ Avia S/CS-199 - 1. a 2. díl - Miroslav Irra
Po roce 1945 řešilo československé letectvo otázku své výzbroje. Po složitých úvahách a reálném zhodnocení situace, padlo rozhodnutí vyzbrojit stíhací letectvo letounem tuzemské výroby. Tak vznikla slavná Avia S-199 a její cvičná verze CS-199. Jednalo se o konverzi úspěšné německé stíhačky Messerschmitt BF 109G. 1. díl popisuje důvody vzniku této konstrukce, výrobu a zavádění do výzbroje. Kniha je doplněná barevnými bokorysy letounu a množstvím fotografií ze služby a zachovalého stroje z muzea VHÚ. 2. díl a popisuje výzbroj letounů S/CS-199 její vývoj a použití. Další kapitola detailně shrnuje nehody u bojových a cvičných útvarů následuje používaný marking a kamufláže. Nechybí vzpomínky pilotů na tento stroj a jeho vlastnosti. V knize naleznete soupis všech letounů dle výrobních čísel a stručný popis služby. Součástí publikace jsou dále detailní výkresy a barevné bokorysy.Oba díly v jedné publikaci, cca 370 foto, 24 barevných náhledů stroje. 54 barevných fotografií detailů stroj S-199 a CS-199 z muzea Kbely, včetně interiéru stroje. 25 stran detailních výkresů. Text česky/anglicky.
Objev podobné jako „MEZEK“ Avia S/CS-199 - 1. a 2. díl - Miroslav Irra
Ofuky oken Avia Daewoo Serie D (2 dveře, 2 díly, přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Avia Daewoo Serie D (2 dveře, 2 díly, přední)
Hawker Hurricane v SSSR / Aero A-29 a Letov Š-328v - Letadla pro Kumbor - Vladimir Kotelnikov, Jiří Jakab
První část publikace se věnuje dodávkám a nasazení všech verzí letounu Hawker Hurricane v SSSR. Druhá část popisuje vznik a použití plovákových letounů Aero A-29 a Letov Š-328v na střelnici protiletadlového dělostřelectva naši armády v Jugoslávii ve třicátých letech minulého století.
Objev podobné jako Hawker Hurricane v SSSR / Aero A-29 a Letov Š-328v - Letadla pro Kumbor - Vladimir Kotelnikov, Jiří Jakab
Zrazeni - Pásmo - Pavel Kučera
Československá socialistická republika skrývá tajemství. V pohoří Brdy se před lety objevil fenomén, zvaný Pásmo. Je životu nebezpečné, jeho existence je utajena. Ví o něm pouze zaměstnanci Státního ústavu pro výzkum a ochranu Pásma, neboli SUVOPu. Ani ti však na jeho území, kde došlo již k mnohým ztrátám na životech, nemohou vstoupit. Jednoho dne však přeci jen, po mnoha letech, vyráží k jeho hranicím expediční skupina. Tvoří ji vrchní velitel SUVOPu Diviak, jeho předchůdce v téže funkci Chrobák, vědecký pracovník Karel Srna, bezpečnostní důstojník Lev a technik Vlček. Každý z nich má jiný motiv vydat se na cestu, ze které se mnozí před nimi nevrátili. Pásmo změní vše, co se vyskytne na jeho území…A kalendář ukazuje datum 21. srpna 1968.
Objev podobné jako Zrazeni - Pásmo - Pavel Kučera
AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945. Publikace je doplněna unikátními dobovými fotografiemi, barevnými fotografiemi dochované Avie S-92, vzpomínkami letců, kteří na S-92 létali. Nechybí barevné bokorysy obou verzí.
Objev podobné jako AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
Opomenutí v trestním právu - Pavel Kučera
Předkládaná monografie je relativně uceleným a vzhledem k současnému stavu tuzemské trestněprávní teorie i vcelku komplexním zpracováním otázek týkajících se fenoménu opomenutí v trestním právu. V textu jsou řešeny z pohledu autora všechny významné problémy, které s trestní odpovědností za omisivní jednání souvisejí. Největší pozornost je však věnována novějšímu přístupu k trestní odpovědnosti za opomenutí a jeho východiskům, neboť to autor považuje za klíčové, nejvýznamnější téma této publikace. Dále se pak jedná se především o materii spojenou s postavením institutu opomenutí v rámci nauky trestního práva hmotného, pojem opomenutí v trestním právu a důvod a historický vývoj trestnosti opomenutí. Pojednáno je rovněž o jednotlivých typech trestných opomenutí a otázkách s tím souvisejících, a to včetně upozornění na rozdíly mezi tradičním, dvojím členěním na straně jedné a novějším, trojím členěním trestných omisí na straně druhé, počítaje v to zdůraznění nedostatků tradičního přístupu a poukázání na přednosti novějšího konceptu. Autor se dále vyjadřuje k velice důležité problematice příčinného vztahu, samozřejmě zejména z hlediska trestní odpovědnosti za opomenutí. Pozornost je v rámci předkládaného textu věnována též tuzemskému přístupu k trestní odpovědnosti za opomenutí, a to nejen z hlediska teoretického, nýbrž i z hlediska praxe, a to za současného promítnutí principů novějšího přístupu spočívajícího v trojím členění trestných opomenutí do českého právního prostředí. Nechybí samozřejmě ani stručné úvahy de lege ferenda. Závěr práce je pak věnován řádkám, které se týkají zejména vztahu mezi opomenutím coby jedné ze dvou základních forem lidského jednání (vedle konání) a zvláštními formami trestné činnosti (vývojová stadia trestné činnosti a účastenství).
Objev podobné jako Opomenutí v trestním právu - Pavel Kučera
Tajný deník ruského legionáře - 2. díl - Jan Kučera - e-kniha
eBook: Naše povídání navazuje na knihu „Tajný deník ruského legionáře“. Knížka získala mezi čtenáři nečekanou oblibu a na jejich žádosti autor životní příběh našeho legionáře ve druhém díle dovyprávěl až do konce. Ve druhém díle se vracíme k našemu hlavnímu hrdinovi „Legionáři“ v okamžiku jeho vrcholného štěstí a sledujeme dále jeho životní osudy přesně tak, jak mu je v mládí předpověděly dvě cikánky. Uvidíme, zda se mu splní jeho životní sen, prožijeme s ním tři manželství, další lásky a narození syna. Druhý díl je neméně tak dramatický jako první kniha, a až zde se uzavře hrdinův osud.
Objev podobné jako Tajný deník ruského legionáře - 2. díl - Jan Kučera - e-kniha
Avia B-71/SB - Lehký bombardovací a zvě - Václavík Josef
Publikace se věnuje našemu, v kritickém roce 1938 nejmodernějšímu letounu Avia B71, respektive sovětskému rychlému bombardéru SB, jehož hvězda vyletěla vzhůru v občanské válce ve Španělsku v letech 1936 1939. Jeho licenční výroba se u nás po složitých jednáních pomalu rozbíhala v letech 1938 1939 a současně bylo zakoupeno v SSSR 61 kusů tohoto letounu. Tyto stroje byly vybaveny čs. motory i výzbrojí a byly postupně zařazovány do výzbroje. Autor popisuje krátce vznik letounu v SSSR, setkání několika našich letců se letouny SB ve Španělsku, hledání stroje této kategorie pro naše letectvo ve Francii, Anglii i SSSR a důvody, které vedly k našemu rozhodnutí pro sovětský SB. Následuje popis složitých jednání o licenční výrobě u nás, kdy byla protihodnotou do SSSR dodána licence horského kanonu Škoda. Následují kapitoly o zkouškách letounu ve VTLÚ, zavádění letounu do výzbroje a zkušenostech z provozu, o výcviku osádek a zvláštním cvičení Letecké brigády v roce 1938 se zřetelem na prověření použití B71. Popsáno je zařazení B71 do výzbroje u Leteckých plukům 1, 2, 5, 6 i v Bojovém středisku bombardovacím v Kunovicích a nasazení B71 v době mobilizace. V této souvislosti se autor snaží přiblížit i reálné možnosti a konkrétní kroky SSSR vojenské pomoci v době mnichovské krize. Následují kapitoly o demobilizaci a snahy o odprodání letounů do zahraničí. Dále rozběh licenční výroby stroje v našich továrnách, která byla nakonec realizována až pro Luftwaffe. Najdeme zde i technický popis stroje, soupis zakoupených strojů B71 podle výrobních čísel a dostupné informace o jejich službě, kapitolu o zbarvení a označování letounů. A přehled nehod. Zmíněny jsou také zachované stroje SB v muzeích. Publikace je v pevné vazbě, formát 230 x 297 mm, 272 stran, 450 čb. a bar. fotografií, dokumentů a skic. Barevné bokorysy a třípohled.
Objev podobné jako Avia B-71/SB - Lehký bombardovací a zvě - Václavík Josef
Jedna k jedný - Pavel Kučera, Jakub Guman
Cítíte tu vůni čerstvých langošů? Slyšíte z plážového baru tóny devadesátkových hitů? V rekreačním středisku Hladina si na své přijde každý, ať už hledá inspiraci pro psaní, lék na krizi středního věku, nebo jen slušné podmínky pro windsurfing. Držíte v ruce komiksovou jednohubku, ve které není místo pro velká dramata ani existenciální filosofii. S nejlepšími kámoškami z maloměsta a jedním stárnoucím podivínem budete po doušcích vychutnávat přesně to, co jste si objednali: cuba libre, jedna k jedný. Najděte si pohodlné lehátko a nezapomeňte na opalovací krém!
Objev podobné jako Jedna k jedný - Pavel Kučera, Jakub Guman
AEROmodel 3 - Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín
Obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín a popis historieAvia CS-199Ddvoumístný cvičný stíhací letoun Avia CS-199 byl v padesátých letech minulého století přechodovým typem na stíhací letoun Avia S-199 „Mezek“ v československém letectvu. AERO L-29 DelfínV šedesátých letech minulého století bylo jasné, že pro přechod na proudové stíhací letouny MiG-21 československého letectva, bude nutno zařadit do výcviku pilotů cvičný proudový letoun. Aero L-29 Delfín byl odpovědí na tento požadavek. Stroj nakonec zvítězil i v soutěži na cvičný stroj pro letectva Varšavské smlouvy.
Objev podobné jako AEROmodel 3 - Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín
V taláru napříč dobou - Pavel Kučera, Martin Švehla
Otevřený a kontroverzní příběh z nejvyšších pater justice. JUDr. Pavel Kučera, dlouholetý místopředseda Nejvyššího soudu s bohatou soudní i advokátní minulostí, vypráví o zákulisí justičních praktik i mediálních kauz napříč dobou a režimy. Martin Švehla, který krátce působil jako mluvčí Nejvyššího soudu, spojil historky, postřehy a názory zkušeného právníka a uznávaného soudce s historickými fakty a předkládá je čtenáři jako životní příběh člověka, ale i jako příběh české justice a jejího praktického fungování v dobách totality a na přelomu milénia. S Pavlem Kučerou nahlédneme do prezidentské kanceláře v dobách Václava Havla a zamyslíme se i nad obecně tak kontroverzními tématy, jako jsou dodnes platné rozsudky z politických procesů, trest smrti nebo kariérní žebříčky soudců. Ctíme stále ještě presumpci neviny? Jak se dá před soudem prokázat znásilnění? Jak média ovlivňují průběh trestních řízení a jaký tlak vytvářejí na rozhodování soudů? Vyprávění nezamlčuje ani vlastní soudní zkušenost, při níž byl na sklonku své kariéry JUDr. Kučera spolu s dalšími osobnostmi označen za „zákulisní justiční mafii“ ovlivňující průběh trestních případů. Slouží zde (nejen) jako východisko k obecnější úvaze o tom, nakolik boj s kriminalitou ospravedlňuje zásahy do svobody a soukromí občanů demokratického státu.
Objev podobné jako V taláru napříč dobou - Pavel Kučera, Martin Švehla
Divočina s 50 samolepkami (978-80-985611-2-2)
Kniha - slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Preskúmaj divoké zákutia prírody a zoznám sa s tu žijúcimi zvieratami! Je na tebe, kam prilepíš samolepky, ktoré na danú stranu patria, takto si môžeš zostaviť svoj obraz a naplánovať svoj vlastný, jedinečný výlet.
Objev podobné jako Divočina s 50 samolepkami (978-80-985611-2-2)
B-24 Liberator Handbook 1.díl - Türk Pavel
Publikace se věnuje všem verzím stroje, ale zejména detailně fotograficky dokumentuje výzbroj a speciální výstroj jednotlivých verzí bombardovacího letounu B-24 Liberator, které používala i 311. československá bombardovací peruť. Stovky kvalitních detailních fotografií a nákresů z manuálů pro obsluhu.
Objev podobné jako B-24 Liberator Handbook 1.díl - Türk Pavel
AERO 64 Messerschmitt Bf 109E 2.díl - Miroslav Šnajdr
Messerschmitt Bf 109E-1, Messerschmitt Bf 109E-3 a Messerschmitt Bf 109E-4. Druhý díl navazuje na díl první vydaný v AERU č. 60. V tomto díle je popsána činnost Bf 109E v letech 1939-1940 nad západní frontou.
Objev podobné jako AERO 64 Messerschmitt Bf 109E 2.díl - Miroslav Šnajdr
Češi 1938 - Pavel Kosatík, Vojtěch Velický
Hitler žádá po Evropě prst, aby mohl utrhnoutcelou ruku. V Mnichově se scházejí zástupcizápadních velmocí a jednají o nás bez nás. Československovolí mezi sebevraždou ze cti a obětovánímse pro větší zájmy. Ve sporu o republikuse střetávají dva muži protikladných názorů i povah– prezident Edvard Beneš a voják EmanuelMoravec.
Objev podobné jako Češi 1938 - Pavel Kosatík, Vojtěch Velický
Velké dějiny zemí Koruny české XII./b 1890-1918 - Pavel Bělina, Michael Borovička, Jiří Kaše, Jan P. Kučera
Období let 1890 - 1918 patří v mnoha ohledech k nejzajímavějším a zároveň nejméně prozkoumaným i obecně známým v dějinách českých zemí. Jejich společnost, ekonomika, věda a kultura prožívaly jeden ze svých nepopiratelných vrcholů, ale zároveň se rychle blížila léta nebývale hluboké krize, jejímž markantním projevem se stala takzvaná Velká válka v letech 1914 - 1918. Její osudovost dosvědčuje fakt, že na jejím konci více než tisícileté monarchické zřízení v českých zemích vystřídala republikánská forma vlády.
Objev podobné jako Velké dějiny zemí Koruny české XII./b 1890-1918 - Pavel Bělina, Michael Borovička, Jiří Kaše, Jan P. Kučera
AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra
S nástupem moderní techniky, která kladla na pilota čím dál tím větší nároky, narůstal problém zajištění letounů, které by se co nejvíce přibližovaly svými vlastnostmi bojovému stroji, na který měli cvičení piloti přejít. Nejlogičtějším řešením byla dvoumístná cvičná verze bojového stroje. V případě verzí stíhacích MiG-21 to byly v našem letectvu MiGy-21U/US/UM. Publikace popisuje ve dvou dílech jejich službu.
Objev podobné jako AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra
AERO 106 Suchoj Su-33 & Su-34, 2. díl - Jakub Fojtík
V předchozím díle publikace ( AERO č.104) byla představena řada výchozího modelu Suchoj Su-27, která se posléze stala základem pro široké množství variant a subvariant. Z původního modelu Su-27 vychází přímo palubní letoun T10K (Su-27K), v sériové podobě zvaný Su-33, který je detailně představen v tomto díle. A cestou reverzního inženýrství se klonem původních exportních Su-27SK i jednoho ukořistěného prototypu T-10K stal i čínský palubní letoun J-15, na jehož vývoji se ruský výrobce nikterak nepodílel. Shodnou cestou se technologie a draková skupina z původního modelu Su-27UB staly základem pro čínský letoun J-16, který tento díl uzavírá. V této publikaci jsou rovněž popsány dvoumístné varianty se sedadly vedle sebe. Tou úvodní byl námořní projekt T10KUB-1 vycházející z palubního modelu T10K (Su-27K), od nějž si ostatně první a jediný létající prototyp vypůjčil i podstatnou část drakové skupiny. A i když následný útočný model T10V (v sérii Su-34) konstrukčně představuje zcela nový typ, v mnohém na T10KUB-1 odkazuje. V této publikaci jsou proto rozepsány všechny modely, které konstrukčně vycházejí z původní řady Su-27 a Su-27UB. V závěrečném třetím díle pak budou popsány modernizační projekty, které sice v mnoha případech spoléhají na drak odvozený od Su-27UB, avšak co do výbavy těží z řešení připravovaných či dokonce vyvinutých pro modernizační projekt Su-27M a v mnohém se původní variantě Su-27 vzdalují. Ty nesou označení Su-30 a pomyslným vrcholem je soudobý typ Su-35, který bývá řazen ke generaci 4,5. Již jen z výčtu verzí je zřejmé, jak složité je pochytit genezi modelu T10 ve všech jeho variantách. Jde totiž o jeden z nejúspěšnějších víceúčelových letounů historie, který co do počtu verzí představuje pravděpodobně nejroztříštěnější rodinu na světě. Důvodem je, že na rozdíl od na Západě obvyklých blokových úprav čekaly uživatele Su-27/30/33/34/35 modernizace a verze specificky orientované na jednotlivé zákazníky.
Objev podobné jako AERO 106 Suchoj Su-33 & Su-34, 2. díl - Jakub Fojtík
AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra
Období let 1951 – 1961 bylo pro pokračování historie Zvolenského leteckého pluku zvoleno záměrně. Je totiž významné přechodem na proudovou leteckou techniku a zároveň tím, že pluk byl od roku 1952 do roku 1961 součástí 1. lsd/sld. Rok 1951 přinesl převratné změny. Probíhaly přípravy na hromadné přezbrojení letectva proudovou technikou. K tomuto úkolu byla určena celá 3. ld, u jejíchž pluků proběhl pečlivý kádrový výběr pilotů pro přeškolení. Samozřejmým předpokladem, kromě pilotních schopností, byla naprostá oddanost KSČ, lidově demokratickému zřízení a SSSR. Od února 1951 působilo na letišti Mladá „Výcvikové středisko určené k přeškolování na proudová letadla“, reorganizované dnem 1.6.1951 na „Proudové výcvikové středisko letectva“. Právě zde se mělo rodit československé proudové letectvo. 1. lp se ještě zúčastnil květnové vojenské přehlídky v Praze dne 6.5.1951 k výročí osvobození Československa Rudou armádou. Letecká část byla pojata vskutku velkolepě za účasti více než 200 letounů, které měly defilovat nad letenskou plání současně s pochodujícími útvary pěchoty a dalších pozemních zbraní. V den přehlídky právě v čase zahájení vzletu jednotlivých skupin se však přes Prahu hnala silná přeháňka se sněhem a nízkou oblačností. Formace sice vzlétly, ale v nepříznivých podmínkách se věci odvíjely jinak než bylo plánováno. Při tehdejším stavu radiotechnického zabezpečení řízení letového provozu bylo zázrakem, že za daných povětrnostních podmínek přehlídka neskončila ještě hůře. Po přehlídce se vybraný personál pluku spolu s 5. a 8. lp přemístil během května - června 1951 z dosavadních posádek do Mladé, kde bylo pak zahájeno teoretické a poté i praktické přeškolení na sovětské proudové letouny MiG-15, v čs. letectvu značené S-102. Dosavadní výzbroj, letouny S-199 a zbývající personál byl přesunut na plzeňské letiště Bory, s určením pro nově založený 18. lp. Jako první zahájil přeškolení již v květnu 1951 8. lp, personál vybraný pro 5. lp jej následoval během června, poté zahájil nově postavený 11. lp a 23.7.1951 zahájil přeškolení 1. lp. Proudová éra začala.
Objev podobné jako AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra
Studijní předpoklady a základy logiky - 2. díl - Pavel Kotlán
Publikace vychází již v 9. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně testovat obecné studijní předpoklady, jež vycházejí převážně z logických testů a SCIO testů. Test OSP je součástí přijímacích zkoušek na Univerzitu Karlovu v Praze, Ostravskou univerzitu, Univerzitu Palackého v Olomouci a další vysoké školy. V této publikaci také autoři aktuálně popisují současné trendy v přijímacím řízení na Masarykovu univerzitu v Brně, kdy je kritériem pro přijetí úspěšné absolvování "Testu studijních předpokladů". Cílem přijímacích testů je prověřit znalosti v těchto oblastech: verbální a kritické myšlení, numerické a kvantitativní myšlení, prostorové a symbolické myšlení, analytické myšlení a úsudky, resp. základy vědeckého, kritického myšlení a kulturního přehledu. Zmíněné je dominantní náplní i této publikace. Kromě vysvětlení teoretických postupů řešení se v knize setkáte také s mnoha praktickými radami, ale především s velkým množstvím testových příkladů. Stejně tak je obsahovou náplní této publikace podrobné vysvětlení základů výrokové, predikátové a normativní logiky. V neposlední řadě zde naleznete ukázkový test obecných studijních předpokladů (SCIO test) a test studijních předpokladů, který je uplatňovaný např. na většině fakult Masarykovy univerzity v Brně. Tuto publikaci lze svým pojetím chápat jako cvičebnici k 1. dílu, ve kterém je vysvětlena i teoretická problematika. Připraví uchazeče o studium např. na Univerzitě Karlově v Praze, Masarykově univerzitě v Brně, Univerzitě Palackého v Olomouci, Ostravské univerzitě, VŠB - TU v Ostravě, Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích, VUT v Brně, UTB ve Zlíně, Slezské univerzitě v Opavě, VŠE v Praze, Západočeské univerzitě v Plzni, Univerzitě v Hradci Králové, Technické univerzitě v Liberci, UJEP v Ústí nad Labem, Vysoké škole chemicko-technologické v Praze, MZLU v Brně nebo České zemědělské univerzitě v Praze.
Objev podobné jako Studijní předpoklady a základy logiky - 2. díl - Pavel Kotlán
AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Publikace navazuje na AERO č.94 MiG-15bis v čs. Vojenském letectvu 1. díl. Popis verze MiG-15bis, detailní soupis všech MiG-15bis dovezených ze SSSR a vyrobených v ČSR. Popis dalších verzí MiG-15bis – MiG-15bisT, MiG-15bisR a MiG-15bisSB. V závěru publikace přílohy, Výroba MiG-15bis celkem, Osnova bojové přípravy pilotů MiG-15bis, Letouny MiG-15bis čs. Letectva zachované po vyřazení ze služby, Konec bisů 4. Letky 1.slp, Záchrana bisu č.3669, Záchrana bisu č.3841
Objev podobné jako AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Sbírka příkladů k učebnici účetnictví 2017 - 2. díl - Pavel Štohl
Sbírka je zpracována jako pracovní sešit k učebnici Účetnictví - 2. díl. Ke každé kapitole jsou uvedeny úlohy na procvičení probraného učiva, které lze vypracovávat přímo do učebnice.
Objev podobné jako Sbírka příkladů k učebnici účetnictví 2017 - 2. díl - Pavel Štohl
Dějiny novověku, 2. díl (učebnice pro ZŠ) - František Honzák, Pavel Augusta
Devítidílná dějepisná řada učebnic spolu s pracovními sešity pro ZŠ a víceletá gymnázia má již ve školách své stálé místo. Zachycuje dějinný vývoj od pravěku až do konce 80. let 20. století. Netradiční koncepce předkládá žákům živý obraz minulých věků a vzbuzuje v nich spíše zájem o historii, než aby je uvedla pouze do nezáživné říše dat, jmen a událostí. Autoři vsadili na čtivou, svižnou a beletrizující formu textu zalidněnou historickými postavami, odlehčenou legendami a mýty. K tomuto nemalou měrou přispívá jak samotný výběr učiva, tak jeho interpretace. Rovněž nelze opomenout spoustu lákavých a malebných ilustrací J. Petráčka a D. Ježkové, map, časových os a neotřelou grafickou úpravu. Výkladová látka je členěna do praktické a efektivní podoby dvoustran, které tvoří náplň jednotlivých vyučovacích hodin. Kladně lze hodnotit i to, že učebnice vedle stěžejních událostí politických dějin nezapomínají na duchovní kulturu společnosti a dokreslují ji reáliemi všedního dne. Je zde pamatováno i na tzv. bílá místa v učebnicích historie. Základní shrnutí, které by si měl žák zapamatovat, je vhodně graficky zdůrazněno na každé dvoustraně. Nápadité otázky, úkoly a testy, které jsou nedílnou součástí učební látky, přinášejí čtyři pracovní sešity. Každý z nich se vztahuje k jednomu historickému období (pravěk a starověk, středověk, novověk, moderní dějiny) a tvoří vždy ucelený komplet s příslušnými učebnicemi, které získaly ocenění 4. kroměřížského veletrhu COMENIANA a v soutěži Zlatá stuha.
Objev podobné jako Dějiny novověku, 2. díl (učebnice pro ZŠ) - František Honzák, Pavel Augusta
S počítačem nejen k maturitě 2. díl - Pavel Navrátil, Michal Jiříček
Kniha S počítačem nejen k maturitě, která vychází již v desátém, upraveném a aktualizovaném vydání, obsahuje nejnovější informace a poznatky z oblasti výpočetní techniky. Učebnice je dvojdílná. Druhý díl knihy volně navazuje na díl první. Nejprve vás obeznámí s prezentačním manažerem PowerPoint 2016. Dále se podrobněji věnuje problematice dalších služeb internetu, komunikaci, základům tvorby HTML stránek, grafice a multimédiím, bezpečnosti a ochraně počítače před viry a dalšími škodlivými kódy a moderním technologiím v oblasti IT. Závěr knihy je věnován údržbě počítače a operačního systému Windows a softwarovému právu.
Objev podobné jako S počítačem nejen k maturitě 2. díl - Pavel Navrátil, Michal Jiříček
AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Další sešit edice Aero přináší pokračování historie nasazení klasické patnáctky v čs. letectvu. Přes velkou reorganizaci čs. letectva v r. 1958 a její materiální a personální důsledky se dostáváme do 60. let, poznamenaným postupným útlumem provozu zejména původních patnáctek a nástupem nových nadzvukových typů letecké techniky. V té době ještě slouží stíhací bombardovací verze MiG-15SB, vzniklá přestavbou původně čistě stíhacích letounů, a v malém počtu MiG-15T pro vlek terčů. V další pasáži se čtenář seznámí s experimentem, který měl zajistit dostatečnou zálohu pilotů pro případ válečného konfliktu. Dělo se tak formou výcviku pilotů se základním výcvikem ve Svazarmu, kteří po přeškolení na MiG-15 a dalším výcviku u bojových útvarů měli po odchodu do zálohy zůstat v pozici záložních pilotů, povolávaným na pravidelný udržovací výcvik u útvarů. Praxe však prokázala nereálnost tohoto záměru, zejména s ohledem na jejich postavení mezi piloty – vojáky z povolání a omezenou možnost jejich dalšího profesního růstu. Také v souvislosti se zaváděním stále složitější a náročnější techniky by bylo udržení požadovaného stupně jejich vycvičenosti velmi problematické. Nakonec je představen MiG-15 z technického pohledu, jeho výzbroj a tehdejší způsob střeleckého výcviku pilotů, není opomenut soupis všech letounů dodaných ze SSSR a z naší licenční výroby. Pozornost je věnována také čs. úpravám základního typu na MiG-15SB a T, včetně soupisu takto upravených letounů, popisu vývoje raketové výzbroje pro MiG-15SB a jejích takticko-technických charakteristik.
Objev podobné jako AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
SINKS LEGENDA S - 50 (SFTLESGR50)
Vodovodní baterie - dřezová, pákové ovládání, klasický styl, otočná o 200°, bílá a stříbrná barva Pustili jste se do rekonstrukce své kuchyně a hledáte nové vybavení? K důležitým prvkům se řadí také vzhled vašeho dřezu. Dřezová vodovodní baterie SINKS se stane jak praktickým pomocníkem, tak elegantním designovým doplňkem. Díky stojánkovému řešení upevnění baterie vás čeká velmi snadná instalace. Pro regulaci vody disponuje vodovodní baterie SINKS pákovým ovládáním. Potěší vás její otočný mechanismus až o 200°. Balení obsahuje i montážní balíček. Pro její výrobu zvolil výrobce chrom. Klíčové přednosti produktu SINKS LEGENDA S - 50 Dřezová vodovodní baterie SINKS Klasický styl Provedení se stojánkem Ovládání vodovodní baterie SINKS je pákové Materiálem je chrom Délka propojovací hadice je 35 cm V balení najdete i montážní balíček
Objev podobné jako SINKS LEGENDA S - 50 (SFTLESGR50)
Angin-Heel S 50 tablet
Homeopatický přípravek bez schválených léčebných indikací. Používejte dle rady odborníka na homeopatii.
Objev podobné jako Angin-Heel S 50 tablet
Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
Kniha - autor Martin Sezemský, česky, pevná bez přebalu lesklá Letouny konstruktérů Beneše a Hajna se natrvalo zapsaly do historie československého letectví. Řada dolnoplošníků s tlustým profilem křídla, počínaje Avií B.H.1, se stala fenoménem v době, kdy evropskou oblohu brázdily převážně dvouplošníky. Úspěch na poli sportovním byl na druhé straně vyvažován nedůvěrou vojenského letectva k zvolenému řešení. Návrat ke koncepci dvouplošníku vyústil ve stavbu Avie B.H.21, která byla páteří stíhacího letectva druhé poloviny dvacátých let a v pravý čas nahradila dosluhující zahraniční typy získané po skončení „Velké války“. Kniha vybočuje ze zavedených postupů a liší se od prací většiny leteckých historiků a badatelů. Nemůže tomu být jinak. Vedlo k ní čtvrtstoletí naplněné studiem archivních materiálů, dobových stavebních postupů a tisíce hodin strávených v dílně na stavbě věrných létajících replik letounů Avia B.H.1 a B.H.5. Díky tomu bylo možné prověřit jejich...
Objev podobné jako Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
Š-31 - Letov Š-31 a Š-131 - Václavík Josef
Vojenská továrna na letadla Letov se v polovině 20. let úspěšně uvedla sérií stíhacích letounů Letov Š-20 pro čs. letectvo, které také exportovala do zahraničí. Všechny poznatky a zkušenosti ze zalétávání prototypu Š-20J s motorem Jupiter využila továrna při návrhu nového stíhacího letounu označeného jako Š-31. Továrna Letov nabídla svůj nový stíhací letoun vojenské správě 19. dubna 1928. Ta zareagovala a první čtyři letouny Š-31 byly objednány 3. září 1928. Vojáci dali nakonec přednost stíhací Avii Ba-33 a Letov Š-31 byl vyroben ve všech verzích v počtu 21 kusů. Kniha detailně popisuje vývoj, výrobu a službu u stíhacích letek našeho letectva ve 30. letech minulého století a historii každého vyrobeného stroje.
Objev podobné jako Š-31 - Letov Š-31 a Š-131 - Václavík Josef
Michelin CrossClimate 2 205/50 R17 89 V (756857)
Celoroční pneu - pro osobní auta, rychlostní index V (do 240 km/h), nosnostní index 89 (do 580 kg), hlučnost 69 dB(A) (třída 1), přilnavost na mokru B, úspora paliva C, DOT max. 2 roky stáří, 95% do jednoho roku Jezdíte primárně po městě, hory vám jsou cizí a máte nízký nájezd kilometrů? Doporučujeme vám vyzkoušet celoroční pneu Michelin na osobní auto. Jejich výhodou je celoroční zákonné použití a dobrý kompromis mezi letní a zimní sadou pneumatik. Navíc vám odpadá nutnost kupování, přezouvání a skladování druhé sady. Hmotnostní index, také nazývaný nosnostní nebo zátěžový, specifikuje nejvyšší zatížení pro jednu pneumatiku. Hodnota v tomto případě odpovídá 89 (do 580 kg). Rychlostní index pneumatiky stanovuje bezpečnou maximální rychlost, pro kterou jsou pneumatiky vhodné. Tato pneumatika je ideální pro vozidla s rychlostním indexem V (do 240 km/h) a nižším. Hlavní vlastnosti celoroční pneu Michelin CrossClimate 2 205/50 R17 89 V Celoroční pneumatika Michelin...
Objev podobné jako Michelin CrossClimate 2 205/50 R17 89 V (756857)
Pravoslavní v první Československé republice 1918-1938 - Pavel Marek, Jurij Danilec
Kniha se zabývá vývojem pravoslavné církve na území Československé republiky v letech 1918-1938, která reprezentují období jejích počátku a etablování v českých zemích, na Slovensku a na Podkarpatské Rusi pod vedením Srbské pravoslavné církve. Podrobně analyzuje její spiritualitu, organizaci, jurisdikci, ustavení eparchií a náboženských obcí. Text je souhrnem rozsáhlého výzkumu, který autoři provedli v 18 archivech pěti zemí (Rakousko, Maďarsko, Srbsko, Ukrajina, české země). Kniha je s ohledem na čtenáře napsána velmi přístupným jazykem a přináší cenné informace nejen odborníkům, ale také poučeným laikům.
Objev podobné jako Pravoslavní v první Československé republice 1918-1938 - Pavel Marek, Jurij Danilec
Ferdinand Peroutka. Život v novinách (1895–1938) - Pavel Kosatík - e-kniha
eBook: Zájem o Ferdinanda Peroutku v posledním roce opět ožil – bohužel v ne zrovna příznivých souvislostech. Pro vytvoření vlastního názoru na osobnost a dílo tohoto novináře je kniha Pavla Kosatíka ideální. Spisovatel, historik a scenárista Pavel Kosatík, který je známý svým nepředsudečným pohledem na novodobou českou historii, vydal na základě několikaletého studia dobových archivů a neznámých Peroutkových textů knihu, která novinářův život do roku 1938 předkládá v novém a překvapivém světle. Spolu s autorovou knihou Ferdinand Peroutka – Pozdější život (1938–1978) tvoří tato kniha ucelenou výpověď o osudech jedné generace demokratů první republiky, „budovatelů státu“. Ti, kdo znají jméno novináře Ferdinanda Peroutky, si jeho jméno spojují většinou s dobou první republiky a s jejími nejlepšími demokratickými tradicemi, jejichž je Peroutka ještě dnes symbolem. Redaktor týdeníku Přítomnost, přispěvatel Lidových novin, pátečník, přítel Masarykův, Čapkův… Jeden z těch, kdo dali celý svůj život do služeb nové republiky, obětovali se pro ni. A také člověk, který byl vyznavačem realistického, neiluzivního myšlení a snažil se pro ně strhnout své čtenáře. Na první pohled by se mohlo zdát, že o jeho životě víme poměrně dost – ale je tomu skutečně tak?
Objev podobné jako Ferdinand Peroutka. Život v novinách (1895–1938) - Pavel Kosatík - e-kniha
Defender T EXA S 50 (DTEXAS50)
Lepicí páska amerického typu, šíře pásky: 50 mm s návinem o délce 50 m Defender T EXA je vysoce kvalitní lepicí páska používána v profesionálních oborech, jako jsou divadla a různé hudební akce. Lze ji manuálně odtrhnout bez toho, aniž by z ní zůstaly trčet zavěšené nitě. Je vyrobená ze spředené hedvábné tkaniny a potažena speciálním lepidlem z přírodního kaučuku, které skvěle drží. Páska lepí téměř na všech typech povrchu a lze ji odstranit beze zbytků, což přijde vhod zejména po koncertech. Defender T EXA o délce 50 m je odolná proti UV záření a dostupná v různých barvách podle funkce. Můžete s ní například označit důležité pozice nebo zamezit odrazu reflektorů. Její součástí je dávkovač ERGO-Core, který se jednoduše vloží do pouzdra pásky. Klíčové vlastnosti lepicí pásky Defender T EXA S 50Defender T EXA je vysoce kvalitní lepicí páska používána v profesionálních oborechLze ji manuálně odtrhnout bez zavěšených nitíJe...
Objev podobné jako Defender T EXA S 50 (DTEXAS50)
Defender T EXA S 50 BULK
Gaffa Gaffa je základ a miliony lidí po celém světě by na to mohly přísahat. Ani bez ní nevycházejte z domu. EXA-TAPES jsou potažený speciálním lepidlem z přírodního kaučuku. Velmi jednoduše se trhá a dobře přilne i k nerovným povrchům, včetně koberců a tkanin. Nedopusťte, aby vám někdy došla.
Objev podobné jako Defender T EXA S 50 BULK
Studio 49 S 50 Orchestrální paličky
Pár úderových hůlek s hlavou obalenou vlnou. Vhodné pro sopránové xylofony s plotýnkami z Grilloduru (řada 2000), metalofóny z produktové řady 2000 a rezonátory KB / SX a KB / SXG. Délka: 32 cm. Hmotnost: 0,1 kg. Délka (cm): 32.0 Hmotnost (g): 100.0 Země původu: Čína Typ: Paličky na perkuse
Objev podobné jako Studio 49 S 50 Orchestrální paličky
Ofuky oken Avia Voyager A75 2000- (2 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Avia Voyager A75 2000- (2 dveře)
Ofuky oken Avia 1993-2000 (2 dveře, přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Avia 1993-2000 (2 dveře, přední)
Fyzika II - 2. díl - S komentářem pro učitele - Roman Kubínek, Renata Holubová, Pavel Banáš
Komentovaná verze učebnice obsahuje metodické poznámky „dotištěné“ do žákovské publikace. Učitel má k dispozici totožnou publikaci jako žák, avšak výrazně obohacenou o tipy, doplňující informace, upozornění didaktického rázu, odkazy na další zdroje informací a na související témata v ostatních učebnicích.
Objev podobné jako Fyzika II - 2. díl - S komentářem pro učitele - Roman Kubínek, Renata Holubová, Pavel Banáš
ARCHITEKTURA 58-89 - Lukáš Beran, Pavel Směták, Matěj Beránek
ARCHITEKTURA 58-89 je dosud nejrozsáhlejší publikací o stigmatizované předrevoluční architektuře z let 1958-1989. Dva svazky o bezmála čtrnácti stech stranách, vážících 5,6 kg, jsou pevným stavebním základem pro narovnání vztahů mezi širokou veřejností a stigmatizovanou architekturou předrevolučních desetiletí. Ambiciózní počin na poli dokumentární literatury vznikal téměř deset let, na třicet odborníků pod vedením Vladimira 518 v něm představuje více než čtyřicet architektů, autorských dvojic či skupin, které ve vymezeném období razantně zasáhly do dějin naší architektury. "Drtivá většina takzvané komunistické architektury nemá co do formální stránky s touto ideologií nic společného, přesto na ní dodnes ulpívá nános negativních emocí a neporozumění. Dlouhodobě se bohužel nedaří najít zdravý vztah k této dnes již historické architektuře, proto z ulic našich měst mizí jedna důležitá stavba za druhou. Pokud se nám jako společnosti nepodaří uchovat alespoň to zbývající z kvalitních staveb začátku druhé poloviny 20.století, vymažeme tak jednou pro vždy kus vlastní historie a kulturní paměti," upozorňuje na důležitost tématu tvůrce konceptu knihy a její editor Vladimir 518, jemuž se podařilo sestavit soustředěný tým odbornic a odborníků s cílem utvořit komplexního průvodce, odvážně vstupujícího do společenské diskuze, která se okolo tématu předrevoluční architektury stále intenzivně vede. Impozantní vizuální charakter publikace z dílny 20YY Designers (Robert Jansa & Petr Bosák) utváří historické výkresy, návrhy a plány a především unikátní dobové, mnohdy dosud nepublikované fotografie z archivů z celé republiky. Oba rozsáhlé knižní svazky přitom čtenářům nenabídnou pouze fascinující přehled do vrcholů naší předrevoluční architektury - poskytnou jim také detailní orientaci v kompletním dobovém kontextu, od politického systému přes základní architektonické styly, technologie nebo aplikovaná umělecká díla až po pozice žen v architektuře či nadčasové otázky památkové ochrany. Seznam kapitol : Jaroslav Fragner, František Čermák / Gustav Paul, František Cubr, Richard Podzemný, Antonín Tenzer, Václav Hilský, Zdeněk Plesník, Jaroslav Paroubek, Zdeněk Strnadel, Karel Filsak, Zdeněk Edel, Karel Prager, Sial, Zdeněk Řihák, Jan Dvořák, Ivan Ruller, Zdeněk Kuna, Bohumil Böhm, Jiří Siegel, Viktor Rudiš, Stanislav Franc, Věra a Vladimír Machoninovi, Jan Šrámek, Alena Šrámková, Miroslav Řepa, Stanislav Hubička, Vojtěch Šalda / Josef Polák, Jaroslava Gloserová, Růžena Žertová, Ivo Klimeš, Ladislav Konopka/ Alois Hloušek, Rudolf Bergr, Petr Brauner, Pavel Kupka, Jan Bočan / Zdeněk Rothbauer, Vratislav Růžička, Karel Koutský / Jan Kozel, Jan Línek / Vlado Miluni?, Václav Aulický / Ivo Loos / Jindřich Malátek, Emil Přikryl, Jan Louda / Zbyšek Stýblo, Jaroslav Mayer / Jaroslav Králíček, Tomáš a Michal Brix. Autoři kapitol: Lukáš Beran / Pavel Směťák, Matěj Beránek, Klára Brůhová, Eva Erbanová, Hubert Guzik, Jindřich Chatrný / Lucie Valdhansová, Michaela Janečková, Klára Jeništová, Petr Klíma, Martina Koukalová, Matyáš Kracík, Irena Lehkoživová / Tomáš Řepa, Lucia Mlynčeková, Terezie Nekvindová, David Neuhäusl, Jakub Potůček, Klára Pučerová, Lenka Popelová, Barbora Řepková, Radomíra Sedláková, Martin Strakoš, Šárka Svobodová, Rostislav Švácha, Jana Zajoncová Tanzmannová, Klára Ullmannová, Jan Zikmund, Markéta Žáčková.
Objev podobné jako ARCHITEKTURA 58-89 - Lukáš Beran, Pavel Směták, Matěj Beránek
Počítač kamarád, 3. díl, učebnice, pro 2. stupeň ZŠ praktické - Pavel Klech
Učebnice vychází z RVP pro základní vzdělávání – Přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, vzdělávací oblasti a vyučovacího předmětu Informační a komunikační technologie. Žáci s pomocí učebnice zvládnou práci s tabulkovým programem Excel (základní orientace v programu, operace s buňkami, formátování buněk, tvorba jednoduchých tabulek a jednoduchých grafů), dále pak s programem Powerpoint (orientace v programu, tvorba vlastní prezentace). Další část učebnice nese název Internet a komunikace obsahující základní poučení o Internetu a jeho využití (fungování Internetu, vyhledávání, pošta e-mail, ukládání informací, další možnosti komunikace – Skype, Icq, telefon atd.). Učebnice se rovněž zabývá multimédii a jejich využitím. Třetí díl je poslední částí ucelené řady učebnic a pracovních sešitů pro tento předmět
Objev podobné jako Počítač kamarád, 3. díl, učebnice, pro 2. stupeň ZŠ praktické - Pavel Klech
Pohádky čajových skřítků - Putování za severním čajem - Zbyněk Kučera Holub, Pavla Pajda Žižková
Co všechno může způsobit popletený severský čaj?Na čajové skřítky z čajovny pod Černou věží se chystá velké dobrodružství!Tentokrát se Pueřík a jeho sestřička Jasmínka vydávají na daleký sever, kde je čeká pátrání po dědečkovi Asámkovi, noví kamarádi a možná i polární záře…
Objev podobné jako Pohádky čajových skřítků - Putování za severním čajem - Zbyněk Kučera Holub, Pavla Pajda Žižková
Velké dějiny zemí Koruny české X. - Pavel Bělina, Jiří Kaše, Jan P. Kučera
Autorský tým složený z významných českých historiků předkládá čtenářské veřejnosti nové obšírné zpracování našich dějin, jejichž úplné vypsání českému národu stále chybí. Monumentální, vůbec první české dějiny takového rozsahu vycházejí v osmnácti svazcích. Autoři, přestože mají nejvyšší profesionální ambice, se obracejí především na širší čtenářskou obec, jíž bude dílo sloužit jako spolehlivý zdroj poznání naší historie i jako obraz současné úrovně české historiografie. Jednotlivé svazky jsou vybaveny základním poznámkovým aparátem, zevrubnou bibliografií, bohatým obrazovým a dokumentačním materiálem a rejstříky.
Objev podobné jako Velké dějiny zemí Koruny české X. - Pavel Bělina, Jiří Kaše, Jan P. Kučera
Podívejte se také
- Pavel Haas Quartet: Smyčcové kvartety - CD (SU3877-2)
- TXR Aero černé vel. S (887/S)
- Kam kráčíš, památková péče? (978-80-7485-158-2)
- Continental PremiumContact 6 205/50 R17 89 V (3570320000)
- Dunlop Sport BluResponse 205/50 R17 89 V (582129)
- Barum Bravuris 5HM 205/50 R17 89 V (15409840000)
- Osvobozené divadlo 1929-1938 ()
- calvin klein spodni dil plavek cervena
- calvin klein vrchni dil plavek ruzova
- aulos 211a 3 dil tenor fletna
- calvin klein spodni dil plavek bila
- Ota Pavel: Pod povrchem (978-80-275-0176-2)
- Pražský komorní orchestr/Kühn Pavel: Magnificat - CD (SU3315-2)
- Šporcl Pavel: Zlatá kolekce (3x CD) - CD (SU4130-2)
- Šporcl Pavel, Jiříkovský Petr: Houslový recitál - CD (SU3621-2)
- Guzzanti GZ 158 zmrzlinovač
- zimní bunda chlapecká 158
- Kniha Dopisy z podzimu 1938 (978-80-7264-177-2)
- Paměti 2 Za republiky (1918-1938) (80-7108-194-9)
- CASIO MS 8 B S (MS 8 B S)
- CASIO MS 20 B S (MS 20 B S)
- Defender T EXA B 50 (DTEXAB50)