Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945. Publikace je doplněna unikátními dobovými fotografiemi, barevnými fotografiemi dochované Avie S-92, vzpomínkami letců, kteří na S-92 létali. Nechybí barevné bokorysy obou verzí.
Podívejte se také Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
„Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
Ve druhé polovině 50. let nastoupil v ČSR nový typ sovětské konstrukce, Iljušinův Il-14, ve své době nesporně stroj světové úrovně, který v našich podmínkách dodnes drží primát největšího u nás vyráběného letounu. Tato licenční výroba probíhala v pražské továrně Avia v letech 1955 až 1960 a dala vzniknout 203 letounům pro tuzemské provozovatele. Publikace podrobně popisuje službu v československém vojenském letectvu.
Podívejte se také Donutil Miroslav: Baví vás... Miroslav Donutil (4x CD) - CD (310917-2)
AERO 41 MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Publikace navazuje na AERO č.38 a č.39 MiG-21F-13 1. a 2.díl. První verzí tohoto letounu, která byla zavedena do služby v československém letectvu, byla právě verze MiG-21F-13, jejiž nástup byl významným mezníkem v historii našeho letectva, neboť právě tento letoun umožnil našim pilotům překonat bariéru dvojnásobné rychlosti zvuku. Publikace se věnuje výzbroji našich MiGů a dokumentuje vyrobené licenční stroje.
Podívejte se také Paleček Miroslav: Ježkárny - CD (SU6286-2)
Podívejte se také
- Ella v Laponsku (978-80-262-1546-2)
- CS Solingen Sada nožů v otočném stojanu PREMIUM 8ks CS-056940 (CS-056940)
- Žbirka Miroslav Meky: K.O. - CD (912313-2)
- Michelin CrossClimate 2 195/65 R16 92 V (95258)
- Continental PremiumContact 2 CS 215/60 R16 95 V (03503410000)
- CS Solingen Sada nožů v bloku SOLTAU 8ks (CS-086848)
- Pořádek v pokoji, pokoj v duši (978-80-262-1559-2)
- CS Solingen Pekáč s poklicí litinový XANTEN 27.5cm CS-070052 (CS-070052)
- Šroubková Olga, Sekera Miroslav: Mozaika - CD (CR1139-2)
- Žbirka Miroslav Meky: Zlomky poznania - CD (912048-2)
- Žbirka Miroslav Meky: Nemoderný chalan - CD (911608-2)
- Michelin CrossClimate 2 195/60 R15 92 V Zesílená (568816)
- Continental ContiSportContact 5 CS 285/40 R22 110 Y (03589120000)
- Natulino Little Walkers spací pytel s nohavicemi, Animals grey, Xl (Vel. 92/110) (5903148273730)
- Rotalla S-210 225/40 R18 XL 92 V (903475)
- Žbirka Miroslav Meky: Roky a dni - CD (911447-2)
- Bubenická škola - Hra na dvojpedál 2 - Miroslav Zuk (BM111)
- Natulino Little Walkers spací pytel s nohavicemi, White waves/white, Xl (Vel. 92/110) (5903148274034)
- Natulino Little Walkers spací pytel s nohavicemi, Grey waves/mint, Xl (Vel. 92/110) (5903148274058)
- Natulino Little Walkers spací pytel s nohavicemi, Blue Stripes/white, Xl (Vel. 92/110) (5903148274072)
AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Publikace navazuje na AERO č.94 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. díl. Popis verze MiG-15bis, detailní soupis všech MiG-15bis dovezených ze SSSR a vyrobených v ČSR. Popis dalších verzí MiG-15bis – MiG-15bisT, MiG-15bisR a MiG-15bisSB. V závěru publikace přílohy, Výroba MiG-15bis celkem, Osnova bojové přípravy pilotů MiG-15bis, Letouny MiG-15bis čs. letectva zachované po vyřazení ze služby, Konec bisů 4. Letky 1.slp, Záchrana bisu č.3669, Záchrana bisu č.3841
Objev podobné jako AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Aero č.99 navazuje na AERA č.94 a č.97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. a 2.díl. Publikace popisuje akrobatické skupiny čs. letectva létající na strojích MiG-15bis. Označování letounů podle útvarů. Letecké nehody a soupis ztracených letounů. Vše doplněno množstvím fotografií.
Objev podobné jako AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra
Douglas DC-3 je nespornou legendou v oblasti letecké civilní, ale zejména vojenské dopravy. Dakotou se však stal až v průběhu své vojenské služby jaksi dodatečně a vlastně v naprostém rozporu s původním typovým označením. 2.díl publikace navazuje na historii popsanou v AERU č.52 a popisuje službu tohoto stroje spolu s jeho sovětskou licenční verzí Lisunov Li-2 v našem letectvu.
Objev podobné jako Dakota a Líčko - Douglas C-47 a Lisunov Li-2 v československém vojenském letectvu - 2. díl - Miroslav Irra
Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra
Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“, vyráběná po označením Aero C-4/104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“, je jednou z legend období poválečné výstavby čs. vojenského letectva. Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min. 300 pilotů – budoucích důstojníků, z nichž většina posílila kádr velitelského sboru čs. letectva v době jeho masivní výstavby v letech 1951-1953. Dlužno ovšem poznamenat, že mnozí byli po únoru 1948 shledáni politicky nevyhovujícími a vystaveni perzekucím od vyhození z armády po věznění po vykonstruovaných soudních procesech. Kromě toho sloužil u LU ve výcviku pilotů – podůstojníků, u cvičných letek a leteckých pluků, kde byl využíván k přezkušování pilotů, výcviku v létání podle přístrojů, nácviku akrobacie, kurýrním letům apod. Jeho kariéra ve vojenském letectvu sice trvala jen přibližně osm let, ale ti, kdož na něm začínali kariéru vojenského pilota, vzpomínají dodnes. I poté ještě poskytl mnoho krásných zážitků sportovním pilotů Svazarmu, kam byly po r. 1950 zbylé letouny předávány. Mnozí ještě dnes vzpomínají na polétání s „Bikrem“, na vítr šlehající do tváře jako ve slavných stíhačkách I. světové války. Mnozí další také dodnes litují, že si s ním již nestihli zalétat. Vzpomeňme proto službu „Bikra“, tohoto dvojplošného reliktu „zlaté éry letectví“ v čs. vojenském letectvu, i my.
Objev podobné jako Aero C-4/104 v československém letectvu - Miroslav Irra
Letouny Junkers v československém letectvu - Miroslav Irra
Po skončení války se množství letounů Junkers v různém stadiu devastace nacházelo roztroušeno po celé Evropě, včetně území obnovené Československé republiky. Využití části tohoto technického potenciálu se tedy přímo nabízelo, a v rámci výstavby poválečného čs. letectva se tak i stalo. Podívejme se tedy na osudy Junkersů ve službách našeho letectva po 2. světové válce.
Objev podobné jako Letouny Junkers v československém letectvu - Miroslav Irra
AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra
S nástupem moderní techniky, která kladla na pilota čím dál tím větší nároky, narůstal problém zajištění letounů, které by se co nejvíce přibližovaly svými vlastnostmi bojovému stroji, na který měli cvičení piloti přejít. Nejlogičtějším řešením byla dvoumístná cvičná verze bojového stroje. V případě verzí stíhacích MiG-21 to byly v našem letectvu MiGy-21U/US/UM. Publikace popisuje ve dvou dílech jejich službu.
Objev podobné jako AERO 78 MiG-21U/US/UM 2.díl - Miroslav Irra
AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra
Období let 1951 – 1961 bylo pro pokračování historie Zvolenského leteckého pluku zvoleno záměrně. Je totiž významné přechodem na proudovou leteckou techniku a zároveň tím, že pluk byl od roku 1952 do roku 1961 součástí 1. lsd/sld. Rok 1951 přinesl převratné změny. Probíhaly přípravy na hromadné přezbrojení letectva proudovou technikou. K tomuto úkolu byla určena celá 3. ld, u jejíchž pluků proběhl pečlivý kádrový výběr pilotů pro přeškolení. Samozřejmým předpokladem, kromě pilotních schopností, byla naprostá oddanost KSČ, lidově demokratickému zřízení a SSSR. Od února 1951 působilo na letišti Mladá „Výcvikové středisko určené k přeškolování na proudová letadla“, reorganizované dnem 1.6.1951 na „Proudové výcvikové středisko letectva“. Právě zde se mělo rodit československé proudové letectvo. 1. lp se ještě zúčastnil květnové vojenské přehlídky v Praze dne 6.5.1951 k výročí osvobození Československa Rudou armádou. Letecká část byla pojata vskutku velkolepě za účasti více než 200 letounů, které měly defilovat nad letenskou plání současně s pochodujícími útvary pěchoty a dalších pozemních zbraní. V den přehlídky právě v čase zahájení vzletu jednotlivých skupin se však přes Prahu hnala silná přeháňka se sněhem a nízkou oblačností. Formace sice vzlétly, ale v nepříznivých podmínkách se věci odvíjely jinak než bylo plánováno. Při tehdejším stavu radiotechnického zabezpečení řízení letového provozu bylo zázrakem, že za daných povětrnostních podmínek přehlídka neskončila ještě hůře. Po přehlídce se vybraný personál pluku spolu s 5. a 8. lp přemístil během května - června 1951 z dosavadních posádek do Mladé, kde bylo pak zahájeno teoretické a poté i praktické přeškolení na sovětské proudové letouny MiG-15, v čs. letectvu značené S-102. Dosavadní výzbroj, letouny S-199 a zbývající personál byl přesunut na plzeňské letiště Bory, s určením pro nově založený 18. lp. Jako první zahájil přeškolení již v květnu 1951 8. lp, personál vybraný pro 5. lp jej následoval během června, poté zahájil nově postavený 11. lp a 23.7.1951 zahájil přeškolení 1. lp. Proudová éra začala.
Objev podobné jako AERO 111 První, stíhací, Zvolenský 1951-1961, 2. díl - Miroslav Irra
AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra
"Síbl", neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28.
Objev podobné jako AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra
Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 110)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 110)
Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra
Tento létající aparát je bezesporu možné přiřadit mezi poválečné „unikáty“ provozované čs. vojenským letectvem. Je sice dostatečně známo, že v ČSR létaly po válce dva exempláře tohoto dvourotorového vrtulníku, takže striktně vzato nešlo doslova o unikát, nicméně vojenské letectvo provozovalo do konce roku 1950 jen jediný. Snad každý jen trochu zasvěcený fanda historie vojenského letectví jistě dobře ví, že Fa 223 byl vrtulník vzniklý v době války u německé firmy Focke-Achgelis. Dne 14.10.1923 založili v Brémách pánové Heinrich Focke, Georg Wulf a Werner Neumann společnost Bremer Flugzeugbau AG, krátce po vzniku přejmenovanou na Focke-Wulf Flugzeugbau AG. Ve 30. letech se firma postupně přeorientovala na výhradně vojenský program, z něhož největší proslulosti dosáhl stíhací Fw 190, námořní průzkumný Fw 200 a průzkumný Fw 189. Během války se firma stala jedním z nejvýznamnějších německých leteckých výrobců, v r. 1944 u ní pracovalo na 30 000 osob. Po válce existovala do r. 1964, kdy se sloučila s Weser Flugzeugbau Gmbh do firmy Vereinigte Flugtechnische Werke a po dalších fůzích se zařadila mezi předchůdce nynějšího Airbusu. Publikace se věnuje vývoji Fa 223 a jeho zkouškám v poválečném Československu.
Objev podobné jako Focke-Achgelis Fa 223 - Miroslav Irra
Výzbroj čs. vojenského letectva 1945-1950 - 2.díl - Miroslav Irra
Kniha navazuje na I. díl vydaný v roce 2015 prezentací letadel čs. letectva, nezahrnutých v I. dílu, tedy letounů bitevních, lehkých bombardovacích, stíhacích, dále vrtulníků, kluzáků a větroňů. Kniha se dále zabývá problematikou kamufláže a markingu letecké techniky čs. letectva ve sledovaném období, rovněž podává souhrnný přehled výzbroje letadel čs. letectva, tedy hlavňových zbraní, leteckých pum, leteckých raket (ty byly ve sledovaném období spíše ve stadiu zkoušek trofejního materiálu a pokusů o vlastní vývoj). V závěrečné části se kniha zabývá průběhem a výsledky zkoušek trofejních zbraní - řízené pumy PC 1400FX a řízené střely Hs 293A. Kniha obsahuje: Letadla bojová: bitevní, lehká bombardovací a stíhací Vrtulníky, kluzáky a větroně Kamufláž a marking letadel Výzbroj letadel
Objev podobné jako Výzbroj čs. vojenského letectva 1945-1950 - 2.díl - Miroslav Irra
Výzbroj ČS. vojenského letectva 2. díl (978-80-206-1679-1)
Kniha - 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Výzbroj ČS. vojenského letectva 2. díl (978-80-206-1679-1)
MiG-21MF v čs. a českém letectvu 2.díl - Miroslav Irra
V roce 2020, uplyne 15 let od ukončení služby MiGu-21 ve Vzdušných silách Armády České republiky, a tím zároveň skončilo i 54 let trvající působení letounů konstrukčního označení MiG v bývalém Československu a České republice. Práce navazuje na 1.díl publikovaný v AERU č.63
Objev podobné jako MiG-21MF v čs. a českém letectvu 2.díl - Miroslav Irra
„ČÁP“ Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 2.díl - Miroslav Irra
Do roku 1951 vkročilo čs. letectvo pod dojmem války v Koreji a očekávání možného válečného konfliktu i v Evropě. Tento rok byl ve znamení zahájení přechodu na reaktivní leteckou techniku, konkrétně sovětské letouny MiG-15 (u nás S-102). Tím je dán rámec pro uplatnění K-65 v roli kurýrního letounu u velitelských rojů divizí a pluků. Publikace navazuje na 1. díl, který vyšel v AERU č. 22. Text je doplněn tabulkami, množstvím dobových fotografií a bar. bokorysy.
Objev podobné jako „ČÁP“ Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 2.díl - Miroslav Irra
SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
Kniha - autor Jiří Vlach, 216 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace přibližuje jeden z nosných typů našeho vojenského letectva období let 1964-1999 ve fotografii. Kniha je určená nejen lidem, kteří letoun létali a obsluhovali, ale i leteckým fandům a modelářům, kteří zde naleznou spoustu detailů.
Objev podobné jako SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
ČÁP Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 1.díl - Miroslav Irra
Jedním z výrazných typů, převzatých z výzbroje poražené Luftwaffe, byl víceúčelový letoun Fieseler Fi 156 německé firmy Gerhard Fieseler Werke GmbH se sídlem v Kasselu, jehož výroba byla od r. 1943 zavedena v tehdejší Továrně na letadla Beneš – Mráz v Chocni a jehož výroba pokračovala i po obnovení Československé republiky pod označením K-65 Čáp. Publikace ve dvou dílech popisuje službu v našem letectvu.
Objev podobné jako ČÁP Fieseler Fi 156 /C-5 /K-65 v československém vojenském letectvu - 1.díl - Miroslav Irra
Taška Messerschmitt Me 262
Přestaňte se trápit papírovými taškami na jedno použití a zazařte originální taškou s potiskem. Taška je z pevné textilie, která je otěruvzdorná, a proto tašku jen tak nezašpiníte. A pokud přeci jen ano, můžete ji bez obav vyprat v pračce. Taška má klasické rozměry 37 x 40cm, takže se do ní bez obav vejde menší nákup či pomůcky do školy nebo do práce. Délka uší je okolo 55cm, což je ideální rozměr pro nošení tašky i přes rameno.
Objev podobné jako Taška Messerschmitt Me 262
Prostírání Messerschmitt Me 262
Prostírání je vyrobeno z kvalitního materiálu Canvas 100% PES. Sublimační tisk zaručuje dlouholetou životnost barev. Rozměr 42cm x 28cm.
Objev podobné jako Prostírání Messerschmitt Me 262
Bonboniera Messerschmitt Me 262
Směs pralinek v mléčné čokoládě (32%). Složení: cukr, rostlinné oleje (palmové, řepkové) v různých poměrech, demineralizovaná sušená syrováka, (mléko), kakaový tuk, plnotučné sušené mléko, kakaová hmota, odtučněné sušené mléko, kakao se sníženým obsahem tuku 1,7%, strouhaný kokos 1,3%, hmota z arašídových ořechů 1%, sezamový krokant 0,7% (sezam, cukr) mléčný tuk, emulgátory (sójový lecitin, E 476), mletá káva 0,5%, zahuštěné neslazené mléko, aromata, barvivy (E 160a, E 150a), rozpustná káva, přírodní aroms: vanilka. Kakaová sušina nejméně 25% v mléčné čokoládě. Kakaová sušina nejméně 35% v čokoládě. Výrobek může obsahovat jiné ořechy, lepek, SO2 a vejce.
Objev podobné jako Bonboniera Messerschmitt Me 262
Vak na záda – Messerschmitt Me 262
Praktický vak na záda se šňůrkami, který je vyroben z pevného, odolného materiálu. Udělá radost všem malým i velkým leteckým nadšencům.
Objev podobné jako Vak na záda – Messerschmitt Me 262
Osuška Messerschmitt Me 262 (Velikost osušky: 100x170cm)
Osuška o rozměru 100 x 170cm je dostatečně velká, aby na ní mohli relaxovat bez problému dva lidé. Osuška je vyrobena moderní technologií, při které se mísí bavlněné příze 50% s polyesterovými přízemi 50%. Díky tomu je osuška z lícové strany velmi příjemná na dotek a z rubové strany pěkně saje. Gramáž osušky je 300g/m².
Objev podobné jako Osuška Messerschmitt Me 262 (Velikost osušky: 100x170cm)
Hrnek Messerschmitt Me 262 (Náplň hrníčku: Žádná)
Objev podobné jako Hrnek Messerschmitt Me 262 (Náplň hrníčku: Žádná)
Deka Messerschmitt Me 262 (Podšití beránkem: NE)
Udělejte radost touto krásnou hřejivou dekou, která snadno najde využití v každodenním životě. Materiál deky je fleece 360g/m a rozměr deky je 140x200 cm.
Objev podobné jako Deka Messerschmitt Me 262 (Podšití beránkem: NE)
Deka Messerschmitt Me 262 (Podšití beránkem: ANO)
Deka je vyrobena z Fleecu 190g/m² a z druhé strany je deka podšitá imitací beránka, která je velmi příjemná na dotyk. Rozměr deky 140x200cm.
Objev podobné jako Deka Messerschmitt Me 262 (Podšití beránkem: ANO)
Osuška Messerschmitt Me 262 (Velikost osušky: 70x140cm)
Osuška má rozměr 70x140cm. Materiál je velmi příjemný na dotek a díky speciální technice výroby, kdy se smísí BA a PES vlákna. (50% Bavlna, 50% PES) Gramáž osušky: 300g/m².
Objev podobné jako Osuška Messerschmitt Me 262 (Velikost osušky: 70x140cm)
Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 122)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 122)
Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 134)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 134)
Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 146)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 146)
Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 158)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 - dětské (Velikost: 158)
Hrnek Messerschmitt Me 262 (Náplň hrníčku: Marshmallow)
Objev podobné jako Hrnek Messerschmitt Me 262 (Náplň hrníčku: Marshmallow)
Kärcher CS 40 Me
CS 40 Me cyklonový odlučovač přesvědčí na stavbách a v dílnách při aplikaci na jemný prach např. z broušení parketových nebo kamenných podlah nebo v dřevozpracujícím průmyslu. Toto vysoce efektivní příslušenství pro všechny NT vysavače pro vysávání mokrých a suchých nečistot Kärcher je ideálním řešením pro velká množství jemného prachu. Součástí dodávky jsou vedle cyklonového předřazeného odlučovače 40 l nádoba z ušlechtilé oceli se 4 robustními kovovými vodicími koly, spojovací hadicí 2 m (DN 40) a přestavbová sada pro sací hadice DN 35.
Objev podobné jako Kärcher CS 40 Me
Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
Kniha - autor Martin Sezemský, česky, pevná bez přebalu lesklá Letouny konstruktérů Beneše a Hajna se natrvalo zapsaly do historie československého letectví. Řada dolnoplošníků s tlustým profilem křídla, počínaje Avií B.H.1, se stala fenoménem v době, kdy evropskou oblohu brázdily převážně dvouplošníky. Úspěch na poli sportovním byl na druhé straně vyvažován nedůvěrou vojenského letectva k zvolenému řešení. Návrat ke koncepci dvouplošníku vyústil ve stavbu Avie B.H.21, která byla páteří stíhacího letectva druhé poloviny dvacátých let a v pravý čas nahradila dosluhující zahraniční typy získané po skončení „Velké války“. Kniha vybočuje ze zavedených postupů a liší se od prací většiny leteckých historiků a badatelů. Nemůže tomu být jinak. Vedlo k ní čtvrtstoletí naplněné studiem archivních materiálů, dobových stavebních postupů a tisíce hodin strávených v dílně na stavbě věrných létajících replik letounů Avia B.H.1 a B.H.5. Díky tomu bylo možné prověřit jejich...
Objev podobné jako Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
AERO č.16/124 Aero L-29 „Delfín“ - 2.díl - Miroslav Irra
AERO č.16Aero L-29 „Delfín“ 2.dílPojem „delfín“ má zřejmě většina populace naší země spojen s inteligentním kytovcem dobráckého vzezření, na první pohled budícího dojem veselého a věčně se smějícího tvora. Ne tak bývalí aktivní vojenští piloti i letečtí fandové, u nich tento pojem jednoznačně představuje cvičný proudový letoun Aero L-29 „Delfín“, jehož ladné a elegantní tvary skutečně evokují představu onoho populárního mořského savce. Tento letoun drží v našich podmínkách doslova neotřesitelný primát z hlediska počtu vyrobených strojů, do ukončení výroby v r. 1973 vzniklo celkem 3 665 letounů tohoto typu, což je v této kategorii letadel světový unikát.Publikace navazuje na AERO č.15 L-29 Delfín 1.dílPublikace má formát A4, celobarevná na kvalitním křídovém papíře, vazba V2, 36 stran, množství barevných foto i detailů a historických černobílých foto, barevné bokorysy.
Objev podobné jako AERO č.16/124 Aero L-29 „Delfín“ - 2.díl - Miroslav Irra
Hrnek Messerschmitt Me 262 (Náplň hrníčku: Tropická směs)
Objev podobné jako Hrnek Messerschmitt Me 262 (Náplň hrníčku: Tropická směs)
Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI (CS-102), československé letectvo, 30. stíhací bombardovací (9580208371375)
Model letadla - plastový, měřítko 1 : 72, vojenské letadlo, realistické provedení, z moderního období, vhodné na hraní, vystavení a sběratelství, délka 14 cm, vhodný od 14 let Chtěli byste s dětmi trávit čas a složit si nějaký zajímavý kousek? V tom případě si nenechte ujít realistické ztvárnění modelu letadla EasyModel v měřítku 1:72. Modelování je skvělý retro koníček, který se opět vrací do módy a našel si mnoho příznivců mezi dětmi i dospělými. Vojenský model letadla ohromí precizním zpracováním všech dílů, které k sobě perfektně doléhají. K jeho zhotovení byl použit kvalitní materiál, jakým je plast. Výrobek je vhodný pro děti od 14 let. Moderní model letadla EasyModel obsahuje rovněž podrobný montážní plán, a tak modelování půjde hezky od ruky. Jeho zemí původu je Česko. Jeho délka po kompletním sestavení činí 14 cm. Baterie jsou součástí balení. Klíčové vlastnosti modelu letadla Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI (CS-102), československé letectvo,...
Objev podobné jako Easy Model - Mikojan-Gurevič MiG-15 UTI (CS-102), československé letectvo, 30. stíhací bombardovací (9580208371375)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: XS, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: XS, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: S, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: S, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: M, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: M, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: L, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: L, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: XL, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: XL, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: 2XL, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: 2XL, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: 3XL, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: 3XL, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: 4XL, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: 4XL, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: 5XL, Typ: pro muže)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: 5XL, Typ: pro muže)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: XS, Typ: pro ženy)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: XS, Typ: pro ženy)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: S, Typ: pro ženy)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: S, Typ: pro ženy)
Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: M, Typ: pro ženy)
Objev podobné jako Tričko Messerschmitt Me 262 (Velikost: M, Typ: pro ženy)
Podívejte se také
- CANDY CS 148TXME-S (31010515)
- Zatočte s nespavostí: S pomocí mindfulness (978-80-262-1799-2)
- Miroslav Horníček na obrazovce
- Dobře odtajněný Miroslav Horníček ()
- CS SOLINGEN Hrnec s mramorovým povrchem 24 cm Marburg (CS-075064)
- CS Solingen Hrnec s cedící poklicí nerez ARON 16cm (CS-060541)
- CS Solingen Sada nádobí s mramorovým povrchem Marburg+ 7ks (CS-086732)
- CS SOLINGEN Pánev s nepřilnavým povrchem MUNSTER 20 cm (CS-074890)
- CS SOLINGEN Pánev s nepřilnavým povrchem MUNSTER 28 cm (CS-074937)
- CS Solingen Hrnec s cedící poklicí nerez ARON 24cm (CS-060589)
- CS Solingen Sada hrnců s nepřilnavým povrchem 6ks MONHEIM (CS-079130)
- TXR Aero černé vel. S (887/S)
- Zůstaň OK: Transakční analýza v praxi (978-80-262-1939-2)
- BFGoodrich G-Force Winter 2 SUV 215/50 R18 92 V (264030)
- SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)
- Stagg CS-HM14 (CS-HM14)
- JVC CS J520X (CS J520X)
- JVC CS J620X (CS J620X)
- JVC CS J620 (CS J620)
- CATIGA CS-179 (CS-179)
- JVC CS J420X (CS J420X)
- JVC CS DR420 (CS DR420)