Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

AERO 106 Suchoj Su-33 & Su-34, 2. díl - Jakub Fojtík

V předchozím díle publikace ( AERO č.104) byla představena řada výchozího modelu Suchoj Su-27, která se posléze stala základem pro široké množství variant a subvariant. Z původního modelu Su-27 vychází přímo palubní letoun T10K (Su-27K), v sériové podobě zvaný Su-33, který je detailně představen v tomto díle. A cestou reverzního inženýrství se klonem původních exportních Su-27SK i jednoho ukořistěného prototypu T-10K stal i čínský palubní letoun J-15, na jehož vývoji se ruský výrobce nikterak nepodílel. Shodnou cestou se technologie a draková skupina z původního modelu Su-27UB staly základem pro čínský letoun J-16, který tento díl uzavírá. V této publikaci jsou rovněž popsány dvoumístné varianty se sedadly vedle sebe. Tou úvodní byl námořní projekt T10KUB-1 vycházející z palubního modelu T10K (Su-27K), od nějž si ostatně první a jediný létající prototyp vypůjčil i podstatnou část drakové skupiny. A i když následný útočný model T10V (v sérii Su-34) konstrukčně představuje zcela nový typ, v mnohém na T10KUB-1 odkazuje. V této publikaci jsou proto rozepsány všechny modely, které konstrukčně vycházejí z původní řady Su-27 a Su-27UB. V závěrečném třetím díle pak budou popsány modernizační projekty, které sice v mnoha případech spoléhají na drak odvozený od Su-27UB, avšak co do výbavy těží z řešení připravovaných či dokonce vyvinutých pro modernizační projekt Su-27M a v mnohém se původní variantě Su-27 vzdalují. Ty nesou označení Su-30 a pomyslným vrcholem je soudobý typ Su-35, který bývá řazen ke generaci 4,5. Již jen z výčtu verzí je zřejmé, jak složité je pochytit genezi modelu T10 ve všech jeho variantách. Jde totiž o jeden z nejúspěšnějších víceúčelových letounů historie, který co do počtu verzí představuje pravděpodobně nejroztříštěnější rodinu na světě. Důvodem je, že na rozdíl od na Západě obvyklých blokových úprav čekaly uživatele Su-27/30/33/34/35 modernizace a verze specificky orientované na jednotlivé zákazníky.

Podívejte se také SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)

cena 182.0 Kč
Detail

AERO č.109 - Suchoj Su-30 & Su-35 3.díl - Jakub Fojtík

V předchozích dílech publikace byla představena řada výchozího modelu Suchoj Su-27 a dále námořní speciál Su-27K/Su-33 a bitevní Su-34. Posledními členy rodiny jsou letouny verzí Su-30 a Su-35, které jsou ve výrobě dodnes. Ty lze považovat za vůbec nejvýkonnější představitele rodiny vzešlé ze Su-27. Su-30 vznikl na základě modernizačního projektu Su-27M, který již nestihl být dokončen před rozpadem SSSR a potkal jej typický porevoluční chaos. Velmi nadčasové zadání z osmdesátých let ale znamenalo, že na Su-27M byla ověřena řada nových technologií, které se staly základem pro novou verzi Su-30 a které byly dále doplněny možností integrace nových prvků ze Západního světa. Výsledný model Su-30 je proto exportně nejúspěšnějším zástupcem celé rodiny, který slouží ve stovkách kusů v Rusku, Indii, Číně a mnoha dalších zemích Afriky, Asie i Jižní Ameriky. Protože letouny slouží často i k velení a řízení vzdušných operací, jsou všechny Su-30 dvojmístné. Následný Su-35 je pak finálním typem vzešlým z verze Su-27M, který se ale vrací k jednomístnému uspořádání, neboť roli druhého člena posádky měla u tohoto letounu zastat pokročilá plně digitální avionika. Řazen je ve svém posledním standardu ke 4,5 generaci (či generaci 4+), což má jasně ukazovat na odstup od rodiny Su-27. U Su-35 výrobce očekával enormní obchodní úspěch, kdy se tento letoun měl stát náhradou dosluhujících Su-27 první generace, ale i západních typů jako byly letouny F-4 a další. Jenže k tomu nikdy nedošlo a zatím je služba Su-35 omezena na Rusko a Čínu a posledním uživatelem se měl stát Írán. Pro Rusko je, jak se zdá, potenciál Su-27/30/35 prakticky vyčerpán, protože i tradiční zákazníci jako je Čína a Indie mají zájem spíše o následující generaci víceúčelových strojů a mnohé menší státy se od Ruska odklonily po zahájení války na Ukrajině. A pokud tak neučinily, obyčejně jde o chudší země nemající rozpočet na pořízení podobných letounů. Tempo výroby letounů klesá a pokud Rusko pro své vzdušné a kosmické síly znovu neobjedná další letouny, může dokonce dojít poprvé i k přerušení výroby. Rodinu Su-30 a Su-35 čeká ze všech verzí spolu se Su-34 nejdelší služba. A jejím popisem se symbolicky uzavírá osud celé rozvětvené rodiny vzešlé z na svou dobu extrémně nadčasového Su-27.

Podívejte se také S-Idee Suchoj SU-35 EPP RTF (4260463524864)

cena 163.0 Kč
Detail

AERO 104 Suchoj Su-27, 1. díl - Jakub Fojtík

Stíhací letoun Su-27 byl v době svého vzniku synonymem technologického vzestupu vojenského leteckého průmyslu SSSR. Zásadní pokrok ve znalostech aerodynamiky, nová generace avioniky i senzorů a navýšení výkonů dané novou generací motorů umožnily sestrojit letoun, který výrazně rozšiřoval letovou obálku stíhacího typu a výrazně překonával své západní soupeře. Jen málo proudových letounů se může pochlubit tím, že jsou po nich či po jejich letcích pojmenovány akrobatické manévry. U Su-27 k tomu ale došlo, protože manévry jako je tzv. Pugačevova kobra byly natolik nové a vzdálené letové obálce konkurenčních typů, že si tuto poctu vysloužily. Schopnosti letounu, pro nějž byly vyvinuty i speciální palubní systémy a řízená výzbroj, překonávaly rané verze prakticky všech západních typů. Jenže i přes svou pokrokovost se u Su-27 projevila i některá negativa včetně exponenciálně rostoucí jednotkové ceny ve srovnání s předchozí generací. Proto byl Su-27 do služby sovětského letectva zařazen v početně omezeném množství neporovnatelném s předchozí generací a pro svou technologickou nadčasovost i vysokou cenu nestihl být do okamžiku rozpadu SSSR exportován. O to bohatší měl ale kariéru po rozpadu SSSR, kdy se stal předmětem zájmu několika desítek zemí, a dokonce došlo k dohodě o jeho licenční výrobě v Číně. Asijská velmoc se posléze rozhodla povedený koncept využít a již bez ruského oprávnění jej dále rozvíjet a zdokonalovat, čímž se z rodiny klonů J-16 stal typ schopný plnit extrémně široké množství rolí. Další letouny se poté dostaly do služby ať již z novovýroby, nebo formou výprodejů z postsovětských zemí. Již od doby zavedení do služby v sovětském letectvu představují Su-27 a jeho následovníci dominantní typ, který po čtyřech desítkách let nahrazují až letouny o generaci mladší. I přes své kvality jsou ale Su-27 výrazně rozšířeny jen v postsovětském prostoru a v Číně, protože oproti akvizičně i provozně mnohem méně náročným MiGům 29 je jejich provoz přeci jen výrazně složitější i dražší. *****Praktické poznatky z posledních bojových akcí jen potvrzují, že pokud protivníkem není stát disponující technikou páté generace, Su-27/30/35 nadále plně postačují ke splnění úkolů na ně kladených. Toto vydání se věnuje vzniku a službě úvodních verzi Su-27, v následujících pak budou popsány i pozdější deriváty.

Podívejte se také Technics SU-G700M2E-K (SU-G700M2E-K)

cena 163.0 Kč
Detail

SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)

Kniha - autor Jiří Vlach, 216 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace přibližuje jeden z nosných typů našeho vojenského letectva období let 1964-1999 ve fotografii. Kniha je určená nejen lidem, kteří letoun létali a obsluhovali, ale i leteckým fandům a modelářům, kteří zde naleznou spoustu detailů.

Objev podobné jako SUCHOJ Su-7 v československém vojenském letectvu ve fotografii: Verze Su-7BM, Su-7BKL a Su-7U (978-80-7573-015-2)

cena 265.0 Kč
Detail

Suchoj Su-7 - Jiří Vlach

Publikace přibližuje jeden z nosných typů našeho vojenského letectva období let 1964-1999 ve fotografii. Kniha je určená nejen lidem, kteří letoun létali a obsluhovali, ale i leteckým fandům a modelářům, kteří zde naleznou spoustu detailů.

Objev podobné jako Suchoj Su-7 - Jiří Vlach

cena 277.0 Kč
Detail

AEROmodel 13 - Suchoj Su-22 M4

Publikace obsahuje monografii letounu Suchoj Su-22M4 doplněnou barevnými fotografiemi československých strojů a model v měřítku 1:48.

Objev podobné jako AEROmodel 13 - Suchoj Su-22 M4

cena 136.0 Kč
Detail

Směr slepovací model Suchoj Su-25K 1:72

Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj Su-25K. Užij si hodně legrace při stavbě a vychutnej si pocit, když je model hotov. V krabici 25x14x4,5 cm.Vhodné od 8 let.Technické údaje:Roky 08Obsah balení:Model Suchoj Su-25K 21x20cm v krabici 25x14x4,5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.

Objev podobné jako Směr slepovací model Suchoj Su-25K 1:72

cena 219.0 Kč
Detail

Teddies T48000854 Model Suchoj SU 7 BMK 1:48

Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 7 BMK. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU - 7 BMK v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.

Objev podobné jako Teddies T48000854 Model Suchoj SU 7 BMK 1:48

cena 419.0 Kč
Detail

Směr Model Kit 0857 letadlo – Suchoj Su-25 K (8594877008570)

Model letadla - měřítko 1 : 48, vojenské letadlo, z moderního období, 163 dílků, vhodné na vystavení, délka 32,35 cm, model a lepidlo součástí balení, vhodný od 10 let Každého malého kutila od 10 let jistě potěší model letadla Suchoj SU - 25 K v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám.Máte doma malého modeláře? Pak si buďte jistí, že jej potěší plastový model letadla Suchoj SU-25 K v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám. K dispozici je 163 jednotlivých dílků, které sestávají z kvalitního, odolného a zdravotně nezávadného materiálu. Hotová hračka může posloužit jako pomůcka při společných hrách s kamarády, jako dekorace pracovního stolu v dětském pokoji, nebo jako součást sbírky modelů podobného charakteru. Součástí balení nejsou barvy ani lepidlo.Klíčové vlastnostiČeská výroba163 dílkůDélka modelu 32,35 cmRozpětí křídel 29,9 cmMěřítko 1:48Vhodné pro děti od 10 letPočet zbarvení 6

Objev podobné jako Směr Model Kit 0857 letadlo – Suchoj Su-25 K (8594877008570)

cena 449.0 Kč
Detail

Teddies T48000856 Model Suchoj SU 17/22 M4 1:48

Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 17/22 M4. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU-17/22 M4 v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.

Objev podobné jako Teddies T48000856 Model Suchoj SU 17/22 M4 1:48

cena 499.0 Kč
Detail

Teddies T48000856 Model Suchoj SU 17/22 M4 1:48

Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 17/22 M3. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov. V měřítku 1:48V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU - 17/22 M3 1:48 v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.

Objev podobné jako Teddies T48000856 Model Suchoj SU 17/22 M4 1:48

cena 499.0 Kč
Detail

Směr Model Kit 0856 letadlo – Suchoj Su-17/22 M4 (8594877008563)

Model letadla - plastový, měřítko 1 : 48, vojenské letadlo, realistické provedení, 147 dílků, vhodné na hraní a vystavení, délka 40 cm, vhodný od 10 let Každého malého kutila od 10 let jistě potěší model letadla Suchoj SU - 17/22 M4 v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám.Máte doma malého modeláře? Pak si buďte jistí, že jej potěší plastový model letadla Suchoj SU-17/22 M4 v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám. K dispozici je 147 jednotlivých dílků, které sestávají z kvalitního, odolného a zdravotně nezávadného materiálu. Hotová hračka může posloužit jako pomůcka při společných hrách s kamarády, jako dekorace pracovního stolu v dětském pokoji, nebo jako součást sbírky modelů podobného charakteru. Součástí balení nejsou barvy ani lepidlo.Klíčové vlastnostiČeská výroba147 dílkůDélka modelu 40 cmRozpětí křídel 28,5 cmMěřítko 1:48Vhodné pro děti od 10 let

Objev podobné jako Směr Model Kit 0856 letadlo – Suchoj Su-17/22 M4 (8594877008563)

cena 489.0 Kč
Detail

Směr Model Kit 0858 letadlo – Suchoj Su-25 UB/UBK (8594877008587)

Model letadla - měřítko 1 : 48, vojenské letadlo, realistické provedení, z moderního období, 134 dílků, vhodné na vystavení, délka 32,35 cm, vhodný od 10 let Každého malého kutila od 10 let jistě potěší model letadla Suchoj SU - 25 UB/UBK v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám.Máte doma malého modeláře? Pak si buďte jistí, že jej potěší plastový model letadla Suchoj SU - 25 UB/UBK v měřítku 1:48, který zvládne sestavit úplně sám. K dispozici je 134 jednotlivých dílků, které sestávají z kvalitního, odolného a zdravotně nezávadného materiálu. Hotová hračka může posloužit jako pomůcka při společných hrách s kamarády, jako dekorace pracovního stolu v dětském pokoji, nebo jako součást sbírky modelů podobného charakteru. Součástí balení nejsou barvy ani lepidlo.Klíčové vlastnostiČeská výroba134 dílkůDélka modelu 32,35 cmRozpětí křídel 29,9 cmMěřítko 1:48Vhodné pro děti od 10 letPočet zbarvení 6

Objev podobné jako Směr Model Kit 0858 letadlo – Suchoj Su-25 UB/UBK (8594877008587)

cena 489.0 Kč
Detail

Směr Model Suchoj SU-25 K v krabici 35x22x5cm 1:48

Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 25 K. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov. V měřítku 1:48.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU-25 K 1:48 v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.

Objev podobné jako Směr Model Suchoj SU-25 K v krabici 35x22x5cm 1:48

cena 459.0 Kč
Detail

Směr Model Suchoj SU 7 BKL v krabici 35x22x5cm 1:48

Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 7 BKL. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov. V měřítku 1:48.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU - 7 BKL 1:48 v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.

Objev podobné jako Směr Model Suchoj SU 7 BKL v krabici 35x22x5cm 1:48

cena 419.0 Kč
Detail

AERO 96 Lockheed Martin F-35 Lightning II - Jakub Fojtík

Publikace podrobně popisuje vývoj, zkoušky a zavádění všech verzí F-35 do vzdušných sil USA, jejich službu v letectvech spojenců včetně nových čekatelů na jeho zařazení do výzbroje, kde patří i naše republika, která plánuje zakoupit 24 strojů.Víceúčelový letoun Lockheed Martin F-35 představuje nový standard pro USA a mnohé spojenecké země. Navazuje na veleúspěšné F-16 Fighting Falcon, které díky kontinuálním flotilovým modernizacím vydržely ve službě více než čtyřicet let. A právě toto dlouhé časové rozpětí poskytlo konstruktérům nového letounu čas na to, aby jej dokončili v podobě, která se schopnostmi předchozí generaci značně vzdaluje. O F-35 se proto mnohdy hovoří jako o prvním plnohodnotném letounu páté generace, který je navržen pro síťové plně digitální bojiště. Senzorové schopnosti letounu nemají srovnání s žádným jiným typem na světě a překonávají dokonce i prvoliniové F-22 Raptor. Letoun je navíc navržen pro široké sdílení informací mezi jednotlivými stroji i uživateli zároveň a poprvé přichází se skutečně garantovanou kompatibilitou mezi jednotlivými státy. Oproti předchozí generaci se změnil i přístup výrobce, který již nechce umožňovat jednotlivým uživatelům provádět samostatné modernizace stroje, ačkoliv je jejich průmysl zapojen do výroby. Naopak vše má být centralizované, aby byla i do budoucna zachována široká míra kompatibility. F-35 je rovněž letounem, který přináší i novou úroveň variability, neboť je vyráběn ve verzi pro klasické použití z pozemních základen, či ve variantě pro kolmé přistání nebo provoz z krátkých palub letadlových lodí. Na druhou stranu byly F-35 od počátku terčem ohromné kritiky, ať již v období porovnávání prototypů X-32 a X-35, v době zkoušek prvních předsériových F-35 nebo během zavádění strojů do řadové služby. Jedněmi z nejčastějších výtek je vysoká cena, omezená manévrovatelnost a vysoké nároky na údržbu. Jenže po bližším seznámení s konceptem F-35 nelze než dojít k závěru, že schopnosti letounu jsou tak široké, že jeho nasazení v klasickém manévrovaném boji by bylo důsledkem naprostého nepochopení a nevyužití schopností letounu.

Objev podobné jako AERO 96 Lockheed Martin F-35 Lightning II - Jakub Fojtík

cena 163.0 Kč
Detail

Směr plastikový model letadla ke slepení Suchoj SU-25 UB-UBK slepovací stavebnice letadlo 1:48

Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Suchoj SU - 25 UB/UBK. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov.V krabici 35x22x5 cm.Vhodné od 10 let.Technické údaje:Roky 10Obsah balení:Model Suchoj SU-25 UB/UBK v krabici 35x22x5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.

Objev podobné jako Směr plastikový model letadla ke slepení Suchoj SU-25 UB-UBK slepovací stavebnice letadlo 1:48

cena 499.0 Kč
Detail

AERO č.112 - McDonnell Douglas/Boeing F-15 Eagle - Jakub Fojtík

F-15 Eagle je bezesporu ikonickým americkým strojem, který by mohl být archetypem moderního víceúčelového letounu. Pokud by dnes tvůrci letounu měli pro tento stroj vybrat jméno, pravděpodobně by zvolili slovo neporažený. Jde totiž o jediný bojově široce nasazený typ ve výzbroji US Air Force, který nikdy nebyl ve vzdušných soubojích sestřelen nepřátelským letounem. Stroje F-15 všech uživatelů si drží skóre nejméně 104 sestřelených nepřátelských letounů (pokud budeme uvažovat o vítězstvích deklarovaných izraelskými prameny) vůči nulovým vlastním ztrátám. To je více, nežli dokázaly F-16 či legendární F-14 a údaj svědčí o výkonech typu, které v mnoha ohledech nedokázal překonat žádný jiný letoun na světě. Pro porovnání se nabízí, že ruská rodina Su-27/30/35 nedosáhla ani po současném zapojení do intenzivního konfliktu na Ukrajině více než pětiny vítězství F-15. I ostatní ztráty F-15 způsobené zásahy pozemními protiletadlovými prostředky, technickými příčinami či pilotní chybou patří mezi nejnižší v dané třídě a dosahují se 125 odepsanými letouny statisticky jeden zničený F-15 na více než 100 000 letových hodin. To je pro srovnání desetina oproti předchůdci v podobě typu F-4. Není proto překvapivé, že se F-15 stal a dodnes po právu je páteří US Air Force a americké letectvo na něj dále bude spoléhat i po příchodu strojů páté generace, stejně jako jde o klíčový typ pro zahraniční uživatele. F-15 byl totiž prvním letounem, který byl navržen specificky pro splnění požadavků bojových pilotů. Ti se podíleli na vývoji a i koncepční zadání letounu bylo stvořeno na základě detailních teoretických rozborů nasazení bojových letounů. Extrémně detailní a propracované zadání zohledňující taktické poznatky z vzdušných soubojů z Vietnamu se projevilo v úrovni navrženého palubního vybavení i aerodynamickém konceptu. F-15 byly od počátku vybaveny velmi pokročilými systémy, a i když po úvodních verzích F-15A/B vznikla druhá generace F-15C/D, útočné F-15E a nejnovější generace F-15EX, ty se liší jen palubním vybavením, které logicky podléhá zastarávání. Během padesáti let se tvary F-15 prakticky nezměnily, protože k tomu nebyl důvod. Jde o další důkaz enormní nadčasovosti letounu, které soupeřící typy ani zdaleka nedosáhly. Ostatně, tvary a aerodynamický koncept letounu F-15 jsou důsledkem zřejmě nejnáročnějšího a nejdetailnějšího vývoje vůbec, kdy byl letoun od počátku navrhován s ověřováním konceptu křídla s pevnou i měnitelnou geometrií a s rozdílným uložením motorů s tím, že paralelně byly výsledky ověřovány vůči jednomotorovému uspořádání. Ohromné investice do vývoje a ospravedlnění zvoleného designu se jednoznačně vyplatily. Stávající generaci F-15 čeká pravděpodobně výroba po dobu další dekády a tento legendární stroj se proto dost možná dočká sta let ve službě od vzletu prototypu. Na druhou stranu F-15 ukázal i jednu ohromnou slabinu, a to cenu. Jestli v době vzniku F-15 u letectva existoval prostor pro lehčí typ, jímž se později stal F-16, nyní to již neplatí. Zatímco F-16 má nástupce v podobě široce rozšířeného letounu F-35, „neviditelné“ F-22 se plnohodnotným nástupcem F-15 nestaly, a to zejména z ekonomických důvodů. Letouny kategorie F-15 jsou nadále vyhrazeny jen těm nejbohatším letectvům světa a v dnešní době v početnosti ustupují víceúčelovým levnějším typům, třebaže tyto představují kompromis co do schopností a v oblasti vzdušné nadvlády na F-15 v mnoha ohledech i přes svůj stealth charakter nedosahují.

Objev podobné jako AERO č.112 - McDonnell Douglas/Boeing F-15 Eagle - Jakub Fojtík

cena 163.0 Kč
Detail

AERO č.116 - Jakovlev Jak-36, Jak-38 & Jak-41 - Jakub Fojtík

V období probíhající studené války a přípravy na konflikt s využitím jaderných zbraní začala hrát značnou roli palubní letectva. To americké spadající pod US Navy dokázalo do prakticky jakéhokoliv místa na světě soustředit nemalou bojovou sílu včetně schopnosti provádět útoky jadernými zbraněmi. Dlouhá tradice amerického palubního námořnictva sahající až do dvacátých let minulého století a také extenzivní nasazení v druhé světové válce a ve Vietnamu navíc umožnily vyprecizovat bojové postupy i vyladit výkony používaných strojů. Není proto s podivem, že pro vojenskou strategii SSSR představovaly americké letadlové lodě jednu z hlavních hrozeb. K vyrovnání schopností s Američany neměl sovětský vojenský průmysl dostatek zkušeností a ani ekonomika největšího státu na světě by nedokázala enormně nákladný vývoj početně ekvivalentního palubního letectva včetně nosičů ufinancovat, zvláště když souběžně probíhalo enormně nákladné soupeření v dobývání kosmu či ve vývoji balistických raket nebo přepadových stíhačů. I proto v SSSR začaly nabývat na významu požadavky na letouny s kolmým vzletem a přistáním. Ty by totiž umožnily nasazení na konstrukčně jednodušších a ekonomicky výrazně levnějších lodních nosičích a v případě krizového válečného stavu by je mělo být možné provozovat i z palub kontejnerových a dalších lodí. Proto vznikl projekt experimentálního stroje Jak-36, který posléze umožnil vznik sériového modelu Jak-38. I přes čtvrt století od ukončení jeho provozu Jak-38 stále patří mezi typy, o nichž je známo relativně málo. A to i přes to, že služba tohoto letounu nepostrádala na dramatičnosti. Pro SSSR šlo o jeden z nejsložitějších vývojových úkolů, neboť celá řada technických řešení použitých na letounu byla vyvinuta čistě pro tento typ. Ačkoliv službu Jaků provázelo mnoho mimořádných událostí, získané znalosti pomohly sovětskému průmyslu zvládnout vývoj technologií, které měly být zúročeny v následujícím velmi slibném modelu Jak-41. Kolmo startující letoun Jak-41 představoval nadějnou konstrukci, která by sovětskému námořnímu letectvu v případě zavedení do služby konečně umožnila získat skutečně výkonný stroj převyšující v mnoha ohledech západní konkurenci v podobě typu Harrier. Předchozí palubní stroje Jak-38 totiž nesplnily zadání a představovaly více než omezenou bojovou sílu. Jenže do osudu Jak-41 zasáhl chaos provázející rozpad SSSR a jeden z nejnadějnějších palubních strojů historie skončil svou kariéru, aniž by dosáhl na řadovou službu. SSSR proto nikdy nedokázal srovnat krok s USA a jeho palubní letectvo je dodnes spíše demonstrativní jednotkou nežli skutečnou bojovou silou schopnou likvidovat cíle ve vzduchu, na zemi i na hladině kdekoliv na světě.

Objev podobné jako AERO č.116 - Jakovlev Jak-36, Jak-38 & Jak-41 - Jakub Fojtík

cena 163.0 Kč
Detail

Su-7 v československém letectvu v letech 1964-1990 1.a 2.díl - Jan Dúbravčík

Stíhací a bombardovací letoun Su-7 létal na našem nebi 26 let. Zasvěcený popis letounu z pera jeho pilota Jana Dúbravčíka se věnuje vývoji a výrobě letounu Su-7 v Sovětském svazu v letech 1953 až 1972. Na to navazují dodávky letounů do československého vojenského letectva a přeškolování pilotů a techniků u Výcvikové letky 28. a 20. sbolp v letech 1963 až 1966. Operační použití letounu Su-7 v čs. vojenském letectvu v letech 1964 až 1990. Inženýrsko-letecké zabezpečení letounů Su-7. Létání na Su-7 (vzlet a přistání, navigační lety, technika pilotáže, lety na střelnici, příprava k použití jako atomový bombardér, létání v noci a za ztížených povětrnostních podmínek). Akrobatická skupina „Smažilovci“ a jednotliví akrobaté na Su-7. Letecké katastrofy a havárie na Su-7. Technický popis letounu Su-7. Seznam všech letounů Su-7 v čs. letectvu a jejich historie.

Objev podobné jako Su-7 v československém letectvu v letech 1964-1990 1.a 2.díl - Jan Dúbravčík

cena 1252.0 Kč
Detail

Bitevní vrtulníky - Jakub Fojtík

Bitevní vrtulníky jsou jedním z nejpodivuhodnějších příkladů technologického vývoje vojenské techniky ve druhé polovině 20. století. Od války v Alžírsku, přes Koreu, Vietnam a Afghánistán, až po současné konflikty v Sýrii a na Ukrajině – všude sehrály bitevní vrtulníky svou roli a ze všech těchto nasazení vzešly další převratné vývojové stupně a modifikace. Seznamte se nejen s historií, ale i s technikou, konstrukcí a výzbrojí těchto nebezpečných létajících strojů.

Objev podobné jako Bitevní vrtulníky - Jakub Fojtík

cena 707.0 Kč
Detail

Maličká su 2 - Jaroslav Stojan

132 nejznámějších písní v tóninách nejlépe vyhovujících dětskému hlasu. Akordový doprovod pro klavír a kytaru. Udělena schvalovací doložka MŠMT ČR č.j. 31 334/97-20 k zařazení do seznamu učebnic pro mateřské a základní školy. Adámku náš, Ach synku, synku, Až já půjdu na kopeček, Byl čermáček, Dej Bůh štěstí, Haj, husičky, haj, Houpy, houpy, Já husárek malý, Já jsem z Kutné Hory, Jede ježek z kopečka, Je-li pak to pravda, Jetelíčku, Kam, děvčátka, kam jdete, Kočka leze dírou, Má maměnka cosi má, Mám šáteček, mám, Máminy oči, Medvěd, Medvěd sbírá jahody, Měla babka, Mysliveček skoro vstává, Narodil se Ježíšek, Náš kohoutek kokrhá, Okolo javora, Pod našima stojí doubek, Popěvky, Prší, prší, Stojí vrba košatá, Šel myslivec do hájička, Štědrý večer nastal, Támhle je jabloňka, Tancovala žížala, Tancujte myši, Těžký život, Tluču, tluču mák, To je on, malý slon, U Čerčan je háječek, Utekla nám myška, Utíkej, myško, Veverky, Volám tě sluníčko, Vyletěl holoubek, Vyletěla sojka, Žežuličko.

Objev podobné jako Maličká su 2 - Jaroslav Stojan

cena 62.0 Kč
Detail

Technics SU-G700M2E-S (SU-G700M2E-S)

HiFi zesilovač 2.0, výkon 140 W/kanál, minimální impedance 4 Ohm, 2× reproduktorový výstup, RCA/Cinch 2× vstup a 2× výstup, 2× optický vstup, 1 × gramofonový vstup, 2× vstup koaxiální audio, 1× vstup USB, 1× sluchátkový výstup, dálkové ovládání Integrovaný stereofonní zesilovač Technics SU-G700M2 je dotažený ve všech směrech. Využívá moderní technologie, které představil referenční model SU-R1000, ale stále za dosažitelnou cenu. Základem je zesilovač třídy D s minimálním zkreslením a špičkovými zvukovými parametry. O ty se stará například technologie JENO Engine (Jitter Elimination and Noise-Shaping Optimization). Ta odstraňuje jitter z celého slyšitelného spektra, díky čemuž uslyšíte přesně jakýkoli detail i u těch nejsofistikovanějších nahrávek. Dále je ve výbavě technologie LAPC (Load Adaptive Phase Calibration – kalibrace fáze podle zátěže), díky níž se zesilovač perfektně přizpůsobí libovolným reproduktorům a zajistí rovnou frekvenční křivku....

Objev podobné jako Technics SU-G700M2E-S (SU-G700M2E-S)

cena 60590.0 Kč
Detail

K&N SU-6006 (SU-6006)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 149Délka (v mm): 254Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSpecifikace: UniqueVyska ( v mm ): 32

Objev podobné jako K&N SU-6006 (SU-6006)

cena 2000.0 Kč
Detail

UH-60 Black Hawk - Jakub Fojtík

Spojené státy postavily v šedesátých a sedmdesátých letech minulého století svůj koncept vrtulníkového letectva na ostrých bojových zkušenostech z vietnamské džungle. Na základě analýzy nasazení UH-1 vypsala US Army v roce 1972 projekt UTTAS (Utility Tactical Transport Aircraft System), z nějž měl vzejít nový univerzální vrtulník pro armádu. Společnost Sikorsky do soutěže přihlásila projekt S-70 využívající poznatky z projektů S-61, S-65 a S-67. Armáda mu přidělila název YUH-60. Po téměř dvou letech od vzletu byl YUH-60 23. prosince 1976 oficiálně oznámen jako vítěz soutěže a ještě před koncem roku získal výrobce první objednávku na sériové stroje. Ty nesly označení UH-60A se jménem Black Hawk. Pojmenování vrtulníku na základě indiánských kmenů bylo u společnosti Sikorsky i dalších vrtulníkových výrobců tradicí. Jméno Black Hawk, v češtině Černý Jetřáb, patřilo náčelníkovi Sauků, který proslul nebývalou bojovou odvahou. Publikace detailně popisuje vývoj, výrobu, službu a export do zahraničí tohoto vrtulníku.

Objev podobné jako UH-60 Black Hawk - Jakub Fojtík

cena 90.0 Kč
Detail

A-10 Thunderbolt II - Jakub Fojtík

Bitevní letoun A-10 je doslova jednou z moderních legend americké letecké konstrukční školy. Stejně jako v případě ruského typu Su-25 je i A-10 ukázkou účelového designu zamřeného na splnění jednoduchých požadavků – vysoké obratnosti na malých rychlostech umožňující lety v nízkých výškách, extrémní palebné síly pro likvidaci širokého spektra cílů, odolnosti proti zásahům nepřátelskou palbou a výrobní a údržbové jednoduchosti. Celý letoun byl doslova postaven kolem 30mm rotačního kanónu GAU-8/A, nejvýkonnější hlavňové zbraně použité kdy na letounu. Ohromná nosnost výzbroje ve spojení s dlouhou vytrvalostí dala vzniknout skutečně unikátnímu typu, který po celý svůj život vyniká nejen odolností vůči nepřátelské palbě, ale i vůči různým politickým, lobbistickým a jiným velitelským tlakům. Ještě před záletem prototypu se hovořilo o nepotřebnosti podobného jednoúčelového stroje a ani vítězství v porovnání s konkurenčním YA-9 nevedlo rovnou k sériové výrobě. I přes všechny plány a následné redukce se ale A-10 do služby dostaly a v ní vydržely několikeré pokusy o vyřazení. Jejich současný výhled provozu směřuje za horizont roku 2030 a před nedávnem přeživší flotila získala nová křídla prodlužující životnost. A již nyní samo americké letectvo přiznává, že ani extrémně sofistikované letouny páté generace na bojišti nedokážou plně zastoupit stroj, který byl od počátku určen k boji v blízkosti protivníka. A i když možná A-10 opakovaně prohrál v zákulisních hrách v americkém Kongresu, nikdy neprohrál na bojišti. Nasazení velkého množství A-10 v Iráku během operací Pouštní bouře a Pouštní štít jasně ukázalo, že flotila amerických bitevních letounů má ohromnou ničivou schopnost a dokázala kompletně zlikvidovat pozemní iráckou tankovou armádu, tehdy čtvrtého nejsilnějšího ozbrojeného sboru světa. Tento fakt jasně ukázal na technologickou dominanci Spojených států a sílu, kterou mu A-10 dávají. Téměř 1 000 zničených tanků jasně ukázalo, že i když A-10 postrádá eleganci stíhacích letounů a mezi piloty se mu opakovaně dostávalo nelichotivých přezdívek, představuje ten nejefektivnější prostředek pro likvidaci nepřátelské techniky v inventáři USAF. A stejně tomu bylo v dalších konfliktech v Iráku a Afghánistánu, které se bez přítomnosti A-10 neobešly. Bohužel, rozpad bipolárního uspořádání světa způsobil, že podobný letoun již pravděpodobně nikdy nevznikne a A-10 zůstane jediným západním zástupcem kategorie sériových proudových bitevních strojů. Bude jistě zajímavé sledovat, jak se bude vyvíjet koncept přímé letecké podpory v následujících letech. Neboť i přes všechnu snahu konstruktérů zvýšit vzdálenost letounů od cíle existuje nemálo situací, kdy je potřeba působit v přímé blízkosti nepřítele.

Objev podobné jako A-10 Thunderbolt II - Jakub Fojtík

cena 127.0 Kč
Detail

K&N SU-7511R pro Suzuki (SU-7511R)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 129Specifikace: Race SpecificVyska ( v mm ): 29Specifikace: UniqueDélka (v mm): 257Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou

Objev podobné jako K&N SU-7511R pro Suzuki (SU-7511R)

cena 2500.0 Kč
Detail

Akí sú? Izraelčania (978-80-814-5235-2)

Elektronická kniha - ze série Akí sú?, autor Aviv Ben Zeev, 96 stran, slovensky Nový zábavný sprievodca povahou Izraelčanov vám ponúkne fakty aj zaujímavosti o ich každodennom živote, aby ste s nimi ľahšie nadviazali kontakt. Dozviete sa, akí Izraelčania sú, ako sa bavia, ako funguje izraelská rodina a spoločnosť vôbec, pochopíte lepšie ich národnú identitu, zvyky a tradície i zmysel pre humor. V knihe sa však dočítate oveľa viac.

Objev podobné jako Akí sú? Izraelčania (978-80-814-5235-2)

cena 119.0 Kč
Detail

Sú Slováci extrémisti? (978-80-8079-260-2)

Kniha - autor Edita Tarabčáková, 188 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá V poslednom období sa u nás čím ďalej viac hovorí o nebezpečenstve extrémizmu a potrebe bojovať proti nemu. Sú snáď Slováci nejakí fašisti alebo nacionalisti? Aká je pravda o údajnom extrémizme na Slovensku? Je hovorenie pravdy extrémizmom? Aká je pravda o Slovenskom štáte a o Tisovi? Skúsme porovnať napríklad Tisu a Horthyho! Počuli ste o maďarskom extrémizme v minulosti i súčasnosti? O maďarskom hyenizme, krutej maďarizácii, o jazykovej genocíde Slovákov, ale i o tom ako dopadli židia v Maďarsku? Aká je teda pravda? Dokedy budeme obviňovať takto sami seba? Nájdeme odvahu hovoriť pravdu aj o extrémizme u susedov? A čo na to naši politici?

Objev podobné jako Sú Slováci extrémisti? (978-80-8079-260-2)

cena 196.0 Kč
Detail

K&N SU-1005 pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Vyska ( v mm ): 33Specifikace: UniqueTyp filtru: filtr s dlouholetou zárukouSirka v mm: 171Délka (v mm): 279

Objev podobné jako K&N SU-1005 pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005)

cena 2500.0 Kč
Detail

K&N SU-1009 pro Suzuki GSXR1000 (09-16) (SU-1009)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSirka v mm: 144Délka (v mm): 281Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 86

Objev podobné jako K&N SU-1009 pro Suzuki GSXR1000 (09-16) (SU-1009)

cena 2875.0 Kč
Detail

K&N SU-7504pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (04-05) (SU-7504)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 154Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouVyska ( v mm ): 21Specifikace: UniqueDélka (v mm): 254

Objev podobné jako K&N SU-7504pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (04-05) (SU-7504)

cena 1859.0 Kč
Detail

K&N SU-7506Rpro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506R)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 33Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouDélka (v mm): 260Sirka v mm: 165Specifikace: Race Specific

Objev podobné jako K&N SU-7506Rpro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506R)

cena 2750.0 Kč
Detail

K&N SU-0015 pro Suzuki TL1000R (98-03) (SU-0015)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 184Vyska ( v mm ): 22Specifikace: UniqueDélka (v mm): 287Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou

Objev podobné jako K&N SU-0015 pro Suzuki TL1000R (98-03) (SU-0015)

cena 2875.0 Kč
Detail

K&N SU-1005R pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005R)

Vzduchový filtr závodní Technické parametry:Sirka v mm: 171Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouVyska ( v mm ): 33Specifikace: Race SpecificDélka (v mm): 279Specifikace: Unique

Objev podobné jako K&N SU-1005R pro Suzuki GSXR1000 (05-08) (SU-1005R)

cena 2750.0 Kč
Detail

K&N SU-4000 pro Suzuki DRZ400/KLX400 (00-17) (SU-4000)

Vzduchový filtr pro motocykly, vhodný pro specifikované modely SUZUKI Technické parametry:Vyska ( v mm ): 76Tvar: kuzelovita formaSirka v mm: 138Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouDélka (v mm): 160

Objev podobné jako K&N SU-4000 pro Suzuki DRZ400/KLX400 (00-17) (SU-4000)

cena 2250.0 Kč
Detail

K&N SU-2596 pro Suzuki RM125, RM250 (96-04) (SU-2596)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 206Délka (v mm): 206Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSpecifikace: UniqueVyska ( v mm ): 86

Objev podobné jako K&N SU-2596 pro Suzuki RM125, RM250 (96-04) (SU-2596)

cena 6750.0 Kč
Detail

EVOLVEO Heat SU ( SEH EVO-RV-SU ) - spínací jednotka pro kotel (8595683202633)

Chytrý termostat sloužící ke kontrole vytápění v domě, s umístěním na kotel, WiFi 2,4 GHz, WiFi 5 GHz a ZigBee, kompatibilní s Tuya, napájený ze sítě, ovládání přes aplikaci na Android v češtině a v angličtině Hledáte pohodlný způsob, kterým by se dala ovládat teplota v domě nebo kanceláři? Našli jsme jednoduché řešení, kterým je pokojový termostat EVOLVEO. Na termostatu pouze nastavíte teplotu a vše ostatní zařídí za vás. S tímto modelem se postaráte o regulaci zařízení, jímž může být například kotel. Pokud se jedná o vstupní napětí, jeho velikost činí 230 V. Můžete se k němu připojit prostřednictvím WiFi 2,4 GHz, WiFi 5 GHz a ZigBee. Majitelé chytrých zařízení se systémem Android mohou termostat nastavit v obslužné aplikaci. Pokojový termostat EVOLVEO Heat SU ( SEH EVO-RV-SU ) - spínací jednotka pro kotel energii k samotnému provozu získává ze sítě. Aplikace je v angličtině a v češtině. Aby jste docílili jeho fungování, musí být připojený k centrální...

Objev podobné jako EVOLVEO Heat SU ( SEH EVO-RV-SU ) - spínací jednotka pro kotel (8595683202633)

cena 889.0 Kč
Detail

K&N SU-6503pro Suzuki SV 650/1000 (03-09) (SU-6503)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Specifikace: UniqueDélka (v mm): 254Sirka v mm: 254Vyska ( v mm ): 33Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou

Objev podobné jako K&N SU-6503pro Suzuki SV 650/1000 (03-09) (SU-6503)

cena 2500.0 Kč
Detail

K&N SU-6596 pro Suzuki DR650S, DR650SE (96-17) (SU-6596)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Délka (v mm): 178Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSirka v mm: 127Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 70

Objev podobné jako K&N SU-6596 pro Suzuki DR650S, DR650SE (96-17) (SU-6596)

cena 2000.0 Kč
Detail

K&N SU-7588 pro Suzuki GSXR1100, GSXR750 (88-92) (SU-7588)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Tvar: kuzelovita formaSirka v mm: 89Vyska ( v mm ): 102Délka (v mm): 127Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou

Objev podobné jako K&N SU-7588 pro Suzuki GSXR1100, GSXR750 (88-92) (SU-7588)

cena 4250.0 Kč
Detail

K&N SU-7506 pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Délka (v mm): 260Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 33Sirka v mm: 165Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou

Objev podobné jako K&N SU-7506 pro Suzuki GSXR600, GSXR750 (06-10) (SU-7506)

cena 2250.0 Kč
Detail

K&N SU-1308 pro Suzuki GSX1300R Hayabusa (08-17) (SU-1308)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 35Délka (v mm): 244Sirka v mm: 178Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukou

Objev podobné jako K&N SU-1308 pro Suzuki GSX1300R Hayabusa (08-17) (SU-1308)

cena 2500.0 Kč
Detail

Stíhačka SU-35 Fighter JET - 1:400 - 2 druhy

Ovládněte oblohu s nejmodernější stíhačkou na světě! Představujeme vám exkluzivní model stíhačky SU-35 FIGHTER JET v měřítku 1:400, který přináší vzrušení a technologickou dokonalost přímo do vašich rukou. Tato precizně zpracovaná replika je více než jen hračka –

Objev podobné jako Stíhačka SU-35 Fighter JET - 1:400 - 2 druhy

cena 314.0 Kč
Detail

K&N SU-6303 pro Suzuki AN650 Burgman/Executive (03-17) (SU-6303)

Vzduchový filtr pro motocykly, vhodný pro specifikované modely SUZUKI Technické parametry:Délka (v mm): 222Sirka v mm: 114Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouTvar: plochýVyska ( v mm ): 32

Objev podobné jako K&N SU-6303 pro Suzuki AN650 Burgman/Executive (03-17) (SU-6303)

cena 2500.0 Kč
Detail

K&N SU-7511 pro Suzuki GSXR 600/750 (11-17) (SU-7511)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Délka (v mm): 257Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSirka v mm: 129Specifikace: UniqueVyska ( v mm ): 29

Objev podobné jako K&N SU-7511 pro Suzuki GSXR 600/750 (11-17) (SU-7511)

cena 2500.0 Kč
Detail

K&N SU-9094 pro Suzuki RF 600/900R (94-98) (SU-9094)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Vyska ( v mm ): 16Délka (v mm): 191Sirka v mm: 184Tvar: plochýTyp filtru: filtr s dlouholetou zárukou

Objev podobné jako K&N SU-9094 pro Suzuki RF 600/900R (94-98) (SU-9094)

cena 1875.0 Kč
Detail

K&N SU-1348 pro Suzuki GSX1300BK B-King (07-12) (SU-1348)

Vzduchový filtr pro motocykly, vhodný pro specifikované modely SUZUKI Technické parametry:Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouSpecifikace: UniqueSirka v mm: 159Délka (v mm): 368Vyska ( v mm ): 29

Objev podobné jako K&N SU-1348 pro Suzuki GSX1300BK B-King (07-12) (SU-1348)

cena 2875.0 Kč
Detail

K&N Vzduchový filtr SU-9915 pro GSXS 1000 (16-17) (SU-9915)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Délka (v mm): 281Vyska ( v mm ): 64Specifikace: UniqueTyp filtru: filtr s dlouholetou zárukouSirka v mm: 144

Objev podobné jako K&N Vzduchový filtr SU-9915 pro GSXS 1000 (16-17) (SU-9915)

cena 2500.0 Kč
Detail

K&N SU-7500 pro Suzuki GSXR1000, GSXR600, GSXR750 (00-04) (SU-7500)

Vzduchový filtr univerzální Technické parametry:Sirka v mm: 171Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouVyska ( v mm ): 21Délka (v mm): 289Specifikace: Unique

Objev podobné jako K&N SU-7500 pro Suzuki GSXR1000, GSXR600, GSXR750 (00-04) (SU-7500)

cena 2250.0 Kč
Detail

K&N SU-1806 pro Suzuki Boulevard M109R, VLR 1800 Intruder (SU-1806)

Vzduchový filtr VZR1800 Intruder (06-16) Technické parametry:Typ filtru: filtr s dlouholetou zárukouVyska ( v mm ): 51Délka (v mm): 216Specifikace: UniqueSirka v mm: 127Kvantita: 2

Objev podobné jako K&N SU-1806 pro Suzuki Boulevard M109R, VLR 1800 Intruder (SU-1806)

cena 3000.0 Kč
Detail

Podívejte se také