Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
AEROmodel 3 - Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín
Obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín a popis historieAvia CS-199Ddvoumístný cvičný stíhací letoun Avia CS-199 byl v padesátých letech minulého století přechodovým typem na stíhací letoun Avia S-199 „Mezek“ v československém letectvu. AERO L-29 DelfínV šedesátých letech minulého století bylo jasné, že pro přechod na proudové stíhací letouny MiG-21 československého letectva, bude nutno zařadit do výcviku pilotů cvičný proudový letoun. Aero L-29 Delfín byl odpovědí na tento požadavek. Stroj nakonec zvítězil i v soutěži na cvičný stroj pro letectva Varšavské smlouvy.
Podívejte se také schleich delfin
AEROmodel 2 - Avia B-35 a Avia S-199 „Mezek“
AEROmodel 2 obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 - Avia B-35- Avia S-199 „Mezek“a popis historie- Avia B-35 – Avia B-35 měla nahradit v československém stíhacím letectvu úspěšnou Avii B-534. Popisuje vývoj velmi nadějného stíhacího letounu Avia B-35 v letech 1936 až 1939.- Avia S-199 „Mezek“Po roce 1945 tvořily základ stíhacího letectva britské Spitfiry L.F. Mk.IXE a sovětské La-5FN a La-7. Protože ani britové ani sověti nebyli ochotni dodat další stroje bylo nuceno velení letectva sáhnout po vlastní konstrukci. Tou se stala Avia S-199, která byla vyvinuta na bázi německého Messerschmittu Bf 109K.
Podívejte se také Garfield starší a širší (978-80-7449-199-3)
AEROmodel 9 - Avia S/CS-92
Obsahuje vystřihovací papírový model v měřítku 1:48 československé stíhací a cvičné verze proudového letounu Messerschmitt Me 262 označovaného u nás Avia S-92- stíhací verze a Avia CS-92 -cvičná verze Jedním z řady problémů, které muselo československé vojenské letectvo po roce 1945 řešit v procesu své obnovy, byla otázka jeho výzbroje. S ohledem na zkušenosti nedávno skončené války bylo i velení čs. letectva jasné, že dosud používané vrtulové stroje v roli bojových letounů mají své dny sečteny, a jedinou perspektivní možností je letoun s reaktivním pohonem. V roce 1945 ale nezbylo než pro začátek vycházet z toho, co bylo na území republiky dosažitelné. Za války se protektorátní letecký průmysl a tedy i čeští technici a dělníci podíleli na výrobě německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262, prvního operačně nasazeného proudového letounu na světě vůbec. A proto bylo rozhodnuto o jeho výrobě pro naše letectvo. Výroba Avie S-92 a CS-92 umožnila vycvičit první piloty na proudovém letounu a překlenula období do nástupu MiG-15.
Podívejte se také Tropical Filter Delfin Single Molitanový filtr 150 l (5900469002414)
Podívejte se také
- barbie magicky delfin clun
- barbie magicky delfin panenka
- Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
- EDOX Delfin 10109 37NCABUIN (7640428080166)
- ROLLER GRILL CS 3 (P04020A01)
- Plastová dóza Fresh 3 l, 29 x 20 x 8 cm
- American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black (5414847924040)
- EDOX Delfin 10109 3M BUIN1 (7640428080159)
- CS SOLINGEN Hrnec s poklicí a košíkem nerezová ocel 10 l / pr. 28 x 18 cm PRO-X (CS-044022)
- Povídky 2: Spisy Ladislava Grosmana (978-80-7470-199-3)
- Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Učebnice (978-80-7358-199-2)
- Pupalkový olej 250ml (199)
- Žánrovky (978-80-87836-29-3)
- Šarlota (978-80-88363-29-3)
- Stagg CS-HM14 (CS-HM14)
- JVC CS J520X (CS J520X)
- JVC CS J620X (CS J620X)
- JVC CS J620 (CS J620)
- CATIGA CS-179 (CS-179)
- JVC CS J420X (CS J420X)
„MEZEK“ Avia S/CS-199 - 1. a 2. díl - Miroslav Irra
Po roce 1945 řešilo československé letectvo otázku své výzbroje. Po složitých úvahách a reálném zhodnocení situace, padlo rozhodnutí vyzbrojit stíhací letectvo letounem tuzemské výroby. Tak vznikla slavná Avia S-199 a její cvičná verze CS-199. Jednalo se o konverzi úspěšné německé stíhačky Messerschmitt BF 109G. 1. díl popisuje důvody vzniku této konstrukce, výrobu a zavádění do výzbroje. Kniha je doplněná barevnými bokorysy letounu a množstvím fotografií ze služby a zachovalého stroje z muzea VHÚ. 2. díl a popisuje výzbroj letounů S/CS-199 její vývoj a použití. Další kapitola detailně shrnuje nehody u bojových a cvičných útvarů následuje používaný marking a kamufláže. Nechybí vzpomínky pilotů na tento stroj a jeho vlastnosti. V knize naleznete soupis všech letounů dle výrobních čísel a stručný popis služby. Součástí publikace jsou dále detailní výkresy a barevné bokorysy.Oba díly v jedné publikaci, cca 370 foto, 24 barevných náhledů stroje. 54 barevných fotografií detailů stroj S-199 a CS-199 z muzea Kbely, včetně interiéru stroje. 25 stran detailních výkresů. Text česky/anglicky.
Objev podobné jako „MEZEK“ Avia S/CS-199 - 1. a 2. díl - Miroslav Irra
AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945. Publikace je doplněna unikátními dobovými fotografiemi, barevnými fotografiemi dochované Avie S-92, vzpomínkami letců, kteří na S-92 létali. Nechybí barevné bokorysy obou verzí.
Objev podobné jako AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
AEROmodel 12 - Avia BH-21 a Letov Š-16
Obsahuje vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 Avia BH-21 a Letov Š-16 včetně monografie obou letadel Pozor změna papíru modelů na mat 170 gramů Avia BH-21-historie a vystřihovací model úspěšného československého stíhacího letounu, který patřil ve dvacátých letech minulého století bezesporu mezi nejlepší stíhací letouny na světě. Umožnil mohutný rozvoj našeho stíhacího letectva a zároveň stál u zrodu čs. akrobatické školy s mnoha mezinárodními úspěchy. Kromě našeho letectva Avia BH-21 sloužila i v belgickém letectvu, kde byla vyrobena v licenci. Letov Š-16 - historie a vystřihovací model lehkého bombardovacího a průzkumného letounu. Letoun Š-16 měl moderní konstrukci trupu z duralových trubek a kovová křídla, což stroji dávalo vysokou odolnost a pevnost. Pro své letové vlastnosti byl čs. letci velmi oblíben. Sloužil v našem letectvu až do počátku třicátých let. Byl exportován do Turecka, Lotyšska a Jugoslávie (1 ks v plovákové verzi)
Objev podobné jako AEROmodel 12 - Avia BH-21 a Letov Š-16
Zážitkový let stíhačkou L-29 Delfín
Darujte let stíhačkou nebo si splňte vlastní sen. Říkal tady někdo pořádný adrenalin? To je přesně let ve stíhačce L-29. Tento zážitek není pro žádné bábovky! V kokpitu nebudete z té rychlosti vůbec tušit, kde vám hlava stojí. Po krátkém pohovoru o zdravotním stavu bude následovat ustrojení do letecké výstroje a seznámení s programem. A pak už hurá do oblak! Následuje několikanásobné přetížení a letová akrobacie. Balíček obsahuje: předletovou přípravu, instruktáž, zapůjčení pilotní výstroje (pilotní kombinéza + přilba), garantovaná doba od vzletu do přistání 15 minut. Cena je konečná nehledě na výkyvy cen paliva a přistávacích poplatků. Let je uskutečňován z mezinárodního letiště v Brně v Tuřanech.
Objev podobné jako Zážitkový let stíhačkou L-29 Delfín
AEROmodel 4 - AERO A-300
Obsahuje vystřihovací papírový model v měřítku 1:48 a popis historie tohoto letounu - AERO A-300 – bombardovací a zvědný letoun AERO A-300 byl zalétán v dubnu 1938. Hned zpočátku bylo jasné, že se zrodil letoun výjimečných kvalit. Vysoká rychlost, dostatečná nosnost pum a současně jednoduchá výroba s použitím převážně domácích surovin. To byly hlavní klady tohoto letounu. Žel události roku 1938 přerušily vývoj tohoto letounu a neumožnily jeho zařazení do výzbroje našeho letectva.Model je možno postavit v jednoduché verzi anebo s proskleným a vybaveným interiérem.
Objev podobné jako AEROmodel 4 - AERO A-300
Zážitkový let ve stíhačce L-29 Delfín na Slovensku
Zážitkový 20minutový let ve stíhačce L-29 Delfín probíhá v Žilině. Na účastníky tam čeká vrchovatá porce adrenalinu, vodorovný let rychlostí až 800 km/h a přetížení do +5G! Ale než se budou řítit v oblacích, čeká je krátký pohovor o zdravotním stavu a předletová příprava, během které je profesionální letec připraví na všechno, co je při letu stíhačkou čeká. Pak už skočí do letecké výstroje a jde se na to! Po vzlétnutí si chvíli budou zvykat na pocit z letu a pak už se do toho pustí se vším všudy. Ti, kdo mají pro strach uděláno, si vyzkouší leteckou akrobacii s přemety, výkruty, střemhlavým letem, letem hlavou dolů a dalšími parádičkami. Cena letu stíhačkou L-29 Delfín zahrnuje: 1hodinovou předletovou přípravu instruktáž zapůjčení letecké výstroje (pilotní kombinéza) 20minutový let V případě změny ceny leteckého paliva o víc než 5 centů /liter, si poskytovatel vyhrazuje právo doúčtovat před letem palivový příplatek, v sumě rozdíl ceny paliva při koupě letu a aktuální cena při lete x 260 L / let. Platnost poukazu je 1 rok bez možnosti prodloužení.
Objev podobné jako Zážitkový let ve stíhačce L-29 Delfín na Slovensku
AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)
Obsahuje vystřihovací papírový model cvičného a bombardovacího letounu československého letectva Aero C-3B v měřítku 1/48.„Síbl“, neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28. Éra „síblů“ v čs. letectvu trvala něco málo přes deset let, během nichž tyto bezesporu elegantní, byť v r. 1955 již poněkud archaické stroje, poctivě a neúnavně sloužily nejen za slunných dnů, ale i v noci a za ztížených povětrnostních podmínek.
Objev podobné jako AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)
LED- klíčenka - Delfín (NO-NR10-199)
Svítilna , 1 × LED diod Mít vždy nablízku světlo se může hodit při túrách, při kempingu, stejně jako na jiných místech, kde se můžeme zdržet do noci. Svítilna Profilite se vám může hodit kdykoliv. U tohoto modelu probíhá napájení z jednorázových baterií. Můžeme ji tak zařadit do kategorie svítilen na baterie. Nejdůležitější vlastnosti svítilny LED- klíčenka - Delfín Svítilna na baterie LED- klíčenka - Delfín má 1 LEDku Další vlastnosti svítilny LED- klíčenka - Delfín
Objev podobné jako LED- klíčenka - Delfín (NO-NR10-199)
AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Aero č.99 navazuje na AERA č.94 a č.97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. a 2.díl. Publikace popisuje akrobatické skupiny čs. letectva létající na strojích MiG-15bis. Označování letounů podle útvarů. Letecké nehody a soupis ztracených letounů. Vše doplněno množstvím fotografií.
Objev podobné jako AERO 99 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
AERO 88 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
Další sešit edice Aero přináší závěrečnou pasáž historie nasazení klasické patnáctky v čs. letectvu. Čtenář se zde seznámí s akrobatickými skupinami čs. letectva na letounech S-102/MiG-15, zásadami pro provedení a umístění výsostných znaků a označování útvarové příslušnosti letounů v letech 1951 – 1957. Uveden je také přehled leteckých nehod po jednotlivých modifikacích – MiG-15, MiG-15SB a MiG-15T. Přílohy zahrnují osnovy letecké přípravy pro přeškolení v PVSL a u 7. lšp, seznamy pilotů S-102/MiG-15, kteří prošli výcvikem v PVSL, u 7. a 2. lšp, a personálu 22. sld přeškoleného v r. 1954. Rovněž jsou představeny seznamy pilotů MiG-15 a MiG-15SB stíhacích bombardovacích pluků v r. 1962, soupis letounů S-102 u 15. leteckého stíhacího sboru v březnu 1954, zjištěná označení útvarové příslušnosti konkrétních letounů dle výrobních čísel, a konečně seznam letounů dochovaných k různým účelům po vyřazení ze služby.
Objev podobné jako AERO 88 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 3. díl - Miroslav Irra
AERO 89 Československé prototypy 1938 - 2. díl Avia B-158, Letov Š-50 - Pavel Kučera
Druhé vydání této publikace, tentokrát ve formátu Aero. Navazuje na Aero č.61 a č.87. Detailně popisuje vývoj a zkoušky pozorovacího a průzkumného letounu Letov Š-50 a současně je v tomto díle dokončena monografie bombardovacího letounu Avia B-158 z AERA č.87. Publikace obsahuje množství fotografií z průběhu zkoušek včetně detailů konstrukce, barevné náhledy a výkresy.
Objev podobné jako AERO 89 Československé prototypy 1938 - 2. díl Avia B-158, Letov Š-50 - Pavel Kučera
AERO 87 Československé prototypy 1938 ČKD Praga E-51, Avia B-158 1.část - Pavel Kučera
Druhé vydání této publikace, tentokrát ve formátu Aero. Navazuje na Aero č.61 Československé prototypy 1938 Aero A-204, A-300 a A-304. Aero č. 87 detailně popisuje vývoj a zkoušky pozorovacího a průzkumného letounu Praga E-51 a na tento letoun navazuje bombardovací Avia B-158 svou první části. Monografie Avia B-158 bude pokračovat v Aeru č.89 spolu s monografii letounu Letov Š-50. Publikace obsahuje množství fotografií z průběhu zkoušek včetně detailů konstrukce, barevné náhledy a výkresy.
Objev podobné jako AERO 87 Československé prototypy 1938 ČKD Praga E-51, Avia B-158 1.část - Pavel Kučera
Autopotahy Taso Avia 1993- (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Avia. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Avia 1993- (3 místa)
AERO 102 UTI MiG-15 v čs. vojenském letectvu - Miroslav Irra
MiG-15 je spojen se skutečným nástupem proudové éry v čs. vojenském letectvu počátkem padesátých let minulého století. Tento stroj posunul čs. stíhací letectvo do světové špičky s pohledu vybavení stíhacích pluků. Výrobu a službu tohoto stroje a jeho verze v našem letectvu popsal autor Miroslav Irra v předchozích číslech Aera ( Aero č.83, 86, 88, 94, 97 a č.99). Mohutné a spěšné budování čs. stíhacího letectva si však vyžadovalo současně vybudovat výcvikové letecké základny a ke zvýšení rychlosti a kvality výcviku zajistit k tomu odpovídající letoun se stejnými vlastnostmi jako MiG-15. V letech 1951-1954 bylo do výcviku proudových pilotů postupně zapojeno min. 14 spárek UTI MiG-15, dodaných ze SSSR, rokem 1954 byly zahájeny dodávky čs. licenčních UTI MiG-15/CS-102. V roce 1954 bylo dodáno prvních 34 a do roku 1960 naše letectvo převzalo 155 těchto letounů. Aero č.102 popisuje detailně organizaci výcviku na tomto letounů a uzavírá popis a službu tohoto stroje v našem letectvu.
Objev podobné jako AERO 102 UTI MiG-15 v čs. vojenském letectvu - Miroslav Irra
CS SOLINGEN Hrnec s poklicí nerezová ocel 3 l / pr. 20 x 11 cm PRO-X (CS-043179)
Hrnec - průměr 20 cm, objem 3 l, vnější povrch nerezový, vnitřní povrch nerezový, rukojeť nerezová, pro použití s varnou deskou plynovou, elektrickou, indukční, sklokeramickou, do maximální teploty 240 °C Chcete se naučit vařit kvalitní a chutné pokrmy? Hrnec CS Solingen je to, co vám chybí ve vašem vybavení. Kvalitní hrnec s objemem 3 l bude mít ve vaší kuchyni důležitou roli. Klasický hrnec poslouží pro přípravu různých druhů pokrmů v pohodlí domova. Pro tělo hrnce byl vybrán nerezový materiál. Nerezový povrch uvnitř hrnce má funkci jako ochrana proti podření i udření. Zajímavé přednosti klasického hrnce CS Solingen Klasický hrnec bude vaší pravou rukou při přípravě jídla Objem klasického hrnce CS Solingen: 3 l Materiál těla hrnce: nerez Materiál vnitřní strany hrnce: nerezový Průměr nádoby: 20 cm Tento hrnec můžete používat i v troubě Nemusíte mít obavy z mytí hrnce, poněvadž se dá mýt i v myčce Typ varné desky: plynová, elektrická, indukční, sklokeramická...
Objev podobné jako CS SOLINGEN Hrnec s poklicí nerezová ocel 3 l / pr. 20 x 11 cm PRO-X (CS-043179)
AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Publikace navazuje na AERO č.94 MiG-15bis v čs. Vojenském letectvu 1. díl. Popis verze MiG-15bis, detailní soupis všech MiG-15bis dovezených ze SSSR a vyrobených v ČSR. Popis dalších verzí MiG-15bis – MiG-15bisT, MiG-15bisR a MiG-15bisSB. V závěru publikace přílohy, Výroba MiG-15bis celkem, Osnova bojové přípravy pilotů MiG-15bis, Letouny MiG-15bis čs. Letectva zachované po vyřazení ze služby, Konec bisů 4. Letky 1.slp, Záchrana bisu č.3669, Záchrana bisu č.3841
Objev podobné jako AERO 97 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
AERO 94 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. díl - Miroslav Irra
Proudový stíhací letoun MiG-15bis sovětské konstrukční kanceláře Mikojan – Gurjevič navázal na původní MiG-15 v seriové výrobě v SSSR od roku 1949. Pro méně zasvěceného diváka by se oba letouny z vnějšího pohledu mohly zdát identické, ale MiG-15bis vykazoval jednak o něco vyšší výkony díky novému motoru Klimov VK-1, měl lepší výzbroj a další menší konstrukční změny. Čs. vojenské letectvo přecházelo na MiG-15bis, tehdy u nás oficiálně značený S-103, od roku 1953, kdy bylo ze SSSR dodáno 24 letounů a od r. 1954 po ukončení produkce MiGu-15/S-102 přebíralo dodávky letounů domácí licenční výroby. Ta skončila v r. 1958 a dala celkem 620 strojů, z nichž čs. letectvo převzalo 444. Je pozoruhodné, že MiG-15/S-102 měl stanovenu technickou životnost 10 let, takže tyto letouny, pokud nebyly přestavěny na MiG-15SB, zmizely od útvarů do r. 1964. MiG-15SB měl technickou životnost po úpravě prodlouženu na 13 let, takže do roku 1967 byl ze služby vyřazen i on. MiG-15bis, přestože po stránce draku se nijak výrazně nelišil od MiGu-15, vydržel ve službě až do jara 1983. Šlo o stroje z posledních licenčních serií roku 1958, takže sloužily necelých 25 let. Tato publikace navazuje na historii výroby a služby v čs. letectvu předchozí verze letounu MiG-15 popsané v předchozích publikacích serie Aero.
Objev podobné jako AERO 94 MiG-15bis v čs. vojenském letectvu 1. díl - Miroslav Irra
AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
Další sešit edice Aero přináší pokračování historie nasazení klasické patnáctky v čs. letectvu. Přes velkou reorganizaci čs. letectva v r. 1958 a její materiální a personální důsledky se dostáváme do 60. let, poznamenaným postupným útlumem provozu zejména původních patnáctek a nástupem nových nadzvukových typů letecké techniky. V té době ještě slouží stíhací bombardovací verze MiG-15SB, vzniklá přestavbou původně čistě stíhacích letounů, a v malém počtu MiG-15T pro vlek terčů. V další pasáži se čtenář seznámí s experimentem, který měl zajistit dostatečnou zálohu pilotů pro případ válečného konfliktu. Dělo se tak formou výcviku pilotů se základním výcvikem ve Svazarmu, kteří po přeškolení na MiG-15 a dalším výcviku u bojových útvarů měli po odchodu do zálohy zůstat v pozici záložních pilotů, povolávaným na pravidelný udržovací výcvik u útvarů. Praxe však prokázala nereálnost tohoto záměru, zejména s ohledem na jejich postavení mezi piloty – vojáky z povolání a omezenou možnost jejich dalšího profesního růstu. Také v souvislosti se zaváděním stále složitější a náročnější techniky by bylo udržení požadovaného stupně jejich vycvičenosti velmi problematické. Nakonec je představen MiG-15 z technického pohledu, jeho výzbroj a tehdejší způsob střeleckého výcviku pilotů, není opomenut soupis všech letounů dodaných ze SSSR a z naší licenční výroby. Pozornost je věnována také čs. úpravám základního typu na MiG-15SB a T, včetně soupisu takto upravených letounů, popisu vývoje raketové výzbroje pro MiG-15SB a jejích takticko-technických charakteristik.
Objev podobné jako AERO 86 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 2. díl - Miroslav Irra
AERO 83 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 1. díl - Miroslav Irra
Proudový stíhací letoun MiG-15 sovětské konstrukční kanceláře Mikojan – Gurjevič je v oblasti vojenského letectví nepochybně legendou, která po léta psala historii letectví nejen našeho, ale i světového. Ačkoli konstruován pro třetí světovou válku, v níž měl slavně zvítězit režim, který jej zrodil, byl bohudík pro nás středoevropany nasazen jen v mnoha lokálních konfliktech, z nichž prvním a publicisticky nejznámějším byla válka v Koreji. Zde byl poprvé nasazen ve vzdušných bojích, a pokud byl pilotován zkušenými sovětskými piloty, byl přinejmenším rovnocenným soupeřem tehdy nejmodernějších amerických stíhaček F-86 „Sabre“. Celkem 17 564 strojů tohoto typu vyrobených v několika základních verzích a mnoha variantách v SSSR (13 383 ks), Československu (3 354 ks) a Polsku (727 ks), kromě výroby v Číně, jejíž počty nejsou známy, sloužilo v mnoha letectvech zemí východního bloku i rozvojových zemí po celém světě. Bylo o něm napsáno mnoho. I historie jeho licenční výroby u nás je vcelku známa. Nejméně známou kapitolou jeho historie u nás tak po léta zůstala jeho služba u čs. leteckých útvarů Od doby dodání prvního MiGu-15 k nám do jeho posledního letu uplynulo totiž téměř 32 let a počet nasazených letounů za celé období činil přes 1200! Déle vydržel ve službě jen typ MiG-21, ovšem celkový počet nasazených letounů tohoto typu byl podstatně nižší. Třídilná publikace „Patnáctka“ Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu poprvé vyšla v našem nakladatelství v roce 2006. Nyní se doplněná a aktualizovaná vrací v edici AERO.
Objev podobné jako AERO 83 "Patnáctka" Letoun MiG-15 v čs. vojenském letectvu 1. díl - Miroslav Irra
AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra
2. vydání již delší dobu vyprodané a velmi úspěšné publikace tentokrát v edici Aero. Publikace vyjde v celkem třech číslech Aera a to v čísle 92, 93 a 94."Síbl", neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28.V Aeru č. 95 vychází jako reedice poslední, třetí část publikace „Síbl“ Siebel Si 204/Aero C-3 v československém letectvu
Objev podobné jako AERO 95 Siebel Si-204/Aero C-3, 3. část - Miroslav Irra
Garfield starší a širší (978-80-7449-199-3)
Kniha - autor Jim Davis, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá S přibývajícími léty si Garfield rozšiřuje obzory a nejen ty.
Objev podobné jako Garfield starší a širší (978-80-7449-199-3)
Srdce času: Neviditelné město (978-80-7661-199-3)
Elektronická kniha - ze série Srdce času, autor Monika Peetzová, 392 stran, česky Jak by vypadal dnešek, kdybyste mohli změnit minulost? Lena: dívka bez minulosti, ale s tisícem otázek. A pro jednou na ně nedokáže odpovědět ani její nejlepší kamarádka Bobbie, která jinak ví všechno. Co se stalo jejím rodičům? Proč se v tetině rodině pořád cítí jako cizinka? Dante: chlapec s různobarevnýma očima. Pochází z jiného světa a možná má odpovědi, které Lena hledá. Ale může jí je prozradit? Tajuplné hodinky s osmerem ručiček spojí jejich světy. Začíná tak cesta časem, která pěkně potrápí vaši představivost.
Objev podobné jako Srdce času: Neviditelné město (978-80-7661-199-3)
Srdce času Neviditelné město (978-80-7661-199-3)
Kniha - autor Monika Peetzová, 392 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Lena: dívka bez minulosti, ale s tisícem otázek. A pro jednou na ně nedokáže odpovědět ani její nejlepší kamarádka Bobbie, která jinak ví všechno. Co se stalo jejím rodičům? Proč se v tetině rodině pořád cítí jako cizinka? Dante: chlapec s různobarevnýma očima. Pochází z jiného světa a možná má odpovědi, které Lena hledá. Ale může jí je prozradit? Tajuplné hodinky s osmerem ručiček spojí jejich světy. Začíná tak cesta časem, která pěkně potrápí vaši představivost.
Objev podobné jako Srdce času Neviditelné město (978-80-7661-199-3)
American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black (5414847924040)
Cestovní kufr - na kolečkách, velký, skořepinový, objem 100 l, rozměry 79 × 49 × 30 cm (V׊×H), expander, křížové upínání a vnitřní dělící přepážka, otočná kolečka, se 4 kolečky, zapínání zipem, TSA zámek, teleskopické, boční a horní madlo, černá barva, hmotnost 4,6 kg Sháníte cestovní kufr, který bude jak praktický, tak designový? American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black vám bude zajisté vyhovovat. Skořepinový kufr American Tourister je odolný a má nepromokavý povrch. Křehké věci v něm budou v bezpečí. Jeho hmotnost dosahuje 4,6 kg. Nabízí objem 100 l pro uložení všech důležitých věcí. Velikost L je vhodná na pobyty a služební cesty delší než sedm dní, a to jak v zimním období, tak i v letní sezóně. Při rozhodování, jakou velikost pořídit, vám mohou pomoci rozměry, které jsou 79 × 49 × 30 cm (vך×h). Jeho barva je černá. Hlavní vlastnosti cestovního kufru American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black Jedná se o skořepinový kufr...
Objev podobné jako American Tourister Aero Racer SPINNER 79/29 EXP Jet Black (5414847924040)
Boss CS-3
Kytarový efekt Boss CS-3 Compression Sustainer je kompaktní pedál, který srovná dynamiku vaší hry, tj. zeslabí přebuzený signál, a naopak zesílí slabší úder, a poskytne kytarovému tónu parádní sustain aniž by degradoval zvuk nástroje. Ve svém pedalboardu ho tak jistě ocení mnohý kytarista či basák. Čtyři ovladače pedálu určují hlasitost výstupního signálu, barvu tónu, resp. množství vysokých frekvencí, rychlost nástupu efektu komprese a jeho trvání (sustain). Krabička, tak jako všechny pedály ze současné produkce Boss, funguje v režimu Buffered Bypass. K napájení slouží 9V baterie nebo 9V adaptér (adaptér není součástí balení).
Objev podobné jako Boss CS-3
Boss CS-3
efekt pro el. kytaru, Compressor/ Sustainer, prodlouží tón nebo upraví Attack (Pink Floyd,...)
Objev podobné jako Boss CS-3
Povídky 2: Spisy Ladislava Grosmana (978-80-7470-199-3)
Kniha - autor Ladislav Grosman, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhý svazek spisů přináší všechny povídky z prvního vydání knihy Nevěsta, v exilu vydanou povídkovou knihu Hlavou proti zdi, texty publikované pouze časopisecky a zejména dosud nevydané povídky z autorových rukopisů. Ve svých prózách se Grosman vrací na Slovensko doby meziválečné a válečné, zachycuje poválečnou všednodennost a evokuje život v Izraeli v letech sedmdesátých. Tím nejcennějším v tomto svazku je Grosmanovo zobrazení zaniklého meziválečného světa slovenských Židů, v němž prožil své dětství. Knihu uspořádal, k vydání připravil a edičně komentoval Jiří Opelík. – Vychází za laskavé podpory Ministerstva kultury ČR.
Objev podobné jako Povídky 2: Spisy Ladislava Grosmana (978-80-7470-199-3)
CHANEL Rouge allure Intenzivní rtěnka - 199 INATTENDU 3.5G 3 g
Intenzivní a zářící rtěnka. Ultra jemná vláčná textura dokonale splývá s pletí, škála intenzivních odstínů. Sebevědomý a odvážný styl.Výsledek: syté, zářící a saténové rty. Dokonalá výdrž od prvního nanesení. Použití Nanáší se přímo na rty.Doplňte ROUGE ALLURE linkou LE CRAYON LEVRES ve stejném odstínu a dodejte rtům dokonalé kontury. Rtěnku poté nanášejte pomocí štětce, který je součástí tužky.
Objev podobné jako CHANEL Rouge allure Intenzivní rtěnka - 199 INATTENDU 3.5G 3 g
Blinkr AVIA (přední, levý)
Kvalitní Blinkr AVIA (přední, levý) za249 Kč. V našem e-shopu si určitě vyberete.
Objev podobné jako Blinkr AVIA (přední, levý)
Letadla Avia - Marcel Sezemský
Letouny konstruktérů Beneše a Hajna se natrvalo zapsaly do historie československého letectví. Řada dolnoplošníků s tlustým profilem křídla, počínaje Avií B.H.1, se stala fenoménem v době, kdy evropskou oblohu brázdily převážně dvouplošníky.
Objev podobné jako Letadla Avia - Marcel Sezemský
AEROmodel 13 - Suchoj Su-22 M4
Publikace obsahuje monografii letounu Suchoj Su-22M4 doplněnou barevnými fotografiemi československých strojů a model v měřítku 1:48.
Objev podobné jako AEROmodel 13 - Suchoj Su-22 M4
Šedo bílý skleněný svícen se stromem L - 29*29*29 cm 75154
Šedo bílý skleněný svícen se stromem L - 29*29*29 cm Barva: šedo bíláMateriál: sklo
Objev podobné jako Šedo bílý skleněný svícen se stromem L - 29*29*29 cm 75154
Delfín 2-3 roky: Nalep a vybarvuj
Bezva samolepky pro malé výtvarníky. Nalep samolepky na správná místa. Vybarvi obrázek podle vzoru, nebo vlastí fantazie. Užiješ si spoustu legrace. Velké samolepky pro malé prstíky.
Objev podobné jako Delfín 2-3 roky: Nalep a vybarvuj
Nalep a vybarvuj - Delfín 2-3 roky
Bezva samolepky pro malé výtvarníky. Nalep samolepky na správná místa. Vybarvi obrázek podle vzoru, nebo vlastí fantazie. Užiješ si spoustu legrace. Velké samolepky pro malé prstíky.
Objev podobné jako Nalep a vybarvuj - Delfín 2-3 roky
Dámská prošívaná vesta AVIA černá
Dámská prošívaná vesta AVIA černá
Objev podobné jako Dámská prošívaná vesta AVIA černá
AERO 92 Siebel Si-204/Aero C-3, 1. část - Miroslav Irra
"Síbl", neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28.
Objev podobné jako AERO 92 Siebel Si-204/Aero C-3, 1. část - Miroslav Irra
AERO 93 Siebel Si-204/Aero C-3, 2. část - Miroslav Irra
"Síbl", neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28.
Objev podobné jako AERO 93 Siebel Si-204/Aero C-3, 2. část - Miroslav Irra
AEROmodel 7 - Hawker Hurricane Mk.I, Bf 109E
Obsahuje vystřihovací papírový modely H.Hurricane Mk.I a Messerschmitt Bf 109E v měřítku 1:48 a popis jejich účasti v Bitvě o Británii.Hlavními protagonisty soubojů stíhacích letadel v Bitvě o Británii v roce 1940 byly vedle Spitfiru Mk.I na britské straně, letouny H.Hurricane Mk.I, které svým počtem ve stavu RAF Spitfiry převyšovaly. Jejich hlavním protivníkem byl vynikající Messerschmitt Bf 109E. V publikaci jsou přiblíženy i osudy dvou pilotů na těchto strojích. Náš P/O Emil Fechtner posléze vybojoval během letecké bitvy o Británii 4 jisté, 1 pravděpodobný sestřel a 1 poškození a stíhací eso Luftwaffe Adolf Galland, který se stal se nejúspěšnějším německým stíhacím pilotem v období od 10. července do 31. října 1940 (což je britské vymezení letecké bitvy) a sestřelil 35 letadel. Vystřihovánka nabízí postavení detailního modelu včetně interieru obou pilotů
Objev podobné jako AEROmodel 7 - Hawker Hurricane Mk.I, Bf 109E
AEROmodel 5 - Spitfire Mk.IXC a Spitfire L.F.Mk.IXE
Obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 a popis historie tohoto letounuBritský stíhací letoun Spitfire se stal jedním ze symbolů boje našich letců na Západní frontě v letech 1940 až 1945. Na tomto vynikajícím stroji dosáhli naši piloti mnoho úspěchů a na Spitfirech Mk.IXC se účastnili i invaze v roce 1944. Stroj této verze čs. leteckého esa F/Lt Otto Smika, 312. československá stíhací peruť, se stal předlohou prvního modelu. Druhý model představuje verzi Spitfire L.F.Mk.IXE na kterém se naši letci vrátili zpět do vlasti. Stroj má československý marking z roku 1946, 1. letka LP 4 z letiště České Budějovice. Model je možno postavit v jednoduché verzi anebo s proskleným a vybaveným interiérem. Publikace dále obsahuje historii Spitfire Mk.IX.
Objev podobné jako AEROmodel 5 - Spitfire Mk.IXC a Spitfire L.F.Mk.IXE
AEROmodel 1 - H.Hurricane Mk.IIC a B-534
Obsahuje 4 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 - Hawker Hurricane Mk.IIc.,- B-534 4.verze - Československé letectvo- B-534 4.verze - Slovenské nár. povstání 1944- B-534 4.verze – Luftwaffe a články- Československé letecké eso- noční stíhač,F/Lt Karel Kuttelwascher aHawker Hurricane Mk.II.C - Cesta k Avii B-534
Objev podobné jako AEROmodel 1 - H.Hurricane Mk.IIC a B-534
AEROmodel 10 - MiG-21F-13/MiG-21U
Obsahuje vystřihovací papírový model v měřítku 1:48 československé stíhací a cvičné verze proudového letounu MiG-21 a to stíhací MiG-21F-13 a cvičný MiG-21U Ve druhé polovině padesátých let řešilo čs. vojenské letectvo dilema další perspektivy výzbroje stíhacího letectva. Zavedením nadzvukových letounů MiG-19S, P a PM sice čs. letectvo překročilo magickou hranici ”jednoho Macha”, nicméně další meta dvojnásobku rychlosti zvuku zůstávala stále zatím nepokořenou výzvou. Potřeba získání nového letounu se tak stávala stále více aktuální. Po jednáních se SSSR se velení čs. letectva dočkalo koncem roku 1961, kdy byly ze SSSR dodány čtyři kusy MiG-21F-13 ”v rozsypu” a jeden vzorový kus pro licenční výrobu. Dne 20.4.1962 vzlétl první letoun smontovaný v ČSSR z dodaných dílů. Původní předpoklady licenční výroby počítaly s výrobou 450 ks do r. 1965, ovšem příprava výroby byla provázena nesčetnými problémy a plán výroby byl postupně snižován. Celkem bylo vyrobeno 194 strojů. Počátek přechodu stíhacího letectva na MiG-21 chtě nechtě musel proběhnout za absence spárek. První tři cvičné dvoumístné MiGy-21U přišly v dubnu 1965 k Výcvikové letce. Od března do května 1966 to byly další čtyři a poslední čtyři dorazily od června do září 1967. Z celkem 11 letounů vyšlo na stíhací pluky pravděpodobně jen pět strojů. AEROmodel č.10 nabízí první dva z řady MiGů-21 našeho letectva.
Objev podobné jako AEROmodel 10 - MiG-21F-13/MiG-21U
ROLLER GRILL CS 3 (P04020A01)
Gastro vybavení hot dog s ohřívačem párků, 3 trny, nádoba na ohřev párků o průměru 200 mm, výšce 240 mm z tvrzeného pyrex skla a miskou s teflonovým povrchem na vodu, celková kapacita košíku je 40 ks, napětí 230V, trny jsou vyrobeny z hliníkové potravinářské slitiny Pomocí ROLLER GRILL CS 3 připravíte úžasné hot dogy. Přístroj je vybavený nádobou na ohřev párků, která je tvořená válcem o průměru 20 cm. Vyrobená je z tvrzeného Pyrex skla a opatřená miskou s teflonovým povrchem. Uvnitř válce je vložený dělený košík, který umožní snadné oddělení již ohřátých párků od ještě neohřátých. Košík přitom pojme 40 ks párků. Součástí přístroje jsou také 3 trny z hliníkové potravinářské slitiny, na kterých připravíte rohlíky pro hot dogy. ROLLER GRILL CS 3 je tak ideálním doplňkem do domácností i pro komerční využití. Klíčové vlastnosti přístroje ROLLER GRILL CS 3Přístroj určený pro přípravu hot dogůS nádobou na ohřev párků, která je tvořená válcem o...
Objev podobné jako ROLLER GRILL CS 3 (P04020A01)
Boss CS-3 Kytarový efekt
CS-3 Compression Sustainer umožňuje kompresi hlasitých signálů a zesílení signálů s menší hlasitostí bez degradace původního signálu. Dozvuk kytary je s tímto pedálem delší a tak Vaše kytara zní daleko lépe. Vhodný pedál pro Ty, kteří chtějí mít ten nejlepší zvuk. Ovládání: Úroveň;Tónová clona;Sustain;Attack Typ: Kompresor;Sustainer Země původu: Taiwan True bypass: Ne Výstupy: Mono Adaptér součástí: Ne Vstupy: Mono
Objev podobné jako Boss CS-3 Kytarový efekt
Eko CS-5 3/4
kompletní sada, obsahuje: klasickou kytaru velikosti 3/4 (vrchní deska: akát, luby a záď: laminovaná lípa, krk: mahagon, hmatník: bříza, 18 pražců, menzura 576 mm, šířka nultého pražce 45 mm, nylonové struny, výztuha krku) a měkký povlak, lesk, barva přírodní, vhodné pro děti od 8 do 12 let.
Objev podobné jako Eko CS-5 3/4
Nalep a vybarvuj Delfín: 2 - 3 roky (8592257007809)
Kniha - 12 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ke každému obrázku je třeba vyhledat samolepku, která poslouží jako předloha. Potom už je snadné obrázek vybarvit, zvlášť když nápovědou jsou i barevné kontury. Podle našich jednoduchých obrázků se děti dokonce naučí některé věci či zvířátka samy kreslit. Bezva samolepky pro malé výtvarníky. Nalep samolepky na správná místa. Vybarvi obrázek podle vzoru, nebo vlastí fantazie. Užiješ si spoustu legrace. Velké samolepky pro malé prstíky.
Objev podobné jako Nalep a vybarvuj Delfín: 2 - 3 roky (8592257007809)
Tropical Filter Delfin Single Molitanový filtr 150 l (5900469002414)
Filtr do akvária - vnitřní, maximální velikost akvária 150 l, maximální čerpací výkon 150 l/h, balení obsahuje filtrační náplně a bezpečný pro ryby, rozměry 17 × 9 × 9 cm (V × Š × H) Máte-li v úmyslu si pořídit akvárium, bude třeba zakoupit i filtr. Uvažujete-li o vnitřním filtru do akvária, doporučíme vám filtr Tropical. Jeho upevnění je velmi jednoduché. Skládá se ze dvou částí. Úkolem čerpadla je dostatečný proud vody. Filtr pak slouží k čištění vody. Jeho výhodou je jednoduchá instalace a nízká cena. Je určen pro akvária o velikosti do 150 l. Výkon čerpadla lze očekávat maximálně 150 l/h. V balení se můžete těšit i na filtrační náplně. Akvarijní filtr Tropical je pro ryby naprosto bezpečný. Rozměry akvarijního filtru dosahují 17 × 9 × 9 cm (v × š × h). Klíčové vlastnosti filtru do akvária Tropical Filter Delfin Single Molitanový filtr 150 l Filtr do akvária Tropical využijete pro vnitřní použití Slouží pro akvária do velikosti 150 l Čerpadlo je vybaveno...
Objev podobné jako Tropical Filter Delfin Single Molitanový filtr 150 l (5900469002414)
Tropical Filter Delfin Double Molitanový filtr 300 l (5900469002421)
Filtr do akvária - vnitřní, maximální velikost akvária 300 l, maximální čerpací výkon 300 l/h, balení obsahuje filtrační náplně a bezpečný pro ryby, rozměry 17 × 9 × 9 cm (V × Š × H) Pokud si chcete zařídit akvárium, nesmí vám chybět odpovídající filtr. Pokud potřebujete vnitřní filtr do akvária, doporučujeme filtr Tropical. Jeho připevnění vám nebude dělat potíže. Tvoří ho dvě části. Čerpadlo zaručuje dostatečný přísun proudu vody. Filtr se pak využívá k čištění vody v akváriu. K jeho výhodám patří nízká cena a velmi jednoduchá instalace. Využívá se pro akvária s maximální velikostí 300 l. Výkon čerpadla dosahuje 300 l/h. Součástí balení jsou i filtrační náplně. Akvarijní filtr Tropical je zaručeně bezpečný i pro ryby. Rozměry filtru do akvária jsou 17 × 9 × 9 cm (v × š × h). Zásadní vlastnosti filtru do akvária Tropical Filter Delfin Double Molitanový filtr 300 l Akvarijní filtr Tropical slouží k vnitřnímu použití Je určen pro akvária do velikosti 300 l Výkon...
Objev podobné jako Tropical Filter Delfin Double Molitanový filtr 300 l (5900469002421)
Tropical Molitanová vložka k filtru Delfin 150 l (5900469812419)
Náplň do akvarijního filtru - vložka, zachycuje dusičnany (NO3), dusitany (NO2), materiál biomolitan, 1 ks v balení, objem 150000 ml, rozměry 17 × 9 cm (V׊) Pokud uvažujete o vybavení akvária, nesmíte zapomenout na správný filtr. Jestliže jste zvolili akvarijní filtr vnitřní, bude se vám hodit filtr Tropical. Jeho upevnění se nemusíte obávat. Je složen ze dvou částí. Čerpadlo zajišťuje dostatečný proud vody. Filtr pak slouží k čištění vody. Mezi jeho výhody patří jednoznačně snadná instalace a nízká cena. Poslouží vám pro akvária do velikosti 150 l. Výkon čerpadla dosahuje 150 l/h. V balení nechybí ani filtrační náplně. Akvarijní filtr Tropical je naprosto bezpečný pro ryby. Rozměry akvarijního filtru činí 17 × 9 cm (v × š ). Hlavní přednosti filtru do akvária Tropical Molitanová vložka k filtru Delfin 150 l Filtr do akvária Tropical je vyráběn pro vnitřní použití Je určen pro akvária do velikosti 150 l Výkon čerpadla dosahuje 150 l/h Balení je vybaveno také...
Objev podobné jako Tropical Molitanová vložka k filtru Delfin 150 l (5900469812419)
Podívejte se také
- JVC CS DR420 (CS DR420)
- CATIGA CS-203 (CS-203)
- ATEN CS-1734 (CS-1734)
- ATEN CS-84A (CS-84AC)
- ATEN CS-1732 (CS-1732)
- ATEN CS-1762A (CS-1762A)
- ATEN CS-1764A (CS-1764A)
- CASIO CS 68PBK (CS 68PBK)
- cs solingen termohrnek nerez 0 5 l brilon hneda
- Alpinestars Aero 2 Black Acid Yellow L (P296097_4:3_)
- Gardena Mds-řadový kapač 4 l (8344-29)
- Olpran Formula Thor 29" L černá/červená (xx2324)
- retro cs 3 978 80 7565 187 7
- Vlastná váha (978-80-89816-29-3)
- CS Solingen Varná konvice BONN 2.5l hnědá CS-067366_hned (CS-067366hned)
- Koziol Koš Swing Top M Organic šedá, 12 l, 29 x 29 x 44,6 cm
- Ketter Obal na květináč Rattan Planter antracit, 23,6 l, 29 x 44 x 29 cm
- Ketter Obal na květináč Rattan Planter hnědá, 23,6 l, 29 x 44 x 29 cm
- cs solingen
- CS Solingen Pekáč s poklicí litinový XANTEN 27.5cm CS-070052 (CS-070052)
- capital sports cs 30 30 l batoh na sport a volny cas nylon odpuzujici vodu cerveny
- Capital Sports CS 38, 38 l, batoh na turistiku a volný čas, nylon odpuzující vodu, červený