Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
AEROmodel 2 - Avia B-35 a Avia S-199 „Mezek“
AEROmodel 2 obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 - Avia B-35- Avia S-199 „Mezek“a popis historie- Avia B-35 – Avia B-35 měla nahradit v československém stíhacím letectvu úspěšnou Avii B-534. Popisuje vývoj velmi nadějného stíhacího letounu Avia B-35 v letech 1936 až 1939.- Avia S-199 „Mezek“Po roce 1945 tvořily základ stíhacího letectva britské Spitfiry L.F. Mk.IXE a sovětské La-5FN a La-7. Protože ani britové ani sověti nebyli ochotni dodat další stroje bylo nuceno velení letectva sáhnout po vlastní konstrukci. Tou se stala Avia S-199, která byla vyvinuta na bázi německého Messerschmittu Bf 109K.
Podívejte se také Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
„MEZEK“ Avia S/CS-199 - 1. a 2. díl - Miroslav Irra
Po roce 1945 řešilo československé letectvo otázku své výzbroje. Po složitých úvahách a reálném zhodnocení situace, padlo rozhodnutí vyzbrojit stíhací letectvo letounem tuzemské výroby. Tak vznikla slavná Avia S-199 a její cvičná verze CS-199. Jednalo se o konverzi úspěšné německé stíhačky Messerschmitt BF 109G. 1. díl popisuje důvody vzniku této konstrukce, výrobu a zavádění do výzbroje. Kniha je doplněná barevnými bokorysy letounu a množstvím fotografií ze služby a zachovalého stroje z muzea VHÚ. 2. díl a popisuje výzbroj letounů S/CS-199 její vývoj a použití. Další kapitola detailně shrnuje nehody u bojových a cvičných útvarů následuje používaný marking a kamufláže. Nechybí vzpomínky pilotů na tento stroj a jeho vlastnosti. V knize naleznete soupis všech letounů dle výrobních čísel a stručný popis služby. Součástí publikace jsou dále detailní výkresy a barevné bokorysy.Oba díly v jedné publikaci, cca 370 foto, 24 barevných náhledů stroje. 54 barevných fotografií detailů stroj S-199 a CS-199 z muzea Kbely, včetně interiéru stroje. 25 stran detailních výkresů. Text česky/anglicky.
Podívejte se také GeniusPro G8059-B Tank 199 dílů (3020)
AEROmodel 3 - Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín
Obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 Avia CS-199 a AERO L-29 Delfín a popis historieAvia CS-199Ddvoumístný cvičný stíhací letoun Avia CS-199 byl v padesátých letech minulého století přechodovým typem na stíhací letoun Avia S-199 „Mezek“ v československém letectvu. AERO L-29 DelfínV šedesátých letech minulého století bylo jasné, že pro přechod na proudové stíhací letouny MiG-21 československého letectva, bude nutno zařadit do výcviku pilotů cvičný proudový letoun. Aero L-29 Delfín byl odpovědí na tento požadavek. Stroj nakonec zvítězil i v soutěži na cvičný stroj pro letectva Varšavské smlouvy.
Podívejte se také Gravity SA LC 35 B (SA LC 35 B)
Podívejte se také
- Koopman Láhev 4000ml, s kohoutkem (199)
- HMS SK49 s ložisky (17-36-199)
- Mudrci z Východu (978-80-7297-199-2)
- Avengers Khonshuova éra (978-80-7679-199-2)
- 35" LG 35WN75CN-B (35WN75CN-B.AEU)
- Pupalkový olej 250ml (199)
- Garfield starší a širší (978-80-7449-199-3)
- Petsbelle Škrabadlo s půlkruhem a hračkou 45 × 35 × 35 cm (CHPsk0343)
- Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Učebnice (978-80-7358-199-2)
- Povídky 2: Spisy Ladislava Grosmana (978-80-7470-199-3)
- B-Toys Labyrint s korálky a světýlky s hudbou (062243446328)
- CASIO MS 8 B S (MS 8 B S)
- CASIO MS 20 B S (MS 20 B S)
- Stříbrňanka: 35 let s láskou - CD (410204-2)
- CASIO MS 10 B S černá (MS 10 B S)
- Rohové police 2 ks s chromovými podpěrami sklo bílé 35 x 35 cm 3051599
- Rohové police 2 ks s chromovými podpěrami sklo čiré 35 x 35 cm 3051593
- ROJAPLAST Podlahová konstrukce pro domky pro domky Archer B, Oscar E-B, Luke A-2 (BASEB)
- OXE EW-199 - WiFi endoskop (520427)
- SHUMEE s LED osvětlením 2 ks bílé a dub sonoma 60 × 35 × 40 cm (804420)
AEROmodel 9 - Avia S/CS-92
Obsahuje vystřihovací papírový model v měřítku 1:48 československé stíhací a cvičné verze proudového letounu Messerschmitt Me 262 označovaného u nás Avia S-92- stíhací verze a Avia CS-92 -cvičná verze Jedním z řady problémů, které muselo československé vojenské letectvo po roce 1945 řešit v procesu své obnovy, byla otázka jeho výzbroje. S ohledem na zkušenosti nedávno skončené války bylo i velení čs. letectva jasné, že dosud používané vrtulové stroje v roli bojových letounů mají své dny sečteny, a jedinou perspektivní možností je letoun s reaktivním pohonem. V roce 1945 ale nezbylo než pro začátek vycházet z toho, co bylo na území republiky dosažitelné. Za války se protektorátní letecký průmysl a tedy i čeští technici a dělníci podíleli na výrobě německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262, prvního operačně nasazeného proudového letounu na světě vůbec. A proto bylo rozhodnuto o jeho výrobě pro naše letectvo. Výroba Avie S-92 a CS-92 umožnila vycvičit první piloty na proudovém letounu a překlenula období do nástupu MiG-15.
Objev podobné jako AEROmodel 9 - Avia S/CS-92
AEROmodel 12 - Avia BH-21 a Letov Š-16
Obsahuje vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 Avia BH-21 a Letov Š-16 včetně monografie obou letadel Pozor změna papíru modelů na mat 170 gramů Avia BH-21-historie a vystřihovací model úspěšného československého stíhacího letounu, který patřil ve dvacátých letech minulého století bezesporu mezi nejlepší stíhací letouny na světě. Umožnil mohutný rozvoj našeho stíhacího letectva a zároveň stál u zrodu čs. akrobatické školy s mnoha mezinárodními úspěchy. Kromě našeho letectva Avia BH-21 sloužila i v belgickém letectvu, kde byla vyrobena v licenci. Letov Š-16 - historie a vystřihovací model lehkého bombardovacího a průzkumného letounu. Letoun Š-16 měl moderní konstrukci trupu z duralových trubek a kovová křídla, což stroji dávalo vysokou odolnost a pevnost. Pro své letové vlastnosti byl čs. letci velmi oblíben. Sloužil v našem letectvu až do počátku třicátých let. Byl exportován do Turecka, Lotyšska a Jugoslávie (1 ks v plovákové verzi)
Objev podobné jako AEROmodel 12 - Avia BH-21 a Letov Š-16
AERO 89 Československé prototypy 1938 - 2. díl Avia B-158, Letov Š-50 - Pavel Kučera
Druhé vydání této publikace, tentokrát ve formátu Aero. Navazuje na Aero č.61 a č.87. Detailně popisuje vývoj a zkoušky pozorovacího a průzkumného letounu Letov Š-50 a současně je v tomto díle dokončena monografie bombardovacího letounu Avia B-158 z AERA č.87. Publikace obsahuje množství fotografií z průběhu zkoušek včetně detailů konstrukce, barevné náhledy a výkresy.
Objev podobné jako AERO 89 Československé prototypy 1938 - 2. díl Avia B-158, Letov Š-50 - Pavel Kučera
Avia B-71/SB - Lehký bombardovací a zvě - Václavík Josef
Publikace se věnuje našemu, v kritickém roce 1938 nejmodernějšímu letounu Avia B71, respektive sovětskému rychlému bombardéru SB, jehož hvězda vyletěla vzhůru v občanské válce ve Španělsku v letech 1936 1939. Jeho licenční výroba se u nás po složitých jednáních pomalu rozbíhala v letech 1938 1939 a současně bylo zakoupeno v SSSR 61 kusů tohoto letounu. Tyto stroje byly vybaveny čs. motory i výzbrojí a byly postupně zařazovány do výzbroje. Autor popisuje krátce vznik letounu v SSSR, setkání několika našich letců se letouny SB ve Španělsku, hledání stroje této kategorie pro naše letectvo ve Francii, Anglii i SSSR a důvody, které vedly k našemu rozhodnutí pro sovětský SB. Následuje popis složitých jednání o licenční výrobě u nás, kdy byla protihodnotou do SSSR dodána licence horského kanonu Škoda. Následují kapitoly o zkouškách letounu ve VTLÚ, zavádění letounu do výzbroje a zkušenostech z provozu, o výcviku osádek a zvláštním cvičení Letecké brigády v roce 1938 se zřetelem na prověření použití B71. Popsáno je zařazení B71 do výzbroje u Leteckých plukům 1, 2, 5, 6 i v Bojovém středisku bombardovacím v Kunovicích a nasazení B71 v době mobilizace. V této souvislosti se autor snaží přiblížit i reálné možnosti a konkrétní kroky SSSR vojenské pomoci v době mnichovské krize. Následují kapitoly o demobilizaci a snahy o odprodání letounů do zahraničí. Dále rozběh licenční výroby stroje v našich továrnách, která byla nakonec realizována až pro Luftwaffe. Najdeme zde i technický popis stroje, soupis zakoupených strojů B71 podle výrobních čísel a dostupné informace o jejich službě, kapitolu o zbarvení a označování letounů. A přehled nehod. Zmíněny jsou také zachované stroje SB v muzeích. Publikace je v pevné vazbě, formát 230 x 297 mm, 272 stran, 450 čb. a bar. fotografií, dokumentů a skic. Barevné bokorysy a třípohled.
Objev podobné jako Avia B-71/SB - Lehký bombardovací a zvě - Václavík Josef
Iljušin Il-10/Avia B-33 - 1.díl - Miroslav Irra, Milan Hanák
Kniha popisuje licenční výrobu sovětského bitevního letadla v Československu, službu v československém letectvu a export do států východního bloku. Text česky/anglicky.
Objev podobné jako Iljušin Il-10/Avia B-33 - 1.díl - Miroslav Irra, Milan Hanák
Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
Kniha - autor Martin Sezemský, česky, pevná bez přebalu lesklá Letouny konstruktérů Beneše a Hajna se natrvalo zapsaly do historie československého letectví. Řada dolnoplošníků s tlustým profilem křídla, počínaje Avií B.H.1, se stala fenoménem v době, kdy evropskou oblohu brázdily převážně dvouplošníky. Úspěch na poli sportovním byl na druhé straně vyvažován nedůvěrou vojenského letectva k zvolenému řešení. Návrat ke koncepci dvouplošníku vyústil ve stavbu Avie B.H.21, která byla páteří stíhacího letectva druhé poloviny dvacátých let a v pravý čas nahradila dosluhující zahraniční typy získané po skončení „Velké války“. Kniha vybočuje ze zavedených postupů a liší se od prací většiny leteckých historiků a badatelů. Nemůže tomu být jinak. Vedlo k ní čtvrtstoletí naplněné studiem archivních materiálů, dobových stavebních postupů a tisíce hodin strávených v dílně na stavbě věrných létajících replik letounů Avia B.H.1 a B.H.5. Díky tomu bylo možné prověřit jejich...
Objev podobné jako Letadla Avia (978-80-7573-086-2)
AERO 87 Československé prototypy 1938 ČKD Praga E-51, Avia B-158 1.část - Pavel Kučera
Druhé vydání této publikace, tentokrát ve formátu Aero. Navazuje na Aero č.61 Československé prototypy 1938 Aero A-204, A-300 a A-304. Aero č. 87 detailně popisuje vývoj a zkoušky pozorovacího a průzkumného letounu Praga E-51 a na tento letoun navazuje bombardovací Avia B-158 svou první části. Monografie Avia B-158 bude pokračovat v Aeru č.89 spolu s monografii letounu Letov Š-50. Publikace obsahuje množství fotografií z průběhu zkoušek včetně detailů konstrukce, barevné náhledy a výkresy.
Objev podobné jako AERO 87 Československé prototypy 1938 ČKD Praga E-51, Avia B-158 1.část - Pavel Kučera
Ofuky oken Avia Voyager A75 2000- (2 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Avia Voyager A75 2000- (2 dveře)
Ofuky oken Avia 1993-2000 (2 dveře, přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Avia 1993-2000 (2 dveře, přední)
AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
Avii S/CS-92 Me 262 v československém letectvu autora M.Irry. Publikace popisuje zkoušky, výrobu a nasazení německého proudového stíhače Messerschmitt Me 262 v československém letectvu po roce 1945. Publikace je doplněna unikátními dobovými fotografiemi, barevnými fotografiemi dochované Avie S-92, vzpomínkami letců, kteří na S-92 létali. Nechybí barevné bokorysy obou verzí.
Objev podobné jako AERO 2/110 Avia S/CS-92 Me 262 v Československém letectvu - Miroslav Irra
Blinkr AVIA (přední, levý)
Kvalitní Blinkr AVIA (přední, levý) za249 Kč. V našem e-shopu si určitě vyberete.
Objev podobné jako Blinkr AVIA (přední, levý)
Letadla Avia - Marcel Sezemský
Letouny konstruktérů Beneše a Hajna se natrvalo zapsaly do historie československého letectví. Řada dolnoplošníků s tlustým profilem křídla, počínaje Avií B.H.1, se stala fenoménem v době, kdy evropskou oblohu brázdily převážně dvouplošníky.
Objev podobné jako Letadla Avia - Marcel Sezemský
Ofuky oken Avia Daewoo Serie D (2 dveře, 2 díly, přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Avia Daewoo Serie D (2 dveře, 2 díly, přední)
Avia/Letov C-2 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
První desetiletí poválečné výstavby čs. letectva je neodmyslitelně spjato (samozřejmě kromě dalších typů letadel) s pokračovacím cvičným letounem, původně produktem německé firmy Arado Flugzeugwerke GmbH, zabývající se výrobou letadel, v kterémžto oboru se stala pojmem zejména v období II. světové války. Její letoun Arado Ar 96, který pod čs. označením C-2 nesl v období let 1945-1951 veškerou tíhu pokračovacího leteckého výcviku v Letecké vojenské akademii a Leteckém učilišti a poté ještě do poloviny padesátých let v Leteckém učilišti, byl skutečným fenoménem té doby v našem letectvu, obecně známým pod názvem „Arado“. Kromě hlavního poslání v leteckých školách sloužil k výcvikovým úkolům i u bojových útvarů čs. letectva a v některých případech, v přechodných obdobích nedostatku bojových letounů, je dokonce ve výcviku i nahrazoval. K tomuto možno říci dominantnímu postavení v daném oboru byl letoun C-2 přímo předurčen průběhem jeho válečné výroby v protektorátním leteckém průmyslu u pražských firem Avia a Letov, z jejichž bran vyšlo do konce války 2 375 strojů pro potřeby výcvikových útvarů Luftwaffe. Část z nich se v okamžiku konce války nacházela na našich letištích převážně v různém stadiu devastace způsobeným jednak ustupujícími německými jednotkami, jednak různými revolučními nadšenci. I přesto se některé z těchto letounů, spolu s prvními kusy z výroby obnovené již v létě 1945, staly prvními cvičnými pokračovacími letouny obnoveného letectva osvobozené republiky. Návazný rozběh poválečné výroby v čs. leteckém průmyslu umožnil výcvik několika tisíc nových pilotů, kteří byli po roce 1950 účastni masové výstavby proudového letectva. Ti z nich, kteří jsou do dnešních dnů mezi námi, se i po více jak půlstoletí neubrání při vyslovení jména „Arado“ nostalgické vzpomínce. Vzpomeňme tedy spolu s nimi i my, kteří jsme o „Aradu“ mohli v pozdějších letech jen číst v letecké literatuře. Lze jen litovat, že z tolika letounů, které kdysi brázdily nebe nad malou, ale naší republikou, se do současnosti nedochoval ani jediný.
Objev podobné jako Avia/Letov C-2 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
Dámská prošívaná vesta AVIA černá
Dámská prošívaná vesta AVIA černá
Objev podobné jako Dámská prošívaná vesta AVIA černá
Autopotahy Taso Avia 1993- (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Avia. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Avia 1993- (3 místa)
Směr Model letadla Avia BH 11 1:48
Sestav si a ozdob si svůj pokoj krásným realisticky zpracovaným modelem Avia BH 11. Užij si hodně legrace při stavbě a barvení a vychutnej si pocit, když je model hotov.Rozměr 13,2x19,4 cm.Vhodné od 6 let.Technické údaje:Roky 06Obsah balení:Model Avia BH 11 13,2x19,4cm v krabici 31x13,5x3,5cmPokud není uvedeno jinak, cena se vztahuje na 1 ks produktu.Konkrétní barvu nebo druh výrobku není možné z technických důvodů zvolit, objednávce bude přidělena náhodná varianta dle skladových možností.
Objev podobné jako Směr Model letadla Avia BH 11 1:48
Adventní věnec La Avia Ø 40 cm - EDZARD
Adventní věnce jsou nedílnou součástí vánočních svátků. Luxusní adventní věnec La Avia od Edzardu vykouzlí vánoční atmosféru ve vašem domově a stane se skvostem každé adventní výzdoby. La Avia nadchne moderním a minimalistickým designem. Eleganci dodají bílé svíčky, červené zase tu pravou vánoční jiskru. Vnitřní část lze pak kreativně dozdobit zelenými větvičkami, vánočními ozdobami nebo jakkoliv jinak dle vaší fantazie. Věnec je vyroben z nerezové oceli. Držáky na svíčku mají průměr 2,5 cm. V nabídce naleznete další druhy luxusních adventních věnců od Edzardu. Zútulněte svůj domov! Stačí si jen vybrat! Minimalistický moderní design Nerezová ocel Průměr 40 cm, průměr svíček 2,5 cm Údržba: Péče o něj je velmi snadná. Stačí utřít vlhkým hadříkem či ošetřit přípravkem na nerez. Odkazy: O značce Edzard ZDE. Produkty Edzard ZDE.
Objev podobné jako Adventní věnec La Avia Ø 40 cm - EDZARD
REA Umyvadlo na desku Avia 51x34,5 bílé REA-U0840
Umyvadlo na desku Rea Avia je stylový a elegantní model. Keramika, ze které je umyvadlo vyrobeno umožňuje snadné čištění. Díky univerzálnímu charakteru je vhodné do každé koupelny. Díky univerzálnímu tvaru a velikosti se velikost umyvadla perfektně hodí pro střední a malé koupelny. Upevnění na desku zaručuje optimální úsporu místa. Způsob montáže: na desku Barva: bílá Šířka umyvadla: 510 mm Výška umyvadla: 110 mm Materiál: sanitární keramika Otvor pro baterii: Ne Přepadový otvor: Ne Průměr vypouštěcího otvoru: 45 mm Baterie není součástí balení. EAN: 5902557336845
Objev podobné jako REA Umyvadlo na desku Avia 51x34,5 bílé REA-U0840
„Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
Ve druhé polovině 50. let nastoupil v ČSR nový typ sovětské konstrukce, Iljušinův Il-14, ve své době nesporně stroj světové úrovně, který v našich podmínkách dodnes drží primát největšího u nás vyráběného letounu. Tato licenční výroba probíhala v pražské továrně Avia v letech 1955 až 1960 a dala vzniknout 203 letounům pro tuzemské provozovatele. Publikace podrobně popisuje službu v československém vojenském letectvu.
Objev podobné jako „Čtrnáctka” Iljušin Il-14/Avia Av-14 v československém vojenském letectvu - Miroslav Irra
AEROmodel 1 - H.Hurricane Mk.IIC a B-534
Obsahuje 4 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 - Hawker Hurricane Mk.IIc.,- B-534 4.verze - Československé letectvo- B-534 4.verze - Slovenské nár. povstání 1944- B-534 4.verze – Luftwaffe a články- Československé letecké eso- noční stíhač,F/Lt Karel Kuttelwascher aHawker Hurricane Mk.II.C - Cesta k Avii B-534
Objev podobné jako AEROmodel 1 - H.Hurricane Mk.IIC a B-534
Svědectví letových zápisníků - Ze života rotmistra polního pilota letce Eduarda Šimka (1903-1957) - David Majtenyi
Letecká a životní dráha zapomenutého aviatika „zlaté éry“ československého letectví Eduarda Šimka opulentním způsobem dokumentuje dobu, kdy „vzduch byl naším mořem“. Vůně leteckého benzínu na nás dýchá z každé stránky. Stíhací pilot byl současníkem „králů vzduchu“ Nováka, Hubáčka, Širokého a mnoha jiných, z nichž někteří se měli později proslavit za 2. světové války. Na slavných stíhačkách Letov Š-20 a Avia B-21, Ba-33, B-534 a mnoha dalších létal v Chebu, Praze, Olomouci i na Slovensku. Unikátní a prakticky kompletně dochovaná písemná, fotografická i hmotná pozůstalost dává zcela ojedinělou možnost nahlédnout do všedních, přitom však barvitých osudů příslušníka normativního jádra vojenského letectva Masarykovy republiky.
Objev podobné jako Svědectví letových zápisníků - Ze života rotmistra polního pilota letce Eduarda Šimka (1903-1957) - David Majtenyi
Avengers Khonshuova éra (978-80-7679-199-2)
Kniha - autor Jason Aaron, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá OD ÚSVITU DĚJIN... PO KONEC SVĚTA? Tony Stark, uvězněný v ledové jeskyni v hluboké minulosti, přišel o většinu své zbroje a taky o část rozumu. Až slunce dnes večer zapadne a opět přijde ďábel, ztratí Iron Man zbytek svojí duše? V přítomnosti se mezitím nejmocnější zloduchové země sjednocují proti společné hrozbě: Avengers! Zatímco však tým čelí povstání padouchů, jaké svět ještě nezažil, zaútočí na něj jeden z jejich spojenců! Mumie vstávají z hrobů. Tajné armády pochodují v měsíčním světle od K’un-lunu přes Wakandu až po Greenwich Village. Temný bůh zaútočí na Asgard. A Moon Knight se zcela vymyká kontrole! A tak započíná Khonshuova éra. A pád Avengers. Obsahuje sešity AVENGERS (2018) č. 31–38 autorů Jasona Aarona, Eda McGuinnesse, Francesca Manny, Javiera Garróna, Gerarda Zaffina, Geralda Borgese, Szymona Kudranskiho, Jana Bazalduy, Roberta Gilla, Mattii de Iulise, Marka...
Objev podobné jako Avengers Khonshuova éra (978-80-7679-199-2)
Mudrci z Východu (978-80-7297-199-2)
Kniha - 24 stran, česky - 24 stran, česky Projekt Moje malá knihovnička je určen dětem v předškolním a raném školním věku. Obsahuje tři tematicky různé řady: Biblické příběhy, Svět víry a Vzory a světci. Typické znaky této řady: stručné přiblížení hlavních biblických událostí a křesťanské tradice kapesní formát jednoduché texty srozumitelné obrázky oblé rohy.
Objev podobné jako Mudrci z Východu (978-80-7297-199-2)
Dva mezci pro slečnu Sáru (DVD) - DOVOZ
Když toulavý žoldák jménem Hogan (Clint Eastwood) zachrání jeptišku, sestru Sáru (Shirley MacLaine), před nechtěnou pozorností bandy darebáků z mexických planin, netuší, do čeho se právě namočil. Důsledkem jejich náhodného setkání... Když toulavý žoldák jménem Hogan (Clint Eastwood) zachrání jeptišku, sestru Sáru (Shirley MacLaine), před nechtěnou pozorností bandy darebáků z mexických planin, netuší, do čeho se právě namočil. Důsledkem jejich náhodného setkání bude výbuch vlaku a francouzské posádky, jiskření mezi oběma hlavními hrdiny, stejně jako šokující objev.
Objev podobné jako Dva mezci pro slečnu Sáru (DVD) - DOVOZ
Dva mezci pro slečnu Sáru (BLU-RAY)
Blu-ray film Dva mezci pro slečnu Sáru HD [1970]. České titulky. Dolby Digital. Hrají: Shirley MacLaine, Clint Eastwood. Když toulavý žoldák jménem Hogan (Clint Eastwood) zachrání jeptišku, sestru Sáru (Shirley MacLaine), před nechtěnou pozorností bandy darebáků z mexických planin, netuší, do čeho se právě namočil. Důsledkem jejich náhodného setkání bude výbuch vlaku a francouzské posádky, jiskření mezi oběma hlavními hrdiny, stejně jako šokující objev.
Objev podobné jako Dva mezci pro slečnu Sáru (BLU-RAY)
Gravity SA LC 35 B (SA LC 35 B)
Příslušenství pro mikrofony - vodováha k upevnění na stojan, vhodné pro průměr trubky 35-45 mm
Objev podobné jako Gravity SA LC 35 B (SA LC 35 B)
AEROmodel 4 - AERO A-300
Obsahuje vystřihovací papírový model v měřítku 1:48 a popis historie tohoto letounu - AERO A-300 – bombardovací a zvědný letoun AERO A-300 byl zalétán v dubnu 1938. Hned zpočátku bylo jasné, že se zrodil letoun výjimečných kvalit. Vysoká rychlost, dostatečná nosnost pum a současně jednoduchá výroba s použitím převážně domácích surovin. To byly hlavní klady tohoto letounu. Žel události roku 1938 přerušily vývoj tohoto letounu a neumožnily jeho zařazení do výzbroje našeho letectva.Model je možno postavit v jednoduché verzi anebo s proskleným a vybaveným interiérem.
Objev podobné jako AEROmodel 4 - AERO A-300
Povídky 2: Spisy Ladislava Grosmana (978-80-7470-199-3)
Kniha - autor Ladislav Grosman, 384 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhý svazek spisů přináší všechny povídky z prvního vydání knihy Nevěsta, v exilu vydanou povídkovou knihu Hlavou proti zdi, texty publikované pouze časopisecky a zejména dosud nevydané povídky z autorových rukopisů. Ve svých prózách se Grosman vrací na Slovensko doby meziválečné a válečné, zachycuje poválečnou všednodennost a evokuje život v Izraeli v letech sedmdesátých. Tím nejcennějším v tomto svazku je Grosmanovo zobrazení zaniklého meziválečného světa slovenských Židů, v němž prožil své dětství. Knihu uspořádal, k vydání připravil a edičně komentoval Jiří Opelík. – Vychází za laskavé podpory Ministerstva kultury ČR.
Objev podobné jako Povídky 2: Spisy Ladislava Grosmana (978-80-7470-199-3)
Klassnyje druzja 2 Pracovní sešit (978-80-7397-199-1)
Kniha – rusky,
Objev podobné jako Klassnyje druzja 2 Pracovní sešit (978-80-7397-199-1)
AEROmodel 13 - Suchoj Su-22 M4
Publikace obsahuje monografii letounu Suchoj Su-22M4 doplněnou barevnými fotografiemi československých strojů a model v měřítku 1:48.
Objev podobné jako AEROmodel 13 - Suchoj Su-22 M4
Studio 49 B 35 Prstové činely
Závěsné tepané činely s koženým páskem. Extra zvučné. Průměr: 35 cm. Hmotnost: 0,7 kg. Země původu: Čína
Objev podobné jako Studio 49 B 35 Prstové činely
AEROmodel 7 - Hawker Hurricane Mk.I, Bf 109E
Obsahuje vystřihovací papírový modely H.Hurricane Mk.I a Messerschmitt Bf 109E v měřítku 1:48 a popis jejich účasti v Bitvě o Británii.Hlavními protagonisty soubojů stíhacích letadel v Bitvě o Británii v roce 1940 byly vedle Spitfiru Mk.I na britské straně, letouny H.Hurricane Mk.I, které svým počtem ve stavu RAF Spitfiry převyšovaly. Jejich hlavním protivníkem byl vynikající Messerschmitt Bf 109E. V publikaci jsou přiblíženy i osudy dvou pilotů na těchto strojích. Náš P/O Emil Fechtner posléze vybojoval během letecké bitvy o Británii 4 jisté, 1 pravděpodobný sestřel a 1 poškození a stíhací eso Luftwaffe Adolf Galland, který se stal se nejúspěšnějším německým stíhacím pilotem v období od 10. července do 31. října 1940 (což je britské vymezení letecké bitvy) a sestřelil 35 letadel. Vystřihovánka nabízí postavení detailního modelu včetně interieru obou pilotů
Objev podobné jako AEROmodel 7 - Hawker Hurricane Mk.I, Bf 109E
AEROmodel 5 - Spitfire Mk.IXC a Spitfire L.F.Mk.IXE
Obsahuje 2 vystřihovací papírové modely v měřítku 1:48 a popis historie tohoto letounuBritský stíhací letoun Spitfire se stal jedním ze symbolů boje našich letců na Západní frontě v letech 1940 až 1945. Na tomto vynikajícím stroji dosáhli naši piloti mnoho úspěchů a na Spitfirech Mk.IXC se účastnili i invaze v roce 1944. Stroj této verze čs. leteckého esa F/Lt Otto Smika, 312. československá stíhací peruť, se stal předlohou prvního modelu. Druhý model představuje verzi Spitfire L.F.Mk.IXE na kterém se naši letci vrátili zpět do vlasti. Stroj má československý marking z roku 1946, 1. letka LP 4 z letiště České Budějovice. Model je možno postavit v jednoduché verzi anebo s proskleným a vybaveným interiérem. Publikace dále obsahuje historii Spitfire Mk.IX.
Objev podobné jako AEROmodel 5 - Spitfire Mk.IXC a Spitfire L.F.Mk.IXE
AEROmodel 10 - MiG-21F-13/MiG-21U
Obsahuje vystřihovací papírový model v měřítku 1:48 československé stíhací a cvičné verze proudového letounu MiG-21 a to stíhací MiG-21F-13 a cvičný MiG-21U Ve druhé polovině padesátých let řešilo čs. vojenské letectvo dilema další perspektivy výzbroje stíhacího letectva. Zavedením nadzvukových letounů MiG-19S, P a PM sice čs. letectvo překročilo magickou hranici ”jednoho Macha”, nicméně další meta dvojnásobku rychlosti zvuku zůstávala stále zatím nepokořenou výzvou. Potřeba získání nového letounu se tak stávala stále více aktuální. Po jednáních se SSSR se velení čs. letectva dočkalo koncem roku 1961, kdy byly ze SSSR dodány čtyři kusy MiG-21F-13 ”v rozsypu” a jeden vzorový kus pro licenční výrobu. Dne 20.4.1962 vzlétl první letoun smontovaný v ČSSR z dodaných dílů. Původní předpoklady licenční výroby počítaly s výrobou 450 ks do r. 1965, ovšem příprava výroby byla provázena nesčetnými problémy a plán výroby byl postupně snižován. Celkem bylo vyrobeno 194 strojů. Počátek přechodu stíhacího letectva na MiG-21 chtě nechtě musel proběhnout za absence spárek. První tři cvičné dvoumístné MiGy-21U přišly v dubnu 1965 k Výcvikové letce. Od března do května 1966 to byly další čtyři a poslední čtyři dorazily od června do září 1967. Z celkem 11 letounů vyšlo na stíhací pluky pravděpodobně jen pět strojů. AEROmodel č.10 nabízí první dva z řady MiGů-21 našeho letectva.
Objev podobné jako AEROmodel 10 - MiG-21F-13/MiG-21U
AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)
Obsahuje vystřihovací papírový model cvičného a bombardovacího letounu československého letectva Aero C-3B v měřítku 1/48.„Síbl“, neboli trofejní letoun německého původu Siebel Si 204 a jeho čs. bezlicenční kopie Aero C-3 patří bezesporu mezi legendární letouny poválečné éry čs. letectva. Z hlediska počtů patřil mezi těch několik nejpočetnějších a nejvíce rozšířených typů, a tedy jeho role byla neméně významná ve srovnání s ostatními původně německými typy, „mezky“, „arady“ a „bikry“. Navíc jeho využití zahrnovalo poměrně širokou škálu různých úkolů jak v letecké dopravě, tak ve výcviku, leteckém snímkování a fotogrammetrii i nakonec od konce r. 1951 v procesu výstavby celé bombardovací divize. V tomto případě byla sice jeho role z hlediska bojové hodnoty spíše symbolická, ale i tak díky jemu mohl být personál divize během několika let připraven natolik, že byl schopen v r. 1955 zahájit přechod na reaktivní bombardovací letouny Iljušin Il-28. Éra „síblů“ v čs. letectvu trvala něco málo přes deset let, během nichž tyto bezesporu elegantní, byť v r. 1955 již poněkud archaické stroje, poctivě a neúnavně sloužily nejen za slunných dnů, ale i v noci a za ztížených povětrnostních podmínek.
Objev podobné jako AEROmodel 8 - Aero C-3B ( Siebel Si 204)
Yamaha NP-35 B
Přenosné digitální stage piano Yamaha NP-35 je ideálním nástrojem pro začínající muzikanty, kteří hledají kvalitní a dostupné digitální piano. S jeho jednoduchým designem a kompaktní konstrukcí jsou snadno přenosné a vhodné pro cestování. Toto piano je vybaveno 76 klávesovou klaviaturou s dynamickou klaviaturou Yamaha CFIIIS, která poskytuje autentický a citlivý pocit při hraní. Díky této klaviatuře mohou muzikanti snadno vyjádřit svou hudební expresi a dynamiku. Yamaha NP-35 nabízí vynikající hodnotu za svou příznivou cenu. Je to skvělá volba pro ty, kteří chtějí získat kvalitní zvuk a funkce bez přemrštěných nákladů. Navíc je vybaveno MIDI rozhraním, které umožňuje propojení s dalšími hudebními zařízeními a využití ve studiu. Důležitým faktorem pro začínající muzikanty je také nízká hmotnost tohoto digitálního piána. Díky tomu je snadno přenositelné a umožňuje hudebníkům hrát a cvičit kdekoliv a kdykoliv. Bonusem jsou silné reproduktory s kvalitními basy a slušnou hlasitostí. Celkově vzato, Yamaha NP-35 je skvělou volbou pro začínající muzikanty, kteří hledají kvalitní a cenově dostupné digitální piano. S dynamickou klaviaturou, příznivou cenou, MIDI rozhraním a nízkou hmotností poskytuje všechny potřebné funkce pro rozvoj hudebního talentu a radost z hraní.
Objev podobné jako Yamaha NP-35 B
PartyDeco Fóliový balón Mini - Písmeno B 35 cm rudý
Fóliový balón Mini - Písmeno B 35 cm rudý Minifoliové písmeno je skvělou dekorací na každou party nebo narozeninovou oslavu. Vytvořte zajímavou a jedinečnou party výzdobu. Tyto fóliové balóny nejsou vhodné k nafoukání heliem, ale přesto s nimi můžete vytvořit úžasnou atmosféru. Lze je také použít jako rekvizita na focení. počet: 1 ks rozměr: 35 cm NENÍ vhodný na foukání heliem
Objev podobné jako PartyDeco Fóliový balón Mini - Písmeno B 35 cm rudý
Thomastik 199
Kalafuna THOMASTIK INFELD ROSINS V nabídce Thomastik naleznete několik typů kalafun, které se liší složením. To z toho důvodu, aby bylo možné zvolit takový typ, který bude nejlépe vyhovovat Vašemu stylu hry a použitým strunám.
Objev podobné jako Thomastik 199
K&M 199
Stojan na mikrofon Prioritou při návrhu a výrobě tohoto mikrofonního stojanu byla co nejmenší velikost, je tedy ideální pro menší prostory, například pro uchycení nástrojových mikrofonů. Výška je nastavitelná pomocí tří samostatných tyčí, základna je plastová a složitelná pro snadnou mobilitu.
Objev podobné jako K&M 199
Thomastik 199 Euphon
kalafuna pro housle a violu
Objev podobné jako Thomastik 199 Euphon
Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Učebnice (978-80-7358-199-2)
Kniha - autor P. Adámková, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přehledná a poutavá učebnice určená pro 3. a 4. ročníky středních škol. Přináší základní informace o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného, administrativního) a komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Řada kapitol je zaměřena velmi prakticky a klade si za cíl připravit studenty na úspěšné zvládnutí výběrového řízení a fungování ve firmě i pracovním týmu. Učebnice obsahuje i řadu doplňujících zajímavostí, které informace z výkladu zasazují do širších souvislostí a každodenního života, a obsáhlou tabulkovou přílohu s přehledem tvarosloví, skladby, funkčních stylů a prostředků uměleckých textů.
Objev podobné jako Český jazyk a komunikace pro SŠ 3.-4.díl: Učebnice (978-80-7358-199-2)
Balón foliový písmeno "B", 35 cm, stříbrný (NELZE PLNIT HELIEM) - xPartydeco
Balón foliový písmeno "B", 35 cm, stříbrný (NELZE PLNIT HELIEM) Stříbrný párty foliový balónek je velký 35 cm nelze nafouknout héliem, díky své malé velikosti nepojme tolik helia na balónky a je při při nafouknutí těžší než samotný plyn, tudíž se nebude vznášet. Doporučujeme tedy nafukovat vzduchem a to buď pomocí kompresoru, pumpičky, brčka nebo dutou slámkou.
Objev podobné jako Balón foliový písmeno "B", 35 cm, stříbrný (NELZE PLNIT HELIEM) - xPartydeco
Pupalkový olej 250ml (199)
Olej Pupalka dvouletá je původem ze Severní Ameriky. Vhodný k navození před menstruačního komfortu. Podporuje normální činnost kardiovaskulárního systému, upravuje hladinu cholesterolu v krvi. Podporuje přirozenou obranyschopnost. Pro navození normálního stavu pokožky, vlasů a nehtů.
Objev podobné jako Pupalkový olej 250ml (199)
Dámské kalhotky 199 black
Dámské kalhotky 199 Gabidar černá barva kalhotky mají klasický střih ve předu zajímavý detail elegantní design
Objev podobné jako Dámské kalhotky 199 black
Dámské kalhotky 199 white
Dámské kalhotky 199 Gabidar bílá barva kalhotky mají klasický střih ve předu zajímavý detail elegantní design
Objev podobné jako Dámské kalhotky 199 white
Pánské plavky 199 orange
Pánské plavkové šortky 199 Atlantic z vysoce kvalitního materiálu nylon krátká doba schnutí v pase šňůrky k zavazování a komfortní guma na levé nohavici logo značky uvnitř slipy z prodyšné síťoviny
Objev podobné jako Pánské plavky 199 orange
Pánské plavky 199 blue
Pánské plavkové šortky 199 Atlantic z vysoce kvalitního materiálu nylon krátká doba schnutí v pase šňůrky k zavazování a komfortní guma na levé nohavici logo značky uvnitř slipy z prodyšné síťoviny
Objev podobné jako Pánské plavky 199 blue
Podívejte se také
- Sencor SDC 2800 B hodiny s budíkem a teploměrem, černá
- MEYLE 35-123190008/S pro vozy MAZDA (35-123190008/S)
- iQtech SmartLife GCLW-B, WiFi termostat pro bojlery a kotle s bezpotenciálovým spínáním, černý (IQTGCLW-B)
- Knihrátky s Námořnickou pohádkou: díly A a B (978-80-7496-379-7)
- Zendure 2 PORT nabíječka do auta s QC černá (ZDACCQC-b)
- O květině (978-80-7475-199-8)
- Etiketa domácí (978-80-7665-199-9)
- GERBER Organic křupky s mangem a banánem 35 g (8445290301482)
- GERBER Organic křupky s mrkví a pomerančem 35 g (8445290321435)
- GERBER Organic křupky s malinami a banánem 35 g (8445290301451)
- PocketBook HPUC-632-B-S Shell Black Strip černé (HPUC-632-B-S)
- Sonický zubní kartáček OXE Sonic T1 a pouzdro modrý (SETT1-B-2)
- SHUMEE s LED osvětlením 2 ks bílé 60 × 35 cm (804266)
- SHUMEE Noční stolek s LED osvětlením 2 ks bílý a dub sonoma 60 × 35 × 40cm, 3082785 (3082785)
- PILOT Croquis 3.8 mm, B - 2 tuhy v balení (APS-CR4-B)
- GERBER Organic křupky s mrkví a pomerančem 5× 35 g (8445290321428)
- Sexualita pre dospievajúcich (978-80-8154-199-5)
- SHUMEE 2 ks bílá a sonoma, dub 72 × 35 × 36,5 cm (3079903)
- SHUMEE 2 ks bílá a dub sonoma, 72 × 35 × 36,5 cm (3079948)
- SHUMEE 2 ks bílá a dub sonoma, 107 × 35 × 37 cm (3079939)
- SHUMEE 2 ks bílá a dub sonoma, 107 × 35 × 37 cm (3079912)
- Od A k B a zase zpátky: aneb Filosofie Andyho Warhola (978-80-257-1423-2)