Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 160 stran Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání. (alza.cz)
Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8) , Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 208 stran Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam zdravého rozumu pro rozhodování a připomíná, že úspěch vzniká z dobré orientace v situacích a schopnosti poznat, co je důležité. Publikace přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí. Publikace je skutečným atlasem: na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo související výklad – toto uspořádání je velmi praktické a šetří čtenářům čas. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání: vše,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem (978-80-271-0629-5) , Vedení lidí, týmů a firem (978-80-271-0629-5)Kniha - autor Jiří Plamínek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam zdravého rozumu pro rozhodování a připomíná, že úspěch vzniká z dobré orientace v situacích a schopnosti poznat, co je důležité. Publikace přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí. Publikace je skutečným atlasem: na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo související výklad – toto uspořádání je velmi praktické a šetří čtenářům čas. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání:... (alza.cz)
Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem: Praktický atlas managementu (978-80-271-0629-5) , Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu (978-80-271-0629-5)Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam zdravého rozumu pro rozhodování a připomíná, že úspěch vzniká z dobré orientace v situacích a schopnosti poznat, co je důležité. Publikace přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí. Publikace je skutečným atlasem: na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo související výklad – toto uspořádání je velmi praktické a šetří čtenářům čas. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání: vše, co si v ní dnes přečtete, můžete již zítra začít používat v praxi. (patro.cz)
Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem - Plamínek Jiří , Tajemství úspěšného vedení lidí (978-80-247-5337-9)eBook:,Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Jednotlivým tématům je věnován nový prostor podle důležitosti jejich vlivu na dosahování úspěchu při aplikaci ve firmách a institucích. Autor text dále doplnil novými příklady používání různých manažerských teorií v praxi a více provázal výklad s ostatní literaturou v oboru. Forma atlasu ovšem naznačenou revoluci přežila: na většině dvoustran najdete vpravo obrazovou tabuli a vlevo související výklad. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspě šnému řízení a podnikání: vše, co si dnes přečtete, můžete již zítra začít používat v praxi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek - e-kniha , Klíč k účinnému vedení lidí (978-80-247-0882-9)eBook:,Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam zdravého rozumu pro rozhodování a připomíná, že úspěch vzniká z dobré orientace v situacích a schopnosti poznat, co je důležité. Publikace přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí. Publikace je skutečným atlasem: na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo související výklad – toto uspořádání je velmi praktické a šetří čtenářům čas. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání: vše, co si v ní dnes přečtete, můžete již zítra začít používat v praxi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek - e-kniha , Vedení lidí ve školách a školských zařízeních (978-80-7552-842-1)Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam zdravého rozumu pro rozhodování a připomíná, že úspěch vzniká z dobré orientace v situacích a schopnosti poznat, co je důležité. Publikace přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí. Publikace je skutečným atlasem: na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo související výklad – toto uspořádání je velmi praktické a šetří čtenářům čas. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání: vše, co si v ní dnes přečtete, můžete již zítra začít používat v praxi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managementu - Jiří Plamínek , 7 tajemství odpovědného vedení lidí (978-80-271-1711-6)Elektronická kniha - autor Bernd Geropp, 208 stran Mít vše neustále pod kontrolou, řešit provozní věci a snažit se předcházet všem chybám a nezdarům vede k jedinému: vy, vaši lidé a celá firma zůstáváte daleko za svými možnostmi! S touto knihou dokážete změnit své špatné pracovní návyky a úspěšně vést lidi k samostatné a zodpovědné práci. (alza.cz)
Podobné produkty ako Tajemství úspěšného vedení lidí (978-80-247-5337-9) , Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)Kniha - autor Bernd Geropp, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mít vše neustále pod kontrolou, řešit provozní věci a snažit se předcházet všem chybám a nezdarům vede k jedinému: vy, vaši lidé a celá firma zůstáváte daleko za svými možnostmi! S touto knihou dokážete změnit své špatné pracovní návyky a úspěšně vést lidi k samostatné a zodpovědné práci. (alza.cz)
Podobné produkty ako Tajemství úspěšného vedení lidí (978-80-247-5337-9) , Vedení porad (978-80-247-4118-5)Elektronická kniha - autor Michaela Tureckiová, 128 stran Propojení toho nejlepšího, co nabízí teorie a praxe leadershipu, obohacená o poznatky dalších disciplín a zkušenosti z praxe vedení lidí v českých podmínkách. To vše nabízí kniha renomované české autorky, PhDr. Michaely Tureckiové. Sama o své publikaci napsala: „…základním cílem knihy není formulace vizí a poslání. Mnohem spíše se snaží dát faktický obsah dobře známé a dnes již zprofanované větě ‚Lidé jsou naším největším bohatstvím? a pomoci vedoucím zaměstnancům najít jejich vlastní – nikoli univerzální – klíč k účinnému způsobu práce s lidmi, který povede nejen k rozvoji výkonnosti zaměstnanců, ale také k vytváření, rozvíjení a udržení a udržení pozitivních vztahů v organizaci. (alza.cz)
Podobné produkty ako Klíč k účinnému vedení lidí (978-80-247-0882-9) , Vedení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-2475-1)Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 208 stran Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší dále návod, jak implementovat CSR do organizace a poukazuje na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři v knize naleznou také případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena zejména manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením. (alza.cz)
Podobné produkty ako Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0) , Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)Elektronická kniha - autor Jackie Jenkins-Scott, 176 stran, česky Přečetli jste již řadu knih, které radí, jak řídit lidi pomocí zavedení jasných metod, jak je motivovat a inspirovat, ale váš tým či firma stále neprosperuje? Zkuste nový přístup – proaktivní vedení, které pružně reaguje na aktuální podněty a změny situace. Ukázalo se totiž, že tento typ vedení je všestranný a přenositelný. Praktikování proaktivního vedení začíná u toho, jak se chováte sami k sobě a jak jednáte se svými nejbližšími. Je pro něho typická touha po společně sdílené vizi, a proto se proaktivní lídři v rámci dané příležitosti velmi silně orientují na lidskou stránku věci. Jde o to umět reagovat na skutečné potřeby organizace a vytvářet vizi, kterou budou sdílet lidé usilující o naplnění těchto potřeb. Díky této knize se začnete rozhodovat na základě vlastní vědomé volby a dozvíte se, jak se přizpůsobit změnám v organizaci, například novým zaměstnancům, členům... (alza.cz)
Podobné produkty ako 7 tajemství odpovědného vedení lidí (978-80-271-1711-6) , Manažer koučem: koučovací přístup při vedení lidí (978-80-262-1873-9)Kniha - autor Jackie Jenkins-Scott, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Přečetli jste již řadu knih, které radí, jak řídit lidi pomocí zavedení jasných metod, jak je motivovat a inspirovat, ale váš tým či firma stále neprosperuje? Zkuste nový přístup – proaktivní vedení, které pružně reaguje na aktuální podněty a změny situace. (alza.cz)
Podobné produkty ako 7 tajemství odpovědného vedení lidí (978-80-271-1711-6) , 133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)Elektronická kniha - autor Milena Tvrdíková, 176 stran Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů (IS) se seznámí s možnými přístupy k aktualizaci IS a ICT, s klíčovými aplikacemi, s informačními systémy pro řízení podniků, aplikacemi pro ukládání a analýzu dat, se zajišťováním datové kvality a významu metadat. Autorka se věnuje i problematice CRM a CPM systémů. Kniha dále informuje o možnostech rozvoje podnikání s ICT, o e-businessu, o základní klasifikaci a očekávaných trendech, a také o bezpečnosti IS, o aktuálních hrozbách a o přípravě bezpečnostní politiky firmy. Velkou předností knihy je srozumitelná, ucelená a přitom stručná deskripce dané problematiky tak, aby byla pochopitelná studentům a uživatelům bez hlubších znalostí informatiky, kteří mají zájem o... (alza.cz)
Podobné produkty ako Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8) , Týmová spolupráce a hodnocení lidí (978-80-247-2796-7)Kniha - autor Irma Bohoňková, 232 stran, česky, brožovaná O čem je kniha Manažer koučem? Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky - tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí se naučit používat koučovací techniky, nástroje a dovednosti, jež by jim pomohly při každodenním vedení lidí. V knize se dozvíte, proč je pro manažery užitečné umět koučovat, a také si ověříte, jestli máte pro koučování předpoklady. Dozvíte se, jak vést koučovací rozhovor, jak klást koučovací otázky, jak aktivně naslouchat. Naučíte se, jak za pomoci koučování nastavovat cíle, vytvářet akční plány, poskytovat zpětnou vazbu, vést hodnotící a motivační rozhovory, řešit problémy či vést týmová setkání. Text je doplněný mnoha ukázkami z koučovacích rozhovorů a praktickými tipy pro využití daných technik. Mgr. Ing. Irma Bohoňková, PCC, je profesionální certifikovaný kouč a lektor manažerských a koučovacích dovedností.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Manažer koučem: Koučovací přístup při vedení lidí (978-80-262-1873-9) , Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)Kniha - autor Irena Trojanová, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá „Lidé jsou největším bohatstvím každé organizace“ je známým výrok, který platil, platí a bude platit i nadále. Jak ale reflektovat změny ve způsobu vedení lidí ve školách a školských zařízeních? Připravili jsme pro vás již 2. vydání knihy Vedení lidí ve školách a školských zařízeních (1. vydání bylo zcela vyprodáno). Autorka v něm klade velký důraz na vnímání ředitele jako podporovatele rozvoje učitelů. Vychází z vlastní ředitelské zkušenosti i ze zkušeností kolegyň a kolegů. Doufáme, že vám kniha pomůže s nelehkou rolí vedoucího pracovníka. (alza.cz)
Podobné produkty ako Vedení lidí ve školách a školských zařízeních (978-80-7552-842-1) , Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a csr reportování (978-80-247-4480-3)Elektronická kniha - autor Drahomíra Pavelková, kolektiv a, 272 stran Kniha se věnuje velmi aktuální problematice vzniku a rozvoje klastrů a jejich vlivu na výkonnost subjektů zapojených do klastrových aktivit. V České republice vznikla v minulém období řada klastrů; tyto činnosti se začínají rozvíjet a mnoha aktérům, kteří se v nich angažují, kniha doplní přehled o možnostech a potenciálu klastrů. Její zpracování vychází zejména z teoretického základu popisu klastrů, klastrových iniciativ a klastrové politiky a dále z praktických zkušeností klastrů v zahraničí i v České republice, získaných spoluprací autorského kolektivu s řadou manažerů klastrů a zástupců regionů a díky šetření ve vybraných zemích Evropy, USA a Asie. Vedle teoretických poznatků publikace obsahuje řadu praktických doporučení pro vyhledávání firem do klastrů, založení klastru a rozvoje existujících klastrů. Manažerům firem demonstruje možnosti, které vstup do klastru skýtá pro jejich rozvoj a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2) , Vedení nových pracovníků v ošetřovatelské praxi (978-80-247-5094-1)Kniha - autor Pavel Máchal; Martina Kopečková; Radmila Presová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, a dále studentům vysokých škol a posluchačům kurzů projektového řízení. Manažerům kniha umožní snadnější komparaci a výběr standardu pro svou firmu a studentům pomůže lépe se orientovat v těchto standardech. Autoři komparují standardy jak z hlediska základní charakteristiky, tak popisují i nejvíce používané techniky a metody jednotlivých standardů, včetně procesů řízení nákladů, řízení lidských zdrojů a tvorby časového harmonogramu. Publikace se kromě porovnání standardů věnuje také procesům certifikace a uplatnění certifikátů a poskytuje doporučení pro praxi. (alza.cz)
Podobné produkty ako Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8) , Diagnostika a vitalizace firem a organizací: teorie vitality v podnikatelské a manažerské praxi (978-80-247-5323-2)Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Ovládnutí a převzetí firem (978-80-7400-442-1)Kniha - česky Tvrdí, že je to jeho nejlepší nabídka. Je tomu ale skutečně tak? Říká, že souhlasí. Opravdu? Slibuje, že už to nikdy neudělá. Ale stejně to zase udělal... Chcete se podobným nepříjemným překvapením vyhnout, být o krok napřed před ostatními? Nechte si poradit od Joea Navarra, bývalého agenta kontrarozvědky FBI a uznávaného experta na neverbální chování. V knize vysvětluje, jak rychle "přečíst" druhé lidi: jak odhalit jejich názory a myšlenky, dešifrovat pocity a chování, vyhnout se skrytým léčkám a poznat klamné a podvodné jednání. Dozvíte se například, proč je tvář nejméně spolehlivá oblast pro odhalení skutečných pocitů druhého člověka, co o našich náladách a motivech vyzradí palce, nohy nebo oční víčka, jaké chování prozrazuje naši sebedůvěru a pocity nebo s jakou neverbální komunikací podpoříte vzájemnou důvěru a svou autoritu. Zjistíte také, jak můžete svou řečí těla ovlivnit to, co si o vás myslí váš šéf, rodina, přátelé i úplně cizí lidé.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak prokouknout druhé lidi (978-80-247-3350-0) , Konflikty a vyjednávání (978-80-247-4485-8)Elektronická kniha - autor Joe Navarro, Marvin Karlins, 224 stran Příručka bývalého experta FBI a světový bestsellerTvrdí, že je to jeho nejlepší nabídka. Je tomu ale skutečně tak? Říká, že souhlasí. Opravdu? Slibuje, že už to nikdy neudělá. Ale stejně to zase udělal…Chcete se podobným nepříjemným překvapením vyhnout, být o krok napřed před ostatními? Nechte si poradit od Joea Navarra, bývalého agenta kontrarozvědky FBI a uznávaného experta na neverbální chování. V knize vysvětluje, jak rychle „přečíst“ druhé lidi: jak odhalit jejich názory a myšlenky, dešifrovat pocity a chování, vyhnout se skrytým léčkám a poznat klamné a podvodné jednání.Dozvíte se například, proč je tvář nejméně spolehlivá oblast pro odhalení skutečných pocitů druhého člověka, co o našich náladách a motivech vyzradí palce, nohy nebo oční víčka, jaké chování prozrazuje naši sebedůvěru a pocity nebo s jakou neverbální komunikací podpoříte vzájemnou důvěru a svou autoritu. Zjistíte také, jak... (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak prokouknout druhé lidi (978-80-247-3350-0) , Rychle a bezbolestně (978-80-247-4287-8)Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 128 stran Manažeři a vedoucí týmů v knize naleznou praktické návody, jak postupovat při sestavování a vedení týmů a podpoře týmové spolupráce. Uznávaný lektor a poradce věnuje pozornost i osobnostem a působení lídrů týmů a společností a předpokladům, jež musí lídr splňovat, aby byl úspěšný. A protože jedním z klíčových aspektů rozhodujících o tom, zda lidé budou spolupracovat, je způsob, jakým jsou za svou práci pro firmy a instituce hodnoceni, obsahuje knížka i stručný přehled této tématiky, včetně návodů pro zadávání úkolů a vedení hodnotících rozhovorů. Kniha vychází ze zkušeností autora s podporu spolupráce ve firmách, institucích a týmech, ale i v rodinách a obcích. Výklad je podporován množstvím příkladů a obrázků. Dozvíte se: - co způsobuje spolupráci a jak pro spolupráci vytvářet podmínky; - jak najít styl řízení týmu, který je optimální vzhledem ke konkrétním podmínkám; - co by měli členové týmů sdílet a v čem... (alza.cz)
Podobné produkty ako Týmová spolupráce a hodnocení lidí (978-80-247-2796-7) , Války anunnaků a lidí (978-80-7651-082-1)Elektronická kniha - autor Pavel Marinič, 240 stran Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe. (alza.cz)
Podobné produkty ako Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4) , Budování úspěšných týmů (978-80-726-1597-1)Elektronická kniha - autor Jim Collins, Jerry I. Porras, 352 stran Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7) , Marketing menších a středních firemElektronická kniha - autor Jaromír Veber, Jitka Srpová, kolektiv a, 336 stran Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově připravena je problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6) , Pleteme copy a copánky (978-80-247-5491-8)Elektronická kniha - autor Tomáš Petřík, 736 stran Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery, auditory, účetní profesionály, finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami, obsahuje též... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0) , Manažerské účetnictví a controlling (978-80-247-4133-8)Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna... (alza.cz)
Podobné produkty ako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1) , Skútry manet a tatran (978-80-247-4724-8)Elektronická kniha - autor Dana Janišová, Mirko Křivánek, 400 stran Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to většinou i na řadě ostatních. Manažeři, majitelé firem a konzultanti získají praktické informace o tvorbě firemní strategie, optimalizaci procesů, využití finančních ukazatelů, metodách výběru, hodnocení a motivaci zaměstnanců a o využití informačních zdrojů a systémů k automatizaci některých činností. Naleznou zde také praktické kroky pro řízení změnových projektů a seznámí se s řadou zkušeností, které autoři získali při své mnohaleté konzultantské a manažerské činnosti. Kniha nemá svou komplexností a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0) , Jóga, očista a rituály (978-80-247-5813-8)Kniha - česky Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1) , Cio a podpora byznysu (978-80-247-4050-8)Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 184 stran Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu. (alza.cz)
Podobné produkty ako Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2) , Terezka a šáša šišulác (978-80-247-4360-8)Elektronická kniha - autor Jim Collins, 304 stran Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Výsledky vás překvapí a osvětlí každou oblast manažerské strategie a praxe. Detaily knihy: Autor: Jim Collins Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2545-1 Počet stran: 304 (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)Elektronická kniha - autor Filip Šmída, 300 stran Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti v publikaci získávají praktického a srozumitelného průvodce implementací procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kniha čerpá nejnovější poznatky z nejkvalitnější americké literatury na toto téma a zároveň odráží autorovy zkušenosti s implementací procesního řízení v českém podniku s téměř pěti tisíci zaměstnanci. (alza.cz)
Podobné produkty ako Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)Elektronická kniha - autor Josef Koubek, 288 stran Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky nebo zkušeného personalistu. Nové vydání je obohaceno o další návodné materiály pro personální práci a nově se zabývá například řízením intelektuálního kapitálu podniku, koncepcí celkové/souhrnné odměny, řízením talentů, společenskou odpovědností podniků či participací a zapojováním pracovníků. Knížka výborně poradí a pomůže při běžné personální práci, při plánování pracovníků, jejich získávání a výběru, hodnocení a řízení pracovního výkonu, motivování, vzdělávání a odměňování. V příloze najdete vzory formulářů a dokumentů, jako třeba příklad popisu a specifikace pracovního místa, příklady dotazníků pro uchazeče o zaměstnání nebo příklad formuláře pro hodnocení pracovníků. (alza.cz)
Podobné produkty ako Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)Elektronická kniha - autor Vladimír Smejkal, Karel Rais, 488 stran Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ale například i ve veřejné sféře a ve sféře neziskové. Zdůrazňuje, že příprava na krizové situace a prevence jsou tím, co rozhoduje o úspěchu či o přežití. V publikaci se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských i nepodnikatelských a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení. Oproti předchozímu vydání je kniha aktualizována s ohledem na nový občanský zákoník a další právní předpisy, včetně návrhu zákona o kybernetickém nebezpečí. Zcela nově se zabývá problematikou řízení rizik v orgánech veřejné moci a věnuje se rizikům, která plynou z využívání evropských strukturálních fondů. Srozumitelný a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)Elektronická kniha - autor Pavel Učeň, 192 stran Zkušení i začínající manažeři, poradci v oboru managementu a informatiky a studenti vysokých škol se v praktické a na trhu ojedinělé knize dozví, jak odhalit možnosti zvyšování výkonnosti firmy jako celku i jejích jednotlivých oblastí a procesů, a jak tohoto zvýšení výkonnosti dosáhnout. Podstatou je pragmatický princip známý pod pojmem potenciál zlepšení. Autor, uznávaný konzultant, poradce a lektor, v knize ukazuje, jak stanovit výkonnost procesů ve firmě, jak uplatnit potenciál zlepšení při tvorbě firemní strategie či při inovaci IS/ICT nebo jak měřit výkonnost lidí jako realizátorů procesů. Výklad je návodný, na základě zobecněných konkrétních praktických aplikacích poskytuje čtenáři prověřené postupy a je doprovázen příklady a obrázky. (alza.cz)
Podobné produkty ako Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)Elektronická kniha - autor Lea Kubíčková, Karel Rais, 136 stran Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená. (alza.cz)
Podobné produkty ako Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)Elektronická kniha - autor Karel Rais, 360 stran V třetím, rozšířeném a aktualizovaném vydání komplexní publikace se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských rizicích a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení, včetně metod pro preventivní odstranění příčin vzniku rizikových situací a pro snížení jejich nepříznivých důsledků. Autoři se zaměřují také na řízení změn strategie organizace, změn struktury a stylu řízení, změn informačních procesů a systémů, zvládání krizových situací. Oproti předchozímu vydání je kniha výrazně rozšířena v oblasti právních rizik, nově se dále věnuje například řízení rizik při organizační změně ve firmě, organizaci řízení rizik ve firmě, přináší nové metody analýzy rizik, nabízí modelový postup při provádění změn ve firmě, zabývá se systémem řízení bezpečnosti informací a neopomíjí ani současnou ekonomickou krizi a řadu dalších aktuálních otázek. Srozumitelný a výborně strukturovaný výklad je... (alza.cz)
Podobné produkty ako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)Elektronická kniha - autor Klára Kašparová, Vilém Kunz, 160 stran Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější... (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)Elektronická kniha - autor Martina Blažková, 280 stran Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)Mít vše neustále pod kontrolou, řešit provozní věci a snažit se předcházet všem chybám a nezdarům vede k jedinému: vy, vaši lidé a celá firma zůstáváte daleko za svými možnostmi! S touto knihou dokážete změnit své špatné pracovní návyky a úspěšně vést lidi k samostatné a zodpovědné práci. (patro.cz)
Podobné produkty ako Tajemství úspěšného vedení lidí - Geropp BerndJak se vaši lidé stanou odvážnými a kreativními?Jak konečně získáte čas na to, co je opravdu důležité?Proč nejsou vaši pracovníci aktivní?Proč se vám je nedaří motivovat?Jak budou vaši lidé konečně dělat to, co mají?Proč můžete svým pracovníkům věřit?Na tyto a další otázky, klíčové pro každého šéfa a každou firmu, vám odpoví tato mimořádná kniha. Zjistíte díky ní, že mít vše neustále pod kontrolou, řešit provozní věci a snažit se předcházet všem chybám a nezdarům vede k jedinému: vy, vaši lidé a celá firma zůstáváte daleko za svými možnostmi! Vaše přepracování, stres a možná i mimopracovní problémy – to jsou další plody vaší „nenahraditelnosti“ a špatných pracovních návyků. Změňte je!Přestaňte pracovat za své podřízené a nechte je učit se chybami – dlouhodobě se vám to jednoznačně vyplatí. Neobávejte se samostatnosti svých lidí. Když jim ji poskytnete za správných podmínek, budou zodpovědní, kreativní, motivovaní a přinesou dobré výsledky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tajemství úspěšného vedení lidí - Bernd GeroppElektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 656 stran Java 8 je druhým dílem populární učebnice programování, která je na našem trhu zcela ojedinělá. Na rozdíl od ostatních učebnic se totiž nesoustředí na výuku syntaxe jazyka a práce s knihovnami, ale učí čtenáře doopravdy programovat. Učí jej, jak má při programování myslet a pomůže všem, kteří potřebují získat hlubší vhled do problematiky objektově orientovaného programování a návrhu architektury objektově orientovaných programů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Java 8 (978-80-247-4638-8)Kniha - autor František Bělohlávek, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy. (alza.cz)
Podobné produkty ako 25 typů lidí: jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat (978-80-247-5872-5)Elektronická kniha - autor František Bělohlávek, 176 stran Jak poznat a efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů lidí: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. Kniha je určena vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Detaily knihy: Autor: František Bělohlávek Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5872-5 Počet stran: 176 (alza.cz)
Podobné produkty ako 25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat (978-80-247-5872-5)Kniha - autor Alena Šloufová, 232 stran, česky, pevná s přebalem lesklá "Život je jediná věc, kterou máme doživotně. Proto bychom si ho měli vážit, a když už žijeme, tak především koukat, abychom skutečně žili." Tento výrok Jana Wericha byl hlavním motivem pro vzpomínkovou knihu novinářky Aleny Šloufové. Píše v ní o známých, úspěšných lidech, bardech neuvěřitelné generace, kteří "uměli koukat a uměli žít". Osobnosti v knize shromážděné už sice mezi námi nejsou, Alena Šloufová, která je při své práci důvěrně poznala, je nám ale dokázala v této knize opět autenticky přiblížit. Kniha obsahuje vzpomínky na Vlastimila Brodského, Radka Brzobohatého, Otakara Brouska, Stellu Zázvorkovou či na Vladimíra Menšíka, Jana Wericha, Arnošta Lustiga a řadu dalších legendárních osobností. (alza.cz)
Podobné produkty ako Když se lidi povedou (978-80-88073-04-8)Elektronická kniha - autor Miroslav Orel, 344 stran, česky Druhé vydání úspěšné publikace nabízí stručný přehled o dnes stále aktuálnějším oboru psychopatologie. Čtivou formou přináší základní informace o oblasti duševních poruch všem, kdo knihu vezmou do ruky buď kvůli splnění svých studijních povinností, nebo kvůli potřebám své profese, nebo jen ze zájmu. Detaily knihy: Autor: Miroslav Orel Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5516-8 Počet stran: 344 (alza.cz)
Podobné produkty ako Psychopatologie (978-80-247-5516-8)Elektronická kniha - autor Buchtová Božena Šmajsová, 232 stran Druhé, aktualizované vydání úspěšné publikace přibližuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska správné mluvy odborné. Renomovaná autorka klade důraz na techniku mluveného projevu, na formy řečnických projevů a na psychologické aspekty rétorických dovedností. Připomíná nezbytnost péče o mluvené slovo v dnešní uspěchané informační společnosti. Nezapomíná ani na emoční stránku jazyka, na jeho skryté významy a role, na formy jeho užití ve společenském životě. Knihu ocení učitelé, studenti středních a vysokých škol, ale i všichni ti, kdo vystupují na veřejnosti. (alza.cz)
Podobné produkty ako Rétorika (978-80-247-3031-8)Elektronická kniha - autor Zdeněk Haník, kolektiv a, 344 stran Osobnost českého volejbalu s kolektivem spolupracovníků přináší hráčům, trenérům, učitelům a všem volejbalovým fandům jedinečný způsob výkladu volejbalové techniky. Kniha mapuje trénink volejbalových dovedností současně ze tří úhlů, z pohledu zkušeného trenéra Rady, bývalého hráče a zároveň začínajícího trenéra Doskákala a sportovního teoretika Nezažila. Tito tři pánové se snaží v rozhovoru dojít k podstatě dílčích problémů, a tak čtenáře zajímavě provázejí nácvikem základních odbití, herních činností, součinnosti a základů herních kombinací. Na více než 130 barevných fotografiích a 120 herních schématech pak své zkušenosti přenášení do praktických aplikací a cvičení. Díky svému zpracování umožňuje kniha lépe pochopit výklad jak samotným hráčům, tak jejich trenérům, učitelům a rodičům. (alza.cz)
Podobné produkty ako Volejbal (978-80-247-2744-8)Elektronická kniha - autor Franz Hölzl, Nadja Raslan, 112 stran Jak můžete získat větší odvahu, zbavit se obav a více si užívat života? Tato knížka vám pomůže zjistit, jak jste odvážní, jaké strachy vás blokují a jak je můžete omezit. Dozvíte se, jak posilovat svou sebedůvěru, jak získat odhodlanost k dosažení cílů, které jsou pro vás důležité, a jak s odvahou překonávat překážky a řešit problémy. Abyste dospěli k nezávislým rozhodnutím, je třeba užívat rozumu i intuice, a tato knížka vám ukáže, jak obojí propojit. Jak si stanovit konkrétní cíle, jak věci správně naplánovat a překonat vnitřní překážky při cestě k nim. Vezměte život do svých rukou a buďte svobodnější a spokojenější. (alza.cz)
Podobné produkty ako Odvaha (978-80-247-4782-8)Elektronická kniha - autor Jitka Ščerbová, 64 stran Autorka v knize seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu. (alza.cz)
Podobné produkty ako Cardmaking (978-80-247-5574-8)