Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Produkt Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4) upraviť a produkt hľadať znova.

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Marinič, 240 stran Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4) , Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič - e-kniha

Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič - e-kniha , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4) , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Martina Blažková, 280 stran Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3) , Tvorba a řízení portfolia projektů (978-80-247-5275-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Pečovatelská služba a individuální plánování (978-80-247-3849-9)

Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů (978-80-7529-519-4)

Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů (978-80-7529-519-4)
Detail

Kniha - autor Felix Sockwell; Emily Potts, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Řeč ikon představuje práce Felixe Sockwella. Autor nás nechá nahlédnout pod pokličku vývoje atvorby ikon od první skici až po hotová díla určená k nejrůznějším způsobům použití. Ve své knize provedečtenáře krok za krokem procesem tvorby ikon, ukáže jim širokou paletu možných přístupů, vizuálních stylůa řešení nejrozmanitějších zadání.Kniha Řeč ikon poučí, inspiruje a pobaví designéry, ilustrátory, milovníky designu a každého příznivce ikon. (alza.cz)

Podobné produkty ako Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů (978-80-7529-519-4) , Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Plánování a kontrola (978-80-247-1844-6)

Plánování a kontrola (978-80-247-1844-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Žůrková, 136 stran Autorka vám v této publikaci odpoví na otázky – jak vybudovat efektivní systém plánování, reportingu a kontroly, jak efektivně řídit podnikové aktivity, jak dosáhnout stanovených cílů. V dnešním dynamickém obchodním prostředí patří plánování a následná kontrola ( Budgeting and Reporting) mezi klíčové faktory úspěchu každé firmy.Kniha vás provede přehledným a jednoduchým způsobem, krok za krokem, celým procesem plánování. Srozumitelně, bez množství odborných výrazů a složitých definic, vám pomůže porozumět standardním konceptům a termínům. Majitelé firem, manažeři, odborníci ve svém oboru, kteří nemají ekonomické vzdělání, ale ve své práci potřebují sestavovat plány, rozpočtovat, hodnotit a srovnávat ekonomické výsledky, se naučí správně vyhodnotit každý aspekt v procesu rozpočtování, analyzovat vnější i vnitřní vlivy, a vybudovat tak dobře řízený a úspěšný podnik – dosáhnout kýženého zisku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plánování a kontrola (978-80-247-1844-6) , Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Jazyk R a tvorba grafů (978-80-271-3137-2)

Jazyk R a tvorba grafů (978-80-271-3137-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Veselý, 256 stran, česky Volně šiřitelný programovací jazyk R je jedním z celosvětově nejrozšířenějších nástrojů pro statistické a matematické analýzy a modelování. Nabízí přehledné uživatelské prostředí, obsahuje širokou a neustále rozšiřovanou škálu různých metod a nadstaveb včetně nástrojů pro složité statistické analýzy, zpracování velkých objemů dat a tvorbu webových aplikací, dovoluje tvorbu víceuživatelských aplikací a lze ho využívat na všech obvyklých operačních systémech. Kniha je určena všem zájemcům o datové analýzy a modelování v tomto jazyce se zvláštním zaměřením na vizualizaci a prezentaci výsledků. První část knihy je určena začínajícím uživatelům R. Podává přehledný návod na jeho instalaci a vysvětluje způsob práce v tomto jazyce a jeho základní nástroje včetně reprezentace dat a tvorby programovacích skriptů. Druhá část knihy podrobně pokrývá grafické možnosti R. Na příkladech je popsána tvorba nejrůznějších... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jazyk R a tvorba grafů (978-80-271-3137-2) , Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Jazyk R a tvorba grafů (978-80-271-3137-2)

Jazyk R a tvorba grafů (978-80-271-3137-2)
Detail

Kniha - autor Petr Veselý; Kateřina Nováková, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Volně šiřitelný programovací jazyk R je jedním z celosvětově nejrozšířenějších nástrojů pro statistické a matematické analýzy a modelování. Nabízí přehledné uživatelské prostředí, obsahuje širokou a neustále rozšiřovanou škálu různých metod a nadstaveb včetně nástrojů pro složité statistické analýzy, zpracování velkých objemů dat a tvorbu webových aplikací, dovoluje tvorbu víceuživatelských aplikací a lze ho využívat na všech obvyklých operačních systémech. Kniha je určena všem zájemcům o datové analýzy a modelování v tomto jazyce se zvláštním zaměřením na vizualizaci a prezentaci výsledků. První část knihy je určena začínajícím uživatelům R. P odává přehledný návod na jeho instalaci a vysvětluje způsob práce v tomto jazyce a jeho základní nástroje včetně reprezentace dat a tvorby programovacích skriptů. Druhá část knihy podrobně pokrývá grafické možnosti R. Na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jazyk R a tvorba grafů (978-80-271-3137-2) , Plánování nemyslitelného (978-80-736-3959-4)

Smalt ve výtvarné tvorbě (978-80-247-4876-4)

Smalt ve výtvarné tvorbě (978-80-247-4876-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Magdalena Urbanová, 176 stran Kniha přináší ucelené informace o smaltu v umělecké tvorbě a přibližuje jeho historické a současné techniky Poprvé tak vychází o této více jak 3000 let staré technice podrobná publikace od české autorky. Rozdělení knihy na teoretickou a praktickou část umožňuje snadnou orientaci v textu. Bohatá fotogalerie děl současných českých i zahraničních autorů je doplněna také pozoruhodnými historickými smalty. Kniha je koncipována s důrazem na představení různorodosti smaltu, od velkoformátových obrazů až po šperky na drahých kovech. V teoretické části jsou podrobněji přiblíženy také dějiny smaltu ve světě i v Českých zemích. Praktická část obsahuje inspirativní ukázky postupů práce sedmi autorů s rozdílným přístupem k materiálu i technice. Kniha není určena pouze smaltérům, ale všem, které tato mnohostranná technika zajímá. Cílem publikace je prezentovat především pokročilejší postupy a tvorbu zkušených... (alza.cz)

Podobné produkty ako Smalt ve výtvarné tvorbě (978-80-247-4876-4) , Tvorba rozhodování a analýza v politice (978-80-247-4179-6)

Tvorba a řízení portfolia projektů (978-80-247-5275-4)

Tvorba a řízení portfolia projektů (978-80-247-5275-4)
Detail

Elektronická kniha - Jak optimalizovat, řídit a implementovat investiční a výzkumný program - autor Jiří Fotr, 288 stran Jak optimalizovat, řídit a implementovat investiční a výzkumný program Publikace se věnuje základním fázím tvorby a řízení portfolia projektů od přípravy projektů přes tvorbu portfolia, jeho optimalizaci, realizaci až po implementaci. Zabývá se i rozhodovacími procesy a uplatněním pokročilých optimalizačních a simulačních nástrojů. Obsahuje též poznatky nejlepší zahraniční praxe a případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba a řízení portfolia projektů (978-80-247-5275-4) , Tvorba informačních systémů (978-80-247-4153-6)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2) , Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, Jitka Srpová, kolektiv a, 336 stran Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově připravena je problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6) , Automobily škoda - technické a seřizovací hodnoty (80-247-1354-3)

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Petřík, 736 stran Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery, auditory, účetní profesionály, finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami, obsahuje též... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0) , Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1) , Html - tvorba jednoduchých internetových stránek (978-80-247-1767-8)

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dana Janišová, Mirko Křivánek, 400 stran Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to většinou i na řadě ostatních. Manažeři, majitelé firem a konzultanti získají praktické informace o tvorbě firemní strategie, optimalizaci procesů, využití finančních ukazatelů, metodách výběru, hodnocení a motivaci zaměstnanců a o využití informačních zdrojů a systémů k automatizaci některých činností. Naleznou zde také praktické kroky pro řízení změnových projektů a seznámí se s řadou zkušeností, které autoři získali při své mnohaleté konzultantské a manažerské činnosti. Kniha nemá svou komplexností a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0) , Zvyšování přírodní hodnoty polních honiteb (978-80-247-3885-7)

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Šmída, 300 stran Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti v publikaci získávají praktického a srozumitelného průvodce implementací procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kniha čerpá nejnovější poznatky z nejkvalitnější americké literatury na toto téma a zároveň odráží autorovy zkušenosti s implementací procesního řízení v českém podniku s téměř pěti tisíci zaměstnanci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4) , Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)

Pečovatelská služba a individuální plánování (978-80-247-3849-9)

Pečovatelská služba a individuální plánování (978-80-247-3849-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Hauke, 136 stran Kniha je určena především zaměstnancům v pečovatelských službách (pečovatelkám, sociálním pracovníkům, metodikům kvality, manažerům), ale i v dalších příbuzných službách (např. osobní asistenci). Kniha je praktickým průvodcem, podle kterého je možné individuálně plánovat postup a práci s uživateli péče. Podrobně popisuje standard č. 3 (Jednání se zájemcem), standard č. 4 (Smlouva o poskytování služby), standard č. 5 (Individuální plánování), ale zmiňuje i další standardy související s individuálním plánováním péče. (alza.cz)

Podobné produkty ako Pečovatelská služba a individuální plánování (978-80-247-3849-9) , Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Milena Tvrdíková, 176 stran Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů (IS) se seznámí s možnými přístupy k aktualizaci IS a ICT, s klíčovými aplikacemi, s informačními systémy pro řízení podniků, aplikacemi pro ukládání a analýzu dat, se zajišťováním datové kvality a významu metadat. Autorka se věnuje i problematice CRM a CPM systémů. Kniha dále informuje o možnostech rozvoje podnikání s ICT, o e-businessu, o základní klasifikaci a očekávaných trendech, a také o bezpečnosti IS, o aktuálních hrozbách a o přípravě bezpečnostní politiky firmy. Velkou předností knihy je srozumitelná, ucelená a přitom stručná deskripce dané problematiky tak, aby byla pochopitelná studentům a uživatelům bez hlubších znalostí informatiky, kteří mají zájem o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8) , Rodinné firmy na rozcestí (978-80-271-0332-4)

Tvorba informačních systémů (978-80-247-4153-6)

Tvorba informačních systémů (978-80-247-4153-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Bruckner, Jiří Voříšek, Alena Buchalcevová, kolektiv a, 360 stran Publikace uznávaných autorů shrnuje současné poznání v oblasti analýzy a návrhu podnikových informačních systémů. Je určena jak studentům vysokých škol, tak odborné veřejnosti z podniků a jiných organizací, ve kterých řeší informační systémy, případně ze softwarových firem, konkrétně zejména profesím Manažer rozvoje a provozu IS/ICT, Vývojář / IS architekt, Byznys analytik / architekt. Monografie se zabývá rolí informačních systémů a technologií (IS/ICT) v dnešním světě, analyzuje vztah byznysu a informačních technologií, popisuje možné a nutné potíže plynoucí ze složitosti IS/ICT a argumentuje některé přístupy k řízení rozvoje IS, a to zejména byznys analýzu, architektonické přístupy, metodické přístupy k budování IS a přístupy založené na službách. Podrobný popis disciplín tvorby IS je založen na metodice MMDIS a vícedimenzionálním přístupu. Dále jsou popsány... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba informačních systémů (978-80-247-4153-6) , Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

Písmo ve výtvarné tvorbě (978-80-247-4794-1)

Písmo ve výtvarné tvorbě (978-80-247-4794-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Daniel Koráb, 128 stran Kniha mapuje vývoj latinky od dob starého Říma k pop-artu, až k „fiktivnímu“ písmu 22. stol. V každé ze 14 kapitol najdou zájemci 2 — 3 ilustrační náměty. Nechybí seznam základních pomůcek, názorný postup a fotografie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Písmo ve výtvarné tvorbě (978-80-247-4794-1) , Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)

Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)
Detail

Kniha - autor Pavel Máchal; Martina Kopečková; Radmila Presová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, a dále studentům vysokých škol a posluchačům kurzů projektového řízení. Manažerům kniha umožní snadnější komparaci a výběr standardu pro svou firmu a studentům pomůže lépe se orientovat v těchto standardech. Autoři komparují standardy jak z hlediska základní charakteristiky, tak popisují i nejvíce používané techniky a metody jednotlivých standardů, včetně procesů řízení nákladů, řízení lidských zdrojů a tvorby časového harmonogramu. Publikace se kromě porovnání standardů věnuje také procesům certifikace a uplatnění certifikátů a poskytuje doporučení pro praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8) , Autodesk inventor: tvorba digitálních prototypů (978-80-251-3728-4)

HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek (978-80-247-1767-8)

HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek (978-80-247-1767-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Slavoj Písek, 108 stran Každý z uživatelů internetu jednou zatouží po tom, aby si vytvořil vlastní www stránku. Jak rychle a efektivně svoji touhu po vlastních webových stránkách realizovat vysvětluje již druhé, aktualizované a doplněné vydání této čtenářsky velmi úspěšné publikace. Kniha je určena naprostým začátečníkům, kteří se chtějí seznámit s úplnými základy tvorby HTML dokumentů. Nedílnou součástí knihy je také množství praktických příkladů, které mohou být zajímavou inspirací při tvorbě prvních vlastních internetových stránek. Cílem knihy je, aby čtenář po jejím přečtení dokázal vytvářet vlastní stránky, které si co do zajímavosti nijak nezadají se stránkami běžně dostupnými na našich toulkách internetem.Kniha obsahuje tato témata:První webová stránkaTvorba stránek na plný plynPokročilé formátování textuObrázky a klikací mapyKaskádové stylyTabulky a rámyKniha vám odpoví na otázky:Co budeme pro tvorbu vlastních stránek... (alza.cz)

Podobné produkty ako HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek (978-80-247-1767-8) , Honitba: tvorba a využití (978-80-7400-844-3)

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 208 stran Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší dále návod, jak implementovat CSR do organizace a poukazuje na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři v knize naleznou také případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena zejména manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0) , Php a xml (978-80-247-1116-4)

Plánování nemyslitelného (978-80-736-3959-4)

Plánování nemyslitelného (978-80-736-3959-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Luňák (ed.), 448 stran, česky Publikace, kterou připravil přední znalec v oboru Petr Luňák, obsahuje 14 unikátních dokumentů z českých vojenských archivů. Jde vesměs o válečné plány Československé lidové armády a jejich shrnutí od roku 1950 do roku 1990. Sborník uvádí Luňákova studie, zasazující dokumenty do historického kontextu. Jako přílohy jsou připojeny nedávno objevený dokument z roku 1961 o snížení vodní hladiny Vltavy v případě konfliktu a rozhovory s československými generály vedené v letech 2002-2004. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plánování nemyslitelného (978-80-736-3959-4) , Kryštof a očoun (978-80-247-4540-4)

Tvorba rozhodování a analýza v politice (978-80-247-4179-6)

Tvorba rozhodování a analýza v politice (978-80-247-4179-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Prorok, 192 stran Dvacet let, které uplynuly od pádu komunistických režimů ve východní Evropě, nevedlo k překvapení jedněch a navzdory slibům druhých ke zprůhlednění politiky ani uvnitř našeho státu, ani na poli mezinárodním. Politická rozhodování se odehrávají v řadě případů buď mimo kontrolu veřejnosti, nebo jejich výsledek neodpovídá slibům či očekáváním zúčastněných subjektů. Politické rozhodování je proto pro mnoho lidí zahaleno do hávu tajemna nezávisle na tom, zda jsou aktéry rozhodování, nebo jeho objekty. Pochopit rozhodování jiných a zajistit si, aby naše vlastní rozhodování vedlo k zamýšleným cílům nebo se k nim alespoň blížilo, je jedním z důležitých problémů politické vědy. Pohlédněte spolu s autorem na problém rozhodování prizmatem systémového přístupu a teorie chaosu. Poznejte metody politické analýzy, politický proces a faktory, jež rozhodování v politice ovlivňují. Knihu jistě ocení nejen studenti politologie,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba rozhodování a analýza v politice (978-80-247-4179-6) , Pergoly a přístřešky (978-80-247-2812-4)

Oceňování podniku a standardy hodnoty (978-80-247-2865-0)

Oceňování podniku a standardy hodnoty (978-80-247-2865-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Krabec, 264 stran První publikace na toto téma u nás je určena všem, kteří mají co do činění s oceňováním aktiv pro různé účely, např. pro nákupy a prodeje podniků, fúze, akvizice, účetnictví a účetní konsolidace, oceňování v rámci účetnictví vedeného dle IAS/IFRS, oceňování pro daňové účely apod. Knihu tak ocení zejména soudní znalci a odhadci, auditoři, účetní a daňoví poradci, právní odborníci a soudy i studenti oborů finance a oceňování. Publikace obsahuje systematické zpracování různých forem světové standardizace oceňování aktiv, jejich interpretaci a doporučení pro použití v hospodářské praxi České republiky. Vyjasňuje dosavadní chaotické interpretace ceny a hodnoty hospodářských aktiv a zejména podniku jako věci hromadné. Uživatelům i zpracovatelům ocenění poskytuje praktický návod, jaké kategorie hodnoty přiřadit rozličným účelům a zadáním ocenění. Tématický záběr sahá od zákonné regulace oceňování v ČR až po standardy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Oceňování podniku a standardy hodnoty (978-80-247-2865-0) , Plánování nemyslitelného: československé válečné plány 1950–1990 (978-80-7363-959-4)

Zvyšování přírodní hodnoty polních honiteb (978-80-247-3885-7)

Zvyšování přírodní hodnoty polních honiteb (978-80-247-3885-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Marada, kolektiv a, 160 stran Obnova remízků, biocenter a biokoridorů, zakládání biopásů, zatravněných pásů a jiných krajinných prvků, políček nezbytných pro život zvěře jsou některá z opatření, která zvyšují přírodní hodnotu polních honiteb. Pro myslivce, ochránce přírody a krajiny přináší tato kniha důležité informace, bez kterých by nebylo možné tato krajinotvorná opatření realizovat. Získáte konkrétní informace a postupy pro zakládání, péči a údržbu: nelesní dřevinné vegetace (biokoridory, biocentra, solitérní stromy); lesních porostů na zemědělské půdě; vodních prvků v krajině (především mokřadních ekosystémů a malých vodních ploch); biopásů (zvěřní políčka) a opatření vedoucí k zatravňování orné půdy a vytváření travobylinných lemů. Navíc je zde přehled o základních požadavcích na tvorbu projektů (součást žádostí o dotace), jejich řízení a možnosti financování jednotlivých opatření (zakládání a péče). (alza.cz)

Podobné produkty ako Zvyšování přírodní hodnoty polních honiteb (978-80-247-3885-7) , Hravé fit recepty (978-80-264-2432-1)

Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)

Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Seknička, Anna Putnová, 200 stran Publikace přináší nový pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení v podnikání. Zároveň srozumitelným způsobem přibližuje kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím. (alza.cz)

Podobné produkty ako Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8) , Dobrodružství milovníka knih (978-80-743-2432-1)

Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)

Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)
Detail

Kniha - autor Pavel Seknička; Anna Putnová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8) , Slavné plzeňské firmy a podnikatelé (978-80-7640-002-3)

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jim Collins, Jerry I. Porras, 352 stran Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 160 stran Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 184 stran Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jim Collins, 304 stran Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Výsledky vás překvapí a osvětlí každou oblast manažerské strategie a praxe. Detaily knihy: Autor: Jim Collins Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2545-1 Počet stran: 304 (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
Detail

Kniha - česky Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Koubek, 288 stran Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky nebo zkušeného personalistu. Nové vydání je obohaceno o další návodné materiály pro personální práci a nově se zabývá například řízením intelektuálního kapitálu podniku, koncepcí celkové/souhrnné odměny, řízením talentů, společenskou odpovědností podniků či participací a zapojováním pracovníků. Knížka výborně poradí a pomůže při běžné personální práci, při plánování pracovníků, jejich získávání a výběru, hodnocení a řízení pracovního výkonu, motivování, vzdělávání a odměňování. V příloze najdete vzory formulářů a dokumentů, jako třeba příklad popisu a specifikace pracovního místa, příklady dotazníků pro uchazeče o zaměstnání nebo příklad formuláře pro hodnocení pracovníků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Lea Kubíčková, Karel Rais, 136 stran Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená. (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Smejkal, Karel Rais, 488 stran Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ale například i ve veřejné sféře a ve sféře neziskové. Zdůrazňuje, že příprava na krizové situace a prevence jsou tím, co rozhoduje o úspěchu či o přežití. V publikaci se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských i nepodnikatelských a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení. Oproti předchozímu vydání je kniha aktualizována s ohledem na nový občanský zákoník a další právní předpisy, včetně návrhu zákona o kybernetickém nebezpečí. Zcela nově se zabývá problematikou řízení rizik v orgánech veřejné moci a věnuje se rizikům, která plynou z využívání evropských strukturálních fondů. Srozumitelný a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Učeň, 192 stran Zkušení i začínající manažeři, poradci v oboru managementu a informatiky a studenti vysokých škol se v praktické a na trhu ojedinělé knize dozví, jak odhalit možnosti zvyšování výkonnosti firmy jako celku i jejích jednotlivých oblastí a procesů, a jak tohoto zvýšení výkonnosti dosáhnout. Podstatou je pragmatický princip známý pod pojmem potenciál zlepšení. Autor, uznávaný konzultant, poradce a lektor, v knize ukazuje, jak stanovit výkonnost procesů ve firmě, jak uplatnit potenciál zlepšení při tvorbě firemní strategie či při inovaci IS/ICT nebo jak měřit výkonnost lidí jako realizátorů procesů. Výklad je návodný, na základě zobecněných konkrétních praktických aplikacích poskytuje čtenáři prověřené postupy a je doprovázen příklady a obrázky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)

Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Drahomíra Pavelková, kolektiv a, 272 stran Kniha se věnuje velmi aktuální problematice vzniku a rozvoje klastrů a jejich vlivu na výkonnost subjektů zapojených do klastrových aktivit. V České republice vznikla v minulém období řada klastrů; tyto činnosti se začínají rozvíjet a mnoha aktérům, kteří se v nich angažují, kniha doplní přehled o možnostech a potenciálu klastrů. Její zpracování vychází zejména z teoretického základu popisu klastrů, klastrových iniciativ a klastrové politiky a dále z praktických zkušeností klastrů v zahraničí i v České republice, získaných spoluprací autorského kolektivu s řadou manažerů klastrů a zástupců regionů a díky šetření ve vybraných zemích Evropy, USA a Asie. Vedle teoretických poznatků publikace obsahuje řadu praktických doporučení pro vyhledávání firem do klastrů, založení klastru a rozvoje existujících klastrů. Manažerům firem demonstruje možnosti, které vstup do klastru skýtá pro jejich rozvoj a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Karel Rais, 360 stran V třetím, rozšířeném a aktualizovaném vydání komplexní publikace se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských rizicích a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení, včetně metod pro preventivní odstranění příčin vzniku rizikových situací a pro snížení jejich nepříznivých důsledků. Autoři se zaměřují také na řízení změn strategie organizace, změn struktury a stylu řízení, změn informačních procesů a systémů, zvládání krizových situací. Oproti předchozímu vydání je kniha výrazně rozšířena v oblasti právních rizik, nově se dále věnuje například řízení rizik při organizační změně ve firmě, organizaci řízení rizik ve firmě, přináší nové metody analýzy rizik, nabízí modelový postup při provádění změn ve firmě, zabývá se systémem řízení bezpečnosti informací a neopomíjí ani současnou ekonomickou krizi a řadu dalších aktuálních otázek. Srozumitelný a výborně strukturovaný výklad je... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Klára Kašparová, Vilém Kunz, 160 stran Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)

Plánování nemyslitelného: Československé válečné plány 1950–1990 (978-80-7363-959-4)

Plánování nemyslitelného: Československé válečné plány 1950–1990 (978-80-7363-959-4)
Detail

Kniha - autor Petr Luňák, 448 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace, kterou připravil přední znalec v oboru Petr Luňák, obsahuje 14 unikátních dokumentů z českých vojenských archivů. Jde vesměs o válečné plány Československé lidové armády a jejich shrnutí od roku 1950 do roku 1990. Sborník uvádí Luňákova studie, zasazující dokumenty do historického kontextu. Jako přílohy jsou připojeny nedávno objevený dokument z roku 1961 o snížení vodní hladiny Vltavy v případě konfliktu a rozhovory s československými generály vedené v letech 2002-2004. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plánování nemyslitelného: Československé válečné plány 1950–1990 (978-80-7363-959-4)

Autodesk Inventor: Tvorba digitálních prototypů (978-80-251-3728-4)

Autodesk Inventor: Tvorba digitálních prototypů (978-80-251-3728-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Kletečka, Petr Fořt, 304 stran Nové verze Autodesk Inventoru přinášejí zásadní změny myšlení a metodiky technického navrhování. Klasický postup „představ si těleso a pak vytvoř výkres“ je nahrazen technologií, která řeší tuto předvýrobní fázi pomocí virtuálního prototypu. Model se stává nejen zdrojem informací pro odvození výkresové dokumentace, ale i podkladem pro jeho další konstrukční, analytické a technologické zpracování.Nové verze Autodesk Inventoru přinášejí zásadní změny myšlení a metodiky technického navrhování. Klasický postup „představ si těleso a pak vytvoř výkres“ je nahrazen technologií, která řeší tuto předvýrobní fázi pomocí virtuálního prototypu. Model se stává nejen zdrojem informací pro odvození výkresové dokumentace, ale i podkladem pro jeho další konstrukční, analytické a technologické zpracování.Učebnice zkušených autorů a pedagogů je určena všem, kteří hledají metodicky zpracovaný návod, jak začít s... (alza.cz)

Podobné produkty ako Autodesk Inventor: Tvorba digitálních prototypů (978-80-251-3728-4)

Hotel Pastis (978-80-257-2432-3)

Hotel Pastis (978-80-257-2432-3)
Detail

Kniha - autor Peter Mayle, 340 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Simon Shaw si zdánlivě nemá nač stěžovat: je mu dvaačtyřicet, je zdravý, bohatý a úspěšný. Jenomže se zrovna rozvedl a jeho bývalá žena se ho snaží připravit nejen o spoustu peněz, ale (za vydatného přispění jeho klientů) i o všechnu energii. Na radu svého majordoma, přítele i důvěrníka Ernesta se Simon vydává odpočívat do jižní Francie. Náhoda (či nehoda) uvězní Simona v jedné luberonské vesnici a přivede mu do cesty okouzlující Nicole, která ho nadchne pro úžasný plán: koupit ve vsi opuštěnou četnickou stanici s nádherným výhledem do kraje a proměnit ji v útulný provensálský hotýlek. Simon, Nicole a pochopitelně Ernest se po hlavě vrhnou do nového života. Všechno běží jako na drátkách, idyla je na spadnutí…, bohužel však dojde k vyloupení banky v blízkém městečku, což otevře hráz povodni neblahých událostí a nepříjemných odhalení, které ohrožují ráj na zemi, jenž si Simon hodlal... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hotel Pastis (978-80-257-2432-3)

Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů - Emily Pottsová, Felix Sockwell

Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů - Emily Pottsová, Felix Sockwell
Detail

S ikonami se lze setkat kdykoli a kdekoli, dokonale vyladěnými firemními systémy vizuální identity počínaje a všudypřítomnými emotikony konče. Z poutavých, vtipných obrázků se postupem času vyvinul mezinárodně srozumitelný symbolický jazyk. Lidé i obchodní společnosti používají ikony k podtržení své jedinečnosti. Kniha Řeč ikon představuje práce Felixe Sockwella. Autor nás nechá nahlédnout pod pokličku vývoje a tvorby ikon od první skici až po hotová díla určená k nejrůznějším způsobům použití. Ve své knize provede čtenáře krok za krokem procesem tvorby ikon, ukáže jim širokou paletu možných přístupů, vizuálních stylů a řešení nejrozmanitějších zadání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů - Emily Pottsová, Felix Sockwell

Box (978-80-247-0803-4)

Box (978-80-247-0803-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Miňovský, 108 stran Tato ojedinělá publikace si klade za cíl představit box nejen jako kontaktní sportovní disciplínu, ale také jako zajímavou alternativu kondičního tréninku. Začínající adepty a sportovní veřejnost seznámí se základy boxu a pomůže překonat ostych před tímto krásným sportem. Samotným boxerům a jejich trenérům bude vodítkem ke zpestření tréninku, zkvalitnění techniky úderů a zlepšení kondice. Zajímavé podněty naleznou i v kapitolách o výživě a pitném režimu či v psychologické přípravě. Knihu mohou využít nejen vyznavači klasického boxu, ale také kickboxu, thajského boxu a dalších bojových sportů, ve kterých se používají stejné úderové techniky rukou. Autor, zkušený trenér, přináší dále mnoho zajímavých informací o historii, zákulisí boxu a jeho vnímání veřejností. (alza.cz)

Podobné produkty ako Box (978-80-247-0803-4)

Mikrobiologie (978-80-247-3170-4)

Mikrobiologie (978-80-247-3170-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Schindler, 248 stran Stručná učebnice zaměřená na studující, pro něž je klinická mikrobiologie součástí zdravotnického vzdělání. Vědomosti o vybraných druzích bakterií, virů, hub a parazitických prvoků mají napomáhat orientaci v mikrobiologii denní zdravotnické praxe. Kniha je určena studujícím bakalářského studia ošetřovatelství, nutričním terapeutům, studentům VOŠ, zdravotnických škol, přírodovědných oborů a gymnázií a asistentům hygienické služby. Je bohatě dokumentována tabulkami, grafy a fotografiemi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mikrobiologie (978-80-247-3170-4)

Farmakologie (978-80-247-4157-4)

Farmakologie (978-80-247-4157-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiřina Martínková, 520 stran, česky Druhé, zcela přepracované a doplněné vydání mimořádně úspěšné učebnice pro studenty zdravotnických oborů na lékařských a zdravotně sociálních fakultách i vyšších odborných školách. Text je doplněn mnoha grafy a praktickými příklady z praxe. Dvojbarevná, didakticky velmi ceněná publikace obsahuje množství praktických poznatků, které potřebují členové interdisciplinárního zdravotnického týmu pro předepisování a podávání léků, sledování jejich účinků i edukaci pacienta. Kniha obsahuje více než sto obrázků, několik desítek schémat a téměř sto tabulek. (alza.cz)

Podobné produkty ako Farmakologie (978-80-247-4157-4)

Fotoportréty (978-80-247-5626-4)

Fotoportréty (978-80-247-5626-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Scheufler, 224 stran Každý z nás, kdo měl v ruce fotoaparát, už portrétní fotografii vytvořil. Jak ale udělat ideální snímek, aby se líbil fotografovi i fotografovanému, byl bez rušivých vjemů a zároveň nebyl fádní? Nechte si poradit od zkušeného profesionála. Kniha je inspirací k portrétnímu fotografování, má však širší platnost a svým záběrem přechází k dalším fotografickým žánrům. V úvodu vysvětluje, co fotograf potřebuje, jak pracovat s portrétovanými a jak řešit kompozici. Probírá také počítačové nástroje a způsoby, jak snímky prezentovat. V obsáhlé kapitole ukazuje fotografické chyby a zároveň je průvodcem po základních fotografických pojmech a nastavení přístrojů. Těžištěm knihy jsou ukázky toho, jak který fotograf napříč generacemi přistupoval k vytvoření svého snímku. Začíná se od nejčastěji fotografované rodiny a portrétování na cestách, pokračuje se portréty v reportážích a dokumentech, uvedeny jsou i speciality... (alza.cz)

Podobné produkty ako Fotoportréty (978-80-247-5626-4)
Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2), Tvorba a řízení portfolia projektů (978-80-247-5275-4), Pečovatelská služba a individuální plánování (978-80-247-3849-9), Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0), Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1), Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6), Plánování nemyslitelného (978-80-736-3959-4), Tvorba rozhodování a analýza v politice (978-80-247-4179-6), Tvorba informačních systémů (978-80-247-4153-6), Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8), Automobily Škoda - technické a seřizovací hodnoty (80-247-1354-3), Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0), HTML - tvorba jednoduchých internetových stránek (978-80-247-1767-8), Zvyšování přírodní hodnoty polních honiteb (978-80-247-3885-7), Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8), Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1), Rodinné firmy na rozcestí (978-80-271-0332-4), Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8), Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0), Autodesk Inventor: Tvorba digitálních prototypů (978-80-251-3728-4), Honitba: Tvorba a využití (978-80-7400-844-3), PHP a XML (978-80-247-1116-4), Kryštof a Očoun (978-80-247-4540-4), Pergoly a přístřešky (978-80-247-2812-4), Plánování nemyslitelného: Československé válečné plány 1950–1990 (978-80-7363-959-4), Hravé fit recepty (978-80-264-2432-1), Dobrodružství milovníka knih (978-80-743-2432-1), Slavné plzeňské firmy a podnikatelé (978-80-7640-002-3)