Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Produkt Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1) upraviť a produkt hľadať znova.

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1) , Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Management a moderní organizování firmy - Jiří Dědina, Jiří Odcházel - e-kniha

Management a moderní organizování firmy - Jiří Dědina, Jiří Odcházel - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna velkým množstvím obrázků a představuje jediné komplexní dílo na dané téma na českém trhu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management a moderní organizování firmy - Jiří Dědina, Jiří Odcházel - e-kniha , Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Felix Křížek, Josef Neufus, 224 stran Aktualizované vydání knihy se zaměřuje na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1) , Moderní okna (978-80-247-4286-1)

Náboženství a moderní česká společnost (978-80-247-2468-3)

Náboženství a moderní česká společnost (978-80-247-2468-3)
Detail

Elektronická kniha - autor David Václavík, 248 stran Publikace je určená především studentům humanitních a společenskovědních oborů. Je věnována analýze role náboženství v české společnosti ve 20. a na začátku 21. století a proměnám vztahu české společnosti k tomuto významnému kulturně-společenskému fenoménu. Zabývá se problémem náboženství v české společnosti jednak v historické perspektivě, kdy zkoumá zejména vztah mezi náboženstvím a politikou v kontextu vzniku moderního českého národa, samostatného státu a komunistického režimu, jednak v religionistické perspektivě, kdy se zaměřuje na jednotlivé podoby religiozity v české společnosti a její proměny. Pozornost věnuje i tzv. českému ateismu. Cílem je podat plastický obraz náboženského života české společnosti a zpochybnit některé hluboce zažité "mýty", mezi které patří i tvrzení o nejateističtějším národě světa. (alza.cz)

Podobné produkty ako Náboženství a moderní česká společnost (978-80-247-2468-3) , Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Milena Tvrdíková, 176 stran Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů (IS) se seznámí s možnými přístupy k aktualizaci IS a ICT, s klíčovými aplikacemi, s informačními systémy pro řízení podniků, aplikacemi pro ukládání a analýzu dat, se zajišťováním datové kvality a významu metadat. Autorka se věnuje i problematice CRM a CPM systémů. Kniha dále informuje o možnostech rozvoje podnikání s ICT, o e-businessu, o základní klasifikaci a očekávaných trendech, a také o bezpečnosti IS, o aktuálních hrozbách a o přípravě bezpečnostní politiky firmy. Velkou předností knihy je srozumitelná, ucelená a přitom stručná deskripce dané problematiky tak, aby byla pochopitelná studentům a uživatelům bez hlubších znalostí informatiky, kteří mají zájem o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8) , Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)

Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)

Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivana Hospodářová, 136 stran Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1) , Moderní žena (80-247-1596-1)

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Klára Kašparová, Vilém Kunz, 160 stran Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3) , Management (978-80-247-4429-2)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Moderní okna (978-80-247-4286-1)

Moderní okna (978-80-247-4286-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdeněk Petrtyl, Roman Šubrt, 136 stran Nevíte, jaká okna vybrat do vašeho nového domu? Budete vyměňovat okna ve starším domě nebo bytě? Pak je tato kniha určena právě vám. Autoři v knize poradí, zda vybrat okna plastová nebo dřevěná, co musejí splňovat a co ohlídat při jejich dodávce a montáži. Poradí také s ekonomickou návratností jednotlivých typů oken. Dozvíte se také, jakých nejčastějších chyb se dopouštějí montážní firmy a jakých chyb se musíte vyvarovat vy při uzavírání smlouvy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní okna (978-80-247-4286-1) , Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)

Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Cejthamr, Jiří Dědina, 352 stran Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka či o problematiku organizačního chování manažerů expatriantů v zahraničí. Zcela nová je kapitola o virtuálních týmech a organizacích, nastíněna je problematika manažerských klíčových kompetencí, výrazně aktualizována je tematika zvyšování organizačního výkonu nebo otázka moci, vlivu a statusu a také přístupů k vedení. Autoři přibližují různé typy manažerů, jejich role při vedení a řízení týmů.. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management a organizační chování (978-80-247-3348-7) , Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, Jitka Srpová, kolektiv a, 336 stran Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově připravena je problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6) , Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Petřík, 736 stran Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery, auditory, účetní profesionály, finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami, obsahuje též... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0) , Skalničky v moderní zahradě (978-80-247-1935-1)

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Marinič, 240 stran Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4) , Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dana Janišová, Mirko Křivánek, 400 stran Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to většinou i na řadě ostatních. Manažeři, majitelé firem a konzultanti získají praktické informace o tvorbě firemní strategie, optimalizaci procesů, využití finančních ukazatelů, metodách výběru, hodnocení a motivaci zaměstnanců a o využití informačních zdrojů a systémů k automatizaci některých činností. Naleznou zde také praktické kroky pro řízení změnových projektů a seznámí se s řadou zkušeností, které autoři získali při své mnohaleté konzultantské a manažerské činnosti. Kniha nemá svou komplexností a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0) , Time management (978-80-247-4431-5)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jim Collins, 304 stran Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Výsledky vás překvapí a osvětlí každou oblast manažerské strategie a praxe. Detaily knihy: Autor: Jim Collins Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2545-1 Počet stran: 304 (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1) , Finanční management (978-80-247-4047-8)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
Detail

Kniha - česky Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1) , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Management (978-80-247-4429-2)

Management (978-80-247-4429-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Blažek, 224 stran Publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům, manažerům a podnikatelům. Dozvíte se, jak fungují organizační struktury, jak správně rozhodovat a jak efektivně vést. Druhé vydání se nově věnuje problematice delegování, koučování a leadershipu. Kniha obsahuje řadu příkladů. Detaily knihy: Autor: Ladislav Blažek Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4429-2 Počet stran: 224 (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-247-4429-2) , Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)

Česká humanistická tradice v moderním managementu (978-80-87296-14-1)

Česká humanistická tradice v moderním managementu (978-80-87296-14-1)
Detail

Kniha - autor Vladimír Dvořák; Klára Lauritzenová; Magda Vašáková Loumová, 96 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Autoři knihy objevují principy humanistického myšlení a na něm založeného vůdcovství a předkládají je jako inspirativní vzory pro náš současný život a řízení moderních organizací. Kniha sleduje myšlenkový proud od Husa přes Němcovou, Masaryka, Baťu až k našim současníkům. Hledá v jejich způsobu myšlení to, co je i pro dnešní vedení lidí aktuální a využitelné. Pomáhá učit se vyzařovat moudrost a zkušenost, která je pro ostatní následováníhodná. „Celé uplynulé čtvrtstoletí jsme v našich luzích a hájích fascinovaně hltali hlavně anglosaskou manažerskou literaturu a nacházeli v ní vzory pro řízení firem, teď to zkoušíme jinak a obracíme se ke zdrojům vlastním, česko-moravským. Skrze příběhy skutečných osobností, příklady odvahy či schopnosti čelit nezdarům ukazujeme osudy vedené jasnými životními postoji. Věříme, že humanistické principy jsou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Česká humanistická tradice v moderním managementu (978-80-87296-14-1) , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)

Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Bureš, 216 stran Firemní manažeři a studenti v knize najdou ucelený pohled na znalostní management jako moderní manažerskou disciplinu. Po seznámení se s základními pojmy se čtenáři dozví praktické informace o znalostním managementu z různých úhlů pohledu (technologického, manažerského, organizačního, implementačního aj.) a o procesu zavádění znalostního managementu do firmy či jiné organizace. Publikace je ojedinělá tím, že obsahuje ucelený systémový, systematický a srozumitelný popis problematiky znalostního managementu včetně například rozsáhlého přehledu a analýzy stávajících přístupů k zavádění znalostního managementu a detailního popisu jedné z existujících metodik, který není obsažen v žádné z existujících publikacích zabývajících se znalostním managementem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8) , Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Skalničky v moderní zahradě (978-80-247-1935-1)

Skalničky v moderní zahradě (978-80-247-1935-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Hanzelka, 192 stran Bohatě ilustrovaná publikace je věnována zejména začínajícím milovníkům skalniček, kterým by měla usnadnit orientaci v širokém sortimentu. Nicméně i zkušení pěstitelé zde mohou nalézt nové inspirace a třeba se i seznámit s druhy, se kterými ještě zkušenosti nemají. Tematicky je rozdělena do dvou částí. Ta první zmiňuje charakteristiku skalniček, jejich rozšíření v přírodě a rovněž základní nároky v kultuře. Jsou zde i kapitoly věnované stavbě skalek a výběru vhodných kamenů a substrátů. Druhá, rozsáhlejší část je věnována konkrétním rodům a druhům rostlin vhodných pro skalky. Je koncipována tak, aby podávala základní informace o co možná nejširším sortimentu skalniček, a to i takových, které jsou v kultuře spíše novinkami nebo bývají v literatuře opomíjeny. Jsou zde uvedeny základní nároky rostlin, možnosti množení a rovněž původ rostlin v přírodě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Skalničky v moderní zahradě (978-80-247-1935-1) , Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Time management (978-80-247-4431-5)

Time management (978-80-247-4431-5)
Detail

Elektronická kniha - autor autorů kolektiv, 208 stran Připadá vám, že se pořád jen honíte? Míváte často pocit, že jen běháte mezi schůzkami? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to opravdu důležité? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času. V této knize se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji. Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování — ať už to jsou mobilní a chytré telefony nebo Outlook. Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Time management (978-80-247-4431-5) , Leadership & management development (978-80-247-5721-6)

Projektový management (978-80-247-5620-2)

Projektový management (978-80-247-5620-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, kolektiv a, 424 stran Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Je určena projektovým i liniovým manažerům, zájemcům o certifikaci a studentům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-247-5620-2) , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Štrach, 168 stran Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní management (978-80-247-2987-9) , Moderní gynekologie (978-80-247-2832-2)

Finanční management (978-80-247-4047-8)

Finanční management (978-80-247-4047-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petra Růčková, Michaela Roubíčková, 296 stran Výhodou publikace je komplexnost a šíře zpracovaných poznatků z oblasti řízení financí.Prezentuje nejen základní teoretické přístupy, ale i jejich uplatnění a projevy v praxi. Autorky upozorňují na specifika realizace finančního managementu v ČR a odlišnosti vzhledem k zahraničí. Pozornost je zaměřena na aspekty vzniku a vývoje korporací, zdroje financování, metody hodnocení investic apod. Jako nedílnou součást správy korporací obsahuje kniha také problematiku dividendové politiky. Nezbytnou součástí rozhodovacího procesu je také finanční analýza vnitřních a vnějších podmínek fungování podniku, prognóza těchto podmínek a hodnocení nejistot či rizik spojených s budoucími aktivitami podniku. Plánování je proces, který bezprostředně na finanční analýzu navazuje. Zpracovávat podnikatelský plán bez předchozí analýzy podniku a jeho okolí, včetně analýzy finanční je téměř nerealizovatelné. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční management (978-80-247-4047-8) , Moderní psychologie (978-80-247-4621-0)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Moderní rétorika (978-80-247-2965-7)

Kouzelné a moderní pohádky pro zvědavé děti (978-80-7354-106-4)

Kouzelné a moderní pohádky pro zvědavé děti (978-80-7354-106-4)
Detail

Kniha - autor Marcella Dostálová, 116 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Milé děti, chcete poznat tajemný svět plný kouzel a dobrodružství? Pak si přečtěte tuto knihu a najdete v ní podivuhodné příběhy malých hrdinů jako jste vy. Překvapí vás pohádkové bytosti, které v mžiku změní svět kolem vás tak, že tomu ani nebudete věřit. Pohádkoví hrdinové zde budou muset vyřešit nejeden těžký a nebezpečný úkol, aby si zachránili svůj život. Potkají tu hrozivé obry, ošklivé a zlé mužíky z Černého dolu, domýšlivou a ulhanou Pepinu, hnusné bahňáky a kouzla tří tet. Ba dokonce bystrý Kašpárek nachytá falešnou babu Čaraburdu a pomstí se jí. Podmořské bytosti vás uchvátí svou krásou, ale i zde hrozí velké nebezpečí. A Dlouhonos? Ten dostane jak se patří trest za svoji zvědavost. Šibal z hradu PUK vám nedá klid, dokud nevyřešíte jeho hádanku. Moderní svět dnes zasahuje svou technikou do kouzla pohádek, ale i tam najde svoje místo. V pohádkách se střídá se dobro se zlem,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kouzelné a moderní pohádky pro zvědavé děti (978-80-7354-106-4) , Moderní dřevostavba (978-80-247-3298-5)

Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)

Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Veselá, Veselá Petra Kanioková, 200 stran Jaký je vliv managementu na společnost? Jaká je míra ovlivnění tohoto odvětví společností, v níž působí? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci. Navrhuje strategie a vysvětluje principy, které se v současném managementu nejlépe osvědčily. Uvádí úspěšné příklady z praxe nejrenomovanějších světových i našich odborníků. Nahlédněte spolu s námi do jednoho z nejdiskutovanějších oborů 21. století. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9) , Moderní porodnictví (978-80-247-1941-2)

Leadership & management development (978-80-247-5721-6)

Leadership & management development (978-80-247-5721-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Irena Pilařová, 168 stran Jste na manažerské pozici a zamotala vám hlavu teorie lídrovství? Myslíte si, že nemůžete být lídry, protože jste se nenarodili se správnými schopnostmi nebo nemáte potřebné charisma? Netušíte, jaké kompetence k výkonu role lídra potřebujete a jak je můžete trénovat? Po přečtení této knihy si uděláte jasno. (alza.cz)

Podobné produkty ako Leadership & management development (978-80-247-5721-6) , Life management (80-247-1488-4)

Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 208 stran Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2) , Finanční analýza a hodnocení výkonnosti firmy (978-80-7400-538-1)

Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, kolektiv a, 304 stran Publikace je zaměřena nejen na management v ošetřovatelství, ale také na obecný management, management ve zdravotnictví, ošetřovatelský management, personální management atd. Je vhodná pro výuku studentů a podává všechny důležité informace z oblasti managementu tak, aby byli schopni se v této problematice orientovat. Kniha nabízí budoucím manažerům ve zdravotnictví na různých pozicích užitečné informace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0) , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Korecký, Václav Trkovský, 584 stran Kniha se komplexně zabývá řízením rizik v projektech, se zaměřením na projekty prováděné v průmyslových podnicích. Představenou metodiku, která je v souladu s aktuální normou ČSN ISO 31000 Management rizik - principy a směrnice z roku 2010, lze však použít pro všechny typy projektů. Publikaci ocení jak projektoví manažeři a specialisté na řízení rizik v praxi, tak lidé z akademické sféry. Čtenář díky knize získá přehled o stavu problematiky managementu rizik, seznámí se s fázemi, metodami a postupy managementu rizik projektů a také s vlastní metodikou managementu rizik, která byla vytvořena na základě zkušeností z aplikace teoretických poznatků při praktickém řízení rizik v průmyslových podnicích. Koncepce knihy umožňuje osvojení používaných postupů a metodik v praxi a použití knihy pro vybrané oblasti zájmu čtenáře. Hlavní postupy a metody jsou aplikovány na praktických příkladech. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Martina Blažková, 280 stran Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)

Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)

Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)
Detail

Kniha - autor Pavel Máchal; Martina Kopečková; Radmila Presová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, a dále studentům vysokých škol a posluchačům kurzů projektového řízení. Manažerům kniha umožní snadnější komparaci a výběr standardu pro svou firmu a studentům pomůže lépe se orientovat v těchto standardech. Autoři komparují standardy jak z hlediska základní charakteristiky, tak popisují i nejvíce používané techniky a metody jednotlivých standardů, včetně procesů řízení nákladů, řízení lidských zdrojů a tvorby časového harmonogramu. Publikace se kromě porovnání standardů věnuje také procesům certifikace a uplatnění certifikátů a poskytuje doporučení pro praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)

Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5)

Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, Pavel Máchal, Branislav Lacko, kolektiv a, 528 stran Nové vydání jediné publikace o řízení projektů podle české implementace standardu projektového řízení IPMA ICB v3.1 je aktualizováno s ohledem na novou verzi standardu a jsou v něm upřesněny a doplněny některé metody projektového řízení. Kniha je určena zkušenějším i začínajícím projektovým manažerům ze všech oborů lidské činnosti a studentům VŠ. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje čtenáře s jednotlivými prvky technických, behaviorálních a kontextových kompetencí projektového manažera, popisuje doporučené a požadované techniky, vysvětluje pojmy a formulace ze standardu IPMA, přináší řadu příkladů a případových studií. Knihu připravil kolektiv zkušených odborníků, kteří aktivně působí v praxi a v české Společnosti pro projektové řízení (SPŘ), jež je národní organizací IPMA. Kniha je přímo provázána na certifikaci IPMA, která je jedinou dostupnou mezinárodní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5)

Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)

Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, 176 stran Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty. Pomocí příběhu o vzniku a realizaci projektu v malé organizaci vás provede celým životním cyklem jednoho projektu. Detaily knihy: Autor: Jan Doležal Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5693-6 Počet stran: 176 (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Systém managementu bezpečnosti informací (978-80-247-4251-9)

Systém managementu bezpečnosti informací (978-80-247-4251-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Drastich, 128 stran Detaily knihy: Autor: Martin Drastich Rok vydání: 2011 ISBN: 978-80-247-4251-9 Počet stran: 128 (alza.cz)

Podobné produkty ako Systém managementu bezpečnosti informací (978-80-247-4251-9)

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 208 stran Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší dále návod, jak implementovat CSR do organizace a poukazuje na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři v knize naleznou také případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena zejména manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)

Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Moderní time management (978-80-271-2452-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kevin Kruse, 176 stran, česky Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Nenadál a kol., 380 stran Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti managementu organizací.Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování a spolupráce s dodavateli, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům.Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Nenadál, Darja Noskievičová, Růžena Petříková, Jiří Plura, Josef Tošenovský, 380 stran Kniha zkušených autorů a předních domácích odborníků přináší přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti podnikového řízení. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelence a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen příklady dobré praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Firma II: Němčina pro podnikový management (978-80-86073-54-5)

Firma II: Němčina pro podnikový management (978-80-86073-54-5)
Detail

Kniha - (alza.cz)

Podobné produkty ako Firma II: Němčina pro podnikový management (978-80-86073-54-5)

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Oto Košta, 120 stran Zcela ojedinělá publikace na našem trhu seznamuje mediky — budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou a kteří vání mohou nalézt užitečné rady.Kniha přináší řadu praktických rad, poznatků, postřehů a doporučení, které pomohou čtenáři vyvarovat se zbytečných chyb při vykonávání lékařské praxe.Autor sám vede více než 30 let lékařskou praxi a přednáší problematiku jak medikům váposledních ročnících studia, tak várámci celoživotního vzdělávání na doškolovacích akcích apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, Eva Mráčková, Milan Kittner, Ondřej Kašťák, Josef Šesták, 224 stran Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování - Ladislav Blažek

Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování - Ladislav Blažek
Detail

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec se naučíte efektivně motivovat a vést své spolupracovníky pro dosažení vytyčených cílů. Kniha obsahuje mnoho příkladů, důraz je kladen na aplikaci poznatků v praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování - Ladislav Blažek

Pozorovat, popsat, stvořit: Osvícenská policie a moderní stát 1770-1820 (978-80-257-2906-9)

Pozorovat, popsat, stvořit: Osvícenská policie a moderní stát 1770-1820 (978-80-257-2906-9)
Detail

Kniha - autor Pavel Himl, 416 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Podle představ mnohých reformátorů měla policie fungovat automaticky. Není proto náhodou, že ke stroji byl v 18. století připodobňován i stát. Ve druhé polovině 18. století již policie neznamenala obecně řádnou správu země či obce jako v dřívějších stoletích, ale ani to ještě nebyl orgán dohlížející na pořádek a bezpečnost, jak ho známe dnes. Prostřednictvím policie stát spravoval své vnitřní záležitosti, a tím jim a také sobě také dával jasnější obrysy. Zatímco dosavadní literatura se věnovala především kontrole a represi, jejímž prostřednictvím habsburská monarchie reagovala na společenský vývoj po Francouzské revoluci, předmětem zájmu této knihy je policie ve smyslu rodící se veřejné správy, která vědění o obyvatelstvu státu vytvářela, zároveň však na jeho základě život obyvatel regulovala a také stimulovala. Ve Vídni, Praze i v menších českých městech sleduje práce kromě institucionálního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pozorovat, popsat, stvořit: Osvícenská policie a moderní stát 1770-1820 (978-80-257-2906-9)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jim Collins, Jerry I. Porras, 352 stran Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 160 stran Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)
Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1), Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1), Moderní okna (978-80-247-4286-1), Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7), Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1), Moderní žena (80-247-1596-1), Management (978-80-247-4429-2), Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0), Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6), Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4), Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1), Skalničky v moderní zahradě (978-80-247-1935-1), Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5), Time management (978-80-247-4431-5), Finanční management (978-80-247-4047-8), Marketing management (978-80-247-4150-5), Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0), Management rizik projektů (978-80-247-3221-3), Leadership & management development (978-80-247-5721-6), Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2), Moderní gynekologie (978-80-247-2832-2), Moderní psychologie (978-80-247-4621-0), Moderní rétorika (978-80-247-2965-7), Moderní dřevostavba (978-80-247-3298-5), Moderní porodnictví (978-80-247-1941-2), Life management (80-247-1488-4), Finanční analýza a hodnocení výkonnosti firmy (978-80-7400-538-1), Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)