Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Produkt Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6) upraviť a produkt hľadať znova.

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, Jitka Srpová, kolektiv a, 336 stran Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově připravena je problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6) , Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Martina Blažková, 280 stran Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3) , Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)

Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)

Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)
Detail

Kniha - autor Pavel Máchal; Martina Kopečková; Radmila Presová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, a dále studentům vysokých škol a posluchačům kurzů projektového řízení. Manažerům kniha umožní snadnější komparaci a výběr standardu pro svou firmu a studentům pomůže lépe se orientovat v těchto standardech. Autoři komparují standardy jak z hlediska základní charakteristiky, tak popisují i nejvíce používané techniky a metody jednotlivých standardů, včetně procesů řízení nákladů, řízení lidských zdrojů a tvorby časového harmonogramu. Publikace se kromě porovnání standardů věnuje také procesům certifikace a uplatnění certifikátů a poskytuje doporučení pro praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8) , Podnikání firmy baťa v jugoslávii (978-80-7454-800-0)

Podnikání malé a střední firmy - Jitka Srpová, Jaromír Veber - e-kniha

Podnikání malé a střední firmy - Jitka Srpová, Jaromír Veber - e-kniha
Detail

eBook:,Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Kniha je aktualizována s ohledem na právní normy platné k roku 2013, kdy novinky se týkaly zejména pracovních a smluvních vztahů. Dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově je připravena problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podnikání malé a střední firmy - Jitka Srpová, Jaromír Veber - e-kniha , Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková - e-kniha

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková - e-kniha
Detail

eBook:,Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková - e-kniha , Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Světové standardy projektového řízení pro malé a střední firmy - Máchal Pavel a kolektív - Kopečková Martina

Světové standardy projektového řízení pro malé a střední firmy - Máchal Pavel a kolektív - Kopečková Martina
Detail

Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, a dále studentům vysokých škol a posluchačům kurzů projektového řízení. Manažerům kniha umožní snadnější komparaci a výběr standardu pro svou firmu a studentům pomůže lépe se orientovat v těchto standardech. Autoři komparují standardy jak z hlediska základní charakteristiky, tak popisují i nejvíce používané techniky a metody jednotlivých standardů, včetně procesů řízení nákladů, řízení lidských zdrojů a tvorby časového harmonogramu. Publikace se kromě porovnání standardů věnuje také procesům certifikace a uplatnění certifikátů a poskytuje doporučení pro praxi. (patro.cz)

Podobné produkty ako Světové standardy projektového řízení pro malé a střední firmy - Máchal Pavel a kolektív - Kopečková Martina , Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Koubek, 288 stran Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky nebo zkušeného personalistu. Nové vydání je obohaceno o další návodné materiály pro personální práci a nově se zabývá například řízením intelektuálního kapitálu podniku, koncepcí celkové/souhrnné odměny, řízením talentů, společenskou odpovědností podniků či participací a zapojováním pracovníků. Knížka výborně poradí a pomůže při běžné personální práci, při plánování pracovníků, jejich získávání a výběru, hodnocení a řízení pracovního výkonu, motivování, vzdělávání a odměňování. V příloze najdete vzory formulářů a dokumentů, jako třeba příklad popisu a specifikace pracovního místa, příklady dotazníků pro uchazeče o zaměstnání nebo příklad formuláře pro hodnocení pracovníků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9) , Osobní cloud pro domácí podnikání a malé (978-80-251-3744-4)

Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize (978-80-271-1747-5)

Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize (978-80-271-1747-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jarmila Straková, 200 stran, česky Monografie Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize, zaměřená na problematiku malého a středního podnikání v České republice dnes a v budoucnosti, vyniká svým komplexním pojetím.Samostatně zde autoři pojímají MSP v oblasti ekonomicko-finančního řízení, strategického řízení a rozhodování, inovačních aktivit, řízení lidských zdrojů a vzdělávání zaměstnanců, podnikatelského potenciálu ve venkovském prostoru a v oblasti legislativně-právní. Autorský kolektiv tvoří přední odborníci z VŠTE v Českých Budějovicích, ovšem cenné poznatky poskytli i akademičtí pracovníci VUT Brno, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Hospodářská komora České republiky, Jihočeská hospodářská komora České Budějovice a Krajské sdružení NS MAS ČR. Publikace je vhodná jak pro manažery MSP, tak i pro celou podnikatelskou sféru v ČR. (alza.cz)

Podobné produkty ako Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize (978-80-271-1747-5) , Základy podnikání (978-80-247-3339-5)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Výrobní a logistické procesy v podnikání (978-80-247-5717-9)

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Petřík, 736 stran Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery, auditory, účetní profesionály, finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami, obsahuje též... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0) , Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1) , Revoluce v podnikání (978-80-247-5421-5)

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Marinič, 240 stran Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4) , Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dana Janišová, Mirko Křivánek, 400 stran Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to většinou i na řadě ostatních. Manažeři, majitelé firem a konzultanti získají praktické informace o tvorbě firemní strategie, optimalizaci procesů, využití finančních ukazatelů, metodách výběru, hodnocení a motivaci zaměstnanců a o využití informačních zdrojů a systémů k automatizaci některých činností. Naleznou zde také praktické kroky pro řízení změnových projektů a seznámí se s řadou zkušeností, které autoři získali při své mnohaleté konzultantské a manažerské činnosti. Kniha nemá svou komplexností a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0) , Somatologie: učebnice pro střední zdravotnické školy (978-80-247-2988-6)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Karel Rais, 360 stran V třetím, rozšířeném a aktualizovaném vydání komplexní publikace se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských rizicích a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení, včetně metod pro preventivní odstranění příčin vzniku rizikových situací a pro snížení jejich nepříznivých důsledků. Autoři se zaměřují také na řízení změn strategie organizace, změn struktury a stylu řízení, změn informačních procesů a systémů, zvládání krizových situací. Oproti předchozímu vydání je kniha výrazně rozšířena v oblasti právních rizik, nově se dále věnuje například řízení rizik při organizační změně ve firmě, organizaci řízení rizik ve firmě, přináší nové metody analýzy rizik, nabízí modelový postup při provádění změn ve firmě, zabývá se systémem řízení bezpečnosti informací a neopomíjí ani současnou ekonomickou krizi a řadu dalších aktuálních otázek. Srozumitelný a výborně strukturovaný výklad je... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6) , Malé a střední podniky v čr – současnost a vize (978-80-271-1747-5)

Malá Ema (978-80-247-3501-6)

Malá Ema (978-80-247-3501-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Markéta Vydrová, 72 stran, česky Už jste někdy viděli prasátko, jak trénuje skok do výšky? Paní sousedku, která se smetákem v ruce honí splašeného králíčka? Nebo baletky, které místo piruet skáčou před bílými myškami na parapety? Šestiletá Ema tohle všechno už zažila. A ještě mnoho dalších dobrodružství. Díky svým nápadům a věrným zvířecím kamarádům totiž o podobné psí kusy nemá ani v nejmenším nouzi. A protože ví, že louskat první knížku může být někdy pořádný oříšek, vezme začínající čtenáře za příběhy, které budou chtít sami dočíst. (alza.cz)

Podobné produkty ako Malá Ema (978-80-247-3501-6) , Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Malá Ema (978-80-247-3501-6)

Malá Ema (978-80-247-3501-6)
Detail

Kniha - autor Zuzana Barilová, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Už jste někdy viděli prasátko, jak trénuje skok do výšky? Paní sousedku, která se smetákem v ruce honí splašeného králíčka? Nebo baletky, které místo piruet skáčou před bílými myškami na parapety? Šestiletá Ema tohle všechno už zažila. A ještě mnoho dalších dobrodružství. Díky svým nápadům a věrným zvířecím kamarádům totiž o podobné psí kusy nemá ani v nejmenším nouzi. A protože ví, že louskat první knížku může být někdy pořádný oříšek, vezme začínající čtenáře za příběhy, které budou chtít sami dočíst. (alza.cz)

Podobné produkty ako Malá Ema (978-80-247-3501-6) , Podnikání v hotelnictví a gastronomii + cd: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)

Základy podnikání (978-80-247-3339-5)

Základy podnikání (978-80-247-3339-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Srpová, Václav Řehoř, kolektiv a, 432 stran Uznávaní autoři, mezi nimiž jsou i majitelé úspěšných českých firem, nositelé ocenění Podnikatel roku a odborníci z VŠE, připravili komplexní publikaci pro všechny, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Kniha nemá svým praktickým zaměření a nábojem na českém trhu obdoby a žádný student ekonomického zaměření či podnikatel, který chce dosáhnout ve svém podnikání úspěchu, by ji neměl minout.Kromě mimořádně cenných teoretických poznatků v knize najdete mnoho praktických doporučení, rad, příkladů a případových studií. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat, a co musíte udělat pro zahájení podnikatelské činnosti, seznámíte se s tím nejdůležitějším, co podnikatel musí vědět z oblasti managementu, marketingu, řízení lidských zdrojů a finančního řízení. V závěru se s vámi úspěšní čeští podnikatelé podělí o svůj... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy podnikání (978-80-247-3339-5) , Skryté bohatství firmy (80-86851-17-6)

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Milena Tvrdíková, 176 stran Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů (IS) se seznámí s možnými přístupy k aktualizaci IS a ICT, s klíčovými aplikacemi, s informačními systémy pro řízení podniků, aplikacemi pro ukládání a analýzu dat, se zajišťováním datové kvality a významu metadat. Autorka se věnuje i problematice CRM a CPM systémů. Kniha dále informuje o možnostech rozvoje podnikání s ICT, o e-businessu, o základní klasifikaci a očekávaných trendech, a také o bezpečnosti IS, o aktuálních hrozbách a o přípravě bezpečnostní politiky firmy. Velkou předností knihy je srozumitelná, ucelená a přitom stručná deskripce dané problematiky tak, aby byla pochopitelná studentům a uživatelům bez hlubších znalostí informatiky, kteří mají zájem o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8) , Zabavte malé neposedy (978-80-247-5468-0)

Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (978-80-7357-467-3)

Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (978-80-7357-467-3)
Detail

Kniha - autor Vladimír Vojík, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá O důležitosti MSP a jejich podpory i v ČR svědčí značná aktivita MPO ČR, které každoročně mapuje situaci MSP a vytvořilo a pravidelně aktualizuje Koncepci podpory MSP. Z této koncepce vyplývá, že v období let 2007–2013 nabídne ČR příležitost, která se v podobném rozsahu nebude již zřejmě opakovat. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (978-80-7357-467-3) , Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

Revoluce v podnikání (978-80-247-5421-5)

Revoluce v podnikání (978-80-247-5421-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Daniel Priestley, 200 stran Právě TEĎ začíná éra podnikatelů — nenechte si ujet vlak! Těžkopádné dinosaury průmyslové éry pomalu ale jistě překonávají hbité startupy, ambiciózní malé společnosti a autoři technických inovací. Je na čase přestat se dřít. Získejte svobodu, vydejte se za svými sny a zbohatněte na tom, co vás baví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Revoluce v podnikání (978-80-247-5421-5) , Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii (978-80-7454-800-0)

Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii (978-80-7454-800-0)
Detail

Kniha - autor Milan Balaban, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii je výsledkem autorova několikaletého bádání v oblasti působení firmy Baťa na území Království Srbů, Chorvatů a Slovinců, pozdější Jugoslávie. Kniha popisuje vývoj podnikání firmy Baťa v Jugoslávii od vzniku první prodejny v roce 1919, založení sesterské společnosti v roce 1920 až do jejího znárodnění po 2. světové válce. Během tohoto období se firma po složitých začátcích rozvinula v největšího výrobce a prodejce obuvi v Jugoslávii. Je vylíčen vznik a stabilizování firmy v Jugoslávii, budování továrny a továrního města v Borovu, pracovní podmínky a soukromý život v továrním městě, rozkvět podnikání, období 2. světové války a následné znárodnění v roce 1946. Kniha je vhodná pro čtenáře, kteří se zajímají o literaturu faktu, nebo pokročilejší znalce baťovského odkazu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii (978-80-7454-800-0) , Pinke welle "malé černé" - střední a slabá menstruace (lady217nad)

Somatologie: Učebnice pro střední zdravotnické školy (978-80-247-2988-6)

Somatologie: Učebnice pro střední zdravotnické školy (978-80-247-2988-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Markéta Křivánková; Milena Hradová, česky Nová učebnice přehledně zpracovává učivo předmětu somatologie a poskytuje základní a ucelený přehled o stavbě a funkci lidského těla, základní poznatky z anatomie, biologie, chemie, fyziologie, histologie a embryologie s přihlédnutím k potřebám a studijním možnostem cílové skupiny žáků středních zdravotnických škol. Přehledné zpracování textu doplněné obrázky a tabulkami usnadňuje žákům pochopení předložené látky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Somatologie: Učebnice pro střední zdravotnické školy (978-80-247-2988-6) , Hedvika a andělín (978-80-247-5242-6)

Dějepis 2 pro gymnázia a střední školy: Středověk a raný novověk (978-80-7235-430-6)

Dějepis 2 pro gymnázia a střední školy: Středověk a raný novověk (978-80-7235-430-6)
Detail

Kniha - česky Publikace je druhým dílem čtyřdílné řady učebnic pro čtyřletá gymnázia. Je zpracována podle osnov pro čtyřletá gymnázia. Uplatní se ale i na dalších typech škol, neboť v učebnicích je graficky odlišen základní výklad od rozšiřujícího textu. Vzhledem k rozvržení učiva s důrazem na nové dějiny umožňuje i dobrou přípravu ke studiu na V.Š. humanitního typu. Podstatnou kvalitou řady je její nepřetíženost fakty a především paralelně vedený výklad obecných i národních dějin od nejstarších dob po současnost. Učebnice obsahují bohatý obrazový materiál, početné dějepisné mapy a náležitý didaktický aparát.Pro nižší ročníky víceletých gymnázií doporučujeme obdobnou řadu pro primu až kvartu. Pro každý ročník je určena rovněž jen jedna učebnice. K těmto učebnicím jsou vydány i pracovní sešity. Informace o nich najdete v nabídce pro Z.Š. Všechny tyto učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dějepis 2 pro gymnázia a střední školy: Středověk a raný novověk (978-80-7235-430-6) , Gastroenterologie a hepatologie (978-80-247-1787-6)

Efektivní financování rozvoje podnikání (978-80-247-1835-4)

Efektivní financování rozvoje podnikání (978-80-247-1835-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Mária Režňáková, 144 stran Systematická a komplexně zpracovaná publikace prezentuje vliv způsobu financování podniku na jeho výkonnost a podává ucelený obraz o možnostech financování podnikových činností. Autorka se neomezuje pouze na popis jednotlivých zdrojů, ale systematicky vysvětluje, které faktory ovlivňují rozhodování vedení podniku při získávání zdrojů financování. Svoje názory a doporučení podporuje příklady z podnikové praxe v ČR i zahraničí. Čtenář dále nalezne možné způsoby a postupy použitelné při rozhodování o možnostech financování, vycházející zejména z analýzy rizika podniku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní financování rozvoje podnikání (978-80-247-1835-4) , Lezeme a šplháme (978-80-247-2272-6)

Sippy deluxe pro malé a střední papoušky 450g (8595184937263)

Sippy deluxe pro malé a střední papoušky 450g (8595184937263)
Detail

Krmivo pro ptáky - krmná směs pro malé papoušky, hmotnost 0,45 kg Zásadní přednosti krmiva pro ptáky Sippy deluxe pro malé a střední papoušky 450g Potěšte svého okřídleného kamaráda a pořiďte mu krmivo pro ptáky Sippy Krmivo je vhodné pro malé papoušky Krmnou směs Sippy si zamiluje každý opeřený kamarád Hmotnost krmiva pro ptáky je 0,45 kg (alza.cz)

Podobné produkty ako Sippy deluxe pro malé a střední papoušky 450g (8595184937263) , Nadání a nadaní (978-80-247-1998-6)

Kuchařka pro rodiče malých dětí (978-80-247-5198-6)

Kuchařka pro rodiče malých dětí (978-80-247-5198-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Gregora, 192 stran Druhé vydání velmi úspěšné a navýsost praktické příručky uznávaného pediatra přináší rodičům nejen bohatý receptář jídel pro děti od batolecího do školního věku, ale především cenné rady ohledně racionální dětské výživy, které jsou podloženy jak aktuálními vědeckými poznatky, tak zkušenostmi lékaře-otce. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kuchařka pro rodiče malých dětí (978-80-247-5198-6) , Malé zázraky (978-80-7565-001-6)

Jídelníček kojenců a malých dětí (978-80-247-4773-6)

Jídelníček kojenců a malých dětí (978-80-247-4773-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Gregora, Dana Zákostelecká, 216 stran Kniha, podle které lze opravdu zdravě vařit pro nejmenší děti! Pokud vám není lhostejné, jak se vaše dítě od útlého věku stravuje, je tato příručka určena právě vám. Zkušený pediatr a autor řady vyhledávaných publikací o péči o malé děti poskytuje důležitá doporučení pro přípravu racionální dětské stravy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jídelníček kojenců a malých dětí (978-80-247-4773-6) , Malé ženy (978-80-7567-726-6)

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 208 stran Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší dále návod, jak implementovat CSR do organizace a poukazuje na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři v knize naleznou také případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena zejména manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0) , Slavné plzeňské firmy a podnikatelé (978-80-7640-002-3)

Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)

Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Seknička, Anna Putnová, 200 stran Publikace přináší nový pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení v podnikání. Zároveň srozumitelným způsobem přibližuje kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím. (alza.cz)

Podobné produkty ako Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8) , Produktivní podnikatel: průvodce řemeslem podnikání (978-80-271-1386-6)

Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)

Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)
Detail

Kniha - autor Pavel Seknička; Anna Putnová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8) , 43 chyb v podnikání: ...a jak se jim vyhnout (978-80-7413-180-6)

Výrobní a logistické procesy v podnikání (978-80-247-5717-9)

Výrobní a logistické procesy v podnikání (978-80-247-5717-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marie Jurová a kolektiv, 264 stran Kniha zkušených autorů se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy v digitalizovaném prostředí. Je určena manažerům a podnikatelům malých a středních firem v průmyslových odvětvích a studentům vysokých škol. (alza.cz)

Podobné produkty ako Výrobní a logistické procesy v podnikání (978-80-247-5717-9)

Jižní a Střední Amerika: Jazykový průvodce (978-80-87471-65-4)

Jižní a Střední Amerika: Jazykový průvodce (978-80-87471-65-4)
Detail

Kniha - 400 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nový jazykový průvodce na cesty po Jižní a Střední Americe vás doprovodí všude tam, kde se používá portugalština, španělština nebo kečuánština. Tato výjimečná kompaktní publikace u nás vychází vůbec poprvé. Španělština je jedním z nejrozšířenějších jazyků světa, jako svou mateřštinu ji v současnosti používá více než 400 milionů lidí, dalších 100 milionů se jí dorozumí. Nejvíce mluvčích najdete kromě jihoamerických států v Mexiku a USA. Roste i vliv portugalštiny, portugalsky dnes mluví čtvrt miliardy lidí, z toho více než 200 milionů v samotné Brazílii. Portugalsky se kromě Portugalska a Brazílie hovoří také v Africe, Asii a Oceánii. Zvyšuje se i význam brazilské portugalštiny, zejména díky rostoucímu vlivu Brazílie v obchodním světě. Rozdíly mezi evropskou a americkou verzí jsou nejen ve slovní zásobě, ale hlavně ve výslovnosti jak španělštiny, tak brazilské portugalštiny. Kečuánština je po španělštině a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jižní a Střední Amerika: Jazykový průvodce (978-80-87471-65-4)

Český jazyk pro střední odborné školy a střední odborná učiliště (978-80-7238-875-2)

Český jazyk pro střední odborné školy a střední odborná učiliště (978-80-7238-875-2)
Detail

Kniha - autor Ivo Martinec, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá NOVINKA!! Jednosvazková publikace zahrnuje učivo probírané během celého středoškolského studia - pokrývá jazykovou část předmětu i část komunikace a sloh, koncepčně rozdělené do jednotlivých tematicky uspořádaných celků (Obecné poznatky o jazyce, Český jazyk v mluvené a psané podobě, Slovní zásoba češtiny, Tvarosloví českého jazyka, Skladba českého jazyka, Tvorba a analýza textu, Český jazyk v současné společnosti). Ty se dále dělí na kapitoly s jednotnou strukturou: teorie, řešené úlohy a cvičení. Jednotlivé kapitoly v tematických celcích jsou uvozeny motivační stranou, obsahující zajímavá jazyková i mimojazyková fakta, a oddíl Naučíš se, který pojmenovává cíle dané kapitoly. První část, teorie, uvádí moderně koncipovaný výklad. Vyznačeny jsou definice či shrnutí určená k zapamatování, obsahuje také blok Souvislosti, zahrnující zajímavosti a přesahy do jiných všeobecných nebo odborných (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk pro střední odborné školy a střední odborná učiliště (978-80-7238-875-2)

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jim Collins, Jerry I. Porras, 352 stran Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 160 stran Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

Antiparazitní obojek pro malé a střední psy Beaphar Canishield® 48 cm

Antiparazitní obojek pro malé a střední psy Beaphar Canishield® 48 cm
Detail

Antiparazitní obojek Beaphar Canishield® pro střední a malé psy je vysoce účinná zbraň proti parazitům. Má dlouhodobé působení, a ochrání tak vašeho mazlíčka: před klíšťaty po dobu 6 měsíců před blechami 16 týdnů před pakomáry 5,5 měsíce (prevence nakažení leishmaniózou*) Obojek proti parazitům Beaphar Canishield® Postupně uvolňuje účinnou látku Neabsorbuje se do krve psa Vhodný pro štěňata již od 7 týdnů věku Délka 48 cm Bez zápachu Barva černá Aktivní látka: deltamethrin Návod k použití: Upevněte antiparazitní obojek na krk psa, zastrčte do spony a zbytek odstřihněte. Ponechejte místo mezi krkem a obojkem zhruba na dva prsty. V případě, že v domácnosti žije kočka, může pes Canishield bez problému nosit, ale nesmí být v přímém kontaktu s kočkou (např. stejný pelíšek, kočka by neměla psa olizovat atd.) * Leishmanióza je nevyléčitelné parazitární onemocnění, přenosné i na člověka. Přenáší se hmyzem, např. koutulema (r. Phlebotomus), a to... (superzoo.cz)

Podobné produkty ako Antiparazitní obojek pro malé a střední psy Beaphar Canishield® 48 cm

Akinu Kleště na drápky pro malé a střední psy a kočky (8595184947569)

Akinu Kleště na drápky pro malé a střední psy a kočky (8595184947569)
Detail

Kleště na drápky pro malé a středně velké psy a kočky, s pojistkou proti otevírání, gumová protiskluzová rukojeť Akinu kleště na drápky jsou určeny pro psy malých a středních ras a kočky. Disponují pojistkou proti otevírání a gumovou protiskluzovou rukojetí pro pohodlnou manipulaci. Při práci s Akinu kleštěmi na drápky pro malé a střední psy a kočky buďte opatrní, abyste vašeho mazlíčka neporanili. Délka kleštiček je přibližně 12,2 cm. Klíčové vlastnosti Akinu kleští na drápky pro malé a střední psy a kočkyPraktická velikost vhodná pro psy malých a středních plemen a kočkyAkinu kleště na drápky disponují pojistkou proti otevíráníGumová protiskluzová rukojeť pro pohodlnou práciS jednoduchým návodem na obaleMateriál:BS plast, TPR guma, nerezová ocelDélka:12,2 cm (alza.cz)

Podobné produkty ako Akinu Kleště na drápky pro malé a střední psy a kočky (8595184947569)

Dějepis 3 pro gymnázia a střední školy (978-80-7235-596-9)

Dějepis 3 pro gymnázia a střední školy (978-80-7235-596-9)
Detail

Kniha - autor Petr Čornej, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Třetí z řady učebnic dějepisu pro gymnázia a střední školy – uplatní se především na gymnáziích, ale i na dalších typech škol, neboť je v učebnicích graficky odlišen základní výklad od rozšiřujícího textu. Vzhledem k rozvržení učiva s důrazem na nové dějiny umožňuje i dobrou přípravu na VŠ. Kladem řady je její nepřetíženost fakty a především paralelně vedený výklad světových i českých dějin od nejstarších dob po současnost. Učebnice obsahují bohatý obrazový materiál, početné dějepisné mapy a náležitý didaktický aparát. Přední východ - Egypt - starověké Řecko - starověký Řím - Indie - Čína (alza.cz)

Podobné produkty ako Dějepis 3 pro gymnázia a střední školy (978-80-7235-596-9)

Kavkazem a Střední Asií: s batohem v 80. letech (978-80-7666-074-8)

Kavkazem a Střední Asií: s batohem v 80. letech (978-80-7666-074-8)
Detail

Kniha - autor Oldřich Valcl, česky Jdete do kopce, nekonečného kopce. Na zádech třicetikilový batoh, slunce nemilosrdně praží, z brady a nosu odkapává pot… ale ty výhledy stojí za to. Majestátní štíty, pokroucené stromy, barevné květiny, ledovcový splaz, sněhová pole a zurčící bystřiny, na obzoru pastevec na oslu. Kdo tohle poznal, propadl celoživotní lásce k horám a ví, jaké to je být v úzkém sepětí s přírodou, uvědomit si svou nicotnost a vědět,že všechno, co potřebuju k životu, mám na zádech… Pro toho je určena tato kniha. Je o zážitcích party českých horských turistů z putování po horách i památkách bývalého Sovětského svazu – Kavkazu, Pamíru, Pamiro-Alaji, Gruzii, Arménii, Tádžikistánu a Uzbekistánu. Čím řešil Sovětský svaz nedostatek dělníků na bavlníkových plantážích? Jak se řídí osel a jak chutná kumys? K čemu vede záměna léků proti průjmu za prášky na spaní? A co dělat, když vzhlédnete od focení kytiček a zjistíte, že jste obklíčeni smečkou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kavkazem a Střední Asií: s batohem v 80. letech (978-80-7666-074-8)

Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 184 stran Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jim Collins, 304 stran Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Výsledky vás překvapí a osvětlí každou oblast manažerské strategie a praxe. Detaily knihy: Autor: Jim Collins Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2545-1 Počet stran: 304 (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
Detail

Kniha - česky Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize - Jarmila Straková - e-kniha

Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize - Jarmila Straková - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize, zaměřená na problematiku malého a středního podnikání v České republice dnes a v budoucnosti, vyniká svým komplexním pojetím.Samostatně zde autoři pojímají MSP v oblasti ekonomicko-finančního řízení, strategického řízení a rozhodování, inovačních aktivit, řízení lidských zdrojů a vzdělávání zaměstnanců, podnikatelského potenciálu ve venkovském prostoru a v oblasti legislativně-právní. Autorský kolektiv tvoří přední odborníci z VŠTE v Českých Budějovicích, ovšem cenné poznatky poskytli i akademičtí pracovníci VUT Brno, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Hospodářská komora České republiky, Jihočeská hospodářská komora České Budějovice a Krajské sdružení NS MAS ČR. Publikace je vhodná jak pro manažery MSP, tak i pro celou podnikatelskou sféru v ČR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize - Jarmila Straková - e-kniha

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Lea Kubíčková, Karel Rais, 136 stran Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená. (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Smejkal, Karel Rais, 488 stran Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ale například i ve veřejné sféře a ve sféře neziskové. Zdůrazňuje, že příprava na krizové situace a prevence jsou tím, co rozhoduje o úspěchu či o přežití. V publikaci se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských i nepodnikatelských a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení. Oproti předchozímu vydání je kniha aktualizována s ohledem na nový občanský zákoník a další právní předpisy, včetně návrhu zákona o kybernetickém nebezpečí. Zcela nově se zabývá problematikou řízení rizik v orgánech veřejné moci a věnuje se rizikům, která plynou z využívání evropských strukturálních fondů. Srozumitelný a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Šmída, 300 stran Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti v publikaci získávají praktického a srozumitelného průvodce implementací procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kniha čerpá nejnovější poznatky z nejkvalitnější americké literatury na toto téma a zároveň odráží autorovy zkušenosti s implementací procesního řízení v českém podniku s téměř pěti tisíci zaměstnanci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Učeň, 192 stran Zkušení i začínající manažeři, poradci v oboru managementu a informatiky a studenti vysokých škol se v praktické a na trhu ojedinělé knize dozví, jak odhalit možnosti zvyšování výkonnosti firmy jako celku i jejích jednotlivých oblastí a procesů, a jak tohoto zvýšení výkonnosti dosáhnout. Podstatou je pragmatický princip známý pod pojmem potenciál zlepšení. Autor, uznávaný konzultant, poradce a lektor, v knize ukazuje, jak stanovit výkonnost procesů ve firmě, jak uplatnit potenciál zlepšení při tvorbě firemní strategie či při inovaci IS/ICT nebo jak měřit výkonnost lidí jako realizátorů procesů. Výklad je návodný, na základě zobecněných konkrétních praktických aplikacích poskytuje čtenáři prověřené postupy a je doprovázen příklady a obrázky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)

Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Drahomíra Pavelková, kolektiv a, 272 stran Kniha se věnuje velmi aktuální problematice vzniku a rozvoje klastrů a jejich vlivu na výkonnost subjektů zapojených do klastrových aktivit. V České republice vznikla v minulém období řada klastrů; tyto činnosti se začínají rozvíjet a mnoha aktérům, kteří se v nich angažují, kniha doplní přehled o možnostech a potenciálu klastrů. Její zpracování vychází zejména z teoretického základu popisu klastrů, klastrových iniciativ a klastrové politiky a dále z praktických zkušeností klastrů v zahraničí i v České republice, získaných spoluprací autorského kolektivu s řadou manažerů klastrů a zástupců regionů a díky šetření ve vybraných zemích Evropy, USA a Asie. Vedle teoretických poznatků publikace obsahuje řadu praktických doporučení pro vyhledávání firem do klastrů, založení klastru a rozvoje existujících klastrů. Manažerům firem demonstruje možnosti, které vstup do klastru skýtá pro jejich rozvoj a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)

SCANGRIP UV-LIGHT - dobíjecí UV-LED lampa pro malé a střední oblasti vytvrzování (03.5801)

SCANGRIP UV-LIGHT - dobíjecí UV-LED lampa pro malé a střední oblasti vytvrzování (03.5801)
Detail

LED svítilna pro malé a střední oblasti vytvrzování, ozařování, střed:10 mW/CM2, ozařování, minimální:6 mW/CM2, vlnová délka:390-400 nm, doba svitu: 1,5 h, baterie:Li-ion, kapacita baterie:2600 mAh, IP30, 270 g, 190 x 60 x 32 mm, Balení obsahuje: 1x SCANGRIP UV-LIGHT, 1x nabíjecí kabel, 1x nabíječka Mít vždy nablízku zdroj silného světla se často hodí při toulkách přírodou i na hromadě dalších míst, kde se můžeme zdržet do noci. (alza.cz)

Podobné produkty ako SCANGRIP UV-LIGHT - dobíjecí UV-LED lampa pro malé a střední oblasti vytvrzování (03.5801)

Krajiny umění: Švýcarský kritik William Ritter a střední Evropa (978-80-7485-221-3)

Krajiny umění: Švýcarský kritik William Ritter a střední Evropa (978-80-7485-221-3)
Detail

Kniha - autor Xavier Galmiche, 240 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Švýcarský kritik William Ritter (1867-1955) byl prvním francouzsky píšícím autorem, který se systematicky zajímal o kulturní život střední Evropy. Tento nadšenec pro neoidealistické teorie zkoumal svět, v němž díky umění mizejí "hranice mezi životem a snem", a velmi brzy rozpoznal, že skutečná území, v nichž mohl obdivovat krajiny ideálního světa, se nacházejí v Rumunsku, Maďarsku, Černé Hoře, Albánii, v Čechách, na Moravě a ve "slovenském kraji". Ve svých kritických statích k výtvarným, hudebním a obecněji ke kulturněhistorickým událostem střední Evropy se stal originálním a symbolickým zprostředkovatelem atmosféry konce 19. století. William Ritter se od roku 1893 usadil ve Vídni a poté od roku 1901 v Mnichově, s dvouletou přestávkou (1903-1904), kdy pobýval v Praze. V této době objevil mnoho proslulých i dnes již pozapomenutých umělců (také se stal "učitelem" Charlese-Édouarda... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krajiny umění: Švýcarský kritik William Ritter a střední Evropa (978-80-7485-221-3)
Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6), Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8), Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii (978-80-7454-800-0), Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0), Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1), Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4), Osobní cloud pro domácí podnikání a malé (978-80-251-3744-4), Základy podnikání (978-80-247-3339-5), Výrobní a logistické procesy v podnikání (978-80-247-5717-9), Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8), Revoluce v podnikání (978-80-247-5421-5), Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0), Somatologie: Učebnice pro střední zdravotnické školy (978-80-247-2988-6), Malé a střední podniky v ČR – současnost a vize (978-80-271-1747-5), Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1), Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3), Skryté bohatství firmy (80-86851-17-6), Zabavte malé neposedy (978-80-247-5468-0), Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8), Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0), PINKE WELLE "Malé černé" - střední a slabá menstruace (LADY217nad), Hedvika a Andělín (978-80-247-5242-6), Gastroenterologie a hepatologie (978-80-247-1787-6), Lezeme a šplháme (978-80-247-2272-6), Nadání a nadaní (978-80-247-1998-6), Malé zázraky (978-80-7565-001-6), Malé Ženy (978-80-7567-726-6), Slavné plzeňské firmy a podnikatelé (978-80-7640-002-3), Produktivní podnikatel: Průvodce řemeslem podnikání (978-80-271-1386-6), 43 chyb v podnikání: ...a jak se jim vyhnout (978-80-7413-180-6)