Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)

Elektronická kniha - autor Božena Jiřincová, 144 stran Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými.

Podívejte se také Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)

cena 186.0 Kč
Detail

Asertivita pro manažery (978-80-247-4406-3)

Elektronická kniha - autor Dagmar Lahnerová, 192 stran Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice, jak rozpoznat různé osobnostní typy pro efektivní jednání, ale také jak správně delegovat. Seznámíte se s asertivními technikami, zjistíte, jak poznat manipulátora a jak s ním jednat a naučíte se reagovat na otevřenou a skrytou agresi i jak zacházet s emocemi vlastními či ostatních lidí. Druhé vydání úspěšné příručky se dále věnuje problematice kreativního myšlení v práci manažera, podmínkám úspěšné komunikace, vybalancování pracovního a osobního života manažera i nutnosti stanovení priorit a žebříčku hodnot.

Podívejte se také Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)

cena 212.0 Kč
Detail

Koučování pro manažery (978-80-247-4519-0)

Elektronická kniha - autor Radoslava Podaná, 112 stran Publikace je přehlednou příručkou a pomocníkem nejen pro manažery, personalisty, lektory či mentory, ale také pro začínající kouče. Pokud chcete využívat metodu koučování k rozvoji a motivaci spolupracovníků, klientů či přátel, získáte zde ucelený návod jak na to. V knížce zkušené autorky najdete jednoduše popsanou strukturu koučovacího rozhovoru, systém práce s koučováním včetně souhrnu kompetencí pro kouče, základní přehled otázek a příklady, jak a kde je můžete využít. Na titulu spolupracovali také interní koučové z různých organizací působících v České republice, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti začínajících koučů a aplikaci koučování ve své praxi.

Podívejte se také Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

cena 144.0 Kč
Detail

Asertivita pro manažery (978-80-247-2892-6)

Elektronická kniha - autor Dagmar Lahnerová, 160 stran Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak jednat s různými osobnostními typy, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice a manipulaci a zvládat silné emoce druhých. Seznámíte se s asertivními technikami, naučíte se reagovat na otevřenou a skrytou agresi a na výlevy zlosti. Zjistíte také, jaké jsou rozdíly mezi agresivním, pasivním a asertivním jednáním, jak poznáte manipulátora a jak s ním jednat či na co si dát při asertivní komunikaci pozor. Na příkladu manažera, který musí denně provádět různá nepopulární rozhodnutí a dopouští se řady chyb, uvidíte, jak použít prvky asertivity v praxi, aby se dostavil pozitivní výsledek.

Objev podobné jako Asertivita pro manažery (978-80-247-2892-6)

cena 186.0 Kč
Detail

Procesní řízení pro manažery (978-80-247-5038-5)

Elektronická kniha - autor Roman Fišer, 176 stran Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými — způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší.Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení — Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku — a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO — PRocess Maturity...

Objev podobné jako Procesní řízení pro manažery (978-80-247-5038-5)

cena 212.0 Kč
Detail

Efektivní komunikace pro manažery - Jiřincová Božena - e-kniha

eBook: Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými.

Objev podobné jako Efektivní komunikace pro manažery - Jiřincová Božena - e-kniha

cena 186.0 Kč
Detail

(ne)šťastný manažer: příběhy o (ne)mocném světě nejen pro manažery (978-80-270-4899-1)

Kniha - autor Martin Nemrava, 208 stran, česky Když otevřete tuto knihu psanou původně pro manažery, ocitnete se ve světě, který není jen manažerský, je až důvěrně známý, a přesto málo prozkoumaný. Bude se Vám zdát tu čistě pracovní a velmi složitý, tu ryze osobní a průzračně prostý, tu všeobjímající a nerozlišující "pracovno" a "nepracovno". V tomto houpání, jehož rytmus je u každého čtenáře jiný, Vás kniha provede zamyšlením nad smyslem a (ne)smyslem mnohých činností, které se tváří nenahraditelně a samozřejmě. Často je považujeme za nutnost, za známku prosperity, modernosti firmy a vlastního přežití v komplikovaném světě. A v takovou chvíli autor klade nečekanou otázku a vybízí k úvaze, k hledání odpovědi na otázku "Proč?", k hledání smyslu konání. Souběžně s tím si autor dovolí zbořit stěnu mezi pracovním a nepracovním světem... A ejhle! Vše platí a funguje dál! Že nejste manažer, že nikoho neřídíte? V této knize naleznete inspiraci, díky které můžete...

Objev podobné jako (ne)šťastný manažer: příběhy o (ne)mocném světě nejen pro manažery (978-80-270-4899-1)

cena 288.0 Kč
Detail

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a...

Objev podobné jako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

cena 220.0 Kč
Detail

To je ono!: Praktická psychologie pro manažery (978-80-262-1241-6)

Kniha - autor Jana Peclová, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V graficky výrazně zpracované publikaci představuje autorka, zkušená lékařka a koučka, moderní psychologické poznatky tak, aby byly užitečné a prakticky použitelné pro manažery a lidi v pracovním prostředí. MUDr. Jana Peclová vystudovala psychiatrii a věnovala jsem se jí 11 let. Po vybudování soukromé praxe a dosažení druhé atestace obor opustila a začala se věnovat studiu a praxi ovlivňování chování a myšlení v pracovním prostředí. Pracovala ve vzdělávací společnosti, jako ředitelka HR oddělení a koučka. Posledních 9 let pracuje samostatně

Objev podobné jako To je ono!: Praktická psychologie pro manažery (978-80-262-1241-6)

cena 221.0 Kč
Detail

Grafologie pro personalisty a manažery (978-80-247-1552-0)

Elektronická kniha - autor Vlaďka Fischerová-Katzerová, Dana Češková-Lukášová, 152 stran Chcete se rychleji orientovat v myšlení a chování svých profesních partnerů? Toužíte podpořit své sebepoznání, vlastní seberozvoj a zvýšit svou sociální inteligenci? Pomoci vám může Grafologie pro personalisty a manažery, nová kniha renomovaných autorek a grafoložek Vlaďky Fischerové-Katzerové a Dany Češkové-Lukášové. Svou pozornost zaměřily tentokrát na manažery, personalisty a odborníky z oblasti rozvoje lidských zdrojů. Srovnávají základní styly manažerského vedení s jednotlivými styly písma, vše podtrhují názornými příklady z praxe. Zabývají se i vlastnostmi, které jsou žádané u personalistů, a popisují, jakým způsobem se projevují v písmu.

Objev podobné jako Grafologie pro personalisty a manažery (978-80-247-1552-0)

cena 186.0 Kč
Detail

Psychologie pro ekonomy a manažery (978-80-247-3809-3)

Elektronická kniha - autor Daniela Pauknerová, kolektiv a, 264 stran Nové vydání oblíbené publikace připravily zkušené autorky z katedry psychologie a sociologie řízení na VŠE v Praze. Kniha je určena zejména studentům vysokých škol, manažerům, personalistům a psychologům. Třetí vydání je doplněno především o nové příklady a údaje z praxe, aktualizována je problematika bezpečnosti práce, metody motivace a stimulace pracovníků, otázky problémového jednání pracovníků a další témata. Díky knize se dozvíte, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost pracovníka, jeho spolehlivost a únavu, a jak pracovní podmínky pro člověka optimalizovat. Dále se seznámíte s tím, jaký je vztah mezi osobností jedince a jeho předpoklady pro práci a jak s ohledem k tomu vybírat pracovníky. Velkou pozornost autorky věnují mezilidským vztahům na pracovišti. V knize jsou vysvětleny i základní psychologické pojmy, přiblíženy nejdůležitější psychologické směry a metodologie.

Objev podobné jako Psychologie pro ekonomy a manažery (978-80-247-3809-3)

cena 271.0 Kč
Detail

Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-5870-1)

Elektronická kniha - autor Martin Šikýř, 208 stran Kniha se uceleně zabývá problematikou řízení lidských zdrojů a nejdůležitějšími personálními činnostmi. Druhé vydání je kompletně aktualizováno a doplněno o nová témata a zajímavý autorův výzkum v organizacích. Kniha je určena zejména manažerům, personalistům a studentům VŠ.

Objev podobné jako Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-5870-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na...

Objev podobné jako Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)

cena 271.0 Kč
Detail

Jak efektivně vést porady (978-80-247-1625-1)

Elektronická kniha - autor Eva Kaňáková, 176 stran Také máte dojem, že porady jsou "zbytečným mrháním časuu" či "nenasytným žroutem energiee"? Přemýšlíte o tom, jak čas strávený na poradách nepromrhat, jak udělat z porad efektivní setkání pracovníků, namísto nudné hodinky podřimování? Pak je příručka Jak efektivně vést porady určena právě vám. Autorka vás krok za krokem provede základními principy vedení porad, nabídne k tomuto procesu potřebné nástroje a poradí, jak zvládnout a přežít krizové situace, jak využít poradu k motivování, nastartování pracovníků i k prevenci jejich "psychickému vyhořeníí".

Objev podobné jako Jak efektivně vést porady (978-80-247-1625-1)

cena 186.0 Kč
Detail

Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 200 stran V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.

Objev podobné jako Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)

cena 212.0 Kč
Detail

Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)

Elektronická kniha - autor Mojmír Král, David Král, 192 stran K čemu senioři nejčastěji používají počítač? Chtějí komunikovat s rodinou a přáteli, posílat jim fotografie, trochu brouzdat po internetu. A co senioři nechtějí? Zdržovat se programy, funkcemi a podrobnostmi, jež k ničemu nepotřebují. Kniha, kterou držíte v ruce, je odpovědí přesně na tyto potřeby.

Objev podobné jako Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)

cena 139.0 Kč
Detail

Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)

Elektronická kniha - autor Martina Venglářová, Gabriela Mahrová, 144 stran Dlouho očekávaná publikace je určena zejména sestrám, studentům ošetřovatelství a jejich pedagogům, ale i dalším zdravotnickým pracovníkům. Po jejím přečtení se budou čtenáři dobře orientovat v otázkách verbální i neverbální komunikace, budou umět komunikovat s pacienty v různých věkových obdobích, dále s pacienty s problémovým chováním, psychickými obtížemi, změnami intelektu, závažným onemocněním, různými typy onemocnění i se sociálně problematickým klientem. Autorky se dlouhodobě pohybují v oblasti psychiatrie a psychoterapie, o komunikaci přednáší zdravotním sestrám, studentům lékařství i příslušníkům jiných společenských profesí.

Objev podobné jako Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)

cena 157.0 Kč
Detail

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall

Objev podobné jako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

cena 195.0 Kč
Detail

Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)

Elektronická kniha - autor Laura Janáčková, 112 stran "Každý den se setkáváme s lidmi. Jednáme s nimi. Hovoříme s nimi. Nasloucháme jim. Domlouváme se s nimi. Přicházíme s nimi do přátelského kontaktu, ale též do sporů a konfliktů. Každý den se snažíme o porozumění. ... Porozumění znamená chápat, postihovat smysl a význam toho, co se sděluje. Abychom toho skutečně dosáhli, je potřeba vnímat, cítit, naslouchat, rozmlouvat a vyjadřovat se tak, aby nám naše okolí rozumělo.." O tom všem a mnohém dalším je tato kniha. PhDr. Laura Janáčková, CSc., vám jako odborník na slovo vzatý pomůže překonat komunikační problémy a naučí vás lépe porozumět nejen sobě, ale i lidem kolem vás.

Objev podobné jako Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)

cena 144.0 Kč
Detail

Psychologie a komunikace pro záchranáře (978-80-247-4119-2)

Elektronická kniha - autor Alena Andršová, 128 stran Kniha se zabývá základní psychologickou problematikou pacienta a záchranáře v přednemocniční péči. Jejím cílem je zprostředkovat poznatky z psychologie lékařské, zdravotnické, psychologie zdraví a nemoci a v neposlední řadě také komunikace v kontextu urgentní medicíny. Publikací, které se zabývají psychologií a komunikací ve zdravotnictví, je na trhu poměrně dostatek, nicméně podobná, věnující se problematice akutního ohrožení zdraví, zcela chybí.

Objev podobné jako Psychologie a komunikace pro záchranáře (978-80-247-4119-2)

cena 152.0 Kč
Detail

Tajemství efektivního učení (978-80-247-5543-4)

Elektronická kniha - autor Martin Krengel, 232 stran Dvakrát lepší výsledky s polovičním úsilím Zkušený autor přináší osvědčený systém učení: 10 kroků vás dovede k perfektním výsledkům u zkoušek s mnohem menším úsilím než dříve. Tento jedinečný návod na použití vašeho mozku vám představí moderní triky pro snazší a efektivnější učení, lepší paměť a koncentraci i pro osvojení time managementu.

Objev podobné jako Tajemství efektivního učení (978-80-247-5543-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Efektivní správa dokumentů (978-80-247-3257-2)

Elektronická kniha - autor Renáta Kunstová, 208 stran Publikace se zabývá problematikou správy nestrukturovaných informačních zdrojů, jako jsou dokumenty, e-maily, formuláře, faxy, obrázky, hlasové zprávy apod. Vysvětluje celkovou koncepci aplikační oblasti označované termínem "správa podnikového obsahu" a vymezuje základní terminologii. Poskytuje přehled základních aplikačních komponent, které charakterizuje z hlediska jejich účelu, hlavních funkcí a očekávaných přínosů pro organizaci. Zabývá se správou podnikového obsahu i v souvislosti s aktuálně platnou legislativou a mezinárodně uznávanými standardy. Opomenuty nejsou ani aspekty řízení, pozornost je věnována momentálně se rozvíjející oblasti služeb a v neposlední řádě kritickým faktorům úspěšnosti projektů. Publikace obsahuje přehled současné nabídky produktů a služeb na našem trhu a uvádí aktuální trendy, které tento trh ovlivňují. Text je obohacen o příklady z praxe a řadu odkazů na internetové...

Objev podobné jako Efektivní správa dokumentů (978-80-247-3257-2)

cena 229.0 Kč
Detail

Efektivní vzdělávání zaměstnanců (978-80-247-3651-8)

Elektronická kniha - autor Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková, 240 stran Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se v dnešní době neobejde žádná firma, jež chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Manažeři a personalisté se v této monografii dozví, jak zkvalitnit procesy podnikového vzdělávání tak, aby více a lépe přispívalo k rozvoji jednotlivců, týmů, organizačních jednotek a celého podniku. Majitelům firem a manažerům kniha pomůže při rozhodování o investicích do lidského kapitálu a při navrhování rozvojových vzdělávacích projektů. Nové vydání je doplněno o problematiku intelektuálního, sociálního a strukturálního kapitálu a efektivní využívání lidského kapitálu. Autoři se nově zabývají vzděláváním jako nástrojem v řízení talentů (talent management) nebo investicemi do lidského kapitálu a jejich vlivem na konkurenceschopnost firmy. Kniha nabízí nejaktuálnější myšlenky a přístupy pro stanovení potřeb vzdělávání a pro návrh, realizaci a vyhodnocování...

Objev podobné jako Efektivní vzdělávání zaměstnanců (978-80-247-3651-8)

cena 271.0 Kč
Detail

Efektivní testování softwaru (978-80-247-5594-6)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 232 stran Jak testování softwaru realisticky odhadovat a plánovat? Jak zajistit efektivitu, a to klíčové u testování? Poradí vám tým autorů s dlouholetou praxí v českých i zahraničních společnostech, se znalostí testovacích metodik i zkušenostmi z výzkumu v oblasti testování. Detaily knihy: Autor: kolektiv a Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5594-6 Počet stran: 232

Objev podobné jako Efektivní testování softwaru (978-80-247-5594-6)

cena 339.0 Kč
Detail

Psychologie efektivního leadershipu (978-80-247-4646-3)

Elektronická kniha - autor Jakub Procházka, Martin Vaculík, Petr Smutný, 152 stran Víte, jak v novém týmu získat pozici leadera? Chcete zvýšit výkon svých podřízených? Tato kniha vám poradí, jak na to. Autoři čerpají z klasických i nejnovějších poznatků z výzkumu leadershipu a snaží se o jejich aplikaci. Přinášejí doporučení, jež by měla pomoci identifikovat dobré leadery i rozvíjet vlastní leadership a leadership druhých. Každé z nich je navíc opřeno o konkrétní výzkumné studie, které jsou v textu citovány. Čtenář se díky tomu může sám rozhodnout, zda a jak moc má jednotlivá doporučení následovat. Kniha je určena lidem na vedoucích pozicích, těm, kteří se připravují na převzetí vedoucí pozice, personalistům a studentům managementu a organizační psychologie.Přejeme vám příjemné čtení. Věříme, že v knize najdete nové zajímavé informace, jež využijete jak ve svém pracovním, tak i v soukromém životě.

Objev podobné jako Psychologie efektivního leadershipu (978-80-247-4646-3)

cena 220.0 Kč
Detail

Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-4151-2)

Elektronická kniha - autor Martin Šikýř, 208 stran Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci. Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky, vytváření a analýzy pracovních míst, plánování zaměstnanců, obsazování volných pracovních míst, řízení pracovního výkonu a hodnocení zaměstnanců, odměňování zaměstnanců, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance a pracovní podmínky i využívání personálního informačního systému. Publikace představuje osvědčené personální činnosti a seznamuje s důležitými ustanoveními pracovněprávních předpisů, zejména odkazuje na související ustanovení zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů (podle právního stavu k 1. 1. 2012).

Objev podobné jako Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-4151-2)

cena 212.0 Kč
Detail

Efektivní financování rozvoje podnikání (978-80-247-1835-4)

Elektronická kniha - autor Mária Režňáková, 144 stran Systematická a komplexně zpracovaná publikace prezentuje vliv způsobu financování podniku na jeho výkonnost a podává ucelený obraz o možnostech financování podnikových činností. Autorka se neomezuje pouze na popis jednotlivých zdrojů, ale systematicky vysvětluje, které faktory ovlivňují rozhodování vedení podniku při získávání zdrojů financování. Svoje názory a doporučení podporuje příklady z podnikové praxe v ČR i zahraničí. Čtenář dále nalezne možné způsoby a postupy použitelné při rozhodování o možnostech financování, vycházející zejména z analýzy rizika podniku.

Objev podobné jako Efektivní financování rozvoje podnikání (978-80-247-1835-4)

cena 168.0 Kč
Detail

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy...

Objev podobné jako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

cena 229.0 Kč
Detail

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.

Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,...

Objev podobné jako Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

cena 322.0 Kč
Detail

Škola bez poražených: Praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem (978-80-7530-006-5)

Kniha - autor Thomas Gordon, 326 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha, kterou držíte v rukou, je mezi pedagogickou literaturou ojedinělá. Na rozdíl od většiny knih o vzdělávání se nezaobírá teoretickými koncepty, ale tím, jak je konkrétně uvést do praxe. Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost. Chce učitele povzbudit a poskytnout jim oporu. Chce je ujistit o tom, že mohou dělat chyby – a přesto být skvělými učiteli. Povinná četba pro každého učitele! Psychoterapeut Thomas Gordon, zakladatel úspěšného mezinárodního programu Teacher Effectiveness Training, pracoval dlouhá léta s dětmi a naléhavě si uvědomoval dvě skutečnosti: Na jedné straně viděl, jak dospělí svým jednáním dětem často nevědomky ubližují. Zároveň však věděl, že pracovat s dětskými emocemi je nesmírně těžké, a...

Objev podobné jako Škola bez poražených: Praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem (978-80-7530-006-5)

cena 269.0 Kč
Detail

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)

Elektronická kniha - autor James Borg, 240 stran V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech — ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny.

Objev podobné jako Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

cena 356.0 Kč
Detail

Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)

Elektronická kniha - autor Milan Klapetek, 256 stran Většina knih o komunikaci a rétorice se zaměřuje na umění prosazení sebe sama a svých myšlenek, svých vlastních názorů a zájmů. Podstatně méně je knih, jejichž cílem by bylo učit člověka mluvit a jednat tak, aby jeho slova vytvářela vztah srdečnosti a důvěry, aby tvořila prosté lidské společenství, aby posilovala přátelské, sousedské nebo jednoduše lidské pouto mezi lidmi. V této knize jde o něco, co by bylo možné nazvat "rétorika sounáležitosti a porozumění". Více než o přesvědčování druhého o vlastní pravdě zde půjde o to, jak druhého člověka pochopit a porozumět mu. Při setkání s člověkem odlišného názoru bude důležité nalézt a představit si jeho pravděpodobná odlišná východiska a stanoviska a odtud pak s ním hledat společnou řeč. Jedním z hlavních cílů této knihy je snaha představit mezilidskou komunikaci jako jedinečnou kulturní událost, ve které se odehrává cosi velkého, vznešeného a...

Objev podobné jako Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)

cena 302.0 Kč
Detail

Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci...

Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

cena 356.0 Kč
Detail

Komunikace se seniory (978-80-247-3271-8)

Elektronická kniha - autor Andrea Pokorná, 160 stran Publikace se zabývá problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Stěžejním tématem je identifikace účinných technik a postupů pro navázání komunikace se seniory v institucích a v domácím prostředí. Speciální pozornost je věnována ageismu a jeho dopadu na vnímání stáří ve společnosti, na prožívání seniorů, na fyziologické změny související s dlouhověkostí a s rizikem kognitivní manipulace. Kniha vychází z tuzemských i zahraničních empirických studií.

Objev podobné jako Komunikace se seniory (978-80-247-3271-8)

cena 186.0 Kč
Detail

Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

Elektronická kniha - autor Andreas Basu, Liane Faust, 112 stran V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě.

Objev podobné jako Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

cena 144.0 Kč
Detail

Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-2831-5)

Elektronická kniha - autor Jarmila Kelnarová, Eva Matějková, 140 stran Na trhu jediná učebnice pro obor zdravotnický asistent. Obsahuje problematiku verbální a neverbální komunikace a psychologie zaměřené na zdravotnickou a sociální oblast a její využití v profesi zdravotnického asistenta. Látka 4. ročníku SZŠ je zde přehledně řazena do jednotlivých kapitol. Po jejím prostudování a využití při výuce žák získá teoretické poznatky a využije v praxi získané vědomosti. Osvojí si přehled informací k praktickému procvičení v komunikačních technikách a ve vedení rozhovoru s nemocným, spolupracovníky, rodinou. Psychologické poznatky obsažené v učebnici využije při jednání s nemocným i s rodinou, při zvládání konfliktů, při sdělování informací a při edukaci nemocného. Bude schopen hodnotit a chápat chování pacienta v určité situaci a získá možnost reflexe vlastních reakcí. Detaily knihy: Autor: Jarmila Kelnarová, Eva Matějková Rok vydání: 2008 ISBN:...

Objev podobné jako Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-2831-5)

cena 135.0 Kč
Detail

Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-5203-7)

Elektronická kniha - autor Jarmila Kelnarová, Eva Matějková, 148 stran Kniha zpracovává problematiku verbální a neverbální komunikace a věnuje se psychologii v zdravotnické a sociální oblasti a jejímu využití ve zdravotnických profesích. Získané poznatky lze využít při jednání s nemocným i s rodinou, při zvládání konfliktů, sdělování informací i edukaci nemocného.

Objev podobné jako Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-5203-7)

cena 186.0 Kč
Detail

Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Málokterá schopnost člověka je tak samozřejmá, jako je schopnost dítěte naučit se jazyk a tímto jazykem komunikovat. Ačkoliv osvojování jazyka dětmi je předmětem psychologického a lingvistického bádání již po dobu více než sto let, ani dnes není tento proces dokonale prozkoumán.Kniha objasňuje proces osvojování jazyka a rozvoje komunikační schopnosti u dětí na základě teorií a výzkumů vývojové psycholingvistiky. Seznamuje čtenáře s nejnovějšími teoretickými a výzkumnými poznatky o tom, jak vzniká a vyvíjí se jazyková a komunikační schopnost u dětí od narození a během předškolního období. Publikace je určena především studentům psychologie, lingvistiky, pedagogiky, vysokoškolským pedagogům těchto oborů a také učitelkám mateřských škol.

Objev podobné jako Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)

Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, Regina Slowik, 256 stran Kniha se zabývá problematikou komunikace se zdravým i nemocným dítětem ve všech jeho vývojových obdobích. Je zaměřena na specifika komunikace s dětským pacientem při výskytu různorodých onemocnění a postižení. Zatím ještě nebyla zpracována problematika komunikace s dítětem v tak komplexní podobě. Kniha je určena zdravotnickým pracovníkům pečujícím o dětské pacienty, ale je přínosná pro rodič nemocných dětí a také je možno ji považovat za zdroj učebních opor pro vyučující předmětu komunikace.

Objev podobné jako Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)

cena 246.0 Kč
Detail

Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)

Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí.

Objev podobné jako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)

cena 297.0 Kč
Detail

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)

Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 208 stran Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem.

Objev podobné jako Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)

cena 229.0 Kč
Detail

Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových...

Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

cena 297.0 Kč
Detail

Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)

Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 384 stran Publikace se zabývá vnitřními souvislostmi mezi jazykem a lidskou psychikou. Zvláštní pozornost je věnována její poznávací funkci, zejména myšlení. Více či méně obsáhle jsou charakterizovány všechny druhy komunikace. Hlavním tématem je neobyčejně složitý vztah vnitřní řeči a interpersonální komunikace. Kniha věnuje pozornost rovněž psané řeči a písemné komunikaci, vlivu individuality či meziosobních vztahů. I laické čtenáře zaujme kapitola o specifičnosti ženské a mužské komunikace či o komunikaci ve virtuální realitě. Autor se zamýšlí mimo jiné i nad udržitelností verbální komunikace jako prostředku dorozumění a porozumění mezi lidmi. Tematicky a způsobem zpracování je práce určena především odborníkům věnujícím se této problematice, ale podnětná je i pro širší odbornou veřejnost včetně studentů psychologie a dalších společenskovědních oborů (filozofie, lingvistiky, sociologie a dalších).

Objev podobné jako Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)

cena 424.0 Kč
Detail

Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)

Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.

Objev podobné jako Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)

cena 208.0 Kč
Detail

Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)

Elektronická kniha - autor Vladimír Heger, 256 stran Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva. Ve vrtkavé veřejné aréně je třeba našlapovat opatrně a stále myslet na rovnováhu, protože se pohybujeme na rozhraní dvou světů. Prvním z nich je mnohovýznamový svět lidské přirozenosti a intimity, plný subjektivního zaujetí, kreativity, emocí a proměnlivosti. Proti němu se zjevuje naopak tajemný, neosobní svět zašifrovaných významů, neměnné objektivity, utajeného rozhodování a uplatňování moci. Zdá se vám, že běžná mezilidská komunikace a úkony správních úřadů jsou nespojitelné světy? Publikace Vladimíra Hegera vám prostřednictvím poznatků z psychologie, sociologie, správní vědy, teorie informace a urbanismu ukáže, jak jsou obě sféry propojené z hlediska vývojových trendů informační společnosti,...

Objev podobné jako Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)

cena 314.0 Kč
Detail

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.

Objev podobné jako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

cena 246.0 Kč
Detail

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani...

Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

cena 254.0 Kč
Detail

Jak efektivně zvládat hádky v každé situaci (978-80-247-4267-0)

Elektronická kniha - autor Jonathan Herring, 224 stran Umění přesvědčit ostatní, ovlivnit je a získat na svou stranu — v dnešní době zcela zásadní vlastnost pro dosažení úspěchu v osobním i profesním životě. Mnozí z nás stále vnímají spory a diskuze jako záležitost, které je třeba se za každou cenu vyhnout. Umění vést diskuzi však představuje jednu z nejefektivnějších a nejvíce opomíjených dovedností, kterou můžete v dnešní době disponovat. Zjistíte, jak efektivně předkládat své návrhy, jak přesvědčit ostatní o svém způsobu uvažování, jak neztrácet „nervy“ v ožehavé situaci, jak získat druhé na svou stranu, jak dosáhnout svých cílů, jak se hravě vypořádat s obtížnou situací nebo člověkem, jak být přesvědčiví a jak správně se vyjadřovat. Autor, John Herring, vám vysvětlí, 10 zlatých pravidel vyjednávání, jak se hádat s těmi, které milujeme, jak se hádat se svými dětmi, jak si správně stěžovat a jak si nenechat nic líbit. Objevte způsob, jak efektivně, pozitivně a...

Objev podobné jako Jak efektivně zvládat hádky v každé situaci (978-80-247-4267-0)

cena 212.0 Kč
Detail

Podívejte se také