Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)

Produkt Management a organizační chování (978-80-247-3348-7) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Management a organizační chování (978-80-247-3348-7) upraviť a produkt hľadať znova.

Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)

Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Cejthamr, Jiří Dědina, 352 stran Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka či o problematiku organizačního chování manažerů expatriantů v zahraničí. Zcela nová je kapitola o virtuálních týmech a organizacích, nastíněna je problematika manažerských klíčových kompetencí, výrazně aktualizována je tematika zvyšování organizačního výkonu nebo otázka moci, vlivu a statusu a také přístupů k vedení. Autoři přibližují různé typy manažerů, jejich role při vedení a řízení týmů.. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management a organizační chování (978-80-247-3348-7) , Organizační kultura a její změna (978-80-247-2951-0)

Management a organizační chování - Jiří Dědina, Václav Cejthamr - e-kniha

Management a organizační chování - Jiří Dědina, Václav Cejthamr - e-kniha
Detail

eBook:,Moderní publikace určená pro manažery, podnikatele, trenéry, personalisty a studenty se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka, problematiku organizačního chování manažerů expatriantů v zahraničí či vliv ceremoniálů a historek na organizaci. Zcela nová je kapitola o virtuálních týmech a organizacích, nastíněna je problematika manažerských klíčových kompetencí, výrazně aktualizována je tematika zvyšování organizačního výkonu nebo problematika moci, vlivu a statusu a také přístupů k vedení. Autoři přibližují různé typy manažerů, jejich role při vedení a řízení týmů, jejich vlastnosti, postoje, styly řízení a vedení a způsoby řešení organizačních konfliktů. Ukazují cesty ke zvyšování výkonu organizace a způsoby rozvoje manažers ké a organizační efektivity, věnují se organizačnímu systému podniku a organizačním strukturám. Kniha, která je jedinou komplexní publikací na dané téma na českém trhu, podporuje rozvoj manažerských znalostí a dovedností. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management a organizační chování - Jiří Dědina, Václav Cejthamr - e-kniha , Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Účetnictví pro územní samosprávné celky, příspěvkové organizace a organizační složky státu (978-80-247-3637-2)

Účetnictví pro územní samosprávné celky, příspěvkové organizace a organizační složky státu (978-80-247-3637-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Máče, 640 stran Publikace je uceleným přehledem poznatků v oblasti účetnictví a finančního řízení vybraných účetních jednotek. Obsahuje nové poznatky vycházející z realizace reformy účetnictví. Je určena zejména účetním a ekonomům ve veřejném sektoru, ale je vhodná i jako učebnice pro vysoké školy. Publikace navazuje na již vydanou knihu M. Máčeho Účetnictví ÚSC 2010 a vydané české účetní standardy pro veřejnou správu. Seznámí začátečníky i pokročilé účetní s problematikou účetnictví a finančního řízení obcí, měst a krajů, příspěvkových organizací a organizačních složek státu. První část se věnuje finančnímu účetnictví, které je vyloženo na praktických příkladech účtování příspěvkových organizací a územně správních celků. Prostřední část knihy se zabývá výkaznictvím a problematikou sestavení konsolidačních výkazů, manažerským účetnictví organizací ve veřejném sektoru, finančním řízením likvidity a účetnictvím zaměřeným na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví pro územní samosprávné celky, příspěvkové organizace a organizační složky státu (978-80-247-3637-2) , Management (978-80-247-4429-2)

Lexikon společenského chování (978-80-247-3649-5)

Lexikon společenského chování (978-80-247-3649-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Smejkal, Bachrachová Hana Schelová, 272 stran Již páté vydání velmi úspěšné a oblíbené publikace o etiketě opět poučí a pobaví všechny, kteří chtějí získat jistotu ve společenském styku a v nejrůznějších společenských situacích. Nové vydání je zcela přepracované a zmodernizované. Zkušení autoři v knížce čtivě a prakticky radí, jak se chovat ve standardních společenských situacích, jako je zdravení, představování, vystupování v zaměstnání, na návštěvě nebo v restauraci, ale i při méně častých příležitostech, např. na firemních večírcích či při pobytu na pláži. Kniha je osvědčenou pomůckou při výuce společenského chování a pro mládež, ale především osobním čtivým rádcem pro čtenáře každého věku. Text doplňují vtipné i naučené ilustrace Romana Kliského. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lexikon společenského chování (978-80-247-3649-5) , Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7) , Psychologie a sociologie ekonomického chování (978-80-247-1593-3)

Velký lexikon společenského chování (978-80-247-3650-1)

Velký lexikon společenského chování (978-80-247-3650-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Smejkal, Bachrachová Hana Schelová, 400 stran Nové, rozšířené vydání Velkého lexikonu společenského chování je nejobsáhlejší publikací o etiketě u nás a najdeme zde odpověď na prakticky každou otázku týkající se společenského chování. Velmi čtivý text doprovázený návodnými a zábavnými ilustracemi Romana Kliského potěší, poučí a pobaví čtenáře každého věku - od dospívající mládeže po seniory. Zkušení autoři předkládají zasvěcené rady, jak se chovat v nejrůznějších společenských situacích - nejen v těch nejčastějších, jako je oslovování či podání ruky, ale i při mnoha specifických událostech, ke kterým patří např. první rande, návštěva kina, rodinné obřady, chování v zaměstnání a při dopravě, v nemocnici atd. Kniha je skvělým dárkem pro každého a neměla by chybět v knihovně žádného moderního člověka! (alza.cz)

Podobné produkty ako Velký lexikon společenského chování (978-80-247-3650-1) , Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Hravá škola hezkého chování (978-80-247-4261-8)

Hravá škola hezkého chování (978-80-247-4261-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Pospíšilová, Michal Sušina, 88 stran Anetčina babička ovládá důležité umění - hezky se chovat k lidem a udržovat dobré vztahy. Nauč se to od ní! Nečekej ale žádné mravoučné kázání. Babička má svoje moudré povídanky, básničky a chytré otázky. O čem že ta babička vlastně vypráví? O ničem menším než o lásce, skromnosti, odvaze, odpuštění... (alza.cz)

Podobné produkty ako Hravá škola hezkého chování (978-80-247-4261-8) , Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Psychologie a sociologie ekonomického chování (978-80-247-1593-3)

Psychologie a sociologie ekonomického chování (978-80-247-1593-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Hubinková, kolektiv a, 280 stran Publikace, kterou máte právě před sebou, představuje odlišný úhel pohledu na relativně známá témata ekonomie, za nimiž stojí řada podnětných psychologických, sociologických i filozofických otázek. Měla by být určitým vodítkem k zhodnocení společensko-ekonomické situace v širších souvislostech, ale i literaturou, která pomůže při uchopení interdisciplinárních témat. Autoři se zaměřili nejen na ekonomické chování lidí, ale také na jejich prožívání v rámci mnoha ekonomicko-společenských změn. Knihu jistě ocení studenti i odborníci, kteří tak získají dokonalý přehled o řadě ekonomických témat z hlediska psychologie a sociologie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie a sociologie ekonomického chování (978-80-247-1593-3) , Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

Hyperkinetická porucha a poruchy chování (978-80-247-1426-4)

Hyperkinetická porucha a poruchy chování (978-80-247-1426-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivo Paclt, kolektiv a, 240 stran Problematika hyperkinetické poruchy, poruch chování a agresivity u dětí je u nás tématem čím dál tím víc diskutovaným. Publikace pana doktora Paclta se dotýká všech těchto oblastí a přináší čtenářům jak teoretické vysvětlení, tak i praktické rady a doporučení. Kniha je určena nejenom odborníkům, psychologům, psychiatrům a vychovatelům, ale i rodičům dětí s diagnózou hyperkinetické poruchy a dalších, souvisejících poruch. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hyperkinetická porucha a poruchy chování (978-80-247-1426-4) , Time management (978-80-247-4431-5)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7) , Finanční management (978-80-247-4047-8)

Chování zákazníka (978-80-247-3528-3)

Chování zákazníka (978-80-247-3528-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. (alza.cz)

Podobné produkty ako Chování zákazníka (978-80-247-3528-3) , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1) , Rizikové a antisociální chování v adolescenci (978-80-247-4042-3)

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování (978-80-247-5104-7)

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování (978-80-247-5104-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Jiří Hnilica, 304 stran Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířena je i problematika optimalizace tvorby portfolia z hlediska analýzy a hodnocení rizika. (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování (978-80-247-5104-7) , Lexikon společenského chování (978-80-247-3649-5)

Management (978-80-247-4429-2)

Management (978-80-247-4429-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Blažek, 224 stran Publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům, manažerům a podnikatelům. Dozvíte se, jak fungují organizační struktury, jak správně rozhodovat a jak efektivně vést. Druhé vydání se nově věnuje problematice delegování, koučování a leadershipu. Kniha obsahuje řadu příkladů. Detaily knihy: Autor: Ladislav Blažek Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4429-2 Počet stran: 224 (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-247-4429-2) , Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)

Organizační kultura a její změna (978-80-247-2951-0)

Organizační kultura a její změna (978-80-247-2951-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Růžena Lukášová, 240 stran Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí, jak je možné kulturu organizace poznat a jakými nástroji ji lze utvářet a měnit. Kniha je opřena o nejnovější domácí i zahraniční literaturu a představuje systematické zpracování teoretických poznatků s vyústěním do nástinu jejich aplikace v manažerské a personalistické praxi. Čtenářům z řad manažerů, personalistů a studentů kurzů MBA poskytuje množství informací, které jim mohou pomoci budovat a měnit obsah kultury své organizace tak, aby v ní získali dlouhodobou konkurenční výhodu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Organizační kultura a její změna (978-80-247-2951-0) , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)

Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Bureš, 216 stran Firemní manažeři a studenti v knize najdou ucelený pohled na znalostní management jako moderní manažerskou disciplinu. Po seznámení se s základními pojmy se čtenáři dozví praktické informace o znalostním managementu z různých úhlů pohledu (technologického, manažerského, organizačního, implementačního aj.) a o procesu zavádění znalostního managementu do firmy či jiné organizace. Publikace je ojedinělá tím, že obsahuje ucelený systémový, systematický a srozumitelný popis problematiky znalostního managementu včetně například rozsáhlého přehledu a analýzy stávajících přístupů k zavádění znalostního managementu a detailního popisu jedné z existujících metodik, který není obsažen v žádné z existujících publikacích zabývajících se znalostním managementem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8) , Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Finanční management (978-80-247-4047-8)

Finanční management (978-80-247-4047-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petra Růčková, Michaela Roubíčková, 296 stran Výhodou publikace je komplexnost a šíře zpracovaných poznatků z oblasti řízení financí.Prezentuje nejen základní teoretické přístupy, ale i jejich uplatnění a projevy v praxi. Autorky upozorňují na specifika realizace finančního managementu v ČR a odlišnosti vzhledem k zahraničí. Pozornost je zaměřena na aspekty vzniku a vývoje korporací, zdroje financování, metody hodnocení investic apod. Jako nedílnou součást správy korporací obsahuje kniha také problematiku dividendové politiky. Nezbytnou součástí rozhodovacího procesu je také finanční analýza vnitřních a vnějších podmínek fungování podniku, prognóza těchto podmínek a hodnocení nejistot či rizik spojených s budoucími aktivitami podniku. Plánování je proces, který bezprostředně na finanční analýzu navazuje. Zpracovávat podnikatelský plán bez předchozí analýzy podniku a jeho okolí, včetně analýzy finanční je téměř nerealizovatelné. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční management (978-80-247-4047-8) , Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Štrach, 168 stran Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní management (978-80-247-2987-9) , Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Projektový management (978-80-247-5620-2)

Projektový management (978-80-247-5620-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, kolektiv a, 424 stran Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Je určena projektovým i liniovým manažerům, zájemcům o certifikaci a studentům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-247-5620-2) , Leadership & management development (978-80-247-5721-6)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Time management (978-80-247-4431-5)

Time management (978-80-247-4431-5)
Detail

Elektronická kniha - autor autorů kolektiv, 208 stran Připadá vám, že se pořád jen honíte? Míváte často pocit, že jen běháte mezi schůzkami? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to opravdu důležité? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času. V této knize se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji. Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování — ať už to jsou mobilní a chytré telefony nebo Outlook. Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Time management (978-80-247-4431-5) , Life management (80-247-1488-4)

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Felix Křížek, Josef Neufus, 224 stran Aktualizované vydání knihy se zaměřuje na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1) , Velký lexikon společenského chování (978-80-247-3650-1)

Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)

Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Veselá, Veselá Petra Kanioková, 200 stran Jaký je vliv managementu na společnost? Jaká je míra ovlivnění tohoto odvětví společností, v níž působí? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci. Navrhuje strategie a vysvětluje principy, které se v současném managementu nejlépe osvědčily. Uvádí úspěšné příklady z praxe nejrenomovanějších světových i našich odborníků. Nahlédněte spolu s námi do jednoho z nejdiskutovanějších oborů 21. století. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9) , Hravá škola hezkého chování (978-80-247-4261-8)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Korecký, Václav Trkovský, 584 stran Kniha se komplexně zabývá řízením rizik v projektech, se zaměřením na projekty prováděné v průmyslových podnicích. Představenou metodiku, která je v souladu s aktuální normou ČSN ISO 31000 Management rizik - principy a směrnice z roku 2010, lze však použít pro všechny typy projektů. Publikaci ocení jak projektoví manažeři a specialisté na řízení rizik v praxi, tak lidé z akademické sféry. Čtenář díky knize získá přehled o stavu problematiky managementu rizik, seznámí se s fázemi, metodami a postupy managementu rizik projektů a také s vlastní metodikou managementu rizik, která byla vytvořena na základě zkušeností z aplikace teoretických poznatků při praktickém řízení rizik v průmyslových podnicích. Koncepce knihy umožňuje osvojení používaných postupů a metodik v praxi a použití knihy pro vybrané oblasti zájmu čtenáře. Hlavní postupy a metody jsou aplikovány na praktických příkladech. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management rizik projektů (978-80-247-3221-3) , Fashion management (978-80-271-2113-7)

Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, kolektiv a, 304 stran Publikace je zaměřena nejen na management v ošetřovatelství, ale také na obecný management, management ve zdravotnictví, ošetřovatelský management, personální management atd. Je vhodná pro výuku studentů a podává všechny důležité informace z oblasti managementu tak, aby byli schopni se v této problematice orientovat. Kniha nabízí budoucím manažerům ve zdravotnictví na různých pozicích užitečné informace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0) , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Leadership & management development (978-80-247-5721-6)

Leadership & management development (978-80-247-5721-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Irena Pilařová, 168 stran Jste na manažerské pozici a zamotala vám hlavu teorie lídrovství? Myslíte si, že nemůžete být lídry, protože jste se nenarodili se správnými schopnostmi nebo nemáte potřebné charisma? Netušíte, jaké kompetence k výkonu role lídra potřebujete a jak je můžete trénovat? Po přečtení této knihy si uděláte jasno. (alza.cz)

Podobné produkty ako Leadership & management development (978-80-247-5721-6) , Účetnictví pro územní samosprávné celky, příspěvkové organizace a organizační složky státu (978-80-247-3637-2)

Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 208 stran Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2) , Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)

Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)

Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Stanislav Navrátil, Jan Mattioli, 120 stran Slovník církevního práva je prvním českým slovníkem specializovaným na vysvětlení pojmů souvisejících s organizací jednotlivých církví. Všímá si všech významnějších prvků jejich vnitřních systémů a právních ustanovení, srovnává užívání termínů v různých církvích a náboženských společnostech i ve státních předpisech o církvích. Slovník usiluje o objasnění správného použití jednotlivých výrazů v jazyku obecném i literárním. Jeho hlavním cílem je napomoci uživatelům orientovat se v předmětné zásobě slov, která je bohatá, ale poměrně málo známá, protože byla v dobách totalitního systému odsunuta do pozadí zájmu. Jako takový je široce použitelný zejména pro studenty humanitních fakult — právnických, filozofických, teologických, žurnalistických — i pro pracovníky v těchto oborech. Využijí jej rovněž překladatelé odborných textů a beletrie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3) , Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)

Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)

Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Stanislav Navrátil, Jan Mattioli, 120 stran Obsah knihy vychází z faktu, že častým zdrojem nežádoucího chování dětí a mládeže jsou chybná osobní pojetí výchovy, učení, vyučování a pedagogické komunikace jednotlivých rodičů, vychovatelů a učitelů a jim odpovídající činnosti využívané v průběhu výchovně-vzdělávací práce. První část publikace se zaměřuje na rozbor a zhodnocení konkrétních podob chybného pojetí výchovy, učení a vyučování a na popis jejich vlivů na vznik nežádoucího chování dětí a mládeže. Druhá část předkládá alternativy pedagogických činností, které pomáhají předcházet vzniku nevhodného chování, a popisuje podmínky pro jejich využití ve výchovně-vzdělávací praxi.Kniha je určena studentům pedagogických oborů, pedagogům, výchovným poradcům, vychovatelům apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3) , Projektový management podle ipma (978-80-247-4275-5)

Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5)

Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, Pavel Máchal, Branislav Lacko, kolektiv a, 528 stran Nové vydání jediné publikace o řízení projektů podle české implementace standardu projektového řízení IPMA ICB v3.1 je aktualizováno s ohledem na novou verzi standardu a jsou v něm upřesněny a doplněny některé metody projektového řízení. Kniha je určena zkušenějším i začínajícím projektovým manažerům ze všech oborů lidské činnosti a studentům VŠ. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje čtenáře s jednotlivými prvky technických, behaviorálních a kontextových kompetencí projektového manažera, popisuje doporučené a požadované techniky, vysvětluje pojmy a formulace ze standardu IPMA, přináší řadu příkladů a případových studií. Knihu připravil kolektiv zkušených odborníků, kteří aktivně působí v praxi a v české Společnosti pro projektové řízení (SPŘ), jež je národní organizací IPMA. Kniha je přímo provázána na certifikaci IPMA, která je jedinou dostupnou mezinárodní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5) , Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)

Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, 176 stran Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty. Pomocí příběhu o vzniku a realizaci projektu v malé organizaci vás provede celým životním cyklem jednoho projektu. Detaily knihy: Autor: Jan Doležal Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5693-6 Počet stran: 176 (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)

Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)

Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivana Hospodářová, 136 stran Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)

Systém managementu bezpečnosti informací (978-80-247-4251-9)

Systém managementu bezpečnosti informací (978-80-247-4251-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Drastich, 128 stran Detaily knihy: Autor: Martin Drastich Rok vydání: 2011 ISBN: 978-80-247-4251-9 Počet stran: 128 (alza.cz)

Podobné produkty ako Systém managementu bezpečnosti informací (978-80-247-4251-9)

Rizikové a antisociální chování v adolescenci (978-80-247-4042-3)

Rizikové a antisociální chování v adolescenci (978-80-247-4042-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Veronika Nielsen Sobotková a kolektiv, 152 stran Antisociální chování patří k základním zdrojům rizik v dospívání, a proto je aktuálním tématem pro rodinu, školu i celou společnost. Publikace je první českou monografií zaměřenou na chování dospívajících, které ohrožuje zdraví či život jednotlivce nebo překračuje normy dané společnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rizikové a antisociální chování v adolescenci (978-80-247-4042-3)

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Oto Košta, 120 stran Zcela ojedinělá publikace na našem trhu seznamuje mediky — budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou a kteří vání mohou nalézt užitečné rady.Kniha přináší řadu praktických rad, poznatků, postřehů a doporučení, které pomohou čtenáři vyvarovat se zbytečných chyb při vykonávání lékařské praxe.Autor sám vede více než 30 let lékařskou praxi a přednáší problematiku jak medikům váposledních ročnících studia, tak várámci celoživotního vzdělávání na doškolovacích akcích apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, Eva Mráčková, Milan Kittner, Ondřej Kašťák, Josef Šesták, 224 stran Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, kolektiv a, 224 stran Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi — zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích — a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! (978-80-247-5693-6)

Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! (978-80-247-5693-6)
Detail

Kniha - autor Jan Doležal; Jan Krátký, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stojíte před úkolem naplánovat a zrealizovat menší, ale důležitý projekt? Řídíte projekty spíše intuitivně? Představují projekty jen část vaší práce, ale chcete je řídit dobře? Řízení projektu je v podstatě řemeslo, má svá pravidla a nástroje. Pokud se s nimi chcete seznámit, je tato kniha skvělou volbou. Řídíte-li menší projekty, naleznete v ní vše potřebné, a až se dostanete k větším akcím, budete mít velmi dobré základy. Naučíte se, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty. Prostřednictvím zajímavého příběhu o vzniku a realizaci malého projektu v malé organizaci vás kniha provede celým životním cyklem jednoho projektu. Seznámíte se se základními nástroji a technikami projektového řízení, které vám pomohou získat a zpracovat informace potřebné pro důležitá rozhodování. Získáte řadu tipů a doporučení vycházejících z dlouholetých... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! (978-80-247-5693-6)

Fashion management (978-80-271-2113-7)

Fashion management (978-80-271-2113-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimíra Khelerová, 192 stran, česky Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Fashion management (978-80-271-2113-7)

Chování (978-80-736-3947-1)

Chování (978-80-736-3947-1)
Detail

Elektronická kniha - Proč se chováme tak, jak se chováme? Biologie člověka v dobrém i zlém. - autor Robert M. Sapolsky, 744 stran, česky Proč se chováme tak, jak se chováme? Tuto otázku se pokoušeli zodpovědět mnozí badatelé a už rozmanitost způsobů, pomocí nichž ji lze uchopit, naznačuje, že se jedná o úkol velmi zapeklitý. Jedni se zaměřují na neurobiologii, jiní se soustředili hormony, další preferují geny, někteří zase kladou na první místo výchovu či další vlivy prostředí, které na nás přímo či zprostředkovaně působí už od okamžiku početí. Všechno jsou to ale jen škatulky, které společně tvoří jediný celek. Ten ve své monumentální knize rozplétá americký biolog Robert Sapolsky, jenž čtenáři představuje původ našeho chování od prvních sekund, v nichž hraje hlavní roli aktivita různých oblastí mozku, přes hodiny až dny, kdy jsou stěžejní hormony, až k tisícům a milionům let, během nichž naše chování formovala evoluce. Autor se však neomezuje jen na holý... (alza.cz)

Podobné produkty ako Chování (978-80-736-3947-1)

Windows 7 (978-80-247-3210-7)

Windows 7 (978-80-247-3210-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Pecinovský, 224 stran Kniha určená pro začátečníky a méně zkušené uživatele počítače seznámí čtenáře s novým operačním systémem Windows 7, který oproti předchozím verzím systému Windows obsahuje řadu změn, vylepšení a nejrůznějších nových funkcí. Čtenář se naučí vše potřebné, aby mohl systém plně využívat - od instalace a seznámení se základními pojmy, práce s průzkumníkem, základní nastavení (obrazovka, spořič obrazovky, postranní panel, hlavní panel, systémový čas, uživatelé atd.), spouštění aplikací a práci multimédii, přes popis novinek, kterými se Windows 7 liší od předchozích verzí, až po aplikace dodávané spolu s Windows 7, především Notepad, MS Paint a WordPad. Naučí se také práce s Internet Explorerem 8, který je ro vněž součástí nových Windows. (alza.cz)

Podobné produkty ako Windows 7 (978-80-247-3210-7)

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Nenadál a kol., 380 stran Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti managementu organizací.Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování a spolupráce s dodavateli, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům.Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Nenadál, Darja Noskievičová, Růžena Petříková, Jiří Plura, Josef Tošenovský, 380 stran Kniha zkušených autorů a předních domácích odborníků přináší přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti podnikového řízení. Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům. Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelence a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen příklady dobré praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)

Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Moderní time management (978-80-271-2452-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kevin Kruse, 176 stran, česky Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní time management (978-80-271-2452-7)

Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)

Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spotřebitelské chování (978-80-875-0081-1)

Motivace chování (978-80-738-7830-6)

Motivace chování (978-80-738-7830-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Nakonečný, 600 stran Pro zájemce o psychologii jsou nejpřitažlivější zejména dvě otázky týkající se každodenního života – jak se utváří a projevuje lidská povaha, tedy otázka charakteru, a otázka motivace chování – tedy proč lidé činí to, co činí. Na druhou otázku se snaží odpovědět třetí rozšířené a přepracované vydání této knihy, která je zatím nejobsáhlejší systematickou původní českou publikací na dané téma, jež patří k nejzávažnějším problémům nejen v obecné psychologii, ale jako klíčový problém vystupuje i v oblastech užité psychologie. Mnoho nových informací přináší i klinickým psychologům, pro něž je identifikace motivů lidských činů prvořadým úkolem. Studium motivace lidského chování umožňuje chápání složitých smysluplných souvislostí lidských příběhů a psychologických příčin lidských činů. Obsáhlý teoretický úvod zahrnuje terminologii psychologie motivace, základní principy fungování procesu motivace,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Motivace chování (978-80-738-7830-6)

Jezuité (978-80-247-3913-7)

Jezuité (978-80-247-3913-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Stefan Kiechle, 96 stran Byli jezuité papežskou armádou, nebo zmírňovali katolickou víru? Oponovali osvícenským snahám, nebo představovali socialisty, rané předchůdce Karla Marxe? V knize se dozvíte to nejdůležitější o historických kořenech jezuitů, jejich duchovních principech a jejich postavení v současnosti. Stefan Kiechle, SJ Doktor teologie, narozen v roce 1960, byl studentským farářem a supervizorem noviců. V současné době působí jako duchovní a odborník na exercicie v Mannheimu. Přednáší v Mnichově na Vysoké škole filozofické. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jezuité (978-80-247-3913-7)

Strečink (978-80-247-3153-7)

Strečink (978-80-247-3153-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Kamil Ramík, 80 stran Naučte se spolu s námi základní strečinková cvičení, která jsou nutná před a po každé sportovní aktivitě. Renomovaný český autor, MUDr. Kamil Ramík, rehabilitační a sportovní lékař, vám přináší komplexní protažení všech svalových skupin, upozorňuje na časté chyby při cvičení a vysvětluje princip a důvody strečinku. Knihu jistě ocení nejen amatérští sportovci všech věkových skupin, ale i učitelé tělocviku, trenéři a profesionální sportovci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strečink (978-80-247-3153-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7)
Organizační kultura a její změna (978-80-247-2951-0), Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7), Management (978-80-247-4429-2), Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3), Psychologie a sociologie ekonomického chování (978-80-247-1593-3), Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7), Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1), Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5), Time management (978-80-247-4431-5), Finanční management (978-80-247-4047-8), Marketing management (978-80-247-4150-5), Rizikové a antisociální chování v adolescenci (978-80-247-4042-3), Lexikon společenského chování (978-80-247-3649-5), Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1), Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0), Management rizik projektů (978-80-247-3221-3), Leadership & management development (978-80-247-5721-6), Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2), Life management (80-247-1488-4), Velký lexikon společenského chování (978-80-247-3650-1), Hravá škola hezkého chování (978-80-247-4261-8), Fashion management (978-80-271-2113-7), Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3), Účetnictví pro územní samosprávné celky, příspěvkové organizace a organizační složky státu (978-80-247-3637-2), Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6), Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1), Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5), Moderní management jakosti (978-80-726-1186-7)