Marketingový plán na jednu stránku - allan dib - e-kniha

Produkt Marketingový plán na jednu stránku - allan dib - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketingový plán na jednu stránku - allan dib - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha

Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha
Detail

eBook:,Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-kniha , Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan

Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan
Detail

Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan

Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib

Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib
Detail

Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4.V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - Allan Dib , Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3) , Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Detail

Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3) , Takto sa robí marketing: vytvorte si marketingový plán na jednu a4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0)

Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0)

Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0)
Detail

Kniha - autor Allan Dib, 272 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4. Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov, zarábali a zabezpečili svojej firme rast. Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte. (alza.cz)

Podobné produkty ako Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0) , Opožděné vzpomínky: životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)

Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová - e-kniha

Detail

eBook: „Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví, má do roka vyšší zisky. A nižší náklady, protože investují jen tam, kde to přináší výsledky. 2) Je to konkurenční výhoda. Už proto, že většina firem vůbec neplánuje, nebo plány aktivně nepoužívá. Začít znamená předvídat, co se v oboru může dít, a být připraven na všechny varianty. 3) Usnadňuje rozhodování. Mám být na Facebooku? Hodí se pro mě tahle nabídka inzerce? Je lepší psát blog nebo posílat newsletter? Nebo oboje? Tohle přemýšlení vám marketingový plán podstatně zjednoduší. Prostě se do něj podíváte a vidíte. 4) Funguje jako magické zaklínadlo. Tím, že sestavujete plán, věnujete své firmě energii. Možná budete překvapeni, jak rychle se věci začnou dít. E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová - e-kniha , Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)

Kráska na jednu noc - Jessica Lemmonová - e-kniha

Kráska na jednu noc - Jessica Lemmonová - e-kniha
Detail

eBook:,Drew rozhodně nečekala, že na obchodní výstavě potká muže, kterého jako mladičká tajně milovala. A bratrův nejlepší přítel, Reid Singleton, netušil, s kým flirtuje. Po pár skleničkách si krásku odvedl na pokoj a prožil s ní vášnivou noc. Ráno, po prvotním šoku, si uvědomil, že tato komplikace jeho zájem spíše posílila a že mu jen jedna noc nebude stačit… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kráska na jednu noc - Jessica Lemmonová - e-kniha , Svetla na obloze lisa lueddecke e kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha
Detail

eBook:,Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha , Edgar allan poe - famous stories ()

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček - e-kniha

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček - e-kniha
Detail

eBook:,Dějištěm dvaceti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Setkáváme se tu s všednodenními lidskými mikrodramaty, příběhy vepsanými na plátno velkých dějin nebo jen zachycením nálady, životního pocitu či zkušenosti svérázných i zdánlivě obyčejných postav. Hájíček přitom dokáže velmi plasticky evokovat krajinnou atmosféru – spolu s hrdiny se brouzdáme spadaným listím, dotýkáme stébel kvetoucích trav, nastavujeme tvář slunci nebo se choulíme zimou v obnošených kabátech. Zvláštní místo zde pak zaujímají vánoční příběhy a povídky o vesnickém fotbale.Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz.Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů, a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo. Jiří Hájíček (nar. 1967) vyrůstal na venkově, kde po vysokoškolských studiích také několik let pracoval v zemědělství. Od konce devadesátých let žije v Českých Budějovicích. Debutoval sbírkou povídek Snídaně na refýži (1998), v roce 2001 vyšla jeho novela o hledačích vltavínů Zloději zelených koní. Na povídkovou tvorbu navázal roku 2004 souborem dvanácti kratších próz Dřevěný nůž. Za román Selský baroko (2005) získal cenu Magnesia Litera za prózu. Jeho dosud poslední román Rybí krev (2012) byl oceněn Magnesií Literou 2013 jako Kniha roku. Hájíčkovy prózy vzbudily pozornost také v zahraničí. V Budapešti vyšel překlad jeho novely Zloději zelených koní, román Selský baroko byl přeložen do angličtiny, italštiny, chorvatštiny a maďarštiny, překlad románu Rybí krev se připravuje v Bělorusku, Bulharsku, Makedonii a Polsku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček - e-kniha , Tri harosi na sicilii jiri kostur e kniha

Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku

Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Detail

Kniha - autor Emil Hradecký, česky Druh publikace:pedagogická hudebninaNástrojová skupina: KlavírObsazení / žánr: klavír sóloJazyk publikace: cz./ger./eng.Ilustrace Andrea Tachezy16 snadných skladbiček pro začátečníky album drobných přednesových kousků pro začínající klavíristy od zkušeného pedagoga a skladatele šestnáct stránek a šestnáct skladbiček, každá dvouhlasá vítané obohacení instruktivního repertoáru pro klavír Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)

Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129)
Detail

Kniha - autor Daniel Poledňák, 20 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129) , Korist paul finch e kniha

Takto sa robí marketing - Allan Dib

Takto sa robí marketing - Allan Dib
Detail

POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť.Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca sivystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4.Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov,zarábali a zabezpečili svojej firme rast.Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Takto sa robí marketing - Allan Dib , Madarsko richard prazak e kniha

Dětské melodie na jednu stránku - Poledňák Daniel

Dětské melodie na jednu stránku - Poledňák Daniel
Detail

Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12. PODVEČER / Evenfall 13. ŽERT / Joke 14. KAPKY DEŠTĚ / Raindrops 15. RANNÍ ROSA / Morning Dews (patro.cz)

Podobné produkty ako Dětské melodie na jednu stránku - Poledňák Daniel , Buzicci jan folny e kniha

KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku

KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku
Detail

Noty pro klavír 16 snadných skladbiček pro začátečníky, každá dvouhlasá. Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou. (kytary.cz)

Podobné produkty ako KN Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku , Hadka petra nachtmanova e kniha

Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku - Hradecký Emil

Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku - Hradecký Emil
Detail

Druh publikace:pedagogická hudebninaNástrojová skupina: KlavírObsazení / žánr: klavír sóloJazyk publikace: cz./ger./eng.Ilustrace Andrea Tachezy16 snadných skladbiček pro začátečníky album drobných přednesových kousků pro začínající klavíristy od zkušeného pedagoga a skladatele šestnáct stránek a šestnáct skladbiček, každá dvouhlasá vítané obohacení instruktivního repertoáru pro klavír Podstatná část tvorby českého skladatele a pedagoga Emila Hradeckého (*1953) je věnována dětem a tvorbě pro klavír a často je inspirována jazzem. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku jsou nápadité klavírní miniatury pro začátečníky, snadno hratelné, melodicky zajímavé a vtipně komponované skutečně jen do dvou hlasů, pro každou ruku jeden. Děti se seznámí s charakterem klasické hudby, stejně jako s různými tanci nebo s úpravou lidové písně, ale též s celotónovou stupnicí či pentatonikou. Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku si oblíbila také klavíristka a nadšená pedagožka hry na klavír Eva Suchánková. Poslechněte si její názor i ukázkovou skladbičku Smutná panenka.„Tento nový repertoár pro začátečníky je natolik zajímavý, že se určitě bude hrát po celém světě.“ (Piano Journal, březen 2018) (patro.cz)

Podobné produkty ako Dvouhlasé klavírní skladbičky na jednu stránku - Hradecký Emil , Slib lisa kleypas e kniha

KN Dětské melodie na jednu stránku + Online audio

KN Dětské melodie na jednu stránku + Online audio
Detail

Noty pro klavír Tento titul přináší celkem 15 přednesový klavírních skladeb, které jsou určeny pro děti a žáky I. stupně základních uměleckých škol. Jak už z názvu vyplývá, skladby jsou jednostránkové. Tento záměr vznikl pro děti, které upřednostňují krátké nenáročné klavírní skladby. Skladby slouží k vyjádření výrazového námětu a taky k zdokonalování klavírní zručnosti a souhry obou rukou. Všechny jsou vzájemně kontrastní a je potřeba k nim přistupovat individuálně. Autor chtěl mladým klavíristům nabídnout svěží skladby s ojedinělými melodiemi. Hráči mohou využít pestrou škálu dynamiky, práci s pedálem a také kontrastní tempa. Obsah: 1. MOTÝL / Butterfly 2. DUHA / Rainbow 3. ŘEKA / River 4. VLNY / Waves 5. MLHA / Mist 6. MRAVENIŠTĚ / Anthill 7. BOUŘE / Storm 8. ODPOLEDNE V ČÍNĚ / Afternoon in China 9. MYŠLENKA / Thought 10. OHEŇ / Fire 11. VÍTR / Wind 12. PODVEČER / Evenfall 13. ŽERT / Joke 14. KAPKY DEŠTĚ / Raindrops 15. RANNÍ ROSA / Morning Dews (kytary.cz)

Podobné produkty ako KN Dětské melodie na jednu stránku + Online audio , Kra pavel obluk e kniha

Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6)

Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6)
Detail

Kniha - autor Bohuslav Martinů, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dva sešity písní s klavírním doprovodem na moravské lidové texty napsal Martinů za druhé světové války. Na ploše písňové miniatury tu ožívá všechna důvěrnost domova, k němuž se Bohuslav Martinů, vzdálený tisíce kilometrů v americkém exilu, vždy znovu obrací. Písničky jsou technicky dostupné všem amaterským zpěvákům a pro svou krásu a půvab se staly součástí repertoáru i koncertních pěvců. Obsah: autor hudby / textu / skladba Martinů Bohuslav: Rosička Martinů Bohuslav: Otevření slovečkem Martinů Bohuslav: Cesta k milé Martinů Bohuslav: Chodníček Martinů Bohuslav: U maměnky Martinů Bohuslav: Sen panny Marie Martinů Bohuslav: Rozmarýn (alza.cz)

Podobné produkty ako Písničky na jednu stránku (979-0-2601-0541-6) , Site petra dvorakova e kniha

Opožděné vzpomínky - Životopis, který se nevešel na jednu stránku - Merová Evelina

Detail

Autorka Opožděných vzpomínek se narodila v roce 1930 do asimilované židovské rodiny. Poklidný rodinný život, finanční zajištění a jako kulisa Praha, "nejkrásnější město na světě", se zdají být zárukou příštích předvídatelných desetiletí. Koncem třicátých let však dostávají politické události rychlý spád: první měsíce nacistické okupace znamenají pro Židy rostoucí diskriminaci, ztrátu majetku, ponižování a nejistotu. Následuje deportace do Terezína a posléze do Osvětimi. "Jedenáct mi bylo v Praze, dvanáct v Terezíně, třináct v Osvětimi, čtrnáct na pochodu smrti," shrnuje autorka svůj život lapidárně jednou větou. Podaří se jí přežít a v nepředstavitelně obtížných podmínkách tráví poslední měsíce války, nemocná, hladová, ničená hrůzou ze smrti.Osvobození Evelinu zastihuje ve Východním Prusku, odkud je evakuována vojenským vlakem Rudé armády do SSSR. Ujme se jí vojenský lékař, který ji adoptuje. Nečeká ji však láskyplná rodina, nýbrž život vedle nefunkčního manželského páru, kterému má "vlastní" dcera dodat punc kýžené normální rodiny. Následují čtyři desetiletí života v Sovětském svazu, s novou identitou a starými vzpomínkami, které nikdo nechce slyšet. Se svým traumatem zůstává sama, musí se s ním vyrovnat, protože nic jiného nezbývá a budoucnost mnoho neslibuje. Jako rámec vyprávění tu slouží válkou zničený a posléze znovu budovaný Leningrad. Židovství je třeba utajovat, protože ve stalinském režimu je cejchem. Denní život určuje ideologie, bída vydávaná komunistickým režimem za blahobyt a všudypřítomný strach. Prožívá však velké soukromé štěstí s manželem a dětmi.O třech tvářích 20. století ve třech politických režimech vypráví autorka poutavě a věcně, kultivovaným jazykem, s obdivuhodnou vyrovnaností, s vědomím skutečných životních hodnot. Nikde nepodléhá sebelítosti, snaží se pochopit, omluvit, prominout. Vypráví ne proto, aby s někým zúčtovala, ale proto, aby jednou její děti a vnuci - a možná i my - věděli. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Opožděné vzpomínky - Životopis, který se nevešel na jednu stránku - Merová Evelina , Všechny za jednu

Opožděné vzpomínky - Životopis, který se nevešel na jednu stránku - Merová Evelina

Detail

Jedenáct mi bylo v Praze, dvanáct v Terezíně, třináct v Osvětimi, čtrnáct na pochodu smrti,“ napsala o svém dětství Evelina Merová, autorka autobiografických Opožděných vzpomínek. Terezínem, Osvětimí a pochodem smrti však pohnuté osudy malé Eveliny nekončí, ale spíše začínají... Osvobození ji zastihuje ve Východním Prusku, odkud je evakuována vojenským vlakem Rudé armády do SSSR. Děvčátka se ujme vojenský lékař, který ji adoptuje. Následují čtyři desetiletí života v Sovětském svazu, ve válkou zničeném a posléze znovu budovaném Leningradě, s novou identitou a starými vzpomínkami, které nikdo nechce slyšet. Se svým traumatem zůstává sama, musí se s ním vyrovnat, protože nic jiného nezbývá a budoucnost mnoho neslibuje... Mimořádně poutavá a dojemná kniha, vydaná poprvé v roce 2008, vychází nyní ve třetím vydání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Opožděné vzpomínky - Životopis, který se nevešel na jednu stránku - Merová Evelina , Mstitel jan erik fjell e kniha

Takto sa robí marketing - Dib Allan

Takto sa robí marketing - Dib Allan
Detail

POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4. Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov, zarábali a zabezpečili svojej firme rast. Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte. (patro.cz)

Podobné produkty ako Takto sa robí marketing - Dib Allan , Anna boleynova alison weirova e kniha

Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)

Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4)
Detail

Kniha - autor Evelina Merová, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jedenáct mi bylo v Praze, dvanáct v Terezíně, třináct v Osvětimi, čtrnáct na pochodu smrti,“ napsala o svém dětství Evelina Merová, autorka autobiografických Opožděných vzpomínek. Terezínem, Osvětimí a pochodem smrti však pohnuté osudy malé Eveliny nekončí, ale spíše začínají... Osvobození ji zastihuje ve Východním Prusku, odkud je evakuována vojenským vlakem Rudé armády do SSSR. Děvčátka se ujme vojenský lékař, který ji adoptuje. Následují čtyři desetiletí života v Sovětském svazu, ve válkou zničeném a posléze znovu budovaném Leningradě, s novou identitou a starými vzpomínkami, které nikdo nechce slyšet. Se svým traumatem zůstává sama, musí se s ním vyrovnat, protože nic jiného nezbývá a budoucnost mnoho neslibuje... Mimořádně poutavá a dojemná kniha, vydaná poprvé v roce 2008, vychází nyní ve třetím vydání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4) , Stin minulosti kristin colli e kniha

Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)

Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 84 stran E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize.Proč vůbec mít marketingový plán?Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5) , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Až na jednu vec - Andrić Radomír

Až na jednu vec - Andrić Radomír
Detail

Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal Miroslav Bielik. Ilustrácie: Predrag Bajo Luković. Zbierku vydali Spolok slovenských spisovateľov a Slovenské vydavateľské centrum v Báčskom Petrovci. (patro.cz)

Podobné produkty ako Až na jednu vec - Andrić Radomír , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Až na jednu vec - Radomír Andrić

Až na jednu vec - Radomír Andrić
Detail

Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal Miroslav Bielik. Ilustrácie: Predrag Bajo Luković. Zbierku vydali Spolok slovenských spisovateľov a Slovenské vydavateľské centrum v Báčskom Petrovci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Až na jednu vec - Radomír Andrić , Temne leto dan simmons e kniha

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Detail

eBook:,Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John

Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John
Detail

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Detail

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza - marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize. Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood , Smrtici hry steve robinson e kniha

Zvládneš to... - Kate Allan - e-kniha

Zvládneš to... - Kate Allan - e-kniha
Detail

eBook:,Souhrn nádherných ilustrací s hloubavými citáty a laskavými afirmacemi dodávají čtenáři odvahu k tomu, aby si byl vědom svých myšlenek a aby pečoval sám o sebe, ať vyznává jakýkoliv životní styl. Všechny ilustrace jsou uklidňující, a současně zdravě podporující. Upřímně reflektují vnitřní problémy mnoha lidí, kteří musí čelit hektickému stylu současného světa a jeho nárokům. Duševní zdraví je téma, která se týká každého z nás, ačkoli jen málokdo má odvahu o něm upřímně mluvit. Kate Allan to udělala… Přátelská a usmívající se zvířátka v neobvyklých barvách působí jako pohlazení, díky němuž je mnohá těžká situace lépe zvládnutelná a zbavená počáteční hrozby. Pro denní meditace jako účinná pomoc při depresích, smutku a úzkostech. Poselství knihy je vhodné pro děti i dospělé. Všechny afirmace jsou také v angličtině. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zvládneš to... - Kate Allan - e-kniha , Devet dni zuzana strachotova e kniha

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří
Detail

Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo. (patro.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří
Detail

Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995—2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry — to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. (patro.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Hájíček Jiří

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček
Detail

Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995-2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry - to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček

Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček
Detail

Dějištěm sedmnácti povídek, které autor napsal v průběhu let 1995-2014, je jihočeský venkov. Většina příběhů z tohoto povídkového výboru jsou všednodenní lidská mikrodramata, někdy jde více o zachycení nálady a atmosféry, jindy o odvyprávění příběhu nebo o záznam životního pocitu či zkušenosti. Čtenář tak v textech objeví podzim v krajině, jaro a kvetoucí trávy, žhavé léto, vánoční příběhy i povídky o vesnickém fotbale. V několika povídkách se Hájíček dotýká témat, ke kterým se později vrátil ve svých románech. Autor záměrně nezakrývá jistý odér regionálnosti, naopak jej používá jako koření a ozvláštnění obecně lidských příběhů. Neokázalost, pokud jde o styl, literární hrdiny i příběhy samotné, důvěrná znalost venkovského prostředí, vykreslení atmosféry - to jsou hlavní atributy Hájíčkova psaní. Návraty k realismu a přímočarému vyprávění jako by u autora nebyly otázkou volby, ale nutnosti či samozřejmosti vyplývající z témat a samotné podstaty a poslání jeho próz. Povídkový výbor Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku dotváří obraz Jiřího Hájíčka jako autora vesnických románů a doplňuje tak jeho dosavadní prozaické dílo. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vzpomínky na jednu vesnickou tancovačku - Jiří Hájíček

Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha

Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

Vulkán - Chris Bunch, Allan Cole - e-kniha

Detail

eBook: Vulkán je průmyslový svět. Staletý, ovládaný Firmou, odporný jako hřích a necitelný jako smrt. Na Vulkánu existují jenom dva druhy lidí – spokojení a drsní. Sten je drsný. Když jeho rodina zahyne při záhadné nehodě, Sten se vzbouří, skryje se v nekonečných kovových labyrintech Vulkánu a jde Firmě po krku. Je to ale marný boj. Nikdo se nemůže vzepřít Firmě a čekat, že přežije. Sten ale není jenom tak někdo. Od továren na Vulkánu až po intriky na imperiálním dvoře, Galaxie se brzy ocitne tváří v tvář tomu nejlepšímu bojovníkovi. Sten se naučil přežít, a nyní chce víc. Udělá všechno pro to, aby se stal pánem svého osudu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vulkán - Chris Bunch, Allan Cole - e-kniha

Odpověď - Allan Pease, Barbara Peaseová - e-kniha

Detail

eBook: Tato příručka od autorů několika mezinárodních bestsellerů vám ukáže, jak od života získat to, co chcete, a jak překonávat překážky, které se vám staví do cesty. Dozvíte se, jak převzít vládu nad svým životem, stát se člověkem, jakým si přejete být, a poradit si se všemi nástrahami života, jakkoli se vám v daném okamžiku zdají obtížné a beznadějně nepřekonatelné. Kniha se zabývá osvědčenými zásadami a postupy vedoucími k úspěchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Odpověď - Allan Pease, Barbara Peaseová - e-kniha

Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha

Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha
Detail

eBook:,Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha

Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha

Detail

eBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha

Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha

Detail

eBook: Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha

Děti holocaustu - Allan Zullo, Mara Bovsunová - e-kniha

Děti holocaustu - Allan Zullo, Mara Bovsunová - e-kniha
Detail

eBook:,„Přežiju. Musím. Až válka skončí, musím být ta, která lidem řekne o naší rodině.“ Příběhy „dětí holocaustu“ představují strhující životní osudy devíti židovských dětí, které musely přežít hrůzy holocaustu po celé Evropě. V době největších zvěrstev, která se kdy děla, muselo každé z nich prožít své osobní peklo a projít noční můrou druhé světové války. Tato kniha je pomníkem jejich odvahy tváří tvář smrti. A také oslavou lidského ducha – vůle překonat nevýslovné hrůzy, vůle zvítězit nad zlem, vůle žít. Lidé v příbězích vlastně mají jednu společnou vlastnost – hluboko ve svém srdci věřili, že budou žít, i když mnoho jiných kolem nich umíralo. „Vím, že vznikne lepší svět, až tahle válka skončí. Nemůže to být tak zlé napořád.“ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Děti holocaustu - Allan Zullo, Mara Bovsunová - e-kniha

Zlatý skarabeus - Edgar Alan Allan Poe - e-kniha

Zlatý skarabeus - Edgar Alan Allan Poe - e-kniha
Detail

eBook:,Nalezený záhadný zlatý skarabeus poskytne podnět k pátrání po ukrytém pirátském pokladu, k jeho nalezení je potřeba rozluštit tajnou šifru. Dobrodružná povídka amerického spisovatele a literárního teoretika Edgara Alana Poea z roku 1843. Dochází v ní k řadě zdánlivě nevysvětlitelných náhod hraničících až s magií, pro které se ovšem najdlogické a racionální vysvětlení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zlatý skarabeus - Edgar Alan Allan Poe - e-kniha

Edgar Allan Poe - Slavné povídky B1/B2 - Edgar Allan Poe, Sabrina D. Harris - e-kniha

Edgar Allan Poe - Slavné povídky B1/B2 - Edgar Allan Poe, Sabrina D. Harris - e-kniha
Detail

eBook:,Příběhy Edgara Allana Poea, mistra a průkopníka hororové literatury, nabízejí pohled do jiné reality, temné a často děsivě nadpřirozené. Čtenáře pohltí tajuplná atmosféra, ponoří se do světa plného napětí, strachu a tajemné nejasnosti. Právě ona nevšední atmosféra láká číst díla Edgara Allana Poea znovu a znovu. Publikace nabízí autorovy nejznámější povídky: * Černý kocour * Zánik domu Usherů * Maska rudé smrti * Jáma a kyvadlo * Vraždy v ulici Morgue Povídky jsou zpracovány pro mírně pokročilé studenty angličtiny. Anglický text doplňuje český zrcadlový překlad, který čtenářům umožní zkontrolovat, zda cizojazyčnému textu správně porozuměli. V závěru knihu doplňují zajímavé informace o autorovi. Audionahrávka ve formátu MP3, na níž povídky vypráví rodilá mluvčí (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Edgar Allan Poe - Slavné povídky B1/B2 - Edgar Allan Poe, Sabrina D. Harris - e-kniha

Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)

Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Detail

Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Westwood, 176 stran, česky Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)

Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)

Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)
Detail

Elektronická kniha - ze série Harlequin Desire, autor Jessica Lemmonová, 160 stran, česky Drew rozhodně nečekala, že na obchodní výstavě potká muže, kterého jako mladičká tajně milovala. A bratrův nejlepší přítel, Reid Singleton, netušil, s kým flirtuje. Po pár skleničkách si krásku odvedl na pokoj a prožil s ní vášnivou noc. Ráno, po prvotním šoku, si uvědomil, že tato komplikace jeho zájem spíše posílila a že mu jen jedna noc nebude stačit… (alza.cz)

Podobné produkty ako Kráska na jednu noc (978-83-276-5116-7)

Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)

Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)
Detail

Kniha - autor Radomír Andrić, 138 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Básnický rukopis Radomíra Andrića nie náhodou vychádza zo slova, darujúceho a osvecujúceho, ktoré nás vyťahuje a dvíha z neznesiteľného bahna každodennosti. Ide o poéziu, ktorá vychádza z centra labyrintu súčasného sveta, ktorá svedčí o jeho ilúzii a hre, o jeho nedokonalosti a zradnosti, o jeho neklíčiacej bezperspektíve, o chaose prachu a víchrici zla, v ktorom sa našiel súčasný človek (Selimír Radulović). Literárna kritika privítala Radomíra Andrića ako básnika „vyostrenej imaginácie, ktorý túži a pátra po novom obraze, novej melódii a význame výrazu“ (Srba Ignjatović). Podľa Engerića ide o básnika „rozvinutého vnútorného života a rozohranej imaginácie“. Kritici sa zhodli v tvrdení, že je to básnik na prameni života a nevysychajúcej národnej reči, ktorá v sebe nesie silu a krásu výrazu (Miloš Petrović). Básne vybrali a preložili Martin Prebudila a Miroslav Demák. Doslov napísal... (alza.cz)

Podobné produkty ako Až na jednu vec (978-80-89727-67-4)

Stojan na jednu roli toaletního papíru MENOTO černý Blomus

Stojan na jednu roli toaletního papíru MENOTO černý Blomus
Detail

Stojan na WC MENOTO je elegantním doplňkem pro koupelnu. Je vyrobený z lakované oceli a černého polystonu, těžkého, kompozitního materiálu podobajícího se kamenině. Součástí stojanu je držák na roli toaletního papíru a WC kartáč. Černý plastový zásobník na kartáč je možné pro snazší a hygieničtější čištění vyjmout, WC hlavice kartáče je v případě nutnosti vyměnitelná. Stojan na WC MENOTO ve stručnosti: Vyroben z lakované oceli a polystonu Rozměr: výška 64,5 cm, šířka 15 cm, délka 20 cm Jeden háček na roli toaletního papíru Vyjímatelný plastový zásobník na kartáč WC kartáč s vyměnitelnou hlavicí (chefshop.cz)

Podobné produkty ako Stojan na jednu roli toaletního papíru MENOTO černý Blomus

Stojan na jednu roli toaletního papíru MENOTO černý Blomus

Stojan na jednu roli toaletního papíru MENOTO černý Blomus
Detail

Stojan na WC MENOTO je elegantním doplňkem pro koupelnu. Je vyrobený z lakované oceli a černého polystonu, těžkého, kompozitního materiálu podobajícího se kamenině. Součástí stojanu je držák na roli toaletního papíru a WC kartáč. Černý plastový zásobník na kartáč je možné pro snazší a hygieničtější čištění vyjmout, WC hlavice kartáče je v případě nutnosti vyměnitelná. Stojan na WC MENOTO ve stručnosti: Vyroben z lakované oceli a polystonu Rozměr: výška 64,5 cm, šířka 15 cm, délka 20 cm Jeden háček na roli toaletního papíru Vyjímatelný plastový zásobník na kartáč WC kartáč s vyměnitelnou hlavicí (chefshop.cz_ine)

Podobné produkty ako Stojan na jednu roli toaletního papíru MENOTO černý Blomus
Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3), Dětské melodie na jednu stránku (9790706570129), Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5), Takto sa robí marketing: Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zaráb (978-80-8164-218-0), Opožděné vzpomínky: Životopis, který se nevešel na jednu stránku (978-80-7364-121-4), Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2), svetla na obloze lisa lueddecke e kniha, Edgar Allan Poe - Famous Stories (), tri harosi na sicilii jiri kostur e kniha, houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Všechny za jednu, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha, smrtici hry steve robinson e kniha, devet dni zuzana strachotova e kniha