eBook:,Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)eBook:,Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících se rozvojem turismu. Nové vydání knihy je aktualizováno s ohledem na vývoj mezinárodního turismu a souvisejících oblastí. Kniha je rozšířena o pasáže zaměřené na možnosti sledování významu turismu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích a zabývá se novou metodikou sledování turismu, která bude používána od roku 2014. Aktualizace kvantitativních údajů se týká zejména kapitol zaměřených na regionální rozložení mezinárodního turismu a jeho hlavní zdrojové země a destinace. Rozšíření doznala i kapitola věnující se konkurenceschopnosti, turismu v rozvojových zemích a zcela nově jsou podle Vize 2030 zpracovány předpokládané trendy mezinárodního turismu. První část knihy se věnuje analýze postavení cestovního ruchu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a zejména vládních a mimovládních mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří turismus v rozvojových zemích, hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU v legislativní oblasti. Výklad je doplněn praktickými příklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní turismus - Monika Palatková - e-kniha , Pleteni kosiku monika kralikova e knihaeBook:,Publikace jako jediná na českém trhu přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, institucím zabývajícím se rozvojem turismu, cestovním kancelářím a hotelovým i dopravním společnostem působícím v mezinárodním prostředí. První část publikace je věnována analýze postavení turismu ve světové ekonomice a zhodnocení jeho významu v mezinárodním obchodě službami. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu, pozornost je věnována i rozvojovým zemím. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu či prosazování principů udržitelnosti. K aktuálním tématům lze řadit i řešení agendy turismu v Evropské unii a výběr z legislativní úpravy turismu na úrovni Evropské unie. V z ávěru je rekapitulován vývoj mezinárodního turismu a podána vize jeho dalšího rozvoje. Výklad je doplňován praktickými příklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní cestovní ruch - Monika Palatková - e-kniha , E-mail management (978-80-856-2445-8)Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 208 stran Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2) , E-mail management (999-00-033-5983-4)eBook:,Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková, Eva Mráčková, Milan Kittner, Ondřej Kašťák, Josef Šesták - e-kniha , Monika silverguard (vpmatr1225nad)eBook:,Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací turismu. Zásadně je aktualizována problematika turismu v národní ekonomice obecně a problematika pasivního, aktivního a domácího turismu České republiky. Aktualizována je i tematika turismu ČR v kontextu členství v EU. První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová - e-kniha , Monika levandule (vpmatr1204nad)Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s management cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na marketingové aktivity cestovní kanceláře a agentury a sestavení základního podnikatelského plánu pro jejich činnost s důrazem na marketing a finanční analýzu. Třetí část je orientována na řízení kvality v návaznosti na principy udržitelnosti. V dalších částech knihy jsou shrnuty základy mezinárodních operací v činnosti cestovních kanceláří a agentur, základy směnárenských a průvodcovských služeb a pasové a vízové techniky z hlediska cestovní kanceláře či agentury. Závěr patří pohledu na trh cestovních kanceláří a agentur v ČR i stručnému pohledu na trh evropský. Publikace je doplněna příklady a případovými studiemi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková, Eva Mráčková, Milan Kittner, Ondřej Kašťák, Josef Šesták , Monika medicott (vpmatr1218nad)Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací turismu. Zásadně je aktualizována problematika turismu v národní ekonomice obecně a problematika pasivního, aktivního a domácího turismu České republiky. Aktualizována je i tematika turismu ČR v kontextu členství v EU. První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Ekonomika turismu - Turismus České republiky - Monika Palatková, Jitka Zichová , Monika lyocell (vpmatr1211nad)eBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha , Monika úplet (vpmatr1232nad)eBook:,Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e knihaeBook:,Míváte často pocit, že pořád jen stíháte neúprosně ubíhající čas? Honíte se od jedné schůzky k druhé? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to, do čeho se už dlouho chcete pustit? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času. V této příručce se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji. Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování - ať už to jsou mobilní a chytré telefony nebo Outlook. Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy. Naučit se dobře řídit svůj čas a dosáhnout v těchto snahách určité dokonalosti se vám rozhodně nepodaří ze dne na den. Je to úkol na celý život. Když se ale začnete řídit základními pravidly, první úspěchy na sebe nenechají dlouho čekat. S trochou disciplíny budete brzy méně ve stresu a najdete více času a volnosti dělat to, na čem vám opravdu záleží. Tak, abyste si každý den skutečně užívali, mohli pracovat na velkých změnách a krůček po krůčku se přibližovali svým životním cílům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Time management - e-kniha , Korist paul finch e knihaeBook:,Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha , Madarsko richard prazak e knihaeBook:,Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec se naučíte efektivně motivovat a vést své spolupracovníky pro dosažení vytyčených cílů. Kniha obsahuje mnoho příkladů. Důraz je kladen na aplikaci poznatků v praxi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management - Ladislav Blažek - e-kniha , Buzicci jan folny e knihaeBook:,Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e knihaeBook:,Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace - Ludvík Čichovský - e-kniha , Slib lisa kleypas e knihaeBook:,Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha , Kra pavel obluk e knihaeBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha , Site petra dvorakova e knihaeBook: Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e knihaeBook:,D. Gruber měl velkou ctižádost překonat ve svém oboru celou zahraniční špičku. Nastudoval způsob myšlení vynikajících osobností, jejich zásady využití času. Sám se o překonání této špičky pokusil v oblasti soft skills. Důkazů, že se mu to podařilo splnit, je řada. V lednu 1992 překonal zahraniční špičku v oboru efektivního studia cizích jazyků a prokrastinace. Time management a prokrastinace jsou autorovým koníčkem. A že v této knize najdete i takové rady, které se v jiných nevyskytují, to poznáte sami. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Time management - David Gruber - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e knihaeBook:,Již třetí vydání uznávané publikace se podrobně věnuje všem fázím řízení projektu a specifickým oblastem integrovaného řízení projektu tak, aby předkládané poznatky byly bezprostředně využitelné v praxi. Nové vydání je doplněno o řadu metod, zkušeností i témat - například o nové procesní modely, aktuální softwarovou podporu pro řízení projektů, specifika mezinárodního prostředí a nové pohledy na outsourcing. Aktualizovaná je fáze plánování projektu, proces řízení kvality projektu a řada dalších témat. Autorka, která je vynikající projektovou manažerkou a konzultantkou se zkušenostmi v předních českých a světových firmách, v knize prakticky objasňuje základní principy a úkony řízení projektů v souladu se světovými trendy moderního projektového managementu. Díky velmi praktickému přístupu celé knihy, velkému množství návodů, postupů, rad a řadě názorných obrázků, tabulek a přehledů mají čtenáři možnost skutečně pochopit a zvládnout zásady projektového řízení a aplikovat je úspěšně v praxi. Publikace vychází z metodologií předních světových teoretiků a profesionálních organizací projektových manažerů Je určena projektovým manažerům, vedoucím projektů, podnikatelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Projektový management - Alena Svozilová - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e knihaeBook:,· Jste pořád ve shonu a nestíháte nic, co si plánujete?· Cítíte se unaveni a bez nálady?· Jste ve špatné fyzické kondici a máte nadváhu?· Hledáte často klíče, složenky, vizitky nebo různé materiály?· Máte doma nebo v kanceláři nepořádek?· Odkládáte většinu úkolů na poslední chvíli?· Máte na konci pracovního dne pocit, že jste nic neudělali?Pokud jste na většinu otázek odpověděli kladně, pak je tato kniha určena právě vám! Life management je jasným a srozumitelným návodem, jak si v současném hektickém světě vytvořit fungující a jednoduchý životní styl, který vám umožní při menším stresu žít spokojený a hodnotný život.Oproti time managementu je life management rozšířen o problematiku fyzické a psychické energie, pořádku a mezilidských vztahů. Velmi čtivá a srozumitelná kniha nabízí konkrétní rady a příklady, jak získat více fyzické a psychické energie a použít ji k dalším změnám ve svém životě. Tyto změny zahrnují prostředí domácnosti a kanceláře, organizaci času a zlepšení mezilidských vztahů. Nakonec se také dozvíte, jaké jsou předpoklady vašeho psychického a osobnostního růstu a dalšího zlepšování. Kniha je jedinou ucelenou publikací na toto téma na českém trhu a ocení ji zejména manažeři, podnikatelé, studenti a vůbec všichni, kteří chtějí být nejen úspěšní, ale i spokojení v práci i osobním životě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Life management - Dita Zandl - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e knihaeBook:,Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní management - Pavel Štrach - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e knihaeBook:,Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Jedná se tak o unikátní propojení rozsáhlých teoretických vstupů a dlouhodobé zkušenosti s řízením projektů nejrůznějších velkostí a oborů lidské činnosti (IT, strojírenství, logistika, energetika, veřejná správa, neziskové projekty atd.). Čtenář může použít tuto knihu jako pomocníka při přípravě a realizaci projektu jakékoliv velikosti, při nastavování či optimalizaci systému řízení projektů v organizaci, při přípravě na certifikační zkoušku IPMA, PMI nebo Prince2 či pro studium projektového řízení na vysoké škole. Výklad je veden podle životního cyklu projektu a dále se autoři věnují nastavení systému řízení projektů, řízení portfolia a programů i měkkým dovednostem projektového manažera. U každého relevantního tématu jsou přitom vysvětleny rozdíly v pojetí jednotlivých standardů. Ukázány jsou také rozdíly při aplikaci na různé velikosti a typy projetků. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Publikace je určena zejména projektovým i liniovým manažerům malých, středních i velkých firem, zájemcům o certifikaci některého ze standardů a studentům VŠ. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Projektový management - Jan Doležal - e-kniha , Temne leto dan simmons e knihaeBook:,Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v současnosti vnímány jako významný faktor ekonomického rozvoje, a to zejména díky svému pozitivnímu vlivu na posilování konkurenceschopnosti. Přitom můžeme tento pozitivní vliv vnímat jak z pohledu makroekonomického, tj. jako posilování národní a mezinárodní konkurenceschopnosti, tak z pohledu mikroekonomického – posilování podnikové konkurenceschopnosti. Za přibližně stoletou historii od upozornění J. A. Schupmetera, které se týkalo významu „destrukčních větrů“, jimiž inovace posouvají hospodářský vývoj kupředu, ekonomická teorie i praxe zaznamenala celou řadu poznatků a užitečných zkušeností, které vedly jak k posunům v jednání managementu firem, tak v aktivitách exekutivy vyspělých zemí (zejména ve směru podpory inovací). Kniha Management inovací je rozdělena do dvou základních částí. V první části, která má charakter makroekonomického pohledu na inovace, jejich význam a podporu, je nejprve naznačen význam inovací pro konkurenceschopnost, dále je blíže specifikováno soudobé vymezení pojmu inovací a managementu inovací, jejich vztah k obecnějšímu pojmu změny a managementu změn. Samostatné kapitoly pojednávají o podporách inovací a ochraně duševního vlastnictví (průmyslových práv). Druhá část publikace je věnována mikroekonomickému pohledu na inovace – koncipování podnikových inovačních strategií, realizačnímu cyklu inovací v podnicích. Analyzuje ekonomické aspekty spojené s inovacemi, zejména možnosti financování inovací a ekonomické přístupy k hodnocení inovačních projektů. V závěru této části je pojednáno o metodách a kontrolních mechanismech, které mohou být na podnikové úrovni uplatňovány ve vztahu k řízení inovací.V poslední kapitole, jež má charakter appendixu, se autorský tým zamýšlí nad soudobými záměry německých národohospodářů, které se týkají transformace německé ekonomiky na čistou energii a na tzv. Průmysl 4.0. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management inovací - Jaromír Veber - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e knihaeBook: Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu. Nestačí „moci“, pokud se nám otevírá spektrum možností, o něž nestojíme. Hodnota zmíněné triády spočívá v souhře jejích článků k dosažení synergických efektů. Vede nás k tomu, co dělá člověka člověkem – dospět prostřednictvím sebepoznání, sebehodnocení a seberozvoje k seberealizaci. Osobnostní management vychází tomuto úsilí vstříc radou i pomocí každému, kdo o to stojí. Kniha je primárně zaměřena na studující sociálních věd, humanitních oborů (zejména pedagogiky a andragogiky), managementu, řízení lidských zdrojů a personalistiky, ale může oslovit každého, kdo chce prožít plnohodnotný, smysluplný život, případně k němu inspirovat druhé. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Osobnostní management - Jan Barták - e-kniha , Ota pavel aleksander kaczorowski e knihaeBook: Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti. Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace). Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Destinační management - Andrea Holešinská - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e knihaeBook: Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Proto vzniklo druhé vydání, které všechny tyto trendy reflektuje. Pokud hledáte publikaci, která shrnuje většinu světových znalostí a trendů v oboru projektového řízení a vývoje produktu, doplněnou o praktické zkušenosti z řízení tuzemských i mezinárodních projektů, našli jste tu pravou. Kniha přináší aktuální přehled metod a technik projektového řízení, včetně agilních či hybridních přístupů. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Kromě praktického pomocníka projektových manažerů získáte zároveň i univerzální učebnici, ať už se připravujete ke zkoušce IPMA©, PMI©, nebo studujete na některé z vysokých škol. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Projektový management - Jan Doležal - e-kniha , Smrtici hry steve robinson e knihaeBook:,Tato e-kniha nebude dlouhá. Není totiž větší blbost než zahlcenému člověku, který kvůli každodenní záplavě e-mailů nestíhá a šetří každou minutou, nabízet jako lék další hodiny čtení něčeho. Takže – opět vás čeká „jen“ kostka – tj. maximum užitečného za minimum času. Ale slibuji, že v závislosti na vaší zpětné vazbě po čtení – na vašich mailech, telefonátech, připomínkách na kurzech – ji budu rozšiřovat. Ovšem jen v takové míře, v jaké si to budete přát vy, mailující lidé. Věnuji se mail managementu profesionálně nejdéle v této zemi. Mail management se samovolně a logicky stával stále větší a větší součástí mých kurzů racionálního čtení, tak jak již brzy po roce 1990 postupně ubývalo papírových dopisů a přibývalo těch elektronických. Celé toto know-how se nachází někde na průniku racionálního čtení a time managementu. Už v devadesátých letech minulého století mi principál jazykové školy v anglickém Brightonu poradil i pěkný název jednodenního nebo dvoudenního kurzu speciálně na toto téma. A od té doby jej mám ve svém portfoliu: Dealing Daily Dose of E-mails. Stále se jej snažím aktualizovat. Nejen moje vlastní zkušenosti s mail managementem - osobní, učitelské, koučovací, ale hlavně zkušenosti řady mých žáků, kteří zvládají a stíhají, samozřejmě dalece převyšují tuto“ e-knihu v kostce“. Budete-li toho všeho chtít využít ve svůj prospěch, věnujte, prosím, pozornost seznamu literatury na konci této e-knihy a dalším tipům na rozšíření, navíc nad tuto kostku. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako E-mail management - David Gruber - e-kniha , Devet dni zuzana strachotova e knihaeBook: Hutně na malém a snadno čtivém prostoru vše podstatné a důležité pro výrazné ušetření času a nervů na e-mailech (jejich čtení i psaní i vychování si e-mailových partnerů). Více v podrobném popisu. Co tam všechno je:Neskutečná stresující záplava textů v dnešní době, její příčiny – a bude hůř!Určete si, kde se nacházíte na škále puntičkář…bordelář – a přizpůsobte tomu svůj systém.Možnosti softwaru pro elektronickou poštu, zejména nastavení filtrování zpráv.Jak si vytvořit systém složek v poštovním softwaru – podle toho, jaký jste typ.Optimalizovaný systém dvě kontroly denně, tři kontroly, čtyři kontroly… až po okamžité kontroly hned po přijetí mailu. Aneb: Přerušíte milování kvůli mailování?Příklad pohodového zvládání záplavy – můj osobní lékař.Kontroly mailů i SMS a „screen-out time“. Synonymicky též „screen hygiene“, „screen silence“.E-mail přišel – a co s ním? Úplná paleta od naprostého ignorování po pečlivé nastudování. Úleva při využití rychločtení a rychlostudia.Jak si stanovíte hraniční čas pro vyřízení mailu na jeden vrz nebo pro vrácení se k němu později.Tři kardinální filtrové otázky (= síto) pro vaši úsporu času.Píšeme e-mail jako první i jako druzí: Oslovení, optimalizace předmětu e-mailu, stručnost, kopie, alibistické nadbytečné kopie a nadbytečné přílohy. Surovci nadbytečných příloh a kopií – řekněte jim to!E-mailová etika. Dvojsečné případy „mrtvého brouka“. Nutnost pokrýt všechny body e-mailového partnera.Jak označovat body e-mailu. Jak odpovídat – nad tělo mailu pisatele, pod tělo, do těla…Vychovejte si své stálejší e-mailové partnery; nejen jako šéf, ale i jako běžný pracovník. Bude se vám lépe žít, volněji dýchat. Získáte sladký pocit dobrého stíhání, čisté hlavy.Co studují zdarma desetileté děti státních škol v USA a co mj. studují někteří čeští top manažeři za sto tisíc korun na den…Řada dalších vychytávek. Čtěte sami – a doporučte i těm, s nimiž častěji mailujete.A pozor: Kniha se dá aktualizovat podle vašich reakcí! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako E-mail management - David Gruber - e-kniha , Vecere pane dan drapal e knihaeBook:,Jsou ženy, které jsou romantické, věří na lásku a dívají se na svět růžovými brýlemi. Jsou ženy, které mají s romantikou a láskou špatné zkušenosti, a jen občas se k nim s nedůvěrou vracejí. Mezi tím leží spousta obětí, zklamání, bolesti a zoufalství. Hrdinku knihy Malináda poznáváme ve chvíli, kdy bilancuje skončený vztah s mužem, kterému obětovala všechno, co mohla. Dala mu svoji lásku, tělo, peníze, sny. Zpřetrhala kvůli němu svazky se svými přáteli. Po nocích mu pomáhala s podnikáním. Dokázala se vydat z posledních peněz jen kvůli tomu, aby mu koupila jeho vysněné tričko. Snila o jejich spokojené budoucnosti. Nakonec se pro něj vzdala i mateřství. Odměnou jí bylo pasivní mlčení, a potom strohé odmítnutí, pronesené do sluchátka telefonu. Jaké to je, když mladá žena obětuje všechno pro někoho, kdo není ani tolik chlap, aby se s ní rozešel tváří v tvář? Má taková bolest a zoufalství ještě lidské měřítko? Je sdělitelný pocit někoho, kdo se vzdal všeho, a byl za to zavržen jako nemocný s nakažlivou chorobou? Žijeme v době, která nepřeje emocím a jejich skutečným prožitkům. Naše životy se přesouvají do virtuálního světa sociálních sítí, kde o emocích a citech píšeme ve zkratkách. Přesto ale stále žijeme opravdové životy, a tak jako je opravdová naše radost, je opravdová i bolest z toho, když nás někdo zraní. Malináda je příběh o proměně z naivního téměř dítěte v samostatnou dospělou ženu. Malináda je kniha nejen o tom, jak se z lásky dostat až na úplné dno, ale především o tom, jak se znovu zvednout. Není to příběh červené knihovny. Je to příběh testovaný na lidech. Monika Petráková Monika Petráková se narodila v roce 1983. Vyrostla v malé vesnici, ve Středních Čechách. V současné době žije a pracuje v Praze. Do své autorské tvorby promítá fragmenty svých vlastních prožitků, nebo se inspiruje životními osudy lidí, které dobře zná. Od roku 2010 je úspěšnou blogerkou na serveru Lidovky.cz. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Malináda - Monika Petráková - e-kniha , Sexualni dohody amara charlesova e knihaeBook:,Bude jí brzy třicet. Nemá manžela ani super postavu a vážně uvažuje nad tím, zda by ji unesly punčocháče, kdyby se na nich pokusila oběsit. Hlavní hrdinku povídek ze skutečného života průměrné třicítky si musíte zamilovat. Její příběhy jsou laskavé, plné sebeironického humoru. Muži proplouvají jejím životem jako odstíny na paletě barev, až vytvoří jeden obraz. Milovánky. Můžete se s ní smát, soucítit, zuřit a přemýšlet. Jisté ovšem je, že se alespoň v jednom z jejích vyprávění najdete. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Milovánky - Monika Petráková - e-knihaeBook:,Úžasný objav! Jedna pilulka nahradí 9 hodín spánku. Budúcnosť patrí tým, ktorí nepotrebujú spať. Budúcnosť patrí Vigilom. Martha sa stáva jedným z prvých Vigilov. Dostáva sa do spoločnosti ľudí, ktorí majú všetok čas sveta. Zvláda tak množstvo činností, na ktoré nebol predtým čas. Pri jednej návšteve verejnej knižnice stretáva Vincenta, šarmantného gentlemana, ktorý ale vehementne odmieta možnosť vzdať sa spánku. Ako môže dopadnúť vzťah Spiaceho a Bdejúceho? Samuel je talentovaný umelec. Aby bol viac aktívny, pomáha si konzumáciouLilly, ktoré majú silu kokaínu, ale bez jeho negatívnych vedľajších účinkov. Akonáhle sa dozvedá o existencii preparátu R24, neváha. Má tak viac časuna tvorbu, ale absencia snov začína mať vplyv na jeho dielo. Samuel sa postupne mení…Claudia je človek od prírody nesebecký a nedokáže veci nechať plynúť len tak. To naozaj nikto nevidí, čo konzumácia R24 spôsobuje? Nenávidí ho a všemožne sa snaží, aby sa celý svet dozvedel pravdu. Skúsený a ambiciózny obchodník Peter sa rozhodne pomôcť firme Roden Medical24 a stáva sa jej riaditeľom. Stará sa o obchodnú stránku veci a dúfa, že výrobok R24 i spoločnosť raz pomôžu celému svetu. Naivná aktivistka,ktorá sa nabúrala do ich systému však robí všetko pre to, aby Peter neuspel… Ondrey bol rovnako ako Roden fascinovaný možnosťou nahradiť spánok preparátom. Keď sa im konečne podarilo nájsť to správne zloženie, Ondrey začal váhať. Čo ak to nebude mať len pozitívne dopady? Roden má iné predstavy a svojou tvrdohlavosťou donúti Ondreya k odchodu. Ten sám v ústraní tajne pracuje na tom, aby človek mohol opäť spať… Šesť príbehov, šesť rozprávačov, šesť rôznych uhlov pohľadu. Všetky sa vzájomne prelínajú a dávajú čitateľovi možnosť prikloniť sa na rôzne strany. Ako mnohé iné sci-fi, i tento príbeh vo svojej podstate nenápadne nadhadzuje otázky o zmysle života i samotnej podstate ľudstva, na ktoré si však musí odpovedať každý čitateľ sám. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vigil - Monika Šimkovičová - e-knihaeBook:,Zem sa stáva neobývateľnou. Ignorantské správanie ľudí ju priviedlo na pokraj existencie a zdá sa, že cesta späť je nemožná. Veľká skupina ľudí sa chystá Zem opustiť a začať nový život na planéte SOLU. Posledná generácia dospievajúcich, ktorí sa narodili už ako Vigilovia, odmieta Zem opustiť. Pod vedením charizmatického Ervyna hľadajú útočisko na miestach, ktorým sa z akéhosi záhadného dôvodu prírodné katastrofy vyhýbajú. Je bezpečie týchto miest naozaj len náhoda? Ditariovia, vzácna skupina ľudí s fenomenálnou pamäťou, odovzdávajú svoje spomienky spoločnosti S.P.E.R.A. a pomáhajú tak uchovať informácie o Zemi. Ľudia totiž postupne strácajú pamäť. Stále viac a viac. Čo sa deje so spomienkami, ktoré dobrovoľne venujú výskumu? Andrea, jedna z mála ľudí z tejto skupiny, je pod tlakom doktora Simona. Núti ju, aby sa vo svojich najsilnejších spomienkach otočila a pohla iným smerom. Dá sa v spomienke otočiť smerom dozadu a vnímať veci, ktoré sme predtým nevideli? A čomu to má poslúžiť? Calix, rastlina s červenými kvetmi nevídanej krásy, začína po odlete časti ľudstva vyrastať na všetkých miestach zeme. Aj tie najvyprahnutejšie miesta sú odrazu celé obrastené touto zvláštnou rastlinou. Kde sa nabrala? Ako je možné, že dokáže prežiť tam, kde už prestal život prakticky existovať? Vigilovia a Spiaci. Podarí sa im spoločne zvrátiť zánik Zeme? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Caligo - Monika Šimkovičová - e-knihaeBook:,Róza je vedoucí lifestylového magazínu pro ženy a jako novinářka je zvyklá řešit lecjaké situace. Ale na to, že si manžel najde milenku (nevěrník mizernej), připravená nebyla. Ani na to, že přijde o práci („omlazujeme!“). A tak se z luxusního společného bytu (manželka i milenka se do něj prostě najednou nevejdou) odstěhuje do pronajatého 1+1 a zatím přijme práci redaktorky na webu o domácích mazlíčcích. Aby měla ke své nové práci dostatek inspirace, syn Adam své matce přinese jako dárek štěně labradora, které někdo odložil. Róza radostí z nečekaného dárku zrovna neoplývá a myslí si, že je asi poslední člověk na světě, který by měl mít psa. Nejen že místo rozhovorů s celebritami teď píše texty o klíšťatech a kočičích záchodech, ale najednou místo návštěv vernisáží a divadelních premiér kličkuje v noci mezi exkrementy na psí loučce a ráno při venčení si povídá hlavně s důchodci a bezdomovci. Ocitá se ve světě lidí, které spojuje to, že mají psa. Ale není si jistá, že je tohle život, který chce vést. Přesto, že z některých pejskařů se stávají její přátelé. A přesto, že svět celebrit a pejskařů se jí daří propojovat. A stále také neví, jestli si chce štěně nechat. Kde by ale jinak skončilo? V útulku? Co když je Róza někdo, kdo má život téhle malé „psiny“, kterou pojmenuje Madla Labradorová, změnit? A jak Madla změní život zase jí? A to Róza navíc ani netuší, že její labradoří holka – „psina“ Madla Labradorová – stejně jako ostatní psi život svých páníčků a paniček patřičně sarkasticky komentují. Kniha je doplněna s textem ladícími ilustracemi Lukáše Jandíka. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hafani - Monika Seidlová - e-knihaeBook:,Důvěra a rodina pro třiceti čtyř letou Emu znamenají víc než cokoliv jiného. Žije s manželem Petrem a s devítiletým synem Samem klidným životem, i když se stále nemohou vyrovnat s bolestnou ztrátou – smrtí mladší dcerky Nikolky. Jejich vztah prošel krizí, ale oba dva to ustáli a zdálo se, že je už nemůže nic rozdělit. Do života Emy se ale znenadání vrátí její první velká láska, Dan. Před lety je rozdělila fatální chyba, za kterou oba dva zaplatili vysokou cenu. Ema je jeho návratem zaskočená a má pocit, že ho vlastně nikdy nepřestala milovat. Rozmýšlí se, zda má podvádět svého muže a žít dva životy, nebo se od charismatického Dana držet stranou. Je to jen chtíč po vášni, která jí doma schází, nebo vzkříšená láska? Sama nezná odpovědi na otázky a bohužel brzy zjistí, proč se Dan objevil, a také se dozví, že její manžel má velké tajemství, které jí od základu změní život. Koho si nakonec Ema vybere a jak s ní život zatočí, si můžete přečíst v napínavém románu Podvedená. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Podvedená - Monika Knápková - e-knihaeBook: Ráhul, mladík z indické Bombaje, se živí čištěním veřejných toalet a příležitostným okrádáním turistů. Je příslušníkem nejnižší společenské kasty nedotknutelných a život pro něj nemá smysl. S Julijou, naivní a chudou dívkou z Ukrajiny, se život nemazlí. Přesto se rozhodne vzepřít svému údělu a odjede hledat štěstí do ciziny. Místo vytouženého klidného života ale nalézá jen lidskou chamtivost, opovržení a krutost. Co všechno zvládnou dva mladí lidé vytrpět, než se jejich osudy spojí a propletou? A přinese jim vůbec toto osudové setkání štěstí? Tragicko-romantický příběh o ztrátách, bezhlavé odvaze, bezedné naději a čiré lásce. Kniha, která vás naučí vnímat život jinak. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Nedotknutelný - Monika Wurmová - e-knihaeBook: Proč Josef nikdy nepromluvil se svou dcerou? Uznávaná rakouská autorka Monika Helferová se v románovém zpracování vrací k vlastním kořenům a zkoumá detaily zásadních událostí, jež předcházely narození její matky, „spratka“. Matčino početí provázely neurčité okolnosti, které způsobily, že ji otec absolutně ignoroval, nezajímal se o ni, nikdy v životě se na ni ani nepodíval. Autorka rekonstruuje osud prarodičů Josefa a krásné Marie na pozadí první světové války, kdy se svými dětmi živoří na venkově na okraji společnosti. Když je Josef odveden do armády, Maria a děti se stávají závislými na ochraně starosty. Do kraje přijíždí okouzlující cizinec Georg, který jednoho dne bez pozvání zaklepe na dveře „pakáže“. Helferová si všímá morálních hodnot doby, jež různé postavy jejího vyprávění různě vnímaly a interpretovaly, a poukazuje na vliv minulosti na budoucnost každého člověka. Z vlastních vzpomínek a z vyprávění příbuzných skládá ztracený svět zapadlé horské vesnice na počátku 20. století a podmanivým jazykem poodhaluje jedno rodinné tajemství. Rakouská spisovatelka Monika Helferová (*1947) se narodila a žije ve Vorarlbersku. Je autorkou povídek, románů, divadelních textů a knížek pro děti, za něž obdržela mnoho literárních ocenění. Poslední z nich – Schubartovu literární cenu – získala v roce 2021 právě za román Pakáž. Titul se rovněž dlouho držel na předních příčkách prestižního žebříčku nejprodávanějších knih časopisu Der Spiegel. Pakáž je prvním dílem volné trilogie, v níž autorka líčí osudy své rodiny. Následuje román Vati (Tatínek, 2021), který byl roku 2021 nominován do užšího výběru na Německou knižní cenu, a vzpomínkovou řadu uzavírá dílo s názvem Löwenherz (Lví srdce, 2022). Monika Helferová je provdaná za spisovatele Michaela Köhlmeiera, s nímž také literárně tvoří. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pakáž - Monika Helferová - e-knihaeBook: Vtipy o tchyních jsou staré snad jako lidstvo samo a každý nějaký známe. Jenže co se stane, když se vtip změní v realitu? Co když najednou zjistíte, že ta zdánlivě milá a přívětivá paní je ve skutečnosti pořádná furie?S tímto nepěkným zjištěním a novou životní situací se musí poprat i Alice, která už vlastně vůbec neví, jaké to je mít normální tchyni. Někdy je to na psychiatra, někdy na vraždu... Hlavně, když do toho začnou vstupovat další členové manželovy prapodivné rodiny. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Tchyně - Monika Rosová - e-knihaeBook: Láska ve všech možných variacích – tak by se dal stručně shrnout obsah této knihy. Jedná se o romantické vyprávění o pěti generacích jednoho bohatého rodu. Ústřední postavu vytváří krasavec Yannis, který do příběhu vnese i spoustu erotiky. Neméně důležitou postavou je Češka Laura. Společně s Yannim vám povypráví o zajímavých lidech, které na své životní pouti poznali. Koráb života s toto rodinou proplouval nejen klidnými vodami, ale často jej zmítaly i silné bouře a obrovské vlny. Dopluje bezpečně do přístavu? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Yannis - Monika Sonnenberg - e-knihaeBook: Siete sú super, pokiaľ sa v nich nezamotáte. Keď už klamať, tak presvedčivo a nezanechávať stopy. Ak už sa klamstvo odhalí, tváriť sa, že sa nič nedeje. Tak také jednoduché to však Dano nemá. Manželka chce vedieť stále viac a donúti ho odkryť celý svoj niekoľkoročný virtuálno-reálny život. Keďže nie je v poriadku ani ona, nedaruje nikomu nič. Chúdence deti. A manžel. Ak chcete vedieť, čo a ako sa dá hľadať a nájsť na sociálnych sieťach a najmä, o čo sa tam dá prísť, vitajte na fakbuku. Monika Pálušová (1.1.1978, Považská Bystrica) Po dokončení štúdia slovenského jazyka a estetiky na FF PU učila na cirkevnom gymnáziu. Pracovala v lokálnej televízii, novinách, v rozhlase aj v súkromnej televízii. Je vydatá a má tri deti. Žije a tvorí v UK. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako fakbuk.com - Monika Palušová - e-knihaeBook:,Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-knihaeBook:,Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib - e-knihaeBook:,Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-knihaeBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-knihaeBook: „Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví, má do roka vyšší zisky. A nižší náklady, protože investují jen tam, kde to přináší výsledky. 2) Je to konkurenční výhoda. Už proto, že většina firem vůbec neplánuje, nebo plány aktivně nepoužívá. Začít znamená předvídat, co se v oboru může dít, a být připraven na všechny varianty. 3) Usnadňuje rozhodování. Mám být na Facebooku? Hodí se pro mě tahle nabídka inzerce? Je lepší psát blog nebo posílat newsletter? Nebo oboje? Tohle přemýšlení vám marketingový plán podstatně zjednoduší. Prostě se do něj podíváte a vidíte. 4) Funguje jako magické zaklínadlo. Tím, že sestavujete plán, věnujete své firmě energii. Možná budete překvapeni, jak rychle se věci začnou dít. E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingový plán na pivním tácku - Magdalena Čevelová - e-knihaeBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-knihaeBook:,Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena východiska investiční činnosti podniku včetně předinvestiční přípravy a jsou prezentovány základní přístupy k plánování kapitálových výdajů a peněžních příjmů z investice. Následně jsou prezentována jednotlivá kritéria hodnocení ekonomické efektivnosti investičních projektů včetně specifických případů Čisté současné hodnoty i Vnitřního výnosového procenta. Poté, co se čtenář seznámí se základy investičního rozhodování podniku, dochází v dalších kapitolách k rozšíření o vliv inflace a rizika na tento složitý podnikový proces. Další část knihy je věnována dlouhodobému financování podniku včetně velmi náročné a komplikované oblasti optimalizace kapitálové struktury podniku. Za velmi cennou je možné považovat poslední desátou kapitolu knihy, která reaguje na aktuální problémy dlouhodobého finančního managementu podniku, např. v oblasti financování startupů, specifických kombinací různých zdrojů financování v českých poměrech, využití reálných opcí v investičním rozhodování podniku a také prezentuje výsledky výzkumů hlavního autora v oblasti průměrného zadlužení ve vybraných oblastech včetně stanovení oborových standardů. Kniha je určena primárně pro studenty vysokých škol ekonomického zaměření, ale cenné informace v ní mohou najít také lidé z praxe finančního řízení. Hlavní autor této publikace doc. JUDr. Ing. Milan Hrdý, Ph.D., je dlouholetým vysokoškolským pedagogem se třicetiletou pedagogickou i nepedagogickou praxí, který se kromě finančního řízení zabývá také oceňováním finančních institucí a pracovním právem a právem sociálního zabezpečení. Je zástupcem a pokračovatelem školy finančního řízení podniku reprezentované prof. Ing. Josefem Valachem, CSc., zakladatelem teorie polistopadových podnikových financí v České republice. Kniha je pozitivně hodnocena i recenzentem prof. Ing. Jiřím Strouhalem, CSc., z jeho recenze uvádíme „Publikace představuje ucelený text věnovaný problematice dlouhodobého finančního managementu. Skýtá v sobě zajímavé náměty a bude zcela jistě dobrým didaktickým textem pro posluchače finančních oborů v rámci vysokých škol“. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management - Milan Hrdý - e-knihaeBook:,Autorka, zkušená manažerka, konzultantka a koučka čerpá ze svých mnohaletých zkušeností z praxe a odpovídá mimo jiné i na otázky, jak motivovat zaměstnance k vyšším výkonům, jak si poradit s problematickým zaměstnancem nebo co dělat, když vaši podřízení vykonají zadanou práci zcela jinak, než jste chtěli. Publikace je doslova nabitá praktickými příklady a zkušenostmi, přináší konkrétní rady, které je možné takřka okamžitě použít v běžné praxi. Přejeme vám mnoho úspěchů na vaší cestě lídra. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Leadership & management development - Irena Pilařová - e-knihaeBook:,Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou rodinu. Autor provedl průzkum mezi více než dvěma sty úspěšnými podnikateli, miliardáři, olympijskými sportovci a úspěšnými studenty a dospěl k pozoruhodným závěrům, jak tito lidé pracují se svým časem. Tajemství jejich vysoké produktivity najdete v této knize! Dozvíte se: • Jak spravovat doporučenou poštu pomocí pravidla 321nula. • Jak snížit stres pomocí nástroje Richarda Bransona. • Proč milionáři nepoužívají seznamy úkolů a čím je nahradili. • Jak odejít z práce v pět hodin bez pocitu viny. • Jak odolávat rozptýlení sociálními sítěmi. • Jak řídit mítinky jako manažeři ve společnostech Apple, Google a Virgin. • Jak vyléčit prokrastinaci a vypořádat se se zloději času a mnoho dalšího. Začněte využívat svůj čas podle osvědčených triků těch nejúspěšnějších a ušetřete ročně tisíce hodin! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní time management - Kevin Kruse - e-knihaeBook:,Publikace je zaměřena nejen na management v ošetřovatelství, ale také na obecný management, management ve zdravotnictví, ošetřovatelský management, personální management atd. Je vhodná pro výuku studentů a podává všechny důležité informace z oblasti managementu tak, aby byli schopni se v této problematice orientovat. Kniha nabízí budoucím manažerům ve zdravotnictví na různých pozicích užitečné informace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Management v ošetřovatelství - Ilona Plevová - e-kniha