Efektivní krizová komunikace pro manažery a pr specialisty - radek chalupa

Produkt Efektivní krizová komunikace pro manažery a pr specialisty - radek chalupa sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Efektivní krizová komunikace pro manažery a pr specialisty - radek chalupa upraviť a produkt hľadať znova.

Efektivní krizová komunikace pro manažery a PR specialisty - Radek Chalupa

Efektivní krizová komunikace pro manažery a PR specialisty - Radek Chalupa
Detail

Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a rozdmýchání krizových situací. Autor vychází ze svých více než čtrnáctiletých zkušen ostí se zvládáním krizových stiuací pro přední české i nadnárodní společnosti a z řízení jejich dobré pověsti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace pro manažery a PR specialisty - Radek Chalupa , Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)

Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha

Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha , Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Efektivní komunikace pro manažery - Jiřincová Božena - e-kniha

Efektivní komunikace pro manažery - Jiřincová Božena - e-kniha
Detail

eBook:,Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní komunikace pro manažery - Jiřincová Božena - e-kniha , Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2) , Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)

Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Božena Jiřincová, 144 stran Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými. (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1) , Herbadent zubní kartáček pro malé specialisty (mix barev) (8594021370867)

Praktická psychologie pro manažery a personalisty - Ladislav Koubek

Praktická psychologie pro manažery a personalisty - Ladislav Koubek
Detail

Nejste si jisti, zda jsou psychotesty, které vaše firma používá, dostatečně vypovídající? Lámete si hlavu s tím, jak efektivně rozvíjet lidi ve firmě a jak se vyhnout zbytečným chybám? Nebo jste se dostali do delikátní situace, kdy je na pracovišti nutno řešit komplikovaný mezilidský problém? Pak čtěte dál. Tato kniha čtenářům přináší zkušenosti psychologa, který se těmito otázkami léta zabývá. Psychologie pro manažery a personalisty je praktickým průvodcem pro všechny, kdo chtějí využít nejmodernější psychologické metody ve firemní praxi. Autor předkládá svoje bohaté zkušenosti s náborem, hodnocením či rozvojem zaměstnanců. Popisuje nové trendy a předvídá budoucí směřování oboru. Zároveň upozorňuje na časté chyby, kterých se manažeři a personalisté při práci s lidmi mohou dopouštět. Konkrétní metody popisuje tak, aby si je čtenář uměl promítnout přímo do své vlastní práce. Proto nechybí řada praktických příkladů a cvičení. Pokud o ně obohatíte svoji práci ve firmách, pak kniha naplnila svůj smysl. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Praktická psychologie pro manažery a personalisty - Ladislav Koubek , Byznys etiketa a komunikace

Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř - e-kniha

Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace se uceleně zabývá problematikou řízení lidských zdrojů a nejdůležitějšími personálními činnostmi. Je určena zejména manažerům, personalistům a studentům vysokých škol, ale i všem ostatním, kteří se chtějí rychle a snadno zorientovat v problematice personální práce a základních oblastech řízení lidských zdrojů. Díky knize si osvojí zásady a postupy organizace personální práce, vytváření a analýzy pracovních míst, plánování zaměstnanců, získávání a výběru zaměstnanců, přijímání a adaptace zaměstnanců, řízení pracovního výkonu a hodnocení zaměstnanců, odměňování zaměstnanců, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance nebo využívání personálního informačního systému. V druhém vydání jsou kompletně aktualizovány kapitoly zabývající se jednotlivými personálními činnostmi a problematika významu personální práce v organizaci. Nově přibyla kapitola o vývoji personální práce, včetně představení klasických modelů řízení lidských zdrojů a vysvětlení podstaty strategického a mezinárodního řízení lidských zdrojů s důrazem na vztah mezi řízením lidských zdrojů a výkonem organizace. Základní teoretická východiska a osvědčené praktické přístupy současného pojetí personální práce v organizaci byly doplněny výsledky autorova empirického šetření realizovaného s cílem posouzení významu lidských zdrojů i úrovně personální práce ve zkoumaných organizacích. Kniha ukazuje, jaké personální činnosti, jakým způsobem a proč mají manažeři a personalisté uplatňovat, aby dokázali účelně a účinně získávat, využívat a rozvíjet schopné a motivované lidi k vykonávání sjednané práce, dosahování požadovaného výkonu a uskutečňování strategických cílů organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř - e-kniha , Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-5870-1)

Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř - e-kniha

Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř - e-kniha
Detail

eBook:,Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci. Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky, vytváření a analýzy pracovních míst, plánování zaměstnanců, obsazování volných pracovních míst, řízení pracovního výkonu a hodnocení zaměstnanců, odměňování zaměstnanců, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance a pracovní podmínky i využívání personálního informačního systému. Publikace představuje osvědčené personální činnosti a seznamuje s důležitými ustanoveními pracovněprávních předpisů, zejména odkazuje na související ustanovení zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů (podle právního stavu k 1. 1. 2012). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř - e-kniha , Psychologie pro ekonomy a manažery (978-80-247-3809-3)

Praktická psychologie pro manažery a personalisty - Ladislav Koubek - e-kniha

Praktická psychologie pro manažery a personalisty - Ladislav Koubek - e-kniha
Detail

eBook:,Nejste si jisti, zda jsou psychotesty, které vaše firma používá, dostatečně vypovídající? Lámete si hlavu s tím, jak efektivně rozvíjet lidi ve firmě a jak se vyhnout zbytečným chybám? Nebo jste se dostali do delikátní situace, kdy je na pracovišti nutno řešit komplikovaný mezilidský problém? Pak čtěte dál. Tato kniha čtenářům přináší zkušenosti psychologa, který se těmito otázkami léta zabývá. Psychologie pro manažery a personalisty je praktickým průvodcem pro všechny, kdo chtějí využít nejmodernější psychologické metody ve firemní praxi. Autor předkládá svoje bohaté zkušenosti s náborem, hodnocením či rozvojem zaměstnanců. Popisuje nové trendy a předvídá budoucí směřování oboru. Zároveň upozorňuje na časté chyby, kterých se manažeři a personalisté při práci s lidmi mohou dopouštět. Konkrétní metody popisuje tak, aby si je čtenář uměl promítnout přímo do své vlastní práce. Proto nechybí řada praktických příkladů a cvičení. Pokud o ně obohatíte svoji práci ve firmách, pak kniha naplnila svůj smysl. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Praktická psychologie pro manažery a personalisty - Ladislav Koubek - e-kniha , Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-4151-2)

Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-4151-2)

Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-4151-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Šikýř, 208 stran Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci. Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky, vytváření a analýzy pracovních míst, plánování zaměstnanců, obsazování volných pracovních míst, řízení pracovního výkonu a hodnocení zaměstnanců, odměňování zaměstnanců, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance a pracovní podmínky i využívání personálního informačního systému. Publikace představuje osvědčené personální činnosti a seznamuje s důležitými ustanoveními pracovněprávních předpisů, zejména odkazuje na související ustanovení zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů (podle právního stavu k 1. 1. 2012). (alza.cz)

Podobné produkty ako Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-4151-2) , Jak se dělá chalupa

Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-5870-1)

Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-5870-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Šikýř, 208 stran Kniha se uceleně zabývá problematikou řízení lidských zdrojů a nejdůležitějšími personálními činnostmi. Druhé vydání je kompletně aktualizováno a doplněno o nová témata a zajímavý autorův výzkum v organizacích. Kniha je určena zejména manažerům, personalistům a studentům VŠ. (alza.cz)

Podobné produkty ako Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-5870-1) , Praktická psychologie pro manažery a personalisty (978-80-879-8112-2)

Praktická psychologie pro manažery a personalisty (978-80-879-8112-2)

Praktická psychologie pro manažery a personalisty (978-80-879-8112-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Koubek, 216 stran Nejste si jisti, zda jsou psychotesty, které vaše firma používá, dostatečně vypovídající? Lámete si hlavu s tím, jak efektivně rozvíjet lidi ve firmě a jak se vyhnout zbytečným chybám? Nebo jste se dostali do delikátní situace, kdy je na pracovišti nutno řešit komplikovaný mezilidský problém? Pak čtěte dál. Tato kniha čtenářům přináší zkušenosti psychologa, který se těmito otázkami léta zabývá. Psychologie pro manažery a personalisty je praktickým průvodcem pro všechny, kdo chtějí využít nejmodernější psychologické metody ve firemní praxi. Autor předkládá svoje bohaté zkušenosti s náborem, hodnocením či rozvojem zaměstnanců. Popisuje nové trendy a předvídá budoucí směřování oboru. Zároveň upozorňuje na časté chyby, kterých se manažeři a personalisté při práci s lidmi mohou dopouštět. Konkrétní metody popisuje tak, aby si je čtenář uměl promítnout přímo do své vlastní práce. Proto nechybí řada... (alza.cz)

Podobné produkty ako Praktická psychologie pro manažery a personalisty (978-80-879-8112-2) , Krize a krizová intervence (978-80-247-5327-0)

Krizová komunikace - Tomandl Jan

Krizová komunikace - Tomandl Jan
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů. Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru. Kniha vychází jako první svazek nové edice "ProMedia" Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. (patro.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Tomandl Jan , Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
Detail

eBook:,Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha , Big data a umělá inteligence pro manažery (999-00-034-5249-8)

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář
Detail

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář , Asfalt ii. - efektivní brutalita

Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 221 stran, česky Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-210-9636-3) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9) , Asertivita pro manažery (978-80-247-4406-3)

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha , Asertivita pro manažery (978-80-247-2892-6)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5) , Ahome plecháček se jménem radek (23217)

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová , Krizová intervence pro praxi (978-80-247-2624-3)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)
Detail

Kniha - autor Jan Tomandl; Jaroslav Čuřík; Kristýna Maršovská; Tereza Fojtová, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3) , Komunikace (9788779689527)

Jazyky v komunikaci neslyšících - Alena Macurová, Radka Zbořilová - e-kniha

Jazyky v komunikaci neslyšících - Alena Macurová, Radka Zbořilová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie navazuje na lingvistický a kulturní přístup k hluchotě rozvíjený v Ústavu jazyků a komunikace neslyšících Filozofické fakulty Univerzity Karlovy od poloviny 90. let 20. stol. a předkládá dílčí sondy do charakteristiky jazyků užívaných v komunikaci neslyšících Čechů –českého znakového jazyka a psané češtiny, a to i ve vzájemných vztazích. Vychází přitom jednak z textů, jež v komunikaci českých neslyšících existují, s cílem postihnout – i na základě poznatků odjinud – jejich specifické rysy, jednak z jazykových prostředků, jimiž český znakový jazyk a čeština disponují, a z jejich příp. modifikace pro účely intrakulturní a/nebo interkulturní komunikace. Cílem monografie je nahlédnout komunikaci českých neslyšících jinak, než ji nahlížejí disciplíny tradičně orientované na problematiku hluchoty, a iniciovat tak diskusi o postavení českého znakového jazyka a češtiny psané českými neslyšícími v odborné i veřejné sféře, zvl. ve sféře vzdělávání._x000D_ Publikace je určena studentům oborů, jež se otázkami hluchoty zabývají, nebo jejichž obory s otázkami hluchoty souvisí, jejich vzdělavatelům, učitelům ve školách pro sluchově postižené děti a mládež i učitelům ve školách hlavního vzdělávacího proudu, v nichž jsou děti se sluchovým postižením integrovány, odborníkům speciálně pedagogických center nebo středisek rané péče a všem dalším profesionálům, kteří se s problematikou hluchoty nebo jazyků českých neslyšících setkávají, rodičům a rodinám sluchově postižených dětí i širší veřejnosti, které předkládá jiné než u nás tradované postoje k hluchotě, k neslyšícím Čechům a jejich komunikaci. Určena je samozřejmě i komunitě českých neslyšících, k jejímuž sebeuvědomování, sebepojetí a sebevymezování chce alespoň jistým dílem přispět. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jazyky v komunikaci neslyšících - Alena Macurová, Radka Zbořilová - e-kniha , Nadpřirozená komunikace ()

Já jsem takový a ty jsi makový - Lucie Víchová, Žaneta Křížová, Radka Johana Paterová

Já jsem takový a ty jsi makový - Lucie Víchová, Žaneta Křížová, Radka Johana Paterová
Detail

Také řešíte na začátku každého nového školního roku ve Vaší mateřské škole nesoulady mezi dětmi? Nakonec si na sebe zvyknou, ale chce to pevné nervy a velkou trpělivost Vašich pedagogů. Aby toto období bylo v září co nejkratší a aby ke konfliktům mezi dětmi kvůli jejich jinakosti docházelo i po zbytek roku co nejméně, připravili jsme pro Vás novou publikaci, která pomůžeme Vašim pedagogům vést děti k toleranci a ohleduplnosti vůči druhému. Atraktivní náměty Tematické bloky Metodické přehledy Pracovní listy, fotografie Obsahem knihy určené zejména pedagogům mateřských škol jsou tři tematické bloky zaměřené na hravé poznávání a přijímání odlišností mezi lidmi, ať už se jedná o odlišnosti fyzické, psychické nebo kulturní povahy. Děti jsou vedeny ke vnímání rozdílů jako něčeho, co nás obohacuje, k radosti z objevování různorodosti. V pestrých tvořivých aktivitách orientovaných k rozvoji tolerance se děti učí, že odlišnosti je třeba znát a respektovat, a ne je popírat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Já jsem takový a ty jsi makový - Lucie Víchová, Žaneta Křížová, Radka Johana Paterová , Psychologie a komunikace pro záchranáře (978-80-247-4119-2)

Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha

Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace, jejíž kvalitu zaštiťuje Česká lékařská komora, obsahuje na 49 kapitol. Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovnímm" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.Je věnována aktuálním otázkám a problematice etiky a komunikace v nejširších souvislostech v oboru medicíny. K problematice přistupuje systematickým způsobem a zaměřuje se na řadu obecných i speciálních témat v pohledu předních odborníků z daných oblastí. Témata jsou řazena do tří základních celků. První část se zaměřuje na obecné z etiky a komunikace v medicíně. Uvádí základní etické souvislosti výkonu medicínského povolání a zároveň podává přehlednou analýzu úlohy a významu komunikace v oblasti lékařství. Druhá část je orientována na oborové souvislosti a specifika. Pojednány jsou otázky komunikace a etiky jak v kontextu základních oborů, jako např. chirurgie, interna apod., tak i některých dílčích oblastí, např. úseku znaleckého posuzování. Třetí část se zabývá speciálními, převážně praktickými tématy. Pozornost je zaměřena jak na typicky medicínské otázky, např. na komunikaci s dlouhodobě nemocnými a umírajícími osobami, tak na četná interdisciplinární témata jako např. problematiku rasizmu, komunikaci s médii apod.Svojí povahou publikace ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Svým způsobem představuje kompendium teoretických, ale především praktických znalostí, které by měly být vlastní každému lékaři i zdravotníkovi. Z tohoto pohledu je monografie vhodná nejen pro profesionály v medicínských oborech, ale i studenty a samozřejmě i ostatní zájemce o oblasti, které jsou předmětem setrvalé diskuse odborné i laické veřejnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha , Základní otázky komunikace: komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)

Škola bez poražených: Praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem (978-80-7530-006-5)

Škola bez poražených: Praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem (978-80-7530-006-5)
Detail

Kniha - autor Thomas Gordon, 326 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha, kterou držíte v rukou, je mezi pedagogickou literaturou ojedinělá. Na rozdíl od většiny knih o vzdělávání se nezaobírá teoretickými koncepty, ale tím, jak je konkrétně uvést do praxe. Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost. Chce učitele povzbudit a poskytnout jim oporu. Chce je ujistit o tom, že mohou dělat chyby – a přesto být skvělými učiteli. Povinná četba pro každého učitele! Psychoterapeut Thomas Gordon, zakladatel úspěšného mezinárodního programu Teacher Effectiveness Training, pracoval dlouhá léta s dětmi a naléhavě si uvědomoval dvě skutečnosti: Na jedné straně viděl, jak dospělí svým jednáním dětem často nevědomky ubližují. Zároveň však věděl, že pracovat s dětskými emocemi je nesmírně těžké, a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Škola bez poražených: Praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem (978-80-7530-006-5) , Procesní řízení pro manažery (978-80-247-5038-5)

Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha

Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace Zvuková báze řečové komunikace představuje české veřejnosti nejnovější poznatky o fonetickém a fonologickém popisu řeči. Ve snaze nabídnout komplexní pohled na zvukové systémy jazyků se věnuje segmentálním i prozodickým jevům z několika vzájemně se doplňujících hledisek. Pojednává jak o artikulačním základu řeči, tak o akustických a psychoakustických vlastnostech řečového signálu. Popis segmentální úrovně se kromě vokalických a konsonantických systémů zabývá též interakcemi, k nimž dochází v souvislé řeči. Důkladně je pojat systémový (fonologický) přístup k segmentálním jednotkám a k systematickým procesům. Popis suprasegmentální úrovně vychází ze slabiky jakožto klíčové jednotky řečové produkce i percepce. Důraz je kladen na prozodickou strukturu řeči, na lexikální přízvuk a na melodické a rytmické vlastnosti řeči. Jedním z cílů knihy je rovněž sjednotit rozkolísanou terminologii řečových věd. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha , Banga radek: věci jinak - cd (su6735-2)

Orion Košík na ovoce kov RADKA pr. 25,5 cm

Detail

Košík na ovoce z kolekce RADKA. Materiál: kov s černým práškovým nástřikem. Rozměry: pr. 25,5 cm, v. 13,5 cm. Není vhodný do myčky. Perfektně se hodí především na ovoce. Díky otvorům, které v koši jsou, se ovoce nebude tak rychle kazit a déle vydrží. Košík na ovoce bude vypadat skvěle v moderní i klasické kuchyni. (mall.cz)

Podobné produkty ako Orion Košík na ovoce kov RADKA pr. 25,5 cm , Louskacek kucera holub zbynek richtr radek rauksul

Specialista

Specialista
Detail

Audiokniha MP3 - autor Robert O´Neill, čte Marek Holý Upřímná a strhující zpověď člena elitní bojové jednotky Navy SEALs Robert O´Neill je účastník 400 bojových misí, bývalý člen Navy SEALs a žijící legenda. Jeho memoáry, psané s brutální upřímností a doprovázené osobitým černým humorem, vás zavedou nejen do první frontové linie či týlu nepřítele. Seznámíte se s jeho životní filosofií a tím, co ho formovalo jako člověka.Tato zpověď není jen o něm. Je o Navy SEALs i o tom, že když spustí jedna zbraň, jako by spustily všechny. O tom, že jediný snadný den byl včerejšek… (alza.cz)

Podobné produkty ako Specialista , Eurographics puzzle vánoční chalupa 1000 dílků (628136607902)

Orion Košík na ovoce kov/dřevo RADKA pr. 28 cm

Detail

Košík na ovoce z kolekce RADKA. Materiál: dřevo (borovice s povrchovou úpravou), kov. Rozměry: pr. 28 cm, v. 12,5 cm. Perfektně se hodí především na ovoce. Díky otvorům, které v koši jsou, se ovoce nebude tak rychle kazit a déle vydrží. Košík na ovoce bude vypadat skvěle v moderní i klasické kuchyni. (mall.cz)

Podobné produkty ako Orion Košík na ovoce kov/dřevo RADKA pr. 28 cm , Trefl puzzle venkovská chalupa 2000 dílků (5900511271225)

Orion Košík na ovoce kov/dřevo RADKA pr. 28 cm (731605)

Orion Košík na ovoce kov/dřevo RADKA pr. 28 cm   (731605)
Detail

Košík na ovoce, materiál: dřevo (borovice s povrchovou úpravou), kov, rozměry: pr. 28 cm, v. 12,5 cm Černý kovový košík ORION Radka s dnem z borového dřeva potěší jednoduchým a atraktivním designem. Moderní košík na ovoce a zeleninu o průměru 28 cm je vyrobený z kovu opatřeného černým nástřikem a nabízí vám všestranné využití. Skvěle doplní vaši kuchyň, koupelnu i obývací pokoj. Ať už do něj dáte ovoce, zeleninu, dekorační předměty, sušené květiny, toaletní potřeby nebo třeba vlnu a jehlice na pletení. Košík ORION Radka není vhodný pro mytí v myčce nádobí. Klíčové vlastnosti košíku na ovoce ORION Radka, 28 cmČerný kovový košík v moderním designu na ovoce a zeleninuDno je vyrobené z borového dřevaKošík ORION Radka o průměru 28 cm nabízí všestranné využitíLze do něj vložit dekorační předměty, sušené květiny, toaletní potřeby apod.Kovový košík na ovoce ORION Radka doplní vaši kuchyň, koupelnu i obývací pokojJe opatřený černým... (alza.cz)

Podobné produkty ako Orion Košík na ovoce kov/dřevo RADKA pr. 28 cm (731605) , Falcon puzzle farmářská chalupa 1000 dílků (8710126112786)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Specialista (1994) (DVD)

Specialista (1994) (DVD)
Detail

DVD film Specialista [The Specialist, 1994]. Český dabing. České titulky. Dolby Digital. Hrají: Sylvester Stallone, Sharon Stone, James Woods. (dvd-premiery.cz)

Podobné produkty ako Specialista (1994) (DVD)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8)

Specialista - Robert O´Neill - audiokniha

Specialista - Robert O´Neill - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Robert O´Neill. Účastník 400 bojových misí, bývalý člen Navy SEALs a žijící legenda. Jeho memoáry, psané s brutální upřímností a doprovázené osobitým černým humorem vás zavedou nejen do první frontové linie či týlu nepřítele. Seznámíte se s jeho životní filosofií a tím, co ho formovalo jako člověka. Tato zpověď není jen o něm. Je o Navy SEALs i o tom, že když spustí jedna zbraň, jako by spustily všechny. O tom, že jediný snadný den byl včerejšek… Délka nahrávky: 47 340 min. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Specialista - Robert O´Neill - audiokniha

Specialista - Robert O´Neill - audiokniha

Specialista - Robert O´Neill - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Robert O´Neill. Účastník 400 bojových misí, bývalý člen Navy SEALs a žijící legenda. Jeho memoáry, psané s brutální upřímností a doprovázené osobitým černým humorem vás zavedou nejen do první frontové linie či týlu nepřítele. Seznámíte se s jeho životní filosofií a tím, co ho formovalo jako člověka. Tato zpověď není jen o něm. Je o Navy SEALs i o tom, že když spustí jedna zbraň, jako by spustily všechny. O tom, že jediný snadný den byl včerejšek… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Specialista - Robert O´Neill - audiokniha

Inner Game pro manažery

Inner Game pro manažery
Detail

Audiokniha MP3 W. Timothy Gallwey, čte Aleš Zbořil Úspěšný americký poradce se v audioknize zabývá uplatněním jedinečné metody zvyšování výkonnosti - Inner Game - v pracovním prostředí. Vychází ze své dlouholeté zkušenosti s aplikací metody ve sportu i ve firmách a pomáhá lidem překonat mentální překážky, které zabraňují, aby se soustředili na výkon, příslušným způsobem změnili své vnitřní rozpoložení a plně mobilizovali svůj osobní potenciál. Předkládá i praktické nástroje, jak úspěšně zvládat svůj "vnitřní zápas" s obavami z neúspěchu, s odporem vůči změnám, s nedostatkem sebedůvěry atd., který v naší mysli probíhá pokaždé, snažíme-li se dosáhnout lepších výsledků. Navrhuje jak zlepšit proces učení se s minimálním množstvím instrukcí a příkazů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Inner Game pro manažery

Auditing pro manažery 4 vyd.

Auditing pro manažery 4 vyd.
Detail

Audit účetní závěrky je proces upravený zákonem č. 93/2009 Sb., o auditorech, a mezinárodními auditorskými standardy přijatými Komorou auditorů České republiky, jimiž jsou auditoři povinni se řídit a které kladou značné nároky na spolupráci účetní jednotky s auditorem. Z tohoto důvodu je důležité, aby vedoucí pracovníci měli představu o tom, co je podstatou auditu, jaké podklady bude po nich auditor požadovat a proč některé procedury auditoři dělají. Cílem publikace je vysvětlit, jak proces auditu probíhá, co je jeho smyslem, jaká je odpovědnost auditora na jedné straně a odpovědnost společnosti na straně druhé. To, že kniha vychází již ve 4. vydání, je dostatečným důkazem pozornosti, kterou odborná veřejnost problematice auditu věnuje. V globalizovaném světě je i disciplína auditu do značné míry globální, a proto se do každého nového vydání autoři snaží co nejlépe zapracovat novinky jak z české právní úpravy, tak z úpravy mezinárodních pravidel auditu. Jednou ze změn posledního období je nový Etický kodex Mezinárodní federace účetních IFAC převzatý Komorou auditorů ČR jako zásadní norma upravující chování auditorů. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání této knihy veškeré legislativní změny platné do konce roku 2020 obsahuje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Auditing pro manažery 4 vyd.

Auditing pro manažery - Králíček Vladimír

Auditing pro manažery - Králíček Vladimír
Detail

Audit účetní závěrky je proces upravený zákonem č. 93/2009 Sb., o auditorech, a mezinárodními auditorskými standardy přijatými Komorou auditorů České republiky, jimiž jsou auditoři povinni se řídit a které kladou značné nároky na spolupráci účetní jednotky s auditorem. Z tohoto důvodu je důležité, aby vedoucí pracovníci měli představu o tom, co je podstatou auditu, jaké podklady bude po nich auditor požadovat a proč některé procedury auditoři dělají. Cílem publikace je vysvětlit, jak proces auditu probíhá, co je jeho smyslem, jaká je odpovědnost auditora na jedné straně a odpovědnost společnosti na straně druhé. To, že kniha vychází již ve 4. vydání, je dostatečným důkazem pozornosti, kterou odborná veřejnost problematice auditu věnuje. V globalizovaném světě je i disciplína auditu do značné míry globální, a proto se do každého nového vydání autoři snaží co nejlépe zapracovat novinky jak z české právní úpravy, tak z úpravy mezinárodních pravidel auditu. Jednou ze změn posledního období je nový Etický kodex Mezinárodní federace účetních IFAC převzatý Komorou auditorů ČR jako zásadní norma upravující chování auditorů. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání této knihy veškeré legislativní změny platné do konce roku 2020 obsahuje. (patro.cz)

Podobné produkty ako Auditing pro manažery - Králíček Vladimír

Jamajka - Křížová Markéta

Jamajka - Křížová Markéta
Detail

Autorkou publikace Jamajka je Markéta Křížová. Státní znak Jamajky je dědictvím britské kolonizace. Původní podobu nechal roku 1661 na králův příkaz vypracovat William Sancroft, canterburský arcibiskup, a figurují na něm tradiční emblémy Ameriky: nazí Indiáni, tropické ovoce, krokodýl a v centru znaku kříž a koruna jako symboly královské svrchovanosti. Změnilo se pouze motto. Původní latinský text INDVS VTERQVE SERVIET VNI (Obě Indie budou společně sloužit), odkazující na rozlehlé zámořské državy Británie, nahradilo ve 20. století anglické Out of Many, One People, tedy „Z mnoha jeden národ“. Jde o ekvivalent hesla USA E Pluribus Unum. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jamajka - Křížová Markéta

Nikaragua - Křížová Markéta

Nikaragua - Křížová Markéta
Detail

Geografické umístění na středoamerické šíji předurčilo Nikaraguu, aby se stala místem setkávání a tranzitu. Její kulturu, a dokonce i její přírodu spojují vlivy ze severu i z jihu, z východu a západu, vlivy evropské, indiánské a africké. Ale strategická poloha byla a dodnes je výzvou ke koloniálním výbojům, zahraničním intervencím a neméně také k ambicím mnoha místních vůdců. Budoucnost druhé nejchudší země západní polokoule, dějiště řady revolucí a občanských válek, převratů a častého násilí proto zůstává i dnes nejistá. (patro.cz)

Podobné produkty ako Nikaragua - Křížová Markéta

Haiti - Křížová Markéta

Haiti - Křížová Markéta
Detail

Haiti bylo prvním z karibských ostrovů kolonizovaných Evropany a také prvním, který si vybojoval nezávislost. Stalo se dějištěm jediného úspěšného povstání otroků v dějinách západního světa. Za tento úspěch však draze zaplatilo. Haiti je dodnes nejchudší zemí amerického kontinentu. Dlouhodobě trpí politickými a občanskými nepokoji a společnost dělí přehrady, jejichž kořeny sahají hluboko do minulosti. Zároveň je však zemí s bohatou, fascinující kulturní tradicí. (patro.cz)

Podobné produkty ako Haiti - Křížová Markéta

Závislosti - Křížová Ivana

Závislosti - Křížová Ivana
Detail

Učební text určený primárně studentům psychologických, ale i dalších společenskovědních oborů a pracovníkům pomáhajících profesí, kteří se setkávají s lidmi trpícími či ohroženými různými druhy závislostí. Tato publikace se věnuje jednotlivým poruchám z oblasti návykových nemocí dle současně platné klasifikace MKN-10, jednotlivým třídám návykových látek a činností, příčinám a vývoji závislostí, diagnostickému procesu a osobnostní problematice lidí se závislostí. Kniha předkládá ucelené informace k oblasti návykových nemocí z hlediska základního diagnostického procesu pomáhajících profesí a orientace v uvedené problematice. (patro.cz)

Podobné produkty ako Závislosti - Křížová Ivana

De'Longhi La Specialista ARTE EC9155.MB (EC9155.MB)

De'Longhi La Specialista ARTE EC9155.MB (EC9155.MB)
Detail

Pákový kávovar tlak 15 bar, objem nádržky na vodu 2,5 l, automatické vypnutí a funkce horké vody, příkon 1400 W, šířka 28,5 cm, výška 39,9 cm, hloubka 36,5 cm, hmotnost 10 kg, barva černá Select brand:Není vyplněn Alternativní text k fotografii!Pákový kávovar De'Longhi La Specialista ARTE EC9155.MBVychutnejte si pravý baristický zážitek u sebe doma a užijte si tradiční proces přípravy kávy s pákovým kávovarem De'Longhi La Specialista ARTE EC9155.MB. Kávovar je vybaven odolným ocelovým mlýnkem, který perfektně namele kávová zrna. K dispozici je vám také sada pro precizní pěchování kávy. Pomocí trysky na pěnění mléka si můžete připravit mléčné kávové nápoje s krémovou pěnou. Kávovar nabízí 2 přednastavené recepty - espresso a americano. Přístroj se snadno udržuje, nemusíte se bát zdlouhavého čištění. Tlak 15 barůTryska pro pěnění mlékaKónický ocelový mlýnekOsobní nastavení nápojůNení vyplněn Alternativní text k fotografii!Klíčové... (alza.cz)

Podobné produkty ako De'Longhi La Specialista ARTE EC9155.MB (EC9155.MB)

Efektivní porady

Efektivní porady
Detail

Efektivní porady představují ve škole (a nejen v ní) skvělý manažerský nástroj pro vedení lidí, a následně tedy i cestu pro posun celé organizace. O tom, jak takové porady připravit, realizovat a reflektovat, pojednává kniha Efektivní porady. Publikace obsahuje popis jednotlivých druhů porad včetně jejich konkrétních příkladů a podrobně se věnuje specifickým poradám ve školách. V textu jsou uvedené i „pasti“, které se při každé poradě mohou vyskytnout, ale zároveň také „kouzla“, která nasměrují poradu správným směrem. Slovo dostali v knize i účastníci seminářů. Publikaci doprovází i množství příloh okamžitě využitelných v praxi. Kniha je určena hlavně pracovníkům ze škol a školských zařízení, ale využít ji mohou i další vedoucí pracovníci, kteří chtějí posunout své porady tím správným směrem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní porady

Walachia Chalupa

Walachia Chalupa
Detail

Walachia Chalupa Chalupa je připravená ke slepení ze 100 dílků. Hranolky o průřezu 9 x 9 mm se slepují klasickým lepidlem, které není součástí balení. K nim potom také štíty, okna, dveře, střechy i stříšky z kartonu, okna z folie. Brusný papír není téměř potřeba, dílky jsou opracovány dobře. Přednosti: rozvíjí zručnost a logickou úvahu práce s příjemným dřevěným materiálem Obsah balení: dřevěné a papírové dílky schématický montážní plán malé kapitoly z oboru stavebního popis z historie lidové architektury Kupte dětem stavebnici značky Walachia! Vhodné pro děti od 8 let Materiál: dřevo Počet dílů: 100 Rozměry: 22 x 15 x 15 cm Země původů: ČR (hracky-4kids.cz)

Podobné produkty ako Walachia Chalupa

Walachia Chalupa

Detail

Dřevěná samolepící stavebnice Walachia Chalupa. Dopřejte vašim dětem hodiny tvoření. Stavebnice se skladádá ze 100 dílků. Ve stavebnicích WALACHIA naleznete vše potřebné k sestavení. (mall.cz)

Podobné produkty ako Walachia Chalupa

Koučovací karty pro manažery - Takáčová Ľubica

Koučovací karty pro manažery - Takáčová Ľubica
Detail

Koučovací karty pro manažery jsou součtem cílených otázek v oblastech, se kterými se často lidé, kteří vedou týmy, setkávají ve své praxi a které se ukázaly jako užitečné a přínosné. Vznikly často přirozeně z koučovacího procesu, a i když jsou u každého klienta vždy jinak specificky formulovány - klíčově se v obsahu a formě začaly něčím podobat. V univerzálním znění jsou shrnuty v tomto produktu, který je určený pro lidi v manažerských rolích, ať už současných nebo budoucích. V rámci své praxe jsem zjistila, že doprovázející koučovací proces je velmi přínosný, pokud se děje lidem, kteří vědí o čem koučink je, a jsou na koučink připraveni. Zároveň věří v jeho přínos a znají benefity doprovázení profesionálním koučem. Ne vždy se to však dá. Někdy ve firmě na to není rozpočet. Tento produkt pomůže lidem, kteří přesto chtějí nahlédnout do procesu koučinku, nastartovat řešení ve vybraných oblastech a otázkách, se kterými se často setkávají. Věřím, že Vám pomohou také nastartovat úspěšné sebeřízení v oblasti, která je pro Vás v současnosti výzvou. (patro.cz)

Podobné produkty ako Koučovací karty pro manažery - Takáčová Ľubica

Komunikace pro každého - Wernerová Irena

Komunikace pro každého - Wernerová Irena
Detail

Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných "know-how". Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem. Proto oněch "5 P". Co znamenají?- Popularizace -- rozšiřování vědomostí z daného oboru přístupnou formou, publikace si nehraje na vědecké pojednání, i když s odbornými pojmy pracuje.- Průvodce -- v rétorickém moři a za komunikačního šumu se autorka snaží dosáhnout pevniny komunikační orientace a bezpečně pochopeného sdělení.- Prostřednictvím -- za pomoci příběhů z její bezprostřední blízkosti, z rodinného i historického zázemí.- Praktický -- nejde o plané teoretizování, ale o použití příkladů z reálu na dokreslení popisovaného.- Příhod -- vše se stává bližším, když si k patřičnému jevu můžeme dosadit tváře, osudy a příběhy.Občas jsou trochu moralizující a prvoplánově determinované, ale to je proto, aby dané téma mohlo být zkratkovitě doloženo. Občas se snad pousmějete, někdy zaváháte a řeknete si: "To snad není možné" a někde přitakáte -- máte stejnou zkušenost. Ale vždy zareagujete, účastníte se dialogu.A o to šlo zřejmě autorce především -- zapojujete se do komunikace a jejích rétorických úskalí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Komunikace pro každého - Wernerová Irena

Komunikace pro každého - Wernerová Irena

Komunikace pro každého - Wernerová Irena
Detail

Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných „know-how“. Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem. (patro.cz)

Podobné produkty ako Komunikace pro každého - Wernerová Irena

Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1), Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2), Krizová komunikace (978-80-210-9636-3), Krizová komunikace (978-80-247-2510-9), HERBADENT zubní kartáček pro malé specialisty (mix barev) (8594021370867), Byznys etiketa a komunikace, Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-5870-1), Psychologie pro ekonomy a manažery (978-80-247-3809-3), Personalistika pro manažery a personalisty (978-80-247-4151-2), Jak se dělá chalupa, Praktická psychologie pro manažery a personalisty (978-80-879-8112-2), Krize a krizová intervence (978-80-247-5327-0), Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242), BIG DATA a umělá inteligence pro manažery (999-00-034-5249-8), Asfalt II. - Efektivní brutalita, Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Asertivita pro manažery (978-80-247-4406-3), Asertivita pro manažery (978-80-247-2892-6), Ahome Plecháček se jménem Radek (23217), Krizová intervence pro praxi (978-80-247-2624-3), Komunikace (9788779689527), Nadpřirozená komunikace (), Psychologie a komunikace pro záchranáře (978-80-247-4119-2), Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4), Procesní řízení pro manažery (978-80-247-5038-5), Banga Radek: Věci jinak - CD (SU6735-2), louskacek kucera holub zbynek richtr radek rauksul, Eurographics Puzzle Vánoční chalupa 1000 dílků (628136607902), Trefl Puzzle Venkovská chalupa 2000 dílků (5900511271225), Falcon Puzzle Farmářská chalupa 1000 dílků (8710126112786)