Krizová komunikace s médii - vojtěch bednář

Produkt Krizová komunikace s médii - vojtěch bednář sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Krizová komunikace s médii - vojtěch bednář upraviť a produkt hľadať znova.

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář
Detail

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář , Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha , Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5) , Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Mediální komunikace pro management - Vojtěch Bednář - e-kniha

Mediální komunikace pro management - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mediální komunikace pro management - Vojtěch Bednář - e-kniha , Th!s: we are th!s (vojtěch kotek) (ep) - cd (9029571883)

Vedení v krizi - Vojtěch Bednář

Detail

Úspěšná, dobře vedená firma zvládne každý problém. Pokud má dobrý produkt nebo službu, spokojené zákazníky, kvalitní a osvícený management. I ta nejlepší firma však v krizi selže, pokud nemá pracující a loajální zaměstnance. Jaké máme zaměstnance? Takové, jaké jsme si vybrali, ale také – a v mnoha případech hlavně – takové, jaké si vychováme. Stabilita, loajalita, pracovitost a kreativita našich lidí jsou vlastnosti z velké části tvořené chováním jejich managementu. Chováním nadřízených na všech úrovních k zaměstnancům. Tato kniha je o tom, jak se v krizích chovat k zaměstnancům, aby podporovali svého zaměstnavatele, a to i když okolnosti nejsou jednoduché. Je určena manažerům na všech úrovních. Všechny rady a doporučení, která zde najdete, jsme načerpali v průběhu koronavirové pandemie a před ní, jsou z českých nebo v České republice působících firem. Všechny jsou více či méně přenositelné do jiných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vedení v krizi - Vojtěch Bednář , Dyk vojtěch: d.y.k. - cd (0860202)

Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha

Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetová publicistika - Vojtěch Bednář - e-kniha , Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha

Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí není vůbec jednoduché a vyžaduje celou řadu dispozic, znalostí a samozřejmě zkušeností. Poznejte spolu s námi základní kameny vyjednávání, osvojte si ty správné strategie, naučte se rozpoznat strategie vašeho protivníka a účinně se jim braňte. Nové poznatky budete moci použít jak ve sféře obchodní, tak politické. Kniha Strategie vyjednávání je určena managementu, pracovníkům v rozhodovacích pozicích, lidem participujícím na veřejném životě a všem zájemcům o problematiku vyjednávání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategie vyjednávání - Vojtěch Bednář - e-kniha , Komunikace (9788779689527)

Jak vyjít se svým šéfem - Vojtěch Bednář - e-kniha

Jak vyjít se svým šéfem - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Vztah nadřízeného a podřízeného ve firmě, na pracovišti, bývá někdy přirovnáván k manželství. Není to náhoda. To, co by teoreticky mělo být jednoduché a přímočaré, je ve skutečnosti velice často náročné, obtížné, někdy i k zbláznění. Na druhé straně je to závazek, často dlouhodobý, a aby tento závazek mohl uspokojivě fungovat, je potřeba mnohem více než jen dobrá vůle všech zúčastněných. Je možné říct, že vztah nadřízeného a podřízeného je dílem věda, dílem romance (někdy nešťastná) a dílem nutnost. A stejně jako na spokojené manželství ani na vztah nadřízeného a podřízeného neexistuje návod. Pouze zkušenosti, inspirace, více či méně povedené epizody z reálného života. Tato kniha není určena k založení do poličky a k následnému zapomenutí. Je živá, plná příkladů z praxe a vyplatí se ji mít u sebe. Jak říká sám autor: „Na čem není kolečko od kávy, to není užitečné.“ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak vyjít se svým šéfem - Vojtěch Bednář - e-kniha , Nadpřirozená komunikace ()

Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář

Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář
Detail

Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi – zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích – a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář , Vojtěch jasný (978-80-275-0246-2)

Krizová komunikace - Tomandl Jan

Krizová komunikace - Tomandl Jan
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů. Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru. Kniha vychází jako první svazek nové edice "ProMedia" Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. (patro.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Tomandl Jan , Vojtěch bernatský: jak dostat tatínka do karantény ()

Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář - e-kniha

Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi – zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích – a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální vztahy v organizaci a jejich management - Vojtěch Bednář - e-kniha , Krizová intervence (978-80-262-0212-7)

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář
Detail

•Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede?•Jak podpořit loajalitu zaměstnanců, aby své zaměstnání nebrali pouze jako místo, kam chodí vydělávat peníze, ale jako součást svého života?•Jaká opatření k omezení fluktuace fungují a jak je realizovat?•Jak pracovat se zaměstnanci s rizikem odchodu?•Jaké taktiky použít k zastavení fluktuace, tedy když už lidé odcházejí?To vše se dozvíte v této praktické a přehledné knížce zkušeného konzultanta v oblasti vedení lidí a komunikace ve firmách. Zjistíte, proč lidé nejsou a proč odcházejí, kdy a jak fungují peníze, jaký způsob vedení a jaké prostředí zaměstnance udrží, proč tolik záleží na předávání informací zaměstnancům, a také jak poznáme, zda se nám tato práce daří. V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář , Terénní krizová práce (80-247-0708-x)

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář - e-kniha

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede? Jak podpořit loajalitu zaměstnanců, aby své zaměstnání nebrali pouze jako místo, kam chodí vydělávat peníze, ale jako součást svého života? Jaká opatření k omezení fluktuace fungují a jak je realizovat? Jak pracovat se zaměstnanci s rizikem odchodu? Jaké taktiky použít k zastavení fluktuace, tedy když už lidé odcházejí? To vše se dozvíte v této praktické a přehledné knížce zkušeného konzultanta v oblasti vedení lidí a komunikace ve firmách. Zjistíte, proč lidé nejsou a proč odcházejí, kdy a jak fungují peníze, jaký způsob vedení a jaké prostředí zaměstnance udrží, proč tolik záleží na předávání informací zaměstnancům, a také jak poznáme, zda se nám tato práce daří. V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář - e-kniha , Komunikace s nemocným (978-80-271-2288-2)

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
Detail

eBook:,Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha , Tajemství úspěšné komunikace

Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha

Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha , Psychosociální krizová spolupráce (978-80-247-4195-6)

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9) , Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)

Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 221 stran, česky Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-210-9636-3) , Rumcajsova loupežnická knížka: vánoce u rumcajsů, čte vojtěch kotek

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2) , Byznys etiketa a komunikace

Regulace médií - Vojtěch Šimíček

Regulace médií - Vojtěch Šimíček
Detail

Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být zaručena skutečná pluralita médií, zda potřebujeme veřejnoprávní média, anebo jak média regulovat. Dospívají přitom k jednoznačnému závěru, že kromě regulace státní je daleko důležitější a - v konečném důsledku - efektivnější, aby tuto regulaci prováděli samotní příjemci informací, a také, aby dřívější státní cenzuru nenahrazovala autocenzura. Tržní prostředí je totiž sice často velmi kruté, nicméně může být i spravedlivé. Pokud totiž některé zpravodajské servery nebudou mít žádné čtenáře, pozbudou faktického vlivu a stanou se nezajímavými i pro své sponzory. Naopak podporou kvalitních médií můžeme přispět k tomu, že se na mediálním trhu udrží a nabudou na významu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Regulace médií - Vojtěch Šimíček , Krize a krizová intervence (978-80-247-5327-0)

Efektivní krizová komunikace pro manažery a PR specialisty - Radek Chalupa

Efektivní krizová komunikace pro manažery a PR specialisty - Radek Chalupa
Detail

Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a rozdmýchání krizových situací. Autor vychází ze svých více než čtrnáctiletých zkušen ostí se zvládáním krizových stiuací pro přední české i nadnárodní společnosti a z řízení jejich dobré pověsti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace pro manažery a PR specialisty - Radek Chalupa , Krizová kuchařka ze svatojánu (978-80-267-1837-6)

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová , Krizová intervence pro praxi (978-80-247-2624-3)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)
Detail

Kniha - autor Jan Tomandl; Jaroslav Čuřík; Kristýna Maršovská; Tereza Fojtová, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3) , Základní otázky komunikace: komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová - e-kniha

Detail

eBook: Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů. Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru. Kniha vychází jako první svazek nové edice „ProMedia“ Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová - e-kniha , Dyk vojtěch, muzikál: malý princ - muzikál (2xcd) - cd (cr1072-2)

Regulace médií - Šimíček Vojtěch

Regulace médií - Šimíček Vojtěch
Detail

Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být zaručena skutečná pluralita médií, zda potřebujeme veřejnoprávní média, anebo jak média regulovat. Dospívají přitom k jednoznačnému závěru, že kromě regulace státní je daleko důležitější a - v konečném důsledku - efektivnější, aby tuto regulaci prováděli samotní příjemci informací, a také, aby dřívější státní cenzuru nenahrazovala autocenzura. Tržní prostředí je totiž sice často velmi kruté, nicméně může být i spravedlivé. Pokud totiž některé zpravodajské servery nebudou mít žádné čtenáře, pozbudou faktického vlivu a stanou se nezajímavými i pro své sponzory. Naopak podporou kvalitních médií můžeme přispět k tomu, že se na mediálním trhu udrží a nabudou na významu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Regulace médií - Šimíček Vojtěch , Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)

Nová média v politické komunikaci - Macková Alena

Nová média v politické komunikaci - Macková Alena
Detail

Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013-2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (patro.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci - Macková Alena , Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací (978-80-271-2288-2)

Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha

Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha , Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Alena Macková, 242 stran, česky Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3) , Předškolák s adhd chování a komunikace (978-80-7496-417-6)

Kázání jako médium konfesně-politické komunikace v raném novověku - Aneta Kancírová

Detail

Kniha analyzuje tištěnou kazatelskou produkci luterského duchovního Matyáše Hoë z Hoëneggu (1580-1645) v průběhu jeho života, a tedy v odlišných situacích a konfesně-politickém kontextu. Autorka přináší rozbor tištěné homiletiky Matyáše Hoë, která je nahlížena v kontextu jeho působení v různých profesních pozicích - jako plavenského superintendenta, představitele německého luterského sboru v Praze a vrchního dvorského kazatele v Drážďanech. Tento přístup doplňuje "mozaiku" dosavadních znalostí o luterském kazatelství částečně - nazírání životních osudů jednotlivých duchovních a jejich působení v knižní kultuře umožňuje lépe pochopit a přiblížit povahu tišteného kázání v raném novověku a uvědomit si a plně docenit jeho důležitost a využitelnost pro historické bádání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kázání jako médium konfesně-politické komunikace v raném novověku - Aneta Kancírová , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě - Alena Macková

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě - Alena Macková
Detail

Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě - Alena Macková , Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)

Sovy - Jiří Bednář

Detail

Velmi zdařilá barevná fotografická publikace s unikátními záběry sov při letu a v jejich přirozeném prostředí. Kniha je doplněna o faktické i zajímavé informace o jednotlivých druzích. Vhodný dárek pro profesionály tak i pro amatérské milovníky přírody všeho věku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sovy - Jiří Bednář , Krizová intervence: krize v životě člověka (978-80-262-1704-6)

Dravci - Jiří Bednář

Detail

Velmi zdařilá barevná fotografická publikace s unikátními záběry dravců při letu a v jejich přirozeném prostředí. Kniha je doplněna o faktické i zajímavé informace o jednotlivých druzích. Vhodný dárek pro profesionály tak i pro amatérské milovníky přírody všeho věku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dravci - Jiří Bednář

Afrika - Jiří Bednář

Detail

Na 275 stranách, pomocí barevných fotografií zvěře, Vás autor zavede do rezervací Serengety a kráteru Ngorongoro v Tanzánii. Některé příběhy z denního života zvěře jsou unikátním dokumentem. Tato obsáhlá publikace je vhodný dárek pro profesionály tak i pro amatérské milovníky přírody všech věků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Afrika - Jiří Bednář

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)
Detail

Kniha - autor Alena Macková, 242 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013-2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)

Pantanal - Brazílie - Jiří Bednář

Pantanal - Brazílie - Jiří Bednář
Detail

Velmi zdařilá barevná fotografická publikace s unikátními záběry zvěře žijící v hloubi pantanalské rezervace v Brazílii. Snímky na 70 stranách zachycuji život jak na řece Rio Negro, tak i v okolní přírodě. Jde o vzácné svědectví ještě nezasažené přírody turistikou. Tato publikace je vhodný dárek pro profesionály tak i pro amatérské milovníky přírody všech věků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pantanal - Brazílie - Jiří Bednář

Pohyb a řád - Bednář Miloslav

Pohyb a řád - Bednář Miloslav
Detail

Základní hodnota knihy prof. Bednáře tkví dle mého názoru v tom, že je pokusem o původní, nikoli jen interpretační, filosofickou monografii, což je v posledních desetiletích v Čechách neběžný jev. Předkládá filosofické veřejnosti samostatný a svébytný koncept fenomenologické ontologie, který vyrůstá především z filosofie Jana Patočky, je však poučen i širším historickým vývojem fenomenologie. V jádru konceptu stojí protofilosofická problematika původního „prafenoménu pohybu“ chápaného a vypracovaného jako „původní časoprostor FYSIS“ a z tohoto původního ontologického nahlédnutí studie dospívá až k problémům dějinnosti, dějin a jejich smyslu, filosoficky aktuálním problémům svobody či soupatřičnosti politické, filosofické, náboženské a umělecké dimenze lidského života. Jakkoli se neztotožňuji s mnohými dílčími nahlédnutími nebo konkrétními argumenty, mám za nesporné, že kniha přináší relevantní filosofické stanovisko a její vydání prospěje rozvoji filosofie v naší zemi. (patro.cz)

Podobné produkty ako Pohyb a řád - Bednář Miloslav

Smysl české existence - Bednář Miloslav

Smysl české existence - Bednář Miloslav
Detail

Text se zaměřuje na duchovní základy české státnosti a smyslu českých dějin, k nimž se Československá republika zejména myšlením a jednáním svého klíčového zakladatele Tomáše G. Masaryka, jež vycházely z jeho pojetí české otázky, přihlásila a náš stát dosud hlásí. Pojednání vychází z filosofického významu Masarykova pojetí českých dějin v souvislostech české státní ideje. Z tohoto zorného úhlu se zabývá duchovně zásadními osobnostmi rozhodujících epoch a zlomových událostí českých, respektive československých dějin. V závěru se výslovně dotýká aktuálních dějinných souvislostí (patro.cz)

Podobné produkty ako Smysl české existence - Bednář Miloslav

Puberta a emoce - Bednár Matej

Puberta a emoce - Bednár Matej
Detail

Grafická kniha Petra Měrky a Mateje Bednára, kdy první psal a druhý kreslil, je černohumornou povídkovou groteskou o dvou dospívajících dívkách objevujících svět, v němž sex ve všech podobách tvoří společenskou normu a vražda a korupce představují zákon. Svět, v němž je Matka příroda nahrazena Matkou televizí a z lidské existence se stalo má dáti dal. Komix je určen čtenářům starším osmnácti let. (patro.cz)

Podobné produkty ako Puberta a emoce - Bednár Matej

Moje najmilovanejšie zvieratá - Bednár Vlado

Moje najmilovanejšie zvieratá - Bednár Vlado
Detail

Spisovateľ Vlado Bednár je súčasnému detskému čitateľovi dosť neznámy, hoci pre deti toho počas svojho pomerne krátkeho života napísal dosť. Kniha Moje najmilovanejšie zvieratá je venovaná rôznym zaujímavým zvieratám, s ktorými spisovateľ zažil veľa zaujímavých príhod. Autor tieto zážitky zabalil do vtipného, úsmevného rozprávania, ktoré je pre každého, tobôž detského čitateľa zábavné. Touto knižkou zároveň pripomíname nedožité osemdesiate narodeniny spisovateľa Vlada Bednára. (patro.cz)

Podobné produkty ako Moje najmilovanejšie zvieratá - Bednár Vlado

Moje najmilovanejšie zvieratá - Vlado Bednár

Moje najmilovanejšie zvieratá - Vlado Bednár
Detail

Spisovateľ Vlado Bednár je súčasnému detskému čitateľovi dosť neznámy, hoci pre deti toho počas svojho pomerne krátkeho života napísal dosť. Kniha Moje najmilovanejšie zvieratá je venovaná rôznym zaujímavým zvieratám, s ktorými spisovateľ zažil veľa zaujímavých príhod. Autor tieto zážitky zabalil do vtipného, úsmevného rozprávania, ktoré je pre každého, tobôž detského čitateľa zábavné. Touto knižkou zároveň pripomíname nedožité osemdesiate narodeniny spisovateľa Vlada Bednára. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moje najmilovanejšie zvieratá - Vlado Bednár

Smysl české existence - Miloslav Bednář

Smysl české existence - Miloslav Bednář
Detail

Text se zaměřuje na duchovní základy české státnosti a smyslu českých dějin, k nimž se Československá republika zejména myšlením a jednáním svého klíčového zakladatele Tomáše G. Masaryka, jež vycházely z jeho pojetí české otázky, přihlásila a náš stát dosud hlásí. Pojednání vychází z filosofického významu Masarykova pojetí českých dějin v souvislostech české státní ideje. Z tohoto zorného úhlu se zabývá duchovně zásadními osobnostmi rozhodujících epoch a zlomových událostí českých, respektive československých dějin. V závěru se výslovně dotýká aktuálních dějinných souvislostí (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smysl české existence - Miloslav Bednář

Pohyb a řád - Miloslav Bednář

Detail

Základní hodnota knihy prof. Bednáře tkví dle mého názoru v tom, že je pokusem o původní, nikoli jen interpretační, filosofickou monografii, což je v posledních desetiletích v Čechách neběžný jev. Předkládá filosofické veřejnosti samostatný a svébytný koncept fenomenologické ontologie, který vyrůstá především z filosofie Jana Patočky, je však poučen i širším historickým vývojem fenomenologie. V jádru konceptu stojí protofilosofická problematika původního "prafenoménu pohybu" chápaného a vypracovaného jako "původní časoprostor FYSIS" a z tohoto původního ontologického nahlédnutí studie dospívá až k problémům dějinnosti, dějin a jejich smyslu, filosoficky aktuálním problémům svobody či soupatřičnosti politické, filosofické, náboženské a umělecké dimenze lidského života. Jakkoli se neztotožňuji s mnohými dílčími nahlédnutími nebo konkrétními argumenty, mám za nesporné, že kniha přináší relevantní filosofické stanovisko a její vydání prospěje rozvoji filosofie v naší zemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pohyb a řád - Miloslav Bednář

Samohýl Pelech 8 hran bavlna Bednář

Samohýl Pelech 8 hran bavlna Bednář
Detail

Velmi pohodlný pelíšek Bednář s bavlněným potahem a měkkou výplní s potiskem kruhů. Pelíšek je příjemný na dotek a nabízí zvířeti místo klidného odpočinku. Součásti pelíšku je polštářek, který je možné vyjmout a použít jako samostatnou podložku. Navíc je vybaven nepromokavým dnem. Pevný materiál a kvalitní výplň je zárukou, že pelech bude dlouho sloužit. (hawaj.cz)

Podobné produkty ako Samohýl Pelech 8 hran bavlna Bednář

Samohýl Pelech 8 hran bavlna Bednář

Samohýl Pelech 8 hran bavlna Bednář
Detail

Velmi pohodlný pelíšek Bednář s bavlněným potahem a měkkou výplní s potiskem kruhů. Pelíšek je příjemný na dotek a nabízí zvířeti místo klidného odpočinku. Součásti pelíšku je polštářek, který je možné vyjmout a použít jako samostatnou podložku. Navíc je vybaven nepromokavým dnem. Pevný materiál a kvalitní výplň je zárukou, že pelech bude dlouho sloužit. (hawaj.cz)

Podobné produkty ako Samohýl Pelech 8 hran bavlna Bednář

Veľký reštart - Juraj Bednár - e-kniha

Veľký reštart - Juraj Bednár - e-kniha
Detail

eBook:,Ako uvažovať v prostredí neistoty a adaptovať sa na veľké zmeny? Veľký reštart sveta práve prebieha. Vyznačuje sa veľkou neistotou. Čelíme novej situácii, novým výzvam. Bude finančná kríza? Ak áno, aká veľká? Čo krízu prežije a čo nie? Ako sa zmení náš život? Budeme ešte chodiť pracovať do kancelárií? Čo bude novým “normálom”? Táto kniha popisuje ako rozmýšľať vtedy, keď akceptujeme, že predpovede nevychádzajú a neistota sa dá krájať. Pozerá sa na budúcnosť života, ekonomiky, financií, práce, stretnutí, vzdelávania, ekológie a súkromia očami možného, s neustálou otázkou na pozadí “a čo ak to bude inak?”. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veľký reštart - Juraj Bednár - e-kniha

Hackni sa - Juraj Bednár - e-kniha

Hackni sa - Juraj Bednár - e-kniha
Detail

eBook:,Na to, aby sme dokázali Hacknúť sa potrebujeme najmä jednu vec – byť schopní rozmýšľať inak. Hľadať netradičné riešenia. Pozerať sa na svet z rôznych perspektív. A o tom je táto kniha – priniesť spôsoby pozerania sa na veci, ktoré sú iné ako zvyčajne. Kniha je rozdelená do štyroch častí – podnikanie, sloboda, hackovanie sa a kryptomeny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hackni sa - Juraj Bednár - e-kniha

V sieti - Juraj Bednár - e-kniha

V sieti - Juraj Bednár - e-kniha
Detail

eBook:,Myšlienky ti neprečítam, dáta áno. Elektronické vydanie takmer 20 rokov starej knihy o počítačovej bezpečnosti. Ako rozmýšľať nad súkromím? Kto môže čítať moje dáta? Kniha nebola aktualizovaná, aj keď k nej bolo pridaných pár komentárov, takže odzrkadľuje stav z roku 2002 - atmosféry odpočúvania a sledovania po útokoch na dvojičky. Ak hľadáte návod na to, ako si zabezpečiť bezpečnosť a súkromie, hľadajte inde. Ak chcete vedieť, čo z predpovedí z roku 2002 sa splnilo a zistiť, či sa útoky na naše súkromie zhoršili, odporúčame prečítať túto reedíciu vypredanej knihy V sieti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako V sieti - Juraj Bednár - e-kniha

Komunikace s nemocným - Andrášiová Mária

Komunikace s nemocným - Andrášiová Mária
Detail

Lékaři jsou medicínští odborníci a jejich nejsilnější motivací je pacienty úspěšně léčit. Pacienti však jako laici neumějí vyhodnotit odbornost lékaře, ale umějí zhodnotit lékařův přístup, jeho chování během diagnostiky, vyšetřování, či léčby. I většina stížností na zdravotnický personál nevyplývá ze špatné zdravotní péče, ale vzniká kvůli nevhodné komunikaci. Na profesionální, tedy odborné i lidské komunikaci s pacienty a jejich příbuznými opravdu záleží. Nejen proto, abychom předešli zbytečným konfliktům a stížnostem, ale zejména proto, že profesionální komunikace podporuje dobré vztahy mezi lékaři a pacienty, zlepšuje jejich spolupráci (complianci), ale hlavně snižuje množství stresu lékařů v jejich i tak náročné práci. omunikační příručku vytvořili dva zkušení odborníci, praktici i autoři několika knih. Po letech aktivní práce s pacienty, lékaři i sestrami zmapovali v jednotlivých kapitolách typické náročné komunikační situace. V knize je předkládají v podobě 18-ti komentovaných dialogů lékaře s pacientem nebo s příbuznými. Oba autoři jsou psychologové (jeden s klinickou praxí) a tak poukazují na vhodné komunikační postupy i obvyklé chyby, kterých se lékaři navzdory dobrým úmyslům dopouštějí. Komunikační kapitoly doplňují části vysvětlující prožívání a chování pacienta v jednotlivých situacích, což pomáhá porozumět, proč se pacienti chovají jistým způsobem a umožňují lékařům rozumět, proč je vhodné na pacienta reagovat navrhovanými postupy. (patro.cz)

Podobné produkty ako Komunikace s nemocným - Andrášiová Mária

Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Vojtěch Bernatský: Dvojtáta - Vojtěch Bernatský

Vojtěch Bernatský: Dvojtáta - Vojtěch Bernatský
Detail

„Od sestřičky dostávám roušku, bílou gumovou obuv, zástěru a hodně široké zelené kalhoty. Kačenka už leží na sále a já usedám k její hlavě. Prakticky vzápětí se to stane. Matyáš je na světě a já si pozvolna uvědomuju, že jsem dvojtáta,“ nadšeně popisuje sportovní moderátor Vojtěch Bernatský. Nevšední příběhy všedních dnů v podání dvojnásobného otce, který slasti i strasti spojené s dětmi prožívá po čtyřicítce. A je zřejmé, že ho to jaksepatří baví! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vojtěch Bernatský: Dvojtáta - Vojtěch Bernatský

Dokumenty k štúdiu medzinárodného práva - Bednár Daniel

Dokumenty k štúdiu medzinárodného práva - Bednár Daniel
Detail

Publikácia obsahuje viaceré dôležité medzinárodné zmluvy vzťahujúce sa na problematiku medzinárodného práva verejného. Má dve časti, pričom jej obsah pokrýva základné a dôležité okruhy problémov, ktoré sú predmetom úpravy medzinárodného práva verejného, vrátane problematiky štátu ako subjektu medzinárodného práva, problematiky územia, obyvateľstva, ochrany ľudských práv a základných slobôd, zmluvného práva, práva medzinárodných orgánov a organizácií, humanitárneho práva aj oblasti právnej úpravy ozbrojených konfliktov a bezpečnostných otázok.Cieľom publikácie je sprístupniť študentovi najmä právne texty, ktoré využije nielen pri analýze prípadových štúdií z medzinárodného práva verejného v priebehu štúdia, ale aj v praktickom živote pri výkone právnického povolania. S prihliadnutím na tento cieľ, študenti budú vedení k tomu, aby právne texty chápali v ich komplexnom historickoprávnom, sémantickom, štrukturálnom, logickom a právnom kontexte. Veľký význam v tomto smere má správne osvojenie si všeobecného výkladového pravidla, doplnkových a jazykových pravidiel výkladu jednotlivých medzinárodných zmlúv. (patro.cz)

Podobné produkty ako Dokumenty k štúdiu medzinárodného práva - Bednár Daniel
Krizová komunikace (978-80-210-9636-3), Krizová komunikace (978-80-247-2510-9), Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2), TH!S: We Are Th!s (Vojtěch Kotek) (EP) - CD (9029571883), Dyk Vojtěch: D.Y.K. - CD (0860202), Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242), Komunikace (9788779689527), Nadpřirozená komunikace (), Vojtěch Jasný (978-80-275-0246-2), Vojtěch Bernatský: Jak dostat tatínka do karantény (), Krizová intervence (978-80-262-0212-7), Terénní krizová práce (80-247-0708-X), Komunikace s nemocným (978-80-271-2288-2), Tajemství úspěšné komunikace, Psychosociální krizová spolupráce (978-80-247-4195-6), Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8), Rumcajsova loupežnická knížka: Vánoce u Rumcajsů, Čte Vojtěch Kotek, Byznys etiketa a komunikace, Krize a krizová intervence (978-80-247-5327-0), Krizová kuchařka ze Svatojánu (978-80-267-1837-6), Krizová intervence pro praxi (978-80-247-2624-3), Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4), Dyk Vojtěch, Muzikál: Malý princ - Muzikál (2xCD) - CD (CR1072-2), Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008), Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací (978-80-271-2288-2), Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4), Předškolák s ADHD Chování a komunikace (978-80-7496-417-6), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0), Krizová intervence: Krize v životě člověka (978-80-262-1704-6)