Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Jitka Kendíková, Viktor Svoboda
Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka. S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce.
Podívejte se také bylinky ceske zahradky
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole: Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování (978-80-88290-76-6)
Kniha - autor Jitka Kendíková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné...
Podívejte se také ceske lidove pisnicky
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)
Kniha - autor Jitka Kendíková, 230 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 20 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti přírodovědy. Publikace je rozdělena do tematických kapitol, které se věnují základním přírodovědným tématům, jako jsou obecné poznatky z přírodovědy, rostliny, zvířata, typy krajiny, člověk a vesmír. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ...
Podívejte se také 103 osobnosti ceske fotografie
Podívejte se také
- zak soda lahev s brckem 700ml zelena bila 0204 0170
- Svoboda v Kristu (978-80-879-0491-6)
- Robot Viktor - modrý (8590756018906)
- Svoboda v jídle jednou provždy (978-80-755-5033-0)
- Svoboda v jídle jednou provždy (978-80-7555-033-0)
- Svoboda v Kristu – průvodce vedoucího (999-00-020-6833-1)
- Čtení s porozuměním a hry s jazykem (978-80-266-0004-6)
- Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)
- Ahome Plecháček se jménem Viktor (23230)
- Molavcová Jitka, Pergl Tomáš: Nejznámější pohádky v písničkách - CD (RG0065-2831)
- Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole: Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování (978-80-88290-76-6)
- Maska čert s jazykem - halloween - vánoce - 29 x 24 cm (8590687510081)
- Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832)
- stare povesti ceske 978 80 87209 67 7
- Svoboda (978-80-204-6020-2)
- Svoboda (978-80-257-0887-3)
- Svoboda Michal: La Busqueda - CD (UP0191)
- Svoboda Jarda: Solo - CD (MAM570-2)
- Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)
- Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)
Kniha - autor Jitka Kendíková, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat v problematice učiva předmětu vlastivěda. Pochopí základní pojmy, seznámí se s českými pověstmi, s významnými historickými osobnostmi a událostmi, kulturními památkami a zeměpisnými zajímavostmi, symboly české státnosti, českými zvyky a tradicemi a mnoha dalšími tématy. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních...
Objev podobné jako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)
Kniha - autor Jitka Kendíková, 52 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 18 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti matematiky – aritmetiky i geometrie. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění nebo jemnou motoriku. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik...
Objev podobné jako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)
Pověz mi to obrázkem: Aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem (978-80-262-1734-3)
Kniha - autor Kateřina Konvalinová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Pověz mi to obrázkem: Aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem (978-80-262-1734-3)
Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jazykem: Bez znalostí latinky (978-80-88466-05-5)
Kniha - autor Martin Staněk, 40 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit pro žáky s odlišným mateřským jazykem bez znalosti latinky. Sešit je koncipován do 20 tématických celků (rodina, barvy, zvířata, škola, činnost, oblečení aj.), kdy si žák formou zábavných cvičení a úkolů na rozvoj české slovní zásoby. Pracovní sešit má 40 stran.
Objev podobné jako Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jazykem: Bez znalostí latinky (978-80-88466-05-5)
KN Ukulele v české škole
Škola hry na ukulele Publikace Ukulele v české škole pracuje s laděním C6 (g-c-e-a), které se váže k lehce ovladatelným nástrojům jako jsou zobcové flétny, zvonkohry, metalofony a jiné hudební nástroje určené pro dětskou hru. Nabízí tak inspiraci učitelům hudební nauky na ZUŠ, hudební výchovy na základních školách i vedoucím hudebních kroužků.
Objev podobné jako KN Ukulele v české škole
KN Ukulele v české škole (HN177448)
Kniha - česky
Objev podobné jako KN Ukulele v české škole (HN177448)
Ukulele v české škole - Petr Zeman
škola hry na ukulele, pracuje s nejrozšířenějším laděním C6 (g-c-e-a)
Objev podobné jako Ukulele v české škole - Petr Zeman
Rozšiřující nápravná cvičení - český jazyk a literatura - Jitka Kendíková
Publikace rozšiřuje portfolio materiálů pro výuku dětí s SVP na druhém stupni ZŠ. Proto přináší učitelům, speciálním pedagogům i rodičům další pracovní listy z gramatiky, slohu i literatury. Práce s těmito materiály žákům pomáhá prohlubovat jejich znalosti a dává jim možnost procvičit si učivo z českého jazyka a literatury mnoha různými formami.
Objev podobné jako Rozšiřující nápravná cvičení - český jazyk a literatura - Jitka Kendíková
Rok I. - Jitka Kendíková
Publikace se věnuje problematice společného vzdělávání. Připomíná a představuje důležité legislativní změny, které vešly v účinnost od 1. 9. 2016. Nezabývá se však jen novelizací § 16 školského zákona, ale také mnoha dalšími doplněnými nebo pozměněnými prováděcími předpisy. Autorka se věnuje nejen vzdělávání žáků s nějakou "diagnózou", ale nezapomíná ani na žáky cizince a osoby, které studují v zahraničí. Upozorňuje i na mýty, drobné nepravdy a mylné interpretace spojené se sledovanými legislativními změnami. Pokouší se je nejen pojmenovat, ale i vysvětlit. Zároveň se snaží upozornit na některá slabá místa, jež se v této souvislosti objevila v každodenní praxi ve školách. V knize přináší příběhy devíti konkrétních žáků základní školy. Všichni patří v širším slova smyslu mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich osud do značné míry ovlivnily popisované legislativní změny. Rok I. lze chápat různě, záleží na čtenáři zda I. vnímá jako písmeno nebo římskou číslici.
Objev podobné jako Rok I. - Jitka Kendíková
ADHD krok za krokem - Jitka Kendíková
Komplexně zpracovaná problematika ADHD - od předškoláka ke studentovi střední školy. Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizačních opatření či jejich financování, včetně ukázek dokumentů souvisejících se začleněním dětí s ADHD do vzdělávacího procesu. Zpracovává praktické otázky počínaje problematikou školní zralosti dětí s ADHD a jejich nástupem ke školní docházce, přes specifika jejich hodnocení až po otázky související s absolvováním přijímacího řízení na střední školy.
Objev podobné jako ADHD krok za krokem - Jitka Kendíková
Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem II. díl: Se znalostí latinky (978-80-88466-07-9)
Kniha - autor Martin Staněk, 40 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit pro žáky s odlišným mateřským jazykem II. se znalostí latinky. Sešit je koncipován do 20 tématických celků (rodina, barvy, zvířata, škola, činnosti, oblečení aj.), kdy si žák formou zábavných cvičení a úkolů na rozvoj české slovní zásoby. Pracovní sešit má 40 stran.
Objev podobné jako Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem II. díl: Se znalostí latinky (978-80-88466-07-9)
Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem I. díl: Se znalostí latinky (978-80-88466-06-2)
Kniha - autor Martin Staněk, 40 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit pro žáky s odlišným mateřským jazykem I. se znalostí latinky. Sešit je koncipován do 20 tématických celků (rodina, barvy, zvířata, škola, činnosti, oblečení aj.), kdy si žák formou zábavných cvičení a úkolů na rozvoj české slovní zásoby. Pracovní sešit má 40 stran.
Objev podobné jako Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem I. díl: Se znalostí latinky (978-80-88466-06-2)
Vademecum asistenta pedagoga - Jitka Kendíková - e-kniha
eBook: Přestože se s asistenty pedagoga setkáváme v mateřských, základních i středních školách a tato pracovní pozice je již nějakou dobu legislativně ukotvena, stále se vynořují různorodé pochyby a kladou zajímavé otázky. Jaká je přesně role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu? Jaký je rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem a kdo je to školní asistent? Jak může škola získat potřebné finance pro vytvoření takové pracovní pozice? Jaká je náplň práce asistenta pedagoga a jakým způsobem nastavit spolupráci s učitelem či ředitelem školy? To jsou jen některé z otázek, na něž se publikace snaží poskytnout odpověď. Autorka knihy, ředitelka ZŠ a gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze, vychází při svém psaní ze své mnohaleté zkušenosti s inkluzivním vzděláváním na obou typech škol. 2. vydání publikace reaguje zejména na legislativní změny, ke kterým od roku 2016 postupně docházelo a dochází. Proto byly některé kapitoly doplněny nebo přepracovány. Kromě legislativního zarámování zde čtenáři najdou např. také aktualizované individuální vzdělávací plány, nové kazuistiky, informace o nových úpravách přijímacího řízení aj. Kniha je určena pro asistenty pedagoga (začínající i ty již zkušené), pro ředitele škol i ostatní pracovníky ve školství a profesionály zabývající se školskou problematikou. Užitečné informace zde najdou i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Objev podobné jako Vademecum asistenta pedagoga - Jitka Kendíková - e-kniha
Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová
Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni.
Objev podobné jako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová
A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek
A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...
Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek
A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha
eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...
Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha
Cesta životem s ADHD - Jitka Kendíková, Markéta Závěrková, Jaroslava Budíková, Markéta Dobiášová, Veronika Vitošková
Porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) patří mezi nejčastější neurovývojové odlišnosti u dětí. Její symptomy přetrvávají většinou i do dospělosti. Kniha nabízí ucelený pohled na život jedinců pod taktovkou ADHD. Popisuje jednotlivá vývojová období života člověka ve vztahu k projevům a potížím spojeným s touto diagnózou. Zaměřuje se hlavně na prostředí školy, ale i na domácí prostředí, mapuje klíčové momenty při vzdělávání a výchově těchto dětí, jako je samotný vstup do mateřské/základní školy, přestupy mezi jednotlivými stupni škol, volba povolání apod. Sleduje také specifika vývoje dětí, dospívajících a dospělých s ADHD. Sdílí příklady dobré praxe. Popis života dítěte s ADHD začíná v předškolním období, pokračuje mladším školním obdobím - pubertou - a adolescencí až po dospělost. Nechybí ani kapitola o mimoškolní oblasti, informace o možnostech a významu volnočasových aktivit. Autorky se v jednotlivých kapitolách zamýšlejí nad specifiky daného období, přinášejí svou profesní erudici i letité zkušenosti získané při práci s těmito jedinci v konkrétním prostředí, ve kterém se společně setkávají. Jednotlivé kapitoly nastiňují potřeby těchto osob i nároky, které jsou na ně v jednotlivých životních fázích kladeny. Přibližují a popisují rizika, do kterých vstupují. Zaměřují se na klíčové momenty vývoje jedince. Nedílnou součástí každé kapitoly je nabídka možností a inspirací, jak s těmito jedinci komunikovat, spolupracovat. Jak u nich podporovat to, co funguje. Jak čelit problémům a jejich důsledkům vyplývajícím z ADHD. Jak pomáhat žákům přímo ve škole. Každou kapitolu doplňují příklady z praxe nebo kazuistiky. Kniha je určena pro rodiče, učitele a vychovatele, ale i pro spolužáky, kamarády, partnery a zaměstnavatele. V neposlední řadě i pro samotné osoby s ADHD.
Objev podobné jako Cesta životem s ADHD - Jitka Kendíková, Markéta Závěrková, Jaroslava Budíková, Markéta Dobiášová, Veronika Vitošková
Čeština nerodilých mluvčích s mateřským jazykem neslovanským (9788024636764)
Elektronická kniha - autor Radomila Kotková, 154 stran, česky Práce se zabývá charakteristikou „mezijazyka“ studentů učících se češtinu jako cizí jazyk. Popis je založen na dlouhodobém výzkumu – analýze chyb psaného projevu skupiny studentů češtiny s mateřským jazykem neslovanským. Předmětem zkoumání byly chyby ve všech lingvistických oblastech s hlavním důrazem na morfosyntax. Chyby jsou popisovány ve vývoji, během období jednoho akademického roku. Výsledky kvantitativní analýzy podávají celkový obraz výskytu chyb v písemném projevu nerodilých mluvčích. Kvalitativní analýza systematických chyb pak umožňuje stanovit hypotézu o příčinách jejich vzniku a nabídnout návrhy na zlepšení metodiky výuky některých jazykových jevů.
Objev podobné jako Čeština nerodilých mluvčích s mateřským jazykem neslovanským (9788024636764)
Cesta životem s ADHD - Jitka Kendíková, Markéta Závěrková, Jaroslava Budíková, Markéta Dobiášová, Veronika Vitošková - e-kniha
eBook: Porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) patří mezi nejčastější neurovývojové odlišnosti u dětí. Její symptomy přetrvávají většinou i do dospělosti. Kniha nabízí ucelený pohled na život jedinců pod taktovkou ADHD. Popisuje jednotlivá vývojová období života člověka ve vztahu k projevům a potížím spojeným s touto diagnózou. Zaměřuje se hlavně na prostředí školy, ale i na domácí prostředí, mapuje klíčové momenty při vzdělávání a výchově těchto dětí, jako je samotný vstup do mateřské/základní školy, přestupy mezi jednotlivými stupni škol, volba povolání apod. Sleduje také specifika vývoje dětí, dospívajících a dospělých s ADHD. Sdílí příklady dobré praxe. Popis života dítěte s ADHD začíná v předškolním období, pokračuje mladším školním obdobím – pubertou – a adolescencí až po dospělost. Nechybí ani kapitola o mimoškolní oblasti, informace o možnostech a významu volnočasových aktivit. Autorky se v jednotlivých kapitolách zamýšlejí nad specifiky daného období, přinášejí svou profesní erudici i letité zkušenosti získané při práci s těmito jedinci v konkrétním prostředí, ve kterém se společně setkávají. Jednotlivé kapitoly nastiňují potřeby těchto osob i nároky, které jsou na ně v jednotlivých životních fázích kladeny. Přibližují a popisují rizika, do kterých vstupují. Zaměřují se na klíčové momenty vývoje jedince. Nedílnou součástí každé kapitoly je nabídka možností a inspirací, jak s těmito jedinci komunikovat, spolupracovat. Jak u nich podporovat to, co funguje. Jak čelit problémům a jejich důsledkům vyplývajícím z ADHD. Jak pomáhat žákům přímo ve škole. Každou kapitolu doplňují příklady z praxe nebo kazuistiky. Kniha je určena pro rodiče, učitele a vychovatele, ale i pro spolužáky, kamarády, partnery a zaměstnavatele. V neposlední řadě i pro samotné osoby s ADHD.
Objev podobné jako Cesta životem s ADHD - Jitka Kendíková, Markéta Závěrková, Jaroslava Budíková, Markéta Dobiášová, Veronika Vitošková - e-kniha
Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)
Kniha - autor Jana Rohová, 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem je určena pro učitele MŠ, i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Obsahuje řadu pracovních listů, které předškoláky naučí první slova a věty. Učebnice/metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem s názvem Dítě-cizinec v mateřské škole je určena primárně pro učitele MŠ. Mohou ji ale používat i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Seznámí vás se specifickými potřebami žáka cizince. Doporučí vám organizace, které vám mohou ve vaší práci pomoci. Obsahuje řadu pracovních listů, které děti naučí první slova a věty, které potřebuje v MŠ použít. Okruhy vychází z potřeb MŠ a jsou přizpůsobeny této věkové kategorii dětí. Každý pracovní list (=PL) je doplněn metodikou, která vám může pomoci. PL obsahují kromě slovní zásoby i rozmanité, zábavné úkoly k...
Objev podobné jako Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)
Čeština nerodilých mluvčích s mateřským jazykem neslovanským - Radomila Kotková - e-kniha
eBook: Práce se zabývá charakteristikou „mezijazyka“ studentů učících se češtinu jako cizí jazyk. Popis je založen na dlouhodobém výzkumu – analýze chyb psaného projevu skupiny studentů češtiny s mateřským jazykem neslovanským. Předmětem zkoumání byly chyby ve všech lingvistických oblastech s hlavním důrazem na morfosyntax. Chyby jsou popisovány ve vývoji, během období jednoho akademického roku. Výsledky kvantitativní analýzy podávají celkový obraz výskytu chyb v písemném projevu nerodilých mluvčích. Kvalitativní analýza systematických chyb pak umožňuje stanovit hypotézu o příčinách jejich vzniku a nabídnout návrhy na zlepšení metodiky výuky některých jazykových jevů.
Objev podobné jako Čeština nerodilých mluvčích s mateřským jazykem neslovanským - Radomila Kotková - e-kniha
Informační bezpečnost žáků základních škol - Pavla Kovářová
Bezpečné chování doplněné technickými a právními nástroji je základem ochrany proti informačním útokům, se kterými se v současné informační společnosti setkáváme neustále. Bezpečnost v internetovém prostředí i při práci s neelektronickými informacemi je součástí primárního vzdělávání. Knihovny a další instituce mohou školy podpořit svou expertízou v práci s informacemi a lekcemi pro žáky. Monografie, kterou předkládáme čtenáři, představuje odborné vymezení obsahu a způsobu vzdělávání žáků základních škol, a nejen jich, v informační bezpečnosti včetně zdůvodnění jeho potřebnosti. Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla formována pomocí akčního výzkumu, který během šesti let realizovala autorka ve spolupráci s různými školami a knihovnami.
Objev podobné jako Informační bezpečnost žáků základních škol - Pavla Kovářová
Očkování v České republice - Jana Dáňová, Jitka Částková
Tato publikace stručnou formou shrnuje hlavní otázky v oblasti aktivní imunizace. Je určena především praktickým lékařům pro rychlou orientaci v problematice očkování v České republice. Autorky jsou si vědomy, že není možné detailně obsáhnout všechny otázky spojené s vakcinací. Pozornost proto věnovaly především jednotlivým druhům očkování v našich podmínkách dle platné vyhlášky MZ ČR č. 537/2006 Sb. o očkování proti infekčním nemocem. Součástí publikace je přehled očkovacích látek, tento výčet však nepředstavuje všechny registrované vakcíny v České republice.
Objev podobné jako Očkování v České republice - Jana Dáňová, Jitka Částková
Smysl, svoboda a odpovědnost - Viktor E. Frankl
Texty knihy jsou jedinečné a fascinující. Zahrnují čtyřicetileté údobí a skýtají celistvý pohled na Franklovo dílo a zároveň bezprostředně vypovídají o jeho osobitém myšlení, povaze a způsobu přetavení vlastního prožitku ve smysl. Je pozoruhodné, jak brzy byly jeho teze jasně a srozumitelně zformulovány, takže jejich převážná část zůstala po celá desetiletí až do dnešních dnů nezměněna.
Objev podobné jako Smysl, svoboda a odpovědnost - Viktor E. Frankl
Informační bezpečnost žáků základních škol - Pavla Kovářová - e-kniha
eBook: Bezpečné chování doplněné technickými a právními nástroji je základem ochrany proti informačním útokům, se kterými se v současné informační společnosti setkáváme neustále. Bezpečnost v internetovém prostředí i při práci s neelektronickými informacemi je součástí primárního vzdělávání. Knihovny a další instituce mohou školy podpořit svou expertízou v práci s informacemi a lekcemi pro žáky. Monografie, kterou předkládáme čtenáři, představuje odborné vymezení obsahu a způsobu vzdělávání žáků základních škol, a nejen jich, v informační bezpečnosti včetně zdůvodnění jeho potřebnosti. Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla formována pomocí akčního výzkumu, který během šesti let realizovala autorka ve spolupráci s různými školami a knihovnami._x000D_
Objev podobné jako Informační bezpečnost žáků základních škol - Pavla Kovářová - e-kniha
Slovenský jazyk a literatúra v škole
Učebnica poskytuje didaktický materiál potrebný pre osvojenie si učiva predmetu slovenský jazyk a literatúra v zmysle Štátneho vzdelávacieho programu. Štruktúra učebnice umožňuje identifikovanie obsahu potrebného pre osvojenie v závislosti od ročníka, do ktorého je dieťa zaradené. Štruktúra učebnice korešponduje s učebnými osnovami a učebnými plánmi ŠVP – hláskoslovie, pravopis, slovné druhy, lexikológia, syntax... . Každá časť učiva je členená podľa obsahu jednotlivých ročníkov. Dieťa/učiteľ tak ľahko zistí, učivo ktorých ročníkov je potrebné prebrať. Každá časť učiva pre jednotlivý ročník obsahuje prehľad učiva a základné typy úloh na precvičenie a osvojenie. Cieľom je zabezpečiť, aby dieťa získalo komplexné poznatky zo slovenského jazyka zo všetkých ročníkov predchádzajúcich tomu, ktorý aktuálne navštevuje a dokázalo čo najskôr postupovať v súlade so žiakmi svojej triedy. Učebnicu bude tvoriť 7 kapitol: 1. Zvuková rovina, hláskoslovie; 2. Morfológia; 3. Lexikológia; 4. Syntax; 5. Lyrika; 6. Epika; 7. Dráma. Každá kapitola je prehľadne členená podľa ročníkov – 2. – 9. ročník. Žiaci tak budú mať k dispozícii prehľad učiva doplnený podľa jednotlivých ročníkov. Teoretické učivo je konkretizované v úlohách.
Objev podobné jako Slovenský jazyk a literatúra v škole
Informační bezpečnost žáků základních škol (978-80-210-9270-9)
Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Pavla Kovářová, 261 stran, česky Bezpečné chování doplněné technickými a právními nástroji je základem ochrany proti informačním útokům, se kterými se v současné informační společnosti setkáváme neustále. Bezpečnost v internetovém prostředí i při práci s neelektronickými informacemi je součástí primárního vzdělávání. Knihovny a další instituce mohou školy podpořit svou expertízou v práci s informacemi a lekcemi pro žáky. Monografie, kterou předkládáme čtenáři, představuje odborné vymezení obsahu a způsobu vzdělávání žáků základních škol, a nejen jich, v informační bezpečnosti včetně zdůvodnění jeho potřebnosti. Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla formována pomocí akčního výzkumu, který během šesti let realizovala autorka ve spolupráci s různými...
Objev podobné jako Informační bezpečnost žáků základních škol (978-80-210-9270-9)
Dítě-cizinec v mateřské škole - Jana Rohová, Zuzana Slánská
Učebnice/metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem s názvem Dítě-cizinec v mateřské škole je určena primárně pro učitele MŠ. Mohou ji ale používat i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Seznámí vás se specifickými potřebami žáka cizince. Doporučí vám organizace, které vám mohou ve vaší práci pomoci. Obsahuje řadu pracovních listů, které děti naučí první slova a věty, které potřebuje v MŠ použít. Okruhy vychází z potřeb MŠ a jsou přizpůsobeny této věkové kategorii dětí. Každý pracovní list (=PL) je doplněn metodikou, která vám může pomoci. PL obsahují kromě slovní zásoby i rozmanité, zábavné úkoly k jejímu procvičení. Učebnice je doplněná obrázkovým slovníčkem, který můžete využít nejen k opakování a procvičování, ale i k různým hrám (např. pexeso). Kromě toho jsou v učebnici i další hry pro zpestření výuky (např. domino, oblékací postavy, vybarvovačky apod.). Najdete tu i písničky, básničky, české svátky a řadu dalších věcí, které vám usnadní práci s žákem cizincem.
Objev podobné jako Dítě-cizinec v mateřské škole - Jana Rohová, Zuzana Slánská
Tajná dvojka A + B – Poprask v divadle kouzel - Klára Smolíková, Viktor Svoboda, Jiří Walker Procházka - e-kniha
eBook: Spolužáci Artur a Bára jsou špičkoví detektivové, kteří za pomoci supermoderních technologií řeší zapeklité záhady! Během kouzelnického představení zmizí oblíbená třídní učitelka. Dobrovolně vstoupila do magické bedny, v níž lidé mizí a znovu se objevují. Vrcholné číslo se však nepovede. Kouzelník Devil Magicus nedokáže učitelku přivolat zpět. Tajná dvojka A + B se opět pouští do pátrání. Co se vlastně na jevišti odehrálo a kdo v tom má prsty?
Objev podobné jako Tajná dvojka A + B – Poprask v divadle kouzel - Klára Smolíková, Viktor Svoboda, Jiří Walker Procházka - e-kniha
Inkluzivní vzdělávání - Efektivní vzdělávání všech žáků - Zdeněk Svoboda, Zilcher Ladislav
Publikace se věnuje inkluzi ve vzdělávání z řady hledisek: pohlíží na ni z roviny filozofické, obecně didaktické, speciálněpedagogické i historické. Hlavní důraz klade na jedinečnost role učitele ve vzdělávací praxi.
Objev podobné jako Inkluzivní vzdělávání - Efektivní vzdělávání všech žáků - Zdeněk Svoboda, Zilcher Ladislav
Náprava dyslektických a dysortografických obtíží u žáků zvláštních škol - tabulky - Dagmar Krejbichová
Dyslexie a dysortografie jsou nejčastější vývojové poruchy učení, které se nevyhýbají ani žákům s mentálním postižením. Autorka, zkušená učitelka, popisuje metody, které se jí v každodenní praxi nejvíce osvědčily. Publikace vyšla ve dvou částech, které spolu tvoří jeden celek. Metodická příručka je určena učiteli. Poskytuje mu návod, jak pracovat s barevnou cvičebnicí (tabulkami), kterou používají žáci. Vzhledem k charakteru práce je třeba, aby tabulky měl k dispozici každý žák s poruchou učení, nejen učitel.
Objev podobné jako Náprava dyslektických a dysortografických obtíží u žáků zvláštních škol - tabulky - Dagmar Krejbichová
Já & písnička 1: Zpěvník pro žáky základních škol (979-0-06-50979-2)
Kniha - 134 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Oblíbená Já & Písnička 1 v novém vydáníV novém vydání zpěvníku Já & písnička 1 najdete písně, které si s chutí zazpívají i zahrají nejen žáci 1. - 4. tříd základních škol. Já & Písnička 1 obsahuje 150 lidových i trampských písní a koled. Můžete se těšit například na oblíbené Ach synku, synku, Cib, cib, cibulenka, Chodím po Broadwayi nebo Dědečku, dědečku, koleda. Písně mohou doprovodit kytaristé, flétnisté i klavíristé. Pro hudebníky jsou připraveny akordové hmaty, melodická linka i doporučené rytmy.A pokud si chcete zahrát ještě více písniček, určitě si vyberete i z dalších zpěvníků řady Já & Písnička.
Objev podobné jako Já & písnička 1: Zpěvník pro žáky základních škol (979-0-06-50979-2)
Informační bezpečnost žáků základních škol: Lekce v knihovnách (978-80-210-9270-9)
Kniha - autor Pavla Kovářová, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Bezpečné chování doplněné technickými a právními nástroji je základem ochrany proti informačním útokům, se kterými se v současné informační společnosti setkáváme neustále. Bezpečnost v internetovém prostředí i při práci s neelektronickými informacemi je součástí primárního vzdělávání. Knihovny a další instituce mohou školy podpořit svou expertízou v práci s informacemi a lekcemi pro žáky. Monografie, kterou předkládáme čtenáři, představuje odborné vymezení obsahu a způsobu vzdělávání žáků základních škol, a nejen jich, v informační bezpečnosti včetně zdůvodnění jeho potřebnosti. Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla formována pomocí akčního výzkumu, který během šesti let realizovala autorka ve spolupráci s různými školami a knihovnami.
Objev podobné jako Informační bezpečnost žáků základních škol: Lekce v knihovnách (978-80-210-9270-9)
Učitelské sbory základních škol a jejich sociální klima - Petr Urbánek, Jitka Novotová, Andrea Rozkovcová, Helena Picková, Jitka Jursová, Jan Picek
Monografie je jedním z výstupů tříletého smíšeného výzkumu učitelských sborů ZŠ a představuje výsledky šetření jeho kvalitativní fáze, která byla realizována v roce 2017. Výběr devíti učitelských sborů pro vícepřípadovou studii byl postaven na výsledcích dotazníkového šetření (2016) sociálního klimatu ve 125 ZŠ v České republice. S využitím vícepřípadové studie se šestice autorů snažila odkrýt příčiny a souvislosti výrazně rozdílných hodnot klimatu ve sborech vybraných základních škol. Případové studie těžily z bohatých dat získaných individuálními rozhovory a focus group, dotazníky, analýzou dokumentů a pozorováním. Publikace se v prvních dvou kapitolách zabývá teoretickým ukotvením doposud málo sledovaného tématu. Analyzováno je specifikum současné školy, její kultura, učitelský sbor a fenomén sociálního klimatu. Ukazuje se, že pro výchovné ambice je faktor sociálních vztahů ve škole, primárně tedy také mezi učiteli, zcela klíčový. Následná hutná metodologicky zaměřená kapitola knihy dokladuje citlivost a složitost diagnostiky sociálního klimatu ve školním prostředí. Rozsahem stěžejní část knihy, popis devíti autentických příběhů, ilustruje především značnou rozmanitost učitelských sborů. Ta se týká charakteristik, fungování i rozdílných podmínek, ve kterých učitelé pracují. V tematických analýzách jsou následně hledány souvislosti napříč všemi devíti případy, aby rozsáhlou studii uzavřela diskuze k nejvýznamnějším tématům učitelských sborů, která realizovaný výzkum otevřel. Text knihy představuje u nás první monografii k učitelským sborům základních škol.
Objev podobné jako Učitelské sbory základních škol a jejich sociální klima - Petr Urbánek, Jitka Novotová, Andrea Rozkovcová, Helena Picková, Jitka Jursová, Jan Picek
Koumáci v akci 2 - Vojtěch Žák, Barbora Nováková, Jitka Ládrová, Pavla Novotná, Zuzana Žáčková
Nová dobrodružství čtveřice kamarádů – Kiki, Páji, Honzy a Standy – jsou plná zápletek, napětí, ale i nových zážitků. Koumáci už přišli na to, jak funguje stroj času. Do minulosti se vypraví hned dvakrát a ani jednou to nedopadne tak, jak plánovali. Mezi piráty si nejen vyzkouší, jak se žilo na lodi v 16. století, ale musí se hodně snažit, aby unikli hrozné budoucnosti, kterou jim chystají piráti. Setkání s Edisonem je přátelské do té doby, než je obviní z krádeže a nechá zavřít do vězení. Školní výlet na zámek Krumlov, kam se díky Páje vypraví celá třída, začne nevinně. To se změní ve chvíli, kdy Honza zahlédne Bílou paní v černých rukavičkách, které podle Pájina výkladu znamenají blížící se nebezpečí. Jak to všechno dopadne?
Objev podobné jako Koumáci v akci 2 - Vojtěch Žák, Barbora Nováková, Jitka Ládrová, Pavla Novotná, Zuzana Žáčková
Český jazyk 5 nově, 2. díl - Zita Janáčková, Jitka Zbořilová
5-61 Stejně jako 1. díl nového pracovního sešitu obsahuje i 2. díl práce s textem v úvodu jednotlivých kapitol a sebehodnocení žáků, které je zpracováno hravou formou. Pracovní sešit procvičuje slovní druhy: podstatná jména, přídavná jména, slovesa, zájmena a číslovky. Poslední kapitola je věnována shodě přísudku s podmětem. Na konci sešitu jsou připraveny návrhy čtvrtletních prací a klíč s řešením.
Objev podobné jako Český jazyk 5 nově, 2. díl - Zita Janáčková, Jitka Zbořilová
Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Miluše Vítečková, Martina Lietavcová, Marie Najmonová
Publikace se zabývá tématem spolupráce učitelů mateřských škol s dalšími institucemi, odborníky a s rodiči, kteří se všichni podílejí na výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Již v mateřské škole se totiž můžeme setkat s dětmi, kterým je potřeba poskytnout podpůrná opatření, jež vedou k minimalizaci bariér vyplývajících ze specifických potřeb těchto dětí. Právě pro rozvoj a podporu těchto jedinců je potřeba úzká a kontinuální spolupráce mateřské školy nejen s rodinou, ale i s dalšími odborníky. V knize je představeno sedm případových studií, jejichž prostřednictvím autorky nastiňují způsoby podpory dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí, dítěte s ADHD a vývojovou dysfázií, se zrakovým postižením, s kombinovaným postižením, dětí s odlišným mateřským jazykem a také dítěte s poruchou autistického spektra. Nechybí ani seznam dalších spolupracujících a podpůrných organizací a ukázka Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podpory. Kniha je určena současným i budoucím učitelům v mateřských školách, dále rodičům dětí předškolního věku, ale i školním psychologům, speciálním pedagogům a odborníkům ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí.
Objev podobné jako Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Miluše Vítečková, Martina Lietavcová, Marie Najmonová
Dvacet let české koruny na pozadí vývoje obchodního bankovnictví v České republice - Jitka Ptatscheková, Jaroslava Dittrichová - e-kniha
eBook: Na trhu ojedinělá monografie je věnována nejdůležitějším událostem novodobého vývoje domácí měny a bankovnictví v České republice v letech 1990 až 2012. Publikace vznikla při příležitosti dvacátého výročí vzniku České národní banky, České republiky a v neposlední řadě české koruny. Práce vychází z teoretických východisek věnovaných oblastem měnového kurzu a centrálního a obchodního bankovnictví. V analytické části se autorky podrobně zabývají jednotlivými roky a sledují nejvýznamnější události z vybraných oblastí. Jádro knihy tvoří empirická analýza a přehled vývoje české koruny a obchodního bankovnictví v České republice. Nejdůležitější události jsou shrnuty v závěrečné kapitole, kde jsou vymezeny základní etapy vývoje sledovaných ekonomických jevů a veličin. Součástí publikace je také chronologický přehled významných událostí.
Objev podobné jako Dvacet let české koruny na pozadí vývoje obchodního bankovnictví v České republice - Jitka Ptatscheková, Jaroslava Dittrichová - e-kniha
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha
eBook: Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.
Objev podobné jako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha
Testy 2019-2020 z českého jazyka pro žáky 5. a 7. tříd ZŠ
Kniha - česky Publikace je určena žákům 5. a 7. tříd, kteří se hlásí na víceletá gymnáziaPoskytuje základní informace, tipy a doporučení k jednotným přijímacím zkouškám a obsahuje více než 470 úloh na procvičení znalostí a dovedností potřebných k přijímačkám. Naleznete zde testové úlohy rozdělené podle oblastí českého jazyka (pravopis, slovní zásoba, skladba, tvarosloví, porozumění textu, slohová výchova, literární výchova), s jejichž pomocí si žáci mohou důkladně otestovat dílčí znalosti a zjistit, která oblast jim případně činí potíže.U každé oblasti jsou vždy cca dvě třetiny úloh určeny žákům 5. tříd a třetina úloh vychází z požadavků kladených na žáky 7. tříd. Vedle toho mají žáci k dispozici deset kompletních testů ve třech úrovních obtížnosti, které svou konstrukcí odpovídají ostrým testům použitým při celostátních přijímacích zkouškách v letech 2017 a 2018.Titul je sestaven podle Specifikací požadavků zveřejněných Centrem pro zjišťování výsledků...
Objev podobné jako Testy 2019-2020 z českého jazyka pro žáky 5. a 7. tříd ZŠ
Přijímací zkoušky - Český jazyk a literatura pro žáky 9. tříd ZŠ - Renáta Drábová
Publikace obsahuje šest kopírovatelných didaktických testů připravených v souladu s požadavky na jednotnou přijímací zkoušku z českého jazyka a literatury na obory středního vzdělávání zakončené maturitní zkouškou. Předložené testy v maximální míře odpovídají obsahovému i formálnímu pojetí testů užívaných při zkoušce. Žáci mají možnost si procvičit různé typy úloh, které je čekají, a v neposlední řadě také netradiční způsob zápisu řešení testu do záznamového archu. Bodování jednotlivých úloh a přiložený klíč s řešením u každého z didaktických testů poskytuje žákovi zpětnou vazbu o tom, jak by při zkoušce obstál.Publikace se dobře uplatní jak při opakování v hodinách českého jazyka a literatury, tak v domácí přípravě žáků k přijímací zkoušce.
Objev podobné jako Přijímací zkoušky - Český jazyk a literatura pro žáky 9. tříd ZŠ - Renáta Drábová
Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Miluše Vítečková, Martina Lietavcová, Marie Najmonová - e-kniha
eBook: Publikace se zabývá tématem spolupráce učitelů mateřských škol s dalšími institucemi, odborníky a s rodiči, kteří se všichni podílejí na výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Již v mateřské škole se totiž můžeme setkat s dětmi, kterým je potřeba poskytnout podpůrná opatření, jež vedou k minimalizaci bariér vyplývajících ze specifických potřeb těchto dětí. Právě pro rozvoj a podporu těchto jedinců je potřeba úzká a kontinuální spolupráce mateřské školy nejen s rodinou, ale i s dalšími odborníky. V knize je představeno sedm případových studií, jejichž prostřednictvím autorky nastiňují způsoby podpory dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí, dítěte s ADHD a vývojovou dysfázií, se zrakovým postižením, s kombinovaným postižením, dětí s odlišným mateřským jazykem a také dítěte s poruchou autistického spektra. Nechybí ani seznam dalších spolupracujících a podpůrných organizací a ukázka Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podpory. Kniha je určena současným i budoucím učitelům v mateřských školách, dále rodičům dětí předškolního věku, ale i školním psychologům, speciálním pedagogům a odborníkům ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí.
Objev podobné jako Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Miluše Vítečková, Martina Lietavcová, Marie Najmonová - e-kniha
Hrajeme si ve škole i doma Český jazyk 1 genetická metoda - Lenka Syrová
Hybridní pracovní učebnice, která obsahuje pracovní listy, které mohou být využity jako doplněk jakékoli učebnicové sady pro výuku čtení genetickou metodou. Časově tato pracovní učebnice pokrývá přibližně 1. pololetí (etapa velkých tiskacích písmen). Počítá se i s využitím pro reedukaci dětí se specifickou poruchou učení. Levá strana je vždy určena k práci ve škole, pravá potom k domácímu procvičování.
Objev podobné jako Hrajeme si ve škole i doma Český jazyk 1 genetická metoda - Lenka Syrová
Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální - Marie Vítková, Hana Ošlejšková
V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická východiska se zaměřením na participaci člověka s postižením ve společnosti, prostředky ucelené rehabilitace a psychologické a psychohygienické otázky vzdělávání žáků se zdravotním postižením z pohledu inkluze, legislativní rámec a klinický obraz nemocí. Dva stěžejní okruhy se zabývají charakteristikou žáků se zdravotním postižením, podmínkami a strategiemi jejich vzdělávání.
Objev podobné jako Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální - Marie Vítková, Hana Ošlejšková
Testy 2019-2020 z českého jazyka a matematiky pro žáky 5. a 7. tříd ZŠ
Kniha - česky Publikace jsou určené žákům 5. a 7. tříd, kteří se hlásí na víceletá gymnáziaPoskytuje jim základní informace, tipy a doporučení k jednotným přijímacím zkouškám, a obsahuje zásobu úloh na procvičení znalostí a dovedností potřebných k přijímačkám.Titul je sestaven podle Specifikací požadavků zveřejněných Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (CZVV, dříve CERMAT) a testů použitých při celostátních přijímacích zkouškách v letech 2017 a 2018.
Objev podobné jako Testy 2019-2020 z českého jazyka a matematiky pro žáky 5. a 7. tříd ZŠ
Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ (978-80-7358-278-4)
Kniha - česky Ve školním roce 2016/2017 se poprvé uskutečnily celoplošné jednotné přijímací zkoušky na střední školy z českého jazyka a matematiky. Také ve školním roce 2017/2018 na některé žáky 9. tříd tyto zkoušky čekají. Tato publikace byla vytvořena, aby žákům s přípravou na ně pomohla tak, že je obeznámí s podobou přijímací zkoušky z českého jazyka a poskytne jim dostatek úloh k procvičení požadovaného učiva. Publikace obsahuje přibližně 200 úloh na procvičení sedmi okruhů v rámci vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura vymezených Specifikací požadavků vydaných CZVV: pravidla českého pravopisu, slovní zásoba a tvoření slov, skladba, tvarosloví, porozumění textu, slohová výchova, literární výchova Úlohy odpovídají zadávaným typům úloh v didaktickém testu. Součástí je také deset didaktických testů ve dvou úrovních obtížnosti. Testy počtem úloh, svou strukturou a rozvržením učiva odpovídají dosud zadaným ilustračním i ostrým testům z roku 2017...
Objev podobné jako Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ (978-80-7358-278-4)
Přijímací zkoušky nanečisto Český jazyk a literatura pro žáky 5. a 7. ročníků ZŠ: Český jazyk a lite (978-80-7402-321-7)
Kniha - autor Kamila Krychtálková; Jana Ligurská; Alena Smyslilová, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Přijímací testy nanečisto obsahuje soubor testů včetně záznamových archů pro zápis odpovědí, a to v takové podobě, aby se co nejvíce přiblížily reálné situaci státní jednotné přijímací zkoušky. Pro vyhodnocení vlastních výsledků je u každého testu klíč s požadovanými odpověďmi a bodováním a v komentovaném řešení jsou přehledně vysvětleny postupy (někdy i s více možnostmi), které vedou ke správným odpovědím. Předkládané didaktické testy odpovídají Specifikaci požadavků pro jednotnou přijímací zkoušku v přijímacím řízení na střední školy v oborech vzdělání s maturitní zkouškou,a to jak z hlediska ověřovaných cílů (očekávaných vědomostí a dovedností), tak z hlediska zastoupení jednotlivých oblastí učiva, včetně formální úpravy testu. Žákům kniha poslouží jako „domácí učitel“ – nabízí jim možnost: vyzkoušet si řešení různých testů...
Objev podobné jako Přijímací zkoušky nanečisto Český jazyk a literatura pro žáky 5. a 7. ročníků ZŠ: Český jazyk a lite (978-80-7402-321-7)
Kniha Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením: na základní škole spe (978-80-210-6673-1)
Kniha - autor Hana Ošlejšková; Marie Vítková, 310 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická východiska se zaměřením na participaci člověka s postižením ve společnosti, prostředky ucelené rehabilitace a psychologické a psychohygienické otázky vzdělávání žáků se zdravotním postižením z pohledu inkluze, legislativní rámec a klinický obraz nemocí. Dva stěžejní okruhy se zabývají charakteristikou žáků se zdravotním postižením, podmínkami a strategiemi jejich vzdělávání.
Objev podobné jako Kniha Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením: na základní škole spe (978-80-210-6673-1)
Podívejte se také
- Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)
- Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová
- Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2)
- Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2)
- vyber z ceske poezie 978 80 253 2410 3
- Viktor a Biktop (978-80-7558-177-8)
- Sheen Viktor: Příběhy a sny - CD (669267-2)
- Viktor & Rolf Flowerbomb EdP 30 ml W (2360019)
- Čtení s porozuměním a hry s jazykem: Čteme se skřítkem Alfrédem (978-80-266-0004-6)
- Vrbová Jitka: 20 nej - CD (310520-2)
- Viktor & Rolf Flowerbomb Midnight EdP 100 ml W (2360020)
- Preiss Viktor: Bezvýznamná žena (2x CD) - CD (JM010-2)
- Strach a svoboda (978-80-763-7058-6)
- Cílem byla svoboda (978-80-742-5285-3)
- Hosprová Jitka: Hudba pro violu - CD (SU4147-2)
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 3 - CD (SU3843-2)
- Břetislav a Jitka (978-80-271-0363-8)
- Viktor a případ zmizelého psa (978-80-271-2560-9)
- Pověz mi to obrázkem: Aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem (978-80-262-1734-3)
- Svoboda a lidská práva (978-80-742-9036-7)
- S.O.S. Spokojenost, Optimismus, Svoboda (999-00-020-7784-5)
- Jitka Molavcová: Čáry máry na zdi - MP3-CD (859415658442)