Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Specifické poruchy učení - Michalová Zdena

Problematika specifických poruch učení je závažná, protože neumět dobře číst, psát nebo počítat znamená mít uzavřenou cestu k informacím a k dalšímu vzdělání. Nezávisle na inteligenci bývají děti s SPU ve škole neúspěšné a mívají obtíže i s profesní přípravou. Své intelektové předpoklady nejsou schopny plně využít a ztrácejí možnost dále studovat - vynikající rozumové schopnosti totiž mnody nestačí obtíže způsobené poruchou kompenzovat.Ve škole existuje pro děti s problémy výukového nebo výchovného rázu složitý, diverzifikovaný svět, a přestože se často jedná o žáky nadané, kteří svůj problém zdolávali zvýšeným úsilím a zásluhou rodiny, s přechodem na II. stupeň se jejich obtíže stupňují, neradi čtou, nestačí tempu ostatních. S tím úzce souvisejí vznikající obtíže sekundární: dítě se potýká s pocitem méněcennosti, následně s odporem ke škole, těžko s začleňuje do sociální skupiny vrstevníků a má nedobrý vztah k učitelům i rodičům. Není-li mu včas pomoženo, mohou jeho problémy vyústit v neurotizaci. Proto je nutné, aby jeho okolí bylo o problémech informováno, aby dokázalo zaujmout správný postoj. Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou příliš zpracována, totiž druhému stupni ZŠ a středními školami s dopadem na věk dospělých. Jejím cílem je seznámit širokou veřejnost - ale hlavně rodiče - se zkušenostmi učitelské i poradenské praxe a poskytnout rady, jak těmto jedincům účinně pomáhat v překonávání jejich obtíží. Publikace se aktuálně zabývá i novou školskou legislativou platnou od 1. 9. 2016 (zákon 82/2015 Sb. a Vyhláška 27/2016 Sb.). Částečně tak může pomoci čtenáři zorientovat se v oblasti školské péče o děti, žáky a studenty s SPU v souvislosti s platnou legislativní úpravou.

Podívejte se také Poruchy střech (978-80-8076-067-0)

cena 268.0 Kč
Detail

Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)

Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se...

Podívejte se také Úzkostné poruchy (978-80-8063-400-1)

cena 189.0 Kč
Detail

Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)

Kniha - autor Zdena Michalová, 300 stran, česky

Podívejte se také Poruchy polykání (978-80-7311-188-5)

cena 269.0 Kč
Detail

Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha

eBook: Jak v praxi pracovat s klienty se specifickými poruchami učení? Muzikoterapie se ukazuje jako velmi slibná metoda, jejíž účinnost je potvrzena dlouhodobým výzkumem. Přední česká muzikoterapeutka přináší metodiku zlepšující život mnoha dětem, které mají problémy se školní úspěšností. Součástí knihy je zpěvník s doprovody.

Objev podobné jako Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha

cena 237.0 Kč
Detail

Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)

Elektronická kniha - autor Marie Beníčková, 160 stran Publikace Muzikoterapie a specifické poruchy učení je první knihou svého druhu na českém trhu. Muzikoterapeutka a vysokoškolská pedagožka, zakladatelka terapeutické školy Akademie Alternativa, čtenáře erudovaně provází postupem, jak v praxi muzikoterapeuticky pracovat s klienty se specifickými poruchami učení. Metodika je opřena o dlouhodobý výzkum, který ověřil účinnost muzikoterapeutického působení u žáků majících problémy se školní úspěšností, a v současné době pomáhá zlepšovat kvalitu života mnoha dětem. Součástí knihy jsou metodické postupy, zásobník technik, relaxační cvičení, ukázky využití netradičních hudebních nástrojů, konkrétní příklady z praxe, ukázky kazuistik, kontraidikace terapeutické práce a nechybí ani zpěvník písní s jednoduchými instrumentálními doprovody. Kniha je určena pro zájemce z řad terapeutů, pedagogů, psychologů a pomáhajících profesí a je výbornou studijní příručkou i pro...

Objev podobné jako Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)

cena 237.0 Kč
Detail

Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková

Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch učení a chování včetně dopadu těchto poruch nejen na vzdělávání, ale i na běžný život. Zabývá se možnostmi pedagogické diagnostiky těchto žáků v rámci běžného vzdělávacího procesu a dalšími postupy vyplývajícími z této diagnostiky. V kapitolách věnovaných podpůrným opatřením podrobně specifikuje podpůrná opatření u jednotlivých druhů specifických poruch učení a chování a uvádí rovněž konkrétní možnosti jejich realizace ve vzdělávání. V závěru katalogu jsou uvedena doporučení na odbornou literaturu týkající se této problematiky, jsou uvedeny i možnosti využití speciálních pomůcek a programů podle jednotlivých druhů poruch. První kapitola je věnována podrobné charakteristice jednotlivých specifických poruch učení a specifických poruch chování, příčinám a podkladům pro jejich vznik a rovněž i jejich typickým projevům. Prostor je věnován i kombinovaným specifickým poruchám. Druhá kapitola katalogu je věnována konkrétním dopadům specifických poruch učení a chování nejen na vzdělávání, školní výkon žáků, ale i na jejich psychiku a jejich vývoj. Uvedeny jsou i dopady jednotlivých specifických poruch učení a chování na jejich každodenní, praktický život. Vše je ilustrováno na konkrétních příkladech z praxe. Ve třetí kapitole katalogu naleznou čtenáři informace k možnostem pedagogické diagnostiky u žáků se specifickými poruchami učení a chování, kterou mohou provádět pedagogové v běžném vzdělávacím procesu při podezření na přítomnost těchto poruch. Tato diagnostika je pak základem pro další odbornou diagnostiku a umožňuje optimální nastavení zejména 1. stupně PO. Možnosti pedagogické diagnostiky jsou doplněny konkrétními příklady. Čtvrtou kapitolu tvoří podrobný a rozsáhlý popis jednotlivých podpůrných opatření, která lze aplikovat u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Jednotlivé možnosti aplikace PO jsou zpracovány dle druhů poruchy a doplněny konkrétními příklady z praxe. Popsány jsou i předměty speciálně pedagogické péče, včetně základních postupů reedukační péče u jednotlivých poruch, možnosti pedagogické intervence a personální podpory. Zmíněny jsou i možnosti spolupráce se zákonnými zástupci. Nedílnou součástí jsou i metody hodnocení a přístupu k žákům opět dle jednotlivých druhů specifických poruch. Uvedeny jsou i možnosti modifikace výukových metod, možnosti organizace výuky, úpravy obsahů a výstupů vzdělávání včetně příkladů pomůcek a pracovních materiálů. Autorky věří, že nabídka a realizace konkrétních podpůrných opatření přispěje k tomu, aby žákům se specifickými poruchami učení a chování byla poskytnuta potřebná podpora a bude tak možné pozitivně ovlivnit nejen jejich úspěšnost ve vzdělávání, ale i jejich budoucí pracovní a osobní život.

Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková

cena 585.0 Kč
Detail

Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)

Kniha - autor Lenka Krejčová; Zuzana Hladíková, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček v cizích jazycích. Nepomíjí ani alternativní způsoby zpracovaní informací, zapamatování si učiva, porozumění čtenému a využití moderních technologií. Vše názorně a srozumitelně.

Objev podobné jako Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)

cena 195.0 Kč
Detail

Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Kamila Balharová, Olga Zelinková, Kamila Šemberová, Zuzana Bodnárová - e-kniha

eBook: Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se SPU je dlouhodobá a intenzivní práce s dětmi i dospívajícími, volba vhodných intervenčních postupů, cílené rozvíjení oslabených oblastí prostřednictvím tzv. reedukací a přiměřená úprava výuky. Přitom rozumové schopnosti těchto žáků jsou standardní, mnohdy až nadprůměrné. Je tedy nesmírně důležité, aby byla včas zahájena efektivní péče, neboť pouze za těchto okolností lze rozvíjet také potenciál žáků a podpořit jejich možnosti. V tomto kontextu je pak nanejvýš žádoucí, aby také rodiče žáků se SPU byli aktivně zapojeni do práce se svými potomky, chápali, co jejich děti potřebují, jak jim mohou pomoci se školní přípravou, ale také jak je podpořit a výchovně působit tak, aby nedošlo ke zbytečnému snižování sebevědomí a sebehodnocení dětí a dospívajících. Praxe však ukazuje, že rodiče mnohdy přesně nerozumí obtížím svých dětí a nevědí, jak jim pomoci, někdy až příliš spoléhají, že škola na základě zprávy z psychologického a speciálně pedagogického vyšetření zaujme vhodné výukové postupy a problémy budou vyřešeny. Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného každodenního života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. V úvodní části budou stručně vymezeny SPU, jichž se bude kniha týkat. Budou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy bude spočívat v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se budou také stručně věnovat vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále budou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty budou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Kniha je určena jak pro pedagogy, tak pro rodiče.

Objev podobné jako Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Kamila Balharová, Olga Zelinková, Kamila Šemberová, Zuzana Bodnárová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)

Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch...

Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)

cena 499.0 Kč
Detail

KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Věra Gošová

Súbor siedmich pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Je výbornou učebnou pomôckou, ktorá u žiakov rozvíja zrakové vnímanie, logické myslenie, orientáciu, sluchové vnímanie, pozornosť, grafomotoriku a slúži na reedukáciu špecifických porúch učenia.

Objev podobné jako KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Věra Gošová

cena 565.0 Kč
Detail

Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník - Michalová Zdena

Tato publikace je pokračováním Dyslektické čítanky pro 6. - 7. ročník na druhém stupni základní školy. Při práci s čítankou je nutná přímá pomoc učitele (rodiče, speciálního pedagoga...). Dokáže čtenáře vhodně motivovat ke čtení a vytvářet ovzduší optimistického ladění dítěte. Ve srovnání s předcházejícím dílem jsou však již texty náročnější a delší.

Objev podobné jako Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník - Michalová Zdena

cena 150.0 Kč
Detail

Poruchy učení (978-80-262-0875-4)

Kniha - autor Olga Zelinková, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zcela přepracované a rozšířené vydání. Komplexní pohled především na praxi, ale i nezbytnou teorii nabízí tato kniha, o jejíž úspěšnosti svědčí to, že toto vydání je celkově již desáté. Vývoj v této oblasti u nás i v zahraničí je velmi rychlý jak v důsledku rostoucího napojení ČR na zahraniční organizace, tak vlivem aktivit MŠMT ČR (nové metodické pokyny, pokyny k integraci). Proto autorka celou knihu důkladně přepracovala a doplnila o nové informace a zkušenosti týkající se základních tematických okruhů (terminologie, příčiny a projevy poruch učení, diagnostika a reedukace jednotlivých typů poruch). Nově zahrnula témata, jež jsou zvláště aktuální (žáci s poruchami učení na vyšších stupních školy, výuka cizích jazyků apod.). (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD)

Objev podobné jako Poruchy učení (978-80-262-0875-4)

cena 286.0 Kč
Detail

Předcházíme poruchám učení - Brigitte Sindelarová

Soubor cvičení a pracovních listů pro děti v předškolním roce a 1. ročníku ZŠ.

Objev podobné jako Předcházíme poruchám učení - Brigitte Sindelarová

cena 192.0 Kč
Detail

Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)

Elektronická kniha - autor Šárka Portešová, 142 stran, česky Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.

Objev podobné jako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)

cena 286.0 Kč
Detail

Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha

eBook: Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.

Objev podobné jako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha

cena 286.0 Kč
Detail

Cvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, Poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení - Eva Vingrálková

Tato kniha, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta. V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poruch, jak souvisí s vývojem a učením dítěte, jednoduchý popis jednotlivých smyslových systémů, charakteristiku jejich dysfunkce a náměty terapeutických aktivit a cvičení. Všechny uvedené aktivity jsou bezpečné, pokud se dodržují v knize uvedená doporučení a pravidla. Pro výběr vhodných cvičení a aktivit je třeba brát vždy v úvahu věk dítěte, rozsah jeho potíží, momentální fyzický a emocionální stav dítěte. Pokud si rodiče přece jen nebudou jistí nebo budou mít další dotazy, doporučuje autorka konzultaci s terapeutem. V ideáním případě jsou aktivity v této knize doplňkem pro léčebný program stanovený terapeutem.

Objev podobné jako Cvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, Poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení - Eva Vingrálková

cena 267.0 Kč
Detail

Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)

Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Pestré aktivity pro děti 2. – 3. ročníků základních škol, které mají potíže se čtením. Prvotní činností je práce s obrázky, která rozšiřuje slovní zásobu. Ve druhé fázi se pracuje s krátkými příběhy, na které jsou navázány úkoly zaměřené na rozvoj čtenářských dovedností a na zkvalitnění techniky čtení. Aktivity jsou určeny k procvičování doma i ve škole. Doplňují je nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové.

Objev podobné jako Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)

cena 94.0 Kč
Detail

Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce II - Hana Treuová

Oba pracovní sešity nabízejí velké množství materiálu ke zmírnění nebo k úplnému odstranění následků vývojových poruch učení. Jsou vhodnou pomůckou nejen při frontální práci ve specializovaných třídách, ale i při práci individuální, skupinové nebo při individuální logopedické péči.

Objev podobné jako Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce II - Hana Treuová

cena 160.0 Kč
Detail

Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce I - Hana Treuová

Oba pracovní sešity nabízejí velké množství materiálu ke zmírnění nebo k úplnému odstranění následků vývojových poruch učení. Jsou vhodnou pomůckou nejen při frontální práci ve specializovaných třídách, ale i při práci individuální, skupinové nebo při individuální logopedické péči.

Objev podobné jako Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce I - Hana Treuová

cena 152.0 Kč
Detail

Nebojte se angličtiny: pracovní listy pro žáky ZŚ se specifickými poruchami učení (80-7238-522-4)

Kniha - autor Zdeňka Kastlová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nebojte se angličtiny je doplňkový materiál určený pro žáky s poruchami učení. Obsahuje aktivity zaměřené na psanou, zvukovou i obsahovou stránku jazyka a propojení těchto 3 rovin.

Objev podobné jako Nebojte se angličtiny: pracovní listy pro žáky ZŚ se specifickými poruchami učení (80-7238-522-4)

cena 445.0 Kč
Detail

Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)

Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pestré aktivity pro děti se specifickou poruchou učení mají své nepostradatelné místo i ve vyšších ročnících 1. stupně ZŠ. Úkoly pro žáky, kteří mají potíže se psaním, jsou zaměřeny na rozvoj jemné motoriky, kreativity a představivosti. Sešit je určen rodičům, kteří chtějí zábavnou formou pomoci dětem překonat problémy se psaním, ale i učitelům, kteří jej mohou využít v rámci integrované výuky.

Objev podobné jako Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)

cena 93.0 Kč
Detail

Ovocné moučníky - Michalová Hana

Kuchařka z oblíbené edice Nové recepty naší rodiny obsahuje jak univerzální recepty, které se dají připravit téměř z jakéhokoliv druhu ovoce, tak i recepty na moučníky z konkrétního druhu. Je zde i kapitola na moučníky ze zeleniny, které získávají čím dál větší oblibu.

Objev podobné jako Ovocné moučníky - Michalová Hana

cena 115.0 Kč
Detail

Sluchové vnímání - Zdeňka Michalová

Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet. Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku. Aby dítě práce bavila, při zdolávání jednotlivých obtíží ve sluchovém vnímání splněním jednotlivých úkolů zdolává postupně s klukem Tobíkem horu, k jejímuž vrcholu vedou obláčky s čísly jednotlivých úkolů. Ty si postupně vybarvuje, až vrcholu hory dosáhne. Dítě tak postupně zvládá rytmizovat písničky, sluchově rozlišovat rytmus řeči, vytleskávat slabiky slov, u slabik určovat jejich délku, postupně sluchově rozlišovat přítomnost určité slabiky či písmene (fonému) ve slyšeném slově, pohrát si se zvukovou malebností jednotlivých slov aj.

Objev podobné jako Sluchové vnímání - Zdeňka Michalová

cena 134.0 Kč
Detail

Zřetelně nevyprávíš - Alžběta Michalová - e-kniha

eBook: Děti trnou a matky neví. Jeden z nejsilnějších básnických debutů posledních let: Alžběta Michalová (1991) napsala sbírku rodinných žalozpěvů, nářků i výkřiků nad vlastním dětstvím, vystavila křehký a krutý účet matce a otci. …a rodiče pak mohou žasnout, co za podivné přecitlivé dítě tu s nimi žilo, a oni o tom nevěděli. A v lepším případě mají o čem přemýšlet. Viola Fischerová.Alžběta Michalová (1991 v Praze) studuje režii a dramaturgii na divadelní fakultě JAMU. Žije v Brně. Sbírka Zřetelně nevyprávíš je její prvotinou a byla napsána v letech 2009–2011.

Objev podobné jako Zřetelně nevyprávíš - Alžběta Michalová - e-kniha

cena 79.0 Kč
Detail

Připravujeme se do školy - Zdeňka Michalová

Nastoupí-li nepřipravené a nezralé dítě do základní školy, nedovede se s novými nároky správně a přiměřeně vyrovnat. Některé děti bývají po příchodu ze školy nadměrně unavené až vyčerpané, protože vyučování pro ně znamená příliš velkou zátěž. U jiných dětí vyvolává nová školní situace místo radostného očekávání úzkostné stavy a strach, trému. Aby takovým okamžikům děti nebyly vystaveny a mohly se skutečně do školy těšit, v tom jim chce pomoci naše publikace. Jejím cílem je nastartovat u budoucího školáka některé percepčně-kognitivní funkce. Pokud se to podaří, může dítě počáteční nároky čtení, psaní a počítání zvládat mnohem jednodušeji. Pracovní sešit je zaměřen konkrétně na stimulaci početních představ, zrakového vnímání a grafomotoriky. Při plnění úkolů na jednotlivých pracovních listech by mělo být zabráněno výrazným obtížím při rozlišování písmen ve čtení a psaní. Postupně by mělo dojít k cílenému usměrnění správných očních pohybů při čtení, opisu a přepisu a k celkovému zobratnění drobného svalstva ruky. Početní úkoly vedou dítě k snadnějšímu zapamatování obrazu čísla ve spojení s názorem, procvičení základních geometrických tvarů, posílí prostorovou a pravolevou orientaci. Při plnění jednotlivých úkolů je budoucí prvňák zároveň veden k systematické a úmyslné soustředěnosti na práci, což je nezbytným předpokladem jakékoliv úspěšné duševní aktivity nejen ve školním prostředí.

Objev podobné jako Připravujeme se do školy - Zdeňka Michalová

cena 123.0 Kč
Detail

Česká biokuchařka - Vaříme z biopotravin - Anna Michalová

Pokrmy ze špaldy, dvouzrnky, žita, ječmene, ovsa, prosa, pohanky, hrachu, cizrny, naklíčených semínek, buchty, koláče, moučníky, polévky, saláty, maso v různých úpravách. Jen namátkou: bleskový štrůdl s pohankovou náplní, provensálská směs s jahelnými knedlíčky,barevné ovesné rizoto s kuřecími prsíčky,ječný šumajzl,perník z žitné mouky, telecí řízek plněný špaldovým bulgurem s přílohou špaldové rýže, trhankové kuličky se švestkami,hrách na italský způsob, cizrna s mletým masem, jarní salát z naklíčené dvouzrnky, meruňkové pyré s naklíčeným žitem a mnoho dalšího.

Objev podobné jako Česká biokuchařka - Vaříme z biopotravin - Anna Michalová

cena 294.0 Kč
Detail

Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník - Zdeňka Michalová

Navazuje na díl první, po formální stránce je uspořádán stejným způsobem. Dospělý, který dle učebnice pracuje s malým čtenářem, je přesně instruován k dílčím úkonům s dítětem v záhlaví jednotlivých textů. Z obsahového hlediska tento díl pokrývá čtení trojpísmenné otevřené slabiky (typ pro, sto, stojí...) a slov se dvěma souhláskami uprostřed, čtení slov se slabikotvorným r, l a čtení slov se shluky souhlásek. V každém jednotlivém celku je dostatek slov nácvičných. Nechybí množství zábavných úkolů na rozvoj zrakově-sluchového vnímání (křížovky, doplňovačky, atd...) a na schopnost orientace v textu. Učebnice je vhodná na procvičení čtení pro děti prvních a druhých tříd bez čtenářských obtíží, pro dyslektiky k nácviku uvedených typů slov (předpokládáme druhou a třetí třídu) i pro děti na školách zvláštních.

Objev podobné jako Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník - Zdeňka Michalová

cena 161.0 Kč
Detail

Dyslektická čítanka pro 1. - 2. ročník - Zdeňka Michalová

Společně s Dyslektickou čítankou pro 2. - 3. ročník a Čítankou pro dyslektiky II, III a IV téže autorky tvoří ucelenou řadu učebnic pro nácvik techniky čtení a nácvik čtení s porozuměním pokrývající 1. - 9. ročník ZŠ. Značnou část učebnice tvoří práce s písmenem a slabikou. Úkoly posilují práci obou mozkových hemisfér. Z obsahového hlediska je systematicky pracováno s otevřenou slabikou, zavřenou slabikou dvojpísmenou, otevřenou slabikou ve slovech dvojslabičných a zavřenou slabikou na konci slov. Učebnice poslouží dětem 1. tříd jako doplněk slabikáře, dále je určena dyslektikům (konec 1. třídy, 2. třída, příp. 3.) pro zvládnutí uvedených partií a všem dětem s obtížemi i charakteru nedyslektického. Je vhodná i pro čtení ve školách zvláštních, a to od 2. třídy.

Objev podobné jako Dyslektická čítanka pro 1. - 2. ročník - Zdeňka Michalová

cena 160.0 Kč
Detail

Hyperkinetická porucha a poruchy chování - Ivo Paclt - e-kniha

eBook: Problematika hyperkinetické poruchy, poruch chování a agresivity u dětí je u nás tématem čím dál tím víc diskutovaným. Publikace pana doktora Paclta se dotýká všech těchto oblastí a přináší čtenářům jak teoretické vysvětlení, tak i praktické rady a doporučení. Kniha je určena nejenom odborníkům, psychologům, psychiatrům a vychovatelům, ale i rodičům dětí s diagnózou hyperkinetické poruchy a dalších, souvisejících poruch.

Objev podobné jako Hyperkinetická porucha a poruchy chování - Ivo Paclt - e-kniha

cena 302.0 Kč
Detail

Hyperkinetická porucha a poruchy chování (978-80-247-1426-4)

Elektronická kniha - autor Ivo Paclt, kolektiv a, 240 stran Problematika hyperkinetické poruchy, poruch chování a agresivity u dětí je u nás tématem čím dál tím víc diskutovaným. Publikace pana doktora Paclta se dotýká všech těchto oblastí a přináší čtenářům jak teoretické vysvětlení, tak i praktické rady a doporučení. Kniha je určena nejenom odborníkům, psychologům, psychiatrům a vychovatelům, ale i rodičům dětí s diagnózou hyperkinetické poruchy a dalších, souvisejících poruch.

Objev podobné jako Hyperkinetická porucha a poruchy chování (978-80-247-1426-4)

cena 302.0 Kč
Detail

Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová

Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními listy.Jedinečné a sociálně promyšlené ilustrace doplňující publikaci vznikly ve spolupráci s akademickou malířkou Martinou Fojtů.

Objev podobné jako Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová

cena 241.0 Kč
Detail

Tvrdé a měkké slabiky - pracovní sešit pro 2. ročník - Zdena Trnková, Zdena Horáková

Formou zábavných cvičení založených na vědomostech dětí probírá učivo mluvnice z 1. pololetí – pojmy věta, slovo, slabika apod. Motivačním prvkem jsou vystřihovací sluníčka, která žáci za odměnu nalepují do sešitu. NOVA252

Objev podobné jako Tvrdé a měkké slabiky - pracovní sešit pro 2. ročník - Zdena Trnková, Zdena Horáková

cena 34.0 Kč
Detail

Kuchařka - Zdena Plavcová

Jíst a žít bez cukru, lepku a laktózy - zní to jako přiliš "velké sousto"? Přesvědčte se, že vařit zdravě je jednodušší, než se zdá. Co vás čeká uvnitř kuchařky? - 75 receptů v 6 kategoriích (snídaně, polévky, hlavní chody, přílohy, saláty, dezerty) - srozumitelné popisy, tipy na obměny receptů a fotky skutečných jídel z autorčiny kuchyně - inspirativní tipy ke zdravému vaření, které zabere minimum času a bude chutnat celé rodině Servíruje vám vaše hlavu strachy a pochyby o tom, jestli změnu stravy zvládnete? Připravte ji fantastické menu #bezcukru #bezlepku # bezlaktózy.

Objev podobné jako Kuchařka - Zdena Plavcová

cena 403.0 Kč
Detail

Sociální dovednosti v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová - e-kniha

eBook: Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně porozuměly, proč je dodržování určitých zásad společenského chování nutné a přínosné. Součástí publikace je bohatý obrazový materiál, který je nedílnou součástí zprostředkování.

Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Áďa a Tim objev padáku - Martina Fojtů, Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová

Proč je dobré zdravit, poděkovat a umět si hrát s ostatními? Jak ovládat své chování? Minimalizace nevhodného chování v předškolním věku a posilování sociálních dovedností. Na našem trhu se objevuje promyšleně sestavený ojedinělý program uvedený v publikaci s metodikou se spoustou her a technik určených v první části k rozvoji sociálních dovedností a v druhé části k minimalizaci nevhodného chování. Cílem autorek je zprostředkovat dětem ve věku mateřské školy a raného školního věku běžné zásady chování a jednání a přivést je k jejich uvědomělému a aktivnímu užívání v kontaktu s druhými lidmi. Následně jim nabídnout konkrétní techniky k vlastní seberegulaci. Z již náročných technik se jedná o tzv. „objev padáku“ uvedený v samotném názvu publikace. Přiložený rozsáhlý soubor pracovních listů k vlastní práci dětí nadchne kouzelnými obrázky známé akademické malířky Martiny Fojtů. Do záhad společensky únosného chování děti vtahuje postupně rozvíjený příběh holčičky Ádi a mimozemšťanka Tima, kteří spolu s dalšími dětmi v mateřské škole postupně nacházejí odpovědi na otázky, PROČ je důležité se chovat hezky k druhým i k sobě, umět se zklidnit, dodržovat bezpečnost, spolupracovat s druhými, dodržovat běžnou hygienu, regulovat své chování aj. Publikace s teoretickými východisky a metodikou vedení se tedy bez nadsázky může stát smysluplným pomocníkem každého pedagoga v mateřské škole či poradenského pracovníka a rodiče, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti. Přitom klást důraz nikoliv na jejich pouhé mechanické osvojení, ale vědomé odhalení a pochopení, PROČ je dodržování určitých zásad společenského chování nutné.

Objev podobné jako Áďa a Tim objev padáku - Martina Fojtů, Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová

cena 200.0 Kč
Detail

Honzlová - Zdena Salivarová - audiokniha

Audiokniha: Zpívá svůj sedmikráskový protestsong. Diktatuře proletariátu pod okny. Červenec roku 195* zalil i pražský oblouk Vltavy poblíž Stalinovy sochy vedrem, ale jednadvacetiletá Jana Honzlová si léto neužívá. Zbytek Státního souboru písní a tanců Sedmikrása, kde doteď zpívala světu o lepších zítřcích, se i s papaláši a tajnými odjel družit do Finska, zatímco ona tvrdne v kanclu a očekává průtrž mračen. Tuší, že s ní takzvané lidově demokratické zřízení zúčtuje za prostořekost, s níž se stavěla k budování socialismu. Upřímnost se za onoho času nenosí, a kdo nedrží basu se soudruhy, jde proti nim a hůl se na něj vždycky najde – pokud včas nepodepíše. Zvlášť pokud jde o holku z rodiny vyvlastněného živnostníčka, jejíž kádrový profil nevylepšují ani živel uprchlý do zámoří, ani mukl z lágru, natož umlácená matka rodu, jehož zbytky kolikrát nemají co jíst. Dívka ze zchátralého pavlačového domu v Karlíně by mohla papalášům z ÚV vyprávět, co je to správně podvyživený proletář. Na vlastní kůži cítí, že ji osud nahnal v mizernou dobu na šílené místo, avšak múza Josefa Škvoreckého bravurně vylíčí její vůli zůstat sama sebou: bezmocnosti, udavačství i tragédii navzdory. Výjimečná výpověď o chorobné budovatelské křeči 50. let. Exulant Ferdinand Peroutka dílo označil za nejlepší český román napsaný po druhé světové válce. „Umět skrze řemeslo spisovatelství mluvit v tolika různých a protichůdných rovinách uvnitř každé postavy a mít tuto vrstevnatost v celé stavbě knihy – to znamená umět říct, co je to skutečnost života.“ – Alfréd Radok, 1973. „Honzlová je houževnaté, vzdorné a nepoddajné děvče – a především úplně normální, přirozené až k nevíře. Za nic na světě nechce mít něco společného s něčím nepřirozeným, násilnickým. (…) Jenže kostky už byly vrženy a zbývá jen čirá, konkrétní, přímo fenomenologická lidská bolest.“ – Svobodné slovo, 1990. „Obraz duchovní bídy, zřetelný v jednání většiny členů souboru, brutálního domovníka, ministerských úředníků aj., přerůstá ve svědectví o fungování totalitního systému, založeného na negativních lidských vlastnostech, kdy se jakékoli vybočení z řady chápalo téměř jako zrada na dělnické třídě.“ – Slovník české literatury . „Honzlová, s tebou se absolutně nedá nic dělat, seš dívčí pásek a pásek zůstaneš.“ Čímž mi poměrně polichotil. Odpověděla jsem mu, že se ještě vynasnažím, jelikož je mi známo, že žádný mladý člověk není pro nás ztracen, a že přestanu nosit ten kosmopolitní účes a kapsy na sukni nebudu už nikdy mít větší než pětkrát pět. Nakonec jsem poznamenala, že pásci ale vždycky byli v každé společnosti progresivní element. „Co je na tobě progresivního,“ zařval, až se mu dláždění od chudého tatínka zaviklalo. „Nemám ráda stojatou vodu, pomluvy, lhaní a krupičnou kaši,“ řekla jsem klidně. „Pročež si myslím, že bych mohla bejt nápomocná při velký proměně světa.“

Objev podobné jako Honzlová - Zdena Salivarová - audiokniha

cena 359.0 Kč
Detail

Valmez Forever - Zdena Koláček

Od deseti ke dvaceti pěti, od základní školy po vojnu, od poloviny 60. let do roku 1981 – nesnesitelná tíha dospívání v době, kdy všechno stálo za hovno kromě holek, hudby a chlastu. Valmez Forever je druhou knihou Zdeny Koláčka, rodáka z Valašského Meziříčí. Autor se v ní vrací do svého dětství a mládí, které prožil v rodném městě v 60. a 70. letech, kdy dlouhé vlasy a modré džíny nebyly pro tehdejší mládež jen módní záležitostí, ale především projevem generačního vzdoru a nesounáležitosti s panujícími poměry. Zdena Koláček (1956) začal své povídky publikovat až po čtyřicítce v literárních časopisech Tvar, Host a Babylon. Impulsem k jejich psaní pro něj bylo setkání se spisovatelem Charlesem Bukowským v roce 1993. Jeho první knihou byl soubor povídek Tenkrát na Východě, vydaný nakladatelstvím Host v roce 2003. Kniha je určena výhradně dospělým čtenářům.

Objev podobné jako Valmez Forever - Zdena Koláček

cena 168.0 Kč
Detail

Robin - Zdena Frýbová - audiokniha

Audiokniha: Hana Maciuchová čte humoristický román o foxteriéru Robinovi a jemu podřízené rodině Kniha Zdeny Frýbové patří již přes tři desetiletí k nejoblíbenějším románům české humoristické literatury. Herečka Hana Maciuchová, nositelka ceny za mimořádný přínos v oblasti mluveného slova, ji pro novou audioknihu interpretuje jedinečným způsobem. Robin, hrubosrstý foxteriér, se měl jako nevinně vyhlížející štěně stát strážcem idylické pohody a radosti u rodinného krbu. Všechno se však vyvinulo úplně jinak a roztomilý Robin doslova rozhýbe "svou" rodinu nejen toulkami po Praze a útěky do rozlehlých šumavských hvozdů. Je tvrdohlavý, rád se předvádí a vymýšlí rafinované kousky, aby prosadil svůj názor. A tak Robinova rodina proti své vůli začne žít úplně nový, nevšední život.

Objev podobné jako Robin - Zdena Frýbová - audiokniha

cena 189.0 Kč
Detail

Malinkatý kretén - Zdena Frýbová

V tomto románu prožijí čtenáři s vypravěčkou Elou a jejími dvěma skotskými teriéry Andrýskem a Ronánkem řadu humorných dobrodružství, které hned v úvodu odstartuje manžel Ely návrhem na rozvod. Nečekané maléry, průšvihy a katastrofy, které život přináší, se líbí především Ronánkovi, jenž si díky své imunitě vůči jakékoli výchově vysloužil přezdívku Malinkatý kretén, ale ta nejpůsobivější nadsázka celého románu tkví v tom, že i když se Ela umí se svými psy dohovořit, neznamená to, že se s nimi shodne.

Objev podobné jako Malinkatý kretén - Zdena Frýbová

cena 339.0 Kč
Detail

Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová - e-kniha

eBook: Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními listy. Jedinečné a sociálně promyšlené ilustrace doplňující publikaci vznikly ve spolupráci s akademickou malířkou Martinou Fojtů.

Objev podobné jako Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Algebra 8 – učebnice - Zdena Rosecká

Zpracována důsledně podle vzdělávacího programu ZÁKLADNÍ ŠKOLA. Zařazeny jsou kapitoly: Druhá mocnina a odmocnina; Mocniny s přirozeným mocnitelem; Výrazy; Lineární rovnice a slovní úlohy; Základy statistiky. Převládá činnostní ráz učení, přináší mnoho příkladů z praxe, rozvíjí logické usuzování. Předmět: Matematika Formát: B5 Počet stran: 112 ÚPRAVENÉ VYDÁNÍ

Objev podobné jako Algebra 8 – učebnice - Zdena Rosecká

cena 80.0 Kč
Detail

Zelenina - Eva Pekárková, Zdena Krejčová

Rostliny poskytují člověku nejen základní živiny - bílkoviny, tuky a sacharidy, ale i pro zdraví nezbytné vitamíny, minerální látky, hrubou vlákninu, silice a ochranné a léčivé látky. Významným zdroje těch látek je zelenina, která se jí většinou syrová nebo jen jednoduše kuchyňsky upravená vařením či dušením. Nemá velkou energetickou hodnotu, ale svým objemem a složením dává pocit nasycení, čímž se stala důležitou v boji s obezitou.

Objev podobné jako Zelenina - Eva Pekárková, Zdena Krejčová

cena 447.0 Kč
Detail

Algebra 9 – učebnice - Zdena Rosecká

Učebnice je pojata podle vzděl. programu ZÁKLADNÍ ŠKOLA se zřetelem na inovující programy výuky matematiky. Obsahuje kapitoly: Lomený výraz, Řešení lineárních rovnic s neznámou ve jmenovateli, Soustavy lineárních rovnic se dvěma neznámými, Funkce, Základy finanční matematiky. Zahrnuje motivační prvky, příklady z praxe, činnosti. Důraz se klade na rozvoj logického myšlení a na propojení s látkou předchozích ročníků. Předmět: Matematika Formát: B5 Počet stran: 112 Upravené vydání 2017

Objev podobné jako Algebra 9 – učebnice - Zdena Rosecká

cena 80.0 Kč
Detail

Aritmetika 7 – učebnice - Zdena Rosecká

Učebnice je důsledně založena na vzdělávacím programu ZÁKLADNÍ ŠKOLA, postupně jsou zařazeny kapitoly: Zlomky, Celá čísla, Racionální čísla, Poměr, Přímá a nepřímá úměrnost, Procenta a úroky. Počítání z praxe. Výsledky příkladů jsou uvedeny v závěru. Nechybí ani vhodné náměty pro motivaci a činnostní učení. NOVA710

Objev podobné jako Aritmetika 7 – učebnice - Zdena Rosecká

cena 80.0 Kč
Detail

Počtářské chvilky 6 - Zdena Rosecká

Matematické rozcvičky v oboru přirozených a desetinných čísel.

Objev podobné jako Počtářské chvilky 6 - Zdena Rosecká

cena 37.0 Kč
Detail

Geometrie 6 - učebnice - Zdena Rosecká

Přináší učivo učebních plánů vzdělávacího programu ZÁKLADNÍ ŠKOLA, a to pojmy úhel, jeho velikost, osová souměrnost, trojúhelník, objem a povrch kvádru, krychle aj. NOVA620

Objev podobné jako Geometrie 6 - učebnice - Zdena Rosecká

cena 77.0 Kč
Detail

Geometrie 7 – učebnice - Zdena Rosecká

Zahrnuje kapitoly: Shodnost a středová souměrnost, Čtyřúhelníky, Hranoly... Učebnice je vhodná k opakovanému použití. NOVA720

Objev podobné jako Geometrie 7 – učebnice - Zdena Rosecká

cena 80.0 Kč
Detail

Geometrie 8 - učebnice - Zdena Rosecká

Obsahuje kapitoly: Pythagorova věta a její užití v praxi; Kruh, kružnice, válec; Konstrukční úlohy. Důraz se klade na rozvoj představivosti a tvořivosti žáků, pochopení učiva a jeho propojení s látkou předchozích ročníků. Pozornost je věnována i mezipředmětovým vztahům. Na závěr navštíví žáci tepelnou elektrárnu, kde u projektů a staveb využívají svých poznatků z geometrie v praxi. Předmět: Matematika Formát: B5 Počet stran: 110 ÚPRAVENÉ VYDÁNÍ

Objev podobné jako Geometrie 8 - učebnice - Zdena Rosecká

cena 80.0 Kč
Detail

Geometrie 7 učebnice - Zdena Rosecká

Zahrnuje kapitoly: Shodnost a středová souměrnost, Čtyřúhelníky, Hranoly... Učebnice je vhodná k opakovanému použití.

Objev podobné jako Geometrie 7 učebnice - Zdena Rosecká

cena 62.0 Kč
Detail

Nesnadnost - Vlastimil Zábranský, Zdena Zábranská

Básnická sbírka s šestadvaceti ilustracemi Vlastimila Zábranského.

Objev podobné jako Nesnadnost - Vlastimil Zábranský, Zdena Zábranská

cena 223.0 Kč
Detail

Něha v bodláčí - Zdena Brožová

Původní, dosud netištěné básně autorky, vydané k jejím 70. narozeninám v edici Báseň na sobotu.

Objev podobné jako Něha v bodláčí - Zdena Brožová

cena 88.0 Kč
Detail

Podívejte se také