Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník - Zdeňka Michalová
Navazuje na díl první, po formální stránce je uspořádán stejným způsobem. Dospělý, který dle učebnice pracuje s malým čtenářem, je přesně instruován k dílčím úkonům s dítětem v záhlaví jednotlivých textů. Z obsahového hlediska tento díl pokrývá čtení trojpísmenné otevřené slabiky (typ pro, sto, stojí...) a slov se dvěma souhláskami uprostřed, čtení slov se slabikotvorným r, l a čtení slov se shluky souhlásek. V každém jednotlivém celku je dostatek slov nácvičných. Nechybí množství zábavných úkolů na rozvoj zrakově-sluchového vnímání (křížovky, doplňovačky, atd...) a na schopnost orientace v textu. Učebnice je vhodná na procvičení čtení pro děti prvních a druhých tříd bez čtenářských obtíží, pro dyslektiky k nácviku uvedených typů slov (předpokládáme druhou a třetí třídu) i pro děti na školách zvláštních.
Podívejte se také zdravoveda ii pro 2 rocnik uo kosmetika 978 80 86073 74 3
Dyslektická čítanka pro 1. - 2. ročník - Zdeňka Michalová
Společně s Dyslektickou čítankou pro 2. - 3. ročník a Čítankou pro dyslektiky II, III a IV téže autorky tvoří ucelenou řadu učebnic pro nácvik techniky čtení a nácvik čtení s porozuměním pokrývající 1. - 9. ročník ZŠ. Značnou část učebnice tvoří práce s písmenem a slabikou. Úkoly posilují práci obou mozkových hemisfér. Z obsahového hlediska je systematicky pracováno s otevřenou slabikou, zavřenou slabikou dvojpísmenou, otevřenou slabikou ve slovech dvojslabičných a zavřenou slabikou na konci slov. Učebnice poslouží dětem 1. tříd jako doplněk slabikáře, dále je určena dyslektikům (konec 1. třídy, 2. třída, příp. 3.) pro zvládnutí uvedených partií a všem dětem s obtížemi i charakteru nedyslektického. Je vhodná i pro čtení ve školách zvláštních, a to od 2. třídy.
Podívejte se také pisanka 1 pro 2 rocnik zakladni skoly 8594059321459
Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník - Michalová Zdena
Tato publikace je pokračováním Dyslektické čítanky pro 6. - 7. ročník na druhém stupni základní školy. Při práci s čítankou je nutná přímá pomoc učitele (rodiče, speciálního pedagoga...). Dokáže čtenáře vhodně motivovat ke čtení a vytvářet ovzduší optimistického ladění dítěte. Ve srovnání s předcházejícím dílem jsou však již texty náročnější a delší.
Podívejte se také Tichotová Zdenka: Zpívání se Spirituál kvintetem - CD (SU6586-2)
Podívejte se také
- matematika pro 3 rocnik zakladni skoly pracovni sesit 1 978 80 7235 536 5
- matt the bat 1 ucebnice anglictina pro 1 rocnik 978 80 7489 405 3
- cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
- matematika 6 pro 6 rocnik zakladni skoly 80 7168 992 0
- vlastiveda pro 4 rocnik zakladni skoly clovek a jeho svet 978 80 7235 476 4
- stan pro 2 3 osoby monodome
- KÄRCHER filtrační patrona pro WD 2/3 (64145520)
- RATO R2000iS-2 (3)
- Hudební výchova 3: pro 3. ročník základní školy (978-80-7235-607-2)
- BROTHER ST03 kopule pro 2 - 3 osoby (05-ST03)
- PocketBook 740 InkPad 3 Pro (PB740-2-J-WW)
- Pro malé děti 2 (978-80-7346-254-3)
- Matematika pro 2. ročník základní školy 2.díl (978-80-7235-530-3)
- Společenské vědy pro střední školy 3.díl: 2.vydání (978-80-7358-233-3)
- Farma (80-969598-3-2)
- asko sedačky 3 2 1
- Medvědí říkadla 2 (978-80-907962-3-2)
- Feelino Formy na bagety pro 2 3 nebo 4 bagety
- Harry Potter - Famfrpál 2 pro Mi Band 3/4 (8595702968960)
- Naturehike energeticky úsporný hliníkový hrnec pro 2-3 osoby (6927595780961)
Čítanka pro 2. ročník
2-67 V úvodu čítanky jsou zařazeny texty kratší a jednodušší, postupně se jejich obtížnost stupňuje. Čítanka se velkou měrou (avšak nenásilnou a zábavnou formou) zaměřuje na nácvik techniky čtení. Zařazeny jsou jak texty prozaické, tak básně a písně, a dokonce i čtyři dramatické scénky (na každé čtvrtletí jedna), jejichž úkolem je vnést do hodin literatury zábavu (scénky je možné využít např. při školních besídkách). Jednoduché úkoly napomáhají žákům lépe pochopit smysl čtených textů a oživit si znalosti dříve nabyté. Práce s úkoly je zaměřena jak na práci jednotlivců, tak na práci ve skupině. Tematicky čítanka reflektuje střídání ročních období, zabývá se tématy probíranými v prvouce, tj. člověk a jeho zdraví, rodina, domov, dopravní prostředky a bezpečnost na silnici, svět kolem nás. Dále je čítanka mezipředmětově propojena zejména s učivem českého jazyka, hudební a pracovní výchovy.
Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník
Dyslektická čítanka pro 6. - 7. ročník (978-80-7311-170-0)
Kniha - česky Tato publikace navazuje na Dyslektickou čítanku pro 1. - 2. roč. a Dyslekticku čítanku pro 2. - 3. roč. a Dyslekticku čítanku pro 4. - 5. roč. téže autorky. Texty jsou voleny tak, aby svou rozmanitostí přitáhly ke čtení. Zpočátku jsou jednodušší, postupně však jejich náročnost stoupá. Před většinou článků najdete nejprve ve sloupcích vypsána obtížná slova určená k nácviku čtení. Kromě nich jsou v některých pasážích čítanky ve stejné grafické úpravě uvedena také slova, která s obsahem článků nesouvisí, ale vhodně slouží k docvičování techniky čtení. Kde je třeba k jejich plnění využití psacího náčiní, můžeme stránky vkládat do průsvitných fólií, na které lze psát obyčejnou tužkou. Předpokládá se, že dítě bude mít při plnění úkolů k dispozici i další potřebné pomůcky, jako je měkčidlo, bzučák, přehledy pravidel, barevná pravidla, dyslektická tabulka, stírací tabulka atd... Za většinou článků jsou ještě různé otázky a úkoly, jejichž cílem je rozvoj...
Objev podobné jako Dyslektická čítanka pro 6. - 7. ročník (978-80-7311-170-0)
Čítanka pro 2. ročník základní školy (978-80-7358-134-3)
Kniha - autor Jitka Halasová; S. Grolichová, 144 stran, česky, pevná s přebalem matná Učebnice k vyučování čtení a literární výchovy ve 2. ročníku ZŠ obsahuje pečlivě vybrané texty jak z literatury klasické, tak z děl novodobých autorů našich i zahraničních. Žánrově jsou v čítance obsaženy básně, pohádky, povídky, hádanky, lidová říkadla i koledy, naučné články a divadelní jednoaktovka. Zařazené literární útvary jsou upravené tak, aby svou délkou, náročností a obsahem byly vhodné pro danou věkovou kategorii začínajících čtenářů. Čítanka je koncipována jednak jako kniha pro radostné a zábavné čtení, jednak jako učebnice techniky čtení – právě k tomuto účelu jsou v první polovině Čítanky vypsaná složitější slova z článků (pod textem), slouží k dalšímu procvičování a zvládnutí čtení. Úkoly za články by měly přispět k různorodé a radostné práci v hodinách čtení (přemýšlení, jazykové vyučování, doplnění čtení kresbou, motivace ke hře, provedení dlouhodobějšího...
Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník základní školy (978-80-7358-134-3)
Čítanka pro 2. ročník, 2. díl – tvrdá vazba - Hana Staudková
Rozšiřuje výběr ukázek z Čítanky pro 2. ročník – 1. díl o úryvky z moderní české i světové dětské literatury. Umožňuje zážitkové čtení i naslouchání a poutavostí vybraných ukázek motivuje žáky k vlastní četbě. Doplňkem je Pracovní sešit k Čítance 2/2.
Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník, 2. díl – tvrdá vazba - Hana Staudková
Čítanka pro 2. ročník (978-80-87591-34-5)
Kniha - autor Zdenka Horáková; Zita Janáčková; Eva Procházková, 168 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Zahrnuje pohádky, básničky, hádanky, přísloví, příběhy ze života dětí a zvířat doplněné hravými i vědomostními úkoly a otázkami spolu se sloupci obtížnějších slov k nácviku čtení. Je členěna podle ročních období, tematicky prolíná s učivem prvouky. Pevná vazba.
Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník (978-80-87591-34-5)
Čítanka pro 2.ročník gymnázií (80-7235-183-4)
Kniha - autor Josef Soukal, 352 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je druhou částí nové čtyřdílné řady učebnic osvědčeného autorského týmu odborníků a středoškolských učitelů. Pro každý ročník je určena jedna učebnice literatury a jedna čítanka. Jejich pojetí vychází z platných učebních osnov pro gymnázia, připravuje již žáky na nové pojetí maturit.
Objev podobné jako Čítanka pro 2.ročník gymnázií (80-7235-183-4)
Čítanka pro 2. ročník SOŠ (978-80-7235-389-7)
Kniha - autor Josef Soukal, 294 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je druhou částí čtyřdílné řady speciálně vytvořené pro SOŠ. Nový ucelený soubor učebnic je zpracován podle nejnovějších osnov pro SOŠ·; studenty již připravuje na nové pojetí maturity. Pro každý ročník je určena jedna učebnice literatury a jedna čítanka. Závěrečný díl řady vyjde v roce 2004. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník SOŠ (978-80-7235-389-7)
Čítanka pro 2. ročník: Čtení s porozuměním (978-80-87591-04-8)
Kniha - autor Zita Janáčková; Tereza Janáčková; Thea Vieweghová, 120 stran, česky Čítanka je součástí edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti. Učebnice odpovídá pojetí a cílům RVP ZV. Hlavním cílem je vzbudit v dětech zájem o literaturu a nenásilnou formou je poutavými články a zábavnými úkoly motivovat k další četbě. Každá literární ukázka je doplněna otázkami a úkoly směřujícími k rozvoji čtenářské gramotnosti dětí. Texty jsou voleny tak, aby zahrnovaly všechny literární žánry přiměřené dané věkové skupině a aby zároveň korespondovaly s učivem probíraným v hodinách prvouky. Na znalosti z prvouky je současně zaměřena i většina mezipředmětových otázek. Zařazeny jsou rovněž otázky a úkoly zacílené na etickou výchovu žáků. Stručné informace o nejzákladnějších pojmech z literární teorie nebo tematické zajímavosti k ukázce přibližuje krátký encyklopedický výklad uvedený symbolem sovy. Dále v čítance najdete hádanky, náměty na...
Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník: Čtení s porozuměním (978-80-87591-04-8)
Čítanka pro 2. ročník: Vhodná i pro žáky se SVP (978-80-7600-245-6)
Kniha - česky Představujeme vám novou řadu čítanek pro 1. stupeň vhodnou i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Všem žákům pomáhají zlepšovat jejich čtenářskou dovednost i obratnost ve vyjadřování a žákům se SVP usnadňují jejich inkluzi v běžné třídě.
Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník: Vhodná i pro žáky se SVP (978-80-7600-245-6)
Čítanka pro 3. ročník, 2. díl - Hana Staudková
Čítanka 3/2 rozšiřuje výběr ukázek z Čítanky 3/1 o úryvky ze současné české i světové dětské literatury. Čítanka umožňuje zážitkové čtení i naslouchání. Poutavostí vybraných ukázek motivuje žáky k vlastní četbě. Její nedílnou součástí je Pracovní sešit k Čítance 3/2, který vede žáky k práci s textem a obsahuje činnosti vedoucí k rozvoji čtenářských dovedností.
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník, 2. díl - Hana Staudková
Písanka pro 2. ročník 1. díl - Eva Procházková, Zdenka Horáková
Postupně přechází od opakování psacího písma provázeného motivačními říkadly k psaní odpovědí na otázky, hádanky a rébusy, přepisování textů z oblasti prvouky apod
Objev podobné jako Písanka pro 2. ročník 1. díl - Eva Procházková, Zdenka Horáková
Čítanka pro 3. ročník - Lenka Bradáčová
Čítanka byla upravena podle požadavků RVP ZV. Čítanka 3, 1. ediční řada, pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu. Prohlubuje znalosti v oblasti teorie literatury – poezie (přirovnání, zosobnění, dějová báseň), próza (pověst, děj, prostředí, postava), divadlo, autor a jeho dílo, fantazie atd.
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník - Lenka Bradáčová
Písanka 2/3 pro 2. ročník ZŠ
Třetí díl ze souboru tří písanek psacího vázaného písma pro 2. ročník.
Objev podobné jako Písanka 2/3 pro 2. ročník ZŠ
Čítanka pro 2. r. SOŠ - Josef Soukal
Obsah čítanky: epocha romantismu, mezi romantismem a realismem, česká literatura 30.–50. let 19. stol., realismus a naturalismus, literární moderna, dědictví romantismu, májovci, ruchovci a lumírovci, realismus naturalismus v české literatuře, česká literatura v 90. letech 19. stol. 2. vydání
Objev podobné jako Čítanka pro 2. r. SOŠ - Josef Soukal
Čítanka pro 2. r. gymnázií - Josef Soukal
Obsah čítanky: epocha romantismu, česká literatura 30.–50. let 19. stol., realismus a naturalismus, literární moderna, májovci, ruchovci a lumírovci, realismus a naturalismus v české literatuře, česká literatura v 90. letech 19. stol. 1. vydání
Objev podobné jako Čítanka pro 2. r. gymnázií - Josef Soukal
Čítanka pro 3. ročník základní školy - Jana Potůčková
Čítanka obsahuje úryvky pohádek, pověstí, básničky a lidová říkadla vybrané ze zlatého fondu české a světové dětské literatury (obsah viz níže). Knížka je součástí souboru Český jazyk pro 3. třídu ZŠ, který obsahuje dále dvoudílnou UČEBNICI, dvoudílný PRACOVNÍ SEŠIT, PRACOVNÍ SEŠIT K ČÍTANCE, sdruženou knížku SLOH A KOMUNIKAČNÍ VÝCHOVA, dvoudílnou PÍSANKU, procvičovací sešit VYJMENOVANÁ SLOVA a motivační pomůcky ŽOLÍKOVÁ KARTA a ŽOLÍCI.
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník základní školy - Jana Potůčková
Čítanka pro 3. ročník, 1. díl - Lenka Bradáčová
Čítanka 3/1 pokračuje v seznamování s knihami autorů klasické dětské literatury. Přináší texty vhodné pro nácvik plynulého čtení, které žáky zaujmou i po stránce obsahové, a tím je motivují k rozvoji čtenářství. Čítanka také dále rozšiřuje poznání dětí o dílech ilustrátorů, kteří tvořili pro tuto věkovou skupinu. Prohlubuje znalosti v oblasti teorie literatury – poezie (přirovnání, zosobnění, dějová báseň), próza (pověst, děj, prostředí, postava), divadlo, autor a jeho dílo, fantazie atd. Doplňkem je Pracovní sešit k Čítance 3/1, který vede žáky k práci s textem a obsahuje činnosti vedoucí k rozvoji čtenářských dovedností.
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník, 1. díl - Lenka Bradáčová
Sluchové vnímání - Zdeňka Michalová
Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet. Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku. Aby dítě práce bavila, při zdolávání jednotlivých obtíží ve sluchovém vnímání splněním jednotlivých úkolů zdolává postupně s klukem Tobíkem horu, k jejímuž vrcholu vedou obláčky s čísly jednotlivých úkolů. Ty si postupně vybarvuje, až vrcholu hory dosáhne. Dítě tak postupně zvládá rytmizovat písničky, sluchově rozlišovat rytmus řeči, vytleskávat slabiky slov, u slabik určovat jejich délku, postupně sluchově rozlišovat přítomnost určité slabiky či písmene (fonému) ve slyšeném slově, pohrát si se zvukovou malebností jednotlivých slov aj.
Objev podobné jako Sluchové vnímání - Zdeňka Michalová
Čítanka pro 3. ročník (978-80-87591-38-3)
Kniha - autor Zita Janáčková, 180 stran, česky Vypracována obdobně jako Čítanka 2. Obsahuje krátké a humorné příběhy, pohádky a básničky doplněné otázkami k textu.
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník (978-80-87591-38-3)
Český jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil
Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština.Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žákům 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem.Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa.Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat.Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby.Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování.Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store.Schválilo MŠMT čj. MSMT-9384/2018 dne 19. července 2018 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura, 1. - 5. ročník, s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Český jazyk pro 2. ročník - pracovní sešit 1. díl - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil
Hravá čítanka 2: Pracovní učebnice pro 2. ročník Z3, v souladu s RVP (978-80-7563-059-9)
Kniha - 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ucelená řada učebnic a pracovních sešitů pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol je koncipována tak, aby mohla nabídnout učitelům učebnici společně s celou řadou nástrojů, které jim umožní naplnit ŠVP. Výuková řada Hravá čeština splňuje požadavky jak na RVP ZV, tak i učitelů z praxe. Kromě promyšlených a kreativních učebnic a pracovních sešitů jsme se zaměřili také na doplňkové pomůcky (písanky, čítanka, hravá abeceda, pracovní listy), které komplet dotvářejí. Pracovní sešity a učebnice jsou vytvořeny moderním a inovativním přístupem. Cvičení se vyznačují tvořivostí, obsahovou a typologickou pestrostí a motivují žáky k práci. Na tvorbě pracovních sešitů se podílel široký kolektiv učitelů s bohatými teoretickými znalostmi i praktickými zkušenostmi z vyučování českého jazyka. Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu žáků. Pestré typy úloh slouží žákům k procvičování...
Objev podobné jako Hravá čítanka 2: Pracovní učebnice pro 2. ročník Z3, v souladu s RVP (978-80-7563-059-9)
Pracovní sešit k Čítance pro 3. ročník, 2. díl - Denisa Bezděková
Pracovní sešit svým charakterem poskytuje možnost rozvíjet klíčové kompetence žáků a činnostními prvky ve výuce jim umožňuje postupně ovládnout prakticky zaměřené očekávané výstupy RVP ZV. Obsahuje úkoly ke všem textům z Čítanky 3/2 ALTER i náměty pro skupinovou práci.
Objev podobné jako Pracovní sešit k Čítance pro 3. ročník, 2. díl - Denisa Bezděková
Čítanka pro 3. ročník gymnázií (80-7235-226-1)
Kniha - autor Josef Soukal, 352 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je třetí částí nové čtyřdílné řady učebnic osvědčeného autorského týmu odborníků a středoškolských učitelů. Pro každý ročník je určena jedna učebnice literatury a jedna čítanka. Jejich pojetí vychází z platných učebních osnov pro gymnázia, připravuje již žáky na nové pojetí maturit.
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník gymnázií (80-7235-226-1)
Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 2. a 3. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: barva, linie, tvar a kombinování. Ke každému tématu jsou připraveny další možné úkoly, které korespondují s daným učivem a mají přesah do mezipředmětových vztahů. Rozvíjejí jazykový i umělecký cit žáků. Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy. Proč začít s naší výtvarnou výchovou: Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit Spousta námětů, doporučení, postupů a technik Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky. Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce. Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky. Metodický materiál vznikl na základě úzké spolupráce s odborníky z řad pedagogů, kteří mají bohaté zkušenosti s výukou na 1. stupni ZŠ.
Objev podobné jako Výtvarná výchova - metodická příručka pro 2. a 3. ročník
Písanka 2/3 - nevázané písmo Sassoon pro 2. ročník ZŠ
Třetí díl ze souboru tří písanek nevázaného písma Sassoon pro 2. ročník.
Objev podobné jako Písanka 2/3 - nevázané písmo Sassoon pro 2. ročník ZŠ
Čítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí
Objev podobné jako Čítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
Čítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
Čítanka 3 navazuje na titul pro 2. ročník. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí
Objev podobné jako Čítanka 3 - 3. ročník - Hana Mikulenková
Matematika pro 2. ročník 3. díl - Hana Mikulenková
I poslední díl této dětsky maximálně vstřícné publikace (graficky, tematicky i slovníkově) obsahuje shodně 60 stran cvičení a úloh, skrze něž se děti dostávají k učivu, které mají pochopit. Vzhledem k tomu, že každá stránka učebnice je doplněna metodickým komentářem a výsledky cvičení i pracovními postupy v samostatné publikaci pro učitele, je učebnice perfektně naladěna na dětské vnímání, nic nepatřičného v ní děti neruší. Velkou výhodou je dynamičnost „pracovní učebnice“, která je sestavena z úloh na pochopení probírané látky a není k ní tedy nutný pracovní sešit, a také její rozdělení do tří relativně slabých, a tedy formálně lákavějších sešitů. Cvičení a úkoly, které doprovázejí výklad, jsou pojaty aplikačně, děti rychle chápou, jak jim matematické a logické postupy pomohou v běžném životě. Učebnice tak pomocí dosahování očekávaných výstupů stanovených RVP přirozeně buduje a rozvíjí i klíčové kompetence. Pro děti, které v matematice najdou zalíbení, je navíc připravena i speciální rozšiřující publikace Zajímavá matematika pro druháky.
Objev podobné jako Matematika pro 2. ročník 3. díl - Hana Mikulenková
Čítanka pro 3. ročník základní školy - Krupárová M., Nováková P.
V této učebnici literární výchovy a čtení jsou mezi autory jednotlivých textů zařazeni jak čeští, tak zahraniční spisovatelé píšící pro děti. Většinu textů doprovází svěží výtvarné zpracování ilustrátorem Alešem Čumou, mnohé texty doprovází i obrázky ilustrátorů jako Jiří Trnka, Zdeněk Smetana, Josef Lada, Adolf Born, Alois Mikulka a další. Struktura textů v Čítance umožňuje různorodou práci s textem (s důrazem na aktivní projev: vyprávění, přednes, dramatizaci, povídání nad knihou atd.). V závěru většiny textů jsou otázky zaměřené na práci s textem (charakteristika postav, atmosféra příběhu, postoj ke knize, vystižení hlavní myšlenky, vyhledávání informací v textu knihy), dále na orientaci v textu, porozumění textu a také na zasazení do širších souvislostí a propojení s různými oblastmi. Lepšímu porozumění čteného textu napomáhají poznámky, vysvětlující slova, případně jevy, s nimiž se děti dnes již tak často nesetkávají. U cizích jmen je uvedena výslovnost. S doložkou MŠMT.
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník základní školy - Krupárová M., Nováková P.
Stavební mechanika pro 2. a 3. ročník SPŠ - Jiří Dvořák
Tato kniha je novým přepracováním učebnice stavební mechaniky vydané v roce 1985. Kniha je určena studentům SPŠ stavebních, poslouží však i pracovníkům ve stavebnictví při řešení konkrétních úkolů stavební mechaniky.
Objev podobné jako Stavební mechanika pro 2. a 3. ročník SPŠ - Jiří Dvořák
Stavební konstrukce pro 2. a 3. ročník SOU - Antonín Doseděl
V učebnici jsou probrány veškeré stavební práce od zemních prací, základů, přes svislé a vodorovné konstrukce, schodiště, rampy, zastřešení až po dokončovací práce, jako jsou povrchové úpravy, podlahy, dlažby apod. Samostatné kapitoly jsou věnovány stavebním výkresům a technickému zařízení budov.
Objev podobné jako Stavební konstrukce pro 2. a 3. ročník SOU - Antonín Doseděl
Připravujeme se do školy - Zdeňka Michalová
Nastoupí-li nepřipravené a nezralé dítě do základní školy, nedovede se s novými nároky správně a přiměřeně vyrovnat. Některé děti bývají po příchodu ze školy nadměrně unavené až vyčerpané, protože vyučování pro ně znamená příliš velkou zátěž. U jiných dětí vyvolává nová školní situace místo radostného očekávání úzkostné stavy a strach, trému. Aby takovým okamžikům děti nebyly vystaveny a mohly se skutečně do školy těšit, v tom jim chce pomoci naše publikace. Jejím cílem je nastartovat u budoucího školáka některé percepčně-kognitivní funkce. Pokud se to podaří, může dítě počáteční nároky čtení, psaní a počítání zvládat mnohem jednodušeji. Pracovní sešit je zaměřen konkrétně na stimulaci početních představ, zrakového vnímání a grafomotoriky. Při plnění úkolů na jednotlivých pracovních listech by mělo být zabráněno výrazným obtížím při rozlišování písmen ve čtení a psaní. Postupně by mělo dojít k cílenému usměrnění správných očních pohybů při čtení, opisu a přepisu a k celkovému zobratnění drobného svalstva ruky. Početní úkoly vedou dítě k snadnějšímu zapamatování obrazu čísla ve spojení s názorem, procvičení základních geometrických tvarů, posílí prostorovou a pravolevou orientaci. Při plnění jednotlivých úkolů je budoucí prvňák zároveň veden k systematické a úmyslné soustředěnosti na práci, což je nezbytným předpokladem jakékoliv úspěšné duševní aktivity nejen ve školním prostředí.
Objev podobné jako Připravujeme se do školy - Zdeňka Michalová
Čítanka pro 3. ročník středních odborných škol (80-7235-212-1)
Kniha - autor Josef Soukal, 352 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je třetí částí čtyřdílné řady speciálně vytvořené pro SOŠ. Nový ucelený soubor učebnic je zpracován podle nejnovějších osnov pro SOŠ· Studenty již připravuje na nové pojetí maturity. Pro každý ročník je určena jedna učebnice literatury a jedna čítanka. Závěrečný díl řady vyjde v roce 2004. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník středních odborných škol (80-7235-212-1)
Čítanka pro 3. ročník základní školy (978-80-7358-000-1)
Kniha - autor Martina Krupárová; P. Nováková, 144 stran, česky, pevná s přebalem matná V této učebnici literární výchovy a čtení jsou mezi autory jednotlivých textů zařazeni jak čeští, tak zahraniční spisovatelé píšící pro děti. Většinu textů doprovází svěží výtvarné zpracování ilustrátorem Alešem Čumou, mnohé texty doprovází i obrázky ilustrátorů jako Jiří Trnka, Zdeněk Smetana, Josef Lada, Adolf Born, Alois Mikulka a další. Struktura textů v Čítance umožňuje různorodou práci s textem (s důrazem na aktivní projev: vyprávění, přednes, dramatizaci, povídání nad knihou atd.). V závěru většiny textů jsou otázky zaměřené na práci s textem (charakteristika postav, atmosféra příběhu, postoj ke knize, vystižení hlavní myšlenky, vyhledávání informací v textu knihy), dále na orientaci v textu, porozumění textu a také na zasazení do širších souvislostí a propojení s různými oblastmi. Lepšímu porozumění čteného textu napomáhají poznámky, vysvětlující slova, případně...
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník základní školy (978-80-7358-000-1)
Čítanka pro 5. ročník (978-80-88285-53-3)
Kniha - autor Zita Janáčková, 188 stran, česky Milí žáci, právě otvíráte čítanku, kde je pro vás, páťáky, vybráno velké množství poučných, napínavých i zábavných ukázek z děl českých i světových autorů pro děti a mládež. Když si prohlédnete názvy kapitol, zjistíte, že je zde zařazeno několik skupin textů z okruhu vámi oblíbené četby, například: – příhody ze života kluků a dívek, – zábavné ukázky, při jejichž četbě se zasmějete, – fantasy literatura plná fantastických a dobrodružných příběhů, – sci-fi literatura doplněná zajímavostmi o vesmíru, – záhadné a detektivní příběhy, na jejichž rozuzlení se budete podílet, – nahlédnutí do světa čar a kouzel, – příběhy plné prázdninových zážitků. Názvy několika jiných kapitol vám připomenou učivo probírané v dalších předmětech 5. ročníku. Zde si upevníte a pomocí ukázek z encyklopedií i krásné literatury rozšíříte znalosti z hodin vlastivědy a přírodovědy. Patří sem například: – Naše vlast, Výlet...
Objev podobné jako Čítanka pro 5. ročník (978-80-88285-53-3)
Čítanka pro 7. ročník (978-80-7600-316-3)
Kniha - autor Thea Vieweghová, 194 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Čítance byla prodloužena schvalovací doložka do roku 2020. Ukázky jsou seřazeny do 14 kapitol. Část jich odpovídá paralelně probíranému dějepisnému, zeměpisnému a přírodopisnému učivu 7. ročníku. Zmíněné kapitoly jsou proloženy ukázkami z oblíbených literárních žánrů, jako jsou např. fantasy literatura, detektivka, bestseller a humorné příběhy, medailonky autorů a literární teorií. Do Čítanky 7 je také zařazena hra, tentokrát s tematikou světových přístavů. Součástí je řada činnostních úkolů a námětů pro skupinovou práci. U některých článků jsou rovněž uvedena doporučená průřezová témata.
Objev podobné jako Čítanka pro 7. ročník (978-80-7600-316-3)
Čítanka pro 4. ročník (978-80-87591-25-3)
Kniha - autor Zita Janáčková, 180 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Milí žáci, předpokládáme, že coby novopečení čtvrťáci jste už zvládli techniku plynulého čtení a stali jste se zdatnými čtenáři. Do čítanky jsme pro vás vybrali řadu humorných příběhů ze života dětí, několik pohádek pro větší čtenáře, zajímavé pověsti odehrávající se v hluboké minulosti nebo spojené s některými kouty naší vlasti, napínavou dobrodružnou četbu, veselé básničky i populárně naučné texty z dětských encyklopedií. Naší snahou bylo, aby si každý z vás našel v čítance ukázku, která ho zaujme a povede k přečtení celé knihy. Na vás, šikovné a bystré čtenáře, čeká čtenářská soutěž s názvem CESTA NA OSTROV ČTENÁŘů. Na stránkách čítanky se budete postupně setkávat se soutěžními úkoly označenými symbolem loďky. Každý splněný úkol vás přiblíží k O strovu čtenářů o stanovený počet mil. Soutěž je dobrovolná, každý si může zvolit libovolný počet úkolů, které chce plnit. V čítance...
Objev podobné jako Čítanka pro 4. ročník (978-80-87591-25-3)
Písanka pro 3. ročník základní školy (2. díl) - Zdenka Horáková
Aktivně upevňuje znalost psaní pomocí hádanek, doplňování veršů, oprav chybného textu a úkolů propojených s učivem prvouky. NOVA373
Objev podobné jako Písanka pro 3. ročník základní školy (2. díl) - Zdenka Horáková
Čítanka 2 - 2. ročník - Hana Mikulenková
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí.
Objev podobné jako Čítanka 2 - 2. ročník - Hana Mikulenková
Matematické pětiminutovky 2. díl: Sčítání a odčítání dvojciferných čísel do 100 pro 2.-3. ročník ZŠ (859-4-655-4032-4)
Kniha - autor Hana Staudková,, česky, volné listy Učební pomůcka pro 30 žáků. Obsahuje 14 sad po 30 listech pětiminutovek – umožňuje dětem naučit se hbitě sčítat a odčítat jednociferná i dvojciferná čísla v oboru do 100. Výsledky všech příkladů má k dispozici pouze vyučující. 210 volných listů + listy s výsledky příkladů
Objev podobné jako Matematické pětiminutovky 2. díl: Sčítání a odčítání dvojciferných čísel do 100 pro 2.-3. ročník ZŠ (859-4-655-4032-4)
Stavební materiály II pro 2. a 3. ročník SOU - Hamák Luboš
V části pro 2. ročník shrnuje učebnice informace o stavební keramice, kovech, dřevu, plastech, stavebním sklu, žáruvzdorných materiálech, hydroizolačních, tepelných i zvukových izolacích, železobetonu a stavebních lepidlech. V části pro třetí ročník pak popisuje lehké a speciální betony, pomocné materiály, vláknité výrobky, prefabrikáty a ochranné stavební prvky.
Objev podobné jako Stavební materiály II pro 2. a 3. ročník SOU - Hamák Luboš
Stavební konstrukce pro 2. a 3. ročník SOU (978-80-85920-51-2)
Kniha - autor Antonín Doseděl, 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V učebnici jsou probrány veškeré stavební práce od zemních prací, základů, přes svislé a vodorovné konstrukce, schodiště, rampy, zastřešení až po dokončovací práce, jako jsou povrchové úpravy, podlahy, dlažby apod. Samostatné kapitoly jsou věnovány stavebním výkresům a technickému zařízení budov.
Objev podobné jako Stavební konstrukce pro 2. a 3. ročník SOU (978-80-85920-51-2)
Čítanka pro 1. ročník gymnázií (80-7235-153-2)
Kniha - autor Josef Soukal, 360 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je první částí nové čtyřdílné řady učebnic osvědčeného autorského týmu odborníků a středoškolských učitelů. Pro každý ročník je určena jedna učebnice literatury a jedna čítanka. Jejich pojetí vychází z platných učebních osnov pro gymnázia, připravuje již žáky na nové pojetí maturit.
Objev podobné jako Čítanka pro 1. ročník gymnázií (80-7235-153-2)
Čítanka pro 3. ročník: Čtení s porozuměním (978-80-87591-15-4)
Kniha - autor Zita Janáčková; Tereza Janáčková; Thea Vieweghová, 132 stran, česky Čítanka je součástí edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti. Učebnice odpovídá pojetí a cílům RVP ZV. Hlavním cílem je dále v dětech prohlubovat zájem o literaturu a nenásilnou formou je poutavými články a zábavnými úkoly motivovat k četbě. Každá literární ukázka je doplněna otázkami a úkoly směřujícími k rozvoji čtenářské gramotnosti dětí. Texty jsou voleny tak, aby zahrnovaly všechny literární žánry přiměřené dané věkové skupině a aby zároveň korespondovaly s učivem probíraným v hodinách prvouky. Na znalosti z prvouky je současně cílena i většina mezipředmětových otázek. Dále v čítance najdete hádanky, náměty na skupinové úkoly a hry na povolání, kde si žáci jedno zvolí a plní s ním spojený úkol. Zařazeny jsou rovněž otázky a úkoly zaměřené na etickou výchovu žáků. Stručné informace o nejzákladnějších pojmech z literární teorie nebo zajímavosti k...
Objev podobné jako Čítanka pro 3. ročník: Čtení s porozuměním (978-80-87591-15-4)
Matematika a její aplikace pro 2. ročník 3. díl: 2. ročník (978-80-7230-499-8)
Kniha - autor Hana Mikulenková; Josef Molnár, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nový třídílný titul Matematika a její aplikace 3 vám v mnoha směrech nebude neznámý, jeho jednotlivé části však jsou cele prakticky zaměřeny k naplňování očekávaných výstupů tak, aby vám pomohly u dětí co nejlépe rozvíjet klíčové kompetence dle požadavků RVP.
Objev podobné jako Matematika a její aplikace pro 2. ročník 3. díl: 2. ročník (978-80-7230-499-8)
Čítanka 3 - pracovní sešit - 3. ročník - Hana Mikulenková
Pracovní sešit je volnou součástí Čítanky 3. Tvoří s ní organický celek. Podporuje dosahování očekávaných výstupů a rozvoj klíčových kompetencí pomocí úkolů a cvičení různého typu pro zdatné i méně zkušené čtenáře. Prostřednictvím zadání úkolů i jejich řešení a díky „radám knihomola Emila“ se děti dozvídají více o tom, co znamená čtení a literatura. Sešit nastiňuje různé možnosti, jak pracovat s ukázkami z učebnice, ať jde o procvičování čtení obtížných slov nebo nácvik správného a plynulého čtení a nebo, a to především, o čtení s porozuměním. Cvičení ověřují, zda čtenář textu porozuměl a zda si s ním umí poradit. Motivace k zážitkovému čtení je nejdůležitějším záměrem pracovního sešitu.
Objev podobné jako Čítanka 3 - pracovní sešit - 3. ročník - Hana Mikulenková
Matematika pro 2. ročník základní školy (3. díl) - Jana Potůčková
Třídílná učebnice matematiky pro 2. třídu ZŠ je součástí souboru Matematika pro 2. třídu ZŠ, který obsahuje dále třídílný procvičovací sešit a přílohu. Knížky nejsou určeny na dopisování. Předpokládá se, že k učebnici bude (kromě procvičovacího sešitu) zaveden ještě obyčejný sešit na řešení úloh z učebnice. V učebnici je na každé stránce odkazováno na vhodná cvičení v procvičovacím sešitu a je tak snadné zadávat např. domácí úkoly či samostatnou práci. Učebnice předkládá učivo nenásilně a hravou formou. Používá množství výmluvných grafických znázornění i ilustrací, předpokládá používání pomůcek, které si děti vyrábí v pracovní výchově podle návodu a používají též přílohu s předtištěnými maketami pomůcek. V knížkách je velké množství návodů na osvědčené hry (ve dvojicích a kolektivech) k procvičování matematiky. Slovní úlohy jsou probírány velmi důkladně, vždy je kladen důraz na provádění zkoušky a zápisu. Každá stránka je určena jako učivo na jednu vyuč. hodinu. Úkoly jsou komentovány přímo na stránce dole, což usnadňuje jejich provádění.
Objev podobné jako Matematika pro 2. ročník základní školy (3. díl) - Jana Potůčková
Pracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ: Čtu, vím a kriticky myslím (978-80-253-4557-3)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato nevšední čítanka, která pracuje s metodami, jež podporují samostatné a kritické myšlení žáků, je určena dětem, které již zvládly úplné základy čtení. Texty a s nimi související praktické úkoly přispívají k rozvoji techniky čtení a čtenářských dovedností a zároveň podněcují žáka k přemýšlení o obsahu. Rozvíjejí tak jeho osobnost a samostatné uvažování.
Objev podobné jako Pracovní čítanka pro 1. a 2. ročník ZŠ: Čtu, vím a kriticky myslím (978-80-253-4557-3)
Podívejte se také
- Various: Symfonie pro harfu a orchestr 3 - CD (CQ0035-2)
- creality ender 3 pro ender 3 pro
- Držák zadního blatníku pro Xiaomi Scooter Pro 2/Essential/1S/Scooter 3 (XISC067)
- Xiaomi Mi Electric Scooter nabíječka (Pro/Pro 2/1S/Essential/Scooter 3) (C002470001400)
- Literatura pro 2. ročník středních škol: Set (metodika, 3 CD) (978-80-7358-131-2)
- Český jazyk pro 2. ročník SOŠ (978-80-7235-501-3)
- Český jazyk pro 3.r.gymnázií Metodická příručka (80-7235-217-2)
- Harry Potter - Kreslené postavy 2 pro Mi Band 3/4 (8595702968939)
- Čítanka pro 2. ročník základní školy (978-80-7358-134-3)
- Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník (978-80-7311-152-6)
- Harry Potter - Draco Malfoy 2 pro Mi Band 3/4 (8595702968519)
- Harry Potter - Kouzelnické kejkle 2 pro Mi Band 3/4 (8595702968786)
- Harry Potter - Bradavické koleje 2 pro Mi Band 3/4 (8595702969202)
- Sunar Complex 2 (3× 600 g) Sunar Complex 3 (3× 600 g) (8592084416683)
- barva na vlasy 2 3 ebony
- Elán: Legenda 3 - CD (720547-2)
- Hity do 3. tisíciletí 2 (9790706509419)
- Hebtyl (978-80-907421-2-3)
- 4 3 2 1 (4321) (0571324622)
- Team: Team 3 - CD (912312-2)
- Country perly 3 - CD (410161-2)
- ARAVEN Set: termodisplay se 3 dávkovači gn 2/3 (1360)