Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)
Elektronická kniha - autor Zděňka Michalová, 104 stran, česky Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními listy....
Podívejte se také Spřízněné duše (978-80-763-3360-4)
Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)
Kniha - autor Alžběta Kratochvílová; Zděňka Michalová, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními...
Podívejte se také Pravidla fotbalu (978-80-7376-647-4)
Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)
Elektronická kniha - autor Zděňka Michalová, 152 stran, česky Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně...
Podívejte se také Pravidla úspěchu (978-80-872-4944-4)
Podívejte se také
- Pravidla úspěchu (978-80-87249-44-4)
- Sandlerova pravidla (978-80-7357-895-4)
- Pravidla českého pravopisu (978-80-878-7301-4)
- Kočka v umění (978-80-271-3315-4)
- Kavárna v Kodani (978-80-271-0233-4)
- Buď v pogodě (978-80-271-1223-4)
- Pomeranče v podprsence (978-80-271-0262-4)
- Tulák (978-80-264-3360-6)
- Školní pravidla českého pravopisu (978-80-253-1449-4)
- Aby nám tu bylo hezky: Tvoříme pravidla v MŠ (978-80-262-1852-4)
- Zákoník práce v praxi (978-80-271-2929-4)
- Ošetřovatelský proces v chirurgii (978-80-271-2466-4)
- Řízení lidí v organizacích (978-80-271-3823-4)
- Dokumentární akreditiv v praxi (978-80-271-1249-4)
- Kniha magie (978-80-257-3360-8)
- Autoškola 2022: Pravidla, značky, testy (978-80-264-4099-4)
- Je v pořádku, že nejsi v pořádku (978-80-271-3498-4)
- Začínáme programovat v jazyku Python (978-80-271-3609-4)
- Písmenka v hádankách a křížovkách (978-80-271-2565-4)
- Svátky v Kavárně nových začátků (978-80-271-3427-4)
Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)
Kniha - autor Zděňka Michalová; Alžběta Kratochvílová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom...
Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)
Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9)
Kniha - autor Eva Opravilová; Vladimíra Gebhartová, 496 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kurikulum předškolní výchovy Čtyři úspěšné projekty výchovně vzdělávací práce v předškolním období (Jaro, Léto, Podzim, Zima v mateřské škole), vydávané nyní v ucelené publikaci za výhodnou cenu
Objev podobné jako Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9)
Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9)
Kniha - autor Zora Syslová; Lucie Štěpánková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje dítěte v souladu s individualizací předškolního vzdělávání. Vychází z teorie projektové výuky a integrované tematické výuky ve shodě s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Teoretická východiska jsou doplněna řadou praktických příkladů. Jednotlivé kroky vedoucí k vytvoření krátkodobého projektu vzdělávání dětí v mateřské škole jsou doplněné o fázi realizace vzdělávání, ale i hodnocení jak průběhu, tak ukončení projektu. Kniha je určena učitelům a ředitelům mateřských škol, ale i studentům SPgŠ a studentům VŠ oboru Učitelství pro mateřské školy a Předškolní pedagogika. Mohou ji využít také učitelé vysokých i středních škol oborů zaměřených na předškolní vzdělávání.
Objev podobné jako Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9)
Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0)
Kniha - autor Petra Martinovská; Zbyněk Němec, 128 stran, česky Publikace přináší komplexní pohled na činnost asistenta pedagoga v mateřské škole se všemi jejími specifiky, počínaje úspěšným výběrem a uvedením asistenta pedagoga do MŠ, přes jeho metodickou podporu až po vymezení pracovní náplně asistenta pedagoga. Autoři se dále zabývají otázkou, jak optimálně vytvořit spolupráci učitele a asistenta pedagoga, například jak rozdělit jejich kompetence či jak vymezit komunikaci. Neopomíjejí ani chyby, které při spolupráci obou pracovníků mohou nastat a kterých je dobré se vyvarovat. Samostatná kapitola je věnovaná vlastní práci asistenta pedagoga s dítětem se speciálními vzdělávacími potřebami, včetně charakteristiky specifik vhodné podpory dětí s různými typy znevýhodnění. Stranou nezůstává ani otázka spolupráce, především komunikace asistenta pedagoga s rodiči dětí. Teoretické informace jsou doplněny příklady z praxe mateřských škol.
Objev podobné jako Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0)
Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)
Kniha - autor Markéta Mlčochová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Kdo si hraje – nezlobí, kdo se směje – nepláče. A také si toho víc zapamatuje. Nejen faktické vědomosti jsou pro život důležité, ale časem oceňujeme hlavně ty, za které se známky nedávají: pomoc kamarádovi, pomoc slabšímu, umění bránit sebe i ostatní před nespravedlností, postavit se na správnou stranu. Kniha pomáhá v dětech rozvíjet sociální kompetence a to v podobě uvědomění si a pojmenování vlastních pocitů, ale i schopnosti vcítit se do druhého. Aby se zážitek ze čtení umocnil, nabízíme dětem v příloze pracovní listy, které mohou využít nejen paní učitelky mateřských škol, ale i rodiče či prarodiče. Kniha obsahuje 12 pohádkových příběhů, na které navazují pracovní listy rozvíjející prostorovou orientaci, předmatematické dovednosti, serialitu, zvyšují předčtenářskou gramotnost, rozvíjí řeč a práci s kontextem a v neposlední řadě listy obsahují také grafomotorické a...
Objev podobné jako Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)
Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Kniha - autor Zora Syslová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá tématem věkově heterogenních a homogenních tříd. Jaké jsou výhody heterogenního uspořádání? Co udělat pro to, aby se v nich daly naplňovat výchovně vzdělávací záměry? Na co bychom se měli při práci s heterogenní skupinou zaměřit? Věkově heterogenní třídy umožňují individualizované vzdělávání snáze než homogenní, lze v nich vytvářet malé skupinky a pracovat s dětmi podle jejich možností. Mladší děti se navíc učí lépe od starších spolužáků a kamarádů než od dospělých. Učitelka je facilitátorem, nabízí dětem připravené prostředí a podporuje jejich samostatnost. Autorky nabízejí jak zahraniční zkušenosti s heterogenním uspořádáním tříd v mateřské škole, tak příklady dobré praxe z prostředí českých mateřských škol. Kniha obsahuje i výsledky výzkumu české situace v předškolním vzdělávání. Doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., je vysokoškolská pedagožka s předchozí pedagogickou...
Objev podobné jako Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Podpora rozvoje dětí v mateřské škole - Sybille Schmitz
Jak se dospělí setkávají s dětmi? Co vidíme, když pozorujeme děti? Jak hodnotíme jejich osobní prostředí a jejich rodiny? Pouze ti, kteří si uvědomují svůj vnitřní postoj, mohou děti vhodně doprovázet a podporovat v jejich vývoji. Pak je možné rovnoměrně rozvíjet všechny základní pedagogické postoje – orientaci na zdroje, orientaci na potřeby, orientaci na kompetence, orientaci na vztahy a orientaci na situaci.Kniha na základě praktického přístupu a mnoha případových studií vysvětluje, jak lze těchto pět základních směrů uplatnit v každodenní výuce. To usnadňuje pozorování dětí, hodnocení jejich chování a sledování jejich vývoje. Otázky k zamyšlení jsou také součástí každé kapitoly.Knihu využijí pedagogové mateřských škol a školních družin. Sybille Schmitz je logopedka a rodinná terapeutka, pracuje s předškolními dětmi.
Objev podobné jako Podpora rozvoje dětí v mateřské škole - Sybille Schmitz
Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Kniha - autor Eva Koželuhová; Ondřej Koželuh; Michaela Šujancová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit.
Objev podobné jako Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Umělci v mateřské škole: Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4)
Kniha - autor Dagmar Krupová; Ivana Rochovská, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit.
Objev podobné jako Umělci v mateřské škole: Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4)
Děti a senioři v mateřské škole - Ondřej Koželuh, Eva Koželuhová, Michaela Šujancová
Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit.Eva Koželuhová (hlavní autorka) působí jako odborný asistent na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI.
Objev podobné jako Děti a senioři v mateřské škole - Ondřej Koželuh, Eva Koželuhová, Michaela Šujancová
Vědci v mateřské škole 2: Aktivity pro malé badatele (978-80-262-1391-8)
Kniha - 136 stran, česky Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť. Právě naopak, ať vědeckými metodami objevují svět, zkoumají jevy, s nimiž se setkávají. Nepotřebují k tomu složité přístroje a zařízení, ale postačí jim předměty denní potřeby. Podobné myšlenky podnítily vznik publikace, jejímž cílem je popsat dětské prekoncepty související s vybranými přírodními jevy a navrhnout aktivity využitelné v preprimárním vzdělávání. Kniha se zaměřuje na tato témata: teplo, chlad, magnetizmus, elektřina, tání a tuhnutí, rozpouštění, vypařování. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči – pracovišti Pedagogické fakulty Katolické univerzity v...
Objev podobné jako Vědci v mateřské škole 2: Aktivity pro malé badatele (978-80-262-1391-8)
Den v mateřské škole - Ondřej Koželuh
Ačkoli kniha vychází z ověřené pedagogické teorie, nabízí velmi čtivého průvodce běžným dnem v mateřské škole. Autor se ptá, zdali si děti mohou mazat chleba k svačině samy, jak zorganizovat náročné situace typu přechodů z jednoho prostředí do druhého, a ukazuje, že děti toho zvládnou mnohem více, než si sami myslíme. Vychází z reálných zkušeností z prostředí MŠ, jakožto i ze zkušeností jeho kolegů, přátel… V MŠ se každý pedagog každý den setkává s desítkami, ne-li stovkami situací, které se pravidelně opakují a které se podle dají dělat lépe, efektivněji. V knize proto najdete jak praktické tipy na zlepšení jednotlivých edukačních aspektů dne v MŠ, tak i teoretické základy daného aspektu. Ondřej Koželuh působil několik let jako učitel v MŠ, je lektorem DVPP pro MŠ, v současné době vyučuje na VŠ v oblasti pregraduální přípravy budoucích učitelek MŠ. V Portále vyšla jeho úspěšná kniha Učitelem ve školce.
Objev podobné jako Den v mateřské škole - Ondřej Koželuh
Sociální dovednosti v mateřské škole - Aktivity k minimalizaci nevhodného chování v předškolním věku a posilování sociálních dovedností - Alžběta Krat
Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině.Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně porozuměly, proč je dodržování určitých zásad společenského chování nutné a přínosné.Součástí publikace je bohatý obrazový materiál, který je nedílnou součástí zprostředkování.
Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole - Aktivity k minimalizaci nevhodného chování v předškolním věku a posilování sociálních dovedností - Alžběta Krat
Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)
Kniha - autor Jana Rohová, 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem je určena pro učitele MŠ, i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Obsahuje řadu pracovních listů, které předškoláky naučí první slova a věty. Učebnice/metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem s názvem Dítě-cizinec v mateřské škole je určena primárně pro učitele MŠ. Mohou ji ale používat i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Seznámí vás se specifickými potřebami žáka cizince. Doporučí vám organizace, které vám mohou ve vaší práci pomoci. Obsahuje řadu pracovních listů, které děti naučí první slova a věty, které potřebuje v MŠ použít. Okruhy vychází z potřeb MŠ a jsou přizpůsobeny této věkové kategorii dětí. Každý pracovní list (=PL) je doplněn metodikou, která vám může pomoci. PL obsahují kromě slovní zásoby i rozmanité, zábavné úkoly k...
Objev podobné jako Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)
Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)
Elektronická kniha - autor Soňa Koťátková, 184 stran Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je.
Objev podobné jako Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)
Rok v mateřské škole - Vladimíra Gebhartová, Eva Opravilová
Kurikulum předškolní výchovy Čtyři úspěšné projekty výchovně vzdělávací práce v předškolním období (Jaro, Léto, Podzim, Zima v mateřské škole), vydávané nyní v ucelené publikaci za výhodnou cenu
Objev podobné jako Rok v mateřské škole - Vladimíra Gebhartová, Eva Opravilová
Umělci v mateřské škole - Ivana Rochovská, Dagmar Krupová
Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit. Doc. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči (pracoviště Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku). Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu a regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ. V Portále vyšla jejich kniha Vědci v mateřské škole (2015).
Objev podobné jako Umělci v mateřské škole - Ivana Rochovská, Dagmar Krupová
Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023
Diář - denní, formát A4, 47 stran, linkovaný papír, lepená vazba, tvrdé desky, česky Pro ruční zapisování vašich schůzek a povinností využijte nabídku papírového diáře V lavici. Jde o denní diář s úžasnou vůní papíru, který nabízí spoustu místa pro přesné zapsání všeho potřebného na konkrétní den. Pro poznámky a záznamy je připraveno 47 stran stránek formátu A4. Linkovaný papír se postará o přehlednost poznámek. Lepená vazba je doplněna o tvrdé desky, které uchovají diář v perfektním stavu po dlouhou dobu. Jeho rozměry dělají 297 × 196 mm (vך). Diář má česky psané popisky. Jeho univerzální použití uspokojí i náročné uživatele. Diář V lavici se dá používat opakovaně. Není tedy potřeba obstarávat po konci období nový. Hlavní vlastnosti produktu Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023 Knižní diář V lavici budete s radostí otevírat každý den v létě i v zimě Jeho tradiční papírové provedení má stále své kouzlo Denní diář připomene důležité okamžiky Na...
Objev podobné jako Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023
Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)
Kniha - autor Blanka Křováčková; Iva Košek Bartošová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nabízí soubor cvičení a pracovních listů, který je určen dětem ve věku 5–7 let, jejich rodičům a učitelům mateřských škol a přípravných tříd při základní škole. Záměrem je vybavit děti předškolního věku znalostmi a dovednostmi, které jim umožní zvládat nároky 1. třídy základní školy bez větších obtíží, či ještě lépe s radostí a s prožitky úspěchu. V knize najdeme cvičení na rozvíjení zrakového a sluchového vnímání, dále prostorové a pravolevé orientace, předčíselných představ i geometrických tvarů a grafomotorických dovedností dítěte. Nabízené aktivity mají podobu hry. Kniha je určena předškolním dětem a dětem z přípravných tříd základní školy. Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D., vystudovala učitelství pro školy pro mládež vyžadující zvláštní péči a učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Na Univerzitě Hradec Králové působí jako odborná asistentka Ústavu primární a...
Objev podobné jako Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)
Dítě-cizinec v mateřské škole - Jana Rohová, Zuzana Slánská
Učebnice/metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem s názvem Dítě-cizinec v mateřské škole je určena primárně pro učitele MŠ. Mohou ji ale používat i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Seznámí vás se specifickými potřebami žáka cizince. Doporučí vám organizace, které vám mohou ve vaší práci pomoci. Obsahuje řadu pracovních listů, které děti naučí první slova a věty, které potřebuje v MŠ použít. Okruhy vychází z potřeb MŠ a jsou přizpůsobeny této věkové kategorii dětí. Každý pracovní list (=PL) je doplněn metodikou, která vám může pomoci. PL obsahují kromě slovní zásoby i rozmanité, zábavné úkoly k jejímu procvičení. Učebnice je doplněná obrázkovým slovníčkem, který můžete využít nejen k opakování a procvičování, ale i k různým hrám (např. pexeso). Kromě toho jsou v učebnici i další hry pro zpestření výuky (např. domino, oblékací postavy, vybarvovačky apod.). Najdete tu i písničky, básničky, české svátky a řadu dalších věcí, které vám usnadní práci s žákem cizincem.
Objev podobné jako Dítě-cizinec v mateřské škole - Jana Rohová, Zuzana Slánská
Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová
Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními listy.Jedinečné a sociálně promyšlené ilustrace doplňující publikaci vznikly ve spolupráci s akademickou malířkou Martinou Fojtů.
Objev podobné jako Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová
Rok v mateřské škole v činnostech Zima: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-414-5)
Kniha - autor Zuzana Bečvářová; Stanislava Kociánová; Markéta Kubecová, 142 stran, česky Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti se zimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu.
Objev podobné jako Rok v mateřské škole v činnostech Zima: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-414-5)
Rok v mateřské škole v činnostech Podzim: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-413-8)
Kniha - autor Markéta Košťálová; Marta Kryčová; Radka Johana Paterová, 134 stran, česky Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti s podzimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu.
Objev podobné jako Rok v mateřské škole v činnostech Podzim: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-413-8)
Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová - e-kniha
eBook: Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními listy. Jedinečné a sociálně promyšlené ilustrace doplňující publikaci vznikly ve spolupráci s akademickou malířkou Martinou Fojtů.
Objev podobné jako Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová - e-kniha
Rok v mateřské škole v činnostech Podzim - Markéta Košťálová, Radka Johana Paterová, Marta Balvínová Kryčová
Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti s podzimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu.
Objev podobné jako Rok v mateřské škole v činnostech Podzim - Markéta Košťálová, Radka Johana Paterová, Marta Balvínová Kryčová
Rok v mateřské škole v činnostech Zima - Zuzana Bečvářová, Lucie Víchová, Markéta Kubecová, Stanislava Kociánová, Dana Peterková
Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti se zimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu.
Objev podobné jako Rok v mateřské škole v činnostech Zima - Zuzana Bečvářová, Lucie Víchová, Markéta Kubecová, Stanislava Kociánová, Dana Peterková
Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole (978-80-88163-72-5)
Elektronická kniha - autor Jana Divoká, 136 stran, česky Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum „problémového chování“ (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy „problémového chování“ ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma.
Objev podobné jako Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole (978-80-88163-72-5)
Spřízněné duše (978-80-763-3360-4)
Elektronická kniha - autor Janice Ryan, 224 stran, česky Pravdivé příběhy o silném poutu mezi zvířaty a lidmi. Fascinující, dojemné i humorné; takové jsou příběhy zvířat a lidí, kteří si mezi sebou vytvořili mimořádně silné pouto. O tom by mohl vyprávět surfař Todd, kterého před bílým žralokem zachránili stateční delfíni, zraněná etiopská dívka, kterou před útočníky ubránili tři lvi a opatrovali ji, dokud si pro ni nepřišla její rodina, a mnoho dalších.
Objev podobné jako Spřízněné duše (978-80-763-3360-4)
Etiketa: Pravidla slušného chování (978-80-276-0090-8)
Kniha - autor Marta Mészárosová, 44 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá O medvědech si jistě myslíte, že jsou to neohrabaná huňatá zvířata, kterým chutná med a v čase, kdy na zemi padne sněhová přikrývka, spí hlubokým zimním spánkem. Ale náš medvěd je jiný – rád pozoruje slušné lidi a se vším, co zjistil, se chce podělit s vámi, malými čtenáři. Naučí vás zdravit, nastupovat do tramvaje, jak se obléct na různé příležitosti, jak se chovat v kině a u stolu při jídle. Dokonce vám ukáže, jak si uvázat kravatu (to se vám jako dospělým může hodit). Kniha je rozšířenou a upravenou verzí semestrální práce mladé slovenské ilustrátorky.
Objev podobné jako Etiketa: Pravidla slušného chování (978-80-276-0090-8)
Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole (978-80-271-3165-5)
Elektronická kniha - autor Stanislav Štech, 152 stran, česky Publikace se věnuje problematice (ne)úspěšnosti studentů na vysokých školách, a to zejména z pohledu sociálněpsychologického a osobnostního. Zmapovány jsou především ty faktory, které vyplývají ze studentovy osobnosti, z jeho předchozí studijní zkušenosti a ze sociálního pozadí. Ústřední pozornost je věnována motivaci ke studiu na vysoké škole a jejímu vlivu na studijní výkon. Kniha dále hodnotí, jakým způsobem se studenti adaptují na systém vysokoškolského vzdělávání — co jim brání v úspěšném přizpůsobení se nárokům fakulty, potažmo univerzity.
Objev podobné jako Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole (978-80-271-3165-5)
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)
Elektronická kniha - autor Stanislav Navrátil, Jan Mattioli, 120 stran Slovník církevního práva je prvním českým slovníkem specializovaným na vysvětlení pojmů souvisejících s organizací jednotlivých církví. Všímá si všech významnějších prvků jejich vnitřních systémů a právních ustanovení, srovnává užívání termínů v různých církvích a náboženských společnostech i ve státních předpisech o církvích. Slovník usiluje o objasnění správného použití jednotlivých výrazů v jazyku obecném i literárním. Jeho hlavním cílem je napomoci uživatelům orientovat se v předmětné zásobě slov, která je bohatá, ale poměrně málo známá, protože byla v dobách totalitního systému odsunuta do pozadí zájmu. Jako takový je široce použitelný zejména pro studenty humanitních fakult — právnických, filozofických, teologických, žurnalistických — i pro pracovníky v těchto oborech. Využijí jej rovněž překladatelé odborných textů a beletrie.
Objev podobné jako Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)
Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)
Elektronická kniha - autor Stanislav Navrátil, Jan Mattioli, 120 stran Obsah knihy vychází z faktu, že častým zdrojem nežádoucího chování dětí a mládeže jsou chybná osobní pojetí výchovy, učení, vyučování a pedagogické komunikace jednotlivých rodičů, vychovatelů a učitelů a jim odpovídající činnosti využívané v průběhu výchovně-vzdělávací práce. První část publikace se zaměřuje na rozbor a zhodnocení konkrétních podob chybného pojetí výchovy, učení a vyučování a na popis jejich vlivů na vznik nežádoucího chování dětí a mládeže. Druhá část předkládá alternativy pedagogických činností, které pomáhají předcházet vzniku nevhodného chování, a popisuje podmínky pro jejich využití ve výchovně-vzdělávací praxi.Kniha je určena studentům pedagogických oborů, pedagogům, výchovným poradcům, vychovatelům apod.
Objev podobné jako Problémové chování dětí a mládeže (978-80-247-3672-3)
Psychologie kriminálního chování (978-80-271-0731-5)
Elektronická kniha - autor Slavomil Fischer, 208 stran, česky Publikace se věnuje závažné sociální problematice deliktů a trestných činů. Přináší analýzu kriminálního chování i psychologických a edukačních problémů, které souvisejí s ovlivňováním chování osob v průběhu výkonu trestu ve vězení a po jejich propuštění. V první části publikace jsou obsažena teoretická východiska problematiky: • kriminalita, její příčiny a zdroje • osobnostní rysy a vlastnosti kriminální subkultury • psychologie kriminálního chování jako aplikovaná vědní disciplína Dále jsou popsány psychosociální aspekty výchovného působení na deviantní a kriminální subkulturu jak ve věznicích, tak po propuštění odsouzených. Zvýšená pozornost je věnována jejich resocializaci a následné edukaci v rovině preventivní i v rovině nápravy pomocí integračních nástrojů. Závěr knihy zpracovává praktické zkušenosti a poznatky z odborného působení autorů. Publikace je...
Objev podobné jako Psychologie kriminálního chování (978-80-271-0731-5)
Hravá jóga pro děti (978-80-271-3810-4)
Elektronická kniha - autor Anna Dvořáková, 112 stran, česky Kniha je upravenou dvojjazyčnou verzí knížky Hravá jóga pro děti, která byla již dříve vydaná v češtině. Je zjednodušená a zaměřená na komunikaci s dětmi, jak v českém, tak ukrajinském jazyce. Hlavním cílem je, aby všechny děti mohly cvičit společně a ještě se obohatily různými slovy. Téměř přes noc jsme se dostali do situace, kdy se mezi nás nečekaně přišlo mnoho maminek a malých dětí z Ukrajiny. Ocitly se na neznámých místech a v nečekané situaci. V nečekané situaci se ale ocitly i české školky a školy, do kterých začaly chodit ukrajinské děti. Maminkám, vychovatelkám, učitelkám a všem, co mají zájem cvičit a obohatit se o ukrajinská a česká slovíčka při cvičení patří tato knížka. Je důležité nechat děti spolu hrát, smát se, učit se a třeba i cvičit. Právě společná hra a cvičení může být začátkem navázání hezkého vztahu...
Objev podobné jako Hravá jóga pro děti (978-80-271-3810-4)
30 pravidel vítězů (978-80-271-0119-1)
Elektronická kniha - autor Bodo Schäfer, 192 stran Úspěch a naplněný život — kdo by po nich netoužil! Přesto se ale příliš často spokojíme s málem. Naše vize a sny musí ustoupit závazkům a každodenní rutině. Aby se to nepřihodilo i vám, je zde tato kniha jako spolehlivý kompas na cestě k úspěchu. Detaily knihy: Autor: Bodo Schäfer Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0119-1 Počet stran: 192
Objev podobné jako 30 pravidel vítězů (978-80-271-0119-1)
Jak zvládat lovecké chování psa (978-80-271-0151-1)
Kniha - autor Martin Rutter, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Odnaučit psa lovit resp. dostat jeho lovecké chování pod kontrolu je těžké a vyžaduje to trpělivost a dlouhý trénink. Autoři této knížky vám vysvětlí, proč psi loví, a poskytnou vám podrobné rady, jak jim v tom můžete zabránit správnou výchovou a alternativními činnostmi. Díky hezky strukturovanému, srozumitelně podanému textu zkušených psí trenérů se do problematických situací určitě nedostanete. Váš pes už se nerozběhne sám od sebe po stopě zvěře a nezmizí na dlouhé minuty někde v lese. Nebude ani lovit cyklisty, běžce nebo auta, vašich povelů uposlechne a vy budete mít jeho chování vždy pod kontrolou. Martin Rütter založil v roce 1995 svoje první „Centrum pro lidi se psem“ na základě nejnovějších vědeckých poznatků z oblasti etologie a svou filozofii D.O.G.S. (Dog Orientated Guiding Systém) uplatňuje a rozvíjí dodnes. Podle jeho zásad, vznikla mezitím výcviková centra po celém...
Objev podobné jako Jak zvládat lovecké chování psa (978-80-271-0151-1)
488 pravidel pro život: Nevděčné umění správného chování (978-80-242-7401-0)
Kniha - autor Kitty Flanaganová, 320 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tato kniha není tradiční seberozvojovou knihou, protože to nejste vy, kdo potřebuje pomoc. Jsou to jiní lidé. Ať už zírají do telefonu za chůze, dusí vás v MHD svým nesnesitelným parfémem, nebo pravidelně nechávají na záchodě poslední čtvereček toaletního papíru. Někteří lidé, prostě neznají základní životní pravidla. Ale díky tomuto komplexnímu průvodci moderním chováním bude svět brzy mnohem lepším místem. Místem, kde lidé nezničí ovocný salát tím, že do něj dají banán příliš brzy, kde vaši spolupracovníci respektují schopnosti vašeho čichového ústrojí a neohřívají si rybu ve společné kuchyňce, kde muži středního věku nenosí „moderní“ pánské drdůlky… To, co začalo jako vtipná součást australského televizního týdeníku je nyní zásadní knihou, která má moc změnit společnost. (Nebo ji udělat aspoň trochu snesitelnější.)
Objev podobné jako 488 pravidel pro život: Nevděčné umění správného chování (978-80-242-7401-0)
Barevná šifra: Omalovánky pro šikovné děti (978-80-271-3836-4)
Kniha - autor Lauren Farnsworthová; Amanda Learmonthová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyluštěte hádanky, které skrývají, co je na skrytém obrázku. Řiďte se barevnými kódy, obrázek pečlivě vybarvěte a zjistěte, co se na něm skrývá. Nebude to snadné, vybarvujete, jak nejlépe umíte. Šikovné děti, jako jste vy, to určitě zvládnou.
Objev podobné jako Barevná šifra: Omalovánky pro šikovné děti (978-80-271-3836-4)
První pravidlo nezamilovat se (978-80-271-3247-8)
Kniha - autor Felicia Kingsley, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Nick je okouzlující zloděj a mazaný znalec umění. Je vždy přesný, nepřipouští si city a nikdy neselže. Když ho kontaktuje jeden z nejslavnějších sběratelů umění na světě, aby získal tajný Casanovův deník, je odhodlán provést další mistrovskou loupež. Tentokrát však nebude sám. Po jeho boku má stát Silvye, rozená podvodnice, která ovládá devět jazyků a proslula improvizací a hbitýma rukama. Jenže ti dva se nemohou vystát.
Objev podobné jako První pravidlo nezamilovat se (978-80-271-3247-8)
První pravidlo: nezamilovat se (978-80-271-3247-8)
Elektronická kniha - autor Felicia Kingsley, 384 stran, česky Nick je okouzlující zloděj a mazaný znalec umění. Je vždy přesný, nepřipouští si city a nikdy neselže. Když ho kontaktuje jeden z nejslavnějších sběratelů umění na světě, aby získal tajný Casanovův deník, je odhodlán provést další mistrovskou loupež. Tentokrát však nebude sám. Po jeho boku má stát Silvye, rozená podvodnice, která ovládá devět jazyků a proslula improvizací a hbitýma rukama. Jenže ti dva se nemohou vystát.
Objev podobné jako První pravidlo: nezamilovat se (978-80-271-3247-8)
Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole (978-80-247-3856-7)
Elektronická kniha - autor Pavel Zikl, 112 stran Publikace předkládá popis diagnóz, s nimiž se mohou pedagogové běžných mateřských a základních škol v rámci edukačního procesu setkat, a detailně se zabývá realizací ucelené rehabilitace a podporou rozvoje hybnosti u dětí s tělesným a kombinovaným postižením v podmínkách školy. Uvedena je i kategorizace edukačních pomůcek.
Objev podobné jako Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole (978-80-247-3856-7)
Humor ve škole (978-80-210-6205-4)
Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Klára Šeďová, 189 stran, česky Kniha je věnována fenoménu humoru ve školním prostředí. Přináší výsledky původního empirického výzkumu, v němž jako datový zdroj slouží písemná vyprávění žáků a učitelů popisující jejich humorné zážitky ze školy. Prostřednictvím narativní analýzy těchto textů jsou zkoumány jednak typické podoby školního humoru, jednak funkce, které humor plní v sociálním životě a vzájemných vztazích žáků a učitelů.
Objev podobné jako Humor ve škole (978-80-210-6205-4)
Otolína ve škole (978-80-87034-35-4)
Kniha - autor Chris Riddell, 172 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Hlavními hrdiny úspěšné, mezinárodně oceňované a mnohokrát vyznamenané knižní série jsou tak trochu zvláštní holčička jménem Otolína a její nerozlučný kamarád – malý vlasatý tvor z norských močálů zvaný pan Moura. Otolína vášnivě sbírá nejrůznější věci a miluje všechny druhy počasí, zejména však déšť, neboť se ráda čvachtá v kalužích. Obývá apartmá číslo 243 ve dvacátém čtvrtém patře mrakodrapu, který vypadá docela jako pepřenka, takže není divu, že mu také Pepřenka všichni říkají… Otolínini rodiče jsou sběrateli a neustále cestují po celém světě. O Otolínu je v jejich nepřítomnosti ovšem skvěle postaráno, nikdy se necítí osamělá. Společnost jí přece dělá pan Moura a kromě něj holčičce se vším, co je potřeba, pomáhá celá řada dalších neobyčejných společníků. Díky nim se nikdy nenudí! Otolína navíc miluje záhady, stejně jako pan Moura. Oči má pořád otevřené a uši nastražené pro případ, že...
Objev podobné jako Otolína ve škole (978-80-87034-35-4)
KuliFerdo Jemná Grafomotorika: Pracovné listy na rozvoj školskej zrelosti pre deti v materskej škole (978-80-8140-375-0)
Kniha - 69 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Až 96 úžasných aktivít, ktoré rozvíjajú grafomotorické zručnosti škôlkarov pred vstupom do základnej školy. Pre deti od 5 do 7 rokov. Aktivity na nácvik písania a vnímania, možnosť sledovania individuálneho napredovania detí, dobrý štart do školy.
Objev podobné jako KuliFerdo Jemná Grafomotorika: Pracovné listy na rozvoj školskej zrelosti pre deti v materskej škole (978-80-8140-375-0)
1234 anglických slovíček: Obrázkový slovník pro děti (978-80-271-0697-4)
Kniha - autor Veronika Janů, 120 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nemůžete si vzpomenout, jak se anglicky řekne třeba slon? Pak jste si vybrali tu správnou knížku! Neváhejte a společně s dětmi si promrskejte více než 1000 anglických slovíček. S pomocí veselých a názorných obrázků vám to společně půjde velmi snadno a dětem se nová slovíčka vtisknou rychle do paměti. Jednotlivá slova jsou v knížce řazena podle abecedy a také podle ucelených tematických celků. U každého obrázku naleznete vždy nejdříve anglické slovíčko a pod ním jeho český překlad. Můžete se s dětmi pustit do zábavného učení a zkoušení, když zakryjete např. český překlad prstem a hned zjistíte, zda si dítě pamatuje, co dané slovo znamená. Na konci nechybí česko-anglický slovníček s výslovností, díky němuž se v knížce snadno a rychle zorientujete. Začněte s dětmi mluvit anglicky, je to zábava!
Objev podobné jako 1234 anglických slovíček: Obrázkový slovník pro děti (978-80-271-0697-4)
101 pravidel, jak zastavit úzkost (978-80-271-1795-6)
Elektronická kniha - autor Tanya J. Peterson, 216 stran, česky • Trápí vás ve dne v noci starosti a obavy? • Trpíte úzkostí v práci, ve škole, ve vztazích? • Máte strach z budoucnosti? • Nemůžete se přestat zabývat věcmi, které se staly v minulosti? • Cítíte se bez energie? Zbavte se úzkosti, obav a strachu, které se zmocňují vašich myšlenek a emocí a přikazují vám, co máte dělat. Úzkost je zákeřná past, která dusí a omezuje. V této knize najdete akční plán, který vám poskytne potřebné nástroje k tomu, abyste se osvobodili. Právě teď je nejlepší chvíle dát sbohem úzkosti a pokračovat dál ke svému vytouženému životu. Autorka nabízí 101 vyzkoušených tipů a cvičení, které zaručeně fungují. Zastavte úzkost jednou provždy!
Objev podobné jako 101 pravidel, jak zastavit úzkost (978-80-271-1795-6)
Myšlenkové mapy pro děti: Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole (978-80-265-0121-3)
Kniha - autor Tony Buzan, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější současnou pomůckou pro přemýšlení. Tony Buzan je jejich „vynálezcem“ a největším propagátorem a v této knize je přístupnou a zábavnou formou představuje mladším čtenářům. Kniha dětem pomůže zefektivnit psaní poznámek a učení, zkrátit dobu strávenou nad domácími úkoly, rozvíjet kreativitu a představivost, zlepšit paměť. Naučí se nejen zefektivnit práci do školy, ale třeba i jak naplánovat narozeninovou oslavu, aniž by na něco zapomněly, nebo jak napsat dopis.
Objev podobné jako Myšlenkové mapy pro děti: Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole (978-80-265-0121-3)
Podívejte se také
- Potřeby žen v porodní asistenci (978-80-271-0837-4)
- Príbehy pre deti od 4 rokov (978-80-8107-905-4)
- Zákoník práce v praxi - 4. vydání (978-80-271-3538-7)
- Akupresura v praxi: Překlad 2. vydání (978-80-271-0105-4)
- Spiroergometrie v kardiologii a sportovní medicíně (978-80-271-2552-4)
- Otorinolaryngologie a foniatrie v současné praxi (978-80-271-0572-4)
- Komunikace s pacientem v intenzivní péči (978-80-271-0064-4)
- Drátování (978-80-271-2495-4)
- Endometrióza (978-80-271-3050-4)
- Bokovka (978-80-271-1687-4)
- Teleošetřovatelství (978-80-271-3175-4)
- Ájurvéda (978-80-271-2536-4)
- Sedmilhářky (978-80-271-0192-4)
- Klíč (978-80-271-1319-4)
- Kardiologie (978-80-271-1997-4)
- Demence (978-80-271-2479-4)
- Načítání (978-80-271-2198-4)
- Investice (978-80-271-2101-4)
- Bambule (978-80-271-0473-4)
- Štěně (978-80-271-0712-4)
- Sebeobrana (978-80-271-3443-4)
- Pravidla dohazovačů (978-80-269-1046-6)