Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Vědci v mateřské škole 2: Aktivity pro malé badatele (978-80-262-1391-8)
Kniha - 136 stran, česky Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť. Právě naopak, ať vědeckými metodami objevují svět, zkoumají jevy, s nimiž se setkávají. Nepotřebují k tomu složité přístroje a zařízení, ale postačí jim předměty denní potřeby. Podobné myšlenky podnítily vznik publikace, jejímž cílem je popsat dětské prekoncepty související s vybranými přírodními jevy a navrhnout aktivity využitelné v preprimárním vzdělávání. Kniha se zaměřuje na tato témata: teplo, chlad, magnetizmus, elektřina, tání a tuhnutí, rozpouštění, vypařování. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči – pracovišti Pedagogické fakulty Katolické univerzity v...
Podívejte se také Cvičení pro zdravá záda - anatomie (978-80-264-1391-2)
Umělci v mateřské škole: Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4)
Kniha - autor Dagmar Krupová; Ivana Rochovská, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit.
Podívejte se také Ella v Laponsku (978-80-262-1546-2)
Třídní projekty v mateřské škole (978-80-262-1480-9)
Kniha - autor Zora Syslová; Lucie Štěpánková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje dítěte v souladu s individualizací předškolního vzdělávání. Vychází z teorie projektové výuky a integrované tematické výuky ve shodě s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Teoretická východiska jsou doplněna řadou praktických příkladů. Jednotlivé kroky vedoucí k vytvoření krátkodobého projektu vzdělávání dětí v mateřské škole jsou doplněné o fázi realizace vzdělávání, ale i hodnocení jak průběhu, tak ukončení projektu. Kniha je určena učitelům a ředitelům mateřských škol, ale i studentům SPgŠ a studentům VŠ oboru Učitelství pro mateřské školy a Předškolní pedagogika. Mohou ji využít také učitelé vysokých i středních škol oborů zaměřených na předškolní vzdělávání.
Podívejte se také Umělci v mateřské škole: Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (978-80-262-1120-4)
Podívejte se také
- Pořádek v pokoji, pokoj v duši (978-80-262-1559-2)
- Mindfulness pro začátečníky (978-80-262-1867-8)
- Pro bystré oči Aktivity pro kluky: více než 700 obrázků (978-80-7547-262-5)
- Spřízněni volbou (978-80-766-1391-1)
- Zbláznění (978-80-262-1586-8)
- Když se řekne Rozcvička: Pohybové aktivity pro předškolní děti (978-80-262-1439-7)
- Máma pro Papíka (978-80-262-1517-2)
- Květiny pro duši (978-80-262-0035-2)
- Světlo pro duši (978-80-262-1661-2)
- Jak to chodí v lidské hlavě: Psychologie pro děti (978-80-262-1007-8)
- Dramaterapie (978-80-262-1715-2)
- Zůstaň OK: Transakční analýza v praxi (978-80-262-1939-2)
- Modrá hodina (978-80-262-1461-8)
- Umění milovat (978-80-262-0806-8)
- Nepřekážet naději (978-80-262-1937-8)
- Posedlost láskou (978-80-262-1490-8)
- Exotova abeceda (978-80-262-1755-8)
- Objevování dítěte (978-80-262-1234-8)
- Pre najmenších – Aktivity (978-80-8107-628-2)
- Pořádek v pokoji, pokoj v duši: Udělejte si místo pro štěstí (978-80-262-1559-2)
Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Kniha - autor Eva Koželuhová; Ondřej Koželuh; Michaela Šujancová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit.
Objev podobné jako Děti a senioři v mateřské škole: Rozvoj mezigeneračních vztahů (978-80-262-2031-2)
Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Kniha - autor Zora Syslová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha se zabývá tématem věkově heterogenních a homogenních tříd. Jaké jsou výhody heterogenního uspořádání? Co udělat pro to, aby se v nich daly naplňovat výchovně vzdělávací záměry? Na co bychom se měli při práci s heterogenní skupinou zaměřit? Věkově heterogenní třídy umožňují individualizované vzdělávání snáze než homogenní, lze v nich vytvářet malé skupinky a pracovat s dětmi podle jejich možností. Mladší děti se navíc učí lépe od starších spolužáků a kamarádů než od dospělých. Učitelka je facilitátorem, nabízí dětem připravené prostředí a podporuje jejich samostatnost. Autorky nabízejí jak zahraniční zkušenosti s heterogenním uspořádáním tříd v mateřské škole, tak příklady dobré praxe z prostředí českých mateřských škol. Kniha obsahuje i výsledky výzkumu české situace v předškolním vzdělávání. Doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., je vysokoškolská pedagožka s předchozí pedagogickou...
Objev podobné jako Věkově heterogenní třídy: v mateřské škole (978-80-262-1960-6)
Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)
Kniha - autor Markéta Mlčochová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Kdo si hraje – nezlobí, kdo se směje – nepláče. A také si toho víc zapamatuje. Nejen faktické vědomosti jsou pro život důležité, ale časem oceňujeme hlavně ty, za které se známky nedávají: pomoc kamarádovi, pomoc slabšímu, umění bránit sebe i ostatní před nespravedlností, postavit se na správnou stranu. Kniha pomáhá v dětech rozvíjet sociální kompetence a to v podobě uvědomění si a pojmenování vlastních pocitů, ale i schopnosti vcítit se do druhého. Aby se zážitek ze čtení umocnil, nabízíme dětem v příloze pracovní listy, které mohou využít nejen paní učitelky mateřských škol, ale i rodiče či prarodiče. Kniha obsahuje 12 pohádkových příběhů, na které navazují pracovní listy rozvíjející prostorovou orientaci, předmatematické dovednosti, serialitu, zvyšují předčtenářskou gramotnost, rozvíjí řeč a práci s kontextem a v neposlední řadě listy obsahují také grafomotorické a...
Objev podobné jako Kdo se směje, nepláče: Práce s pohádkovými příběhy v mateřské škole (978-80-262-1641-4)
Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)
Kniha - autor Blanka Křováčková; Iva Košek Bartošová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nabízí soubor cvičení a pracovních listů, který je určen dětem ve věku 5–7 let, jejich rodičům a učitelům mateřských škol a přípravných tříd při základní škole. Záměrem je vybavit děti předškolního věku znalostmi a dovednostmi, které jim umožní zvládat nároky 1. třídy základní školy bez větších obtíží, či ještě lépe s radostí a s prožitky úspěchu. V knize najdeme cvičení na rozvíjení zrakového a sluchového vnímání, dále prostorové a pravolevé orientace, předčíselných představ i geometrických tvarů a grafomotorických dovedností dítěte. Nabízené aktivity mají podobu hry. Kniha je určena předškolním dětem a dětem z přípravných tříd základní školy. Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D., vystudovala učitelství pro školy pro mládež vyžadující zvláštní péči a učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Na Univerzitě Hradec Králové působí jako odborná asistentka Ústavu primární a...
Objev podobné jako Už brzy půjdu do školy: Práce s předškoláky v mateřské škole a přípravné třídě (978-80-262-0702-3)
Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)
Kniha - autor Zděňka Michalová; Alžběta Kratochvílová, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom...
Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole Aktivity k minimalizaci: nevhodného chování v předškolním věku (978-80-271-3361-1)
Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9)
Kniha - autor Eva Opravilová; Vladimíra Gebhartová, 496 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kurikulum předškolní výchovy Čtyři úspěšné projekty výchovně vzdělávací práce v předškolním období (Jaro, Léto, Podzim, Zima v mateřské škole), vydávané nyní v ucelené publikaci za výhodnou cenu
Objev podobné jako Rok v mateřské škole (978-80-7367-703-9)
Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)
Elektronická kniha - autor Zděňka Michalová, 152 stran, česky Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně...
Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole (978-80-271-3361-1)
Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0)
Kniha - autor Petra Martinovská; Zbyněk Němec, 128 stran, česky Publikace přináší komplexní pohled na činnost asistenta pedagoga v mateřské škole se všemi jejími specifiky, počínaje úspěšným výběrem a uvedením asistenta pedagoga do MŠ, přes jeho metodickou podporu až po vymezení pracovní náplně asistenta pedagoga. Autoři se dále zabývají otázkou, jak optimálně vytvořit spolupráci učitele a asistenta pedagoga, například jak rozdělit jejich kompetence či jak vymezit komunikaci. Neopomíjejí ani chyby, které při spolupráci obou pracovníků mohou nastat a kterých je dobré se vyvarovat. Samostatná kapitola je věnovaná vlastní práci asistenta pedagoga s dítětem se speciálními vzdělávacími potřebami, včetně charakteristiky specifik vhodné podpory dětí s různými typy znevýhodnění. Stranou nezůstává ani otázka spolupráce, především komunikace asistenta pedagoga s rodiči dětí. Teoretické informace jsou doplněny příklady z praxe mateřských škol.
Objev podobné jako Asistent pedagoga v mateřské škole (978-80-7496-394-0)
Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)
Elektronická kniha - autor Zděňka Michalová, 104 stran, česky Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními listy....
Objev podobné jako Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)
Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)
Kniha - autor Alžběta Kratochvílová; Zděňka Michalová, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními...
Objev podobné jako Pravidla chování dětí v mateřské škole (978-80-271-3360-4)
Rok v mateřské škole v činnostech Podzim: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-413-8)
Kniha - autor Markéta Košťálová; Marta Kryčová; Radka Johana Paterová, 134 stran, česky Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti s podzimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu.
Objev podobné jako Rok v mateřské škole v činnostech Podzim: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-413-8)
Den v mateřské škole - Ondřej Koželuh
Ačkoli kniha vychází z ověřené pedagogické teorie, nabízí velmi čtivého průvodce běžným dnem v mateřské škole. Autor se ptá, zdali si děti mohou mazat chleba k svačině samy, jak zorganizovat náročné situace typu přechodů z jednoho prostředí do druhého, a ukazuje, že děti toho zvládnou mnohem více, než si sami myslíme. Vychází z reálných zkušeností z prostředí MŠ, jakožto i ze zkušeností jeho kolegů, přátel… V MŠ se každý pedagog každý den setkává s desítkami, ne-li stovkami situací, které se pravidelně opakují a které se podle dají dělat lépe, efektivněji. V knize proto najdete jak praktické tipy na zlepšení jednotlivých edukačních aspektů dne v MŠ, tak i teoretické základy daného aspektu. Ondřej Koželuh působil několik let jako učitel v MŠ, je lektorem DVPP pro MŠ, v současné době vyučuje na VŠ v oblasti pregraduální přípravy budoucích učitelek MŠ. V Portále vyšla jeho úspěšná kniha Učitelem ve školce.
Objev podobné jako Den v mateřské škole - Ondřej Koželuh
Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)
Kniha - autor Jana Rohová, 116 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem je určena pro učitele MŠ, i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Obsahuje řadu pracovních listů, které předškoláky naučí první slova a věty. Učebnice/metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem s názvem Dítě-cizinec v mateřské škole je určena primárně pro učitele MŠ. Mohou ji ale používat i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Seznámí vás se specifickými potřebami žáka cizince. Doporučí vám organizace, které vám mohou ve vaší práci pomoci. Obsahuje řadu pracovních listů, které děti naučí první slova a věty, které potřebuje v MŠ použít. Okruhy vychází z potřeb MŠ a jsou přizpůsobeny této věkové kategorii dětí. Každý pracovní list (=PL) je doplněn metodikou, která vám může pomoci. PL obsahují kromě slovní zásoby i rozmanité, zábavné úkoly k...
Objev podobné jako Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)
Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)
Elektronická kniha - autor Soňa Koťátková, 184 stran Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí? To všechno úzce souvisí s doceněním přínosu hry ve výchovně-vzdělávacím procesu a v životě dítěte vůbec. Jeden náhled na úžasnou a plnohodnotnou činnost jakou je hra přibližuje právě tato knih, která je svým pohledem na fenomén dětské hry nesporně velmi inspirující jak pro studenty pedagogických a sociálních oborů i pedagogy z praxe, tak i pro rodiče, kteří se zajímají o to, co dětem přináší tak dominantně vyhledávaná činnost, jakou hra bezesporu je.
Objev podobné jako Hry v mateřské škole v teorii a praxi (80-247-0852-3)
Rok v mateřské škole - Vladimíra Gebhartová, Eva Opravilová
Kurikulum předškolní výchovy Čtyři úspěšné projekty výchovně vzdělávací práce v předškolním období (Jaro, Léto, Podzim, Zima v mateřské škole), vydávané nyní v ucelené publikaci za výhodnou cenu
Objev podobné jako Rok v mateřské škole - Vladimíra Gebhartová, Eva Opravilová
Podpora rozvoje dětí v mateřské škole - Sybille Schmitz
Jak se dospělí setkávají s dětmi? Co vidíme, když pozorujeme děti? Jak hodnotíme jejich osobní prostředí a jejich rodiny? Pouze ti, kteří si uvědomují svůj vnitřní postoj, mohou děti vhodně doprovázet a podporovat v jejich vývoji. Pak je možné rovnoměrně rozvíjet všechny základní pedagogické postoje – orientaci na zdroje, orientaci na potřeby, orientaci na kompetence, orientaci na vztahy a orientaci na situaci.Kniha na základě praktického přístupu a mnoha případových studií vysvětluje, jak lze těchto pět základních směrů uplatnit v každodenní výuce. To usnadňuje pozorování dětí, hodnocení jejich chování a sledování jejich vývoje. Otázky k zamyšlení jsou také součástí každé kapitoly.Knihu využijí pedagogové mateřských škol a školních družin. Sybille Schmitz je logopedka a rodinná terapeutka, pracuje s předškolními dětmi.
Objev podobné jako Podpora rozvoje dětí v mateřské škole - Sybille Schmitz
Umělci v mateřské škole - Ivana Rochovská, Dagmar Krupová
Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit. Doc. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči (pracoviště Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku). Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu a regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ. V Portále vyšla jejich kniha Vědci v mateřské škole (2015).
Objev podobné jako Umělci v mateřské škole - Ivana Rochovská, Dagmar Krupová
Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023
Diář - denní, formát A4, 47 stran, linkovaný papír, lepená vazba, tvrdé desky, česky Pro ruční zapisování vašich schůzek a povinností využijte nabídku papírového diáře V lavici. Jde o denní diář s úžasnou vůní papíru, který nabízí spoustu místa pro přesné zapsání všeho potřebného na konkrétní den. Pro poznámky a záznamy je připraveno 47 stran stránek formátu A4. Linkovaný papír se postará o přehlednost poznámek. Lepená vazba je doplněna o tvrdé desky, které uchovají diář v perfektním stavu po dlouhou dobu. Jeho rozměry dělají 297 × 196 mm (vך). Diář má česky psané popisky. Jeho univerzální použití uspokojí i náročné uživatele. Diář V lavici se dá používat opakovaně. Není tedy potřeba obstarávat po konci období nový. Hlavní vlastnosti produktu Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023 Knižní diář V lavici budete s radostí otevírat každý den v létě i v zimě Jeho tradiční papírové provedení má stále své kouzlo Denní diář připomene důležité okamžiky Na...
Objev podobné jako Zápisník pro učitele v mateřské škole 2022/2023
Sociální dovednosti v mateřské škole - Aktivity k minimalizaci nevhodného chování v předškolním věku a posilování sociálních dovedností - Alžběta Krat
Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině.Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně porozuměly, proč je dodržování určitých zásad společenského chování nutné a přínosné.Součástí publikace je bohatý obrazový materiál, který je nedílnou součástí zprostředkování.
Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole - Aktivity k minimalizaci nevhodného chování v předškolním věku a posilování sociálních dovedností - Alžběta Krat
Hry z lesní škol(k)y: Zábavné, rukodělné a dovednostní aktivity pro malé dobrodruhy (978-80-88316-43-5)
Kniha - autor Jane Worroll, 160 stran, česky, pevná bez přebalu matná Vynikající příručka, jak si v lese s dětmi užít zábavu! Jedná se o první knihu, která veřejnosti představuje hravé, rukodělné a dovednostní aktivity prováděné v lesních školách v úpravě pro rodiny a přátele, a její kouzelné ilustrace a jednoduché pokyny snadno děti vtáhnou do zázračného světa přírody. V této příručce naleznete některé z nejoblíbenějších aktivit, které Peter Houghton a Jane Worroll provádějí ve vlastní lesní škole, a zároveň nasajete filozofii lesní pedagogiky založené na budování sebevědomí a sociálních dovedností prostřednictvím pobytu v přírodě. Přestože je kniha psána především pro rodiče, vychovatele a učitele, kteří budou hry usměrňovat v roli průvodců lesní školy, pokynům a obrázkům bez potíží porozumějí i děti. Aktivity jsou vhodné pro děti od 3 do 11 let a mohou být upraveny tak, aby odpovídaly nejen věkové skupině, ale také individuálním schopnostem všech...
Objev podobné jako Hry z lesní škol(k)y: Zábavné, rukodělné a dovednostní aktivity pro malé dobrodruhy (978-80-88316-43-5)
Dítě-cizinec v mateřské škole - Jana Rohová, Zuzana Slánská
Učebnice/metodika s pracovními listy českého jazyka pro dítě s odlišným mateřským jazykem s názvem Dítě-cizinec v mateřské škole je určena primárně pro učitele MŠ. Mohou ji ale používat i rodiče žáků, cizinců nebo české školy v zahraničí. Seznámí vás se specifickými potřebami žáka cizince. Doporučí vám organizace, které vám mohou ve vaší práci pomoci. Obsahuje řadu pracovních listů, které děti naučí první slova a věty, které potřebuje v MŠ použít. Okruhy vychází z potřeb MŠ a jsou přizpůsobeny této věkové kategorii dětí. Každý pracovní list (=PL) je doplněn metodikou, která vám může pomoci. PL obsahují kromě slovní zásoby i rozmanité, zábavné úkoly k jejímu procvičení. Učebnice je doplněná obrázkovým slovníčkem, který můžete využít nejen k opakování a procvičování, ale i k různým hrám (např. pexeso). Kromě toho jsou v učebnici i další hry pro zpestření výuky (např. domino, oblékací postavy, vybarvovačky apod.). Najdete tu i písničky, básničky, české svátky a řadu dalších věcí, které vám usnadní práci s žákem cizincem.
Objev podobné jako Dítě-cizinec v mateřské škole - Jana Rohová, Zuzana Slánská
Rok v mateřské škole v činnostech Zima: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-414-5)
Kniha - autor Zuzana Bečvářová; Stanislava Kociánová; Markéta Kubecová, 142 stran, česky Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti se zimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu.
Objev podobné jako Rok v mateřské škole v činnostech Zima: Náměty na činnosti v MŠ pro všechna roční období (978-80-7496-414-5)
Děti a senioři v mateřské škole - Ondřej Koželuh, Eva Koželuhová, Michaela Šujancová
Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na téma stáří, které vycházejí z literatury pro děti. Jednoduchou formou přinášejí učitelkám mateřských škol inspiraci, jak toto téma v mateřské škole uchopit.Eva Koželuhová (hlavní autorka) působí jako odborný asistent na katedře preprimární a primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy a na katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Přes dvacet let působila jako učitelka mateřské školy. Vystudovala magisterský studijní program Pedagogika předškolního věku a doktorský studijní program v oboru Pedagogika, oboje na Univerzitě Karlově. Ve své práci se zaměřuje kromě didaktiky předškolního vzdělávání na rozvoj čtenářské pregramotnosti – vede kurzy pro budoucí učitele na VŠ, spolupracuje jako lektor DVPP pro NPI.
Objev podobné jako Děti a senioři v mateřské škole - Ondřej Koželuh, Eva Koželuhová, Michaela Šujancová
Malé pohádky pro malé děti (978-80-262-1802-9)
Kniha - autor Jiří Kahoun, 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Proč měl špaček špatný den? Co dovede králíček nejlépe? A co říkal děda slon? Krátké pohádky pro nejmenší vycházejí z běžných situací, které rodiče se svými dětmi zažívají dnes a denně. Berou si na paškál dětské nešvary, schválnosti, rodičovská „moudra“ a taky trochu dětskou upřímnost, která dokáže i nepříjemné věci podat úsměvně. Pohádky ve formě literární anekdoty jsou krátké, vtipné, a to pro děti i pro dospělé. Kniha je určena dětem od 2 let. Jiří Kahoun je autor mnoha dětských knížek a tvůrcem večerníčkových příběhů. Mimo jiné vytvořil úspěšný seriál Příběhy včelích medvídků. Lucie Dvořáková je známá česká ilustrátorka dětských knih. Vedle knižní tvorby spolupracuje i s Českou televizí, například jako animátorka dětských Večerníčků, nebo v pořadu Čtení do ouška. V Portále vyšla řada knih s jejími ilustracemi, například Sněhová víla, Modrá hodina nebo Nanukova dobrodružství.
Objev podobné jako Malé pohádky pro malé děti (978-80-262-1802-9)
Rok v mateřské škole v činnostech Podzim - Markéta Košťálová, Radka Johana Paterová, Marta Balvínová Kryčová
Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti s podzimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu.
Objev podobné jako Rok v mateřské škole v činnostech Podzim - Markéta Košťálová, Radka Johana Paterová, Marta Balvínová Kryčová
Vědci v mateřské škole 2 - Ivana Rochovská, Dagmar Krupová
Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť. Právě naopak, ať vědeckými metodami objevují svět, zkoumají jevy, s nimiž se setkávají. Nepotřebují k tomu složité přístroje a zařízení, ale postačí jim předměty denní potřeby. Podobné myšlenky podnítily vznik publikace, jejímž cílem je popsat dětské prekoncepty související s vybranými přírodními jevy a navrhnout aktivity využitelné v preprimárním vzdělávání. Kniha se zaměřuje na tato témata: teplo, chlad, magnetizmus, elektřina, tání a tuhnutí, rozpouštění, vypařování. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči – pracovišti Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku. Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu, regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ.
Objev podobné jako Vědci v mateřské škole 2 - Ivana Rochovská, Dagmar Krupová
Rok v mateřské škole v činnostech Zima - Zuzana Bečvářová, Lucie Víchová, Markéta Kubecová, Stanislava Kociánová, Dana Peterková
Publikace určená zejména pedagogům MŠ přináší náměty a praktické tipy na činnosti se zimní tematikou vhodné pro předškolní děti. Každá z činností byla sestavena zkušenými pedagožkami z mateřských škol a vyzkoušena v praxi. Jednotlivé aktivity hravou formou rozvíjejí řadu dovedností předškoláka, posilují jeho socializaci a pomáhají mu porozumět okolnímu světu.
Objev podobné jako Rok v mateřské škole v činnostech Zima - Zuzana Bečvářová, Lucie Víchová, Markéta Kubecová, Stanislava Kociánová, Dana Peterková
333 her pro malé i velké skupiny dětí ve věku 8-14 let (978-80-262-1991-0)
Kniha - autor Hans Hirling, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Hledáte nápady na zábavné odpoledne nebo prázdninový program? Zkušený odborník na hry Hans Hirling představuje 333 her pro malé i velké skupiny. Více než stovka nápadů funguje také jako štafetové hry a obohacuje školní nebo městské slavnosti a další sportovní akce. Další desítky her obsahují herní stanoviště a dají se využít například na letních táborech. 333 osvědčených her v sobě zahrnuje rozmanité nápady pro malé i velké skupiny – praktické tipy pro plánování a úspěšnou realizaci. Kniha osloví vedoucí dětských oddílů, táborů a kempů.
Objev podobné jako 333 her pro malé i velké skupiny dětí ve věku 8-14 let (978-80-262-1991-0)
Dítě s dyskalkulií ve škole (978-80-262-1304-8)
Kniha - autor Patricia Babtie; Jane Emerson, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi. Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií,...
Objev podobné jako Dítě s dyskalkulií ve škole (978-80-262-1304-8)
Šimonovy pracovní listy 27: Pohádková grafomotorika pro malé předškoláky (978-80-262-1793-0)
Kniha - autor Irena Novotná, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit je určen především pro malé předškoláky, ale je možné ho využít i pro odlehčení výuky v první třídě. Souborem zábavných úkolů provází děti pohádkové postavy, díky kterým je bude plnění úkolů opravdu bavit. Najdou zde něžnou vílu, krásnou princeznu, veselého vodníka, umouněného čerta, nosatou čarodějnici a zapomětlivého loupežníka. Nenásilnou a hravou formou si děti procvičí nejen jemnou motoriku, která je pro vstup do první třídy velmi důležitá, ale také jednoduché počítání, posílí koncentraci, budou rozvíjet svou představivost, orientaci, a především pocítí radost při společné práci.
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 27: Pohádková grafomotorika pro malé předškoláky (978-80-262-1793-0)
První čtení s počítáním: Luštění pro malé čtenáře počtáře (978-80-262-1191-4)
Kniha - autor Iva Nováková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorský pracovní sešit je tvořený tematickými dvoustránkami, na kterých si dítě procvičí jednak čtení s porozuměním (krátké vyprávění s následným jednoduchým úkolem, jehož správné řešení potvrdí, že dítě článek opravdu přečetlo) a dále sčítání a odčítání do dvaceti bez přechodu přes desítku. Děti pomocí výsledků vyluští tajenky, což je více motivuje k počítání.
Objev podobné jako První čtení s počítáním: Luštění pro malé čtenáře počtáře (978-80-262-1191-4)
Poznej s námi Česko: Zábavné doplňovačky pro malé školáky (978-80-262-1328-4)
Kniha - autor Iva Nováková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autorský pracovní sešit je tvořen tematickými dvoustránkami, na kterých se děti seznámí s Českou republikou – hlavním městem, jednotlivými kraji, jejich přírodou, historií, ale také se státními symboly, hymnou apod. Znalosti si děti procvičují formou zábavného luštění, dokreslování a doplňování.
Objev podobné jako Poznej s námi Česko: Zábavné doplňovačky pro malé školáky (978-80-262-1328-4)
Relaxační desetiminutovky: Aktivity ke zklidnění dětí (978-80-262-1263-8)
Kniha – autor Nathalie Peretti, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Nathalie Peretti, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Když jsou děti příliš živé, nesoustředěné či „příliš nervózní“, často se přičítá vliv vnějším okolnostem: školnímu či sociálnímu prostředí či dokonce rodinnému rytmu. Autorka ukazuje, že při vhodném vedení mohou děti najít vnitřní klid a rovnováhu, uchovat si pocit vlastní hodnoty a adekvátně reagovat i za méně příznivých okolností. Relaxační techniky a cvičení postupně učí dítě při využití představivosti rozpoznávat stavy svého těla a mysli, nacházet řešení a využívat své zdroje. Kniha je určená všem, kdo chtějí dětem pomoci, aby se cítily dobře: rodičům, učitelkám v mateřských školách, lektorům v mateřských centrech, dětským terapeutům, lékařům, odborníkům v oblasti práce s dětmi.
Objev podobné jako Relaxační desetiminutovky: Aktivity ke zklidnění dětí (978-80-262-1263-8)
Jak se správně zachovat: Čtení s luštěním pro malé školáky (978-80-262-1965-1)
Kniha - autor Iva Nováková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit seznamuje žáky prvního stupně s problémovými situacemi, se kterými se mohou v životě potkat (např. s různými úrazy, nehodami, neodbornou manipulací s předměty, domácím násilím či šikanou, náhlou zdravotní indispozicí dospělého atd.) a pomáhá jim ujasnit si, jak se v takových situacích chovat. Sešit je rozdělen na dvě části. První z nich obsahuje dvacet dvoustran, na nichž se děti seznámí s konkrétní situací a následně mají odpovědět na otázky vztahující se k příběhu. Druhá část obsahuje jednoduchá pravidla a na ně navazující luštění. Na závěr pak děti čeká krátký test pro ověření toho, co se v sešitu naučily a zapamatovaly si. Sešit je určen pro děti od 7 let.
Objev podobné jako Jak se správně zachovat: Čtení s luštěním pro malé školáky (978-80-262-1965-1)
Poznej s námi sousední státy: Zábavné doplňovačky pro malé školáky (978-80-262-1787-9)
Kniha - autor Iva Nováková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Další z populárních sešitů autorky Ivy Novákové. Pracovní listy svojí koncepcí volně navazují na sešit Poznej s námi Česko a snaží se hravou formou seznámit děti s našimi sousedy. Hlavní hrdina Jirka Čech, kterého už děti znají, má mezi našimi sousedy své kamarády. Ti se stávají průvodci nejen Jirkovi, ale především všem čtenářům a luštitelům. Představují jim svoje státní symboly, hlavní město, jazyk, kraje, památky, přírodu, turistická lákadla, zvyky. Získané znalosti si děti procvičují formou zábavného luštění, doplňování a dokreslování. Pracovní sešit je určen žákům od 8 let. Iva Nováková je absolventka střední odborné školy výtvarné, zaměřuje se na tvorbu pro děti. Je autorkou zábavných a didaktických doplňovaček, hádanek, omalovánek a vystřihovánek. V Portále vyšly mj. její knihy Poznej s námi Česko, Počtář Pepík Popleta, S penězi si poradím, Zábavná čeština.
Objev podobné jako Poznej s námi sousední státy: Zábavné doplňovačky pro malé školáky (978-80-262-1787-9)
101 aktivit proti nudě: Zábavné úkoly pro malé školáky (978-80-253-6113-9)
Kniha - 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Víte, co je nejlepší obrana proti nudě? No přece zábava! Sešit plný pestrých aktivit děti nejen zabaví, ale ještě se během plnění rozmanitých a poutavých úkolů mnohé naučí. Je určený hlavně malým školákům a školačkám, kteří se formou hry mohou zdokonalit v mnoha dovednostech. Procvičí si skládání slov, základy matematiky, grafomotoriku nebo třeba logické myšlení. Tak hurá na to!
Objev podobné jako 101 aktivit proti nudě: Zábavné úkoly pro malé školáky (978-80-253-6113-9)
Rozpustilé básničky pro malé dětské ručičky: 30 jednoduchých říkanek s procvičováním prstíků (978-80-262-0630-9)
Kniha - autor Romana Suchá, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Knížka obsahuje 30 originálních říkanek doprovázených jednoduchými pohybovými hříčkami. Dítě opakuje veršovánky po dospělém a současně procvičuje prstíky, a tak rozvíjí své verbální dovednosti i jemnou motoriku, vytváří a posiluje artikulační, dechové i hlasové stereotypy. Prostřednictvím básniček dítě poznává svět, některé ho motivují k činnostem, jež nemá právě v oblibě – k úklidu hraček, čištění zoubků, stříhání nehtíků. Kniha je plná barevných ilustrací na motivy z říkanek a je určena rodičům dětí do tří let. V úvodu najdete stručné vysvětlení vývoje řeči v dětském věku, významu jejího spojení s pohybem a doporučení k podpoře správné výslovnosti.
Objev podobné jako Rozpustilé básničky pro malé dětské ručičky: 30 jednoduchých říkanek s procvičováním prstíků (978-80-262-0630-9)
Nápadníček 2: Celoroční plán aktivit pro mateřské školy (978-80-262-1964-4)
Kniha - autor Marcela Trantinová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha aktivit pro MŠ navazuje na stejnojmenný úspěšný první díl a zaměřuje se na široký repertoár různých druhů činností: témata pro ranní kruh, výtvarné práce, hry s písmenky a textem, manipulační stolní hry, hudební aktivity, pokusy a objevy, konstrukční hry, sebeobslužné dovednosti, rozvoj pohybu a relaxace, manuální aktivity, dramatika a práce s pískovničkou. Kniha slouží jako soubor nápadů, jak dané aktivity ve všech těchto oblastech s dětmi provádět. Je tedy možné využít všechny aktivity, nebo pouze některé, pracovat s knihou tvořivě a brát si z ní nápady dle probíraného tématu. Každé téma je na úvod opatřeno charakteristikou v rámci RVP a na závěr kapitoly pak přehlednou tabulkou, kterou je možno umístit na nástěnku pro rychlejší orientaci rodičů. Marcela Trantinová je ředitelkou Mateřské školy Šestajovice. Věnuje se logopedii, rozvoji komunikačních a řečových dovedností...
Objev podobné jako Nápadníček 2: Celoroční plán aktivit pro mateřské školy (978-80-262-1964-4)
Hrůzostrašné pohádky: pro malé strašpytlíky (978-80-276-0326-8)
Kniha - autor Jiří Žáček, 304 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Hrůzostrašné pohádky o dracích, obrech, čertech, ježibabách, čarodějích, jezinkách a dalších strašidelných bytostech z domácích lidových pramenů i jiných evropských zdrojů vybral a barvitým jazykem převyprávěl Jiří Žáček. Tajemnou atmosféru svými ilustracemi vytvořil Adolf Born, a tak se děti, které se rády bojí doma pod peřinou, mají na co těšit. A proč právě hrůzostrašné pohádky? Protože je děti nejen milují (dospělí ostatně také, jen jim říkají jinak), ale zároveň v nich najdou mnoho příkladů, jak mohou překonat vlastní strach. Vědomí, že rodič nebo jiný dospělý vypravěč je nablízku, dětem pomáhá, ale zápas o statečné srdce si musí vybojovat samy.
Objev podobné jako Hrůzostrašné pohádky: pro malé strašpytlíky (978-80-276-0326-8)
Chytré pohádky pro malé rozumbrady (978-80-7391-907-8)
Kniha - autor Jiří Žáček; Adolf Born, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kromě fantastických pohádek, kde se to hemží nadpřirozenými bytostmi a čaruje se ostošest, existují i pohádky, ve kterých se nevyskytují pohádkové obludy, kde nevítězí mocné kouzlo či hrubá síla, ale navrch má rozum, moudrost a vtip. Hrdiny chytrých pohádek bývají lidé zdánlivě obyčejní, kteří se v životních zkouškách téměř vždy osvědčí jako lidé naopak neobyčejní, moudří a stateční. Posilují naše sebevědomí a připomínají nám, že k vítězství nad lží a nelidskostí nepotřebujeme čaromocný meč ani pohádkového dědečka, stačí mít kuráž, bystrý rozum a dobré srdce. Není to sympatický vzkaz dávných pohádkářů dnešním rozumbradům a rozumbradkám? Kniha chytrých pohádek plných humorných situací a vtipných nápadů je třetí ze série velkých pohádkových sbírek v převyprávění Jiřího Žáčka a s ilustracemi Adolfa Borna.
Objev podobné jako Chytré pohádky pro malé rozumbrady (978-80-7391-907-8)
Čarodějné pohádky pro malé kouzelníky (978-80-7391-741-8)
Kniha - autor Jiří Žáček; Adolf Born, 248 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Svět, ve kterém žijeme, je plný kouzel, která by lidem z počátku minulého století připadala neuvěřitelná. Díkytelevizi vidíme, co se děje na druhém konci světa, díky letadlům létáme rychleji a výš než ptáci. A přece nás kouzelné zrcadlo fascinuje mnohem víc než televize a létajícímu koberci se nevyrovná ani seberychlejší letadlo. Pohádkový svět je prostě krásnější, kouzelnější a zábavnější než obyčejná skutečnost. Jiří Žáček a Adolf Born slovem a obrazem znamenitě vyprávějí pohádky z celého světa plné kouzelníků, čarodějnic, kouzelných předmětů, magických zaklínadel, zázračných schopností a divotvorných proměn, veselé i strašidelné, uvěřitelné i neuvěřitelné. A malí kouzelníci po přečtení pohádek pochopí, že na nejmocnější ze všech kouzel - lásku - jsou však i nejstrašnější čarodějové krátcí. Tato výpravná sbírka lidových pohádkových příběhů je pokračováním úspěšných Hrůzostrašných...
Objev podobné jako Čarodějné pohádky pro malé kouzelníky (978-80-7391-741-8)
Klavírní školička pro malé virtuosy (978-80-7292-431-8)
Kniha - autor Marion Billet, 10 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Jednoduše sleduj světélka na klávesnici a zahraj skladbu. V této knížce – klavíru si zahraješ známé skladby klasické hudby a vůbec zatím nemusíš znát noty: světélka na klávesách se budou rozsvěcet a povedou tvou ruku. A jestli se ti zrovna nebude chtít hrát, můžeš jen poslouchat. Nebo si složit a zahrát svou vlastní skladbu. Zvuková knížka je určena dětem od 3 let, obsahuje podrobný a srozumitelný návod na použití kláves a děti se v ní tak dozví zajímavosti k jednotlivých skladbám Ludwiga van Beethovena, Maurice Ravela, Franze Schuberta, Antonia Vivaldiho, Wolfganga Amadea Mozarta a Johannese Brahmse.
Objev podobné jako Klavírní školička pro malé virtuosy (978-80-7292-431-8)
Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojetí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)
Srdcem k srdci: Malý průvodce modlitbou (978-80-262-1742-8)
Kniha - autor Guy Gilbert, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Srdcem k srdci: Malý průvodce modlitbou (978-80-262-1742-8)
Pro malé děti 2 (978-80-7346-254-3)
Kniha - autor Alena Nevěčná; Jiří Nevěčný, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Oblíbené úkoly pro nejmenší děti. Děti se na úkolech z knihy procvičí ve zrakovém rozlišování, v orientaci, v rozpoznávání předmětů ze života i v dalších dovednostech a znalostech. Při práci děti posilují trpělivost, pečlivost, systematičnost a soustředění.
Objev podobné jako Pro malé děti 2 (978-80-7346-254-3)
České pověsti pro malé děti 2 (978-80-266-1331-2)
Kniha - autor Martina Drijverová, 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Autorka Martina Drijverová vybrala půvabné české pověsti a převyprávěla je jazykem srozumitelným nejmenším čtenářům. Příběhy z dávných dob dětem přibližují milé ilustrace Dagmar Ježkové. Kniha pomůže v dětech vzbudit zájem o slavnou minulost našeho národa a přečtete si v ní např. tyto pověsti: Bílá paní, Brněnský drak, Černý rytíř, Poklad, Radobýl, Zlatá kvočna, Ohnivý muž, Střevíčky, Lovětínská rokle, Zlatá hlava, Bezhlavý jezdec,...
Objev podobné jako České pověsti pro malé děti 2 (978-80-266-1331-2)
Lidice (978-80-206-1391-2)
Kniha - 128 stran, česky, pevná bez přebalu matná
Objev podobné jako Lidice (978-80-206-1391-2)
Ve škole se dějou věci! (978-80-262-1482-3)
Kniha - autor Frida Nilsson; Ilona Komárková, 136 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Frida Nilsson; Ilona Komárková, 136 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kolem domu Hedvičiných rodičů projíždí záhadný autobus. Hedvika s maminkou si nejprve myslí, že to lupiči obhlížejí terén! Když se ukáže, že je to obyčejný školní autobus, znamená to, že začátek školního roku je na spadnutí. A začnou se dít věci! Hedvika s Lindou mají jen a jen dobré úmysly, ale většinou se to nějak zvrtne a všechno dopadne docela jinak. Kdo může za to, že spolužačka se tak vžila do role splašeného koně, že ji musely zavřít do přístěnku, aby se uklidnila, a pak na ni zapomněly? Proč plní tatínek knedlíky ohavnostmi a dědeček s babičkou se ještě k tomu olizují až za ušima? Jak má malá holčička vědět, co to znamená ostříhat na ježka? A jak se Hedvika může radovat ze stolní hry, když je tak děsivá, že ji nemůže hrát? O tom, že mýdlo v limonádě není zrovna nejvhodnější přísada,...
Objev podobné jako Ve škole se dějou věci! (978-80-262-1482-3)
Podívejte se také
- Sourozenecká příručka pro přežití (978-80-262-1872-2)
- Pověz mi to obrázkem: Aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem (978-80-262-1734-3)
- Mindfulness pro zvládání hněvu: Pro teenagery (978-80-262-1726-8)
- Bůh nefunguje: a proto v něho věřím (978-80-262-1562-2)
- Školní detektiv (978-80-262-1067-2)
- Zhoubné houby (978-80-262-0147-2)
- Do pelíšku (978-80-262-1786-2)
- Anatomie lásky (978-80-262-0402-2)
- Strašidelná chůva (978-80-262-1335-2)
- Papuchalk Petr (978-80-262-0361-2)
- Léčba Schopenhauerem (978-80-262-0684-2)
- Cvičení pro zdravá záda ANATOMIE: Aby záda nebolela. Ilustrovaný praktický průvodce (978-80-264-1391-2)
- Poruchy autistického spektra (978-80-262-0215-8)
- Mýty o sebevraždě (978-80-262-1812-8)
- Století nového dítěte (978-80-262-1953-8)
- Pohybové aktivity pohledem sociologie (978-80-210-7918-2)
- More: Aktivity so samolepkami (978-80-567-0800-2)
- Dinosvět Zábavné aktivity z pravěku (978-80-271-2596-8)
- Hrajeme si, nezlobíme, o světě pak leccos víme: Aktivity pro celý rok (978-80-262-1518-9)
- Pláž v Chorvátsku (978-80-8090-262-9)
- Vazba v psychoterapii (978-80-262-1671-1)
- Hrdinka v nás (978-80-262-1862-3)