Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Etická výchova - učebnice - Dagmar Havlíková, Jiří Vymětal, Blanka Drábková
Pracovní učebnice Etická výchova nabízí výklad základních pojmů a jejich procvičování v jedné knize. Etická výchova používá nejvíce zážitkovou metodu a učení posilováním žádoucího chování. Záměrem je vytvořit si na dané téma vlastní názor a osvojit si přiměřené postoje. Základním cílem etické výchovy je vést žáky k prosociálnímu způsobu chování, tj. schopnosti učinit něco dobrého pro druhého bez očekávání vnější odměny nebo protislužby. Pokud si žák osvojí prosociální postoje a chování, s velkou pravděpodobností vyroste v charakterního člověka. Etická výchova je také velmi efektivním nástrojem prevence šikany a dalších sociálně patologických jevů. Učebnice obsahuje 10 témat skládajících se ze 3 částí, přičemž každá z nich pokrývá jednu vyučovací hodinu (1. hodina práce s příběhem, 2. hodina práce s videem, 3. hodina projekt). V jednotlivých lekcích se žáci seznámí se základními etickými hodnotami a morálními normami. Učí se zvládat základy verbální i neverbální komunikace, přesně a jasně formulovat stanoviska, vhodně reagovat na oprávněnou i neoprávněnou kritiku, předcházet manipulaci. Pro vývoj zdravé osobnosti je důležité nejen sebepoznání, poznání svých silných i slabých stránek, ale zejména jejich přijetí. Pozitivní hodnocení druhých je téma, které usiluje o přijetí člověka se všemi jeho klady, omezeními, chybami a učí žáky kladně hodnotit druhé. Další lekce vede žáky k rozvoji vnímavosti, představivosti, hledání souvislostí a osobitostí při řešení problémů. Pomocí modelových situací žáci trénují schopnost být otevření a vyjadřovat své city, zabývají se problémy vztahů ve třídě a v rodině, učí se prosazovat oprávněný nárok a využívat asertivní dovednosti. Pomocí zobrazených vzorů si posilují správné jednání. Prosociální chování nacvičují v praktických situacích z osobního i společenského života.
Podívejte se také havlikova kozmetika
Výchova ke zdravému životnímu stylu - nová generace - Hybridní učebnice - Lenka Šulová, Milada Krejčí, František Rozum, Dagmar Havlíková
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým bude výuka zdravého životního stylu ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Obsahově je shodná s 1. vydáním, tj. v souladu s novelou školského zákona a vzdělávací oblastí Člověk a zdraví dle RVP. Charakteristika učebnice: motivuje ke zdravému životnímu stylu, jako předpokladu pro dlouhý a plnohodnotný život klade důraz na aktivitu, samostatnost a tvořivost žáků (hry, cvičení, úkoly, návody na relaxační cvičení a volnočasové aktivity) posiluje u žáků motivaci k učení, rozvíjení dobrých vztahů mezi nimi a navození důvěry mezi učitelem a žákem využívá práci s textem, obrazem, schématy, přehledy a myšlenkovými mapami obsahuje velké množství aktivizujících metod (diskuzní, situační, metodu řešení problémů) nabízí učiteli možnost výběru postupu dle vyspělosti žáků a specifik třídy
Podívejte se také havlikova prirodni apoteka
Etická výchova Učebnice: Pro 2. stupeň ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií (978-80-7238-993-3)
Kniha - česky Pracovní učebnice Etická výchova nabízí výklad základních pojmů a jejich procvičování v jedné knize. Etická výchova používá nejvíce zážitkovou metodu a učení posilováním žádoucího chování. Záměrem je vytvořit si na dané téma vlastní názor a osvojit si přiměřené postoje. Základním cílem etické výchovy je vést žáky k prosociálnímu způsobu chování, tj. schopnosti učinit něco dobrého pro druhého bez očekávání vnější odměny nebo protislužby. Pokud si žák osvojí prosociální postoje a chování, s velkou pravděpodobností vyroste v charakterního člověka. Etická výchova je také velmi efektivním nástrojem prevence šikany a dalších sociálně patologických jevů. Učebnice obsahuje 10 témat skládajících se ze 3 částí, přičemž každá z nich pokrývá jednu vyučovací hodinu (1. hodina práce s příběhem, 2. hodina práce s videem, 3. hodina projekt). V jednotlivých lekcích se žáci seznámí se základními etickými hodnotami a morálními normami. Učí se zvládat...
Podívejte se také jiri jurecka
Podívejte se také
- Rabalux 2775 Blanka stolní lampa, šedá
- direkt neu 1 ucebnice a pracovni sesit
- JIRI MODELS Minnie 28 barev
- Pecková Dagmar: Best Arias - CD (SU3758-2)
- Dagmar Pecková (978-80-271-3186-0)
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- JIRI MODELS oboustranné, Princezny, 8 ks
- JIRI MODELS šroubovací, Dino, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Minnie 12 barev
- JIRI MODELS oboustranné, Peppa 8 ks
- Miss Blanka 3.A (978-80-907295-5-1)
- Pecková Dagmar: Sny (2x CD) - CD (SU4171-2)
- JIRI MODELS šroubovací, Tlapková patrola, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Peppa Pig 12 barev
- Jiri Hauschka (978-80-7437-350-3)
- Dagmar Pecková: Šaty noty boty (978-80-271-3186-0)
- Pecková Dagmar, Král Darek: The Magical Gallery - CD (SU6569-2)
- JIRI MODELS gumovací, v setu Mickey - balení 2 ks
- JIRI MODELS fumovací, v setu Dinosauři - balení 2 ks
- Kubeš Ladislav & Veselka: Blanka Tůmová 70- Vrásek se nebojím (4x CD) - CD (491054-2)
Občanská výchova 6 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny občanské výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Obsahově je učebnice 6. ročníku shodná s 2. vydáním, tj. její součástí jsou aktualizace v souladu s NOZ, rozšíření o nové formy šikany a doporučení, jak se jí bránit, a nové informace věnované rodině a škole.
Objev podobné jako Občanská výchova 6 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková
Osobnostní a etická výchova pro střední školy - učebnice učitele - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Rozsáhlá učitelská učebnice, jež slouží jako metodika k oběma dílům žákovské učebnice. Učebnice učitele obsahuje učivo žáka a je doplněna i řešením zadaných úkolů a cvičení, doplňkovými náměty pro výuku, dalšími možnostmi a variantami vybraných cvičení a aktivit. Zejména však obsahuje metodiku vedení a zajištění aktivit. Podobně jako učebnice žáka je vybavena interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory v podobě QR kódů.
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy - učebnice učitele - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Občanská výchova 8 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková, Michal Urban, Tereza Krupová, Tomáš Friedel
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny občanské výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Obsahově je učebnice 8. ročníku shodná s 1. vydáním, tj. skládá se ze šesti kapitol, z nichž každá začíná vstupním motivačním úvodem a končí shrnutím s ohlédnutím za probranou tematikou. Součástí jsou i rozšířené kapitoly Hospodářství a Právní minimum.
Objev podobné jako Občanská výchova 8 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková, Michal Urban, Tereza Krupová, Tomáš Friedel
Osobnostní a etická výchova pro střední školy učebnice učitele (978-80-7402-436-8)
Kniha - autor Aranka Řezníčková; Jitka Macháčková; Kateřina Kutálková; Michaela Pachelová; ..., 408 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rozsáhlá učitelská učebnice, jež slouží jako metodika k oběma dílům žákovské učebnice. Učebnice učitele obsahuje učivo žáka a je doplněna i řešením zadaných úkolů a cvičení, doplňkovými náměty pro výuku, dalšími možnostmi a variantami vybraných cvičení a aktivit. Zejména však obsahuje metodiku vedení a zajištění aktivit. Podobně jako učebnice žáka je vybavena interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory v podobě QR kódů.
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy učebnice učitele (978-80-7402-436-8)
Občanská výchova 7 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice (nová generace) - Dagmar Janošková
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny občanské výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Obsahově je učebnice 7. ročníku shodná s 2. vydáním, tj. její součástí jsou aktualizace v souladu s NOZ, rozšíření o nové formy šikany (kyberšikanu, zneužití sociálních sítí) a doporučení, jak se jí bránit, a také o nové pojmy hoax či fakenews. Nové informace se také objevují v kapitole věnované rodině a škole.
Objev podobné jako Občanská výchova 7 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice (nová generace) - Dagmar Janošková
Etická výchova - Metodika 6.-7. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Pro učitele je základní pomůckou při výuce etické výchovy metodika. Každá lekce obsahuje náhled odpovídající strany v učebnici a pracovních listech pro snadnější práci. Pro lepší orientaci v metodice slouží sada ikon.
Objev podobné jako Etická výchova - Metodika 6.-7. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Etická výchova - Metodika 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Pro učitele je základní pomůckou při výuce etické výchovy metodika. Každá lekce obsahuje náhled odpovídající strany v učebnici a pracovních listech pro snadnější práci. Pro lepší orientaci v metodice slouží sada ikon. Tým zkušených pedagogů, pracující s etickou výchovou více než deset let, vypracoval učebnice, pracovní listy a k nim metodické příručky. Celá řada byla ověřena na 80 pilotních školách a nyní je předkládána v této edici etické výchovy. Jednotlivé tituly na sebe promyšleně navazují a pokrývají celé základní vzdělávaní od 1. do 9. ročníku.Jedná se o nejkomplexnější a nejucelenější edici učebnic pro výuku etické výchovy v ČR.Tituly mají doložku MŠMT. 1. vydání
Objev podobné jako Etická výchova - Metodika 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Etická výchova pro 2. stupeň ZŠ - Monika Svobodová - e-kniha
eBook: Moderní učebnice etiky - srozumitelně, názorně i zábavně! Moderní učebnice „Etická výchova“ byla vytvořena v souladu s RVP. Žáci zjistí, jakým způsobem „etika“ zasahuje do jejich životů. Poznají význam etiky v osobním životě člověka a v rodině i ve společenských vztazích. Seznámí se s jednotlivými součástmi životního prostředí a pochopí nutnost jeho ochrany. Na příkladech hlavních světových náboženství zjistí souvislosti mezi etikou a náboženstvím. Naučí se, jakými způsoby mohou komunikovat se svým okolím, a především si uvědomí, jak je důležité zachovávat úctu k sobě i k jiným lidem. Aby pro ně předmět nebyl jen nudným sledem informací, budou mít možnost sami aktivně zjišťovat a přinášet poznatky k jednotlivým tématům. K lepšímu zapamatování a zopakování získaných vědomostí jistě pomohou nejrůznější opakovací úkoly a cvičení. Titul je rozdělen do devíti hlavních kapitol, které jsou dále rozčleněny do dílčích podkapitol. V každé z nich najdete přehledné výkladové texty doplněné řadou úkolů a cvičení určených k zopakování probíraných témat. Každá kapitola je uzavřena krátkým shrnutím nejdůležitějších pojmů a informací. Součástí knihy je také „klíč“ ke cvičením. Soudobě pojatá učebnice byla vytvořena týmem autorů z Pedagogické fakulty Masarykovy university: Jitkou Lunerovou, Monikou Svobodovou a Radiem Štěrbou.
Objev podobné jako Etická výchova pro 2. stupeň ZŠ - Monika Svobodová - e-kniha
Etická výchova pre 4. ročník ZŠ (978-80-8091-754-8)
Kniha - autor Eva Farkašová; Eva Mozolová; Oľga Bujnovská, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit Etická výchova pre 4. ročník základných škôl: • obsahuje súbor aktivít zostavený v súlade s iŠVP pre štvrtý ročník ZŠ; • je to tematicky aktuálna, veku primeraná, praktická pomôcka pre žiakov i učiteľov na vyučovanie etickej výchovy; • úlohy a aktivity sú usporiadané do piatich tematických celkov, ktoré sú prehľadne farebne odlíšené vo vnútri aj v obsahu; • žiaci si osvojujú sociálne zručnosti v medziľudských vzťahoch v nadväznosti na osvojené v predchádzajúcich ročníkoch, postoje a normy prostredníctvom hrania scénok, čítaním príbehov, citátov a ich rozborom, prácou s ilustráciou, doplňovačkami, kreslením, strihaním, spoluprácou vo dvojici alebo v skupine, projektovým vyučovaním; • uplatňujú sa medzipredmetové vzťahy so slovenským jazykom, prírodovedou, vlastivedou, výtvarnou, telesnou výchovou. Zostavenie aktivít a úloh...
Objev podobné jako Etická výchova pre 4. ročník ZŠ (978-80-8091-754-8)
Etická výchova pre 3. ročník ZŠ (978-80-8091-718-0)
Kniha - autor Eva Farkašová; Eva Mozolová, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit je spracovaný moderne a pútavo, reflektuje vekové osobitosti žiakov tretieho ročníka a súčasné trendy v grafickej a obrazovej rovine.
Objev podobné jako Etická výchova pre 3. ročník ZŠ (978-80-8091-718-0)
Etická výchova pro 2. stupeň ZŠ (978-80-266-0384-9)
Elektronická kniha - autor Jitka Lunerová, Monika Svobodová, Radim Štěrba, 80 stran Moderní učebnice etiky - srozumitelně, názorně i zábavně! Moderní učebnice „Etická výchova“ byla vytvořena v souladu s RVP. Žáci zjistí, jakým způsobem „etika“ zasahuje do jejich životů. Poznají význam etiky v osobním životě člověka a v rodině i ve společenských vztazích. Seznámí se s jednotlivými součástmi životního prostředí a pochopí nutnost jeho ochrany. Na příkladech hlavních světových náboženství zjistí souvislosti mezi etikou a náboženstvím. Naučí se, jakými způsoby mohou komunikovat se svým okolím, a především si uvědomí, jak je důležité zachovávat úctu k sobě i k jiným lidem. Aby pro ně předmět nebyl jen nudným sledem informací, budou mít možnost sami aktivně zjišťovat a přinášet poznatky k jednotlivým tématům. K lepšímu zapamatování a zopakování získaných vědomostí jistě pomohou nejrůznější opakovací úkoly a cvičení. Titul je rozdělen do devíti hlavních kapitol,...
Objev podobné jako Etická výchova pro 2. stupeň ZŠ (978-80-266-0384-9)
Etická výchova - Pracovní listy 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Pracovní listy jsou zaměřeny na rozvoj znalostí a dovedností žáků. Jsou součástí řady učebnic pro etickou výchovu.
Objev podobné jako Etická výchova - Pracovní listy 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Tolerantní výchova - Blanka Pöslová - e-kniha
eBook: Jak nejlépe vychovávat děti? Kam to vede, když reagujeme příliš přísně, nebo nereagujeme vůbec? Kde jsou správné hranice, o kterých se často mluví? Výchova dětí je proces, společná cesta, na které se vzájemně ovlivňujeme, měníme se, zrajeme. Autorka, klinická psycholožka a rodinná terapeutka, ale také životní optimistka, denně hovoří s dětmi o rodičích a s rodiči o dětech. Nyní přináší postřehy ze své více než třicetileté praxe. Odpovídá na časté otázky a doporučuje vhodnou výchovu s ohledem na věk, povahu a temperament dítěte. Věří v sílu výchovy a osobního příkladu. Kniha je určena všem, kdo svým postojem, vztahem a reakcemi působí na děti, ovlivňují je, vychovávají – rodičům, prarodičům, příbuzným, ale i učitelům a dalším pedagogickým pracovníkům.
Objev podobné jako Tolerantní výchova - Blanka Pöslová - e-kniha
Etická výchova pre 5.-9. ročník ZŠ (978-80-8091-685-5)
Kniha - autor Jitka Derková; Štefánia Ferková, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá ETICKÁ VÝCHOVA PRE 5. - 9. ROČNÍK ZŠ a 1. - 4. ročník GOŠ je netradične spracovaný pracovný zošit, ktorý obsahuje výber systematicky usporiadaných aktivít na hodiny etickej výchovy od 5. po 9. ročník ZŠ. V jednotlivých ročníkoch sa riešia v súlade so ŠVP témy zamerané na vzory správania, empatiu, prosociálne správanie, asertivitu, priateľstvo, riešenie konfliktov, životný štýl, mravné normy a hodnoty, sociálnu empatiu atď.
Objev podobné jako Etická výchova pre 5.-9. ročník ZŠ (978-80-8091-685-5)
Mediální výchova: Učebnice (978-80-7489-626-2)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Mediální výchova: Učebnice (978-80-7489-626-2)
Hudební výchova 2 - učebnice
2-56 Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Objev podobné jako Hudební výchova 2 - učebnice
Hudební výchova 3 (učebnice)
3-56 Učebnice navazuje na téma Hudební výchovy 2. I zde je uvedeno větší množství písní. Učitel si tedy z uvedených písniček může vybírat.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 (učebnice)
Osobnostní a etická výchova pro střední školy 1 (978-80-7402-434-4)
Kniha - autor Aranka Řezníčková; Jitka Macháčková; Kateřina Kutálková; Michaela Pachelová; ..., 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá První díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů,...
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy 1 (978-80-7402-434-4)
Osobnostní a etická výchova pro střední školy 2 (978-80-7402-435-1)
Kniha - autor Aranka Řezníčková; Jitka Macháčková; Kateřina Kutálková; Michaela Pachelová; ..., 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhý díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů,...
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy 2 (978-80-7402-435-1)
Osobnostní a etická výchova pro střední školy - 2. díl - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Druhý díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů, na kterých pracuje žák buď samostatně, nebo pod vedením vyučujícícho ve dvojicích či skupinách. Učebnice je velmi prakticky pojata – umožňuje přímý zápis do připravených polí (např. při doplňování cvičení a úkolů), disponuje množstvím doplňující infografiky, souvislostmi z oblasti společenské výchovy, interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory (v podobě QR kódů). Splňuje tak i požadavek začlenění prvků práce s informačními technologiemi do výuky daného předmětu (digitální kompetence žáka).
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy - 2. díl - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Osobnostní a etická výchova pro střední školy - 1. díl - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
První díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů, na kterých pracuje žák buď samostatně, nebo pod vedením vyučujícícho ve dvojicích či skupinách. Učebnice je velmi prakticky pojata – umožňuje přímý zápis do připravených polí (např. při doplňování cvičení a úkolů), disponuje množstvím doplňující infografiky, souvislostmi z oblasti společenské výchovy, interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory (v podobě QR kódů). Splňuje tak i požadavek začlenění prvků práce s informačními technologiemi do výuky daného předmětu (digitální kompetence žáka).
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy - 1. díl - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Výchova ke zdraví - Jitka Machová, Dagmar Kubátová
Zdraví člověka je v současném pojetí chápáno jako vyvážený stav tělesné, duševní a sociální pohody. Je utvářeno a ovlivňováno mnoha činiteli a je předpokladem pro aktivní a spokojený život i pro dobrou pracovní výkonnost. Proto je také výchova ke zdraví jednou z priorit základního vzdělávání a promítá se do celého života školy.Kniha kolektivu renomovaných českých autorů zprostředkovává obsahovou stránku výchovy ke zdraví s důrazem na prevenci a přináší aktuální informace týkající se zdraví a zdravého životního stylu. Velký důraz se klade na odpovědnost každého člověka za své zdraví.Kniha je určena jak vyučujícím daného předmětu, tak studentům pedagogických fakult. Pomůže jim vést žáky v několika základních směrech:• žáci si upevňují hygienické, stravovací, pracovní a jiné zdravotně preventivní návyky• rozvíjejí dovednost odmítat škodlivé látky• učí se, jak předcházet úrazům a čelit vlastnímu ohrožení v každodenních i mimořádných situacích• rozšiřují a prohlubují si poznatky o rodině, škole a společenství vrstevníků, o přírodě, člověku, vztazích mezi lidmi• učí se rozhodovat ve prospěch zdraví a prakticky si osvojovat zdravý životní styl a zásady prevence nejčastějších chronických neinfekčních (tzv. civilizačních) chorob
Objev podobné jako Výchova ke zdraví - Jitka Machová, Dagmar Kubátová
Český jazyk 3. ročník učebnice - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil
Řada učebnic Český jazyk pro první stupeň základní školy je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom jsme se inspirovali i pojetím učebnic před školskou reformou v roce 1976, kdy bylo běžné, že si děti na prvním stupni osvojovaly jazykové učivo již ve škole a nikoli doma samostudiem. Obsah učiva je v celé řadě uspořádán tak, aby nejobtížnější gramatické jevy byly probrány v prvních čtyřech měsících, a bylo tak dostatek prostoru pro jejich procvičování v průběhu zbytku školního roku. Neb už naši dávní učitelé své zkušenosti shrnovali do věty: „Důležité učivo se musí naučit do Vánoc, jakmile rozkvetou kaštany, je se školou konec.“ Zároveň obsahuje spoustu přiměřeně dlouhých textů, v nichž jsou integrovány právě probírané gramatické jevy s návodnými otázkami sloužícími mj. k rozvoji slovní zásoby i poznávání okolního světa. Za největší přednost učebnice považujeme skutečnost, že v ní gramatické jevy nejsou jen popsány, jak je dnes zvykem ve většině učebnic, ale obsahuje návody, jak se s gramatickým jevem správně vypořádat a zároveň umožňuje dospělé osobě tyto postupy jednoduše kontrolovat. Barvy nejsou používány k vyjádření obtížnosti či důležitosti cvičení, ale pomáhají k jeho pochopení. Proto například červenou barvu používáme vždy k označení tvrdých slabik/souhlásek, modrou k označení měkkých, … Vycházíme tak z dlouholetých a fungujících zkušeností z práce s dětmi se specifickými poruchami učení, které však efektivně pomáhají všem. Stejně tak abstraktní obrázky slouží dnešním dětem k rozvoji kreativity a k rozvoji slovní zásoby. Ve dvou pracovních sešitech (pro každé pololetí jeden) najdete i mnoho materiálu na rozstříhání, putování po cestách a nalepování. Učebnice jsou souběžně doplňovány balíčky cvičení aplikace pro tablet, kterou si můžete stahovat v App Store pod názvem Zatracená čeština a od dubna 2016 i ve Windows Store.
Objev podobné jako Český jazyk 3. ročník učebnice - Dagmar Chroboková, Zdeněk Topil
VADEMECUM / Zdravotní tělesná výchova - Blanka Hošková - e-kniha
eBook: Publikace navazuje na učebnici Kapitoly z didaktiky zdravotní tělesné výchovy a aplikuje pravidla vyrovnávacích prostředků. Představuje problematiku jednotlivých druhů oslabení z teoretického pohledu s návody pro vyústění do přímé tělovýchovné praxe: oslabení pohybového systému, kardiovaskulárního, dechového, metabolické poruchy, oslabení gastrointestinálního, smyslového a nervového systému, gynekologická oslabení a těhotenství, zdravotní tělesnou výchovu v seniorském věku. Učební texty jsou určeny pro oblast vzdělávání i širokou veřejnost mající zájem o uvedenou problematiku.
Objev podobné jako VADEMECUM / Zdravotní tělesná výchova - Blanka Hošková - e-kniha
Výchova demokratického občana II. - Blanka Staňková, Michal Kosina
"Zkušení autoři v metodice přinášejí náměty na výuku PT Výchova demokratického občana na 1. stupni ZŠ. Aktivity a projekty ukazují, jak vést své žáky k pocitu odpovědnosti, k hledání řešení problémů, k respektu vůči druhým i sobě. Naučí se, jak si vážit svých nápadů a jak je dokázat uplatnit v běžném životě třídy a školy.Uvědomění si – právo, povinnost, tolerance, svoboda volbyPojmy – portfolio, sebehodnocení, pravidla, kritéria, třídní vláda, školní parlamentMetody – komunitní kruh, divadelní představení, autorské psaní, expertní skupinyTato publikace Vám pomůže vést žáky k odpovědnosti za své činy s respektem k druhým a s ohledem na zájem celku. "
Objev podobné jako Výchova demokratického občana II. - Blanka Staňková, Michal Kosina
Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 5 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Doplňuje ji pracovní sešit, který umožňuje žákům formou rozmanitých úloh si důkladně a zábavně procvičit učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. UČEBNICE OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci mohou důkladně procvičit hudebněnaukové učivo a v němž také najdou přílohu s novými kartičkami s hudebními značkami, hudebními nástroji a jejich názvy apod. má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků či dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 4 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 4 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 8 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 3 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Ekologická a environmentální výchova - Učebnice - Jan Činčera, Kateřina Jančaříková, Petra Šimonová
Pracovní učebnice přináší systematický přístup výuce EEV a dává jednotný rámec a smysluplný přístup pokud jde o výběr témat, metody a formy výuky. Pojetí vychází z doporučených očekávaných výstupů (DOV) k tematickým okruhům průřezového tématu Environmentální výchova. Staví na tématech zásadních pro rozvoj odpovědného environmentálního chování: vztah ke svému okolí, badatelské dovednosti, kompetence pro zapojení do řešení environmentálních problémů a dalších. Vede k diskusi o postojích a hodnotách žáka. Pracovní učebnice zahrnuje 13 tematických okruhů, přičemž každý vychází z modelové situace blízké každodennímu životu žáků. Pracovní učebnice zapojuje žáka do problematiky, dává mu možnost rekapitulovat jeho dosavadní poznatky a zkušenosti, poskytuje mu nové informace, podporuje ho v přemýšlení a dává mu prostor k formování vlastního názoru. Žák si může do učebnice zapisovat nejen řešení úkolů, ale také své myšlenky a postřehy. Součástí kompletu Ekologická a environmentální výchova je metodická příručka, která pomáhá učiteli konkretizovat vědomosti a dovednosti, postoje a hodnoty, jež si mají žáci prostřednictvím jednotlivých témat osvojit. Poslední částí je interaktivní učebnice, doplněná o krátký teoretický základ ke každému okruhu a o objekty doplňující a rozvíjející dané téma.
Objev podobné jako Ekologická a environmentální výchova - Učebnice - Jan Činčera, Kateřina Jančaříková, Petra Šimonová
Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 1 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 2 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
CD k učebnici Hudební výchova 2
Obsahuje instrumentální doprovod k písním z učebnice. (Předmět: Hudební výchova) NNS259
Objev podobné jako CD k učebnici Hudební výchova 2
Výchova ke zdravému životnímu stylu - Příručka učitele - Dagmar Šafránková
Přehledně zpracovaná příručka učitele pomáhá při formulaci výchovně vzdělávacích cílů a obsahuje náměty a doporučené metody, jak těchto cílů dosáhnout. Součástí příručky jsou kopírovatelné pracovní listy, které lze využít ve výuce.
Objev podobné jako Výchova ke zdravému životnímu stylu - Příručka učitele - Dagmar Šafránková
Výchova ke zdraví - Jitka Machová, Dagmar Kubátová - e-kniha
eBook: Zdraví člověka je v současném pojetí chápáno jako vyvážený stav tělesné, duševní a sociální pohody. Je utvářeno a ovlivňováno mnoha činiteli a je předpokladem pro aktivní a spokojený život i pro dobrou pracovní výkonnost. Proto je také výchova ke zdraví jednou z priorit základního vzdělávání a promítá se do celého života školy. Kniha kolektivu renomovaných českých autorů zprostředkovává obsahovou stránku výchovy ke zdraví s důrazem na prevenci a přináší aktuální informace týkající se zdraví a zdravého životního stylu. Velký důraz se klade na odpovědnost každého člověka za své zdraví. Kniha je určena jak vyučujícím daného předmětu, tak studentům pedagogických fakult. Pomůže jim vést žáky v několika základních směrech: • žáci si upevňují hygienické, stravovací, pracovní a jiné zdravotně preventivní návyky • rozvíjejí dovednost odmítat škodlivé látky • učí se, jak předcházet úrazům a čelit vlastnímu ohrožení v každodenních i mimořádných situacích • rozšiřují a prohlubují si poznatky o rodině, škole a společenství vrstevníků, o přírodě, člověku, vztazích mezi lidmi • učí se rozhodovat ve prospěch zdraví a prakticky si osvojovat zdravý životní styl a zásady prevence nejčastějších chronických neinfekčních (tzv. civilizačních) chorob
Objev podobné jako Výchova ke zdraví - Jitka Machová, Dagmar Kubátová - e-kniha
Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Metodika obsahuje návrhy prací v jednotlivých hodinách hudební výchovy. NNS567
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Nesmrtelná setkání - Kubík Jiří, Blanka Kubíková
Novináři Blanka a Jiří Kubíkovi přinášejí příběhy devíti inspirativních žen, které už odešly, ale jejich myšlenky zůstávají. Poznali se vzájemně při rozhovorech a natáčení a pracovní setkání často přerostlo v přátelské. Výrazné osobnosti umělecké, sportovní i politické sféry daly známým žurnalistům nahlédnout do svého soukromého i profesního života.
Objev podobné jako Nesmrtelná setkání - Kubík Jiří, Blanka Kubíková
Občanská výchova 6 pro ZŠ a víceletá gymnázia /nová generace/ - Příručka učitele - Dagmar Janošková, Dagmar Čábalová, Monika Ondráčková
Příručka učitele poskytuje učitelům prostor pro vlastní úvahy, pomáhá jim při formulaci výchovně vzdělávacích cílů na úrovni vědomostí, dovedností a postojů žáků (kompetencí), včetně námětů, jak lze těchto cílů společně se žáky ve vyučování dosáhnout. Dále obsahuje doplňující motivační texty, náměty pro práci s jednotlivými tématy včetně námětů na rozšiřující učivo a strategie i techniky vyučování. Uvádí rozšiřující literaturu a učivo vyplývající z mezipředmětových vztahů. Součástí příručky jsou pracovní listy, které lze využít při práci s učebnicí, nebo samostatně. Lze je upravit vzhledem k různým schopnostem žáků. Příručka také obsahuje příklad tematického plánu OV i RV, odkazy na další prameny a literaturu. Výhodou příručky je, že poskytuje učitelům náměty na evaluaci (hodnocení) výchovně vzdělávací práce žáků i výsledků práce samotných učitelů. Upravená verze příručky učitele pro 6. ročník je doplněna o část věnovanou osobnímu bezpečí a sexuální výchově.
Objev podobné jako Občanská výchova 6 pro ZŠ a víceletá gymnázia /nová generace/ - Příručka učitele - Dagmar Janošková, Dagmar Čábalová, Monika Ondráčková
Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je druhou částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.–9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 4. ročník, jejíž učivo opakuje, procvičuje a dále rozvíjí. Můžete se opět těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických i melodických cvičení. Úkoly ze světa hudby provázejí návody na jednoduché tance a pohybové činnosti, náměty na dramatickou výchovu a výtvarnou práci. (Úkoly uvádějí symboly, které vysvětlujeme níže.) Dozvíte se také základní informace o dalších hudebních skladatelích, seznámíte se podrobněji s hudebními nástroji. V učebnici najdete také odkazy na poslechové skladby, které vhodně doplňují učivo. K poslechům jsme pro vás připravili úkoly. Nezapomínejte na dechová, hlasová a artikulační cvičení, která již znáte z předchozích ročníků. Měla by zůstat nedílnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Stejně jako v předešlých učebnicích jsme učivo pro větší přehlednost rozdělili do jednotlivých měsíců školního roku a dále do kapitol. Ty jsou obvykle uvedeny motivačním příběhem. Učebnicí vás budou provázet Viola a Rudolf, žáci 5. třídy.
Objev podobné jako Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Pomazánky, svačinky, chuťovky - Blanka Poláčková, Jiří Poláček
Dvě stovky receptů na pomazánky, svačinky, chuťovky, sendviče, poháry, saláty a jiné lahůdky a občerstvení pro nejrůznější příležitosti najdete na stránkách nové kuchařské knihy Ottova nakladatelství. Vyzkoušené postupy a nápaditý přístup autorky Blanky Poláčkové k tradičním i neobvyklým pochoutkám doplňují inspirující fotografie Jiřího Poláčka. Zkušené i začínající kuchařky tak mají jedinečnou možnost pustit se do přípravy pomazánek i dalších studených a teplých dobrot z ovoce, zeleniny, masa, ryb, drůbeže, sýrů, tvarohu a mléka, luštěnin, obilovin, hub či mandlí a ořechů.
Objev podobné jako Pomazánky, svačinky, chuťovky - Blanka Poláčková, Jiří Poláček
Občanská výchova 7 učebnice (978-80-7489-471-8)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové vydání učebnice s aktualizacemi, které byly provedeny tak, aby byly informace v souladu s NOZ. Dále bylo rozšířeno učivo k šikaně o nové formy (kyberšikanu, zneužití sociálních sítí) a doporučení, jak se bránit a také o nové pojmy jako hoax či fakenews. Nové informace se objevují také v kapitole věnované rodině a škole.
Objev podobné jako Občanská výchova 7 učebnice (978-80-7489-471-8)
Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova 2 učebnice: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-7600-305-7)
Kniha - 64 stran, česky, pevná s přebalem matná Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Objev podobné jako Hudební výchova 2 učebnice: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-7600-305-7)
Podívejte se také
- Pecková Dagmar, Epoque Orchestra, Kučera Jan: Písně Kurta Weilla - CD (SU4226-2)
- matt the bat 1 ucebnice anglictina pro 1 rocnik 978 80 7489 405 3
- jiri schelinger f r cech hrrr na ne nam se libi cd
- Česká filharmonie, Mackerras Charles, Pecková Dagmar: Janáček : Káťa Kabanová (2x CD) - CD (SU3291-2)
- symfonicky orchestr hl m prahy fok jiri belohlavek dvorak suk orchestralni skladby cd
- Výklad z karet podle Dagmar Kludské: Praktický návod, jak odhalíte tajemství svého osudu (978-80-7281-561-6)