Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
CD k učebnici Hudební výchova 2
Obsahuje instrumentální doprovod k písním z učebnice. (Předmět: Hudební výchova) NNS259
Podívejte se také alltoys hudebni domecek
Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Metodika obsahuje návrhy prací v jednotlivých hodinách hudební výchovy. NNS567
Podívejte se také alltoys tanecni hudebni podlozka
Hudební výchova 2 - učebnice
2-56 Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Podívejte se také hudebni set maly muzikant 4895038520264
Podívejte se také
- alltoys hudebni zviratka na krouzku
- alltoys hudebni farma vesely statek
- frozen hudebni snehova hulka 1 6
- sofie prvni hudebni amulet 1 4
- Hudebni hračka Liška a kamárad (3070900060609)
- Amálka K. Třebičská: Za okny rychlíku - CD (MAM549-2)
- K. Flay: Solutions - CD (7769745)
- Horňácké zpívání / Cimbálová m: Zpívání z Horňácka & Došli sme k vám (2x CD) - CD (MAM085-2)
- Various: Plzeňáci hrají a zpívají k devadesátinám Zdeňka Bláhy - CD (CR1058-2)
- Poslechová cvičení k angličtině pro SŠ + CD 1. (80-86035-35-2)
- Proso: 2 CD
- Levhart: 2 CD
- Made 2 Mate: Collection (2x CD) - CD (912924-2)
- Song Feng-yün, Navrátilová Lenka: Písní k srdci: Martinů - Janáček - Dvořák - CD (FYS05-2)
- Progres 2: Třetí kniha džunglí (2x CD) - CD (SU6721-2)
- Bílá Lucie: Missariel: Edice K 25. Výročí (2017) (2x CD) - CD (9029582735)
- Muk Petr: Petr Muk (Edice k 20. výročí) (2x CD) - CD (9029580804)
- Vidiek: Najvidiekovatejší (2x CD) - CD (912925-2)
- Various: Ptákovina (2x CD) - CD (SU6412-2)
- Fešáci: 2020 (2x CD) - CD (SU6712-2)
Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Příručka obsahuje metodické pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 2. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Obě publikace zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů. V souladu s RVP ZV Metodická příručka obsahuje: úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku a pracovní učebnici 14 kapitol obsahujících pokyny k práci s jednotlivými tématy v pracovní učebnici návody na různé didaktické hry seznam nahrávek náhledy stran z pracovní učebnice, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. V rámci metodické příručky, ale i pracovní učebnice, nabízíme cíleně více aktivit a činností, než je možné v jedné vyučovací jednotce zvládnout. Je čistě na pedagogovi, které hudebně výchovné aktivity do dané hodiny zařadí. Učební postupy jsou záměrně vybrány a zpracovány na základě řady mnoha osvědčených metod a zdrojů. Nejsou tedy koncipovány pouze jako opora pro zpěv, i když právě vokální činnosti (hlasová výchova –zpěv a práce s písní) mají u dětí mladšího školního věku dominantní postavení. Pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v pracovní učebnici. Součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu Vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky. K metodické příručce a pracovní učebnici je dostupné CD s nahrávkami zvuků, poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu. Doprovodné CD s nahrávkami není součástí učebnice!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 2 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
Hudební výchova 2 (učebnice) pro 2. ročník ZŠ - Jitka Málková, Jitka Bařinková
Hudební výchova je zpracována v souladu s RVP ZV. Žáci si zde hravou formou osvojují atraktivní umělé i lidové písně a znalosti adekvátní věku žáků 2. ročníku z oblasti hudební teorie, které následně dále procvičují. Průvodcem učebnice je kocour Mour. Klademe si za cíl rozvíjet v dětech zájem o hudbu, a to jak lidovou, klasickou, tak také populární.Inovativním prvkem jsou zejména různá dechová a rytmická cvičení opírající se především o zkušenosti s jógou pro děti, která celkově přispívají ke zdravému životnímu stylu a harmonii a zpestřují stereotyp běžné výuky. Pomocí jednotlivých úkolů probouzíme v dětech tvořivost, kreativitu a samostatnost myšlení. V neposlední řadě zde nalezneme také kapitoly týkající se obecného kulturního povědomí o našich zvycích, tradicích a folkloru. Hlavní oddíly učebnice jsou koncipovány po jednotlivých měsících.NOVA2256
Objev podobné jako Hudební výchova 2 (učebnice) pro 2. ročník ZŠ - Jitka Málková, Jitka Bařinková
Hudební výchova 2: pro 2.ročník základní školy (978-80-7235-606-5)
Kniha - autor Marie Lišková, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných...
Objev podobné jako Hudební výchova 2: pro 2.ročník základní školy (978-80-7235-606-5)
Hudební výchova 2: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-88285-12-0)
Kniha - autor Jitka Málková; Jitka Bařinková, 68 stran, česky Hudební výchova je zpracována v souladu s RVP ZV. Žáci si zde hravou formou osvojují atraktivní umělé i lidové písně a znalosti adekvátní věku žáků 2. ročníku z oblasti hudební teorie, které následně dále procvičují. Průvodcem učebnice je kocour Mour. Klademe si za cíl rozvíjet v dětech zájem o hudbu, a to jak lidovou, klasickou, tak také populární. Inovativním prvkem jsou zejména různá dechová a rytmická cvičení opírající se především o zkušenosti s jógou pro děti, která celkově přispívají ke zdravému životnímu stylu a harmonii a zpestřují stereotyp běžné výuky. Pomocí jednotlivých úkolů probouzíme v dětech tvořivost, kreativitu a samostatnost myšlení. V neposlední řadě zde nalezneme také kapitoly týkající se obecného kulturního povědomí o našich zvycích, tradicích a folkloru. Hlavní oddíly učebnice jsou koncipovány po jednotlivých měsících. Při zakoupení učebnic pro třídu obdržíte heslo pro...
Objev podobné jako Hudební výchova 2: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-88285-12-0)
Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - CD - Marie Lišková
Nahrávka na CD k učebnici hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ
Objev podobné jako Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - CD - Marie Lišková
Hudební výchova 2 učebnice: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-7600-305-7)
Kniha - 64 stran, česky, pevná s přebalem matná Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Objev podobné jako Hudební výchova 2 učebnice: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-7600-305-7)
Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - CD (Defekt) - Marie Lišková
Nahrávka na CD k učebnici hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ
Objev podobné jako Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - CD (Defekt) - Marie Lišková
Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - CD - Mgr. Marie Lišková
Nahrávka na CD k učebnici hudební výchovy pro 1. ročník.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - CD - Mgr. Marie Lišková
Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2)
Kniha - autor Helena Velická, 32 stran, česky, volné listy Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s...
Objev podobné jako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2)
Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je druhou částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.–9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova pro gymnázia 2 (80-7235-219-9)
Kniha - autor Alexandros Charalambidis, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je druhou částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.–9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 2 (80-7235-219-9)
Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova 1
Nová pracovní učebnice HV. Je součástí učebních materiálů k hudební výchově pro 1. ročník.
Objev podobné jako Hudební výchova 1
Hudební výchova 5
5-66 V poslední učebnici z řady hudební výchovy pro 1. stupeň je zachována koncepce učebnic předchozích. Do učebnice jsou tematicky zařazeny písně, které jsou doplněny hudební naukou (taktování, nota šestnáctinová, lidová hudba, J. S. Bach, swing, jazz apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 5
Hudební výchova 4
4-56 Pro žáky jsou zde připraveny písně lidové i současné doplněné o hudební pojmy (sbor, dirigent, posuvky, valčík atd.) a hudební skladatele (B. Martinů, W. A. Mozart, B. Smetana apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 4
Hudební výchova 3 (učebnice)
3-56 Učebnice navazuje na téma Hudební výchovy 2. I zde je uvedeno větší množství písní. Učitel si tedy z uvedených písniček může vybírat.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 (učebnice)
Hudební výchova 3: pro 3. ročník základní školy (978-80-7235-607-2)
Kniha - autor Marie Lišková, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných...
Objev podobné jako Hudební výchova 3: pro 3. ročník základní školy (978-80-7235-607-2)
Hudební výchova 6: pro 6.ročník základní školy (978-80-7235-610-2)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Hudební výchova 6: pro 6.ročník základní školy (978-80-7235-610-2)
Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-41-9)
Kniha - autor Helena Velická, česky Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s přípravou výukových hodin; pro...
Objev podobné jako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-41-9)
Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 5 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Doplňuje ji pracovní sešit, který umožňuje žákům formou rozmanitých úloh si důkladně a zábavně procvičit učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. UČEBNICE OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci mohou důkladně procvičit hudebněnaukové učivo a v němž také najdou přílohu s novými kartičkami s hudebními značkami, hudebními nástroji a jejich názvy apod. má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků či dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 4 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 4 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 8 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 3 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 1 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Hravá hudební výchova 5 - pracovní sešit
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní sešit Hravá hudební výchova 5 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. PRACOVNÍ SEŠIT OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje přílohu s kartičkami, na kterých jsou vyobrazeny vybrané hudební značky a další prvky spojené s hudebněnaukovým učivem, dále hudební nástroje a jejich názvy publikaci uzavírá obrázek klaviatury s vyznačenými vybranými oktávami a jmény daných not a zvětšená notová osnova k procvičování polohy not v houslovém klíči; formou QR kódu jsou také připojeny prázdné notové osnovy k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - pracovní sešit
Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 5. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Metodická příručka je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím, zároveň obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. METODICKÁ PŘÍRUČKA OBSAHUJE: skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 10 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat; zajišťuje mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno formou piktogramů v rámci estetickovýchovných předmětů je do ní zařazeno užší propojení s výtvarnou výchovou — ke každému tematickému bloku předkládáme metodicky zpracované návrhy výtvarných činností podporujících především umělecké osvojování světa žáky k metodické příručce, učebnici a pracovnímu sešitu jsou dostupná CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní, které jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu vyučující může při přípravě hodin využívat strany na poznámky
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - metodická příručka
Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 1. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 4 - pracovní sešit
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní sešit Hravá hudební výchova 4 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Skládá se z 8 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Zahrnuje přílohu s kartičkami, na kterých jsou vyobrazeny vybrané hudební značky a další prvky spojené s hudebněnaukovým učivem, dále hudební nástroje a jejich názvy; kartičky lze využít k práci (např. k „rytmickým diktátům“, sluchovým a poslechovým aktivitám) či k různým didaktickým hrám (např. pexeso, bingo, Kimova hra). Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - pracovní sešit
Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Získají společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. V souladu s RVP ZV Doprovodné CD s nahrávkami není součástí metodické příručky!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 3 - Pracovní sešit
Pracovní sešit Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafi cké zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Zahrnuje přílohu s kartičkami, na kterých jsou vyobrazeny vybrané hudební značky a další prvky spojené s hudebněnaukovým učivem, dále hudební nástroje a jejich názvy; kartičky lze využít k práci (např. k „rytmickým diktátům“, sluchovým a poslechovým aktivitám) či k různým didaktickým hrám (např. pexeso, bingo, Kimova hra). Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - Pracovní sešit
Hravá hudební výchova 4 - metodická příručka
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. Je úzce spjata s pracovními sešity a učebnicemi. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikacemi lze kreativně pracovat a volit dle momentální nálady ve třídě a potřeby. K dispozici je více aktivit, než využijete. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Je například provázána s tématy probíranými v Hravé prvouce. Moderní a atraktivní grafické zpracování se vyznačuje přehlednou strukturou a kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. skládá se z úvodní části, ve které je podrobně vysvětleno, jak používat metodickou příručku, učebnici a pracovní sešit, dále z 8 kapitol obsahujících pokyny k práci s tématy v jednotlivých publikacích a seznamu nahrávek obsahuje náhledy stran z učebnice a pracovního sešitu, v nichž je zaneseno řešení jednotlivých úloh pokyny v metodické příručce jsou doprovázeny odkazy na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což může pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, ze kterých může učitel/ka vybírat, a je tedy možné se všemi publikacemi kreativně pracovat součástí jsou QR kódy, díky kterým si vyučující může snadno pustit nahrávku z internetu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - metodická příručka
Hudební výchova 4 - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka. Schválilo MŠMT č. j.: MSMT-19211/2021-9 dne 14. 10. 2021 k zařazení do seznamu učebnic pro základní vzdělávání jako součást ucelené řady učebnic pro vzdělávací obor Hudební výchova s dobou platnosti šest let.
Objev podobné jako Hudební výchova 4 - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Hudební výchova 9 (978-80-7235-613-3)
Kniha - autor Alexandros Charalambidis, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro druhý stupeň základní školy. Jejich cílem je podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu a k aktivnímu naslouchání hudby, ale také k hudebně pohybovým aktivitám i ke hře na hudební nástroje. Prostřednictvím učebnic se žáci dozvědí něco i z hudební teorie, seznámí se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů a s dalšími činnostmi spojenými s hudbou. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů a rozvíjejí kompetence žáků dané RVP ZV. Mají schvalovací doložku MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní - samostatná položka.
Objev podobné jako Hudební výchova 9 (978-80-7235-613-3)
Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 4. ročník, jejíž učivo opakuje, procvičuje a dále rozvíjí. Můžete se opět těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických i melodických cvičení. Úkoly ze světa hudby provázejí návody na jednoduché tance a pohybové činnosti, náměty na dramatickou výchovu a výtvarnou práci. (Úkoly uvádějí symboly, které vysvětlujeme níže.) Dozvíte se také základní informace o dalších hudebních skladatelích, seznámíte se podrobněji s hudebními nástroji. V učebnici najdete také odkazy na poslechové skladby, které vhodně doplňují učivo. K poslechům jsme pro vás připravili úkoly. Nezapomínejte na dechová, hlasová a artikulační cvičení, která již znáte z předchozích ročníků. Měla by zůstat nedílnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Stejně jako v předešlých učebnicích jsme učivo pro větší přehlednost rozdělili do jednotlivých měsíců školního roku a dále do kapitol. Ty jsou obvykle uvedeny motivačním příběhem. Učebnicí vás budou provázet Viola a Rudolf, žáci 5. třídy.
Objev podobné jako Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Hudební výchova pro 8. ročník ZŠ - Alexandros Charalambidis
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro druhý stupeň základní školy. Jejich cílem je podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu a k aktivnímu naslouchání hudby, ale také k hudebně pohybovým aktivitám i ke hře na hudební nástroje. Prostřednictvím učebnic se žáci dozvědí něco i z hudební teorie, seznámí se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů a s dalšími činnostmi spojenými s hudbou. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů a rozvíjejí kompetence žáků dané RVP ZV. Mají schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 8. ročník ZŠ - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova pro 9.ročník ZŠ - Alexandros Charalambidis
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro druhý stupeň základní školy. Jejich cílem je podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu a k aktivnímu naslouchání hudby, ale také k hudebně pohybovým aktivitám i ke hře na hudební nástroje. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů a rozvíjejí kompetence žáků dané RVP ZV. Mají schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 9.ročník ZŠ - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova pro 7. ročník ZŠ - Alexandros Charalambidis
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro druhý stupeň základní školy. Jejich cílem je podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu a k aktivnímu naslouchání hudby, ale také k hudebně pohybovým aktivitám i ke hře na hudební nástroje. Prostřednictvím učebnic se žáci dozvědí něco i z hudební teorie, seznámí se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů a s dalšími činnostmi spojenými s hudbou. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů a rozvíjejí kompetence žáků dané RVP ZV. Mají schvalovací doložku MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 7. ročník ZŠ - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova pro 6. ročník ZŠ - Alexandros Charalambidis
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro druhý stupeň základní školy. Jejich cílem je podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu a k aktivnímu naslouchání hudby, ale také k hudebně pohybovým aktivitám i ke hře na hudební nástroje. Prostřednictvím učebnic se žáci dozvědí něco i z hudební teorie, seznámí se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů a s dalšími činnostmi spojenými s hudbou. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů a rozvíjejí kompetence žáků dané RVP ZV. Mají schvalovací doložku MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 6. ročník ZŠ - Alexandros Charalambidis
Metodika hudební výchovy 3
3-57 Součástí metodiky jsou náměty jednotlivých hodin: hlasový nácvik, písně, rytmická cvičení, poslech, pohybová část.
Objev podobné jako Metodika hudební výchovy 3
Hudební výchova pro malé muzikanty - Hudební základy PS 1 - Eva Šašinková
Hudební výchova - celobarevný pracovní sešit pro ZŠ a předškoláky.Seznamuje děti hravou formou s hudebními základy. Děti v něm najdou písničky, básničky o hudbě, doplňovačky a úkoly.Obsah: Zvuk, Lidová píseň, Tóny/Slova, Notový zápis,Nota, Pomlka, Notová osnova, Notový klíč, Rytmus, Takt, Písně o zvířátkách.
Objev podobné jako Hudební výchova pro malé muzikanty - Hudební základy PS 1 - Eva Šašinková
Hudební výchova - Klíček pro malé muzikanty 1 - Eva Šašinková
Hudební výchova - celobarevný pracovní sešit s vyšší gramáží pro ZŠ a předškoláky. Seznamuje děti hravou formou s hudebními základy. Děti si je osvojí nenásilnou formou, procvičí v písničkách, básničkách a barevných úkolech. Obsah: Zvuk, Lidová píseň, Tóny/Slova, Notový zápis, Nota, Pomlka, Notová osnova, Notový klíč, Rytmus, Takt, Písně o zvířátkách.
Objev podobné jako Hudební výchova - Klíček pro malé muzikanty 1 - Eva Šašinková
Hudební výchova pro gymnázia 1 (80-7235-211-3)
Kniha - autor Alexandros Charalambidis, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 1 (80-7235-211-3)
Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova 3 (učebnice) - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká, Marcela Tomková
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 (učebnice) - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká, Marcela Tomková
Podívejte se také
- Various: Fidlovačka (2x CD) - CD (CR0715-2)
- Odmaturuj! z německého jazyka 2: Součástí je audio CD k úkolům (80-7358-042-X)
- Cantabile - CD (VA0007-2)
- Dětské etudy: 2 CD
- Svědectví: obsahuje 2 CD
- Vepřek Karel: Box1 (4x CD) - CD (2664553-2)
- Argema: Platinum Collection (3x CD) - CD (216770-2)
- Gott Karel: Duety (5x CD) - CD (SU6283-2)
- Various: Orchestrální dílo (8x CD) - CD (SU4123-2)
- Various: Figarova svatba (2x CD) - CD (CR0778-2)
- Slobodná Európa: Výberofka (2x CD) - CD (912941-2)
- Various: Tři mušketýři (3x CD) - CD (CR0485-2)
- Tublatanka: Najlepšie roky (2x CD) - CD (912907-2)
- Pecková Dagmar: Sny (2x CD) - CD (SU4171-2)
- Chinaski: Autopohádky 1+2 (2x CD) - CD (1789111)
- Deczi Laco: LACO (3x CD) - CD (310933-2)
- Eminem: Curtain Call 2 (2x CD) - CD (4817107)
- Various: Tribute Abraxas (2x CD) - CD (SU6245-2)
- Various: Robin Hood (2x CD) - CD (SU6431-2)
- Various: Among Us (2x CD) - CD (CR0943-2)
- Pilarová Eva: Proměny (3x CD) - CD (SU5978-2)
- Bělohlávek Jiří: Recollection (8x CD) - CD (SU4250-2)