Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Ekologická a environmentální výchova - Učebnice - Jan Činčera, Kateřina Jančaříková, Petra Šimonová
Pracovní učebnice přináší systematický přístup výuce EEV a dává jednotný rámec a smysluplný přístup pokud jde o výběr témat, metody a formy výuky. Pojetí vychází z doporučených očekávaných výstupů (DOV) k tematickým okruhům průřezového tématu Environmentální výchova. Staví na tématech zásadních pro rozvoj odpovědného environmentálního chování: vztah ke svému okolí, badatelské dovednosti, kompetence pro zapojení do řešení environmentálních problémů a dalších. Vede k diskusi o postojích a hodnotách žáka. Pracovní učebnice zahrnuje 13 tematických okruhů, přičemž každý vychází z modelové situace blízké každodennímu životu žáků. Pracovní učebnice zapojuje žáka do problematiky, dává mu možnost rekapitulovat jeho dosavadní poznatky a zkušenosti, poskytuje mu nové informace, podporuje ho v přemýšlení a dává mu prostor k formování vlastního názoru. Žák si může do učebnice zapisovat nejen řešení úkolů, ale také své myšlenky a postřehy. Součástí kompletu Ekologická a environmentální výchova je metodická příručka, která pomáhá učiteli konkretizovat vědomosti a dovednosti, postoje a hodnoty, jež si mají žáci prostřednictvím jednotlivých témat osvojit. Poslední částí je interaktivní učebnice, doplněná o krátký teoretický základ ke každému okruhu a o objekty doplňující a rozvíjející dané téma.
Podívejte se také direkt neu 1 ucebnice a pracovni sesit
Ekologická a environmentální výchova - Příručka učitele - Petra Šimonová
Součástí kompletu Ekologická a environmentální výchova je metodická příručka, která obsahuje metodické popisy jednotlivých částí a vysvětlení k použitým metodám.Součástí kompletu Ekologická a environmentální výchova je příručka, která pomáhá učiteli konkretizovat vědomosti a dovednosti, postoje a hodnoty, jež si mají žáci prostřednictvím jednotlivých témat osvojit.
Podívejte se také Katerina (978-80-749-8354-2)
Přírodopis 8 Pracovní sešit - Kateřina Jančaříková, Marcel Hájek, Jana Skýbová, Drahuše Markvartová, Ivana Pelikánová
Tento pracovní sešit je vhodný pouze k učebnicím nové generace. Nedoporučujeme jeho užívání v kombinaci s učebnicemi původní řady. Pracovní sešity nové generace jsou nově rozšířené o blok badatelsky zaměřených pracovních aktivit, které je možné realizovat v laboratoři, učebně či v terénu. Nově je doplněn o unikátní kódy na každé stránce pracovního sešitu, které umožňují zdarma žákům procvičovat interaktivně na portálu www.skolasnadhledem.cz.
Podívejte se také Jan Werich a semafor
Podívejte se také
- Forbyt Záclona Petra
- Příběhy Petra Šabacha
- Jan Werich vypráví pohádky a povídky
- Jan Werich a Miroslav Horníček na Kampě
- Rabalux 4386 Petra stolní lampa
- jan werich forbiny vzpominek i a ii cd
- Železný Jan (9788025705995)
- Svět Petra Králíčka a jeho přátel I.-III. (3DVD) - DVD (3)
- Orion Dávkovací dóza Petra, 1,5 l
- Jan Neruda a Židé Texty a kontexty (978-80-7470-009-5)
- ABUS JC8320 JAN (4003318901294)
- kysucke povesti podmanicky jan
- Jan Hus - DVD (9279)
- Galerie slávy - Jan Saudek
- Jan Masaryk - pravdivý příběh ()
- Jan Werich za oponou
- Jan Žižka - DVD (N03540)
- Jan Mukařovský: Život a dílo (978-80-7491-531-4)
- Jan Hus: Život a dílo (978-80-257-0875-0)
- 1/4 - Čtení mysli podle Petra Doležala ()
Přírodopis 6 Hybridní učebnice - Věra Čabradová, Petra Šimonová, František Hasch, Jaroslav Sejpka, Ivana Pelikánová
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny přírodopisu ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Učebnice 6. ročníku představuje žákovi planetu Zemi jako "živou planetu". Seznamuje jej s pravděpodobnou možností vzniku a vývoje života na Zemi, s jeho projevy a rozmanitostí i s nejmenšími formami života. Součástí jsou i prvky ekologické výchovy.
Objev podobné jako Přírodopis 6 Hybridní učebnice - Věra Čabradová, Petra Šimonová, František Hasch, Jaroslav Sejpka, Ivana Pelikánová
Zlepšování a environmentální inovace v podniku - Viktor Kulhavý - e-kniha
eBook: Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku.
Objev podobné jako Zlepšování a environmentální inovace v podniku - Viktor Kulhavý - e-kniha
Enviromentální činnosti v předškolním vzdělávání - Kateřina Jančaříková
Publikace Environmentální činnosti v předškolním vzdělávání je didaktický materiál pro pedagogy předškolního věku a je rozdělena do tří částí. V teoretické části je představena inovativní koncepce environmentální výchovy, včetně modelově očekávaných výstupů. Stručně a srozumitelně jsou na začátku textu vysvětleny důvody začlenění environmentální výchovy a výchovy k udržitelnému rozvoji do rámcových vzdělávacích programů. Důraz je kladen na to, aby si čtenář uvědomil význam prostředí, ve kterém se činnosti dětí odehrávají, především školní zahrady. V metodické části jsou vytyčeny obecně platné metodické poznámky a důrazy, zmíněna jsou zde i doporučení pro tvorbu nebo úpravu ŠVP. Autorka se věnuje hodnocení kvality a účinnosti a nabízí autoevaluační dotazník hodnocení kvality EVVO v MŠ. Praktická část nabízí řadu námětů na drobné aktivity, projekty, vycházky do přírody, naučné stezky a tematické integrované bloky. Pedagogové zde naleznou rozličné nápady a náměty (pokusy, hry, příběhy, nápady k vyrábění aj.) pro vlastní pedagogickou činnost Publikace je určena zejména pedagogům mateřských škol, využijí ji i budoucí pedagogové MŠ středních, vyšších odborných a vysokých škol a všichni, kteří se připravují na práci s dětmi předškolního věku. Inspiraci v ní ale najdou nepochybně i rodiče, prarodiče nebo učitelé prvního stupně ZŠ či další pedagogičtí pracovníci. Vhodná je i pro tvorbu programů pro děti s odkladem povinné školní docházky nebo dětí ze sociálně méně podnětného prostředí. Publikace je určena zejména pro pedagogy mateřských škol, asistentům, studentům předškolní pedagogiky, asistentům pedagoga, pedagogům volného času a i rodičům.
Objev podobné jako Enviromentální činnosti v předškolním vzdělávání - Kateřina Jančaříková
Záchranářská kynologie - - Teorie, data, zkušenosti - Kateřina Jančaříková
Psi dokážou se svým čichem skutečné zázraky. Ani dnes, v době sofistikovaných čidel a robotů, neumí lidé jejich práci nahradit, a při pátrání v rozlehlém terénu, plném překážek a všelijakých pachů různého původu, už vůbec ne. Jeden záchranářský tým (psovod a pes) dokáže za stejný čas zastoupit 50 osob, takže příprava kvalitních kynologických záchranářských týmů a skupin je stále aktuálním tématem. V monografii, svým rozsahem zcela unikátní, najdete: - teoretické poznatky z tuzemských a především zahraničních zdrojů - statistickými metodami zpracovaná data získaná od více než dvou stovek českých a slovenských záchranářů - rozbory konkrétních zásahů různých specializacích (plocha, stopa a sutina) a další kazuistiky - osobní zkušenosti autorky a dalších záchranářských psovodů Zaměřuje se na tři typy práce, které jsou v praxi používané nejčastěji, tedy na pátrání v ploše, v sutinách a na pátrání stopařské; ostatní záchranářské specializace zmiňuje spíše okrajově. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D., vystudovala obor speciální biologie a ekologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Následně získala dva doktoráty na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, kde od roku 2007 pracuje na katedře biologie a environmentálních studií jako odborný asistent a vedoucí Centra environmentálního vzdělávání a výchovy. Kynologie je jejím koníčkem. Se svými psy složila přes 40 zkoušek a zúčastnila se 17 pátrání po pohřešovaných osobách v plochách (z toho 7 se dvěma psy) a jednoho v sutinách. S fenou border kolie Aywy z Ohromujícího světa získala v roce 2015 titul CACT na Českém poháru ZTV3. V roce 2016 byla zařazena do kynologické jednotky pro mezinárodní záchranné operace (MZO) USAR MV-GŘ HZS ČR. Zúčastnila se cvičné zahraniční mise USAR v Estonsku a 1. Medzinárodného sústredenia kynológov Hasičských Zborov 2017 na Slovensku. V roce 2017 se se svým druhým psem, fenou belgického ovčáka groenendaela Cikáda Orfi ze Ztracené zahrady, zúčastnila Mistrovství světa IRO v Rakousku a Mistrovství ČR složek IZS. Autorka se s Orfi zúčastnila (do vydání knihy) třinácti pátrání v plochách.
Objev podobné jako Záchranářská kynologie - - Teorie, data, zkušenosti - Kateřina Jančaříková
Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)
Elektronická kniha - autor Viktor Kulhavý, 165 stran, česky Publikace se zabývá problematikou vzniku inovací a zejména inovačních návrhů snižujících dopady výroby na životní prostředí. Problematika dlouhodobě udržitelného rozvoje se ve smyslu ekonomickém, sociálním a environmentálním dotýká všech organizací. Prostřednictvím environmentálních inovací mohou podniky dosahovat nejen ekonomických úspor a snižování vlastního negativního vlivu na životní prostředí, ale jsou také platformou pro zainteresování všech pracovníků do zlepšování podnikových procesů. Z pohledu ekopsychologie a organizační psychologie jsou v publikaci popsány faktory ovlivňující vznik a implementaci zlepšovacích návrhů. Výzkumné závěry mohou sloužit jako sonda do systému podpory podnikových inovací a také poskytují obrázek o vnímání environmentálních aspektů inovací pracovníky konkrétního podniku.
Objev podobné jako Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)
Environmentální výchova v příbězích (80-7373-024-3)
Kniha - autor Svatava Janoušková; Petr Kukal, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha přináší sedmnáct otevřených příběhů, jejichž zápletky souvisejí s tématy environmentální výchovy. Každý z příběhů je zakončen otázkou, již mají žáci s využitím svých znalostí z oblasti přírody a její ochrany zodpovědět, a zápletku tak vyřešit. Aktéry jednotlivých příběhů jsou osmáci Robin a Katka, hrdinové ve věku předpokládané cílové skupiny. Ti jednak zaručují soudržnost knihy jako celku, jednak ji svými jazykovými a stylistickými prostředky i celkovým obrazem chování žákům zpřístupňují. V případech, kdy žáci váhají nad tím, jakým směrem by se měly jejich úvahy ubírat, mohou využít oddílu Nápovědy. Pokud ani potom řešení neodhalí, najdou je ve stejnojmenném oddíle Řešení. Ta ovšem nepřináší jen izolované odpovědi na otázky za příběhy, ale také řadu doplňujících informací, a naznačují tak širší kontext řešené problematiky. Pro doplnění výuky jsou vždy za kategorií...
Objev podobné jako Environmentální výchova v příbězích (80-7373-024-3)
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání - Kateřina Jančaříková
Publikace z ediční řady Komplexní metodiky pro předškolní vzdělávání přistupuje k problematice s vědomím, že učitelé v mateřských školách obvykle nemají přírodovědné vzdělání. Zohledňuje vývojová specifika předškolních dětí, např. skutečnost, že vnímají neverbální komunikaci často více než komunikaci verbální. V první části knihy jsou stručně představeny speciální cíle přírodovědného vzdělávání, didaktické zásady přírodovědného vzdělávání této věkové skupiny a doporučené prostředky. Pozornost je věnována čtyřem oblastem vytyčeným týmem odborníků, který v roce 2015 pracoval na minimetodice přírodovědné gramotnosti S dětmi za přírodou (NÚV, 2015), konkrétně: osvojování si přírodovědného jazyka, podpoře zájmu zkoumat okolní svět, rozvíjení pozitivního vztahu k přírodě a učení hrou a prožitkem. V druhé polovině knihy jsou zařazeny ověřené aktivity, které přírodovědnou gramotnost rozvíjejí a které učitelkám v mateřských školách poskytnou dostatek inspirace.
Objev podobné jako Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání - Kateřina Jančaříková
Práce s hrou - Jan Činčera - e-kniha
eBook: Hry nás provázejí celým naším životem. Hrajeme je pro radost z okamžiku, z kontaktu s blízkými … a v neposlední řadě je s námi hrají i ti, kteří nás chtějí něco přiučit o světě. Správně a promyšleně podaná hra má velice rozsáhlý potenciál – může se stát základním prostředkem komunikace mezi učitelem a studenty, základním impulsem pro změnu fungování skupiny, osobnostního potenciálu jednotlivce či míry jeho porozumění určitému problému. Publikace, kterou právě držíte v ruce, se zabývá hrou právě v tomto smyslu. Přináší konkrétní příklady, scénáře projektů či sekvence aktivit, jež jsou určeny pro snadnou aplikaci v praxi.
Objev podobné jako Práce s hrou - Jan Činčera - e-kniha
Výchova hochů na Moravě - Monika Simonová
Autorka si vyzývavě zažertovala, když v názvu své čtivé a poněkud groteskní autobiografie parafrázovala Michala Viewegha. Jinak ale zůstala svá a práskla na sebe úplně všechno. Jak se po maturitě marně ucházela o přijetí na několik vysokých škol, jak usoudila, že nemá ani dostatečné nadání, ani přiměřeně mocné přímluvce a začala se proto spoléhat jenom sama na sebe…
Objev podobné jako Výchova hochů na Moravě - Monika Simonová
Činnosti venku a v přírodě v předškolním vzdělávání - Magdaléna Kapuciánová, Kateřina Jančaříková
Publikace Činnosti venku a v přírodě je určena učitelkám mateřských škol a rodičům dětí předškolního věku. Motivuje k aktivnímu objevování světa kolem nás, k bádání i k vyprávění, vyzývá ke hře pod širým nebem. Autorky Kateřina Jančaříková (vysokoškolský pedagog, environmentalista) a Magdalena Kapuciánová (ředitelka MŠ Semínko v Toulcově dvoře) v ní předkládají v praxi ověřené aktivity, klidné i akční, pro dny sluneční i deštivé. Svět je plný příležitostí ke hře, pozorování, práci – využijme je a vyprávějme si o nich.V první, teoretické části se seznámíme s konceptem „třetí učitel“, s informálním vzděláváním, nastíníme pozitiva i rizika pobytu venku, ukážeme příklad bezpečnostních opatření, představíme osvědčené tipy na vybavení a zařízení prostředí maximálně inspirujícího ke spontánním činnostem a doporučíme odzkoušená pravidla. Druhá, podstatně rozsáhlejší část je praktickým nápadníkem krátkodobých a dlouhodobých aktivit, které lze provádět kdekoli a nejsou k nim potřeba žádné složité, nákladné nebošpatně dostupné pomůcky. Vybrány jsou jak herní, tak badatelské aktivity. Přijejich realizaci si děti uvědomují, jak to funguje v přírodě, a učí se respektovat nejen přírodu a její součásti, ale i spolužáky a samy sebe.
Objev podobné jako Činnosti venku a v přírodě v předškolním vzdělávání - Magdaléna Kapuciánová, Kateřina Jančaříková
Physical Activity - Janíková Andrea, Iva Burešová, Ivan Struhár, Kapounková Kateřina, Iva Hrnčiříková, Jana Halámková, Zora Svobodová, Marie Šimonová,
Dosavadní výzkumy potvrzují domněnku, že pravidelná fyzická aktivita může hrát klíčovou roli v nefarmakologické péči o přeživší pacienty a ovlivnění jejich kvality života. Samotná léčba onkologických onemocnění s sebou nese řadu nežádoucích vedlejších účinků, například kardiotoxicitu, úzkostné stavy, deprese, sarkopenii, polyneuropatii, nádorovou únavu a poruchy spánku. Pravidelná pohybová aktivita je spojena s významnými přínosy pro lidské zdraví, včetně sníženého rizika výskytu některých typů nádorů a eliminaci doprovodných nežádoucích účinků onkologické léčby. Řada epidemiologických studií zjistila souvislost pravidelné pohybové aktivity se sníženou úmrtností související s onkologickým onemocněním. Minimální množství aktivity potřebné k dosažení takového přínosu je stále neznámé, doporučení ACSM naznačují, že je zapotřebí minimálně týdně 150 minut pohybové aktivity se střední intenzitou. Nefarmakologická pohybová léčba je oblastí péče o přeživší, jejímž cílem je zavedení cílených řízených cvičebních programů do celkové terapie u pacientů. Cvičební programy jsou proveditelné v průběhu onemocnění, včetně období před zahájením léčby, také během adjuvantní protinádorové léčby (včetně chemoterapie) a u přeživších. Při preskripci pohybové aktivity je nutné přihlédnout k aktuálnímu zdravotnímu stavu pacienta, včetně komorbidit, věku a úrovni tělesné zdatnosti. Pokud se má řízená pohybová aktivita stát nedílnou součástí léčby onkologických pacientů, bude nutné prokázat bezpečnost a efektivitu nákladů vynaložených na tuto terapii. Kolektiv autorů: Hrnčiříková Iva, Svobodová Zora, Šimonová Marie, Struhár Ivan, Halámková Jana, Burešová Iva, Hadrabová Markéta, Janíková Andrea, Bazalová Pavlína.
Objev podobné jako Physical Activity - Janíková Andrea, Iva Burešová, Ivan Struhár, Kapounková Kateřina, Iva Hrnčiříková, Jana Halámková, Zora Svobodová, Marie Šimonová,
Matematika - Dělitelnost (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
6-26 V nové řadě učebnic a pracovních sešitů matematiky je učivo tematicky rozděleno do 16 celků (4 témata pro každý ročník). Pro každé téma je připravena učebnice a pracovní sešit. Řada je vytvořena v souladu s RVP ZV. Rozdělení látky do samostatných tematických celků vychází vstříc potřebám škol – je tak možné řadit látku individuálně podle ŠVP, který má škola zpracován. V tomto navrženém pořadí je počítáno se čtyřmi tématy pro každý ročník. Doporučeno pro 6. ročník: - Desetinná čísla – musí předcházet učebnici „Základy geometrie“ a „Kladná a záporná čísla“ - Kladná a záporná čísla – musí předcházet učebnici „Zlomky, poměr“ - Dělitelnost - Základy geometrie – musí předcházet učebnici „Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti“
Objev podobné jako Matematika - Dělitelnost (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Odemykání dětského potenciálu - Jan Mühlfeit, Kateřina Krůtová-Novotná, Petra Kryštofová
Knižní zpracování kurzů a seminářů pro rodiče, děti a studenty, které vedou světově uznávaný kouč Jan Mühlfeit spolu s lektorkou Katkou Novotnou, vám pomůže pochopit, v čem vaše děti vynikají. Odhalíte, proč je důležité pomoct dětem objevit přirozené talenty a jak je můžete z pozice rodičů podpořit v rozvíjení jejich silných stránek, aby je začaly efektivně využívat. V životě, ve studiu a později i v práci.
Objev podobné jako Odemykání dětského potenciálu - Jan Mühlfeit, Kateřina Krůtová-Novotná, Petra Kryštofová
Matematika - Rovinné útvary (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
7-28 Přinášíme vám novou ucelenou řadu učebnic, pracovních sešitů a multimediálních interaktivních učebnic matematiky pro 6. až 9. ročník, které jsou koncipovány v souladu s RVP ZV. Cílem celé této sady učebních materiálů matematiky druhého stupně základní školy je poskytnout učitelům kompletní podklady pro vedení moderní výuky tohoto předmětu. Z tradičně pojaté výuky matematiky přebírá tato sada osvědčené didaktické prostředky – gradaci učiva, dostatečný důraz na procvičování látky a na podrobné, názorné a přesné vysvětlení každého jevu.
Objev podobné jako Matematika - Rovinné útvary (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Matematika - Procenta, trojčlenka (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
7-26 Žáci si nejprve připomenou poměr (měřítko mapy). Dále budou rozlišovat přímou a nepřímou úměru. Zjistí, že některé hodnoty na sobě závisí, a dozví se, kdy platí „kolikrát více, tolikrát méně“. Naučí se využívat trojčlenku při řešení slovních úloh, seznámí se s procenty a budou s nimi počítat množství úloh. Učebnice se v mnoha příkladech zaměřuje na témata z finanční gramotnosti (např. sazby daně, úrokové sazby). Na závěr učebnice je zařazeno promile. Učebnice obsahují množství vyřešených návodných úloh i úloh k procvičení. Učebnice Procenta, trojčlenka je 7. téma z celkem 16 témat matematiky pro 2. stupeň ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. 1 téma = 1 učebnice + 1 pracovní sešit + 1 multimediální interaktivní učebnice V učebnici je látka vysvětlena, přičemž hlavní důraz je soustavně kladen na jednoduchost výkladu a na bezprostřední provázanost s praktickým využitím právě probíraného matematického aparátu. Učebnice obsahuje dostatek vyřešených návodných úloh k podchycení všech jevů a úlohy na procvičení. Řazení kapitol v učebnici a pracovním sešitě je pochopitelně identické, předpokládá se souběžná práce s učebnicí i pracovním sešitem. V učebnici je použito několik jednoduchých typů textů a označení, které mají napomoci orientaci. Jde o: Motivační texty, které právě probíranou látku uvozují a propojují s praxí. Texty odkazující na dříve probranou látku, kde jsou zdůrazňovány návaznosti a podobnosti s novou látkou. Texty vysvětlující novou látku, kde je nová látka předkládána a komentována. Tyto texty jsou sestavovány tak, aby byly na jednu stranu čtivé a pochopitelné soustředěnému čtenáři bez případné pomoci, na druhou stranu pojaté co nejstručněji a s využitím velkého množství vysvětlujících obrázků a dalších grafických nástrojů. Úkoly k zamyšlení – jde o jednoduché otázky, které mají umožnit učitelům motivovat žáky k přemýšlení a zejména k hledání souvislostí probírané tématiky s praxí. Mohou posloužit jako námět k diskuzím v hodinách či k samostatné práci žáků doma. „Poučky“ – zde jde o přesné formulace nových pojmů (definice), tvrzení (matematické věty) a postupů. Jakkoli jde o přesné formulace, je neustále brán v úvahu věk žáků. Navíc, aby byl v maximální možné míře odstraňován formalismus ve výuce matematiky, jsou „poučky“ vždy dávány do kontextu s vysvětlením a zdůvodněním. Řešené úlohy, které jsou zařazovány pro ilustraci právě probíraného učiva, mnohdy zařazované formou hledání a zdůvodňování chyb v předkládaných „žákovských“ řešeních, popř. úlohy, kde je předloženo více možných řešení. Důraz je vždy kladen na vysvětlení. Shrnutí kapitoly – na závěr kapitoly (před úlohami) je shrnuto, co bylo předmětem kapitoly. Úlohy k procvičení – na konec každé kapitoly je uvedeno několik základních úloh, které se týkají látky v kapitole.
Objev podobné jako Matematika - Procenta, trojčlenka (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Matematika - Základy geometrie (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
6-28 V nové řadě učebnic a pracovních sešitů matematiky je učivo tematicky rozděleno do 16 celků (4 témata pro každý ročník). Pro každé téma je připravena učebnice a pracovní sešit. Řada je vytvořena v souladu s RVP ZV. Rozdělení látky do samostatných tematických celků vychází vstříc potřebám škol – je tak možné řadit látku individuálně podle ŠVP, který má škola zpracován. V tomto navrženém pořadí je počítáno se čtyřmi tématy pro každý ročník. Doporučeno pro 6. ročník: - Desetinná čísla – musí předcházet učebnici „Základy geometrie“ a „Kladná a záporná čísla“ - Kladná a záporná čísla – musí předcházet učebnici „Zlomky, poměr“ - Dělitelnost - Základy geometrie – musí předcházet učebnici „Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti“
Objev podobné jako Matematika - Základy geometrie (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Matematika - Desetinná čísla (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
6-22 V nové řadě učebnic a pracovních sešitů matematiky je učivo tematicky rozděleno do 16 celků (4 témata pro každý ročník). Pro každé téma je připravena učebnice a pracovní sešit. Řada je vytvořena v souladu s RVP ZV. Další učebnice obsahují témata: Základy geometrie, Kladná a záporná učebnice, Dělitelnost, Shodnost, Zlomky a poměr, Procenta a trojčlenka, Rovinné útvary. Hlavní důraz je soustavně kladen na jednoduchost výkladu a na bezprostřední provázanost s praktickým využitím právě probíraného matematického aparátu. Učebnice obsahují dostatek vyřešených návodných úloh k podchycení všech jevů a úloh na procvičení.
Objev podobné jako Matematika - Desetinná čísla (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Matematika - Zlomky, poměr (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
7-24 Na začátku učebnice je zařazeno připomenutí desetinných čísel. Následně jsou zavedeny zlomky a operace s nimi (rozšiřování, krácení, sčítání, odčítání, porovnávání, násobení, dělení). Na závěr učebnice je zařazen poměr a postupný poměr. Přinášíme vám novou ucelenou řadu učebnic, pracovních sešitů a multimediálních interaktivních učebnic matematiky pro 6. až 9. ročník, které jsou koncipovány v souladu s RVP ZV. Cílem celé této sady učebních materiálů matematiky druhého stupně základní školy je poskytnout učitelům kompletní podklady pro vedení moderní výuky tohoto předmětu. Z tradičně pojaté výuky matematiky přebírá tato sada osvědčené didaktické prostředky – gradaci učiva, dostatečný důraz na procvičování látky a na podrobné, názorné a přesné vysvětlení každého jevu. V bohaté míře však používá moderní prostředky – zejména vazbu učebnice na pracovní sešit, praktické využití probírané látky a velké množství interaktivních nástrojů.
Objev podobné jako Matematika - Zlomky, poměr (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Krvavý Bronx - Kateřina Tučková, Jan Němec, Petra Soukupová, Bianca Bellová, Petra Dvořáková, Michal Sýkora, Alena Mornštajnová
Nejlepší autoři z nakladatelství Host a Druhé město napsali text na motivy z „černé kroniky“, a tak vznikla obsáhlá povídková antologie s názvem Krvavý Bronx. Jejich texty se týkají a dotýkají brněnské čtvrti známé jako Bronx, což není její oficiální název: takhle se sociálně vyloučené lokalitě už dobrých třicet let říká. Všechny ty zprávy a zprávičky ovšem pocházejí z druhé poloviny 19. století – a jasně ukazují, že velký nepokoj a sociální drama nesla v sobě tahle městská část už v časech, kdy se jí ještě říkalo prostě Cejl. Vraždy, krádeže, nelegální potraty končící smrtí, otrava lékárenským jedem, jindy jen bizarní záměny či sňatkové podvody, skoro pokaždé životy žité na hraně existence. Dohromady poutavý svět pojednaný autory, jejichž prostý výčet nepotřebuje další komentář: Irena Dousková, Kateřina Tučková, Ludvík Němec, Alena Mornštajnová, Bianca Bellová, Martin Reiner, Michal Konečný, Štěpán Kučera, Dora Kaprálová, Michal Sýkora, Petra Dvořáková, Jan Němec, Petr Stančík, Ondřej Hübl, Václav Kahuda či Petra Soukupová. A v jejich podání minulost světa, který stále čeká na svou šanci.
Objev podobné jako Krvavý Bronx - Kateřina Tučková, Jan Němec, Petra Soukupová, Bianca Bellová, Petra Dvořáková, Michal Sýkora, Alena Mornštajnová
Krvavý Bronx - Kateřina Tučková, Jan Němec, Petra Soukupová, Bianca Bellová, Petra Dvořáková, Michal Sýkora, Alena Mornštajnová - audiokniha
Audiokniha: Nejlepší autoři z nakladatelství Host a Druhé město napsali text na motivy z "černé kroniky", a tak vznikla obsáhlá povídková antologie s názvem Krvavý Bronx. Jejich texty se týkají a dotýkají brněnské čtvrti známé jako Bronx, což není její oficiální název: takhle se sociálně vyloučené lokalitě už dobrých třicet let říká. Všechny ty zprávy a zprávičky ovšem pocházejí z druhé poloviny 19. století - a jasně ukazují, že velký nepokoj a sociální drama nesla v sobě tahle městská část už v časech, kdy se jí ještě říkalo prostě Cejl. Vraždy, krádeže, nelegální potraty končící smrtí, otrava lékárenským jedem, jindy jen bizarní záměny či sňatkové podvody, skoro pokaždé životy žité na hraně existence. Dohromady poutavý svět pojednaný autory, jejichž prostý výčet nepotřebuje další komentář: Irena Dousková, Kateřina Tučková, Ludvík Němec, Alena Mornštajnová, Bianca Bellová, Martin Reiner, Michal Konečný, Štěpán Kučera, Dora Kaprálová, Michal Sýkora, Petra Dvořáková, Jan Němec, Petr Stančík, Ondřej Hübl, Václav Kahuda či Petra Soukupová. A v jejich podání minulost světa, který stále čeká na svou šanci.
Objev podobné jako Krvavý Bronx - Kateřina Tučková, Jan Němec, Petra Soukupová, Bianca Bellová, Petra Dvořáková, Michal Sýkora, Alena Mornštajnová - audiokniha
Matematika - Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
7-22 Učebnice probírá následující témata: shodnost útvarů v rovině, věty o shodnosti trojúhelníků, jednoduché konstrukce trojúhelníků, osově a středově souměrné útvary, osová a středová souměrnost. Přinášíme vám novou ucelenou řadu učebnic, pracovních sešitů a multimediálních interaktivních učebnic matematiky pro 6. až 9. ročník, které jsou koncipovány v souladu s RVP ZV. Cílem celé této sady učebních materiálů matematiky druhého stupně základní školy je poskytnout učitelům kompletní podklady pro vedení moderní výuky tohoto předmětu. Z tradičně pojaté výuky matematiky přebírá tato sada osvědčené didaktické prostředky – gradaci učiva, dostatečný důraz na procvičování látky a na podrobné, názorné a přesné vysvětlení každého jevu. V bohaté míře však používá moderní prostředky – zejména vazbu učebnice na pracovní sešit, praktické využití probírané látky a velké množství interaktivních nástrojů.
Objev podobné jako Matematika - Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Matematika - Výrazy a rovnice 1 (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
8-22 V tomto díle se žáci seznámí s mocninami a odmocninami a s pravidly pro počítání s nimi. S využitím mocnin si zopakují převody jednotek obsahu a objemu. Další část učebnice se věnuje výrazům. Vysvětluje pojem proměnné a mnohočlenu a vede k rovnicím. Žáci se naučí řešit jednoduché rovnice, vyjadřovat neznámou ze vzorce a řešit pomocí rovnic slovní úlohy
Objev podobné jako Matematika - Výrazy a rovnice 1 (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Mediální výchova: Učebnice (978-80-7489-626-2)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Mediální výchova: Učebnice (978-80-7489-626-2)
Hudební výchova 2 - učebnice
2-56 Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Objev podobné jako Hudební výchova 2 - učebnice
Hudební výchova 3 (učebnice)
3-56 Učebnice navazuje na téma Hudební výchovy 2. I zde je uvedeno větší množství písní. Učitel si tedy z uvedených písniček může vybírat.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 (učebnice)
Etická výchova - učebnice - Dagmar Havlíková, Jiří Vymětal, Blanka Drábková
Pracovní učebnice Etická výchova nabízí výklad základních pojmů a jejich procvičování v jedné knize. Etická výchova používá nejvíce zážitkovou metodu a učení posilováním žádoucího chování. Záměrem je vytvořit si na dané téma vlastní názor a osvojit si přiměřené postoje. Základním cílem etické výchovy je vést žáky k prosociálnímu způsobu chování, tj. schopnosti učinit něco dobrého pro druhého bez očekávání vnější odměny nebo protislužby. Pokud si žák osvojí prosociální postoje a chování, s velkou pravděpodobností vyroste v charakterního člověka. Etická výchova je také velmi efektivním nástrojem prevence šikany a dalších sociálně patologických jevů. Učebnice obsahuje 10 témat skládajících se ze 3 částí, přičemž každá z nich pokrývá jednu vyučovací hodinu (1. hodina práce s příběhem, 2. hodina práce s videem, 3. hodina projekt). V jednotlivých lekcích se žáci seznámí se základními etickými hodnotami a morálními normami. Učí se zvládat základy verbální i neverbální komunikace, přesně a jasně formulovat stanoviska, vhodně reagovat na oprávněnou i neoprávněnou kritiku, předcházet manipulaci. Pro vývoj zdravé osobnosti je důležité nejen sebepoznání, poznání svých silných i slabých stránek, ale zejména jejich přijetí. Pozitivní hodnocení druhých je téma, které usiluje o přijetí člověka se všemi jeho klady, omezeními, chybami a učí žáky kladně hodnotit druhé. Další lekce vede žáky k rozvoji vnímavosti, představivosti, hledání souvislostí a osobitostí při řešení problémů. Pomocí modelových situací žáci trénují schopnost být otevření a vyjadřovat své city, zabývají se problémy vztahů ve třídě a v rodině, učí se prosazovat oprávněný nárok a využívat asertivní dovednosti. Pomocí zobrazených vzorů si posilují správné jednání. Prosociální chování nacvičují v praktických situacích z osobního i společenského života.
Objev podobné jako Etická výchova - učebnice - Dagmar Havlíková, Jiří Vymětal, Blanka Drábková
Krvavý Bronx - Kateřina Tučková, Jan Němec, Irena Dousková, Petra Soukupová, Bianca Bellová, Martin Reiner, Petra Dvořáková, Michal Sýkora, Ludvík Něm
Audiokniha: 16 povídek na motivy „černé kroniky“ brněnského Cejlu, zvaného Bronx. Myšlenka udělat knihu příběhů vytvořených na základě novinových článků z druhé poloviny devatenáctého století není moje. Svěřil mi ji v pivním baru Na Stojáka historik Michal Konečný. Já mám akorát v Bronxu už víc než deset let své pracovní studio a vydávám knížky. Nakladatelství Host sídlí v této divoké a zajímavé městské části dokonce už od roku 2005, takže se rychle ukázalo být ideálním třetím hráčem do mariáše. S pomocí Tomáše Setničky jsme vybrali přes padesát článků a zpráviček vztahujících se k Cejlu (jak se tehdy říkalo celé oblasti) a nabídli je šestnácti autorům a autorkám, aby se o ně podělili. Miroslav Balaštík i já jsme oslovili největší autorské hvězdy svých týmů, hezky půl na půl, a ty téměř bez výjimky nabídku přijaly. K mému velkému údivu pak také všichni odevzdali své práce v dohodnutém termínu; možná i proto, že se ty zprávy týkaly různých mordů, krádeží, tragikomických omylů a dalších štrapácí zvíci novodobé černé kroniky. Byly zkrátka inspirativní. Cejl tehdy představoval v každém ohledu odvrácenou tvář rodícího se moderního města a také dnešní Bronx (jak se oblasti lidově říká), ač fakticky na dosah městského centra, trpí celou řadou neduhů, které je třeba léčit. Lidí, kteří chápou, že ze zdravého a vitálního Bronxu bude profitovat celé město, naštěstí stále přibývá…a já navíc věřím, že místo, které pozná svou vlastní minulost, má větší šanci na pozoruhodnou budoucnost.
Objev podobné jako Krvavý Bronx - Kateřina Tučková, Jan Němec, Irena Dousková, Petra Soukupová, Bianca Bellová, Martin Reiner, Petra Dvořáková, Michal Sýkora, Ludvík Něm
Přírodopis 6 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Příručka učitele - Věra Čabradová, Petra Šimonová, Ivana Pelikánová
Příručka učitele je nově zpracována, zohledňuje inovace učebnice a pracovního sešitu.
Objev podobné jako Přírodopis 6 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Příručka učitele - Věra Čabradová, Petra Šimonová, Ivana Pelikánová
Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 5 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Doplňuje ji pracovní sešit, který umožňuje žákům formou rozmanitých úloh si důkladně a zábavně procvičit učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. UČEBNICE OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci mohou důkladně procvičit hudebněnaukové učivo a v němž také najdou přílohu s novými kartičkami s hudebními značkami, hudebními nástroji a jejich názvy apod. má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků či dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 4 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 4 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 8 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 3 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Nová literatura 1 - učebnice - Petra Vondrová, Eva Talpová, Miroslav Valenz, Martin Bořkovec, Lenka Jedličková, Eva Frnková, Kateřina Štrpková, Zdeňk
Učebnice kromě výkladového textu a nejrůznějších zajímavostí ze života spisovatelů obsahuje také ukázky vybraných literárních děl a otázky usnadnující jejich rozbor. Grafické zpracování ulehčuje orientaci v učebních materiálech a napomáhá lepšímu zapamatování probírané látky. Každá kapitola je ukončena shrnutím a opakovacím testem k prověření znalostí. Nová edice učebnic a pracovních sešitů reaguje na poptávku pedagogů po sestavení učebních materiálů, které by odpovídaly jejich požadavkům a praxi. Zároveň vychází z potřeby studentů najít odpovídající publikaci, která by jim studium literatury usnadnila a zatraktivnila. Edice Nová literatura je vhodná také k přípravě na maturitu Na její tvorbě se podílel kolektiv zkušených autorů a pedagogů za odborné spolupráce s doc. Mgr. Radkem Malým, Ph.D. Respektuje různé typy škol Využívá literární teorii k analýze textu a jeho interpretaci Obsahuje slovník literárních pojmů a přehled žánrů Je propojena s filmem, hudbou, architekturou i malířstvím Pracovní sešit obsahuje kapitoly: Umění a literatura Starověká literatura Starověká antická literatura Středověká evropská literatura Středověká česká literatura Renesance a humanismus Baroko Klasicismus, osvícenství a preromantismus
Objev podobné jako Nová literatura 1 - učebnice - Petra Vondrová, Eva Talpová, Miroslav Valenz, Martin Bořkovec, Lenka Jedličková, Eva Frnková, Kateřina Štrpková, Zdeňk
Matematika 9 - Práce s daty, úměrnosti a funkce (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
9-22 V tomto díle se žáci seznámí s grafickým znázorněním statistických a matematických údajů, se základními statistickými pojmy a jejich využitím. Od sloupcových, kruhových a spojnicových diagramů plynule přejdou k funkcím, jejich vlastnostem, odvodí si způsoby vyjádření funkce pomocí předpisu, tabulky a grafu. Druhá část učebnice se věnuje lineárním funkcím, přímé a nepřímé úměrnosti a jejich vlastnostem.
Objev podobné jako Matematika 9 - Práce s daty, úměrnosti a funkce (učebnice) - Michaela Jedličková, Peter Krupka, Jana Nechvátalová
Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 1 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 2 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
CD k učebnici Hudební výchova 2
Obsahuje instrumentální doprovod k písním z učebnice. (Předmět: Hudební výchova) NNS259
Objev podobné jako CD k učebnici Hudební výchova 2
Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Metodika obsahuje návrhy prací v jednotlivých hodinách hudební výchovy. NNS567
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Občanská výchova 6 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny občanské výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Obsahově je učebnice 6. ročníku shodná s 2. vydáním, tj. její součástí jsou aktualizace v souladu s NOZ, rozšíření o nové formy šikany a doporučení, jak se jí bránit, a nové informace věnované rodině a škole.
Objev podobné jako Občanská výchova 6 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková
Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je druhou částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.–9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 4. ročník, jejíž učivo opakuje, procvičuje a dále rozvíjí. Můžete se opět těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických i melodických cvičení. Úkoly ze světa hudby provázejí návody na jednoduché tance a pohybové činnosti, náměty na dramatickou výchovu a výtvarnou práci. (Úkoly uvádějí symboly, které vysvětlujeme níže.) Dozvíte se také základní informace o dalších hudebních skladatelích, seznámíte se podrobněji s hudebními nástroji. V učebnici najdete také odkazy na poslechové skladby, které vhodně doplňují učivo. K poslechům jsme pro vás připravili úkoly. Nezapomínejte na dechová, hlasová a artikulační cvičení, která již znáte z předchozích ročníků. Měla by zůstat nedílnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Stejně jako v předešlých učebnicích jsme učivo pro větší přehlednost rozdělili do jednotlivých měsíců školního roku a dále do kapitol. Ty jsou obvykle uvedeny motivačním příběhem. Učebnicí vás budou provázet Viola a Rudolf, žáci 5. třídy.
Objev podobné jako Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu - Bedřich Moldan, Jan Frouz - e-kniha
eBook: Publikace ukazuje, že environmentální problémy mají nejen stránku čistě přírodovědnou, ale obsahují zpravidla i pohled technický, ekonomický a společenskovědní, přinášející otázky sociálně-právní, edukativní, etické apod. propojování těchto pohledů představuje největší výzvu a zároveň největší příležitost environmentálního výzkumu. Jednotlivé kapitoly přinášejí shrnutí hlavních směrů environmentálního výzkumu, který se provádí na Univerzitě Karlově, a zároveň naznačují zaměření environmentálního výzkumu v celé České republice.
Objev podobné jako Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu - Bedřich Moldan, Jan Frouz - e-kniha
Občanská výchova 7 učebnice (978-80-7489-471-8)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové vydání učebnice s aktualizacemi, které byly provedeny tak, aby byly informace v souladu s NOZ. Dále bylo rozšířeno učivo k šikaně o nové formy (kyberšikanu, zneužití sociálních sítí) a doporučení, jak se bránit a také o nové pojmy jako hoax či fakenews. Nové informace se objevují také v kapitole věnované rodině a škole.
Objev podobné jako Občanská výchova 7 učebnice (978-80-7489-471-8)
Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Podívejte se také
- Forbyt Multielastický potah na taburet Petra béžová
- Matějová Petra: Klavírní sonáty - CD (SU4223-2)
- Janů Petra: Vzpomínky /Film&muzikál (SU5965-2)
- Svět Petra Králíčka - 1-3 - DVD (7040)
- Jan Masaryk - Tajemství života a smrti (978-80-750-5954-3)
- Pavlík a rytíř Jan z Michalovic (978-80-751-2075-5)
- Pod ochranou svatého Petra?: Morava a papežství ve středověku a raném novověku (978-80-210-9947-0)
- Schulmeister Jan: Piano - CD (UP0248)
- Jan Vojáček: Umění být zdráv
- Jan Kraus: Můj soukromý buzynes
- Skoumal Petr, Vodňanský Jan, Burian Jan, Dědeček Jiří: Večírek rozpadlých dvojic (SU5815-2)
- Rok Petra Schutza (978-80-559-0179-4)
- Dobrodružství králíčka Petra (978-80-000-5023-2)
- Vzpomínky Petra Oslzlého (978-80-7485-228-2)
- Případ Černého Petra (978-80-878-7383-0)
- Jan Žižka: Život a doba husitského válečníka (978-80-7432-990-6)
- Various: Jan Schneider a kamarádi - Musím dál zpívat (3xCD) - CD (SU6337-2)
- Princ Mamánek: Napsal a nakreslil Jan Budař (978-80-7505-830-0)
- matt the bat 1 ucebnice anglictina pro 1 rocnik 978 80 7489 405 3
- Smigmator Jan: Vánoce & Christmas - CD (8590233017057)
- Ahome Plecháček se jménem Jan (23192)
- Vytásek Jan: Na houpačce - CD (8594030604649)