Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Co si tužky povídaly - Jiřina Bednářová
Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v publikaci postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Podívejte se také Tipni si! Co je víc? (8590228065254)
Co si tužky povídaly 2. díl: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let (978-80-266-1835-5)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v publikaci postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Podívejte se také Co si pamatuju (978-80-7474-253-8)
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Podívejte se také zirafa zirafa co si dnes oblecies lodge jo
Podívejte se také
- Co si pamatuju (978-80-747-4253-8)
- Rumpál: Co jsme si schovali - LP (SU6316-1)
- jirina bohdalova haj skolak kaja marik cd
- Nevěřím, co si nepamatuju (999-00-035-3785-0)
- To je on! O té, co si říkala Toyen ()
- Partnerství? Každodenní blázinec!: Co si myslí ON, co by řekla ONA (978-80-7263-954-0)
- Co si vaše kočka doopravdy myslí (978-80-7601-027-7)
- Na co jsem si ještě vzpomněl (978-80-87530-44-3)
- Moje kočka si dělá, co chce (978-80-7236-842-6)
- Co si představíš, když se řekne... (978-80-00-06236-5)
- Pivo: Co si dát k pití příště (978-80-751-1191-3)
- Pohádky z lesa – Co si stromy šeptají (978-80-271-3483-0)
- Tři přání: Dej si pozor, co si přeješ, mohlo by se ti to vyplnit... (978-80-249-4993-2)
- Beze slov: Co si o vás myslí druzí (978-80-89311-60-6)
- To je on! O té, co si říkala Toyen (978-80-242-7313-6)
- Co si myslí kůň: Úplný pohled na chování koně (978-80-7451-600-9)
- Přerušovaný půst: Jezte si, co chcete, a zhubněte bez diety (978-80-8111-515-8)
- Radikální zhmotňování: Jak si v životě vytvořit to, co chceme (978-80-8100-322-6)
- Pekelná síra: Přišel si ďáblek pro to, co mu náleží? (978-80-7507-547-5)
- barista co
Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová
Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Objev podobné jako Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová
Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová
Rozvíjejte jemnou motoriku dítěte potřebnou při kreslení a psaní. Publikace Na návštěvě u malíře obsahuje: 1) grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 5 do7 let, pomocí kterých se rozvine: jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní grafomotorické dovednosti a kresba dítěte souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry 2) metodický návod pro dospělé, který: upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků pomáhá překonávat obtíže V nové publikaci Jiřiny Bednářové, která je volným pokračováním dvou předchozích, Mezi námi pastelkami a Co si tužky povídaly. Nyní se s grafomotorickými cvičeními obrací k předškolákům a začínajícím školákům, 5 až 7-letým dětem a jejich dospělým kamarádům. V autorčině dopise na konci knihy se dozvíme, jak máme při práci s pracovními listy správně postupovat, aby se dostavil dobrý výsledek, a také dostaneme odpověď na otázky, které nás dospělé zajímají ohledně kreslení – psaní dětí tohoto věku. Nyní tedy máme před sebou pomocníka, který provede nás a naše dítě začátky psaní. Pomůže uvolnit dětskou ruku a hravou, příjemnou formou nás povede metodicky správnou cestou při ovládnutí všech základních tahů písmen. Autorka s podporou svého osvědčeného spolupracovníka malíře a ilustrátora Richarda Šmardy si děti jistě získá příběhem pastelek Boženky a Máni a jejich kamarádek tužek, ty už děti znají z předchozích dílů, a nově i chlapce Adámka, kteří jsou nyní na návštěvě u malíře Augustina. Dítě tedy s Adámkem zvládá tvary od nejjednodušších ke složitým a vytváří si pěkné vlastní obrázky. Všimněte si, že za úvodním vyprávěním je několik listů, na nichž se opakují jednoduché prvky kreslení, které by mělo zvládnout dítě mladší. Nedaří-li se, nejde o žádné neštěstí, vždyť víme, že vývoj každého z nás, tedy i našeho dítěte, je individuální, má své zvláštnosti. Dobrým pomocníkem budou v tom případě předcházející díly grafomotorických cvičení. Je lépe začít pracovat s nimi, abychom obtížnými úkoly dítě od kreslení neodradili. Samozřejmě, jsou-li obtíže výraznější, neváhejme požádat o konzultaci poradenské pracoviště (např. pedagogicko-psychologickou poradnu). Myslím si však, že stojí za to získat dítě pro kreslení a psaní s podporou této publikace. Je velmi vhodná pro děti před nástupem do školy, ty zapsané i ty, jimž byl nástup školní docházky z nějakých důvodů odložen. Užitečná je také prvňáčkům proto, aby se jim lépe psalo nebo i těm, pro něž je psaní velmi namáhavá práce. My dospělí máme někdy krátkou paměť, nevzpomínáme si, jak těžké to bylo napsat řádek v sešitě přesně podle předpisu. Zkusme si pořídit předepsaný sešit pro 1. ročník a krasopisně jej vypsat. A to nad námi nebude nikdo stát a říkat: „Seď rovně!“, „Nepiš nosem!“, „Piš hezky!“ Co je to „psát hezky“? Znamená to psát lehce, s chutí, bez námahy, s radostí z dobrého díla. Dobrý výsledek se, jako při každé jiné práci, dostaví jen tehdy, máme-li vhodný materiál pro cvičení a vedle sebe laskavého člověka, který nás podpoří. Kvalitní cvičební pomůcku máme před sebou a tím laskavým člověkem je táta, máma, babička, dědeček….. PhDr. Alena Šafrová speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně
Objev podobné jako Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová
Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více … Zaměřuje se na rozvoj matematických schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová
Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová
Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová
Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem.
Objev podobné jako Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová
Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová
Začněte s přípravami dítěte na vstup do školy včas. Publikace obsahuje: 1) pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 3 až 5 let Pomocí listů se rozvine: kreslení, koordinace ruky a oka rozumové schopnosti a řeč sluchové a zrakové vnímání předčíselné a matematické představy orientace v prostoru a čase 2) metodický návod pro dospělé Vážená čtenářko, vážený čtenáři, zaujala vás kniha „Mezi námi předškoláky, pro děti od 3 do 5 let“ svým názvem, barevností a vtipem titulní strany, listujete a váš zrak, jak věřím, utkvěl na zadní straně obálky, kde vás takto oslovuji. Protože prohlížíte knihy podporující rozvoj dítěte, hledáte zřejmě něco zajímavého pro svého neposedu či neposedy, které máte doma, v mateřské škole, v dětském klubu. Říkáte si, jak rychle čas běží a z malého batolátka je najednou zvídavý předškolaček. Jak takového kloučka či holčičku potěšit zajímavou činností, protože vy jistě nejste z těch dospělých, kteří posadí dítě k televizi nebo počítači. Jistě dítku čtete, povídáte si s ním, sportujete, ale vidíte, že už je ve věku, kdy se může a má začít učit učit, kdy může plnit smysluplné úkoly. S knihou, kterou vám známá autorka knih pro děti Jiřina Bednářová spolu s malířem-ilustrátorem Richardem Šmardou nabízejí v nakladatelství Computer Press a.s., to bude pro vás i dítě příjemný zážitek. Zmiňuji-li předcházející publikace uvedené autorky, jsou jimi soubory pro rozvoj zrakového vnímání dětí, grafomotoriky, matematických představ, vždy také bylo pamatováno na rozvoj řeči, myšlení. Tato kniha, která vás zaujala, obsahuje výběr úkolů vhodných pro nejmladší předškoláky. Najdete v ní všechna uvedená cvičení označená piktogramy, jejichž význam objevíte na straně 71 v autorčině informaci pro vás, dospělé. Tak můžete sledovat, jak se dítě postupně zdokonaluje v jednotlivých dovednostech důležitých pro budoucí čtení, psaní, počítání, jak se rozvíjí jeho slovní zásoba, schopnost komunikovat. Uvidíte, jak se vám společně s dítětem bude dobře a s chutí pracovat, protože vás povede příběh plný zajímavých postaviček. Udivilo vás, jak se v Zoo ocitly mluvící pastelky Boženka a Máňa? To právě ony provázely děti v knihách pro rozvoj grafomotoriky. Konečně i další postavičky najdete ve dříve vydaných knihách. Jak vidíte, autorka, významná speciální pedagožka, připravila zajímavý, promyšlený soubor přispívající k úspěšnosti budoucích školáků. Máte v ruce kvalitního pomocníka pro příjemné naplnění času s dítkem, protože bez vás to určitě nepůjde. Přeji vám proto radostné chvíle s touto knihou i jejími dalšími, připravovanými díly pro děti předškolního věku. PhDr. Alena Šafrová, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně
Objev podobné jako Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová
Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
Kniha - autor Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče.
Objev podobné jako Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
Rozvoj grafomotoriky (978-80-266-1603-0)
Elektronická kniha - autor Jiřina Bednářová, 80 stran, česky V publikaci Rozvoj grafomotoriky naleznete informace: - 1) o významu a vývoji dětské kresby, - 2) o metodice rozvoje grafomotorických schopností (posloupnosti vývoje grafomotorických prvků, navození pracovních návyků při kreslení a psaní, potřebných podmínkách a pomůckách…). Kniha Rozvoj grafomotoriky osloví podle mého názoru řadu čtenářů, zajímajících se o vývoj dítěte, jeho výchovu a vzdělávání. Její odborná úroveň a současně srozumitelné, čtivé zpracování jistě zaujme nejen pedagogy v mateřských a základních školách, pracovníky pedagogicko-psychologického poradenství, ale i blízké (rodiče, prarodiče…) dětí, které rády kreslí nebo se s kreslením potýkají. My, kteří známe předchozí publikace Jiřiny Bednářové, zaměřené na grafomotoriku – Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře – můžeme očekávat, že opět získáme mnoho nových užitečných informací o tom, jak rozvíjet kreslířské...
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky (978-80-266-1603-0)
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Tereza - Veronika Bednářová, Tereza Maxová
Světově proslulá topmodelka. Trojnásobná matka. Zakladatelka nadace, která už od roku 1997 pomáhá dětem. A také rozená vypravěčka či charismatická žena, která se přátelí s monackým knížetem Albertem II. či s rockerem Bryanem Adamsem. V biografii Terezy Maxové naleznete nejen osobní deníkové zápisky, ale také řadu exkluzivních, nikdy nezveřejněných fotografií. Poznejte výjimečný příběh výjimečné ženy do všech podrobností!
Objev podobné jako Tereza - Veronika Bednářová, Tereza Maxová
Deník astrálního cestování - Klára Bednářová
Čtěte, pokud jste připraveni vzlétnout. Průvodce hmotnou, lucidní i astrální rovinou, od kterého se neodtrhnete. Odpovědi na otázky, které si kladete. Naučte se pojmenovávat své pocity, sledujte intuici. Průvodkyně a autorka vám otevře brány do astrální sféry a provede vás svými světy. Ukáže vám, jak komunikovat s universem i s nejrůznějšími bytostmi, které v jiných rovinách potkáte. Nechte se unášet časoprostorem a pochopte, čemu jste dosud nerozuměli…
Objev podobné jako Deník astrálního cestování - Klára Bednářová
Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Publikace osvědčené autorské dvojice dává prostor rodičům a pedagogům, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy. V knize naleznete základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým a šestým rokem věku. Najdete zde rovněž upozornění na některé vývojové obtíže. Kniha je určena pro rodiče i učitelky v mateřských školách.
Objev podobné jako Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče.
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče.
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Všestranná příprava do školy - Jiřina Bednářová
Všestranná příprava do školy je nepostradatelným pomocníkem pro budoucí prvňáčky, než zasednou do školních lavic. Publikace obsahuje ucelený systém předškolní přípravy, který se skládá z pracovních listů pro děti a metodického návodu pro dospělé. Pracovní listy jsou zaměřeny na podporu vývoje schopností a dovedností pro rozvoj myšlení dítěte a také tvoří předpoklady k úspěšnému zvládnutí čtení, psaní a počítání.
Objev podobné jako Všestranná příprava do školy - Jiřina Bednářová
Bonboniera Co si myslíš
Směs pralinek v mléčné čokoládě (32%). Složení: cukr, rostlinné oleje (palmové, řepkové) v různých poměrech, demineralizovaná sušená syrováka, (mléko), kakaový tuk, plnotučné sušené mléko, kakaová hmota, odtučněné sušené mléko, kakao se sníženým obsahem tuku 1,7%, strouhaný kokos 1,3%, hmota z arašídových ořechů 1%, sezamový krokant 0,7% (sezam, cukr) mléčný tuk, emulgátory (sójový lecitin, E 476), mletá káva 0,5%, zahuštěné neslazené mléko, aromata, barvivy (E 160a, E 150a), rozpustná káva, přírodní aroms: vanilka. Kakaová sušina nejméně 25% v mléčné čokoládě. Kakaová sušina nejméně 35% v čokoládě. Výrobek může obsahovat jiné ořechy, lepek, SO2 a vejce.
Objev podobné jako Bonboniera Co si myslíš
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Pracovní sešity obsahují systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v jednotlivých publikacích postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Objev podobné jako Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová - e-kniha
Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová
Počítání soba Boba - 3. díl - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba - 3. díl - Jiřina Bednářová
Jak se pastelky učily kreslit - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji grafomotorických schopností - nácviku kreslení jako předpokladu pro úspěšné psaní. Učení je nenásilné - děti nácvikem jednotlivých grafomotorických prvků provázejí pohádkové postavičky - Pastelky.
Objev podobné jako Jak se pastelky učily kreslit - Jiřina Bednářová
Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: Publikace Školní zralost je určena rodičům a pedagogům, kteří pomáhají rozvoji předškolního dítěte v těchto oblastech: - vizuomotorika, grafomotorika - řeč - sluchové vnímání - zrakové vnímání - vnímání prostoru - vnímání času - základní matematické představy Publikace Školní zralost autorské dvojice Jiřina Bednářová – Vlasta Šmardová doplňuje ucelenou řadu odborných materiálů, které v poslední době autorky publikovaly, a završuje svým pohledem otázku vývoje a diagnostiky dítěte v předškolním věku. Ústředním tématem je školní zralost / připravenost, autorky se snaží alespoň rámcově seznámit čtenáře se všemi důležitými faktory ovlivňujícími dosaženou vývojovou úroveň dítěte před vstupem do školy a i možnou korespondencí s problémy ve školním věku, jsou-li v daných oblastech určité deficity. Čtenáři a uživateli budou v první řadě rodiče, neboť se dozvědí, jaká jsou kritéria školní zralosti / připravenosti, jak pracovat s dítětem před vstupem do školy, a pokud se chtějí ujistit, že jejich potomek splňuje vývojové ukazatele před nástupem do školy, naleznou zde jednoduché diagnostické úkoly. Tímto tématem se odborně zabývají školská poradenská zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra). Cílem publikace jistě není to, aby si rodiče nebo vychovatelé jednorázově provedli u dítěte komplexní diagnostiku sami. Publikace jim naopak dává prostor, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy a aby měli základní informace o tom, co by mělo dítě umět a zvládnout mezi pátým až šestým rokem věku. Záměrem autorek rovněž je, aby dospělí byli včas upozorněni na některé vývojové obtíže a včas vyhledali odbornou pomoc poradenských zařízení, například při posouzení, zda by mělo dítě do školy nastoupit, případně při zařazování do edukačně-stimulačních skupin či intervenčních programů. Publikace by mohla dobře sloužit i učitelkám mateřských škol. I ony se zabývají otázkou, co je ještě třeba dále trénovat v posledním roce před nástupem do školy, ve kterých oblastech má dítě menší či větší problémy, opakovaně třeba i u dětí s odklady školní docházky. Inspirací může být ale také pro samotné školy – jak učitele elementaristy, tak například pracovníky školních poradenských pracovišť, zejména při řešení zápisů do 1. tříd, které jsou pojaty více odborně a diagnosticky než společensky. Ti, kteří se s publikacemi autorek již seznámili, vědí, že jejich diagnostické přístupy jsou poměrně jednoduché, jsou formou jednoduchých škál, bez důrazu na normativní přístup. Autorky diagnostiku ale nepojímají jako „nálepkování“ dětí, nýbrž posouzením individuálních zvláštností každého dítěte budují základy pro navazující práci s ním, pro zajištění odpovídající vzdělávací nabídky a vhodného pedagogického vedení. Autorky opakovaně uživatelům připomínají důležitý princip, že diagnostika není jednorázovou záležitostí, že i dítě před nástupem do školy je ještě ve svých výkonech závislé na okamžitém nastavení a vyladění. Korigovat různá zkreslení (neschopnost či nezájem se v daném okamžiku požadovanou činností zabývat) by mělo napomoci opakované sledování dítěte. Přeji nové publikaci hodně čtenářů a čtenářům hodně inspirací! PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph.D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy
Objev podobné jako Školní zralost - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: V publikaci Rozvoj grafomotoriky naleznete informace: - 1) o významu a vývoji dětské kresby, - 2) o metodice rozvoje grafomotorických schopností (posloupnosti vývoje grafomotorických prvků, navození pracovních návyků při kreslení a psaní, potřebných podmínkách a pomůckách…). Kniha Rozvoj grafomotoriky osloví podle mého názoru řadu čtenářů, zajímajících se o vývoj dítěte, jeho výchovu a vzdělávání. Její odborná úroveň a současně srozumitelné, čtivé zpracování jistě zaujme nejen pedagogy v mateřských a základních školách, pracovníky pedagogicko-psychologického poradenství, ale i blízké (rodiče, prarodiče…) dětí, které rády kreslí nebo se s kreslením potýkají. My, kteří známe předchozí publikace Jiřiny Bednářové, zaměřené na grafomotoriku – Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře – můžeme očekávat, že opět získáme mnoho nových užitečných informací o tom, jak rozvíjet kreslířské dovednosti, jak připravit dítě na psaní. Tato kniha má však ještě jednu autorku: Vlastu Šmardovou, zkušenou dětskou psycholožku s dlouholetou poradenskou praxí, která poskytla pomoc mnoha rodičům dětí předškolního i školního věku. Pomohla řešit hodně dětských trápení. Právě spojení sil psychologa, pedagoga a malíře – ilustrátora Richarda Šmardy – vedlo k vytvoření této publikace, v níž se dozvíme nejen jak rozvíjet dětskou kresbu, ale také jak se dětská kresba vyvíjí a jaké jsou zákonitosti tohoto vývoje, jaký význam má pro rozvoj osobnosti dítěte. Mnohdy si neuvědomujeme, co vše o dítěti jeho kresba vypovídá, jak nám může schopnost rozumět kresbě pomoci pochopit dítě, a tedy mu i pomoci. Vyzbrojeni základními odbornými informacemi budeme dále dobře pracovat na rozvíjení hrubé a jemné motoriky, které jsou předpokladem grafomotorických dovedností dítěte. Autorky nám nabízejí spoustu činností a cvičení, ukázek pomůcek, které si můžeme ve škole i doma vyrobit. Významná jsou doporučení týkající se pracovních návyků, sezení při kreslení a psaní, výběru kreslicích a psacích potřeb. Mnoho nepříjemností při psaní je zapříčiněno špatným úchopem psacího náčiní, je tedy nutno mu předcházet už v počátcích kreslení. Často mívají děti při psaní potíže s tím, že příliš „tlačí“ na tužku; proto se dovíme, jak ruku uvolnit, jaká grafomotorická cvičení pomohou dítěti kreslit a psát lehce, s jistotou, s chutí. Dostaneme odpovědi na otázky, které zajímají mnoho pedagogů i rodičů, např. jak má psát levák a má-li se dítě učit psát v předškolním věku. A nakonec nalezneme možnosti pomoci při obtížích, praktická, srozumitelná, odborně podložená doporučení včetně další literatury pro zájemce. Přeji vám, vážení čtenáři, příjemné studium i mnoho užitku pro vás i děti, jimž prospějete tím, že jste rozšířili své znalosti o grafomotorice. PhDr. Alena Šafrová, speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě ve kterém věku mělo umět. Publikace je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: motoriky, grafomotoriky, zrakového a sluchového vnímání, vnímání prostoru a času, základních matematických představ, myšlení a řeči, sociálních dovedností, sebeobsluhy a hry.
Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Háčkovaná zvířátka nejen pro miminka - Lenka Bednářová
Opět jsou tu zcela nové vzory na Lenčina roztomilá háčkovaná zvířátka, která potěší zejména miminka, ale i větší děti a dospělé. Každé zvířátko je vypracované klasicky i na kroužku. Tedy jako figurka s nožičkami, a pro nejmenší jsou zvířátka zvlášť uzpůsobená naháčkováním na dřevěný kroužek. V úvodu nechybí ani základní háčkovací školička.
Objev podobné jako Háčkovaná zvířátka nejen pro miminka - Lenka Bednářová
Háčkování - figurky v pastelových barvách - Lenka Bednářová
Nová Lenčina kniha přináší opět spoustu roztomilých figurek tentokrát zhotovených z jednoho druhu příze Camilla v pastelových barvách. V knize najdete 20 přehledných popisů s postupovými fotografiemi na uháčkování vodních i suchozemských zvířátek i ta létající. Ani tentokrát nechybí nová „školička“ háčkování. Novinkou je použití dvou typů popisů – klasický textový a také znakový, který je určen převážně zkušenějším háčkujícím.
Objev podobné jako Háčkování - figurky v pastelových barvách - Lenka Bednářová
Co si brouká louka - Daniela Krolupperová
Prudká bouře, kterou na Lesní království seslal zlý černokněžník, připravila Lesní paní o vzácný perlový náhrdelník. Skoro všechny perly se podařilo sesbírat, zbývá posledních sedm. Ty se však zakutálely až na louku, kam už moc Lesní paní nesahá. Naštěstí je tu Matyáš, malý chlapec, který se za bouře ztratil v lese. Vydá se ztracené perly najít. Když vkročí mezi zvonky, chrpy, máky a luční traviny, zdaleka netuší, jaké dobrodružství ho zde čeká.Pohádkový příběh o boji dobra se zlem seznámí dětské čtenáře s nejběžnějšími lučními květinami. Aby si děti znalosti o rostlinách upevnily, následují za každou kapitolou jednoduché otázky. Příběh je určen předškolákům a dětem mladšího školního věku.Daniela Krolupperová je překladatelka ze severských jazyků a spisovatelka. Za dětské knihy dostala mnoho ocenění (Zlatou stuhu, Cenu knihovníků, Cenu učitelů a další). V Portále jí vyšla řada titulů, mimo jiné Zákeřné keře, Jde sem lesem, Mizící hmyzíci, Polární pohádka, Sněhová víla a další.Eva Chupíková se věnuje ilustrování dětských knih. Svou prací doplnila díla řady českých a slovenských autorů a na kontě má také několik vlastních autorských titulů. V Portále vyšlo mnoho knih, které ilustračně doprovázela, např. Zákeřné keře, Taje olivového háje nebo Co napoví stromoví.
Objev podobné jako Co si brouká louka - Daniela Krolupperová
Moje první puzzle - Co si obléknu?
Tohle není ledajaká knížka - tady oblékáš její hrdiny ty! Že si Jonáš pokapal tričko čokoládovou zmrzlinou? Nevadí. Najdi čisté a dej mu ho. Také Lenka potřebuje tvoji pomoc. Po cákání v bazénku drkotá zuby. Rychle popadni její šaty a přilož je, kam patří. V této knížce s deseti velkými puzzle můžeš skládat veselé obrázky znovu a znovu. Dílky jsou velmi jednoduché a tak akorát velké pro dětské prstíky. Pořiďte svému dítěti leporelo, díky kterému si procvičí jemnou motoriku a bude rozvíjet schopnost skládat věci dohromady.
Objev podobné jako Moje první puzzle - Co si obléknu?
Co si povídají turisté - Miloslav Vítek
Co vše se může přihodit na dovolené za socialismu? K čemu se hodí vyrůstat na pražském Žižkově? A jak se v rámci havajské skupiny navazují diplomatické styky s Brazílií? Jeden z pilířů Klubu českých turistů Miloslav Vítek vypráví úsměvné turistické a životní příběhy, které zažil sám, s rodinou, ale také s přáteli z KČT. Právě turisté z KČT toho nejvíc namluví. Ve vlaku, v autobusu, u táboráku, v hospodě, a dokonce i při pěší túře vzpomínají a filozofují. Občas se tak zapovídají, že zabloudí, a bezděky si vytvoří další, někdy až neuvěřitelné historky. Co si povídají turisté vás nechá na chvíli putovat s nimi.
Objev podobné jako Co si povídají turisté - Miloslav Vítek
Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: Prověřte dovednosti předškoláků Publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě ve kterém věku mělo umět. Publikace je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: motoriky, grafomotoriky, zrakového a sluchového vnímání, vnímání prostoru a času, základních matematických představ, myšlení a řeči, sociálních dovedností, sebeobsluhy a hry.
Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Mezi námi předškoláky 5-7 let - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.
Objev podobné jako Mezi námi předškoláky 5-7 let - Jiřina Bednářová - e-kniha
Rozvoj řeči a slovně logického myšlení, 1. díl - Jiřina Bednářová
Publikace doplňuje systém předškolního vzdělávání autorky Jiřiny Bednářové o klíčovou oblast – podporu rozvoje slovní zásoby formou povídání, her a dalších činností. Provází čtenáře vývojovými fázemi chápání a používání pojmů, uvědomování si vztahů mezi nimi. U každé činnosti jsou uváděny stupně obtížnosti, které umožňují volit činnosti pro děti různého věku i rozdílné slovní zásoby podle aktuálních schopností.
Objev podobné jako Rozvoj řeči a slovně logického myšlení, 1. díl - Jiřina Bednářová
Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Pokračování edukativní publikace reaguje na nejčastější otázky týkající se pedagogické diagnostiky a rozšiřuje tematický záběr prvního dílu. Autorky věnují velký prostor zejména diagnostice dynamické, zaměřené na proces učení a podporu rozvoje každého dítěte. Zároveň nabízejí velké množství aktivit pro naplňování jeho potřeb. Chcete-li zjistit, co dítě umí a jak jej dále cíleně rozvíjet, je tato kniha určena právě pro vás!
Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Co si dnes obléknu? Víly - Eleonora Barsotti
V hlubokých lesích mezi větvemi prastarých stromů poletují na křehkých křídlech překrásné něžné víly. Blíží se jarní slunovrat, jenže jak se mají na tak důležitou slavnost obléct? Použij pestré samolepky a sestav vílám půvabné oblečky na svátky i všední nošení. V jakých šatech uvítají příchod nového dne? A co si mají obléct na sběr lesních plodů? Popusť uzdu své fantazii a vytvoř lesním a květinovým vílám ze samolepek ty nejobdivuhodnější šaty a oblečky. Předveď svůj smysl pro módu!
Objev podobné jako Co si dnes obléknu? Víly - Eleonora Barsotti
Co si dnes obléknu? Tanečnice - Eleonora Barsotti
Baletní představení už každou chvíli začíná, avšak baletky v zákulisí stále ještě tápou, co si mají obléct. Použij stylové samolepky a pomoz jim vybrat krásné kostýmy, v nichž na jevišti zazáří. V dnešní době však neletí jen špičky a tutu sukně. V čem se tančí moderní tance? Sestav tanečnicím stylové oblečky na lekci hip-hopu a contemporary. Co si mají obléct, aby dokázaly na soutěžích zaujmout přísnou porotu? Sestav odvážné a moderní módní kombinace. Předveď svůj smysl pro módu!
Objev podobné jako Co si dnes obléknu? Tanečnice - Eleonora Barsotti
Co si dnes obléknu? Oslava a prázdniny
Baví tě móda? Pak je tato knížka právě pro tebe! Ukaž, co je v tobě, a předveď se jako šikovná módní návrhářka. Použij super stylové samolepky a navrhni vlastní slušivé oblečky na narozeninovou oslavu a letní prázdniny.
Objev podobné jako Co si dnes obléknu? Oslava a prázdniny
Osuška Co si myslíš (Velikost osušky: 70x140cm)
Osuška má rozměr 70x140cm. Materiál je velmi příjemný na dotek a díky speciální technice výroby, kdy se smísí BA a PES vlákna. (50% Bavlna, 50% PES) Gramáž osušky: 300g/m².
Objev podobné jako Osuška Co si myslíš (Velikost osušky: 70x140cm)
Osuška Co si myslíš (Velikost osušky: 100x170cm)
Osuška o rozměru 100 x 170cm je dostatečně velká, aby na ní mohli relaxovat bez problému dva lidé. Osuška je vyrobena moderní technologií, při které se mísí bavlněné příze 50% s polyesterovými přízemi 50%. Díky tomu je osuška z lícové strany velmi příjemná na dotek a z rubové strany pěkně saje. Gramáž osušky je 300g/m².
Objev podobné jako Osuška Co si myslíš (Velikost osušky: 100x170cm)
Hrnek Co si myslíš (Náplň hrníčku: Žádná)
Objev podobné jako Hrnek Co si myslíš (Náplň hrníčku: Žádná)
Hrnek Co si myslíš (Náplň hrníčku: Marshmallow)
Objev podobné jako Hrnek Co si myslíš (Náplň hrníčku: Marshmallow)
Deka Co si myslíš (Podšití beránkem: ANO)
Deka je vyrobena z Fleecu 190g/m² a z druhé strany je deka podšitá imitací beránka, která je velmi příjemná na dotyk. Rozměr deky 140x200cm.
Objev podobné jako Deka Co si myslíš (Podšití beránkem: ANO)
Deka Co si myslíš (Podšití beránkem: NE)
Udělejte radost touto krásnou hřejivou dekou, která snadno najde využití v každodenním životě. Materiál deky je fleece 360g/m a rozměr deky je 140x200 cm.
Objev podobné jako Deka Co si myslíš (Podšití beránkem: NE)
Víno Co si myslíš (Druh Vína: Prosecco)
Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca.
Objev podobné jako Víno Co si myslíš (Druh Vína: Prosecco)
Logopedie - Jiřina Klenková
Komunikace představuje jednu z nejdůležitějších lidských schopností. K tomu, aby člověk s ostatními lidmi mohl komunikovat, potřebuje dobře rozvinutou komunikační schopnost. Její narušení jsou mnohdy překážkou v edukaci a socializaci jedince. Narušené komunikační schopnosti se věnuje logopedie. Tato učebnice oboru logopedie je určena studujícím speciální pedagogiky všech forem studia, ale může sloužit i k získání informací rodičům dětí s narušenou komunikační schopností i dospělým, kteří se s tímto problémem potýkají. Autorka krátce analyzuje příčiny vzniku a hlavní příznaky jednotlivých druhů narušení. U jednotlivých kategorií stručně popisuje možnosti její diagnostiky a terapie. Najdete zde i pohled do historie oboru a dějiny péče o osoby s narušením komunikačních schopností. Systému poskytování logopedické intervence v České republice je věnovaná samostatná kapitola. Součástí publikace jsou i ukázky z logopedické praxe.
Objev podobné jako Logopedie - Jiřina Klenková
Jiřina Šejbalová vzpomíná
Audiokniha MP3 Vladimír Valenta,Karel Kvapil, čte Jiřina Šejbalová,Vlasta Fabianová Jiřina Šejbalová (*17. 9. 1905 - † 23. 8. 1981) byla výrazná herecká osobnost s charakteristickým, nezaměnitelným hlasem. Hrála v Národním divadle, v rozhlase, v televizi i ve filmu. Spolupracovala s legendárními režiséry Hilarem, Frejkou i Dostalem. Z jejích divadelních rolí jmenujme Rosauru (C. Goldoni - Benátská maškaráda, Laurencii (Vega de Lope - Vzbouření na vsi (Fuente ovejuna), Kláskovou (A.Jirásek - Lucerna), Lady Chilternovou (O. Wilde - Ideální manžel), Donu Angelu (Calderon de la Barca - Dáma skřítek), Chrobačku (Čapkové - Ze života hmyzu), Phoebe Ricovou (Osborne - Komik), Káča (Drda - Hrátky s čertem) aj. Film nabídnul Jiřině Šejbalové spoustu krásných a výrazných rolí. Ve třicátých letech hrála nejprve role mladých, atraktivních, ale většinou povrchních žen (Helena v komedii SŇATKOVÁ KANCELÁŘ, Eva v ROZVODU PANÍ EVY, nevěrná Žofka Tříšková v komedii CECH PANEN...
Objev podobné jako Jiřina Šejbalová vzpomíná
Žirafa, žirafa, čo si dnes oblečieš? - Jo Lodge
Čo si uviaže žirafa okolo krku, keď vonku fučí vietor? Čo by si mala nasadiť na hlavu mačička, aby sa nespálila na slnku? Pomôže capkovi v daždi pláštenka? A nebude bielemu medveďovi počas fujavice zima? Vyskúšaj si posuvné prvky a hneď uvidíš, ako zvieraktá na obrázkoch žijú. Zábavné prvé čítanie – ideálne pre batoľatá, obsahuje posuvné prvky, množstvo vtipných zvierat a hravých veršov. Táto knižka je výborná na prvé chvíle spoločného čítania a smiechu nad veselými pohyblivými obrázkami plnými zábaviek. Navyše nenásilnou formou učí deti o striedaní štyroch ročných období, zmenách počasia a správnom obliekaní.
Objev podobné jako Žirafa, žirafa, čo si dnes oblečieš? - Jo Lodge
Co si vaše kočka doopravdy myslí - Sophie Johnsonová
Zjistěte, co si vaše rozpustilá kočička opravdu myslí, když si s ní chcete hrát, proč shazuje věci ze stolu a jak moc ji dokáže otrávit, jestliže vaše kuchařské umění neodpovídá jejím nárokům.
Objev podobné jako Co si vaše kočka doopravdy myslí - Sophie Johnsonová
Podívejte se také
- Co je bulvár, co je bulvarizace (9788024632605)
- Mám, co jsem si zasloužil: Zpráva o zavraždění Rudolfa Slánského a spol. (978-80-7662-284-5)
- Začni běhat: Jak začít, udržet si motivaci a dosáhnout co nejlepších výsledků (978-80-7391-803-3)
- Co tě nezabije ()
- Bereme, co je
- TOHLE SI POSLECHNI
- Všechno si pamatuju...
- Dokud nás pravda nerozdělí: Představte si, že dostanete od života novou šanci. Co uděláte? (978-80-570-2642-6)
- Tři ženy pana Wrighta: Jejich manžel má vše… kromě toho, co si opravdu zaslouží. (978-80-7625-177-9)
- VÁŇA Dělám si, co chci!: Životní zpověď legendárního žokeje, která jde až na dřeň (978-80-87033-99-9)
- vladimir mensik jirina bohdalova miloslav simek zlato ceskeho humoru moje zena pije a dalsi slavne komicke scenky cd
- Kouzelná fólie OBLÉKNI SI PANENKU: Vytvoř si úžasné módní oblečky!
- Váš čas je nekonečný: A co kdyby váš den byl delší, než jste si mysleli? (978-80-242-7120-0)
- Epson CO-W01 (V11HA86040)
- Oni nevědí, co činí
- Co nemůžeme poznat (9788073639754)
- Co se stane dál ()
- hutermann co-602 návod
- Jak se co dělá
- Epson CO-FH01 (V11HA84040)
- Co po ní zbylo ()
- Dalajlama: Co je nejdůležitější ()