Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Rozvoj řeči a slovně logického myšlení, 1. díl - Jiřina Bednářová
Publikace doplňuje systém předškolního vzdělávání autorky Jiřiny Bednářové o klíčovou oblast – podporu rozvoje slovní zásoby formou povídání, her a dalších činností. Provází čtenáře vývojovými fázemi chápání a používání pojmů, uvědomování si vztahů mezi nimi. U každé činnosti jsou uváděny stupně obtížnosti, které umožňují volit činnosti pro děti různého věku i rozdílné slovní zásoby podle aktuálních schopností.
Podívejte se také logicke mysleni
Rozvoj řeči a slovně logického myšlení, 1. díl - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Publikace doplňuje systém předškolního vzdělávání autorky Jiřiny Bednářové o klíčovou oblast – podporu rozvoje slovní zásoby formou povídání, her a dalších činností. Provází čtenáře vývojovými fázemi chápání a používání pojmů, uvědomování si vztahů mezi nimi. U každé činnosti jsou uváděny stupně obtížnosti, které umožňují volit činnosti pro děti různého věku i rozdílné slovní zásoby podle aktuálních schopností.
Podívejte se také cesky jazyk 7 1 dil pracovni sesit
Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Podívejte se také jirina bohdalova haj skolak kaja marik cd
Podívejte se také
- matematicke petiminutovky 2 dil
- matematicke petiminutovky 3 dil
- Osobní rozvoj
- Rozvoj hospicové péče a její bariéry (9788024629728)
- kn country zpevnik 2 dil
- sada taliru lawenda 18 dil
- patice 18 dil 2x9 precizni
- filtr vzduchovy pro kompresory 24l a 50l nahradni dil geko
- calvin klein spodni dil plavek cervena
- calvin klein vrchni dil plavek ruzova
- aulos 211a 3 dil tenor fletna
- calvin klein spodni dil plavek bila
- Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)
- tommy hilfiger spodni dil plavek modra bila
- modro cerny horni dil plavek m co
- Šimonovy pracovní listy 1: Celkový rozvoj (978-80-262-1774-9)
- Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností (978-80-271-1725-3)
- Tvořivá logopedie a rozvoj řeči (978-80-253-3316-7)
- Nadané děti a jejich rozvoj (978-80-247-5089-7)
- Rozvoj komunikačních a jazykových schopností (978-80-271-2054-3)
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
ŠPL 8 - Rozvoj logického myšlení - Věra Kárová
Soubor cvičení a her určených k rozvíjení těch schopností dětí předškolního věku, které jim po nástupu do školy pomohou zvládnout matematiku. Pomocí pracovních listů , které mohou sloužit i jako podklady pro kopírování, se zábavnou formou procvičuje rozlišování tvarů, orientace v prostoru, rozlišování polohy a velikosti předmětů, vnímání a poznávání souvislostí mezi předměty.
Objev podobné jako ŠPL 8 - Rozvoj logického myšlení - Věra Kárová
Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více … Zaměřuje se na rozvoj matematických schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba - 2. díl - Jiřina Bednářová
Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
Kniha - autor Věra Kárová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Šimonovy pracovní listy 8: Rozvoj logického myšlení (978-80-262-1777-0)
Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová
Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Objev podobné jako Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová
Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová
Rozvíjejte jemnou motoriku dítěte potřebnou při kreslení a psaní. Publikace Na návštěvě u malíře obsahuje: 1) grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 5 do7 let, pomocí kterých se rozvine: jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní grafomotorické dovednosti a kresba dítěte souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry 2) metodický návod pro dospělé, který: upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků pomáhá překonávat obtíže V nové publikaci Jiřiny Bednářové, která je volným pokračováním dvou předchozích, Mezi námi pastelkami a Co si tužky povídaly. Nyní se s grafomotorickými cvičeními obrací k předškolákům a začínajícím školákům, 5 až 7-letým dětem a jejich dospělým kamarádům. V autorčině dopise na konci knihy se dozvíme, jak máme při práci s pracovními listy správně postupovat, aby se dostavil dobrý výsledek, a také dostaneme odpověď na otázky, které nás dospělé zajímají ohledně kreslení – psaní dětí tohoto věku. Nyní tedy máme před sebou pomocníka, který provede nás a naše dítě začátky psaní. Pomůže uvolnit dětskou ruku a hravou, příjemnou formou nás povede metodicky správnou cestou při ovládnutí všech základních tahů písmen. Autorka s podporou svého osvědčeného spolupracovníka malíře a ilustrátora Richarda Šmardy si děti jistě získá příběhem pastelek Boženky a Máni a jejich kamarádek tužek, ty už děti znají z předchozích dílů, a nově i chlapce Adámka, kteří jsou nyní na návštěvě u malíře Augustina. Dítě tedy s Adámkem zvládá tvary od nejjednodušších ke složitým a vytváří si pěkné vlastní obrázky. Všimněte si, že za úvodním vyprávěním je několik listů, na nichž se opakují jednoduché prvky kreslení, které by mělo zvládnout dítě mladší. Nedaří-li se, nejde o žádné neštěstí, vždyť víme, že vývoj každého z nás, tedy i našeho dítěte, je individuální, má své zvláštnosti. Dobrým pomocníkem budou v tom případě předcházející díly grafomotorických cvičení. Je lépe začít pracovat s nimi, abychom obtížnými úkoly dítě od kreslení neodradili. Samozřejmě, jsou-li obtíže výraznější, neváhejme požádat o konzultaci poradenské pracoviště (např. pedagogicko-psychologickou poradnu). Myslím si však, že stojí za to získat dítě pro kreslení a psaní s podporou této publikace. Je velmi vhodná pro děti před nástupem do školy, ty zapsané i ty, jimž byl nástup školní docházky z nějakých důvodů odložen. Užitečná je také prvňáčkům proto, aby se jim lépe psalo nebo i těm, pro něž je psaní velmi namáhavá práce. My dospělí máme někdy krátkou paměť, nevzpomínáme si, jak těžké to bylo napsat řádek v sešitě přesně podle předpisu. Zkusme si pořídit předepsaný sešit pro 1. ročník a krasopisně jej vypsat. A to nad námi nebude nikdo stát a říkat: „Seď rovně!“, „Nepiš nosem!“, „Piš hezky!“ Co je to „psát hezky“? Znamená to psát lehce, s chutí, bez námahy, s radostí z dobrého díla. Dobrý výsledek se, jako při každé jiné práci, dostaví jen tehdy, máme-li vhodný materiál pro cvičení a vedle sebe laskavého člověka, který nás podpoří. Kvalitní cvičební pomůcku máme před sebou a tím laskavým člověkem je táta, máma, babička, dědeček….. PhDr. Alena Šafrová speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně
Objev podobné jako Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová
Co si tužky povídaly - Jiřina Bednářová
Pracovní sešit obsahuje systém grafomotorických cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení uváděná v publikaci postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Objev podobné jako Co si tužky povídaly - Jiřina Bednářová
Pohádky k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči a dalších dovedností - Šárka Jechová
Snad každé malé dítě potřebuje podpořit v rozvoji řeči. K tomuto účelu slouží knížka Pohádky k povídání. Knížka plná bohatě ilustrovaných českých pohádek není jen ke čtení a prohlížení, ale hlavně k povídání. Každá pohádka, každý obrázek je spojen s několika jednoduchými úkoly, na které mají děti slovně odpovídat, ne pouze jedním slovem, ale celými větami. Úkoly pomáhají dětem rozvíjet si řeč, paměť, postřeh, fantazii a další dovednosti. Knihu doporučují logopedové.Milé děti, doprovoďte Červenou Karkulku k babičce, nahlédněte do domku loupežníků a kolem perníkové chaloupky raději našlapujte po špičkách. Na této pohádkové výpravě však mějte uši nastražené a oči na stopkách, abyste nám všechno mohly vyprávět.
Objev podobné jako Pohádky k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči a dalších dovedností - Šárka Jechová
Pohádky k povídání: s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči a dalších dovedností (978-80-7346-080-8)
Kniha - autor Šárka Jechová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Knížka plná bohatě ilustrovaných českých pohádek není jen ke čtení a prohlížení, ale hlavně k povídání. Obrázky a jednoduché úkoly pomáhají dětem rozvíjet si řeč, paměť, postřeh, fantazii a další dovednosti. Milé děti, doprovoďte Červenou Karkulku k babičce, nahlédněte do domku loupežníků a kolem perníkové chaloupky raději našlapujte po špičkách. Na této pohádkové výpravě však mějte uši nastražené a oči na stopkách, abyste nám všechno mohly vyprávět.
Objev podobné jako Pohádky k povídání: s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči a dalších dovedností (978-80-7346-080-8)
Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová
Kniha je určena dětem ve věku 6 až 10 let, všechny strany jsou ilustrované. Pracovní listy jsou určeny dětem, které se učí číst a ve čtení se zdokonalují. Každý list je rozdělen na dvě části. První část tvoří souvislý text, který motivačně stranu uvádí a zároveň může sloužit jako text pro procvičení techniky čtení. Druhá část textu je určena pro samostatnou práci dítěte s textem. Je doplněna o instrukci k práci s textem.
Objev podobné jako Čtení s porozuměním a hry s jazykem - Jiřina Bednářová
Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová
Začněte s přípravami dítěte na vstup do školy včas. Publikace obsahuje: 1) pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 3 až 5 let Pomocí listů se rozvine: kreslení, koordinace ruky a oka rozumové schopnosti a řeč sluchové a zrakové vnímání předčíselné a matematické představy orientace v prostoru a čase 2) metodický návod pro dospělé Vážená čtenářko, vážený čtenáři, zaujala vás kniha „Mezi námi předškoláky, pro děti od 3 do 5 let“ svým názvem, barevností a vtipem titulní strany, listujete a váš zrak, jak věřím, utkvěl na zadní straně obálky, kde vás takto oslovuji. Protože prohlížíte knihy podporující rozvoj dítěte, hledáte zřejmě něco zajímavého pro svého neposedu či neposedy, které máte doma, v mateřské škole, v dětském klubu. Říkáte si, jak rychle čas běží a z malého batolátka je najednou zvídavý předškolaček. Jak takového kloučka či holčičku potěšit zajímavou činností, protože vy jistě nejste z těch dospělých, kteří posadí dítě k televizi nebo počítači. Jistě dítku čtete, povídáte si s ním, sportujete, ale vidíte, že už je ve věku, kdy se může a má začít učit učit, kdy může plnit smysluplné úkoly. S knihou, kterou vám známá autorka knih pro děti Jiřina Bednářová spolu s malířem-ilustrátorem Richardem Šmardou nabízejí v nakladatelství Computer Press a.s., to bude pro vás i dítě příjemný zážitek. Zmiňuji-li předcházející publikace uvedené autorky, jsou jimi soubory pro rozvoj zrakového vnímání dětí, grafomotoriky, matematických představ, vždy také bylo pamatováno na rozvoj řeči, myšlení. Tato kniha, která vás zaujala, obsahuje výběr úkolů vhodných pro nejmladší předškoláky. Najdete v ní všechna uvedená cvičení označená piktogramy, jejichž význam objevíte na straně 71 v autorčině informaci pro vás, dospělé. Tak můžete sledovat, jak se dítě postupně zdokonaluje v jednotlivých dovednostech důležitých pro budoucí čtení, psaní, počítání, jak se rozvíjí jeho slovní zásoba, schopnost komunikovat. Uvidíte, jak se vám společně s dítětem bude dobře a s chutí pracovat, protože vás povede příběh plný zajímavých postaviček. Udivilo vás, jak se v Zoo ocitly mluvící pastelky Boženka a Máňa? To právě ony provázely děti v knihách pro rozvoj grafomotoriky. Konečně i další postavičky najdete ve dříve vydaných knihách. Jak vidíte, autorka, významná speciální pedagožka, připravila zajímavý, promyšlený soubor přispívající k úspěšnosti budoucích školáků. Máte v ruce kvalitního pomocníka pro příjemné naplnění času s dítkem, protože bez vás to určitě nepůjde. Přeji vám proto radostné chvíle s touto knihou i jejími dalšími, připravovanými díly pro děti předškolního věku. PhDr. Alena Šafrová, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně
Objev podobné jako Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 - Jiřina Bednářová
Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba - 1. díl - Jiřina Bednářová
ŠPL 4 - Rozvoj myšlení a řeči - Jana Svobodová, Blanka Borová
Pracovní listy jsou věnovány výše zmíněným deseti tématům, které respektují zkušenosti dětí a současně pomáhají rozvíjet jejich znalosti a dovednosti. Základní námět má vždy tři situace, které na sebe mohou, ale nemusí navazovat. Čtvrtá situace je určena vlastnímu řešení dítěte na prázdný pracovní list. Každý pracovní list obsahuje velký obrázek situace, která je tématem činnosti. Spodní část listu obsahuje pět malých obrázků, které umožňují rozvíjet slovní zásobu a jsou základem k řešení jednoduchých úkolů. Malé obrázky je možné vybarvit, vystřehnout a manipulovat s nimi podle pokynů. Text je psán velkým písmem, takže školáci mohou pracovní listy využívat samostatně.
Objev podobné jako ŠPL 4 - Rozvoj myšlení a řeči - Jana Svobodová, Blanka Borová
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová
Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče.
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Publikace tvoří s pracovními listy Jak se pastelky učily kreslit, Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře ucelený soubor, doplňuje a shrnuje informace a podává souhrnný komplex poznatků o vývoji grafomotoriky, dětské kresby, možnostech rozvoje a podpory této oblasti. Publikaci pro práci s dětmi využijí učitelé mateřských škol, 1. stupně základních škol, speciální pedagogové a také rodiče.
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci (978-80-247-3560-3)
Kniha - autor Ines Moser-Will; Ingrid Grube, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je určena všem, kteří si chtějí zlepšit nebo zachovat duševní kondici. Obsahuje více než sto rozmanitých zábavných cvičení, hádanek a her, které pomohou nenucenou formou aktivovat váš mozek na optimální výkonnost. Díky nim posílíte schopnost koncentrace, logické myšlení, jazykové dovednosti, paměť a smyslovou pohotovost. Na krátká, ale efektivní cvičení vám stačí pouze tužka a můžete se do nich pustit - kdykoliv, kdekoliv a zcela podle své chuti a nálady. Budete překvapeni, jakých výsledků můžete díky každodennímu tréninku dosáhnout. Zachovat si svěží myšlení neznamená mít velké vědomosti, ale udržet si otevřenost vůči všemu, co s sebou život přináší, schopnost stavit se problémům čelem, hledat nejlepší možná řešení a realizovat je.
Objev podobné jako 110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci (978-80-247-3560-3)
Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
eBook: Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.
Objev podobné jako Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová - e-kniha
Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: V publikaci Rozvoj grafomotoriky naleznete informace: - 1) o významu a vývoji dětské kresby, - 2) o metodice rozvoje grafomotorických schopností (posloupnosti vývoje grafomotorických prvků, navození pracovních návyků při kreslení a psaní, potřebných podmínkách a pomůckách…). Kniha Rozvoj grafomotoriky osloví podle mého názoru řadu čtenářů, zajímajících se o vývoj dítěte, jeho výchovu a vzdělávání. Její odborná úroveň a současně srozumitelné, čtivé zpracování jistě zaujme nejen pedagogy v mateřských a základních školách, pracovníky pedagogicko-psychologického poradenství, ale i blízké (rodiče, prarodiče…) dětí, které rády kreslí nebo se s kreslením potýkají. My, kteří známe předchozí publikace Jiřiny Bednářové, zaměřené na grafomotoriku – Mezi námi pastelkami, Co si tužky povídaly a Na návštěvě u malíře – můžeme očekávat, že opět získáme mnoho nových užitečných informací o tom, jak rozvíjet kreslířské dovednosti, jak připravit dítě na psaní. Tato kniha má však ještě jednu autorku: Vlastu Šmardovou, zkušenou dětskou psycholožku s dlouholetou poradenskou praxí, která poskytla pomoc mnoha rodičům dětí předškolního i školního věku. Pomohla řešit hodně dětských trápení. Právě spojení sil psychologa, pedagoga a malíře – ilustrátora Richarda Šmardy – vedlo k vytvoření této publikace, v níž se dozvíme nejen jak rozvíjet dětskou kresbu, ale také jak se dětská kresba vyvíjí a jaké jsou zákonitosti tohoto vývoje, jaký význam má pro rozvoj osobnosti dítěte. Mnohdy si neuvědomujeme, co vše o dítěti jeho kresba vypovídá, jak nám může schopnost rozumět kresbě pomoci pochopit dítě, a tedy mu i pomoci. Vyzbrojeni základními odbornými informacemi budeme dále dobře pracovat na rozvíjení hrubé a jemné motoriky, které jsou předpokladem grafomotorických dovedností dítěte. Autorky nám nabízejí spoustu činností a cvičení, ukázek pomůcek, které si můžeme ve škole i doma vyrobit. Významná jsou doporučení týkající se pracovních návyků, sezení při kreslení a psaní, výběru kreslicích a psacích potřeb. Mnoho nepříjemností při psaní je zapříčiněno špatným úchopem psacího náčiní, je tedy nutno mu předcházet už v počátcích kreslení. Často mívají děti při psaní potíže s tím, že příliš „tlačí“ na tužku; proto se dovíme, jak ruku uvolnit, jaká grafomotorická cvičení pomohou dítěti kreslit a psát lehce, s jistotou, s chutí. Dostaneme odpovědi na otázky, které zajímají mnoho pedagogů i rodičů, např. jak má psát levák a má-li se dítě učit psát v předškolním věku. A nakonec nalezneme možnosti pomoci při obtížích, praktická, srozumitelná, odborně podložená doporučení včetně další literatury pro zájemce. Přeji vám, vážení čtenáři, příjemné studium i mnoho užitku pro vás i děti, jimž prospějete tím, že jste rozšířili své znalosti o grafomotorice. PhDr. Alena Šafrová, speciální pedagožka Speciálního pedagogického centra při Soukromém speciálním gymnáziu Integra, Brno-Líšeň, externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně
Objev podobné jako Rozvoj grafomotoriky - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
KuliFerda - Rozvoj řeči a myšlení - Hana Nádvorníková, Kristýna Krejčová, Jana Pechancová, Noemi Keřkovská
Pracovní sešit KuliFerda - Rozvoj řeči a myšlení představuje užitečnou pomůcku na rozvoj myšlení zejména ve spojení s rozvojem řeči. Pracovní listy jsou připravené tak, aby si děti ve věku od 4 do 7 let zdokonalily všechny základní myšlenkové operace a rozšířily si aktivní slovní zásobu. V předškolním věku probíhá intenzivní rozvoj myšlení, dítě má potřebu „vyznat se“ ve světě kolem a to vše probíhá ve spojení s intenzivním rozvojem řeči. Pracovní sešit obsahuje 70 pracovních listů, které zábavnou formou rozvíjejí vybrané dovednosti budoucího školáka a tím podpoří jeho úspěšný start ve škole. Pracovní listy jsou určeny pro práci s dětmi v domácím prostředí a k individuální práci s dětmi v mateřské škole. Vhodné jsou pro přípravou třídu v ZŠ a i pro první pololetí 1. třídy ZŠ. Pracovní sešit je určen dětem předškolního věku a pro prvňáčky. Pracovní sešit je určen dětem od 4 do 7 let.
Objev podobné jako KuliFerda - Rozvoj řeči a myšlení - Hana Nádvorníková, Kristýna Krejčová, Jana Pechancová, Noemi Keřkovská
Počítání soba Boba - 3. díl - Jiřina Bednářová
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností, jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
Objev podobné jako Počítání soba Boba - 3. díl - Jiřina Bednářová
Reči a úvahy o choreografii ľudového tanca - Vlado Urban
Nie je to učebnica, ale veľa vás naučí. Nie je to príručka, ale je vhodné, aby ju mal po ruke každý, kto sa zaoberá folklórom. Prináša veľké množstvo súčasných poznatkov o choreografickej práci ako aj skúsenosti, názory a úvahy mnohých majstrov choreografie.Jano Blaho. Vlado Urban vo svojej knihe žiada iných choreografov, aby vyjadrili svoj názor, svoj pohľad, čo de facto znamená, že rešpektuje, toleruje a vníma aj iné pohľady na umeleckú tvorbu, ako svoj vlastný. A to by podľa mňa malo byť základom akéhokoľvek umenia – úcta, pokora a tolerancia k práci iných, pretože neexistuje jediná správna definícia umeleckej tvorby. V tom je táto práca krásna.Ján Ďurovčík
Objev podobné jako Reči a úvahy o choreografii ľudového tanca - Vlado Urban
Kuliferdo Pravopis, slovné druhy
Pracovný zošit pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií. Je prispôsobený špecifickým potrebám žiakov s dysortografiou, pomáha im prekonať konkrétne ťažkosti s pravopisom a gramatikou.
Objev podobné jako Kuliferdo Pravopis, slovné druhy
Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
Pokračování edukativní publikace reaguje na nejčastější otázky týkající se pedagogické diagnostiky a rozšiřuje tematický záběr prvního dílu. Autorky věnují velký prostor zejména diagnostice dynamické, zaměřené na proces učení a podporu rozvoje každého dítěte. Zároveň nabízejí velké množství aktivit pro naplňování jeho potřeb. Chcete-li zjistit, co dítě umí a jak jej dále cíleně rozvíjet, je tato kniha určena právě pro vás!
Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
ŠPL 1 - Celkový rozvoj - Markéta Mlčochová
Šimonovy pracovní listy 1 Celkový rozvoj Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd. Mají zpestřit práci dětí a pomoci jim při osvo¬jování základních vědomostí a dovedností. Dítě je motivováno, současně mu však zůstává prostor pro vlastní nápady. Stává se „spoluautorem“, uplatňuje své dovednosti. Každý list je možno využít několikrát: Dítě ho vybarví, povídá o něm, vystřihuje z něj, skládá obrázky. Každý pracovní list je doplněn stručnými pokyny pro učitele a rodiče. V těchto pokynech je uveden přehled cílů, ke kterým pracovní list přispívá, seznam pomůcek a metodické poznámky. Pracovní listy přispívají k celkovému rozvoji dítěte, prohlubují prostorovou orientaci, znalosti základních barev, paměť, myšlení a tvořivost, smysl pro detail; nabízejí uvolňovací cviky. Mgr. Markéta Mlčochová je učitelka na ZŠ, výchovná poradkyně a speciální pedagožka se specializací logopedie, psychopedie a etopedie. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10, Neobyčejný rok předškoláka a Povídám, povídám pohádku. Její pracovní listy vznikly z příprav na vyučovací jednotky pro děti s mentálním postižením. Velice si je však oblíbily i učitelky v mateřských školách a rodiče.
Objev podobné jako ŠPL 1 - Celkový rozvoj - Markéta Mlčochová
Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
eBook: Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl navazuje na stejnojmenné dílo, Diagnostika dítěte předškolního věku, doplňuje ho a podrobněji rozpracovává některá témata. Přináší množství aktuálních informací, které se pedagogické diagnostiky dětí v předškolním věku v současné době dotýkají. Autorky v knize reagují na nejčastější otázky, s nimiž se ve svojí odborné praxi setkávají, například: „Jak často mám diagnostiku dělat? Jak ji mám provádět? Používám správné přístupy?“ A formou odpovědí na tyto dotazy přináší hlubší vhled do problematiky, kterou mnohdy nemají učitelky mateřských škol zcela ujasněnu. Teoretické základy jsou východiskem pro úspěšnou diagnostiku i intervenci Pro čtenáře je velmi přínosné propojení praktických otázek a odpovědí s širšími teoretickými souvislostmi. V praxi se totiž ukazuje, že právě nedostatečné teoretické znalosti jsou mnohdy příčinou nesprávně realizované pedagogické diagnostiky. První kapitoly objasňují rozdíly mezi statickou a dynamickou diagnostikou z pohledu jejich cíle, forem i obsahu. Každá z nich má v procesu rozvoje dítěte své místo a autorkám se velmi hezky podařilo prezentovat jak jejich výhody, tak i úskalí. Statická diagnostika je zaměřena na stav a porovnává výkony dětí oproti ostatním vrstevníkům. Naproti tomu dynamická diagnostika sleduje a podporuje proces učení. Znalost typů diagnostik může učitelům v mateřských školách napomoci zorientovat se ve vlastní diagnostické činnosti a najít odpověď na to, co mají zjišťovat a jakým způsobem. Diagnóza není cílem, cílem je hledání řešení a podpora dítěte Autorkám se nenásilnou formou a praktickými příklady podařilo vysvětlit, že základem pedagogické diagnostiky je vytvoření systému péče, který vychází ze znalosti dítěte, poznání jeho možností, schopností, dovedností a dalších okolností vývoje, a rozpoznání silných i slabších stránek dítěte. Objasňují, že hlavním záměrem a smyslem pedagogické diagnostiky je zefektivnění výchovně vzdělávacího procesu. Diagnostika je v publikaci prezentována jako podklad pro stanovení cílené vzdělávací nabídky, pro kontinuální vyhodnocování podmínek a průběhu vzdělávacího procesu tak, aby každé dítě mohlo zažít pocit úspěchu, pocit vlastní hodnoty, vlastního přínosu ve vývoji a učení se. Aby nabylo důvěru v to, co umí, tedy ve své schopnosti a dovednosti. Aby získalo odvahu i chuť poznávat a obohacovat se o nové zkušenosti. Vzdělávací nabídka se neřídí pouze věkem dítěte, ale zejména specifiky v jeho vývoji Pro pochopení podstaty individualizace vzdělávání je stěžejní kapitola, v níž autorky v přehledných grafech znázornily možné varianty vývoje dítěte, na které je zapotřebí v diagnosticko-intervenčním procesu brát zřetel. Vysvětlují, že pokud nejsou úroveň obtížnosti podnětů a možnosti dítěte v souladu, dítě nemůže svými schopnostmi a dovednostmi adekvátně reagovat, a na naplnění požadavků nedosáhne. Příliš nízká míra podnětů dítě nerozvíjí, a zpravidla ani nezaujme. A naopak, je-li míra podnětů (obtížnost) nad rámec možností dítěte, nedokáže vzdělávací nabídku přijmout a zvládnout. Cílem diagnostiky je ucelený systém, který poukazuje na dílčí oblasti vývoje, ale zároveň na jejich vzájemnou propojenost a podmíněnost Autorky vycházejí v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání z holistického pojetí vzdělávání dítěte předškolního věku. Učení prezentují jako komplexní jev, kterého se neúčastní jednotlivé oblasti odděleně, ale více oblastí a rovin zároveň, přičemž každá ze schopností a dovedností může však působit u dané činnosti v různé intenzitě. Úroveň jedné oblasti se při učení i v diagnostice často promítne do oblastí dalších – jsou vzájemně propojeny a podmíněny. Stěžejní část je věnována oblastem, na něž je vhodné se při diagnostice zaměřit. Shodují se s oblastmi, které jsou podrobně rozpracovány v již výše zmiňované publikaci Diagnostika dítěte předškolního věku (motorika, grafomotorika, kresba; zrakové vnímání a paměť; vnímání prostoru a prostorové představy; vnímání času; řeč; sluchové vnímání a paměť; základní matematické představy; sociální dovednosti). Jsou doplněny o nové praktické informace i potřebné souvislosti. Nalezneme zde odpovědi na to, jak vypozorovat nevyzrálost dané oblasti ze spontánních činností a her, jaký dopad může mít oslabení dílčí oblasti na získávání základů školních dovedností, jak konkrétně používat vývojové škály atd. Publikace přináší celou řadu zajímavých námětu a příkladů využitelných při konkrétní práci s dětmi jak v diagnostice, tak zejména v intervenci, přičemž náměty aktivit pro rozvoj dané oblasti jsou řazeny podle obtížnosti. Toto pojetí je pro předškolní pedagogy i rodiče velkou pomůckou. Základem pro komunikaci s rodiči je dobrá znalost dítěte a znalost cesty k němu Téma spolupráce mateřské školy a rodiny publikaci uzavírá a akcentuje důležitost tohoto partnerství. K tomu, aby se dítěti dobře dařilo a rozvíjely se jeho veškeré potřeby (kognitivní, emocionální, sociální…), je zapotřebí souhry ve výchov
Objev podobné jako Diagnostika dítěte předškolního věku, 2. díl - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová - e-kniha
Rozvoj sociálních dovedností - 2.díl - Lucie Bělohlávková, Klára Weishäupelová-Hockeová, Hana Zápotočná
Druhý díl publikace Rozvoj sociálních dovedností tvoří metodiku práce nejen s osobami s poruchou autistického spektra, ale je určena pro kohokoliv s potížemi v porozumění sociálním situacím. Pracovní listy jsou rozděleny do tří tematických celků - emoce, sebepojetí a vztahy s ostatními. Cílem publikace je naučit dospívající pracovat na svých dovednostech skrze řadu sebezkušenostních cvičení inspirovaných technikami kognitivně-behaviorální terapie, zlepšit porozumění vlastním emocím, myšlenkám a chování, ale i třeba schopnost komunikace a řešení konfliktů. Jedná se o 2. díl dvoudílné publikace.
Objev podobné jako Rozvoj sociálních dovedností - 2.díl - Lucie Bělohlávková, Klára Weishäupelová-Hockeová, Hana Zápotočná
Na návštěvě u malíře: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 5 do 7 let, 3. díl (978-80-266-1750-1)
Kniha - autor Jiřina Bednářová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit obsahuje grafomotorická cvičení, vycházející z posloupnosti vývoje dovedností dítěte. Cvičení postupují od nejjednodušších prvků, které se v kresbě dítěte objevují nejdříve, a přecházejí k obtížnějším. Materiály přinášejí podněty k získání dovednosti, jejímu procvičování a posléze její fixaci před postupem do další úrovně obtížnosti.
Objev podobné jako Na návštěvě u malíře: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 5 do 7 let, 3. díl (978-80-266-1750-1)
Vladimír Dvořák a Jiřina Bohdalová v Televarieté /1/
Audiokniha MP3 Vladimír Dvořák, čte Vladimír Dvořák,Jiřina Bohdalová Komentář k původní LP 1218 0487 Supraphonu z roku 1984: Každý "živý" televizní program je pro aktéry premiéra se všemi nevýhodami premiér: s nervozitou, která plodí přeřeknutí a nepřesnosti, s nejistým očekáváním, jak bude to či ono přijato obecenstvem. Přesto jsem dal přednost autentickým záznamům před případnou novou nahrávkou, především pro neopakovatelnou atmosféru, kterou v Hudebním divadle v Karlíně spoluvytvářeli diváci, pozvaní pokaždé odjinud. Rádi vzpomínáme na ty tisíce většinou nám neznámých lidí, kteří přijeli na natáčení našeho programumnohdy i z velké dálky a vždycky dokázali, že se dovedou bavit. Tato deska buď i jejich deskou. Pamětní. Ze skečů a dialogů, které jsme s Jiřinou Bohdalovou vedli před kamerami Televarieté v průběhu několika let, jsem se snažil vybrat jen takové, které obstojí bez vizuální složky. Tu a tam musím však přece jen spoléhat na laskavou obrazotvornost...
Objev podobné jako Vladimír Dvořák a Jiřina Bohdalová v Televarieté /1/
Anna Kordič - Reci mi živote (3 CD + DVD)
CD + DVD album Kordič Anna - Reci mi živote (2013), 52 písní. Nádherné melodické choratské písně z Dalmácie v podání Anny Kordič. Seznam skladeb: CD 1 - Recí mi živote 1. Svirajte nočas za moju dusu 3:19 2. Jedna ladja morem plovi 3:22 3. Nije istina 3:17 4. Kad zena plača 4:07 5. Baciťću mandolinu 3:06 6. Idi, 3:00 7. Ljubav za ljubav 3:29 8. Zagrli me nočas jače 3:35 9. Bijele ruže 4:27 10. Marin 3:17 11. Di ste prijatelji moji 3:57 12. Na teraci 3:09 13. Serenada 3:10 CD 2 - Žarka ljubav Jadrana /Vroucí láska Jadranu/ 1. Bijeli veo 3:55 2. Prijatelje zovem dodjite 3:17 3. Ako je sretneš 4:24 4. Dalmatino povišču pritrujena 3:40 5. Opraštam se nočas 4:07 6. Na staroj sam adresi 3:52 7. Idi ako voljet nisam znala 4:11 8. Tamo gdje je srce 3:37 9. Živim, živim 3:39 10. Noč je za radost 3:28 11. Vjeruj 3:21 12. Poker 3:25 13. Lako je otiči dragi 2:48 CD 3 - U skrytu duše /Ve skrytu duše/ 1. Oprosti mi 3:40 2. Laka ti noč 2:38 3. Prijatelja u meni ne traži 3:22 4. Pitaj me 2:51 5. Nema mi do tebe nikoga 3:12 6. Dalmatinske lipe oči 3:38 7. Oprosti mi 3:33 8. Ako sada odeš 3:19 9. Moja none 4:06 10. I suze su za ljude 3:50 11. More li 3:37 12. Brod života 3:36 13. Kada umrem umotan u bilo 2:54 DVD 1. Svirajte nočas za moju dusu 3:17 2. Jedna ladja morem plovi 3:22 3. Nije istina 3:15 4. Kad zena plača 4:07 5. Baciťču mandolinu 3:04 6. Idi 2:58 7. Ljubav za ljubav 3:29 8. Zagrli me nočas jače 3:34 9. Bijele ruže 4:26 10. Marin 3:17 11. Di ste prijatelji moji 3:56 12. Na teraci3:08 13. Serenada 3:09
Objev podobné jako Anna Kordič - Reci mi živote (3 CD + DVD)
O morskej reči (978-80-89435-43-2)
Kniha - autor Ivan Sogel, 80 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Sogel nepatrí medzi autorov, ktorí sa vydali na prvú plavbu okolo sveta poézie, skúsenosti získal už omnoho skôr a využil ich práve v básnickej zbierke O morskej reči. Vo vnútorných dialógoch sa najčastejšie obracia k žene, ale neraz polemizuje i s pomyselným druhým ja. Ťažiskom jeho lyriky je intímnosť chvíle. Tá, najmä vo dvojici, je vždy vítaná, umožňuje zabudnúť na problémy či občasnú únavu, prináša nadovšetko dôležité očarenie a poskytuje ešte aj východisko z blúdenia. Jej oslobodzujúcemu účinku nemôže nič zabrániť, ani sklamanie. V tomto presvedčení, keď tvoriť má zmysel napriek ničeniu, autor prirodzene spája hravosť a vážnosť výpovede, zachováva si odstup od skutočnosti a usúvzťažňuje fenomény na hranici jazyka, ktoré sa na prvý pohľad zdajú nespojiteľné. Využíva tušenie ako kľúč k tajomstvu a vďaka tomu, že sa opiera o vlastnú skúsenosť, dôveryhodne analyzuje vzťah človeka k...
Objev podobné jako O morskej reči (978-80-89435-43-2)
Precvičovanie Slovné úlohy pre 5. ročník (978-80-7353-630-5)
Kniha - 48 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Naša nová edícia Precvičovanie - Slovné úlohy predstavuje ďalší rad cvičebníc, ktorých cieľom je pomôcť žiakom prvého stupňa ZŠ precvičiť a upevniť si znalosti nadobudnuté v škole. Je určená pre žiakov 2. - 5. triedy, ktorí si potrebujú zopakovať látku preberanú na hodinách matematiky alebo hlbšie precvičiť problematické časti učiva. Úlohy sú prehľadne radené podľa obťažnosti od ľahších po zložitejšie. Správnosť riešení si deti môžu overiť v kľúči na konci knihy. Cvičebnice sú doplnené vtipnými ilustráciami Petra Palmu.
Objev podobné jako Precvičovanie Slovné úlohy pre 5. ročník (978-80-7353-630-5)
Precvičovanie Slovné úlohy pre 2. ročník (978-80-7353-627-5)
Kniha - 48 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá Naša nová edícia Precvičovanie - Slovné úlohy predstavuje ďalší rad cvičebníc, ktorých cieľom je pomôcť žiakom prvého stupňa ZŠ precvičiť a upevniť si znalosti nadobudnuté v škole. Je určená pre žiakov 2. - 5. triedy, ktorí si potrebujú zopakovať látku preberanú na hodinách matematiky alebo hlbšie precvičiť problematické časti učiva. Úlohy sú prehľadne radené podľa obťažnosti od ľahších po zložitejšie. Správnosť riešení si deti môžu overiť v kľúči na konci knihy. Cvičebnice sú doplnené vtipnými ilustráciami Petra Palmu.
Objev podobné jako Precvičovanie Slovné úlohy pre 2. ročník (978-80-7353-627-5)
Říkanky pro rozvoj řeči - Jitka Tučková
Děti s opožděným vývojem řeči nebo děti s dysfázií se obtížně učí básničky. Jsou pro ně příliš složité, mnoho hlásek nedokážou správně vyslovit, a proto jsou básničky v jejich podání často nesrozumitelné, což negativně ovlivňuje jejich sebevědomí. Kniha obsahuje soubor jednoduchých ilustrovaných říkadel, která mohou logopedi, učitelky mateřských škol i rodiče s úspěchem použít u dětí, které mají s řečí závažnější problémy. Básničky mohou posloužit také pro podporu normálního vývoje řeči u malých dětí. Nejjednodušší říkanky obsahují pouze hlásky prvního artikulačního okruhu, u dalších se postupně přidávají hlásky další. V žádné básničce nejsou sykavky ani hlásky l, r, ř, které jsou z hlediska výslovnosti nejobtížnější. Jednoduché ilustrace podporují zapamatování říkanky, takže si je mohou osvojit i děti, které mají z různých důvodů potíže s učením.
Objev podobné jako Říkanky pro rozvoj řeči - Jitka Tučková
Boh vo filozofickom myslení: Eucharistická prítomnosť (978-80-8081-080-1)
Kniha - 122 stran, slovensky
Objev podobné jako Boh vo filozofickom myslení: Eucharistická prítomnosť (978-80-8081-080-1)
Prvouka 1 (1. díl)
Pracovní učebnice Prvouka pro 1. ročník je rozdělena do dvou dílů a je připravena také v elektronické podobě, která obsahuje i digitální nadstavbu. Pomocí vědomostních i praktických úkolů získávají žáci řadu nových poznatků ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. Pro snadné porozumění prvňáčků, kteří v prvním pololetí ještě neumí číst, je v celém prvním díle učebnice zadání úkolů zpracováno formou ikon. Věnuje se tématu rodiny, chování doma i ve škole a vztahům ke spolužákům. V souladu s právě probíhajícím ročním obdobím se děti učí poznávat přírodu na podzim a v zimě, všímají si třeba, jak se v těchto ročních obdobích proměňují stromy listnaté a jehličnaté, a hledají mezi nimi rozdíly. Velice důležitým tématem je bezpečnost při cestě do školy, seznamují se i s hodinami a vyjadřováním času, oblíbeným tématem jsou Vánoce a povídání o dodržování vánočních tradic a zvyků. V závěru pracovní učebnice jsou zařazeny dva celoroční projekty a tvůrčí úkoly pro šikovné ruce. Můžete se těšit i na záhadu pro badatele. Elektronická podoba obsahuje jak interaktivní cvičení a hry, pomocí nichž si žáci upevní získané znalosti, rozvíjejí postřeh i digitální kompetenci, tak řadu multimédií. Odkazy na zajímavá videa a fotografie zpřístupňují žákům realitu popisovanou v učebnici pomocí kreslených obrázků. Mezi zvukové nahrávky je zařazena mimo jiné i výslovnost základních anglických slovíček týkajících se daných témat.
Objev podobné jako Prvouka 1 (1. díl)
Rozvoj řeči – zvuky a slabiky - Petra Laura Maxová
Kniha obsahuje originální hry a nápady pro rozvoj komunikačních dovedností dětí od 3 do 5 let. Mohou ji využít jak rodiče, tak učitelé v mateřských školách a logopedi, jak pro individuální práci s dítětem, tak pro práci s menší skupinou. Jelikož jsou zvuky základním prvkem při vytváření dětské řeči, je první část této publikace věnována právě jim, zatímco následující část již obsahuje rozmanitou škálu her se slabikami a rýmováním slov. Cílem knihy je pomoci hravou formou rozvinout sluchové vnímání, fonematický sluch, jazykový cit i slovní zásobu, jakožto i další poznávací schopnosti. U každého úkolu je uvedena náročnost zadání a doporučená věková kategorie. S ohledem na rozdíly v potenciálu dětí je však vhodné přihlédnout k jejich individuálním schopnostem a chválit i za drobné úspěchy. Mgr. Petra Klapáková Je zkušená odbornice v oboru předškolní a speciální pedagogiky. Výchově a vzdělávání dětí se věnuje více jak třicet let. V roce 2001 absolvovala na Univerzitě Karlově v Praze obor speciální pedagogika – logopedie, etopedie. V roce 2005 absolvovala na Masarykově univerzitě v Brně obor speciální pedagogika – logopedie, surdopedie, diagnostika předškolního a mladšího školního věku. V roce 2008 založila jednu z prvních soukromých škol v Praze 9 akreditovaných ministerstvem školství. V současnosti se věnuje ambulantní péči, poradenským a konzultačním službám, včetně diagnostiky předškolních dětí a jejich přípravy na vstup do základní školy.
Objev podobné jako Rozvoj řeči – zvuky a slabiky - Petra Laura Maxová
Cvičení pro rozvoj řeči - Julia Kidd, Charlotte Lynch
Náměty pro více než sto zábavných činností slouží učitelkám v mateřských školách i rodičům k podpoře vývoje řeči dětí raného věku. Logopedům umožňuje přehledné zhodnocení oblastí, v nichž má dítě problémy, a naplánování vhodného terapeutického postupu. Rodiče i vychovatelé mohou knihu využít také při nápravě těžších poruch řeči, které lze zachytit již v batolecím věku dítěte, a při práci s dětmi s poruchami sluchu. Autorky kladou důraz na to, aby se cvičení mohla přirozeně začlenit do každodenních činností a her dítěte.
Objev podobné jako Cvičení pro rozvoj řeči - Julia Kidd, Charlotte Lynch
Písmenkov - 1. díl učebnice
PRVNÍ KRŮČKY S VELKÝMI PÍSMENKY A SLOVY Učebnice obsahuje kapitoly přípravné fáze, kdy se děti připravují na výuku čtení, seznamují se s prostředím školy, procvičují pravolevou orientaci, hledají rozdíly a poznávají první písmenka. V průběhu celého podzimu a začátku zimy se děti seznámí se všemi velkými písmenky a naučí se číst a zapisovat jednoduché texty. Nechybí procvičení sluchové percepce, obrázkové čtení, grafomotorická cvičení atd. Všechna cvičení pracují pouze s písmenky, která žáci již znají, aby pro ně práce byla přiměřeně náročná. Žáci jsou od začátku vedeni k zapisování vlastních myšlenek a postřehů, velký důraz je kladen i na vlastní sebehodnocení, co se jim podařilo. Každou kapitolu a jednotlivá cvičení bohatě doprovází barevné ilustrace, současně jsou v učebnici použity i černobílé ilustrace, které si žáci mohou domalovat. Písmenkov je prvním dílem ucelené řady učebnic českého jazyka pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku genetickou metodou. Děti hravou formou začínají se čtením a psaním od přípravné fáze až po čtení malých písmen a slov se skupinami hlásek dě, tě, ně, di, ti, ni, dy, ty, ny, bě, pě, vě, mě. V celé řadě učebnic vystupují dvojčata Anička a Matěj, kteří se stanou dětem průvodci a zcela přirozenou cestou jim přiblíží nejen svůj svět, ale také svět písmen, slov a vět. Témata jsou řazena tak, aby korespondovala s děním v průběhu kalendářního roku i významnými událostmi v životě dětí navštěvujících 1. třídu.
Objev podobné jako Písmenkov - 1. díl učebnice
KN ZpěvníKáč 1.díl
Noty pro zpěv ZpěvníKáč mladé autorky Kateřiny Zonové Vám nabídne 15 vtipných a milých dětských písní o zvířátkách, lidech a také dvě písně s vánoční tématikou. Je doplněn o výstižné obrázky a o volnou stránku k vlastní tvorbě. Je vhodný pro děti od 8 do 12 let. Obsah: Letuška Náš cvičený pes Všebarevný pán Pátek třináctého Vyoraná myš Vlčí naříkání Jezevčí ráno Celoroční poutník Westernový zloduch Život bez hranic Strašidelný hrad Malý velbloud Letadýlko Káně Vánoční čas Nezastavitelné Vánoce
Objev podobné jako KN ZpěvníKáč 1.díl
Baskytarový vesmír, 1. díl
škola hry na basovou kytaru, 23 stran
Objev podobné jako Baskytarový vesmír, 1. díl
Pohádky pro hbitý jazýček – Rozvoj řeči u předškolních dětí
Pohádky pro rozvoj řeči jsou pomůckou pro učitele mateřských škol i rodiče předškolních dětí. Příběhy jsou určeny k rozvoji jazyka, komunikace a čtenářské pregramotnosti. Sešit se skládá z deseti veselých pohádek. Texty jsou doplněny o otázky a úkoly určené dětem předškolního věku, děti kreslí přímo do pracovního sešitu. V souladu s RVP PV Pracovní sešit vznikl na základě průzkumu mezi pedagogy mateřských škol, kteří uváděli, že děti předškolního věku by měly více rozvíjet řečové schopnosti, vyjadřování, mluvní projev, vytváření pojmů, komunikativní dovednosti, porozumění či slovní zásobu. Nejvíce je zde zastoupena vzdělávací oblast Dítě a jeho psychika, konkrétně podoblast Jazyk a řeč.
Objev podobné jako Pohádky pro hbitý jazýček – Rozvoj řeči u předškolních dětí
Delphin Podběráková rukojeť Atak! Single - 40cm/1 díl,Delphin Podběráková rukojeť Atak! Single - 40cm/1 díl
Jednodílná podběráková rukojeť ATAK! SINGLE je lehká a zároveň pevná rukojeť vhodná i do těch nejnáročnějších podmínek. Jednodílná podběráková rukojeť ATAK! SINGLE je lehká a zároveň pevná rukojeť vhodná i do těch nejnáročnějších podmínek. Stane se vaším neodmyslitelným společníkem při lovu ze člunu ale i ze břehu. Zajisté osloví každého milovníka přívlače, ale i muškaření. Tělo rukojeti postavené na kvalitním 24T karbonu vyniká svojí hmotností, což oceníte hlavně při častých změnách lovného místa. Na rukojeti je umístěna protiskluzová guma, která je velmi příjemná na dotek a zabrání vyklouznutí při jakékoli manipulaci. Konec rukojeti je osazen pojistným lankem, které si můžete provléct přes ruku nebo část oděvu, popřípadě na člunu o pevnou část konstrukce, aby se zamezilo ztrátě podběráku. Rukojeť je osazena univerzálním závitem, který sedí na většinu podběrákových hlav. Doporučujeme hlavně kombinaci s podběrákovou hlavou Delphin ATAK! SP-R FLOATY pro zhotovení kompletu, který bude spolu ladit nejen funkčně, ale i vizuálně.
Objev podobné jako Delphin Podběráková rukojeť Atak! Single - 40cm/1 díl,Delphin Podběráková rukojeť Atak! Single - 40cm/1 díl
Delphin Podběráková rukojeť Atak! Single - 90cm/1 díl,Delphin Podběráková rukojeť Atak! Single - 90cm/1 díl
Jednodílná podběráková rukojeť ATAK! SINGLE je lehká a zároveň pevná rukojeť vhodná i do těch nejnáročnějších podmínek. Jednodílná podběráková rukojeť ATAK! SINGLE je lehká a zároveň pevná rukojeť vhodná i do těch nejnáročnějších podmínek. Stane se vaším neodmyslitelným společníkem při lovu ze člunu ale i ze břehu. Zajisté osloví každého milovníka přívlače, ale i muškaření. Tělo rukojeti postavené na kvalitním 24T karbonu vyniká svojí hmotností, což oceníte hlavně při častých změnách lovného místa. Na rukojeti je umístěna protiskluzová guma, která je velmi příjemná na dotek a zabrání vyklouznutí při jakékoli manipulaci. Konec rukojeti je osazen pojistným lankem, které si můžete provléct přes ruku nebo část oděvu, popřípadě na člunu o pevnou část konstrukce, aby se zamezilo ztrátě podběráku. Rukojeť je osazena univerzálním závitem, který sedí na většinu podběrákových hlav. Doporučujeme hlavně kombinaci s podběrákovou hlavou Delphin ATAK! SP-R FLOATY pro zhotovení kompletu, který bude spolu ladit nejen funkčně, ale i vizuálně.
Objev podobné jako Delphin Podběráková rukojeť Atak! Single - 90cm/1 díl,Delphin Podběráková rukojeť Atak! Single - 90cm/1 díl
Písanka 1, 1. díl (původní řada)
1-22 Čtyři samostatné sešity, v nichž je rozpracované a předepsané veškeré učivo k výcviku psaní. Sešity obsahují cvičení prvků písmen, nácvik psacích písmen malých i velkých, slabik, slov a vět opisem, podle diktátu i autodiktátu (tj. psaní podle obrázků, až k úkolům, v nichž žáci plní různě náročná zadání (tvoří věty, doplňují písmena do neúplných slov, vypisují slova či věty z přečteného článku apod.). Největší předností pro učitele je neporušená souběžnost výuky čtení a psaní, kterou zajišťují odkazy na stránku v Živé abecedě a Slabikáři, k nimž se učivo váže. Jde tedy o jednotný soubor tvořený tak, aby na sebe všechny jeho části dokonale navazovaly.
Objev podobné jako Písanka 1, 1. díl (původní řada)
Tereza - Veronika Bednářová, Tereza Maxová
Světově proslulá topmodelka. Trojnásobná matka. Zakladatelka nadace, která už od roku 1997 pomáhá dětem. A také rozená vypravěčka či charismatická žena, která se přátelí s monackým knížetem Albertem II. či s rockerem Bryanem Adamsem. V biografii Terezy Maxové naleznete nejen osobní deníkové zápisky, ale také řadu exkluzivních, nikdy nezveřejněných fotografií. Poznejte výjimečný příběh výjimečné ženy do všech podrobností!
Objev podobné jako Tereza - Veronika Bednářová, Tereza Maxová
Deník astrálního cestování - Klára Bednářová
Čtěte, pokud jste připraveni vzlétnout. Průvodce hmotnou, lucidní i astrální rovinou, od kterého se neodtrhnete. Odpovědi na otázky, které si kladete. Naučte se pojmenovávat své pocity, sledujte intuici. Průvodkyně a autorka vám otevře brány do astrální sféry a provede vás svými světy. Ukáže vám, jak komunikovat s universem i s nejrůznějšími bytostmi, které v jiných rovinách potkáte. Nechte se unášet časoprostorem a pochopte, čemu jste dosud nerozuměli…
Objev podobné jako Deník astrálního cestování - Klára Bednářová
Podívejte se také
- Verejné zdravotníctvo: História, súčasnosť, analýza, stratégia, rozvoj (978-80-89057-80-1)
- Kostka pro rozvoj smyslů (3838A)
- vladimir mensik jirina bohdalova miloslav simek zlato ceskeho humoru moje zena pije a dalsi slavne komicke scenky cd
- Předškolák školákem Rozvoj pozornosti a orientace (978-80-7496-461-9)
- Koučování: Rozvoj osobnosti a zvyšování výkonnosti. (978-80-7261-559-9)
- dil na uzeni se zkracenym rostem pro spirit weber
- Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)
- Rozvoj kariérového poradce: Výchovné a karierní poradenství (978-80-7496-440-4)
- Cvičení pro rozvoj jemné motoriky a psaní (978-80-262-1781-7)
- 133 her pro motivaci a rozvoj týmů (978-80-247-3927-4)
- Počítání soba Boba 2. díl: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti (978-80-266-1648-1)
- Počítání soba Boba 1. díl: Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti (978-80-266-1755-6)
- 90 testů, her a cvičení pro rozvoj myšlení, paměť a koncentraci (978-80-271-0046-0)
- Rozvoj řeči Zvuky a slabiky: Pracovní knížka a hry pro předškoláky (978-80-266-1303-9)
- Rozvoj grafo-motoriky: Jak rozvíjet kreslení a psaní (978-80-266-1603-0)
- Vím, jak se cítíš: Pracovní listy pro rozvoj sociální inteligence (978-80-262-1572-1)
- Hry pro rozvoj komunikačních schopností: u dětí 4-11 let (978-80-262-1923-1)
- Playgro - Strukturované míčky pro rozvoj motoriky (9321104863980)
- Rozvoj grafomotoriky (978-80-266-1603-0)
- Rozvoj silových schopností na nestabilních plochách (9788024636832)
- Transformativní tarot: 60 obrázkových karet a kniha pro duchovní vhled a rozvoj (978-80-7500-090-3)
- Jak se pastelky učily kreslit: Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 2,5 do 4 let (978-80-266-1721-1)