Nová média v politické komunikaci: politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)

Produkt Nová média v politické komunikaci: politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Nová média v politické komunikaci: politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)
Detail

Kniha - autor Alena Macková, 242 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013-2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3) , Nová média v politické komunikaci: politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě - Alena Macková

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě - Alena Macková
Detail

Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě - Alena Macková , Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Alena Macková, 242 stran, česky Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3) , Umění a nová média (978-80-210-5639-8)

Nová média v politické komunikaci - Macková Alena

Nová média v politické komunikaci - Macková Alena
Detail

Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013-2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (patro.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci - Macková Alena , Média v pohybu (978-80-210-8033-1)

Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha

Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha , Média v pohybu: k proměně současných českých publik (978-80-210-8033-1)

Tři archetypy evropské sociální politiky (978-80-210-5990-0)

Tři archetypy evropské sociální politiky (978-80-210-5990-0)
Detail

Elektronická kniha - autor František Svoboda, 153 stran, česky Kniha s názvem „Tři archetypy evropské sociální politiky“ se zaměřuje na tři instituce dobročinnosti, které se kontinuálně vyvíjely od antiky po dnešek a jsou základem dnešních komplexních systémů sociálních politik. Jedná se o dar (resp. almužnu), práci (resp. nabídku obživy) a půjčku. V knize jsou popsány a vysvětleny jejich historické proměny, se zvláštním zřetelem k jejich reflexi v ekonomické teorii. Publikace propojuje starší a novější instituce sociální politiky a ukazuje je jako součást jednotného, dlouhodobého vývoje ekonomiky a společnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tři archetypy evropské sociální politiky (978-80-210-5990-0) , Židia v 1. čsr: politické ambície a sklamania (978-80-569-0786-3)

Svoboda projevu: Od Sokrata po sociální sítě (978-80-907820-2-0)

Svoboda projevu: Od Sokrata po sociální sítě (978-80-907820-2-0)
Detail

Kniha - autor Jacob Mchangama, 584 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Od antického myslitele Sokrata, přes osvícenského filozofa Spinozu, bojovnici za lidská práva Eleanor Rooseveltovou či našeho Václava Havla až po moderní aktivisty. Jacob Mchangama se ve své knize vydává na výpravu dějinami svobody projevu a na své cestě ilustruje neustálé pokušení flirtovat s cenzurou, jakož i často těžké osudy těch, kteří byli pro svobodu projevu ochotni obětovat mnohé. Historie opakovaně ukazuje, že bez svobodného sdílení myšlenek a názorů se pokrok a lidské prospívání neobejdou. Mchangamova kniha ani přes pečlivý vědecký přístup neztrácí na lidskosti. Jasně dokládá, jak důležitá je svoboda projevu pro demokracii, a také kolik toho můžeme ztratit, pokud přestaneme být ostražití a zapomeneme ji bránit. „Svoboda projevu se stala hlavním tématem tohoto desetiletí. Veřejnou diskuzi zatím ale tvoří především stěžování si na to, kdo co řekl, anebo naopak kdo... (alza.cz)

Podobné produkty ako Svoboda projevu: Od Sokrata po sociální sítě (978-80-907820-2-0) , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 221 stran, česky Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-210-9636-3) , Svoboda projevu: od sokrata po sociální sítě (978-80-907820-2-0)

Umění a nová média (978-80-210-5639-8)

Umění a nová média (978-80-210-5639-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Macek, 188 stran, česky Název publikace Umění a nová média vymezuje pole zájmu autorského kolektivu, ale také taktiky pohybu tímto polem. Slovní spojení umění a nová média poukazuje k výzkumu vzájemných vlivů, referencí a fúzí umělecké kreativity a techniky, především informačních a komunikačních aparátů (od rozhlasu, přes první počítačovou grafiku, po virtuální světy a světovou počítačovou síť), jak se rozvíjel a proměňoval v průběhu 20. a začátku 21. století. Pozornost je věnována zejména těm momentům, kdy jednotlivá média byla „nová“ a v jejich recepci se zvlášť zřetelně odrážely naděje a obavy, které byly do nich promítány. Předkládaná kolektivní monografie završuje práci řešitelského týmu Ústavu hudební vědy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity na výzkumu funkcí techniky při vzniku a provozování múzického díla, který byl umožněn díky grantové podpoře Centra základního výzkumu AMU&MU. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění a nová média (978-80-210-5639-8) , Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)
Detail

Kniha - autor Jan Tomandl; Jaroslav Čuřík; Kristýna Maršovská; Tereza Fojtová, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3) , Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Politika romství – romská politika (978-80-210-6874-2)

Politika romství – romská politika (978-80-210-6874-2)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Knižnice Sociologické aktuality, autor Irena Kašparová, 274 stran, česky Etnopolitická studie se zabývá vzájemným vztahem mezi romskou politikou a politikou romství. Hledá odpovědi na otázku, jak dělají Romové v České republice politiku a zároveň jak česká politika „dělá“ Romy. Nabízí vhled do současné menšinové politiky Romů, představuje její nejrůznější formy a reflektuje způsoby a okolnosti, za kterých ji většinová politika pustí ke vzájemnému dialogu. Teoretický úvod, ve kterém autorka rozebírá vliv státu, kulturní specifika Romů i politickou arénu většinové společnosti, je doplněn o čtyři skutečné příběhy současných politiků-Romů. Autorka prostřednictvím těchto příběhů ukazuje konkrétní podobu a účinnost konceptů i teorií v praxi, v jejich každodenním životě, na příkladech jejich vlastní politické aktivity. Štefan, Martin, Marián a Josef rozkrývají své motivace, dilemata, úspěchy i ztráty na poli politickém i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Politika romství – romská politika (978-80-210-6874-2) , Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Sociální politika (978-80-247-3880-2)

Sociální politika (978-80-247-3880-2)
Detail

Kniha - autor Ivana Duková; Martin Duka; Ivanka Kohoutová, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je základní odbornou učebnicí pro studijní obor zaměřený na sociální činnosti. Jejím cílem je seznámit žáky se základy sociální politiky v systému politiky státu. Dále umožní žákům poznat historii, hodnoty, pravidla, principy, nástroje, druhy subjektů, funkce a cíle složek sociální politiky v oblasti zdravotní, rodinné, bytové, zaměstnanosti, vzdělávací. Osvětlí vývoj sociální politiky, její charakter a legislativní rámec v ČR. Dodá přehled o nejdůležitějších směrech a složkách sociální politiky, orientaci v realizaci sociální politiky v ČR v kontextu s politikou EU ve vztahu k hospodářské politice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální politika (978-80-247-3880-2) , Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Sociální politika (978-80-247-3880-2)

Sociální politika (978-80-247-3880-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivana Duková, Martin Duka, Ivanka Kohoutová, 200 stran Kniha je základní odbornou učebnicí pro studijní obor zaměřený na sociální činnosti. Jejím cílem je seznámit žáky se základy sociální politiky v systému politiky státu. Dále umožní žákům poznat historii, hodnoty, pravidla, principy, nástroje, druhy subjektů, funkce a cíle složek sociální politiky v oblasti zdravotní, rodinné, bytové, zaměstnanosti, vzdělávací. Osvětlí vývoj sociální politiky, její charakter a legislativní rámec v ČR. Dodá přehled o nejdůležitějších směrech a složkách sociální politiky, orientaci v realizaci sociální politiky v ČR v kontextu s politikou EU ve vztahu k hospodářské politice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální politika (978-80-247-3880-2) , Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)

Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)
Detail

Kniha - autor Klára Šeďová; Zuzana Šalamounová; Roman Švaříček; Martin Sedláček; Martin Maj..., 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie je syntézou více než desetiletého zájmu autorů o výukovou komunikaci, která se v posledních dekádách stala jedním z klíčových témat věd o vzdělávání. Současné teorie akcentují centrální úlohu komunikace ve vztahu k učení a vytváření znalostí ve třídě, důsledkem čehož je, že vzdělávací výsledky žáků začínají být připisovány kvalitě výukové komunikace. Jednoduše řečeno, pokud chceme zlepšit výsledky žáků, musíme se zabývat rolí, kterou řeč a komunikace ve školním vzdělávání sehrávají. Kniha představuje vlivné teorie, jejichž prostřednictvím bývá vysvětlován vztah mezi řečí, myšlením a učením, dále se věnuje základním charakteristikám výukové komunikaci, učitelským otázkám, žákovské angažovanosti, dialogickému vyučování coby žádoucímu komunikačnímu uspořádání, vztahům ve školní třídě a vzděláváním učitelů... (alza.cz)

Podobné produkty ako Výuková komunikace (978-80-210-9529-8) , Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Soudcokracie, nebo judicializace politiky? (978-80-210-6282-5)

Soudcokracie, nebo judicializace politiky? (978-80-210-6282-5)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Ivo Pospíšil, 216 stran, česky Kniha přispívá k naplnění doposud poněkud vyprázdněných nádob pojmů jako soudcokracie, soudcovský stát či vláda soudců konkrétnějším obsahem. Předmětem zájmu není jen situace v České republice, ale i mezinárodní soudní instituce. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soudcokracie, nebo judicializace politiky? (978-80-210-6282-5) , Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)

Personalizace politiky v České republice (978-80-210-8931-0)

Personalizace politiky v České republice (978-80-210-8931-0)
Detail

Kniha - 260 stran, česky Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. Politik se stává programem, značkou, na jejímž základě se volič rozhoduje, zda stranu podpoří ve volbách. Kniha představuje první český pohled na teorii personalizace politiky. Analýzou parlamentních voleb (2002-2013) zjišťuje, zda je česká politika personalizovaná. (alza.cz)

Podobné produkty ako Personalizace politiky v České republice (978-80-210-8931-0) , Politika a média v konzumní společnosti (978-80-247-3667-9)

Pedagogicko-psycholologické otázky online vzdělávání (978-80-210-8925-9)

Pedagogicko-psycholologické otázky online vzdělávání (978-80-210-8925-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Černý, 130 stran, česky Kniha sleduje otázky online vzdělávání v jejich pedagogicko-psychologické podobě, s tím, že vychází z konceptu jistého novočtení kybergogické koncepce online učení. V prvé části se zaměřuje na novou interpretaci a využití Bloomovy taxonomie. V druhé se věnuje jednotlivým tématům, které s online vzděláváním specificky souvisejí – od sebehodnocení či motivace, až po práci s pamětí nebo gamifikaci. Vytváří tak doposud nikde nepublikovaný soubor klíčových témat, která mohou být zajímavá jak pro tutory či designery online vzdělávání, tak také pro výzkumníky v této oblasti. Na ty je zaměřená třetí kapitola, která se věnuje možnostem výzkumu v online prostředí, respektive specifickým postupům a technikám, které zde lze použít. Čtvrtá kapitola se věnuje kognitivní psychologii a pozitivní psychologii, tedy dvěma psychologickým školám, které v online vzdělávání nacházejí nejširší uplatnění. Poslední kapitola je... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pedagogicko-psycholologické otázky online vzdělávání (978-80-210-8925-9) , Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3)

Média v pohybu (978-80-210-8033-1)

Média v pohybu (978-80-210-8033-1)
Detail

Elektronická kniha - ze série Edice: Media, autor Jakub Macek, 136 stran, česky Kniha shrnuje zjištění autorova tříletého výzkumného projektu "Nová a stará média v každodenním životě: mediální publika v čase proměny mediálních praxí". V návaznosti na kvalitativní a kvantitativní šetření se věnuje základním dimenzím transformace současných českých mediálních publik: fragmentaci konvergentních mediálních praxí a změně vztahu mediálních publik s producenty mediálních obsahů, sílící mediatizaci každodennosti a sociálních interakcí, proměnám ve vztahu členů publika ke sdílenému veřejnému a politickému prostoru a časoprostorové proměně každodenního života. (alza.cz)

Podobné produkty ako Média v pohybu (978-80-210-8033-1) , Občané, demokraté a straníci (978-80-7325-355-4)

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (978-80-210-6123-1)

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (978-80-210-6123-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Radoslav Škapa, 189 stran, česky Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (978-80-210-6123-1) , Tělo v pohybu (978-80-210-9751-3)

Soudcokracie, nebo judicializace politiky?: Vztah práva a politiky (nejen) v časech krize (978-80-210-6282-5)

Soudcokracie, nebo judicializace politiky?: Vztah práva a politiky (nejen) v časech krize (978-80-210-6282-5)
Detail

Kniha - autor Hubert Smekal; Ivo Pospíšil, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha si klade za cíl porozumět aktuálnímu tématu ingerence soudní moci do tvorby a výkonu politiky. Přibližuje často nerozlišované pojmy jako judicializace, soudcokracie, soudcovský stát, vláda soudců a tak podobně, jež se snaží opatřit konkrétnějším obsahem. Jednotlivé kapitoly charakterizují současný stav, představují jeho příčiny a důsledky a pokoušejí se argumentačně ospravedlnit jeho přínosnost. Monografie se zaměřuje zejména na vnitrostátní situaci v České republice, nicméně role soudů je probírána i v širším kontextu, zejména představením debaty ve Spojených státech amerických, kde je téma zasahování soudců do politiky probíráno nejintenzivněji. Jednotlivé kapitoly se věnují také působení České republiky v mezinárodní „soudní diplomacii“, konkrétně při vyjednávání postů soudců u mezinárodních soudů pro české občany a při zastupování České republiky před Soudním... (alza.cz)

Podobné produkty ako Soudcokracie, nebo judicializace politiky?: Vztah práva a politiky (nejen) v časech krize (978-80-210-6282-5) , Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8)

Politika a média v konzumní společnosti (978-80-247-3667-9)

Politika a média v konzumní společnosti (978-80-247-3667-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Vlastimil Růžička, 192 stran Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Politika a média v konzumní společnosti (978-80-247-3667-9) , Tři archetypy evropské sociální politiky (978-80-210-5990-0)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Na úsvitu dějin české sociální demokracie: od prvopočátků hnutí k základům moderní politické strany (978-80-7363-857-3)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Pedagogicko-psycholologické otázky online vzdělávání (978-80-210-8925-9)

Regulace médií (978-80-210-9080-4)

Regulace médií (978-80-210-9080-4)
Detail

Kniha - autor Vojtěch Šimíček, 148 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být zaručena skutečná pluralita médií, zda potřebujeme veřejnoprávní média, anebo jak média regulovat. Dospívají přitom k jednoznačnému závěru, že kromě regulace státní je daleko důležitější a - v konečném důsledku - efektivnější, aby tuto regulaci prováděli samotní příjemci informací, a také, aby dřívější státní cenzuru nenahrazovala autocenzura. Tržní prostředí je totiž sice často velmi kruté, nicméně může být i spravedlivé. Pokud totiž některé zpravodajské servery nebudou mít žádné čtenáře, pozbudou faktického vlivu a stanou se nezajímavými i pro své sponzory. Naopak podporou kvalitních médií... (alza.cz)

Podobné produkty ako Regulace médií (978-80-210-9080-4) , Sociální správa (978-80-271-2195-3)

Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)

Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 152 stran, česky Publikace je odbornou monografií, která podrobněji pojednává o teoreticko-metodologických východiscích destinačního managementu, jakožto specifické formy řízení, která se uplatňuje v oblasti cestovního ruchu. Monografie vychází z premisy, že cestovní ruch je klíčovým faktorem rozvoje regionů, a proto je rozpracována problematika politiky cestovního ruchu se zaměřením na institucionální nástroj regionální politiky cestovního ruchu, který je schopen zajistit efektivní rozvoj cestovního ruchu v regionu. Vedle teoretické báze jsou v monografii zahrnuty i výsledky řady výzkumů, které mají prokázat aplikaci destinačního managementu v praxi. Analyzovány jsou zahraniční zkušenosti s destinačním managementem, které jsou použity jako výchozí zdroje komparace v podmínkách České republiky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu (978-80-210-5847-7) , Protidžihádistický vigilantismus v kyberprostoru (978-80-210-8985-3)

Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7)

Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7)
Detail

Kniha - autor Julie Atherton, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie. Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy. Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7) , Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5) , Nová literatura v kostce pro sš (978-80-253-4320-3)

Sítě (978-80-749-1659-5)

Sítě (978-80-749-1659-5)
Detail

Elektronická kniha - Tři příběhy o tom, jak nízké sebevědomí ovlivňuje náš život. - autor Petra Dvořáková, 320 stran Tři současné ženy, tři příběhy, které se zdaleka netýkají jen jich Kristýna se svým malým synem konečně zakotví ve vztahu s charismatickým a movitým Jáchymem. Jediným jejich problémem je, že Kristýna si „trochu nevěří“. Začíná tedy navštěvovat psychoterapii, která ji však velmi rychle přivádí k dramatickému poznání i změně života.Karolína čeká čtvrté dítě a definitivně si přiznává, že opakuje nenáviděné chyby své matky. Touha vymanit se z vlivu nábožensky fanatického manžela, který striktně odmítá antikoncepci, ji přiměje oslovit starého kněze Ambrože. Dokáže ale vystoupit z bludného kruhu?Stačilo by mít jen o trochu větší prsa a život by byl mnohem lepší. Nadinu touhu po dokonalosti neumenšuje ani fakt, že jako zdravotní sestra se denně setkává s opravdovým utrpením a smrtí. Postupně se stává cynickou obchodnicí s důvěrou a před... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sítě (978-80-749-1659-5) , Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)

Sítě (978-80-275-1381-9)

Sítě (978-80-275-1381-9)
Detail

Kniha - autor Petra Dvořáková, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tři příběhy o tom, jak nízké sebevědomí ovlivňuje náš život. Jste ohroženi jen do té míry, do jaké sami sobě nevěříte. Kde je nízké sebevědomí, tam stojí nablízku i manipulátor. A hledá, jak by vás využil ve svůj prospěch. Kristýna se svým malým synem konečně zakotví ve vztahu s charismatickým a movitým Jáchymem. Jediným problémem je, že Kristýna si „trochu nevěří“. Začíná tedy navštěvovat psychoterapii, která ji však velmi rychle přivádí k dramatickému poznání. Karolína čeká čtvrté dítě a definitivně si přiznává, že opakuje nenáviděné chyby své matky. Touha vymanit se z vlivu nábožensky fanatického manžela, který striktně odmítá antikoncepci, ji přiměje oslovit starého kněze Ambrože. Dokáže ale vystoupit z bludného kruhu? Stačilo by mít jen o trochu větší prsa a život by byl mnohem lepší. Nadinu touhu po dokonalosti neumenšuje ani fakt, že jako zdravotní sestra se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sítě (978-80-275-1381-9) , Politické vzpomínky i. (80-7108-071-3)

Pozemské sítě (978-80-736-3781-1)

Pozemské sítě  (978-80-736-3781-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Hugh Newman, 64 stran Dokazují staré mapy, že první vyměřování zeměkoule proběhlo už před 12 000 lety? Měly kdysi póly jinou polohu než dnes? Existuje tajná síť propojující posvátná místa starověkých dob? Jak lze naslouchat zemským symfoniím? V této útlé, zato revoluční knížce předkládá znalec pradávných kultických míst Hugh Newman teorie zabývající se geometrickými aspekty rozmístění posvátných staveb na Zemi a dochází k řadě ohromujících závěrů.Autor trpělivě shromažďuje poznatky z nejrozmanitějších disciplín a skládá je jeden k druhému. Postupně se tak s neúprosnou přesvědčivostí vyjevuje jejich provázanost a před očima nám vyvstává obraz Gaii, jak jsme ji dosud neznali. Knihu doprovázejí od začátku až do konce úchvatné ilustrace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Pozemské sítě (978-80-736-3781-1) , Eschatologie v díle jana husa (978-80-210-7953-3)

Média v pohybu: K proměně současných českých publik (978-80-210-8033-1)

Média v pohybu: K proměně současných českých publik (978-80-210-8033-1)
Detail

Kniha - autor Jakub Macek, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Co je nového na nových médiích?", ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o transformačních procesech, které právě probíhají v oblasti mediálních praxí. Primárně se věnuje tomu, jakou roli nová a stará média hrají v současnosti v životech a recepčních praxích českých mediálních publik a i když v některých momentech překračuje hranice, jež obvykle studium publik vymezují, jsou to právě takříkajíc běžní uživatelé médií, kteří stojí ve středu vyprávění. Kniha vychází z tříletého výzkumu českých mediálních publik a tématem i formou vyprávění navazuje na autorovy Poznámky ke studiím nových médií (2013). (alza.cz)

Podobné produkty ako Média v pohybu: K proměně současných českých publik (978-80-210-8033-1)

Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)

Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)
Detail

Kniha - autor Petr Žantovský, 320 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)

Jak na sítě (978-80-755-5084-2)

Jak na sítě (978-80-755-5084-2)
Detail

Elektronická kniha - První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky - autor Eliška Vyhnánková, 328 stran, česky Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítíchNa sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na sítě (978-80-755-5084-2)

Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)

Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Macek, 200 stran, česky Hojně používaný, avšak obsahově neustálený termín nová média se více či méně překrývá s označeními média síťová, interaktivní, či snad nejpřesněji digitální. Z akademického hlediska se jedná o široké interdisciplinární metapole. Autor „Poznámek“ se studiím nových médií věnuje několik let a svojí knihou, jež vychází z jeho dizertační práce, se snaží vytvořit oboru pevnější teoretické zázemí. Jeho text shrnuje historické a epistemologické kořeny studií nových médií a jejich vývoj a následně formuluje teoretický koncept nových médií. Ten má podobu třídimenzionálního modelu odvozeného ze strukturální teorie Anthonyho Giddense a měl by sloužit jako neredukcionistický výkladový rámec umožňující analýzu nových médií jako komplexního fenoménu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)

Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)

Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)
Detail

Kniha - autor Jakub Macek, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha se věnuje studiím nových médií – širokému interdisciplinárnímu akademickému metapoli zastřešujícímu sociálněvědné zkoumání a teoretickou reflexi takzvaných nových médií. Text shrnuje historické a epistemologické kořeny studií nových médií a jejich vývoj a následně formuluje teoretický koncept nových médií. Tento koncept má podobu třídimenzionálního modelu odvozeného ze strukturační teorie Anthonyho Giddense, přičemž tři jeho dimenze zahrnují užití nových médií (jednání) a technotextuální artefakt a kontexty (coby formy struktur). Koncept by měl sloužit jako neredukcionistický výkladový rámec umožňující teoreticky ukotvenou celostní analýzu nových médií jako komplexního fenoménu utvářeného na úrovních artefaktu, sociálního jednání a širšího kulturního, politického a ekonomického milieu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)

Dopady vybraných veřejných politik na regionální rozvoj v České a Slovenské republice (978-80-210-5805-7)

Dopady vybraných veřejných politik na regionální rozvoj v České a Slovenské republice (978-80-210-5805-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Valouch, 251 stran, česky Sborník příspěvků zahrnuje parciální výsledky z druhého roku výzkumu z oblastí sektoru veřejného a finančního. Uvedené výstupy byly prezentovány na semináři 24. a 25. 11. 2011. Oproti minulému sborníku, v letošním roce byl předřazen sektor finanční. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dopady vybraných veřejných politik na regionální rozvoj v České a Slovenské republice (978-80-210-5805-7)

Websterovi: Příběhy ze sítě (978-80-7529-845-4)

Websterovi: Příběhy ze sítě (978-80-7529-845-4)
Detail

Kniha - autor Zuzana Křížková; Vanda Rozenbergová; Katarína Kerekesová, 168 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Uvnitř lidského světa existuje jiný svět, malý a skrytý. Je také utkaný z příběhů jako ten náš. Jejich vlákna proplétají bytosti s osmi nohama a čtyřma očima – pavouci. Pavoučí rodinka Websterových žije v nejvyšším poschodí v útulných kokonech zavěšených ve výtahové strojovně. Hlavní hrdinka – šestiletá pavoučice Lili – se toho musí mnoho naučit. Můžete být u toho, když utká své první vlákno nebo se poprvé vydá do školy. Její teenagerský brácha Hugo ji na výpravách do velkého světa provází, i když mu ségra někdy parádně leze na nervy. Máma Alma se stará o vybrané pavoučí pochoutky a táta Walter o rozhodná slova. Zapomnětlivá babička Matilda a vášnivý sběratel děda Rafael všechny obšťastňují svými překvapivými vynálezy. V šesti příbězích objevíte nejen pevnost pavoučího vlákna, ale i skutečnou sílu rodiny, kterou spojuje. (alza.cz)

Podobné produkty ako Websterovi: Příběhy ze sítě (978-80-7529-845-4)

Sociální správa: Organizace a řízení sociálních systémů (978-80-271-2195-3)

Sociální správa: Organizace a řízení sociálních systémů (978-80-271-2195-3)
Detail

Kniha - autor Kateřina Šámalová; Petr Vojtíšek, 456 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Učebnice je dělena do dvou vzájemně provázených částí. V první části představuje čtenářům obecnou teorii sociální správy, nastiňuje genezi současných modelů řízení sociálních systémů, seznamuje s principy řízení v sociální správě a dalšími klíčovými koncepty, které je nutné znát pro porozumění souvislostem předloženým v části druhé. Ta se zabývá výkladem specifických způsobů organizace a řízení jednotlivých segmentů sociální správy, jako je sociální pojištění a podpora, zdravotní správa, správa systému sociálně-právní ochrany, podpora nezaměstnaných, ohrožených a sociálně vyloučených osob a další. Pozornost je věnována také specifikům správy nově se utvářejících systémů, jako je ochrana před diskriminací či ochrana práv cizinců. Akcentována je role sociální práce jako klíčové pomáhající profese ve fungování sociálních systémů. Publikace je zpracována jako... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální správa: Organizace a řízení sociálních systémů (978-80-271-2195-3)

Sociální správa (978-80-271-2195-3)

Sociální správa (978-80-271-2195-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Kateřina Šámalová, 456 stran, česky Učebnice je dělena do dvou vzájemně provázených částí. V první části představuje čtenářům obecnou teorii sociální správy, nastiňuje genezi současných modelů řízení sociálních systémů, seznamuje s principy řízení v sociální správě a dalšími klíčovými koncepty, které je nutné znát pro porozumění souvislostem předloženým v části druhé. Ta se zabývá výkladem specifických způsobů organizace a řízení jednotlivých segmentů sociální správy, jako je sociální pojištění a podpora, zdravotní správa, správa systému sociálně-právní ochrany, podpora nezaměstnaných, ohrožených a sociálně vyloučených osob a další. Pozornost je věnována také specifikům správy nově se utvářejících systémů, jako je ochrana před diskriminací či ochrana práv cizinců. Akcentována je role sociální práce jako klíčové pomáhající profese ve fungování sociálních systémů. Publikace je zpracována jako kolektivní dílo předních... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální správa (978-80-271-2195-3)

Jak říct ne sociálním sítím: snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii (978-80-7508-673-0)

Jak říct ne sociálním sítím: snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii (978-80-7508-673-0)
Detail

Kniha - autor Chloe Ramsden, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak říct ne sociálním sítím: snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii (978-80-7508-673-0)

Limity lidskosti: Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 (978-80-88292-31-9)

Limity lidskosti: Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 (978-80-88292-31-9)
Detail

Kniha - autor Jaromír Mrňka, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha zachycuje české země na pomezí druhé světové války jako prostor nekontrolovatelného kolektivního násilí. Celkový pohled propojuje s podrobnými svědectvími a vzpomínkami. Na mnoha příkladech se pokouší vysvětlit jednání, které se dodnes vzpírá pochopení. Prostřednictvím velmi otevřených popisů nabízí čtenářům uvedení do doby, kdy se posouvaly limity lidskosti, tedy hranice tolerovaného násilí. Masakry a projevy krutosti přesto i po ukončení bojů zůstávaly součástí lidského jednání, neboť je vykonávali konkrétní lidé. Nelze je tedy chápat jako nějakou nelidskou, zvířecí brutalitu. Limity lidskosti představují hlavní aktéry kolektivního násilí v letech 1944–1946 a na řadě příkladů poukazují na opakující se situace a v nich působící síly, jež eskalaci násilí umožňovaly či dále podporovaly. Potvrzují, že násilí tehdy nebylo pouhým selháním jednotlivců, ale složitou výslednicí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Limity lidskosti: Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 (978-80-88292-31-9)

Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Andreas Basu, Liane Faust, 112 stran V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)

Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
Detail

Kniha - autor Irena Wernerová, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných „know-how“. Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)

Sociální politika - Kohoutová Ivanka

Sociální politika - Kohoutová Ivanka
Detail

Kniha je základní odbornou učebnicí pro studijní obor zaměřený na sociální činnosti. Jejím cílem je seznámit žáky se základy sociální politiky v systému politiky státu. Dále umožní žákům poznat historii, hodnoty, pravidla, principy, nástroje, druhy subjektů, funkce a cíle složek sociální politiky v oblasti zdravotní, rodinné, bytové, zaměstnanosti, vzdělávací. Osvětlí vývoj sociální politiky, její charakter a legislativní rámec v ČR. Dodá přehled o nejdůležitějších směrech a složkách sociální politiky, orientaci v realizaci sociální politiky v ČR v kontextu s politikou EU ve vztahu k hospodářské politice. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sociální politika - Kohoutová Ivanka

Skryté nadání (978-80-210-5014-3)

Skryté nadání (978-80-210-5014-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Šárka Portešová, 166 stran, česky Přehledová monografie je zaměřena na psychologická specifika mimořádně rozumově nadaných žáků, jejichž schopnosti jsou často skryty v důsledku existence souběžné specifické vývojové poruchy učení, dyslexie. Publikace mapuje genezi mezinárodního odborného zájmu o danou problematiku a věnuje se zejména problematice procesu psychologické diagnostiky a pedagogické identifikace dané populace nadaných. Důraz je kladen i na popis bariér a stereotypních přístupů, které odpovídající identifikaci významně brání. Autorka věnuje rovněž pozornost přehledu typických poznávacích, sociálních a emocionálních charakteristik sledované populace nadaných a upozorňuje na významná rizika, spojená s chybnou nebo nedostatečnou identifikací. Mezi vysoce nepříznivé důsledky je řazena otázka vzniku sociálních a emocionálních problémů, zformování chronického akademického selhávání a narušení stability fungování celého rodinného... (alza.cz)

Podobné produkty ako Skryté nadání (978-80-210-5014-3)

Divadelní hry (978-80-210-5973-3)

Divadelní hry (978-80-210-5973-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Prokeš, 71 stran, česky Publikace k patnáctému výročí trvání studentského PROFIDIVADLA na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity. Jde o knihu celobarevnou, bohatě vypravenou, která na 120 stranách přibližuje zájemcům jednotlivé inscenace i vzpomínky pamětníků. Je věnována památce prof. Ludvíka Kundery, který souboru s počáteční dramaturgií vypomáhal. Na starších fotografiích (např. na stranách 19–22) jsou historicky působící záběry z míst, která již neexistují, neboť podlehla přestavbě fakulty. Co je však nejsympatičtější: celá knížka nepostrádá nahled, humor i specificky studentskou recesi, zahalenou arciť místy nostalgií nenávratně uplynulého. A najdeme zde i kontroverzní kritické ohlasy na vyznění některých inscenací. Ve stejném čtvercovém formátu s obdobnou grafickou úpravou obálky současně vyšel i malonákladový apendix výše uvedeného sborníku: text dvou divadelních her posledního období. Tato publikace je věnována... (alza.cz)

Podobné produkty ako Divadelní hry (978-80-210-5973-3)

Konstrukční úlohy (978-80-210-9818-3)

Konstrukční úlohy (978-80-210-9818-3)
Detail

Kniha - autor Lenka Pavlíčková; Irena Budínová, 132 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učební text pro studenty učitelství matematiky 2. stupně základní školy. Publikace představuje problematiku řešení konstrukčních úloh na základní škole. Ukazuje způsoby řešení základních konstrukčních úloh a komplexních konstrukčních úloh, které jsou zadávány na základní či střední škole. Zabývá se problematikou řešení konstrukčních úloh v programu Geogebra. (alza.cz)

Podobné produkty ako Konstrukční úlohy (978-80-210-9818-3)

Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením: se zaměřením na mentální postižení (978-80-210-7689-1)

Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením: se zaměřením na mentální postižení (978-80-210-7689-1)
Detail

Kniha - autor Jarmila Pipeková; Marie Vítková, 246 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na problematiku sociální inkluze osob se zdravotním postižením, a to zejména osob s mentálním postižením. Zvolené téma sociální inkluze a problematiky participace osob s postižením ve společnosti je provázaný se současným procesem školské inkluze, který by měl přerůst v tolik očekávanou sociální inkluzi osob se zdravotním postižením, a to jejich běžným zapojením do obvyklých činností dospělých osob, tedy možnosti pracovního uplatnění, nároku na samostatné bydlení s podporou, rozvíjení partnerských vztahů, založení rodiny a smysluplného využívání volného času. Jednotlivá témata jsou doplňována výzkumnými projekty a případovými studiemi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením: se zaměřením na mentální postižení (978-80-210-7689-1)

Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)

Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Detail

Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte? Všichni se čas od času ocitáme v podobných situacích a až příliš často se uchylujeme ke starým neúčinným vzorcům chování – obhajujeme svoji potřebu mít pravdu, odmítáme opravdu naslouchat, kvůli hněvu nebo frustraci říkáme kruté věci. Jenže lze to i jinak, a právě pro takové situace vytvořil Marshall Rosenberg svou slavnou nenásilnou komunikaci. Kniha je vlastně souborem kratších autorových textů a pokrývá tak široku škálu témat od řešení konfliktů přes práci s hněvem, s duchovností či s láskou a vztahy až po výchovu dětí. Díky mnoha přepisům rozhovorů čtenář uvidí, jak metoda nenásilné komunikace funguje v praxi. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 208 stran Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3), Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3), Umění a nová média (978-80-210-5639-8), Média v pohybu (978-80-210-8033-1), Média v pohybu: K proměně současných českých publik (978-80-210-8033-1), Židia v 1. ČSR: Politické ambície a sklamania (978-80-569-0786-3), Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3), Svoboda projevu: Od Sokrata po sociální sítě (978-80-907820-2-0), Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1), Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0), Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1), Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2), Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5), Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0), Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4), Politika a média v konzumní společnosti (978-80-247-3667-9), Zlepšování a environmentální inovace v podniku (978-80-210-6158-3), Občané, demokraté a straníci (978-80-7325-355-4), Tělo v pohybu (978-80-210-9751-3), Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8), Tři archetypy evropské sociální politiky (978-80-210-5990-0), Na úsvitu dějin české sociální demokracie: Od prvopočátků hnutí k základům moderní politické strany (978-80-7363-857-3), Pedagogicko-psycholologické otázky online vzdělávání (978-80-210-8925-9), Sociální správa (978-80-271-2195-3), Protidžihádistický vigilantismus v kyberprostoru (978-80-210-8985-3), Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892), Nová literatura v kostce pro SŠ (978-80-253-4320-3), Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463), Politické vzpomínky I. (80-7108-071-3), Eschatologie v díle Jana Husa (978-80-210-7953-3)