Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - jitka kendíková, anna trousilová

Produkt Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - jitka kendíková, anna trousilová sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - jitka kendíková, anna trousilová upraviť a produkt hľadať znova.

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová
Detail

Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová , Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Kendlíková Jitka

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Kendlíková Jitka
Detail

Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví. (patro.cz)

Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Kendlíková Jitka , Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendlíková, 134 stran, česky, brožovaná Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6) , Jak zvládnout problémy dětí se školou?: děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)

Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami

Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami
Detail

Na počátku příručka nabízí teoretický úvod rozdělený na dvě části. První obsahuje především základní definice používaných pojmů. Jsou v něm také informace o legislativě spojené se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Zaměřuje se také na odbornou péči o tyto jedince a podrobněji se věnuje některým podpůrným opatřením. Popisují se zde i náležitosti zápisu do 1. třídy. Nastiňují se i možnosti odkladu povinné školní docházky. Nezapomínáme ani na informace o přípravných třídách. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny shrnujícím doporučením pro pedagogické pracovníky mateřských škol i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Druhou část teoretického úvodu lze chápat jako obecný metodický návod, jak s publikací pracovat. Vysvětluje, jak jsou pracovní listy rozděleny a zpracovány. Kromě toho poskytuje informace o jejich vztahu k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání. Hlavní část publikace Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami tvoří soubor pracovních listů, rozdělených do osmi tematických kapitol. Na začátku každé z nich najdete podrobnosti, jak s jednotlivými listy pracovat. Doplňujeme je i stručnými návrhy na související a navazující činnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami , Kniha předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami: praktická příručka s pracovními listy a meto (978-80-7496-271-4)

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Detail

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografiíVerze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci.Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží.Úkoly se zaměřují zejména na:• rozvoj čtenářských dovedností• zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování• zpevnění percepce sluchové• zpevnění percepce zrakové• jistotu v pravolevé orientaci• rozšíření znalostí• posílení logického myšleníUčebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje:• pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami;• pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči;• pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat.NNS573 (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami , Využití ict u dětí se speciálními potřebami (978-80-247-3852-9)

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Detail

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografiíVerze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci.Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží.Úkoly se zaměřují zejména na:• rozvoj čtenářských dovedností• zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování• zpevnění percepce sluchové• zpevnění percepce zrakové• jistotu v pravolevé orientaci• rozšíření znalostí• posílení logického myšleníUčebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje:• pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami;• pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči;• pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat.NNS573 (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami , Školák, který se v životě neztratí (978-80-264-3944-8)

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)
Detail

Elektronická kniha - autor Klára Daďová, Pavlína Nováková, kolektiv, Jitka Vařeková a Více autorů, 198 stran, česky Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818) , Pritt školák 75 g (8595041751667)

Kniha Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a meto (978-80-7496-271-4)

Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)

Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková; Miroslav Vosmik, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7) , Anna falcká ()

Rok I. - Jitka Kendíková

Rok I. - Jitka Kendíková
Detail

Publikace se věnuje problematice společného vzdělávání. Připomíná a představuje důležité legislativní změny, které vešly v účinnost od 1. 9. 2016. Nezabývá se však jen novelizací § 16 školského zákona, ale také mnoha dalšími doplněnými nebo pozměněnými prováděcími předpisy. Autorka se věnuje nejen vzdělávání žáků s nějakou "diagnózou", ale nezapomíná ani na žáky cizince a osoby, které studují v zahraničí. Upozorňuje i na mýty, drobné nepravdy a mylné interpretace spojené se sledovanými legislativními změnami. Pokouší se je nejen pojmenovat, ale i vysvětlit. Zároveň se snaží upozornit na některá slabá místa, jež se v této souvislosti objevila v každodenní praxi ve školách. V knize přináší příběhy devíti konkrétních žáků základní školy. Všichni patří v širším slova smyslu mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich osud do značné míry ovlivnily popisované legislativní změny. Rok I. lze chápat různě, záleží na čtenáři zda I. vnímá jako písmeno nebo římskou číslici. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rok I. - Jitka Kendíková , Anna česká ()

Rozpovídej se - Lucie Krejčová, Anna Trousilová

Rozpovídej se - Lucie Krejčová, Anna Trousilová
Detail

Publikace Rozpovídej se (nová edice) obsahuje praktická cvičení pro rozvoj řeči dětí v mladším předškolním větu (od věku 3 až 4 let), nicméně pracovní listy mohou využít i starší děti nebo děti z bilingvního prostředí, pokud v jejich řeči není probíraný jev dostatečně upevněn. Kniha je přehledně rozdělena do kapitol, jež kopírují přirozený vývoj řeči. V úvodu každé kapitoly najdete metodický návod, jak s danou částí pracovat. Samotné kapitoly jsou tvořeny kopírovatelnými pracovními listy, jež jsou doprovázeny žertovnými ilustracemi. Zábavná cvičení umožňují trénovat s dítětem vybraný jev a nepřeskakovat na složitější úkoly, dokud dítě nedosáhne dané úrovně. Publikace je primárně určena pro rodiče dětí, pedagogy mateřských škol a logopedy, avšak uplatní ji i odborníci z jiných profesí, jako například speciální pedagogové, asistenti dětí v mateřských či speciálních školách, logopedičtí asistenti nebo kliničtí logopedi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozpovídej se - Lucie Krejčová, Anna Trousilová , Anna mad

ADHD krok za krokem - Jitka Kendíková

ADHD krok za krokem - Jitka Kendíková
Detail

Komplexně zpracovaná problematika ADHD - od předškoláka ke studentovi střední školy. Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizačních opatření či jejich financování, včetně ukázek dokumentů souvisejících se začleněním dětí s ADHD do vzdělávacího procesu. Zpracovává praktické otázky počínaje problematikou školní zralosti dětí s ADHD a jejich nástupem ke školní docházce, přes specifika jejich hodnocení až po otázky související s absolvováním přijímacího řízení na střední školy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ADHD krok za krokem - Jitka Kendíková , Anna fodorova

Český jazyk - Kendíková Jitka

Český jazyk - Kendíková Jitka
Detail

Příručka Český jazyk z edice Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ, si klade za cíl ukázat vyučujícím českého jazyka možnosti, jak pracovat s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách. Přináší jak teorii, tak praktické ukázky pracovních listů, které by měly být zdrojem inspirace pro učitele, asistenty pedagoga, ale i rodiče. (patro.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk - Kendíková Jitka , Molavcová jitka: zčistajasna - cd (g211832)

Česká škola a žáci ze zahraničí - Jitka Kendíková

Česká škola a žáci ze zahraničí - Jitka Kendíková
Detail

Publikace je určena pro ředitele a pedagogy českých škol, kteří mají mezi svými žáky-cizince či české děti žijící v zahraničí. Věnuje se žákům, kteří plní povinnou školní docházku v zahraničí, a problémům, jež mohou nastat při návratu těchto dětí do českých škol. Naleznete zde základní legislativní pravidla, kterými se daná problematika řídí, vzory mnohých dokumentů a tiskopisů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Česká škola a žáci ze zahraničí - Jitka Kendíková , Anna - dvd (n03230)

Rozšiřující nápravná cvičení - český jazyk a literatura - Jitka Kendíková

Rozšiřující nápravná cvičení - český jazyk a literatura - Jitka Kendíková
Detail

Publikace rozšiřuje portfolio materiálů pro výuku dětí s SVP na druhém stupni ZŠ. Proto přináší učitelům, speciálním pedagogům i rodičům další pracovní listy z gramatiky, slohu i literatury. Práce s těmito materiály žákům pomáhá prohlubovat jejich znalosti a dává jim možnost procvičit si učivo z českého jazyka a literatury mnoha různými formami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozšiřující nápravná cvičení - český jazyk a literatura - Jitka Kendíková , Šťastný školák (978-80-242-7269-6)

ADHD krok za krokem - Kendíková Jitka

ADHD krok za krokem - Kendíková Jitka
Detail

Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizačních opatření či jejich financování, včetně ukázek dokumentů souvisejících se začleněním dětí s ADHD do vzdělávacího procesu. Zpracovává praktické otázky počínaje problematikou školní zralosti dětí s ADHD a jejich nástupem ke školní docházce, přes specifika jejich hodnocení až po otázky související s absolvováním přijímacího řízení na střední školy. Obsah 1. ADHD – definice a projevy 2. Jak pracovat se žáky s ADHD ve škole 3. Legislativní rámec 4. Plán pedagogické podpory 5. Individuální vzdělávací plán 6. Asistent pedagoga 7. Poradenské služby ve školských poradenských zařízeních a ve školách 8. Spolupráce s dalšími odborníky, kteří mohou pomoci jedincům s ADHD 9. Školní zralost 10. Volba správné základní školy 11. Zápis do první třídy 12. Odklad povinné školní docházky 13. První rok povinné školní docházky 14. Komunikace mezi školou a rodinou 15. Hodnocení žáků s ADHD 16. Žáci s ADHD v důležitých dokumentech školy 17. Organizační opatření školy při vzdělávání žáků s ADHD 18. Přijímací zkoušky na střední školy 19. Financování 20. Legislativa a užitečné zdroje informací o ADHD (patro.cz)

Podobné produkty ako ADHD krok za krokem - Kendíková Jitka , Zelenková jitka: intimity - cd (su6502-2)

Jak zvládnout problémy dětí se školou? - Kendíková Jitka

Jak zvládnout problémy dětí se školou? - Kendíková Jitka
Detail

Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také celou řadu dalších informací týkajících se dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole. Pomohou Vám i konkrétní návody, vzory a formuláře. Publikace je určena zákonným zástupcům žáků se speciálními. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak zvládnout problémy dětí se školou? - Kendíková Jitka , Molavcová jitka: nezacházej slunce - cd (7705756)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Jitka Kendíková, Viktor Svoboda

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Jitka Kendíková, Viktor Svoboda
Detail

Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka. S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Jitka Kendíková, Viktor Svoboda , Kotě z kocourkova: vypráví jitka molavcová

A proč ne? (978-80-905576-8-0)

A proč ne? (978-80-905576-8-0)
Detail

Elektronická kniha - autor PhDr. Jitka Kendíková, 120 stran, česky A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj... (alza.cz)

Podobné produkty ako A proč ne? (978-80-905576-8-0) , Molavcová jitka: pop galerie (su5960-2)

A proč ne?: Nebývale otevřený rozhovor ředitelky školy se svými studenty (978-80-905576-8-0)

A proč ne?: Nebývale otevřený rozhovor ředitelky školy se svými studenty (978-80-905576-8-0)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková; Jan Mazel; Jan Sládek, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a... (alza.cz)

Podobné produkty ako A proč ne?: Nebývale otevřený rozhovor ředitelky školy se svými studenty (978-80-905576-8-0) , Jiri suchy jitka molavcova koncert cd

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Kendíková Jitka

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Kendíková Jitka
Detail

Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka. S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce. (patro.cz)

Podobné produkty ako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole - Kendíková Jitka , Pane bůh, tady anna ()

A proč ne? Kendíková Jitka, Mazel Jan, Sládek Adam. Pasparta Pasparta - Mazel Jan

A proč ne? Kendíková Jitka, Mazel Jan, Sládek Adam. Pasparta Pasparta - Mazel Jan
Detail

A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům... (patro.cz)

Podobné produkty ako A proč ne? Kendíková Jitka, Mazel Jan, Sládek Adam. Pasparta Pasparta - Mazel Jan , Vrbová jitka: 20 nej - cd (310520-2)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková, 52 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 18 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti matematiky – aritmetiky i geometrie. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění nebo jemnou motoriku. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik... (alza.cz)

Podobné produkty ako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7) , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková, 230 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 20 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti přírodovědy. Publikace je rozdělena do tematických kapitol, které se věnují základním přírodovědným tématům, jako jsou obecné poznatky z přírodovědy, rostliny, zvířata, typy krajiny, člověk a vesmír. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ... (alza.cz)

Podobné produkty ako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4) , Ode dneška jsem školák! (978-80-256-2556-9)

Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Andrýsková Jitka

Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Andrýsková Jitka
Detail

První třída děti posune neskutečným způsobem, naučí se spoustu nových věcí, začnou pracovat s knihami, plnit úkoly. Tento sešit jim nabízí možnost zábavným způsobem si procvičit učivo 1. třídy prostřednictvím pohádkově-dobrodružného příběhu, kde své znalosti a dovednosti využijí prakticky. Díky Projdou pohádkovou zemí spolu s novými kamarády, aby vyřešili jeden, zvládnou nástrahy em, překonají a pomohou tak svým novým (patro.cz)

Podobné produkty ako Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Andrýsková Jitka , Brüxxi anna, síťovina, růžová (sp1001026)

Školák s SVP - Pozornost a hravá cvičení - Věra Gošová, Veronika Nádeníčková

Školák s SVP - Pozornost a hravá cvičení - Věra Gošová, Veronika Nádeníčková
Detail

Aktivity a činnosti v knize Školák s SVP - Pozornost a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím pozornosti a orientace. Kniha je určena dětem 1. až 3. tříd ZŠ. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink pozornosti a orientace, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školák s SVP - Pozornost a hravá cvičení - Věra Gošová, Veronika Nádeníčková , Brüxxi anna, síťovina, modrá (sp1001027)

Školák s SVP Pozornost a hravá cvičení - Gošová Věra

Školák s SVP Pozornost a hravá cvičení - Gošová Věra
Detail

Aktivity a činnosti v knize Školák s SVP - Pozornost a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím pozornosti a orientace. Kniha je určena dětem 1. až 3. tříd ZŠ. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink pozornosti a orientace, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let. (patro.cz)

Podobné produkty ako Školák s SVP Pozornost a hravá cvičení - Gošová Věra , Brüxxi anna, síťovina, zelená (sp1001025)

Školák s SVP Čtení a hravá cvičení - Gošová Věra

Školák s SVP Čtení a hravá cvičení - Gošová Věra
Detail

Aktivity a činnosti v knize Školák se SVP - Čtení a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím techniky čtení a porozuměním čtenému. Kniha je určena nejen dětem 1. až 3. tříd, ale i všem dětem, které psát a číst začínají. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink a průpravu při výuce čtení, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let. (patro.cz)

Podobné produkty ako Školák s SVP Čtení a hravá cvičení - Gošová Věra , Brüxxi anna, síťovina, černá (sp1001024)

Školák s SVP - Grafomotorika a hravá cvičení - Věra Gošová, Veronika Nádeníčková

Školák s SVP - Grafomotorika a hravá cvičení - Věra Gošová, Veronika Nádeníčková
Detail

Aktivity a činnosti v knize Školák s SVP - Grafomotorika a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím techniky psaní. Kniha je určena nejen dětem 1. až 3. tříd, ale i všem dětem, které psát začínají. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink a průpravu při výuce psaní, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školák s SVP - Grafomotorika a hravá cvičení - Věra Gošová, Veronika Nádeníčková , Školák, který se v životě neztratí: jak vést děti k samostatnosti a odpovědnosti (978-80-264-3944-8)

Školák s SVP Grafomotorika a hravá cvičení - Gošová Věra

Školák s SVP Grafomotorika a hravá cvičení - Gošová Věra
Detail

Aktivity a činnosti v knize Školák s SVP - Grafomotorika a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím techniky psaní. Kniha je určena nejen dětem 1. až 3. tříd, ale i všem dětem, které psát začínají. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink a průpravu při výuce psaní, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let. (patro.cz)

Podobné produkty ako Školák s SVP Grafomotorika a hravá cvičení - Gošová Věra , Jitka a kytka (978-80-87060-31-5)

Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Andrea Brázdová, Jitka Andrýsková

Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Andrea Brázdová, Jitka Andrýsková
Detail

První třída děti posune neskutečným způsobem, naučí je spoustu nových věcí. Děti začnou číst, psát i počítat, pracovat s knihami, plnit rozmanité úkoly, zjistí mnoho zajímavého o světě kolem sebe. Tento sešit jim proto nabízí možnost zábavným způsobem si procvičit učivo 1. třídy prostřednictvím pohádkově-dobrodružného příběhu, kde své znalosti a dovednosti využijí prakticky. Děti projdou pohádkovou zemí společně s novými kamarády, aby společně vyřešily velkou pohádkovou záhadu a hezky se přitom pobavily! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Andrea Brázdová, Jitka Andrýsková

Anglický jazyk - Tůmová Jitka

Anglický jazyk - Tůmová Jitka
Detail

Publikace Anglický jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku anglického jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním. Využijí ji zejména pedagogové na druhém stupni, nicméně inspiraci pro práci v oblasti inkluzivního vzdělávání v ní najdou i asistenti pedagogů a další pedagogičtí pracovníci. (patro.cz)

Podobné produkty ako Anglický jazyk - Tůmová Jitka

Školák s SVP Pozornost a hravá cvičení (978-80-7496-460-2)

Školák s SVP Pozornost a hravá cvičení (978-80-7496-460-2)
Detail

Kniha - autor Věra Gošová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity a činnosti v knize Školák s SVP - Pozornost a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím pozornosti a orientace. Kniha je určena dětem 1. až 3. tříd ZŠ. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink pozornosti a orientace, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let. (alza.cz)

Podobné produkty ako Školák s SVP Pozornost a hravá cvičení (978-80-7496-460-2)

Školák s SVP Čtení a hravá cvičení (978-80-7496-458-9)

Školák s SVP Čtení a hravá cvičení (978-80-7496-458-9)
Detail

Kniha - autor Věra Gošová; Šárka Veselá, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity a činnosti v knize Školák se SVP - Čtení a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím techniky čtení a porozuměním čtenému. Kniha je určena nejen dětem 1. až 3. tříd, ale i všem dětem, které psát a číst začínají. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink a průpravu při výuce čtení, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let. (alza.cz)

Podobné produkty ako Školák s SVP Čtení a hravá cvičení (978-80-7496-458-9)

Školák s SVP Grafomotorika a hravá cvičení (978-80-7496-459-6)

Školák s SVP Grafomotorika a hravá cvičení (978-80-7496-459-6)
Detail

Kniha - autor Věra Gošová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity a činnosti v knize Školák s SVP - Grafomotorika a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím techniky psaní. Kniha je určena nejen dětem 1. až 3. tříd, ale i všem dětem, které psát začínají. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink a průpravu při výuce psaní, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let. (alza.cz)

Podobné produkty ako Školák s SVP Grafomotorika a hravá cvičení (978-80-7496-459-6)

Anglický jazyk (978-80-7496-273-8)

Anglický jazyk (978-80-7496-273-8)
Detail

Kniha - autor Petra Lexová; Jitka Tůmová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Anglický jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku anglického jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním. Využijí ji zejména pedagogové na druhém stupni, nicméně inspiraci pro práci v oblasti inkluzivního vzdělávání v ní najdou i asistenti pedagogů a další pedagogičtí pracovníci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Anglický jazyk (978-80-7496-273-8)

Čítanka pro 5. ročník

Čítanka pro 5. ročník
Detail

Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií Verze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci. Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Úkoly se zaměřují zejména na: • rozvoj čtenářských dovedností • zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování • zpevnění percepce sluchové • zpevnění percepce zrakové • jistotu v pravolevé orientaci • rozšíření znalostí • posílení logického myšlení Učebnice má mnohostranné využití. Práce s ní se doporučuje: • pro vyučující 5. ročníků, kteří mají ve svých třídách žáky se speciálními vzdělávacími potřebami; • pro školní speciální pedagogy, kteří pro reedukaci poruch využívají disponibilní hodiny, kroužky nebo individuální péči; • pro rodiče a učitele žáků pátých tříd, kteří chtějí se svými dětmi stimulačně pracovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Čítanka pro 5. ročník

Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Miroslav Růžek, Jitka Andrýsková - e-kniha

Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Miroslav Růžek, Jitka Andrýsková - e-kniha
Detail

eBook:,V první třídě si děti osvojí velké množství znalostí a dovedností. Jsou to pro ně nové věci, které je třeba zvládnout a důkladně procvičit tak, aby nástup do druhého ročníku nepřinášel zbytečný stres a obavy. Zároveň je velmi důležité, aby si děti uchovaly svoji přirozenou zvídavost, zájem o vše nové, zkrátka aby je jejich školní práce bavila, aby se rády učily. Tento sešit nabízí možnost zábavným způsobem procvičit učivo 1. třídy. Dobrodružně laděný komiksový příběh vtáhne děti do děje, seznámí je s kamarády strašidláky, s nimiž prožijí mnoho zajímavého. Prozkoumají strašidlácký svět, seznámí se s vodníkem i ježibabou, s Bílou paní i čarodějem a mnoha dalšími. Dokonce navštíví i podivnou strašiškolu, kde si vyzkoušejí, jaké to je být strašidlem a jaké to je plnit všechny strašidlácké úkoly. Přitom si děti procvičí čtení, psaní i počítání, vyřeší četné logické i vědomostní úkoly, zapojí paměť a nakonec vyřeší i jednu velkou pohádkově-strašidláckou záhadu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Úkoly pro školáky s kamarády strašidláky - Miroslav Růžek, Jitka Andrýsková - e-kniha

Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)

Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)
Detail

Kniha - česky Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií Verze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci. Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Úkoly se zaměřují zejména na: • rozvoj čtenářských dovedností • zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování • zpevnění percepce sluchové • zpevnění percepce zrakové • jistotu v pravolevé orientaci • rozšíření znalostí • posílení logického myšlení Učebnice má... (alza.cz)

Podobné produkty ako Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)

Český jazyk (978-80-7496-272-1)

Český jazyk (978-80-7496-272-1)
Detail

Kniha - česky Příručka Český jazyk z edice Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ, si klade za cíl ukázat vyučujícím českého jazyka možnosti, jak pracovat s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách. Přináší jak teorii, tak praktické ukázky pracovních listů, které by měly být zdrojem inspirace pro učitele, asistenty pedagoga, ale i rodiče. (alza.cz)

Podobné produkty ako Český jazyk (978-80-7496-272-1)

Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika - Marie Vítková, Miroslava Bartoňová, Dagmar Opatřilová

Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika - Marie Vítková, Miroslava Bartoňová, Dagmar Opatřilová
Detail

Specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Čtvrtý díl ediční řady Školní zralost představuje specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Diagnostiku školní zralosti a připravenosti u těchto dětí autorky příspěvků představují především jako oblast, která není jen doménou odborníků a učitelů v mateřských školách, nýbrž je součástí zájmu rodičů a dospělých, kterým jde především o zdravý vývoj dětí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika - Marie Vítková, Miroslava Bartoňová, Dagmar Opatřilová

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole: Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování (978-80-88290-76-6)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole: Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování  (978-80-88290-76-6)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole: Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování (978-80-88290-76-6)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)
Detail

Kniha - autor Jitka Kendíková, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat v problematice učiva předmětu vlastivěda. Pochopí základní pojmy, seznámí se s českými pověstmi, s významnými historickými osobnostmi a událostmi, kulturními památkami a zeměpisnými zajímavostmi, symboly české státnosti, českými zvyky a tradicemi a mnoha dalšími tématy. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních... (alza.cz)

Podobné produkty ako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)

Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)

Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)
Detail

Kniha - autor Věra Čadilová; Zuzana Žampachová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Žampachová Zuzana

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Žampachová Zuzana
Detail

Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina žáků s PAS potřebuje upravit vzdělávací proces po stránce organizační, sociální, komunikační i výukové co nejvíce konkrétně, přičemž Doporučení ŠPZ, vypracované poradenskými pracovníky, je obecnější, a teprve každodenní práce s žákem a jeho poznání umožní jednotlivá doporučení konkretizovat a v případě potřeby pružně upravovat. Kvalitní a funkční IVP je nutný pro žáky s PAS ve všech typech a stupních škol a zařízení, počínaje již předškolní intervencí. Publikace umožní pedagogickým pracovníkům zpracovávat IVP pro žáky s PAS dle platných vzorů. Autorky interpretují jednotlivé položky vzoru IVP tak, aby se v nich pedagogičtí pracovníci orientovali, uměli naplnit jejich obsah a s vytvořeným IVP aktivně pracovali. Součástí publikace jsou ukázky IVP pro jednotlivé typy školských zařízení (MŠ, ZŠ, SŠ). Kniha je určena pro všechny pedagogické pracovníky, kteří spolupracují na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (pracovníky speciálně-pedagogických center a školských poradenských zařízení, učitele, asistenty pedagoga, ředitele škol), ale i rodiče těchto dětí. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů - Žampachová Zuzana

Dílnička U šesti pružinek - Marek Hladký, Jitka Hladká, Špirhanzlová Anna - e-kniha

Dílnička U šesti pružinek - Marek Hladký, Jitka Hladká, Špirhanzlová Anna - e-kniha
Detail

eBook:,Adventní pohádky přicházejí! Pojďme společně za skřítky do dílničky U šesti pružinek, kde se vyrábějí ty nejměkčí postýlky pro nejsladší sny. Skřítek Dobromílek každou adventní neděli zapálí jednu svíčku a přivolá tak pohádky. Díky půvabným adventním příběhům poznáte svatého Mikuláše, objevíte radost z obdarovávání a odhalíte tajné kouzlo dveřních zárubní. Na předsádkách knížky najdete omalovánkový adventní kalendář. Vymalujte si advent! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dílnička U šesti pružinek - Marek Hladký, Jitka Hladká, Špirhanzlová Anna - e-kniha

Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova - Martin Staněk

Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova - Martin Staněk
Detail

Přehledová tabulka vyjmenovaných slov obrázkově zpracovaná pro snadné zapamatování vyjmenovaných slov B, L, M, P, S, V, Z. Pomůcka slouží pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami i pro všechny děti, které mají problém se zapamatováním vyjmenovaných slov. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova - Martin Staněk

Vysokoškolská pedagogika - Milan Slavík - e-kniha

Vysokoškolská pedagogika - Milan Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie chce přispět k vytvoření solidní báze vysokoškolské pedagogiky, mj. se zabývá využitím didaktické techniky a technologie, psychickými zvláštnostmi vysokoškolských studentů, profesním standardem vysokoškolského učitele, rozvojem dovedností v pedagogické komunikaci, hodnocením výsledků výuky a neopomíná ani problematiku výuky studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vysokoškolská pedagogika - Milan Slavík - e-kniha

Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova - Staněk Martin

Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova - Staněk Martin
Detail

Přehledová tabulka vyjmenovaných slov obrázkově zpracovaná pro snadné zapamatování vyjmenovaných slov B, L, M, P, S, V, Z. Pomůcka slouží pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami i pro všechny děti, které mají problém se zapamatováním vyjmenovaných slov. (patro.cz)

Podobné produkty ako Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova - Staněk Martin
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818), Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6), Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7), Kniha Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a meto (978-80-7496-271-4), Využití ICT u dětí se speciálními potřebami (978-80-247-3852-9), Školák, který se v životě neztratí (978-80-264-3944-8), PRITT Školák 75 g (8595041751667), Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2), Anna Falcká (), Anna Česká (), anna mad, anna fodorova, Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832), Anna - DVD (N03230), Šťastný školák (978-80-242-7269-6), Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2), Molavcová Jitka: Nezacházej slunce - CD (7705756), Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová, Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2), jiri suchy jitka molavcova koncert cd, Pane Bůh, tady Anna (), Vrbová Jitka: 20 nej - CD (310520-2), reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha, Ode dneška jsem školák! (978-80-256-2556-9), BRÜXXI Anna, síťovina, růžová (SP1001026), BRÜXXI Anna, síťovina, modrá (SP1001027), BRÜXXI Anna, síťovina, zelená (SP1001025), BRÜXXI Anna, síťovina, černá (SP1001024), Školák, který se v životě neztratí: Jak vést děti k samostatnosti a odpovědnosti (978-80-264-3944-8), Jitka a kytka (978-80-87060-31-5)