Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reedukace specifických poruch - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Specifické poruchy učení (SPU) patří mezi nejčastější obtíže, s nimiž se učitelé u žáků setkávají. Kniha zkušených autorek, které se problematikou SPU dlouhodobě zabývají, v první části charakterizuje jednotlivé poruchy z hlediska terminologie, příčin a projevů. Stěžejní, druhá část knihy se věnuje jednotlivým metodám reedukace SPU. Důležité je také představení pomůcek, pracovních materiálů a kompenzačních technik. Několik kapitol je věnováno představení metod hodnocení žáků se SPU ve školách, metod domácí práce a přípravy na vyučování. Publikace je určena pro speciální pedagogy, studenty speciální pedagogiky, učitele a rodiče dětí se SPU.
Podívejte se také Suicidialita u psychických poruch (978-80-247-4305-9)
Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch učení a chování včetně dopadu těchto poruch nejen na vzdělávání, ale i na běžný život. Zabývá se možnostmi pedagogické diagnostiky těchto žáků v rámci běžného vzdělávacího procesu a dalšími postupy vyplývajícími z této diagnostiky. V kapitolách věnovaných podpůrným opatřením podrobně specifikuje podpůrná opatření u jednotlivých druhů specifických poruch učení a chování a uvádí rovněž konkrétní možnosti jejich realizace ve vzdělávání. V závěru katalogu jsou uvedena doporučení na odbornou literaturu týkající se této problematiky, jsou uvedeny i možnosti využití speciálních pomůcek a programů podle jednotlivých druhů poruch. První kapitola je věnována podrobné charakteristice jednotlivých specifických poruch učení a specifických poruch chování, příčinám a podkladům pro jejich vznik a rovněž i jejich typickým projevům. Prostor je věnován i kombinovaným specifickým poruchám. Druhá kapitola katalogu je věnována konkrétním dopadům specifických poruch učení a chování nejen na vzdělávání, školní výkon žáků, ale i na jejich psychiku a jejich vývoj. Uvedeny jsou i dopady jednotlivých specifických poruch učení a chování na jejich každodenní, praktický život. Vše je ilustrováno na konkrétních příkladech z praxe. Ve třetí kapitole katalogu naleznou čtenáři informace k možnostem pedagogické diagnostiky u žáků se specifickými poruchami učení a chování, kterou mohou provádět pedagogové v běžném vzdělávacím procesu při podezření na přítomnost těchto poruch. Tato diagnostika je pak základem pro další odbornou diagnostiku a umožňuje optimální nastavení zejména 1. stupně PO. Možnosti pedagogické diagnostiky jsou doplněny konkrétními příklady. Čtvrtou kapitolu tvoří podrobný a rozsáhlý popis jednotlivých podpůrných opatření, která lze aplikovat u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Jednotlivé možnosti aplikace PO jsou zpracovány dle druhů poruchy a doplněny konkrétními příklady z praxe. Popsány jsou i předměty speciálně pedagogické péče, včetně základních postupů reedukační péče u jednotlivých poruch, možnosti pedagogické intervence a personální podpory. Zmíněny jsou i možnosti spolupráce se zákonnými zástupci. Nedílnou součástí jsou i metody hodnocení a přístupu k žákům opět dle jednotlivých druhů specifických poruch. Uvedeny jsou i možnosti modifikace výukových metod, možnosti organizace výuky, úpravy obsahů a výstupů vzdělávání včetně příkladů pomůcek a pracovních materiálů. Autorky věří, že nabídka a realizace konkrétních podpůrných opatření přispěje k tomu, aby žákům se specifickými poruchami učení a chování byla poskytnuta potřebná podpora a bude tak možné pozitivně ovlivnit nejen jejich úspěšnost ve vzdělávání, ale i jejich budoucí pracovní a osobní život.
Podívejte se také Stigmatizace a sebestigmatizace u psychických poruch (978-80-247-5199-3)
Neklidné a nesoustředěné dítě - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
eBook: Neklidné a nesoustředěné děti, zejména ty hyperaktivní, zde zřejmě vždy byly a rozhodně i budou. Často jsou pro své chování vnímány pedagogy a někdy i rodiči jako problémové. Publikace by měla přispět k tomu, aby hyperaktivní děti přestaly být neřešitelným problémem – včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit problémy, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Autorky poukazují zejména na to, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, kterých lze využít. Publikace přináší nejen teoretické informace v souladu s nejmodernějšími trendy, ale zejména řadu konkrétních možností, jak vhodným způsobem reagovat na tyto projevy ve školním i domácím prostředí. Podrobněji se zabývá vhodným řešením případných výchovných obtíží a důraz klade i na využívání relaxačních technik. Svým praktickým zaměřením napomáhá při výchově a vzdělávání těchto dětí. Řadu důležitých postřehů z praxe přináší i pracovníkům poradenských pracovišť.
Podívejte se také Hana ()
Podívejte se také
- Hegerová Hana: Hana Hegerová - LP (SU6322-1)
- Hegerová Hana: Hana Hegerová - CD (SU6322-2)
- deti
- Diagnostika poruch vědomí v klinické praxi (9788024629223)
- deti koupani
- nocni kosilka hana bila
- Fellowes HANA černý (FELFERGSTANDMONHANN)
- Fellowes HANA bílý (FELFERGDOCUHOLDHANBL)
- Fellowes HANA černý (FELFERGDOCUHOLDHANN)
- Fellowes HANA bílý (8064401)
- plysova zviratka deti
- Přehled poruch psychického vývoje (978-80-247-5452-9)
- Spektrum poruch příjmu potravy (978-80-247-2425-6)
- Hegerová Hana: Recital (SU5721-2)
- Diagnostika a terapie duševních poruch (978-80-247-4826-9)
- vanocni ozdoby pro deti
- psaci stroj pro deti
- domecek pro deti bazar
- darky pro deti vanocni
- svacinove boxy pro deti
Máme dítě s ADHD - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
eBook: Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.
Objev podobné jako Máme dítě s ADHD - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
eBook: „Nezlobte se, že jsem přijela pozdě, ale na koleje padaly kaštany a nejezdily tramvaje…“ Ač se to zdá neuvěřitelné, toto je jeden z autentických výroků hyperaktivní ženy. Zdá se vám to povědomé? Potýkáte se i vy s diagnózou ADHD? Nebo máte někoho takového ve svém okolí (ať už je to manžel, manželka, nebo váš potomek)? Pokud ano, je tato publikace určena právě vám. Autorky si daly za cíl přispět k poznání a pochopení projevů hyperaktivity a seznámit čtenáře s možnostmi, jak její projevy ovlivňovat tak, aby jedinci s ADHD nekomplikovala život. Chtějí dovést hyperaktivní dospělé k sebepoznání a k možnosti naučit se ovlivňovat negativa plynoucí z hyperaktivity a posilovat její pozitiva tak, aby byli v životě spokojení – a aby dokázali perspektivně i dobře vychovat své vlastní děti. V této publikaci proto naleznete nejen informace o tom, jaké jsou nejčastější obtíže hyperaktivních dospělých, ale také náměty k seberegulaci, k práci na sobě. Zjistíte, co můžete sami pro sebe udělat, abyste byli ve svém životě šťastní a úspěšní.
Objev podobné jako Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
Máme dítě s ADHD - Rady pro rodiče - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.
Objev podobné jako Máme dítě s ADHD - Rady pro rodiče - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita - Zápory i klady ADHD v dospělosti - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
„Nezlobte se, že jsem přijela pozdě, ale na koleje padaly kaštany a nejezdily tramvaje…“ Ač se to zdá neuvěřitelné, toto je jeden z autentických výroků hyperaktivní ženy. Zdá se vám to povědomé? Potýkáte se i vy s diagnózou ADHD? Nebo máte někoho takového ve svém okolí (ať už je to manžel, manželka, nebo váš potomek)? Pokud ano, je tato publikace určena právě vám.Autorky si daly za cíl přispět k poznání a pochopení projevů hyperaktivity a seznámit čtenáře s možnostmi, jak její projevy ovlivňovat tak, aby jedinci s ADHD nekomplikovala život. Chtějí dovést hyperaktivní dospělé k sebepoznání a k možnosti naučit se ovlivňovat negativa plynoucí z hyperaktivity a posilovat její pozitiva tak, aby byli v životě spokojení – a aby dokázali perspektivně i dobře vychovat své vlastní děti.V této publikaci proto naleznete nejen informace o tom, jaké jsou nejčastější obtíže hyperaktivních dospělých, ale také náměty k seberegulaci, k práci na sobě. Zjistíte, co můžete sami pro sebe udělat, abyste byli ve svém životě šťastní a úspěšní.
Objev podobné jako Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita - Zápory i klady ADHD v dospělosti - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Je naše dítě zralé na vstup do školy? - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
eBook: Otázek je mnoho a jsou zcela oprávněné a na místě, protože vstup dítěte do základní školy je nejen pro dítě, ale i pro celou jeho rodinu velkým krokem. Ne zbytečně bývá nástup do školy přirovnáván ke vstupu do prvního zaměstnání nebo v dospělosti ke vstupu do života. V životě dítěte dochází k velkým změnám, od hravého dětství přechází do světa povinností, i když zatím pouze „malých“. Pokud ale dítě při vstupu do školy neuspěje, i z drobného problému se najednou stává problém velký a rodiče musí řešit otázku, jak dál. A právě to je ten správný čas zalistovat v publikaci Je naše dítě zralé na vstup do školy?. Renomované české autorky seznamují čtenáře s možnostmi posuzování školní zralosti a připravenosti na vstup do první třídy po stránce fyzické, psychické i sociální. Zmiňují praxi při zápisech do prvních tříd a možnosti odložení školní docházky. Zaměřují se na možnosti rozvoje funkcí důležitých pro čtení, psaní a počítání, a to prostřednictvím konkrétních cvičení a her. Radí, jak předcházet vzniku specifických poruch učení.
Objev podobné jako Je naše dítě zralé na vstup do školy? - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce II - Hana Treuová
Oba pracovní sešity nabízejí velké množství materiálu ke zmírnění nebo k úplnému odstranění následků vývojových poruch učení. Jsou vhodnou pomůckou nejen při frontální práci ve specializovaných třídách, ale i při práci individuální, skupinové nebo při individuální logopedické péči.
Objev podobné jako Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce II - Hana Treuová
Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce I - Hana Treuová
Oba pracovní sešity nabízejí velké množství materiálu ke zmírnění nebo k úplnému odstranění následků vývojových poruch učení. Jsou vhodnou pomůckou nejen při frontální práci ve specializovaných třídách, ale i při práci individuální, skupinové nebo při individuální logopedické péči.
Objev podobné jako Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce I - Hana Treuová
Obsedantně kompulzivní porucha u dětí a dospívajících - Lucie Straková Jirků
Příručka pro terapeuty, psychology i rodiče. Pohledem kognitivně behaviorální terapiePublikace se snaží rozšířit povědomí o závažnosti obsedantně kompulzivní poruchy (OCD) a přestavuje možnosti terapie a její specifika, jedná-li se o dětského či dospívajícího klienta. Psychické potíže dítěte nebo dospívajícího mohou být důsledkem nestability a problémů v rodině. Neřešené problémy se někdy stávají spouštěčem OCD. Tato duševní porucha je nejen pro nemocného, ale i pro jeho rodinu velmi zatěžující. Ve své rozvinuté formě má OCD za následek nejen omezení volného času, zpřetrhání společenských vazeb, ale i snížení školního výkonu či ztrátu zaměstnání. Může se objevit depresivní ladění a téměř vždy snížené sebevědomí.
Objev podobné jako Obsedantně kompulzivní porucha u dětí a dospívajících - Lucie Straková Jirků
Poruchy socializace u dětí a dospívajících - Richard Jedlička - e-kniha
eBook: Autoři analyzují faktory ovlivňující primární a sekundární socializaci. Soustřeďují pozornost na otázky norem a normality lidského chování, včetně kritického přehledu reprezentativních teorií sociálních deviací. Zabývají se však také zvládáním životních potíží a stresu u dětí a dospívajících a věnují se příčinám duševní krize, rozpoznání krizového vývoje a zásadám pomoci ohroženým mladým lidem. Na případových studiích ilustrují rizika zanedbání podpory jedinců v životní krizi, poukazují na časté příčiny závadového chování, psychických poruch, vzniku závislostí a suicidiálních projevů. Jedna z kapitol se zaměřuje i na pastorační péči o děti a mládež ve zlomových situacích. Čtenáři se seznamují s teorií a praxí arteterapie, artefiletiky, výchovné dramatiky, muzikoterapie a muzikofiletiky včetně jejich uplatnění v prevenci i při nápravě poruch sebepojetí či sociálního zařazení. Publikace nezapomíná ani na pedagogicko-psychologické poradenství, služby poskytované rodičů m a dalším vychovatelům školními psychology, poradnami, speciálněpedagogickými centry a středisky výchovné péče. Neopomíjí diskusi týkající se integrace dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami do škol běžného vzdělávacího proudu, tvorby inkluzivního prostředí ani problémy institucionální péče o děti a mládež s vážnými výchovnými problémy. Pozornost je rovněž věnována sebezkušenostnímu výcviku psychosociálních dovedností u pracovníků pomáhajících profesí a poskytování supervizní podpory ve školství.
Objev podobné jako Poruchy socializace u dětí a dospívajících - Richard Jedlička - e-kniha
Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Poruchy socializace u dětí a dospívajících (978-80-247-5447-5)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 544 stran Kolektiv renomovaných českých autorů se zaměřil na problematiku výchovy, projevy rizikového chování, zvládání obtížných životních situací a prevenci sociálně patologických jevů. Tato monografie bude přínosem nejen pro pedagogy a psychology, ale též pro studenty pedagogických a psychologických oborů na vysokých školách. Užitečné informace v ní mohou nalézt rovněž zdravotníci a sociální pracovníci pečující o děti a mládež se speciálními vzdělávacími potřebami. Detaily knihy: Autor: kolektiv a Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-5447-5 Počet stran: 544
Objev podobné jako Poruchy socializace u dětí a dospívajících (978-80-247-5447-5)
Diagnostika a léčba poruch štítné žlázy u dětí - Mudr. Helena Vávrová
Štítná žláza ovlivňuje vývoj dítěte jak prenatálně, tak postnatálně. Hormony štítné žlázy jsou nezbytné po celý život. U dětí mají nezastupitelnou úlohu v mentálním vývoji a růstu. Včasná diagnostika poruchy umožní dítěti zcela přiměřený růst a vývoj. Opožděná diagnostika pak může způsobit nevratné postižení a dítě tak nikdy nenaplní svůj intelektuální a růstový potenciál. Úloha praktického dětského lékaře je v tomto ohledu nenahraditelná. Zná dítě, zná jeho rodinu. Především jim je určena nejnovější kniha známé moravské autorky, endokrinoložky oceněné cenou doc. Kopeckého za celoživotní přínos dětské endokrinologii. Nicméně vzhledem k vysoce odbornému charakteru a aktuálnosti zpracování problematiky bude jistě užitečná i endokrinologům, internistům, diabetologům i dalším specialistům, kteří mají v péči dětské pacienty. Monografie se v deseti kapitolách věnuje fyziologii činnosti štítné žlázy, hypotyreóze, hypertyreóze, autoimunitním i neuatoimunitním zánětům štítné žlázy, strumě i nádorům. Každá kapitola mapuje patofyziologii, diagnostiku i terapii. Celá kniha je proložena kazuistikami dětských pacientů a řadou modelových otázek a odpovědí k dané problematice.
Objev podobné jako Diagnostika a léčba poruch štítné žlázy u dětí - Mudr. Helena Vávrová
Obsedantně kompulzivní porucha u dětí a dospívajících (978-80-88163-89-3)
Kniha - autor Lucie Straková Jirků, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se snaží rozšířit povědomí o závažnosti obsedantně kompulzivní poruchy (OCD) a přestavuje možnosti terapie a její specifika, jedná-li se o dětského či dospívajícího klienta. Psychické potíže dítěte nebo dospívajícího mohou být důsledkem nestability a problémů v rodině. Neřešené problémy se někdy stávají spouštěčem OCD. Tato duševní porucha je nejen pro nemocného, ale i pro jeho rodinu velmi zatěžující. Ve své rozvinuté formě má OCD za následek nejen omezení volného času, zpřetrhání společenských vazeb, ale i snížení školního výkonu či ztrátu zaměstnání. Může se objevit depresivní ladění a téměř vždy snížené sebevědomí.
Objev podobné jako Obsedantně kompulzivní porucha u dětí a dospívajících (978-80-88163-89-3)
Poruchy správania u detí a adolescentov - Marianna Muller de Morais, Eva Škorvagová
Poruchy správania u detí a adolescentov – rozpletanie záhady správania: Cesta k pochopeniu a podpore detí s poruchami správania v kontexte kognitívno-behaviorálnej terapie Poruchy správania u detí a mladistvých predstavujú komplexnú výzvu pre rodičov, učiteľov aj odborníkov. Táto kniha ponúka odborný, no zrozumiteľný pohľad na príčiny, prejavy a možnosti intervencie v oblasti porúch správania. Pomocou prehľadných príkladov, praktických odporúčaní a výskumne podložených stratégií kniha čitateľov vedie k hlbšiemu porozumeniu problémového správania detí a jeho riešeniu. Autorky sa opierajú o najnovšie poznatky z oblasti kognitívno-behaviorálnej terapie, pričom kladú dôraz na komplexný prístup k liečbe porúch správania. Kniha ponúka praktické nástroje na zlepšenie vzťahov v rodine, škole a širšom sociálnom prostredí dieťaťa a poskytuje účinné stratégie pre rodičov, pedagógov a odborníkov. Či už čelíte každodenným výchovným výzvam alebo pracujete s deťmi s poruchami správania, táto kniha je cenným zdrojom pre pochopenie a efektívnu podporu detí na ceste k zdravému a sociálne akceptovateľnému správaniu.
Objev podobné jako Poruchy správania u detí a adolescentov - Marianna Muller de Morais, Eva Škorvagová
Obsedantně kompulzivní porucha u dětí a dospívajících - Lucie Straková Jirků - e-kniha
eBook: Publikace se snaží rozšířit povědomí o závažnosti obsedantně kompulzivní poruchy (OCD) a přestavuje možnosti terapie a její specifika, jedná-li se o dětského či dospívajícího klienta. Psychické potíže dítěte nebo dospívajícího mohou být důsledkem nestability a problémů v rodině. Neřešené problémy se někdy stávají spouštěčem OCD. Tato duševní porucha je nejen pro nemocného, ale i pro jeho rodinu velmi zatěžující. Ve své rozvinuté formě má OCD za následek nejen omezení volného času, zpřetrhání společenských vazeb, ale i snížení školního výkonu či ztrátu zaměstnání. Může se objevit depresivní ladění a téměř vždy snížené sebevědomí.
Objev podobné jako Obsedantně kompulzivní porucha u dětí a dospívajících - Lucie Straková Jirků - e-kniha
Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Pestré aktivity pro děti 2. – 3. ročníků základních škol, které mají potíže se čtením. Prvotní činností je práce s obrázky, která rozšiřuje slovní zásobu. Ve druhé fázi se pracuje s krátkými příběhy, na které jsou navázány úkoly zaměřené na rozvoj čtenářských dovedností a na zkvalitnění techniky čtení. Aktivity jsou určeny k procvičování doma i ve škole. Doplňují je nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové.
Objev podobné jako Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)
Cvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, Poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení - Eva Vingrálková
Tato kniha, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta. V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poruch, jak souvisí s vývojem a učením dítěte, jednoduchý popis jednotlivých smyslových systémů, charakteristiku jejich dysfunkce a náměty terapeutických aktivit a cvičení. Všechny uvedené aktivity jsou bezpečné, pokud se dodržují v knize uvedená doporučení a pravidla. Pro výběr vhodných cvičení a aktivit je třeba brát vždy v úvahu věk dítěte, rozsah jeho potíží, momentální fyzický a emocionální stav dítěte. Pokud si rodiče přece jen nebudou jistí nebo budou mít další dotazy, doporučuje autorka konzultaci s terapeutem. V ideáním případě jsou aktivity v této knize doplňkem pro léčebný program stanovený terapeutem.
Objev podobné jako Cvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, Poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení - Eva Vingrálková
Poruchy socializace u dětí a dospívajících: Prevence životních selhání a krizová intervence (978-80-247-5447-5)
Kniha - autor Richard Jedlička, 544 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autoři analyzují faktory ovlivňující primární a sekundární socializaci. Soustřeďují pozornost na otázky norem a normality lidského chování, včetně kritického přehledu reprezentativních teorií sociálních deviací. Zabývají se však také zvládáním životních potíží a stresu u dětí a dospívajících a věnují se příčinám duševní krize, rozpoznání krizového vývoje a zásadám pomoci ohroženým mladým lidem. Na případových studiích ilustrují rizika zanedbání podpory jedinců v životní krizi, poukazují na časté příčiny závadového chování, psychických poruch, vzniku závislostí a suicidiálních projevů. Jedna z kapitol se zaměřuje i na pastorační péči o děti a mládež ve zlomových situacích. Čtenáři se seznamují s teorií a praxí arteterapie, artefiletiky, výchovné dramatiky, muzikoterapie a muzikofiletiky včetně jejich uplatnění v prevenci i při nápravě poruch sebepojetí či sociálního zařazení....
Objev podobné jako Poruchy socializace u dětí a dospívajících: Prevence životních selhání a krizová intervence (978-80-247-5447-5)
Předcházíme poruchám učení - Brigitte Sindelarová
Soubor cvičení a pracovních listů pro děti v předškolním roce a 1. ročníku ZŠ.
Objev podobné jako Předcházíme poruchám učení - Brigitte Sindelarová
Specifické poruchy učení - Michalová Zdena
Problematika specifických poruch učení je závažná, protože neumět dobře číst, psát nebo počítat znamená mít uzavřenou cestu k informacím a k dalšímu vzdělání. Nezávisle na inteligenci bývají děti s SPU ve škole neúspěšné a mívají obtíže i s profesní přípravou. Své intelektové předpoklady nejsou schopny plně využít a ztrácejí možnost dále studovat - vynikající rozumové schopnosti totiž mnody nestačí obtíže způsobené poruchou kompenzovat.Ve škole existuje pro děti s problémy výukového nebo výchovného rázu složitý, diverzifikovaný svět, a přestože se často jedná o žáky nadané, kteří svůj problém zdolávali zvýšeným úsilím a zásluhou rodiny, s přechodem na II. stupeň se jejich obtíže stupňují, neradi čtou, nestačí tempu ostatních. S tím úzce souvisejí vznikající obtíže sekundární: dítě se potýká s pocitem méněcennosti, následně s odporem ke škole, těžko s začleňuje do sociální skupiny vrstevníků a má nedobrý vztah k učitelům i rodičům. Není-li mu včas pomoženo, mohou jeho problémy vyústit v neurotizaci. Proto je nutné, aby jeho okolí bylo o problémech informováno, aby dokázalo zaujmout správný postoj. Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou příliš zpracována, totiž druhému stupni ZŠ a středními školami s dopadem na věk dospělých. Jejím cílem je seznámit širokou veřejnost - ale hlavně rodiče - se zkušenostmi učitelské i poradenské praxe a poskytnout rady, jak těmto jedincům účinně pomáhat v překonávání jejich obtíží. Publikace se aktuálně zabývá i novou školskou legislativou platnou od 1. 9. 2016 (zákon 82/2015 Sb. a Vyhláška 27/2016 Sb.). Částečně tak může pomoci čtenáři zorientovat se v oblasti školské péče o děti, žáky a studenty s SPU v souvislosti s platnou legislativní úpravou.
Objev podobné jako Specifické poruchy učení - Michalová Zdena
Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pestré aktivity pro děti se specifickou poruchou učení mají své nepostradatelné místo i ve vyšších ročnících 1. stupně ZŠ. Úkoly pro žáky, kteří mají potíže se psaním, jsou zaměřeny na rozvoj jemné motoriky, kreativity a představivosti. Sešit je určen rodičům, kteří chtějí zábavnou formou pomoci dětem překonat problémy se psaním, ale i učitelům, kteří jej mohou využít v rámci integrované výuky.
Objev podobné jako Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)
Máme dítě s ADHD (978-80-247-5347-8)
Elektronická kniha - autor Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, 264 stran Co znamená „hyperaktivita“? Jsou to jen zlobivé děti, nebo jsou zvídavé a šikovné, ale „neposedí“ a hůře se soustředí? Jde opravdu jen o výmysl poslední doby? Na tyto otázky — a nejen na ně — přináší odpověď tato kniha, kterou ocení jak rodiče, tak učitelé předškolních a školních zařízení a další spolupracující odborníci. Detaily knihy: Autor: Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-5347-8 Počet stran: 264
Objev podobné jako Máme dítě s ADHD (978-80-247-5347-8)
Poruchy učení (978-80-262-0875-4)
Kniha - autor Olga Zelinková, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zcela přepracované a rozšířené vydání. Komplexní pohled především na praxi, ale i nezbytnou teorii nabízí tato kniha, o jejíž úspěšnosti svědčí to, že toto vydání je celkově již desáté. Vývoj v této oblasti u nás i v zahraničí je velmi rychlý jak v důsledku rostoucího napojení ČR na zahraniční organizace, tak vlivem aktivit MŠMT ČR (nové metodické pokyny, pokyny k integraci). Proto autorka celou knihu důkladně přepracovala a doplnila o nové informace a zkušenosti týkající se základních tematických okruhů (terminologie, příčiny a projevy poruch učení, diagnostika a reedukace jednotlivých typů poruch). Nově zahrnula témata, jež jsou zvláště aktuální (žáci s poruchami učení na vyšších stupních školy, výuka cizích jazyků apod.). (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD)
Objev podobné jako Poruchy učení (978-80-262-0875-4)
Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se...
Objev podobné jako Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Selhání střeva u dětí
Na jednodenním tematickém semináři, konaném ve Fakultní nemocnici Motol v Praze, se sešli specialisté z různých medicínských oborů, aby přednesli nejnovější odborné poznatky a vyměnili si vzájemné zkušenosti z léčby selhání střeva u dětí a moderního managementu této emergentní situace. Hlavními tématy byla minulost a současnost parenterální výživy, chirurgická terapie selhání střeva, možnosti transplantace střeva i kombinované transplantace intraabdominálních orgánů, medikamentózní léčba dětí se syndromem krátkého střeva přípravkem teduglutid (syntetický analog glukagon-like peptidu 2) a v neposlední řadě také problematika transplantace kmenových buněk krvetvorby. Všechny příspěvky z tohoto odborného setkání, obohacené o obrazovou a tabulkovou dokumentaci, přináší šestý svazek ediční řady Motolských pediatrických seminářů, nazvaný Selhání střeva u dětí - etiopatogeneze a terapie.
Objev podobné jako Selhání střeva u dětí
Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)
Kniha - autor Zdena Michalová, 300 stran, česky
Objev podobné jako Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)
Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha
eBook: Jak v praxi pracovat s klienty se specifickými poruchami učení? Muzikoterapie se ukazuje jako velmi slibná metoda, jejíž účinnost je potvrzena dlouhodobým výzkumem. Přední česká muzikoterapeutka přináší metodiku zlepšující život mnoha dětem, které mají problémy se školní úspěšností. Součástí knihy je zpěvník s doprovody.
Objev podobné jako Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha
Je naše dítě zralé na vstup do školy? (978-80-247-4750-7)
Elektronická kniha - autor Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, 150 stran Je naše dítě zralé na vstup do školy? Tuto otázku si každoročně klade velké množství rodičů, když se blíží zápisy do prvních tříd základních škol, a často i ti, kteří dosud nepochybovali a byli si zralostí svého dítěte jisti. Uspěje moje dítě? Nebude mít problémy? Půjde mu učení? Najde si ve škole kamarády? Jak zvládne nároky školy na pozornost, schopnost se soustředit, učit, podřídit se autoritě učitele a spolupracovat s ostatními dětmi?
Objev podobné jako Je naše dítě zralé na vstup do školy? (978-80-247-4750-7)
Průkopnické projekty reedukace dětí a mládeže - Stanislav Bendl, Lenka Hessová
Lidé, kteří vlivem rozmanitých okolností vybočují z platných norem, žijí v každé společnosti. Nemůže tomu být ani jinak. Pokud jde o mládež, či dokonce o děti, stojí daná společnost před úkolem, jak jim – a tím vlastně i sobě – pomoci. Lze výchovou či převýchovou napravit nebo alespoň zmírnit potíže, za nimiž stojí zpravidla celé komplexy příčin? A víme, jak na to? Máme doufat v nové pedagogické postupy, které by mohl přinést prudký rozvoj (neuro)věd a technologií, anebo správný recept nalezli už naši předchůdci? Existuje něco, co mají úspěšné výchovné koncepce společného? Odpovědi na tyto i mnohé jiné otázky lze najít na stránkách této knihy, unikátní svou šíří, v níž zpracovává průkopnické převýchovné projekty minulosti. Její autoři přinášejí s pedagogickou i historiografickou akribií přehled přístupů, jež by neměly být zapomenuty. Mohou totiž inspirovat dnešní odborníky na výchovu a převýchovu, tedy především sociální a speciální pedagogy, a přinést do jejich svízelné práce spolu se (staro)novými podněty i zbrusu novou naději.
Objev podobné jako Průkopnické projekty reedukace dětí a mládeže - Stanislav Bendl, Lenka Hessová
Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)
Elektronická kniha - autor Marie Beníčková, 160 stran Publikace Muzikoterapie a specifické poruchy učení je první knihou svého druhu na českém trhu. Muzikoterapeutka a vysokoškolská pedagožka, zakladatelka terapeutické školy Akademie Alternativa, čtenáře erudovaně provází postupem, jak v praxi muzikoterapeuticky pracovat s klienty se specifickými poruchami učení. Metodika je opřena o dlouhodobý výzkum, který ověřil účinnost muzikoterapeutického působení u žáků majících problémy se školní úspěšností, a v současné době pomáhá zlepšovat kvalitu života mnoha dětem. Součástí knihy jsou metodické postupy, zásobník technik, relaxační cvičení, ukázky využití netradičních hudebních nástrojů, konkrétní příklady z praxe, ukázky kazuistik, kontraidikace terapeutické práce a nechybí ani zpěvník písní s jednoduchými instrumentálními doprovody. Kniha je určena pro zájemce z řad terapeutů, pedagogů, psychologů a pomáhajících profesí a je výbornou studijní příručkou i pro...
Objev podobné jako Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)
Glaukómy u detí - Anton Gerinec
Publikácia je komplexným pohľadom na problematiku glaukómov v detskom veku. Je určená lekárom , predovšetkým oftalmológom, ale aj pediatrom, genetikom, poslucháčom medicíny, špeciálnym pedagógom, optikom i rodinám s deťmi postihnutými týmto vážnym ochorením.Bohato farebne ilustrovaná.
Objev podobné jako Glaukómy u detí - Anton Gerinec
Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)
Elektronická kniha - autor Šárka Portešová, 142 stran, česky Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.
Objev podobné jako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)
Sebeúcta u dětí - Heinz-Peter Röhr
Nová kniha známého psychoterapeuta Heinze-Petera Röhra ukazuje, že pouze když mají děti silné sebevědomí, mohou se dobře rozvíjet. Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy v dospělosti a v problémy chování. Je proto třeba, aby rodiče podporovali rozvoj svých dětí. To je však možné pouze tehdy, pokud mají sami dostatečný pocit vlastní hodnoty. Jen tak pochopí, co podkopává sebevědomí jejich dětí, a mohou jim pomoct najít cestu k nalezení jejich sebeúcty. Heinz-Peter Röhr je známý německý psychoterapeut se specializací na terapii závislostí. Původně vystudoval sociální práci a pedagogiku. Je autorem mnoha úspěšných knih, které vyšly v Portále: Narcismus – vnitřní žalář, Hraniční porucha osobnosti, Hysterie – strach z odmítnutí, Závislé vztahy aj.
Objev podobné jako Sebeúcta u dětí - Heinz-Peter Röhr
Respirační onemocnění u dětí - Vančíková Zuzana
Akutní a chronická respirační onemocnění jsou nejčastějším problémem, se kterým se denně setkává každý dětský lékař. Kniha podává přehled diagnostiky a praktické léčby těchto nemocí v dětském věku a u dospívajících. Je zaměřena především prakticky s důrazem na nejnovější poznatky medicíny založené na důkazech. Kniha je určena především pediatrům, pneumologům a alergologům, užitečná bude nepochybně také pro infekcionisty, intenzivisty či imunology.
Objev podobné jako Respirační onemocnění u dětí - Vančíková Zuzana
Průkopnické projekty reedukace dětí a mládeže - Stanislav Bendl, Lenka Hessová - e-kniha
eBook: Lidé, kteří vlivem rozmanitých okolností vybočují z platných norem, žijí v každé společnosti. Nemůže tomu být ani jinak. Pokud jde o mládež, či dokonce o děti, stojí daná společnost před úkolem, jak jim – a tím vlastně i sobě – pomoci. Lze výchovou či převýchovou napravit nebo alespoň zmírnit potíže, za nimiž stojí zpravidla celé komplexypříčin? A víme, jak na to? Máme doufat v nové pedagogické postupy, které by mohl přinést prudký rozvoj (neuro)věd a technologií, anebo správný recept nalezli už naši předchůdci? Existuje něco, co mají úspěšné výchovné koncepce společného? Odpovědi na tyto i mnohé jiné otázky lze najít na stránkách této knihy, unikátní svou šíří,v níž zpracovává průkopnické převýchovné projekty minulosti. Její autoři přinášejí s pedagogickou i historiografickou akribií přehled přístupů, jež by neměly být zapomenuty. Mohou totiž inspirovat dnešní odborníky na výchovu a převýchovu, tedy především sociální a speciální pedagogy, a přinést do jejich svízelné práce spolu se (staro)novými podněty i zbrusu novou naději.
Objev podobné jako Průkopnické projekty reedukace dětí a mládeže - Stanislav Bendl, Lenka Hessová - e-kniha
Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha
eBook: Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.
Objev podobné jako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha
Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)
Kniha - autor Lenka Krejčová; Zuzana Hladíková, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček v cizích jazycích. Nepomíjí ani alternativní způsoby zpracovaní informací, zapamatování si učiva, porozumění čtenému a využití moderních technologií. Vše názorně a srozumitelně.
Objev podobné jako Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)
Spektrum poruch příjmu potravy - Hana Papežová - e-kniha
eBook: Kniha je výsledkem dlouhodobé klinické a výzkumné práce editorky, vynikající české odbornice na poruchy příjmu potravy, a spolupracujících odborníků, především lékařů a psychologů. Cílem je seznámit odborníky s komplexní problematikou poruch potravy, s klinicky ověřenými postupy, se standardy léčby a s dalšími možnostmi a úskalími v každodenní praxi. Zaměřuje se na nově zaváděné terapeutické přístupy a technologie v léčbě i prevenci, klade důraz na využití nových technologií ke zmírnění společenského tlaku na štíhlost a na vytvoření podpůrných programů pro pacienty i pro jejich rodinné příslušníky. Jednotlivé kapitoly mapují vztah poruch příjmu potravy k příslušnému oboru (gynekologii, stomatologii, neurologii...). Publikace je určena odborné veřejnosti, psychiatrům, psychologům, obezitologům, pediatrům, gynekologům, praktickým lékařům, stomatologům, ale také pedagogům, sociologům a studentům těchto oborů a v neposlední řadě i informovaným laikům z řad veřejnosti.
Objev podobné jako Spektrum poruch příjmu potravy - Hana Papežová - e-kniha
HillVital Balíček na atopický ekzém u dětí
Balíček na úlevu atopického ekzému u dětí pomáhá Ulevit od silného až bolestivého svědění Zmírnit zarudnutí a podráždění Při suchosti pokožky Zmírnit olupování Při ztvrdlé části pokožky S důrazem na křehkou dětskou pokožku Jemná dětská pokožka může být velmi zranitelná. Věčné ulevování dětským třením (škrabáním) vyvolává ještě pomalejší hojení. Proto bylinková receptura pomáhá místa zasažené ekzémem hojit a stejně pomáhá zklidnit zarudnutí. Na oblast rukou, nohou i tváře Senzitivní očištění s mýdlem s měsíčkem lékařským a promaštěním s balzámem Psorisoft se hodí na pokožku celého těla, včetně dětské pleti. S mýdlem jemně smyjete z pokožky vašeho dítěte všechny nečistoty, mastnotu a toxiny. Čistá pokožka dítěte tak přijímá přírodní bylinné extrakty v Psorisoft balzámu ještě rychleji. Náležité na atopickou dermatitidu Psorisoft a mýdlo s měsíčkem lékařským jsou velice dobře tolerované i extrémně citlivou pokožkou. Z receptury jsou vynechaná umělá barviva, vůně, kortikoidy, nebo steroidy. Tím balíček náležitě vystihuje péči o pokožku vašeho dítěte. Od úlevy až k prevenci Dvoustupňové ošetření má význam nejen pro okamžitou pomoc atopické dětské pokožky. Zaměřuje se i na dlouhodobé udržení co nejzdravější pokožky. Vrcholem vašeho ošetření tak nebude úleva, ale i zklidnění a následná ochrana před hrozícím návratem ekzému. Využijte šanci koupit přírodní balíček na úlevu atopického ekzému u dětí!!! Složení - Psorisoft balzám Aqua, Isopropyl Myristate, Polyglyceryl - 3 Stearate/citrate, Glycerín, Aloe vera gel, Cetyl alcohol, Celandula Officinalis oil, Ichtiol, Benzyl alcohol, Pinus Sylvestris extract, Xantahan Gum, Arnika Montana extract, Chamomilla Recututa Extract, Rosmarinus Officinalis Oil, Juniperus Communis Oil, Lavandula Officinalis Oil, Eucalyptus Globulus Oil, Salvia Officinalis Oil, Thymus Vulgaris Oil, Chamomilla Recutita Oil, Citric Acid. BALENÍ: 250 ml. Složení - mýdlo s měsíčkem lékařským Sodium Cocoate, Sodium Heliate, Sodium Olivate, Caprea Iac, Sodium Palmate, Glycerine*, Sodium Castrorate, Sodium Cocoa Butterate, Sodium Shea Butterate, Calendula officinalis oil Calendula officinalis flos,Citrus aurantium bergamia Oil,, Citronellol**, Geraniol**, Coumarin**, Limonene** *Při zmydlení se přirozeně vyskytuje **Přirozená složka éterických olejů. Návod na použití Psorisoft balzám: Doporučujeme jemně vmasírovat na postižené místo 2-3 x denně nebo podle potřeby. Množství gelu závisí od velikosti bolestivého místa. Na jedno použití stačí množství ve velikosti oříšku.
Objev podobné jako HillVital Balíček na atopický ekzém u dětí
Trauma u dětí - Leona Jochmannová - e-kniha
eBook: To, co se nám stane v dětství, je v hlubinách našeho těla a naší mysli uloženo navždy. Můžeme to potlačit, zmanipulovat vlastní pocity, dokonce i vzpomínky, ale nemůžeme to vymazat. Nejdůležitější ze všeho je pochopit: pak je s tím možné s pomocí odborníků pracovat a nacházet východiska. Autorka shrnuje zkušenosti ze své více než dvacetileté z praxe s dětmi. Přináší přehled aktuální diagnostické klasifikace traumatu a posttraumatické stresové poruchy. Vychází z nejnovějších poznatků o neurobiologických souvislostech traumatických zkušeností a popisuje různé přístupy terapeutické péče o děti i rizika psychoterapie a srovnává z těchto hledisek systémy zdravotnictví, školství a sociální péče. Časté chyby, k nimž v diagnostice dochází, souvisejí s velkou šíří, proměnlivostí a přesahy symptomů, které se přetavují do emočních, kognitivních i fyzických obtíží. Kniha je určena všem, kdo přicházejí do kontaktu s traumatem u dětí, zejména psychologům, dětským lékařům, sociálním pracovníkům a pedagogům.
Objev podobné jako Trauma u dětí - Leona Jochmannová - e-kniha
Strojové učení pro děti
Strojové učení je velmi důležitou podoblastí umělé inteligence. Umožňuje strojům, aby se (s naší pomocí) dokázaly učit samy. Tato projektově založená učebnice vás i vaše děti zábavnou formou do této problematiky uvede. Pracuje se stejnojmenným bezplatným online nástrojem, jenž využívá vizuální programovací jazyk Scratch. Práce s učebnicí i nástrojem překvapí svou jednoduchostí, nepotřebujete umět ani programovat!Krok za krokem se seznámíte s tím, jak lze systémy umělé inteligence naučit rozpoznávat text, obrázky, čísla a zvuky, a pomocí tréninku budete moci své modely také vylepšovat.Modely strojového učení proměníte na 13 zábavných videoher a aplikací.Může to být například:Hra Kámen, nůžky, papír, která rozpozná, jaký symbol ukazujete.Počítačová postava, která reaguje na vaše pochvaly a výtky.Interaktivní virtuální asistent (jako Siri či Alexa).Aplikace pro doporučování filmů.Tuto populární knihu přináší do českého prostředí iniciativa AI dětem.O autoroviDale Lane je oceňovaný britský vývojář ve společnosti IBM. Od roku 2011 pracuje na přelomové AI platformě Watson. Jakožto otec dvou dětí je nadšencem pro projekty, které mladé studenty učí základní principy strojového učení.Tisíce škol po celém světě využívají jeho online nástroj machinelearningforkids.co.uk
Objev podobné jako Strojové učení pro děti
Hojivý proces při traumatu u dětí - Aletha Solterová
"Klidné, nijak se neprojevující dítě je v pořádku." "Plačící a vztekající se dítě je rozhodně potřeba usměrnit." Známá americká vývojová psycholožka a zakladatelka systému vědomého rodičovství Aletha Solterová se v této příručce snaží vysvětlit podstatu podobných výchovných přesvědčení, vyvrátit je a nahradit účinnějším přístupem. Publikace nabízí stručné seznámení s metodou vědomého rodičovství a postupy pro spontánní vyhojení z větších i menších traumat. Zabývá se neurobiologickými aspekty dětského traumatu, jako je nadměrné nabuzení či disociace, a souvislostí traumatu se vzpomínkami a posttraumatickými reakcemi. Uvádí základní principy toho, jak se následků traumatu šetrně zbavit vytvořením prostoru pro ventilaci prudkých emocí a zajištěním prožitku bezpečí a přijetí, i příklady nápaditých her podporujících opětné šetrné prožití traumatu, často s využitím humoru a smíchu. Rovněž upozorňuje na chybné interpretace pokusů dítěte zpracovat následky traumatu během hry. Je tu popsáno například trauma z návštěvy u zubaře, z rozvodu rodičů, z operace, ze zneužívání, z návštěvy na pohotovosti i z prožitku přírodní katastrofy. Každá praktická kapitola je uzavřena přehlednou tabulkou vhodných postupů a poukazem na možné chybné interpretace reakcí dítěte.
Objev podobné jako Hojivý proces při traumatu u dětí - Aletha Solterová
Trauma u dětí (978-80-271-2842-6)
Elektronická kniha - autor Leona Jochmannová, 224 stran, česky To, co se nám stane v dětství, je v hlubinách našeho těla a naší mysli uloženo navždy. Můžeme to potlačit, zmanipulovat vlastní pocity, dokonce i vzpomínky, ale nemůžeme to vymazat. Nejdůležitější ze všeho je pochopit: pak je s tím možné s pomocí odborníků pracovat a nacházet východiska. Autorka shrnuje zkušenosti ze své více než dvacetileté z praxe s dětmi. Přináší přehled aktuální diagnostické klasifikace traumatu a posttraumatické stresové poruchy. Vychází z nejnovějších poznatků o neurobiologických souvislostech traumatických zkušeností a popisuje různé přístupy terapeutické péče o děti i rizika psychoterapie a srovnává z těchto hledisek systémy zdravotnictví, školství a sociální péče. Časté chyby, k nimž v diagnostice dochází, souvisejí s velkou šíří, proměnlivostí a přesahy symptomů, které se přetavují do emočních, kognitivních i fyzických obtíží. Kniha je určena všem, kdo přicházejí do...
Objev podobné jako Trauma u dětí (978-80-271-2842-6)
Trénink empatie u dětí - Peter Hoeg, Jesper Juul
Žijeme v době, která je plná podnětů, takže člověk neví, co má dělat dřív. Žijeme rovněž obklopeni násilím a nepochopením. Podle autorů této knihy je úkolem všech, kdo se podílejí na výchově dětí, pěstovat jejich schopnost spočinout v sobě, vnímat vlastní pocity, navázat se sebou kontakt. Tak se děti naučí vcítit se nejen do sebe, ale i do druhého – prohloubí schopnost empatie, s níž se všechny děti rodí, ale ne každé dítě tuto dovednost rozvine. K tomu autoři předkládají svůj model pěti přirozených kompetencí, jež souvisejí s tělem, dechem, srdcem, kreativitou a vědomím. V knize je vysvětleno, co je empatie, čím může přispět dnešnímu světu a jak ji konkrétně pěstovat. Významná část knihy se proto věnuje návrhům na cvičení empatie pro pedagogy, terapeuty či rodiče. Jesper Juul je světově uznávaný dánský rodinný psycholog. Česky vyšly jeho knihy Dítě – váš partner ve výchově (2015) a Vůdce smečky (2016). Peter Hoeg je v současnosti snad nejpřekládanější a nejčtenější dánský spisovatel (česky Cit slečny Smilly pro sníh a řada dalších titulů). Dalšími autory jsou Jes Bertelsen, Michael Stubberup, Steen Hildebrandt a Helle Jensen.
Objev podobné jako Trénink empatie u dětí - Peter Hoeg, Jesper Juul
Typologie osobnosti u dětí - Šárka Miková, Jiřina Stang
Kniha poskytuje klíč k porozumění dětské osobnosti, ať už je naším vlastním potomkem, žákem nebo klientem. Ukazuje, že pokud dospělý člověk porozumí nuancím v osobnosti dítěte tak, jak to umožňuje typologie osobnosti MBTI, může s ním navázat velmi kvalitní a v celku bezproblémový vztah založený na vzájemné spolupráci a úctě. Všechny aspekty typologie osobnosti MBTI jsou v knize ilustrovány rozmanitými kazuistikami dětí. Na případech jednotlivých dětí budou ilustrovány typologické příčiny jejich problémů a způsoby řešení včetně prevence. Kniha je psána pro učitele a učitelky mateřských a základních škol, poradenské pracovníky a ostatní profese pracující s dětmi. Mgr. Šárka Miková a Mgr. Jiřina Stang jsou dětské psycholožky s praxí v pedagogicko-psychologickém a školně-psychologickém poradenství. Pracují jako lektorky programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení a lektorky vlastních autorských kurzů a seminářů v oblasti vzdělávání pedagogických pracovníků; vyučují externě na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích. Zabývají se především psychologickými aspekty hodnocení a tím, jak různé hodnotící přístupy respektují vrozené dispozice žáků.
Objev podobné jako Typologie osobnosti u dětí - Šárka Miková, Jiřina Stang
Vady řeči u dětí - Ilona Kejklíčková - e-kniha
eBook: Pomozme dětem, aby se naučily správně mluvit! Počet těch, které trpí vadami řeči, v současné době výrazně narůstá. Může za to virtuální komunikace prostřednictvím mobilů a internetu, která omezuje běžnou komunikaci v rodinách? Nebo je to obrovská nabídka her a zábavy, jež se na děti valí a přikovává je osamělé k obrazovkám, monitorům a displejům? Publikace se snaží podívat se na tento problém z hlediska klinické logopedie. V první řadě je kniha určena pracovníkům ve zdravotnictví, ve školství a v sociálních zařízeních, kteří musí pečlivě a individuálně zvažovat vývoj řeči u každého dítěte. Důležité informace však poskytuje také rodičům a dalším příbuzným dětí, které mají se svým mluveným projevem potíže. Autorka, zkušená klinická logopedka, uvádí ověřené postupy při nápravách poruch řeči a také četné inspirativní možnosti pro podporu zdárného vývoje řeči dítěte od nejútlejšího věku. Pro praxi slouží užitečná cvičení a hry s řadou návodů, jak zábavnou formou učit jednotlivé hlásky, procvičovat grafomotoriku a současně rozvíjet slovní zásobu. Praktická část je doplněna metodikou práce včetně odborných logopedických dotazníků, které slouží k diagnostice, terapii, rehabilitaci i nutné prevenci poruch řeči u dětí.
Objev podobné jako Vady řeči u dětí - Ilona Kejklíčková - e-kniha
Neklidné a nesoustředěné dítě (978-80-247-2697-7)
Elektronická kniha - autor Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, 240 stran Neklidné a nesoustředěné děti, zejména ty hyperaktivní, zde zřejmě vždy byly a rozhodně i budou. Často jsou pro své chování vnímány pedagogy a někdy i rodiči jako problémové. Publikace by měla přispět k tomu, aby hyperaktivní děti přestaly být neřešitelným problémem — včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit problémy, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Autorky poukazují zejména na to, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, kterých lze využít. Publikace přináší nejen teoretické informace v souladu s nejmodernějšími trendy, ale zejména řadu konkrétních možností, jak vhodným způsobem reagovat na tyto projevy ve školním i domácím prostředí. Podrobněji se zabývá vhodným řešením případných výchovných obtíží a důraz klade i na využívání relaxačních technik. Svým praktickým zaměřením napomáhá při výchově a vzdělávání těchto dětí. Řadu...
Objev podobné jako Neklidné a nesoustředěné dítě (978-80-247-2697-7)
Máme dítě s ADHD: Rady pro rodiče (978-80-247-5347-8)
Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.
Objev podobné jako Máme dítě s ADHD: Rady pro rodiče (978-80-247-5347-8)
Podívejte se také
- Deti z Bullerbynu (2100004115606)
- Kolekce Hana Vítová (4DVD) - DVD (FHV7072)
- Zagorová Hana: Vyznání - CD (SU6259-2)
- Ahome Plecháček se jménem Hana (23254)
- Hana (978-80-749-1940-4)
- Bílá Lucie: Hana - CD (SU6266-2)
- Zagorová Hana: Vzpomínání - DVD (SU7086-9)
- Hana (978-80-7577-424-8)
- Hana (978-80-7491-940-4)
- Regatta Hana 200 Duch(Stripe) (5059404152483)
- ireniny deti nevsedni pribeh hrdinky ktera z varsavskeho ghetta zachranila 2500 deti
- zahradni domek pro deti bazar
- zahradni domecek pro deti levne
- albatros pet deti a skritek
- naradi pro deti hracky kluky
- pejsek na voditku pro deti
- Netradičný herbár pre deti (9788056004357)
- DENSO W24ES-U (W24ES-U)
- DENSO X27GPR-U (X27GPR-U)
- DENSO XU24EPR-U (XU24EPR-U)
- DENSO W31ESR-U (W31ESR-U)
- DENSO W27ESR-U (W27ESR-U)