Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím - burešová jitka

Produkt Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím - burešová jitka sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím - burešová jitka upraviť a produkt hľadať znova.

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka

Detail

V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka , Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

Detail

eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha , Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Online marketing (978-80-251-4155-7)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Detail

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Optimalizace webových stránek: proč si 95% návštěvníků vašich stránek nic nekoupí a jak to můžete zm (978-80-7508-716-4)

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Jak říct ne sociálním sítím: snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii (978-80-7508-673-0)

Online marketing (978-80-251-4155-7)

Online marketing (978-80-251-4155-7)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Online marketing (978-80-251-4155-7) , 7 pilířů efektivního online marketingu: jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)
Detail

Kniha - autor Matěj Ulvr, 172 stran, česky, brožovaná s přebalem matná Chystáte se investovat do internetové reklamy? Nedělejte to bez této knihy! Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze. V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání. Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje. Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce na stránce: www.digiforce.cz/sed (alza.cz)

Podobné produkty ako 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2) , Od jehly k mašinkám ()

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Od slova k revoluci (9788024626390)

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Burešová eva: zoo (písně ze seriálu) - cd (669274-2)

7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky - Matěj Ulvr

Detail

Chystáte se investovat do internetové reklamy?Nedělejte to bez této knihy!Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze.V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání.Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu.Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje. Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce zde. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako 7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky - Matěj Ulvr , Vrbová jitka: to je... jitka vrbová (3x cd) - cd (310928-2)

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Od střízlíka přes člověka k vorvaňovi (9788024640372)

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha
Detail

eBook:,Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha , Jak na tvůrčí psaní: od slov k větám, od vět k příběhům (978-80-264-4321-6)

Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe

Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe
Detail

Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu „on-line“ životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného „vypnutí“ až po spravování pozitivních příspěvků. Dopřejte si digitální dietu! Ačkoli jsou sociální sítě významnou součástí moderního života, jejich užívání s sebou nese rizika. Na jedné straně jsou sociální sítě plné objevů, zábavy a informací, na druhé straně mohou vyvolat nadměrnou sebekritiku a pocit osamělosti a negativně ovlivňovat schopnost soustředění. Množí se důkazy, které spojují sociální média s výskytem úzkostí a depresí, nemluvě o stresu, který vyvolávají trolling a internetová šikana. Je čas převzít kontrolu nad svým chováním na sociálních sítích – a udržet si ji. Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu „on-line" životu. Uvědomíte si, proč používáte sociální média a jak na vás působí, poznáte, jak je důležité vybudovat si pocit vnitřní pohody, spokojenosti, navázat pevné vztahy v reálném životě, relaxovat, sportovat a užívat si pozitivně každý den. Sociální média jsou zábavná, nabitá informacemi a mohou vám být užitečná, pokud jsou součástí bohatého, naplněného života. Užijte si tuto novou cestu! (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe , Molavcová jitka: zčistajasna - cd (g211832)

Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe

Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe
Detail

Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu "on-line" životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného "vypnutí" až po spravování pozitivních příspěvků. Dopřejte si digitální dietu! Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu "on-line" životu. Uvědomíte si, proč používáte sociální média a jak na vás působí, poznáte, jak je důležité vybudovat si pocit vnitřní pohody, spokojenosti, navázat pevné vztahy v reálném životě, relaxovat, sportovat a užívat si pozitivně každý den. Sociální média jsou zábavná, nabitá informacemi a mohou vám být užitečná, pokud jsou součástí bohatého, naplněného života. Užijte si tuto novou cestu! Obsah: 100 tipů, jak se nenechat ovládnout sociálními médii od bezpečného užívání sociálních sítí až k životu offline (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe , Marketing menších a středních firem

Optimalizace webových stránek - Dan Croxen-John, Johann Van Tonder

Detail

Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Najdete zde podrobnou metodiku a know-how. Jedná se o ověřené techniky, které využívají nejúspěšnější on-line prodejci na světě. Příručka obsahuje i řadu případových studií. Obsah knihy: Sestavení týmu a shromáždění důkazů Shromáždění dat Behaviorální výzkum Hlas zákazníka Analýza merchandisingu Vytvoření podrobného plánu experimentu Od hypotézy k experimentu Testování hypotézy Personalizace Optimalizujeme optimalizaci Lidé a kultura optimalizace Věda o nakupování Spuštění nových webových stránek (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Optimalizace webových stránek - Dan Croxen-John, Johann Van Tonder , Od srdce k srdci: přání k narozeninám (978-80-7297-109-1)

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Orel a lev ii: od moře k moři

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Od c k c++ (80-7232-110-2)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Pražský slabikář: od kafky k havlovi a zpět ()

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Fisera zdenek stare povesti od broumova k melniku

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Zelenková jitka: intimity - cd (su6502-2)

Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe - e-kniha

Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe - e-kniha
Detail

eBook:,Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu „on-line“ životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného „vypnutí“ až po spravování pozitivních příspěvků. Dopřejte si digitální dietu! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe - e-kniha , Molavcová jitka: nezacházej slunce - cd (7705756)

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Kotě z kocourkova: vypráví jitka molavcová

Stromové pohádky - Burešová Jana

Stromové pohádky - Burešová Jana
Detail

Pohádky, kde v příbězích spolu s princi a princeznami, krály a královnami, čaroději a vílami svoji významnou roli sehrávají i stromy jako jeřáb, bříza nebo třeba lípa. Vstupte do světa, kde stromy mají velkou moc a není radno se k nim nepěkně chovat, kde stromy dobrým lidem pomáhají a přinášejí jim radost a poznání. Nechte na sebe dýchnout kouzlo příběhů, s dobrým koncem, které potěší nejednu dětskou duši. Svět příběhů, které ač pohádkové, nesou v sobě moudro i poznání. (patro.cz)

Podobné produkty ako Stromové pohádky - Burešová Jana , Molavcová jitka: pop galerie (su5960-2)

Květinové pohádky - Burešová Jana

Květinové pohádky - Burešová Jana
Detail

V zemi pohádek mají barevné, voňavé květinky úžasnou moc. Umí vykouzlit radost, zkrášlit svět okolo i pomáhat. Princům a princeznám, vílám i malým skřítkům se zamotají do příběhů a provoní je svým osobitým kouzlem. Příběhy s dobrým koncem potěší děti i dospělé a to nejen svým vyprávěním, všechny květinky totiž mohou malí čtenáři naleznout i ve svém lidském světě. Stačí se jen rozhlédnout! (patro.cz)

Podobné produkty ako Květinové pohádky - Burešová Jana , Jiri suchy jitka molavcova koncert cd

Duha noci - Burešová Miládka

Duha noci - Burešová Miládka
Detail

Útlá sbírka básní, které jsou někdy skoro návodem, jak naivní vděk může být cestou ke spokojenosti, pocitu životního štěstí a naplněné lásky. Když se pak v takovém světě, životě člověku stane něco zlého, může se kromě smutku vytvořit současně i pocit jistoty, že je stále za co být vděčný, vždycky je z čeho se radovat a navždycky je koho milovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Duha noci - Burešová Miládka , Event marketing (80-247-0646-6)

Stromové pohádky - Jana Burešová

Stromové pohádky - Jana Burešová
Detail

Pohádky, kde v příbězích spolu s princi a princeznami, krály a královnami, čaroději a vílami svoji významnou roli sehrávají i stromy jako jeřáb, bříza nebo třeba lípa. Vstupte do světa, kde stromy mají velkou moc a není radno se k nim nepěkně chovat, kde stromy dobrým lidem pomáhají a přinášejí jim radost a poznání. Nechte na sebe dýchnout kouzlo příběhů, s dobrým koncem, které potěší nejednu dětskou duši. Svět příběhů, které ač pohádkové, nesou v sobě moudro i poznání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stromové pohádky - Jana Burešová , Marketing for small and medium enterprises

Duha noci - Miládka Burešová

Duha noci - Miládka Burešová
Detail

Útlá sbírka básní, které jsou někdy skoro návodem, jak naivní vděk může být cestou ke spokojenosti, pocitu životního štěstí a naplněné lásky. Když se pak v takovém světě, životě člověku stane něco zlého, může se kromě smutku vytvořit současně i pocit jistoty, že je stále za co být vděčný, vždycky je z čeho se radovat a navždycky je koho milovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Duha noci - Miládka Burešová , Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Květinové pohádky - Jana Burešová

Květinové pohádky - Jana Burešová
Detail

Vzemi pohádek mají barevné, voňavé květinky úžasnou moc. Umí vykouzlit radost, zkrášlit svět okolo i pomáhat. Princům a princeznám, vílám i malým skřítkům se zamotají do příběhů a provoní je svým osobitým kouzlem. Příběhy s dobrým koncem potěší děti i dospělé a to nejen svým vyprávěním, všechny květinky totiž mohou malí čtenáři naleznout i ve svém lidském světě. Stačí se jen rozhlédnout! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Květinové pohádky - Jana Burešová , Od sirotků k synům (978-80-7297-231-9)

Houbové pohádky - Jana Burešová

Detail

Devatenáct krátkých pohádek, kde se děti seznámí s houbami jedlými, nejedlými i jedovatými. Díky názorným obrázkům poznají křemenáče, pýchavku, bedlu, muchomůrku červenou, klouzky, ryzce, václavky a mnohé další známé a u nás rozšířené druhy. Bohatě ilustrované pohádky s dobrým koncem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Houbové pohádky - Jana Burešová , Od subjektu k projektu (978-80-907627-1-8)

Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0)

Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0)
Detail

Elektronická kniha - ze série Jak říct ne, autor Chloe Ramsden, 128 stran, česky Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu „on-line“ životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného „vypnutí“ až po spravování pozitivních příspěvků. Dopřejte si digitální dietu! (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0) , Od hospody k hospodě (978-80-758-5768-2)

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Gustav Tomek

Detail

Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Gustav Tomek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Bylinkové pohádky - Jana Burešová - audiokniha

Bylinkové pohádky - Jana Burešová - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí princové, víly, čarodějnice a králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Setkáme se tu s pohádkou o šatech utkaných z kopřiv, které princovi pomohou najít princeznu s dobrým srdcem nebo třeba s příběhem, kde se podaří zlomit kouzlo zlé čarodějnice... Prostřednictvím pohádek se děti navíc seznámí s osmnácti bylinkami a z každé pohádky vyplyne poučení podané srozumitelným a přívětivým způsobem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bylinkové pohádky - Jana Burešová - audiokniha

Naše hustý kaše - Burešová Jana

Naše hustý kaše - Burešová Jana
Detail

Snídat kaše není žádná nuda. Jana a David, možná je znáte pod jejich pravým jménem „Naše kaše“, vás vezmou na pořádný (a dobrodružný) výlet do světa tohoto ranního fenoménu a prozradí vám vše, co se za několik let vaření kaší „na plný úvazek“ naučili. Budou dělat kaše sladké i slané, pro děti i dospělé, tradiční i trendy, ultrazdravé i trochu divočejší, ale vždycky z toho nejlepšího, co trh nabízí. Ať už jste kaším dávno propadli nebo byste naopak potřebovali inspiraci, jak jim přijít na chuť, kuchařka Naše hustý kaše vám nabídne spoustu vychytaných receptů. Navíc se dozvíte mnoho tipů a rad, jak kaši připravit téměř z jakéhokoliv „zrní“, které je v Čechách k mání, a nechybí ani pár tipů, jak mít po ruce vždy něco dobrého a zdravého k jejich dochucení. (patro.cz)

Podobné produkty ako Naše hustý kaše - Burešová Jana

Bylinkové pohádky - Jana Burešová - audiokniha

Bylinkové pohádky - Jana Burešová - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí princové, víly, čarodějnice a králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Setkáme se tu s pohádkou o šatech utkaných z kopřiv, které princovi pomohou najít princeznu s dobrým srdcem nebo třeba s příběhem, kde se podaří zlomit kouzlo zlé čarodějnice... Prostřednictvím pohádek se děti navíc seznámí s osmnácti bylinkami a z každé pohádky vyplyne poučení podané srozumitelným a přívětivým způsobem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bylinkové pohádky - Jana Burešová - audiokniha

Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová

Detail

Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí strašidla, vodníci, skřítkové, meluzíny, princezny i králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Do příběhů se nám tu zamotají známé bylinky jako například šafrán, dobromysl, zlatobýl, devětsil nebo třeba hluchavka. Vlídné pohádkové příběhy s poučením a spoustou obrázků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová

Světská - Hana Burešová - e-kniha

Detail

eBook: Vždycky jsem měla dva domovy. Jeden byl v bytě na sídlišti, kde jsem chodila do školy, a ten druhý měl kola a patřilo k němu obsluhování autodromu. Osud nám ale do života přináší různá překvapení a já začala zjišťovat, že nejde donekonečna dělit síly mezi dva světy, které se od sebe tolik liší. Ježdění s kolotoči jsem milovala, stejně tak jsem ale milovala kluka, který s nimi neměl nic společného… Když jsem se rozhodla jít si vlastní cestou, mohla jsem tušit, že cesta do „běžného života“ nebude vždycky jen zalitá sluncem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Světská - Hana Burešová - e-kniha

Pohádky a přísloví - Jana Burešová

Detail

Proč je lepší vrabec v hrsti než holub na střeše? Proč se potrefená husa vždycky ozve? Jak udělat z komára velblouda? Tato i další známá česká přísloví srozumitelně vysvětlují poutavé pohádky, na jejichž konci se vždy nachází krátké ponaučení. Všechny pohádky jsou doplněny krásnými ilustracemi. Kniha je vhodná jak pro rodiče, tak i pro práci s dětmi ve školkách a školách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pohádky a přísloví - Jana Burešová

Vše, co byste měli vědět o víně....a nemáte se koho zeptat - Pavla Burešová, Pavel Pavloušek - Burešová Pavla

Vše, co byste měli vědět o víně....a nemáte se koho zeptat - Pavla Burešová, Pavel Pavloušek - Burešová Pavla
Detail

Určitě jste často na rozpacích, zda právě ochutnáváte dobré, nebo špatné víno. Podle etikety to obvykle nepoznáte. Možná ani nevíte, jak víno správně uchovávat, podávat a jak ho harmonicky skloubit s určitým typem jídla. Kniha vám odpoví nejen na tyto, ale i na spoustu jiných otázek, které vás napadnou při pití tohoto lahodného nápoje a na které se zpravidla nemáte koho zeptat. Potěší každého, kdo začíná s poznáváním vína nebo si chce rozšířit své znalosti. Umožní navíc rozeznávat jeho vlastnosti, rozlišovat kvalitu a lépe se orientovat na neustále se zvětšujícím trhu domácích a zahraničních vín. Víno je zde představeno jako fenomenální nápoj, jehož výsledná chuť závisí už na způsobu pěstování révy vinné ve vinici, na klimatu, půdě a na tom, jak ji dotvářejí vinaři při výrobě. Autoři vycházejí ze svých odborných, pedagogických a vědeckých zkušeností, které prostřednictvím této knížky předávají začínajícím milovníkům vína. (patro.cz)

Podobné produkty ako Vše, co byste měli vědět o víně....a nemáte se koho zeptat - Pavla Burešová, Pavel Pavloušek - Burešová Pavla

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Detail

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing

Chování související se zdravím - Burešová Iva

Chování související se zdravím - Burešová Iva
Detail

Monografie shrnuje hlavní výstupy výzkumu podporovaného agenturou GAČR s názvem Chování zdraví podporující a chování zdraví ohrožující: determinanty, modely, konsekvence. Integruje pět studií rozdělených do jednotlivých kapitol, které řeší problematiku vztahů komponent chování souvisejícího se zdravím s vybranými osobnostními charakteristikami, konstrukty optimismu a pesimismu, nadějí, ontogenezí a neuropsychologickými jevy. Prezentované poznatky a vyvozené závěry přispívají nejen k hlubšímu teoretickému pochopení sledovaných vztahů, ale také k praktické podpoře seberegulačních mechanismů čtenářů vedoucích k péči o jejich vlastní zdraví. Publikace je určena odborné veřejnosti, tematicky oslovuje především odborníky a studenty v oblasti psychologie, zdravotnictví, pedagogiky a dalších sociálních věd, kterým je blízká problematika lidského zdraví. (patro.cz)

Podobné produkty ako Chování související se zdravím - Burešová Iva

Bydlí u nás strašidlo - Burešová Jana

Bydlí u nás strašidlo - Burešová Jana
Detail

Bráchové Jakub, Tomáš a Adámek mají zvláštního kamaráda. Našli ho v lese, a i když je to strašidlo, ani trochu se ho nebojí. Ťulíka život o samotě netěšil, a tak rodiče svolili a nastěhoval se k nim. Zpočátku snědl všechno, co mu přišlo pod ruku, když se snažil pomáhat v domácnosti, udělal víc škody než užitku. Zato se ale naučil číst a psát na počítači. Dokonce se ukázalo, že má básnické střevo. Vy nevíte, co to je? Tak se pusťte do čtení! (patro.cz)

Podobné produkty ako Bydlí u nás strašidlo - Burešová Jana

Povím vám o dyslexii - Burešová Jarmila

Povím vám o dyslexii - Burešová Jarmila
Detail

Seznamte se s Jirkou, který má dyslexii Publikace je určena dětem ve věku od 6 do 12 let, které mají potíže s dyslexií, a také jejich rodičům, učitelům nebo kamarádům. Knihou provází chlapec Jirka, který trpí poruchou čtení. Školák se vyprávěním o sobě a svém každodenním životě snaží přiblížit problémy, se kterými se děti s dyslexií běžně potýkají. Vysvětluje, jak potíže samy vnímají a co jim je pomáhá zvládnout. Díky vyprávění o dyslexii z pohledu dítěte a jazykem dítěte je kniha pochopitelná i malému čtenáři. V ilustrovaném příběhu se děti se stejnou poruchou snadno poznají. Naučí se nahlížet na sebe sama bez ponižujících „nálepek“ a budou umět svůj problém překonat. O autorce: PhDr. Jarmila Burešová vystudovala na Masarykově univerzitě v Brně (tehdy Univerzita Jana Evangelisty Purkyně) obory psychologie a odborná pedagogika. Pracovala nejprve tři roky jako vychovatelka ve škole pro děti se zrakovým postižením a pak třicet let jako dětská psycholožka v Pedagogicko-psychologické poradně Brno. Velkou část její klientely tvořily děti se specifickými poruchami učení, řadu z nich provázela téměř po celou dobu školní docházky. (patro.cz)

Podobné produkty ako Povím vám o dyslexii - Burešová Jarmila

Stromové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

Stromové pohádky - Jana Burešová - e-kniha
Detail

eBook:,K oblíbené knize s voňavým názvem Bylinkové pohádky se do knihovniček dětských pokojíků uvelebují tentokráte pohádky stromové. Vstupte do světa, kde stromy ožívají, mají kouzelnou moc nebo pomáhají. Nechte na sebe dýchnout kouzlo příběhů, v nichž vystupují princové, královny, skřítkové i víly. Pohádky s dobrým koncem, které potěší nejednu dětskou duši. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stromové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

Povím vám o dyslexii - Jarmila Burešová

Povím vám o dyslexii - Jarmila Burešová
Detail

Publikace je určena dětem ve věku od 6 do 12 let, které mají potíže s dyslexií, a také jejich rodičům, učitelům nebo kamarádům. Knihou provází chlapec Jirka, který trpí poruchou čtení. Školák se vyprávěním o sobě a svém každodenním životě snaží přiblížit problémy, se kterými se děti s dyslexií běžně potýkají. Vysvětluje, jak potíže samy vnímají a co jim je pomáhá zvládnout. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Povím vám o dyslexii - Jarmila Burešová

Květinové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

Květinové pohádky - Jana Burešová - e-kniha
Detail

eBook:,V zemi pohádek mají barevné, voňavé květinky úžasnou moc. Umí vykouzlit radost, zkrášlit svět okolo i pomáhat. Princům a princeznám, vílám i malým skřítkům se zamotají do příběhů a provoní je svým osobitým kouzlem. Příběhy s dobrým koncem potěší děti i dospělé, a to nejen svým vyprávěním. Všechny květinky totiž mohou malí čtenáři naleznout i ve svém lidském světě. Stačí se jen rozhlédnout! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Květinové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

Duha noci - Miládka Burešová - e-kniha

Duha noci - Miládka Burešová - e-kniha
Detail

eBook:,Útlá sbírka básní, které jsou někdy skoro návodem, jak naivní vděk může být cestou ke spokojenosti, pocitu životního štěstí a naplněné lásky. Když se pak v takovém světě, životě člověku stane něco zlého, může se kromě smutku vytvořit současně i pocit jistoty, že je stále za co být vděčný, vždycky je z čeho se radovat a navždycky je koho milovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Duha noci - Miládka Burešová - e-kniha

Bydlí u nás strašidlo - Jana Burešová

Bydlí u nás strašidlo - Jana Burešová
Detail

Bráchové Jakub, Tomáš a Adámek mají zvláštního kamaráda. Našli ho v lese, a i když je to strašidlo, ani trochu se ho nebojí. Ťulíka život o samotě netěšil, a tak rodiče svolili a nastěhoval se k nim. Zpočátku snědl všechno, co mu přišlo pod ruku, když se snažil pomáhat v domácnosti, udělal víc škody než užitku. Zato se ale naučil číst a psát na počítači. Dokonce se ukázalo, že má básnické střevo. Vy nevíte, co to je? Tak se pusťte do čtení! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bydlí u nás strašidlo - Jana Burešová
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5), Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0), Online marketing (978-80-251-4155-7), Optimalizace webových stránek: Proč si 95% návštěvníků vašich stránek nic nekoupí a jak to můžete zm (978-80-7508-716-4), Jak říct ne sociálním sítím: snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii (978-80-7508-673-0), 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2), Od jehly k mašinkám (), Od slova k revoluci (9788024626390), Burešová Eva: ZOO (Písně ze seriálu) - CD (669274-2), Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2), Od střízlíka přes člověka k vorvaňovi (9788024640372), Jak na tvůrčí psaní: Od slov k větám, od vět k příběhům (978-80-264-4321-6), Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832), Marketing menších a středních firem, Od srdce k srdci: Přání k narozeninám (978-80-7297-109-1), Orel a lev II: Od moře k moři, Od C k C++ (80-7232-110-2), Pražský slabikář: Od Kafky k Havlovi a zpět (), fisera zdenek stare povesti od broumova k melniku, Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2), Molavcová Jitka: Nezacházej slunce - CD (7705756), Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová, Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2), jiri suchy jitka molavcova koncert cd, Event marketing (80-247-0646-6), MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES, Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8), Od sirotků k synům (978-80-7297-231-9), Od subjektu k projektu (978-80-907627-1-8), Od hospody k hospodě (978-80-758-5768-2)