Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny.
Podívejte se také Přežije váš podnik?: Návod, jak dosáhnout a udržet růst a zisk podniku (978-80-7259-003-2)
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Podívejte se také Zvyšte obrat a zisk firmy: metodou Profitbooster (978-80-270-3842-8)
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Podívejte se také STAR WARS Doktorka Aphra a enormní zisk: Já pán, ty pán (978-80-252-5139-3)
Podívejte se také
- Jak hledat slunce ()
- Jak prohrát maraton
- Jak rychle zbohatnout
- Jak začít multilevelmarketing
- jak komunikovat chytre
- Jak ovládnout strach
- Jak být úspěšný
- Jak voní tymián ()
- Sladká jak krev
- Jak chutná Mozart ()
- Jak člověk smýšlí
- Jak vycvičit draka
- Jak nakrmit diktátora ()
- Jak zdvojnásobit příjem
- Jak úspěšně vyjednávat
- Jak zahnat stesk ()
- Zen jak sviň* (9788075448262)
- Jak sbalit ženu 2.0 ()
- Jak na virtuální školení
- Jak zabránit klimatické katastrofě
Jak podnikat bez rizika: Odhalená pravda o rizicích podnikání (978-80-88189-00-8)
Kniha - autor Vladimír John, 228 stran, česky Série deseti nejzajímavějších podnikatelských témat vyšla pod názvem „Odhalená pravda o rizicích podnikání“ (2014 a 2015). Jednoduchou a efektivní formou těchto audioknih a e-booků se podnikatelé mohou dozvědět, jak se vyhnout nejčastějším chybám a ochránit tak své podnikání před riziky, krizí, či dokonce bankrotem. Jsou to například audioknihy: Desatero dobrého podnikatele, Jak dostat firmu z krize, Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů, Jak bezpečně investovat do nemovitostí, Jak efektivně krotit firemní pohledávky, Akvizice a fúze menších a středních firem a další. Celý tento vzdělávací projekt pro podnikatele nyní Vladimír John rozvíjí celosvětově pod názvem Meriglobe Business Academy.
Objev podobné jako Jak podnikat bez rizika: Odhalená pravda o rizicích podnikání (978-80-88189-00-8)
Expert na ušlý zisk, hypotetický zisk a újmu - Karel Nedbálek
Kniha se zabývá problematikou újmy, škody a odpovědnosti za škodu, včetně stanovení ušlého a hypotetického ušlého zisku s návodem na různé varianty možných postupů výpočtů V teoretické části - se nachází aspekty tvorby odpovědnosti za škodu. Obsahuje analýzu celé soukromoprávní a veřejnoprávní oblasti, přitom se vyhýbá konkrétní kauzalitě a zkoumané otázky řeší pomocí vědeckých metod, například syntézy a analýzy. Ukazuje různými metodami, jak stanovit ušlý a hypotetický zisk v případě chybějících relevantních informací. Zajímavostí je oceňování goodwillu společností České spořitelny. V praktické části je zpracováno šest příkladů výpočtu. Od stanovení hodnoty v minulých časech a přepočteno na současnost nebo projekce hodnoty aktiv v blízké budoucnosti. V prvním případě hodnota nemovitosti postavené počátkem devatenáctého století a postup stanovení přepočtu hodnoty v současnosti. V druhém případě hodnota firmy Baťa v roce tragické smrti T. Bati st. v roce 1932. V třetím případě vypočet hypotetického zisku JZD AK Slušovice v současnosti. Ve čtvrtém případě je výpočet hodnoty celkové újmy v privatizačním projektu, kdy škůdce působil bezmála 23 let, můžeme zde mluvit o případu ušlé újmy v minulosti. V pátém případě je stanovena budoucí hodnota developerského projektu na výstavbu komplexu bytových domů, jedná se o klasický příklad ušlého zisku v budoucnosti. poslední příklad počítá investiční konzervativní plán výsadby lesů trvající v dlouhodobém horizontu 80 let. Závěr obsahuje profesionální výklad týkající se úvah de lege ferenda, jak je přináší časopisecká a komentovaná literatura. Kniha takto může sloužit jako metodický návod na posuzování ušlého a hypotetického zisku a nemajetkové újmy, a tím může sloužit i pro stanovení celkové újmy.
Objev podobné jako Expert na ušlý zisk, hypotetický zisk a újmu - Karel Nedbálek
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky
Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Astaxantina (zvyšuje svalovú vytrvalosť a regeneráciu) - Yamamoto 30 kaps.
Prírodný astaxantín je doslova 100-krát silnejším ako akákoľvek iná molekula antioxidantov. Z tohto dôvodu sa často nazýva „kráľ antioxidantov“.
Objev podobné jako Astaxantina (zvyšuje svalovú vytrvalosť a regeneráciu) - Yamamoto 30 kaps.
Tvoříme firemní IT prostředí - Miroslav Milda
Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice.
Objev podobné jako Tvoříme firemní IT prostředí - Miroslav Milda
Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
eBook: Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků.
Objev podobné jako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Chcete skvělé vztahy na pracovišti, vystupovat profesionálně nebo nastartovat zářnou kariéru? Namísto pasivního čekání na budoucnost je lepší být aktivním tvůrcem své cesty. Získejte uznání kolegů, budujte respektující vztahy a staňte se odpovědným profesionálem. V této knize najdete prověřené tipy a náměty, jak sebejistě vystupovat, efektivně komunikovat či řešit konflikty. Proměňte kancelář v místo, kde se všichni cítí dobře. Staňte se členem týmu, jehož přístup k sobě i druhým bude oceňován.
Objev podobné jako Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Elektronická kniha - autor Hana Bartoňková, 208 stran Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie...
Objev podobné jako Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
STAR WARS Doktorka Aphra a enormní zisk - kolektiv autorů
Zlotřilá doktorka Chelli Aphra získala artefakt obsahující vědomí dávného Jedie a snaží se ho prodat. Na dražbu nebezpečného reliktu se sjedou kupci z celé galaxie, ale namísto vydařeného kšeftu čeká Aphru nemilé překvapení, když se na aukci objeví Temný pán ze Sithu. Poté, co se Aphra rozkmotří se zlovolným Nulákem, jenž se neštítí vydírání, nezbude jí než vstoupit do jeho služeb. Podaří se jí zavděčit jeho rozmarům, proniknout na základnu Tarkinovy iniciativy a zachránit si kůži, než ji dostihne Impérium?
Objev podobné jako STAR WARS Doktorka Aphra a enormní zisk - kolektiv autorů
Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster - Petr Pištělák
Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk. Čtivý text proložený řadou příkladů z praxe a osobních zkušeností autora poskytuje skvělou orientaci v dnešním komplikovaném světě marketingu. Zjistěte, KDE jsou peníze, KDO o nich rozhoduje, CO mu máte říct a JAK to celé udělat, aby to na trhu fungovalo. " Metody Profitboosteru jsou naprosto přímočaré. Bez okolků a rychle, přímo k vyššímu prodeji a zisku! " Tania le Moigne, generální ředitelka Google, Česká a Slovenská republika
Objev podobné jako Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster - Petr Pištělák
Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Kniha jízd A5, maxi (firemního a soukromého vozidla)
ET320 Kniha jízd A5,maxi /fir. a sou.voz. ob/-1-Bestseller-Rozměr: 14,8cm x 21cm-Formát: A5-Počet stran: 52
Objev podobné jako Kniha jízd A5, maxi (firemního a soukromého vozidla)
Kniha jízd A6, maxi (firemního a soukromého vozidla)
ET310 Kniha jízd A6,maxi/fir.a sou.voz.,obou-1-Bestseller-Rozměr: 14,8cm x 10,5cm-Formát: A6-Počet stran: 52
Objev podobné jako Kniha jízd A6, maxi (firemního a soukromého vozidla)
Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
eBook: Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost - Irena Pilařová - e-kniha
eBook: Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné??" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat??" Kniha Mgr. Ireny Pilařové přináší ucelené informace a návody jak postupovat právě při tak důležité aktivitě, jakou je hodnocení pracovníků. Jejím cílem je seznámit čtenáře především se smyslem a možnostmi jak využít hodnocení zaměstnanců jako efektivního nástroje zvyšování výkonu a motivace a současně ukázat možnosti jak propojit systém hodnocení s dalšími personálními nástroji, jako je například odměňování a rozvoj zaměstnanců. Publikaci jistě ocení mnozí výkonní manažeři a personalisté, kteří se zajímají o různé přístupy k hodnocení zaměstnanců a konkrétní návody jak vést hodnotící pohovor.
Objev podobné jako Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost - Irena Pilařová - e-kniha
Neutíkejte před rakovinou prsu: Sekundární zisk (80-86349-21-7)
Kniha - autor Olga Walló; Roman Ditrich, 118 stran, česky, pevná bez přebalu matná Známá dabingová režisérka a překladatelka napsala tuto knihu na základě vlastní nedávné zkušenosti. Olga Walló má velkou vnitřní sílu a odhodlání s nemocí bojovat. Ukazuje cestu i jiným ženám s tímto onemocněním. Optimismus, činorodost a vůle překonat obtíže jsou i samy o sobě lékem - ženy takto naladěné nemoc a léčbu nejen lépe snášejí, ale velmi často s rakovinou i úspěšně bojují.
Objev podobné jako Neutíkejte před rakovinou prsu: Sekundární zisk (80-86349-21-7)
Ovládněte tržní cykly a zvýšíte své investiční zisky - Howard Marks
Legendární investor ukazuje, jak identifikovat a ovládat cykly, které řídí trhy.Všichni víme, že trhy rostou a klesají, ale jak poznat, kdy ještě zůstat a kdy raději odejít? Odpověď není nikdy černá nebo bílá, ale hodně pochopíme důkladným pochopením rytmu těchto ekonomických cyklů. Vzestupy a pády ovlivňují nejen ekonomiku, trhy a společnosti, ale i lidskou psychologii a investiční chování. Pokud studujete minulé cykly, porozumíte jejich původu a zůstanete v pohotovosti pro další. Budete dobře naladěni na aktuální investiční prostředí a jeho změny a připraveni, zatímco jiné zaslepí neočekávané události a stanou se oběťmi emocí.
Objev podobné jako Ovládněte tržní cykly a zvýšíte své investiční zisky - Howard Marks
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Kniha - autor Jiří Kot, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost (978-80-247-2042-5)
Elektronická kniha - autor Irena Pilařová, 128 stran Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné??" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat??" Kniha Mgr. Ireny Pilařové přináší ucelené informace a návody jak postupovat právě při tak důležité aktivitě, jakou je hodnocení pracovníků. Jejím cílem je seznámit čtenáře především se smyslem a možnostmi jak využít hodnocení zaměstnanců jako efektivního nástroje zvyšování výkonu a motivace a současně ukázat možnosti jak propojit systém hodnocení s dalšími personálními nástroji, jako je například odměňování a rozvoj zaměstnanců. Publikaci jistě ocení mnozí výkonní manažeři a personalisté, kteří se zajímají o různé přístupy k hodnocení zaměstnanců a konkrétní návody jak vést...
Objev podobné jako Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost (978-80-247-2042-5)
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání - Tomáš Lukavec
Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu používají světové vizionářské značky? Jak se posunout s lehkostí na vrchol ve svém oboru? Odhalte krok za krokem cestu k srdci zákazníka a proměňte své přešlapy v osudovou výhodu. Přestaňte čekat na ideální podmínky, vytvořte si vlastní! Kniha od autora bestselleru pomůže jak stávajícím tak budoucím podnikatelům od vize k zisku.
Objev podobné jako Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání - Tomáš Lukavec
Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Elektronická kniha - autor Josef Zrník, Milan Kaplan, 216 stran Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku,...
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Zvyšte obrat a zisk firmy: metodou Profitbooster (978-80-270-3842-8)
Kniha - autor Petr Pištělák, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Čtivý text proložený řadou příkladů z praxe a osobních zkušeností autora poskytuje skvělou orientaci v dnešním komplikovaném světě marketingu. Zjistěte, KDE jsou peníze, KDO o nich rozhoduje, CO mu máte říct a JAK to celé udělat, aby to na trhu fungovalo. " Metody Profitboosteru jsou naprosto přímočaré. Bez okolků a rychle, přímo k vyššímu prodeji a zisku! " Tania le Moigne, generální ředitelka Google, Česká a Slovenská republika
Objev podobné jako Zvyšte obrat a zisk firmy: metodou Profitbooster (978-80-270-3842-8)
Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
eBook: Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti.
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
Ovládněte tržní cykly: a zvýšíte své investiční zisky (978-80-271-2500-5)
Kniha - autor Howard Marks, 232 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Legendární investor ukazuje, jak identifikovat a ovládat cykly, které řídí trhy. Všichni víme, že trhy rostou a klesají, ale jak poznat, kdy ještě zůstat a kdy raději odejít? Odpověď není nikdy černá nebo bílá, ale hodně pochopíme důkladným pochopením rytmu těchto ekonomických cyklů. Vzestupy a pády ovlivňují nejen ekonomiku, trhy a společnosti, ale i lidskou psychologii a investiční chování. Pokud studujete minulé cykly, porozumíte jejich původu a zůstanete v pohotovosti pro další. Budete dobře naladěni na aktuální investiční prostředí a jeho změny a připraveni, zatímco jiné zaslepí neočekávané události a stanou se oběťmi emocí.
Objev podobné jako Ovládněte tržní cykly: a zvýšíte své investiční zisky (978-80-271-2500-5)
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení. Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání (978-80-907677-1-3)
Kniha - autor Tomáš Lukavec, 288 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu používají světové vizionářské značky? Jak se posunout s lehkostí na vrchol ve svém oboru? Odhalte krok za krokem cestu k srdci zákazníka a proměňte své přešlapy v osudovou výhodu. Přestaňte čekat na ideální podmínky, vytvořte si vlastní! Kniha od autora bestselleru pomůže jak stávajícím tak budoucím podnikatelům od vize k zisku.
Objev podobné jako Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání (978-80-907677-1-3)
CHANEL N°1 DE CHANEL REVITALIZING BODY SERUM-IN-MIST CHRÁNÍ PŘED NEČISTOTAMI - OSVĚŽUJE - ZVYŠUJE ZÁŘIVOST 140
Červená kamélie je květina jako žádná jiná a je hlavní složkou řady výrobků N°1 DE CHANEL. Květina s revitalizačními účinky, jejíž výjimečná energie jí zajišťuje trvalé mládí. Výzkumní pracovníci CHANEL využili jejích mimořádných vlastností a vytvořili novou generaci výrobků, včetně pečujících, určených k líčení a také tělové mlhy.Jádrem ekologicky odpovědné řady N°1 DE CHANEL je extrakt z červené kamélie, který cílí na fázi č. 1 procesu stárnutí pleti(1) a pomáhá zachovávat její mladistvý vzhled. Po aplikaci séra v mlze získává pleť příjemný pocit a září vitalitou.Revitalizační tělové sérum v mlze N°1 DE CHANEL je přípravek na tělo s koncentrovaným extraktem z červené kamélie zlepšující tonus pokožky. Jeho složení tvoří z 93 % složky přírodního původu(2) a ze 41 % složky získané z kamélie. Technologie CHANEL vytváří emulzi s extrémně drobnými kapičkami, které se okamžitě vstřebávají do pokožky a zlepšují tak její komfort. Pokožka je poté pevná a viditelně vyživená. Je udržován její mladistvý vzhled. (1) Sérum N°1 DE CHANEL obsahuje koncentrovaný extrakt z červené kamélie, účinnou složku, jež cílí na 5 viditelných známek stárnutí, které se objevují ve fázi č. 1 procesu stárnutí, a stimuluje vitalitu pokožky.(2) Podle normy ISO 16128.POUŽITÍ Značka CHANEL vyvinula specifickou masážní techniku, kterou lze použít při aplikaci tělového séra v mlze N°1 DE CHANEL pro optimalizaci jeho účinků. Sérum aplikujte ráno a večer na konci zkrášlujícího rituálu N°1 DE CHANEL.Před použitím tělového séra v mlze stiskněte kůži mezi palcem a ukazováčkem na několika místech na dekoltu, pažích a na nohou a záhybem mírně otočte.Podržte lahvičku ve svislé poloze a nadávkujte si jednu dávku přípravku do ruky. Naneste ho na dekolt, paže a nohy a rozetřete směrem dolů a po směru proudění krve.
Objev podobné jako CHANEL N°1 DE CHANEL REVITALIZING BODY SERUM-IN-MIST CHRÁNÍ PŘED NEČISTOTAMI - OSVĚŽUJE - ZVYŠUJE ZÁŘIVOST 140
Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)
Kniha - autor Miroslav Milda, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice.
Objev podobné jako Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
eBook: Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
STAR WARS Doktorka Aphra a enormní zisk: Já pán, ty pán (978-80-252-5139-3)
Kniha - 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Zlotřilá doktorka Chelli Aphra získala artefakt obsahující vědomí dávného Jedie a snaží se ho prodat. Na dražbu nebezpečného reliktu se sjedou kupci z celé galaxie, ale namísto vydařeného kšeftu čeká Aphru nemilé překvapení, když se na aukci objeví Temný pán ze Sithu. Poté, co se Aphra rozkmotří se zlovolným Nulákem, jenž se neštítí vydírání, nezbude jí než vstoupit do jeho služeb. Podaří se jí zavděčit jeho rozmarům, proniknout na základnu Tarkinovy iniciativy a zachránit si kůži, než ji dostihne Impérium?
Objev podobné jako STAR WARS Doktorka Aphra a enormní zisk: Já pán, ty pán (978-80-252-5139-3)
CHANEL N°1 de chanel revitalizing serum-in-mist Chrání před nečistotami - osvěžuje - zvyšuje zářivost - FLAKON 50ML 50 ml
Červená kamélie je květina jako žádná jiná a je hlavní složkou N°1 DE CHANEL. Květina s revitalizačními schopnostmi, jejíž mimořádná energie jí zajišťuje dlouhé mládí. Výzkumný tým CHANEL zužitkoval její výjimečné vlastnosti pro vytvoření nové generace přípravků, včetně těch pro péči o pleť, k líčení a parfémové mlhy.V jádru udržitelné řady kosmetických výrobků N°1 DE CHANEL je výtažek z červené kamélie, jenž cílí na 1. fázi stárnutí pleti tak, že zabraňuje vzniku 5 viditelných známek stárnutí a opravuje již patrné. Po aplikaci pečujícího rituálu N°1 DE CHANEL vypadají vrásky menší, póry viditelně staženější a je obnovena elasticita pleti. Je zajištěn její příjemný pocit a pleť září vitalitou.Sérum v mlze N°1 DE CHANEL se stejnou koncentrací výtažku z červené kamélie ve složení jako sérum je dvoufázová mlha na obličej, která udržuje mladistvý vzhled pleti. Jeho složení obsahuje 97 % složek přírodního původu a 40 % složek získaných z kamélie. Je obohaceno o ochranný olej z červené kamélie a osvěžující vodu z kamélie, pleti dodává pocit komfortu a zvyšuje její zářivost. Použití Sérum v mlze N°1 DE CHANEL používejte buďto pod nebo na make-up pro osvěžení pleti a na její ochranu před vnějšími agresory, kdykoli to budete potřebovat: na cestách, během letu, před večeří... Zatřepejte mlhou, aby se promíchalo dvoufázové složení.Zavřete oči a aplikujte sérum v mlze na tvář tak, že ho na ni dvakrát nastříkáte vodorovným pohybem a dvakrát svislým pohybem.Vtiskněte ho do pleti dlaněmi, aby se lépe vstřebalo.
Objev podobné jako CHANEL N°1 de chanel revitalizing serum-in-mist Chrání před nečistotami - osvěžuje - zvyšuje zářivost - FLAKON 50ML 50 ml
Přežije váš podnik?: Návod, jak dosáhnout a udržet růst a zisk podniku (978-80-7259-003-2)
Kniha - autor Roger Bennett, 226 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha "Přežije váš podnik" je napsána tak, aby vás naučila podívat se na váš podnik znova, "od podlahy", tedy s určitým odstupem. Také vás naučí ověřit si, že dosahované zisky odrážejí skutečnou hodnotu a výkon vašeho podniku.
Objev podobné jako Přežije váš podnik?: Návod, jak dosáhnout a udržet růst a zisk podniku (978-80-7259-003-2)
Pravidlo žádných pravidel: Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět (978-80-7555-113-9)
Kniha - autor Erin Meyer; Reed Hastings, 312 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Netflix představuje jeden z největších byznysovy´ch úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní pravidla však nepřišla až se slávou a miliardovy´mi tržbami. Naopak, například pravidlo „plaťte nejlépe na trhu“ Netflix zavedl během finanční krize, kdy mu hrozil krach. Tehdy jeho CEO Reed Hastings pochopil, že jeden drahy´, špičkovy´ zaměstnanec nahradí několik průměrny´ch, a ušetří tak náklady. Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě. Každy´, kdo nechce dopadnout jako Kodak nebo Nokia a kdo usiluje o vysokou produktivitu či inovativnost, v ní najde jasny´ a konkrétní návod,...
Objev podobné jako Pravidlo žádných pravidel: Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět (978-80-7555-113-9)
Výchova dítěte s Aspergerovým syndromem - Boyd, Brenda
Kniha tvoří komplexního průvodce výchovou dítěte s Aspergerovým syndromem (AS). Autorka, matka chlapce s AS, doporučuje 200 výchovných tipů, strategií a her, jež mohou pomoci překonat obtížné výchovné momenty, které výchovu dítěte s AS provázejí. Rodičům, ale i všem, kteří se na výchově těchto dětí podílejí, autorka radí, co dělat, aby se dítě s AS cítilo milováno a přijímáno, jak ho naučit sociálním a emocionálním dovednostem, jak zvyšovat jeho motivaci, co dělat, aby dítě uposlechlo apod. Brenda Boyd je vystudovaná právnička, pracuje pro National Autistic Society. Se svojí rodinou žije v Severním Irsku.
Objev podobné jako Výchova dítěte s Aspergerovým syndromem - Boyd, Brenda
Daňové a nedaňové náklady 2024 - Miloslav Hnátek
V publikaci autor předkládá čtenářům zpracování problematiky správného uplatňování nákladů v základu daně z příjmů. Cílem podnikání je tvorba zisku a každý podnikatel postupuje tak, aby mu ze zisku zbylo co nejvíce. Problematika daňových a nedaňových nákladů je tak každým podnikatelským subjektem pečlivě sledována.Publikace je koncipována heslovitě podle jednotlivých dílčích okruhů zpracovávané problematiky. Obsahuje tak většinu důležitých oblastí, se kterými se mohou poplatníci daně z příjmů setkat. Text je vhodně doprovázen řadou konkrétních příkladů správného uplatnění dané problematiky. Je určena podnikatelům, účetním a ekonomům podnikatelských subjektů a dalším odborným pracovníkům v oblasti daně z příjmů fyzických i právnických osob. Další 7. vydání titulu je upraveno s ohledem na změny legislativy daně z příjmů od 1. ledna 2024. Tato změna se tak týká i nákladů vymezených v zákoně o daních z příjmů. Některé kapitoly anebo jejich části byly rovněž přepracovány s cílem poskytnout komplexnější pohled na danou problematiku příp. doplnit o nové informace či příklady.
Objev podobné jako Daňové a nedaňové náklady 2024 - Miloslav Hnátek
Daňové a nedaňové náklady 2023 - Miloslav Hnátek
V publikaci autor předkládá čtenářům zpracování problematiky správného uplatňování nákladů v základu daně z příjmů. Nové vydání je upraveno na podmínky roku 2023 a je také rozšířeno o další odborné informace a stanoviska. Cílem podnikání je tvorba zisku a každý podnikatel postupuje tak, aby mu ze zisku zbylo co nejvíce. Problematika daňových a nedaňových nákladů je tak každým podnikatelským subjektem pečlivě sledována. Publikace je koncipována heslovitě podle jednotlivých dílčích okruhů zpracovávané problematiky. Obsahuje tak většinu důležitých oblastí, se kterými se mohou poplatníci daně z příjmů setkat. Text je vhodně doprovázen řadou konkrétních příkladů správného uplatnění dané problematiky. Je určena podnikatelům, účetním a ekonomům podnikatelských subjektů a dalším odborným pracovníkům v oblasti daně z příjmů fyzických i právnických osob.
Objev podobné jako Daňové a nedaňové náklady 2023 - Miloslav Hnátek
Anténní předzesilovač Johansson 7411, 1x VHF, 1x UHF, 1x Out, volitelný zisk, filtr 5G LTE
NakupteAnténní předzesilovač Johansson 7411, 1x VHF, 1x UHF, 1x Out, volitelný zisk, filtr 5G LTEz kategorieAudio, video, SAT > Anténní technika > Anténní příslušenství > Anténní předzesilovačeza529.00Kč
Objev podobné jako Anténní předzesilovač Johansson 7411, 1x VHF, 1x UHF, 1x Out, volitelný zisk, filtr 5G LTE
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková - e-kniha
eBook: Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu
Objev podobné jako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy - Martina Blažková - e-kniha
Podívejte se také
- Jak nebýt úplným blbcem ()
- Jak prokouknout druhé lidi
- Jak zlomit dračí prokletí ()
- Jak řešit konflitky (9788779688674)
- jak vycvicit draka bezzubka
- jak vybrat kolečkové brusle
- jak vybrat inline brusle
- Dívej se, jak padám
- Jak se těží miliardy?
- Jak se co dělá
- Jak odškodnit holocaust? (9788024628080)
- Jak jsem stopoval letadlo
- Jak Hurvínek potkal Mozarta
- Jak si správně přát
- Jak zaujmout hned napoprvé
- Jak se dělá chalupa
- Jak vytrhnout velrybě stoličku ()
- Slyšíš, jak mluví stromy? ()
- Jak se dělá zoo ()
- Jak hledat nové zaměstnance
- Jak přežít svého muže ()