Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Etická výchova - učebnice - Dagmar Havlíková, Jiří Vymětal, Blanka Drábková
Pracovní učebnice Etická výchova nabízí výklad základních pojmů a jejich procvičování v jedné knize. Etická výchova používá nejvíce zážitkovou metodu a učení posilováním žádoucího chování. Záměrem je vytvořit si na dané téma vlastní názor a osvojit si přiměřené postoje. Základním cílem etické výchovy je vést žáky k prosociálnímu způsobu chování, tj. schopnosti učinit něco dobrého pro druhého bez očekávání vnější odměny nebo protislužby. Pokud si žák osvojí prosociální postoje a chování, s velkou pravděpodobností vyroste v charakterního člověka. Etická výchova je také velmi efektivním nástrojem prevence šikany a dalších sociálně patologických jevů. Učebnice obsahuje 10 témat skládajících se ze 3 částí, přičemž každá z nich pokrývá jednu vyučovací hodinu (1. hodina práce s příběhem, 2. hodina práce s videem, 3. hodina projekt). V jednotlivých lekcích se žáci seznámí se základními etickými hodnotami a morálními normami. Učí se zvládat základy verbální i neverbální komunikace, přesně a jasně formulovat stanoviska, vhodně reagovat na oprávněnou i neoprávněnou kritiku, předcházet manipulaci. Pro vývoj zdravé osobnosti je důležité nejen sebepoznání, poznání svých silných i slabých stránek, ale zejména jejich přijetí. Pozitivní hodnocení druhých je téma, které usiluje o přijetí člověka se všemi jeho klady, omezeními, chybami a učí žáky kladně hodnotit druhé. Další lekce vede žáky k rozvoji vnímavosti, představivosti, hledání souvislostí a osobitostí při řešení problémů. Pomocí modelových situací žáci trénují schopnost být otevření a vyjadřovat své city, zabývají se problémy vztahů ve třídě a v rodině, učí se prosazovat oprávněný nárok a využívat asertivní dovednosti. Pomocí zobrazených vzorů si posilují správné jednání. Prosociální chování nacvičují v praktických situacích z osobního i společenského života.
Objev podobné jako Etická výchova - učebnice - Dagmar Havlíková, Jiří Vymětal, Blanka Drábková
Etická výchova Učebnice: Pro 2. stupeň ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií (978-80-7238-993-3)
Kniha - česky Pracovní učebnice Etická výchova nabízí výklad základních pojmů a jejich procvičování v jedné knize. Etická výchova používá nejvíce zážitkovou metodu a učení posilováním žádoucího chování. Záměrem je vytvořit si na dané téma vlastní názor a osvojit si přiměřené postoje. Základním cílem etické výchovy je vést žáky k prosociálnímu způsobu chování, tj. schopnosti učinit něco dobrého pro druhého bez očekávání vnější odměny nebo protislužby. Pokud si žák osvojí prosociální postoje a chování, s velkou pravděpodobností vyroste v charakterního člověka. Etická výchova je také velmi efektivním nástrojem prevence šikany a dalších sociálně patologických jevů. Učebnice obsahuje 10 témat skládajících se ze 3 částí, přičemž každá z nich pokrývá jednu vyučovací hodinu (1. hodina práce s příběhem, 2. hodina práce s videem, 3. hodina projekt). V jednotlivých lekcích se žáci seznámí se základními etickými hodnotami a morálními normami. Učí se zvládat...
Objev podobné jako Etická výchova Učebnice: Pro 2. stupeň ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií (978-80-7238-993-3)
Osobnostní a etická výchova pro střední školy - učebnice učitele - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Rozsáhlá učitelská učebnice, jež slouží jako metodika k oběma dílům žákovské učebnice. Učebnice učitele obsahuje učivo žáka a je doplněna i řešením zadaných úkolů a cvičení, doplňkovými náměty pro výuku, dalšími možnostmi a variantami vybraných cvičení a aktivit. Zejména však obsahuje metodiku vedení a zajištění aktivit. Podobně jako učebnice žáka je vybavena interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory v podobě QR kódů.
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy - učebnice učitele - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Osobnostní a etická výchova pro střední školy učebnice učitele (978-80-7402-436-8)
Kniha - autor Aranka Řezníčková; Jitka Macháčková; Kateřina Kutálková; Michaela Pachelová; ..., 408 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rozsáhlá učitelská učebnice, jež slouží jako metodika k oběma dílům žákovské učebnice. Učebnice učitele obsahuje učivo žáka a je doplněna i řešením zadaných úkolů a cvičení, doplňkovými náměty pro výuku, dalšími možnostmi a variantami vybraných cvičení a aktivit. Zejména však obsahuje metodiku vedení a zajištění aktivit. Podobně jako učebnice žáka je vybavena interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory v podobě QR kódů.
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy učebnice učitele (978-80-7402-436-8)
Etická výchova - Metodika 6.-7. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Pro učitele je základní pomůckou při výuce etické výchovy metodika. Každá lekce obsahuje náhled odpovídající strany v učebnici a pracovních listech pro snadnější práci. Pro lepší orientaci v metodice slouží sada ikon.
Objev podobné jako Etická výchova - Metodika 6.-7. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Etická výchova - Metodika 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Pro učitele je základní pomůckou při výuce etické výchovy metodika. Každá lekce obsahuje náhled odpovídající strany v učebnici a pracovních listech pro snadnější práci. Pro lepší orientaci v metodice slouží sada ikon. Tým zkušených pedagogů, pracující s etickou výchovou více než deset let, vypracoval učebnice, pracovní listy a k nim metodické příručky. Celá řada byla ověřena na 80 pilotních školách a nyní je předkládána v této edici etické výchovy. Jednotlivé tituly na sebe promyšleně navazují a pokrývají celé základní vzdělávaní od 1. do 9. ročníku.Jedná se o nejkomplexnější a nejucelenější edici učebnic pro výuku etické výchovy v ČR.Tituly mají doložku MŠMT. 1. vydání
Objev podobné jako Etická výchova - Metodika 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Etická výchova pro 2. stupeň ZŠ - Monika Svobodová - e-kniha
eBook: Moderní učebnice etiky - srozumitelně, názorně i zábavně! Moderní učebnice „Etická výchova“ byla vytvořena v souladu s RVP. Žáci zjistí, jakým způsobem „etika“ zasahuje do jejich životů. Poznají význam etiky v osobním životě člověka a v rodině i ve společenských vztazích. Seznámí se s jednotlivými součástmi životního prostředí a pochopí nutnost jeho ochrany. Na příkladech hlavních světových náboženství zjistí souvislosti mezi etikou a náboženstvím. Naučí se, jakými způsoby mohou komunikovat se svým okolím, a především si uvědomí, jak je důležité zachovávat úctu k sobě i k jiným lidem. Aby pro ně předmět nebyl jen nudným sledem informací, budou mít možnost sami aktivně zjišťovat a přinášet poznatky k jednotlivým tématům. K lepšímu zapamatování a zopakování získaných vědomostí jistě pomohou nejrůznější opakovací úkoly a cvičení. Titul je rozdělen do devíti hlavních kapitol, které jsou dále rozčleněny do dílčích podkapitol. V každé z nich najdete přehledné výkladové texty doplněné řadou úkolů a cvičení určených k zopakování probíraných témat. Každá kapitola je uzavřena krátkým shrnutím nejdůležitějších pojmů a informací. Součástí knihy je také „klíč“ ke cvičením. Soudobě pojatá učebnice byla vytvořena týmem autorů z Pedagogické fakulty Masarykovy university: Jitkou Lunerovou, Monikou Svobodovou a Radiem Štěrbou.
Objev podobné jako Etická výchova pro 2. stupeň ZŠ - Monika Svobodová - e-kniha
Etická výchova pre 4. ročník ZŠ (978-80-8091-754-8)
Kniha - autor Eva Farkašová; Eva Mozolová; Oľga Bujnovská, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit Etická výchova pre 4. ročník základných škôl: • obsahuje súbor aktivít zostavený v súlade s iŠVP pre štvrtý ročník ZŠ; • je to tematicky aktuálna, veku primeraná, praktická pomôcka pre žiakov i učiteľov na vyučovanie etickej výchovy; • úlohy a aktivity sú usporiadané do piatich tematických celkov, ktoré sú prehľadne farebne odlíšené vo vnútri aj v obsahu; • žiaci si osvojujú sociálne zručnosti v medziľudských vzťahoch v nadväznosti na osvojené v predchádzajúcich ročníkoch, postoje a normy prostredníctvom hrania scénok, čítaním príbehov, citátov a ich rozborom, prácou s ilustráciou, doplňovačkami, kreslením, strihaním, spoluprácou vo dvojici alebo v skupine, projektovým vyučovaním; • uplatňujú sa medzipredmetové vzťahy so slovenským jazykom, prírodovedou, vlastivedou, výtvarnou, telesnou výchovou. Zostavenie aktivít a úloh...
Objev podobné jako Etická výchova pre 4. ročník ZŠ (978-80-8091-754-8)
Etická výchova pre 3. ročník ZŠ (978-80-8091-718-0)
Kniha - autor Eva Farkašová; Eva Mozolová, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit je spracovaný moderne a pútavo, reflektuje vekové osobitosti žiakov tretieho ročníka a súčasné trendy v grafickej a obrazovej rovine.
Objev podobné jako Etická výchova pre 3. ročník ZŠ (978-80-8091-718-0)
Etická výchova pro 2. stupeň ZŠ (978-80-266-0384-9)
Elektronická kniha - autor Jitka Lunerová, Monika Svobodová, Radim Štěrba, 80 stran Moderní učebnice etiky - srozumitelně, názorně i zábavně! Moderní učebnice „Etická výchova“ byla vytvořena v souladu s RVP. Žáci zjistí, jakým způsobem „etika“ zasahuje do jejich životů. Poznají význam etiky v osobním životě člověka a v rodině i ve společenských vztazích. Seznámí se s jednotlivými součástmi životního prostředí a pochopí nutnost jeho ochrany. Na příkladech hlavních světových náboženství zjistí souvislosti mezi etikou a náboženstvím. Naučí se, jakými způsoby mohou komunikovat se svým okolím, a především si uvědomí, jak je důležité zachovávat úctu k sobě i k jiným lidem. Aby pro ně předmět nebyl jen nudným sledem informací, budou mít možnost sami aktivně zjišťovat a přinášet poznatky k jednotlivým tématům. K lepšímu zapamatování a zopakování získaných vědomostí jistě pomohou nejrůznější opakovací úkoly a cvičení. Titul je rozdělen do devíti hlavních kapitol,...
Objev podobné jako Etická výchova pro 2. stupeň ZŠ (978-80-266-0384-9)
Etická výchova - Pracovní listy 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Pracovní listy jsou zaměřeny na rozvoj znalostí a dovedností žáků. Jsou součástí řady učebnic pro etickou výchovu.
Objev podobné jako Etická výchova - Pracovní listy 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Etická výchova pre 5.-9. ročník ZŠ (978-80-8091-685-5)
Kniha - autor Jitka Derková; Štefánia Ferková, 64 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá ETICKÁ VÝCHOVA PRE 5. - 9. ROČNÍK ZŠ a 1. - 4. ročník GOŠ je netradične spracovaný pracovný zošit, ktorý obsahuje výber systematicky usporiadaných aktivít na hodiny etickej výchovy od 5. po 9. ročník ZŠ. V jednotlivých ročníkoch sa riešia v súlade so ŠVP témy zamerané na vzory správania, empatiu, prosociálne správanie, asertivitu, priateľstvo, riešenie konfliktov, životný štýl, mravné normy a hodnoty, sociálnu empatiu atď.
Objev podobné jako Etická výchova pre 5.-9. ročník ZŠ (978-80-8091-685-5)
Mediální výchova: Učebnice (978-80-7489-626-2)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Mediální výchova: Učebnice (978-80-7489-626-2)
Hudební výchova 2 - učebnice
2-56 Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Objev podobné jako Hudební výchova 2 - učebnice
Hudební výchova 3 (učebnice)
3-56 Učebnice navazuje na téma Hudební výchovy 2. I zde je uvedeno větší množství písní. Učitel si tedy z uvedených písniček může vybírat.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 (učebnice)
Osobnostní a etická výchova pro střední školy 1 (978-80-7402-434-4)
Kniha - autor Aranka Řezníčková; Jitka Macháčková; Kateřina Kutálková; Michaela Pachelová; ..., 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá První díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů,...
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy 1 (978-80-7402-434-4)
Osobnostní a etická výchova pro střední školy 2 (978-80-7402-435-1)
Kniha - autor Aranka Řezníčková; Jitka Macháčková; Kateřina Kutálková; Michaela Pachelová; ..., 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhý díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů,...
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy 2 (978-80-7402-435-1)
Osobnostní a etická výchova pro střední školy - 2. díl - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Druhý díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů, na kterých pracuje žák buď samostatně, nebo pod vedením vyučujícícho ve dvojicích či skupinách. Učebnice je velmi prakticky pojata – umožňuje přímý zápis do připravených polí (např. při doplňování cvičení a úkolů), disponuje množstvím doplňující infografiky, souvislostmi z oblasti společenské výchovy, interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory (v podobě QR kódů). Splňuje tak i požadavek začlenění prvků práce s informačními technologiemi do výuky daného předmětu (digitální kompetence žáka).
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy - 2. díl - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Osobnostní a etická výchova pro střední školy - 1. díl - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
První díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů, na kterých pracuje žák buď samostatně, nebo pod vedením vyučujícícho ve dvojicích či skupinách. Učebnice je velmi prakticky pojata – umožňuje přímý zápis do připravených polí (např. při doplňování cvičení a úkolů), disponuje množstvím doplňující infografiky, souvislostmi z oblasti společenské výchovy, interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory (v podobě QR kódů). Splňuje tak i požadavek začlenění prvků práce s informačními technologiemi do výuky daného předmětu (digitální kompetence žáka).
Objev podobné jako Osobnostní a etická výchova pro střední školy - 1. díl - Aranka Řezníčková, Jitka Macháčková
Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 5 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Doplňuje ji pracovní sešit, který umožňuje žákům formou rozmanitých úloh si důkladně a zábavně procvičit učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. V souladu s RVP ZV Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění, motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. UČEBNICE OBSAHUJE: skládá se z 10 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím; zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat; metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy; důraz je kladen také na propojení s výtvarnou výchovou, k čemuž přispěla spolupráce se zkušenou odbornicí na tuto problematiku doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci mohou důkladně procvičit hudebněnaukové učivo a v němž také najdou přílohu s novými kartičkami s hudebními značkami, hudebními nástroji a jejich názvy apod. má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků či dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní k učebnici a pracovnímu sešitu je dostupné CD s nahrávkami poslechových skladeb, rozezpívání i písní; písně jsou k dispozici se zpěvem i bez zpěvu
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 5 - učebnice
Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 4 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 4 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 8 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými ve vlastivědě a přírodovědě. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 4 - učebnice
Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 3 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Ekologická a environmentální výchova - Učebnice - Jan Činčera, Kateřina Jančaříková, Petra Šimonová
Pracovní učebnice přináší systematický přístup výuce EEV a dává jednotný rámec a smysluplný přístup pokud jde o výběr témat, metody a formy výuky. Pojetí vychází z doporučených očekávaných výstupů (DOV) k tematickým okruhům průřezového tématu Environmentální výchova. Staví na tématech zásadních pro rozvoj odpovědného environmentálního chování: vztah ke svému okolí, badatelské dovednosti, kompetence pro zapojení do řešení environmentálních problémů a dalších. Vede k diskusi o postojích a hodnotách žáka. Pracovní učebnice zahrnuje 13 tematických okruhů, přičemž každý vychází z modelové situace blízké každodennímu životu žáků. Pracovní učebnice zapojuje žáka do problematiky, dává mu možnost rekapitulovat jeho dosavadní poznatky a zkušenosti, poskytuje mu nové informace, podporuje ho v přemýšlení a dává mu prostor k formování vlastního názoru. Žák si může do učebnice zapisovat nejen řešení úkolů, ale také své myšlenky a postřehy. Součástí kompletu Ekologická a environmentální výchova je metodická příručka, která pomáhá učiteli konkretizovat vědomosti a dovednosti, postoje a hodnoty, jež si mají žáci prostřednictvím jednotlivých témat osvojit. Poslední částí je interaktivní učebnice, doplněná o krátký teoretický základ ke každému okruhu a o objekty doplňující a rozvíjející dané téma.
Objev podobné jako Ekologická a environmentální výchova - Učebnice - Jan Činčera, Kateřina Jančaříková, Petra Šimonová
Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 1 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 2 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 2 - pracovní učebnice
CD k učebnici Hudební výchova 2
Obsahuje instrumentální doprovod k písním z učebnice. (Předmět: Hudební výchova) NNS259
Objev podobné jako CD k učebnici Hudební výchova 2
Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Metodika obsahuje návrhy prací v jednotlivých hodinách hudební výchovy. NNS567
Objev podobné jako Metodický průvodce k učebnici Hudební výchova 5
Občanská výchova 6 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny občanské výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Obsahově je učebnice 6. ročníku shodná s 2. vydáním, tj. její součástí jsou aktualizace v souladu s NOZ, rozšíření o nové formy šikany a doporučení, jak se jí bránit, a nové informace věnované rodině a škole.
Objev podobné jako Občanská výchova 6 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková
Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je druhou částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.–9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 2, učebnice - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 4. ročník, jejíž učivo opakuje, procvičuje a dále rozvíjí. Můžete se opět těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických i melodických cvičení. Úkoly ze světa hudby provázejí návody na jednoduché tance a pohybové činnosti, náměty na dramatickou výchovu a výtvarnou práci. (Úkoly uvádějí symboly, které vysvětlujeme níže.) Dozvíte se také základní informace o dalších hudebních skladatelích, seznámíte se podrobněji s hudebními nástroji. V učebnici najdete také odkazy na poslechové skladby, které vhodně doplňují učivo. K poslechům jsme pro vás připravili úkoly. Nezapomínejte na dechová, hlasová a artikulační cvičení, která již znáte z předchozích ročníků. Měla by zůstat nedílnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Stejně jako v předešlých učebnicích jsme učivo pro větší přehlednost rozdělili do jednotlivých měsíců školního roku a dále do kapitol. Ty jsou obvykle uvedeny motivačním příběhem. Učebnicí vás budou provázet Viola a Rudolf, žáci 5. třídy.
Objev podobné jako Hudební výchova 5 - učebnice - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká
Občanská výchova 7 učebnice (978-80-7489-471-8)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové vydání učebnice s aktualizacemi, které byly provedeny tak, aby byly informace v souladu s NOZ. Dále bylo rozšířeno učivo k šikaně o nové formy (kyberšikanu, zneužití sociálních sítí) a doporučení, jak se bránit a také o nové pojmy jako hoax či fakenews. Nové informace se objevují také v kapitole věnované rodině a škole.
Objev podobné jako Občanská výchova 7 učebnice (978-80-7489-471-8)
Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 4. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 3. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 5. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova 2 učebnice: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-7600-305-7)
Kniha - 64 stran, česky, pevná s přebalem matná Učebnice je pokračováním Hudební výchovy 1. Učebnice je myšlena i jako zpěvníček a je zde uvedeno mnoho písní. Učebnicí se prolíná i teorie.
Objev podobné jako Hudební výchova 2 učebnice: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-7600-305-7)
Hudební výchova 3 učebnice: učebnice pro 3. ročník základní školy (978-80-7600-322-4)
Kniha - česky Učebnice navazuje na téma Hudební výchovy 2. I zde je uvedeno větší množství písní. Učitel si tedy z uvedených písniček může vybírat.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 učebnice: učebnice pro 3. ročník základní školy (978-80-7600-322-4)
Hudební výchova 4 učebnice: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-7600-309-5)
Kniha - 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pro žáky jsou zde připraveny písně lidové i současné doplněné o hudební pojmy (sbor, dirigent, posuvky, valčík atd.) a hudební skladatele (B. Martinů, W. A. Mozart, B. Smetana apod.).
Objev podobné jako Hudební výchova 4 učebnice: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-7600-309-5)
Výchova k finanční gramotnosti: Učebnice (978-80-7489-621-7)
Kniha - česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Umožňuje žákům získat dovednosti potřebné k zodpovědnému finančnímu rozhodování a k rozumnému, bezpečnému a efektivnímu využívání peněz. Ve spolupráci s občanským sdružením AISIS nabízíme kompletní servis od učebních materiálů pro žáky přes metodické pokyny v tištěné i elektronické formě až po odborné zaškolení a následnou on-line podporu prostřednictvím webových stránek obou institucí. Charakteristika učebnice: zvyšuje úroveň finanční gramotnosti nejen žáků, ale i pedagogického sboru a rodičů pomáhá k osvojení potřebných dovedností pro osobní i profesní život - žáci se naučí spravovat osobní a rodinné finance a orientovat se ve světě finančních nabídek a produktů její obsah je vhodné zařazovat jednak do jednotlivých vyučovacích předmětů (zejména do matematiky, občanské výchovy a základů společenských věd), jednak je možné jej vyučovat jako samostatný povinně...
Objev podobné jako Výchova k finanční gramotnosti: Učebnice (978-80-7489-621-7)
Hudební výchova 3 (učebnice) - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká, Marcela Tomková
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 (učebnice) - Lenka Andrýsková, Eva Chomoucká, Marcela Tomková
Etická výchova 2 pre 2. ročník základných škôl: Navzájom sa počúvame, nezištne si pomáhame, radi sa (978-80-8091-668-8)
Kniha - autor Eva Farkašová, 32 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit Etická výchova pre 2. ročník základných škôl obsahuje komplexný súbor aktivít v súlade s iŠVP pre druhý ročník ZŠ. Je to tematicky aktuálna, veku primerane upravená a veľmi praktická pomôcka pre každého druháka na každú vyučovaciu hodinu.
Objev podobné jako Etická výchova 2 pre 2. ročník základných škôl: Navzájom sa počúvame, nezištne si pomáhame, radi sa (978-80-8091-668-8)
Etická výchova 1 pre 1. ročník základných škôl: Lepšie sa spoznáme, pekne sa správame, doma pomáhame (978-80-8091-667-1)
Kniha - autor Eva Farkašová, 32 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovný zošit ETICKÁ VÝCHOVA PRE 1.ROČNÍK ZŠ základných škôl obsahuje komplexný súbor aktivít v súlade s iŠVP pre prvý ročník ZŠ ako zaujímavý a účelný doplnok pre každého prváka na hodiny Etickej výchovy. Zameriava sa na rôzne vzdelávacie oblasti: medziľudské vzťahy, prvky prosociálnosti, ľudská dôstojnosť, pozitívne hodnotenie a naša rodina a žiaci sa v ňom oboznamujú s vybranými oblasťami prostredníctvom atraktívnych aktivít ako práca s príbehom, pohybové aktivity, kreslenie, dopĺňanie, vyfarbovanie, strihanie či lepenie.
Objev podobné jako Etická výchova 1 pre 1. ročník základných škôl: Lepšie sa spoznáme, pekne sa správame, doma pomáhame (978-80-8091-667-1)
Hudební výchova 2 (učebnice) pro 2. ročník ZŠ - Jitka Málková, Jitka Bařinková
Hudební výchova je zpracována v souladu s RVP ZV. Žáci si zde hravou formou osvojují atraktivní umělé i lidové písně a znalosti adekvátní věku žáků 2. ročníku z oblasti hudební teorie, které následně dále procvičují. Průvodcem učebnice je kocour Mour. Klademe si za cíl rozvíjet v dětech zájem o hudbu, a to jak lidovou, klasickou, tak také populární.Inovativním prvkem jsou zejména různá dechová a rytmická cvičení opírající se především o zkušenosti s jógou pro děti, která celkově přispívají ke zdravému životnímu stylu a harmonii a zpestřují stereotyp běžné výuky. Pomocí jednotlivých úkolů probouzíme v dětech tvořivost, kreativitu a samostatnost myšlení. V neposlední řadě zde nalezneme také kapitoly týkající se obecného kulturního povědomí o našich zvycích, tradicích a folkloru. Hlavní oddíly učebnice jsou koncipovány po jednotlivých měsících.NOVA2256
Objev podobné jako Hudební výchova 2 (učebnice) pro 2. ročník ZŠ - Jitka Málková, Jitka Bařinková
Občanská výchova 8 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková, Michal Urban, Tereza Krupová, Tomáš Friedel
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny občanské výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Obsahově je učebnice 8. ročníku shodná s 1. vydáním, tj. skládá se ze šesti kapitol, z nichž každá začíná vstupním motivačním úvodem a končí shrnutím s ohlédnutím za probranou tematikou. Součástí jsou i rozšířené kapitoly Hospodářství a Právní minimum.
Objev podobné jako Občanská výchova 8 Hybridní učebnice - Dagmar Janošková, Michal Urban, Tereza Krupová, Tomáš Friedel
Občanská výchova I: Učebnice pro 6. a 7. r. ZŠ (80-7168-865-7)
Kniha - autor Viola Horská, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Koncepci této řady zpracovala garantka pedagogických dokumentů. Věcnou správnost pak zaručují zkušení odborníci pro jednotlivé oblasti občanské výchovy.Učebnice se zaměřují na praktickou socializaci žáků a na rozvoj jejich osobnosti.
Objev podobné jako Občanská výchova I: Učebnice pro 6. a 7. r. ZŠ (80-7168-865-7)
Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)
Kniha - autor Eva Chomoucká; Lenka Andrýsková, 79 stran, česky Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka.
Objev podobné jako Hudební výchova 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-55-7)
Hudební výchova 2: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-88285-12-0)
Kniha - autor Jitka Málková; Jitka Bařinková, 68 stran, česky Hudební výchova je zpracována v souladu s RVP ZV. Žáci si zde hravou formou osvojují atraktivní umělé i lidové písně a znalosti adekvátní věku žáků 2. ročníku z oblasti hudební teorie, které následně dále procvičují. Průvodcem učebnice je kocour Mour. Klademe si za cíl rozvíjet v dětech zájem o hudbu, a to jak lidovou, klasickou, tak také populární. Inovativním prvkem jsou zejména různá dechová a rytmická cvičení opírající se především o zkušenosti s jógou pro děti, která celkově přispívají ke zdravému životnímu stylu a harmonii a zpestřují stereotyp běžné výuky. Pomocí jednotlivých úkolů probouzíme v dětech tvořivost, kreativitu a samostatnost myšlení. V neposlední řadě zde nalezneme také kapitoly týkající se obecného kulturního povědomí o našich zvycích, tradicích a folkloru. Hlavní oddíly učebnice jsou koncipovány po jednotlivých měsících. Při zakoupení učebnic pro třídu obdržíte heslo pro...
Objev podobné jako Hudební výchova 2: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-88285-12-0)
Občanská výchova 7 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice (nová generace) - Dagmar Janošková
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny občanské výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Obsahově je učebnice 7. ročníku shodná s 2. vydáním, tj. její součástí jsou aktualizace v souladu s NOZ, rozšíření o nové formy šikany (kyberšikanu, zneužití sociálních sítí) a doporučení, jak se jí bránit, a také o nové pojmy hoax či fakenews. Nové informace se také objevují v kapitole věnované rodině a škole.
Objev podobné jako Občanská výchova 7 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice (nová generace) - Dagmar Janošková
Hudební výchova 3: učebnice pro 3. ročník základní školy (978-80-88285-36-6)
Kniha - autor Marcela Tomková; Lenka Andrýsková; Eva Chomoucká, 75 stran, česky Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou věku dětí. Dozvíte se zajímavosti o některých našich hudebních skladatelích, seznámíte se s hudebními nástroji a naučíte se psát první noty. Příjemné chvíle prožijete při poslechu vážné nebo populární hudby. V učebnici najdete i dechová, hlasová a artikulační cvičení, která by se měla stát nezbytnou součástí každé hodiny hudební výchovy. Pro větší přehlednost je učivo rozděleno do jednotlivých měsíců a dále do kapitol. Ty jsou často uvedeny motivačním příběhem, který promlouvá prostřednictvím průvodce učebnicí – slavíka Otíka.
Objev podobné jako Hudební výchova 3: učebnice pro 3. ročník základní školy (978-80-88285-36-6)