Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Pád, číslo a rod podstatných jmen, Skloňování podstatných jmen, Slovesný způsob, druhy vět, Přísudek a podmět, Skladební skupina, shoda přísudku s podmětem, O větě jednoduché a souvětí, Přímá řeč, uvozovací věta. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová , Metodická příručka český jazyk pro 2. ročník zš (8595637001985)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Zvuková a psaná podoba slova, Stavba slova, Slova s předponami, Psaní i/í a y/ý po obojetných souhláskách, Řazení slov do skupin slovních druhů, Časování sloves. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila Konopková , Pracovní sešit český jazyk pro 4. ročník zš (978-80-7235-579-2)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Kde se píše ě?, Spojujeme slova a věty, Třídíme souhlásky, Poznáváme a třídíme další slova, Párové souhlásky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2.ročník základní školy - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová , Český jazyk pro 2.ročník základní školy: 2.část (80-7168-685-9)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Věta, Slovo, Slabika, Hláska a písmeno. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2.ročník základní školy - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová , Český jazyk pro 4.ročník základní školy: 1.část (80-7168-376-0)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Rozkazovací způsob, Podmiňovací způsob, co jsou přídavná jména, jejich druhy, Skloňování a pravopis přídavných jmen, Poznáváme zájmena, druhy zájmen, Číslovky a jejich druhy,, Skladba – podmět a přísudek, Shoda podmětu s přísudkem, Věta jednoduchá a souvětí, Druhy vět, Řeč přímá, řeč nepřímá. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková , Český jazyk pro 3.ročník základní školy: 1.část (80-7168-716-2)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Skupiny slovních druhů, Poznáváme podstatná jména, Poznáváme slovesa. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková , Český jazyk pro 2.ročník základní školy: 1.část (80-7168-664-6)Pracovní sešit k učebnicím pro 4. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková , Český jazyk pro 3.ročník základní školy: 2.část (80-7168-745-6)Pracovní sešit k učebnicím pro 4. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy - a kolektiv Konopková - Tenčlová Věra , Český jazyk pro 2. ročník zš: zábavné procvičování doma i ve škole (80-86285-94-4)Pracovní sešit k učebnicím pro 5. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková, Tenčlová Marie , Pracovní sešit český jazyk pro 5. ročník zš (978-80-7235-663-8)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Kde je přízvuk?, Psaní velkých písmen, O významu slov, Slova citově zabarvená, Slova spisovná a nespisovná, Slova příbuzná, Píšeme i/í a y/ý po obojetných souhláskách. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila Konopková , Český jazyk pro 5. ročník zš pracovní sešit (978-80-7358-072-8)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Slovní význam – homonyma, Předpony s-/se-, z-/ze-, vz-/vze-, Předložky s/se, z/ze, Písmeno ě, skupiny mě – mně, Podstatná jména se skloňují podle vzorů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila Konopková , Český jazyk pro 4.ročník gymnázií (978-80-7235-632-4)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Kde se píše ě?, Spojujeme slova a věty, Třídíme souhlásky, Poznáváme a třídíme další slova, Párové souhlásky. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2.ročník základní školy - 2.část - a kolektiv Konopková - Tenčlová Věra , Český jazyk 4. ročník učebnice (978-80-7311-185-4)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Pád, číslo a rod podstatných jmen, Skloňování podstatných jmen, Slovesný způsob, druhy vět, Přísudek a podmět, Skladební skupina, shoda přísudku s podmětem, O větě jednoduché a souvětí, Přímá řeč, uvozovací věta. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy - Tenčlová Věra , Český jazyk pro 8. ročník (978-80-7600-157-2)Pracovní sešit k učebnicím pro 2. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková , Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročník (978-80-7600-216-6)Pracovní sešit k učebnicím pro 3. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila Konopková , Český jazyk pro 4. ročník sš (978-80-7235-532-7)Pracovní sešit k učebnicím pro 2. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 2.r. ZŠ - Pracovní sešit - Konopková L.,Tenčlová V. - Tenčlová Věra , Český jazyk pro 2. ročník soš metodická příručka (80-7235-251-2)Třetí ze čtyř dílů řady procvičovacích diktátů a pravopisných cvičení klade důraz na hravost a formou zajímavých cvičení vybízí žáky k aktivitě. Obsahuje úryvky textů známých spisovatelů a básníků pro děti. Každá publikace obsahuje klíč. Zaměřuje se: doplňování předpon, cvičení na i/í a y/ý po obojetných souhláskách, tvary podstatných a přídavných jmen ve všech rodech, shoda přísudku s podmětem, přímá řeč. (patro.cz)
Podobné produkty ako Diktáty a pravopisná cvičení pro 4. ročník ZŠ - Konopková Ludmila , Český jazyk pro 2. ročník soš (978-80-7235-501-3)Pracovní sešit k učebnicím pro 5. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5.ročník základní školy - a kolektiv Konopková - Tenčlová Věra , Český jazyk pro střední školy i.-iv. ročník: mluvnická a stylistická část (80-85937-86-7)Úvodní kapitoly učebnice jsou věnovány zopakování učiva třetího ročníku. Dále se probírá např. učivo o slovních druzích, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves, stavba slova a věty jednoduché včetně seznámení se s jednoduchými souvětími. Postup vyvozování učební látky odkrývá nezodpovězené otázky, a tím žáky aktivizuje k poznávacím činnostem. Učebnice pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti žáků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ, brožovaná , Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-187-8)Úvodní kapitoly učebnice jsou věnovány zopakování učiva třetího ročníku. Dále se probírá např. učivo o slovních druzích, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves, stavba slova a věty jednoduché včetně seznámení se s jednoduchými souvětími. Postup vyvozování učební látky odkrývá nezodpovězené otázky, a tím žáky aktivizuje k poznávacím činnostem. Učebnice pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti žáků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ, tvdá vazba , Český jazyk pro 5.ročník základní školy: ii.část (80-7168-620-4)Kniha – autor Milada Buriánková; Martina Šmejkalová; Zdeňka Dvořáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 4. ročník ZŠ. (alza.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-579-2) , Český jazyk pro 4.ročník základní školy: ii.část (80-7168-420-1)Kniha - autor Milada Buriánková; Martina Šmejkalová; Zdeňka Dvořáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 4. ročník ZŠ. (alza.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-652-2) , Český jazyk pro 1.ročník soš metodická příručka (80-7235-250-4)Metodická příručka pro učitele je nedílnou součástí Českého jazyka pro daný ročník. (patro.cz)
Podobné produkty ako Metodická příručka Český jazyk pro 4.ročník ZŠ - Buriánková Milada , Český jazyk pro 4. ročník soš metodická příručka (80-7235-342-x)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Věta, Slovo, Slabika, Hláska a písmeno. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2.ročník základní školy - Tenčlová Věra , Český jazyk pro 1.ročník zš: zábavné procvičování doma i ve škole (80-86285-89-8)Pracovní sešit pro tvořivý styl výuky, mezipředmětové vztahy a zapojení žáků do výuky procvičuje zejména učivo: nauka o slově, význam slov, stavba slova, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména, slovesa, stavba věty a základní skladební dvojice. Na konci sešitu je klíč s řešením. NNS460 (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 nově (pracovní sešit) pro 4. ročník ZŠ , Český jazyk 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-48-9)(patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník základní školy - Konopková Ludmila , Český jazyk pro 2. ročník základní školy (978-80-7358-132-9)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Rozkazovací způsob, Podmiňovací způsob, co jsou přídavná jména, jejich druhy, Skloňování a pravopis přídavných jmen, Poznáváme zájmena, druhy zájmen, Číslovky a jejich druhy,, Skladba – podmět a přísudek, Shoda podmětu s přísudkem, Věta jednoduchá a souvětí, Druhy vět, Řeč přímá, řeč nepřímá. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5.ročník základní školy - Konopková Ludmila , Český jazyk pracovní sešit pro 6. ročník (978-80-7311-176-2)Pracovní sešit k učebnicím pro 3. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník základní školy - Konopková Ludmila , Český jazyk 3. ročník učebnice: učebnice pro třetí ročník základní školy (978-80-7311-172-4)(patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník základní školy - Konopková Ludmila , Český jazyk pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-039-1)Kniha - autor Ludmila Konopková, 118 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy: 1.část (80-7168-376-0)Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník - 2.díl - Hana MikulenkováPrvní ze čtyř dílů řady procvičovacích diktátů a pravopisných cvičení klade důraz na hravost a formou zajímavých cvičení vybízí žáky k aktivitě. Obsahuje úryvky textů známých spisovatelů a básníků pro děti. Každá publikace obsahuje klíč. Zaměřuje se na: tvrdé a měkké souhlásky, pravopis skupin dě, tě, ně a bě, pě, vě, mě, psaní předložek a párových souhlásek na konci slov, krátké a dlouhé samohlásky, včetně nácviku psaní u, ú, ů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Diktáty a pravopisná cvičení pro 2. ročník ZŠ - Ludmila KonopkováPřehledné a bohatě ilustrované učebnice. Obsahují spoustu jednoduchých her na motivaci k učení a procvičování učiva. Učebnice rozvíjí slovní zásobu, je didakticky pestrá, podporuje elementární mluvní cvičení a vyjadřovací pohotovost. Přímo na jednotlivých stránkách je uváděna metodika k úkolům. Atmosféra učebnice je veselá, klidná a přátelská. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy (2. díl) - Jana PotůčkováNa formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník - Mikulenková HanaNa formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník - Mikulenková HanaČtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Kostečka JiříTato učebnice je závěrečnou částí čtyřdílné řady učebnice českého jazyka pro všechny typy čtyřletých středních škol. Je zpracována podle aktuálních učebních dokumentů a vyhovje požadavkům RVP pro odborné školy. Klade si za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Čechová MarieTato učebnice je závěrečnou částí čtyřdílné řady učebnice českého jazyka pro všechny typy čtyřletých středních škol. Je zpracována podle aktuálních učebních dokumentů a vyhovje požadavkům RVP pro odborné školy. Klade si za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník SOŠ - Marie ČechováČtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Jiří KostečkaPoutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. a 3. ročníku, součástí učebnice je postupně se rozvíjející příběh, v němž vystupují již známé postavy skřítků, kouzelník a děti. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Do učebnice byly zařazeny také slohové oddíly, které napomáhají rozvoji komunikačních dovedností, získání základních návyků a dovedností spojených s psaním základních textů (dopis, blahopřání), podporují skupinovou práci, navozují mj. běžné situace, s nimiž se děti tohoto věku mohou setkat (telefonování, pomoc ostatním) a procvičují schopnosti orientovat se v nich, souvisle a plynule se v nich vyjadřovat. Učebnice kromě procvičování pravopisu a ostatních součástí uvedených v osnovách pomáhá rozvíjet i jazykový cit, slovní zásobu (např. díky jazykové hře, objasňování vzniku některých slov, vysvětlování významů slov) a nabízí dětem i učitelům materiál bohatý na zajímavosti a podněty k další práci. Na konci učebnice jsou zařazeny přehledné tabulky s gramatickými jevy (vzory podstatných jmen, časování sloves, slovesný způsob). V samém závěru učebnice je věnována jedna strana projektům, které vychází z jednotlivých motivačních textů. S doložkou MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy - Humpolíková P.Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník - 1.díl - Hana MikulenkováTato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Metodická příručka - Jiří KostečkaTato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka - Čechová MarieTato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií Metodická příručka - Kostečka JiříTato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Metodická příručka - Marie ČechováKniha – autor Marie Čechová, 158 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (80-7235-225-3)1. díl učebnice matematiky pro 4. ročník ZŠ. Učebnice byly před vydáním ověřovány na školách. Učivo je metodicky, didakticky i myšlenkově propojené a cyklicky procvičované. Zpracování umožňuje diferencovaný přístup k žákům s rozdílnou kvalitou znalostí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Matematika pro 4. ročník ZŠ - 1. část - Jana CoufalováObsahuje sčítání a odčítání v oboru do milionu, pamětné i písemné násobení čísel v oboru do milionu jednociferným činitelem. Gometrie: obvody čtverce a obdélníku, konstrukční úlohy s využitím rýsování kolmic a rovnoběžek, obvod trojúhelníku. Poskytuje úplný výklad probírané látky a velkou zásobu aplikačních cvičení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Matematika pro 4. ročník ZŠ 2. dílKniha - autor Jiří Kostečka, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií (978-80-7235-632-4)