Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk pro 4.ročník gymnázií (978-80-7235-632-4)Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk 4. ročník učebnice (978-80-7311-185-4)Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník - 1.díl - Hana Mikulenková , Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročník (978-80-7600-216-6)Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková , Český jazyk pro 4. ročník sš (978-80-7235-532-7)Přepracovaná učebnice Českého jazyka pro 5. ročník se více věnuje modernímu chápání světa dětí i dospělých. V souladu s koncepcí průřezových témat jsou do učebnice zařazeny texty, cvičení a úkoly akcentující multikulturalitu, ekologii i výchovu dětí směřující k budování vlastních postojů a hodnot jako jedinců, ale i jako členů společnosti, a to na úrovni vlasti, Evropy i celého světa. Posílením komunikativně zaměřených úloh byly zvýrazněny meziooborové souvislosti s učivem z oblasti Člověk a jeho svět, směřující ve výsledku k dosahování očekávaných výstupů v obou oblastech i k plynulému budování a rozvíjení klíčových kompetencí. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk pro 5.ročník základní školy: ii.část (80-7168-620-4)Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení). (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk pro 4.ročník základní školy: ii.část (80-7168-420-1)Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení). (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk pro 1.ročník soš metodická příručka (80-7235-250-4)Přepracovaná učebnice Českého jazyka pro 5. ročník se více věnuje modernímu chápání světa dětí i dospělých. V souladu s koncepcí průřezových témat jsou do učebnice zařazeny texty, cvičení a úkoly akcentující multikulturalitu, ekologii i výchovu dětí směřující k budování vlastních postojů a hodnot jako jedinců, ale i jako členů společnosti, a to na úrovni vlasti, Evropy i celého světa. Posílením komunikativně zaměřených úloh byly zvýrazněny meziooborové souvislosti s učivem z oblasti Člověk a jeho svět, směřující ve výsledku k dosahování očekávaných výstupů v obou oblastech i k plynulému budování a rozvíjení klíčových kompetencí. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk pro 4. ročník soš metodická příručka (80-7235-342-x)Učebnice Český jazyk 4 navazuje na učebnici pro 3. ročník tematicky i metodologicky. Jako v předchozích ročnících tvoří osu publikace narativní (vyprávěcí) linie, která propojuje jednotlivé oddíly a kapitoly do příběhového celku. Kromě úzké propojenosti s literární výchovou (především v oblasti očekávaných výstupů) podporuje učebnice mezioborové souvislosti s dalšími vzdělávacímu obory. Celá Modrá řada Český jazyk a literatura pro 1. stupeň ZŠ vychází vstříc požadavkům RVP, vede k očekávaným výstupům a rozvoji klíčových kompetencí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 - 4. ročník - Hana Mikulenková , Metodická příručka český jazyk pro 2. ročník zš (8595637001985)Pracovní sešit k učebnici Český jazyk 4 obsahuje úkoly různého stupně náročnosti, které sledují jednotlivé očekávané výstupy a společně rozvíjejí klíčové kompetence: od klasických doplňovacích cvičení přes hádanky, křížovky, úkoly k zamyšlení až k vlastním slohovým projevům. Zadání i řešení se často váží k postavám z učebnice, a tak jsou děti i při opakování a procvičování odměňovány novými informacemi o svých známých. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 - pracovní sešit - 4. ročník - Hana Mikulenková , Český jazyk 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-48-9)Úvodní kapitoly učebnice jsou věnovány zopakování učiva třetího ročníku. Dále se probírá např. učivo o slovních druzích, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves, stavba slova a věty jednoduché včetně seznámení se s jednoduchými souvětími. Postup vyvozování učební látky odkrývá nezodpovězené otázky, a tím žáky aktivizuje k poznávacím činnostem. Učebnice pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti žáků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ, brožovaná , Český jazyk 3. ročník učebnice: učebnice pro třetí ročník základní školy (978-80-7311-172-4)Téměř 80 stran pracovního sešitu Český jazyk 2 představuje pro děti pestré úkoly různého stupně náročnosti, které sledují jednotlivé očekávané výstupy a společně rozvíjejí klíčové kompetence: od klasických doplňovacích cvičení přes hádanky a křížovky k tvoření rýmů, opravování chyb a návodům na hry. Nezapomíná se ani na podněty k vlastním slohovým projevům (pohlednice, popis, líčení...). Zadání i řešení se často váží k postavám z imaginární školy v Morávce (sova Emílie, školník Dědeček...), a tak jsou děti i při opakování a procvičování odměňovány novými informacemi o svých známých z učebnice. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 2 pracovní sešit - 2. ročník - Hana Mikulenková, Radek Malý - Mikulenková Hana , Český jazyk pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-039-1)Učebnice Český jazyk 4 navazuje na učebnici pro 3. ročník tematicky i metodologicky. Jako v předchozích ročnících tvoří osu publikace narativní (vyprávěcí) linie, která propojuje jednotlivé oddíly a kapitoly do příběhového celku. Kromě úzké propojenosti s literární výchovou (především v oblasti očekávaných výstupů) podporuje učebnice mezioborové souvislosti s dalšími vzdělávacímu obory. Celá Modrá řada Český jazyk a literatura pro 1. stupeň ZŠ vychází vstříc požadavkům RVP, vede k očekávaným výstupům a rozvoji klíčových kompetencí. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 - Mikulenková Hana , Český jazyk pro 4.ročník základní školy: 1.část (80-7168-376-0)Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (Chovají se správně?, Jak doma pomáhám, Sklizeň ovoce, Můj kamarád Markus...). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, výklad, líčení, ale také např. výtvarné vyjádření). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2. ročník - 1.díl - Hana Mikulenková , Pracovní sešit český jazyk pro 4. ročník zš (978-80-7235-579-2)Přepracovaná učebnice Českého jazyka pro 5. ročník se více věnuje modernímu chápání světa dětí i dospělých. V souladu s koncepcí průřezových témat jsou do učebnice zařazeny texty, cvičení a úkoly akcentující multikulturalitu, ekologii i výchovu dětí směřující k budování vlastních postojů a hodnot jako jedinců, ale i jako členů společnosti, a to na úrovni vlasti, Evropy i celého světa. Posílením komunikativně zaměřených úloh byly zvýrazněny meziooborové souvislosti s učivem z oblasti Člověk a jeho svět, směřující ve výsledku k dosahování očekávaných výstupů v obou oblastech i k plynulému budování a rozvíjení klíčových kompetencí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková , Český jazyk 4 pracovní sešit pro 4. ročník 1 díl (978-80-7600-130-5)Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (Chovají se správně?, Jak doma pomáhám, Sklizeň ovoce, Můj kamarád Markus...). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, výklad, líčení, ale také např. výtvarné vyjádření). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková , Český jazyk 4 příručka učitele: pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-937-7)Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník - 1. díl - Hana Mikulenková , Český jazyk pro 8. ročník (978-80-7600-157-2)Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 3. ročník - 2.díl - Hana Mikulenková , Český jazyk pro 3.ročník gymnázií (80-7235-191-5)Přepracovaná učebnice Českého jazyka pro 5. ročník se více věnuje modernímu chápání světa dětí i dospělých. V souladu s koncepcí průřezových témat jsou do učebnice zařazeny texty, cvičení a úkoly akcentující multikulturalitu, ekologii i výchovu dětí směřující k budování vlastních postojů a hodnot jako jedinců, ale i jako členů společnosti, a to na úrovni vlasti, Evropy i celého světa. Posílením komunikativně zaměřených úloh byly zvýrazněny meziooborové souvislosti s učivem z oblasti Člověk a jeho svět, směřující ve výsledku k dosahování očekávaných výstupů v obou oblastech i k plynulému budování a rozvíjení klíčových kompetencí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5. ročník - 1.díl - Hana Mikulenková , Český jazyk 8. ročník učebnice: učebnice pro 8. ročník (978-80-7311-179-3)Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Kostečka Jiří , Český jazyk pro 6. ročník učebnice (978-80-7600-161-9)Tato učebnice je závěrečnou částí čtyřdílné řady učebnice českého jazyka pro všechny typy čtyřletých středních škol. Je zpracována podle aktuálních učebních dokumentů a vyhovje požadavkům RVP pro odborné školy. Klade si za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Čechová Marie , Český jazyk pro 1.ročník gymnázií (978-80-7235-400-9)Úvodní kapitoly učebnice jsou věnovány zopakování učiva třetího ročníku. Dále se probírá např. učivo o slovních druzích, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves, stavba slova a věty jednoduché včetně seznámení se s jednoduchými souvětími. Postup vyvozování učební látky odkrývá nezodpovězené otázky, a tím žáky aktivizuje k poznávacím činnostem. Učebnice pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti žáků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ, tvdá vazba , Český jazyk učebnice pro 6. ročník (978-80-7311-175-5)Tato učebnice je závěrečnou částí čtyřdílné řady učebnice českého jazyka pro všechny typy čtyřletých středních škol. Je zpracována podle aktuálních učebních dokumentů a vyhovje požadavkům RVP pro odborné školy. Klade si za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník SOŠ - Marie Čechová , Český jazyk pro 3. ročník soš (978-80-7235-523-5)Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Jiří Kostečka , Český jazyk pro 1. ročník soš (978-80-7235-427-6)Učebnice Český jazyk 5 navazuje na učebnici pro 4. ročník tematicky i metodologicky. Jako v předchozích ročnících tvoří osu publikace narativní (vyprávěcí) linie, která propojuje jednotlivé oddíly a kapitoly do příběhového celku. Kromě úzké propojenosti s literární výchovou (především v oblasti očekávaných výstupů) podporuje učebnice mezioborové souvislosti s dalšími vzdělávacímu obory. Celá Modrá řada Český jazyk a literatura pro 1. stupeň ZŠ vychází vstříc požadavkům RVP, vede k očekávaným výstupům a rozvoji klíčových kompetencí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 5 - 5. ročník - Hana Mikulenková , Český jazyk učebnice pro 9. ročník (978-80-7311-195-3)Nový třídílný titul Matematika a její aplikace 4 vám v mnoha směrech nebude neznámý, jeho jednotlivé části však jsou cele prakticky zaměřeny k naplňování očekávaných výstupů tak, aby vám pomohly u dětí co nejlépe rozvíjet klíčové kompetence dle požadavků RVP. (patro.cz)
Podobné produkty ako Matematika a její aplikace pro 4. ročník 1. díl - Mikulenková Hana , Český jazyk pro 2. ročník soš (978-80-7235-501-3)Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. a 3. ročníku, součástí učebnice je postupně se rozvíjející příběh, v němž vystupují již známé postavy skřítků, kouzelník a děti. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Do učebnice byly zařazeny také slohové oddíly, které napomáhají rozvoji komunikačních dovedností, získání základních návyků a dovedností spojených s psaním základních textů (dopis, blahopřání), podporují skupinovou práci, navozují mj. běžné situace, s nimiž se děti tohoto věku mohou setkat (telefonování, pomoc ostatním) a procvičují schopnosti orientovat se v nich, souvisle a plynule se v nich vyjadřovat. Učebnice kromě procvičování pravopisu a ostatních součástí uvedených v osnovách pomáhá rozvíjet i jazykový cit, slovní zásobu (např. díky jazykové hře, objasňování vzniku některých slov, vysvětlování významů slov) a nabízí dětem i učitelům materiál bohatý na zajímavosti a podněty k další práci. Na konci učebnice jsou zařazeny přehledné tabulky s gramatickými jevy (vzory podstatných jmen, časování sloves, slovesný způsob). V samém závěru učebnice je věnována jedna strana projektům, které vychází z jednotlivých motivačních textů. S doložkou MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy - Humpolíková P. , Český jazyk pro 9. ročník učebnice (978-80-7600-277-7)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Pád, číslo a rod podstatných jmen, Skloňování podstatných jmen, Slovesný způsob, druhy vět, Přísudek a podmět, Skladební skupina, shoda přísudku s podmětem, O větě jednoduché a souvětí, Přímá řeč, uvozovací věta. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy - Tenčlová Věra , Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 1. díl (978-80-7311-186-1)(patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy - Konopková Ludmila , Český jazyk 4. ročník pracovní sešit 2. díl (978-80-7311-187-8)Tato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Metodická příručka - Jiří Kostečka , Český jazyk 3 pracovní sešit: pracovní sešit pro 3. ročník (978-80-7600-038-4)Tato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka - Čechová MarieMetodická příručka pro učitele je nedílnou součástí Českého jazyka pro daný ročník. (patro.cz)
Podobné produkty ako Metodická příručka Český jazyk pro 4.ročník ZŠ - Buriánková MiladaTato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií Metodická příručka - Kostečka JiříUčebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Zvuková a psaná podoba slova, Stavba slova, Slova s předponami, Psaní i/í a y/ý po obojetných souhláskách, Řazení slov do skupin slovních druhů, Časování sloves. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila KonopkováPracovní sešit k učebnicím pro 4. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila KonopkováTato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Metodická příručka - Marie ČechováKniha – autor Marie Čechová, 158 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (80-7235-225-3)Kniha - autor Jiří Kostečka, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií (978-80-7235-632-4)Zajímavá matematika přitažlivě posiluje aplikační činnosti při výuce. 64 barevných stran plných cvičení, která se do běžné učebnice nevešla, pro děti, kterým by chyběla. Úkoly a úlohy, které mj. prověřují jak schopnost pracovat s abstraktními prvky, tak právě i opačnou schopnost aplikace matematických poznatků na svět okolo sebe, přiměřeně pro žáky třetího ročníku ZŠ (nákupy, počítání věcí okolo sebe, nacházení geometrických tvarů v přirozeném prostředí...), přinášejí dětem při jejich plnění dostatek možností k vlastním postřehům. Podporuje osvojování očekávaných výstup a rozvíjení klíčových kompetencí dle RVP. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zajímavá matematika pro 4. ročník - Josef Molnár, Hana MikulenkováPracovní sešit k učebnici Český jazyk 4 obsahuje úkoly různého stupně náročnosti, které sledují jednotlivé očekávané výstupy a společně rozvíjejí klíčové kompetence: od klasických doplňovacích cvičení přes hádanky, křížovky, úkoly k zamyšlení až k vlastním slohovým projevům. Zadání i řešení se často váží k postavám z učebnice, a tak jsou děti i při opakování a procvičování odměňovány novými informacemi o svých známých. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 pracovní sešit - Mikulenková HanaNový třídílný titul Matematika a její aplikace 4 vám v mnoha směrech nebude neznámý, jeho jednotlivé části však jsou cele prakticky zaměřeny k naplňování očekávaných výstupů tak, aby vám pomohly u dětí co nejlépe rozvíjet klíčové kompetence dle požadavků RVP. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Matematika a její aplikace pro 4. ročník 1. díl - 4. ročník - Hana MikulenkováPoutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. a 3. ročníku, součástí učebnice je postupně se rozvíjející příběh, v němž vystupují již známé postavy skřítků, kouzelník a děti. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Do učebnice byly zařazeny také slohové oddíly, které napomáhají rozvoji komunikačních dovedností, získání základních návyků a dovedností spojených s psaním základních textů (dopis, blahopřání), podporují skupinovou práci, navozují mj. běžné situace, s nimiž se děti tohoto věku mohou setkat (telefonování, pomoc ostatním) a procvičují schopnosti orientovat se v nich, souvisle a plynule se v nich vyjadřovat. Učebnice kromě procvičování pravopisu a ostatních součástí uvedených v osnovách pomáhá rozvíjet i jazykový cit, slovní zásobu (např. díky jazykové hře, objasňování vzniku některých slov, vysvětlování významů slov) a nabízí dětem i učitelům materiál bohatý na zajímavosti a podněty k další práci. Na konci učebnice jsou zařazeny přehledné tabulky s gramatickými jevy (vzory podstatných jmen, časování sloves, slovesný způsob). V samém závěru učebnice je věnována jedna strana projektům, které vychází z jednotlivých motivačních textů. S doložkou MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy - Grünhutová P., Humpolíková P.Orientační obsah 1. dílu: Metodický úvod Opakování - úvod Opakování - věty a slova Opakování - význam slova Opakování - slova spisovná a nespisovná Opakování - hlásky Opakování - slovní druhy Opakování - podstatná jména Podstatná jména - životnost Slovní druhy Opakování - přídavná jména, zájmena, číslovky Opakování - slovesa Opakování - slovní druhy ohebné Opakování - příslovce, předložky, spojky Opakování - částice, citoslovce Stavba slova Rozdíl mezi předponou a předložkou Opakování - vyjmenovaná slova po B Opakování - vyjmenovaná slova po L Opakování - vyjmenovaná slova po M Opakování - vyjmenovaná slova po P Opakování - vyjmenovaná slova po S Opakování - vyjmenovaná slova po V Opakování - vyjmenovaná slova po Z Předvánoční opakování Věta jednoduchá a souvětí Věta jednoduchá - podmět a přísudek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy (1. díl) - Jana PotůčkováPracovní sešit volně navazuje na učebnici českého jazyka, ale je vhodný i k doplnění učebnic českého jazyka pro 4. ročník ZŠ od jiných nakladatelství. Obsahuje různorodé úkoly k procvičení a osvojení učiva, jako doplňovací cvičení hravou formou, básničky, hádanky, skrývačky, rébusy, čtyřsměrky, křížovky apod. Učivo v pracovním sešitě je uspořádáno dle mluvnických celků. Učitel může jednotlivé úkoly z pracovního sešitu libovolně zařazovat ke stránkám v učebnici. Pracovní sešit je vhodný pro společnou práci ve třídě, samostatnou práci a také domáci přípravu žáků. S doložkou MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy - Grünhutová P., Humpolíková P.Přehledné a bohatě ilustrované učebnice. Obsahují spoustu jednoduchých her na motivaci k učení a procvičování učiva. Učebnice rozvíjí slovní zásobu, je didakticky pestrá, podporuje elementární mluvní cvičení a vyjadřovací pohotovost. Přímo na jednotlivých stránkách je uváděna metodika k úkolům. Atmosféra učebnice je veselá, klidná a přátelská. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy (2. díl) - Jana PotůčkováKniha - autor Marie Čechová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato učebnice je závěrečnou částí čtyřdílné řady učebnice českého jazyka pro všechny typy čtyřletých středních škol. Je zpracována podle aktuálních učebních dokumentů a vyhovje požadavkům RVP pro odborné školy. (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SŠ (978-80-7235-532-7)Připravili jsme novou učebnici Český jazyk 4, která je zpracována v souladu s RVP ZV. Doplňují ji pracovní sešity Český jazyk 4, 1. a 2. díl (4-76, 4-77). Učebnice obsahuje učivo 4. ročníku (nauka o slově a jeho stavba, vyjmenovaná slova – prohloubení učiva, slovní druhy, pravopis koncovek podstatných jmen, shoda podmětu s přísudkem). Texty a práce s nimi rozvíjejí čtenářskou gramotnost a čtení s porozuměním. Učivo je cyklicky procvičováno a opakováno různými typy úkolů, cvičení a didaktických her. Na mnoha místech navozuje práci dvojic či skupin a učí tak žáky týmové práci. V učebnici jsou zařazeny také úkoly, které vedou k práci s dalšími zdroji informací. Mezipředmětově je učivo propojeno s přírodovědou, vlastivědou i dalšími předměty, čímž umožňuje pracovat ve větších celcích, než je vyučovací hodina, vytvářet projekty, zařazovat aktivní metody práce. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročníkMatematika pro 4. ročník je první učebnicí pro 2. vzdělávací období 1. stupně ZŠ dle RVP. Učebnice splňuje základní požadavek RVP na to, aby učivo pro děti nebylo odtažitým abstraktním modelem, ale aby umožnilo přímou praktickou aplikaci. Teprve ta dětem dovolí pochopit základní matematické vztahy ve světě kolem nás a rozvíjet je a smysluplně a účelně využívat v běžném životě. Učebnice k tomu žáky vede jednak promyšlenou sestavou praktických úkolů – jsou ve funkčním spojení s výkladem, který je často spíše doplňuje a děti tak mnohé pochopí samy ještě dříve, než se to dozvědí z výkladu. Jednak je v tomto směru velmi vstřícná graficky – přehlednost a názorné ilustrace dají žákům mnohé pochopit a zároveň jim nabízejí neotřelé úkoly k řešení. (patro.cz)
Podobné produkty ako MATEMATIKA PRO 4. ROČNÍK - Josef Molnár; Hana Mikulenková - Molnár JosefMatematika pro 4. ročník je první učebnicí pro 2. vzdělávací období 1. stupně ZŠ dle RVP. Učebnice splňuje základní požadavek RVP na to, aby učivo pro děti nebylo odtažitým abstraktním modelem, ale aby umožnilo přímou praktickou aplikaci. Teprve ta dětem dovolí pochopit základní matematické vztahy ve světě kolem nás a rozvíjet je a smysluplně a účelně využívat v běžném životě. Učebnice k tomu žáky vede jednak promyšlenou sestavou praktických úkolů – jsou ve funkčním spojení s výkladem, který je často spíše doplňuje a děti tak mnohé pochopí samy ještě dříve, než se to dozvědí z výkladu. Jednak je v tomto směru velmi vstřícná graficky – přehlednost a názorné ilustrace dají žákům mnohé pochopit a zároveň jim nabízejí neotřelé úkoly k řešení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Matematika pro 4. ročník - 1.díl - Josef Molnár, Hana MikulenkováMatematika pro 4. ročník je první učebnicí pro 2. vzdělávací období 1. stupně ZŠ dle RVP. Učebnice splňuje základní požadavek RVP na to, aby učivo pro děti nebylo odtažitým abstraktním modelem, ale aby umožnilo přímou praktickou aplikaci. Teprve ta dětem dovolí pochopit základní matematické vztahy ve světě kolem nás a rozvíjet je a smysluplně a účelně využívat v běžném životě. Učebnice k tomu žáky vede jednak promyšlenou sestavou praktických úkolů – jsou ve funkčním spojení s výkladem, který je často spíše doplňuje a děti tak mnohé pochopí samy ještě dříve, než se to dozvědí z výkladu. Jednak je v tomto směru velmi vstřícná graficky – přehlednost a názorné ilustrace dají žákům mnohé pochopit a zároveň jim nabízejí neotřelé úkoly k řešení. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Matematika pro 4. ročník - 2.díl - Josef Molnár, Hana Mikulenková