Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Pád, číslo a rod podstatných jmen, Skloňování podstatných jmen, Slovesný způsob, druhy vět, Přísudek a podmět, Skladební skupina, shoda přísudku s podmětem, O větě jednoduché a souvětí, Přímá řeč, uvozovací věta. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy - Tenčlová Věra , Český jazyk pro 5.ročník základní školy: ii.část (80-7168-620-4)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Věta, Slovo, Slabika, Hláska a písmeno. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2.ročník základní školy - Tenčlová Věra , Český jazyk pro 4.ročník základní školy: ii.část (80-7168-420-1)Pracovní sešit k učebnicím pro 4. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy - a kolektiv Konopková - Tenčlová Věra , Český jazyk 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-48-9)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Pád, číslo a rod podstatných jmen, Skloňování podstatných jmen, Slovesný způsob, druhy vět, Přísudek a podmět, Skladební skupina, shoda přísudku s podmětem, O větě jednoduché a souvětí, Přímá řeč, uvozovací věta. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 2. část - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová , Český jazyk pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-039-1)Pracovní sešit k učebnicím pro 5. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5.ročník základní školy - a kolektiv Konopková - Tenčlová Věra , Český jazyk pro 4.ročník základní školy: 1.část (80-7168-376-0)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Kde se píše ě?, Spojujeme slova a věty, Třídíme souhlásky, Poznáváme a třídíme další slova, Párové souhlásky. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2.ročník základní školy - 2.část - a kolektiv Konopková - Tenčlová Věra , Český jazyk 3. ročník učebnice: učebnice pro třetí ročník základní školy (978-80-7311-172-4)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Kde se píše ě?, Spojujeme slova a věty, Třídíme souhlásky, Poznáváme a třídíme další slova, Párové souhlásky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2.ročník základní školy - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová , Český jazyk pro 2. ročník základní školy (978-80-7358-132-9)Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Věta, Slovo, Slabika, Hláska a písmeno. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 2.ročník základní školy - Ludmila Konopková, Věra Tenčlová , Český jazyk pro 2.ročník základní školy: 2.část (80-7168-685-9)Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. a 3. ročníku, součástí učebnice je postupně se rozvíjející příběh, v němž vystupují již známé postavy skřítků, kouzelník a děti. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Do učebnice byly zařazeny také slohové oddíly, které napomáhají rozvoji komunikačních dovedností, získání základních návyků a dovedností spojených s psaním základních textů (dopis, blahopřání), podporují skupinovou práci, navozují mj. běžné situace, s nimiž se děti tohoto věku mohou setkat (telefonování, pomoc ostatním) a procvičují schopnosti orientovat se v nich, souvisle a plynule se v nich vyjadřovat. Učebnice kromě procvičování pravopisu a ostatních součástí uvedených v osnovách pomáhá rozvíjet i jazykový cit, slovní zásobu (např. díky jazykové hře, objasňování vzniku některých slov, vysvětlování významů slov) a nabízí dětem i učitelům materiál bohatý na zajímavosti a podněty k další práci. Na konci učebnice jsou zařazeny přehledné tabulky s gramatickými jevy (vzory podstatných jmen, časování sloves, slovesný způsob). V samém závěru učebnice je věnována jedna strana projektům, které vychází z jednotlivých motivačních textů. S doložkou MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy - Humpolíková P. , Český jazyk pro 3.ročník základní školy: 1.část (80-7168-716-2)(patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy - Konopková Ludmila , Český jazyk pro 3. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-001-8)Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. a 3. ročníku, součástí učebnice je postupně se rozvíjející příběh, v němž vystupují již známé postavy skřítků, kouzelník a děti. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Do učebnice byly zařazeny také slohové oddíly, které napomáhají rozvoji komunikačních dovedností, získání základních návyků a dovedností spojených s psaním základních textů (dopis, blahopřání), podporují skupinovou práci, navozují mj. běžné situace, s nimiž se děti tohoto věku mohou setkat (telefonování, pomoc ostatním) a procvičují schopnosti orientovat se v nich, souvisle a plynule se v nich vyjadřovat. Učebnice kromě procvičování pravopisu a ostatních součástí uvedených v osnovách pomáhá rozvíjet i jazykový cit, slovní zásobu (např. díky jazykové hře, objasňování vzniku některých slov, vysvětlování významů slov) a nabízí dětem i učitelům materiál bohatý na zajímavosti a podněty k další práci. Na konci učebnice jsou zařazeny přehledné tabulky s gramatickými jevy (vzory podstatných jmen, časování sloves, slovesný způsob). V samém závěru učebnice je věnována jedna strana projektům, které vychází z jednotlivých motivačních textů. S doložkou MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy - Grünhutová P., Humpolíková P. , Český jazyk pro 2.ročník základní školy: 1.část (80-7168-664-6)Orientační obsah 1. dílu: Metodický úvod Opakování - úvod Opakování - věty a slova Opakování - význam slova Opakování - slova spisovná a nespisovná Opakování - hlásky Opakování - slovní druhy Opakování - podstatná jména Podstatná jména - životnost Slovní druhy Opakování - přídavná jména, zájmena, číslovky Opakování - slovesa Opakování - slovní druhy ohebné Opakování - příslovce, předložky, spojky Opakování - částice, citoslovce Stavba slova Rozdíl mezi předponou a předložkou Opakování - vyjmenovaná slova po B Opakování - vyjmenovaná slova po L Opakování - vyjmenovaná slova po M Opakování - vyjmenovaná slova po P Opakování - vyjmenovaná slova po S Opakování - vyjmenovaná slova po V Opakování - vyjmenovaná slova po Z Předvánoční opakování Věta jednoduchá a souvětí Věta jednoduchá - podmět a přísudek. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy (1. díl) - Jana Potůčková , Český jazyk pro 3.ročník základní školy: 2.část (80-7168-745-6)Pracovní sešit volně navazuje na učebnici českého jazyka, ale je vhodný i k doplnění učebnic českého jazyka pro 4. ročník ZŠ od jiných nakladatelství. Obsahuje různorodé úkoly k procvičení a osvojení učiva, jako doplňovací cvičení hravou formou, básničky, hádanky, skrývačky, rébusy, čtyřsměrky, křížovky apod. Učivo v pracovním sešitě je uspořádáno dle mluvnických celků. Učitel může jednotlivé úkoly z pracovního sešitu libovolně zařazovat ke stránkám v učebnici. Pracovní sešit je vhodný pro společnou práci ve třídě, samostatnou práci a také domáci přípravu žáků. S doložkou MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy - Grünhutová P., Humpolíková P. , Český jazyk 4 pro základní školy (978-80-7235-423-8)Přehledné a bohatě ilustrované učebnice. Obsahují spoustu jednoduchých her na motivaci k učení a procvičování učiva. Učebnice rozvíjí slovní zásobu, je didakticky pestrá, podporuje elementární mluvní cvičení a vyjadřovací pohotovost. Přímo na jednotlivých stránkách je uváděna metodika k úkolům. Atmosféra učebnice je veselá, klidná a přátelská. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy (2. díl) - Jana Potůčková , Český jazyk: přehled učiva základní školy (80-7168-892-4)Kniha - autor Ludmila Konopková; Věra Tenčlová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Pád, číslo a rod podstatných jmen, Skloňování podstatných jmen, Slovesný způsob, druhy vět, Přísudek a podmět, Skladební skupina, shoda přísudku s podmětem, O větě jednoduché a souvětí, Přímá řeč, uvozovací věta. (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy: II.část (80-7168-420-1) , Český jazyk 5: učebnice pro 5. ročník základní školy (978-80-88285-49-6)Kniha - autor Ludmila Konopková, 118 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník základní školy: 1.část (80-7168-376-0) , Český jazyk pro 2. ročník základní školy: pracovní sešit (978-80-7358-133-6)Kniha - autor P. Grünhutová; Lenka Hubeňáková; P. Humpolíková; Vladimír Volf, 136 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která navazuje na koncepci zpracování učebnice 2. a 3. ročníku, součástí učebnice je postupně se rozvíjející příběh, v němž vystupují již známé postavy skřítků, kouzelník a děti. Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím zajímavých dobrodružných textů různých forem, žánrů, typů, různého rozsahu a náročnosti, velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků. Do učebnice byly zařazeny také slohové oddíly, které napomáhají rozvoji komunikačních dovedností, získání základních návyků a dovedností spojených s psaním základních textů (dopis, blahopřání), podporují skupinovou práci, navozují mj. běžné situace, s nimiž se děti tohoto věku mohou setkat (telefonování, pomoc ostatním) a procvičují schopnosti orientovat se v nich, souvisle a plynule se v nich vyjadřovat. (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy: učebnice (978-80-7358-039-1) , Český jazyk 6: učebnice pro 6. ročník základní školy (978-80-87591-82-6)Pracovní sešit volně navazuje na učebnici českého jazyka, ale je vhodný i k doplnění učebnic českého jazyka pro 4. ročník ZŠ od jiných nakladatelství. Obsahuje různorodé úkoly k procvičení a osvojení učiva, jako doplňovací cvičení hravou formou, básničky, hádanky, skrývačky, rébusy, čtyřsměrky, křížovky apod. Učivo v pracovním sešitě je uspořádáno dle mluvnických celků. Učitel může jednotlivé úkoly z pracovního sešitu libovolně zařazovat ke stránkám v učebnici. Pracovní sešit je vhodný pro společnou práci ve třídě, samostatnou práci a také domáci přípravu žáků. S doložkou MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník základní školy - Pracovní - Grünhutová P., Humpolíková P. - Humpolíková P. , Český jazyk 2: učebnice pro 2. ročník základní školy (978-80-88285-10-6)Kniha - autor Zita Janáčková; Ilona Kirchnerová; Karla Ondrášková, 144 stran, česky Moderní barevná učebnice zpracovaná v souladu s RVP ZV a vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti. Inovativním prvkem jsou prozaické články, básničky a hádanky, které uvádějí každou kapitolu. Vedle gramatických úkolů jsou doplněny i otázkami k upevnění čtenářské gramotnosti. Zařazeny jsou i úkoly rozvíjející komunikativnost a etickou výchovu žáků. Průvodní postavou učebnice je malý čaroděj Magik a jeho kamarádka Lucinka. Součástí učebnice jsou také zajímavá cvičení, hry, soutěže, hádanky a doplňovačky. Učebnice obsahuje i průřezová témata, skupinové práce a mezipředmětové úkoly. Za každou velkou kapitolou následuje shrnutí učiva. Na konci učebnice je závěrečný test a řešení vybraných cvičení. V učebnici je vložena karta k soutěži "Drahokamy od Magika". Pokud žáci cvičení se symbolem drahokamu vypracují bez chyby, vybarví si za odměnu... (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4: učebnice pro 4. ročník základní školy (978-80-88285-48-9) , Český jazyk 7: učebnice pro 7. ročník základní školy (978-80-87591-91-8)Orientační obsah 1. dílu: * Metodický úvod Opakování - význam věty a slova Opakování - význam slova Opakování - hlásky Opakování - slovní druhy Opakování - podstatná jména Opakování - přídavná jména, zájmena, číslovky Opakování - slovesa Opakování - slovní druhy ohebné Opakování - příslovce, předložky, spojky Stavba slova Rozdíl mezi předponou a předložkou Opakování - vyjmenovaná slova po B Opakování - vyjmenovaná slova po L Opakování - vyjmenovaná slova po M Opakování - vyjmenovaná slova po P Opakování - vyjmenovaná slova po S Opakování - vyjmenovaná slova po V Opakování - vyjmenovaná slova po Z Věta jednoduchá a souvětí Věta jednoduchá -podmět a přísudek Podmět a přísudekSchváleno MŠMT ČR pod č.j. MSMT-35624/2016 dne 22. 12. 2016 na 6 let. Lektorovaly: Doc. PhDr. Jana Bartůňková, CSc., PhDr. Táňa Holasová, CSc., Mgr. Romana Prouzová, Mgr. Jaroslava Samková. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit z českého jazyka pro 4. ročník základní školy (1. díl) - Jana Potůčková , Český jazyk 9: učebnice pro 9. ročník základní školy (978-80-88285-17-5)Orientační obsah 2. dílu: * Vzory podstatných jmen rodu středního Vzory podstatných jmen rodu ženského Vzory podstatných jmen rodu mužského Souhrnná cvičení Slovesa - opakováníČasování sloves v přítomném časeČasování sloves v budoucím časeČasování sloves v minulém čase Opakování Shoda přísudku s podmětem rodu středního Shoda přísudku s podmětem rodu ženského Shoda přísudku s podmětem rodu mužského Shoda přísudku s podmětem nevyjádřeným OpakováníSchváleno MŠMT ČR pod č.j. MSMT-35624/2016 dne 22. 12. 2016 na 6 let. Lektorovaly: Doc. PhDr. Jana Bartůňková, CSc., PhDr. Táňa Holasová, CSc., Mgr. Romana Prouzová, Mgr. Jaroslava Samková (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit z českého jazyka pro 4. ročník základní školy (2. díl) - Jana Potůčková , Český jazyk 5 příručka učitele: pro 5. ročník základní školy (978-80-7238-963-6)Kniha - autor Zita Janáčková; Lenka Andrýsková, 84 stran, česky Moderní pracovní sešit Učíme se hrou s Magikem je zpracovaný v souladu s RVP ZV. Doplňuje učebnici Český jazyk 4 (s Magikem), edice Čtení s porozuměním. Učivo se obvykle vyvozuje z motivačního textu vycházejícího z krásné literatury. Doplňují ho otázky na porozumění přečtenému textu. Žáci jsou činnostní formou výuky motivováni k dosažení potřebných znalostí a vědomostí. K tomu mimo jiné přispívá propojení učiva českého jazyka s přírodovědou,vlastivědou i ostatními předměty. Učivo se průběžně opakuje na stranách nazvaných Opakování s Magikem (č. 1–6) a na dvojstraně Závěrečné opakování. Žáci jsou bodováni a podle počtu získaných bodů si mohou nalepit patřičnou samolepku s portrétem Magika. V závěru pracovního sešitu naleznete Návrhy čtvrtletních prací včetně gramaticky cílených diktátů. Správné řešení většiny cvičení najdete v klíči (str. 1–6 v protilehlé části sešitu). (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 Učíme se hrou s Magikem: pracovní sešit pro 4. ročník základní školy (978-80-87591-29-1) , Český jazyk 4 učíme se hrou s magikem: pracovní sešit pro 4. ročník základní školy (978-80-87591-29-1)Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk 4 příručka učitele: pro 4. ročník zákaldní školy (978-80-7238-937-7)Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník - Mikulenková Hana , Český jazyk 3 pro základní školy (978-80-7235-538-9)Úvodní kapitoly učebnice jsou věnovány zopakování učiva třetího ročníku. Dále se probírá např. učivo o slovních druzích, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves, stavba slova a věty jednoduché včetně seznámení se s jednoduchými souvětími. Postup vyvozování učební látky odkrývá nezodpovězené otázky, a tím žáky aktivizuje k poznávacím činnostem. Učebnice pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti žáků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ, brožovaná , Český jazyk 9 pro základní školy (978-80-7235-481-8)Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Kostečka Jiří , Český jazyk 2 pro základní školy (978-80-7235-542-6)Tato učebnice je závěrečnou částí čtyřdílné řady učebnice českého jazyka pro všechny typy čtyřletých středních škol. Je zpracována podle aktuálních učebních dokumentů a vyhovje požadavkům RVP pro odborné školy. Klade si za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Čechová Marie , Český jazyk 8 pro základní školy (978-80-7235-425-2)Úvodní kapitoly učebnice jsou věnovány zopakování učiva třetího ročníku. Dále se probírá např. učivo o slovních druzích, mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves, stavba slova a věty jednoduché včetně seznámení se s jednoduchými souvětími. Postup vyvozování učební látky odkrývá nezodpovězené otázky, a tím žáky aktivizuje k poznávacím činnostem. Učebnice pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti žáků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ, tvdá vazba , Český jazyk 8 pro základní školy (978-80-7235-649-2)Tato učebnice je závěrečnou částí čtyřdílné řady učebnice českého jazyka pro všechny typy čtyřletých středních škol. Je zpracována podle aktuálních učebních dokumentů a vyhovje požadavkům RVP pro odborné školy. Klade si za úkol především zdokonalovat schopnost žáků kultivovaně komunikovat, aniž by bylo potlačeno jazykové učivo. K tomu slouží cvičení, která v učebnicích převládají nad výklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník SOŠ - Marie Čechová , Český jazyk 7 pro základní školy (978-80-7235-391-0)Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Jiří Kostečka , Český jazyk 6 pro základní školy (978-80-7235-615-7)Na formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník - 1.díl - Hana MikulenkováNa formální výhody učebnice si děti navykly již ve 2. a 3. ročníku. Je pro ně přitažlivá hned z několika důvodů. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro snadnější manipulaci při práci je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou vedeny na tématech, která děti učí nové věci z jiných oblastí (Člověk a jeho svět) nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (rozvoj klíčových kompetencí, průřezová témata). Ve cvičebních textech se objevují také literární ukázky – básničky i krátké prózy – blízké dětskému vnímání ve 4. ročníku. Do češtiny se tak přirozeně vnášejí témata, která u dětí rozvíjejí komunikativní kompetence a zároveň vedou k upevňování, opakování a rozvíjení poznatků z oblasti Člověk a jeho svět (Na křižovatce, Jak se kde mluví, vyplňování dokladů). V učebnicích tak dochází k přirozené integraci učiva, zároveň to umožňuje posílit komunikativní složku učebnice, témata slouží k ústnímu i písemnému projevu dětí a úkoly podporují také komunikační spolupráci ve dvojicích či skupinkách. Celkově se těmito tématy otevírá přístup pro mezioborové souvislosti i průřezová témata. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník - 2.díl - Hana MikulenkováTato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií - Metodická příručka - Jiří KostečkaTato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka - Čechová MarieMetodická příručka pro učitele je nedílnou součástí Českého jazyka pro daný ročník. (patro.cz)
Podobné produkty ako Metodická příručka Český jazyk pro 4.ročník ZŠ - Buriánková MiladaTato metodická příručka se vztahuje k poslední části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro gymnázia, případně i pro další střední školy. Učebnice jsou zpracovány podleplatných osnov pro 4letá gymnázia a vyšší ročníky víceletých gymnázií a zcela respektují Katalog cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka. Garancí kvality projektu učebnic je to, že je výsledkem zkušeného a úspěšného gymnaziálního učitele a spoluautora výše uvedeného Katalogu cílových požadavků. Ke každé z učebnic patří metodická příručka. Celou řadu doplňuje publikace s testovými úlohami pro kvalitní přípravu maturantů na zkoušku dospělosti (autor J. Kostečka, konzultant F. Brož). Tuto řadu učebnic ČJ paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.) . Jejich pojetí je rovněž v souladu s Katalogem cílových požadavků ke společné části maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií Metodická příručka - Kostečka JiříUčebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Zvuková a psaná podoba slova, Stavba slova, Slova s předponami, Psaní i/í a y/ý po obojetných souhláskách, Řazení slov do skupin slovních druhů, Časování sloves. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - 1. část - Ludmila KonopkováPracovní sešit k učebnicím pro 4. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník ZŠ - Pracovní sešit - Ludmila KonopkováTato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ - Metodická příručka - Marie ČechováKniha – autor Marie Čechová, 158 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Ucelená čtyřdílná řada učebnic osvědčeného autorského týmu je určena pro výuku na všech typech středních odborných škol. Je zpracována podle učebních osnov pro SOŠ, připravuje již ale také pro nové pojetí maturitní zkoušky. Všechny učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ (80-7235-225-3)Kniha - autor Jiří Kostečka, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čtvrtá ze souboru čtyř prakticky pojatých učebnic s množstvím cvičení a úkolů. Autor systematicky vede žáky k osvojování klíčových kompetencí v oblasti jazykového systému a praktické stylistiky. Učebnice tak rozvíjejí abstraktní myšlení středoškoláků, stejně jako dovednost formulovat smysluplné a stylizačně přiměřené slohové útvary. Zároveň připravují žáky ke zvládnutí maturitní zkoušky. Učebnice jsou doplněny metodickými příručkami pro učitele, které obsahují řešení všech cvičení. Obsah: vybrané kapitoly z obecné jazykovědy, historický vývoj češtiny, česká jazykověda v 1. pol. 20. stol., Bohuslav Havránek, nauka o slohu, administrativní styl, umělecký styl, řečnický styl, kapitoly z nauky o komunikaci, česká jazykověda od 2. pol. 20. stol. do současnosti, Vladimír Šmilauer, souhrnné opakování a procvičování. (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4.ročník gymnázií (978-80-7235-632-4)Kniha - autor Marie Čechová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato učebnice je závěrečnou částí čtyřdílné řady učebnice českého jazyka pro všechny typy čtyřletých středních škol. Je zpracována podle aktuálních učebních dokumentů a vyhovje požadavkům RVP pro odborné školy. (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SŠ (978-80-7235-532-7)Připravili jsme novou učebnici Český jazyk 4, která je zpracována v souladu s RVP ZV. Doplňují ji pracovní sešity Český jazyk 4, 1. a 2. díl (4-76, 4-77). Učebnice obsahuje učivo 4. ročníku (nauka o slově a jeho stavba, vyjmenovaná slova – prohloubení učiva, slovní druhy, pravopis koncovek podstatných jmen, shoda podmětu s přísudkem). Texty a práce s nimi rozvíjejí čtenářskou gramotnost a čtení s porozuměním. Učivo je cyklicky procvičováno a opakováno různými typy úkolů, cvičení a didaktických her. Na mnoha místech navozuje práci dvojic či skupin a učí tak žáky týmové práci. V učebnici jsou zařazeny také úkoly, které vedou k práci s dalšími zdroji informací. Mezipředmětově je učivo propojeno s přírodovědou, vlastivědou i dalšími předměty, čímž umožňuje pracovat ve větších celcích, než je vyučovací hodina, vytvářet projekty, zařazovat aktivní metody práce. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 učebnice pro 4 ročníkKniha - autor Marie Čechová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Tato metodická příručka se vztahuje k závěrečné části čtyřdílné řady učebnic českého jazyka pro střední odborné školy. Učebnice jsou zpracovány podle platných standardů vzdělávání pro daný typ školy, připravují žáky cíleně na nové pojetí maturitní zkoušky. Pro každý ročník je určena jedna učebnice a jedna metodická příručka pro učitele. Vhodným a potřebným doplňkem učebnic je Základní mluvnice českého jazyka, která koresponduje s pojetím a obsahem učebnic. Tuto řadu učebnic českého jazyka paralelně provází čtyřdílný soubor učebnic literatury a čítanek (J. Soukal a kol.). Jejich pojetí rovněž připravuje žáky na novou maturitu (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 4. ročník SOŠ Metodická příručka (80-7235-342-X)Kniha – autor Milada Buriánková; Martina Šmejkalová; Zdeňka Dvořáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 4. ročník ZŠ. (alza.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-579-2)Kniha - autor Milada Buriánková; Martina Šmejkalová; Zdeňka Dvořáková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit k učebnici českého jazyka pro 4. ročník ZŠ. (alza.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit Český jazyk pro 4. ročník ZŠ (978-80-7235-652-2)Kniha - autor Ludmila Konopková; Věra Tenčlová, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrovaná. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. Z obsahu učiva: Rozkazovací způsob, Podmiňovací způsob, co jsou přídavná jména, jejich druhy, Skloňování a pravopis přídavných jmen, Poznáváme zájmena, druhy zájmen, Číslovky a jejich druhy,, Skladba – podmět a přísudek, Shoda podmětu s přísudkem, Věta jednoduchá a souvětí, Druhy vět, Řeč přímá, řeč nepřímá. (alza.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk pro 5.ročník základní školy: II.část (80-7168-620-4)Pracovní sešit pro tvořivý styl výuky, mezipředmětové vztahy a zapojení žáků do výuky procvičuje zejména učivo: nauka o slově, význam slov, stavba slova, vyjmenovaná slova, slovní druhy, podstatná jména, slovesa, stavba věty a základní skladební dvojice. Na konci sešitu je klíč s řešením. NNS460 (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 nově (pracovní sešit) pro 4. ročník ZŠPřipravili jsme nový dvoubarevný pracovní sešit k nové učebnici Český jazyk 4 (4-75). Pracovní sešit rozvíjí a procvičuje učivo tak, aby všichni žáci dospěli k dobrému zvládnutí učiva. Je připraven pro tvořivou a aktivní práci. Různé činnosti, úkoly a cvičení procvičují a upevňují učivo tohoto ročníku. I tento sešit má zařazeny mnohé mezipředmětové vztahy. Součástí pracovního sešitu je klíč ke cvičením. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 4 Pracovní sešit pro 4. ročník 1 dílPracovní sešit k učebnicím pro 2. r. je součástí řady, ve které autorky vycházejí z klasických metod výkladu a používají přitom moderní prvky – hádanky, křížovky apod. Je bohatě barevně ilustrované. Předností řady je propojenost výkladu gramatiky a slohu, což vede k rozvíjení komunikativních dovedností žáků a k zdokonalování mluveného i psaného projevu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Český jazyk 2.r. ZŠ - Pracovní sešit - Konopková L.,Tenčlová V. - Tenčlová Věra