Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha

eBook: Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.

Podívejte se také Altom Skleněná cukřenka Klara, 270 ml

cena 180.0 Kč
Detail

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově (9788024652818)

Elektronická kniha - autor Klára Daďová, Pavlína Nováková, kolektiv, Jitka Vařeková a Více autorů, 198 stran, česky Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.

Podívejte se také Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)

cena 180.0 Kč
Detail

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková

Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.

Podívejte se také Molavcová Jitka, Pergl Tomáš: Nejznámější pohádky v písničkách - CD (RG0065-2831)

cena 233.0 Kč
Detail

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová

Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví.

Objev podobné jako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami - Jitka Kendíková, Anna Trousilová

cena 349.0 Kč
Detail

Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - Georgina Durrant

Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické aktivity. Hry nejsou náročné na přípravu a nevyžadují žádné zvláštní pomůcky. Rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.Georgina Durrant je učitelka a koordinátorka speciálněpedagogické péče. Má dvě malé děti.

Objev podobné jako Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - Georgina Durrant

cena 241.0 Kč
Detail

Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (978-80-262-2028-2)

Kniha - autor Georgina Durrant, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické aktivity. Hry nejsou náročné na přípravu a nevyžadují žádné zvláštní pomůcky. Rozvíjejí dovednosti, které jsou důležité pro úspěšné učení, jako je koncentrace, rozlišování detailů či jemná motorika, a mohou posloužit jako motivace pro další školní práci.

Objev podobné jako Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (978-80-262-2028-2)

cena 239.0 Kč
Detail

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)

Kniha - autor Jitka Kendlíková, 134 stran, česky, brožovaná Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě...

Objev podobné jako Školák se speciálními vzdělávacími potřebami: Praktická příručka s pracovními listy a metodickými po (978-80-7496-305-6)

cena 324.0 Kč
Detail

Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)

Kniha - autor Jitka Kendíková; Miroslav Vosmik, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také...

Objev podobné jako Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)

cena 226.0 Kč
Detail

Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu (9788024650616)

Elektronická kniha - autor Libor Flemr, kolektiv a Více autorů, 96 stran, česky Učební text je určen studentům bakalářských a magisterských studijních programů akreditovaných na UK FTVS. Publikace reflektuje důležitost praxí pro budoucí učitele tělesné výchovy, trenéry ve sportu a odborníky na aplikované pohybové aktivity. Jednotlivé kapitoly obsahují podklady pro plnění pedagogických praxí ve školní tělesné výchově, odborných praxí ve sportu a odborných praxí pro osoby se specifickými potřebami a také formální parametry zápočtových požadavků. Autory jsou pedagogičtí pracovníci oddělení praxí z katedry pedagogiky, psychologie a didaktiky TV a sportu na UK FTVS. Tento nově vydávaný učební text plně nahrazuje publikaci Odborné a pedagogické praxe ve sportu a tělesné výchově od Pavla Tilingera a kol. z roku 2014.

Objev podobné jako Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu (9788024650616)

cena 110.0 Kč
Detail

Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu - Libor Flemr - e-kniha

eBook: Učební text je určen studentům bakalářských a magisterských studijních programů akreditovaných na UK FTVS. Publikace reflektuje důležitost praxí pro budoucí učitele tělesné výchovy, trenéry ve sportu a odborníky na aplikované pohybové aktivity. Jednotlivé kapitoly obsahují podklady pro plnění pedagogických praxí ve školní tělesné výchově, odborných praxí ve sportu a odborných praxí pro osoby se specifickými potřebami a také formální parametry zápočtových požadavků. Autory jsou pedagogičtí pracovníci oddělení praxí z katedry pedagogiky, psychologie a didaktiky TV a sportu na UK FTVS. Tento nově vydávaný učební text plně nahrazuje publikaci Odborné a pedagogické praxe ve sportu a tělesné výchově od Pavla Tilingera a kol. z roku 2014.

Objev podobné jako Pedagogické praxe v tělesné výchově a odborné praxe ve sportu - Libor Flemr - e-kniha

cena 110.0 Kč
Detail

Subjektivní vnímání tělesné zátěže - Klára Daďová - e-kniha

eBook: Monografie se zabývá subjektivně vnímanou námahou při pohybové aktivitě, shrnuje současnou úroveň poznání v této oblasti a uvádí výsledky původního výzkumu. Ve výzkumné části autorka využila Borgovu RPE (Rating of Perceived Exertion) škálu u kardiologických pacientů. Pomocí Borgovy škály se v laboratorních podmínkách jedinci učí vnímat vztah mezi subjektivně vnímanými pocity námahy a objektivními ukazateli kardiovaskulární zátěže. To jim z dlouhodobého hlediska napomáhá lépe odhadovat a řídit intenzitu zatížení v průběhu pohybové terapie.

Objev podobné jako Subjektivní vnímání tělesné zátěže - Klára Daďová - e-kniha

cena 110.0 Kč
Detail

Kam dál? Ukončování školní docházky a plánování přechodu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - Jaromír Maštalíř - e-kniha

eBook: Publikace se zaměřuje na specifické téma, primárně orientované na žáky s mentálním či kombinovaným postižením v období ukončování povinného vzdělávání. S odkazem na zpracovaná teoretická východiska a rámec lze toto téma označit jako nedostatečně probádané, a to zejména v našich podmínkách. Cílem je realizovat, popsat a následně evaluovat proces podpory při ukončování povinné školní docházky a plánování přechodu u vybraných žáků s mentálním postižením ze školy do další etapy jejich života, sumarizovat získaná zjištění osob facilitujících tento proces a následně navrhnout doporučení pro možnou implementaci procesu plánování přechodu do speciálněpedagogické praxe. Dále se autor pokusil identifikovat, popsat a analyzovat současný stav problematiky z perspektivy třídních učitelů pracujících s těmito žáky a sociálních pracovníků vybraných zařízení sociální služeb ve vybraných krajích České republiky.

Objev podobné jako Kam dál? Ukončování školní docházky a plánování přechodu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - Jaromír Maštalíř - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě (9788024644370)

Elektronická kniha - autor Ludmila Fialová a David Cihlář, 166 stran, česky Předkládaná publikace sleduje problematiku hodnocení v tělesné výchově, postoje žáků k tomuto předmětu, jejich motorickou výkonnost, rodinné prostředí žáků a další oblasti, které s touto problematikou úzce souvisí. Autoři se snaží o komplexní pohled na celek, ale současně se jednotlivým oblastem velmi podrobně věnují. Poukazují u nich na rozdíly, které nastaly ve srovnání s předchozími výzkumy.

Objev podobné jako Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě (9788024644370)

cena 150.0 Kč
Detail

Pedagogicko-psychologické aspekty expresivních terapií u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami - Petra Potměšilová - e-kniha

eBook: Kolektivní monografie přináší speciálněpedagogický pohled na vybrané expresivní terapie. Úvodní kapitola tvoří teoretický popis expresivních terapií a jejich současný stav v České republice a na Slovensku. Na ni pak navazují praktické kapitoly v nichž jsou rozebírány jednotlivé expresivní terapie. Jako první je uvedena nejstarší terapie, která pracuje s vizuálním uměním (arteterapie), dále pak terapie, které vycházejí z přirozené dětské činnosti - hry (metoda práce v hliněném poli, herní terapie), a terapie, které pracují s psaným příběhem (dramaterapie, resp. Bibliodrama,a tvůrčí psaní). V každé kapitole jsou nejdříve uvedena teoretická východiska jednotlivých terapií, dále pak příklady z praxe a kazuistika. Kapitoly jsou pak doplněny i o konkrétní výzkumné aktivity.

Objev podobné jako Pedagogicko-psychologické aspekty expresivních terapií u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami - Petra Potměšilová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě - Ludmila Fialová, David Cihlář - e-kniha

eBook: Předkládaná publikace sleduje problematiku hodnocení v tělesné výchově, postoje žáků k tomuto předmětu, jejich motorickou výkonnost, rodinné prostředí žáků a další oblasti, které s touto problematikou úzce souvisí. Autoři se snaží o komplexní pohled na celek, ale současně se jednotlivým oblastem velmi podrobně věnují. Poukazují u nich na rozdíly, které nastaly ve srovnání s předchozími výzkumy.

Objev podobné jako Hodnocení ve školní tělesné výchově a postoje žáků k pohybové aktivitě - Ludmila Fialová, David Cihlář - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)

Kniha - autor Jitka Kendíková, 230 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 20 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti přírodovědy. Publikace je rozdělena do tematických kapitol, které se věnují základním přírodovědným tématům, jako jsou obecné poznatky z přírodovědy, rostliny, zvířata, typy krajiny, člověk a vesmír. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ...

Objev podobné jako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 4: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku přír (978-80-88429-49-4)

cena 196.0 Kč
Detail

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)

Kniha - autor Jitka Kendíková, 52 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 18 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ. Slouží zejména k rozvoji slovní zásoby z oblasti matematiky – aritmetiky i geometrie. Žáci se při práci s listy seznámí se základními pojmy, budou zlepšovat jazykové kompetence i logické myšlení. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjejí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění nebo jemnou motoriku. Prostor je věnován také mezipředmětovým vztahům. I když jsou pracovní listy primárně určeny pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ), lze je využívat i pro ostatní žáky, zejména ty se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložené materiály jsou vhodné jak k individuální, tak ke skupinové práci. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik...

Objev podobné jako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 3: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku mate (978-80-88429-48-7)

cena 206.0 Kč
Detail

Anglický jazyk (978-80-7496-273-8)

Kniha - autor Petra Lexová; Jitka Tůmová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Anglický jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku anglického jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním. Využijí ji zejména pedagogové na druhém stupni, nicméně inspiraci pro práci v oblasti inkluzivního vzdělávání v ní najdou i asistenti pedagogů a další pedagogičtí pracovníci.

Objev podobné jako Anglický jazyk (978-80-7496-273-8)

cena 321.0 Kč
Detail

Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie (978-80-7367-788-6)

Kniha - autor Richard Jedlička, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel – žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících.

Objev podobné jako Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie (978-80-7367-788-6)

cena 289.0 Kč
Detail

Český jazyk (978-80-7496-272-1)

Kniha - česky Příručka Český jazyk z edice Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ, si klade za cíl ukázat vyučujícím českého jazyka možnosti, jak pracovat s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách. Přináší jak teorii, tak praktické ukázky pracovních listů, které by měly být zdrojem inspirace pro učitele, asistenty pedagoga, ale i rodiče.

Objev podobné jako Český jazyk (978-80-7496-272-1)

cena 279.0 Kč
Detail

Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)

Kniha - česky Čítanka 5 vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií Verze pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami obsahuje vše co nová Čítanka 5, ale navíc je zvětšena na formát A4 a je doplněna o prvky usnadňující žákům čtení a porozumění textu. Žáci tak budou moci pracovat se stejnou učebnicí jako jejich spolužáci. Rozšířená verze Čítanky pro 5. ročník pamatuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Na jednotlivých stránkách jsou v barevných bočních pruzích a v dolní části stránek přidány další úkoly, které je možné využívat pro nápravu některých individuálních specifických obtíží. Úkoly se zaměřují zejména na: • rozvoj čtenářských dovedností • zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování • zpevnění percepce sluchové • zpevnění percepce zrakové • jistotu v pravolevé orientaci • rozšíření znalostí • posílení logického myšlení Učebnice má...

Objev podobné jako Čítanka pro 5. ročník (978-80-7600-114-5)

cena 179.0 Kč
Detail

A proč ne? (978-80-905576-8-0)

Elektronická kniha - autor PhDr. Jitka Kendíková, 120 stran, česky A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj...

Objev podobné jako A proč ne? (978-80-905576-8-0)

cena 175.0 Kč
Detail

Testy 2024-2025 z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ - Julie Nováková, Lucie Peštuková, Michala Vacíková

Aktualizované vydání příručky Testy 2023–2024, která uchazečům o studium na střední škole pomůže systematicky se připravit na jednotné přijímací zkoušky: Dostanou důležité informace o zkoušce, seznámí se s typy testových úloh, postupně si důkladně procvičí všechny dílčí oblasti (např. pravopis, porozumění textu) a poté si vyzkouší deset komplexních cvičných didaktických testů. Součástí příručky je i stručná základní teorie, v matematice řešené úlohy, zpětná vazba a klíč ke všem obsaženým úlohám. Příručka odpovídá Specifikacím požadavků pro jednotnou přijímací zkoušku platným od školního roku 2021/2022.

Objev podobné jako Testy 2024-2025 z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ - Julie Nováková, Lucie Peštuková, Michala Vacíková

cena 232.0 Kč
Detail

Rok I.: aneb Průvodce společným vzděláváním pro vedení škol i celý učitelský sbor (978-80-88163-90-9)

Kniha - autor Jitka Kendíková, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Jitka Kendíková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul připomíná a představuje důležité legislativní změny, které vešly v účinnost od 1. 9. 2016. Nezabývá se však jen novelizací § 16 školského zákona, ale také mnoha dalšími novinkami, které následovaly. Autorka se věnuje nejen vzdělávání žáků s nějakou „diagnózou“, ale nezapomíná ani na žáky cizince a osoby, které studovaly v zahraničí. Upozorňuje i na mýty, drobné nepravdy a mylné interpretace spojené se sledovanými legislativními změnami. Pokouší se je nejen pojmenovat, ale i vysvětlit. Zároveň se snaží upozornit na některá slabá místa, která se v této souvislosti objevila v každodenní praxi ve školách. V knize přináší příběhy devíti konkrétních žáků základní školy. Všichni patří v širším slova smyslu mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich osud do značné míry ovlivnily popisované legislativní změny.

Objev podobné jako Rok I.: aneb Průvodce společným vzděláváním pro vedení škol i celý učitelský sbor (978-80-88163-90-9)

cena 219.0 Kč
Detail

A proč ne?: Nebývale otevřený rozhovor ředitelky školy se svými studenty (978-80-905576-8-0)

Kniha - autor Jitka Kendíková; Jan Mazel; Jan Sládek, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a...

Objev podobné jako A proč ne?: Nebývale otevřený rozhovor ředitelky školy se svými studenty (978-80-905576-8-0)

cena 181.0 Kč
Detail

A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...

Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

cena 175.0 Kč
Detail

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)

Kniha - autor Věra Čadilová; Zuzana Žampachová, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky. Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina...

Objev podobné jako Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)

cena 217.0 Kč
Detail

Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)

Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se...

Objev podobné jako Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)

cena 189.0 Kč
Detail

Совремeнная дидактика русского языка как второго иностранного - Rozboudová Lenka, Jakub Konečný - e-kniha

eBook: Předkládaná monografie je věnována vybraným aspektům výuky ruštiny jako dalšího cizího jazyka v českém jazykovém a vzdělávacím prostředí. V knize jsou rozebírána témata, která různým způsobem utvářejí proces učení se ruskému jazyku, – motivace, aktivizující metody ve výuce ruského jazyka, možnosti využití ICT, interdisciplinární přístup ve výuce ruštiny, utváření interkulturní komunikační kompetence, práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu výuky ruského jazyka a hodnocení žáků.

Objev podobné jako Совремeнная дидактика русского языка как второго иностранного - Rozboudová Lenka, Jakub Konečný - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Marie Najmonová

Publikace se zabývá tématem spolupráce učitelů mateřských škol s dalšími institucemi, odborníky a s rodiči, kteří se všichni podílejí na výchově a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Již v mateřské škole se totiž můžeme setkat s dětmi, kterým je potřeba poskytnout podpůrná opatření, jež vedou k minimalizaci bariér vyplývajících ze specifických potřeb těchto dětí. Právě pro rozvoj a podporu těchto jedinců je potřeba úzká a kontinuální spolupráce mateřské školy nejen s rodinou, ale i s dalšími odborníky. V knize je představeno sedm případových studií, jejichž prostřednictvím autorky nastiňují způsoby podpory dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí, dítěte s ADHD a vývojovou dysfázií, se zrakovým postižením, s kombinovaným postižením, dětí s odlišným mateřským jazykem a také dítěte s poruchou autistického spektra. Nechybí ani seznam dalších spolupracujících a podpůrných organizací a ukázka Individuálního vzdělávacího plánu a Plánu pedagogické podpory. Kniha je určena současným i budoucím učitelům v mateřských školách, dále rodičům dětí předškolního věku, ale i školním psychologům, speciálním pedagogům a odborníkům ze školských poradenských zařízení a dalších spolupracujících institucí.

Objev podobné jako Spolupráce mateřské školy se školským poradenským zařízením - Marie Najmonová

cena 251.0 Kč
Detail

Školní zralost a dítě s SVP: v praxi mateřské školy

Specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Pátý díl ediční řady Školní zralost se věnuje problematice přípravě dětí s SVP na školní docházku z praktického hlediska. Publikace pojednává o začlenění dětí s SVP jak do běžné, tak do speciální třídy MŠ, o specifikách jejich předškolní přípravy či o komunikaci s jejich rodiči. Dozvíte se o zkušenostech s přípravou na školní docházku u dětí ze sociálně vyloučeného prostředí a o výstupech evropského projektu WELCOME, které jsou určeny (nejen) dětem s SVP.

Objev podobné jako Školní zralost a dítě s SVP: v praxi mateřské školy

cena 327.0 Kč
Detail

Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika (978-80-7496-421-3)

Kniha - autor Miroslava Bartoňová; Dagmar Opatřilová; Marie Vítková, 128 stran, česky Čtvrtý díl ediční řady Školní zralost představuje specifika vzdělávání a diagnostiky dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v posledním předškolním ročníku mateřské školy. Diagnostiku školní zralosti a připravenosti u těchto dětí autorky příspěvků představují především jako oblast, která není jen doménou odborníků a učitelů v mateřských školách, nýbrž je součástí zájmu rodičů a dospělých, kterým jde především o zdravý vývoj dětí.

Objev podobné jako Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika (978-80-7496-421-3)

cena 286.0 Kč
Detail

Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová

Pracovní sešit je určen pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením.Tento pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 1. díl“ vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo jsme záměrně zvolili většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky a motivační otázky na upevnění čteného textu.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 1. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.Pracovní sešit byl úspěšně vyzkoušen u žáků s dyslexií a LMP. Je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách.

Objev podobné jako Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová

cena 169.0 Kč
Detail

Čítanka pro 2. ročník: Vhodná i pro žáky se SVP (978-80-7600-245-6)

Kniha - česky Představujeme vám novou řadu čítanek pro 1. stupeň vhodnou i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Všem žákům pomáhají zlepšovat jejich čtenářskou dovednost i obratnost ve vyjadřování a žákům se SVP usnadňují jejich inkluzi v běžné třídě.

Objev podobné jako Čítanka pro 2. ročník: Vhodná i pro žáky se SVP (978-80-7600-245-6)

cena 175.0 Kč
Detail

Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova (0745760319060)

Kniha - autor Martin Staněk, 2 stran, česky, Volné listy - autor Martin Staněk, 2 stran, česky, volné listy Přehledová tabulka vyjmenovaných slov obrázkově zpracovaná pro snadné zapamatování vyjmenovaných slov B, L, M, P, S, V, Z. Pomůcka slouží pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami i pro všechny děti, které mají problém se zapamatováním vyjmenovaných slov.

Objev podobné jako Obrázková přehledová tabulka učiva Vyjmenovaná slova (0745760319060)

cena 52.0 Kč
Detail

Vysokoškolská pedagogika (978-80-247-4054-6)

Elektronická kniha - autor Milan Slavík, kolektiv a, 256 stran Monografie chce přispět kávytvoření solidní báze vysokoškolské pedagogiky, mj. se zabývá využitím didaktické techniky a technologie, psychickými zvláštnostmi vysokoškolských studentů, profesním standardem vysokoškolského učitele, rozvojem dovedností v pedagogické komunikaci, hodnocením výsledků výuky a neopomíná ani problematiku výuky studentů se speciálními vzdělávacími potřebami.

Objev podobné jako Vysokoškolská pedagogika (978-80-247-4054-6)

cena 254.0 Kč
Detail

Nejvýznamnější čeští spisovatelé - Přehledová tabulka učiva - Veronika Štroblová

Přehledně zpracovaný přehled učiva pro pedagogy podle potřeb žáků. Přehledová tabulka učiva – Přehled českých spisovatelů zpracovaný do přehledného souhrnu. Celkem 24 autorů, jejich život a nejvýznamnější díla pro snadné zapamatování. Tabulka je dobrým pomocníkem do hodiny literatury na druhém stupni základní školy. •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami •Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia

Objev podobné jako Nejvýznamnější čeští spisovatelé - Přehledová tabulka učiva - Veronika Štroblová

cena 37.0 Kč
Detail

Přehledová tabulka učiva Přehled logopedie (978-80-88368-62-5)

Kniha - autor Šárka Smitková; Andrea Schmalzová, 1 stran, česky, Volné listy - česky Přehledně zpracovaný přehled učiva pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Přehled panovníků českých zemí slouží pro žáky prvního a druhého stupně základní školy jako pomůcka do vlastivědy a dějepisu •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami •Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia

Objev podobné jako Přehledová tabulka učiva Přehled logopedie (978-80-88368-62-5)

cena 52.0 Kč
Detail

Učíme se počítat - Zuzana Vítová, Radek Drápela

Pracovní sešit na rozvoj matematických představPracovní sešit je určen dětem v běžných mateřských školách, ale i pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami jak ve školce, tak na prvním stupni základní školy.Je vhodný také pro předškoláky a děti v 1. třídě na domácí procvičování. Pracovní sešit obsahuje poměrně velké množství cvičení, to proto, aby si dítě mohlo co nejvíceupevňovat předmatematické představy, které jsou velmi důležité pro vývoj dítěte a následný úspěch při počítání v matematice, ale i v běžných situacích života.

Objev podobné jako Učíme se počítat - Zuzana Vítová, Radek Drápela

cena 189.0 Kč
Detail

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole: Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování (978-80-88290-76-6)

Kniha - autor Jitka Kendíková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné...

Objev podobné jako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole: Pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování (978-80-88290-76-6)

cena 181.0 Kč
Detail

Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)

Kniha - autor Jitka Kendíková, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Soubor pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat v problematice učiva předmětu vlastivěda. Pochopí základní pojmy, seznámí se s českými pověstmi, s významnými historickými osobnostmi a událostmi, kulturními památkami a zeměpisnými zajímavostmi, symboly české státnosti, českými zvyky a tradicemi a mnoha dalšími tématy. Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno několik jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních...

Objev podobné jako Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole 2: Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlas (978-80-88429-14-2)

cena 208.0 Kč
Detail

Katalog podpůrných opatření Předškolní vzdělávání: Metodika aplikace podpůrných opatření v předškoln (978-80-7676-629-7)

Kniha - autor Monika Morávková, 154 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zcela unikátním dílem Katalogu podpůrných opatření je ta jeho část, která se plně věnuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku. První část publikace seznamuje čtenáře se specifiky systému podpůrných opatření v mateřských školách a zároveň uvádí praxí ověřená pravidla při komunikaci učitelů s rodiči dětí se SVP. Ve druhé části Metodiky jsou postupně charakterizována jednotlivá zdravotní postižení a jejich dopady do předškolního vzdělávání těchto dětí. Jádrem publikace je uvedení postupů, které se osvědčily při aplikaci podpůrných opatření u dětí v předškolním věku. Publikace je doplněna ukázkami pomůcek, které se při vzdělávání dětí používají. Autorkami publikace jsou zkušené pedagožky -poradenské pracovnice i učitelky mateřských škol, které se zde podělily o své bohaté zkušenosti získané praxí v práci s dětmi s postižením. Věří, že...

Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Předškolní vzdělávání: Metodika aplikace podpůrných opatření v předškoln (978-80-7676-629-7)

cena 529.0 Kč
Detail

K přijímačkám s nadhledem Matematika 9. ročník 2v1: Příprava na jednotné přijímací zkoušky (978-80-7489-671-2)

Kniha - autor Hana Kuřítková, 116 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Přehledně zpracovaný přehled učiva pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Matematika - Násobení a dělení dvojciferným a trojciferným číslem slouží pro žáky prvního a druhého stupně základní školy. •Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. •Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami •Přehledová tabulka je vhodná pro žáky připravující se na víceletá gymnázia

Objev podobné jako K přijímačkám s nadhledem Matematika 9. ročník 2v1: Příprava na jednotné přijímací zkoušky (978-80-7489-671-2)

cena 249.0 Kč
Detail

Poruchy socializace u dětí a dospívajících (978-80-247-5447-5)

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 544 stran Kolektiv renomovaných českých autorů se zaměřil na problematiku výchovy, projevy rizikového chování, zvládání obtížných životních situací a prevenci sociálně patologických jevů. Tato monografie bude přínosem nejen pro pedagogy a psychology, ale též pro studenty pedagogických a psychologických oborů na vysokých školách. Užitečné informace v ní mohou nalézt rovněž zdravotníci a sociální pracovníci pečující o děti a mládež se speciálními vzdělávacími potřebami. Detaily knihy: Autor: kolektiv a Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-5447-5 Počet stran: 544

Objev podobné jako Poruchy socializace u dětí a dospívajících (978-80-247-5447-5)

cena 475.0 Kč
Detail

O pejskovi a kočičce (978-80-266-1373-2)

Elektronická kniha - autor Vlasta Hurtíková, 40 stran Pejsek a kočička s piktogramy pro všechny malé čtenáře! Známý pohádkový příběh Josefa Čapka je převyprávěn a upraven formou piktogramů. Pomocí obrázků si mohou děti od dvou let přečíst pohádku samy a vyprávět ji tak například dospělému. Mají radost z toho, že vše zvládnou samy a získají tak motivaci a kladný vztah k četbě. Veselé příběhy pejska a kočičky přináší nyní prostřednictvím piktogramů potěšení z četby i dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, jež mají potíže s porozuměním psanému textu.

Objev podobné jako O pejskovi a kočičce (978-80-266-1373-2)

cena 149.0 Kč
Detail

Školák s SVP Pozornost a hravá cvičení (978-80-7496-460-2)

Kniha - autor Věra Gošová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity a činnosti v knize Školák s SVP - Pozornost a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím pozornosti a orientace. Kniha je určena dětem 1. až 3. tříd ZŠ. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink pozornosti a orientace, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let.

Objev podobné jako Školák s SVP Pozornost a hravá cvičení (978-80-7496-460-2)

cena 87.0 Kč
Detail

Školní zralost a nadané dítě (978-80-7496-453-4)

Kniha - autor Markéta Fišerová; Alena Pokorná; Hana Sokolová, 150 stran, česky Ve třídách mateřských škol učitelky denně stojí před kolektivem dětí, který je tvořen dětmi z intaktní společnosti a dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Mezi těmito dětmi se vzdělávají také děti nadané. Diagnostika i podpora nadaného dítěte v předškolním věku může být spojena s řadou obtíží. Nadané dítě bývá někdy označováno spíše jako "problémové", protože pedagog neidentifikuje některé projevy jako symptomy nadání. V šestém díle ediční řady Školní zralost naleznete informace jak nadané dítě rozpoznat, jak je správně podpořit a připravit na školní docházku.

Objev podobné jako Školní zralost a nadané dítě (978-80-7496-453-4)

cena 302.0 Kč
Detail

Školák s SVP Grafomotorika a hravá cvičení (978-80-7496-459-6)

Kniha - autor Věra Gošová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity a činnosti v knize Školák s SVP - Grafomotorika a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím techniky psaní. Kniha je určena nejen dětem 1. až 3. tříd, ale i všem dětem, které psát začínají. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink a průpravu při výuce psaní, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let.

Objev podobné jako Školák s SVP Grafomotorika a hravá cvičení (978-80-7496-459-6)

cena 87.0 Kč
Detail

Subjektivní vnímání tělesné zátěže - Klára Daďová

Monografie se zabývá subjektivně vnímanou námahou při pohybové aktivitě, shrnuje současnou úroveň poznání v této oblasti a uvádí výsledky původního výzkumu. Ve výzkumné části autorka využila Borgovu RPE (Rating of Perceived Exertion) škálu u kardiologických pacientů. Pomocí Borgovy škály se v laboratorních podmínkách jedinci učí vnímat vztah mezi subjektivně vnímanými pocity námahy a objektivními ukazateli kardiovaskulární zátěže. To jim z dlouhodobého hlediska napomáhá lépe odhadovat a řídit intenzitu zatížení v průběhu pohybové terapie.

Objev podobné jako Subjektivní vnímání tělesné zátěže - Klára Daďová

cena 143.0 Kč
Detail

Školák s SVP Čtení a hravá cvičení (978-80-7496-458-9)

Kniha - autor Věra Gošová; Šárka Veselá, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktivity a činnosti v knize Školák se SVP - Čtení a hravá cvičení jsou připravené na míru dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím techniky čtení a porozuměním čtenému. Kniha je určena nejen dětem 1. až 3. tříd, ale i všem dětem, které psát a číst začínají. Pracovní listy jsou vhodné ke skupinové i individuální práci ve škole, ale zejména pro přípravu v domácím prostředí pod vedením rodičů či prarodičů. 72 báječných pracovních listů nabídne Vašemu dítěti trénink a průpravu při výuce čtení, ale i zábavu a učení hrou. Kniha je určena dětem od 6 do 9 let.

Objev podobné jako Školák s SVP Čtení a hravá cvičení (978-80-7496-458-9)

cena 86.0 Kč
Detail

Podívejte se také