Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se...
Podívejte se také Tichotová Zdenka: Zpívání se Spirituál kvintetem - CD (SU6586-2)
Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)
Kniha - autor Zdena Michalová, 300 stran, česky
Podívejte se také Poruchy střech (978-80-8076-067-0)
Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)
Elektronická kniha - autor Marie Beníčková, 160 stran Publikace Muzikoterapie a specifické poruchy učení je první knihou svého druhu na českém trhu. Muzikoterapeutka a vysokoškolská pedagožka, zakladatelka terapeutické školy Akademie Alternativa, čtenáře erudovaně provází postupem, jak v praxi muzikoterapeuticky pracovat s klienty se specifickými poruchami učení. Metodika je opřena o dlouhodobý výzkum, který ověřil účinnost muzikoterapeutického působení u žáků majících problémy se školní úspěšností, a v současné době pomáhá zlepšovat kvalitu života mnoha dětem. Součástí knihy jsou metodické postupy, zásobník technik, relaxační cvičení, ukázky využití netradičních hudebních nástrojů, konkrétní příklady z praxe, ukázky kazuistik, kontraidikace terapeutické práce a nechybí ani zpěvník písní s jednoduchými instrumentálními doprovody. Kniha je určena pro zájemce z řad terapeutů, pedagogů, psychologů a pomáhajících profesí a je výbornou studijní příručkou i pro...
Podívejte se také Úzkostné poruchy (978-80-8063-400-1)
Podívejte se také
- Poruchy polykání (978-80-7311-188-5)
- Poruchy učení (978-80-262-0875-4)
- Poruchy autistického spektra (978-80-262-0215-8)
- Poruchy sexuální preference (978-80-7492-310-4)
- Funkční poruchy kloubů končetin (978-80-271-2096-3)
- Poruchy dýchání ve spánku (978-80-7311-197-7)
- Poruchy řeči nejen dospělých (978-80-266-1613-9)
- Poruchy hemostázy v klinické praxi (978-80-271-3337-6)
- Poruchy plochých střech Fóliové hydroizolace (978-80-908101-7-4)
- Poruchy metabolizmu vody a elektrolytů (978-80-247-3689-1)
- Fascie: anatomie, poruchy a ošetření (978-80-86606-91-0)
- Demence a jiné poruchy paměti (978-80-247-2454-6)
- Emoční poruchy v dětství a dospívání (978-80-247-4585-5)
- První kroky z poruchy příjmu potravy (978-80-7297-115-2)
- Vulvovaginální dyskomfort a poruchy poševního prostředí (978-80-247-4554-1)
- Poruchy pánevního dna: Stručné základy chirurgické perineologie (978-80-7492-529-0)
- Rýchle fakty: Poruchy štítnej žľazy: Prvé vydanie (978-80-8140-404-7)
- Komplexní kineziologický rozbor: Funkční poruchy pohybového systému (978-80-271-0874-9)
- Nenávidím tě, neopouštěj mě!: Zvládání hraniční poruchy osobnosti (978-80-262-1280-5)
- Poruchy sexuality u somaticky nemocných a jejich léčba (978-80-247-4453-7)
Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)
Kniha - autor Lenka Krejčová; Zuzana Hladíková, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček v cizích jazycích. Nepomíjí ani alternativní způsoby zpracovaní informací, zapamatování si učiva, porozumění čtenému a využití moderních technologií. Vše názorně a srozumitelně.
Objev podobné jako Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)
Specifické poruchy učení - Zdeňka Michalová
Problematika specifických poruch učení je závažná, protože neumět dobře číst, psát nebo počítat znamená mít uzavřenou cestu k informacím a k dalšímu vzdělání. Nezávisle na inteligenci bývají děti s SPU ve škole neúspěšné a mívají obtíže i s profesní přípravou. Své intelektové předpoklady nejsou schopny plně využít a ztrácejí možnost dále studovat - vynikající rozumové schopnosti totiž mnody nestačí obtíže způsobené poruchou kompenzovat. Ve škole existuje pro děti s problémy výukového nebo výchovného rázu složitý, diverzifikovaný svět, a přestože se často jedná o žáky nadané, kteří svůj problém zdolávali zvýšeným úsilím a zásluhou rodiny, s přechodem na II. stupeň se jejich obtíže stupňují, neradi čtou, nestačí tempu ostatních. S tím úzce souvisejí vznikající obtíže sekundární: dítě se potýká s pocitem méněcennosti, následně s odporem ke škole, těžko s začleňuje do sociální skupiny vrstevníků a má nedobrý vztah k učitelům i rodičům. Není-li mu včas pomoženo, mohou jeho problémy vyústit v neurotizaci. Proto je nutné, aby jeho okolí bylo o problémech informováno, aby dokázalo zaujmout správný postoj. Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou příliš zpracována, totiž druhému stupni ZŠ a středními školami s dopadem na věk dospělých. Jejím cílem je seznámit širokou veřejnost - ale hlavně rodiče - se zkušenostmi učitelské i poradenské praxe a poskytnout rady, jak těmto jedincům účinně pomáhat v překonávání jejich obtíží. Publikace se aktuálně zabývá i novou školskou legislativou platnou od 1. 9. 2016 (zákon 82/2015 Sb. a Vyhláška 27/2016 Sb.). Částečně tak může pomoci čtenáři zorientovat se v oblasti školské péče o děti, žáky a studenty s SPU v souvislosti s platnou legislativní úpravou.
Objev podobné jako Specifické poruchy učení - Zdeňka Michalová
Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Poruchy učení (978-80-262-0875-4)
Kniha - autor Olga Zelinková, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zcela přepracované a rozšířené vydání. Komplexní pohled především na praxi, ale i nezbytnou teorii nabízí tato kniha, o jejíž úspěšnosti svědčí to, že toto vydání je celkově již desáté. Vývoj v této oblasti u nás i v zahraničí je velmi rychlý jak v důsledku rostoucího napojení ČR na zahraniční organizace, tak vlivem aktivit MŠMT ČR (nové metodické pokyny, pokyny k integraci). Proto autorka celou knihu důkladně přepracovala a doplnila o nové informace a zkušenosti týkající se základních tematických okruhů (terminologie, příčiny a projevy poruch učení, diagnostika a reedukace jednotlivých typů poruch). Nově zahrnula témata, jež jsou zvláště aktuální (žáci s poruchami učení na vyšších stupních školy, výuka cizích jazyků apod.). (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD)
Objev podobné jako Poruchy učení (978-80-262-0875-4)
Předcházíme poruchám učení - Brigitte Sindelarová
Soubor cvičení a pracovních listů pro děti v předškolním roce a 1. ročníku ZŠ.
Objev podobné jako Předcházíme poruchám učení - Brigitte Sindelarová
Áďa a Tim objev padáku - Martina Fojtů, Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová
Proč je dobré zdravit, poděkovat a umět si hrát s ostatními? Jak ovládat své chování? Minimalizace nevhodného chování v předškolním věku a posilování sociálních dovedností. Na našem trhu se objevuje promyšleně sestavený ojedinělý program uvedený v publikaci s metodikou se spoustou her a technik určených v první části k rozvoji sociálních dovedností a v druhé části k minimalizaci nevhodného chování. Cílem autorek je zprostředkovat dětem ve věku mateřské školy a raného školního věku běžné zásady chování a jednání a přivést je k jejich uvědomělému a aktivnímu užívání v kontaktu s druhými lidmi. Následně jim nabídnout konkrétní techniky k vlastní seberegulaci. Z již náročných technik se jedná o tzv. „objev padáku“ uvedený v samotném názvu publikace. Přiložený rozsáhlý soubor pracovních listů k vlastní práci dětí nadchne kouzelnými obrázky známé akademické malířky Martiny Fojtů. Do záhad společensky únosného chování děti vtahuje postupně rozvíjený příběh holčičky Ádi a mimozemšťanka Tima, kteří spolu s dalšími dětmi v mateřské škole postupně nacházejí odpovědi na otázky, PROČ je důležité se chovat hezky k druhým i k sobě, umět se zklidnit, dodržovat bezpečnost, spolupracovat s druhými, dodržovat běžnou hygienu, regulovat své chování aj. Publikace s teoretickými východisky a metodikou vedení se tedy bez nadsázky může stát smysluplným pomocníkem každého pedagoga v mateřské škole či poradenského pracovníka a rodiče, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti. Přitom klást důraz nikoliv na jejich pouhé mechanické osvojení, ale vědomé odhalení a pochopení, PROČ je dodržování určitých zásad společenského chování nutné.
Objev podobné jako Áďa a Tim objev padáku - Martina Fojtů, Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová
Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha
eBook: Jak v praxi pracovat s klienty se specifickými poruchami učení? Muzikoterapie se ukazuje jako velmi slibná metoda, jejíž účinnost je potvrzena dlouhodobým výzkumem. Přední česká muzikoterapeutka přináší metodiku zlepšující život mnoha dětem, které mají problémy se školní úspěšností. Součástí knihy je zpěvník s doprovody.
Objev podobné jako Muzikoterapie a specifické poruchy učení - Marie Beníčková - e-kniha
Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)
Elektronická kniha - autor Šárka Portešová, 142 stran, česky Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.
Objev podobné jako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)
Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha
eBook: Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.
Objev podobné jako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha
Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch učení a chování včetně dopadu těchto poruch nejen na vzdělávání, ale i na běžný život. Zabývá se možnostmi pedagogické diagnostiky těchto žáků v rámci běžného vzdělávacího procesu a dalšími postupy vyplývajícími z této diagnostiky. V kapitolách věnovaných podpůrným opatřením podrobně specifikuje podpůrná opatření u jednotlivých druhů specifických poruch učení a chování a uvádí rovněž konkrétní možnosti jejich realizace ve vzdělávání. V závěru katalogu jsou uvedena doporučení na odbornou literaturu týkající se této problematiky, jsou uvedeny i možnosti využití speciálních pomůcek a programů podle jednotlivých druhů poruch. První kapitola je věnována podrobné charakteristice jednotlivých specifických poruch učení a specifických poruch chování, příčinám a podkladům pro jejich vznik a rovněž i jejich typickým projevům. Prostor je věnován i kombinovaným specifickým poruchám. Druhá kapitola katalogu je věnována konkrétním dopadům specifických poruch učení a chování nejen na vzdělávání, školní výkon žáků, ale i na jejich psychiku a jejich vývoj. Uvedeny jsou i dopady jednotlivých specifických poruch učení a chování na jejich každodenní, praktický život. Vše je ilustrováno na konkrétních příkladech z praxe. Ve třetí kapitole katalogu naleznou čtenáři informace k možnostem pedagogické diagnostiky u žáků se specifickými poruchami učení a chování, kterou mohou provádět pedagogové v běžném vzdělávacím procesu při podezření na přítomnost těchto poruch. Tato diagnostika je pak základem pro další odbornou diagnostiku a umožňuje optimální nastavení zejména 1. stupně PO. Možnosti pedagogické diagnostiky jsou doplněny konkrétními příklady. Čtvrtou kapitolu tvoří podrobný a rozsáhlý popis jednotlivých podpůrných opatření, která lze aplikovat u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Jednotlivé možnosti aplikace PO jsou zpracovány dle druhů poruchy a doplněny konkrétními příklady z praxe. Popsány jsou i předměty speciálně pedagogické péče, včetně základních postupů reedukační péče u jednotlivých poruch, možnosti pedagogické intervence a personální podpory. Zmíněny jsou i možnosti spolupráce se zákonnými zástupci. Nedílnou součástí jsou i metody hodnocení a přístupu k žákům opět dle jednotlivých druhů specifických poruch. Uvedeny jsou i možnosti modifikace výukových metod, možnosti organizace výuky, úpravy obsahů a výstupů vzdělávání včetně příkladů pomůcek a pracovních materiálů. Autorky věří, že nabídka a realizace konkrétních podpůrných opatření přispěje k tomu, aby žákům se specifickými poruchami učení a chování byla poskytnuta potřebná podpora a bude tak možné pozitivně ovlivnit nejen jejich úspěšnost ve vzdělávání, ale i jejich budoucí pracovní a osobní život.
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Pestré aktivity pro děti 2. – 3. ročníků základních škol, které mají potíže se čtením. Prvotní činností je práce s obrázky, která rozšiřuje slovní zásobu. Ve druhé fázi se pracuje s krátkými příběhy, na které jsou navázány úkoly zaměřené na rozvoj čtenářských dovedností a na zkvalitnění techniky čtení. Aktivity jsou určeny k procvičování doma i ve škole. Doplňují je nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové.
Objev podobné jako Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)
Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Kamila Balharová, Olga Zelinková, Kamila Šemberová, Zuzana Bodnárová - e-kniha
eBook: Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se SPU je dlouhodobá a intenzivní práce s dětmi i dospívajícími, volba vhodných intervenčních postupů, cílené rozvíjení oslabených oblastí prostřednictvím tzv. reedukací a přiměřená úprava výuky. Přitom rozumové schopnosti těchto žáků jsou standardní, mnohdy až nadprůměrné. Je tedy nesmírně důležité, aby byla včas zahájena efektivní péče, neboť pouze za těchto okolností lze rozvíjet také potenciál žáků a podpořit jejich možnosti. V tomto kontextu je pak nanejvýš žádoucí, aby také rodiče žáků se SPU byli aktivně zapojeni do práce se svými potomky, chápali, co jejich děti potřebují, jak jim mohou pomoci se školní přípravou, ale také jak je podpořit a výchovně působit tak, aby nedošlo ke zbytečnému snižování sebevědomí a sebehodnocení dětí a dospívajících. Praxe však ukazuje, že rodiče mnohdy přesně nerozumí obtížím svých dětí a nevědí, jak jim pomoci, někdy až příliš spoléhají, že škola na základě zprávy z psychologického a speciálně pedagogického vyšetření zaujme vhodné výukové postupy a problémy budou vyřešeny. Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného každodenního života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. V úvodní části budou stručně vymezeny SPU, jichž se bude kniha týkat. Budou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy bude spočívat v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se budou také stručně věnovat vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále budou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty budou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Kniha je určena jak pro pedagogy, tak pro rodiče.
Objev podobné jako Specifické poruchy učení - Lenka Krejčová, Kamila Balharová, Olga Zelinková, Kamila Šemberová, Zuzana Bodnárová - e-kniha
Nebojte se angličtiny: pracovní listy pro žáky ZŚ se specifickými poruchami učení (80-7238-522-4)
Kniha - autor Zdeňka Kastlová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nebojte se angličtiny je doplňkový materiál určený pro žáky s poruchami učení. Obsahuje aktivity zaměřené na psanou, zvukovou i obsahovou stránku jazyka a propojení těchto 3 rovin.
Objev podobné jako Nebojte se angličtiny: pracovní listy pro žáky ZŚ se specifickými poruchami učení (80-7238-522-4)
Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pestré aktivity pro děti se specifickou poruchou učení mají své nepostradatelné místo i ve vyšších ročnících 1. stupně ZŠ. Úkoly pro žáky, kteří mají potíže se psaním, jsou zaměřeny na rozvoj jemné motoriky, kreativity a představivosti. Sešit je určen rodičům, kteří chtějí zábavnou formou pomoci dětem překonat problémy se psaním, ale i učitelům, kteří jej mohou využít v rámci integrované výuky.
Objev podobné jako Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)
Ovocné moučníky - Michalová Hana
Kuchařka z oblíbené edice Nové recepty naší rodiny obsahuje jak univerzální recepty, které se dají připravit téměř z jakéhokoliv druhu ovoce, tak i recepty na moučníky z konkrétního druhu. Je zde i kapitola na moučníky ze zeleniny, které získávají čím dál větší oblibu.
Objev podobné jako Ovocné moučníky - Michalová Hana
KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Věra Gošová
Súbor siedmich pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ so špecifickými poruchami učenia. Je výbornou učebnou pomôckou, ktorá u žiakov rozvíja zrakové vnímanie, logické myslenie, orientáciu, sluchové vnímanie, pozornosť, grafomotoriku a slúži na reedukáciu špecifických porúch učenia.
Objev podobné jako KuliFerdo 1,2,3,4,5,6,7 Špecifické poruchy učenia - Věra Gošová
Česká biokuchařka - Vaříme z biopotravin - Anna Michalová
Pokrmy ze špaldy, dvouzrnky, žita, ječmene, ovsa, prosa, pohanky, hrachu, cizrny, naklíčených semínek, buchty, koláče, moučníky, polévky, saláty, maso v různých úpravách. Jen namátkou: bleskový štrůdl s pohankovou náplní, provensálská směs s jahelnými knedlíčky,barevné ovesné rizoto s kuřecími prsíčky,ječný šumajzl,perník z žitné mouky, telecí řízek plněný špaldovým bulgurem s přílohou špaldové rýže, trhankové kuličky se švestkami,hrách na italský způsob, cizrna s mletým masem, jarní salát z naklíčené dvouzrnky, meruňkové pyré s naklíčeným žitem a mnoho dalšího.
Objev podobné jako Česká biokuchařka - Vaříme z biopotravin - Anna Michalová
Pozornost/Pozornosť - Zdeňka Michalová
Soubor je určen dětem zhruba od 3. třídy ZŠ (např. pro práci s hyperaktivními jedinci), ale též dospělým (afatikům). Kromě posílení pozornosti je u některých cvičení zároveň rozvíjena paměť a zrakové vnímání, takže lze navázat na publikaci Shody a rozdíly. Pozornost je jednou ze základních složek inteligence. Pokud věnujeme plně svou pozornost nějaké úloze, jsme schopni ji splnit přesněji a rychleji. Stoprocentní pozornost však člověk dokáže vyvinout jen v krátkých časových úsecích – nejdéle 30 až 90 sekund. Po uplynutí tohoto limitu se pozornost začíná snižovat a my ji musíme znovu připoutávat k zadané úloze. To se nám daří pomocí procesu zvaného koncentrace. Ale co když nejsme schopni svoji pozornost koncentrovat? Znamená to, že můžeme mít určitou poruchu koncentrace pozornosti, která může být způsobena mnoha vnějšími i vnitřními faktory, v některých případech je ono narušení koncentrace pozornosti jedním z průvodních symptomatických příznaků některého neurologického onemocnění, provází drobná poškození mozku ve smyslu ADHD (LMD), typická je pro jedince s DMO, epilepsií, pro afatiky, provází však každého člověka v době oslabení organismu, v době nedostatečného odpočinku, nachlazení, nevyspání, apod. Lze tedy říci, že faktorů, které způsobují poruchu koncentrace pozornosti, je více.
Objev podobné jako Pozornost/Pozornosť - Zdeňka Michalová
Hyperkinetická porucha a poruchy chování (978-80-247-1426-4)
Elektronická kniha - autor Ivo Paclt, kolektiv a, 240 stran Problematika hyperkinetické poruchy, poruch chování a agresivity u dětí je u nás tématem čím dál tím víc diskutovaným. Publikace pana doktora Paclta se dotýká všech těchto oblastí a přináší čtenářům jak teoretické vysvětlení, tak i praktické rady a doporučení. Kniha je určena nejenom odborníkům, psychologům, psychiatrům a vychovatelům, ale i rodičům dětí s diagnózou hyperkinetické poruchy a dalších, souvisejících poruch.
Objev podobné jako Hyperkinetická porucha a poruchy chování (978-80-247-1426-4)
Učení lotosu: Praktické duchovní učení putujícího budhistického mnicha (978-80-87148-24-2)
Kniha - autor Bhante Y. Wimala, 148 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Buddhistickému mnichovi původem ze Srí Lanky přichází naslouchat tolik lidí, protože umí přednášet učení staré více než 2500 let, jako by bylo určeno potřebám dnešního člověka. Odpovědi na otázky, které si klade každý z nás, shrnul do knihy inspirované studiem Buddhova odkazu i vlastními zkušenostmi z cest po celém světě. Stává se tak zdrojem síly a oporou pro všechny čtenáře.
Objev podobné jako Učení lotosu: Praktické duchovní učení putujícího budhistického mnicha (978-80-87148-24-2)
Zvířátkové učení - Písmenka
Parádní zábava pro předškoláky! Se Zvířátkovým učením se předškoláci naučí počítat, poznávat barvy, pojmenovávat tvary a protiklady nebo psát písmenka. Také na ně čeká vybarvování, procházení bludištěm a hledání obrázků. Na některé aktivity děti využijí i barevné samolepky. Sešit obsahuje: 24 ilustrovaných stran a 150 barevných samolepek.
Objev podobné jako Zvířátkové učení - Písmenka
První učení 3+
Gakken Workbooks Play Smart: Ideální pracovní sešit pro dětské ručičky! Je určen dětem od tří let, které se teprve začínají učit. Kniha svým provedením odpovídá vývojové fázi dítěte, zraku i velikosti jeho ruky. Kniha obsahuje více než 80 barevných samolepek. Některé dítě použije v rámci úkolů, zbývající nálepky zvířat, zeleniny, ovoce, hraček a dalších věcí, které jsou dětem známé a jsou pro ně snadno rozpoznatelné, slouží jako nálepky za odměnu. Sešit začíná jednoduššími aktivitami. Jak dítě postupuje sešitem dál, aktivity představují stále větší výzvy. Při plnění úkolů dítě používá lepidlo, pastelku a voskovky k rozvoji dovedností předškolní přípravy. Když dítě splní aktivity, může si za odměnu vybrat nálepku, kterou si nalepí na danou stránku. V průběhu knihy se úroveň obtížnosti zvyšuje. Tato metoda "krok za krokem" pomáhá dětem rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci a kritické myšlení.
Objev podobné jako První učení 3+
První učení 2+
Gakken Workbooks Play Smart: Ideální pracovní sešit pro dětské ručičky! Je určen dětem od dvou let, které se teprve začínají učit. Kniha svým provedením odpovídá vývojové fázi dítěte, zraku i velikosti jeho ruky. Kniha obsahuje více než 90 barevných samolepek, určených k používání pod dohledem rodičů. Některé samolepky dítě použije v rámci úkolů, zbývající nálepky zvířat, zeleniny, ovoce, hraček a dalších věcí, které jsou dětem známé a jsou pro ně snadno rozpoznatelné, slouží jako nálepky za odměnu. Sešit začíná jednoduššími aktivitami. Jak dítě postupuje sešitem dál, aktivity představují stále větší výzvy. Při plnění úkolů dítě používá lepidlo, tužku a voskovky k rozvoji dovedností předškolní přípravy. Když dítě splní aktivity, může si za odměnu vybrat nálepku, kterou si nalepí na danou stránku. V průběhu knihy se úroveň obtížnosti zvyšuje. Tato metoda "krok za krokem" pomáhá dětem rozvíjet jemnou motoriku, koncentraci a kritické myšlení.
Objev podobné jako První učení 2+
Zábavné učení Bludiště
S touto knihou plnou aktivit se děti rozhodně nudit nebudou! Doletí s včelou do úlu, navštíví jednorožce, pomůžou myšce utéct před kočkami a ještě spoustu dalšího! Úkoly vhodně uzpůsobené věku dítěte napomáhají s koordinací oka a ruky, rozvíjí logické myšlení a podporují tvořivé hraní. V knize malí zvědavci naleznou vytlačovací ozdoby na tužky a pterodaktylí rodinu a více než 250 samolepek, které mohou použít v této knize nebo je nalepit, kamkoli budou chtít.
Objev podobné jako Zábavné učení Bludiště
Tajemství rychlého učení
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške Audioprogram "Tajemství rychlého učení" vám pomůže: - naučit se metodu, díky které můžete přečíst knihu za 60 minut a pamatovat si 80% z toho, co jste četli - maximalizovat mozkovou kapacitu - naučit se rychle cizí jazyk tak, abyste se domluvili - zvýšit své IQ až o 25 bodů - přečíst až 1 000 slov za minutu a všechno si zapamatovat - proměnit učení na zábavnou činnost - pomocí svých přirozených schopností dosáhnout neuvěřitelných výsledků - naučit se jíst potraviny podporující duševní výkon Peter Drucker řekl, že jediná schopnost, která v novém století nikdy nezestárne, bude schopnost učit se novým vědomostem. Čím více budete vědět a znát, tím více budete schopni správně se rozhodovat! Vzdělávací systém ve školách je tak hrozný a tak nudný, že když tím vším projdeme, řekneme si: „Ještě, že už to mám za sebou. Už nikdy se nechci nic učit.“ Ale vzdělávání je jednou z věcí, které přináší opravdové...
Objev podobné jako Tajemství rychlého učení
Techniky rychlého učení
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Radek Erben Superkoučink vám pomůže vypracovat si vlastní strategický plán, díky němuž rychle zlepšíte kvalitu svého života a práce. Pomocí správných otázek, které si položíte, můžete nalézt řešení a rychle a efektivně se zaměřit na činnost nezbytnou k dokončení úkolů. Díky Superkoučinku objevíte tajemství: Sebe samého - jaké máte přednosti, vize, předurčení, a které dovednosti potřebujete k realizaci svých cílů. Svého oboru podnikání - jaká je vaše konkurence, kdo je váš zákazník, jaká je jeho charakteristika, jak využít své silné stránky a odstranit překážky na cestě k úspěchu. Vlastní produktivity - dozvíte se 7 způsobů, jak můžete zvýšit vlastní produktivitu, naučíte se pověřovat druhé nezbytnými úkoly, využivat jejich schopnosti a dovednosti. Vlastního podniku - jak si vypracovat vlastní marketingový plán, budovat osobní nebo firemní značku, zvýšit příjmy a maximalizovat zisk. Naučíte se, jak používat uvedené metody v...
Objev podobné jako Techniky rychlého učení
Shody a rozdíly / Zhody a rozdiely - Zdeňka Michalová
Předkládané pracovní listy slouží k rozvoji zrakové percepce u dětí; jsou využitelné pro děti od čtyř let a použitelné v případě oslabení vizuální diferenciace i pro děti druhého stupně základní školy. Běžně se dají využít k reedukaci u dětí s SPU a také v rámci prevence, aby případné oslabení této oblasti nebylo jednou z příčin obtíží při nácviku čtení. Pracovní listy začínají úkoly, které je schopno plnit čtyřleté dítě – mělo by v tomto věku zvládnout diferenciovat obrázek, který mezi ostatní nepatří. V další fázi (a tak jsou také zaměřené následující listy) rozlišuje obrázek obrácený vzhledem k ostatním vzhůru nohama, ve fázi další určuje obrázky stranově (zrcadlově) obrácené. Zrakové vnímání se rozvíjí systematicky od narození dítěte a u většiny dětí předškolního věku dosahuje potřebné úrovně pro nácvik čtení a psaní po zahájení školní docházky. U dětí, které ve čtení obtíže mívají, se v předškolním věku objevují nedostatky v rozlišování tvarů, lišících se od sebe v rovině vertikální či horizontální. Proto jsou další úkoly zaměřené na vyhledávání shodných tvarů, dokreslování neúplných obrázků dle vzoru. Není opomenut rozvoj zrakové paměti. Pomocí obrázků a dále i písmen je rozvíjena schopnost zrakové analýzy a syntézy, rozlišování figury – pozadí se zaměřením na vyhledávání obrázků a písmen na pozadí. Cvičení na rozlišování reverzních figur pomáhají odstraňovat u dětí statické inverze (listy s úkoly typu: Podtrhni, označ, vybarvi stejné tvary, písmena… s prvním tvarem na řádku apod.). Nechybí ani listy sloužící ke cvičení správného směru očních pohybů při čtení. Je potřebné, aby se dítěti při práci s listy věnoval dospělý. Do cvičení je pak zapojena řeč při verbalizaci prováděných činností, myšlení, které se při verbalizaci rozvíjí, dále pak motorika i pamět‘.
Objev podobné jako Shody a rozdíly / Zhody a rozdiely - Zdeňka Michalová
Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník - Zdeňka Michalová
Tato publikace je pokračováním Čítanky pro dyslektiky III na druhém stupni základní školy. Při práci s čítankou je nutná přímá pomoc učitele (rodiče, speciálního pedagoga...). Dokáže čtenáře vhodně motivovat ke čtení a vytvářet ovzduší optimistického ladění dítěte. Ve srovnání s předcházejícím dílem jsou však již texty náročnější a delší.
Objev podobné jako Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník - Zdeňka Michalová
Dyslektická čítanka pro 4. - 5. ročník - Zdeňka Michalová
Tuto čítanku již znáte pod názvem Čítanka pro dyslektiky II. Tato publikace navazuje na Dyslektickou čítanku pro 1. – 2. roč. a Dyslekticku čítanku pro 2. – 3. roč. téže autorky. Texty jsou voleny tak, aby svou rozmanitostí přitáhly ke čtení. Zpočátku jsou jednodušší, postupně však jejich náročnost stoupá. Před většinou článků najdete nejprve ve sloupcích vypsána obtížná slova určená k nácviku čtení. Kromě nich jsou v některých pasážích čítanky ve stejné grafické úpravě uvedena také slova, která s obsahem článků nesouvisí, ale vhodně slouží k docvičování techniky čtení. Kde je třeba k jejich plnění využití psacího náčiní, můžeme stránky vkládat do průsvitných fólií, na které lze psát obyčejnou tužkou. Předpokládá se, že dítě bude mít při plnění úkolů k dispozici i další potřebné pomůcky, jako je měkčidlo, bzučák, přehledy pravidel, barevná pravidla, dyslektická tabulka, stírací tabulka atd… Za většinou článků jsou ještě různé otázky a úkoly, jejichž cílem je rozvoj slovní zásoby a nácvik písemného vyjadřování. Součástí sešitu jsou také úkoly na rozvoj zrakového a sluchového vnímání.
Objev podobné jako Dyslektická čítanka pro 4. - 5. ročník - Zdeňka Michalová
Hraniční porucha osobnosti: Vznik poruchy, průběh a možnosti jejího překonání (978-80-262-1897-5)
Kniha - autor Heinz-Peter Röhr, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vznik poruchy, průběh a možnosti jejího překonání. V současné době stoupá počet lidí, kteří trpí takzvanými ranými poruchami. Jednou z nich je i borderline čili hraniční porucha osobnosti. Odborníci očekávají, že v budoucnosti bude výskyt raných poruch ještě častější než dnes. V současnosti se odhaduje, že hraniční poruchu osobnosti vykazuje až 50% pacientů, kteří vyhledávají psychoterapeutickou pomoc. Zkušený německý terapeut Hans-Peter Röhr se ve své knize osobitým způsobem zabývá vznikem této poruchy, jejím průběhem a naznačuje možnosti jejího překonání, a to jak v terapii, tak svépomocí. Za východisko si autor zvolil v Čechách méně známý pohádkový příběh ze sbírky bratří Grimmů Jan ježek. Na hlavním protagonistovi příběhu, chlapci, který se narodil s lidským tělem a hlavou ježka, ukazuje kořeny, ze kterých hraniční porucha osobnosti vyrůstá. Pohádkový děj pak doprovází jeho...
Objev podobné jako Hraniční porucha osobnosti: Vznik poruchy, průběh a možnosti jejího překonání (978-80-262-1897-5)
Strojové učení pro děti
Strojové učení je velmi důležitou podoblastí umělé inteligence. Umožňuje strojům, aby se (s naší pomocí) dokázaly učit samy. Tato projektově založená učebnice vás i vaše děti zábavnou formou do této problematiky uvede. Pracuje se stejnojmenným bezplatným online nástrojem, jenž využívá vizuální programovací jazyk Scratch. Práce s učebnicí i nástrojem překvapí svou jednoduchostí, nepotřebujete umět ani programovat!Krok za krokem se seznámíte s tím, jak lze systémy umělé inteligence naučit rozpoznávat text, obrázky, čísla a zvuky, a pomocí tréninku budete moci své modely také vylepšovat.Modely strojového učení proměníte na 13 zábavných videoher a aplikací.Může to být například:Hra Kámen, nůžky, papír, která rozpozná, jaký symbol ukazujete.Počítačová postava, která reaguje na vaše pochvaly a výtky.Interaktivní virtuální asistent (jako Siri či Alexa).Aplikace pro doporučování filmů.Tuto populární knihu přináší do českého prostředí iniciativa AI dětem.O autoroviDale Lane je oceňovaný britský vývojář ve společnosti IBM. Od roku 2011 pracuje na přelomové AI platformě Watson. Jakožto otec dvou dětí je nadšencem pro projekty, které mladé studenty učí základní principy strojového učení.Tisíce škol po celém světě využívají jeho online nástroj machinelearningforkids.co.uk
Objev podobné jako Strojové učení pro děti
Učení mučení - Daniel Pennac
V částečně autobiografické knize vychází Daniel Pennac z paradoxní osobní zkušenosti: tento kdysi "špatný žák" a "beznadějný případ" nakonec vystudoval vysokou školu a třicet let působil jako učitel na druhém stupni a profesor francouzštiny. Po roce 1973 dokonce začal psát a jeho románový cyklus o potrhlé rodině Malaussénových mu přinesl neobyčejný úspěch u čtenářů i kritiky. Ve své knize Učení mučení líčí, jak se trpké dětské zkušenosti beznadějného žáka a lempla, navíc postiženého dysortografií, později promítly do jeho přístupu k žákům (často pracoval s problematickými dětmi na předměstských sídlištích), jak je při hodinách poněkud svérázným způsobem motivoval a jak jeho výuka naučila žáky myslet a často je rozhodujícím způsobem poznamenala na celý život. Kniha Učení mučení získala ve Francii v roce 2007 prestižní Renaudotovu cenu. Kniha napsaná svižným a čtivým stylem může být dobrou inspirací nejen pro učitele a vychovatele, ale i pro rodiče a vůbec všechny čtenáře, kteří jsou přesvědčeni, že člověka netřeba otloukati, ale rozvíjeti.
Objev podobné jako Učení mučení - Daniel Pennac
reer Učení příborů růžové
Podrobnosti o produktu: Sada dětského nádobí, kterou lze ohýbat o 360 stupňů, jako ideální počáteční vybavení. Flexibilní učební příbory pro samostatné stolování Dětskou sadu nádobí mohou používat leváci i praváci Kulatý tvar zaručuje bezpečnou manipulaci pro vaše dítě Bezpečné dětské doplňky! Splňuje bezpečnostní normu EN 14372 Barva: růžová Rozměry a materiál: růžová barva: Materiál: PP/TPE Součástí dodávky je: Součástí balení je: 1x dětská lžička 1x dětská vidlička
Objev podobné jako reer Učení příborů růžové
kindsgut Učení herních čísel
Podrobnosti o produktu: Design: dřevo Výuková hra s čísly ze dřeva Podporuje motorické dovednosti batolat, hravé počítání do 10 Pomáhá zlepšovat obratnost a kombinační schopnosti Vyrobeno z ekologicky šetrného dřeva Materiál a rozměry: Rozměry (délka x šířka x výška): 14,5 x 6 x 0,1 cm. Materiál: dřevo Součástí dodávky je: Součástí balení je 1 x výuková hra s čísly
Objev podobné jako kindsgut Učení herních čísel
3D Učení Čísla (8595637004931)
Kniha - 14 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Upoutejte pozornost vašich nejmenších touto barevnou 3D knihou. Poznávání čísel bude díky veselým básničkám úplná hračka. Tak pojďte si hrát a učit se!
Objev podobné jako 3D Učení Čísla (8595637004931)
3D Učení Protiklady (8595637004948)
Kniha - 14 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Upoutejte pozornost vašich nejmenších touto barevnou 3D knihou. Poznávání protikladů bude díky veselým básničkám úplná hračka. Tak pojďte si hrát a učit se!
Objev podobné jako 3D Učení Protiklady (8595637004948)
3D Učení Barvy (9789463786133)
Kniha - 14 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Upoutejte pozornost vašich nejmenších touto barevnou 3D knihou. Poznávání barev bude díky veselým básničkám úplná hračka. Tak pojďte si hrát a učit se!
Objev podobné jako 3D Učení Barvy (9789463786133)
3D Učení Zvířata (9789463786126)
Kniha - 14 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Upoutejte pozornost vašich nejmenších touto barevnou 3D knihou. Poznávání zvířátek bude díky veselým básničkám úplná hračka. Tak pojďte si hrát a učit se!
Objev podobné jako 3D Učení Zvířata (9789463786126)
Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová
Publikace zprostředkovává dětem základní sociální pravidla fungování ve skupině. Jejím cílem je skutečné porozumění obsahu pojmu „pravidla“ a tomu, proč je důležité je dodržovat. Vychází z principu respektování pravidel skrze vlastní sociální zkušenost a jejich propojení s informacemi z každodenního života. Zařazením hry a práce s příběhem zároveň podporuje přirozenou zvídavost a tvořivost dítěte. Nastavovaná pravidla jsou jednoduchá, ale jasná. Vedou děti nejen k uvědomování si vlastních potřeb a pocitů, ale i k reflexi potřeb a pocitů druhých lidí. Pojmenována jsou v souvislosti s jejich obsahem, tj. Pravidlo našich očí, pusy, uší, ale i pořádku a bezpečí. Prostředkem pro jejich skutečné pochopení je kladení si otázek a „přemostění“ obsahu pravidla do dalších sociálních situací, s nimiž má dítě zkušenost. Tomu napomáhá i práce s příběhem a s pracovními listy.Jedinečné a sociálně promyšlené ilustrace doplňující publikaci vznikly ve spolupráci s akademickou malířkou Martinou Fojtů.
Objev podobné jako Pravidla chování dětí v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová
Strach a učení - Kateřina Kubíková
Publikace podává podrobný výklad o tom, jakou roli hrají v procesu učení emoce. Upozorňuje na kritické momenty, které souvisejí s motivací a postoji k učení a vzdělávání, a analyzuje, jaký mají emoce dopad na školní výkon. Významná část textu se zabývá složitou otázkou vzniku školního strachu a jeho vlivu na učení, motivaci a orientaci na budoucnost. Kniha zároveň představuje současné směry bádání v oblasti emocí a také závěry autorčina vlastního výzkumu. Je určena akademickým pracovníkům a badatelům věnujícím se těmto fenoménům, studentům magisterských programů, kteří již absolvovali teoretickou přípravu v oblasti psychologie, postgraduálním studentům, učitelům a široké veřejnosti se zájmem o nové trendy ve vzdělávání.
Objev podobné jako Strach a učení - Kateřina Kubíková
Učení dona Juana - Carlos Castaneda
První z devíti knih, Učení dona Juana, inspirovaných setkáním Carlose Castanedy s donem Juanem; první svazek "fenoménu Castaneda", který se rázem stal kultovní knihou své generace a mezi filosofickými bestsellery světa se drží už čtyřicet let.Tato jedinečná zpráva o setkání s yaquijským čarodějem nás zavádí do světů, v nichž platí jiné časoprostorové zákony, které jsou však stejně skutečné jako ten, na nějž jsme zvyklí.
Objev podobné jako Učení dona Juana - Carlos Castaneda
BEABA Učení nočník staré růžové
Doprovází dítě při nácviku toalety. Tvar nočníku je přizpůsoben vašemu dítěti a zabraňuje vzniku otisků na pokožce. Odnímatelná vnitřní část usnadňuje čištění. Podrobnosti o produktu Protiskluzové těsnění pro větší stabilitu a přilnavost k zemi Rukojeť na vnitřní straně a přepravní rukojeť na zadní straně hrnce. Snadné čištění pro lepší hygienu
Objev podobné jako BEABA Učení nočník staré růžové
Michalovo zábavné učení (3 DVD)
DVD film Michalovo zábavné učení [2017]. Dolby Digital. Hrají: Michal Nesvatba. Michal s Bafíkem, svým kamarádem z lepenky, balí ve skladu hračky do krabic, které označí písmenky. Starý výtah Tlačítko, který jezdí z přízemí do desátého patra, učí Michala počítat od jedné do deseti. Michal Nesvadba jako malíř dětských pokojíčků objevuje svého nového kamaráda. Je to obživlá zelená barva z kyblíku, která si říká Zeleňour. Michal se představuje jako výrobce dopravních značek a se svým pomocníkem autem Kolečkem učí děti dopravní výchovu. Michal jako krejčí kostýmů pro loutky a jeho nový kamarád (šicí stroj po jeho dědečkovi) si společně povídají o dětských pocitech a náladách.
Objev podobné jako Michalovo zábavné učení (3 DVD)
Kouzelné čtení Kniha Hravé učení
Barevný průvodce pro předškoláky. S Hravým učením se děti nenásilnou formou naučí poznávat čísla, písmena, barvy, tvary a získají spoustu dalších informací, které slouží k jejich rozvoji.Pomocí jednoduchých her a kvízů si získané znalosti mohou samy procvičovat.
Objev podobné jako Kouzelné čtení Kniha Hravé učení
Sociální dovednosti v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová - e-kniha
eBook: Publikace je ojedinělou promyšlenou metodikou s množstvím her a technik určených k rozvoji sociálních dovedností především dětí předškolního věku, popřípadě i raného školního. Cílem autorek je dětem zprostředkovat zásady prosociálního jednání a dovést je k jejich vědomému používání v kontaktu s druhými lidmi. Kniha obsahuje konkrétní techniky k seberegulaci chování. Děti pronikají do záhad společensky únosného chování prostřednictvím příběhu postav malé holčičky Ádi a mimozemšťánka Tima. Na jednotlivé příběhy navazují otázky s hledáním a objevováním odpovědí týkající se sociálních dovedností a prosociálního, kooperativního fungování ve skupině. Kniha je smysluplným pomocníkem každého rodiče, pedagoga v mateřské škole či na prvním stupni základní školy nebo poradenského pracovníka, který chce dětem systematicky zprostředkovat sociální dovednosti a přitom klást důraz na to, aby skutečně porozuměly, proč je dodržování určitých zásad společenského chování nutné a přínosné. Součástí publikace je bohatý obrazový materiál, který je nedílnou součástí zprostředkování.
Objev podobné jako Sociální dovednosti v mateřské škole - Alžběta Kratochvílová, Zdeňka Michalová - e-kniha
Funkční poruchy kloubů končetin - Eva Rychlíková
Po téměř 17 letech vychází doplněné vydání úspěšné publikace, věnující se častým potížím – bolestem kloubů způsobeným funkčními poruchami. Dochází k omezení vzájemné pohyblivosti kloubních plošek bez patomorfologických změn. Z knihy čtenář získá nejprve všeobecný přehled o vzniku funkčních poruch. Dále autorka popisuje správné klinické vyšetření kloubu, zásady funkčního vyšetření kloubu a specifika léčení obtíží. V dalších částech publikace je velmi podrobně popsáno vyšetřování kloubů horní a dolní končetiny a také léčebné zákroky. Čtenář zde najde i upozornění na nejčastější chyby jak při vyšetření, tak u jednotlivých léčebných postupů. V závěru je v klinické části uvedena klinická symptomatologie funkčních poruch, včetně jejich diagnostiky a léčení.Kniha je bohatě obrazově dokumentována – obsahuje na 220 fotografií, schémat a kreseb.
Objev podobné jako Funkční poruchy kloubů končetin - Eva Rychlíková
Hraniční porucha osobnosti - Heinz-Peter Röhr
Vznik poruchy, průběh a možnosti jejího překonáníV současné době stoupá počet lidí, kteří trpí takzvanými ranými poruchami. Jednou z nich je i borderline čili hraniční porucha osobnosti. Odborníci očekávají, že v budoucnosti bude výskyt raných poruch ještě častější než dnes. V současnosti se odhaduje, že hraniční poruchu osobnosti vykazuje až 50% pacientů, kteří vyhledávají psychoterapeutickou pomoc. Zkušený německý terapeut Hans-Peter Röhr se ve své knize osobitým způsobem zabývá vznikem této poruchy, jejím průběhem a naznačuje možnosti jejího překonání, a to jak v terapii, tak svépomocí. Za východisko si autor zvolil v Čechách méně známý pohádkový příběh ze sbírky bratří Grimmů Jan ježek. Na hlavním protagonistovi příběhu, chlapci, který se narodil s lidským tělem a hlavou ježka, ukazuje kořeny, ze kterých hraniční porucha osobnosti vyrůstá. Pohádkový děj pak doprovází jeho úvahy o hlavních rysech života lidí s touto poruchou, ale také o cestách, které vedou k uzdravení. Dodatek knihy je věcným pojednáním o popisované poruše a konkrétních možnostech svépomoci a terapie.Kniha je určena pro psychology, psychoterapeuty, terapeuticky orientovaní psychiatři, kteří s touto poruchou přicházejí do kontaktu i pro lidi trpící hraniční poruchou osobnosti.
Objev podobné jako Hraniční porucha osobnosti - Heinz-Peter Röhr
Naruto 44 - Učení mudrců - Masaši Kišimoto
Naruto musí přijít na to, jaký význam měla poslední slova jeho milovaného mistra. Co zjistil o veliteli Akacuki, že to musel utajit v podobě kódu? A má Naruto šanci v boji s někým, kdo dokázal porazit jednoho ze tří velkých šinobi?
Objev podobné jako Naruto 44 - Učení mudrců - Masaši Kišimoto
Podívejte se také
- Závislé vztahy: Léčba a uzdravení závislé poruchy osobnosti (978-80-262-1159-4)
- Poruchy řeči nejen dospělých: Texty a úkoly k procvičení výslovnosti (978-80-266-1613-9)
- Poruchy osobnosti v 21. století: Diagnostika v teorii a praxi (978-80-262-1596-7)
- Tajomstvá doktora Tavernera: ...v jeho ordinácii sa duševné poruchy liečia okultnými metódami (978-80-89666-64-5)