Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Reedukace specifických poruch učení u dětí - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Specifické poruchy učení (SPU) patří mezi nejčastější obtíže, s nimiž se učitelé u žáků setkávají. Kniha zkušených autorek, které se problematikou SPU dlouhodobě zabývají, v první části charakterizuje jednotlivé poruchy z hlediska terminologie, příčin a projevů. Stěžejní, druhá část knihy se věnuje jednotlivým metodám reedukace SPU. Důležité je také představení pomůcek, pracovních materiálů a kompenzačních technik. Několik kapitol je věnováno představení metod hodnocení žáků se SPU ve školách, metod domácí práce a přípravy na vyučování. Publikace je určena pro speciální pedagogy, studenty speciální pedagogiky, učitele a rodiče dětí se SPU.
Podívejte se také Suicidialita u psychických poruch (978-80-247-4305-9)
Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita - Zápory i klady ADHD v dospělosti - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
„Nezlobte se, že jsem přijela pozdě, ale na koleje padaly kaštany a nejezdily tramvaje…“ Ač se to zdá neuvěřitelné, toto je jeden z autentických výroků hyperaktivní ženy. Zdá se vám to povědomé? Potýkáte se i vy s diagnózou ADHD? Nebo máte někoho takového ve svém okolí (ať už je to manžel, manželka, nebo váš potomek)? Pokud ano, je tato publikace určena právě vám. Autorky si daly za cíl přispět k poznání a pochopení projevů hyperaktivity a seznámit čtenáře s možnostmi, jak její projevy ovlivňovat tak, aby jedinci s ADHD nekomplikovala život. Chtějí dovést hyperaktivní dospělé k sebepoznání a k možnosti naučit se ovlivňovat negativa plynoucí z hyperaktivity a posilovat její pozitiva tak, aby byli v životě spokojení – a aby dokázali perspektivně i dobře vychovat své vlastní děti. V této publikaci proto naleznete nejen informace o tom, jaké jsou nejčastější obtíže hyperaktivních dospělých, ale také náměty k seberegulaci, k práci na sobě. Zjistíte, co můžete sami pro sebe udělat, abyste byli ve svém životě šťastní a úspěšní.
Podívejte se také Stigmatizace a sebestigmatizace u psychických poruch (978-80-247-5199-3)
Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch učení a chování včetně dopadu těchto poruch nejen na vzdělávání, ale i na běžný život. Zabývá se možnostmi pedagogické diagnostiky těchto žáků v rámci běžného vzdělávacího procesu a dalšími postupy vyplývajícími z této diagnostiky. V kapitolách věnovaných podpůrným opatřením podrobně specifikuje podpůrná opatření u jednotlivých druhů specifických poruch učení a chování a uvádí rovněž konkrétní možnosti jejich realizace ve vzdělávání. V závěru katalogu jsou uvedena doporučení na odbornou literaturu týkající se této problematiky, jsou uvedeny i možnosti využití speciálních pomůcek a programů podle jednotlivých druhů poruch. První kapitola je věnována podrobné charakteristice jednotlivých specifických poruch učení a specifických poruch chování, příčinám a podkladům pro jejich vznik a rovněž i jejich typickým projevům. Prostor je věnován i kombinovaným specifickým poruchám. Druhá kapitola katalogu je věnována konkrétním dopadům specifických poruch učení a chování nejen na vzdělávání, školní výkon žáků, ale i na jejich psychiku a jejich vývoj. Uvedeny jsou i dopady jednotlivých specifických poruch učení a chování na jejich každodenní, praktický život. Vše je ilustrováno na konkrétních příkladech z praxe. Ve třetí kapitole katalogu naleznou čtenáři informace k možnostem pedagogické diagnostiky u žáků se specifickými poruchami učení a chování, kterou mohou provádět pedagogové v běžném vzdělávacím procesu při podezření na přítomnost těchto poruch. Tato diagnostika je pak základem pro další odbornou diagnostiku a umožňuje optimální nastavení zejména 1. stupně PO. Možnosti pedagogické diagnostiky jsou doplněny konkrétními příklady. Čtvrtou kapitolu tvoří podrobný a rozsáhlý popis jednotlivých podpůrných opatření, která lze aplikovat u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Jednotlivé možnosti aplikace PO jsou zpracovány dle druhů poruchy a doplněny konkrétními příklady z praxe. Popsány jsou i předměty speciálně pedagogické péče, včetně základních postupů reedukační péče u jednotlivých poruch, možnosti pedagogické intervence a personální podpory. Zmíněny jsou i možnosti spolupráce se zákonnými zástupci. Nedílnou součástí jsou i metody hodnocení a přístupu k žákům opět dle jednotlivých druhů specifických poruch. Uvedeny jsou i možnosti modifikace výukových metod, možnosti organizace výuky, úpravy obsahů a výstupů vzdělávání včetně příkladů pomůcek a pracovních materiálů. Autorky věří, že nabídka a realizace konkrétních podpůrných opatření přispěje k tomu, aby žákům se specifickými poruchami učení a chování byla poskytnuta potřebná podpora a bude tak možné pozitivně ovlivnit nejen jejich úspěšnost ve vzdělávání, ale i jejich budoucí pracovní a osobní život.
Podívejte se také Hana ()
Podívejte se také
- Hegerová Hana: Hana Hegerová - LP (SU6322-1)
- Hegerová Hana: Hana Hegerová - CD (SU6322-2)
- deti
- Diagnostika poruch vědomí v klinické praxi (9788024629223)
- deti koupani
- nocni kosilka hana bila
- Fellowes HANA černý (FELFERGSTANDMONHANN)
- Fellowes HANA bílý (FELFERGDOCUHOLDHANBL)
- Fellowes HANA černý (FELFERGDOCUHOLDHANN)
- Fellowes HANA bílý (8064401)
- plysova zviratka deti
- Přehled poruch psychického vývoje (978-80-247-5452-9)
- Spektrum poruch příjmu potravy (978-80-247-2425-6)
- Hegerová Hana: Recital (SU5721-2)
- Diagnostika a terapie duševních poruch (978-80-247-4826-9)
- vanocni ozdoby pro deti
- psaci stroj pro deti
- domecek pro deti bazar
- darky pro deti vanocni
- svacinove boxy pro deti
Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
eBook: „Nezlobte se, že jsem přijela pozdě, ale na koleje padaly kaštany a nejezdily tramvaje…“ Ač se to zdá neuvěřitelné, toto je jeden z autentických výroků hyperaktivní ženy. Zdá se vám to povědomé? Potýkáte se i vy s diagnózou ADHD? Nebo máte někoho takového ve svém okolí (ať už je to manžel, manželka, nebo váš potomek)? Pokud ano, je tato publikace určena právě vám. Autorky si daly za cíl přispět k poznání a pochopení projevů hyperaktivity a seznámit čtenáře s možnostmi, jak její projevy ovlivňovat tak, aby jedinci s ADHD nekomplikovala život. Chtějí dovést hyperaktivní dospělé k sebepoznání a k možnosti naučit se ovlivňovat negativa plynoucí z hyperaktivity a posilovat její pozitiva tak, aby byli v životě spokojení – a aby dokázali perspektivně i dobře vychovat své vlastní děti. V této publikaci proto naleznete nejen informace o tom, jaké jsou nejčastější obtíže hyperaktivních dospělých, ale také náměty k seberegulaci, k práci na sobě. Zjistíte, co můžete sami pro sebe udělat, abyste byli ve svém životě šťastní a úspěšní.
Objev podobné jako Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
Máme dítě s ADHD - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
eBook: Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.
Objev podobné jako Máme dítě s ADHD - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
Neklidné a nesoustředěné dítě - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
eBook: Neklidné a nesoustředěné děti, zejména ty hyperaktivní, zde zřejmě vždy byly a rozhodně i budou. Často jsou pro své chování vnímány pedagogy a někdy i rodiči jako problémové. Publikace by měla přispět k tomu, aby hyperaktivní děti přestaly být neřešitelným problémem – včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit problémy, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Autorky poukazují zejména na to, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, kterých lze využít. Publikace přináší nejen teoretické informace v souladu s nejmodernějšími trendy, ale zejména řadu konkrétních možností, jak vhodným způsobem reagovat na tyto projevy ve školním i domácím prostředí. Podrobněji se zabývá vhodným řešením případných výchovných obtíží a důraz klade i na využívání relaxačních technik. Svým praktickým zaměřením napomáhá při výchově a vzdělávání těchto dětí. Řadu důležitých postřehů z praxe přináší i pracovníkům poradenských pracovišť.
Objev podobné jako Neklidné a nesoustředěné dítě - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
Máme dítě s ADHD - Rady pro rodiče - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.
Objev podobné jako Máme dítě s ADHD - Rady pro rodiče - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Žáků se specifickými poruchami učení a chování je v populaci (na ZŠ i SŠ) poměrně velké množství a je důležité jim věnovat zvýšenou pozornost a pracovat s nimi tak, aby mohli uplatnit svůj potencionál a uspět nejen ve vzdělávání, ale perspektivně i v budoucím praktickém životě. Proto je třeba vytvořit při vzdělávání takové podmínky, aby tito žáci byli svou poruchou co nejméně hendikepováni. Cílem této dílčí části katalogu je podat pedagogickým pracovníkům informace o jednotlivých druzích poruch a možnostech práce s nimi za využití konkrétních pracovních postupů, metod výuky, hodnocení, včetně možností reedukační péče a využití speciálních pomůcek. Katalog PO – dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování uvádí charakteristiky jednotlivých druhů znevýhodnění, popisuje konkrétní projevy jednotlivých specifických poruch...
Objev podobné jako Katalog podpůrných opatření Specifické poruchy učení a chování: pro žáky s potřebou podpory ve vzděl (978-80-7676-625-9)
Je naše dítě zralé na vstup do školy? - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
eBook: Otázek je mnoho a jsou zcela oprávněné a na místě, protože vstup dítěte do základní školy je nejen pro dítě, ale i pro celou jeho rodinu velkým krokem. Ne zbytečně bývá nástup do školy přirovnáván ke vstupu do prvního zaměstnání nebo v dospělosti ke vstupu do života. V životě dítěte dochází k velkým změnám, od hravého dětství přechází do světa povinností, i když zatím pouze „malých“. Pokud ale dítě při vstupu do školy neuspěje, i z drobného problému se najednou stává problém velký a rodiče musí řešit otázku, jak dál. A právě to je ten správný čas zalistovat v publikaci Je naše dítě zralé na vstup do školy?. Renomované české autorky seznamují čtenáře s možnostmi posuzování školní zralosti a připravenosti na vstup do první třídy po stránce fyzické, psychické i sociální. Zmiňují praxi při zápisech do prvních tříd a možnosti odložení školní docházky. Zaměřují se na možnosti rozvoje funkcí důležitých pro čtení, psaní a počítání, a to prostřednictvím konkrétních cvičení a her. Radí, jak předcházet vzniku specifických poruch učení.
Objev podobné jako Je naše dítě zralé na vstup do školy? - Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková - e-kniha
Poruchy socializace u dětí a dospívajících (978-80-247-5447-5)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 544 stran Kolektiv renomovaných českých autorů se zaměřil na problematiku výchovy, projevy rizikového chování, zvládání obtížných životních situací a prevenci sociálně patologických jevů. Tato monografie bude přínosem nejen pro pedagogy a psychology, ale též pro studenty pedagogických a psychologických oborů na vysokých školách. Užitečné informace v ní mohou nalézt rovněž zdravotníci a sociální pracovníci pečující o děti a mládež se speciálními vzdělávacími potřebami. Detaily knihy: Autor: kolektiv a Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-5447-5 Počet stran: 544
Objev podobné jako Poruchy socializace u dětí a dospívajících (978-80-247-5447-5)
Poruchy správania u detí a adolescentov - Marianna Muller de Morais, Eva Škorvagová
Poruchy správania u detí a adolescentov – rozpletanie záhady správania: Cesta k pochopeniu a podpore detí s poruchami správania v kontexte kognitívno-behaviorálnej terapie Poruchy správania u detí a mladistvých predstavujú komplexnú výzvu pre rodičov, učiteľov aj odborníkov. Táto kniha ponúka odborný, no zrozumiteľný pohľad na príčiny, prejavy a možnosti intervencie v oblasti porúch správania. Pomocou prehľadných príkladov, praktických odporúčaní a výskumne podložených stratégií kniha čitateľov vedie k hlbšiemu porozumeniu problémového správania detí a jeho riešeniu. Autorky sa opierajú o najnovšie poznatky z oblasti kognitívno-behaviorálnej terapie, pričom kladú dôraz na komplexný prístup k liečbe porúch správania. Kniha ponúka praktické nástroje na zlepšenie vzťahov v rodine, škole a širšom sociálnom prostredí dieťaťa a poskytuje účinné stratégie pre rodičov, pedagógov a odborníkov. Či už čelíte každodenným výchovným výzvam alebo pracujete s deťmi s poruchami správania, táto kniha je cenným zdrojom pre pochopenie a efektívnu podporu detí na ceste k zdravému a sociálne akceptovateľnému správaniu.
Objev podobné jako Poruchy správania u detí a adolescentov - Marianna Muller de Morais, Eva Škorvagová
Obsedantně kompulzivní porucha u dětí a dospívajících (978-80-88163-89-3)
Kniha - autor Lucie Straková Jirků, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se snaží rozšířit povědomí o závažnosti obsedantně kompulzivní poruchy (OCD) a přestavuje možnosti terapie a její specifika, jedná-li se o dětského či dospívajícího klienta. Psychické potíže dítěte nebo dospívajícího mohou být důsledkem nestability a problémů v rodině. Neřešené problémy se někdy stávají spouštěčem OCD. Tato duševní porucha je nejen pro nemocného, ale i pro jeho rodinu velmi zatěžující. Ve své rozvinuté formě má OCD za následek nejen omezení volného času, zpřetrhání společenských vazeb, ale i snížení školního výkonu či ztrátu zaměstnání. Může se objevit depresivní ladění a téměř vždy snížené sebevědomí.
Objev podobné jako Obsedantně kompulzivní porucha u dětí a dospívajících (978-80-88163-89-3)
Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Pestré aktivity pro děti 2. – 3. ročníků základních škol, které mají potíže se čtením. Prvotní činností je práce s obrázky, která rozšiřuje slovní zásobu. Ve druhé fázi se pracuje s krátkými příběhy, na které jsou navázány úkoly zaměřené na rozvoj čtenářských dovedností a na zkvalitnění techniky čtení. Aktivity jsou určeny k procvičování doma i ve škole. Doplňují je nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové.
Objev podobné jako Dyslexie: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-3076-0)
Poruchy socializace u dětí a dospívajících: Prevence životních selhání a krizová intervence (978-80-247-5447-5)
Kniha - autor Richard Jedlička, 544 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autoři analyzují faktory ovlivňující primární a sekundární socializaci. Soustřeďují pozornost na otázky norem a normality lidského chování, včetně kritického přehledu reprezentativních teorií sociálních deviací. Zabývají se však také zvládáním životních potíží a stresu u dětí a dospívajících a věnují se příčinám duševní krize, rozpoznání krizového vývoje a zásadám pomoci ohroženým mladým lidem. Na případových studiích ilustrují rizika zanedbání podpory jedinců v životní krizi, poukazují na časté příčiny závadového chování, psychických poruch, vzniku závislostí a suicidiálních projevů. Jedna z kapitol se zaměřuje i na pastorační péči o děti a mládež ve zlomových situacích. Čtenáři se seznamují s teorií a praxí arteterapie, artefiletiky, výchovné dramatiky, muzikoterapie a muzikofiletiky včetně jejich uplatnění v prevenci i při nápravě poruch sebepojetí či sociálního zařazení....
Objev podobné jako Poruchy socializace u dětí a dospívajících: Prevence životních selhání a krizová intervence (978-80-247-5447-5)
Předcházíme poruchám učení - Brigitte Sindelarová
Soubor cvičení a pracovních listů pro děti v předškolním roce a 1. ročníku ZŠ.
Objev podobné jako Předcházíme poruchám učení - Brigitte Sindelarová
Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 32 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pestré aktivity pro děti se specifickou poruchou učení mají své nepostradatelné místo i ve vyšších ročnících 1. stupně ZŠ. Úkoly pro žáky, kteří mají potíže se psaním, jsou zaměřeny na rozvoj jemné motoriky, kreativity a představivosti. Sešit je určen rodičům, kteří chtějí zábavnou formou pomoci dětem překonat problémy se psaním, ale i učitelům, kteří jej mohou využít v rámci integrované výuky.
Objev podobné jako Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ: Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení (978-80-253-4056-1)
Máme dítě s ADHD (978-80-247-5347-8)
Elektronická kniha - autor Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, 264 stran Co znamená „hyperaktivita“? Jsou to jen zlobivé děti, nebo jsou zvídavé a šikovné, ale „neposedí“ a hůře se soustředí? Jde opravdu jen o výmysl poslední doby? Na tyto otázky — a nejen na ně — přináší odpověď tato kniha, kterou ocení jak rodiče, tak učitelé předškolních a školních zařízení a další spolupracující odborníci. Detaily knihy: Autor: Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-5347-8 Počet stran: 264
Objev podobné jako Máme dítě s ADHD (978-80-247-5347-8)
Poruchy učení (978-80-262-0875-4)
Kniha - autor Olga Zelinková, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zcela přepracované a rozšířené vydání. Komplexní pohled především na praxi, ale i nezbytnou teorii nabízí tato kniha, o jejíž úspěšnosti svědčí to, že toto vydání je celkově již desáté. Vývoj v této oblasti u nás i v zahraničí je velmi rychlý jak v důsledku rostoucího napojení ČR na zahraniční organizace, tak vlivem aktivit MŠMT ČR (nové metodické pokyny, pokyny k integraci). Proto autorka celou knihu důkladně přepracovala a doplnila o nové informace a zkušenosti týkající se základních tematických okruhů (terminologie, příčiny a projevy poruch učení, diagnostika a reedukace jednotlivých typů poruch). Nově zahrnula témata, jež jsou zvláště aktuální (žáci s poruchami učení na vyšších stupních školy, výuka cizích jazyků apod.). (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD)
Objev podobné jako Poruchy učení (978-80-262-0875-4)
Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Elektronická kniha - autor Lenka Krejčová, 248 stran Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni. Přesto jsou v souladu se stávající legislativou chápáni jako žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a mají nárok na vyrovnávací opatření, jež jim mají poskytovat učitelé na základě pedagogické diagnostiky. Odhadem se takto dostáváme na bezmála 10 % žáků všech typů škol. Současný stav odborného poznání ukazuje, že jediným účinným řešením obtíží souvisejících se...
Objev podobné jako Specifické poruchy učení (978-80-266-1219-3)
Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)
Kniha - autor Zdena Michalová, 300 stran, česky
Objev podobné jako Kniha Specifické poruchy učení (978-80-7311-166-3)
Je naše dítě zralé na vstup do školy? (978-80-247-4750-7)
Elektronická kniha - autor Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, 150 stran Je naše dítě zralé na vstup do školy? Tuto otázku si každoročně klade velké množství rodičů, když se blíží zápisy do prvních tříd základních škol, a často i ti, kteří dosud nepochybovali a byli si zralostí svého dítěte jisti. Uspěje moje dítě? Nebude mít problémy? Půjde mu učení? Najde si ve škole kamarády? Jak zvládne nároky školy na pozornost, schopnost se soustředit, učit, podřídit se autoritě učitele a spolupracovat s ostatními dětmi?
Objev podobné jako Je naše dítě zralé na vstup do školy? (978-80-247-4750-7)
Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)
Elektronická kniha - autor Marie Beníčková, 160 stran Publikace Muzikoterapie a specifické poruchy učení je první knihou svého druhu na českém trhu. Muzikoterapeutka a vysokoškolská pedagožka, zakladatelka terapeutické školy Akademie Alternativa, čtenáře erudovaně provází postupem, jak v praxi muzikoterapeuticky pracovat s klienty se specifickými poruchami učení. Metodika je opřena o dlouhodobý výzkum, který ověřil účinnost muzikoterapeutického působení u žáků majících problémy se školní úspěšností, a v současné době pomáhá zlepšovat kvalitu života mnoha dětem. Součástí knihy jsou metodické postupy, zásobník technik, relaxační cvičení, ukázky využití netradičních hudebních nástrojů, konkrétní příklady z praxe, ukázky kazuistik, kontraidikace terapeutické práce a nechybí ani zpěvník písní s jednoduchými instrumentálními doprovody. Kniha je určena pro zájemce z řad terapeutů, pedagogů, psychologů a pomáhajících profesí a je výbornou studijní příručkou i pro...
Objev podobné jako Muzikoterapie a specifické poruchy učení (978-80-247-3520-7)
Sebeúcta u dětí - Heinz-Peter Röhr
Nová kniha známého psychoterapeuta Heinze-Petera Röhra ukazuje, že pouze když mají děti silné sebevědomí, mohou se dobře rozvíjet. Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy v dospělosti a v problémy chování. Je proto třeba, aby rodiče podporovali rozvoj svých dětí. To je však možné pouze tehdy, pokud mají sami dostatečný pocit vlastní hodnoty. Jen tak pochopí, co podkopává sebevědomí jejich dětí, a mohou jim pomoct najít cestu k nalezení jejich sebeúcty. Heinz-Peter Röhr je známý německý psychoterapeut se specializací na terapii závislostí. Původně vystudoval sociální práci a pedagogiku. Je autorem mnoha úspěšných knih, které vyšly v Portále: Narcismus – vnitřní žalář, Hraniční porucha osobnosti, Hysterie – strach z odmítnutí, Závislé vztahy aj.
Objev podobné jako Sebeúcta u dětí - Heinz-Peter Röhr
Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)
Elektronická kniha - autor Šárka Portešová, 142 stran, česky Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.
Objev podobné jako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení (978-80-210-7520-7)
HillVital Balíček na atopický ekzém u dětí
Balíček na úlevu atopického ekzému u dětí pomáhá Ulevit od silného až bolestivého svědění Zmírnit zarudnutí a podráždění Při suchosti pokožky Zmírnit olupování Při ztvrdlé části pokožky S důrazem na křehkou dětskou pokožku Jemná dětská pokožka může být velmi zranitelná. Věčné ulevování dětským třením (škrabáním) vyvolává ještě pomalejší hojení. Proto bylinková receptura pomáhá místa zasažené ekzémem hojit a stejně pomáhá zklidnit zarudnutí. Na oblast rukou, nohou i tváře Senzitivní očištění s mýdlem s měsíčkem lékařským a promaštěním s balzámem Psorisoft se hodí na pokožku celého těla, včetně dětské pleti. S mýdlem jemně smyjete z pokožky vašeho dítěte všechny nečistoty, mastnotu a toxiny. Čistá pokožka dítěte tak přijímá přírodní bylinné extrakty v Psorisoft balzámu ještě rychleji. Náležité na atopickou dermatitidu Psorisoft a mýdlo s měsíčkem lékařským jsou velice dobře tolerované i extrémně citlivou pokožkou. Z receptury jsou vynechaná umělá barviva, vůně, kortikoidy, nebo steroidy. Tím balíček náležitě vystihuje péči o pokožku vašeho dítěte. Od úlevy až k prevenci Dvoustupňové ošetření má význam nejen pro okamžitou pomoc atopické dětské pokožky. Zaměřuje se i na dlouhodobé udržení co nejzdravější pokožky. Vrcholem vašeho ošetření tak nebude úleva, ale i zklidnění a následná ochrana před hrozícím návratem ekzému. Využijte šanci koupit přírodní balíček na úlevu atopického ekzému u dětí!!! Složení - Psorisoft balzám Aqua, Isopropyl Myristate, Polyglyceryl - 3 Stearate/citrate, Glycerín, Aloe vera gel, Cetyl alcohol, Celandula Officinalis oil, Ichtiol, Benzyl alcohol, Pinus Sylvestris extract, Xantahan Gum, Arnika Montana extract, Chamomilla Recututa Extract, Rosmarinus Officinalis Oil, Juniperus Communis Oil, Lavandula Officinalis Oil, Eucalyptus Globulus Oil, Salvia Officinalis Oil, Thymus Vulgaris Oil, Chamomilla Recutita Oil, Citric Acid. BALENÍ: 250 ml. Složení - mýdlo s měsíčkem lékařským Sodium Cocoate, Sodium Heliate, Sodium Olivate, Caprea Iac, Sodium Palmate, Glycerine*, Sodium Castrorate, Sodium Cocoa Butterate, Sodium Shea Butterate, Calendula officinalis oil Calendula officinalis flos,Citrus aurantium bergamia Oil,, Citronellol**, Geraniol**, Coumarin**, Limonene** *Při zmydlení se přirozeně vyskytuje **Přirozená složka éterických olejů. Návod na použití Psorisoft balzám: Doporučujeme jemně vmasírovat na postižené místo 2-3 x denně nebo podle potřeby. Množství gelu závisí od velikosti bolestivého místa. Na jedno použití stačí množství ve velikosti oříšku.
Objev podobné jako HillVital Balíček na atopický ekzém u dětí
Strojové učení pro děti
Strojové učení je velmi důležitou podoblastí umělé inteligence. Umožňuje strojům, aby se (s naší pomocí) dokázaly učit samy. Tato projektově založená učebnice vás i vaše děti zábavnou formou do této problematiky uvede. Pracuje se stejnojmenným bezplatným online nástrojem, jenž využívá vizuální programovací jazyk Scratch. Práce s učebnicí i nástrojem překvapí svou jednoduchostí, nepotřebujete umět ani programovat!Krok za krokem se seznámíte s tím, jak lze systémy umělé inteligence naučit rozpoznávat text, obrázky, čísla a zvuky, a pomocí tréninku budete moci své modely také vylepšovat.Modely strojového učení proměníte na 13 zábavných videoher a aplikací.Může to být například:Hra Kámen, nůžky, papír, která rozpozná, jaký symbol ukazujete.Počítačová postava, která reaguje na vaše pochvaly a výtky.Interaktivní virtuální asistent (jako Siri či Alexa).Aplikace pro doporučování filmů.Tuto populární knihu přináší do českého prostředí iniciativa AI dětem.O autoroviDale Lane je oceňovaný britský vývojář ve společnosti IBM. Od roku 2011 pracuje na přelomové AI platformě Watson. Jakožto otec dvou dětí je nadšencem pro projekty, které mladé studenty učí základní principy strojového učení.Tisíce škol po celém světě využívají jeho online nástroj machinelearningforkids.co.uk
Objev podobné jako Strojové učení pro děti
Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha
eBook: Publikace se věnuje problematice souběhu rozumového nadání a poruchy učení u středoškolských a vysokoškolských studentů. Kromě obecného vhledu zacíleného na problematiku formování nadání v období adolescence a rané dospělosti se zaměřuje především na otázky související s úspěšným překonáváním školního znevýhodnění těchto studentů, jež souvisí s jejich poruchou učení. Na konkrétních příkladech výpovědí nadaných studentů s tzv. dvojí výjimečností ukazuje, které faktory a podmínky mohou vést k úspěšné kompenzaci jejich specifických handicapů a souběžně k rozvoji nadání a naopak, které skutečnosti jsou v tomto procesu rizikové. Zvláštní pozornost věnuje kompenzačním strategiím, které tito studenti používají, otázkám spojeným s motivací, porozuměním a přijetím dvojí výjimečnosti, ale i problematice emoční podpory těchto studentů ze strany rodičů a učitelů.
Objev podobné jako Rozumově nadaní studenti s poruchou učení - Šárka Portešová, Ivana Poledňová - e-kniha
Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)
Kniha - autor Lenka Krejčová; Zuzana Hladíková, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato praktická kniha obsahuje konkrétní příklady i cvičení a je zaměřena především na žáky 2. stupně ZŠ. Využít ji ale mohou také žáci starší, studenti SŠ a VŠ, stejně jako dospělí. Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty od psaní souvislých textů, výpisků z učebnic a dalších odborných článků, až po učení slovíček v cizích jazycích. Nepomíjí ani alternativní způsoby zpracovaní informací, zapamatování si učiva, porozumění čtenému a využití moderních technologií. Vše názorně a srozumitelně.
Objev podobné jako Zvládáme specifické poruchy učení: Dyslexie, dysortografie, dysgrafie (978-80-266-1400-5)
Trauma u dětí (978-80-271-2842-6)
Elektronická kniha - autor Leona Jochmannová, 224 stran, česky To, co se nám stane v dětství, je v hlubinách našeho těla a naší mysli uloženo navždy. Můžeme to potlačit, zmanipulovat vlastní pocity, dokonce i vzpomínky, ale nemůžeme to vymazat. Nejdůležitější ze všeho je pochopit: pak je s tím možné s pomocí odborníků pracovat a nacházet východiska. Autorka shrnuje zkušenosti ze své více než dvacetileté z praxe s dětmi. Přináší přehled aktuální diagnostické klasifikace traumatu a posttraumatické stresové poruchy. Vychází z nejnovějších poznatků o neurobiologických souvislostech traumatických zkušeností a popisuje různé přístupy terapeutické péče o děti i rizika psychoterapie a srovnává z těchto hledisek systémy zdravotnictví, školství a sociální péče. Časté chyby, k nimž v diagnostice dochází, souvisejí s velkou šíří, proměnlivostí a přesahy symptomů, které se přetavují do emočních, kognitivních i fyzických obtíží. Kniha je určena všem, kdo přicházejí do...
Objev podobné jako Trauma u dětí (978-80-271-2842-6)
Neklidné a nesoustředěné dítě (978-80-247-2697-7)
Elektronická kniha - autor Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková, 240 stran Neklidné a nesoustředěné děti, zejména ty hyperaktivní, zde zřejmě vždy byly a rozhodně i budou. Často jsou pro své chování vnímány pedagogy a někdy i rodiči jako problémové. Publikace by měla přispět k tomu, aby hyperaktivní děti přestaly být neřešitelným problémem — včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit problémy, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Autorky poukazují zejména na to, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, kterých lze využít. Publikace přináší nejen teoretické informace v souladu s nejmodernějšími trendy, ale zejména řadu konkrétních možností, jak vhodným způsobem reagovat na tyto projevy ve školním i domácím prostředí. Podrobněji se zabývá vhodným řešením případných výchovných obtíží a důraz klade i na využívání relaxačních technik. Svým praktickým zaměřením napomáhá při výchově a vzdělávání těchto dětí. Řadu...
Objev podobné jako Neklidné a nesoustředěné dítě (978-80-247-2697-7)
Máme dítě s ADHD: Rady pro rodiče (978-80-247-5347-8)
Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno. Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.
Objev podobné jako Máme dítě s ADHD: Rady pro rodiče (978-80-247-5347-8)
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí - Deborah M. Plummer
Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí. Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Potřeba je k tomu pět základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost. Druhá část je zásobárnou her a aktivit od „Zaměření na tělo“, „Konec nervozity“ k „Hudebním kresbám“ a „Předání úsměvu“. Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou být upraveny pro děti se zvláštními potřebami a potížemi se soustředěním, jako je ADHD, a pro starší děti. U každé hry je přehledná úvodní tabulka (ikony) s údaji o spodní věkové hranici, pro kterou je hra vhodná, délce cvičení, zda je hra pro větší či menší skupiny, zda při hře děti mluví a co jsou základní prvky, schopnosti či dovednosti, které se při hře rozvíjejí (např. sebepřijetí, představivost, sebeovládání, dedukce, naslouchání, sebedůvěra). Kromě popisu základních pravidel hry jsou uvedeny možné úpravy a nápady na její další rozvíjení. Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými. V Portálu vyšly její knihy Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty (2013) a Učíme děti zvládat úzkost, obavy a stres (2013).
Objev podobné jako Hry pro rozvoj všímavosti u dětí - Deborah M. Plummer
Glaukómy u detí: Detská oftalmológia (80-8063-103-4)
Kniha - autor Anton Gerinec, 198 stran, slovensky, pevná, imitace kůže
Objev podobné jako Glaukómy u detí: Detská oftalmológia (80-8063-103-4)
Orgánové transplantace u dětí (978-80-7492-356-2)
Kniha - 75 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již mnoho let pořádá Pediatrická klinika 2. LF UK a FN v Motole pravidelné odborné semináře pro vedoucí lékaře dětských lůžkových oddělení a jejich spolupracovníky. Jejich cílem je vzájemné setkávání, ale také sdílení medicínských zkušeností, podnětů a inspirace. Snažíme se přispět k tomu, aby pediatrická péče v České republice tvořila organický celek vysoké odborné úrovně. Vskutku mimořádným přehledem nových léčebných postupů a jejich výsledků v praxi byl seminář o orgánových transplantacích u dětí, který se uskutečnil 21. dubna 2017. Sborník ze semináře v tištěné podobě, který vám nyní předkládáme, je zároveň prvním svazkem z nové ediční řady Motolské pediatrické semináře. Věříme, že si tuto sérii oblíbíte, a těšíme se na to, že podobnou formou zpřístupníme v blízké budoucnosti další aktuální medicínské poznatky všem, kdo se chtějí dozvídat v ucelené formě více o novinkách a trendech v pediatrické klinické...
Objev podobné jako Orgánové transplantace u dětí (978-80-7492-356-2)
Typologie osobnosti u dětí (978-80-262-0874-7)
Kniha – autor Šárka Miková; Jirina Stang, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Šárka Miková; Jirina Stang, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha poskytuje klíč k porozumění dětské osobnosti, ať už je naším vlastním potomkem, žákem nebo klientem. Ukazuje, že pokud dospělý člověk porozumí nuancím v osobnosti dítěte tak, jak to umožňuje typologie osobnosti MBTI, může s ním navázat velmi kvalitní a v celku bezproblémový vztah založený na vzájemné spolupráci a úctě. Všechny aspekty typologie osobnosti MBTI jsou v knize ilustrovány rozmanitými kazuistikami dětí. Na případech jednotlivých dětí budou ilustrovány typologické příčiny jejich problémů a způsoby řešení včetně prevence. Kniha je psána pro učitele a učitelky mateřských a základních škol, poradenské pracovníky a ostatní profese pracující s dětmi. Mgr. Šárka Miková a Mgr. Jiřina Stang jsou dětské psycholožky s praxí v pedagogicko-psychologickém a školně-psychologickém...
Objev podobné jako Typologie osobnosti u dětí (978-80-262-0874-7)
Vady řeči u dětí (978-80-247-3941-0)
Elektronická kniha - autor Ilona Kejklíčková, 224 stran Pomozme dětem, aby se naučily správně mluvit! Počet těch, které trpí vadami řeči, v současné době výrazně narůstá. Autorka, zkušená klinická logopedka, uvádí ověřené postupy při nápravách poruch řeči a také inspirativní možnosti pro podporu vývoje řeči dítěte od nejútlejšího věku.
Objev podobné jako Vady řeči u dětí (978-80-247-3941-0)
"Kdo mi, děti, poví..." Treningový program pro výuku řeči u dětí s vrozenými vadami
Audiokniha MP3 M. Zbořilová, čte M. Procházková Nahrávka lekcí s výukou správné řeči a vyslovování pro děti s vrozenými vadami řeči z osmdesátých let může i dnes pomáhat ... Pro vydavatelství Panton připravili v roce 1981 (1984, reprint) RNDR. Josef Pešák, Ivana Lýsková, Vojslav Ketman, text Marie Zbořilová, odborná spolupráce PhDr. Jana Hubáčková, PhDr. Michal Pavlkovkin, CSc., PhDr. František Žíla Písničky: Nesla si Evička a Véno, Véno (hudba Josef Robert Lehnert/text František Kábele) Auto (hudba Václav Bláha/text Miloš Veselý) Vybrané říkánky z publikace J.R.Lehnert, V. Kábele "Brousek pro tvůj jazýček"
Objev podobné jako "Kdo mi, děti, poví..." Treningový program pro výuku řeči u dětí s vrozenými vadami
Nebojte se angličtiny: pracovní listy pro žáky ZŚ se specifickými poruchami učení (80-7238-522-4)
Kniha - autor Zdeňka Kastlová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nebojte se angličtiny je doplňkový materiál určený pro žáky s poruchami učení. Obsahuje aktivity zaměřené na psanou, zvukovou i obsahovou stránku jazyka a propojení těchto 3 rovin.
Objev podobné jako Nebojte se angličtiny: pracovní listy pro žáky ZŚ se specifickými poruchami učení (80-7238-522-4)
Hry pro rozvoj všímavosti u dětí (978-80-262-1308-6)
Kniha - autor Deborah M. Plummer; Pavla Le Roch, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Schopnosti zaměření (focusing), uvolnění (relaxation) a soustředění (concentration) jsou klíčem k tomu, aby děti a mladí lidé byli schopni dosáhnout emoční pohody, stejně jako pro rozvoj dovedností a schopností u dětí. Tato kniha staví na modelu všímavé hry k dosažení pocitu pohody u dětí. Autorka vytvořila tento přístup, který pomáhá dětem uvědomovat si svůj vnitřní a vnější svět. První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učen při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci...
Objev podobné jako Hry pro rozvoj všímavosti u dětí (978-80-262-1308-6)
Výživové poradenství u dětí do dvou let (80-247-1039-0)
Elektronická kniha - autor Eva Kudlová, Anna Mydlilová, 148 stran Svým pojetím ojedinělá publikace je určena pro laktační poradce, pediatry, dětské sestry, nutriční terapeuty a další odborníky, kteří se zabývají výživou kojenců a malých dětí. Kniha jim poskytne mnoho důležitých informací, které využijí při edukaci matek plně kojených dětí i těch, které převádí své dítě ze stravy výhradně kojenecké na stravu dětskou. Novinkou a hlavním atributem knihy jsou nejnovější doporučení WHO a kapitoly věnované laktačnímu poradenství u kojenců a batolat. Autorky, MUDr. Eva Kudlová, CSc., z 1. LF UK a MUDr. Anna Mydlilová, významná představitelka Laktační ligy a zástupkyně Unicef pro „Baby Friendly Hospital“, předkládají čtivý text, který bude oporou nejen odborníkům, ale i laikům z řad rodičů malých dětí. Knihu recenzovali prof. MUDr. František Stožický, DrSc., LF UK v Plzni a MUDr. Dagmar Schneidrová, 3. LF UK Praha.
Objev podobné jako Výživové poradenství u dětí do dvou let (80-247-1039-0)
Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí (978-80-271-1045-2)
Elektronická kniha - autor Lenka Theodora Ficová, 176 stran, česky Víte, že i za „neposedností“ a „zlobivostí“ dětí mohou stát dílčí funkce? Pokud ne, pak držíte v ruce tu správnou knihu. A proč při rozvoji dílčích funkcí hrají hlavní roli hry? Protože pro dítě není nic přirozenějšího než hra. První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy – deseti lekcemi, dává jim různé zábavné úkoly a hraje s nimi hry. Všechny lekce mají stejnou strukturu, použité úkoly jsou voleny a řazeny tak, aby respektovaly vývojovou řadu. Jako motivace jsou využity příběhy s dětskými a pohádkovými postavami. Knížka je ideální pro kolektivní práci s předškoláčky od pěti let (případně již od čtyř let) i pro...
Objev podobné jako Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí (978-80-271-1045-2)
Využití ICT u dětí se speciálními potřebami (978-80-247-3852-9)
Elektronická kniha - autor Pavel Zikl, kolektiv a, 128 stran Cílem monografie je podat přehled o současném stavu a potenciálu, který ICT mají u žáků se speciálními potřebami. Autoři uvádějí přehled speciálního hardwaru a softwaru a příklady využití. Podstatnou část publikace tvoří praktické projekty zaměřené na rozvoj konkrétních znalostí a dovedností z oblasti ICT. Projekty jsou zaměřeny na tvorbu prezentací, pracovních listů, vyhledávání a publikování na internetu.
Objev podobné jako Využití ICT u dětí se speciálními potřebami (978-80-247-3852-9)
Vady řeči u dětí: Návody pro praxi (978-80-247-3941-0)
Kniha - autor Ilona Kejklíčková, 216 stran, česky Pomozme dětem, aby se naučily správně mluvit! Počet těch, které trpí vadami řeči, v současné době výrazně narůstá. Může za to virtuální komunikace prostřednictvím mobilů a internetu, která omezuje běžnou komunikaci v rodinách? Nebo je to obrovská nabídka her a zábavy, jež se na děti valí a přikovává je osamělé k obrazovkám, monitorům a displejům? Publikace se snaží podívat se na tento problém z hlediska klinické logopedie. V první řadě je kniha určena pracovníkům ve zdravotnictví, ve školství a v sociálních zařízeních, kteří musí pečlivě a individuálně zvažovat vývoj řeči u každého dítěte. Důležité informace však poskytuje také rodičům a dalším příbuzným dětí, které mají se svým mluveným projevem potíže. Autorka, zkušená klinická logopedka, uvádí ověřené postupy při nápravách poruch řeči a také četné inspirativní možnosti pro podporu zdárného vývoje řeči dítěte od nejútlejšího věku. Pro praxi slouží užitečná...
Objev podobné jako Vady řeči u dětí: Návody pro praxi (978-80-247-3941-0)
Selhání střeva u dětí: Etiopatogeneze a terapie (978-80-7492-491-0)
Kniha - autor Filip Fencl; Jan Lebl; Jiří Froněk, 134 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Na jednodenním tematickém semináři, konaném ve Fakultní nemocnici Motol v Praze, se sešli specialisté z různých medicínských oborů, aby přednesli nejnovější odborné poznatky a vyměnili si vzájemné zkušenosti z léčby selhání střeva u dětí a moderního managementu této emergentní situace. Hlavními tématy byla minulost a současnost parenterální výživy, chirurgická terapie selhání střeva, možnosti transplantace střeva i kombinované transplantace intraabdominálních orgánů, medikamentózní léčba dětí se syndromem krátkého střeva přípravkem teduglutid (syntetický analog glukagon-like peptidu 2) a v neposlední řadě také problematika transplantace kmenových buněk krvetvorby. Všechny příspěvky z tohoto odborného setkání, obohacené o obrazovou a tabulkovou dokumentaci, přináší šestý svazek ediční řady Motolských pediatrických seminářů, nazvaný Selhání střeva u dětí - etiopatogeneze...
Objev podobné jako Selhání střeva u dětí: Etiopatogeneze a terapie (978-80-7492-491-0)
Je naše dítě zralé na vstup do školy? (978-80-247-4750-7)
Kniha - autor Drahomíra Jucovičová; Hana Žáčková, 150 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Otázek je mnoho a jsou zcela oprávněné a na místě, protože vstup dítěte do základní školy je nejen pro dítě, ale i pro celou jeho rodinu velkým krokem. Ne zbytečně bývá nástup do školy přirovnáván ke vstupu do prvního zaměstnání nebo v dospělosti ke vstupu do života. V životě dítěte dochází k velkým změnám, od hravého dětství přechází do světa povinností, i když zatím pouze „malých“. Pokud ale dítě při vstupu do školy neuspěje, i z drobného problému se najednou stává problém velký a rodiče musí řešit otázku, jak dál. A právě to je ten správný čas zalistovat v publikaci Je naše dítě zralé na vstup do školy?. Renomované české autorky seznamují čtenáře s možnostmi posuzování školní zralosti a připravenosti na vstup do první třídy po stránce fyzické, psychické i sociální. Zmiňují praxi při zápisech do prvních tříd a možnosti odložení školní docházky. Zaměřují se na...
Objev podobné jako Je naše dítě zralé na vstup do školy? (978-80-247-4750-7)
Vzácná onemocnění u dětí: Motolské pediatrické semináře 2 (978-80-7492-381-4)
Kniha - autor Jan Lebl; Tereza Doušová; Jana Haberlová, 109 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Praktický dětský lékař či lékař dětského oddělení nemocnice dnes již nevystačí s rutinní diagnostikou a terapií běžných zdravotních problémů. Většina vzácných nemocí je geneticky podmíněná a zdravotní poruchy se většinou projeví již v novorozeneckém, kojeneckém nebo dětském věku. Proto jsou vzácné nemoci doménou pediatrie. Bohužel až třetina všech postižených umírá v útlém věku, pokud nebyla správně stanovena diagnóza a zavedena adekvátní léčba. Proto je úkolem praxe rozpoznat u dětí vzácná onemocnění a včasným záchytem přispět k etiopatogenetické diagnóze, k terapii a v některých případech k záchraně života. Pediatrická klinika 2. LF UK a FN v Motole pořádá pravidelné odborné semináře pro vedoucí lékaře dětských lůžkových oddělení a jejich spolupracovníky. Jejich cílem je vzájemné setkávání, ale také sdílení medicínských zkušeností, podnětů a inspirace....
Objev podobné jako Vzácná onemocnění u dětí: Motolské pediatrické semináře 2 (978-80-7492-381-4)
Očkování u dětí: Spolupráce specialistů a primární péče (978-80-7492-463-7)
Kniha - autor kolektiv autorů, 84 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Pátý svazek ediční řady Motolské pediatrické semináře je věnován problematice očkování dětí a vznikl spoluprací specialistů a primární péče. V posledních několika letech jsme svědky klesající proočkovanosti, která je výsledkem mnoha faktorů. Tím hlavním je nepochybně odmítání očkování ze strany rodičů v případě dětí a malá motivace i nezájem u dospělých osob. Pokles výskytu závažných infekcí vede k podceňování faktoru kolektivní ochrany. Další vliv má nepochybně nízká informovanost. Průzkum mezi matkami malých dětí však prokázal, že informace o očkování stále získávají především od pediatrů, tedy že role registrujícího lékaře v nabídce očkování je zcela klíčová. Publikace vychází z odborných sdělení a kazuistik přednesených na motolském „primářském“ semináři. Jejím cílem je zpřístupnit odborné veřejnosti nové poznatky a přispět k tomu, aby pediatrická péče v České republice tvořila...
Objev podobné jako Očkování u dětí: Spolupráce specialistů a primární péče (978-80-7492-463-7)
Onemocnění skeletu u dětí: Motolské pediatrické semináře 4 (978-80-7492-439-2)
Kniha - autor Jan Lebl; Zdeněk Šumník; Ondřej Souček, 125 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Čtvrtý svazek ediční řady Motolské pediatrické semináře je věnovaný dětskému skeletu pohledem specialistů několika lékařských oborů. Dětský skelet je v centru pozornosti lékařů od dávných dob. Závažné úrazy postihují často právě skeletální systém, řešení fraktur se věnují lékaři od nepaměti. Jedním z prvních celoplošných preventivních programů v pediatrii se stala prevence křivice u kojenců a batolat podáváním rybího oleje a později přípravků s definovaným obsahem cholekalciferolu, čímž více než sto let přispívá k fyziologickému vývoji skeletálního systému u celé dětské populace. Poslední léta přinášejí nové poznatky o molekulární podstatě vývoje dětského skeletu, jeho regulaci i patologických stavech, které mohou vývoj kosterního systému provázet. Pro některé děti s vrozeným onemocněním skeletu, dříve léčené jen paliativně, se otevírají možnosti cílené terapie....
Objev podobné jako Onemocnění skeletu u dětí: Motolské pediatrické semináře 4 (978-80-7492-439-2)
Rozvoj inteligence u dětí od 3 do 6 let (978-80-247-4798-9)
Kniha - autor Katharina Bäcker-Braun, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Otevřete dětem dveře do světa kolem nás! Vždyť svět je neuvěřitelně pestrý a stejně rozmanité jsou i přístupy k němu – nabízí bohatou studnici zkušeností, a to nejen dětem. Pomozte rozvíjet jejich inteligenci a tříbit dovednosti!
Objev podobné jako Rozvoj inteligence u dětí od 3 do 6 let (978-80-247-4798-9)
Intenzivní interakce a senzorická integrace: U dětí s PAS (978-80-262-1890-6)
Kniha - autor Phoebe Caldwell; Jane Horwood, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Osoby s poruchou autistického spektra mají obtíže s vnímáním smyslových podnětů. Často se cítí odstřiženi od reality a přetíženi, což se promítá v jejich chování. Tato kniha ukazuje, jak můžeme navázat kontakt s dětmi, které komunikují neverbálně nebo částečně neverbálně, a jak jim můžeme pomoci zvládat případné krize. Senzorická integrace jim pomůže v tom, že pochopí, že svět kolem nich má smysl. Při senzorické integraci využíváme řeč těla a různé tělesné aktivity. Kniha obsahuje řadu příkladů doplněných ilustracemi. Knihu uvítají speciální pedagogové a ergoterapeuti. Phoebe Caldwell se více než 45 let specializuje na práci s osobami s poruchou autistického spektra. Jane Horwood je dětská ergoterapeutka specializující se na senzorickou integraci.
Objev podobné jako Intenzivní interakce a senzorická integrace: U dětí s PAS (978-80-262-1890-6)
Léčba diabetu inzulinovou pumpou u dětí krok za krokem (978-80-204-2480-8)
Kniha - autor David Neumann, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Rodiče dětí s diabetem, stejně jako i edukační sestry, se setkávají s řadou situací, které musí správně vyřešit, aby předešli akutnímu nebo dlouhodobému zhoršení nemoci. Právě jim je určena naše knížka - tedy především těm, kteří se k léčbě inzulinovou pumpou u dětí chystají anebo právě začali. Měla by jim být každodenním pomocníkem při zvládání nejrůznějších problémů tak, aby byl dítěti umožněn co nejbohatší výběr činností a cukrovka nezasahovala do jeho psychického, dovednostního a sociálního vývoje. Krok za krokem jsou probrány jednotlivé fáze a možné situace, počínaje úvodním nastavením přes zvládnutí glykemií po jídlech a v noci až po období "experimentů", kdy dítě a rodič zjišťují, co všechno je s "pumpičkou" možné. Důraz klade autor na pochopení bezpečnosti léčby a nástrah, které nese. Podrobně proto čtenáře seznamuje mj. se specialitami moderních pump, jak pomáhají, ve kterých...
Objev podobné jako Léčba diabetu inzulinovou pumpou u dětí krok za krokem (978-80-204-2480-8)
Podívejte se také
- Deti z Bullerbynu (2100004115606)
- Kolekce Hana Vítová (4DVD) - DVD (FHV7072)
- Zagorová Hana: Vyznání - CD (SU6259-2)
- Ahome Plecháček se jménem Hana (23254)
- Hana (978-80-749-1940-4)
- Bílá Lucie: Hana - CD (SU6266-2)
- Zagorová Hana: Vzpomínání - DVD (SU7086-9)
- Hana (978-80-7577-424-8)
- Hana (978-80-7491-940-4)
- Regatta Hana 200 Duch(Stripe) (5059404152483)
- ireniny deti nevsedni pribeh hrdinky ktera z varsavskeho ghetta zachranila 2500 deti
- zahradni domek pro deti bazar
- zahradni domecek pro deti levne
- albatros pet deti a skritek
- naradi pro deti hracky kluky
- pejsek na voditku pro deti
- Netradičný herbár pre deti (9788056004357)
- DENSO W24ES-U (W24ES-U)
- DENSO X27GPR-U (X27GPR-U)
- DENSO XU24EPR-U (XU24EPR-U)
- DENSO W31ESR-U (W31ESR-U)
- DENSO W27ESR-U (W27ESR-U)