Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Pohádky s reklamou - Pavel Šmidrkal

Pohádky s reklamou oživují umlčená sešitková vydání ilustrovaných pohádek z dob monarchie a časů první poloviny 20. století. Knížka nabízí výběr titulů, kde dominují půvabné kresby známých malířů ve spojení s nápaditou, i když nostalgicky působící reklamou na potraviny a drogistické zboží. Pouť do pohádkových světů minulosti odmění čtenáře světlem příjemných zážitků i nečekaných odhalení.

Podívejte se také nejlepsi pohadky 4 dvd

cena 150.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) (B08N3TCP2F)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 7,81 GB, bez paměťové karty, konektor USB-C Mějte všechny své oblíbené i nové knihy stále při sobě v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Četbu vám zprostředkuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8". Obavy z nedostatku volného místa můžete hodit stranou, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 7,81 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Zásadní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Příjemné čtení, které navíc šetří vaše oči Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Součástí elektronické čtečky knih Amazon je dotykový displej...

Podívejte se také Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 8GB (s reklamou) (B08N3TCP2F)

cena 3690.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (s reklamou) (B09TMP5Y2S)

Elektronická čtečka knih - 6,8" podsvícený dotykový displej, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, konektor USB-C Vychutnejte si své oblíbené čtení kdekoliv a kdykoliv, a to jen díky malé elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Četbu si dopřejte na podsvíceném displeji s úhlopříčkou 6,8". Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, protože čtečka knih má celkovou kapacitu 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vás zabaví na dovolené i doma. Hlavní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (s reklamou) Vychutnejte si své oblíbené knihy kdekoliv s elektronickou čtečkou knih Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 Přizpůsobením písma navíc šetříte váš zrak Podsvícený displej s úhlopříčkou 6,8" Ve výbavě elektronické čtečky knih Amazon je dotykový displej Slovník umožní překlad cizích slov Bezdrátová sluchátka či...

Podívejte se také pavel kohout

cena 4559.0 Kč
Detail

Amazon New Kindle 2020 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B07HSJKS3S)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení HD 800 × 600 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Začtěte se do svých oblíbených knih, kdykoliv si jen budete přát, a to jen díky malé elektronické čtečce knih Amazon New Kindle 2020. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením HD 800 × 600 px. Kvalitní E Ink displej bude šetrný k vašemu zraku a navodí pocit četby klasických knih. Obavy z toho, že by vám v zařízení došlo volné úložiště, nejsou na místě. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Klíčové vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon New Kindle 2020 8GB černý (renovovaný s reklamou) Všechny vášnivé čtenáře osloví elektronická čtečka knih Amazon New Kindle 2020 Přizpůsobením...

Objev podobné jako Amazon New Kindle 2020 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B07HSJKS3S)

cena 2090.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Potěší všechny, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Množstvím rozečtených knih nebudete nikterak omezeni, protože čtečka knih má celkovou kapacitu 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Hlavní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Blue (renovovaný s reklamou) (B07PPXZYWQ)

cena 2790.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Vychutnejte si své oblíbené čtení kdekoliv a kdykoliv, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Čtení umožňuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej nezatěžuje vaše oči a navodí stejné pocity jako při četbě klasických knih. Nemusíte se strachovat o nedostatek volného místa. Čtečka vám totiž nabídne celkovou kapacitu 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vás zabaví na dovolené i doma. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) Své oblíbené čtení si budete moct vychutnat s elektronickou čtečkou knih Amazon Paperwhite 4 2018 Přizpůsobením písma navíc...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Sage (renovovaný s reklamou) (B08412B9N5)

cena 2389.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1440 × 1080 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Všechny knihy vašich oblíbených autorů, a navíc v kompaktním balení? Toto přání si budete moct splnit, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá všem, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní hmotností nebo množstvím papírových knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1440 × 1080 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Nemusíte se obávat, že by vám došlo volné místo, neboť nabízená čtečka disponuje kapacitou 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon se stane vaším nepostradatelným společníkem nejen na cestách. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB černý (renovovaný s reklamou) (B077448K76)

cena 2490.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) (PQ94WIF)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený dotykový E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 8 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Začtěte se do svých oblíbených knih, kdykoliv si jen budete přát, a to jen zásluhou elektronické čtečky knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej je maximálně šetrný k vašemu zraku a navozuje pocit četby běžných knih. Obavy z toho, že by vám došlo volné místo, nejsou zapotřebí, vnitřní paměť čtečky činí 8 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám umožní přečíst na dovolené celou vaši knihovnu. Zásadní vlastnosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) Všechny vášnivé čtenáře osloví elektronická čtečka knih Amazon Paperwhite 4 2018 Písmo si...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 8GB Blue (renovovaný s reklamou) (PQ94WIF)

cena 2390.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Plum (renovovaný s reklamou) (B08411YVJD)

Elektronická čtečka knih - 6" podsvícený E Ink displej, rozlišení Full HD 1448 × 1072 px, WiFi a Bluetooth, vnitřní paměť 32 GB, bez paměťové karty, konektor micro USB Začtěte se do svých oblíbených knih, kdykoliv si jen budete přát, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018. Radost udělá všem, kteří rádi čtou a nechtějí být limitovaní velikostí a množstvím klasických knih. Četbu vám zprostředkuje podsvícený displej s úhlopříčkou 6" s rozlišením Full HD 1448 × 1072 px. Kvalitní E Ink displej bude šetrný k vašemu zraku a navodí pocit četby klasických knih. Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih. Nabízená čtečka disponuje dostatečnou kapacitou 32 GB. Elektronická čtečka knih Amazon vám připraví rozmanitou četbu knih. Hlavní přednosti elektronické čtečky knih Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Plum (renovovaný s reklamou) Užijte si moderní čtení opravdu kdekoliv díky elektronické čtečce knih Amazon Paperwhite 4 2018 Přizpůsobením písma...

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite 4 2018 32GB Plum (renovovaný s reklamou) (B08411YVJD)

cena 2389.0 Kč
Detail

Gustav Porš, s paletou Vysočinou - Pavel Šmidrkal, Otakar Kapička

Výpravná monografie o díle českého krajináře, Gustava Porše. Otakar Kapička s využitím rodinného archivu podrobně zdokumentoval život a dílo svého příbuzného, malíře Vysočiny, čs.legionáře, Gustava Porše (1888- 1955). Kniha zahrnuje reprodukce 260 obrazů a více než 100 unikátních fotografií a dokumentů, včetně přehledu všech výstav a ocenění. Gustav Porš byl už za svého života sběrateli vyhledávaným autorem, dnes draženým na aukcích a zastoupeným v mnoha galeriích.

Objev podobné jako Gustav Porš, s paletou Vysočinou - Pavel Šmidrkal, Otakar Kapička

cena 536.0 Kč
Detail

Pohádky s Jiřinou Jiráskovou ()

Audiokniha MP3 - autor Adolf Daněk, čte Jiřina Jirásková a Vlastimil Brodský Kompilaci z pohádkových titulů Jiřiny JiráskovéKompilaci z pohádkových titulů, které paní JIŘINA JIRÁSKOVÁ vytvořila (ve skvěle ladící spolupráci s nezapomenutelným Vlastimilem Brodským) obsahuje čtyři pohádky z třídílného kompletu Šumavské pohádky a tři vyprávění z titulu Pohádkový dědeček. Její osobitý hlas a vypravěčský um je zde zachycen i pro generace budoucí...Titul je určen pouze pro digitální prodej.

Objev podobné jako Pohádky s Jiřinou Jiráskovou ()

cena 69.0 Kč
Detail

Pohádky s Naďou Konvalinkovou ()

Audiokniha MP3 - autor Jiří Žáček, čte Naďa Konvalinková Pohádky s Naďou KonvalinkovouNový kompilační titul pro děti tvoří výběr z pohádek Martínkova čítanka, Počítání oveček, Nezbedné pohádky, Velikonoční pohádkový kalendář a další pohádky.Jejich společným jmenovatelem je letošní jubilantka, usměvavá, hojně obsazováná herečka a hlavně skvělá vypravěčka Naďa Konvalinková.

Objev podobné jako Pohádky s Naďou Konvalinkovou ()

cena 69.0 Kč
Detail

Pohádky s Eduardem Cupákem ()

Audiokniha MP3 - autor František Nepil, čte Eduard Cupák Kompilace pohádkových titulů namluvených hercem Eduardem CupákemKompilace z pohádkových titulů, které vytvořil velikán české poválečné generace, mistr dramatického patosu i komediální nadsázky, talentovaný herec a vypravěč s podmanivým hlasem EDUARD CUPÁK (*10.03.1932) obsahuje pohádky dramatizované (Čertova bába, Jak měsíček ztratil noční čepičku, Kulfáček, Jak hrál stařeček Makovému mužíčkovi ukolébavky) i pohádky vyprávěné (Jak Francínek švihnul Evelínku, Sedm Simeonů - sedm pracovníků, Jak víla Amálka zatančila králi, Janíček s voničkou).

Objev podobné jako Pohádky s Eduardem Cupákem ()

cena 69.0 Kč
Detail

Pohádky s Jiřinou Bohdalovou ()

Audiokniha MP3 - Nejnovější kompilaci pohádkových titulů naší řady "Pohádky s..." jsme vybrali z tvorby další letošní jubilantky JIŘINY BOHDALOVÉ (*03.05.1931), významné vypravěčky dětských pohádek. - autor Jaromír Čermák, čte Jiřina Bohdalová Kompilace pohádkových titulů Pohádky s Jiřinou BohdalovouNejnovější kompilaci pohádkových titulů naší řady "Pohádky s..." jsme vybrali z tvorby další letošní jubilantky JIŘINY BOHDALOVÉ (*03.05.1931), významné vypravěčky dětských pohádek, charizmatické herečky a moderátorky s nezaměnitelným projevem a hlasem. Nový titul určený pouze pro digitální obchody obsahuje pohádky Linda, kočka zahradní, O strašlivém tygru Bedínkovi, Pohádku o veverčí jedenáctce a nemohou chybět ani ukázky pohádek z proslulých večerníčků Jiřiny Bohdalové - o vodníku Česílkovi, O Křemílkovi a Vochomůrkovi či z Pohádek ovčí babičky.

Objev podobné jako Pohádky s Jiřinou Bohdalovou ()

cena 69.0 Kč
Detail

Pohádky s Josefem Kemrem ()

Audiokniha MP3 - autor Božena Němcová, čte Bohumil Pastorek, Josef Kemr, Hana Maciuchová, Jaromír Šnajdr, Jaroslav Kepka, František Filipovský, František Hanus, Nelly Gaierová a Zdena Hadrbolcová Audiokniha pro děti Pohádky s Josefem KemremNový kompilační titul "Pohádky s Josefem Kemrem" je věnován tvorbě pro děti jedné z nejvýraznějších postav české kinematografie i českého divadla - Josefa Kemra u příležitosti výročí jeho nedožitých narozenin. Výběr obsahuje pohádky dramatizované (O hloupém Honzovi, Uplakaný král i pohádky, Baron mluvka ze Samochval) i vyprávěné (Perníková chaloupka, Kráska a Netvor). Autory pohádek jsou Božena Němcová (O hloupém Honzovi), Pavel Grym (Uplakaný král, Baron Mluvka ze Samochval) a František Hrubín (Perníková chaloupka, Kráska a Netvor).

Objev podobné jako Pohádky s Josefem Kemrem ()

cena 69.0 Kč
Detail

Pohádky s Josefem Dvořákem ()

Audiokniha MP3 - autor Ondřej Suchý, čte Josef Dvořák Dětská audiokniha Pohádky s Josefem DvořákemNejnovější kompilaci pohádkových titulů naší řady "Pohádky s..." jsme vybrali z tvorby dalšího letošního jubilanta JOSEFA DVOŘÁKA (*25.04.1942), jednoho z našich nejvýraznějších osobností nejen českého humoru na jevišti, ve filmu i v televizi, ale i velkého a oblíbeného vypravěče a herce pohádek a dětských pohádkových příběhů.Nový titul určený pouze pro digitální obchody obsahuje výběr z Večerníčků O Maxipsu Fíkovi, O Rumcajsovi, Cipískovi a vodníku Volšovečkovi, O vodníku Čepečkovi, nechybí ani Bob a Bobek a Byla jedna koťata. Náš pestrý výběr uzavírají písničky z Příběhů včelích medvídků.

Objev podobné jako Pohádky s Josefem Dvořákem ()

cena 69.0 Kč
Detail

Pohádky s Vlastimilem Brodským 2. ()

Audiokniha MP3 - autor Olga Hejná, čte Vlastimil Brodský Nový kompilační titul "Pohádky s Vlastimilem Brodským 2.Nový kompilační titul "Pohádky s Vlastimilem Brodským 2." je určen pouze pro digitální obchody a volně navazuje na obdobný úspěšný titul SU 5755-2 "Pohádky s Vlastimilem Brodským" z roku 2006. Je věnován tvorbě pro děti velkého a oblíbeného vypravěče pohádek několika generací VLASTIMILA BRODSKÉHO u příležitosti výročí jeho narození - 15. prosince 1920.

Objev podobné jako Pohádky s Vlastimilem Brodským 2. ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? ()

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()

cena 69.0 Kč
Detail

Pohádky s pejsky, psy a hafany

Audiokniha MP3 Rudolf Čechura, čte Josef Dvořák Věřte nebo nevěřte, ale ani pohádky (zvláště ty moderní), se neobejdou bez našich čtyřnohých miláčků. Ať už jsou malí (Škubánek, Štaflík a Špagetka), střední, (tedy psi Jonatán a Žeryk, Hurvínkův kamarád), velcí (Hektor a Sultán z Ladovy Chytré kmotry lišky) či dokonce maxi (hafan Fík). Na tomto albu jsou zastoupeni všichni. A abychom je nemuseli takto rozdělovat, je na obalu pejsek jeden. Za všechny!

Objev podobné jako Pohádky s pejsky, psy a hafany

cena 99.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu ()

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()

cena 369.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 3 ()

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 4 ()

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Reklama ...vážně!? 2 ()

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...

Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()

cena 69.0 Kč
Detail

Základy moderní reklamy

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...

Objev podobné jako Základy moderní reklamy

cena 990.0 Kč
Detail

Babráci - Pavel Šmidrkal

Literární grotesky o lidech, kteří se v životě namáhali, ale nenašli to, co hledali. Člověk se v životě mnohokrát lopotí bez výsledku. Prohry a propady, líčené v devíti povídkách nadlehčeným tónem, jsou příběhem zklamaných osob, které si většinou zachovaly naději. Děj zasazený místy až do šedesátých let minulého století ukazuje autora řady knih o výtvarných umělcích (Jiří Šlitr, Karol Molnár, Gustav Macoun, Petr Poš, Miloš Kurovský) jako tvůrce sladkobolných textů a milovníka grotesky.

Objev podobné jako Babráci - Pavel Šmidrkal

cena 178.0 Kč
Detail

Veselé pohádky s vyjmenovanými slovy - Marie Marcinková

Vtipné pohádky s vyšším výskytem vyjmenovaných slov jistě pobaví děti mladšího školního věku. Možná při jejich čtení a plnění jednoduchých zábavných úkolů dokonce zapomenou na to, že si právě procvičují vyjmenovaná slova. Děti ocení také pěkné ilustrace, které dokreslují příběh a jsou nápovědou při řešení doplňovaček.

Objev podobné jako Veselé pohádky s vyjmenovanými slovy - Marie Marcinková

cena 205.0 Kč
Detail

Živá reklama - Kaščák Jozef

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...

Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef

cena 134.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

cena 491.0 Kč
Detail

Karol Molnár - Pavel Šmidrkal

Zvláště v poslední době si malířské dílo Karola Molnára, prokazující výraznou uměleckou kvalitu a vzácnou dokumentární hodnotu našlo cestu k divákovi. Jeho obrazy je možné vidět jak v galeriích, tak i v soukromých sbírkách. Vnímání tohoto tvůrce konečně nabralo šťastný kurs a jeho odkaz je tak v současnosti nabízen v dostatečné šíři a odhalován do početných detailů. Molnár probouzí údiv pro své nadání, pracovitost a především skromnost. Byl nejoblíbenějším žákem Františka Kupky.

Objev podobné jako Karol Molnár - Pavel Šmidrkal

cena 304.0 Kč
Detail

Josef Multrus - Pavel Šmidrkal

Kniha o díle malíře Josefa Multruse zahrnuje výběr obrazů napříč jeho celoživotní tvorbou. Kromě strohých osobních dat, nabízí také popis některých děl s důrazem na žánrové výjevy. Právě ty představují vrchol jeho umělecké činnosti.

Objev podobné jako Josef Multrus - Pavel Šmidrkal

cena 268.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, černý

Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 2024. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 7". Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih, čtečka vydrží na jedno nabití až 12 týdnů. Zakoupené knihy si do čtečky snadno nahrajete buďto bezdrátově nebo pomocí přiloženého USB-C kabelu, díky kterému můžete zařízení zároveň i nabít. Stylové provedení podtrhuje metalicky zelená barva! Klíčové vlastnosti: Velký dotykový displej podobný skutečnému papíru 16GB úložiště na tisíce knih a souborů Možnost použití podsvícení displeje, které se umí automaticky přizpůsobit okolnímu světlu Přístup k milionům literárních děl s Kindle Unlimited Vyrobena s ohledem na životní prostředí Až o 20 % rychlejší otáčení stránek oproti starší generaci Můžete si upravit nastavení písma a obrazu Vodotěsná technologie IPX8 - testováno, aby vydrželo ponoření do 2 metrů sladké vody po dobu 60 minut

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, černý

cena 4959.0 Kč
Detail

Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, zelený

Celou knihovnu můžete mít všude s sebou v kompaktním balení, a to díky elektronické čtečce knih Amazon Kindle Paperwhite 2024 Signature Edition. Radost udělá těm, kteří nechtějí být omezováni jak velikostí, tak množstvím klasických knih. Čtení knih vám umožní podsvícený displej s úhlopříčkou 7". Neostýchejte se s množstvím rozečtených knih, čtečka vydrží na jedno nabití až 12 týdnů. Zakoupené knihy si do čtečky snadno nahrajete buďto bezdrátově nebo pomocí přiloženého USB-C kabelu, díky kterému můžete zařízení zároveň i nabít. Stylové provedení podtrhuje metalicky zelená barva! Klíčové vlastnosti: Velký dotykový displej podobný skutečnému papíru 16GB úložiště na tisíce knih a souborů Možnost použití podsvícení displeje, které se umí automaticky přizpůsobit okolnímu světlu Přístup k milionům literárních děl s Kindle Unlimited Vyrobena s ohledem na životní prostředí Až o 20 % rychlejší otáčení stránek oproti starší generaci Můžete si upravit nastavení písma a obrazu Vodotěsná, takže si ji můžete bez obav vzít k bazénu či na pláž

Objev podobné jako Amazon Kindle Paperwhite (2024), 16GB, s reklamou, zelený

cena 4959.0 Kč
Detail

Pastviny Petra Poše - Pavel Šmidrkal

Publikace k výstavě Pastviny Petra Poše v muzeu a obrazárně města Želeč 2017. Petr Poš (1944-2015) - narodil se v rodině dramaturga a redaktorky. Vzdělával se na SUPŠ v Praze (1958-1962) a poté vystudoval Vysokou školu uměleckoprůmyslovou v Praze (Ateliér filmové a televizní grafiky u prof. Adolfa Hoffmeistera, 1962-1968). Absolvoval stáž na Královské akademii výtvarného umění v Bruselu v roce 1982.

Objev podobné jako Pastviny Petra Poše - Pavel Šmidrkal

cena 224.0 Kč
Detail

Munice domácí fronty - Pavel Šmidrkal

Po dobu trvání první světové války "pomáhaly v boji" tisíce druhů úderných plakátů, z nichž zúžený výběr s důrazem na ty vytvořené ve Velké Británii a USA, představuje předkládaná monografie. Ve spolupráci s Vojenským ústředním archivem Praha je vydána zajímavá publikace, která svým rozsahem a zaměřením nemá v celé naší historii obdoby. Dosud se objevovaly pouze překlady knih na toto téma sepsaných v zahraničí.

Objev podobné jako Munice domácí fronty - Pavel Šmidrkal

cena 295.0 Kč
Detail

Veverek Koudelka a další dvě pohádky s Lubomírem Lipským

Audiokniha MP3 Miloslav Jágr, čte Lubomír Lipský 19. dubna oslaví významné životní jubileum asi nejznámější pelhřimovský rodák Lubomír Lipský (* 19. dubna 1923). U příležitost tohoto jubilea jsme pro naše malé posluhače přichystali pohádky v jeho osobité interpretaci - pohádku Veverek Koudelka, Pohádky s Hvězdičkou a Pohádku o kouzelných rohačkách.

Objev podobné jako Veverek Koudelka a další dvě pohádky s Lubomírem Lipským

cena 69.0 Kč
Detail

Zálepky - pečetky - jiné známky - Pavel Šmidrkal

Reklamní nálepky nebo známky? - Zjevem se jedná o známky jen zdánlivě, přestože někdo takové pojmenování užívá na základě rodové podoby s poštovní známkou. Okraje jsou perforované a vyobrazení na nich oplývá krásou. A také probouzejí nostalgii v přístavišti starých časů. Jedná se o dosud podrobněji nezmapovanou oblast propagační tvorby, poskytující naději ke sběratelským objevům. Skrývají se téměř neznámé, v zúženém koridoru zájmu sběratelů snad i proto, že nejsou, na rozdíl od poštovních známek, nijak zvlášť ceněné (až na výjimky), nenesou žádnou nominální hodnotu a jejich rozvoj postupně zabrzdil a vytlačil mohutný příboj jiných způsobů reklamy včetně tvorby loga. Jejich pozici lze charakterizovat i větou, že jsou přilepeným cípem filatelie (filumenie) ve vzdáleně příbuzenském vztahu.

Objev podobné jako Zálepky - pečetky - jiné známky - Pavel Šmidrkal

cena 115.0 Kč
Detail

Krásná přání k nesehnání - Pavel Šmidrkal

Katalog malovaných, tištěných a vpisovaných papírových blahopřání. Jsou poztrácená a zavátá, díky své zranitelné křehkosti nedochovaná, vlastně už vyhynulá. Vkládala se do obálek a putovala křížem krážem za svými adresáty s nějakým přípisem na zadní straně anebo uvnitř, byla-li rozkládací. Přitom se nejednalo o známé, parádivé pohlednice, ale formátem šlo většinou o menší obdélníky anebo čtverce, narozené přibližně v letech 1880 až 1915, pestře krášlené, a umně strojené do nadýchaného vzhledu.

Objev podobné jako Krásná přání k nesehnání - Pavel Šmidrkal

cena 150.0 Kč
Detail

Jižní cíp - Pavel Šmidrkal, Jana Míčková

Malířku Janu Míčkovou (1940-2020) představuje publikace Jižní Cíp jako krajinářku, ilustrátorku a také výtvarnici zabývající se sklem. Text rozvádí její úspěch na výstavě v Paříži v roce 1970 a zmiňuje snahy malíře Vladimíra Míčka obrátit ji svým směrem.

Objev podobné jako Jižní cíp - Pavel Šmidrkal, Jana Míčková

cena 166.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...

Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku

cena 499.0 Kč
Detail

Nejkrásnější pohádky s velkými písmeny (978-80-7687-095-6)

Kniha - 252 stran, česky, polotuhá flexo Věčné příběhy, jež čítávají babička s dědečkem svým vnoučatům u kamen nebo rodiče u dětských postýlek těsně před spaním. Tato kniha potěší malé i ještě menší čtenáře. Překrásné ilustrace je doslova vtáhnou do říše fantazie a texty psané velkými písmenky umožní začíst se i opravdu malým čtenářům. Kniha je vhodná i pro genetickou metodu čtení.

Objev podobné jako Nejkrásnější pohádky s velkými písmeny (978-80-7687-095-6)

cena 289.0 Kč
Detail

Lexibook 3D medvídek vyprávějící pohádky s nočním světlem (anglicky) (STN01ANXEN)

Interaktivní hračka - vhodné od 3 let Anglická verze 30 příběhů a 7 melodií, které pomáhají dětem cítit se bezpečně a snadno usínat. Znovu objevte klasické pohádky i krátké příběhy a bajky, které vaše děti ohromí, zaujmou a poučí. Klíčové vlastnosti interaktivní hračky Lexibook 3D medvídekEnergeticky úsporné LED světlo, které poskytuje plynulé a uklidňující osvětleníIntegrovaná dobíjecí baterie pro úsporu energieKapesní velikost, děti mohou snadno nosit kamkoli s sebouRozkošný design medvídka

Objev podobné jako Lexibook 3D medvídek vyprávějící pohádky s nočním světlem (anglicky) (STN01ANXEN)

cena 775.0 Kč
Detail

Je to fuč - Pavel Šmidrkal, Petra Skluzáčková

Knížka příběhů Pavla Šmidrkala přibližuje jedenáct událostí smetených paží času. Povídka Oscar v Dejvicích popisuje pouť americké filmové ceny za Ivanem Jandlem v roce 1947, z jiného těsta je vzpomínka na vynikajícího kreslíře a muzikanta Jiřího Šlitra, další text přibližuje jemný charakter válečného veterána, gen. Tomáše Sedláčka. Publikaci ilustrovala Petra Skluzáčková s využitím svých obrazů z cyklu Hladiny.

Objev podobné jako Je to fuč - Pavel Šmidrkal, Petra Skluzáčková

cena 116.0 Kč
Detail

Jiří Trnko, mám tě rád. - Pavel Šmidrkal

Letmé vzpomínky na osobnost Jiřího Trnky jsou rozšířeny o dílo jeho manželky Heleny Chvojkové a obohaceny množstvím prací jejich syna, Jiřího Trnky ml. a jeho ženy, Heleny Trnkové-Veselé i jejich dcery, Heleny Trnkové. Publikace, vedle textu Jiřího Suchého, zahrnuje i kratičké vyznání Jana Wericha Mistrovi a nabízí fotografie z rodinného archivu. Jde o mapu života jedné větve rodiny velikána naší kultury.

Objev podobné jako Jiří Trnko, mám tě rád. - Pavel Šmidrkal

cena 357.0 Kč
Detail

Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

Audioknihu Vražda potřebuje reklamu napsal autor: Dorothy L. Sayersová, čte: Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.

Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu (2 MP3-CD) - audiokniha

cena 359.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 360 stran, česky Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-271-3654-4)

cena 467.0 Kč
Detail

Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Kniha - autor David Bauckmann, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam.

Objev podobné jako Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

cena 171.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a...

Objev podobné jako Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

cena 390.0 Kč
Detail

Česká reklama (978-80-265-0046-9)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran Od pana Vajíčka po falešné soby „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy...

Objev podobné jako Česká reklama (978-80-265-0046-9)

cena 499.0 Kč
Detail

Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Kniha - autor Ondřej Hruda, 152 stran, česky Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Objev podobné jako Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

cena 359.0 Kč
Detail

České pohádky: S ilustracemi Artuše Scheinera (978-80-00-06954-8)

Kniha - autor Karel Jaromír Erben; Božena Němcová; Václav Říha; Artuš Scheiner, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Klasické známé i méně známé pohádky Boženy Němcové, Karla Jaromíra Erbena a Václava Tille-Říhy doprovázejí ilustrace Artuše Scheinera, jednoho z našich nejoriginálnějších ilustrátorů dětské literatury. Ilustrace v knize jsou tištěny pouze z originálů, po mnoha letech tedy vycházejí Scheinerovy ilustrace v kvalitě, kterou čtenáři na našem trhu postrádali.

Objev podobné jako České pohádky: S ilustracemi Artuše Scheinera (978-80-00-06954-8)

cena 319.0 Kč
Detail

Podívejte se také